iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.654 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:32

Phydomir

Dennis

Ben wel van plan mee te rijden ja alleen dan in de HPD. Ook heel weinig ervaring met de Corvette dus dar kan ik je niet mee helpen. Maar Niel heeft vast wel wat tips voor je :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:00

DutchDevil79

I race, therfore I am

Yep doe mee maar dan in de Ford GT.

Vorig seizoen wel met de Vette gereden. Het is belangrijk je banden temperatuur goed te houden. Dus niet te aanvallend rijden is funest voor die auto. Maar op zich klopt het wel dat je 1,5 a 2 seconde langzamer bent dan je qualy times in racetrim. Zeker na 2 rondjes dan zakken je tijden erg in. Om dan constant te blijven tot het einde waar je met minder fuel weer in de buurt komt van je tijden van je eerste 2 rondjes.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Ik ga mee proberen te rijden in de HPD. Heb alleen nog niet geoefend, dus wat ik qua tijden doe zou ik niet weten. Volgens mij zitten ze qua inschrijvingen ruim over de hoeveelheid beschikbare slots, dus het word al lastig genoeg om me voor de race te kwalificeren :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn er al een hele hoop, leuk :D
DutchDevil79 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:38:

Vorig seizoen wel met de Vette gereden. Het is belangrijk je banden temperatuur goed te houden. Dus niet te aanvallend rijden is funest voor die auto. Maar op zich klopt het wel dat je 1,5 a 2 seconde langzamer bent dan je qualy times in racetrim. Zeker na 2 rondjes dan zakken je tijden erg in. Om dan constant te blijven tot het einde waar je met minder fuel weer in de buurt komt van je tijden van je eerste 2 rondjes.
Oké dank je, dan valt het mee dus.

Wat zijn de temperaturen waar ik aan moet denken? En waar kan ik dat soort informatie over de banden vinden?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 10:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Waar is iedereen?????????
We zijn maar met 5 man! Kom op.......

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:22:
Waar is iedereen?????????
We zijn maar met 5 man! Kom op.......
Sorry, straks ManU vs Real kijken :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:20

Arfman

Drome!

Sorry .. eerst hardlopen, toen een paar rondjes Twin Ring gereden maar ging voor geen meter (waarschijnlijk door het hardlopen), en toen moest ik om 21:00 aan het werk ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wat is die mustang een ongelofelijke *piep* auto zeg :) Dat daar mensen voor hun lol in rijden :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:30
Nog een filmpje gemaakt van 2 momenten gisteren:

Let niet op de kwaliteit. Fraps gaat hier met horten en stoten als ik op 1080p wil capturen.

[ Voor 18% gewijzigd door josh-hill op 05-03-2013 23:15 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:38:

Zolang het uitlezen van de bandentemps ruk blijven valt dit toch nooit helemaal goed te krijgen met de bandenspanning en camber gok ik maar iets en ik ga rijden :p

God wat hoop ik dat iRacing dat snel voor elkaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Leuke race gisteren met de Mustang,

voor sommige dan ;) ;) ;)

Ik heb er zelf weinig van gezien. 8)7

1e race kansloos achteraan proberen de "boot"op de baan te houden
2e race na een fout in bocht 2 achteraan sluiten, en maar rondjes rijden.

Wel leuk zo`n auto maar heeft voor mij toch wat meer tijd nodig om het rijgedrag onder de knie te krijgen.

Speciaal voor Joep,
De skin staan gewoon op Tradingpaints, wellicht iets fout met de tool. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.tradingpaints.com/scripts/image_car.php?car=141130

[ Voor 3% gewijzigd door FransJansen op 06-03-2013 09:05 ]

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Dutch3men schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:39:
[...]

Zolang het uitlezen van de bandentemps ruk blijven valt dit toch nooit helemaal goed te krijgen met de bandenspanning en camber gok ik maar iets en ik ga rijden :p

God wat hoop ik dat iRacing dat snel voor elkaar heeft.
Yep is gewoon een gevoel nu. Je weet dat als je teveel gevraagd heb je ineens onderstuur krijgt in de volgende bochten. Rustig aan doen dan en je kan weer normaal rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22

Niellie41

[object Object]

DutchDevil79 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:05:
[...]
Yep is gewoon een gevoel nu. Je weet dat als je teveel gevraagd heb je ineens onderstuur krijgt in de volgende bochten. Rustig aan doen dan en je kan weer normaal rijden.
Over de Corvette en de ronde tijden in de race. Ik heb hier helemaal geen last van. Mijn tijden zijn zeer constant in de race. Volgens mij oefen ik ook anders dan de meesten. Waar de meesten met Q trim rijden in practice, rijd ik altijd met volle tank. Ik oefen altijd eerst in race trim, daarna maak ik een Q set.

Het afstellen van de bandendruk en camber is inderdaad wel gokken. Meestal is die ook op de meeste banen het zelfde bij mij.

Ik had nog nooit met de Mustang op deze lay-outs van Homestead gereden.
20.50 kon ik inloggen en nog net een paar rijden. De eerste race was voor mij eigenlijk een practice.
De tweede race, kon ik al wat beter mee komen. Alleen was T1 heel anders. Ik verremde me daar vaak zeg :P
Het was wel een leuke combinatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik zeg niet dat men ronde tijden niet constant zijn in de Vette. Alleen hij heeft enorm last van de koude banden bug.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ah zo.
Daar heb ik ook nooit last van gehad in de race.
De koude banden bug is wel al minder, sinds dit seizoen. Tenzij je je outlap met 50 km/h rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Niellie41 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:02:
[...]

Kijk even op https://cadillaccupracing.com
Dan kan je iRacing 3 maanden gratis proberen en dan krijg je ook nog 3 banen gratis (twv $45).
Is dit 3 maanden tijd, of 3 maanden dat je speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FransJansen schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:03:
Leuke race gisteren met de Mustang,

voor sommige dan ;) ;) ;)

Ik heb er zelf weinig van gezien. 8)7

1e race kansloos achteraan proberen de "boot"op de baan te houden
2e race na een fout in bocht 2 achteraan sluiten, en maar rondjes rijden.

Wel leuk zo`n auto maar heeft voor mij toch wat meer tijd nodig om het rijgedrag onder de knie te krijgen.

Speciaal voor Joep,
De skin staan gewoon op Tradingpaints, wellicht iets fout met de tool. ;)

[afbeelding]
Ik draai vanaf nu weer de oude versie van Traiding pains. Die paar Gigabyte ;)
Gisteren was de opkomst slecht en toewijding om gewoon te racen bij enkelen beneden peil. Dat was wat jammer.
Enkele weken geleden hebben we hier een Poll gehouden waarbij de overgrote meerderheid koos voor fun-races op de dinsdag ipv trainen voor de GT Challenge. Alleen de opkomst is nu lager dan toen we de training hielden. Verbazingwekkend en jammer van de iRacing Dollars en tijd die er in gestopt wordt.

Ik zou graag willen weten waarom iedereen wel voor fun races stemt en er weinig mensen komen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alexxxxxxxxxx schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:30:
[...]

Is dit 3 maanden tijd, of 3 maanden dat je speelt?
Kalendermaanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hmm, dan wacht ik liever nog tot ik m'n nieuwe stuurtje heb.
Iemand suggesties voor een goed stuurtje?

Hoeveel kost iRacing na die 3 maanden actie dan?

[ Voor 20% gewijzigd door Alexxxxxxxxxx op 06-03-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:32:
Enkele weken geleden hebben we hier een Poll gehouden waarbij de overgrote meerderheid koos voor fun-races op de dinsdag ipv trainen voor de GT Challenge. Alleen de opkomst is nu lager dan toen we de training hielden. Verbazingwekkend en jammer van de iRacing Dollars en tijd die er in gestopt wordt.

Ik zou graag willen weten waarom iedereen wel voor fun races stemt en er weinig mensen komen rijden.
Tja, ik was 1 van de mensen die voor de GT Challenge gestemd hebben. Ik heb dan ook gisteravond op de Twin Ring gereden met de McLaren, ik heb niet genoeg tijd om alle auto's te kunnen rijden, ik moet me concentreren op 1 of 2 auto's. Daarnaast heb ik de Mustang en Homestead ook niet, en ook geen enkele intentie om daar in/op te rijden :)

Ik zou het fijn vinden als de GT Challenge training weer terug komt, zodat we ook samen een set kunnen bouwen/proberen. Races mogen van mij achterwege blijven, die 10 of 15 minuten shootouts heb je in mijn ogen toch niks aan. Zou voor mij dan puur gaan om te oefenen, baan leren kennen en een goede setup verkrijgen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:07

derx666

mecker ende blaet

Ik kan op dinsdagavond helaas niet, dus mij maakt het hoe dan ook niet uit :)
Misschien dat ik af en toe wel meerij als ik op tijd ben, maar meestal zal dat niet lukken.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

JoepW schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:32:
[...]
Ik draai vanaf nu weer de oude versie van Traiding pains. Die paar Gigabyte ;)
Gisteren was de opkomst slecht en toewijding om gewoon te racen bij enkelen beneden peil. Dat was wat jammer.

Meestal ben ik er wel bij, maar gister had ik even wat andere verplichtingen. Balen dat er zo weinig mensen kunnen komen, vorige week was ik echt te gammel gewoon. Ik ben nog steeds voor Fun Races, hoop ook dat er voortaan meer mensen komen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:45

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ben allang blij dat de league maandag is tegenwoordig. Dit komt mij een stuk beter uit. Dinsdag / Woensdag is voor mij vaak onzeker, en donderdagen sowieso geen optie.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik rijd graag mee met de fun races. Zo rijd ik ook weer eens in de Mustang of in de Skip. Voor de officiële series concentreer me ook op 1 of 2 auto's, maar rijdt ook graag eens met andere auto's voor de lol.
Voor de fun races train ik ook nooit. Mijn eerste rondjes rijd ik op de dinsdag om 20.00 en zie dan waar het schip strandt :)

Het valt me ook op dat veel minder mensen actief zijn. Of lijkt dat maar zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Laatste tijd lijkt dat wel ja, maar ik ben zelf ook minder actief. Druk op m'n werk en druk privé. Bovendien komen de eerste zonnestralen weer tevoorschijn en dat betekent weer meer werk rond en om het huis. De tuin ligt er troosteloos bij, de auto's zijn al sinds oktober niet meer gewassen, er moet her en der wat onderhoud gepleegd worden, dus bij beter weer zal ik ook de zaterdagen geen of weinig tijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:43

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik wil ook dolgraag met de funraces mee doen, op een dinsdag avond kan ik altijd 90% zeker..
alleen ben net begonnen met iracing en heb dus niet veel extra content. ik denk dat er daarom niet zoveel aanmeldingen zijn.

Misschien fijn om hier in het vervolg wat rekening mee te houden, dat de auto/baan beschikbaar is voor iedereen? dan zal het deelnemers veld zeker groter zijn, dus meer fun for all:) OF??? is de standaard content ruk? haha.. ik heb alleen de skip/ mustang en spa extra gekocht.

Helaas rijd ik bijna nooit met de mustang omdat de races niet vol zijn.
De skip moet ik maar is een keer gaan leren, maar bij 10 spins heb ik er al geen zin meer in.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Standaard content is gewoon weinig keuze. En de meest denkbare combinaties hebben we daar al wel is gehad. En meeste wouden graag wat vreemde combinaties. Nu waren er gister uit eindelijk 10 man en dat is nog wel te doen voor een race. En ndit was op een niet echt veel gereden road baan met een auto die hier niet populair is.
Volgende week is er iig een basis auto met een wat meer gebruikte road baan (Sebring). Dus kijken wat we volgende week aan mensen hebben.

We kunnen eventueel de race met de Ford GT ook op een andere baan doen. Die staat nu op Pocono. Dit was gedaan omdat we daar met McLaren al hebben gereden en dacht wel leuk was voor mensen die hem daarvoor aangeschaft hadden. Kan je hem iig nog een keer gebruiken. Maar kan me voorstellen dat de opkomst dan weer laag is vanwege de baan. Andere optie zou bv Summit Point zijn. Is basis content en vrij exotisch aangezien de Ford GT daar nog nooit officieel heeft gereden volgens mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik denk dat we het fun-programma 'minder' exotisch moeten maken. Dan maar wat 'gebaande' paden betreden ;)
Er zijn maar een beperkt aantal mensen met 100% content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik vind het prima :) Ik ben helemaal voor fun races, maar als de opkomst zo laag blijft als deze en vorige week dan is het beter als het concept iets aangepast word :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIceWarrior
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:10
Ik ben een beginner en heb verlopig voldoende aan de standaard content. Dus als jullie een race doen met standaard content dan kunnen de newbes ook meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

GodLiker schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:01:
Ik ben een beginner en heb verlopig voldoende aan de standaard content. Dus als jullie een race doen met standaard content dan kunnen de newbes ook meedoen?
Jep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zal er de komende dagen met orga team ff naar kijken.
Eerst vanmiddag weer even werken en morgen begrafenis ( moeder van vrienden op leeftijd).
To be continued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zolang het combinaties zijn waar niet alles basis content is. Anders word het enorm saai of Iracing moet het basis pakket gaan uitbreiden. Maar volgens mij zijn de komende races redelijk wat met basis content.
Alleen de race met de Ford GT is nog vrij exotisch.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kijk maar even hier om het te beoordelen.
De raceinfo (bij de funraces) bevat nu ook info over Basiscontent ;)

KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Sorry, voor mij is dinsdag de dag dat ik fijn mag klimmen! Maandag kan ik vrijwel altijd, maar de GT Challenge ligt nu nog even buiten scope

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Dinsdag was ik er sowieso weinig. Donderdag is ook niet de allerfijnste dag. Maandag komt mij wel helemaal goed uit en de McLaren is ook een super auto.

Het probleem voor mij met de fun races is dat veel auto's en banen zo onbekend zijn en iRacing zo moeilijk is, dat ik een hoeveelheid 1-2x zou krijgen om u tegen te zeggen. En om nou erg hard te trainen voor zo'n combi zie ik ook niet helemaal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Het zijn maar fun racejes dus die incs doen er niet toe. Hosted sessie hey. Ik vind het wel fijn om af en toe wat minder op de incs te hoeven letten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Ik bedoel ermee te zeggen dat het een vrij frustrerende avond voor mij zou worden ipv een fun avondje :) Niet vanwege de incs, maar omdat ik dan meer achterstevoren en naast de baan zou staan dan erop in de goede richting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Als je weer in de Skip, Ford Falcon of in de SRF gaat rijden is het wel frustrerend. Die auto's zijn heel lastig.
Maar de andere auto's heb je toch wel snel onder de knie? Zeker iemand zoals jij, Jarno :)

edit:
Sim updates - new content.

Thursday 7-Mar-2013 1500 UTC

GMT
0900 Hosted Sessions*
1500 Service Down
1700 Service Up
16:00 tot 18:00 onze tijd!
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2670085.page

Komt de Ford eerder dan gepland? :D

[ Voor 41% gewijzigd door Niellie41 op 06-03-2013 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
De laatste weken is het nogal druk op het werk, vandaar mijn ontbreken tijdens de fun races. Ben dan pas na 21:00 thuis.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Good chance Gen-6 Ford Fusion will release tomorrow.
Woohoo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
Misschien een idee voor de fun race

Mixclass op summitpoint( die heeft iedereen)

Bijvoorbeeld,(of ander combi)
-1- MX5 geen pitstop
-2- Ford GT 50% fuel
-3- Radical 25% fuel

Met een race van 30~45 min.
Kunnen de snelle en langzame jongens in een fun race meteen leren omgaan met inhalen voor de GT races. :+

Misschien een vol veld en overal op de baan onderlinge gevechten. :)

Het is zomaar een idee ;)

[ Voor 14% gewijzigd door FransJansen op 06-03-2013 19:26 ]

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Het probleem met multiclass is natuurlijk dat je het veld alleen maar opsplits in nog minder auto's per class. Als je met 10 man bent kun je normaal nog wel een redelijke race rijden. Ben je met 10 man in een 3-class race dan zit je maar met gemiddeld 3 auto's in je class - niet zo leuk...

En om nou bij elke race de MX-5 te gaan stoppen puur en alleen zodat de nieuwere leden ook mee kunnen doen is ook niet echt handig, ten eerste hebben ze dan nog steeds de baan niet (alleen rookie banen rijden gaat ook vervelen) en ten tweede zit je dan elke race toch met de 'regulars' in de ene auto en de 'rookies' in de MX-5, en rij je elkaar alleen in de weg.

Voor een keer is een multiclass race zeker leuk, maar we moeten dan veel meer deelnemers hebben en dus moeten we reclame maken. Dat doen we dan ook een keer per seizoen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Yep, verwacht een multiclass race voor komende week 13.

En laten we eerst maar is kijken of er komende week echt meer opkomst is nu we races krijgen met basis content erin.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Laatste tijd niet veel gespeeld en als ik al speelde was ik er na een half uurtje wel flauw van.
Eerste paar weken enthousiast gespeeld maar ik kan me er nu niet toe zetten het stuurtje aan te sluiten... misschien is dit gewoon niet mijn ding :)

Dus gaat zeer waarschijnlijk mijn binnenkort mijn Logitech Driving Force GT + Wheelstand Pro (beiden +- 1.5 maand oud) op vraag&aanbod.
Wie interesse heeft mag me een DM sturen met een leuk (realistisch) bod :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Vorige week was ik ziek, deze week had ik de content niet. Met alleen de standaard content schiet het niet echt op denk ik, dat wordt wel heel veel van 't zelfde. Maar als we het niet al te exotisch houden met de content dan lijkt me dat er over het algemeen altijd wel voldoende mensen zullen zijn.

Als je de content hebt en de tijd om mee te doen, dan zie ik verder geen redenen om weg te blijven.

Weinig ervaring of nog niet zo vaak meegedaan? gewoon mee doen, juist de fun races zijn daar voor bedoeld! Niet bang zijn fouten te maken. En als de rest dan gewoon rustig uitlegd wat er niet helemaal goed ging, dan heeft iedereen weer wat geleerd (ook niet te fel reageren dus).

En niet meedoen omdat je met een onbekende combinatie niet zoals gewoonlijk in de top kan eindigen snap ik eigenlijk nog minder, dat is toch alleen maar extra uitdagend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Kost iRacing (behalve het abbonement per seizoen (?)) nog geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Alexxxxxxxxxx schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:22:
ja banen en tracks moet je ook apart kopen.
naast de basis die je krijgt

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alexxxxxxxxxx schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:22:
Je verzameling circuits en auto's (Zoals Bruce als zegt) kan je uitbreiden afhankelijk van welke series en type races (road of oval) je wilt rijden en in het tempo dat je bevalt. Maar na 1 - 2 maandjes rijden met de basis content zal je zeker willen gaan uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Toyota Racing tweette dit:
@3wideDaley This is something we are working on. Will keep you posted. Thanks!
https://twitter.com/3wideDaley/status/309179106728214528

Dus Toyota wilt ook graag in iRacing. iRacing wilt Toyota graag in het spel.
Waarom duurt het dan zo lang? Wie zou er moeilijk doen?

edit:
er is nieuws over Bathurst
Thanks Dennis! We are pretty excited about how Bathurst is coming along! (FYI, Further along than Montreal)

Kansas also well in the works.
http://members.iracing.co...list/2665285.page#5399063

[ Voor 29% gewijzigd door Niellie41 op 07-03-2013 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hop, die Toyota TS-030 hybrid erin en je kunt bijna echt een petit Le Man gaan houden. TS030, HPD ARX, Corvette en Ford GT. Nice 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Het gaat om de Nascar auto van toyota neem ik aan. De TS-030 zal daar iig niet mee bedoeld worden.

En Toyota zal vooral graag de nascar auto erin hebben omdat de andere concurrenten wel te kiezen zijn in iRacing en er aardig wat Nascar fans op Iracing zitten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Oh ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Het zal inderdaad de Nascar auto worden.

Maar het wordt hoge tijd voor een LMP1 bak... Liefst de Audi, maar de Toyota zou ook leuk zijn.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Deltawing >:)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het gaat inderdaad over NASCAR. Ik had het er bij moeten zetten. My bad!

Een P1 auto zou inderdaad leuk zijn, maar hij past totaal niet bij onze oudere ACO auto's. De HPD en Corvette zijn veel te snel voor een recente LMP1 auto. Dan zou er een LMP1 auto van 2010 moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hybrid lijkt mij een mooie uitdaging voor iracing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
Dat stuk asfalt in montreal zal nu ook wel klaar zijn toch? Of silverstone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Remco Tr schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:55:
Dat stuk asfalt in montreal zal nu ook wel klaar zijn toch? Of silverstone?
Thanks Dennis! We are pretty excited about how Bathurst is coming along! (FYI, Further along than Montreal)

Kansas also well in the works.
http://members.iracing.co...list/2665285.page#5399063

Bathurst is verder dan Montréal.

edit:
2 fast 4 u :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Volgens de nieuwspost van onze eigen iRacing researcher / reporter Niel is Bathurst al verder gevorderd dan Montreal.

Denk dat we daar eerder in de muur zitten dan op Montreal.

edit : te laat :o

[ Voor 5% gewijzigd door Fragbeestje op 07-03-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

<--
Ik heb mijn ondertitel op het forum veranderd :P

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 07-03-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heeft Bathurst eigenlijk meerdere configs of maar eentje? Ken de baan niet maar volgens mij is een rondje best lang toch, met lange rechte stukken, zijn er dan niet kortere configs die leuk zijn met langzamere auto's?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
NickThissen schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:19:
Heeft Bathurst eigenlijk meerdere configs of maar eentje? Ken de baan niet maar volgens mij is een rondje best lang toch, met lange rechte stukken, zijn er dan niet kortere configs die leuk zijn met langzamere auto's?
Het maar één config die over een bestaande weg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het circuit is 6,213 km lang. Dat is toch niet heel lang?

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/df/Mount_Panorama_Circuit_Map_Overview.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Het eerste lange stuk is misschien wel wat saai met de tragere auto's. Maar het 2e deel bergaf is wel leuk volgens mij. En eenmaal de bochtjes beginnen bergop heb je werk genoeg... zelfs met de trage bakjes.

@DutchDevil

Kwam gisterenavond na de training nog op het idee om nog even te oefenen.
1:50:6 met een volle tank heb ik kunnen halen. Kan misschien nog wel wat af.
Heb de rear rebound stiffness op 13 gezet ipv 12 om te zien of dit een beetje helpt... maar heb eigenlijk geen idee.
Zal nog verder moeten testen voor niks... want kan zondag niet meedoen.

Zag ook in je setup dat de brake balance op 62.5 staat. Reed vroeger meestal met 58 tot 59.
Straks misschien maar even kijken of dit nog te doen is met de Ford GT, want daar won ik vroeger wel wat tijd mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:36:

[afbeelding]
Ik vind 6.2km een fors circuit anders. Rondetijden liggen rond de 2 minuten als ik het zo snel zie. Persoonlijk vind ik dat eigenlijk al wat te lang om er echt leuk te rijden :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Fragbeestje schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:49:
@DutchDevil

Kwam gisterenavond na de training nog op het idee om nog even te oefenen.
1:50:6 met een volle tank heb ik kunnen halen. Kan misschien nog wel wat af.
Heb de rear rebound stiffness op 13 gezet ipv 12 om te zien of dit een beetje helpt... maar heb eigenlijk geen idee.
Zal nog verder moeten testen voor niks... want kan zondag niet meedoen.

Zag ook in je setup dat de brake balance op 62.5 staat. Reed vroeger meestal met 58 tot 59.
Straks misschien maar even kijken of dit nog te doen is met de Ford GT, want daar won ik vroeger wel wat tijd mee.
Op Vrijdag avond 22:30 en Zaterdag 18:30 en 22:30 gaan de wedstrijden ook officieel. Dus als je dan kan is het niet voor niks.
Met 90L fuel ree ik volgens mij een 1.50.8 en dat was eigenlijk de eerste paar rondjes op de baan. Vandaar dat die 1.49 er wel in moet zitten. Hoor al mensen op forum praten over tijden van 1.49 met fuel. :'(

Die brake balance moet wel hoger met de nieuwe physics voor de Ford GT. Meestal rij ik met 61,5 (waarom die op 62,5 staat weet ik niet lol). Onder de 60 is er in ieder geval niet meer mee te rijden. Volgens mij rijd er niemand meer met minder dan 60 brake balance in de Ford GT.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
hmmm... misschien ook eens proberen met wat minder rear wing, aangezien er toch wel wat snelle stukken inzitten. En eventueel wat compenseren door de ophanging achteraan wat zachter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:36:

[afbeelding]
Nou... dat vind ik niet kort. Het is geen VIR grand east/west natuurlijk maar toch.

Zoals ik al zei: veel lange rechte stukken, wat met een MX5 bijvoorbeeld misschien wat saai is (wel kans om te draften natuurlijk wat wel leuk is). Het zou leuk zijn als er bijvoorbeeld een afkorting was tussen T2 en T19 ofzo, maar daar ligt volgens mij een berg tussen? :z

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Release Notes for 26 February, 2013 [2013.03.05.01]

Ford Fusion

- The 2013 Ford Fusion NASCAR is now available!

- The Ford Fusion can load Chevy SS setups if you copy the setup files into the Ford Fusion directory within your iRacing setups directory. But setups cannot be shared between the different cars within the sim itself.

Chevy SS

- Fixed the bug where the roof flaps of opponent cars could flap while they are parked in the pit lane and you are driving around the track.

- Added the camera bubble to rear of car, and removed the roof camera at all tracks except for road courses, short tracks, restrictor plate tracks.

- Frame rate improvements.

- The Chevy SS can load Ford Fusion setups if you copy the setup files into the Chevy SS directory within your iRacing setups directory. But setups cannot be shared between the different cars within the sim itself.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:26:
[...]

Nou... dat vind ik niet kort. Het is geen VIR grand east/west natuurlijk maar toch.

Zoals ik al zei: veel lange rechte stukken, wat met een MX5 bijvoorbeeld misschien wat saai is (wel kans om te draften natuurlijk wat wel leuk is). Het zou leuk zijn als er bijvoorbeeld een afkorting was tussen T2 en T19 ofzo, maar daar ligt volgens mij een berg tussen? :z
Ik vind het niet bizar lang of zo. Spa Francorchamps is langer en de meeste bekendere circuits zijn 4/5 km.
Circuit de La Sarthe (13,629 km) en de Nordschleife (25,3 km + GP lay-out) noem ik lang.

Zo de Ford kopen en de skins afmaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Fragbeestje schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:31:
hmmm... misschien ook eens proberen met wat minder rear wing, aangezien er toch wel wat snelle stukken inzitten. En eventueel wat compenseren door de ophanging achteraan wat zachter te maken.
Er moet wel wat wing vanaf denk ik :) . Op forum praten ze al over wing 3 voor qualificatie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gaat lekker bij iRacing:"There was an error trying to find the correct file for you to upgrade this package. Please try again in an hour. If the problem persists please contact iRacing.com™ support."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hadden ze het beter een uurtje kunnen wachten met het weer online zetten van de website.
Ach ja. Dan maar verder met de skin.

edit:
Hij doet het al :)

[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 07-03-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
Ik kreeg dit te zien na de update.

We Need a Pit Stop!

Something went wrong!

The page you are looking for is currently unavailable.
Please try again later.

The iRacing.com Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:31:
Release Notes for 26 February, 2013 [2013.03.05.01]

Ford Fusion

- The 2013 Ford Fusion NASCAR is now available!

- The Ford Fusion can load Chevy SS setups if you copy the setup files into the Ford Fusion directory within your iRacing setups directory. But setups cannot be shared between the different cars within the sim itself.

Chevy SS

- Fixed the bug where the roof flaps of opponent cars could flap while they are parked in the pit lane and you are driving around the track.

- Added the camera bubble to rear of car, and removed the roof camera at all tracks except for road courses, short tracks, restrictor plate tracks.

- Frame rate improvements.

- The Chevy SS can load Ford Fusion setups if you copy the setup files into the Chevy SS directory within your iRacing setups directory. But setups cannot be shared between the different cars within the sim itself.
2 verschillende modellen op een oval, dat gaat er leuk uitzien.

Ben Rudy trouwens, die af en toe de funraces binnen crashed ;) 't heeft even geduurt, toch maar geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
He Rudy. Leuk om je hier nu te 'zien' ;) Welkom dus..... ;)
Update is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niet kunnen sharen van setups tussen Chevy en Ford is wel vervelend denk ik, had ik nog niet aan gedacht maar de software laat dat natuurlijk niet toe... Vraag me weer eens af hoe hun code eruit moet zien als ze zoiets niet kunnen inbouwen in de paar weken/maanden dat ze wisten dat er twee modellen in een class gingen komen. Moeten ze vast weer overal code gaan veranderen om sharen van setups tussen verschillende auto's toe te laten, want goed gescheiden code kennen ze daar niet natuurlijk :'(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

BM schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:58:
[...]

Ik vind 6.2km een fors circuit anders. Rondetijden liggen rond de 2 minuten als ik het zo snel zie. Persoonlijk vind ik dat eigenlijk al wat te lang om er echt leuk te rijden :)
Ik denk dat je blij zal zijn dat je even rust hebt op de rechte stukken, want tussen Griffins Bend & Forest Elbow heb je geen seconde rust ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jQESXRSg_AM]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iRqgsoxlR8k]

En vanuit een MX-5 :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online

Geluid is ook een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo dadelijk were een race in de Digital racing league. Is kijken hoe ver ik op Zolder kom. Hopelijk leuk vol veld weer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:47:
Niet kunnen sharen van setups tussen Chevy en Ford is wel vervelend denk ik, had ik nog niet aan gedacht maar de software laat dat natuurlijk niet toe... Vraag me weer eens af hoe hun code eruit moet zien als ze zoiets niet kunnen inbouwen in de paar weken/maanden dat ze wisten dat er twee modellen in een class gingen komen. Moeten ze vast weer overal code gaan veranderen om sharen van setups tussen verschillende auto's toe te laten, want goed gescheiden code kennen ze daar niet natuurlijk :'(
Ik denk dat dat nieteens zozeer te maken heeft met het niet kunnen, maar meer met prioriteiten. Tuurlijk is het lastig, maar vanuit windows even een bestandje kopieren is ook geen heel groot karwei :) Is alleen in game wat lastiger. Maar ze hadden wel ideeen voor een oplossing las ik. Denk dat iRacing tot een tijdje terug ook niet voor ogen had dat ze 2 verschillende autos met identieke physics gingen krijgen :p

Edit: is het nu (een week in maart) niet eens tijd dat AMD de 13.2 drivers eens final gaat maken :?

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 07-03-2013 19:41 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Racing Lions heeft een nieuwe auto in de garage.
De Ford Fusion Gen 6 Cup car
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/RL-Ford3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/RL-Ford2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/RL-Ford.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Paint ziet er goed uit, maar wow... is die auto van achter echt zo'n blokkendoos? Die hoek in het achterlicht ziet er heel raar uit...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De nieuwe Mondeo heeft dat ook. Dus klopt idd wel en beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dit is de achterkant vanaf de zijkant gezien:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/Ford-rear.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:58:
Dit is de achterkant vanaf de zijkant gezien:
[afbeelding]
Dat ziet er al beter uit :) Maar blijft wel een erg hoekig stuk. Van achter zie je echter niet dat het geen haakse hoek is, dat maakt nogal een verschil :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Weet iemand het password voor de DRGTC? Wou Robbert aanmoedigen maar weet
het wachtwoord niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Account maken op hun website (niet het forum) en dan bij downloads kijken.... Of je DM lezen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 07-03-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
ja Niel had hem net gegeven :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Ik heb anders niks gehad, hoe ken da ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nick, had jij al een setup voor de HPD op Sebring toevallig? :)

Edit: of ik moet nog een boel tijd winnen, of custom setups moeten echt heel veel sneller zijn dan de fixed. Net offline wat rondjes gedaan met de fixed, kwam tot een lage 1:50, met een optimum op 1:48.8. Zie dat er afgelopen zondag tijdens de testrace in P al 1.44.7 gereden werd door Roderic. Nu heb ik niet de illusie dat ik dat soort mensen bij kan houden, maar 5,3 seconde is wel erg veel. Zit dichter bij de 1e corvettes dan bij de 1e HPD's :p :X

[ Voor 78% gewijzigd door BM op 07-03-2013 21:23 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ik ga de Proto & GT race van 22:30 meedoen met de Ford GT...
denk dat Joe Junior er ook bij is dus kan de eerste plek al op mijn buik schrijven...
ook Qualy sessie net gemist (op een paar seconden na...) dus da's al helemaal niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Mwaa meetsal maar stuk of 6 Ford GTs door de weeks dus dan maakt kwali niet zoveel uit.

Digital racing race ging lekker tot de laatste rondes. In eerste gedeelte Jarno kunnen inhalen bij aanremmen eerste chicane. Daarna race op P5 gelegen met Jarno op 3 of 4 seconde achter me en Fabian voor me (10 seconde toen ik ging pitten). Alleen na pitstop kwam ik in een groepje rijders terecht waarbij het gruwlijk mis ging. Auto kapot en zodoende als 15de geeindigd na nieuwe auto gehaald te hebben.

[ Voor 70% gewijzigd door DutchDevil79 op 07-03-2013 22:05 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:41:
Nick, had jij al een setup voor de HPD op Sebring toevallig? :)

Edit: of ik moet nog een boel tijd winnen, of custom setups moeten echt heel veel sneller zijn dan de fixed. Net offline wat rondjes gedaan met de fixed, kwam tot een lage 1:50, met een optimum op 1:48.8. Zie dat er afgelopen zondag tijdens de testrace in P al 1.44.7 gereden werd door Roderic. Nu heb ik niet de illusie dat ik dat soort mensen bij kan houden, maar 5,3 seconde is wel erg veel. Zit dichter bij de 1e corvettes dan bij de 1e HPD's :p :X
Setup en replay van een 44.1 heb ik tijd geleden gepost in de NEO sebring thread :) paar paginas terug inmiddels.

Hier dus:
http://members.iracing.co.../175/2509686.page#5284217

Video:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9h46zyN-OyQ]

[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 07-03-2013 22:53 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:44:
[...]

Setup en replay van een 44.1 heb ik tijd geleden gepost in de NEO sebring thread :) paar paginas terug inmiddels.

Hier dus:
http://members.iracing.co.../175/2509686.page#5284217

Video:
[video]
Ah damn, dacht dat ik dat hele topic gelezen had. Niet dus. Thanks :)

Pff, nog wel een hoop te oefenen zie ik al wel :)

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 08-03-2013 08:30 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Fragbeestje schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:01:
Ik ga de Proto & GT race van 22:30 meedoen met de Ford GT...
denk dat Joe Junior er ook bij is dus kan de eerste plek al op mijn buik schrijven...
ook Qualy sessie net gemist (op een paar seconden na...) dus da's al helemaal niet goed.
En nog gewonnen gister? ;) ;) ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:03:
Mwaa meetsal maar stuk of 6 Ford GTs door de weeks dus dan maakt kwali niet zoveel uit.

Digital racing race ging lekker tot de laatste rondes. In eerste gedeelte Jarno kunnen inhalen bij aanremmen eerste chicane. Daarna race op P5 gelegen met Jarno op 3 of 4 seconde achter me en Fabian voor me (10 seconde toen ik ging pitten). Alleen na pitstop kwam ik in een groepje rijders terecht waarbij het gruwlijk mis ging. Auto kapot en zodoende als 15de geeindigd na nieuwe auto gehaald te hebben.
Ah dus dat ging er mis :p

Hier mijn verhaaltje:
Ik zette gisteren middag rond 2 uur iRacing aan om mijn eerste echte meters te maken op Zolder. Ik had al een setup van Storm gekregen dus deze erbij gepakt en een paar rondes gereden, ik voelde me niet helemaal lekker met deze setup dus een paar kleine wijzigingen gedaan en dat voelde meteen erg goed.

Kwalificatie:
Ging wonder boven wonder een stuk beter dan ik dacht en dankzij de draft die ik van Tim kreeg een P2 kunnen rijden ook al verprutste ik in deze rond 0.2 seconden in de eerste twee bochten.

Race:
Ik zat even in dromenland aangezien ik in de 3e versnelling probeerde weg te rijden, dus voor de hele linkerrij die niet weg kwam en niet wist waarom niet, door mij dus
Gevolg was dat Dennis, Tim en Roy langs mij kwamen en zelfs Jarno kwam aan de binnenkant van bocht 2 kijken, maar door met meer snelheid uit de bocht te komen bleef ik ervoor. Vervolgens in de 2e ronde aan de binnenkant van Tim gekeken bij de 1e chicane, maar ik zat er niet overduidelijk naast dus maar weer achter hem aangesloten. Hierdoor verloor ik alleen wel 2 seconden op Tim en kon ik dus niet meer aanhaken i.v.m. de draft. En vanaf dit moment eigenlijk in niemandsland gereden het gat naar Roy en Tim liep uit tot maximaal 8 seconden tot dat er verkeer bij kwam en Roy en Tim steeds meer in gevecht kwamen en kon ik tot 1.5 seconden denk ik komen en persoonlijk kwam ik toen ook steeds beter in mijn ritme. En het gat naar achter wat eerst Jarno was maar later Robbert liep alleen maar uit. Vervolgens de pits in gegaan en kwam dicht achter Roy terecht en zoals gewoonlijk teveel fuel getankt. En door een rem fout bij de eerste chicane meteen weer de aansluiting verloren en kreeg ik een slow down en helaas ook mijn enigste inc. De laatste ronde deed Roy een stuk rustiger en kon ik het gat dichtrijden naar 0.5 seconden. Al met al goeide dingen gedaan voor de kampioenschappen gestegen bij de rijders en de positie in het teamklassement weer verstevigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Nog net... was wel spannend :+

Resultaat

Toch blij dat die Michael Hogg nog in de Corvette gestapt was. Bleef er redelijk dicht bij en had ik toch nog een doel. Uiteindelijk was hij wat ver weg en verslapte de concentratie... racen zonder tegenstand is best lullig.
Tijdje erna maakte hij een foutje en zat ik hem op de hielen. Zelfs het gat dicht gereden en net toen ik op 1 seconde zat reed hij de pits in :(
Hierna terug concentratie problemen en toen heb ik m'n relative tov m'n best lap maar opgezet om het iets of wat spannend te maken.
1 keer een domme actie van mezelf omdat ik die laatste bochtencombinatie iets te veel ruimte liet aan de binnenkant en ik dacht dat de HPD hem er tussen ging gooien.
Achteraf gezien had ik best nog wel kunnen insturen.

Heb het zelfs voor elkaar gekregen om 11 incjes bij elkaar te rapen. :X maar m'n SR is toch nog wat gestegen.

Nog een vraagje ivm setups :

De auto was heel nerveus over de curbs en andere bumps. Dus heb de bump stop gap die op iets van een 40 stond verkleint tot iets van een 16 of zo... het is al beter maar ik merk nog steeds dat als ik een lap van Joe Junior volg dat hij veel minder nerveus is als mijn setup en hij gerust de curbs kan gebruiken om heel wat tijd te winnen.
Wat kan ik nog aanpassen om m'n FGT wat minder nerveus te maken?
Kan pas deze avond m'n setup sharen vanwege werk en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De auto iets hoger hoger zetten... De shocks slapper maken...

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 08-03-2013 10:48 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.