iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.644 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:25

Niellie41

[object Object]

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2555288.page
We’re very excited to announce that a new method of shadow mapping, which works for dynamic objects, such as the cars, cockpits, and pit objects has entered alpha testing! It has been quite a long time in development as the approach is very sophisticated. The technique provides nearly the same quality as two pass shadow volumes, but exhibits better performance than even one pass shadow volumes. It really helps inside cars with roof tops, such as the Corvette C6R and with fields of cars.

This new method eliminates a large chunk of CPU usage that was spent computing silhouette edges of models and extruding geometry, a lot of PCI bus transfers to the GPU, and a huge amount of fill rate. Is is much more compatible with multiple GPU's than the shadow volumes were.

We expect two pass shadows will be removed from the engine completely if all goes as planned, and one pass shadow volumes will only remain for night tracks.

This new dynamic shadow mapping works in conjunction with the existing shadow maps, which have now had their filtering restored to pre-patch levels - we saw your feedback about that. The filtering repair is also currently in alpha testing.

Here are a couple screen shots showing the new shadow mapping (this is very much a work in progress):
Alleen voor iRacing members:
Afbeeldingslocatie: http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/1786083.page
Afbeeldingslocatie: http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/1786084.page
his particular change doesn't affect day/night transitions, but we have another project going on which I think is about to enter testing sometime soon which is a step towards that goal - proper tree shadows that actually cast from trees. Currently the tree shadows are sort of fixed and don't move with the sun properly, we're fixing that as the first step.

This shadow map change is so that many of us will now be able to drive with car shadows enabled.

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 17-02-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

BM schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:25:
Wat is een beetje de normale strategie voor de HPD op Interlagos? Kan max 37kg brandstof in met de setup van Nick, en ik zit op een verbruik van zo'n 1.46kg/rondje. Met 45 rondjes (haal ik niet, maar goed) zit je dan aan de 66kilo brandstof. beginnen met 37 en er dan 32 bijgooien zou dan voldoende moeten zijn.

Of maak ik ergens een cruciale denkfout? Ben niet zo'n held met taktieken :p
Volgens mij kan je beter de auto iets hoger maken en dan de tank helemaal vol gooien. Bij je pitstop 6/7 kg tanken, geen banden(!).
Dit is mijn strategie ok in de Corvette. Ik had gisteren een pitstop van 3.6 seconden. Hoe korter je stil staat, hoe gunstiger.

Al stop ik nu wel iets eerder dan normaal. Want als ik helemaal door rijd tot mijn tank leeg is, zie ik niets meer door het vuil op de ruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46
60 + 12kg moet genoeg zijn (ik verbruik ~1.50 kg)
Met meer tanken (lang stil staan) verlies je te veel tijd.
Ik werd gisteren ingehaald in m'n eerste stint door iemand die bij me weg reed, maar die had z'n fuel 50/50 verdeeld en voor z'n stop zat ie 8 sec voor me o.i.d. en na z'n stop 10 secs achter me.

/edit:
Alhoewel de races gisteren 46 rondjes waren scheelde het niet heel erg veel of we hadden een rondje extra moeten doen.
Aangezien dat geen split races waren denk ik dat het vandaag best wel eens sneller kan gaan en er dus een extra ronde bij zou kunnen komen.

[ Voor 33% gewijzigd door Red Baron op 17-02-2013 15:12 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
Dan vanavond maar eens kijken of die setup wat omhoog kan :) Thanks!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ja gewoon voor en achter een of twee klikjes hoger en dan kan hij helemaal vol. Geen banden pakken en bijtanken wat je nodig hebt (ik zat te denken aan 20 kg maar dat is blijkbaar te veel), een snelle stop is meestal beter dan een langzame stop met banden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Helder :) Ik kom nog wel fors snelheid te kort volgens mij. Daarstraks een tijdje rondgereden met 37 kilo brandstof, maar dan kom ik maar tot 25 mid op een lege baan. Daar ga ik geen records mee breken :p

Edit: geloof dat er hier ook wat mensen rondliepen die geintresseerd waren in RC racen. Wellicht is dit dan wel leuk :)

[ Voor 33% gewijzigd door BM op 17-02-2013 15:54 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net mezelf gekwalificeerd voor de P&GT serie.
Heb een PB gereden. Een 1:28.743. Ik ben er zelf wel tevreden mee. Nu nog verder werken aan mijn race setup.

edit:
hier mijn Q setup
http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=376

[ Voor 24% gewijzigd door Niellie41 op 17-02-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Internal server error.

Ik hoop echt dat ze het "lek" boven krijgen, want het is de laatste paar dagen wel heel vaak raak.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hmm hele race voor proto&gt geoefend en dan haal ik de race om half 7 niet :( Wordt dan half 11 vanavond, vast niet eens een split, dus een dropweek op een baan waar ik eindelijk een keer het tempo te pakken heb :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals het nu is haal je helemaal geen race, site plat.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Hij is er weer, eens zien hoe lang het nu weer duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 13:52

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
InsideSimRacing @ Faceboek about 52 minuten geleden:
Sorry for the lack of updates.. Lots in the pipeline right now !
TWISR February Edition
- 2.4 Follow up with #15 driver <----- Ben benieuwd
- Euro Truck Sim 2 Review
- iRacing Rookie to D Tutorial
- GT Omega Wheel Stand Review
- NVidia 690 GTX review
- And More !

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zat net in de 2e split van de P&GT klasse. Mocht als 2e starten en had bij de start al de leiding.
In ronde 10 besluit een beschadigde Ford T8 af te snijden, maar hij komt op de apex van die bocht weer de baan op.
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cf/Aut%C3%B3dromo_Jos%C3%A9_Carlos_Pace_%28AKA_Interlagos%29_track_map.svg/800px-Aut%C3%B3dromo_Jos%C3%A9_Carlos_Pace_%28AKA_Interlagos%29_track_map.svg.png

Toen gebeurde er dit:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ldI72ys8YgA]

En niet eens sorry of zo.. ;w
Daar zijn die Fransen te trots voor of zo..
Mogelijke overwinning naar de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Hier ook een Corvette die in T10 spint terwijl hij een of andere vage wijde lijn neemt. Spint net ver genoeg door om een fikse tik op m'n linker voorwiel te geven, dag p2 en -119ir :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Site alweer ontiegelijk traag :( Zul je zien dat die laatste proto&gt race ook niks meer wordt... ben benieuwd. Ik denk wel 3 keer na voordat ik me registreer, straks doetie het weer niet net als we moeten joinen en zit je weer met -120 iRating...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
d:)b
code:
1
2
3
Gateway Time-out
The proxy server did not receive a timely response from the upstream server.
IBM_HTTP_Server at members.iracing.com Port 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook stuk .............gaat lekker daar vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:14

DutchDevil79

I race, therfore I am

En morgen gaan de racejes in de Proto-GT weer niet official waarschijnlijk.

Leuk zo 4 uur tussen de races, wou dat ze dat toch per tijdstip en dag van de week bekeken. In weekend bijvoorbeeld om de 2 uur. Nu valt er meteen 25% kans van race deze week uit omdat er een race niet gehouden kan worden door server isues.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niet te geloven... Enige kans om te racen en weg :( Hele week voor niks geoefend.

Af en toe een server crash is geen probleem maar hoe lang is dit gezeik nu al? Maanden? Ben het beu, dit is toch gewoon niet acceptabel?

[ Voor 46% gewijzigd door NickThissen op 17-02-2013 22:31 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
Hoe bereken jullie je fuel? Had net race met de Mclaren op Zolder en had net voor 5 ronden te weinig mee, weg p1.

Had gekeken via blackbox F3 wat ik nodig had. Race is 30 laps en had voor 39 mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Laatste kans op een race wordt morgen om half 11... Kans dat die official gaat is 0,0 en dan zit je misschien met 11 man te rijden, leuk :( Ik mag toch hopen dat ze inzien dat die 4 uur gaten niet werken en dat ze dat volgend seizoen maar weer gauw afschaffen, onzinnig gedoe. Men organiseert zelf wel races op druk bezochte tijden, het enige wat dit uithaalt is dat we de helft minder kans hebben.
Remco Tr schreef op zondag 17 februari 2013 @ 22:32:
Hoe bereken jullie je fuel? Had net race met de Mclaren op Zolder en had net voor 5 ronden te weinig mee, weg p1.

Had gekeken via blackbox F3 wat ik nodig had. Race is 30 laps en had voor 39 mee.
iSpeed, F4 scherm is niet nauwkeurig genoeg vooral als je nog niet veel rondjes gedaan hebt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Vooraf berekenen met motec telemetrie omdat je daar exacte nummers per rondje hebt.
Dan tijdens de race ispeed om eventuele aanpassingen te doen (doordat je bijv minder verbruikt door draft o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zondag 17 februari 2013 @ 22:29:
......Af en toe een server crash is geen probleem maar hoe lang is dit gezeik nu al? Maanden? Ben het beu, dit is toch gewoon niet acceptabel?
Ik ga morgen maar eens een zeurmailtje dichten aan Susan en nog een paar iRacing mensen. Want de site sucks echt big time de laatste weken (of is het al maanden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Meerdere maanden ja. Sinds kerst ofzo.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Om de negativiteit even te doorbreken, hier een leuk filmpje voor het slapen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Pablo is wel geniaal met zn filmpjes :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
JoepW schreef op zondag 17 februari 2013 @ 23:21:
[...]

Ik ga morgen maar eens een zeurmailtje dichten aan Susan en nog een paar iRacing mensen. Want de site sucks echt big time de laatste weken (of is het al maanden?)
"Regelmatig", is pas zoals Shawn zegt sinds de laatste update.
http://members.iracing.co...t/25/2554507.page#5289269

"Af en toe" een dag moeilijk, hebben we al een aantal maanden.
(hier heb ik dan ook niet zo`n moeite mee)

En verder denk ik dat Susan al genoeg Zeurmailtjes zal hebben ontvangen, hun stimuleren een offline test functie te bouwen of met andere ideeen komen doet misschien meer voor de lange termijn.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Chris Page schreef op 2/17/2013 @ 11:43 p.m.:
We apologize for the recent outages. We are working diligently to correct the issues.

We've had a number issues that on their own, weren't issues, but in concert, behaved very badly. We are making headway, and we are trying to track them all down.

One of the issues was database related. We identified some poor query execution plans.

We continue to investigate instability in the web tier.

We are very sorry and we continue to work around the clock on these issues.
Ik zal nog even w88 met 'zeuren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Hier een mooi filmpje wat ons te wachten staat als de RuF er is :)

http://www.autojunk.nl/2013/02/ruf-rgt-8

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:35

Oxigeon

En zo is dat!

Van het weekend niet veel kunnen racen ivm het ontstoppen van een riool wat helaas wat meer tijd vergde dan verwacht. Vanavond dan maar weer eens beginnen op de road races. Hopelijk kan ik nu wel in de + rijden en gaan er niet steeds punten vanaf.

Probeem is steeds dat ik in de eerste bocht vrijwel elke keer geramt wordt door een tegenstander. Waardoor ik eigenlijk het liefste als laatste wil starten. Elke keer lig ik dan op een forse achterstand waardoor ik de langaamste auto's nog wel inhaal maar de top 4-5 alleen maar wegrijd. Hopelijk gaat het vanavond ietsjes beter

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Wat helpt is om te kwalificeren, dan start je zeker niet ergens in het midden.

Of anders vanuit de pits starten, maar dan sta je zeker achteraan. :|

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

seninha schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:15:
Of anders vanuit de pits starten, maar dan sta je zeker achteraan. :|
Dit is wel de snelste manier om uit rookie te komen. Want vooraan ben je niet altijd veillig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:12
Oxigeon schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:12:
Van het weekend niet veel kunnen racen ivm het ontstoppen van een riool wat helaas wat meer tijd vergde dan verwacht. Vanavond dan maar weer eens beginnen op de road races. Hopelijk kan ik nu wel in de + rijden en gaan er niet steeds punten vanaf.

Probeem is steeds dat ik in de eerste bocht vrijwel elke keer geramt wordt door een tegenstander. Waardoor ik eigenlijk het liefste als laatste wil starten. Elke keer lig ik dan op een forse achterstand waardoor ik de langaamste auto's nog wel inhaal maar de top 4-5 alleen maar wegrijd. Hopelijk gaat het vanavond ietsjes beter
Als je alleen voor de punten wilt gaan kan je het beste in de pits starten. Heb pas 4 races gedaan maar na de tweede wist ik wel dat je beter in de pits kan starten. Gewoon je rondjes rijden (ook al eindig je laatste), dan krijg je ook al + punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:33

Phydomir

Dennis

Als je doel is om alleen SR omhoog te krijgen dan is starten uit de pits wel een goede optie. Starten gewoon op de grid heeft ook wel zijn voordelen. Je zult zien dat je door normaal te starten op een gegeven moment er een gevoel voor gaat krijgen en dat je minder vaak in de problemen komt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Hahaha dat filmpje van Pablo geweldig!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 09:34

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Phydomir schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:24:
Als je doel is om alleen SR omhoog te krijgen dan is starten uit de pits wel een goede optie. Starten gewoon op de grid heeft ook wel zijn voordelen. Je zult zien dat je door normaal te starten op een gegeven moment er een gevoel voor gaat krijgen en dat je minder vaak in de problemen komt.
dit klopt. want ik heb nu inmiddels D-license, maar mn Irating dondert enorm omlaag, omdat ik maar een beetje achteraan hobbel om mn Srtating omhoog te krijgen( een paar te fanatie begonnen met races en dan houd je geen SR meer over). maar doordat je geen goede positie rijd, gaat je iRating wel omlaag.. dus op een gegeven moment moet je er wel aan geloven, een goede qualy te rijden.. en vanuit daar beginnen met een goede race+een beetje geluk dat er niemand achterop rijd in de eerste bocht... als eerste 2 rondjes overleef, dan kom je er wel.. echter is dit bij nog maar zelden gelukt :P

[ Voor 40% gewijzigd door Nickrsd op 18-02-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Ik denk dat we dat allemaal meegemaakt hebben.

Zelf ben ik heel snel van rookie naar uiteindelijk B gegaan.
Daar kwam ik opeens helemaal vast. Elke keer weer kon ik geen race uitrijden door verschillende redenen.
De ene keer was ik het zelf andere keer iemand anders.
Rating zakte als pudding in elkaar, waardoor ik weer terug ging naar C :|

Heb toen alles op een andere manier aangepakt. iRating werd belangrijker dan Licence.
Toen kon ik gelijdelijk weet omhoog komen tot waar ik nu ben.

Ik weet dus uit ervaring hoe frustrerend het is.
je kan beter, zoals hier ook al wordt aangegeven, die wedstrijden waar je denkt dat het te druk of gewoon veel brokke piloten meerijden, vanuit de pits starten.
Hierdoor kun je zelf je tempo bepalen.

Als je in het midden start kan dat veel minder.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik ben gewoon met kwalificeren en race gewoon rijden uit Rookie en D klasse gekomen. Zeker kwalificeren helpt want als je voor alle idioten staat kan je alleen in turn 1 er nog afgeramd worden en daarna komen ze niet meer bij je. Uit de pit starten vond ik nooit een optie want dan kom je ze nog tegen alleen niet bij de start.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

En ik was nog even de belangrijkste tip vergeten. Vergeet iRating en Safety Rating. Als je een beetje fanatiek raced (dus een paar racejes per week mee pakken) dan kom je vanzelf op het niveau waar je hoort.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Wat ik wel heel snel geleerd heb, is om in de eerste bocht ALTIJD de binnen klant te nemen.
Kans dat je dan er afgeramd wordt door een maloot die zich verremd en idereen meeneemt in zijn fout is vele malen kleiner ;)
Er zijn genoeg mensen die denken de wedstrijd te winnen in de eerste bocht.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

voor morgen weer een nieuwe track gelukkig, bij de mazda cup nu mazda raceway..
en niet meer dat krappe lime rock park (belachelijke keuze voor rookies)

wanneer zak je weer in lincense?? ben nu D 3.07 :O damn slecht

[ Voor 17% gewijzigd door Nickrsd op 18-02-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Nou, denk dat meer mensen anders denken. Laguna Seca is een uitdagende baan.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Lime rock is prima voor rookies, het is een baan waar je veel op leert, je kunt er inhalen, uitremmen, andere lijnen door bochten nemen en je moet leren je snelheid hoog te houden (er zijn geen stop/start bochten maar allemaal een goeie flow). Dat zijn toch dingen die je moet leren.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Nickrsd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:59:

Je kan niet terugzakken naar Rookie eenmaal je D geworden bent.
The only way is up >:)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nickrsd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:59:

Lime Rock is echt een veel makkelijkere baan dan Laguna Seca. Het zal me niets verbazen als het ook nog eens smaller is dan Lime Rock. Zo ruim is Laguna namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mijn lesauto voor morgenavond is klaar ;) :
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/topic_2013_s1/les1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/topic_2013_s1/les2.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 18-02-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phydomir schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:33:
[...]

Lime Rock is echt een veel makkelijkere baan dan Laguna Seca. Het zal me niets verbazen als het ook nog eens smaller is dan Lime Rock. Zo ruim is Laguna namelijk niet.
Eens. Laguna is echt een lastig baantje om netjes te racen :) Wel een enorm leuke baan trouwens, alleen moet je wegblijven bij de rode blokjes in bepaalde bochten :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

oh ik dacht dat laguna een makkelijkere baan was als lime rock, naja mij ligt hij fijner dan denk.
morgen een rookie oval racing school..? nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

BM schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:54:
[...]

Eens. Laguna is echt een lastig baantje om netjes te racen :) Wel een enorm leuke baan trouwens, alleen moet je wegblijven bij de rode blokjes in bepaalde bochten :p
Vind je? Als ik zie dat er op een dag Laguna Seca bij een serie staat, sla ik die altijd graag over. Net zoals Amerikanen ook geen fatsoenlijke auto's kunnen bouwen, kunnen ze ook geen fatsoenlijke Road-circuits bouwen.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Metalfreak schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:03:
[...]

Vind je? Als ik zie dat er op een dag Laguna Seca bij een serie staat, sla ik die altijd graag over. Net zoals Amerikanen ook geen fatsoenlijke auto's kunnen bouwen, kunnen ze ook geen fatsoenlijke Road-circuits bouwen.
Scheer je weg, ketter! :+

Laguna Seca is echt een fantastische baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Road-Atlanta, Sebring, Laguna Seca, Lime Rock Park. Allemaal heel leuke baantjes.
Road America vind ik niet zo heel leuk als bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

En vanavond Laguna Seca met de McLaren voor het Maandag avond toernooitje.

En Barber Motorsports, Sonoma, NHMS Road. Ook allemaal leuke baantjes. America heeft er genoeg. :)

[ Voor 41% gewijzigd door DutchDevil79 op 18-02-2013 13:09 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
De meeste vind ik wel leuk, eigenlijk alleen Road America vind ik wat minder, verder zijn ze allemaal wel leuk :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb eens bij de race van Nickrsd gekeken.
Er is een nieuwe Mazda gespot:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/tjoektjoek.jpg
Er is nu ook een Mazda MX5 Tandem

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 18-02-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
vandaar dat het niet goed gaat haha! Maar nick ik ben toen ik D ben geworden gelijk overgestapt
naar de Inracing news challenge gegaan en daar wordt heel anders gereden en veel cleaner!
Mijn mpr staat klaar om te promoveren naar C en dan denk ik dat ik de mclaren en/of ford gt koop
en daar een tijd in ga rijden en oefenen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TuxieDeni schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:15:
vandaar dat het niet goed gaat haha! Maar nick ik ben toen ik D ben geworden gelijk overgestapt
naar de Inracing news challenge gegaan en daar wordt heel anders gereden en veel cleaner!
Mijn mpr staat klaar om te promoveren naar C en dan denk ik dat ik de mclaren en/of ford gt koop
en daar een tijd in ga rijden en oefenen.
Ik ben ook weer begonnen met iRacing, en zit met de road-kant in dezelfde fase als jij nu. Ik doe nu soms Mazda of die Inracing News Challenge. Ik ga wel echt vol voor de sRating ipv iRating, want er is als Rookie en als D-license weinig leuks om mee te rijden. De Mustang vind ik te gliberrig (maar misschien is ie nu beter na de updates van de laatste maanden), dus ik zou graag ook GT-achtige races rijden. Maar goed, eerst sRating sparen, en dat is lastig zat.

Ik was een paar maanden terug helemaal afgezakt naar D - 1.05 SR, dus ik moest flink aan de bak. Ik kwam echt in een slechte streak terecht, dat in 1 bocht alles klaar is door een held die denkt dat de finishlijn achter bocht 1 ligt. Soms was dat zoooo frustrerend dat ik gelijk iRacing afsloot. Dan heb je dus 4 inc's na 1 bocht, dat is niet goed voor je rating :P

Sta nu op 3.55, dus kan de volgende keer promoveren naar C. Dan maar een echt leuke klasse uitzoeken en daar veel in rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:36

derx666

mecker ende blaet

Ik blijf het zeggen: voor diegene die niet weten wat ze na de rookies willen gaan rijden, pak de Skip Barber. Altijd genoeg mensen om te racen, hele fijne community die graag tips en trucs geeft, en een erg goeie les auto. Als je goed met de Skip overweg kunt, dan gaat het met de meeste auto's wel goed.
Ook hoef je je niet echt druk te maken over setup's, deze zijn nl. beperkt tot bandenspanning, rembalans, Anti Rollbar achter en SPR voor (hiermee verander je zowel de hoogte als het camber voor). In principe is dit alleen finetuning, en maakt het weinig verschil tov de baseline. De toppers in de serie kunnen met de baseline op .2s tot .3s na van hun snelste tijd rijden. Ik zit er zelf over te denken voor deze weer te gaan rijden bij gebrek aan beter. De L79 wordt te weinig gereden, en past hierdoor slecht in mijn schema. De MP4 ligt me nog niet geweldig, en ik hoor heel veel crashfest problemen. HPD en FGT ben ik ook nog niet zo kapot van. Dus dan maar de Skip :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

derx666 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:42:
Ik blijf het zeggen: voor diegene die niet weten wat ze na de rookies willen gaan rijden, pak de Skip Barber. Altijd genoeg mensen om te racen, hele fijne community die graag tips en trucs geeft, en een erg goeie les auto.
[...]
Ja, de skip heb ik ook over zitten twijfelen. Maar dat is toch meer een formule auto, en ik wilde eerst eerder de GT kant op.
Maar aan de andere kant, de skip kan ik nu al rijden, dus misschien sowieso wel een leuke auto om ernaast te hebben! Bedankt voor de sktip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Dikke +1 voor de Skip.

Ik ben zelfs als klasse A bewust weer Skip gaan rijden en heb daar behoorlijk veel van geleerd. Leuke, cleane klasse met zeer goede community en altijd officiele races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+1 voor de skip ook hier ! De enige wagen waar ik echt een beetje van geleerd heb, maar mss ligt dat eerder aan mijzelf :+ vooral lijnen leren rijden , en dan bedoel ik niet luk raak maar wel goed apex raken en dergelijke in het begin een beetje listig maar als je weet dat je best hier en daar gas er lichtjes op moet houden om de balans te houden dan komt ie goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
Nadat ik van Rookie naar klasse D ben gegaan heb ik voor Skip gekozen, vooral omdat hij actief wordt gedaan en de Mazda niet meer meetelt voor je MPR.

Nu een klasse D rating van 3.65 en de vier verpichte races achter de rug gaan we voor de 4.0 rating om te promoveren. Vanaf morgen Spa, de races zijn "maar" 8 rondjes. Vermoed dat die rondjes dan wel lang gaan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
In de skip zijn die rondjes een stuk langer dan 2 min (2:30 zelfs dacht ik??)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

rottentomato schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:27:
Nadat ik van Rookie naar klasse D ben gegaan heb ik voor Skip gekozen, vooral omdat hij actief wordt gedaan en de Mazda niet meer meetelt voor je MPR.

Nu een klasse D rating van 3.65 en de vier verpichte races achter de rug gaan we voor de 4.0 rating om te promoveren. Vanaf morgen Spa, de races zijn "maar" 8 rondjes. Vermoed dat die rondjes dan wel lang gaan zijn :)
ik rijd ook D klasse, tot nu toe alleen maar mazda, maar probeer mn Sr wat omhoog te halen (zit nu 3.22) maar de reaces tellen inderdaad niet meer met de mpr. dus ik zal ziezo iets in de D class moeten rijden om omhoog te kunnen.. dan misschien maar de skip, alleen bij elke week zal ik die nieuwe traxk moeten aanschaffen, en dat wordt mij nu ff te duur.. :( dus ik zoek een goeie weg om zo min mogelijk aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kom toevallig dit plaatje tegen:
Afbeeldingslocatie: http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/1784884.page
Had te maken met nieuwe schadow effecten, maar ik zie ook AI (naam en paarse license??) en nummers met 3 cijfers, wat misschien met driver swaps te maken heeft (waarom zou je anders ooit > 60 nummers nodig hebben behalve in hosted?)

Edit
hmm dat is ook niet echt logisch want het is een car number, niet driver number dus zelfs met 3x60 drivers (3 per team) heb je maar 60 car numbers nodig..?

[ Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 18-02-2013 15:43 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
Volgens mij Nick komen er na Spa twee weken met circuits die je in je pakket hebt zitten, namelijk Lime Rock en Okayama. Je hoeft dan alleen de skip aan te schaffen. Voor mij was het vooral dat ik niet een goed alternatief kon vinden, maar heb er tot nu toe geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rottentomato schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:27:

Oh, dat de Mazda niet meetelt voor je MPR vanaf D-license wist ik niet eens, of ik was het al vergeten...
Goed dat ik het hier lees. Dan is de Skip nog een stap dichterbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als je in inRacing dinges rijdt telt hij wel natuurlijk. Als je D class bent moet je 4 races of time trials doen in een serie die ten minste D class is (C mag ook, als je > D 4.00 SR hebt mag je al in C meedoen). De MX-5 rijdt toevallig in meerdere series, waarvan eentje Rookie class (die telt dus niet mee) en eentje D class (die wel).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik bedoelde inderdaad de Mazda Cup, en niet de auto zelf :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:42:
Kom toevallig dit plaatje tegen:
[afbeelding]
Had te maken met nieuwe schadow effecten, maar ik zie ook AI (naam en paarse license??) en nummers met 3 cijfers, wat misschien met driver swaps te maken heeft (waarom zou je anders ooit > 60 nummers nodig hebben behalve in hosted?)

Edit
hmm dat is ook niet echt logisch want het is een car number, niet driver number dus zelfs met 3x60 drivers (3 per team) heb je maar 60 car numbers nodig..?
Welk topic heb je dat plaatje uit gevist?:)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zojuist mijn PB verbeterd op LRP in de Mazda MX5.
Mijn vorige PB stond op 59.904 met de Roadster en nu heb ik met de Cup een 59.826 gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:53:
Mijn vorige PB stond op 59.904 met de Roadster en nu heb ik met de Cup een 59.826 gereden.
Dat is erg snel! In de topsplit gisteren reed de snelste 59.2xx in de race. Echt ongelofelijk snel ook, dat lukt mij echt nooit. Ik blijf zelf moeite houden met de eerste bocht linksaf (bocht 2 of 3 dus). Ik kom er wel veilig doorheen, maar ik weet zeker dat ik hem niet ideaal neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nu is er vanaf morgen een andere baan. Als LRP weer aan de beurt is, maak ik wel eens een filmpje van mijn ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:53:
Mijn snelste tijd op Limerock met de mx5 is 1:00.500, sommigen zijn ook echt in staat om een 58 seconden te rijden maar dan zit je echt in de top van de world records.
Volgensmij staat er tot nu toe nog geen een nederlander met een 58 seconden in de world records.
De meeste snelle jongens rijden 59 seconden.

Ik weet nog wel toen ik net nieuw was met iracing ik reed op limerock een 1:10.000.
Later ben ik steeds sneller gaan rijden. Ook omdat ik van een Driving force gt stuurtje naar een G27 ben gegaan.

Als anderen twee seconden sneller zijn per rondje dan baal je echt en dan ga je je afvragen hoe ze dat nu hebben. Oefenen Oefenen Oefenen.
Hardware zegt soms niks er zijn genoeg snelle jongens die met een oude pc hardware rijden en oud model stuur.

Als iemand een goede tip heeft om een 58 seconden te rijden dan hoor ik dat graag!!
Ik heb ook al eens een tip gekregen om zo weinig mogelijk te sturen, zo ben je zo smooth mogelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:27:
[...]

Ik weet nog wel toen ik net nieuw was met iracing ik reed op limerock een 1:10.000.
Later ben ik steeds sneller gaan rijden. Ook omdat ik van een Driving force gt stuurtje naar een G27 ben gegaan.
Dat levert je geen seconden op hoor ;)

Sterker nog, volgens mij ben ik nog nooit echt sneller gaan rijden door een ander stuurtje (ja, de eerste keer, van non FF naar FF, maar verder...) :)

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 18-02-2013 17:31 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:30:
[...]

Dat levert je geen seconden op hoor ;)

Sterker nog, volgens mij ben ik nog nooit echt sneller gaan rijden door een ander stuurtje (ja, de eerste keer, van non FF naar FF, maar verder...) :)
Ja hardware zegt soms niks er zijn er genoeg die heel snel gaan met een oudere pc en oud model stuurtje.
Het gaat er ook om wie er achter de monitor zit, het gaat er om hoe goed je bent en of je talent hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:27:
[...]
Mijn snelste tijd op Limerock met de mx5 is 1:00.500, sommigen zijn ook echt in staat om een 58 seconden te rijden maar dan zit je echt in de top van de world records.
Volgensmij staat er tot nu toe nog geen een nederlander met een 58 seconden in de world records.
Er zijn 7 coureurs uit Nederland en 4 uit België met een 58. Ik zit zelf op 59.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ga de skip barber kopen en Spa.. deze track kom vaak voor.
Tevens starten elk uur een race bij de Skip., dat is wel lekker.. kan je snel door..
Als ik spa koop, kan ik ook met de Grand touring cup mee doen (mazda,pontiac, vw tdi)
dus dat zijn 2 vliegen in 1 klap.

ook maar de Ford mustang erbij gekocht.. dan had ik 3 items.. dus 10% off.

nu kan ik dus morgen in 3 cups beginnen..
Ford mustang cup op Spa
Grand touring cup op Spa
Skip barber op Spa.

heb altijd met de mazda al gereden, dus daar pak ik sneller naar.. ook lijkt me die Multi class leuk.
Toch ook de skip proberen deze week.. en de mustang wil ik ook voelen haha.. Teveel keuzes nu:)

[ Voor 62% gewijzigd door Nickrsd op 18-02-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
En de spec racer ford ;) die gaan ook spa rijden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
Ik had hem al gepost, maar check deze link maar eens Nick http://www.bustawrench.com/iracing/how-to-drive-the-skippy De skip is vooral in het begin een ***** om onder controle te houden en maakt een easy setup een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Komende week Spa endurance in proto&gt... Hopelijk is de pit exploit inmiddels gefixed anders heb ik weer genoeg protests uit te delen...

Ben serieus aan het overwegen een 0-stopper te proberen in de hpd. Even testen wat sneller is, ik zal enorm moeten sparen, fuel mode op minste en vast op de straights nog liften, maar die dubbele pit straat is zooooo lang!..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

net wat rondes op spa gereden met de skip, man man man.. wat moeilijk is dat ding!
zie er tegenop om uberhaupt met dat ding te rijden.. wel jammer dat ik hem nu al gekocht heb, evenals de ford mustang:P ligt mij ook niet zo haha.. of ben ik gewoon een pruller..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nickrsd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:37:
net wat rondes op spa gereden met de skip, man man man.. wat moeilijk is dat ding!
zie er tegenop om uberhaupt met dat ding te rijden.. wel jammer dat ik hem nu al gekocht heb, evenals de ford mustang:P ligt mij ook niet zo haha.. of ben ik gewoon een pruller..?
Gewoon volhouden, iedereen heeft dat gevoel voor het eerst. Vroeg remmen, langzaam de bocht in, snel er uit, blijf dat herhalen in je hoofd dan gaat het vanzelf beter. Beetje gas erop houden bij het remmen en insturen doet ook wonderen voor stabiliteit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
NickThissen schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:33:
In de skip zijn die rondjes een stuk langer dan 2 min (2:30 zelfs dacht ik??)
Vorig seizoen lagen de tijden ergens bij de 2:47~2:50 :)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:38:
[...]

Gewoon volhouden, iedereen heeft dat gevoel voor het eerst. Vroeg remmen, langzaam de bocht in, snel er uit, blijf dat herhalen in je hoofd dan gaat het vanzelf beter. Beetje gas erop houden bij het remmen en insturen doet ook wonderen voor stabiliteit.
Beste tip die je voor de skip kunt geven. Dat doet wonderen voor de stabiliteit :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Server is up:
Race 4 - Monday, February 18, 2013
Track: Mazda Raceway Laguna Seca - Full Course
Car: McLaren MP4-12C

Start type: Standing start
Fast repairs: 2
Limited fuel: No

Practice: 19:00 - 20:00 GMT (60 min)
Qualification: 20:00 - 20:15 GMT (15 min)
Race (Heat 1): 20:15 - 20:35 GMT (20 min)
Race (Heat 2): 20:45 - 21:10 GMT (25 min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickrsd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:37:
Spa, Zolder en de Skip ga ik zo halen, de cart is al gevuld.
De Mustang heb ik al, en ik herken wat je zegt erg goed! Wat een moeilijk ding om stabiel te houden zeg...
Nu afgelopen week, na maanden niks gereden te hebben, iRacing weer opgestart en wil het nu weer oppakken. Heb toentertijd geen races met de Mustang gestart. Wil nu eerst naar C promoveren en met de Skip maar veel gaan rijden. Misschien ga ik de Mustang ook weer proberen. De meeste of alle wagens hebben nu het New Tire Model (NTM), dus wie weet is hij nu iets makkelijker te temmen.

Op Oval heb ik al license C, maar weet niet of ik dat ook weer op ga pakken. Vond de Silverado wel tof toen.

(licht) Gas geven tijdens het remmen zal wel even wennen worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als je autoblip uit zet dan moet je blippen (kort gas bij geven) als je terugschakelt, daarmee win je ook al een stuk stabiliteit (tenzij je te weinig blipt dan knalt hij juist vanonder je vandaan).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik had trouwens beter de mclaren kunnen kopen ipv de ford mustang, dan had ik later voor de C class al iets te rijden.. maarja, daar kom/denk ik nu pas aan.. Denk dat ik met Ford mustang weinig/niets ga doen.
ga de skip leren nu. en anders grand touring cup met mazda.. D-license.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja doei :( Weer de site eruit, weer om half 11. Dit is geen toeval meer...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Het is de hele avond al weer traag als wat.
Ik keek voor de grap nog even of de ProtoGT fixed om 20:00 misschien zou splitten maar toen laadde de site ook nauwelijks.
Om 22:00 weer hetzelfde en nu dus helemaal op z'n gat.

Ik hoop voor iRacing dat ze het opgelost krijgen voor zaterdag, anders worden alle Amerikanen boos (en Niellie en Fabian natuurlijk :+ ;))

[ Voor 24% gewijzigd door Red Baron op 18-02-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind dit onacceptabel hoor. Een keer is niet erg, maar dit speelt al weken, en nu ineens 3 dagen achter elkaar?
En dan zit je met je 4 uur tussen series, en 5min voor de start knalt hij er steeds uit, leuk :S

[ Voor 30% gewijzigd door NickThissen op 18-02-2013 22:35 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Tja dat vind iedereen wel, maar veel meer dan klagen wat al een tijde gebeurt nu de afgelopen dagen kan je er ook weinig aan doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gewoon de zooi platgooien en het probleem oplossen. Krijg liever nu te horen dat iRacing 3 dagen plat gaat dan dat ik nog 3 weken elke race moet vrezen of ik wel mee kan doen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Red Baron schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:28:
Ik hoop voor iRacing dat ze het opgelost krijgen voor zaterdag, anders worden alle Amerikanen boos (en Niellie en Fabian natuurlijk :+ ;))
Zaterdag is de Daytona 500 zeker? Das jammer, had ik mss ook wel willen doen, maar heb dan bezoek :/
NickThissen schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:45:
Gewoon de zooi platgooien en het probleem oplossen. Krijg liever nu te horen dat iRacing 3 dagen plat gaat dan dat ik nog 3 weken elke race moet vrezen of ik wel mee kan doen...
Eens. De onzekerheid is veel erger dan even wat langer gecontroleerd offline om de boel goed te fixen. Ik mag hopen dat ze ondertussen enigszins weten wat het probleem is :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Red Baron schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:28:
Ik kan er niet heel wakker van liggen. iRacing kennende halen ze de Daytona 500 wel in. Dan kan ik wel mooi de Nationwide Series race kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Nee, maar er zullen ongetwijfeld een hoop amerikanen zijn waarvoor het het event van het jaar is.
Als dat dan weer in de soep loopt (zoals dat al half gebeurde bij de 2.4) zal het wel helemaal losbarsten neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:48:
Nee, maar er zullen ongetwijfeld een hoop amerikanen zijn waarvoor het het event van het jaar is.
Als dat dan weer in de soep loopt (zoals dat al half gebeurde bij de 2.4) zal het wel helemaal losbarsten neem ik aan.
En terecht.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
IRacing is naar mijn idee altijd druk bezig geweest met de kwaliteit. Ze zullen er nu alles aan doen om het te verhelpen. Het is blijkbaar lastiger of wat anders dan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Red Baron schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:48:
Ik denk dat het mee valt, want de beide races vallen precies met de Truck race (vrijdag) en de Nationwide race (zaterdag). Heel veel Amerikanen hebben al geklaagd dat dat ze niet blij waren met de tijden. :P
Voor deze keer zouden ze het niet zo erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zo'n grote race wordt toch wel een andere keer herhaald, big deal. Dat je de normale service moet missen vind ik veel erger. Ik ga in ieder geval niet meer een race joinen als de site langer dan 3 seconden nodig heeft om te laden, ik kijk wel uit. Overdag doet alles het prima en 's avonds/weekend als mensen tijd hebben om te racen knalt alles eruit. Dan kun je wel zeggen dat dat logisch is omdat het piek tijden zijn maar je servers moeten bestand zijn tegen piek tijden, dat zijn ze altijd geweest en dat moeten ze nu nog steeds zijn. Het is niet alsof we ineens 10 keer zoveel members gekregen hebben. En ook al was dat wel zo, dan moeten ze extra servers erbij zetten, je kunt toch niet wachten tot het mis gaat voordat je gaat nadenken of alles het nog wel aan kan? En dan nog eens weken wachten tot het opgelost is? Ik kan me dus ook niet voorstellen dat het met drukte te maken heeft (zoals je op het forum veel leest), ergens zit een fout of ze worden gewoon 'gehacked' of DDOSed. Of ze lossen de fout nu op, of ze moeten de boel plat gooien, het lijkt erop dat ze nu steeds een of andere tijdelijke fix toepassen waardoor het weer een halve dag werkt maar je je geld erop kunt zetten dat het de volgende avond weer mis gaat, wat hebben we daar nou aan?

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 15 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.