Op de hippie Porsche 917 geinspireerd, mijn nieuwe livery

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Wat bedoel je hier precies mee?Red Baron schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 01:44:
Voor de mensen die nog op Interlagos rijden, daar is ook een soort Road America T52
Kijk de lijn die Paul rijdt bij Juncao (opgaan backstraight), helemaal wijd over de run-off om veel sneller de bocht te nemen. Net zoals je kan doen in T5 op Road America.
Hier wordt ik echt blij vanDutch3men schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:03:
[afbeelding]
Heeft geen woorden nodig denk ik
Staat hij toevallig niet onder Autodrome Jose Carlos Pace? (de officiële naam)Hoogie2004 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:23:
@Nick - Ik kijk er overheen, of Interlagos zit niet in het upload-scherm voor setups...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 71% gewijzigd door NickThissen op 15-02-2013 11:11 ]
Is dat het werk van photoshop? Ziet er nice uit man.Streskip schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 00:56:
Op de hippie Porsche 917 geinspireerd, mijn nieuwe livery![]()
[afbeelding]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik heb de skin gemaakt met Photoshop ja (ik antwoord even voor Streskip), de screenshot is compleet Photoshop-loos.Oxigeon schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:24:
[...]
Is dat het werk van photoshop? Ziet er nice uit man.
[ Voor 7% gewijzigd door gtrNL op 15-02-2013 12:54 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Red Baron op 15-02-2013 13:14 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
quote: Andy W SmallCan we get a status on the DW12....any movement?
quote: Tony GardnerWe don't have a license ($$$) to it at this point for starters. We have a license for the car we have.
[ Voor 20% gewijzigd door BM op 15-02-2013 16:25 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
De site staat wel op een server van een vriend die hem soms per ongeluk offline gooit (Red Baron schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:05:
Hebben er nog meer mensen problemen om dat screenshot te zien?
Bij moet lijkt www.raceskins.com om een of andere reden niet te werken.
Ik kan het wel pingen, maar http requests krijgen steeds een timeout?
edit:
Op m'n telefoon zie ik hem wel als ik 3g gebruik, maar via wifi laad het dus ook niet (Ziggo Groningen hier).
Gaat er iemand van jullie mee doen?2013 iRacing.com Daytona 500
Friday February 22nd at 9pm Eastern / (02:00 GMT Saturday) and Saturday February 23rd at 2pm Eastern / (19:00 GMT Saturday)
200 Laps
Chevrolet Impala (Not the Gen 6 racecar)
Daytona Oval - Day lighting
Open Setup
Qualifying – Qualifying begins on Monday evening February 18th, 2 lap qual every hour at 45 past the hour. Qual will last until the races begin.
Race splits will be set by iRating, order on the grid will be based on qualifying time.
Practice – open all week prior to race
43 racecars per split – full course cautions
The top split of this event will be broadcast live on http://www.glaciertv.com/
If you use Twitter to channel your inner Brad Keselowski, please use these...
#iRacingWT
#iRacingDaytona500
The top banner is editable. We'll be stamping on the manufacturer logos on the cars, but until we get our system up for putting names there, I wanted you guys to be able to put your names on there yourself.
The font Nacar is using for the names is:
Berthold Akzidenz Grotesk Extra Bold Condensed Italic - the letters are 3" high on the real car.
[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 15-02-2013 16:58 ]
Hier het zelfde, maar ik zit hier op werk achter een grote beveiligings muur die zich Citrix laat noemen. Al doet ie het wel, maar onwijs traag.Red Baron schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:05:
Hebben er nog meer mensen problemen om dat screenshot te zien?
Bij moet lijkt www.raceskins.com om een of andere reden niet te werken.
Ik kan het wel pingen, maar http requests krijgen steeds een timeout?
edit:
Op m'n telefoon zie ik hem wel als ik 3g gebruik, maar via wifi laad het dus ook niet (Ziggo Groningen hier).
[ Voor 3% gewijzigd door Streskip op 15-02-2013 16:56 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Force feedback strength
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Blijkbaar hebben ze toch de licentie voor de DW12.Niellie41 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:42:
Het lijkt er op dat de DW12 niet (snel) naar iRacing komt:
[...]
[...]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 20% gewijzigd door Streskip op 15-02-2013 21:20 ]
Een nieuwe auto erbij doen is niet even in 2 weken gebeurd natuurlijk. Daar gaan maanden overheen, kost enorm veel tijd en geld. Dus als er geen doelgroep voor is dan laat het lekker zitten zou ik zeggen. Geen idee of er een doelgroep voor is (ik zou hem niet snel kopen denk ik maar aan de oval kant vast wel veel mensen).Streskip schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 21:20:
Ik vind de huidige Dallara in iRacing een stuk mooier dan die nieuwe Indycar.. Maar anders doen ze hem er toch gewoon bij, laat ons maar kiezen dan. Als het uiteindelijk leuker of misschien beter rijdt, dan ga je daar voor.
[ Voor 31% gewijzigd door NickThissen op 16-02-2013 00:37 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 16-02-2013 00:55 ]
Ik heb precies hetzelfde probleemNiellie41 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 00:49:
[afbeelding]
*kwijl*
Anders is hier nog een hi-res render (alleen voor iRacing leden)
http://members.iracing.co...wnloadAttach/1781331.page
Wat ziet de Ford er toch gaaf uit!
Maar de Chevy ook. Ik kan niet kiezen
[ Voor 45% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-02-2013 12:04 ]
Verwijderd
ik blijf toch een liefhebber van de chevy, iets stoerdere gril dus op en top US voor mijNiellie41 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 00:49:
[afbeelding]
*kwijl*
Anders is hier nog een hi-res render (alleen voor iRacing leden)
http://members.iracing.co...wnloadAttach/1781331.page
Wat ziet de Ford er toch gaaf uit!
Maar de Chevy ook. Ik kan niet kiezen
Ik heb niks met Oval, maar qua auto gaat mijn voorkeur naar de Ford en niet omdat het een Ford is, maar omdat de neus lijkt op een Aston MartinVerwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:02:
[...]
ik blijf toch een liefhebber van de chevy, iets stoerdere gril dus op en top US voor mij
[ Voor 10% gewijzigd door josh-hill op 16-02-2013 13:19 ]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
[ Voor 5% gewijzigd door BM op 16-02-2013 13:23 ]
Xbox
Verwijderd
Knap dat je er mee rond kan komen. Mij lukt het niet om ook maar één bocht door te komen zonder te spinnen.NickThissen schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 23:08:
Nou ja, was er niet sneller mee, hij was niet zo heel anders dan m'n eigen alleen veel meer grip aan de voorkant maar daar kon ik geen gebruik van maken zonder te spinnen.
Daarmee wel m'n eigen wat aangepast en 0.6 eraf gereden tot een 1:22.149, wel met behulp van de wijde lijn in de laatste bocht.
http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=373
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Herstel: ff opgezocht. Ik verbruik bijna 3 Liter per rondje.JoepW schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 14:55:
Ik zat geloof ik op 2,6 L / rondje..
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2013 15:18 ]
Verwijderd
Ik heb er zin inNiellie41 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:27:
[afbeelding]
GoT iRacing Oval School
[knip]
Iedereen is welkom. Vooral de mensen die kennis willen maken met het oval racing, want daar doen we het voor.
Tot dinsdag!
[ Voor 4% gewijzigd door Streskip op 16-02-2013 15:29 ]
Xbox
[ Voor 65% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-02-2013 16:56 ]
Verwijderd
Ik ook, maar dan in de Ford, HPD bewaar ik tot morgen (ohhhh dat ga ik spijt van krijgen weet ik nu al, ik zit weer bijna aan de 3500 grens dus ik ga nu weer omlaag donderen).
Hij split pas bij 45 (of bij max aantal pit stalls als dat kleiner dan 45 is), dus dat komt wel goed.
Ik had een stukje gekeken. Netjes en saaaaaaaiVerwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:03:
beetje goed gemaakt van de race eerder vandaag.... 2de split pole position tot finish, easy win........3de rondje was het snelst..... jammer had liever in 1ste split gezeten, maar komt waarschijnlijk ook door de eerste race...
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2013 19:54 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 16-02-2013 20:10 ]
[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 16-02-2013 19:56 ]
Hoezo? Volgens mij past er nog met gemak een vierde bij hoorNiellie41 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:55:
In de laatste ronde waren er nog 2 nog in gevecht voor positie.
Toen ik hoorde "Three wide", ben ik maar op de rem gaan staan want er was niet veel ruimte.
[afbeelding]
NickThissen schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:59:
[...]
Hoezo? Volgens mij past er nog met gemak een vierde bij hoor![]()
Maar ik snap het wel haha, bij mij gingen ze ook paar keer three wide voor T1, maar wat eerder geremd zodat ze in ieder geval alle ruimte hadden om te spinnen ofzo zonder mij mee te nemen.
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 16-02-2013 20:03 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Red Baron op 16-02-2013 20:17 ]
Ik vond het wel meevallen, juist omdat de bochten zo langzaam zijn is het niet zo kritisch wanneer ik moet insturen. Mocht er een HPD aan de binnenkant kijken dan kan ik met gemak zien of hij er tussen duikt (dan stuur ik wat later in) of toch nog even wacht (dan stuur ik rustig in terwijl ik hem in de gaten hou). Ik verlies wel wat tijd met laat insturen natuurlijk maar het is niet dramatisch, en het is dus niet zo dat je door er tussen te duiken ons ineens een hele rare lijn moet laten rijden waar we de auto kwijt gaan raken ofzo, valt heel erg mee. Maar ik had dan ook niet echt iets om voor te vechten, misschien is het anders als je met 4 man binnen 2 seconden zit zoals de top 4 een tijdje (hoewel ze volgens mij gewoon achter elkaar aan het rijden waren om te sparen).Red Baron schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:08:
Ik vond het wel behoorlijk tricky met inhalen van verkeer met de HPD deze keer.
Zeker tussen bochten 6 - 8 en 10 heb je doordat het allemaal zo langzaam gaat en met hele wijde lijnen vaak hele grote gaten aan de binnenkant zitten.
Daar prik ik hem dan maar op gevoel tussen als ik denk dat het kan, maar ik vind het erg lastig om in te schatten of het op die momenten de GT's erg hindert of dat het wel meevalt.
Bij T3 kan ik hem niet aan de binnenkant houden. Ik moet al een heel klein beetje inhouden om hem binnen de lijnen te houden. Als ik de auto links wil houden, dan moet ik echt flink liften.Red Baron schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:08:
/edit:
Gelukkig heb ik de race results nog niet gezien, maar dat zal me wel een hele stapel incidents zijn voor mij.
Je krijgt bij die kerb tussen T4 en T5 zo snel een off-track, niet normaal zeg.
Daarnaast ook nog een paar keer helemaal wijd over die plak asfalt bij T3 gemoeten als ik buitenom Corvette's wilde inhalen.
Kan de Corvette daar echt niet de binnenkant houden (of op z'n minst een beetje ruimte laten voor de auto aan z'n buitenkant) Niel?
Niet dat het bij jou gebeurde geloof ik, maar gewoon even handig om te horen van een Corvette piloot, aangezien ik niet weet of het aan de matige rijders ligt of dat het gewoon niet anders kan met die auto, zonder te liften dus.
Hier het zelfde probleem... Al een tijdje overigens.Hoogie2004 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 16:48:
Ik zal eens een Q gaan doen in de HPD
Overigens werkt bij mijn CSW de stuur-lampjes niet meer in iRacing, ondanks dat de Fanatec optie aanstaat... Dan maar weer Fanaleds erbij pakken...
Ik heb Fanaleds ook maar weer in gebruikStreskip schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 23:07:
[...]
Hier het zelfde probleem... Al een tijdje overigens.
Koga Shimano Motorsports is er klaar voor!
Teameigenaar Fabian is al sinds de ZAC2 actief met toen het Skin Sense Racing team. Gedurende seizoenen waarin het Skin Sense Racing team deelnam zijn al mooie resultaten behaald, onder andere al 4 teamkampioenschap titels.
Wegens de drukte die Fabian had eind 2011 en begin 2012 is het er sindsdien niet meer van gekomen om actief deel te nemen in het laatste ZAC kampioenschap. Maar eind 2012 kwam Fabian weer aan de start bij de nieuwe serie genaamd iROC op de ovals. Maar doordat de sponsoring vanuit Skin Sense door persoonlijke redenen stopgezet is heeft Fabian de Jong nieuwe sponsors moeten zoeken en uit eindelijk zijn deze gevonden, namelijk Koga en Shimano.
Wegens plotselinge drukte gedurende het iROC seizoen heeft Fabian maar twee races kunnen rijden, maar wel met zeer goede resultaten waarvan de laatste race zelfs een overwinning op het beroemde circuit Daytona. Hier waren de sponsoren zo van onder de indruk dat deze niet twijfelde om weer sponsorgeld beschikbaar te stellen voor maar liefst twee gloed nieuwe McLaren's.
Hierdoor mocht Fabian dus gaan rondbellen naar beschikbare coureurs. Uiteraard is als eerste contact opgenomen met John oud teamgenoot tijdens de ZAC series, maar wegens persoonlijke redenen is het niet verder gekomen tot een deal. Hierna is er contact genomen met Ruud, maar ook dit gesprek liep snel ten einde. Totdat Fabian de oproep zag van Michael die opzoek was naar een stoeltje, aangezien Fabian erg veel respect heeft voor Michael wegens de behaalde resultaten in de verschillende series is er direct contact gezocht en binnen een gesprek van 5 minuten waren de contracten al ondertekend.
Door nu het uitermate sterke rijders duo van Fabian en Michael zijn de verwachtingen dan ook hoog. Er zal gepoogd worden om beide titels te behalen ondanks het erg sterke veld. Tevens zijn er veel gesprekken geweest met Danny de spuiter van de nieuwe McLaren's en na dik een week werk is dit het resultaat geworden.
Ik heb het artikel driemaal gelezen voor ik wist over wie het gingJubby schreef op zondag 17 februari 2013 @ 09:25:
Het lijkt wel een artikel over Fabian de Jong, hij wordt er vaag in vermeld...
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dat het bij jou na 1 zin ophoudt kan ik ook niks aan doen. Schijnbaar wordt dit niet geaccepteerd of zo, dus voortaan zal ik alles wel weer stil houden....Jubby schreef op zondag 17 februari 2013 @ 09:25:
Het lijkt wel een artikel over Fabian de Jong, hij wordt er vaag in vermeld...
[ Voor 16% gewijzigd door FabiandJ op 17-02-2013 11:58 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Was een geintje Fabian.Dutch3men schreef op zondag 17 februari 2013 @ 11:56:
[...]
Dat het bij jou na 1 zin ophoudt kan ik ook niks aan doen. Schijnbaar wordt dit niet geaccepteerd of zo, dus voortaan zal ik alles wel weer stil houden....
Ah komop Fabian, zo hard moet je het nu ook weer niet opnemen. Maar het zou wel vlotter lezen als je gewoon je voornaam had gebruikt soms ipv je volledige naam iedere keer.Dutch3men schreef op zondag 17 februari 2013 @ 11:56:
[...]
Dat het bij jou na 1 zin ophoudt kan ik ook niks aan doen. Schijnbaar wordt dit niet geaccepteerd of zo, dus voortaan zal ik alles wel weer stil houden....
[ Voor 7% gewijzigd door Fuelke op 17-02-2013 13:02 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Xbox
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq