DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
http://members.iracing.co.../100/3230955.page#7686818***UPDATE***
Since there's been such a positive response to Trading Paints Pro so far (thank you!) and carefully considering feedback, we've made one adjustment that I think many will find helpful.
All users -- including free users -- will continue to be able to use 2048x2048 paints.
Again, the only reason we're able to do this is because we've exceeded where we wanted to be with Trading Paints Pro signups. Thank you, drivers, for your support. I know 2014 will bring a lot more exciting new features as we grow!
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 09-01-2014 16:58 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Is niet PER league he!derx666 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:12:
Denk dat ik ook wel een pro ga halen. Het is niet zo dat het een hele grote berg geld is, en die bandbreedte zal ook ergens van betaald moeten worden. Ik vind het een handige tool, anders zit je weer met paint packs te klooien straks. En de feature dat je per league een andere paint kunt doen is ook wel handig, aangezien het een en ander nog wel eens veranderd enzo
Je hebt een standaard paint, en een league paint (zo begrijp ik het tenminste) dus niet per verschillende league die je meedoet. Maar hoeveel leauges doe je met dezelfde auto mee
day/Night paints vind ik ook een erg leuke toevoeging, kun je toch gewoon 2 paints per auto maken, en dan nog 2 voor leagues, is 4 paints per auto zonder dat je ooit hoeft te switchen
Geeft trouwens wel aan dat de prijs voor TP veel te hoog was gezet om de kosten te dekken als ze na een paar uurtjes al features kunnen overzetten omdat ze nu al meer verkocht hebben dan verwacht.... voor 10 euro hadden ze het dus ook kunnen doen
[ Voor 12% gewijzigd door themac1983 op 09-01-2014 17:40 ]
[ Voor 100% gewijzigd door JoepW op 09-01-2014 17:53 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Yep, maar het werkt nietthemac1983 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:49:
dus wel PER league juist? dat zou helemaal perfect zijn. Is zelfs een feature waaar ik om gevraagd heb een tijdje terug
Ik ben lid van 1 League... De onze

Ik zag gisteren of zo nog wat ad-hoc ontstane teams voor de RTC180 langskomen die dat niet hebben gemeld via een DM. Willen jullie dat alsnog doen?
De teamloze lui zijn te vinden in mijn post op het Memberforum: http://members.iracing.co...list/3229937.page#7673224
Probeer zsm een maatje te vinden, wel zo leuk.... en makkelijk voor ons als organisatie
Trouwens de gemiddelde iRating is zo ongeveer 3050 van de huidige 60 rijders
[ Voor 35% gewijzigd door JoepW op 09-01-2014 17:56 ]
Uhm, neeIthric schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:30:
Weer wat geleerd, het stuur moet aangesloten zijn voor ik de browser opstart.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mijn stuur moet aangesloten zijn bij het opstarten van mijn PCBM schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:36:
[...]
Uhm, neeSinds de vorige (of die daarvoor?) update kun je het stuur zelfs aanzetten als de game al opgestart is
Is dat zo? FFB werkt niet echt als ik dat met een G27 doe.BM schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:36:
[...]
Uhm, neeSinds de vorige (of die daarvoor?) update kun je het stuur zelfs aanzetten als de game al opgestart is
als ik gamepad insteek en terug eruit haal weet iracing totaal mijn stuur niet te vinden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
iRacing, Stuur, PC werkt niet
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
1 minuut was net te veel dus, moet echt zeggen ze rijden heel netjes in de rookie cup nu.
Zit weer op 2.51, van een klein dipje.
[ Voor 10% gewijzigd door Ithric op 09-01-2014 19:30 ]
Dat nette rijden is wel heel bijzonder, want ik kan me niets anders dan klaagzangen herinneren van alle startende rijders..... Je hebt gewoon geluk of een goede karmaIthric schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:29:
Nou had een leuke race tot laatste ronde ik het rechtestuk spinnend op ging, geen houden aan.
1 minuut was net te veel dus, moet echt zeggen ze rijden heel netjes in de rookie cup nu.
Zit weer op 2.51, van een klein dipje.
.
.
.
.
.
.
Of je bent gewoon retegoed in het ontwijken van narigheid.
Het laatste niet, waarschijnlijk voornamelijk Geluk en 0.01% kara.JoepW schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:39:
[...]
Dat nette rijden is wel heel bijzonder, want ik kan me niets anders dan klaagzangen herinneren van alle startende rijders..... Je hebt gewoon geluk of een goede karma
.
.
.
.
.
.
Of je bent gewoon retegoed in het ontwijken van narigheid.
Even weer een break voor de volgende race.
Edit:
Mijn auto kan bijna beter kapot zijn, in ronde 2 krijg ik geen ruimte op de buitenlijn nadat ze me inhaalde binnendoor.
Dus ik niet pitten met een scheef stuur en uitgereden tot laatste bocht, die stond bijna stil dus ik koos binnenkant stuurt hij de kant op.
Toch iets van 12 ronde foutloos (wel langzaam tempo) uitgereden naar p4 op 1l.
[ Voor 31% gewijzigd door Ithric op 09-01-2014 20:32 ]
of moet ik gaan betalen om jullie paints te zien?
en heeft iemand misschien een setup voor de C spec, voor de race van volgende week?
[ Voor 23% gewijzigd door thijmennabuurs op 09-01-2014 20:36 ]
Met pro komen er extra features bij.
edit: setups https://www.dropbox.com/sh/p18usm3czqoo8dj/szkoK21gOp
Ik vond die van Robbert het beste voor mijn rijstijl, maar die van pascal en dirk waren ook lekker en andere vonden die van Joep weer goed, dus heb ik ze er allemaal bijgezet
[ Voor 40% gewijzigd door themac1983 op 09-01-2014 20:38 ]
Maar hij was nu iets te listig bocht uit.... Hogere bandenspanning (niet te veel) werkt wel...
want ben nu maar aan het trainen met me oude stuur omdat de fanatec volgende week waarschijnlijk nog niet terug is.
dus wil ff een benchmark hebben.
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=9938723
[ Voor 35% gewijzigd door Olaf van der Spek op 09-01-2014 21:11 ]
Je ziet alleen niet alle auto's die in een serie worden gebruikt. Enkel 2 vooruit en 1 achteruit of zo.
Ik heb gevraagd of ze dat niet kunnen uitbreiden.
Netjes themac... Maar dat hoef je dan niet 2x te posten

(Voor wie het niet weet, ik ben P4)
Ging echt lekker, wel 2 spins in het begin en een mooie safe die me veel plaatsen kosten (2 naar 8 ongeveer.)
Clean blijven rijden en dit is het resultaat.
Edit: nog zoon race en ik heb al 3.5 rating.
[ Voor 13% gewijzigd door Ithric op 09-01-2014 21:37 ]
Misschien eerst een 2:10.715 en daarna een 2:10.703 ?JoepW schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:32:
Netjes themac... Maar dat hoef je dan niet 2x te posten
[ Voor 62% gewijzigd door Fuelke op 09-01-2014 21:35 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Netjes.... Je kan trouwens ook gewoon een link naar de uitslagen plaatsen. Is minder werkIthric schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:34:
Nou het is gelukt, wel zweten en goed opletten.
[afbeelding]
(Voor wie het niet weet, ik ben P4)
Ging echt lekker, wel 2 spins in het begin en een mooie safe die me veel plaatsen kosten (2 naar 8 ongeveer.)
Clean blijven rijden en dit is het resultaat.
http://members.iracing.co...nid=9945983&custid=144416
Verrek.
Nou de laatste voor vanavond over 20 min.
[ Voor 21% gewijzigd door Ithric op 09-01-2014 21:40 ]
Dit is de livery voor de piston cup!
made by reinis dreijers van bfr
ik hoop dat het zo lukt met de foto's
edit: zo te zien werkt het niet
[ Voor 8% gewijzigd door thijmennabuurs op 09-01-2014 22:47 ]

Je plaatjes doe je zo
[ img]https://imagizer.imageshack.us/v2/640x360q90/534/6ew4.jpg[/img]
[ img]https://imagizer.imageshack.us/v2/640x360q90/706/15qb.jpg[/img]
[ Voor 89% gewijzigd door themac1983 op 09-01-2014 23:08 ]
Of hier: https://secure.tweakers.net/my.tnet/fotoalbum
Of je maakt plaatst een foto in een public dropbox folder (of welk ander sharing platform)
Stap 2)
Je plaatst een link alhier naar de foto met de volgende tags
1
| [img]delinknaarjouwfoto[/img] |
Let op dat je de plaatjes maximaal 640 breed maakt.
zal het morgen proberen!
Staat er nu wel bij!DirkT schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:51:
Was net naar de website van http://globalsimracingchannel.com/broadcast-schedule/ aan het kijken. Maar de RUF race staat hierin nog niet aangekondigd, is dat bewust?
Nee, er is geen team kampioenschap. Maar het kan wel dat je met team skins rijdt. Dat is in het echt soms ook, alleen niet vaak.themac1983 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:47:
Ehj, hebben we daar ook al teams in dan?
@Thijmen, heb je misschien ook iets scherpere foto's of een hogere resolutie? Ik wil namelijk een album maken met (bijna) alle auto's voor op de website.
[ Voor 21% gewijzigd door Niellie41 op 09-01-2014 23:24 ]

mijn auto voor de ruf race :

@Ruud ik doe wel mee met je in een team
[ Voor 11% gewijzigd door dabelg op 09-01-2014 23:51 ]
of moet ik ze via dm sturen?
de ruf paint van Blue Flag Racing word later deze week gereveald 😉
Zoekt er nog iemand een teamgenoot trouwens?
[ Voor 26% gewijzigd door BobvK op 10-01-2014 00:36 ]

Herkomst: http://members.iracing.co...t/25/3229937.page#7688521
[ Voor 35% gewijzigd door JoepW op 10-01-2014 06:40 ]
Ben ik nu al verslaafd?

Jup. Nog even zo doorgaan en je gaat kijken naar een beter stuur/pedalen, triple screen, buttonbox, shifters, etc. etc.Ithric schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 07:54:
Na het zien van de mooie skins, ga ik vanavond ook even klooien ermee, aangezien ik in het begin van de avond niet veel tijd heb om te racen. (pas vanaf uurtje of 8-9 tot zaterdag ochtend.![]()
Ben ik nu al verslaafd?
update : Stuur is terug onderweg van Fanatec naar mij thuis... wordt vandaag geleverd maar is geen kat thuis... hopelijk de geburen wel
Wel vreemd dat ik nog niks gehoord heb van Fanatec zelf en dat m'n stuur al binnen de 24 uur teruggestuurd is...
[ Voor 4% gewijzigd door Fragbeestje op 10-01-2014 08:46 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Nou door de investering in de Thrustmaster hoeft stuur en pedalen nog niet.Arfman schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:12:
[...]
Jup. Nog even zo doorgaan en je gaat kijken naar een beter stuur/pedalen, triple screen, buttonbox, shifters, etc. etc.
Eerste wat waarschijnlijk dan gaat gebeuren is triple screen, maar dat wordt pas de zomer of volgend jaar.
Buttonbox en shifter heb ik niet echt nodig, de flippers bevallen goed.
(Ongetwijveld zijn er altijd betere, maar alles voelt solide aan en heb gisteren toch redelijk lang gesimd(18.00 tot 22.00, met enkele pauzes van 10-15 min. en nergens last van.)
Alleen ik ben nog aan het proberen waar de pedalen moeten komen en waar ik zit met mijn bureaustoel.
(Pedalen uiterraad op de grond en het stuur aan de tafel vastgemaakt. Voor de grappenmakers onder ons.)
[ Voor 7% gewijzigd door Ithric op 10-01-2014 10:29 . Reden: op verzoek van Themac ]
IES SIEM!!!!! NIET GAME!!Ithric schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:38:
[...]
(Ongetwijveld zijn er altijd betere, maar alles voelt solide aan en heb gisteren toch redelijk lang gegamed (18.00 tot 22.00, met enkele pauzes van 10-15 min. en nergens last van.)
Het race seizoen gaat weer beginnen! 1 uur tot de start van 24 uur van Dubai!
Niellie41 in "Algemeen race topic Deel 2"
Racer-D is daar met Manor MP (#12 Viper) als monteur/engineer.
Overigens kijkend naar zo'n race lijkt me een iRacing 24h event ook echt fantastisch, laat die driverswaps maar een keer komen
[ Voor 54% gewijzigd door DirkT op 10-01-2014 12:52 ]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Voor google, en grafiekjes en forums!DirkT schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:48:
Waar zijn 2e en 3e monitoren anders voor, of laptops
(zit toevallig nu op locatie waar streams geblocked worden, en daar kom ik vaast wel omheen maar dat wordt niet gewaardeed
Zat laatst in een 24HdF sessie met iemand die monteur van een V8 supercar team is. Lachen verhalen vertelde die gast, zooitje Aussies erbij en het "mate" was niet van de lucht
kan je eens de diameter meten van de opstaande buizen (buizen van grond naar boven ) waar de centrale monitor aan hangt bij je obutto? Gaan een mount maken voor mijn z1 display die daaraan moet komen zo hij juist boven wheel uitkomt.
alvast bedankt
same herethemac1983 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:16:
Meh bij ons op kantoor kan alles wel, zolang het tietengehalte maar beperkt blijft. Wel met oortjes in natuurlijk. maar we hebben in de zomer bijvoorbeeld met 3 man de tour de france aan, 2 van de drie zijn managers
Dat zeg je wel met een grapje, maar het is gewoon DNRT, waar wij als 944 rijders lid van zijn. Dus wij zouden in wezen ook meekunnen doen, we hebben er ook wel over nagedacht evengoed.
En wat heeft jullie tegengehouden?Speedy55 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:18:
[...]
Dat zeg je wel met een grapje, maar het is gewoon DNRT, waar wij als 944 rijders lid van zijn. Dus wij zouden in wezen ook meekunnen doen, we hebben er ook wel over nagedacht evengoed.
/edit: en de slijtage aan onderdelen nog niet meegerekend.
[ Voor 16% gewijzigd door Speedy55 op 10-01-2014 14:40 ]
en 24 uur rijdenSpeedy55 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:39:
Haha, ja inschrijving is 5k per team, maar goed dan heb je ook nog de verblijfkosten daar en je monteurs nodig, zit je al gouw op een kleine 15k denk ik.
Hopelijk is de boel vanavond weer werkend want anders moet ik weer handmatig m'n F1 skin op gaan zoeken voor het oefenen
/edit:
Of doet de het programma zelf het wel gewoon soms?
[ Voor 15% gewijzigd door Red Baron op 10-01-2014 15:48 ]

Is die afbeelding ook vergroot of verkleind ofzo? Tekst lijkt nogal blurry en slecht leesbaar.
---
Druk weekend... Oefenen voor de Piston test race Zondag a.s., met de FW31 voor Maandag a.s. en ook nog voor de GoT180. Die Porft blijft uitbreken in bocht acht, na de Hurry Downs. Ergens moet ik nog vijf seconden vinden. Ach, slapen doe ik wel wanneer ik dood ben.
PS.
Vergeet ik nog het oefenen voor Daytona 2.4!
[ Voor 7% gewijzigd door ZeeZeiler op 10-01-2014 17:52 ]
Dat blurry gedoe komt door het verkleinen. Is nl vlijmscherp.Red Baron schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:39:
Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van een donkere achtergrond met lichte tekst.
Is die afbeelding ook vergroot of verkleind ofzo? Tekst lijkt nogal blurry en slecht leesbaar.
Die donkere achtergrond heeft te maken met de logo's van de tracks (die ik deeplink vanaf de iRacing site). Die zien er niet uit op een lichte achtergrond.
En tja, donkere achtergrond is idd persoonlijk
Verwijderd
Ik hoop naast m'n talent.exe nu ook m'n norestrictor.exe te kunnen gebruiken. Met een Gen6 motor gaat die gewoon 210 op't rechte stuk ipv 190 (mph)
Wie is we?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:37:
Kunnen we op de got ts server een kanaal aanmaken? Voor de piston cup is het niet praktisch om met 40 man in een kanaal en je wil de strategie bespreken.
Ik hoop naast m'n talent.exe nu ook m'n norestrictor.exe te kunnen gebruiken. Met een Gen6 motor gaat die gewoon 210 op't rechte stuk ipv 190 (mph)
Bedoel je een Piston Cup Kanaal in het algemeen?
En mag ik me even zorgen maken?
http://members.iracing.co...list/3231189.page#7690195quote: Kevin BobbittAs you know, we have continued to work on the Ruf since we released it. Because many of you are likely planning on running this car in the first Road Warrior Series race we wanted to give you a heads up on what we are updating. These changes will have an impact on setups and driving. These updates will be available when the build comes out during week-13, just a few days ahead of the 2.4.
For the January release, the Ruf C-spec will have a number of updates from the preview release, including:
• Greater weight --> approx. 50 kg to hit realistic total.
• [red]Less tire grip --> will slow car approx. 1-2 sec / lap. This was done to match realistic performance levels.[red]
• Final drive option --> taller final drive for tracks with higher top speeds. This will change all shift points, and may alter the gear choices in some corners.
• Rear wing effect --> the lift and drag produced by the rear wing and gurney have been updated to be closer to realistic levels.
Ik hoop dat de auto niet verkloot wordt hierdoor.
[ Voor 55% gewijzigd door JoepW op 10-01-2014 19:05 ]
Verwijderd
We als in joey, fabian, pascal en ik. dus geen algemeen kanaal maar een aantal kanalen dat ingenomen kan worden door mensen die samen een beetje practicen.JoepW schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:03:
[...]
Wie is we?
Bedoel je een Piston Cup Kanaal in het algemeen?
Dat kan wel maar onder 1 voorwaarde: Dat jullie setups en tips delen. That's where GoT-iRacing is all aboutVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:26:
[...]
We als in joey, fabian, pascal en ik. dus geen algemeen kanaal maar een aantal kanalen dat ingenomen kan worden door mensen die samen een beetje practicen.
niemand zekers
wat is jullie tijd ? ik zit op 1.38.2 met op op 1.37.8 maar ja die rufs
Ik denk niet dat de ruf verkloot zal worden, zal wel meevallen. En sowieso pas in w13, onze race is twee dagen daarvoor.
Dit topic is gesloten.