Ik snap alleen die Pro licentie niet mbt 2048 paints.
Je moet betalen om te kunnen uploaden (en zodat iedereen jouw hi-res skin kan zien),
maar vervolgens download je alle andere skins in 1024?
Je zou zeggen laat iedereen lekker 2048 uploaden en maak de download resolutie afhankelijk van het wel of niet hebben van zo'n abbo.

Arfman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:12:
OK, even iets anders (jaja, 2 posts achter elkaar, sue me

)
Ik snap streamingdiensten niet.
Aan de ene kant heb je Twitch. Werkt prima, en samen met OpenBroadcasterSoftware (OBS) kun je instant een livestream starten. Als je klaar bent kun je hem uploaden naar YouTube, helemaal top.
Echter: op deze site kun je geen reeds opgenomen filmpjes terugkijken (op mobiel). Dus als ik een filmpje van aaikman's Twitch wil kijken 's avonds moet ik achter de computer kruipen, super onhandig.
Dan heb je YouTube zelf nog. Voordat je daar kunt livestreamen moet je een evenement aanmaken, een starttijd opgeven, starten met streamen (dus ook al iRacing opgestart hebben in de juiste sessie), paar minuten wachten totdat YT je stream goedkeurt en dan begint het pas. Ondertussen is de iRacing sessie al lang en breed begonnen, ook weer super onhandig dus.
Waarom kun je niet gewoon filmpjes terugkijken op Twitch of simpeler YT livestreams starten?

Zo lastig is het toch niet via YouTube?
Ik weet niet of je vaak ad-hoc wil streamen, maar bij Radicals zetten wij altijd de stream een dag van te voren op ofzo (dan zien je abbonnees het ook alvast als aangekondigd event).
Dan tijdens practice o.i.d kan je de stream gewoon al aanzetten en previewen en dus OBS laten lopen en dan is het tijdens het gridden alleen ff een kwestie van die stream daadwerkelijk starten met alt-tab. Dat duurt ook niet langer dan 5 seconden.
Alhoewel ik me nu tijdens het typen besef dat als je game footage beelden streamt je iRacing wel al draaiend moet hebben inderdaad. Als je via een webcam streamt zoals ik dan heb je dat "probleem" niet natuurlijk

Maar dan nog, previewen en stream starten kan ook wel prima in die 5 minuten warmup natuurlijk.
Alleen het opzetten kan je beter even van te voren doen