iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 135 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.658 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Al die NASCAR auto's hebben wel precies dezelfde banden. A, B, C en misschien zelfs de D auto. Daarbij komt nog dat Fusion & SS precies hetzelfde, net als Mustang & Impala. Het valt wel mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 06-01-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
De Streetstock rijd al op NTM5. Toevallig heb ik die switch nog meegemaakt als rookie :D op Charlotte was het opeens heel simpel om VOL gas te gaan (te simpel imo). dus misschien dat ze nog moeten oppassen dat de ovals niet te makkelijk worden op NTM5... Zeg nou zelf, zonder gevaar om loose te komen bij het uitkomen van elke bocht is er weinig aan om steeds linksaf te gaan :P

MOCHT een andere oval serie NTM5 krijgen weet ik gelijk mijn series voor volgend season :D

[ Voor 11% gewijzigd door themac1983 op 06-01-2014 14:27 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

/edit: t.a.v. DirkT

Nee, is niet makkelijk, want op banden hebben heel veel dingen invloed en ook niet 1 op 1. Denk aan gewicht, luchtweerstand, breedte, inches velg, slicks of semislick en ongetwijfeld nog veel meer. Dus ja 6 per keer is niet zo erg.

[ Voor 9% gewijzigd door Speedy55 op 06-01-2014 14:40 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

themac1983 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:26:
De Streetstock rijd al op NTM5. Toevallig heb ik die switch nog meegemaakt als rookie :D op Charlotte was het opeens heel simpel om VOL gas te gaan (te simpel imo). dus misschien dat ze nog moeten oppassen dat de ovals niet te makkelijk worden op NTM5... Zeg nou zelf, zonder gevaar om loose te komen bij het uitkomen van elke bocht is er weinig aan om steeds linksaf te gaan :P

MOCHT een andere oval serie NTM5 krijgen weet ik gelijk mijn series voor volgend season :D
Maar wanneer de Cup auto's in de tri-oval op S/F ineens uitbreken terwijl ze dat in het echt niet doen, dan klopt er iets niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Geen idee of ze dat in het eggie niet doen, nooit gereden in zo'n ding :P Ik ben er 99% zeker van dat er wel een filmpje van Danica Patrick bestaat die het voor elkaar heeft gekregen :P

OT: over banden ging het :D
Ik HOOP dat ze nu de RUF op NTM5 zit de andere GT auto's en HDP op NTM5 knallen want deze auto's kunnen wel een nieuwe laag rubber gebruiken geloof ik. (corvette overheat zo snel :( )

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Geen idee welk filmpje je bedoelt. Heb afgelopen jaar heel veel races gezien en ik heb geen enkele Cup auto uit zichzelf zien uitbreken op de front stretch.
In iRacing moest je super voorzichtig zijn wanneer je S/F nadert want het kan zo ineens over zijn, zonder dat je weet wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:41
Balen, Cadilac Cup Racing promo werkt niet meer:

Registration
Status message
Submissions for this form are closed.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ithric schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:35:
Balen, Cadilac Cup Racing promo werkt niet meer:

Registration
Status message
Submissions for this form are closed.
Jammer, maar het mocht ook wel eens. Sinds wanneer zit de Caddy in iRacing? Lente 2012? Toen hadden ze een actie 6 maanden membership + 3 tracks voor niets en de actie zou eigenlijk in winter van 2013 stoppen. Na een jaar nadat de actie eigenlijk verlopen was deed die actie het nog steeds. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Ja weet ik, maar toch jammer.
Ga wel voor een full year dan, want heb toch het stuur ook gekocht.
Spel gaat me wel bevallen denk ik, moet alleen geduld hebben en rustig blijven als het tegen zit. (veel aanslagen op je auto etc, als ik fouten maak kan ik dat zeker hebben.)

@Edit: dus kan GoT spekken, als ik dan toch geen promo neem. :9 (leuke bijkomstigheid)

[ Voor 14% gewijzigd door Ithric op 06-01-2014 19:42 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Welkom :)

Welk stuur heb je nu gekocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:34

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ithric schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:41:
Ja weet ik, maar toch jammer.
Ga wel voor een full year dan, want heb toch het stuur ook gekocht.
Spel gaat me wel bevallen denk ik, moet alleen geduld hebben en rustig blijven als het tegen zit. (veel aanslagen op je auto etc, als ik fouten maak kan ik dat zeker hebben.)

@Edit: dus kan GoT spekken, als ik dan toch geen promo neem. :9 (leuke bijkomstigheid)
Welkom nogmaals dan ;(
Goed om te weten dat de caddy promo niet meer werkt.
Ik dm je het email wel ff. ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:47
Zojuist de slechtste race tot nu toe meegemaakt... Street stock. Het begon tijdens de warm up (rondje achter de pace car) toen ik al eens geraakt werd. Vervolgens was het voor mij ronde 12 weer raak. Voor deze persoon was dat ronde 8... Afijn, zie het zelf maar. Om het aantal mb's te beperken heb ik het filmpje zo klein mogelijk gemaakt (15 mb nu).

Destruction Derby.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
R0y. schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:53:
Zojuist de slechtste race tot nu toe meegemaakt... Street stock. Het begon tijdens de warm up (rondje achter de pace car) toen ik al eens geraakt werd. Vervolgens was het voor mij ronde 12 weer raak. Voor deze persoon was dat ronde 8... Afijn, zie het zelf maar. Om het aantal mb's te beperken heb ik het filmpje zo klein mogelijk gemaakt (15 mb nu).

Destruction Derby.
Members only:
:D 8)7 |:(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Duurd het downloaden en installeren van de game/hobby lang?
Anders doe ik dat nu alvast, anders morgen eind van de middag als ik thuis kom en het stuur installeer. :9

Het is geworden *Tromgeroffel* de Logitech T500 Pro. 8)7
Of was het nou de Thrustmaster G27.

Thrustmast t500 Pro dus gewoon

[ Voor 15% gewijzigd door Ithric op 06-01-2014 21:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ithric schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:23:
Duurd het downloaden en installeren van de game/hobby lang?
Anders doe ik dat nu alvast, anders morgen eind van de middag als ik thuis kom en het stuur installeer. :9

Het is geworden *Tromgeroffel* de Logitech T500 Pro. 8)7
Of was het nou de Thrustmaster G27.

Thrustmast t500 Pro dus gewoon
Ik heb geen referral bonus mogen ontvangen, dus helaas is dat spekken van de kas niet gelukt ;(

We hebben inmiddels 66 inschrijvingen voor de RTC180. Dus er staan 6 man (waaronder 2 teams) op de reservelijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
JoepW schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:44:
[...]

Ik heb geen referral bonus mogen ontvangen, dus helaas is dat spekken van de kas niet gelukt ;(

We hebben inmiddels 66 inschrijvingen voor de RTC180. Dus er staan 6 man (waaronder 2 teams) op de reservelijst!
Heb nog niet aangemeld 8) , wacht rustig tot ik morgen het stuur heb. O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ow, maar wel al d/l? Ow je wilt weten of het lang duurt...... Aha....
Geen idee, dat is zo lang geleden ;)

[ Voor 76% gewijzigd door JoepW op 06-01-2014 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
JoepW schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:54:
ow, maar wel al d/l? Ow je wilt weten of het lang duurt...... Aha....
Geen idee, dat is zo lang geleden ;)
Was een vraag of het lang duurde het DownLoaden :P

en nee, dat valt op zich wel mee, hangt natuurlijk wel van je internet af maar mijn game map is maar 8 GB.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
het is je vergeven, heb 40mbit dus komt wel goed dan.
wacht nog op de zend bevestiging, kan nog niet slapen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 20:07

derx666

mecker ende blaet

R0y. schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:53:

Destruction Derby.
Members only:
Voor zulke gasten hebben ze het protesten makkelijk gemaakt. Dit is echt belachelijk wat die figuur doet, en hier zou ik echt een protest voor indienen.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:12
derx666 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:15:
[...]

Voor zulke gasten hebben ze het protesten makkelijk gemaakt. Dit is echt belachelijk wat die figuur doet, en hier zou ik echt een protest voor indienen.
Zeker, die zien we daarna voorlopig ook niet meer terug :w

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik was helaas te laat om vandaag mee te doen met de skip/mustang race.

Net nog wel een race gedaan met de Ford GT en zelfs nog gewonnen ook. Was niet zo'n heel sterk veld we waren ook maar met z'n 4'n in de Ford, maar goed een win is een win :)

http://members.iracing.co...nid=9924695&custid=138794

Had nu ook al wat minder moeite met het verkeer wat voorbij komt razen, hoewel de 3 inc's die ik had verzameld toch kwamen doordat ik teveel aan de kant ging voor snellere auto's. En 1 daarvan was een spin met 200km/h. Gelukkig maar lichtjes de muur geraakt nadat ik heel wat metertjes dwars over de baan gleed.

[ Voor 8% gewijzigd door Linc op 06-01-2014 23:26 ]

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
JoepW schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:44:
[...]

Woah, nice! Zin in!

ik neem aan dat een teamnaam ook voor de gasten van GSRC is? Moet nog even kijken wat we met de livery gaan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Wie wil er trouwens mijn teammaatje zijn voor de RTC180? :)

[ Voor 14% gewijzigd door Linc op 06-01-2014 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Het was een toffe race in de Mustang vandaag. Het was ook mijn eerste MC race en het was wel moeilijk met de iets tragere klasse vooraan op de grid. Ik ben ze toch redelijk vlot voorbij geraakt tot ik in ronde 6 in T5 een slow down kreeg, iets te veel over de kerbs gegaan dus. Hopelijk heb ik daar niemand gehinderd met het vertragen, achteraf gezien had ik dat beter op het rechte stuk gedaan. Daarna rustig een pace opgebouwd, en voorzichtig geweest met het lappen. Ik heb gepit in ronde 24, 15 liter getankt en weer rustig verder gereden met uiteindelijk 0 inc's. Het smaakt in ieder geval naar meer :)

Achteraf heb ik nog een officiële Mustang race gereden en die ook kunnen winnen omdat de snellere man van het pak hem in de muur plantte. De race redelijk eenvoudig uit kunnen cruisen met een mooie iRating en SR bump tot gevolg. Spijtig genoeg was de SOF wat te laag waardoor ik geen extra punten voor mijn divisie heb kunnen sprokkelen.

@Linc: ik heb de RUF spijtig genoeg niet en mijn prioriteiten voor toekomstige aankopen liggen ergens anders.

[ Voor 5% gewijzigd door ThiJor op 07-01-2014 00:05 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Het was een leuke race vanavond. :D
Het was ook weer even wennen aan de Mustang. Leuke gevechten gehad en het ging lekker tot ik spinde. Daarna beetje in niemandsland gereden. Gelukkig waren er nog een paar chicanes Skippy's om in te halen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Roy Visser schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:49:
[...]

Woah, nice! Zin in!

ik neem aan dat een teamnaam ook voor de gasten van GSRC is? Moet nog even kijken wat we met de livery gaan doen. :)
Idd Roy, die teamnaam is met name ook voor GSRC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
ThiJor schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 00:03:
Het was een toffe race in de Mustang vandaag. Het was ook mijn eerste MC race en het was wel moeilijk met de iets tragere klasse vooraan op de grid. Ik ben ze toch redelijk vlot voorbij geraakt tot ik in ronde 6 in T5 een slow down kreeg, iets te veel over de kerbs gegaan dus. Hopelijk heb ik daar niemand gehinderd met het vertragen, achteraf gezien had ik dat beter op het rechte stuk gedaan. Daarna rustig een pace opgebouwd, en voorzichtig geweest met het lappen. Ik heb gepit in ronde 24, 15 liter getankt en weer rustig verder gereden met uiteindelijk 0 inc's. Het smaakt in ieder geval naar meer :)
Was idd erg leuk gister. Duurde eventjes voor ik de flow in de skip lekker te pakken had, maar uiteindelijk ging dat prima. Racen met de Mustangs ging ook prima, vooral richting het midden van de race werd het leuk omdat daar de Skip en de Mustang behoorlijk aan elkaar gewaagd waren qua pace, wat leuke situaties opleverde.

Wat me wel opviel (geen kritiek, hoogstens opbouwend ;)) dat je bij de start imho wel erg veel risico nam om direct tussen alle skips T1 in te duiken. Dat leverde toch wat benauwde momenten op voor sommigen, maar verder ging het prima :)

@Linc: heb nog geen teamie, dus als je durft.... ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
BM schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 07:41:
[...]

Was idd erg leuk gister. Duurde eventjes voor ik de flow in de skip lekker te pakken had, maar uiteindelijk ging dat prima. Racen met de Mustangs ging ook prima, vooral richting het midden van de race werd het leuk omdat daar de Skip en de Mustang behoorlijk aan elkaar gewaagd waren qua pace, wat leuke situaties opleverde.

Wat me wel opviel (geen kritiek, hoogstens opbouwend ;)) dat je bij de start imho wel erg veel risico nam om direct tussen alle skips T1 in te duiken. Dat leverde toch wat benauwde momenten op voor sommigen, maar verder ging het prima :)

Dat is gewoon terechte kritiek. Om eerlijk te zijn, het was mijn eerste MC race en mijn eerste race met staande start in iRacing. Bij de start was ik zelf redelijk goed weg, maar de Skippy voor mij bleef gewoon staan waardoor ik hem links voorbij ging. Aangezien ik niet onmiddellijk de hele baan wou oversteken naar rechts heb ik hem links gehouden en heel traag de eerste linker ingereden zodat ik ook links kon aanhouden. Spijtig genoeg kwam ik daardoor in het midden van het pak Skippy's. Mijn excuses als ik daar iemand in problemen gebracht heb.

Hoe zou ik dit het beste oplossen in het vervolg? Zoals al gezegd, het was een unieke race voor mij zowel qua grid als qua startprocedure.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik ben alles behalve een MC guru, dus waarschijnlijk zou ik mezelf in dezelfde situatie gebracht heben ;) Hoe je dat op kunt lossen? Dat kunnen anderen denk ik beter vertellen. Ik constateer enkel dat het allemaal wat krap was, maar volgens mij ging er niks (ernstig) mis, dus no hard feelings van mijn kant.
Je moet alles een keer leren :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ja denk niet dat je daar echt veel anders aan had kunnen doen, zelf ging ik er ook 1 voorbij voor de eerste bocht, enige wat je moet doen is elkaar laten leven. Ik denk dat je met de Mustang omdat hij zo groot is jezelf het nog het meest moeilijk maakt, omdat die kleine skippies bijna niet te zien waren als je er naast reed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Richard117 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:20:
[...]

Zeker, die zien we daarna voorlopig ook niet meer terug :w
derx666 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:15:
[...]

Heb er ook een protest voor aangemaakt. Hoe zit het met de SR die mensen kwijt zijn geraakt. Krijgen we die terug? Of hoe gaat dat in zijn werking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nee, sr die kwijt is is kwijt, dit is niet terug te draaien. Het hele iR en SR systeem zit over alle members met elkaar verweven, en op het moment dat ook maar 1 iemand al een andere race/tt/q gereden heeft dan klopt er al niks meer van, en is dus niet meer terug te draaien.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
BM schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 08:52:
Ik ben alles behalve een MC guru, dus waarschijnlijk zou ik mezelf in dezelfde situatie gebracht heben ;) Hoe je dat op kunt lossen? Dat kunnen anderen denk ik beter vertellen. Ik constateer enkel dat het allemaal wat krap was, maar volgens mij ging er niks (ernstig) mis, dus no hard feelings van mijn kant.
Je moet alles een keer leren :)
Is er trouwens iemand die de replay bijgehouden heeft? Ik ben dat vergeten met het oog op een officiële race iets later op de avond.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Meestal heeft Joep deze wel

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
derx666 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:22:
Nee, sr die kwijt is is kwijt, dit is niet terug te draaien. Het hele iR en SR systeem zit over alle members met elkaar verweven, en op het moment dat ook maar 1 iemand al een andere race/tt/q gereden heeft dan klopt er al niks meer van, en is dus niet meer terug te draaien.
Ok, had ik ook wel verwacht. Niet erg, die SR haal ik wel opnieuw :Y

Wat doen ze eigenlijk met zo iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ThiJor schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:40:
[...]

Is er trouwens iemand die de replay bijgehouden heeft? Ik ben dat vergeten met het oog op een officiële race iets later op de avond.
Ikkuh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Wil je die uploaden aub?

En heb jij tips voor mij om zo'n start te vermijden, met het feit dat de Skippy voor mij niet zo snel vertrok?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

R0y. schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:07:
[...]

Meestal krijgen ze een (korte) pauze van iRacing.

@ThiJor, dit was een heel unieke ervaring. Normaal bij MC racen zijn er geen staande starts en staan de snelle auto's vooraan. Dit soort situaties zal je alleen maar bij de GoT races mee maken, als het goed is. :+
Het ging goed gisteren, iedereen liet elkaar leven.

[ Voor 32% gewijzigd door Niellie41 op 07-01-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn vuurdoop gehad tijdens de skip/mustang race. Toffe race met wat teveel onnodige foutjes.

@ Joep; Het voor je neus wegrijden na mijn spin was geen opzet. Ik keek nogal scheel op mijn relatieve scherm blijkbaar, want dacht dat de eerstvolgende 15 sec achter mij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

BM schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 07:41:
[...]
Ik durf wel :)

Moeten we even een teamnaam verzinnen en een leuke paint voor de auto brouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:25:
[...]
Het ging goed gisteren, iedereen liet elkaar leven.
Dat ging idd netjes :) Aantal situaties gehad samen met Dirk waarbij het wel erg krap werd, maar ging allemaal goed. Gaat over algemeen bij de races hier wel prima :) Leven en laten leven.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

R0y. schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:07:
[...]

Als het de 1e keer is dat zoiets gebeurt denk ik dat hij een waarschuwing krijgt met uitleg hoe hij in het vervolg beter met een dergelijke situatie kan omgaan. Als dit al vaker gebeurt is dan krijgt hij een ban voor een bepaalde tijd (afhankelijk van hoe vaak het gebeurd is en hoe erg de overtreding is). In het ergste geval zullen ze er uiteindelijk voor kiezen om iemand permanent te bannen. Maar dan moet je wel heel erg over de schreef gegaan zijn, en vaker bewust mensen van de baan af gerost hebben (denk aan tegen het verkeer in gaan rijden enzo).

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:00

DutchDevil79

I race, therfore I am

ThiJor schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:25:
[...]

Wil je die uploaden aub?

En heb jij tips voor mij om zo'n start te vermijden, met het feit dat de Skippy voor mij niet zo snel vertrok?
Zoals Niel al zegt zal dit niet zo vaak voor komen. maar in de PRoto-GT laten ze bv al vaak een gat van een aantal secondes tussen de klasses in de opwarm ronde. Hierdoor heb je wat meer speelruimte als het bij de klasse voor je mis gaat. Heb al regelmatig tussen de Corvettes door moeten zig zaggen in de proto-GT omdat die turn 1 niet heelhuids doorheen kwamen.
Maar multiclass is meestal met je hoofd rijden en soms wat tijd verliezen door erachter te blijven voor een bocht. Meeste leer je ook van ervaring door het rijden van multiclass races.
Ik let daarbij ook vaak op de rijders zelfs. In een proto-GT race word je bv met de Ford GT meerdere rondes gelapt door HPD's en heb je na een paar keer wel door hoe sommige rijders zijn.

Mooi filmpje over multiclass racen en de ongeschreven regels daarbij:

(staat trouwens ook in de topic startpost)

Race gister was wel zeer leuk. Op zich waren de Mustang en Skip na een paar rondes wel aan elkaar gewaagd. Was ook wel weer leuk in de Mustang te rijden ondanks dat het wel een enorme glij bak is. Bij de start al snel op de 2de plek gekomen en daar wat voorzichtig aan door het Skippy veld gereden. Hierdoor wel aardig wat tijd verloren op ThiJor die daar wat meer risicon nam.
Rest van de race eigenlijk met wat Skippies rond gereden en op ongeveer 5 tot 8 seconde van ThiJor gereden. Kon het gat niet echt kleiner maken en op het laats met een hijgende Rudy in men nek ook teveel afgeleid voor. :) Maar ThiJor ree een strakke race, dus gefeliciteerd met de winst.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ik denk dat ik in de race van gisteren de nodige koppijn aan Maykel bezorgd heb, maar inderdaad, leven en laten leven. Dat is wel wat ik met GoT altijd heb meegemaakt.

Had opzich best een leuke race, wel weer behoorlijk wat foutjes hier en daar maar dat had ik eigenlijk wel verwacht in de Mustang. Vooral het feit dat m'n achterbanden op een gegeven moment echt op waren maakte het op het einde van de race bijna onmogelijk om het gaspedaal aan te raken.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Gisteren was inderdaad weer een leuke race. Rudy, Christiaan en ik waren redelijk aan elkaar gewaagd, wat ook in de Q terug te zien was. Van P3 gestart, en zat in T1 al voor Rudy. Volgens mij vond hij dat minder leuk (hihi) want ik kreeg meteen een flinke beuk op m'n rechter achterwiel, waarbij ik er echt versteld van stond dat ik niet meer schade had. Achtervleugel was krom, maar ik merkte weinig tot niks vreemds aan de auto. Wel was Rudy er weer voorbij (GRMBL :) ). Eerste rondes een leuk gevecht gehad met z'n 3-en, tot ik op een gegeven moment de aansluiting verloor met Rudy en Christiaan. Christiaan maakte wat foutjes en maakte een aantal rondes voor mij z'n pitstop. Daarna niet meer gezien, want vlak na z'n pitstop ging hij volgens mij ergens de mist in, en was het afgelopen. Ik had ondertussen door toedoen van diverse inhalende Mustangs weer enigzins aansluiting gevonden bij Rudy, en ook hij ging eerder dan mij naar de pits. Helaas kon ik er geen gebruik van maken, aangezien mijn rondes daarna niet echt geweldig waren. Zo kwam ik na mijn pitstop ongeveer 1.5s achter Rudy weer de baan op. Nog even leek het erop dat ik er weer dichterbij kwam, maar helaas sneed ik na enkele rondes de laatste bocht iets te scherp af, en kreeg ik een slowdown. Hierdoor verloor ik zo'n 5 seconden ofzo, en zelfs toen Rudy achter Robbert vast kwam te zitten zorgde er niet voor dat ik veel dichterbij kwam. Op P2 in de Skip, en P4 overall gefinished, waar ik zeker tevreden mee was.
Het was jammer dat de Mustang niet iets sneller was, dan had je meer het MC racen gehad. Maar al met al was het toch een leuke combi.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Ook ik had lol gister. Was het begin van de race steeds met Eric in gevecht ook al was hij een mustang :D Na de pitstop zaten we weer bij elkaar maar kon ik hem niet bijhouden.

Het niveau van GOT is echt hoog trouwens.... Andere leagues en series kan ik nog enigsinds bijhouden en meestal in het midden meedoen, bij GOT ben ik 9/10 keer echt dead last en meer rijdende chicane dan deelnemer in een race :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Leuke race! Ik kwam niet in de buurt van mijn PB, maar die is nog van NTM4. Fijn gevochten met Deni, Ronnie, Jos en meer. Alleen de pitstop... F4 gaf nog anderhalf rondje brandstof aan, maar aan het begin van het laatste rechte eind begon de Skip te stotteren, dat kostte me zeker 15 seconden.

De laatste ronden achter Jos blijven hangen in de hoop dat we Deni nog konden pakken, maar die kon meeliften met een paar Mustangs. In de allerlaatste bocht nog geprobeerd om Jos in te halen en dat lukte bijna. Ik moest echter de bocht wat knijpen om ruimte te laten voor Jos en dat zorgde voor net teveel snelheidverlies.

Wel veel vliegende cones gezien. Degene die aan de binnenkant van de bocht voor het laatste rechte stuk staat heb ik zelden op z'n plek zien staan. En hoe kwam die cone in het hek van T1?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Die hangt daar standaard, nooit eerder opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Die hangt daar altijd inderdaad. Die geeft de apex van T1 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ZeeZeiler schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:48:
....En hoe kwam die cone in het hek van T1?
Die had ik door de Marshals wat hoger laten hangen, omdat we er anders echt steeds last van zouden hebben _/-\o_

Nee, die hangt daar standaard ;)

EDIT: Te laat |:(

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 07-01-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

hehe, die heb ik nieteens gezien :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Nou stuurtje is binnen, vanavond lekker racen dus.
Zal mij benieuwen hoe ik het er vanaf ga brengen.

Ook even de rookie dagen in de gaten houden dus.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier is ie: https://dl.dropboxusercon...ustang_Sebring_MC_rpy.zip
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:29:
@ Joep; Het voor je neus wegrijden na mijn spin was geen opzet. Ik keek nogal scheel op mijn relatieve scherm blijkbaar, want dacht dat de eerstvolgende 15 sec achter mij zat.
NP. ;)
Willen jullie de details van de inschrijvingen controleren van de RTC180 en er staan ook een paar nieuwe details in de post:
http://members.iracing.co...t/25/3229937.page#7679809

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Ah, was die cone er altijd al. Nooit eerder gezien. :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond de 2de race van de CRC!

Close Racing Challenge S1 - 207-01-14
Car(s)Track(s)
Skip Barber Formula 2000
Skip Barber Formula 2000
Brandstof100 % (+/- 19,7 L)
Extra gewicht0 Kg
Basis contentNee
Canadian Tire Motorsport Park (Mosport)
Canadian Tire Motorsport Park (Mosport)
MomentDag
Pitplaatsen45
Basis contentNee
Programma (CET)
Heat 1
Vrije training20:00 - 21:00 (60 min.)
Kwalificatie21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartStanding
MC GridNVT
StartopstellingKwalificatie
CautionsLokaal
RestartNVT
Fast Repairs2
Disqual. Inc'sNVT
Weersvoorspelling
TemperatuurLuchtvochtigheidMistWindsnelheidWindrichtingWolken
24° C50%0%11 Km/uSEPartly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23
Weer op Mosport? Gezellig (ben niet van de partij overigens, tenzij ik de FW31 op VIR heel snel beu ben ;))

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
owla deze week charlotte met de B-series (wordt leuk)

straks paar keer naar links draaien dan :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/eaisj5qlv4635p9/gulf%20shoot.png

Team PM Gulf Racing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Nou game geinstalleerd en Joep als reference, nu eerst even eten (maken).
Tot vanavond.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:37:
Weer op Mosport? Gezellig (ben niet van de partij overigens, tenzij ik de FW31 op VIR heel snel beu ben ;))
Vorige week was een trainingsessie. Deze week de race. ;)
Bij de CRC doen we om de week een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Even een vraag wat CSP's betreft en of dit in game zo hoort.

Ten eerste een filmpje hoe mijn CSP's zich gedagen in het instel scherm:

[YouTube: http://youtu.be/UNkLVacxxg8]

en nu hoe deze zich gedragen in game.

[YouTube: http://youtu.be/Uh5m2zLA0mI?t=12s]

Zoals je kan zien kan ik in het instel scherm het pedaal rustig en geleidelijk tot aan het maximum drukken.
Doe ik dit tijdens het rijden dan gaat dit ook geleidelijk tot deze opeens (bij 12sec) vol in de rem gaat.

Nou vraag ik me af of er iets fou zit, of dat dit gewoon komt omdat je sbnelheid steeds lager is en daarom de remmen in een keer happen en vol gaan?

Moet zeggen dat ik altijd vol op het pedaal druk en deze druk steeds minder naar gelang de snelheid omlaag gaat (ivm minder downforce dus minder druk op de wielen)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb daar nooit echt op gelet. Maar ik moet zeggen dat dit er uit ziet alsof of de hall sensor niet sjofel is of dat je pedaal niet mooi soepel loopt (smeren / danwel is het PU-foampje wat versleten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

csp heeft toch geen hall sensor op de rem ?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben een man en kan dus geen 2 dingen tegelijk ;)
De load cel dus... Misschien een breukje in het metaal. Kan gebeuren na een tijd als je 'vol trapt'. Metaalmoeheid ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Ik heb pas alles, aan begin van dit seizoen, uit elkaar gehaald en schoongemaakt.
Ook load cell nagekeken en niets geks gevonden.

Wat ik raar vind is dat ik in het instel scherm wel netjes de druk kan opbouwen maar tijden het rijden niet.
Daarom dacht ik dat het misschien dit gewoon aan de fisic van de auto en iracing zelf lag.

Zou mooi zijn als iemand zijn rem balk reactie ook even op een video zou kunnen zetten, kan ik gelijk zien of dit hoor of niet.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Brake curve staat op 0?
Als ik ergens vandaag of morgen tijd heb kijk ik wel ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Jazeker.Deze staat op 0

Heb ook al aan een maat van me gevraag om er even naar te kijken.Die heeft alleen V2 maar moet volgens mij niet uit maken.

[ Voor 73% gewijzigd door seninha op 07-01-2014 19:03 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
poeh, had me steering angle fout staan.
Gaat redelijk, maar wel lastig dat schakelen in bochten. :-) (i know moet ervoor en erna, maar kom steeds in de verleiding.

Even zoeken ook hoe ik de pedalen en het stuur wil hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Ithric op 07-01-2014 20:17 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ithric schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:17:
Even zoeken ook hoe ik de pedalen en het stuur wil hebben.
Stuur boven, pedalen op de grond :Y)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
BM schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:21:
[...]

Stuur boven, pedalen op de grond :Y)
shit dat deed ik verkeerd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ik ga het niet redden vanavond.
ben nu net pas thuis en er moet nog gekookt worden en ik moet nog eten.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Zojuist rooki advanced lime rock park gedaan.
Is stukken leuker met dat bochtje als je de heuvel op gaat! :9

Ik had de hele tijd een auto voor me (durfde niet in te halen) die de hele tijd verdween en dan weer ineens opdook. Zal wel een slechte netwerk verbinding hebben gehad! Elke keer als ik een poging wou doen was die auto ineens weg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Nou eerste race gedaan, ging redelijk tot ronde 14.
Ik spin en kom midden op de race line, kon niet veel aan doen dus een kopstaart.
Wel 6 van de 12, is toch wat.
Teveel incidents, maar ik houd vol.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Ga niet gelijk racen, dat levert je niets op. Eerst stabiel rondrijden, wanneer je rondetijden zo'n beetje gelijk zijn dan kun je de open practice gaan rijden. Gaat dat lekker, racen met die hap.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nja, je kunt ook trainen in de open practice, dan leer je ook meteen met andere auto's omgaan, en wat te doen als je spint, of als iemand anders spint.
Misschien een beetje overdreven, maar ik heb ook best veel info gehaald uit het reference gedeelte op de iRacing member site. De video's lijken saai, maar is toch slim om even door te kijken. Ook de sporting code is droge kost, maar eigenlijk een must om een keer gelezen te hebben.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Is er toevallig al iemand bezig met een setup voor de C-Spec op Road AMerica? :D

Ik heb nog nooit in dat ding gereden dus ben maar alvast voorzichtig aan het oeffenen :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
themac1983 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:17:
Is er toevallig al iemand bezig met een setup voor de C-Spec op Road AMerica? :D

Ik heb nog nooit in dat ding gereden dus ben maar alvast voorzichtig aan het oeffenen :D
C-Spec:
https://dl.dropboxusercon...ruf_cspec_rdamerica_1.sto
Track:
https://dl.dropboxusercon...ruf_track_rdamerica_1.sto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
My hero!

EDIT: heb je toevallig ook een target tijd voor me? :P of iemand anders?

[ Voor 10% gewijzigd door themac1983 op 07-01-2014 23:32 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ter info van het RTC topic op iracing!
quote: Diego Comuni
Tonight we opened a hosted, default weather.
Some data: fastest with track 2.04.5xx - C Spec 2.10.6xx.................around 6 sec. gap
The major differences between the two cars are in the braking and speed' cornering, not in the top speed
Dat heb ik nog niet gereden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
themac1983 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:25:
[...]

My hero!

EDIT: heb je toevallig ook een target tijd voor me? :P of iemand anders?
Joep deed een 2.11,7.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
ok, dus ik ga voor de 2:12-13 :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
de toekomst van GT series :p

moeten ze geen stofzuigers meer gebruiken voor geluid samples

hoor die V10 brullen bij de donuts :p

http://wtf1.co.uk/tumblew...-demo-sucks-really-badly/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
dabelg schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:40:
de toekomst van GT series :p

moeten ze geen stofzuigers meer gebruiken voor geluid samples

hoor die V10 brullen bij de donuts :p

http://wtf1.co.uk/tumblew...-demo-sucks-really-badly/
WHOAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Dit moet je ook op het Iracing forum zetten man :P Vragen om deze auto in Iracing :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Daytona 2.4H zal gereden worden met de DP en de RUF C-Spec! :D
Was wel te verwachten aangezien de RUF Cup beter in de Grand-AM race past dan de McLaren.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3217748.page

Even kijken of ik dan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
MAN die C-Spec is wel een handvol zeg :P zit nu op 2:14.5 met een optimal van 13.5. En om nou te zeggen dat ik dit 45 rondjes ga volhouden zonder te crashen.... erm.... Nog maar flink oeffenen voor de race :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
themac1983 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:56:
[...]
Dit moet je ook op het Iracing forum zetten man :P Vragen om deze auto in Iracing :D
Ik zou het best leuk vinden. Even los van het geluid, maar volgens mij is het leuk racen met elektische wagentjes :)

Hoewel het gister qua resultaat volkomen K met P was, was het wél weer leuk. Eerste paar ronden hele top 6/7 enorm close. Helaas viel het daarna wat uit elkaar, maar daarna samen met Joep/Paul nog leuk aan het klooien geweest :) Prima vermaakt!

[ Voor 28% gewijzigd door BM op 08-01-2014 07:56 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
ZeeZeiler schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:44:
Ga niet gelijk racen, dat levert je niets op. Eerst stabiel rondrijden, wanneer je rondetijden zo'n beetje gelijk zijn dan kun je de open practice gaan rijden. Gaat dat lekker, racen met die hap.
Ja ik had 2-3 uur getrained, maar wou even de ervaring hebben van een race dus dacht laat ik dat gewoon eens doen.
Pakte op zich goed uit, blauwe vlag ruimte maken etc maar domme fouten helaas.

Ik heb de video's al gezien, moet gewoon nu doen, doen en doen.
Ga vanavond de baan waar op gereden wordt goed trainen en dan na een uurtje of wat daarna weer een race en dan voortgang bekijken acheraf.
Had nu een rondetijd van rond de 2.14 met de Mazda CUP racer. (baan weet ik even niet)
(Deze ronde was 1 rondje voor mijn spin/crash, kwam net lekker in een ritme want was geloof ik 2-3 rondjes aan het verbeteren.)

EDIT: Is er trouwens geen School/Rookie CoT event meer, ik las erover in de eerste pagina's maar zie ze niet terug in de Agenda of in de links.

[ Voor 9% gewijzigd door Ithric op 08-01-2014 08:18 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Het is ook allemaal niet zo zwart/wit hoor :) Als ik mijn stats moet geloven heb ik eerst 4 races gereden voor ik uberhaupt een practice sessie gejoined heb :p

Belangrijkste is dat je gewoon blijft nadenken, en geen gekke dingen doet. Ken je achtergrond niet, maar iedereen met een beetje interesse in autosport zou de basisregels wel moeten kennen (niet slingeren, excessies/hard blocken, gekke capriolen). iRacing 'regels' zijn niet zo heel spannend. Gewoon je gezond verstand gebruiken dan kun je best snel de races in :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
BM schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:30:
Het is ook allemaal niet zo zwart/wit hoor :) Als ik mijn stats moet geloven heb ik eerst 4 races gereden voor ik uberhaupt een practice sessie gejoined heb :p

Belangrijkste is dat je gewoon blijft nadenken, en geen gekke dingen doet. Ken je achtergrond niet, maar iedereen met een beetje interesse in autosport zou de basisregels wel moeten kennen (niet slingeren, excessies/hard blocken, gekke capriolen). iRacing 'regels' zijn niet zo heel spannend. Gewoon je gezond verstand gebruiken dan kun je best snel de races in :)
Ik volg auto racen wel redelijk, weet zeker de basis regels wel.
Maar als je gaat glijden moet je wel de juiste beslissing maken (remmen of niet, sturen en dat is gewoon doen)
Het practice is leuk maar na een uurtje of wat achter elkaar, wil je toch de race ervaring hebben en die was goed.

Alleen ik ben geneigd snel terug te schakkelen en op verkeerde momenten (Bij het insturen, waardoor de achterkant loskomt 8)7 )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in het begin moet je vooral zorgen dat alle handelingen voor de bocht al zijn uitgevoerd.
Schakelen, remmen en gas geven geeft vaak onbalans, en zeker in het begin is dit lastig te corrigeren.
Na een tijdje weet je hoe de wagen reageert op zulke acties en heb je er minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:50

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 00:35:
Was wel te verwachten aangezien de RUF Cup beter in de Grand-AM race past dan de McLaren.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3217748.page

Even kijken of ik dan kan.
Iemand al opgevallen dat het Road Warrior event in juli gebruik gaat maken van een BMW? :P

Ik kan helaas de Daytona 2.4 niet meedoen, zit dan een weekendje op een LAN.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Niellie41 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 00:35:
Hmm, dat is wel interessant dat je dat zegt, zouden ze bij official iRacing de McLaren dan komend seizoen ook gaan ditchen in de Grand-AM en vervangen voor een C-spec. Dan vind ik het wel weer een interessante serie. Vind de McLaren niet meer wat ie was sinds hij geintroduceerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik heb ook de edele taak in ons team op me genomen om de c-spec te gaan rijden, maar het is inderdaad een handvol, kan wel aardig opvangen als het mis gaat, maar dan sta je wel stil en verlies je zo 5 seconden. Maar goed we gaan gewoon verder oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
dacht dat de daytona DP mclaren en RUF was

hebben ze dit dus veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ithric schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:03:
.....Ja ik had 2-3 uur getrained, maar wou even de ervaring hebben van een race dus dacht laat ik dat gewoon eens doen.
Pakte op zich goed uit, blauwe vlag ruimte maken etc maar domme fouten helaas.......
In de rookie series is winnen (iRating) minder belangrijk dan veilig rondkomen (Safety Rating / License). Je kan als Rookie je iRating dan ook niet zien en is dus van ondergeschikt belang. Hier staat e.e.a. uitgelegd: GoT-iRacing wiki te vinden in de TS
[...].....EDIT: Is er trouwens geen School/Rookie CoT event meer, ik las erover in de eerste pagina's maar zie ze niet terug in de Agenda of in de links.
Klopt is op verzoek en bij voldoende interesse. Ik stel voor dat we anders zien dat we 30 januari weer eens een GoT iRacing school organiseren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:20:
[...]

Iemand al opgevallen dat het Road Warrior event in juli gebruik gaat maken van een BMW? :P.
Dat was al. Ze hebben nu wel aan het einde COTA toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

[...]

EDIT: Is er trouwens geen School/Rookie CoT event meer, ik las erover in de eerste pagina's maar zie ze niet terug in de Agenda of in de links.
Klopt die worden zo af en toe gereden. En bij verzoeken kunnen we ook nog wel is wat organiseren. Ook kan je vragen of hier mensen keer online komen om wat uit te leggen in een practise sessie. Hamdigste is dan wel dat je teamspeak installeert. Communiceert meestal het makkelijkst.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

DirkT schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:35:
[...]

Hmm, dat is wel interessant dat je dat zegt, zouden ze bij official iRacing de McLaren dan komend seizoen ook gaan ditchen in de Grand-AM en vervangen voor een C-spec. Dan vind ik het wel weer een interessante serie. Vind de McLaren niet meer wat ie was sinds hij geintroduceerd is.
Ik denk dat ze een GT3 serie gaan introduceren met de Track Ruf en McLaren en daarnaast de Grand AM de Spec Ruf en DP. Een nieuwe serie erbij en een serie aanpassen en meteen 2 nieuwe auto's om mee te rijden in officiele series.
Hoop ook dat ze dan de McLaren op NTM5 zetten. Heb zo'n vermoeden dat die dan een stuk leuker word.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 135 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.