Gisteren was inderdaad weer een leuke race. Rudy, Christiaan en ik waren redelijk aan elkaar gewaagd, wat ook in de Q terug te zien was. Van P3 gestart, en zat in T1 al voor Rudy. Volgens mij vond hij dat minder leuk (hihi) want ik kreeg meteen een flinke beuk op m'n rechter achterwiel, waarbij ik er echt versteld van stond dat ik niet meer schade had. Achtervleugel was krom, maar ik merkte weinig tot niks vreemds aan de auto. Wel was Rudy er weer voorbij (GRMBL

). Eerste rondes een leuk gevecht gehad met z'n 3-en, tot ik op een gegeven moment de aansluiting verloor met Rudy en Christiaan. Christiaan maakte wat foutjes en maakte een aantal rondes voor mij z'n pitstop. Daarna niet meer gezien, want vlak na z'n pitstop ging hij volgens mij ergens de mist in, en was het afgelopen. Ik had ondertussen door toedoen van diverse inhalende Mustangs weer enigzins aansluiting gevonden bij Rudy, en ook hij ging eerder dan mij naar de pits. Helaas kon ik er geen gebruik van maken, aangezien mijn rondes daarna niet echt geweldig waren. Zo kwam ik na mijn pitstop ongeveer 1.5s achter Rudy weer de baan op. Nog even leek het erop dat ik er weer dichterbij kwam, maar helaas sneed ik na enkele rondes de laatste bocht iets te scherp af, en kreeg ik een slowdown. Hierdoor verloor ik zo'n 5 seconden ofzo, en zelfs toen Rudy achter Robbert vast kwam te zitten zorgde er niet voor dat ik veel dichterbij kwam. Op P2 in de Skip, en P4 overall gefinished, waar ik zeker tevreden mee was.
Het was jammer dat de Mustang niet iets sneller was, dan had je meer het MC racen gehad. Maar al met al was het toch een leuke combi.