iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.666 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
ik zal road america maar eens kopen voor de challenge anders komen we niet ver :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:43
Heb besloten ga morgen even kijken wat de tv gaat kosten en dan eventueel de g23 - 25 kopen of de thrust. Weekje wachten is geen ramp.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik hoop niet dat je van plan bent de tv voor iRacing te gebruiken, want dan krijg je enorme input lag en kun je net zogoed met een vrachtwagen stuur gaan zitten ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
26 registraties al voor de RTC180! Als je nog mee wil doen schrijf je dan zsm in :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

Phydomir

Dennis

Ben even aan het overleggen met een potentiele team genoot :)

Edit: Ingeschreven.

[ Voor 15% gewijzigd door Phydomir op 03-01-2014 20:45 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee hallo,

Sinds een aantal maandjes heb ik mij ook op iracing gestort en ik ben van plan om in 2014 ook hier aan races mee te gaan doen te beginnen met de RTC de 19e.

Groeten en de beste wensen aan iedereen hier,

Gerrit van Bommel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:45
Zojuist MX5 race gehad op Okayama.

Stond plaats 3 bij de start, werd al snel ingehaald door iemand en zag ineens rook in mijn spiegels. Nummer 5 had zojuist het hele veld achter zich van de weg af geholpen :F

Nadat ik een paar auto's had ingehaald hoorde ik ineens dat ik eerste stond (go go spotter!)... Alles ging perfect... Tot ronde 8. Er zat iemand voor me die een ronde achter lag, en maar blokken! Was zo bezig om er voorbij te komen dat ik de 2de bocht eruit vloog... Gelukkig kon ik snel weer en stond ik nog steeds 1. Zat nog zo'n 4 a 5 seconden tussen mij en nr. 2.. Ronde 9, bocht 2... Begint me stuur weer te draaien, gelukkig kon ik hem nog recht trekken.

Ronde 10 op het gemakje gereden... *O* Eerste overwinning! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Netjes, R0y! En welkom, Gerrit!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 20:07

derx666

mecker ende blaet

Gefeli R0y.!! De eerste is altijd de beste. Ik weet ook nog dat ik bij mijn 1e overwinning in de MX5 echt heel ver voor lag op lrp, gezeik had met een achterblijver en spinde in de laatste ronde. Gelukkig wel nog net op tijd wer terug de baan op en nog gewonnen... brrr... stomme achterblijvers ook :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Feli! :)
Vervelend die achterblijvers soms inderdaad... net ook last van gehad :-( Barber in de Lotus, m'n favo track in die auto en m'n pace liet dat dan ook zien, ik lag na een goeie start 2e (qua iRating 6e!) en kon die plek ook houden met 1.5s voorsprong op P3 (die normaal echt veel sneller dan mij is). 25 rondjes zo gereden en paar achterblijvers die netjes aan de kant gaan, en dan kom je iemand tegen die net niet aan de kant gaat vlak voor de laatste sector, en daar kun je er dus gewoon echt niet langs. Hele achterstand kwijt, banden te warm gemaakt door een kleine slide (moest ineens verdedigen) en half gespind in T1 en de positie kwijt... En daarna was ik compleet m'n ritme kwijt, hij liep een secondje per rondje op me uit :( Na paar rondjes weer terug gevonden en terug gevochten tot 1.5 s achter hem en toen weer een klein foutje en toen heb ik het maar op P3 uitgereden. Toch mooie plek maar P2 had gewoon gekund, door die achterblijver maakte ik dat foutje wat niet nodig was geweest..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
37 inschrijvingen trouwens al! (ok, 36, Joep staat er dubbel in, en Dirk en Gerrit ook, let even op jongens!!) Gaat rap... Ik wil wel hier ook even vragen om vanaf nu niet meer zomaar mensen als teammate bij je eigen inschrijving te stoppen, doe dat liever via PM aan mij of Joep (dan doen wij het) zodat we kunnen checken of er ook nog wel plek is op de grid. Als het straks vol is zou je anders toch iemand bij kunnen schrijven en dan pikt hij een plek van iemand anders in, niet helemaal eerlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 03-01-2014 22:39 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zojuist de eerste grote sprong gemaakt in mijn oval carriere op iRacing. De Advanced Legends Cup is inderdaad een goede manier om je safety rating omhoog te krijgen. Binnen 5 races van 3.62 naar 4.41 op mijn D license. In deze zelfde 5 races in totaal 145 iRating erbij gekregen en sta nu op 1716 aan de oval kant. Het valt me reuze mee hoe ik mee kan komen op South Boston. De eerste race meteen gewonnen, hoewel dat wel echt een heel zwak veld was.

Volgende stap de Truck series :)

Ook de road kant gaat het weer stukken beter. Gister had ik al even wat oefening gedaan op Bathurst met de McLaren. Eerste keer op die baan, niet te doen. Totaal geen grip, beginnen je banden eindelijk beetje op temperatuuur te komen kom je de bocht om, staat er een auto die niet meer valt te ontwijken. Of nog vaker, je rijdt zelf de muur in. Ik kon me dus ook niet voorstellen dat mensen plezier hadden om op die baan te rijden.

Vanavond ging het stuk beter. Kon de auto prima uit de muur houden en de temperatuur in de banden krijgen. Toen pas merkte ik de magie van die baan, als je in een ritme zit en je banden zijn op temperatuur ismhet een genot om er te rijden. Meteen de eerste race waaraan ik mee kon doen gestart. Ik had geen kwalificatie tijd neergezet en starte ergens achterin het veld. En de start was echt enorm rommelig, ik verloor meteen 2 plekken en had meteen al een off track te pakken...
Ik kwam klem te zitten achter een langzamere deelnemer, in een poging om hem in te halen raak ik met mijn wielen het gras en spin dus om. De inhaal race kan beginnen.

Uiteindelijk een gat van 10 seconde dichtgereden en op p5 ondertussen. Hier is de laatste ronden:[YouTube: http://youtu.be/51QdGvDw7J4]
Contact met elkaar maar wel met respect voor elkaar, wat mij betreft heel mooi racen. Dit doe je natuurlijk niet eerder in een race. Helaas is de finish aan het begin van het rechte stuk, het had 5 meter verder moeten liggen.

Wat is iRacing toch altijd weer gaaf

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
NickThissen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:29:
Ik hoop niet dat je van plan bent de tv voor iRacing te gebruiken, want dan krijg je enorme input lag en kun je net zogoed met een vrachtwagen stuur gaan zitten ;)
Nee mijn slaapkamer heeft (nog) geen tv, dus dat heeft even prio. :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

NickThissen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:29:
Oh, ik gebruik wel mijn TV voor iRacing. Kan eigenlijk niet merken dat ik last van input lag heb. Komt misschien ook omdat ik niet beter weet :D

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

Oh, dat komt nog wel ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:39:
26 registraties al voor de RTC180! Als je nog mee wil doen schrijf je dan zsm in :)
helaas, zondag is een nogo hier tot de zomer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 08:34

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:29:
[...]

helaas, zondag is een nogo hier tot de zomer :(
Da's jammer.....
Steve @ Twitter
“@daleshaw83: @iRacing @iRacingMyers super late update?” Running a few weeks behind as art team worked on a project for all cars for build
Ben wel benieuwd wat dat art work dan is...

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Ik HOOP paintable rims :D Anders zou ik eerlijk gezecht niet weten wat er op elke auto is wat het art team kan doen..... Misschien stiekem een nieuwe track ofzo? :P (is ook voor alle auto's :P)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
themac1983 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:13:
Ik HOOP paintable rims :D Anders zou ik eerlijk gezecht niet weten wat er op elke auto is wat het art team kan doen..... Misschien stiekem een nieuwe track ofzo? :P (is ook voor alle auto's :P)
Ik ben bang van wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:41

Niellie41

[object Object]

Voor de RTC 180 heeft Racing Lions nu 2 teams klaar staan!
Elni en DD zullen samen een team vormen en het andere team zijn TuxiDeni en ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Net een geweldige race gehad op Spa met de Skip. Gestart op P9, en op P4 gefinished, maar in een continu gevecht met de uiteindelijke P3. In het begin was het elke ronde stuiver wisselen, totdat ik op een gegeven moment een fout maakte, en hij bijna 2s los was. Tanden in het stuur gezet, en met rondes van 2:49.3, 2:48.9 en 2:48.5 hem weer binnen gehengelt. Daarna was mijn plan om te wachten tot de laatste ronde, en dan in te halen op de kemmel straight. Helaas liet ik iets teveel gas los vlak voor eau rouge, en kwam ik er pas laat voorbij. Hij verdedigde perfect, en kon uiteindelijk voor blijven. In Pouhon ging ik iets te vroeg op mn gast, en had flink onderstuur in het 2e gedeelte, waardoor ik mijn voorbanden te heet stookte. Ik verloor iets terrein hierdoor, en kon daarna bij het aanremmen van de busstop niks meer beginnen omdat m'n voorbanden zowat meteen blokeerden. Ik haalde de bocht wel, maar kon er niks aan doen dat hij nog voor me finishte. Was wel een geweldig leuke race in ieder geval, en ik heb mn verloren iRating van een paar dagen geleden in ieder geval weer terug. Was ook een SOF van 2953 (in de Skip heheh) dus dat telt wel lekker aan :)
http://members.iracing.co...onid=9906066&custid=77818

[ Voor 3% gewijzigd door derx666 op 04-01-2014 15:12 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nice Derx :)

Doen er nog mensen van ons mee morgenavond?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3229913.page

[ Voor 81% gewijzigd door JoepW op 04-01-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hmm, misschien. Even met de missus overleggen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Voor mij ook een misschien, ligt eraan hoelaat ik morgen thuis ben

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

ik kan niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Mis ik iets? Wat is er morgen ?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
zie linkje bij Joep zijn post ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

hmmm, morgen is m'n zwager jarig, en daar kom ik niet onderuit. Misschien dat ik er wat eerder naartoe kan gaan en dan ook wat eerder thuis ben, maar ik ga er niet van uit.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Nou de tv komt iets goedkoper uit waarschijnlijk dus wordt waarschijnlijk de Thrustmaster, heb de g27 bekeken bij MM maar de prijs en de uitstraling vielen me tegen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:38
Ik heb destijds een T500RS verkocht om terug te gaan naar een Logitech G25 stuur. De reden was dat het stuur mij te traag was.

[ Voor 4% gewijzigd door glnk op 04-01-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ithric schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:45:
Nou de tv komt iets goedkoper uit waarschijnlijk dus wordt waarschijnlijk de Thrustmaster, heb de g27 bekeken bij MM maar de prijs en de uitstraling vielen me tegen.
G27 is echt wel een top apparaat. Kwa pedalen moet je dan wel een losse set overwegen.

Gisteren mogen spelen in een proffessionele simulator met een Bodnar stuur, dat is wel andere koek. De pedalen waren nog zieker en moest zo hard trappen dat je strak staat tussen je rugleuning en het pedaal. FFB van het niveau na 8 rondjes met trillende spiertjes de simulator uit klimmen.

De data was voldoende bewijs dat ik geen talent heb. :+

Voor de race de 19e kan ik waarschijnlijk niet meedoen. Ik had me al ingeschreven voor een lange race op Bathurst. Kans is dat die niet doorgaat door gebrek aan publiciteit of inschrijvingen, in dat geval kan ik natuurlijk wel invallen als er iemand niet komt opdagen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:58:
hmmm, morgen is m'n zwager jarig, en daar kom ik niet onderuit. Misschien dat ik er wat eerder naartoe kan gaan en dan ook wat eerder thuis ben, maar ik ga er niet van uit.
Koop nou geen TV! Neem een goede monitor. En desnoods apart een ontvanger als je zonodig TV wilt kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:38
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:37:
[...]

G27 is echt wel een top apparaat. Kwa pedalen moet je dan wel een losse set overwegen.

Gisteren mogen spelen in een proffessionele simulator met een Bodnar stuur, dat is wel andere koek. De pedalen waren nog zieker en moest zo hard trappen dat je strak staat tussen je rugleuning en het pedaal. FFB van het niveau na 8 rondjes met trillende spiertjes de simulator uit klimmen.
Leuk fitness apparaat, maar hoe realistisch is dat dan? De meeste autos hebben tegenwoordig gewoon stuurbekrachtiging. Met welke auto rijden ze in die 'professionele simulator'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Eindelijk 4000 irating behaald! oOo Spannend gevecht gehad voor de overwinning in de GT op Road America. Linc zat ook in de race met zijn politiewagen :P Hij was helaas al vroeg uitgevallen. Verkeer was echt niet normaal intens ook.

Gestart als 3de, vervolgens constant de druk op de nummer 2 gehouden totdat hij een foutje maakte, en vervolgens de druk volop de nr. 1 zetten. dankzij een inhaalmanouvre waarbij we zij aan zij reden van bocht 1 tot aan de carousel er voorbij kunnen gaan en gewonnen! *O*
JoepW schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:57:
[...]

Koop nou geen TV! Neem een goede monitor. En desnoods apart een ontvanger als je zonodig TV wilt kijken ;)
Hij zegt toch ook niet dat hij geen monitor heeft ;)

[ Voor 39% gewijzigd door BobvK op 04-01-2014 20:02 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glnk schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:08:
[...]

Leuk fitness apparaat, maar hoe realistisch is dat dan? De meeste autos hebben tegenwoordig gewoon stuurbekrachtiging. Met welke auto rijden ze in die 'professionele simulator'?
Er staan 2 simulatoren, 1 voor de GT, die was echt prima te doen en reden we met een SLS GT3 en een Porsche. De andere simulator was voor formule wagens en hebben we gereden met een Formule 3 en GP2. De Formule 3 was nogwel aardig te rijden, maar de GP2 was echt loodzwaar.

De Formule wagens waren behoorlijk realistisch al schijnt de FFB op de GP2 in het echt nog veel zwaarder te zijn.

Het doel van de simulatoren was met name om coureurs op rijtechniek te training en niet 100% realisme van de sim. De wagens die we reden reargeren wel reeel en vereisen dezelfde rijtechniek als de echte wagens.

Ook mooi was het zien van data en hoe dat simpel als tool gebruikt kan worden om aan je rijtechniek te schaven.

De simulator was rF1 en de banen kende ik helaas niet goed genoeg. Was op Silverstone de weg kwijt omdat ik nog nooit de nieuwe gezien/gereden had 8)7 .

Vergeleken met iRacing waren de wagens in de simulator beter op te vangen omdat ze veel minder nerveus zijn dan de wagens in iRacing. De Ruf in iRacing is zelfs te nerveus. Grootste verschil zat zeker in de formule wagens, door heel snel tegen te sturen waren die nog wel goed op te vangen, iets wat in iRacing direct de muur betekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:33
Was je bij van Amersfoort? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Heb van de week Linc (Bas) zijn oude T500rs binnen gekregen en man wat is dat een gaaf ding.

Als ik met de Radical een overstuur moment had kon ik hem met de G27 9 van de 10 keer niet houden.
Nu is het een heel ander koek.

Auto is vele malen makkelijker te rijden. Moet wel heel erg aan wennen, want ik heb nog de G27 gevoel in mn vingers, maar weet wel dat ik hier echt veel plezier aan ga beleven.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Sorry voor de dubbele inschrijving, had niet helemaal door dat het niet nodig was om individueel in te schrijven, dus zodoende.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ik begin die MX-5 steeds leuker te vinden, zojuist even in de pontiac solice (?) gereden maar dat vond ik toch niks hoor...

Zit nu op 3.60 safety rating voor road (iets van 3.65 op oval volgens mij), dus nog even en dan kan ik met de Cadillac aan de slag. Zo'n gave bak!
Ik schrok alleen even van het bedrag als je alle tracks wilt aanschaffen voor zo'n seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
Die Pontiac vind ik ook overbodig.
Ik had liever een single seater in het standaard pakket gehad.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
dev null schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:14:
Hebben we toch? Ford one oid? Is volgens mij wel een D auto, of bedoel je een rooki car?:)

Edit:
Scca spec racer

[ Voor 5% gewijzigd door R0y. op 04-01-2014 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
Bij een single seater moet ik meer denken aan een open wheeler zoals Formule Renault.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee het was in delft op de TU.

Vanavond de F1 een beetje getest voor Suzuka. Moet nog anderhalve seconden zien te vinden. Daarna nog een lapje Bathurst in1:37 :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:42
dev null schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:14:
De Pontiac was de eerste road rookie auto, daar ben ik mijn iRacing carriere noodgedwongen in begonnen. De MX5 kwam een paar jaar later pas.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We hebben al 52 geregistreerde rijders voor de RTC180 en 14 vooraf geformeerde teams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:41
JoepW schreef op zondag 05 januari 2014 @ 09:48:
We hebben al 52 geregistreerde rijders voor de RTC180 en 14 vooraf geformeerde teams :)
Tof! Hopelijk ook echt een volle grid op de avond zelf.

Het staat ook vast ergens in de info, maar wanneer worden de teams bekent gemaakt? Moet natuurlijk wel even met m'n teamgenoot overleggen en een skin in elkaar flansen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik denk de vrijdag voor de race, misschien iets eerder.

Je kan natuurlijk ook actief iemand uit de lijst benaderen en nu al een team vormen

[ Voor 44% gewijzigd door JoepW op 05-01-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Ik mis nog wel wat radicale inschrijvingen..... :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

seninha schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:22:
Heb van de week Linc (Bas) zijn oude T500rs binnen gekregen en man wat is dat een gaaf ding.

Als ik met de Radical een overstuur moment had kon ik hem met de G27 9 van de 10 keer niet houden.
Nu is het een heel ander koek.

Auto is vele malen makkelijker te rijden. Moet wel heel erg aan wennen, want ik heb nog de G27 gevoel in mn vingers, maar weet wel dat ik hier echt veel plezier aan ga beleven.
Die ervaring heb ik ook. Machtig mooi stuur :)
Ben nu voor de RUF en de Radical wel weer teruggestapt op het (ronde) GT stuur. Daarmee is overstuur imho toch iets beter op te vangen dan met het F1 stuur. Die komt beter tot z'n recht in Star Mazda en natuurlijk de FW31. In ieder geval wel mooi dat ik daarvoor nu opties heb, alhoewel ik hem niet voor de retailprijs zou aanraden (heb er zelf 112 voor betaald bij 4Launch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier de line-up van 'Team big smile' :*)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s4/teambigsmile/tbs_koen_1.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s4/teambigsmile/tbs_joep_1.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s4/teambigsmile/tbs_koen_2.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s4/teambigsmile/tbs_joep_2.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s4/teambigsmile/tbs_koen_3.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s4/teambigsmile/tbs_joep_3.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s4/teambigsmile/tbs_koen_4.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s4/teambigsmile/tbs_joep_4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
Richard117 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:14:
[...]

De Pontiac was de eerste road rookie auto, daar ben ik mijn iRacing carriere noodgedwongen in begonnen. De MX5 kwam een paar jaar later pas.
Dat wist ik niet. Verklaart waarom de Pontiac deel uitmaakt van iRacing.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
gtrNL schreef op zondag 05 januari 2014 @ 10:20:
[...]

Tof! Hopelijk ook echt een volle grid op de avond zelf.

Het staat ook vast ergens in de info, maar wanneer worden de teams bekent gemaakt? Moet natuurlijk wel even met m'n teamgenoot overleggen en een skin in elkaar flansen.
Heb je mijn mail nog gehad voor het maken van een skin ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Nu ik op 3.7 SR road zit ben ik eens gaan kijken wat ik nu allemaal wil.

Ik wou eigenlijk voor de Cadillac serie gaan, toffe auto's.. Lekker geluid! Indien mogelijk vervolgens naar de Mclarens. Maar dan heb ik een heleboel circuits, waar ik ineens "niets" meer aan heb bij de Mclarens. Dus dan moet ik daarna nog eens een zak met geld er tegen aan gooien.

Als ik in D-class nu voor de mustang, of de skip barber ga kom ik veel voordeliger uit. Als ik via Skip-> Mclaren ga moet ik 3 circuit's (ex auto) aanschaffen en via de Mustang-> Mclaren 4 circuit's (ex auto).
Mijn voorkeur gaat uit naar de Mustang, Skip barber.. F1..F3 etc.. Niet echt mijn ding.

Wat vinden jullie van de Mustang serie? Is er genoeg aanbod qua races in die serie? Ik lees wel eens op het Iracing forum dat sommige serie's amper volle races hebben in de avond (dacht zo iets te lezen over de V8 auto's ).

Ik heb niets (zie regel 3) tussen aanhalingstekens gezet, natuurlijk heb ik daarna nog wat aan de circuits. Maar ik heb ze op dat moment niet meer nodig om de serie te rijden die ik wil rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb momenteel geen idee hoe de opkomst is bij de Mustang, maar je kan zelf hier e.e.a. opzoeken:

http://members.iracing.co...RaceResults.do?season=995

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De stand van zaken van de RTC180

[Teams
Racing Lions 1: Niel Hekkens / Deni Raets
Racing Lions 2: Robbert de Rooij / Arno Gijben
Blue Flag Racing: thijmen nabuurs / Reinis Dreijers
4: Egil Sandfeld / Rasmus Laursen
5: Pascal Laan / Marco Derix
6: Paulo Martins / Andre Martins
7: Karl Villeneuve / Eric Caron
8: Dennis Gerressen / Roy Visser
Team Big Smile: Koen Geeraerts / Joep Willemsen
10: Gerrit van Bommel / Dirk Teurlings
11: Mike Theunissen / Stefan Muijselaar2
12: Nico Brandt / Karsten Borchers
13: Steve J Richardson / Ellis Stephens
TeamGT: Diego Comuni / Mirko Salati
Radicals: Paul Ilbrink / Mack Bakkum
16: Richard Schouteren / Marcel Langner
17: Marc Figueras / Andy Morgan

Looking for a team / will be assigned before the race
Anders Dahl
Arjan Schepers
Bas Slob
Bob van Katwijk
Chuck Johnson
Csaba Volyka Jr
Danny Bouwes
Danny Conlon
Henrik Carlsson
Jan-Paul Niehuis
Jos van Hoorn
Martijn Hillegers
Maykel Melis
Nick Thissen
Onno Naber
Remco Moedt
Richard Sobolewski
Robert Witte
Ronnie van Hezik
Ruud Mulders
Stefan Overgaard
Willem van Zoeren
Wim Stockmans

Total amount of drivers: 57 (3 spots left)
From registration 61 and on you will be placed on the waiting list.

Als je een teamnaam wilt in plaats van een nummer moet je mij dat even via een DM doorgeven.
En als je nog geen teammaatje hebt is het een idee om er eentje te benaderen uit de bovenstaande lijst.

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 05-01-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Je mag van Andy Morgan en mij 1 team maken. Ik moet nog even bevestiging krijgen over welke naam we gaan gebruiken maar het wordt iig 1 team :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DM ff als je ook de teamnaam weet, dit vergeet ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:13
Is er nog ruimte op de inschrijvingslijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

BobvK schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:59:
Eindelijk 4000 irating behaald! oOo Spannend gevecht gehad voor de overwinning in de GT op Road America. Linc zat ook in de race met zijn politiewagen :P Hij was helaas al vroeg uitgevallen. Verkeer was echt niet normaal intens ook.

Gestart als 3de, vervolgens constant de druk op de nummer 2 gehouden totdat hij een foutje maakte, en vervolgens de druk volop de nr. 1 zetten. dankzij een inhaalmanouvre waarbij we zij aan zij reden van bocht 1 tot aan de carousel er voorbij kunnen gaan en gewonnen! *O*
Nice! Toch nog iemand een leuke race gehad dan :P

Eerste lap bij die haakse bocht naar links ramt iemand me vol achterop en ik kwam in de bocht tot stilstand en natuurlijk klapt de rest er ook nog eens op voordat ik kan resetten. Repairs afgewacht, maar auto was niet meer goed te besturen dus maar gestopt.

Diegene die mij geramd had, heeft me nog wel een berichtje gestuurd om zich te verontschuldigen dus dat viel dan weer mee.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
tim.w schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:29:
Is er nog ruimte op de inschrijvingslijst?
Er zijn nog 5 plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
JoepW schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:41:
Ik heb momenteel geen idee hoe de opkomst is bij de Mustang, maar je kan zelf hier e.e.a. opzoeken:

http://members.iracing.co...RaceResults.do?season=995
Thnx, dat kende ik nog niet.

De skip heeft s'avonds zo'n 5 sessie's per race ( dus 5 x 14 personen ) waarbij de mustang 1 sessie heeft met 10 a 12 man. Word dan waarschijnlijk toch de skip! Wil niet gaan investeren als er amper mensen rijden.

Voor de mensen die vanavond racen, veel succes!!!

Stream ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Was helaas net een kwartier te laat, hij wordt dinsdag gebracht.
Dus dinsdag avond racen, daar komt de extra chicane.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Misschien stream ik vanavond de RUF test race wel.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3229913.page

[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 05-01-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nog 3 plekjes over op het grid van de RTC180 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
R0y. schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:38:
Nu ik op 3.7 SR road zit ben ik eens gaan kijken wat ik nu allemaal wil.

Ik wou eigenlijk voor de Cadillac serie gaan, toffe auto's.. Lekker geluid! Indien mogelijk vervolgens naar de Mclarens. Maar dan heb ik een heleboel circuits, waar ik ineens "niets" meer aan heb bij de Mclarens. Dus dan moet ik daarna nog eens een zak met geld er tegen aan gooien.

Als ik in D-class nu voor de mustang, of de skip barber ga kom ik veel voordeliger uit. Als ik via Skip-> Mclaren ga moet ik 3 circuit's (ex auto) aanschaffen en via de Mustang-> Mclaren 4 circuit's (ex auto).
Mijn voorkeur gaat uit naar de Mustang, Skip barber.. F1..F3 etc.. Niet echt mijn ding.

Wat vinden jullie van de Mustang serie? Is er genoeg aanbod qua races in die serie? Ik lees wel eens op het Iracing forum dat sommige serie's amper volle races hebben in de avond (dacht zo iets te lezen over de V8 auto's ).

Ik heb niets (zie regel 3) tussen aanhalingstekens gezet, natuurlijk heb ik daarna nog wat aan de circuits. Maar ik heb ze op dat moment niet meer nodig om de serie te rijden die ik wil rijden.
Ik ben ook in de Mustang gestapt om daarna door te groeien naar de McLaren en de Ford GT. Ik vind het een heel toffe serie om te rijden met behulpzame tegenstanders. Ook qua niveau van deelnemers is het ook goed: er is een goede spreiding met zowel snelle gasten als wat tragere rijders en ook allemaal heel fair.

Om een idee te krijgen, er gaan wekelijks zo'n 30 races officieel. De races van zondagavond 20:15 en 22:15GMT gaan altijd officieel met de laatste meestal een van de 2 SOF races tijdens de week. De andere is om 2:15 GMT zaterdagochtend (of vrijdagnacht, zoals je het wilt noemen) en is meer een verzameling van Amerikaanse rijders. Om een overzicht te krijgen, John King heeft voor 3 weken van S3 van 2013 bijgehouden wanneer de races officieel gingen en dat komt goed overeen met het huidige schema: http://members.iracing.co...t/25/3215073.page#7433529

De Mustang is geen makkelijke bak om onder de knie te krijgen. Het is een tank met te smalle banden en dus weinig grip en redelijk weinig afstelmogelijkheden. Dat maakt wel dat het vooral de piloot zelf is die het verschil kan maken.

Bovendien is er ook al gestemd voor de circuits voor volgend seizoen. Lime Rock Park en Montreal verdwijnen voor Daytona Road en Okayama. De rest is zoals dit seizoen en dat zijn: Mosport, Watkins Glenn Cup (ipv Full), Laguna Seca, Sebring, Road Atlanta, Mount Panorama, Summit Point, Spa, Mid Ohio en Road America.

Hopelijk helpt je dat wat bij je keuze. Als er nog vragen zijn laat je maar iets weten ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:13
JoepW schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:21:
Nog 3 plekjes over op het grid van de RTC180 ;)
Ingeschreven met de C-Spec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
ThiJor schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:28:
[...]

Ik ben ook in de Mustang gestapt om daarna door te groeien naar de McLaren en de Ford GT. Ik vind het een heel toffe serie om te rijden met behulpzame tegenstanders. Ook qua niveau van deelnemers is het ook goed: er is een goede spreiding met zowel snelle gasten als wat tragere rijders en ook allemaal heel fair.

Om een idee te krijgen, er gaan wekelijks zo'n 30 races officieel. De races van zondagavond 20:15 en 22:15GMT gaan altijd officieel met de laatste meestal een van de 2 SOF races tijdens de week. De andere is om 2:15 GMT zaterdagochtend (of vrijdagnacht, zoals je het wilt noemen) en is meer een verzameling van Amerikaanse rijders. Om een overzicht te krijgen, John King heeft voor 3 weken van S3 van 2013 bijgehouden wanneer de races officieel gingen en dat komt goed overeen met het huidige schema: http://members.iracing.co...t/25/3215073.page#7433529

De Mustang is geen makkelijke bak om onder de knie te krijgen. Het is een tank met te smalle banden en dus weinig grip en redelijk weinig afstelmogelijkheden. Dat maakt wel dat het vooral de piloot zelf is die het verschil kan maken.

Bovendien is er ook al gestemd voor de circuits voor volgend seizoen. Lime Rock Park en Montreal verdwijnen voor Daytona Road en Okayama. De rest is zoals dit seizoen en dat zijn: Mosport, Watkins Glenn Cup (ipv Full), Laguna Seca, Sebring, Road Atlanta, Mount Panorama, Summit Point, Spa, Mid Ohio en Road America.

Hopelijk helpt je dat wat bij je keuze. Als er nog vragen zijn laat je maar iets weten ;)
Dat ziet er eigenlijk nog best positief uit..

Ik denk dat ik gewoon een paar circuits koop die zowel bij de Skip en de Mustang voorbij komen. Beide auto's koop en het gewoon uit probeer. Wie weet vind ik die skip wel geweldig!

Eerst nog me D licence behalen, maar dat moet wel lukken denk ik :Y

Zojuist nog even met de Arduino DX SLI bezig geweest, ik liep al de hele tijd te klooien met die code om er kilometers i.p.v. mijl op te toveren maar iemand is zo aardig geweest om een applicatie te maken (DX SLI manager). Hij generate zelfs de Arduino code voor je!

Van de week is gaan kijken of ik er een behuizing voor kan maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
Afbeeldingslocatie: http://www.joinedsimracingfanatics.nl/wp-content/uploads/2013/12/Piston-Cup-logo-800x500-300x187.png

Het is nog maar een paar weken tot de start van de JSF Piston Cup. Overweldigend hoeveel Benelux rijders er zijn ingeschreven, met het seizoen al snel naderend vonden wij het dan ook hoog tijd om een officiële testsessie in het leven te roepen. Zo kan iedereen wennen aan de auto en aan elkaar. 12 januari is het dan ook zover, daar zullen wij onze eerste sessie houden op Michigan International Speedway, ter voorbereiding op de eerste race van de Piston Cup. Volledige practice maar de halve raceafstand. Wij hopen op een mooie opkomst en zien jullie dan ook graag in deze sessie.

Afbeeldingslocatie: http://forum.digitalracing.nl/imagesDR/smilies/threadgraphics/thread_spacer.jpg

Test Race
Zondag 12 januari
19:00 start van de training
19:45 kwalificatie 2 rondes/15 min.
20:00 start race (50 laps)

Afbeeldingslocatie: http://forum.digitalracing.nl/imagesDR/smilies/threadgraphics/thread_spacer.jpg

De server start om 19:00 uur met de vrije training. Om 19:45 start de kwalificatie. Deze zal 15 minuten duren waarbij elke deelnemers 2 ronden krijgt om een snelle tijd neer te zetten. De race zal rond 20:00 starten voor een 50 laps race. Een pitstop zal in de test race niet nodig zijn. Elke deelnemer krijgt net als in het seizoen een 1 fast tow.

Deze race is een mooi moment om te oefenen voor de eerste race, de auto leren kennen en de andere deelnemers. Ondanks dat deze race niet mee telt voor het kampioenschap, hopen we op een mooie race waarbij met respect voor elkaar geraced wordt.

Aanmelden

Voor deze race vragen we elke deelnemer aan te geven of hij aanwezig zal zijn of niet (je dient wel ingeschreven te zijn bij de Piston Cup!). Aangezien we pas volgende week maandag de Reservelijst bekend maken (je deelname aan de testrace en eventuele uitslag heeft hier overigens geen invloed op), kan iedereen deelnemen. Aangezien we momenteel 62(!) aanmeldingen hebben, past dat nooit op een server. Voor deze ene keer maken we dus gebruik van first-come-first-serve. Je kunt in het onderstaande document jezelf aanmelden voor de testrace, bewaar de link die je na het aanmelden krijgt, dit is de enige manier om je aanmelding zelf aan te passen (stel je kunt in ene niet). Ben je hem wel kwijt en wil je jezelf afmelden, stuur dan 1 van de admins een pm.

Aanmelden kan hier: Aanmeldformulier

Overzicht van aanmeldingen: Huidige Aanmeldingen

Wachtwoord

Het wachtwoord zal volgend weekend via een iRacing PM naar je toegestuurd worden, deel dit wachtwoord absoluut niet (bijvoorbeeld met een maatje die net te laat was voor een inschrijving, of die wil meekijken maar op drive drukt in plaats van spectate) we verwachten 43 autos, en die persoon kan potentieel iemand anders zijn plekje afpakken. Mocht dit wel gebeuren, dan treden we hier ook zeker hard tegen op. Voor de mensen die wel graag willen spectaten zullen we kijken of we het wachtwoord nadat iedereen ingelogged is online kunnen zetten op de DRNL/iRacing en Tweakers Fora.

Setups

Er zijn nog geen custom setups beschikbaar, maar tijdens de sessie zullen vast en zeker setups worden gedeeld. Anders is de Fixed Setup van iRacing een prima basis!

Links
Digitalracing.nl
Gathering of Tweakers
Global Sim Racing Channel
Joined Simracing Fanatics

Sponsors
The Bob Shock
Derek Speare Designs
Fanaleds
Inside Sim Racing
UGX Race Simulators
Gathering of Tweakers

Admins
Dennis Gerressen
Niel Hekkens
Jeroen Ursem
Roy Visser
Joep Willemsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De race gaat over een paar minuten van start:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Bij de JSF Piston Cup hebben we nu ook een prijs voor de mensen zonder Fanatec CSP V1 of CSR Elite pedalen! We hebben een prijs kunnen regelen van $25 iRacing credits voor één iemand die de meeste races gefinisht.
Meer informatie kan je vinden op de JSF website: http://www.joinedsimracin...piston-cup-well-underway/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Niellie41 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 20:27:
De race gaat over een paar minuten van start:
[video]
LOL, zet hem aan, zie niel zijn auto over de kop gaan met joep scheldend wtf er gebeurt...... Ik wil replays van die start zien hahaha!

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Iemand voor me bleef staan en zag links helemaal niets. Mijn spotter zei ook niets, dus hoopte dat het veilig zou zijn. Maar nee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
mmm die test race zal nipt worden zit familie hier dan.

tot wanneer kan ik aangeven of ik kom of niet ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Welke test race? Die van de RUF of van de Piston Cup?
Die van de RUF is net afgelopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
piston

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Voor de test race maakt het niet zo veel uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik weet nog niet of ik met die RUF-serie mee ga doen. Want er werd door diverse mensen wel heel belabberd gereden, zeg. ;(
Morgenavond een spannende MC race!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s4/skipmustang.png

En we hebben een reservelijst voor de RTC180 ;)

[ Voor 44% gewijzigd door JoepW op 05-01-2014 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
JoepW schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:25:
DM ff als je ook de teamnaam weet, dit vergeet ik ;)
Je hebt een berichtje, wij zijn "#1AAA Racing 2"

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Meh, ik ben ook bezig met de skins voor de aankomende team race. Maar heb issues met de qualiteit

Ik heb het Logo van de race van de iracing forum geknipt en aangepast voor ons team. Ik heb hem ondertussen pixel voor pixel onder handen genomen en op mijn PSD file ziet het er gewoon netjes uit, maar op de auto is het echt een ramp! Ik heb ook even de TGA open gehad en ook hier ziet het er gewoon strak uit.

Op de auto heb ik die lelijke grijze dingen aan de edges, ik heb geen idee waar dit vandaan komt Het plaatje rechts hiervan (in het rood) heeft veel scherpere hoeken nog maar hiermee gaat het wel goed...

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img20/8398/btag.jpg

De tekst is ook minder mooi dan in Photoshop maar daar kan ik nog mee leven, die edges echter zijn echt te lelijk om te gebruiken zo :(

Iemand enig idee waardoor dit komt? En hoe ik er vanaf kom?

EDIT1: ok te gek voor woorden dit.
Net even de buitenkant van het logo nagetrokken (wit) en dat geplaatst en dan is het mooi, toen aan de binnenkant een zwart lijntje getrokken..... en......

Afbeeldingslocatie: http://img542.imageshack.us/img542/6180/1d94.jpg

CRAP!

Edit 2.. OK, je moet dus een optie aanzetten om 2048 templates te gebruiken....... DAAROM zien zoveel paintjobs er dus zo crap uit tegenwoordig :P

Anywho.. issue opgelost en les geleerd :D

[ Voor 28% gewijzigd door themac1983 op 06-01-2014 05:19 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Na al dit gepruts vanacht is de Teamlivery voor "#1AAA racing 2" voor de RUF team challange ook bekend.

Aangezien Andy uit Wales komt is de draak van Wales aanwezig op de paintjob. Verder natuurlijk onze teamnaam, het logo van de race, onze vrienden van GCSR en #1AAA racing welke dit team mogenlijk heeft gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img10/9844/utvw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img18/3467/rzns.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img819/4336/4s43.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img5/9468/02ch.jpg

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 00:57
Het komt niet door de resolutie, maar door de texture compressie (maar bij grotere textures zie je het natuurlijk iets minder).
Die blokjes krijg je als die compressie ingeschakeld is, in de renderer.ini kan je die uitzetten al adviseert iRacing om het wel aan te hebben.

code:
1
2
3
4
5
[Graphics Options]
CompressTexturesSuits=0                             ; 0=uncompressed   1=block compress (recommended)
CompressTexturesHelmets=0                           ; 0=uncompressed   1=block compress (recommended)
CompressTexturesCars=0                              ; 0=uncompressed (warning! no!!)   1=block compress (highly recommended)
CarPaint2048x2048=1                                 ; 0=1024x1024 car textures res,  1=2048x2048 car texture res (max)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Thanks voor de info. Met de 2048 textures aan vind ik het er goed genoeg uitzien, als iemand dichtbij genoeg komt om NU de blokjes nog te zien gaat er iets niet goed geloof ik :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Dan heb je inderdaad grotere problemen :)

Twijfel nog steeds welke auto ik kies vanavond. Voor de punten hoef ik het dit seizoen niet echt te laten, dus misschien wel leuk om de Mustang weer eens onder de stofkap vandaan te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Owh vanavond is het vrouwtje werken. Dus als ik een beetje opschiet met koken/pizza bakken kan ik ook weer een keertje meedoen.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Moet je je inschrijven voor de race van vanavond? Zo ja, waar?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Je moet lid zijn van de GoT league, dan kun je daarna bij league sessions rond 20u joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:53:
Dan heb je inderdaad grotere problemen :)

Twijfel nog steeds welke auto ik kies vanavond. Voor de punten hoef ik het dit seizoen niet echt te laten, dus misschien wel leuk om de Mustang weer eens onder de stofkap vandaan te halen.
Ik denk ook dat ik de mustang pak (als ik op tijd terug ben ;) )
Morgen rijden we ook al de Skip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Niel, ik kan helaas niet meedoen met de JSF cup.. Zou misschien wel een paar wedstrijden mee kunnen rijden maar niet allemaal (zit toch met een vriendin en de zondagavond is dan best lastig voor mij :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

creapYYY schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:15:
Niel, ik kan helaas niet meedoen met de JSF cup.. Zou misschien wel een paar wedstrijden mee kunnen rijden maar niet allemaal (zit toch met een vriendin en de zondagavond is dan best lastig voor mij :P ).
Is prima. :)
Je kan je altijd nog inschrijven als reserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
creapYYY schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:15:
Gewoon samen met je meisje 2 uur voor de race gaan "Slapen", en 15 min voor de race eruit sneaken :D Moet je wel wat uithouding voor hebben om dan NOG een race te rijden maarja, je moet er wat voor over hebben :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
themac1983 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:56:
Owh vanavond is het vrouwtje werken. Dus als ik een beetje opschiet met koken/pizza bakken kan ik ook weer een keertje meedoen.
Gewoon een in de oven gooien :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Precies, een pizza duurt niet langer dan 15 mins, dat kan zelfs prima tijdens de practice nog gegeten worden ;)

@Joep, mooi dan rij ik in ieder geval niet helemaal alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Ik ga er deze avond nog niet kunnen bij zijn... tenzij ik nog ergens een houten plaatje ga vinden dat ik nog snel kan bewerken om m'n oude G27 op te vijzen... maar daar ga ik ook te laat voor thuis zijn vrees ik.

en ivm pizza... die troep die je gewoon in de oven stopt kan je moeilijk pizza noemen als je zelf altijd napolitaanse pizza maakt.
Half uur deeg kneden en daarna opbollen. Minstens 12u laten rijzen in de koelkast en dan 2 a 3 uur voor het bakken eruit halen. Groentjes snijden en saus maken, Oventje voorverwarmen duurt nog eens 15 minuten en dan 4 minuten bakken per pizza. Duurt wel wat langer dan 15 minuten maar dan heb je tenminste een echte pizza. _/-\o_

Voor de geïnteresseerden : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526044

[ Voor 10% gewijzigd door Fragbeestje op 06-01-2014 13:22 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

wtf ... ik pleur zo'n Dr. Oetker in de oven op combistand, in 8 minuten klaar. Zal vast niet zo lekker zijn als jouw huisvlijt maar ik ben zo iemand die als er een pilletje zou bestaan met alle voedingsstoffen, die zou eten. Kan de keuken uit de woning, scheelt weer ruimte, mooi een extra zithoek aan de straatkant :P

/offtopic

Gisteren een baggerrace gehad met de Radical op Brands Hatch. Ik snap nu een beetje waar iedereen zo over loopt te klagen met die auto, je hebt soms gewoon onverklaarbare spins. Ik kwam bij uitkomen T2 een centimeter op het gras en schoof zo de hele breedte van de baan over, compleet stuurloos, de vangrail in met 10 km/h. Wheel damage ... |:(

Volgend seizoen ga ik iets met NTMv5 rijden. Of de Skip, of de RUF (C/Track), of misschien de Radical als die NTMv5 kijgt, maar als je eenmaal NTMv5 gewend bent is het voor mij erg moeilijk om terug te gaan naar 4. Ineens zijn spins zeer moeilijk te voorkomen, slides moeilijker te corrigeren enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ik verwacht eigenlijk dat ze alle auto's op NTM5 gaan gooien komende build. Ze hebben nu een GT bak erop, ze hebben langzame auto's, ze hebben de F1 erop. Kortom, het hele plaatje is wel compleet om de rest ook af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
DirkT schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:31:
Ik verwacht eigenlijk dat ze alle auto's op NTM5 gaan gooien komende build. Ze hebben nu een GT bak erop, ze hebben langzame auto's, ze hebben de F1 erop. Kortom, het hele plaatje is wel compleet om de rest ook af te maken.
Meeehhh i dont know.. zijn wel veel auto's. het is niet een vinkje zetten en NTM5 eronder zetten geloof ik. komt wel meer testen en tweaken bij kijken per auto geloof ik.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Voor NTM5 lopen mijn ervaringen nogal uiteen.
In de Skip is het veel beter dan NTM4 maar met de MX5 geraak ik er maar niet aan gewend.

Maar zoals hierboven al aangegeven is het niet zomaar even aanvinken of copy-paste en wordt er wel heel wat afgetest en bijgesteld per auto.
Arfman schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:27:
... maar ik ben zo iemand die als er een pilletje zou bestaan met alle voedingsstoffen, die zou eten...
Deed me even denken aan Dr Herman Le Compte... die slikte niets anders dan pilletjes en hij zou zo misschien wel 1000 jaar kunnen worden :D Op z'n 78e was z'n pijp toch uit :)

[ Voor 41% gewijzigd door Fragbeestje op 06-01-2014 13:51 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29

BM

Moderator Spielerij
DirkT schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:31:
Dat kun je vergeten, helaas. iRacing heeft aangegeven dat ze max een auto of 6 per build kunnen overzetten. Dat gaat dus nog wel even duren voordat alle autos NTM5 hebben :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Heb zelf geen kaas gegeten van physics op dit niveau, maar als ik het als programmeur zou bekijken vind ik het toch vreemd als ze een soort van los bandenmodel moeten maken voor iedere auto. Voor verschillende types wil ik wel geloven, een F1 band is niet hetzelfde als die van een MX5.

Maargoed, beter een paar auto's per keer dan helemaal niet dan maar, (lfs anyone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik verwacht ook zeker niet dat ALLE auto's op NTMv5 gaan komen.

De RUF gaat de nieuwste versie krijgen. Die draait nu op 5.0.1 zegmaar, terwijl de Skip en L49 op 5.0.2 rijden (bij wijze van spreken, weet natuurlijk de echte interne versienummers niet).
Ik verwacht dat de RUF en de McLaren MP4 in 1 serie gaan komen en dat dus de MP4 ook v5 gaat krijgen.

Daarnaast verwacht/hoop ik, gezien de auto's die nu al op v5 rijden, dat ook de P/GT serie (zeg maar de HPD, Corvette en Ford GT) ook v5 krijgen. In mijn ogen zouden met name de HPD en de Corvette hier enorm van kunnen profiteren.

"Helaas" zijn er ook nog heel wat oval auto's die naar v5 moeten gok ik, dus ik "ben bang" dat daar ook veel resources van iRacing naartoe gaan. We zullen zien.

Pagina: 1 ... 134 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.