Verwijderd
die kan je er beter bij denkenTuxieDeni schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 18:45:
bij dat terug schakelen mis ik echt de vlammen
Maar net voor het eten even getest en had 20 fps meer op de bekende probleem tracks.
Nu de software eromheen nog installeren
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Altijd m'n favo kleuren schema geweest dus wel gaaf dat ik bij McLaren ingedeeld ben. Zometeen om half 10 weer een race proberen, maar ik heb weinig geoefend dus ik verwacht er niet te veel van...
Verwijderd
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Verwijderd
De R-spec is voor mij nu veruit de leukste van de 3!
rufruf op Long Beach een rondje netjes, de tweede out of control

Voor de Cup komt er ook nog wel een. Waarschijnlijk hetzelfde of een die er op lijkt.
Bedankt voor het compliment.themac1983 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 00:27:
Netjes weer hoor Niel. Elke keer als ik een beetje tevreden ben met iets wat ik met veel moeite uit PS gedouwd krijg zie ik jou livery's weer... Deprimerend.....
Dat gevoel heb ik ook als ik de skins van Danny zie.
http://members.iracing.co...nid=9787219&custid=127338
Ik heb ze er zelfs over aangesproken, dat ik van een race vol met yanks toch wel beter had verwacht
Maar wat veel belangrijker is
http://members.iracing.co...s.do?season=1007&carid=51
1e benelux Class B rijder... (dat ik 2 keer zoveel weken, 4 keer zoveel starts en 3 keer zoveel rondjes nodig heb maakt niet uit lol
EDIT: de SOF race ben ik mee gestop... Kon het niet meer aanzien al die cautions... deze was nog erger dan de 1e
[ Voor 33% gewijzigd door themac1983 op 21-12-2013 04:40 ]
Ik zie dat als ik deze week nog mee doe en de rest van de races ik nog steeds 8 weken kan voltooien. Vanavond maar eens een race mee pakken.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik was bezig met een woeste skin, maar die ligt even stil te wachten op een nieuw moederbord
En erg gave skin weer Niel! Ben zelf bezig met een skin die enigzins lijkt op mijn Corvette skin, maar ik vind hem maar lastig te painten...
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Nee moederbord van mijn Macbook. Duur geintje, maar gelukkig garantie
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Wel een hoop idioten zeg op de baan.
Rijden jullie trouwens met autoblip in die Ruf Track? Ik krijg hem 9 van de 10 keer niet naar de 2 geschakeld en dan crash ik, vreselijk irritant. Elke andere versnelling is prima, maar de 2 werkt gewoon niet
[ Voor 27% gewijzigd door NickThissen op 21-12-2013 21:43 ]
Vandaag ook de eerste versie van de Ruf gepaint. Mijn skills zijn niet zo geweldig als Niel, maar vond het niet onaardig...

Opbouwende kritiek altijd welkom
Cube Nuroad Race (2022)
Voor de mindere paintgoden onders ons (waartoe ik me zelf reken) is de template die nu te downloaden is van de site voorzien van alle standaard paints.
Ziet er goed uit! Alleen vind ik het font van het nummer niet passen bij de rest van de auto.derx666 schreef op zondag 22 december 2013 @ 03:24:
Ik rij de track ook met blip, had nl. ook issues met terugschakelen.
Vandaag ook de eerste versie van de Ruf gepaint. Mijn skills zijn niet zo geweldig als Niel, maar vond het niet onaardig...
[afbeelding]
Opbouwende kritiek altijd welkom
Thanks.JoepW schreef op zondag 22 december 2013 @ 09:22:
Mooi Derx. Strak.
Voor de mindere paintgoden onders ons (waartoe ik me zelf reken) is de template die nu te downloaden is van de site voorzien van alle standaard paints.
Die van mij heb ik daar ook losjes op gebaseerd (pattern 008), maar daar is zoveel aan verbouwd dat ie er niet echt meer uit te herkennen is. Eigenlijk zijn alleen de lijnen aan de zijkant tussen rood en wit, en wit en grijs nog uit de template. Moet hem wel hier en daar nog wat bijslijpen en hier en daar moet er nog wat opgevuld worden.
@Niel: dat had ik zelf ook al gezien ja. Het leek op zich wel leuk vanaf de iRacing pagina, maar op de auto klopt het niet. Moet nog wat proberen wat er wel bij past.
[ Voor 14% gewijzigd door derx666 op 22-12-2013 12:05 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Leuk topic. Ook wat oude bekenden zie ik. Lijkt me leuk om eens mee te rijden binnenkort. Genoeg tijd de komende 2 weken.
Groeten Niels
De eerste metallics zijn ook beschikbaar:
http://members.iracing.co.../100/3200562.page#7637903
Heb ze zelf nog niet kunnen proberen (stomme feestdagen ook altijd, bah) maar Marcel levert altijd goede dingen dus dit zal ook wel prima zijn.
En deze zijn ook erg fijn, van Nethercote dus super kwaliteit gegarandeerd.
http://members.iracing.co.../575/1466826.page#7637660
[ Voor 20% gewijzigd door gtrNL op 22-12-2013 14:20 ]
Verwijderd
Geweldige combinatie

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Verwijderd
Zondag alweer herinnerd aan m'n werk, thx! (Spie is n klant van t bedrijf waar ik werkFransJansen schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:03:
Ook maar even iets geprobeerd met de pors Ruf
[afbeelding]
Die van mij is wel een echte Porsche met de officiele logo's etcFransJansen schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:03:
Ook maar even iets geprobeerd met de pors Ruf.
Overigens strak skinnetje, Frans.
Ik ga denk ik zo ff een uurtje een prac-server onveilig maken met de Po...ruf. Zit dan ook op TS.
[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 22-12-2013 20:23 ]
Mooi hoor, max attack met z'n 4tjes bij elkaar! Het is wel een beetje een stuiter bak die RUFglnk schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:49:
Gisteren samen met een paar maatjes de RUF RT12R Track versie getest op Oulton:
[video]
Geweldige combinatie
Bedankt,[b]
Overigens strak skinnetje, Frans.
Ik ga denk ik zo ff een uurtje een prac-server onveilig maken met de Po...ruf. Zit dan ook op TS.
Ik wilde eerst deze maken:

Misschien een idee voor de belgische rijders
Helaas geen tijd om te racen vanavond
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Auto's die in zijn 1 over de baan rijden... was op een geven moment een auto die zoveel rookte dat je amper iets van de baan zag als je ook maar in de buurt reed

Iemand die achter me zat (begin race, warm up met de pace car) zat al de hele tijd tegen me aan te beuken, pace car weg! Green Green Green!
Hij schiet er links tussen, begint te slippen en haalt zo half het veld neer

[ Voor 32% gewijzigd door R0y. op 22-12-2013 21:29 ]
http://members.iracing.co...nid=9803301&custid=119326
Volgend circuit is Lime Rock Park. Ondertussen sta ik ook 1ste in mijn divisie (de 5de), dat gaan we proberen vast te houden natuurlijk.
De iRating gaat in ieder geval goed omhoog, daar kan ik niet over klagen
Kijk zo kan het ook Deni.TuxieDeni schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:05:
Dat is een hele mooie steigende irating lijn!
Geintje, natuurlijk!
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 23-12-2013 10:16 ]
Denk als ik zelf eens wat meer zou trainen ik ook nog wel wat hoger zou staan. Ik rij eigenlijk nooit officiële races. Maar sinds de RUF zal dat wel gaan veranderen.

kut NielNiellie41 schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:13:
[...]
Kijk zo kan het ook Deni.
Geintje, natuurlijk!

En er was gevraagd of ik nog ff een foto kon plaatsen van de SLI-FI aangestuurd door Fanaleds 2.0.
Tevens heb ik mijn Z1 LCD Screen box ook maar een vast plekje gegeven.

(Click voor high-res)
Nu nog een keer onder het schermpje links een paar eigengemaakte buttons maken
En vanavond weer een leuke combi: De caddy @ Philip Island.
JoepW schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:44:
Dank allen
En er was gevraagd of ik nog ff een foto kon plaatsen van de SLI-FI aangestuurd door Fanaleds 2.0.
Tevens heb ik mijn Z1 LCD Screen box ook maar een vast plekje gegeven.
[afbeelding]
(Click voor high-res)
Nu nog een keer onder het schermpje links een paar eigengemaakte buttons maken
En vanavond weer een leuke combi: De caddy @ Philip Island.
@Frans: motec denk ik: JoepW in "iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4"
[ Voor 5% gewijzigd door JoostBaksteen op 23-12-2013 15:00 ]
Rechtsonder draait 2x de simwheel software (dezelfde als voor dat kleine schermpje links). De meeste linkse van de twee laat het circuit zien en waar iedereen is. En de tweede laat van alles zien wat iSpeed ook laat zien en nog meerFransJansen schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:50:
Ziet er goed uit! Welke software/tool heb jij draaien op het scherm rechtsonder?
En de lege ruimte links onder is voor TS
Tbv telemetry draait op de achtergrond mu.exe en als ik wil kan ik Motec apart opstarten en dan naar de telemetrie kijkenJoostBaksteen schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:58:
[...]
![]()
@Frans: motec denk ik: JoepW in "iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4"
[ Voor 24% gewijzigd door JoepW op 23-12-2013 15:05 ]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

[ Voor 35% gewijzigd door R0y. op 23-12-2013 17:00 ]
Je bent niet alleen thuis hé..Speedy55 schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:04:
De zoveelste die niks te vertellen heeft, hahaha, kom beetje ballen tonen en je hebt een simrig in huis, misschien daarna een alimentatierekening erbij, hahaha
En die mis ik juist!
Stomme vraag:
Als ik time trial doe, rij x aantal rondjes voor de objective en vervolgens sluit ik af en whitdraw ik.. Krijg ik dan de punten of moet ik wachten "in de sessie" om daarna die punten te krijgen (denk aan safety rating).
Thnx.JoepW schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:12:
Je mpr stijgt, maar om je sr echt op te krikken moet je veel bochten foutloos rijden, dus doorgaan!
Na de laatste paar Oval races (wat ik toch erg leuk vind) ben ik nogal hard naar beneden gegaan.. Ik stond er van te kijken hoe in die race gisteravond een paar man -0.64 safety rating penalty kreeg... Wil dus zo snel mogelijk naar de 3.0+ zodat ik van die mensen af ben

Toch blijf ik het vaag vinden.JoepW schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:12:
Je mpr stijgt, maar om je sr echt op te krikken moet je veel bochten foutloos rijden, dus doorgaan!
Ik heb een aantal keer bijna een half uur time trail gedaan zonder fouten en dan nog amper SR erbij.
Als er meer mensen in dezelfde time trail sessie zitten helpt dat ook voor een hoger SR?
Nadeel is dat dan (althans bij mijR0y. schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:27:
[...]
Thnx.
Na de laatste paar Oval races (wat ik toch erg leuk vind) ben ik nogal hard naar beneden gegaan.. Ik stond er van te kijken hoe in die race gisteravond een paar man -0.64 safety rating penalty kreeg... Wil dus zo snel mogelijk naar de 3.0+ zodat ik van die mensen af ben
Vergeleken met GT5 gaat het er in iRacing erg net aan toe.
[ Voor 6% gewijzigd door dev null op 23-12-2013 19:36 ]
Bij een tr krijg je minder sr dan bij een q en bij een race weer meer dan bij een q.dev null schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:33:
[...]
Toch blijf ik het vaag vinden.
Ik heb een aantal keer bijna een half uur time trail gedaan zonder fouten en dan nog amper SR erbij.
Als er meer mensen in dezelfde time trail sessie zitten helpt dat ook voor een hoger SR?
Nee, je krijgt SR per cleane bocht. Het maakt niet uit hoeveel mensen er zijn.dev null schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:33:
[...]
/edit: Die -.64 komt waarschijnlijk omdat de onder een heel getal uit kwamen (2.00 bv). Als je < 2.00 gaat, dan schiet je automatisch terug naar 1.60 (of is het 1.40). Omgekeerd ook, als je boven de 3.00 komt ga je automatisch naar 3.40. Dus stel je zit op 2.96 en krijgt door je Q of Race +.07, dan wordt dat dus 3.43.
Zie ook http://membersmedia.iraci...eginners_Guide_100909.pdf
[ Voor 40% gewijzigd door JoostBaksteen op 23-12-2013 19:50 ]
https://www.dropbox.com/s/m4v0vt4ge7ref1k/RUF%20wtf.jpg
Wel van p30 naar p2
[ Voor 16% gewijzigd door TuxieDeni op 23-12-2013 22:29 ]
Verwijderd
wow wat een bende. Van mij mag iRacing de SR wel weer mee laten tellen in de 24h events. Ze rijden alsof het volle maan is! T1 Yolo's!!! (of in dit geval T2TuxieDeni schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:24:
lol @ 24h du fun start
https://www.dropbox.com/s/m4v0vt4ge7ref1k/RUF%20wtf.jpg
Wel van p30 naar p2

Tevens gaat dat natuurlijk nooit werken als eindelijk de Oculus Rift eens op de markt gaat komen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Neemt niet weg dat het wel gaaf uitziet als het allemaal draait en werkt e.d. en voor mensen met maar enkele knopjes op het stuur zie ik het nut wel
Dan heb ik die knoppen binnen hand bereik ipv zoeken op het toetsenbord.
Ik moet nog even kijken hoe ik het allemaal precies ga indelen. Waarschijnlijk onthoud ik het allemaal wel en anders ga ik ze labelen.
@dennis, de knoppen op je stuur vinden wordt ook lastig met de Rift want je stuur op het sherm is niet hetzelfde als je echte stuur.
[ Voor 30% gewijzigd door Niellie41 op 24-12-2013 09:41 ]
Ik denk dat dat heel erg mee zal vallen. Ik kijk nu namelijk ook niet op mijn stuur als ik die knoppen indruk. Ik weet gewoon waar ze zitten omdat je handen altijd op een vaste plek zitten.Niellie41 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:38:
@dennis, de knoppen op je stuur vinden wordt ook lastig met de Rift want je stuur op het sherm is niet hetzelfde als je echte stuur.
De start ging aardig, mijn positie bleef behouden. Wel voelde de auto, zoals wel vaker bij de start van een race, wat vreemd aan. Alsof iRacing iets achterliep. De fps bleef echter constant. Mede daardoor kwam Martijn voorbij, maar die zou later crashen. Ik verloor niet al teveel tijd tov de eersten en kon zo'n drie seconden voor Jos en Marco blijven tot mijn pitstop.
Die was een ronde eerder dan de pitstop van Jos en Marco. Toen zij de pits uitreden kwam ik tussen Marco en Jos in. Marco had duidelijk grote problemen met z'n auto, die sprong alle kanten op. Daar wilde ik gebruik van maken en ik zette mijn auto ernaast in T3.
Marco gaf genoeg ruimte maar kon niet voorkomen dat hij spinde. Ik gleed er tegenaan en als toetje klapte Jos er vol op. Marco verloor veel tijd, Jos en ik vervolgde onze weg. Onze auto had echter schade, mijn vleugel was krom en dus tricky in de bochten, Jos verloor veel topsnelheid. Ik kon er net niet voorbijkomen omdat ik eerder moest remmen voor de bochten.
De rondetijden waren zo'n 1.5 seconden trager zodat Wim ons nog kon passeren. Ook Robbert kwam snel dichterbij, de race was gelukkig kort genoeg om hem voor te blijven. Nu mijn baas nog overtuigen van het belang van een vrije Maandag...

Joined Simracing Fanatics
In Oktober 2013 kwamen er een aantal simracers van verschillende grote nederlandse simracing communities bijelkaar. Ze hadden net deelgenomen of gekeken naar een groots opgezet Single Event. Livestream met commentaar, een grote groep nederlanders en het enthusiasme van alle kanten zorgden ervoor dat er al snel het govoel was "Dat moeten we vaker doen" en Dennis Gerressen, Niel Hekkens, Jeroen Ursem, Roy Visser en Joep Willemsen sloegen de handen ineen. Het doel, mooie en groots opgezette seizoenen die ons Simracing Hart sneller doen kloppen. We hebben gebruik gemaakt van onze ervaringen met het organiseren en deelnemen aan leagues, en hopen op die manier voor alle deelnemers een Kampioenschap te hebben samengesteld waar iedereen enorm veel plezier aan kan beleven.
We hopen dat onze poging en opzet één ieder aanspreekt, het enige wat wij van onze deelnemers verwachten is inzet, enthusiasme, toewijding en dat je met plezier deelneemt aan de Leagues die je joined!

Piston Cup
De JSF Piston Cup is een oval league, welke gebruik maakt van al het moois dat iRacing aan te bieden heeft. De kalender is gevarieerd, de wagens zijn groot, lomp en luid, en het racen zal close en spannend zijn. Om dit alles een extra dimensie te geven, zullen alle races live gebroadcast worden met het uitstekende commentaar van het Global SimRacing Channel.
Wagens
Voor dit seizoen zullen we gebruik maken van de B-Klasse Nascars, De Chevrolet Impala en Ford Mustang. De wagens wegen een kleine 1600kg en hebben een grote 5.8l V8 in het vooronder. Met 650pk onder de rechtervoet, is een grote grijns op het gezicht van iedere deelnemer gegarandeerd!

Kalender
We hebben geprobeerd om een mooie Kalender samen te stellen, die het echte NASCAR gevoel goed overbrengt. Iedere race heeft ook een eigen sponsor, welke doormiddel van een prijs of donatie deze league deels hebben mogelijk gemaakt.
Datum | Circuit | Race naam | Ronden |
09-02-14 | Michigan | Boss Tires 200 | 100 |
23-02-14 | Darlington | Inside Sim Racing 200 | 147 |
09-03-14 | Daytona night | UGX Racesimulators 250 | 100 |
23-03-14 | Watkins Glen Cup | The Bob Shock 150 | 62 |
06-04-14 | Charlotte night | Fanaleds 200 | 134 |
20-04-14 | Richmond night | Goodyear 133 | 177 |
04-05-14 | Pocono | UGX-shop.com 200 | 80 * |
18-05-14 | Homestead | Derek Speare Designs 200 | 134 |
Zoals je kunt zien racen we om de 2 weken op de Zondag. Er is 1 drop resultaat voor mensen met andere verplichtingen.
Het schema van de races is als volgt:
19:00 aanvang
19:45 kwalificatie 2 rondes/15 min.
20:00 racestart
(*voor deze race beginnen we 1 uur later ivm dodenherdenking)
Punten Systeem
De JSF Piston Cup maakt gebruik van het NASCAR puntensysteem. 1e plaats is 43 punten, 2e plaats, 42 punten, 3e plaats 41 punten... enz. Laatste positie (met een vol deelnemersveld) krijgt dus 1 puntje.
Bonus punten
Net zoals in NASCAR worden er bonuspunten verdeeld voor de volgende achievements gedurende de race:
- 3 Punten voor het winnen van de Race
- 1 Punt voor een Rondje aan de leiding
- 1 Punt voor het leiden van de meeste rondes
Je krijgt altijd punten! Er is geen minimale hoeveelheid aan gereden rondjes nodig, heb je na 5 rondjes een DNF en finish je 20ste, dan krijg je de punten voor die positie.
Races
Lucky Dog
Gedurende de races zal de "Lucky Dog" regel van toepassing zijn. De Live Admins van de Race zullen hier op toezien en deze toepassen. De Lucky Dog regel houd in dat de eerste wagen op 1 ronde achterstand, gedurende een caution een wave around krijgt (zijn ronde achterstand terug) Wanneer de eerste wagen op 1 ronde achterstand echter de veroorzaker is van de caution, zal de Lucky Dog komen te vervallen.
Fast Repair
Om iedereen een kans te geven om te finishen, heeft iedere auto 1 fast repair. Rijd je schade, duik de pits in en je wagen rijd binnen enkele seconde weer schadevrij de pits uit.
Prijzen
Doordat we diverse sponsoren hebben, hebben we ook een mooi prijzenpakket samengesteld*. De Kampioen krijgt een speciale JSF editie van de DSD Track Boss (beschikbaar gesteld door Derek Speare Designs). Ook is er voor gebruikers van Fanatec CSR Elite of CSP V1 pedalen een mooie prijs in de vorm van de "The Bob Shock" brake mod. Deze mod voegt een oliedemper toe op je rempedaal, waarmee je een realistischere gevoel van remdruk krijgt. Iedereen met de juiste Fanatec Hardware maakt kans op deze prijs, hij zal aan het einde verloot worden tussen de (desbetreffende) deelnemers die het meest aantal finishes hebben.
*admins doen niet mee voor de prijzen
Inschrijven
Inschrijven kan vanaf nu! Je doet dit via deze link: http://register.joinedsimracingfanatics.nl/
vul netjes alles in (let er ook op dat je het ingestelde nummer ook daadwerkelijk gebruikt! Erg belangrijk voor de livestream!), en de rest gaat vanzelf. We hopen op zoveel mogelijk Benelux inschrijvingen, maar zullen 1 januari de inschrijvingen open gooien voor de rest van Europa. We gaan ook werken met een reservelijst, benelux inschrijvingen zullen daar altijd de voorrang hebben op europese of misschien zelfs amerikaanse inschrijvingen. Vanwege deze reservelijst is het ook van enorm belang dat men zich tijdig afmeld wanneer men niet kan, wees je er van bewust dat wanneer je dit niet doet, je potentieel iemand anders een mooie race afpakt. Dit kan potentieel dan ook een straf opleveren. We hopen dan ook dat men er bewust over nadenkt wanneer men zich inschrijft.
Voorlopige inschrijvingen kun je hier vinden:
http://www.joinedsimracingfanatics.nl/piston-cup/drivers/
Links
Digitalracing.nl
Gathering of Tweakers
Global Sim Racing Channel
Joined Simracing Fanatics
Sponsors
The Bob Shock
Derek Speare Designs
Fanaleds
Inside Sim Racing
UGX Race Simulators
Admins
Dennis Gerressen
Niel Hekkens
Jeroen Ursem
Roy Visser
Joep Willemsen
[ Voor 5% gewijzigd door OneSixthRoy op 24-12-2013 13:16 ]
Niet door mij.
Kijk ook de kalender op de website. http://www.joinedsimracingfanatics.nl/schedule-piston-cup/
[ Voor 40% gewijzigd door Niellie41 op 24-12-2013 12:28 ]
Dat hebben we gedaan omdat wij 3 cijferige nummers niet uit vinden zien en bij NASCAR gebruiken ze ook geen 3 cijferige nummers.ZeeZeiler schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:31:
JSF ziet er veelbelovend uit! Wel op een wat lastig tijdstip voor mij, even kijken of het past. Waarom is er overigens een twee cijfer limiet voor het nummer, dat mogen er tegenwoordig toch drie cijfers zijn?
edit:
Het worden nu wel heel veel Fords!
[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 24-12-2013 14:32 ]
Verwijderd
Samen werken aan setups om de 'oval noobs' te helpen?Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:49:
Ingeschreven! m'n huidige zondagavond league gaat van Gen6-Fixed naar Gen6-Open. Tijd om een A te setuppen heb ik helaas niet. Ideaal dus, Fabian gaan we weer samen werken?
Zeker!Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:49:
Ingeschreven! m'n huidige zondagavond league gaat van Gen6-Fixed naar Gen6-Open. Tijd om een A te setuppen heb ik helaas niet. Ideaal dus, Fabian gaan we weer samen werken?
Verwijderd
Ik ben met m'n 14 officiele races ook gewoon een oval noobNiellie41 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:50:
[...]
Samen werken om de 'oval noobs' te helpen?

Echt leuke intro film btw, en leuke series zo te zien, Niet elke week, lekker wat practice tijd dus, de B classe is goed te rijden zelfs voor mindere oval goden en als we net als normaal weer setups etc sharen en helpen wordt het vast wel close racing!
Dit topic is gesloten.