iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 129 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.685 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
sinds vandaag heb ik ook de mogenlijkheid om te gaan streamen op youtube!
dat gaan we maar eens uit testen in de vakantie met wat games(jammer genoeg geen iracing :( ).

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:27

Niellie41

[object Object]

Fuelke schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:51:
]

Tijd voor Holden vs. Ford, jammer dat het niet de 2013 versies zijn van the Car of the Future.
Ik lees:
iRacing announced today that it will develop an exacting digital model of Jamie Whincup’s championship-winning 635hp Red Bull Holden VF Commodore, which he drove to his and the team’s third-straight title, and fifth overall, at last week’s Sydney 500.
Dat is wel toch de COTF? Wat gaan ze nu met de Ford doen?
gtrNL schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:58:
[...]

Zo lees ik het ook ja.
C-Spec is zoals de 911 GT3 Cup, en de Track is zoals de 911 GT3 RSR.
Meer mensen op het iRacing forum zeggen dit ook. :D

[ Voor 35% gewijzigd door Niellie41 op 18-12-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52

Fuelke

Forza Ferrari

Niellie41 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:14:
Ik lees:

Dat is wel toch de COTF? Wat gaan ze nu met de Ford doen?
Ik was even verblind door de promotalk ;)

Maar dan zou de stap naar de Ford ook wel vlug gemaakt kunnen worden, aangezien het chassis voor de COTF vast ligt. Van de Nissan & Erebus (Merc), laat staan van de Volvo durf ik nog niet te dromen, maar de licentie van Ford hebben ze wel al.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Qua uiterlijk vind ik de Ford niet heel anders. Ik zeg, geef die gewoon de COTF physics :D

Steve Myers:
FYI, the release of the new @iRacing content today was NOT the 2nd partner announcement I said would happen this week...

[ Voor 46% gewijzigd door Niellie41 op 18-12-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Ik hoop ook dat ze de Ford een minieme update geven aan de 3d model zodat ie up to date is (is echt bijna niets). En dan copy-pasta van de nieuwe Holden physics. Het is toch bijna een spec serie.

----

Awesome, heel benieuwd wat we morgen gaan horen (of dit weekend) van Steve Myers.

----

RUF painten is echt R*K!
Bah wat een klote template zeg, daar is die van de F1 nog makkelijk bij.
Alles zit verspreid. Alles is gebogen terwijl het recht lijkt en vice versa. Echt een drama. Maar ik ga vanavond m'n Martini af krijgen (ben al een heel eind).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Er zijn helaas nog geen standaard patterns in de template. Die helpen mij meestal wel met de lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Zou hier weinig helpen. Zeker de achterkant (de engine cover), lijken dingen recht maar moet je haaks de bocht om op de template om de lijn recht te maken op de auto. Super bizar. Maar 2 cm naar links kun je wel gewoon rechtdoor. Echt een drama.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02:44
De straatversie van de RUF is wel een pittig karretje zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:42
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1H4cixEXA88#t=15]

Hij klinkt goed en rijdt lekker. Wel reageert hij soms nog wat raar op hobbels en curbs. Ik had soms wel momentjes dat ik me afvroeg waarom de auto achterstevoren ging.
Dat standaard interieur kan alleen echt niet. Doet toch afbreuk aan het race gevoel. Je waant je gewoon niet echt in een race auto.

[ Voor 11% gewijzigd door tim.w op 18-12-2013 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat een gave auto's. Alleen die zitpositie is veeeeeeeel te hoog. ;(
ThiJor schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:01:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik morgen langer mag blijven voor een leverancier :( Ik ga daardoor de training van morgen waarschijnlijk missen. :-( Hopelijk kan ik er een andere keer wel bij zijn.
Wel ff afmelden op de site svp...

[ Voor 72% gewijzigd door JoepW op 18-12-2013 23:16 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

Wat een geweldige auto die C Spec! Gelijk mee lopen battlen met Joep, supergave kar. Die"straat" versie is wel even oefenen zeg, pfoe. Ik heb de boel gestreamed naar YT, zal morgen de link FF geven. Helaas wel lastig om met drie schermen te streamen, kijken of dat nog beter van.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
stream zag er goed uit hoor!
heb hele race gekeken met het gevecht met joep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
glnk schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:58:
De straatversie van de RUF is wel een pittig karretje zeg.

[video]
Remt alleen op de voorwielen imho achterwielen vertragen bijna niet, is erg wennen 200 meter eerder remmen. :D
JoepW schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:15:
Wat een gave auto's. Alleen die zitpositie is veeeeeeeel te hoog. ;(
MCV en dan shift-delete

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Die straatversie vind ik ruk, maar de Track versie....Allemachtig wat een heerlijke bak! :) Durf nu al te zeggen dat ik het de beste wagen van iRacing vind.

Enige minpuntje wat ik kan opnoemen is dat hij een beetje raar over hobbels en curbs beweegt zoals Tim al zei. Maar nadat ik mijn ffb een beetje teruggeschroeft had viel dat ook wel weer mee.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Hij heeft wel de neiging om z'n pootjes op te tillen, lol.

Ziet er uit als een bug, hij komt al omhoog nog voordat je echt snel door de bocht gaat.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
BobvK schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:33:
Die straatversie vind ik ruk, maar de Track versie....Allemachtig wat een heerlijke bak! :) Durf nu al te zeggen dat ik het de beste wagen van iRacing vind.

Enige minpuntje wat ik kan opnoemen is dat hij een beetje raar over hobbels en curbs beweegt zoals Tim al zei. Maar nadat ik mijn ffb een beetje teruggeschroeft had viel dat ook wel weer mee.
Dampers staan standaard erg/veel te hoog en veel toe-out voor waardoor hij aan de curbs blijft haken.

How do you save a random generator ?

• Arfman

Arfman

Drome!

thijmennabuurs schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:26:
stream zag er goed uit hoor!
heb hele race gekeken met het gevecht met joep!
d:)b

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• gtrNL
Miep Miep

Afbeeldingslocatie: http://www.raceskins.com/wp-content/uploads/2013/12/Showroom-Porsche-Martini-Racing-TP-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.raceskins.com/wp-content/uploads/2013/12/Showroom-Porsche-Martini-Racing-Impression.jpg

Downloaden
(gratis natuurlijk): http://www.raceskins.com/...11-gt3-cup-martini-racing

[ Voor 17% gewijzigd door gtrNL op 19-12-2013 00:42 ]

iRacing Profiel

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
JoepW schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:15:

[...]

Wel ff afmelden op de site svp...
Bij deze gebeurd.

Die RUF ziet er wel een toffe bak uit om mee te rijden. Ik ben altijd al een Porsche fan geweest in de GT, dus deze zal er zeker bij komen. Waarschijnlijk bij mijn volgende aankoop, samen met de McLaren en de nodige tracks.

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ziet er goed uit Danny!
Brian Simpson heeft ook gereageerd met betrekking tot de patterns.
I'll get them added in.

• gtrNL
Tnx!
Mooi van die patterns, hopelijk gaat de volgende dan sneller. Maar nu eerst 2 week vakantie en 0,0 toegang tot m'n pc. Kan die Martini lekker weg stoffen :P

iRacing Profiel

• BobvK
Mooie Martini Danny! Wellicht dat ik mij er morgen ook eens aan ga wagen, alleen zal hij niet zo mooi worden als die van jouw ben ik bang :+

Als ik iets ga maken, dan wordt het sowieso een Hankook Porsche, aangezien ik de meeste van de road-wagens met hankook sponsoring rijd.

Afbeeldingslocatie: http://userdisk.webry.biglobe.ne.jp/010/535/23/N000/000/001/124066020545316127603_sIMG_22999_40D.jpg

Mijn iRacing profiel

• gtrNL
Hankook, Falken, MOMO, Flying Lizard.
Er zijn nog zoooooveeeeeel mooie 911's om na te maken. Misschien maar goed ook dat ik weg ben voor 2 week. Anders zat ik elke dag nieuwe te maken.

iRacing Profiel

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Fun Race at Bathurst met de trackversie van de Ruf RT 12R

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, heb gister weer wat gemist zie ik :+

Was net ff op de website aan het kijken, maar het word tijd dat iRacing de data op hun website eens consequent gaat maken. Specs op de car listing page komen te vaak niet overeen met de specs die op de detailpagina staan. Zowel het gewicht als de pk stats van alledrie de RUF's is op die paginas nogal afwijkend...

Verbaast me trouwens niet dat de AWD versie pas later komt. Gok zomaar dat daar de physics engine een 'kleine' update voor nodig had :+

[ Voor 16% gewijzigd door BM op 19-12-2013 08:27 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Heb gisteren ook nog even de 2 andere modellen uitgetest. Die track versie is echt wel bizar goed mee te rijden. Laat remmen, snel door bochten, bijna niks lijkt teveel. C-spec is ook goed mee te rijden, vond alleen de 5e en 6e versnelling wat lang, weet niet of je dat bij die auto wel mag/kan tunen.

Maar ik heb me in de RWD echt meer dan goed vermaakt, echt wat een bak, fantastisch. Toen Joep al schaterend voor me over start finish schoof kon ik ook alleen maar heel hard lachen. Had mezelf ook 2x verkeken op de rempunten van T2-3, maar dat viel nog op te lossen met een offtrack en gelukkig weinig volk achter me, dus kon zo weer door :)

Was ik op P3 met die race nu serieus de laatste auto die niet gespind of gecrashed was? :D Anyway alleen maar lache :+ erg goed vermaakt.

Ohja, m'n shifter deed helemaal geen H patroon meer, bleek niet aan de Ruf te liggen. Heb hem opengeschroeft en gekeken of er misschien een connectortje los zat, even alles goed opnieuw verbonden. En daarna deed hij het ineens weer wel (na calibratie). Zit een heel klein printplaatje in die CSS van Fanatec, maar man wat is die onzettend slecht gesoldeerd... eigenlijk is het een wonder dat ik er nu pas een keer een issue mee had. Misschien dat ik wat soldeerpuntjes een keer zelf opnieuw (moet) zet(ten).

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Damn heb ook wat gemist gister zo te zien! Nou ja heb hem net aangeschaft, plus nog een of andere oval die ook nog uitgekomen was een keer, zodat ik 30 % korting had.

Dit is zoiezo mijn nieuwe favo auto, al kost het me 3 eeuw om hem snel te leren rijden :P

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Verwijderd

dat word sneller iracing doen dan verwacht :+ ik had hem eerder as. maandag/dinsdag verwacht ... nou ja dat wordt vanavond een leuk avondje raggen >:)

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Gisteren alleen de eerste race meegedaan, maar was erg vermakelijk. Ik moet alleen zeggen dat die auto dus echt niet te vangen was voor mij, als ie schoof, ging ie ook meteen. Misschien setup ofzo, maar wel vreemd, aangezien iedereen volgens mij lekker aan het glijden was met dat ding. Of is er een geheime drift setting op dat ding ofzo...

My iRacing profile | Strava

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Skills? :+
Was een schot voor open doel van 5 cm afstand. :D

• Hoogie2004
  • Laatst online: 19-09 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Jep en laatste maand geen iRacing, maar alleen AC in de loze momentjes, dat zal ook niet echt helpen :+

My iRacing profile | Strava

Verwijderd

mmmm best wel eens de moeite ....

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Die gaat nog wel even duren denk ik, ergens 2014.

Heb z'n pedalen laatst wel even mogen bekijken. Helaas niet kunnen testen bij gebrek aan mounting, maar dat is wel erg mooi spul ja :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:42:
Die gaat nog wel even duren denk ik, ergens 2014.

Heb z'n pedalen laatst wel even mogen bekijken. Helaas niet kunnen testen bij gebrek aan mounting, maar dat is wel erg mooi spul ja :)
Loterijwinst afw88 :'(

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Haha, zeker, dan zou er zonder twijfel zo'n setje komen, en een SimSteering erbij :+

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:34

derx666

mecker ende blaet

Ja die Niels maakt mooi spul. Ik zit het topic op het iracing forum ook al de hele tijd te volgen. Tijd om de staatsoterij een keer te winnen :) Dan een net bodnar of simxperience stuur erbij.... mjam...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dit is wel grappige info over de Ruf die we nu hebben in iRacing:

"13 were made and AWD is available as an option. All but two customers have ordered their Ruf Rt 12 with AWD. As of 2012, two trims of Rt 12 are available. The Rt 12 S is the standard model while Rt 12 R has GT wing for extra downforce. Both can be ordered with RWD or AWD."

Bron: Wikipedia: Ruf Rt 12

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Uit dezelfde bron:
As with many modern Ruf cars and their Porsche equivalents, the Rt 12 is praised for its exceptional ability to act as a practical every day car despite its supercar performance figures. The car is usable in town and is capable of pulling at 30 mph (48 km/h) in sixth gear despite the high pressure turbos. The car is reported to have excellent stability and handling to match its engine output.
Kan niet helemaal zeggen dat ik het er mee eens ben voor de 730pk versie. Hij rijdt leuk, maar stabiel is niet een woord wat ik zou gebruiken voor die auto :D

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Gisteren avond ook de RUF gekocht. Alleen even de track versie getest, maar dat rijdt wel goed zeg. Leuke auto om te rijden. Ik had die multi class race gedaan met de McLaren, maar de RUF is net iets sneller volgens mij. Vooral betere remmen.

Ook maar gelijk even mijn rally auto nagemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.slobmotorsport.nl/images/iracing/porsche_livery.jpg

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
Het about stukje op de website van JSF is nu ook online gekomen, voor de mensen die de website nog niet gevonden hadden:

Afbeeldingslocatie: http://www.joinedsimracingfanatics.nl/wp-content/uploads/2013/12/website-logo.png
In October 2013, some simracing fanatics got the idea to join forces together. After taking part and watching a live broadcasted single event the idea was born. Let’s start our own simracing seasons together and start off with a 8 race series on ovals.

Niel Hekkens, Roy Visser, Joep Willemsen, Dennis Gerressen and Jeroen Ursem from different communities joined their forces in 1 place. Joined Simracing Fanatics was born. The goal: To have great seasons with the thing we love to do most, simracing. We have taken the best parts from our own league racing experiences and combined this in one great package to give you, the driver, a great experience.

We hope you will enjoy our efforts to get you the most out of your seasons. The only thing we will ask from you is enthusiasm, commitment and having fun in the seasons you join.
www.joinedsimracingfanatics.nl

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Roy Visser schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:33:
Het about stukje op de website van JSF is nu ook online gekomen, voor de mensen die de website nog niet gevonden hadden:

[...]

www.joinedsimracingfanatics.nl
Vet!

• BobvK
Linc schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:30:
Ik had die multi class race gedaan met de McLaren, maar de RUF is net iets sneller volgens mij.
Volgensmij valt dat wel mee. Met de Ruf kwam ik gister na wat oefenen op een rondetijd uit van 1.36.3.
Vandaag eens een race geprobeerd met de mclaren, en kwam al vrij snel op een rondetijd van 1.36.5 uit zonder echt te oefenen. Dus ik denk dat ze heel close in pace zijn. Wat ik zo snel kan beoordelen is dat de mclaren het laat liggen in de langzamere bochten, maar dat de mclaren wel een hogere topsnelheid heeft. Kon vrij gemakkelijk inhalen op de rechte stukken.

Mijn iRacing profiel

• thijmennabuurs
ziet er super uit!
en de sponsoren zijn ook gevonden zie ik!
kan niet wachten op de races! 1 ding is zeker, ik ben erbij

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ziet er echt cool uit... congrats mensen!!
Weet nog niet of ik mee zal doen met de oval races, ik krijg daar altijd zo'n last van mn polsen en schouders van, maar ik ga het zeker volgen. Keep up the great work!

net de eerste rondes in de rufruf c-spec gedraait op Spa... LACHEN!!!! Echt een leuk karretje, en ik denk dat de McLaren een stuk minder bereden gaat worden hierdoor :)
Zo eens ff een funrace meedoen

[ Voor 32% gewijzigd door derx666 op 19-12-2013 14:42 ]

Cube Nuroad Race (2022)

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ziet er zeker goed uit :) Erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

Straks thuis de Ruf maar eens testen, ben benieuwd.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
TuxieDeni schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:56:
gewoon kopen en painten jij, hup hup hup
Comment van de dag lol :P

Maar WTF, ik had echt niet verwacht dat ze deze auto "even tussendoor" uit zouden brengen.. En dan ook nog in een week waarin ik weer veel te weinig tijd heb.....

I-racing Profile

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ja ken der nog een themac haha, maar goed vanavond ben ik instructeur voor de rookies. Zeiden we vorige keer ook maar de rookies waren toen al aardig snel :P.

• themac1983
EHJ, ik ben zelf een van de rookies, maar beschouw mezelf nu toch echt niet meer als ROOKIE.... Meer... skilloze NOOB ofzo :P

I-racing Profile

• NickThissen
En we krijgen ook Monza eindelijk!
Great news! Autodromo Nazionale Monza – aka Monza – is coming to iRacing.com. One of the world’s most historic motorsports venues, Monza will be the seventh current Formula One track available to iRacers.

“This is great news for iRacing and iRacers everywhere,” says Steve Myers, iRacing.com executive vice president and executive producer. “Monza is hallowed ground, synonymous with motorsports around the world. The marriage of such an historic facility with one of the newest form of motorsports is a natural partnership, one that will enable new generations of racers the world over to face the challenges of this legendary circuit.”

Monza will join Autódromo José Carlos Pace (Interlagos), Circuit de Spa-Francorchamps, Circuit Gilles Villeneuve and the Suzuka and Silverstone Grand Prix Circuits (the latter of which is currently scheduled to be updated) on iRacing’s catalogue of F1 tracks. In addition, the Circuit of the Americas is scheduled to be available to iRacers this spring.

Along with Monza’s world-renowned 5.7 km/3.6 mile Grand Prix circuit, iRacing will incorporate the short 2.4 km/1.5 mile Junior Circuit into its digital version of Autodromo Nazionale Monza. iRacing photographers and laser-scan technicians will travel to Italy to collect detailed information on the facility this spring. Then our artists and computer software engineers will use that information to create iRacing’s digital rendition of Monza.

Autodromo Nazionale Monza is expected to be released this summer.
COTA in de lente, Monza in de zomer, vraag me wel af wanneer al die britse baantjes eindelijk eens komen?

Mijn iRacing profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Oeh, Nice :)

Maar inderdaad, die britse banen zijn ook leuk, en zou ik er toch ook wel graag bij willen.

Xbox

• NickThissen
Anyway, ik kan er vanavond gewoon bij zijn, maar wie gaan we les geven dan? So far zie ik maar een naam wat ik niet ken, en misschien dat Linc ook les wil maar hij was toch al aardig snel hier en daar :p

Mijn iRacing profiel

• Linc

Linc

mzzl

Nou ik kan nog wel wat les gebruiken hoor! En dan vooral met de Skip, waar ik de meeste moeite mee heb zijn juist de langzamere scherpe bochten.

• NickThissen
ok ;)

Nice, ze zijn ook dichtbij een overeenkomst voor een licentie voor Imola :)

Hopelijk proberen ze ook Mugello mee te pakken als ze toch daar zijn!

Mijn iRacing profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Meh .. Monza. WatkinzZzZz Glen 2 als je het mij vraagt, 1 groot draftfestijn en enorme T1 wrecks (dat heeft WG dan weer niet :P). Hopelijk krijgen ze de licentie voor Imola ook, dat vind ik wél een leuke track.

Maargoed, wel goed nieuws dat er weer een officiele F1 track bij iRacing komt, altijd goed voor de publiciteit.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wat vet dat Monza komt! Gaaf dat Max Papis daar voor gezorgd heeft. :D

Verwijderd

het verbaasd mij wel dat ze nou ineens met zoveel nieuws afkomen ... volgens mij hebben ze het AC verhaal een beetje onderschat lijkt mij ... ik vind het wel heel raar nou in één keer gaan ... nouja hoe meer zielen hoe meer vreugde zeggen ze hier :)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ben wel blij dat ze in een hogere versnelling zijn gaan werken.

• NickThissen
Niellie41 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:29:
Of dat zo is moeten we nog maar even afwachten denk ik, de RUF heeft ook lang genoeg geduurd ;) Als de inderdaad COTA en Monza nu in een half jaar afwerken dan is het iets sneller (maar nog steeds niet enorm versneld), en ze laten nog steeds de minder grote tracks gewoon liggen denk ik (nieuwe silverstone, donington, snetterton, etc), tenminste ik gok niet dat ze die ook nog ff tussendoor gooien.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Niellie41 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:29:
ik ook wel, en ik denk ook wel dat ze beseffen dat het wel zal moeten... aan de andere kant ze hebben qua online racen niet zo heel veel ter vrezen maar de concurentie zit nou ook niet bepaalt stil ... deze middag paar rondjes gedraaid vanavond nog maar wat testen ... ik ben op zich wel tevreden met de release alleen heeft die G27 zo f*cking veel deadzone met die RUF 8)7

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:34:
[...]

Of dat zo is moeten we nog maar even afwachten denk ik, de RUF heeft ook lang genoeg geduurd ;) Als de inderdaad COTA en Monza nu in een half jaar afwerken dan is het iets sneller (maar nog steeds niet enorm versneld), en ze laten nog steeds de minder grote tracks gewoon liggen denk ik (nieuwe silverstone, donington, snetterton, etc), tenminste ik gok niet dat ze die ook nog ff tussendoor gooien.
Grotere (F1/FIA) tracks hebben ook eenmaal prioriteit boven kleinere tracks, omdat die veel bekender zijn bij het grote publiek. Zonder iRacing had ik ook nog nooit van Oulton Park of Oran Park gehoord.

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Dan zou je de BTCC voor de gein eens een seizoen moeten volgen, zijn vaak nog leuke races ook :)

• NickThissen
Niellie41 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:37:
[...]

Grotere (F1/FIA) tracks hebben ook eenmaal prioriteit boven kleinere tracks, omdat die veel bekender zijn bij het grote publiek. Zonder iRacing had ik ook nog nooit van Oulton Park of Oran Park gehoord.
Klopt, is ook logisch, maar als ze die nu uitstellen dan gaat het nog niet zo heel veel sneller als normaal toch? Als ze die er ook nog tussen kunnen proppen (ga ik niet vanuit) dan gaat het ineens veel sneller inderdaad.

Mugello wordt lastig helaas
Mugello not looking good, we have tried for years and have all the right contacts but a Ferrari big company, big dollars type of licensing thing

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
  • Laatst online: 20:58
Was het al bekend dat Super Late Model in volgende build zit?
quote: Steve Myers op Twitter
Mt“@Howell_306:you guys at @iRacing have been coming out with some awesome stuff ready for some more oval cars”super late model Jan build

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

DirkT schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:38:
Dan zou je de BTCC voor de gein eens een seizoen moeten volgen, zijn vaak nog leuke races ook :)
Mwhoa, is wel geinig inderdaad. Maar ik vind V8 Supercars vele malen beter.
BTCC is een beetje het WWE van het touring car racen.

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 19-12-2013 16:44 ]

• NickThissen
Haha, dit was ik helemaal vergeten, maar blijkbaar had ik het goed voorspelt twee maanden geleden :D

Afbeeldingslocatie: http://nickthissen.nl/Images/monza.jpg

Mijn iRacing profiel

• themac1983
Ik heb mezelf even ge unregistered voor vanavond. Zit nog op het werk en dat gaat nog wel even duren ben ik bang, ik zal proberen alsnog te komen (heb alle hulp hard nodig om wat sneller te leren worden :P)

I-racing Profile

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een atypische iRacing video van Mazda:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=A1D11SjrAFY]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Steve Myers:
Okay, I lied, there will be a 3rd @iRacing partner announcement this week.....

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Cool Monza! Ben er vorig jaar nog geweest toen we in de herfst in Italie waren. Toen waren ze aan het testen met F3 en GP3 auto's. Grappige was dat je zowat overal kon komen, alleen niet in de pits en de pitstraat. Leuk circuit om te racen, omdat je constant in de draft zit en een paar goeie mogelijkheden hebt in in te halen.

Straks nog een funrace gedaan op Spa in de Ruf c-spec. Van pole gestart en op P2 gefinished. Domme spin in L5 bij het uitkomen van de busstop zorgde er voor dat ik m'n 1e plek kwijt raakte. Daarna nog een paar keer pech gehad met achterblijvers, en de nr1 was net een tikje sneller dan mij dus P2 was wel het hoogst haalbare.
Maar wat een heerlijke auto om te racen zeg... Met wat setup werk om nog iets onderstuur eruit te krijgen, en de bandenslijtage wat uniformer te maken (binnenkant van de voorwielen slijt als een gek) is het helemaal een genot om te rijden. Ik hoop dat ze hem niet teveel meer gaan verkloten (buiten ervoor zorgen dat ie niet meer zo makkelijk op 2 wielen gaat :) )

Cube Nuroad Race (2022)

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:18
Ik ben klaar voor de training vanavond! TS3 getest, stuurtje zo even pakken en gaan :)

• Remco Tr
  • Laatst online: 22:42
Ben even bezig met een nieuwe skin. Is het zo dat je trading paints nog nodig hebt om je skin aan andere te laten zien?

Dacht dat ik tijdje terug had begrepen dat dat niet meer nodig was?

alvast bedankt

Verwijderd

Prima vermaakt gisteren. Beide auto's top, ja zelfs de RT12R met z'n 730pk is absoluut niet moeilijk om te rijden. De Cup heb ik na afloop nog een paar rondjes rond Bathurst gereden, die stuurt een heel stuk strakker dan de 2 die we gisteren gereden hebben, maar zal moeilijk worden om echt op de limiet te rijden.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Imola ook rond dus :+

Xbox

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
School start zo...
Ik pak wel de mazda als daar behoefte aan is ;)
Rudy jij de Skip?
Ennuh is er nog een tweede Mazda instructeur, want ik moet ook nog ff overleggen ivm JSF. :)

• NickThissen
Ik kan wel de mazda pakken maar sinds ntm5 ben ik er niet zo'n vrienden meer mee :p

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Jep :P
iRacing.com, the world’s premier online motosports simulation service, announced today it has reached an agreement with Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari (aka Imola) to build a laser-scanned version of the famed Italian circuit.

The announcement caps a remarkable week for iRacing, during which it released Auto Club Speedway to its members (completing iRacing’s catalogue of NASCAR Sprint Cup tracks) along with the RUF sports car . . . and announced plans to build the Holden VF Commodore V8 Supercar as well as the Autodromo Nazionale Monza (Monza).

“It’s been quite a week for iRacing and iRacers,” says Steve Myers, executive vice president and executive producer of iRacing.com. “We released our 24th NASCAR Sprint Club track in Auto Club Speedway together with the RUF, and we also announced plans to build the Holden VF Commodore and Monza. Now, thanks in large part to the support of iRacers throughout Italy, we’re delighted to say we’ll be adding another legendary track in Imola to the service.

“It sure has been an exciting week at iRacing,” added Tony Gardner, president of iRacing.com. “But it wouldn’t have been possible without the incredible enthusiasm of our members. Their passion for iRacing is truly gratifying . . . and it’ll help carry us forward with what is shaping-up as a challenging ‘To Do’ list.”

Today’s announcement also means plenty of work for travel agents, who will be adding a stop in Imola to the itinerary of iRacing’s laser-scan technicians and photographers already scheduled to visit Monza this spring. And it adds to the anticipation of 50,000 iRacers worldwide looking forward to the addition of Monza, the Holden VF Commodore, another RUF and now Imola to the service in 2014 . . . while they’re sim-racing on the full slate of NASCAR Sprint Cup tracks.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

sorry, ik ga de training vanavond niet meer redden...

Cube Nuroad Race (2022)

• Red Baron
  • Laatst online: 20:58
Met de kerst voor de deur na zaterdag ook ff 2 weekjes pauze bij het moordende schema van de Pro Series.
Komt goed uit met de RUF en nu is ook nog eens AC al met 25% in de steam sale, dus die ook maar eens aanschaffen :)
http://store.steampowered.com/app/244210/

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

KPN netwerk ligt eruit dus geen instructeur van mijn kant. Had aangegeven vanavond wel te kunnen (bericht via 3G netwerk lol).

Wou de RUF gaan testen ook dus mooi in het water gevallen. Dankje wel KPN. Gister verjaardag dus niks kunnen proberen nog. Hopelijk lossen ze het vanavond nog op maar duurt wel lang zo (al vanaf vanmiddag 1 uur).

btw bedankt voor de felicitaties.

[ Voor 27% gewijzigd door DutchDevil79 op 19-12-2013 20:56 ]

iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

oeps... Nog gefeli Robbert ! :)

Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
Bij deze m'n replay van de MX-5 op Laguna Seca voor de school net (ging wel offtrack in T5 ofzo maar verder wel ok):
https://dl.dropboxusercon...8/MX5-LagunaSeca-13S4.rar

Mijn iRacing profiel

• Linc

Linc

mzzl

Bedankt voor de tips en tricks! Vooral smooth rijden is key en niet te hard de bocht in duiken. Uiteindelijk nog net onder de 1:40 gekomen :)

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:18
NickThissen schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:29:
Bij deze m'n replay van de MX-5 op Laguna Seca voor de school net (ging wel offtrack in T5 ofzo maar verder wel ok):
https://dl.dropboxusercon...8/MX5-LagunaSeca-13S4.rar
Thnx Nick! Heb ook nog een replay van Joep opgeslagen.

Erg veel tips gehad vanavond (die ik zeker nodig had) waar ik mee aan de slag kan. Iedereen bedankt, en zeker Joep! _/-\o_

Straks 2 weken vakantie dus kan ik wat meer gaan oefenen :)

• themac1983
Ik moet zeggen dat het ook weer tot nieuwe inzichten bij mij geleid heeft. ik remde te laat, en ging te vroeg op het gas in sommige bochten. in een half uurtje 2 seconden van mijn rondetijden af.

I-racing Profile

• NickThissen
Jammer dat mensen ineens niet meer kunnen rijden als je SR uit zet, die fun races zijn zo ontzettend belachelijk gaat nergens meer over. Kom zowaar de start goed door en daarna rijdt iemand gewoon achterop bij het uitkomen van de bocht (ja, uitkomen), gewoon te lui om te sturen of om te liften ofzo. En m'n auto schiet meteen over de kop dat was ook wel raar 8)7

Nieuwe auto gehaald, rondje gedaan en kom langs de pit, iemand rijdt de pit uit en ramt me weer van de baan ;(

Kan dit niet een maand aanzien zonder officiele series, ik hoop dat ze nog een officiele series uitbrengen voor een paar weken maar dat zal toch wel niet :(

Mijn iRacing profiel

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:42
Zojuist een race meegepakt met de Mclaren tussen de track Ruf's op Spa. Conclusie is dat de Ruf toch nog wel een aardig stukje geknepen moet worden wil men beiden auto's gaan samenvoegen in 1 klasse. Ze zijn aan elkaar gewaagd op de rechte lijn maar de Ruf heeft een veel hogere bochtensnelheid en betere remmen. Op Spa is hij in ieder geval zo'n 1,5 a 2 seconde sneller dan de Mclaren.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dit iRacing topic is goud!

En reactie van Steve waarom de Britse banen vertraagd worden:
A fair and well written post Richard.

The content production timeline is constantly evolving. I think its safe to say that there is nobody in this industry that puts the attention to detail that we do into our content. Unfortunately that attention to detail takes time which in turn means money. We have to factor a number of things into our decision on what gets released next but the priority is what will generate the most interest from our customers, which in turn means, they pull out their wallets and continue to support our efforts.

So your right, when we sign COTA, Monza, and Imola, they are going to bump things in the production timeline because they are going to be more popular than Thruxton, Snetterton, Croft, etc. Donnington and the Silverstone update are very high on our list but honestly we have 3 UK tracks in the service already. We need to spread the love around.

As for the Honda, I flat out have had a really difficult time getting data for the car and then they switched to a new car when I finally started to make progress. It has been the most frustrating car to date to get built and if we had got the data we needed it would have been in this next build.

Cars in general are a much more difficult piece of content to build. We need to have cooperation on a much higher level from our partner because they need to trust that we will protect their data or actually have interest in what we are doing. At the end of the day I typically am doing a deal with a business person who has no connection at all with the people actually building and working on the cars. Case in point the Honda SuperGT car. That car will likely never be built because I can't get a race team to work with us and the CAD data will not be sent to us.

Sometimes it goes the other way like with the DW12. I won't go into the gory details but we had planned to have that released BEFORE it ever turned a lap in the real world. We have a terrific relationship with Dallara and will get more data then even the teams get to build our car. You can expect this to come out before the Holden by the way.

We have made a point of not announcing EVERYTHING we sign by the way. We actually have signed about 5 other tracks that are not even on the timeline right now but people are now coming to US to be involved in iRacing. We even have people coming to us that are willing to pay to get into the production timeline a head of others.

I completely understand why you are upset that this content has gotten bumped but know that we are doing everything we can to make sure that it someday DOES get built.

Steve

[ Voor 93% gewijzigd door Niellie41 op 19-12-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Goeie post en ook wel wat ik had verwacht. Uiteindelijk draait het allemaal om revenue en mensen geïnteresseerd houden.

Zolang ik op een willekeurige dinsdagavond met een stelletje ongeregeld de baan op kan (jullie dus :P) of op zondag besluit in de Radical te stappen en daar gewoon een fantastische race kan rijden zonder gezeur of (te voorkomen) crashes blijf ik lekker lid. Ik kan me voorstellen dat dat voor veel mensen geld. Dat is wat iRacing zo sterk maakt en dat is ook waarom ik andere sims zoals AC, hoe goed ook, geen echte concurrent vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Gisteravond even snel een paar rondjes met de Ruf gedaan (Track versie). Moet toch eens kijken of ik niet ergens een TC setting over het hoofd gezien heb. Wat heeft dat ding ziekelijk veel tractie :o

Met de baseline wel aardig onderstuurd, maar verder een lekker autotje :)

[ Voor 18% gewijzigd door BM op 20-12-2013 08:23 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:32
grmbl... pffff .... raaaaawr! :(

Die RUF is al van woensdag uit en heb zelfs nog de tijd niet gehad om m'n racepc'tje op te zetten.

Woensdagavond vergadering die extreem uitgelopen is, gisteren familiebezoek dat ook al uitliep.

Deze avond gaat het ook al niet lukken wegens personeelsfeest en naar mijn ervaring moet ik daarna niet proberen om nog iets te gaan doen waarvoor enige vorm van concentratie vereist is.
Hopelijk vanaf morgen wel tijd ... maar er zal eerst een kl*te kerstshopfrustratiesessie gehouden worden vrees ik. :-(

Best wel leuk om te lezen dat Monza en Imola er aankomen! Vraag is enkel wanneer we het allemaal gaan zien.

Het nieuws van de HSV vind ik dan weer ontzettend jammer maar vanaf volgend jaar gebruiken zowel DTM als de Super GT's hetzelfde silhouette achtig onderstel.
Dan kunnen ze misschien via een van de partijen alle data verzamelen en sneller andere wagens uitbrengen aangezien enkel de body en de engine anders zijn (dacht ik), zoals met de Cup cars nu.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

BM schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:22:
Gisteravond even snel een paar rondjes met de Ruf gedaan (Track versie). Moet toch eens kijken of ik niet ergens een TC setting over het hoofd gezien heb. Wat heeft dat ding ziekelijk veel tractie :o

Met de baseline wel aardig onderstuurd, maar verder een lekker autotje :)
Je weet dat een Porsche standaard onderstuur heeft, alleen als je meer dan normaal vermogen geeft zet zich dat om in overstuur. Tip van Joep, vleugel op hole 4, geurnie(of hoe je dat ook spelt) weghalen en brakebias naar voren toe. Dan wordt hij heerlijk om te besturen. Mijn nieuwe favo auto!!!!!! (maar goed dat kan ook niet anders)

/edit: En een gt3 heeft ook echt ziek veel tractie, spinnende banden vanuit stilstand, is best al lastig, want hij vliegt gewoon weg.

Ik heb gister samen met Nick en Jubby nog een race gedaan, jammer dat ze allebei al vroeg uitgeschakeld werden, maar ik werd in mijn split nog 2e, alleen jammer dat dat niet eerste was omdat ik paar kleine foutjes maakte. Hij is wel stevig, want zachte tikjes kan hij prima hebben, net zoals in het echt :P.

[ Voor 6% gewijzigd door Speedy55 op 20-12-2013 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Speedy55 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:26:
[...]

Je weet dat een Porsche standaard onderstuur heeft, alleen als je meer dan normaal vermogen geeft zet zich dat om in overstuur. Tip van Joep, vleugel op hole 4, geurnie(of hoe je dat ook spelt) weghalen en brakebias naar voren toe. Dan wordt hij heerlijk om te besturen. Mijn nieuwe favo auto!!!!!! (maar goed dat kan ook niet anders)
Dat wist ik niet, maar bedankt voor de tip :) Had ook niet het idee dat iRacing er heel naast zou zitten, maar het was wel iets wat direct opviel.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

http://members.iracing.co...ber/CarDetail.do?carid=49

Dit is de RWD versie, hier staat dat deze sequentieel is. Maar als je verglijkt met de track versie hoe lang het duurt voordat hij in een nieuwe gear schiet...

Kan iemand me misschien uitleggen wat hier het verschil is? Of is die RWD stiekem toch een manual bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Volgens mij zou het een manual bak moeten zijn ja.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Wikipedia: Ruf Rt 12

Is inderdaad een manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
DirkT schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:16:
http://members.iracing.co...ber/CarDetail.do?carid=49

Dit is de RWD versie, hier staat dat deze sequentieel is. Maar als je verglijkt met de track versie hoe lang het duurt voordat hij in een nieuwe gear schiet...

Kan iemand me misschien uitleggen wat hier het verschil is? Of is die RWD stiekem toch een manual bak.
Die specs zijn sowieso een rommeltje. Volledig inconsequent met wat er op andere plekken op de site staat :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Bedankt voor de replies, dan ga ik er binnenkort eens lekker mee jakkeren met de H bak. Dat lukte me niet afgelopen woensdag omdat bij m'n CSS de moed in de schoenen was gezakt en alleen sequentieel werkte. En dat werkt niet lekker op een H bak vind ik.

Denk dat ik vanavond wel even wat ga rondstoeien, misschien ook zo'n fun race probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Arfman schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:09:
Goeie post en ook wel wat ik had verwacht. Uiteindelijk draait het allemaal om revenue en mensen geïnteresseerd houden.

Zolang ik op een willekeurige dinsdagavond met een stelletje ongeregeld de baan op kan (jullie dus :P) of op zondag besluit in de Radical te stappen en daar gewoon een fantastische race kan rijden zonder gezeur of (te voorkomen) crashes blijf ik lekker lid. Ik kan me voorstellen dat dat voor veel mensen geld. Dat is wat iRacing zo sterk maakt en dat is ook waarom ik andere sims zoals AC, hoe goed ook, geen echte concurrent vindt.
Amen _/-\o_

wil ook een andere grafische engine zien in Iracing. Maar deze online formule werkt voor mij perfect en is zeker een verwelkoming na het debacle van rfactor, waar ik in leagues zat maar er bijna een continue data mismatch was in mod's :(

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

https://dl.dropboxusercon...35620/IMG_2246%5B1%5D.JPG

Zo zit je in een echte GT3, voor de mensen die met MCV de zithoogte willen aanpassen.

Foto is genomen van ooghoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Even een Trading Paints vraagje tussendoor.

VAn de ruf zie ik maar 1 template... Zal wel voor alledrie werken denk ik dan, dus gemaakt, getest en akkoord bevonden. nou upload ik het naar TP voor alledrie de auto's maar in de sim zecht TP al 10 minuutjes dat alle file up to date zijn maar hij haalt mijn paint dus niet binnen :(

meer mensen met issues met de RUF en TP? of ben ik gewoon niet geduldig genoeg :P

I-racing Profile

Pagina: 1 ... 129 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.