Niemand die het geraden heeft tot nu toe.
Verwijderd
Proficiat Nick ... hopelijk vandaag nog eens actief iracen want het is een tijdje geleden :-)
JSF.... Ik heb geen idee.
De S zal wel Series zijn, de rest....
J**** Series Formula ofzo...
De S zal wel Series zijn, de rest....
J**** Series Formula ofzo...
Junior Series Formula?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik kan zeggen dat jullie de letters J, de S en de F wel goed hebben! 
Deze week ergens kan ik meer laten zien.
Deze week ergens kan ik meer laten zien.
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 16-12-2013 09:10 ]
Oeh, cool 
Rookie's in de Indycar op mini-baantjes ofzo
Rookie's in de Indycar op mini-baantjes ofzo
Ik bedoelde de letters J, S en F. Niet wat die woorden
Just Start Finish, een project van Niellie41 om de ultrakorte races (+/- 100 meter) met Legends op superspeedways te promoten. Jup, dat moet het zijn
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
PROEST, dank nu moet ik de koffie van mijn scherm vegen... 
Of Jump Start to Finish, je moet vals starten om zo de stop-and-go's te forceren die het veld gelijk maken.
Just Single File -> Nascar waarbij inhalen verboden is, behalve tijdens pitstops...
Of Jump Start to Finish, je moet vals starten om zo de stop-and-go's te forceren die het veld gelijk maken.
Just Single File -> Nascar waarbij inhalen verboden is, behalve tijdens pitstops...
[ Voor 66% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-12-2013 09:53 ]
Justin start to finishHoogie2004 schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:51:
PROEST, dank nu moet ik de koffie van mijn scherm vegen...
iedereen moet justin bieder luisteren tijdens rijden
Waar kan ik me inschrijven!dabelg schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:25:
[...]
Justin start to finish
iedereen moet justin bieder luisteren tijdens rijden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Of misschien wel: "Just Some Farts"
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Junior song festival? Ipv kwalificeren moeten we allemaal een liedje zingen
[ Voor 57% gewijzigd door NickThissen op 16-12-2013 10:48 ]
Just Speed Festival, een rondgang met Nascar langs de 4 superspeedways..
Of hij start een bijbelgroep.
Jesus Strong Forever.
Vanavond weer is de McLaren van stal halen. Lang geleden voor mij dat ik daar een race mee gedaan heb. Hopelijk krijg ik hem in zen versnelling vanavond.
Jesus Strong Forever.
Vanavond weer is de McLaren van stal halen. Lang geleden voor mij dat ik daar een race mee gedaan heb. Hopelijk krijg ik hem in zen versnelling vanavond.
[ Voor 53% gewijzigd door DutchDevil79 op 16-12-2013 10:59 ]
JSF
Just Some Fords? De chevy's mogen niet meedoen
Justice Street Fighters? (soort kickass met auto's?
)
Just Some Fords? De chevy's mogen niet meedoen
Justice Street Fighters? (soort kickass met auto's?
[ Voor 34% gewijzigd door themac1983 op 16-12-2013 11:00 ]
Joep's Sex Fest?
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Volgens mij is het tijd voor een nieuwe hint, want deze voorspellingen worden echt te erg
Je hebt gelijk. 
JSF staat niet voor de naam van de serie zelf.
JSF staat niet voor de naam van de serie zelf.
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 16-12-2013 11:44 ]
Even een NEO tussendoortje. Dit zag ik de pacecar gisteren doen:
En ook in T4 deed die dat! Misschien even naar iRacing sturen?
Joint Strike F%&ker ? (blijkbaar levert obscene namen hints op
)
Just Speedway fun...
Just Speedway fun...
Het is echt ongelofelijk dat er nog geen een keer door wie dan ook een van de letters goed geraden is.....
En het is zoooooo voorspelbaar
En het is zoooooo voorspelbaar
Jah, als je het weet is het voorspelbaar inderdaad 
Maar is echt nog geen enkel woord goed geraden man....
Join
Some
Freaks
?
Maar is echt nog geen enkel woord goed geraden man....
Join
Some
Freaks
?
3x nee
Ik weet vrij zeker dat het om een nederlandse oval league gaat maar daar kom ik nog niet veel verder mee
S voor street stock en F voor Ford misschien, maar ik kan geen auto met de J bedenken.
NickThissen schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:36:
Ik weet vrij zeker dat het om een nederlandse oval league gaat maar daar kom ik nog niet veel verder meeS voor street stock en F voor Ford misschien, maar ik kan geen auto met de J bedenken.
Niellie41 schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:35:
....JSF staat niet voor de naam van de serie zelf.
Joeps Streetstock Festival
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Daarom dacht ik dus aan namen van de auto's Joep, maar dat werkt ook niet echt (tenzij de Jetta mee doet
). De namen van de organisatoren kon ik ook niet zo snel iets bedenken voor de S en F en dan mis ik de N van Niel, en verder ben ik clueless
Dat die S nog niet geraden is vind ik best bijzonder. Die zou eigenlijk door iedereen wel te raden moeten zijn gezien het topic.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Als je nou nog zo'n hint geeft voor de J en de F dan zijn we er
Just Season Four ?
Cube Nuroad Race (2022)
Ohnee, alweer meerdere interpretaties...
Als het geen league is, is het dan een community...
... Simracing Fanatics
I give up
... Simracing Fanatics
I give up

[ Voor 56% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-12-2013 13:00 ]
Als ik niet beter wist zou ik denken dat het vrijdag is
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Frank heeft het goed! Nu de J nog.Hoogie2004 schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:59:
Ohnee, alweer meerdere interpretaties...
... Simracing Fanatics
I give up
Zo, het duurde even, maar dat is één.NickThissen schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:59:
S = simracing dacht ik...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Bingo!Hoogie2004 schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:59:
... Simracing Fanatics

Het wordt groots, professioneel en gaaf!
[ Voor 46% gewijzigd door Niellie41 op 16-12-2013 13:15 ]
Lol, als ik opgeef mij gelijk geven, nu moet ik die J ook raden.
^^ en ziedaar
Ben wel benieuwd
^^ en ziedaar
Ben wel benieuwd
[ Voor 25% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-12-2013 13:15 ]
maar ermm.. Joined slaat niet echt ergens op... moet het niet Joint zijn? (net als de Joint Strike Fighter
)
Even de uitleg erbij.
If Joep and I start a league, and 5 other people have joined that league, then the league is a Joint effort with 7 poeople that have joined it.
Toch?
Even de uitleg erbij.
If Joep and I start a league, and 5 other people have joined that league, then the league is a Joint effort with 7 poeople that have joined it.
Toch?
[ Voor 45% gewijzigd door themac1983 op 16-12-2013 13:19 ]
Het kan allebei, toch? Al is Joint inderdaad wel wat beter. (aan de andere kant associeer je Joint eerder met joints
)
[ Voor 105% gewijzigd door Niellie41 op 16-12-2013 13:23 ]
Ik heb het altijd moeilijk gevonden maar volgens mij zou het in dit geval joint moeten zijn.
Joined = werkwoord (they joined the club)
Joint = zelfstanding / bijvoeglijk voornaamwoord (our joint presence..., a joint effort...)
Joined = werkwoord (they joined the club)
Joint = zelfstanding / bijvoeglijk voornaamwoord (our joint presence..., a joint effort...)
No offense, maar volgens mij heeft Nick gelijk
Maar wanneer komt er meer info over? ben wel benieuwd wat het precies inhoudt enzo.
Maar wanneer komt er meer info over? ben wel benieuwd wat het precies inhoudt enzo.
Iets met iRacing denk ik, toch?
Jah, duhhh 
Maar wat is het dan precies. is het een samenwerking met een andere community, is het een nieuwe naam voor de mensen in dit topic, is het iets compleet nieuws, etc. etc.
Tevens door de naam 'simracing', zou het ook prima kunnen zijn voor meerdere games, zoals AC, iRacing, rFactor etc... Uit dat plaatje haal ik dat niet allemaal natuurlijk.
Maar ik zal geduldig afwachten op meer info. En in de tijd dat ik afwacht, kijken of ik wat meer tijd kan vrijmaken om te racen....
Maar wat is het dan precies. is het een samenwerking met een andere community, is het een nieuwe naam voor de mensen in dit topic, is het iets compleet nieuws, etc. etc.
Tevens door de naam 'simracing', zou het ook prima kunnen zijn voor meerdere games, zoals AC, iRacing, rFactor etc... Uit dat plaatje haal ik dat niet allemaal natuurlijk.
Maar ik zal geduldig afwachten op meer info. En in de tijd dat ik afwacht, kijken of ik wat meer tijd kan vrijmaken om te racen....
Bij joint simracing denk ik meteen aan meerdere Sims tegelijk.
Hoogie zit er niet ver naast
Bij Joint denk ik toch aan heel iets anders
Cube Nuroad Race (2022)
Gokje, een oval league op zondag? En Joined/Joint omdat het meerdere auto's zijn? wisselen per week?Hoogie2004 schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:24:
No offense, maar volgens mij heeft Nick gelijk
Heerlijk dat speculeren zonder gehinderd te worden door enige vorm van kennis lol
Het zijn ook de fanatics die Join(t)/(ed) zijn en niet simracing(s) / (ingen
)
NickThissen schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:29:
Bij joint simracing denk ik meteen aan meerdere Sims tegelijk.
Moest echt 5 keer lezen voordat ik begreep wat hier staat. maar je hebt wel gelijk btw, Fanatics=zelfstandig naamwoord in deze zin, en Simracing het bijvoegelijke naamwoord.Jubby schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:15:
Het zijn ook de fanatics die Join(t)/(ed) zijn en niet simracing(s) / (ingen)
[...]
as in, geen "gewone" fanatics, maar SIMRACING fanatics
Het kunnen ook fanaten zijn van een joint simracing onderneming
maar goed, vertel het nou maar gewoon
Ik lees ook steeds Fanatecs
Dan weet ik wel iemand die niet komt meedoen
Ermmm.. was jij niet een tijdje terug bezig met stuur te kopen van ze? met die pedals in de aanbieding?NickThissen schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:30:
JSF: jahoor, schijt fanatec.
Ik heb al een stuur en pedalen van ze hoor
maar ik heb er nooit problemen mee gehad, het is meer een inside joke dan werkelijkheid volgens mij.
Ja, inside joke. Hij rijdt nu OOK met een stuur met crappy table clamp 
Volgende week weer meer hints over JSF

Iemand al eens zo'n ding i.c.m. arduino gebruikt voor Iracing?

Lijkt me 1 van de goedkoopste oplossingen.
Kwam het hier tegen. Met code en al. Arduino heb ik al, het enigste waar ik niet zo zin heb is weer 6 weken op een bestelling van DX te wachten.

Lijkt me 1 van de goedkoopste oplossingen.
Kwam het hier tegen. Met code en al. Arduino heb ik al, het enigste waar ik niet zo zin heb is weer 6 weken op een bestelling van DX te wachten.

Jep, werkt prima. Heb zelf een hele set code liggen (C# voor interactie met iRacing, en Arduino voor de aansturing). Heb het alleen nooit afgemaakt
Werkte hardstikke leuk, statusleds voor water/olie temperatuur, gele/blauwe vlaggen, revcounter, kmteller, fuelmeter etc. Alleen is afmaken voor mij altijd het lastige met de projectjes die ik opstart, dus of dit ooit afkomt....

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 16-12-2013 15:52 ]
Xbox
Toevallig ook bij deal extreme besteld of ergens anders?
Die levertijd baal ik altijd zo van.. Vanavond is verder zoeken.
Gisteren trouwens wat races oval gedaan.. Ook leuk zeg! Vooral spannend omdat je zo kort op elkaar rijd
Gisteren trouwens wat races oval gedaan.. Ook leuk zeg! Vooral spannend omdat je zo kort op elkaar rijd

Hey! Die tableclamp is misschien wel het mooiste product van Fanatec. Je breekt eerder je bureau af dan dat je het stuur lostrekt, daar kan Thrustmaster nog iets van lerenJoepW schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:58:
Ja, inside joke. Hij rijdt nu OOK met een stuur met crappy table clamp
Oh en het moet echt "Joint" zijn in deze context
Komen van DX af ja. Vorige jaar keer besteld. Heb ook nog een setje kleinere displays liggen zonder de rev lights, die werken net zo makkelijk eigenlijk.R0y. schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:58:
Toevallig ook bij deal extreme besteld of ergens anders?
Moet het eigenlijk eens een keer afmaken, was toch wel leuk
Xbox
Nope.BobvK schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:05:
Samenwerking met digitalracing.nl toch?
Misschien iets voor een community project?
BM schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:51:
Jep, werkt prima. Heb zelf een hele set code liggen (C# voor interactie met iRacing, en Arduino voor de aansturing). Heb het alleen nooit afgemaaktWerkte hardstikke leuk, statusleds voor water/olie temperatuur, gele/blauwe vlaggen, revcounter, kmteller, fuelmeter etc. Alleen is afmaken voor mij altijd het lastige met de projectjes die ik opstart, dus of dit ooit afkomt....
Hmmm t`is dat me deze post nu pas opvalt.JoepW schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:29:
Ik heb nu beide keys onveranderd gelaten, enkel dat 'C0' blok veranderd. Wel ffb, wel een beetje zwaar, ga ff testen
TS?
Joep, kan je met zekerheid stellen dat met "C0" zwaarder voelde dan met "30" ???
Als dat zo is dan klopt mijn aanname.
How do you save a random generator ?
Nee kan ik niet met 100% zekerheid zeggen
Kan je dat ene block nog 1 keertje proberen, Alsjeblieft.

Tenzij iemand anders nog een kleine poging wil maken ???

Dat wordt dan misschien morgen...
Vanavond McLaren @ Indy Road
Is goed, ik hoef alleen zwaarder of lichter te weten, meer niet.JoepW schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:40:
Dat wordt dan misschien morgen...
btw misschien doe ik vanavond weer eens mee, als het goed is natuurlijk.
hoe meer zielen hoe meer crashes... ehhrr... vreugd natuurlijk
hihi
Cube Nuroad Race (2022)
Ik ben er een keertje niet bij vanavond, afgelopen woensdag 2e dochtertje geboren, dus ff druk genoeg daarmee 
Voorlopig even pauze van het racen, maar blijf jullie in de gaten houden uiteraard, en krijg vanzelf weer tijd vrij om lekker te rijden 's avonds
Voorlopig even pauze van het racen, maar blijf jullie in de gaten houden uiteraard, en krijg vanzelf weer tijd vrij om lekker te rijden 's avonds
Gefeliciteerd! Geniet er van!
hmmz als ik naar de league sessions pagina ga, krijg ik een JSP error. Zowel in Chrome als in IE. Iemand anders ook last van? ik zou vanavond wel graag mee doen
dit krijg ik als melding:
dit krijg ik als melding:
code:
1
2
3
4
| JSPG0049E: /member/leagueSessions_content.jsp failed to compile : JSPG0091E: An error occurred at line: 62 in the file: /member/leagueSessions_content.jsp JSPG0093E: Generated servlet error from file: /member/leagueSessions_content.jsp /opt/IBM/WebSphere/AppServer/profiles/AppSrv01/temp/ws05Node01/WS05Race02/membersiteEAR/membersite.war/member/_leagueSessions_5F_content.java : 192 : The method getEncodedLeagueName() is undefined for the type LeagueMembership |
[ Voor 61% gewijzigd door Linc op 16-12-2013 20:04 ]
Word een normale hosted sessie, niet als league race!
Xbox
Hij komt zo als hosted sessie in de lucht
Misschien wel leuk, moet ik nog wel een hoop cleanup doen voor het toonbaar is
Filmpje: https://skydrive.live.com...WAmPo&ithint=video%2c.mp4
Xbox
Gelijk 2 besteld! Stel ik krijg een doa (altijd geluk met zulke dingen).... Of ik verpruts hetBM schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:06:
[...]
Zo niet kan die tweede naar een tweaker.
Nu hopen dat DX is opschiet met zijn leveringen

Zucht, start ging lekker, maar na een paar rondjes spinde ik. was niet heel erg, maar verloor een paar plekken. ronde later had ik een IO error. Mijn stuur en pedalen reageerde nergens meer op, gelukkig niemand anders meegenomen toen ik de baan af ging. stekker er in en eruit en weer naar de pits gehobbeld voor gratis repair, maar even later ging het weer mis. Toen was het wel klaar voor mij
[ Voor 6% gewijzigd door Linc op 16-12-2013 21:38 ]
Zo dat was @&&@££¥£%%^.
Jump start
Jump start
Doe ik weer eens een keer mee. 
Bij start, oh damn maar 5L fuel.
Stond nog een minuut op de klok dus terug naar de pits Esc.
In de pits meteen start gemist. (maar ik had toch nog 1 minuut ???, Laatste persoon zal wel net grid gejoined hebben ofzo.)
Maar toch fuel maar toegevoegd 50L voor de zekerheid.
Ik ga rijden, gaat best eigenlijk nog niet klaar met setup.
2 ronden later "Thats it we`re out of fuel" ??? (terwijl ik toch echt 100% zeker was dat ik fuel toegevoegd had)
Dus nog een keer tow en na een paar rondjes maar opgegeven.
iRacing zal het wel druk gehad hebben. (kerst enzo)
Maarja volgende keer beter. (iig geen wreck gemaakt
)

Bij start, oh damn maar 5L fuel.
Stond nog een minuut op de klok dus terug naar de pits Esc.
In de pits meteen start gemist. (maar ik had toch nog 1 minuut ???, Laatste persoon zal wel net grid gejoined hebben ofzo.)
Maar toch fuel maar toegevoegd 50L voor de zekerheid.
Ik ga rijden, gaat best eigenlijk nog niet klaar met setup.
2 ronden later "Thats it we`re out of fuel" ??? (terwijl ik toch echt 100% zeker was dat ik fuel toegevoegd had)
Dus nog een keer tow en na een paar rondjes maar opgegeven.
iRacing zal het wel druk gehad hebben. (kerst enzo)
Maarja volgende keer beter. (iig geen wreck gemaakt
[ Voor 4% gewijzigd door enchion op 16-12-2013 22:38 ]
Ondanks het gebrek aan snelheid toch wel naar m'n zin gehad. De start was hectisch, mensen voorin die niet wegkwamen en mensen achter me die juist wel goed startten, ze kwamen van alle kanten. Eek. Een paar ronden later een momentje met Bas, ik dacht even dat ik te vroeg remde, maar het blijkt dus een probleem met z'n stuur te zijn geweest. Phew.
Op de helft gepasseerd door Joep. Ik schakelde te snel terug, wat niet werkte. Nog een keer proberen, te ver terug geschakeld... Joep was toch veel sneller, anders was hij de volgende bocht er wel voorbij gegaan.
De rest van de race was net zo saai als Assetto Corsa... Incloos gereden, alleen na de finish kwamen er nog twee rijders aan op volle snelheid. Mijn spotter had niets gezegd, normaal gesproken scheldt hij me de huid vol na de finish, dus was ik niet helemaal zeker of de twee achter me nog aan het racen waren. Voor de zekerheid maar op het gras gegaan, maar dus wel één incje... :-/
Marcel, gefeliciteerd!
Op de helft gepasseerd door Joep. Ik schakelde te snel terug, wat niet werkte. Nog een keer proberen, te ver terug geschakeld... Joep was toch veel sneller, anders was hij de volgende bocht er wel voorbij gegaan.
De rest van de race was net zo saai als Assetto Corsa... Incloos gereden, alleen na de finish kwamen er nog twee rijders aan op volle snelheid. Mijn spotter had niets gezegd, normaal gesproken scheldt hij me de huid vol na de finish, dus was ik niet helemaal zeker of de twee achter me nog aan het racen waren. Voor de zekerheid maar op het gras gegaan, maar dus wel één incje... :-/
Marcel, gefeliciteerd!
Er is wel zo'n DX SLI Manager gemaakt voor iRacing door Mark Silverwood o.i.d.BM schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:06:
[...]
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1847021.page
Heb die meuk ook wel thuis liggen, maar vond het programma niet altijd even stabiel draaien en die gast is ook (tijdelijk?) gestopt met het ontwikkelen ervan.
Daarnaast ben ik ook te lui en onhandig om er een of ander fatsoenlijke mount of box o.i.d. voor te maken zodat het niet los rond slingert op m'n bureau.
Kortom getest en het werkt wel, maar nu ligt het ergens in een la stof te happen
Vet! Ik ben benieuwd wat ze dan met de Ford gaan doen, aangezien die geen COTF is. Misschien hetzelfde als bij NASCAR auto's?
Cool, kan niet wachten tot 2016 
Wat zal de tweede aankondiging zijn dan?
Wat zal de tweede aankondiging zijn dan?
Herkenbaar. Ben er vorig jaar mee begonnen toen die SLI Manager nog in de kinderschoenen stond (1 scherm, basic info). Vond het toentertijd ook gewoon een leuk hobbyproject om te kijken wat er mee mogelijk was. Nick had al een mooie C# SDK wrapper voor iRacing geschreven, en daarmee was het vrij snel mogelijk om allerlei leuke dingen uit te lezen. Had nog genoeg ideeen voor meer functies, maar goed, nooit meer mee verder gegaan. Had ook geen idee hoe of waar te monteren. Op dat moment hing alles maar via een breadboard aan elkaar geknoopt, niet ideaal om dat de hele tijd zo te gebruiken.Red Baron schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 01:28:
[...]
Er is wel zo'n DX SLI Manager gemaakt voor iRacing door Mark Silverwood o.i.d.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1847021.page
Heb die meuk ook wel thuis liggen, maar vond het programma niet altijd even stabiel draaien en die gast is ook (tijdelijk?) gestopt met het ontwikkelen ervan.
Daarnaast ben ik ook te lui en onhandig om er een of ander fatsoenlijke mount of box o.i.d. voor te maken zodat het niet los rond slingert op m'n bureau.
Kortom getest en het werkt wel, maar nu ligt het ergens in een la stof te happen
Was een bijzondere race gister. Hele training lopen vechten met de auto, en nergens een echt lekker rondje kunnen neerzetten. Wat resulteerde in.... plek 3 in de kwalificatie
Rest van de race lopen trappen om nog aansluiting te vinden met de mensen voor me, en dat lukte tegen het einde van de race. 'Helaas' maakten Niel en Jos wat fouten waardoor ik ze zonder gevecht voorbij kon. Leuk voor de plekken, maar ik ga toch liever het gevecht aan
Al met al prima vermaakt. Tis me wel duidelijk geworden dat pushen met deze auto niet helpt...rustig en beheerst de bocht in is echt veel en veel sneller
Xbox
Ik heb uiteindelijk ook een erg leuke race gehad, maar tijdens de practice was het kommer en kwel. Wat ik ook probeerde, het ging voor geen meter. Met een opt van 1:26.9 in practice zag ik de bui al hangen. Aan het einde van de practice kwam ik er achter dat ik al de hele tijd aan het rondrijden was met fuelmap 2 (fuelsaving)... pffff sukkel
Hoe het komt geen idee, want ik had gewoon de setup van Joep gepakt, en daar de wing en brakebias aangepast... mja... dat gefixt en nog q fuel erin gedaan, maar ook daarmee lukte het niet om in de practice een snelle ronde neer te zetten.
Voor de Q heb ik het over een andere boeg gegooit. Outlap erg rustig gereden, en geconcentreerd op een goeie en snelle exit richting de oval. Daarna overal een paar meter eerder remmenen de auto meer de bocht in laten remmen/rollen. En zowaar, daar stond ineens een 26.3 op de klok... 0.6 sneller dan mijn opt. 2e ronde verklootte ik door in het begin ergens te vroeg op het gas te gaan, met een mega overstuur als gevolgd. Rest van de ronde banden laten afkoelen, en nog eens aangezet voor de laatste 2 rondes, maar ook die verklootte ik allebei. Resulteerde in een P7.
De race was super. Ik had tijdens de Q nog ff de start geoefend, en dat lukte vrij aardig. Toen het licht op groen ging lanceerde ik echt goed van mn plek, en zat zowat meteen op Nick zn bumper. De keuze was remmen of naar rechts. Dat werd dus rechts, waarbij ik, zo bleek later, Robbert nogal sneed (sorry). Zo was ik bij het ingaan van T1 van P7 naar P3 opgeschoten. Een paar bochten later liet ik teveel ruimte voor Rudy, waardoor ik zelf met een achterwiel net op het gras kwam en een flinke snap oversteer kreeg. Een 2FMSH redde me, maar zorgde voor hartkloppingen bij Maykel (wederom sorry...). Hij kon me wel voorbij, zo kwam ik na L1 op P4 door... Niet gek... Achter me werd ondertussen de druk flink opgevoerd door Robbert en Nick, en het was duidelijk dat ik die niet heel erg lang van me af kon houden. Na enkele rondes ging het dan ook mis in T1, ik stuurde iets te vroeg in, reed alle kegels om, en kreeg een mooie slowdown. Nick en Koen kwamen me voorbij, maar kon nog net voor Robbert blijven. Zo kwam er een beetje een treintje met aan kop Maykel, daarachter achtereenvolgens Koen, ik, Robbert, Martijn, Wim, Jos, Dirk, en Niel. Achter me werd flink van positie gewisseld, en voor me onderschatte Koen hoe hard Maykel kon remmen, en tikte hem na de backstraight net aan. Robber en ik konden het net ontwijken, en de rest van de trein kwam er meteen achteraan. Uiteindelijk was het maar een kwestie van tijd voordat Robbert me voorbij ging. Na een aantal keer proberen lukte het hem uiteindelijk bij het ingaan van T1. Nick was ondertussen iets teruggevallen, en zat vlak achter me. Een paar bochten later ging ik iets wijd, en kon hij hem er tussen prikken. Ik had echter nog geen zin om op te geven, waardoor we ongeveer de halve ronde naast elkaar hebben gereden. Helaas had hij in de scherpe linkerbocht vlak voor de oval de binnenkant, en moest ik hem toch voorlaten. Ontzettend gaaf gevecht!
Daarna zat Martijn op m'n bumper, en we waren redelijk aan elkaar gewaagd. Zeker door de slipstream was het nagenoeg onmogelijk om echt weg te rijden. We hebben zeker 2 of 3 keer van positie gewisseld, waar her en der ook wat kleine tikjes werden uitgedeeld. Gelukkig allemaal zonder schade. Uiteindelijk trok ik aan het langste eind, en kon ook Wim Martijn voorbij. Ook met Wim bleef het vrij close, en hij haalde me in de ronde voor de pitstops nog net in (GRMBL). We doken tegelijk de pits in (ik met nog 0.4L in de tank), en ik kon vrij goed naar hem toe remmen bij de pits ingang. Ik had een vrij goeie pitstop, terwijl ik toch 35L en 4 banden nam, en kwam zo voor Wim de pits weer uit. Rudy kwam net voorbij zeilen, en reed vlak voor me T1 in. Ik kon echter wel aanhaken door de geweldige slipstream. Hij was te snel voor me om in te halen, en het gat bleef tussen de 0.6 en 1s hangen. Zo kon ik de jongens achter me goed voorblijven, en nog wat lijnen leren van Rudy
Dit heb ik tot aan de finish vol kunnen houden, en zo P5 kunnen scoren. Wederom een erg goed resultaat voor een auto waar ik na een uur practice nogsteeds van dacht dat het een dropweek zou worden.
Al met al heerlijk geraced in een kut auto op een kut baan
Voor de Q heb ik het over een andere boeg gegooit. Outlap erg rustig gereden, en geconcentreerd op een goeie en snelle exit richting de oval. Daarna overal een paar meter eerder remmenen de auto meer de bocht in laten remmen/rollen. En zowaar, daar stond ineens een 26.3 op de klok... 0.6 sneller dan mijn opt. 2e ronde verklootte ik door in het begin ergens te vroeg op het gas te gaan, met een mega overstuur als gevolgd. Rest van de ronde banden laten afkoelen, en nog eens aangezet voor de laatste 2 rondes, maar ook die verklootte ik allebei. Resulteerde in een P7.
De race was super. Ik had tijdens de Q nog ff de start geoefend, en dat lukte vrij aardig. Toen het licht op groen ging lanceerde ik echt goed van mn plek, en zat zowat meteen op Nick zn bumper. De keuze was remmen of naar rechts. Dat werd dus rechts, waarbij ik, zo bleek later, Robbert nogal sneed (sorry). Zo was ik bij het ingaan van T1 van P7 naar P3 opgeschoten. Een paar bochten later liet ik teveel ruimte voor Rudy, waardoor ik zelf met een achterwiel net op het gras kwam en een flinke snap oversteer kreeg. Een 2FMSH redde me, maar zorgde voor hartkloppingen bij Maykel (wederom sorry...). Hij kon me wel voorbij, zo kwam ik na L1 op P4 door... Niet gek... Achter me werd ondertussen de druk flink opgevoerd door Robbert en Nick, en het was duidelijk dat ik die niet heel erg lang van me af kon houden. Na enkele rondes ging het dan ook mis in T1, ik stuurde iets te vroeg in, reed alle kegels om, en kreeg een mooie slowdown. Nick en Koen kwamen me voorbij, maar kon nog net voor Robbert blijven. Zo kwam er een beetje een treintje met aan kop Maykel, daarachter achtereenvolgens Koen, ik, Robbert, Martijn, Wim, Jos, Dirk, en Niel. Achter me werd flink van positie gewisseld, en voor me onderschatte Koen hoe hard Maykel kon remmen, en tikte hem na de backstraight net aan. Robber en ik konden het net ontwijken, en de rest van de trein kwam er meteen achteraan. Uiteindelijk was het maar een kwestie van tijd voordat Robbert me voorbij ging. Na een aantal keer proberen lukte het hem uiteindelijk bij het ingaan van T1. Nick was ondertussen iets teruggevallen, en zat vlak achter me. Een paar bochten later ging ik iets wijd, en kon hij hem er tussen prikken. Ik had echter nog geen zin om op te geven, waardoor we ongeveer de halve ronde naast elkaar hebben gereden. Helaas had hij in de scherpe linkerbocht vlak voor de oval de binnenkant, en moest ik hem toch voorlaten. Ontzettend gaaf gevecht!
Daarna zat Martijn op m'n bumper, en we waren redelijk aan elkaar gewaagd. Zeker door de slipstream was het nagenoeg onmogelijk om echt weg te rijden. We hebben zeker 2 of 3 keer van positie gewisseld, waar her en der ook wat kleine tikjes werden uitgedeeld. Gelukkig allemaal zonder schade. Uiteindelijk trok ik aan het langste eind, en kon ook Wim Martijn voorbij. Ook met Wim bleef het vrij close, en hij haalde me in de ronde voor de pitstops nog net in (GRMBL). We doken tegelijk de pits in (ik met nog 0.4L in de tank), en ik kon vrij goed naar hem toe remmen bij de pits ingang. Ik had een vrij goeie pitstop, terwijl ik toch 35L en 4 banden nam, en kwam zo voor Wim de pits weer uit. Rudy kwam net voorbij zeilen, en reed vlak voor me T1 in. Ik kon echter wel aanhaken door de geweldige slipstream. Hij was te snel voor me om in te halen, en het gat bleef tussen de 0.6 en 1s hangen. Zo kon ik de jongens achter me goed voorblijven, en nog wat lijnen leren van Rudy
Al met al heerlijk geraced in een kut auto op een kut baan
Cube Nuroad Race (2022)
Het was een leuke race gister en ik heb me goed vermaakt. Ondanks dat er veel mensen vooraf klaagde over de combinatie heb ik toch veel gevechten en close racing gezien in de race.
Zelf duurde het even voor ik een setup had die ik lekker vond. Paar geprobeerd die geshared waren maar uit eindelijk toch een gekozen die ik zelf nog in men Iracing setup folder had staan. Daarmee kon ik goed rond komen in de practise (zonder om de 2 rondjes te spinnen). In kwalificatie nog een nette tijd kunnen rijden waardoor ik vanaf P5 mocht starten volgens mij.
Had een mooie start en wou men voorganger voorbij echter doken Marko en ik in hetzelfde gaatje en kon ik nog maar net op tijd remmen waardoor Jos achterop mij knalde. Gelukkig maar een zacht tikje waardoor we gewoon door konden. Maar verloor wel wat plekjes hierdoor. Redelijk voorzichtig met zoveel man om me heen ronde 1 door gekomen en toen lekker in de slipstream wat plekjes goed kunnen maken.
Zo kwam ik uit eindelijk met Nick in gevecht. We reden op P3 en 4 rond achter Rudy en Bob die al een gaatje hadden geslagen met de rest. Zag al dat we die niet meer gingen bij halen. Dus maar besloten achter Nick te blijven om zo een gaatje naar Marko te krijgen die achter ons ree. Dat lukte aardig en voor de pitstops was het gat naar achter al opgelopen naar 8 seconde. Was ondertussen voor Nick beland (maakte wat foutjes) en hij dook een ronde voordat ik moest de pit in. Ronde later dook ik zelf erin en zonder al teveel problemen weer eruit. Nick zat weer op men staart dus niks gewonnen of verloren door de pitstop. Was wel oppassen met nieuwe bandjes want zeker de eerste ronde was die wat onstabiel. Beetje lopen stuivertje wisselen met Nick en weer besloten even achter hem te hangen om gaatje naar Rudy te houden die door problemen achter ons was beland. In de een na laatste ronde Nick weer in de slipstream voorbij gegaan en geprobeerd hem achter me te houden in de laatste ronde. Echter was ik iets te voorzichtig in turn 1 waardoor Nick weer voor me kwam. Zodoende als 3de geëindigd en een zeer leuke race gehad,
Zelf duurde het even voor ik een setup had die ik lekker vond. Paar geprobeerd die geshared waren maar uit eindelijk toch een gekozen die ik zelf nog in men Iracing setup folder had staan. Daarmee kon ik goed rond komen in de practise (zonder om de 2 rondjes te spinnen). In kwalificatie nog een nette tijd kunnen rijden waardoor ik vanaf P5 mocht starten volgens mij.
Had een mooie start en wou men voorganger voorbij echter doken Marko en ik in hetzelfde gaatje en kon ik nog maar net op tijd remmen waardoor Jos achterop mij knalde. Gelukkig maar een zacht tikje waardoor we gewoon door konden. Maar verloor wel wat plekjes hierdoor. Redelijk voorzichtig met zoveel man om me heen ronde 1 door gekomen en toen lekker in de slipstream wat plekjes goed kunnen maken.
Zo kwam ik uit eindelijk met Nick in gevecht. We reden op P3 en 4 rond achter Rudy en Bob die al een gaatje hadden geslagen met de rest. Zag al dat we die niet meer gingen bij halen. Dus maar besloten achter Nick te blijven om zo een gaatje naar Marko te krijgen die achter ons ree. Dat lukte aardig en voor de pitstops was het gat naar achter al opgelopen naar 8 seconde. Was ondertussen voor Nick beland (maakte wat foutjes) en hij dook een ronde voordat ik moest de pit in. Ronde later dook ik zelf erin en zonder al teveel problemen weer eruit. Nick zat weer op men staart dus niks gewonnen of verloren door de pitstop. Was wel oppassen met nieuwe bandjes want zeker de eerste ronde was die wat onstabiel. Beetje lopen stuivertje wisselen met Nick en weer besloten even achter hem te hangen om gaatje naar Rudy te houden die door problemen achter ons was beland. In de een na laatste ronde Nick weer in de slipstream voorbij gegaan en geprobeerd hem achter me te houden in de laatste ronde. Echter was ik iets te voorzichtig in turn 1 waardoor Nick weer voor me kwam. Zodoende als 3de geëindigd en een zeer leuke race gehad,
Dit topic is gesloten.