Dat is inderdaad een van mijn problemen. Eigenlijk zijn er maar weinig bochten die ik echt 100% juist kan nemen op het circuit: 1, 7, 11 en de 13 combinatie. In bochten 3 (eigenlijk de 2de bocht, geen idee waarom dat klein boogje tussenin een nummer krijgt) en 14 krijg ik dan weer nooit de apex te pakken, geen idee hoe dat komt. Ik zit er altijd een halve tot een hele meter van af. Als ik dan iets vroeger rem, verlies ik te veel. Vroeger insturen is dan weer een te vroege apex.Niellie41 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:39:
[...]
Het is belangrijk dat je de bochten voor de rechte stukken goed uit komt, want daar kan je veel tijd winnen of verliezen.
En in de Carousel verlies ik toch ook wat tijd terwijl ik er blijkbaar toch mijn linksvoor compleet doorjaag op 10 rondjes, gewoon in die bocht. En in de Canada corner lijk ik dan weer niet weg te geraken in 3de terwijl 2de veel te kort is

Ik heb al wat kunnen spelen met de setup en onmiddellijk 1.5 seconde van mijn besttijd afgehaald. Ook in een langere run lijk ik minstens een halve seconde gewonnen te hebben, maar een heel goed gevoel heb ik nog niet. Maar dan nog, oefenen en racen, het is helemaal anders...