DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het leukste is, je kan bump draften. Het ziet er makkelijk uit, maar bijna iedereen is bang wanneer hij dat de eerste keer moet doen.
[ Voor 20% gewijzigd door Niellie41 op 06-12-2013 10:31 ]
Ben nooit bang hoor. Ik bumbdraft ze zelfs in de bochten als ze niet opschieten. Op de een of andere manier wordt dat echter niet zo gewaardeerdNiellie41 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:30:
Jep. Op banen als Daytona en Talladega waar men vol gas rijdt, kan je elkaar alleen inhalen door te draften. Als je de draft verliest moet je zo snel mogelijk iemand vinden om mee samen te werken om zo in de lead lap te blijven, voor wanneer de caution komt.
Het leukste is, je kan bump draften. Het ziet er makkelijk uit, maar bijna iedereen is bang wanneer hij dat de eerste keer moet doen.
Dit is een zeer uitdagende combinatie en om redelijk heelhuids rond te komen moet je er zeker flink geoefend hebben. Tevens kan het op de berg redelijk spoken, qua weer
Om die reden hebben we besloten de race met default iRacing weer te verrijden en op zondagavond om 20:00 uur een 2 uur durende vrije training te hosten.
Special Lotus Practice Week 7 (13S4) | 08-12-13 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
Programma (CET) | |||||||||||||||||||||||
|
Weersvoorspelling |
Temperatuur | Luchtvochtigheid | Mist | Windsnelheid | Windrichting | Wolken |
26° C | 55% | 0% | 3 Km/u | N | Partly Cloudy |
Speciale vrije training tbv maandag |
GoT Monday Tournament Week 7 (13S4) | 09-12-13 |
|
|
|
Weersvoorspelling |
26° C | 55% | 0% | 3 Km/u | N | Partly Cloudy |
Deze race is met DEFAULT weer en op zondag om 20:00 uur is er een vrije training gepland |
Daarnaast is de juiste setup vinden ook een hele uitdaging. Ik heb een zip-file gemaakt van de tot gisteren geposte setups op het memberforum.
Zelf heb ik een paar rondjes gereden en heb 1 stabiele, maar niet snelle (denk ik) setup wat aangepast. Deze zit er ook bij. Er zitten ook hele slechte setups bij met verkeerde bakverhoudingen, te veel DF en ook setups die op de hobbels afremmen.
Hier de zip-file: https://dl.dropboxusercon..._s4/13S4_L79_Bathurst.zip
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Als ik dan ook kijk naar de circuits wat ik al heb, kom ik voorlopig uit op races 4 en 9: met de Solstice op Sebring en Gilles Villeneuve. Dat zal waarschijnlijk wel veranderen begin volgend seizoen
Om dan nog even terug te komen op het probleem met mijn gaspedaal, in een topic op het iRacingforum (ik weet de titel niet juist en ik kan er nu even niet aan) werd aangehaald dat het een massaprobleem zou zijn. Een aarding aanleggen aan de pedalen zou dan helpen. Kan iemand dat bevestigen? Anders zal ik dat pedaal inderdaad moeten short calibreren, maar dan verlies je toch wel wat precisie.
zit de hele dag al bij 1 klant om 1 softwarepakketje aan de praat te krijgen. we zouden vanochtend testen en dan zou ik het issue oplossen vandaag.
NU NET getest... issue bestaat niet meer...... ALSOF IK GODVERDOMME NIETS BETERS TE DOEN HEB DAN 8 uur forums afstruinen!
Verwijderd
Op 31 minuten m'n qualy lap (het commentaar is priceless)
Op 37 minuten start van de race met big faal in T1
Ik ga om half 10 een herkansing doen in de Lotus, kijken of het nu beter gaat...
Verwijderd
lol die zit niet laag genoeg blabla koekmaalVerwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:05:
Pocono Nascar style?
Op 31 minuten m'n qualy lap (het commentaar is priceless)
Op 37 minuten start van de race met big faal in T1
[video]
Dinsdag komt een G25 setje binnen, dus tot dan zal ik het nog even moeten doen met me PS3 controller.
Toch een korte vraag, nu heb ik dus net me account aangemaakt (betaald etc), nu updates aan het downloaden. Alleen tot mijn grote verbazing zie ik dat Iracing me voor en achternaam gebruikt als nick? Is er een mogelijkheid om dit te veranderen?
Edit:
Ok, even in de voorwaarden gekeken. Ze gebruiken dus echte namen.
Hoe is dit naar de buitenwereld, iedereen die mij in google gooit kan dus mijn iracing profile zien?
[ Voor 17% gewijzigd door R0y. op 07-12-2013 16:09 ]
Gelukkig.NickThissen schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:14:
Je moet inderdaad je eigen naam gebruiken, maar je profiel en alles is compleet afgeschermd voor mensen zonder account, dus je bent alleen zichtbaar voor mensen die een account hebben.
Zojuist wat test rondjes gedaan met de Mazda MX-5 op Lime Rock Park.
Er is wel het e.e.a. mis met mijn PS3 controller, zo om de 30 seconden (ik stuur met linker stick, geef gas met rechter stick) lijkt het net of ik de hele tijd van links naar rechts stuur (heel snel) en het zelfde met gas.
Kan niet wachten tot me stuur binnen is en dan wat rondjes te doen

En inderdaad Nick, AC kan ook ontzettend vermakelijk zijn. Niet alle auto's vind ik fijn maar de Abarth 500 en de E92 vind ik toch wel vrij geniaal.
Ik denk dat AC ver vooruit is qua tire model, feedback en physics. In ieder geval dan qua gevoel voor ons, of het allemaal fysisch klopt is dan weer een tweede (dat geloof ik bij iRacing eerder), maar het gevoel is goed en dat is misschien toch net wat belangrijker.
De graphics zijn uiteraard ook beter, maar daar zit ik zelf niet zo mee.
Maar op voor de rest zowat alles loopt iRacing toch VER vooruit denk ik. Denk eens even na wat we nu in AC kunnen en wat we nu in iRacing kunnen; iRacing heeft gewoon 7 jaar voorsprong ofzo, en wat we tot nu toe gezien hebben is de development snelheid bij AC niet veel hoger dan bij iRacing. Ik denk voornamelijk aan multiplayer (en dan niet eens het hele online infrastructuur die iRacing heeft), bijvoorbeeld pit stops, schademodel, races, fatsoenlijke league racing (zelf hosten en al die dingen wat we nu kunnen als tournaments etc), koppeling met racen in de echte wereld (echte populaire series zoals nascar, Proto>, Grand-Am, etc, ja die zijn allemaal out-dated in iRacing maar in AC zit dat nog helemaal niet), en dan dingen die iRacing nog niet eens heeft (driver swaps, dynamische race lijn, flat spots, regen, fatsoenlijk dynamisch weer, etc)... Ik kan blijven door gaan maar AC loopt zo enorm ver achter dat ik niet denk dat het binnen een jaar of 2-3 beter zal zijn dan iRacing. Ook is er nog maar weinig content, best een aardige bak auto's maar de tracks zijn echt te karig vind ik (ben er al bijna op uitgekeken), en er lijkt momenteel nog geen koppeling met echte series zoals ik al zei. Bijvoorbeeld F1 kampioenschap of grand-am / wec / alms en die nieuwe combinatie daarvan, etc, etc, etc...
Lang verhaal kort: ik vind het rijden super maar als game / sim loopt het JAREN achter op iRacing en ik heb niet het gevoel dat dat heel snel zal verbeteren.
*En juist het kiezen is zo jammer; je moet bijna wel kiezen want je kan niet beide fatsoenlijk rijden, een half uurtje AC en ik moet echt weer inkomen bij iRacing en andersom, kan niet zomaar omstappen dus ik zal uiteindelijk een moeten kiezen denk ik

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 08-12-2013 16:43 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 08-12-2013 17:17 ]
Vanavond om 8 uur een extra oefen sessie voor morgen, L79 op Bathurst! Ik probeer er bij te zijn en als er genoeg interesse is kan ik een 'walkthrough' doen, ik denk dat dat wel nuttig is op deze baan...
Hier alvast mijn setup:
http://iracingsetups.nick...ps/ViewSetup.aspx?id=4958
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 08-12-2013 18:45 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Ik zal me best doen. Volgens mij hadden we beter 35 km/h wind kunnen pakken, ik kan er niet aan wennen zo, totaal geen gripJoepW schreef op zondag 08 december 2013 @ 18:44:
Ik ga het niet redden vanavond, te laat terug uit Duitsland. @Nick: Als je een mooi rondje rijdt wil je die dan ff saven en beschikbaar stellen alhier (als replay)? Bvd.... Suc6 straks.
https://dl.dropboxusercon...8/L79_Bathurst_56_754.zip
Verwijderd
Volgende week laatste race op bumpy Kentucky.

Ok, het was maar in de 2de split, maar toch is het een fijn gevoel. Ik stond 2de op de grid en kon voor een keer mijn positie houden bij de start. Ik heb toen eerst rustig afgewacht. De rijder voor mij was redelijk consistent, maar net iets trager dan mij. Na 6 rondjes wist ik goed waar zijn sterkte- en zwaktepunten lagen. Uiteindelijk ben ik heb voorbij geraakt door beter uit de voorlaatste bocht te komen. Dan deur-aan-deur sunset bend ingereden, maar ik wist dat ik daar veel later remde en door mijn gewone lijn te volgen heb ik de leiding kunnen nemen. Het werd nog even billen knijpen in de laatste ronde door 2 gemiste versnellingen (ik ben vandaag begonnen zonder hulpkoppeling te rijden), maar het uiteindelijk toch gehaald.
Door deze overwinning ben ik boven de 4.00 SR gesprongen en ik ben dan ook onmiddellijk gepromoveerd naar een C-licentie. En blijkbaar sta ik nu ook al klaar om te promoveren naar B met een SR van 3.54. Ik ga het seizoen wel uitdoen met de Mustangs en misschien ga ik volgend seizoen ook nog hetzelfde kampioenschap rijden. Valt nog te bezien.
Edit: achteraf gezien zal onmiddellijk promoveren naar B moeilijk gaan omdat de Mustangraces niet meer meetellen voor mijn MPR, die natuurlijk gereset is.
[ Voor 6% gewijzigd door ThiJor op 09-12-2013 00:24 ]
Eerste race een incident, mijn schuld. 2e race een te loose setup gebruikt van het forum en hem met 5 minuten te gaan in de muur gehangen ... - 100 iR en -1 SR.
Wel de setup wat gewijzigd:
https://dl.dropboxusercon...hissen_JoepW_13S4_R-1.sto
- Iets minder steering ratio (stuurt net ff wat rustiger)
- 4 kliks kortere 5 (5 kliks is te kort)
- ARB hetzelfde gelaten
- BB wat veiliger gezet om ook bij lastwisseling op de berg te kunnen bijremmen
- Wagenhoogte achter aangepast aan minder brandstof
[ Voor 45% gewijzigd door JoepW op 09-12-2013 16:55 ]
Maar focus niet teveel op mijn setup, op het forum staan nog anderen.
misschien een idee om unlimited repairs te doen ;P
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Woeps, mijn 1e spinvrije ronde was 2:09.6JoepW schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:51:
Nou..... Dat wordt een korte race vanavond voor mij....... Paar rondjes op 90% gaat aardig met een rondetijd van 2:00,1. Maar als ik dan ga pushen op zoek naar meer dan gaat het grandioos snel fout en een kusje met die prachtige muren is einde verhaal
Wel de setup wat gewijzigd:
https://dl.dropboxusercon...hissen_JoepW_13S4_R-1.sto
- Iets minder steering ratio (stuurt net ff wat rustiger)
- 4 kliks kortere 5 (5 kliks is te kort)
- ARB hetzelfde gelaten
- BB wat veiliger gezet om ook bij lastwisseling op de berg te kunnen bijremmen
- Wagenhoogte achter aangepast aan minder brandstof

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Iracing stopped working en vervolgens de melding dat Iracing niet op mijn PC geinstalleerd was.
Het ging bijna lekker, niet snel maar kon wel rondjes rijden.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
tijdens e practice ging het langzaam maar zeker steeds beter, en in mn eerste vliegende ronde in Q zette ik een 1:57.5 neer met een ronde waarbij alles gewoon lukte. De rest van de Q lukte niet meer om er bij in de buurt te komen, dus een P3 voor mij, waar ik zeer tevreden over was.
Redelijk gestart, en mn P3 vast kunnen houden. Bij het aanremmen van de chicane na het lange rechte stuk bergaf kwam ik aan de binnenkant op de curbs, kwam daardoor ook aan de buitenkant op de curbs waardoor Jos hem bij het aanremmen van de laatste bocht hem ernaast kon zetten. Ik gaf ruimte, maar kwam zelf weer op de curbs, en kreeg een behoorlijke tankslapper waardoor Koen er ook nog voorbij kwam. Voor de rest redelijk rondgereden, en omdat ze voor me een voor een eraf gingen lag ik op een gegeven moment nog even 2e, maar maakte vlak daarna weer een fout in de laatste chicane waardoor ik spinde, en Jos er weer voorbij kwam.
Niet veel later ging het mis op de berg. In de 2e snelle linker stuurde ik te vroeg in, waardoor ik bij de exit wijd ging. ik was al flink van mn gas af gegaan, maar net niet genoeg. De lotus schoof met 2 wielen over de curbs, kwam met de bodem op de curbs en schoof rechtdoor de muur in. De lotus deed nog even kort een panorama pinball, en koprolde over de boarding heen. Met een teleport richting pits, met 2:10 tow. Ik kreeg ook gratis nieuwe banden en 40L fuel (thanks.... pfffff). Ik kwam na de pitstop maar weer moeilijk op gang, en reed een aantal rondjes van 2:00 ofzo. Gelukkig lag ik door al het gecrash van iedereen wel nog op P4 gelukkig. Koen ging niet veel later weer de mist in, en was klaar. Jos bleef ongeveer op hetzelfde tempo als mij rondrijden, en daar was ook geen eer meer te halen. Zo dus op P3 gefinished achter Rudy (die aan de horizon verdwenen was) en Jos. Meer dan ik van te voren verwacht had, en dit waren dus weer welkome punten. Ik had gedacht aan een dropweek
Cube Nuroad Race (2022)
Vervelend dat meer dan de helft van het veld uiteindelijk een disconnect kreeg. Ik had erna in ieder geval niet echt zin meer om het weer op te pakken, had een tow van rond de 2 minuten. Misschien leuk voor een andere keer ooit, mits de staff die bug gefixed krijgt.
Begin de Mazda ook steeds beter onder de knie te krijgen en de auto is nog aardig vergevingsgezind als je iets te lomp doet.
Mijn favorite auto's tot nu toe zijn de Mazda, Specracer Ford en de McLaren. Wel jammer dat je met die McLaren alleen maar van die lange races kan doen.
In kwalificatie kwam dat er echter niet uit door teveel te willen en weer een aantal auto's af te schrijven. Nog wel een 1.59.2 gereden in de allerlaatste ronde zodat ik niet achteraan hoefde te starten.
Bij de start rustig aan gedaan en netjes achter Maykel aan gereden. Echter bij het omhoog rijden van de berg kwam ik erachter dat je met volle tank en in de slipstream meer onderstuur hebt. De muur wou echter niet aan de kant gaan en ik had dus meteen schade. Jammer genoeg volgde Joep mij door mijn actie en konden we beide een nieuwe auto gaan halen. Gelukkig ree men auto nog redelijk zolang je niet harden dan 180 km/u reed. Waardoor ik zonder tow te gebruiken een verse auto kon halen. Daarna eigenlijk alleen nog Dirk tegen gekomen maar die was een stuk langzamer waardoor inhalen niet al te moeilijk was.
Nog wel een auto afgeschreven bij het naar beneden rijden van de berg. Doordat ik teveel afgeleid was door een langzaam rijdende Pascal voor me. Maar dat koste me geen positie omdat ik nog rijdend de pit kon opzoeken en meteen men pitstop kon uitvoeren.
Tot men verbazing zelfs met al deze problemen nog als 4de geeindigd echter wel op een rondje achterstand.
Dat had ik vanaf het begin.....derx666 schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:17:
.......daar was ook geen eer meer te halen. ......
Ik reed nog 'redelijke' tijden en in de Q zette ik toch nog een 8ste tijd met een 49,9. Zoals Robbert al schreef probeerde ik bij te remmen toen Robbert in L1 de muur raakte, maar helaas liep dat niet goed af.... Ik kon niet meer rijden en moest towen. Vervolgens 2 rondjes gereden, maar helaas kwam ik in een soort rare kadans op de berg en de 2 FMSH kon niet voorkomen dat ik mijn linker voorwiel en spoiler kreukelde. En weer een tow, want ik stond enorm in de weg. En weer 2 rondjes later zachtjes de muur geraakt (echt heeeel zachtjes met een 0x) en auto was niet meer te rijden. Uit nijd de auto expres hard in de muur gezet en klaar. Zoals ik al vooraf vroeg: "Wat gaan we om 9:20 uur doen?" klopte exact. Het was 9:20.
Volgens mij is er geen een rijder ongeschonden door de race gekomen. Of misschien Remco als ik zo kijk, maar die is volgens mij 2x door een iRacing SW-crash getroffen.
Kortom, het was best fun om de auto een keer netjes en snel rond te jagen, maar dit is niet mijn idee van leuk racen.
Vanavond gaan we maar eens trainen met de Kia op Brands Hatch voor de CRC!
Practice - Close Racing Challenge S1 - 1 | 10-12-13 |
|
|
|
Weersvoorspelling |
27° C | 60% | 0% | 9 Km/u | W | Clear |
[ Voor 57% gewijzigd door JoepW op 10-12-2013 11:14 ]
De wedstrijd begon rustig, door crashes voor me kwam ik op de zesde plek. Maar ja, toen stond alles stil. Via taskmanager iRacing gekilled en weer gejoined. Twee minuten tow en weer racen tussen de rode namen op plaats twaalf.
Na zo'n tien ronden stond de boel weer stil. Weer joinen en verder vanaf plaats twaalf. Voordeel was wel dat een pitstop niet meer nodig was. Enkele ronden achter Ruud gehangen die iets langzamer was op de berg. Inhalen was te riskant en aangezien het niet om een positie ging maar rustig gevolgd.
Koen kwam later voorbij. Later ging het mis in T1 tussen Koen en Ruud waardoor ik in alle eenzaamheid heb doorgereden tot de finish. Drie ronden achterstand maar geen incjes. En dat terwijl ik zo'n beetje de helft van de race op koude banden heb gereden...
Werkt geweldig zeg! Ik wil me gaan focussen op road en ben dan ook gaan oefenen met de Mazda mx5 op het Yoko nog iets circuit. Laatste paar rondjes niet meer uit de bocht gevlogen
Ik denk dat ik nog een tijdje moet gaan oefenen voordat ik überhaupt aan een race mee kan gaan doen.
Geef maar een gil als jullie interesse hebben.
Hier mijn CRC Kia.

[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 10-12-2013 16:22 ]
eindelijk mss eens een europese oval league?
Ik heb wel interesse! Hoewel ik eigenlijk de MX-5 al niet meer zo'n lastige auto vind en alle 4 die rookie tracks juist het beste ken van alle tracks die ik heb, maar ik laat nog steeds bij alle 4 die tracks wel minstens 2-3 sec liggen op de snelste. Dus ik heb nog wel wat te leren.JoepW schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:53:
Aangezien we weer een paar nieuwe iRacers hebben alhier is het misschien een idee om weer eens een GoT iRacing school te doen met de MX-5 op een basic track.
Hier mijn CRC Kia.[afbeelding]
Mijn snelste rondje licht net boven de 2 minuten, als ik zo de world records zie is dat nog niet zo slecht. Jammer dat het ene rondje perfect gaat en het andere minder.
Klinkt goed! Ik heb alleen vaak geen beschikking over me microfoon. Hoop dat dat geen probleem is.JoepW schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:53:
Aangezien we weer een paar nieuwe iRacers hebben alhier is het misschien een idee om weer eens een GoT iRacing school te doen met de MX-5 op een basic track.
Komt er aan hoor.vekie schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:20:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3226141.page
eindelijk mss eens een europese oval league?
Is wel erg handig als je op TS komt. Legt makkelijker uit en het geluid is 100000x beter en daar heb ik in ieder geval voice activation...R0y. schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:15:
Okayama! Dat was het circuit.
Mijn snelste rondje licht net boven de 2 minuten, als ik zo de world records zie is dat nog niet zo slecht. Jammer dat het ene rondje perfect gaat en het andere minder.
[...]
Klinkt goed! Ik heb alleen vaak geen beschikking over me microfoon. Hoop dat dat geen probleem is.
Maar ons verstaan is wel een voorwaarde. Ik tiep eigenlijk bijna nooit in iRacing.... Dat maakt het rijden zo moeilijk...
Ow?
[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 10-12-2013 18:36 ]
Ach joh, als je ziet wat sommige op de snelweg allemaal aan het doen zijn..JoepW schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:35:
[...]
Is wel erg handig als je op TS komt. Legt makkelijker uit en het geluid is 100000x beter en daar heb ik in ieder geval voice activation...
Maar ons verstaan is wel een voorwaarde. Ik tiep eigenlijk bijna nooit in iRacing.... Dat maakt het rijden zo moeilijk...
Ik snap het, TS is geen probleem. Gewoon het gebruiken van me mic aangezien ik in de woonkamer zit.
Vooral als ik naar de andere rijders kijk, ik heb er een paar ingehaald en zag er regelmatig wat aan de zijkant staan.
Wou een training doen om toch eens te ervaren met andere op het circuit, en limerock heb ik volgens mij wel aardig onder de knie. Alleen de laatste bocht blijft tricky. Binnenkort maar eens gaan inlezen over setups etc.
Gaat bij mij net zo, sommigen zullen het wel vreemd vinden dat ik op TS kom en vrijwel niets zeg. Is geen onwil hoor, gewoon een beetje lastig als ze een meter achter me op de bank TV zitten te kijkenR0y. schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:27:
[...]
Ik snap het, TS is geen probleem. Gewoon het gebruiken van me mic aangezien ik in de woonkamer zit.
Je kan pas na de rookie klasse aan setups sleutelen in kwalies en races. Dus gewoon oefenen met de baseline setup.R0y. schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:03:
Zojuist nog even een training gedaan op limerock. Ging erg goed!
Vooral als ik naar de andere rijders kijk, ik heb er een paar ingehaald en zag er regelmatig wat aan de zijkant staan.
Wou een training doen om toch eens te ervaren met andere op het circuit, en limerock heb ik volgens mij wel aardig onder de knie. Alleen de laatste bocht blijft tricky. Binnenkort maar eens gaan inlezen over setups etc.
Ik vond het een leuke combi.... Hier gaan we als het veld lekker vol raakt zeker fun hebben.
Hier de setup: http://iracingsetups.nick...ps/ViewSetup.aspx?id=4959
https://twitter.com/iRacingMyers/status/410933621978312704“@VictorMOSTV: @iRacingMyers What will be the next road track of the @iRacing? Possibly COTA? Silverstone rescan?” COTA
[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 12-12-2013 08:38 ]
Laat ze maar die andere banen uit Engeland uit brengen. Donnington en Croft, Beide veel leukere banen.
[ Voor 21% gewijzigd door DutchDevil79 op 12-12-2013 09:17 ]
Ja al een tijdje. Vanaf 2012 of zo?Arfman schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:20:
Over Silverstone gesproken: is die layout gewijzigd? In Assetto Corsa herken ik vrij weinig van de baan zoals die in iRacing zit. Lijkt wel echt compleet anders.
oude lay-out

nieuw

De nieuwe pits zit nu na de oude bocht 10...
Oeh, en COTA

[ Voor 18% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-12-2013 10:00 ]
Xbox
Oew ja die zou ook nog komen! Als die net zo leuk wordt als de straatauto's in AC is het feest (de straatversie kwam toch?)NickThissen schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:40:
Ik hoop dat ze zich aan de belofte houden om de ruf nog voor 2014 uit te brengen. Zou leuk zijn om meteen een race te organiseren.
RWDArfman schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:53:
[...]
Oew ja die zou ook nog komen! Als die net zo leuk wordt als de straatauto's in AC is het feest (de straatversie kwam toch?)
AWD
En een "Cup" versie. Men vermoed dat het dezelfde specs als GT Challenge (ALMS) krijgt. Interieur blijft wel hetzelfde als de straat versie.
Welke versie voor 2014 komt, geen idee. Waarschijnlijk de RWD of de Cup versie.
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 12-12-2013 12:00 ]

Even een poll tbv de GoT iRacing School.
SVP alleen reageren als je ook echt mee wilt doen en kies svp voor 'Leerling' of 'Instructeur'
Poll: Datum voor de GoT-iRacing School
• Do-dag 19 dec 20:00 (Leerling)
• Do-dag 19 dec 20:00 (Instructeur)
• Zo-dag 22 dec 15:30 (Leerling)
• Zo-dag 22 dec 15:30 (Instructeur)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
In die week rijdt de MX-5 op Laguna Seca... Leerzame combi
Ondertussen is Road America niet mijn meest geliefde circuit geworden. Ik zit ronduit 1 seconde per ronde off pace ten opzichte van rijders met wie ik vorige week om de overwinning reed op Sebring. Vanavond eens wat anders proberen met setup en ook mijn banden wat beter proberen te managen, in een oefensessie wel.
Xbox
Het is belangrijk dat je de bochten voor de rechte stukken goed uit komt, want daar kan je veel tijd winnen of verliezen.ThiJor schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:19:
Gestemd voor de donderdag (als leerling), maar zondag gaat evengoed.
Ondertussen is Road America niet mijn meest geliefde circuit geworden. Ik zit ronduit 1 seconde per ronde off pace ten opzichte van rijders met wie ik vorige week om de overwinning reed op Sebring. Vanavond eens wat anders proberen met setup en ook mijn banden wat beter proberen te managen, in een oefensessie wel.
Ik dacht dat ze juist alle versies tegelijk uit wilde brengen? Was de cup versie niet al klaar, maar ze wachten met releasen tot de andere versies ook klaar zijn? Zoiets had ik begrepen in ieder geval.Niellie41 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:59:
[...]
RWD
AWD
En een "Cup" versie. Men vermoed dat het dezelfde specs als GT Challenge (ALMS) krijgt. Interieur blijft wel hetzelfde als de straat versie.
Welke versie voor 2014 komt, geen idee. Waarschijnlijk de RWD of de Cup versie.
Deze tweet is van 19 november:
Uit deze tweet haal ik dat ze één versie willen uitbrengen voor de jaarwisseling. Met de info uit het interview, verwacht ik dat het gaat om de RWD of de Cup versie.The first version of the RUF RT12 R will arrive to the #iRacing service before the beginning of 2014.
Korte vraag. Is er een snelle manier om een custom paint te testen ipv eerst de auto te testen, de eerste bocht te pakken en vervolgens replay gebruiken?
Maar er is geen 3d model viewer.
Ook datRed Baron schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:42:
Gewoon een malig een replay uitsnede maken van 1 seconde en die laden.
Thnx! Werkt een stuk beterJoepW schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:41:
telkens de paint in de iracing-dir vernieuwen, sim laten draaien en ctrl-R drukken. Dan doet ie reload.
Maar er is geen 3d model viewer.

Dit topic is gesloten.