echte noobNiellie41 schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:53:
Vandaag de eerste DQ moeten uitdelen voor Gignac. Hij heeft 4 ongelukken veroorzaakt.

kijk op 39:30 |:(
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2013 21:54 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
echte noobNiellie41 schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:53:
Vandaag de eerste DQ moeten uitdelen voor Gignac. Hij heeft 4 ongelukken veroorzaakt.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2013 21:54 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Yeah, de MX5 heeft volgens mij last van het nieuwe bandenmodel dat eronder zit, ik hoor mensen klagen hierover en dat hij nu een stuk langzamer is.Linc schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:39:
Zo, mijn oefen accountje was afgelopen. Nu maar een echt account aangemaakt met de cadilliac code dit weekend voor iRacing. Maar ook gelijk aangemeld op de site van Nick.
Gisteren voor het eerst een multiclass race gedaan met de Solstice en de MX5 op Charlotte, dat was wel een keer grappig om te doen. Wat ik wel vreemd vond was dat de MX5 veel sneller was op het rechte stuk, maar in de bochten was de MX5 weer een stuk trager, wat soms wel irritant was.
Ik snap de vraag niet zo heel goed. Bedoel je wat ik doe als er iemand mij inhaalt die naar boven schuift?dabelg schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:17:
pffff gisteren 2 races oval gedaan B reeks op miami.
maar er wordt echt soms wel zonder nadenken gereden. (en veel gasten die hun lijn niet houden waardoor ik mijn banden serieus overhit )
@niel : hoe ga jij met zo'n situatie om , vol in de ankers = banden zijn ruk de volgende paar rondjes, of laat je hem komen met eventueel spin tot gevolg ? (wat blijkbaar al de US gasten doen)
[ Voor 6% gewijzigd door themac1983 op 18-11-2013 10:39 ]
wat je doet als jij iemand voorbij wil (dus mid corner juist gaat gassen) en die gast gaat dan leunen omdat hij niet wil afgeven maar daardoor zijn lijn niet kan houden.Niellie41 schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:29:
Gefeliciteerd Joep
[...]
Ik snap de vraag niet zo heel goed. Bedoel je wat ik doe als er iemand mij inhaalt die naar boven schuift?
Hier laat ik ze gewoon gaan. Gewoon wat langer liften zodat hij je makkelijk kan inhalen. Als iemand naar boven glijdt, dan gaat die te hard de bocht in en worden zijn banden te warm. Je kan dan later hem weer inhalen.dabelg schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:01:
[...]
wat je doet als jij iemand voorbij wil (dus mid corner juist gaat gassen) en die gast gaat dan leunen omdat hij niet wil afgeven maar daardoor zijn lijn niet kan houden.
Als zij dan inside gaan rijden, ga ik weer naar buiten. Je kan soms ook buitenom inhalen.of ook jij komt sneller bocht uit en heb je van die gasten die van outside ineens inside gaan rijden (en bijna uw neus raken) om u te blokkenwaardoor ik rem moet raken
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
heb jij geluk dat ze nu 3 digit nummers hebbenJoepW schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:20:
Dank allemaal!
En mijn startnummer is 1 meer dan vorige week
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Ja, feli Joep!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
[ Voor 40% gewijzigd door JoepW op 18-11-2013 18:12 ]
Steve Myers @iRacingMyers 11m
For those not connecting the dots. @iRacing starting work on the DW12 "soon". Updated CAD data arriving from @DallaraIndyFty today
Cube Nuroad Race (2022)
iRacing heeft nu wel wat kunnen doen nu veel teams in Sebring zijn voor tests van het komende seizoen. Ik ben benieuwd of ze nog wat dingen hebben kunnen doen. Zoals een nieuwe DP body scannen.“@aj_fredricks: @iRacingMyers planning for first or second half of 2014?”probably in the middle
[ Voor 47% gewijzigd door Niellie41 op 18-11-2013 18:28 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Niellie41 op 18-11-2013 18:58 ]
Verwijderd
mmm dat zie ik ook nog wel een keer zitten ... vandaag en morgen zal het minder zijn qua tijd maar vanaf woensdag moet wel lukken ... ik denk dat ik nog een setje liggen heb dat ik een keer met Deni had geshared als die al niet op de site staat ... zal wel een keer kijken later en uploaden als die er niet tussen staat.Fuelke schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:05:
[...]
Ja, feli Joep!
Arfman, de Radical is te gast op Spa deze week ... ik ga proberen een paar races mee te doen. Heb jij een vaste trainingsdag ?
If you are using sequential controls, remember to press and hold the upshift button until the gear change finishes. Some race cars have a built in throttle cut that engages when it detects pressure on the gear lever. For these cars you don't need to lift at all, just clicking the button will trigger the throttle cut. But make sure not to release too rapidly, or the shift may not be fully completed as you release pressure from the shift lever.
Downshifts can be done very quickly too. Press and hold your downshift a moment before you blip to preload the shifter, then tap the throttle for a blip of the motor to minimize upsetting the car's balance as the next gear engages. In most cars there will be enough engine braking torque that the gear won't disengage until you tap the throttle for the blip, and remember to press and hold the downshift button until the gear change finishes.
Cube Nuroad Race (2022)
Waar was je danNiellie41 schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:55:
Holy crap, die gaat al official! Ik doe ook mee, om te oefenen.
Edit: toch maar niet. Ik wil toch nog even oefenen voordat ik ga racen.
Sebring krijgt binnenkort ook een update.@BullManUGA I gathered photos of the pit wall when I first got here this morning. No more arking T1!
[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 18-11-2013 22:28 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 19-11-2013 00:10 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Gefeliciteerd met P3! Je had een paar aardige inhaal acties!dabelg schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:48:
gaan nu de fixed eens meepakken
[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 19-11-2013 00:37 ]
bedanktNiellie41 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:32:
[...]
Gefeliciteerd met P3! Je had een paar aardige inhaal acties!
Die buitenom bij #11 vond ik heel mooi.
Komende week de open serie?
Ik ga morgen beginnen aan een setup.
Ik weet al waarom je mijn skin niet zag btw... Had hem gewoon NOOIT in TP geupload blijkbaarNiellie41 schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:09:
Ik ben 7e geworden in de B series race van 21:00. We hadden een mooi vol veld van 30 man en ook 2 cautions, die waren pas aan het einde.
Heel gave gevechten gehad en zelfs iemand ingehaald op de high line!
Resulaten
De race staat al op YouTube
[video]
edit:
ik zie dat ik 2e sta van alle Benelux rijders, net achter Dennis.
Voor de B serie post Kevin op het forum altijd een setup dit season. Daarmee heb ik deze race ook gereden en ik kon Niel redelijk bijhouden (totdat ik mijn pitstop verklootte)dabelg schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:37:
[...]
bedankt(met een setup kan ik misschien open meedoen, ben zelf een totale oval setup noob)
[ Voor 11% gewijzigd door themac1983 op 19-11-2013 02:36 ]
pfff bristol dat is met een auto rijden op een wielerpiste looool dat gaat me SR kosten.Niellie41 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:32:
[...]
edit:
Als opwarmertje voor Bristol
[video]
[ Voor 15% gewijzigd door dabelg op 19-11-2013 08:33 ]
Ja inderdaad en de langzamere auto's willen zo snel mogelijk ingehaald worden.@video : je ziet trouwens wel serieuze verschillen kwa snelheid bij die rijders (is dat pro-teams en private teams bij elkaar ?)
[ Voor 107% gewijzigd door Niellie41 op 19-11-2013 10:49 ]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
viel mij ook op die verschillen, op Iracing loop ik redelijk te schelden als ik na 20-30 laps een lap down kom, en hier zijn ze na 5 rondjes al de luldabelg schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 07:46:
[...]
pfff bristol dat is met een auto rijden op een wielerpiste looool dat gaat me SR kosten.
bij open reeks moet je pitten voor benzine zekers ?
@video : je ziet trouwens wel serieuze verschillen kwa snelheid bij die rijders (is dat pro-teams en private teams bij elkaar ?)
[ Voor 5% gewijzigd door themac1983 op 19-11-2013 11:54 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 31% gewijzigd door Niellie41 op 19-11-2013 16:09 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
[ Voor 31% gewijzigd door dabelg op 19-11-2013 16:40 ]
Nee. Dat is blijkbaar dus onzin. Ik heb iets van 24 subscribers en ik kon zo live streams activeren.Fragbeestje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:22:
Top!
maar moet je daar geen 1000 subscribers voor hebben vooraleer je dat kan activeren?
In OBS kan je dat gewoon instellen. Enige recording software waarbij ik zo'n optie gevonden heb. Alle andere willen perse de complete desktop recorden.JoepW schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:37:
Ahhh. Ok. Nou dan ga ik daar me ook eens in verdiepen binnenkort
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ik vind het nog wel meevallen, wat is trouwens de beste lijn door die bochten? hoog blijven of toch altijd de onderste lijn nemen?dabelg schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:35:
trouwens juist 10 ronden Bristol gedaan denk dat ik deze week ga skippen wat voor baan is dat![]()
die auto raakt vloer in de bochten
15.6 kom ik nog niet in de buurt die auto schraapt echt over de asfalt en bokt met voorkant . is niet prettig rijden tenzij je FFB afzet misschienvekie schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:58:
[...]
ik vind het nog wel meevallen, wat is trouwens de beste lijn door die bochten? hoog blijven of toch altijd de onderste lijn nemen?
met de fixed doe ik 15.6 na 5 rondjes, voor de rest is het gewoon zorgen dat je niet crashed denk ik zo
[ Voor 5% gewijzigd door dabelg op 19-11-2013 19:05 ]
Nee gewoon met mijn YouTube.thijmennabuurs schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:05:
niel heb je dat gedaan dan? met google + ofzo?
De mustang heeft dezelfde physics als de Chevy.dabelg schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:04:
[...]
15.6 kom ik nog niet in de buurt die auto schraapt echt over de asfalt en bokt met voorkant . is niet prettig rijden tenzij je FFB afzet misschien
heft mustang andere physics/ophanging dan chevy ?
Ik denk dat Bristol recent werken heeft ondergaan waardoor er in het echt nu een andere rijlijn is ontstaan, meer single lane.dabelg schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:17:
mmmm blijkt dat je op Bristol dus de high line moet nemen
lekker die laser scanned tracks, als je hem neemt zoals op video verlies je veel snelheid ;p
http://www.bristolmotorspeedway.com/news_media/history/Following the March 2012 Food City 500, Speedway Motorsports Chairman and CEO Bruton Smith responded to the increasing fan expression of opinions regarding they style of racing at Bristol Motor Speedway. The main focus of the reaction concentrated specifically on the races since the track resurfacing project in 2007.
After 10 days of listening to fan feeback, Mr. Smith announced changes would be made. April 25, joined by Speedway Motorsports President Marcus Smith, BMS Executive Vice President and General Manager Jerry Caldwell and all-time Bristol win leader Darrell Waltrip, Mr. Smith announced the banking in the upper groove of the race track would be reduced to the same degree as the middle of the surface. The project was designed to eliminate the third groove as a viable option and create tighter racing.
Construction, or destruction, of the surface took nearly seven weeks. June 12 and 13 Goodyear Tire and Rubber Company engineers conducted a test of the new surface with NASCAR stars Clint Bowyer, Jeff Burton and Tony Stewart, all former Bristol winners.
In August 2012, Denny Hamlin took the first victory on the new racing surface, driving his No. 11 machine to the number's 200th win at Bristol Motor Speedway.
[ Voor 62% gewijzigd door Fuelke op 19-11-2013 20:44 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
[ Voor 21% gewijzigd door Niellie41 op 19-11-2013 21:00 ]
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Niellie41 op 19-11-2013 23:48 ]
15.4!? ik kom NET aan de 15.7 en dat houdt ik geen 2 rondjes volNiellie41 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:59:
Ik heb op Bristol een 15.4xx kunnen rijden met de setup van Kevin (die Marc gelinkt heeft).
Er moet volgens mij nog wel iets van af kunnen.
[ Voor 25% gewijzigd door themac1983 op 20-11-2013 00:33 ]
[ Voor 20% gewijzigd door BobvK op 20-11-2013 00:39 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 20-11-2013 00:43 ]
Ik kan het niet enablenNiellie41 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:46:
[...]
Nee. Dat is blijkbaar dus onzin. Ik heb iets van 24 subscribers en ik kon zo live streams activeren.
Het is niet standaard geactiveerd.
Hoe stream jij naar YouTube? Mag ook in een DM als het hier niet gewenst is, maar ik wil dus ook mijn races gaan streamen en voorzien van live commentaar (beetje zoals EmptyBox) maar ik krijg het e.e.a. niet voor elkaar.Niellie41 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:46:
Woohoo! Kan niet wachten! Ik hoop dat het de Cup versie is.
edit:
vanavond dus wat getest met streamen via YouTube en het loopt veel soepeler dan via Twitch.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hmmm moet maar is gaan streamen dan. Dat kletsen komt wel goed.Niellie41 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:12:
Ik heb je een DM gestuurd.
Zelf probeer ik wel live commentaar te geven, maar zoveel kletsen als EmptyBox of O'Keefe kan ik niet en wil ik eigenlijk ook niet. Ik kan me veel beter concentreren als ik stil ben.
Ik heb vanaf nu wel de laptop met de chat open staan, zodat ik kan zien of er reactie of vragen zijn.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq