iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 121 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.703 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:53:
Vandaag de eerste DQ moeten uitdelen voor Gignac. Hij heeft 4 ongelukken veroorzaakt.
echte noob :X , ronde achter en rijd Mathias met 2 wagens achter stand vol in de flank 8)7 .... daar voor ronden ook al vol in zijn gat terwijl hij op verkeer wachte , ik snap het niet ... je bent al een ronde achter en dan zo aggressief rijden ... ok als je veel sneller bent maar dat was hij niet dus blijf er dan rustig achter :?

kijk op 39:30 |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Leuk raceje :) Nog net op tijd gehaald, met 10 seconden pace lap te gaan kon ik nog instappen en uit de pits starten. Net toen ik wat mensen begon in te halen werden we ingehaald door een rij van 15+ auto's ofzo die nog allemaal achter elkaar zaten (normaal is het veld wel wat uit elkaar gevallen als we op een rondje gezet worden maar met deze snellere classes was dat dus niet), dat ging echt maar net goed... Naast elkaar door de chicane achter elkaar, erg leuk en ging allemaal goed.

Die Gignac was inderdaad niet zo slim bezig; draaide ook zijn auto op midden op de weg, ik moest uitwijken naar rechts net toen een McLaren naast me zat, dus spotter begon te schreeuwen en ik weer naar links sturen, hij over het gras net langs de muur, ging allemaal maar net goed..

Jammer dat er zoveel spins en ongelukken waren, bijna anderhalf uur niet echt in een gevecht geweest, maar wel nog iemand achter me die me zou in kunnen halen als ik een fout zou maken. Kwam tot 2 seconden in het laatste rondje tot hij zelf de fout maakte, jammer was nog leuk geweest want ik werd nog heel erg opgehouden in de chicane...

Koen waar was jij? Ik dacht dat je ook mee zou doen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
*O* Congrats Joep *O*

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 14:47
Was de bedoeling dat ik mee ging doen maar net voor de race moest ik iemand uit de nood gaan helpen. Echt wel balen want had zaterdag toch heel wat geoefend, een goeie pace en keek er wel naar uit. -O-

Gefeliciteerd Joep *O*

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Ik zoeken welke race hij gewonnen heeft lol :P

Happy Birthday Joep!!!!

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Gefeliciteerd Joep :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Proficiat Joep!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:11

Arfman

Drome!

Gefeliciteerd Joep! :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gefeliciteerd Joep, maak er een mooie dag van!!!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Zo, mijn oefen accountje was afgelopen. Nu maar een echt account aangemaakt met de cadilliac code dit weekend voor iRacing. Maar ook gelijk aangemeld op de site van Nick.

Gisteren voor het eerst een multiclass race gedaan met de Solstice en de MX5 op Charlotte, dat was wel een keer grappig om te doen. Wat ik wel vreemd vond was dat de MX5 veel sneller was op het rechte stuk, maar in de bochten was de MX5 weer een stuk trager, wat soms wel irritant was.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 17:42
Gefeliciteerd Yup

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Linc schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:39:
Zo, mijn oefen accountje was afgelopen. Nu maar een echt account aangemaakt met de cadilliac code dit weekend voor iRacing. Maar ook gelijk aangemeld op de site van Nick.

Gisteren voor het eerst een multiclass race gedaan met de Solstice en de MX5 op Charlotte, dat was wel een keer grappig om te doen. Wat ik wel vreemd vond was dat de MX5 veel sneller was op het rechte stuk, maar in de bochten was de MX5 weer een stuk trager, wat soms wel irritant was.
Yeah, de MX5 heeft volgens mij last van het nieuwe bandenmodel dat eronder zit, ik hoor mensen klagen hierover en dat hij nu een stuk langzamer is.

Je hebt een Vriendjes request btw :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
pffff gisteren 2 races oval gedaan B reeks op miami.

maar er wordt echt soms wel zonder nadenken gereden. (en veel gasten die hun lijn niet houden waardoor ik mijn banden serieus overhit )

@niel : hoe ga jij met zo'n situatie om , vol in de ankers = banden zijn ruk de volgende paar rondjes, of laat je hem komen met eventueel spin tot gevolg ? (wat blijkbaar al de US gasten doen :p)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:39

Niellie41

[object Object]

dabelg schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:17:
pffff gisteren 2 races oval gedaan B reeks op miami.

maar er wordt echt soms wel zonder nadenken gereden. (en veel gasten die hun lijn niet houden waardoor ik mijn banden serieus overhit )

@niel : hoe ga jij met zo'n situatie om , vol in de ankers = banden zijn ruk de volgende paar rondjes, of laat je hem komen met eventueel spin tot gevolg ? (wat blijkbaar al de US gasten doen :p)
Ik snap de vraag niet zo heel goed. Bedoel je wat ik doe als er iemand mij inhaalt die naar boven schuift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Ik vind de races hier juist ERG goed in de B series. 2 wrecks gehad deze week, waarvan er 1 100% mijn schuld was en de andere gewoon HARD racing was in de laatste paar rondjes... 3 wide liep niet goed af lol :D

Het enige wat me nog in de weg zit om beter te finishen is mijn FAILS qua pit strategy en wanneer ik push of juist rustig aan moet doen :P

Ben wel bang voor volgende week... BRISTOL!!! :D

[ Voor 6% gewijzigd door themac1983 op 18-11-2013 10:39 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ga vanavond nog een race in de open serie rijden. Nog niet gedaan namelijk deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Niellie41 schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:29:

[...]

Ik snap de vraag niet zo heel goed. Bedoel je wat ik doe als er iemand mij inhaalt die naar boven schuift?
wat je doet als jij iemand voorbij wil (dus mid corner juist gaat gassen) en die gast gaat dan leunen omdat hij niet wil afgeven maar daardoor zijn lijn niet kan houden.

of ook jij komt sneller bocht uit en heb je van die gasten die van outside ineens inside gaan rijden (en bijna uw neus raken) om u te blokken :( waardoor ik rem moet raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ah zo. Nu snap ik hem :)
dabelg schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:01:
[...]
wat je doet als jij iemand voorbij wil (dus mid corner juist gaat gassen) en die gast gaat dan leunen omdat hij niet wil afgeven maar daardoor zijn lijn niet kan houden.
Hier laat ik ze gewoon gaan. Gewoon wat langer liften zodat hij je makkelijk kan inhalen. Als iemand naar boven glijdt, dan gaat die te hard de bocht in en worden zijn banden te warm. Je kan dan later hem weer inhalen.
of ook jij komt sneller bocht uit en heb je van die gasten die van outside ineens inside gaan rijden (en bijna uw neus raken) om u te blokken :( waardoor ik rem moet raken
Als zij dan inside gaan rijden, ga ik weer naar buiten. Je kan soms ook buitenom inhalen. ;)
Maar meestal laat ik de ander dan aan de binnenkant rijden en doen alsof ik hem buitenom wil inhalen. Dan gaat hij meestal te hard de bocht in en ook dan worden zijn banden te warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:34

Phydomir

Dennis

Ik weet nog niet wat ik van de B class moet vinden. Waar ik in de A fixed races juist vaak een van de bestere ben qua tire management en ik in de long runs juist plaatsen win lijkt het in de B andersom te zijn. Ik moet er nog eens even goed over nadenken hoe ik dat ga aanpakken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Ik sla vanavond en morgen even over. Te druk met andere dingen. :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
gefeliciteerd joep!

is er al iets bedacht voor de dinsdag?

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Gefeliciteerd, Joep! Ben benieuwd wat jouw startnummer zal zijn vanavond... :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dank allemaal!
En mijn startnummer is 1 meer dan vorige week ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:20:
Dank allemaal!
En mijn startnummer is 1 meer dan vorige week ;)
heb jij geluk dat ze nu 3 digit nummers hebben :+

congrats btw :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Oeh, gefeliciteerd Joep.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:55

Hoogie2004

Whohooooo

Proficiat Joep

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Joepie de Poepie !! gefeliciteerd !! al 953 !! :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Van harte Joep, als je vanavond voor de overwinning gaat kunnen we je misschien 2x feliciteren :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17

derx666

mecker ende blaet

Gefeli Joep!

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:35

Fuelke

Forza Ferrari

Ja, feli Joep!

Arfman, de Radical is te gast op Spa deze week ... ik ga proberen een paar races mee te doen. Heb jij een vaste trainingsdag ?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Feli Joep!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Thnx nogmaals allen ;)
En tot zo! Skip @ VIR North.

[ Voor 40% gewijzigd door JoepW op 18-11-2013 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Voor de liefhebbers:
Steve Myers ‏@iRacingMyers 11m

For those not connecting the dots. @iRacing starting work on the DW12 "soon". Updated CAD data arriving from @DallaraIndyFty today

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nog een tweet van Myers
“@aj_fredricks: @iRacingMyers planning for first or second half of 2014?”probably in the middle
iRacing heeft nu wel wat kunnen doen nu veel teams in Sebring zijn voor tests van het komende seizoen. Ik ben benieuwd of ze nog wat dingen hebben kunnen doen. Zoals een nieuwe DP body scannen.

[ Voor 47% gewijzigd door Niellie41 op 18-11-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feli Joep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Proficiat Joep!

Niel, Hoe laat pak jij nog een B race? Moet ook nog een race meepakken deze week ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik denk die van 9 uur en misschien die van 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
Ok dan. Ik ga voor de race die nu begint denk ik en misschien de race om 11 uur. 9 uur niet want ik wil ook nog de skip gaan uitlaten op VIR :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Holy crap, die gaat al official! Ik doe ook mee, om te oefenen. :+
Edit: toch maar niet. Ik wil toch nog even oefenen voordat ik ga racen.

[ Voor 37% gewijzigd door Niellie41 op 18-11-2013 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:12:
Thnx nogmaals allen ;)
En tot zo! Skip @ VIR North.
dus nogmaals gefeliciteerd *O* ... hiep per de dieper de piep Hoera :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuelke schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:05:
[...]

Ja, feli Joep!

Arfman, de Radical is te gast op Spa deze week ... ik ga proberen een paar races mee te doen. Heb jij een vaste trainingsdag ?
mmm dat zie ik ook nog wel een keer zitten ... vandaag en morgen zal het minder zijn qua tijd maar vanaf woensdag moet wel lukken ... ik denk dat ik nog een setje liggen heb dat ik een keer met Deni had geshared als die al niet op de site staat ... zal wel een keer kijken later en uploaden als die er niet tussen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Joep: ik denk dat ik weet waarom bij jou de McLaren af en toe in neutraal schiet bij het schakelen. Waarschijnlijk laat je de shiftpaddle te snel los waardoor de versnelling er nog niet in zit, en hij dus in neutraal schiet. Lees ook dit:
If you are using sequential controls, remember to press and hold the upshift button until the gear change finishes. Some race cars have a built in throttle cut that engages when it detects pressure on the gear lever. For these cars you don't need to lift at all, just clicking the button will trigger the throttle cut. But make sure not to release too rapidly, or the shift may not be fully completed as you release pressure from the shift lever.
Downshifts can be done very quickly too. Press and hold your downshift a moment before you blip to preload the shifter, then tap the throttle for a blip of the motor to minimize upsetting the car's balance as the next gear engages. In most cars there will be enough engine braking torque that the gear won't disengage until you tap the throttle for the blip, and remember to press and hold the downshift button until the gear change finishes.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ow, dat kan het zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
Niellie41 schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:55:
Holy crap, die gaat al official! Ik doe ook mee, om te oefenen. :+
Edit: toch maar niet. Ik wil toch nog even oefenen voordat ik ga racen.
Waar was je dan :P Was echt een fantastische race! 2 cautions aan het begin, voor de rest green tot aan de finish.

Uiteindelijk 5de geworden, maar het had eigenlijk een 4de plek moeten zijn want ik was zo stom om mijn auto te spinnen bij het aanremmen van mijn laatste stop :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
hier een filmpje van mijn race van afgelopen zondag!
is te zien dat ze niet alleen in iracing in de eerste bocht eraf gaan ;)

YouTube: Gk4 onboard rotax max genk race 1

race begint bij 9:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nog meer nieuws vanuit Sebring.
In het echt is de pitwall langer dan die in iRacing.
Het team tweette dit:
@BullManUGA I gathered photos of the pit wall when I first got here this morning. No more arking T1!
Sebring krijgt binnenkort ook een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arking T1? Bedoelen ze half de pit exit in rijden? Volgens mij doet niemand dat want dat richeltje wat daar ligt is echt dodelijk in elke auto die ik er ooit heb gereden...

In het echt is de muur ook dichter naar binnen toe (straight is minder breed) toch?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je ziet veel mensen toch heel even naar rechts uitwijken voordat ze T1 in duiken.

Ik heb een oude foto gevonden.
Afbeeldingslocatie: http://www.seriouswheels.com/pics-stuv/Spyker-C8-Spyder-GT2R-12-Hours-of-Sebring-2005-1920x1440.jpg
Zo hebben wij het ook.

Dit is nu:

Wel een groot verschil. Die muur maakt het rechte stuk smaller, verder is er niets veranderd.

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 18-11-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
nog sorry voor dat insturen+crash in lap1 Pascal. Auto voor me ging scheef en was bang dat ie mijn kant op zou spinnen.....dus stuurde ik extra in, maar totaal niet meer aan gedacht dat er iemand vlak achter me zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Dat was een leuke race! Veel gevechten gehad en aardig wat spannende momentjes.

Tijdens de practice maakte ik de fout om niet te kijken welke setup ik geladen had voordat ik de setup van Robbert pakte. Balen, want tijdens het testen afgelopen weekend was ik sneller. Vooral de laatste twee bochten kwam ik nu niet lekker door.

De start ging netjes. Op een gegeven moment zat Robbert, die eerder was gespind, achter me. Iemand voor me ging wat dwars, waardoor Robbert opeens wel erg groot in m'n spiegels werd. Ik schrok me rot, en had mijn eerste incje te pakken, en verloor een plekje.

Een paar ronden later moest ik voor iemand liften in de laatste bocht, en had mijn tweede en laatste incje te pakken. Martijn, Joep en nog een paar stoven me voorbij, en ik hapte gras. Even later, Joep zat voor de zoveelste maal achter me, moest ik zelf liften in diezelfde bocht. Nu was het Joep z'n beurt om gras te happen. Sorry!

Tijdens de pitstop realiseerde ik me dat de banden werden gewisseld. Vergeten uit te zetten, dom. Het uitrijden van de pits was spannend, Jos en ik reden naast elkaar. Meer naar links kon ik niet, daar was de witte lijn. Wonderlijk genoeg ging het goed, al piepte nog iemand langs me heen in T1.

Enkele ronden later kwan Joep de pits uit. Degene voor me, ik dacht Martijn, ging ietwat dwars bij het aanremmen voor T1, waardoor ik moest afremmen. Joep prikte hem er netjes aan de binnenkant naast en pikte mijn plekje in.

De laatste ronden kon ik voor Joep en Martijn blijven, nadat zij weer een excursie op het gras hadden. Koen had niet genoeg brandstof waardoor ik toch nog achtste werd, met de minste incjes. Nice...

Voor volgende week staat de Indycar op Interlagos gepland en het aanstaande weekend is er de Wold Tour met de FW31, ook al op Interlagos. Braziliaanse sferen dus... Samba!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
iemand hier ervaring met irtvo ?

pff crashed hier als ik het opstart samen met iracing zonder iracing start het (zit dus in de connective naar iracing :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ben 7e geworden in de B series race van 21:00. We hadden een mooi vol veld van 30 man en ook 2 cautions, die waren pas aan het einde.
Heel gave gevechten gehad en zelfs iemand ingehaald op de high line! :D

Resulaten

De race staat al op YouTube

edit:
ik zie dat ik 2e sta van alle Benelux rijders, net achter Dennis. :D

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 19-11-2013 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
gaan nu de fixed eens meepakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf morgen ga ik de NASCAR A aanvallen, Daytona blijft een leuke uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Was een leuke race vanavond! Q viel me een beetje tegen, kreeg geen goed rondje aan elkaar gereden, en moest zo op P8 starten.
Start was redelijk, vind dat het licht vrij snel op groen ging, en ik reageerde iets langzamer dan normaal. Ik kon evengoed mn plekje vrij goed verdedigen zonder problemen. Er ontstond een leuke sliert auto's van P2 tot ong P12 volgens mij. Dit ging goed tot L4 ofzo. Dirk spinde, en nam Nick en Koen mee, ook Robbert verloor wat plekken (maar volgens mij was dat zn eigen schuld :) ). De ronde later von ik het nodig om na de voorlaatste bocht even een stukje te rallyen :) Dit kostte me helaas 2 plekjes, maar verder geen ramp. Ik kon de aansluiting met Joep en BM houden en we liepen langzaam een beetje in op Wim. Richard en Joep vonden het iets later nodig om het gras te verkennen, waardoor BM en ik er vrij gemakkelijk voorbij kwamen. Vanwege mijn zware rechtervoet moest ik in L13 de pits in, terwijl BM en Wim nog 1 of 2 rondes doorreden. ik had la besloten om hem gewoon vol te gooien vanwege mn hoge verbruik en verwachtte eigenlijk weer achter BM en Wim terecht te komen na hun stop. Mijn eigen stop ging lekker soepel, en ik reed een heerlijke outlap. Zo lukte het om voor zowel Wim als BM te blijven na hun stops. Op dat moment zaten alleen DD, Nick en Rudy nog voor me, en ik wist dat DD en Nick nog een keer een stop moesten maken. De overige rondes eigenlijk alleen gereden, en geprobeerd op geconcentreerd te blijven (lastig!). laatste ronde erg rustig aan gedaan, en zo P2 binnen kunnen slepen. Had ik bij de start niet verwacht, maar toch wel blij mee. Rudy was veel te snel om bij te benen, en dus ook de terechte winnaar. Ik kijk uit naar de volgende Skip race, want dat afgezaagde hondehok van volgende week hoeft voor mij niet zo :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Gefeliciteerd met P3! Je had een paar aardige inhaal acties!
Die buitenom bij #11 vond ik heel mooi.

Komende week de open serie? ;)
Ik ga morgen beginnen aan een setup.

edit:
Als opwarmertje voor Bristol

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 19-11-2013 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Niellie41 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:32:
[...]

Gefeliciteerd met P3! Je had een paar aardige inhaal acties!
Die buitenom bij #11 vond ik heel mooi.

Komende week de open serie? ;)
Ik ga morgen beginnen aan een setup.
bedankt *O* (met een setup kan ik misschien open meedoen, ben zelf een totale oval setup noob)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Niellie41 schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:09:
Ik ben 7e geworden in de B series race van 21:00. We hadden een mooi vol veld van 30 man en ook 2 cautions, die waren pas aan het einde.
Heel gave gevechten gehad en zelfs iemand ingehaald op de high line! :D

Resulaten

De race staat al op YouTube
[video]

edit:
ik zie dat ik 2e sta van alle Benelux rijders, net achter Dennis. :D
Ik weet al waarom je mijn skin niet zag btw... Had hem gewoon NOOIT in TP geupload blijkbaar :P Ik had het paintwerk gedaan op een dag dat mijn Internet naar de klote was, ik dacht dat de upload geslaagd was maar zojuist zag ik dat de Mustang B car helemaal nog niet in mijn lijst stond :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
dabelg schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:37:
[...]

bedankt *O* (met een setup kan ik misschien open meedoen, ben zelf een totale oval setup noob)
Voor de B serie post Kevin op het forum altijd een setup dit season. Daarmee heb ik deze race ook gereden en ik kon Niel redelijk bijhouden (totdat ik mijn pitstop verklootte)

HIj heeft hem voor bristol al staan trouwens http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3223104.page

[ Voor 11% gewijzigd door themac1983 op 19-11-2013 02:36 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Niellie41 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:32:
[...]

edit:
Als opwarmertje voor Bristol
[video]
pfff bristol dat is met een auto rijden op een wielerpiste looool dat gaat me SR kosten.

bij open reeks moet je pitten voor benzine zekers ?

@video : je ziet trouwens wel serieuze verschillen kwa snelheid bij die rijders (is dat pro-teams en private teams bij elkaar ?)

[ Voor 15% gewijzigd door dabelg op 19-11-2013 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Op Bristol denk ik niet en anders hooguit een paar liter.
@video : je ziet trouwens wel serieuze verschillen kwa snelheid bij die rijders (is dat pro-teams en private teams bij elkaar ?)
Ja inderdaad en de langzamere auto's willen zo snel mogelijk ingehaald worden. :P

[ Voor 107% gewijzigd door Niellie41 op 19-11-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Was weer een leuke race gister. En deze keer geen contact gehad met andere mensen. Woohoo

Moest wel even wennen aan de Skip, duurde even voor ik snelle tijden kon rijden en men FFB deed de eerste paar rondes in practise ook wat vreemde dingen. Echter na een tijdje zat ik er weer in en kon ik goede tijden rijden.
Kwalificatie verliep redelijk kon een 1.39.069 neer zetten wat maar 3 duizendste boven men practise tijd zat maar een 1.38 had er ook in gezeten maar maakte paar kleine foutjes in men snelste rondes. Daardoor race vanaf P8 moeten starten.
Start verliep netjes en kon hem naast Nick zetten. Echter maar wat voorzichtig gedaan en hem maar voor laten gaan in de 3de bocht om daar niet met 2 man als gekken door te gaan. Daarna kwam ik achter Bob terecht die duidelijk wat moeite had me de bocht omhoog naar het tussenstuk. Paar keer moeten inhouden om niet bovenop hem te klappen daar. Echter kon ik er elke keer niet voorbij omdat we anders geheid een botsing hadden gehad. Zo tijdje door gereden achter Bob tot ik besloot de curb bij uitkomen laatste bocht iets te enthousiast te nemen. Auto ging het gras in en ik meost veel posities teo staan. Kwam terug op P12 volgens mij. Daarna echter vrij constant kunnen lappen. En door veel uitstapjes voor men neus langzaam omhoog kunnen klimmen na. Na mijn pitstop op P4 achter Wim terecht gekomen. Langzaam naar hem toe gekropen en zo de druk op hem gezet. Paar spelde prikjes kunnen uitdelen en uit eindelijk maakte die een rem fout nadat we met zen 2-en richting turn 1 gingen. Nu dus mooie podium plek te pakken. Marco lag 8 seconde voor me en onze pace was redelijk gelijk dus die ging ik niet meer pakken. Zo dus maar op P3 uitgereden. Mooi resultaat ondanks men uitstapje op het gras.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

De practice en qualify gingen best goed meteen, auto ligt sinds ntm5 veel beter op de weg. Laatste poging van de qualify zat ik met een -0.254 op de bumper van Rudy die al zijn P1 tijd gereden had, maar toen pakte ik de laatste kerb ook iets te enthausiast... dus bleef het bij P2 voor mij.

De start van de race ging vrij goed had ik het idee, iedereen liet elkaar een beetje leven en we vormden een mooi treintje. Helaas spinde ik toen en jammer dat ik Koen en Nick van de baan collecteerde (nogmaals sorry), ik deed nog een poging om hem links de baan het gras af te laten gaan maar dat wilde niet, hij bleef helaas naar rechts schuiven. Vervolgens via het gras naar de pitstraat gelimped, en daarna de race proberen te rijden. Kon mezelf redelijk met het tempo van de 2e groep matchen dus daar maar een beetje blijven hangen. Door m'n eerste vroege pitstop uiteindelijk de 2e pitstop veel te weinig brandstof meegenomen, en stil komen te vallen voor het einde van de race. Maar Rudy was zo vriendelijk om me alsnog over de streep te duwen :D

De snelheid zit er wel in met de skip, maar de "momentjes" kan ik toch nog niet altijd voorkomen. Dit was ook wel de eerste race sinds m'n afwezigheid, dus misschien wat practice te kort gehad. Ik wil ook proberen weer aan de normale races mee te gaan doen in iRacing, meer continuiteit erin!

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
dabelg schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 07:46:
[...]

pfff bristol dat is met een auto rijden op een wielerpiste looool dat gaat me SR kosten.

bij open reeks moet je pitten voor benzine zekers ?

viel mij ook op die verschillen, op Iracing loop ik redelijk te schelden als ik na 20-30 laps een lap down kom, en hier zijn ze na 5 rondjes al de lul :P

Die communicatie is wel erg leuk om te horen trouwens :D

[ Voor 5% gewijzigd door themac1983 op 19-11-2013 11:54 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Als je 30+ auto's op de baan hebt en je rijdt achteraan, ja dan ben je snel de sjaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Was gister wel leuk. Duurde even voor ik in de training een beetje een ritme te pakken kreeg, maar uiteindelijk ging dat prima. Helaas m'n kwalificatie behoorlijk verkloot, en iets van 5 tiende boven m'n snelste tijd uitgekomen.

Starten in het drukke middenveld, en net ietsje sneller weg dan de mensen voor me. Daardoor tussen Jos en Joep terecht gekomen. Bij T1 aangekomen kon ik niet verder naar rechts, waardoor Jos en ik elkaar licht raakten. Sorry daarvoor, had 'm er misschien niet tussen moeten duwen, maar op dat moment kon ik verder ook geen kant meer op.

Daarna door fouten/crashes van mensen voor me rustig aan naar voren kunnen rijden, en uiteindelijk zelfs op P3 terecht gekomen. Bij de pitstops iets te lang doorgereden, en de laatste 2 bochten stotterend door moeten gaan, waar ik een boel tijd mee verloor.

Einde van de race nog dicht bij Wim in de buurt kunnen komen. Paar bochten voor het einde hem in kunnen halen, al had ik dat beter op het rechte stuk kunnen doen :p Wim ging duidelijk wat sneller de laatste bocht door dan ik deed, waardoor we elkaar raakten. 'Gelukkig' moest iedereen die ons voorbij kwan nog pitten, of maakte een foutje zodat het ons per saldo geen plekken kostte. Uiteindelijk op P5 gefinished, waar ik in dit veld prima mee kan leven :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zondagavond ga ik de Tourist Trophy via YouTube proberen te streamen in plaats van Twitch.
Het is wel veel meer werk qua voorbereiding, maar ik denk dat de stream zelf wel beter zal zijn. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Niellie41 op 19-11-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 14:47
Top! :)

maar moet je daar geen 1000 subscribers voor hebben vooraleer je dat kan activeren?

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb begrepen dat streamen (via welk medium dan ook) met 3 schermen niet kan. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ik doe het met 3 schermen

hier voorbeeld stream gisteren ik zet resolutie op 1920 en dan neemt hij middenscherm

http://www.twitch.tv/dabelg/b/481017529

trouwens juist 10 ronden Bristol gedaan denk dat ik deze week ga skippen wat voor baan is dat 8)7

die auto raakt vloer in de bochten :(

[ Voor 31% gewijzigd door dabelg op 19-11-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ahhh. Ok. Nou dan ga ik daar me ook eens in verdiepen binnenkort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Fragbeestje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:22:
Top! :)

maar moet je daar geen 1000 subscribers voor hebben vooraleer je dat kan activeren?
Nee. Dat is blijkbaar dus onzin. Ik heb iets van 24 subscribers en ik kon zo live streams activeren.
Het is niet standaard geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:34

Phydomir

Dennis

JoepW schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:37:
Ahhh. Ok. Nou dan ga ik daar me ook eens in verdiepen binnenkort ;)
In OBS kan je dat gewoon instellen. Enige recording software waarbij ik zo'n optie gevonden heb. Alle andere willen perse de complete desktop recorden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 07:48
dabelg schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:35:

trouwens juist 10 ronden Bristol gedaan denk dat ik deze week ga skippen wat voor baan is dat 8)7

die auto raakt vloer in de bochten :(
ik vind het nog wel meevallen, wat is trouwens de beste lijn door die bochten? hoog blijven of toch altijd de onderste lijn nemen?

met de fixed doe ik 15.6 na 5 rondjes, voor de rest is het gewoon zorgen dat je niet crashed denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
niel heb je dat gedaan dan? met google + ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
vekie schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:58:
[...]

ik vind het nog wel meevallen, wat is trouwens de beste lijn door die bochten? hoog blijven of toch altijd de onderste lijn nemen?

met de fixed doe ik 15.6 na 5 rondjes, voor de rest is het gewoon zorgen dat je niet crashed denk ik zo :)
15.6 kom ik nog niet in de buurt die auto schraapt echt over de asfalt en bokt met voorkant . is niet prettig rijden tenzij je FFB afzet misschien

heft mustang andere physics/ophanging dan chevy ?

[ Voor 5% gewijzigd door dabelg op 19-11-2013 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

thijmennabuurs schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:05:
niel heb je dat gedaan dan? met google + ofzo?
Nee gewoon met mijn YouTube.
dabelg schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:04:
[...]
15.6 kom ik nog niet in de buurt die auto schraapt echt over de asfalt en bokt met voorkant . is niet prettig rijden tenzij je FFB afzet misschien

heft mustang andere physics/ophanging dan chevy ?
De mustang heeft dezelfde physics als de Chevy.
Ik zal even een paar rondje rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
raar? mij lukt het niet op youtube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
hangt van je reputatie af op youtube

meer reputatie is meer functies ik kan nu pas langere video's posten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
mmmm blijkt dat je op Bristol dus de high line moet nemen

lekker die laser scanned tracks, als je hem neemt zoals op video verlies je veel snelheid ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:35

Fuelke

Forza Ferrari

dabelg schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:17:
mmmm blijkt dat je op Bristol dus de high line moet nemen

lekker die laser scanned tracks, als je hem neemt zoals op video verlies je veel snelheid ;p
Ik denk dat Bristol recent werken heeft ondergaan waardoor er in het echt nu een andere rijlijn is ontstaan, meer single lane.
Following the March 2012 Food City 500, Speedway Motorsports Chairman and CEO Bruton Smith responded to the increasing fan expression of opinions regarding they style of racing at Bristol Motor Speedway. The main focus of the reaction concentrated specifically on the races since the track resurfacing project in 2007.

After 10 days of listening to fan feeback, Mr. Smith announced changes would be made. April 25, joined by Speedway Motorsports President Marcus Smith, BMS Executive Vice President and General Manager Jerry Caldwell and all-time Bristol win leader Darrell Waltrip, Mr. Smith announced the banking in the upper groove of the race track would be reduced to the same degree as the middle of the surface. The project was designed to eliminate the third groove as a viable option and create tighter racing.

Construction, or destruction, of the surface took nearly seven weeks. June 12 and 13 Goodyear Tire and Rubber Company engineers conducted a test of the new surface with NASCAR stars Clint Bowyer, Jeff Burton and Tony Stewart, all former Bristol winners.

In August 2012, Denny Hamlin took the first victory on the new racing surface, driving his No. 11 machine to the number's 200th win at Bristol Motor Speedway.
http://www.bristolmotorspeedway.com/news_media/history/

[ Voor 62% gewijzigd door Fuelke op 19-11-2013 20:44 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb op Bristol een 15.4xx kunnen rijden met de setup van Kevin (die Marc gelinkt heeft).
Er moet volgens mij nog wel iets van af kunnen.

[ Voor 21% gewijzigd door Niellie41 op 19-11-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is erg lastig om op Bristol op de binnendoor in te halen, vandaar dat veel mensen de buitenlijn rijden. Ik weet niet of jullie de laatste Bristol race gezien hebben, maar de lijn die Montoya daar reed gebruikte ik vorig jaar al en werkt in iRacing voor de COT A en Gen6 perfect, helemaal op de long run.

YouTube: 2013 Irwin Tools 500 Juan Pablo Montoya Highlights From Bristol

Het is de bedoeling niet te pushen. Kun je er zonder pushen niet voorbij, dan kun je er beter achteraan rijden en hopen dat je voorganger z'n RF oververhit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
zie net op twitter dat de eerste versie van de ruf voor 2014 nog uitkomt!

"@iRacing: The first version of the RUF RT12 R will arrive to the #iRacing service before the beginning of 2014."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Woohoo! Kan niet wachten! Ik hoop dat het de Cup versie is. :D

edit:
vanavond dus wat getest met streamen via YouTube en het loopt veel soepeler dan via Twitch.

[ Voor 45% gewijzigd door Niellie41 op 19-11-2013 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Net voor het eerst wat items gekocht. De Mustang, Skip Barber en een paar tracks.

Kon het niet laten en gelijk een race met de Mustang gedaan op Mount Panorama zonder te oefenen (ik weet het niet heel slim :D). Ook voor het eerst een rolling start, wat op zich prima ging.

Ik had eigenlijk geluk want ik startte beetje in het midden van het veld, en de auto's achter mij gingen al op een hoop voordat ze gestart waren, dus daar hoefde ik niet meer op te letten. Nou ik rustig achter de rest aan gereden en ja hoor bij de laatste krappe bocht naar beneden weer stuk of 5 auto's op elkaar, kon er gelukkig tussendoor sturen en toen reed ik ineens op de 5e plek.

De auto achter mij had ongeveer een achterstand van 25 sec. En die kwam elke ronde hard dichter bij. Langzaam aan begon ik mijn rempunten een beetje onder de knie te krijgen en toen hij nog 5 sec achter me zat verloor ik per ronde nog maar 2 sec ongeveer, maar toen moest ik nog 3 rondjes. Dus dat ging krap worden. De laatste ronde op het rechte stuk richting het eind reden we naast elkaar en gingen we de haakse bocht samen in, gelukkig had ik de binnenkant en kon ik hem achter me houden. Volgende bocht weer hetzelfde liedje, weer ik de binnen bocht en met een halve seconde verschil kon ik hem achter me houden. Was wel even spannend :D

Volgende keer toch eerst maar even wat practice rondjes erin steken en een qualify doen :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Niellie41 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:59:
Ik heb op Bristol een 15.4xx kunnen rijden met de setup van Kevin (die Marc gelinkt heeft).
Er moet volgens mij nog wel iets van af kunnen.
15.4!? ik kom NET aan de 15.7 en dat houdt ik geen 2 rondjes vol :P exit turn4 die muur is ook niet bepaald mijn vriend ben ik al achter (was ie in de trucks ook al niet)

Edit: 15.5 net, net 15.47 optimal. Maar dat is dus echt 1 rondje :P na 10 rondjes zit ik al op de 16.2 Heb er wel zin in deze week.. Bristol, zaterdag met de lotus 79 over Road America, de prot gt op Silverstone EN de F1 op interlagos dit weekend.... Waar moet ik de tijd vandaan halen man!

[ Voor 25% gewijzigd door themac1983 op 20-11-2013 00:33 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
15.7 haal ik ook snap die track echt niet. ofwel ga ik te hard in of te hard uit pffff en heb de indruk dat die snelle gasten nog rapper bocht in gaan !!! snap het er is iets dat die wagen bij mij sneller naar boven duwt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik zal van de week een hotlap videootje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
ze hebben hogere Irating Bander erop.. maar ik snap het ook niet tenzij die lui echt aanremmen voor de bochten? Ik lift gewoon normaal gesproken.

Zou wel lekker zijn Niel :D (of ik spectate je gewoon een keer als je in een race zit :D)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
heb om uitleg gevraagd en zij remmen niet maar slepen even de rem maar dan nog geraak er echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK

Ik vond deze video wel leerzaam voor de juiste lijn op Bristol. Ging daarna oefenen en zat met mijn 3de ronde al op een 15.3 met de setup van Kevin.

[ Voor 20% gewijzigd door BobvK op 20-11-2013 00:39 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb toevallig vanmiddag wat getest met het streamen op YouTube en heb de lap op video staan.
YouTube: Bristol streaming test 2

Ik gebruik hier de set van die Kevin, met 14:1 steering ration en 40% tape.
De ronde was zeker nog niet perfect en de set vind ik niet heel fijn om eerlijk te zijn. Ik vind hem wat te loose.

[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 20-11-2013 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
ok, dus 1-2 redelijk hoog in en redelijk hoog uit. 3-4 is hoog in en naar beneden om eruit te gaan om de muur niet te kussen.... Morgen even proberen :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:46:
[...]

Nee. Dat is blijkbaar dus onzin. Ik heb iets van 24 subscribers en ik kon zo live streams activeren.
Het is niet standaard geactiveerd.
Ik kan het niet enablen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 17:11

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:46:
Woohoo! Kan niet wachten! Ik hoop dat het de Cup versie is. :D

edit:
vanavond dus wat getest met streamen via YouTube en het loopt veel soepeler dan via Twitch.
Hoe stream jij naar YouTube? Mag ook in een DM als het hier niet gewenst is, maar ik wil dus ook mijn races gaan streamen en voorzien van live commentaar (beetje zoals EmptyBox) maar ik krijg het e.e.a. niet voor elkaar.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb je een DM gestuurd.
Zelf probeer ik wel live commentaar te geven, maar zoveel kletsen als EmptyBox of O'Keefe kan ik niet en wil ik eigenlijk ook niet. Ik kan me veel beter concentreren als ik stil ben.

Ik heb vanaf nu wel de laptop met de chat open staan, zodat ik kan zien of er reactie of vragen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Stuur die DM ook eens naar mij toe als je wilt :P heb nou 120/10 interwebz en wil eigenlijk kijken of streamen haalbaar is voor mij nu. (want ik weet dat duizenden mensen zitten te wachten op een mediocre Iracer met fails galore :D )

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Niellie41 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:12:
Ik heb je een DM gestuurd.
Zelf probeer ik wel live commentaar te geven, maar zoveel kletsen als EmptyBox of O'Keefe kan ik niet en wil ik eigenlijk ook niet. Ik kan me veel beter concentreren als ik stil ben.

Ik heb vanaf nu wel de laptop met de chat open staan, zodat ik kan zien of er reactie of vragen zijn.
Hmmm moet maar is gaan streamen dan. Dat kletsen komt wel goed. >:) >:) >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
niel Ik zou ook graag zo'n dm willen ;)
ben ook wel geintereseerd! probeer het nu al een tijdje met twitch maar dat draait niet top!

Pagina: 1 ... 121 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.