iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.706 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06

Niellie41

[object Object]

Welkom :)

De Carberator Cup is een 'fun' serie waarbij je SR en iRating niet mee tellen.
Daytona en Talladega zijn de meest populaire ovals.
IMO kan je het beste nog even wachten met allerlei banen kopen tot je D of C class bent. Dan kan je eens gaan kijken wat je echt nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
Thx
Niellie41 schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:54:

De Carberator Cup is een 'fun' serie waarbij je SR en iRating niet mee tellen.
Daytona en Talladega zijn de meest populaire ovals.
Is de Gen6 wat moeilijkheidsgraad vergelijkbaar met de Silverado (heb ik al)?
Niellie41 schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:54:

IMO kan je het beste nog even wachten met allerlei banen kopen tot je D of C class bent. Dan kan je eens gaan kijken wat je echt nodig hebt.
Heb je waarschijnlijk gelijk in. Ik moet geduld hebben.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dit was weer fun ;)
Wel een beetje jammer dat ik 3x naar neutral ging in dezelfde turn en daardoor steeds weer paar plekken verloor.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
BM schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:12:
Ik ga vanavond denk ik voor een combinatie van 2 dingen die ik niet zo leuk vind :p Road America is totaal niet mijn baan, en de Kia vind ik niet leuk, maar wellicht dat de combinatie wel leuk is :p
En leuk was het :)

Tot de 1e stops heel leuk met een groepje kunnen racen. Helaas viel de groep na de pitstops wat uit elkaar. Ikzelf verklote mijn 1e stop door te weinig fuel mee te nemen (alvast de fuel voor de volgende stop instellen tijdens het tanken is niet handig :+). Dat bleek eigenlijk perfect uit te pakken voor de 2e stop. Dat bleek wel toen ik daarna op P2 terugkwam, en met 0,5 liter over de finish kwam.

Verbazingwekkend leuke combi, waar zowel de auto als de baan niet mijn favoriete keuzes zijn :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
dev null schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:12:
[...]

Thx

[...]

Is de Gen6 wat moeilijkheidsgraad vergelijkbaar met de Silverado (heb ik al)?

[...]

Heb je waarschijnlijk gelijk in. Ik moet geduld hebben.
Welkom!!

De Gen6 is echt een beest vergeleken met de silverado (imo in ieder geval).

Qua tracks zou ik het zo doen. 1st met de street stock naar D, dan via de legends of Late models naar de C en daar de trucks pakken. Dan kun je zelf kijken welke tracks je voor welke series nodig hebt en het een beetje gespreid aanschaffen (gaat sneller dan je denkt met het geld :P)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Superleuke race jongens! Expres geen q gedaan, wilde lekker door het veld boenen. Ging goed tot ik 4e lag en vrij snel inliep op het vechtende kop trio. Ging er hard af in T1. Nieuwe auto gehaald en begonnen met hotlappen. Helaas iets teveel risico waardoor ik weer een nieuwe MP4 mocht ophalen :+

Erg lastig maar ook erg leuk met dit realistische weer.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Vind het wel jammer dat het weer zo'n invloed heeft op de rondetijden; tijdens een korte (offline) test reed ik een 2:09.9 en vond de auto prima. Toen de sessie van start ging kwam ik amper onder de 2:12 en had ik ook een hele andere auto zonder grip......Best raar, zeker omdat ik het elke week meemaak, de offline-mode heeft dus eigenlijk weinig nut imo :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Ericjooo schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 07:59:
Vind het wel jammer dat het weer zo'n invloed heeft op de rondetijden; tijdens een korte (offline) test reed ik een 2:09.9 en vond de auto prima. Toen de sessie van start ging kwam ik amper onder de 2:12 en had ik ook een hele andere auto zonder grip......Best raar, zeker omdat ik het elke week meemaak, de offline-mode heeft dus eigenlijk weinig nut imo :(
ja duurde zeker 6 ronde eer mijn banden warm waren en toen ze warm waren verloor ik auto voorlaatste bocht of onverklaarbare manier :? toen waren ineens mijn achterbande te warm. Ik kon hierdoor nietmeer vechten enkel aansluiten. Soms echt wel raar gevoel in die wagen , maar de McLaren was daarvoor al nooit echt mijn wagen.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Zijn de 60 minuten practice vooraf niet genoeg om aan die weersveranderingen te wennen dan? De ene keer is het een groot verschil en de andere keer maar een kleine. Nu kan je zelf offline ook met real weather gaan rijden, maar dan heb je kans dat het averechts gaat werken en het verschil alleen maar groter maakt.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
zat verschil tussen prac en race ivm het opwarmen tyres (ik had dat gevoel toch + nog een paar anderen) wat wel erg vervelend is als je close raced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ja het is jammer dat je geen beetje warme banden kan meenemen de race in. Niet geheel kloppend als je er 6 laps over moet doen om ze acceptabel op te warmen, of het moet erg koud zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
NickThissen schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:21:
Vind de nieuwe MX5 niet leuk, sorry. Erg jammer, de oude vond ik prima, deze kan ik niet mee overweg, hij is gewoon absoluut niet te redden. Ik heb nog even zitten kijken in de race en ik heb wel 10 spins gezien die vroeger gewoon te redden waren, en niemand heeft hem kunnen redden. Vind er geen zak aan :) Wilde hem eigenlijk in NEO gaan rijden maar toch maar niet :/
Echt? Ik vind het nu echt een genot om in de MX5 te rijden waarbij ik in het verleden er juist precies anders over dacht :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 14:47
Vond het best een leuke race. Beetje een gat kunnen slagen in het begin en nog een hele tijd zitten fuel saven maar 5 liter besparen op een tankje van 30 liter ging niet heel goed.

Tijdens de pitstop blijkbaar echt lopen knoeien want Robbert maakte plots bijna 8 seconden goed.
Snap nog steeds niet hoe hij dat klaargespeeld heeft. Ging wel te vroeg op de rem maar dat kon nooit 8 seconden zijn.

Na de eerste pitstop weer wat trachten te fuelsaven maar het scheelde niet genoeg per ronde. Dus uiteindelijk toch maar het gas erop tot aan de 2e pitstop. Beetje naar de tijd gekeken en 11.6 L had wel genoeg geweest. Deze pitstop ging beter en kon de leiding vasthouden.

Dan even wat foutjes gemaakt omdat ik me zorgen maakte over de resterende fuel. Het ging net niet genoeg zijn om een extra rondje te draaien dus weer fuel saven... ik was wel ontzettend blij dat Wim plots vermeldde dat de witte vlag uithing. Dus laatste rondje nog het tempo wat verhoogd maar het was toch niet genoeg om de snelste rondetijd te halen.

Al bij al een leuke race maar ik heb toch een wrang gevoel bij die puntenverdeling.

Ik stap express in de minst populaire auto om het deelnemersveld wat gelijk te verdelen en daardoor krijg ik minder punten, ook al heb ik gewonnen in mijn klasse...
...met dank aan Derx om dit even te vermelden :+

Voor mij maakt dit kampioenschap niets uit maar zo gaat het deelnemersveld wel helemaal overschakelen naar de populairste auto.

Is het voor de multiclass races misschien niet beter om een andere formule te gebruiken?

bijvoorbeeld :

Score = MaxPunten - ( (Positie Binnen Klasse - 1) * ( MaxPunten / Deelnemers binnen klasse ) )

Dit getal dan afronden naar beneden is dan de score.
Dit is nog redelijk krom maar dat vind ik persoonlijk toch al een pak beter.

Nick had een linkje gepost op TS naar een formule die nu gebruikt wordt maar kan het zo direct niet terugvinden.
Als Nick zo vriendelijk zou kunnen zijn om dit hier (of in pm) even te posten dan zal ik eens een google spreadsheetje maken met een vergelijking tussen de 2.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Het was weer lekker, gisteravond. Laat thuis, dus niet de hele training kunnen doen. Kwalificeren ging niet zo geweldig, dus achteraan gestart. De gehele race wel verkeer om me heen gehad, en ben een paar keer op een mooie manier ingehaald, onder andere een paar keer door Jos... :) Ronnie had veel geduld, maar uiteindelijk kwam hij er ook voorbij.

Net als Joep zat ik wat te schelden op de versnellingsbaknukken van de McLaren, alleen wilde hij bij mij soms niet opschakelen van twee naar drie. Uiteindelijk niet gedubbeld, voor mij al een overwinning op zich. :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Tot aan de eerste pitstop was het een geweldige race, hele tijd met 4 man op een seconde of minder. Bij de pitstop ging er echt iets mis, sommige stonden bijna 10 seconden langer in de pits, sloeg nergens op. Daardoor was het gevecht meteen voorbij en de rest van de race ook niet meer goedgekomen eigenlijk. Laatste rondje nog (te) hard lopen pushen en vlak achter Robbert, maar ik wist dat ik hem niet ging uitremmen want ik remde overal eerder, dus op de gok mijn brake balance van 75 naar 73 verlaagd. En meteen in T1 spinnen :+ Ach ja, was een poging waard.

De formule die ik nu gebruik is: P + P * (A/T)^2. Hier is P het aantal punten dat je voor je positie (normaal) zou krijgen, A het aantal deelnemers in jouw class en T het totaal aantal deelnemers. Zodra iedereen zijn punten heeft wordt alles terug genormaliseerd tot een range van 0-30 (anders krijgt de winnaar van de populairste class meer dan 30 punten). Dat zou (als ik het goed uitgerekend had gisteravond) voor Koen 24 punten moeten zijn (ipv 30), maar hij krijgt er maar 16 dus er klopt sowieso iets niet.

Zoals ik al zei is er voor beide kanten wel iets te zeggen, niet heel logisch om minder punten te geven voor minder populaire class, maar ook niet helemaal eerlijk om evenveel punten te krijgen als jouw class veel minder deelnemers heeft. Ik weet niet wat de beste oplossing is, ik wil het best weer aanpassen hoor, maar we hebben hier 3 weken over gediscussieerd en dit kwam eruit en toen was er weinig tegenspraak :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Koen heeft gewoon de punten voor P15 gekregen, formule zit er niet in denk ik.....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ericjooo schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:00:
Koen heeft gewoon de punten voor P15 gekregen, formule zit er niet in denk ik.....
Hmm, als het goed is wel... Zat er vorig seizoen al in. Kijk maar week 8: http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=21

Roope positie 1, en maar 22 punten. Egil ook positie 1 en 25 punten (want er waren meer Ford GTs dan Corvettes).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Maar het is niet goed gegaan. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst O-)
Hier hoe het nu gegaan is:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s4/score.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Inderdaad, toen zaten de posities goed, nu zit ik niet op positie 1 maar op positie 15 dus hij houdt geen rekening met verschillende klassen en telt gewoon door.

Nou nog even een formuletje uitdokteren waardoor de 1e positie van elke klasse 30 punten heeft en de laagste positie van elke klasse ook evenveel punten heeft. In het geval van gisteren dus 13, ik houd nog even geen rekening met de 80% race afstand regel.

EDIT : Gefixt!

Max : max punten (30)
Min : min punten (laagste score van de klasse met de meeste wagens) (vb : 13)
Pos : Positie binnen de klasse
AantalB : Aantal rijders in de klasse met de minste wagens

Score = Max - ( ( Pos - 1 ) * ( ( Max - Min ) / ( AantalB - 1 ) ) )

Deze waarden afronden en je hebt het resultaat.
1e plek heeft max punten voor beide klassen
Laatste plek voor beide klassen heeft ook hetzelfde aantal punten.

De rest zit er tussenin!

Mijn god wat heb ik nog steeds een k*thekel aan wiskunde. :D

Even een screenshotje met
  • De formule die ik eerst postte (slecht)
  • Het Oude Punten Model (OPM)
  • Gewoon aftrekken aftellen :+
  • Het Nieuwe Punten Model (NPM) met de uitslag van gisteren
  • Het Nieuwe Punten Model met een random aantal deelnemers en punten
Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7398/10820173235_0d816085e7_o.png
NieuwPuntenModel by ZjerardoPunto, on Flickr

Goedgekeurd? 8)

[ Voor 58% gewijzigd door Fragbeestje op 12-11-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Prima :) Als jij het nu ook nog even in wil bouwen? :D

http://nickthissen.nl/Files/Standings.txt

Bij voorbaat dank :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
euh.... ik zal er eens naar kijken :+

Me net nog even ingeschreven voor de NEO @ Zolder met de mazda... hopelijk vind ik 'm leuk met het NTMv5 :D

Nu nog aan de setup beginnen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
NickThissen schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:05:
Prima :) Als jij het nu ook nog even in wil bouwen? :D

http://nickthissen.nl/Files/Standings.txt

Bij voorbaat dank :+
*Krijgt een Java flashback en begint kwijlend in de foetushouding in de hoek heen en weer te wiegen*

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
themac1983 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:52:
[...]

*Krijgt een Java flashback en begint kwijlend in de foetushouding in de hoek heen en weer te wiegen*
Haha.... Normaal is het niet zo erg hoor! Maar deze code is zo vaak "even aangepast" omdat we weer iets nieuws bedacht hadden dat er geen houden meer aan is. Ik heb gewoon geen tijd om het opnieuw te doen anders had ik het allang gedaan...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
NickThissen schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:04:
[...]

Haha.... Normaal is het niet zo erg hoor! Maar deze code is zo vaak "even aangepast" omdat we weer iets nieuws bedacht hadden dat er geen houden meer aan is. Ik heb gewoon geen tijd om het opnieuw te doen anders had ik het allang gedaan...
Ging meer om mijn eigen ervaringen ermee, Java is de reden dat ik gestopt was met de HBI Informatica :P Ik vond computers leuk, maar DAT! OMFG wat haatte ik Java! En het vooruitzicht daar 4 jaar mee bezig te zijn was echt te erg om door te gaan lol :D

Nu, 13 jaar later vindt ik het juist wel weer leuk om te scripten met Powershell etc :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17

derx666

mecker ende blaet

themac1983: oh man, wat komt me dat bekend voor :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je moet ook niet Java gebruiken :+

Ik ben vanavond later ben ik bang, dat wordt met minimale oefening aankloten...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Powershell is wel leuk rest zuigt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Java, brrrr :p Maar gezien mijn carskins was wel duidelijk waar mijn voorkeur op dat gebied ligt ;)

Net ff door je code heen gescanned Nick, maar zo heel beroerd is het toch niet? Ik ken de rest niet, maar dit zag er redelijk leesbaar uit. Kan her en der een slagje refactoring gebruiken, maar verder viel het imho wel mee :) Weet niet of je eventueel wilt dat iemand anders d'r mee naar kijkt, anders houd ik mee aanbevolen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kom eerst maar de Legends uitlaten ;)

http://members.iracing.co.../member/LeagueSessions.do

[ Voor 47% gewijzigd door JoepW op 12-11-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:42:
Java, brrrr :p Maar gezien mijn carskins was wel duidelijk waar mijn voorkeur op dat gebied ligt ;)

Net ff door je code heen gescanned Nick, maar zo heel beroerd is het toch niet? Ik ken de rest niet, maar dit zag er redelijk leesbaar uit. Kan her en der een slagje refactoring gebruiken, maar verder viel het imho wel mee :) Weet niet of je eventueel wilt dat iemand anders d'r mee naar kijkt, anders houd ik mee aanbevolen :)
Nja, wanneer ik een dictionary in een dictionary in een dictionary ga gebruiken dan gaat er meestal een belletje rinkelen dat ik iets heel erg fout aan het doen ben :+

Ik kom er zsm aan ;) Mijn bus nog net gered dus half uurtje gewonnen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

morgen weer onderhoud bij iRacing:
Infrastructure and web updates. No sim updates.

Wednesday 13-Nov 1230 UTC

UTC
0730 Hosted Sessions*
1330 Service Down
1430 Service Up

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Pfff ik heb duidelijk wat meer oefening nodig. Was wel leuk de eerste 10 minuten tot ik hem finaal de muur in knalde.

Ik zeg, tot maandag!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Best wel leuk gebakje maar zoals het draftmodel nu werkt (of net niet dus) is er geen zak aan. anders had het vast wel leuk geweest. Vroeger hadden we hier ook veel leuke races mee maar hier is niet veel aan ... behalve voor mij dan :D

Hetgeen me wel opvalt aan de setups die Joep gepost heeft is dat de bandenspanning veel hoger lag.
Bij mij duurt het een ronde of 5 vooraleer die op temperatuur zijn lijkt het wel, daarna rijd hij echt zalig.

Maar wil ik net even opzoeken of er voor die legends al een problem report is aangemaakt op het forum maar ik denk dat ik het forum heb stukgemaakt met m'n zoekacties :+
Dan maar even wachten en nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Idd erg jammer dat er zo moelijk/niet met die auto geraced kan worden. Combi van gister was verder namelijk wel erg leuk om te rijden.

Geloof dat Joep en ik zo'n beetje de enigen waren die enigszins bij elkaar in de buurt reden, maar helaas werd dat nooit meer dan dat. Joep had een foutje van mij nodig om er voorbij te komen, en paar ronden later kon ik Joep voorbij door een fout, maar racen en vechten behoorde helaas nooit tot de mogelijkheden :(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik zeg overstappen naar de Kia. >:) >:) >:)

[ Voor 19% gewijzigd door DutchDevil79 op 13-11-2013 09:57 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
KIA is ook wel leuk rijden, en blijft meestal wel goed bij elkaar.
Dus voor mij mag het.

Heb een topic gepost in het Problem reporting forum op iRacing voor die draftklucht. Denk echter niet dat er veel ruchtbaarheid aan gegeven gaat worden maar ik denk ook niet dat dit iets is wat via de support afdeling kan ingediend worden.

* vraagt zich af hoe Joep zo'n bugjes indient O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik mail gewoon aan support en krijg eigenlijk altijd wel antwoord.... na meestal pas tig dagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:18
Ik vond het aanvankelijk een prima idee om een league te rijden met iedere week dezelfde auto. Het is inderdaad jammer dat iedere week uiteindelijk maar een paar man in dezelfde ronde over blijven. Gister had ik wel een aardige dag, kon wel aardig snelle rondetijden rijden met als resultaat de tweede startpositie. Helaas vergat ik 1x in de laatste bocht om goed de rem in te trappen waardoor ik begon te spinnen :( Denk dat we anders met drie man wel een leuk gevechtje hadden kunnen hebben.

Wat betreft de invulling voor de rest van het seizoen zou ik de KIA op zich ook wel een kans willen geven. Het is dat de tourist trophy er is anders waren de mazda`s ook wel een goede optie geweest. Ben benieuwd naar het vervolg! Altijd leuk om met z`n allen de rondjes weer te maken (mits ik op de baan blijf en niet zoals maandag een keer of tig ben gespint zonder gas te geven :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik vond die Kia op zich wel heel leuk rijden. Heb de fout gemaakt om na de Q toch te gaan rijden met mijn aangepaste setup met minder camber. Op zich leek dat alleen maar voordelen te hebben omdat de temperatuurspreiding en verslijt veel gelijkmatiger was, wat op zich zou moeten betekenen dat je overall meer grip zou moeten hebben, en dat je minder snel last zou moeten hebben van banden die te warm worden. Helaas was dat alles niet echt het geval. Ik moest zeker 10m eerder remmen dan bv Nick en Robbert, en ook leek ik minder grip te hebben in de doordraaier en in de laatste bocht, waardoor ik elke keer moeite had om ze aan het eind van de s/f straight achter me te houden.
Dat van de grip in de bochten snap ik wel met minder camber, maar dat ik eerder moet remmen met minder camber daar begrijp ik erg weinig van.

Maargoed, het is even goed erg leuk om te racen met die bak, misschien dat als er dinsdag met de kia gereden wordt ik ga kijken of ik na het sporten ook nog even kom raggen :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
juist iemand tegengekomen die paar maand geband gaat worden van iracing

gast rijdt op apron en als leader pack er komt gaat hij er vol in echt he l*ser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hmm, dat in-car geluid van de McLaren klopt best aardig!

• Fragbeestje
Hmmm heb precies al spijt dat ik me ingeschreven heb met de mx5 voor de neo.

Daarnet een tijdje geprobeerd, kom amper in de 1:54:5, laat staan dat ik nog 3 of 4 seconden moet vinden :(
Snap er geen hol van met ntm5 op dat hok.
Totaal geen feeling meer ;w

Setups van vroeger werken ook niet goed dus dat wordt nog een hele opgave :/

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op donderdag 14 november 2013 @ 00:34:
Hmmm heb precies al spijt dat ik me ingeschreven heb met de mx5 voor de neo.

Daarnet een tijdje geprobeerd, kom amper in de 1:54:5, laat staan dat ik nog 3 of 4 seconden moet vinden :(
Snap er geen hol van met ntm5 op dat hok.
Totaal geen feeling meer ;w

Setups van vroeger werken ook niet goed dus dat wordt nog een hele opgave :/
Probeer deze setup maar. Echt prima en goed beheersbaar.
http://iracingsetups.nick...ps/ViewSetup.aspx?id=4954

• Fragbeestje
Thanks Joep!
Zal'm deze avond eens proberen!

Deze nacht nog wat zitten lezen over het NTM op de mx-5.
Had m'n brake balance al teruggeschroefd naar 80 of zo, maar deze kan blijkbaar beter 78 a 75 zijn.

Heb een vermoeden dat het missen van gevoel voornamelijk aan de bandenspanning ligt. Die ligt nu ook veel hoger. Had hem even lager gezet maar dat voelde nog een pak erger aan.

Als ik geen 2 seconden van m'n tijd krijg ga ik passen voor de NEO.
Heb helemaal geen zin om hulpeloos achteraan te bengelen.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Deze setup heeft en hoge bandenspanning en lage bb (80 of zo) ;)

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 14-11-2013 08:53 ]

Verwijderd

Fragbeestje schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:31:
Thanks Joep!

Had m'n brake balance al teruggeschroefd naar 80 of zo, maar deze kan blijkbaar beter 78 a 75 zijn.

Heb een vermoeden dat het missen van gevoel voornamelijk aan de bandenspanning ligt. Die ligt nu ook veel hoger. Had hem even lager gezet maar dat voelde nog een pak erger aan.

met de opkomst die er nu geweest is moet dat lukken he maar zou idd prettiger zijn moest die ook wat handiger te sturen zjin ... ik zit met 2de tijd in radical maar ik vermoed dat blake nog wel 0.5 tot seconde sneller kan .... nouja ik kan ook nog wel .2 vinden maar aangezien ik toch forfait moet geven voor te racen gaan ik passen , ik weet wel dat ik nu al .3 sneller was als PB dus op zich ook al niet slecht .... dat ze maar zorgen dat ze met die radical van de curbs afblijven ... gisteren 3-4x een car damage gehad zelfs met minimaal curb te raken dus dat damage model mag ook eens veranderen .... nouja ik denk dat wij dar nog wel even over kunnen door gaan maar ik ga hier maar niet te veel pagina verspillen :+

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Alle templates zijn nu 2048 x 2048.
The 1024 templates have been replaced with 2048 templates on our website. The larger resolution template files also contain the 2048 patterns we use in our paint kit.
Tijd om de andere Racing Lions skins te updaten.

[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 14-11-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Op Reddit geven ze aan dat de Black Friday code voor dit jaar al werkt.
Vul de code PR-BF2013 in in je winkelwagen en je hebt weer een jaar iRacing voor $49 (€36,50).

Meerdere gebruikers geven aan dat het werkt. Ik heb het zelf net ingevuld en die code werkt!

[ Voor 22% gewijzigd door Niellie41 op 15-11-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:31:
Thanks Joep!

En?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
lol, Maar waarom risceren dat ze dan na 2 weken zeggen, Je bent ons nog geld schuldig? :D Ik zorg wel dat ik vrijdag nog centjes overheb hiervoor :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je riskeert niets. Het is gewoon een geldige code. Anders zou die niet werken.
Die Cadillac promo werkt ook nog steeds, terwijl die al lang is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Gisterenavond pas tegen 19u thuis en iets daarna moest ik iemand uit de nood gaan helpen. Pas om 2u terug thuis... dus geen tijd gehad om het te proberen. :+

Deze avond gaat ook al lastig worden... Zal nog wel proberen maar denk dat ik de NEO ga laten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb een 53.4 staan, kan zeker nog wel wat vanaf maar met NTM5 is het een stuk minder leuk vond ik :-( En ik heb vanavond ook geen tijd dus als dit niet genoeg is doe ik ook niet mee. Ook met die setup trouwens, maar hij voelt niet helemaal goed meer. De andere die Joep had gemaakt (voor brands hatch) voelt een stuk beter, maar is op een of andere manier 0.5s langzamer :S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb nog tot 2015 om te verlengen ;)
NickThissen schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:26:
Ik heb een 53.4 staan, kan zeker nog wel wat vanaf maar met NTM5 is het een stuk minder leuk vond ik :-( En ik heb vanavond ook geen tijd dus als dit niet genoeg is doe ik ook niet mee. Ook met die setup trouwens, maar hij voelt niet helemaal goed meer. De andere die Joep had gemaakt (voor brands hatch) voelt een stuk beter, maar is op een of andere manier 0.5s langzamer :S
Dat komt omdat je met die eerste harder de bocht in kan, maar minder snelheid mee kan nemen (en later op het gas) na / vanaf de Apex (zin loopt niet, maar geen zin om te editten op mijn tel.)

[ Voor 90% gewijzigd door JoepW op 15-11-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Na een paar weken afwezigheid kan ik vanaf komende maandag weer gaan meedoen :D Heb er weer zin in.

De weken zijn zeker niet voor niks geweest, het begon natuurlijk met het kapotgaan van de videokaart. Maar daardoor heb ik eindelijk het systeem af kunnen werken tot waar het recht op had.

Mede dankzij onze vriendelijke zuiderburen is het staal gezandstraald en in hoogglans zwarte lak gezet. Ik ben er zelf echt super tevreden over, het is ontzettend mooi geworden. Pics or it didn't happen, de oude+nieuwe pics verzameld op één plaats.

Afbeeldingslocatie: http://tolva.upexia.nl/rig/PB140001_t.jpgClick voor de hele collage.

Zoals te zien is heb ik het zaakje ook omgedraait in de huidige hoek waar het stond. Dit is vele malen mooier, maar ook zeker praktischer :+ Ik had hem zo neergezet ivm eventuele weerspiegelingen van het raam achter me, maar totaal geen last van voor zover ik het heb kunnen beoordelen in deze donkere dagen.

Voor mijn vriendin, en ook een beetje voor de buren... staat alles nu op een lekker dik tapijtje. In een huis met houten vloeren was het voorheen namelijk gewoon tot in de woonkamer te horen wanneer ik schakelde. Dat schijnt nu tot het verleden te behoren gelukkig, ik heb daar zelf natuurlijk geen last van 8)

Het kapotte videokaart verhaal kreeg ook nog even een staartje, toen ik alles voor de eerste keer weer aan kon zetten. Alle HDMI aansluitingen van m'n schermen zijn defect geraakt. DVI en VGA werken echter gewoon prima. Dus alles hangt nu achter HDMI-DVI adapters, een beetje faal :(, maar het werkt en ik heb er nog niet echt zin in om puur en alleen hiervoor weer weken zonder te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nice Dirk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ziet er strak uit Dirk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
*Jaloers is*

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Pff, heel erg gaaf!! Had ik maar zoiets... Helaas niet echt ruimte voor en al helemaal geen zin om twee PCs te hebben (zie me nog niet echt werken of andere spellen doen in zo'n rig :+)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
NickThissen schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:50:
Pff, heel erg gaaf!! Had ik maar zoiets... Helaas niet echt ruimte voor en al helemaal geen zin om twee PCs te hebben (zie me nog niet echt werken of andere spellen doen in zo'n rig :+)
He is bij mij ook een meerjaren planning :P

1: vriendin rijbewijs halen
2: auto kopen
3: verhuizen naar HUIS met "game" kamer (mancave kamer :P)
4: Rig bouwen
5: Nieuwe PC in elkaar voorin de rig
6: Tussendoor, neiuwe pedalen en stuur die alvast geschikt zijn voor een rig.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Bedankt allen :*)

Wat betreft PC's heb ik gewoon ubermazzel dat dit direct boven mijn kantoor staat, dus niks geen 2 pc's nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb wel die tweede PC, maar ik zit soms toch echt in mijn rig met BF4 of ARMA te spelen. Maar dat komt omdat ik het stuur kan loshalen (jij ook) en ik een toetsenbord houder heb die ik voor me op 'bureauhoogte' kan draaien met plek voor de muis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Netjes Dirk!

Ik speel ook andere games vanuit m'n rig, zit lekker comfortabel ook al heb ik (nog) geen keyboard houder.

Maar vroeger echt uren en uren Enemy Territory gespeeld met het keyboard op de schoot dus kan het al bijna niet meer verdragen als het keyboard op het bureau zou liggen bij een shooter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha, nee dat is niks voor mij, krijg al rsi bij de gedachte dat mijn toetsenbord wat scheef zou liggen :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
NickThissen schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:42:
Haha, nee dat is niks voor mij, krijg al rsi bij de gedachte dat mijn toetsenbord wat scheef zou liggen :+
Mijn toetsenbord MOET juist sheef liggen, in een bepaalde hoek (ongeveer 12 graden met de klok mee) :P Anders kan ik er echt niet mee spelen lol, shooters heb ik het dan over btw :D Maarja, ik game nu al zo'n... 20 jaar en vanaf dag 1 eigenlijk meer dan goed voor me is :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
themac1983 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:53:
......Maarja, ik game nu al zo'n... 20 jaar en vanaf dag 1 eigenlijk meer dan goed voor me is :D
Red Alert 1 via Dual ISDN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:06:
[...]

Toen een RTS game nog gewoon ging schokken als de tegenpartij kwam aanrijden met z'n 100 tanks. Ik speelde ze zelden (eigenlijk enkel Dune 2, RA1 en SC2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
JoepW schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:06:
[...]

HAhaha, zal het nooit vergeten, ik smeerde mijn ouders ISDN aan, want dan waren ze eindelijk ook bereikbaar als ik online ging, had ik dus inderdaad een DUAL ISDN setup besteld :D Waren ze NOG niet bereikbaar!!! God wat waren ze pissig :D

Het gat in de zolder naar de buurjongen viel ook niet erg goed, maar daar kwamen ze pas jaren later achter tijdens de verhuising :P We hadden onz eigen netwerkje zodat we gewoon C&C en Dune konden spelen oeffenen zonder internet,

ANYWHO. Net weer een open oval B class race gereden.... Lap 4 caution, paar gaan de pits in, ik ga maar mee, rijdt toch niet voorraan ofzo dus wat kan ik verliezen... Rijden ze allemaal links waardoor ik de lolipop man niet zie en er dus voorbij rijdt..... Rondje later de herkanzing.... "passing under yellow" aan mijn broek net voor het inrijden van de pits.... GODVERDOMME! stop en go erbij,.... Najaa zal ik maar gelijk de 1e lap inlossen, is stop en go dus dan zit ik nog op de leadlap als ik snel ben, eerst iig even bandjes halen en doe maar geen fuel... Pits inrijden FUCKFUCK!!!! veeel te hard... 30 seconden stillstaan... Dus bij lap 10 lag ik 2 ronden achter.... En dan OOK NOG NET te weinig fuel hebben om de race uit te rijden... had ik getanked bij die 1e pitstop dan had ik het gered :P
HEB je een keertje een caution nodig om weer terug te komen in de lead laps, dan komen die krengen niet! Uiteindelijk wel in 1 race all mijn verloren SR van vorige week teruggahaald. Maar mijn god dit was echt een tactische misstap na misstap totdat ik in de vallei van FAIL zat :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Laatste NASCAR iRacing Series race van het seizoen!
Ik rijd deze race met een speciale livery ter nagedachtenis van de slachtoffers van orkaan Haiyan.
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1396997_181521735374402_130476761_o.jpg

Kijk op http://www.twitch.tv/hekkens41

Deze keer heb ik ook de chat open staan op een ander scherm, dan kan ik eventuele vragen beantwoorden als ik kan.

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 16-11-2013 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Same here. We zullen wel in dezelfde split zitten dus dat wordt leuk :) (link in sig)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Moeizame race. In het begin maak ik contact met iemand en raak dan de muur. De impact was helemaal niet hard, maar wel genoeg voor 3 minuten optional repairs. Na mijn repairs kwam ik 8 ronden achter te liggen. Uiteindelijk nog wel 2 ronden goed kunnen maken en op de 21e plaats gefinished.
Homestead was niet echt mijn baan. Heel anders tov van andere 1.5 mile ovals.

Nu kan ik me concentreren op de B serie.

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 16-11-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 22:53
Race 3 van de ProSeries vandaag.
Heb me als 11e gekwalificeerd:

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Succes Paul! Go get 'em

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Succes Paul :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
@Joep : heb je setup geprobeerd. Heb de voorkant iets harder afgeveerd en hiermee reed ik uiteindelijk heel wat laps in de 1:52 laag.
1 keer zelfs een 1:51:8

Brake balance op 76 gezet. Ga 75 nog proberen.

Dus hij is wel beter maar ik heb ook de caster wat anders afgesteld.

Hij is wel vrij nerveus die setup dus je moet echt wel heeeeel rustig insturen :D

Ben Paul aan 't volgen. Hij heeft damage en echt wel moeite om de wagen onder controle te houden.
Da's balen want hij was in het begin goed bezig. :(

[ Voor 17% gewijzigd door Fragbeestje op 16-11-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Straks weer de NiS race van 5 uur streamen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fijn :( Hele race aan het vechten in de Lotus, niks als respect en geduldigheid getoond. Elke keer als ik een klein kansje had toch maar niet gedaan omdat het te gevaarlijk was of te close. En dan maakt hij een fout na 30 rondjes, naast elkaar richting laatste bocht Brands hatch, en hij duwt me gewoon het gras in alsof ik er niet ben. "That was just racing", fijn... Damage en nog 10 incs gehaald en DQ voor teveel incs. Idioot.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Phydomir schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:52:
netjes hoor. heb het einde nog even mee gekregen.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
bij mij lukt dat streamen niet echt wow juist oval race streamen met OBS maar hij zet file wel op HDD maar ze tniets in twitch achja straks nogeens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Phydomir schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:52:
Congrats met de 2de plaats! Stuk beter dan mijn race ;(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fototoestel en meetlat??

"Laser scanned"
Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/594/192/596.gif

Sorry :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

dev null schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:58:
[...]

Dat is de BMW 120i NGTC (BTCC)?
Nee. Dat is volgens mij de Z4 GTE. Het team is in Florida. Toevallig zijn er veel teams voor een test voor TUSCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
Niellie41 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:00:
[...]

Nee. Dat is volgens mij de Z4 GTE. Het team is in Florida. Toevallig zijn er veel teams voor een test voor TUSCC.
Je hebt gelijkt, zie 2e foto die zojuist gepost is.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Was niet zo heel moeilijk te raden. Ik zag het aan de livery en de Battery Tender sponsor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
Wanneer komt eigenlijk de Honda Civic BTCC?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Laatste tweet van Myers is dit:
“@phouse8man: @iRacingMyers Hey Steve, is there any update on the release of the Honda Civic and HSV?” Going to try and do new btcc civic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo mss dat wij vandaag een stuk (mss helemaal) in car streamen van onze team genoten bij ART(Kevin Vekemans en Mathias Van Reeth) die de NEO gaan mee rijden.

kanalen om in de gaten te houden zijn de volgende :

Dabelg
Aaikman

Voor zij die mee rijden suc6 en happy curb eating :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wederom schiet de NEO aan me voorbij, afgelopen week geen tijd gehad om te kwalificeren. Gisteravond eindelijk even tijd dus in de Lotus 79 gestapt op Brands Hatch. Beter niet kunnen doen, was veel te traag (is er zaterdagavond een hotsplit of ben ik echt zo slecht?) en na 12 offtracks schoof ik hem met nog 3 rondes te gaan de muur in. SR -0.7, ouch.

EDIT: revanche bitches :D
http://members.iracing.co...onid=9546710&custid=44916

[ Voor 15% gewijzigd door Arfman op 17-11-2013 15:22 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
[b][message=41242817,noline]....EDIT: revanche bitches :D
http://members.iracing.co...onid=9546710&custid=44916
Nice one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm ik heb de laatste 10 laps gezien, die gast voor je was sneller maar die maakte wel dure foutjes ... geweldig gevecht de laatste ronde voor T1 vond ik, knap weer werk daar _/-\o_ en gelukkig verloor die gast em wat ik eigenlijk wel zag aan komen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Kan ik de server van NEO niet in als spectator omdat ik de Radical niet heb..
edit: toch maar die auto gekocht. Anders kan ik mijn werk niet doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Niellie41 op 17-11-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik zal straks de NEO race ook weer streamen. Als een van de laatste door in de Pre-Q. Dus iedere positie beter dan laatste zijn bonus punten :P
Ben nu al de kwalificatie aan het streamen.

[ Voor 13% gewijzigd door Phydomir op 17-11-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:27:
[...]

mmm ik heb de laatste 10 laps gezien, die gast voor je was sneller maar die maakte wel dure foutjes ... geweldig gevecht de laatste ronde voor T1 vond ik, knap weer werk daar _/-\o_ en gelukkig verloor die gast em wat ik eigenlijk wel zag aan komen *O*
Klopt. Hij had 3 keer mazzel: meteen in lap 2 of 3 werd hij al aangetikt in het gevecht om P1. Daarna haalde hij me in (was inderdaad sneller, ik vocht ook niet want nog 18 minuten te gaan ofzo), hij spinde weer, ik haalde hem in, hij mij weer, toen WEER een fout en toen dacht ik "fuck it, jij verdient dit niet :P). Gestreden met het mes tussen m'n tanden en in T1 maakte ik het heel close. Toen ik zag dat hij gespind was was ik bang dat ik het TE close had gemaakt maar in de replay zag ik dat hij het helemaal zelf verstierde :P

Niet de snelste zijn en toch winnen geeft echt een lekker gevoel.

Phydomir: waar stream je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Twitch. Link staat in mijn sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zet een super snel rondje neer ineens in de Q, momenteel P3. Jammer dat zowat de helft gewoon niet komt opdagen :( Ik verwacht hem niet uit te rijden, elk foutje is fataal in die nieuwe mx-5... En er is nog een kans dat ik de start niet eens ga halen lol.

Ga ik niet redden dus, fijn... Jammer dat het steeds om 7 uur is, is net een uurtje te vroeg, elke keer weer op het randje :-(

[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 17-11-2013 18:49 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Link van de stream: http://www.twitch.tv/arl_tv
Link van live timing: http://live.neo-endurance.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

De ARL twitch link werkt voor geen meter .. die van Dennis wel onboard.

EDIT: ARL komt nu ook door.

[ Voor 17% gewijzigd door Arfman op 17-11-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Vandaag de eerste DQ moeten uitdelen voor Gignac. Hij heeft 4 ongelukken veroorzaakt.
Pagina: 1 ... 120 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.