DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Heb me er geweldig mee geamuseerd tijdens de laatste week op iRacing.
Probleem is en blijft de content bij me. Ik koop maar bij (elk seizoen een paar banen en 1 auto), maar om de een of andere reden lukt het me niet om mee te doen.
Monday weeks : Road America - McLaren en Suzuka met de Willams zijn voor mij de enige 2 combo's waar ik beide content (car - track) voor heb....
Tuesday Legends : Suzuka, Summit Point, Zolder, Brands Hatch, Road Atlanta moeten wel lukken
Ik vind trouwens binnen iRacing ook geen off. leuke races meer : de Radical wordt ik overhoop gereden, Mclaren vind ik een gevoelloze auto en krijg ik niet onder knie, de Skip kan ik niet betrouwbaar en snel rondrijden, Lotus49 is eerder voor de fun. Om de een of andere reden vind ik het racen met mx-5 wel het leukst, al zijn er daar de rookies om je races te verknallen... En de legends, maar daar zijn geen off. series voor...
Heb schrik dat ik er een beetje op uitgekeken geraak
iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....
Bij de skip heb je het voordeel dat er altijd wel een race is, en je hebt een geweldige groep mensen die iedereen proberen te helpen als erom gevraagd wordt op het forum of tijdens practice sessies. Ik zit er zelf aan te denken om ook weer meer Skip te gaan rijden dit seizoen. Ik blijf dat een geweldig leuke auto vinden.
En voor de rest... oefenen oefenen oefenen....
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
EensNiellie41 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:54:
De Ford Falcon is ook heel leuk rijden en je kan er heel leuk mee racen!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Inderdaad. Ik weet nog heel goed dat veel mensen eigenlijk geen zin hadden, maar uiteindelijk vond iedereen het super leuk.BM schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:49:
[...]
EensEigenlijk heel raar want het is een draak van een auto. Maar kan met nog een race met GoT op Watkins herinneren waar ik (en volgens mij vele anderen) echt enorm leuk heb kunnen racen met die olietanker
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
De V8 en Legends zijn in dat opzicht precies hetzelfde, moeilijk te controleren, leuk te rijden (volgens de meeste, maar lang niet iedereen), en leuk racen kan alleen als je goed aan elkaar gewaagd bent. Iemand die 5 seconden off pace is omdat de auto zo moeilijk is zal niet snel leuke gevechten krijgen, dat krijg je pas bij auto's waar je wat makkelijker aan de snelste tijden komt en het veld dus dichter bij elkaar zat. Dat was met de Legends 'vroeger' zo, maar nu blijkbaar niet meer..
Misschien kunnen we beter iets anders verzinnen; in plaats van elke week op vaste dag kunnen we misschien wat meer grotere races organizeren. Een keer in de 3-4 weken bijvoorbeeld (naast het vaste maandag toernooi uiteraard), mogelijk zelfs met broadcast af en toe? Door het wat exlusiever te houden krijg je vast wat meer deelnemers.
[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 06-11-2013 13:19 ]
Eigenlijk een veel beter idee...NickThissen schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:18:......Misschien kunnen we beter iets anders verzinnen; in plaats van elke week op vaste dag kunnen we misschien wat meer grotere races organizeren. Een keer in de 3-4 weken bijvoorbeeld (naast het vaste maandag toernooi uiteraard), mogelijk zelfs met broadcast af en toe? Door het wat exlusiever te houden krijg je vast wat meer deelnemers.
Races met dezelfde lengte als GoT 200, broadcasts etc.
[ Voor 46% gewijzigd door Niellie41 op 06-11-2013 16:45 ]
Dat ook, sssssst...Niellie41 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:44:
Of een grote oval competitie.
[ Voor 61% gewijzigd door Niellie41 op 06-11-2013 16:58 ]
meer oval races! ben door de race echt oval races veel leuker gaan vinden!
ben meteen begonnen om een C licensie te halen voor de oval. om de silverado en nis te gaan rijden.
er is maar 1 probleem, ik heb nog bijna geen banen aan de oval kant.
stiekem vind ik het ook wel leuk als onze races worden gebroadcast
[ Voor 14% gewijzigd door thijmennabuurs op 06-11-2013 17:01 ]
Je hebt nog wel even om die dingen te kopen.thijmennabuurs schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:00:
er is maar 1 probleem, ik heb nog bijna geen banen aan de oval kant.
gellukig welNiellie41 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:13:
[...]
Je hebt nog wel even om die dingen te kopen.
Alle races gaan broadcasten? Dan mogen we wel op zoek naar een sponsor want dat gaat aardig in de papieren lopen...Niellie41 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:44:
Idee van Nick voor een alternatief voor de dinsdag is wel leuk, al vind ik het ook prima om het nog 1 weekje aan te kijken
Xbox
Verwijderd
Waarom geen combi road en oval met dezelfde wagen (impala b).Niellie41 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:44:
Waarom Impala B? Makkelijkste oval wagen kwa setup!
Als oval, natuurlijk Richmond, Iowa, Michigan en TallaDona voor de variatie.
en op Dinsdag hetzelfde princiepe maar dan op Ovals, dus afwissellen tussen trucks, B, A, indy, hell, kleine ovals met de Mazda MX-5
Ik denk alleen dat voor de GOT rijders de content meer aan de road dan aan de Oval kant ligt.. dus kan het zijn dat er minder mensen mee kunnen doen.
Komt goedBM schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:46:
[...]
Alle races gaan broadcasten? Dan mogen we wel op zoek naar een sponsor want dat gaat aardig in de papieren lopen...
Idee van Nick voor een alternatief voor de dinsdag is wel leuk, al vind ik het ook prima om het nog 1 weekje aan te kijken
Klinkt leuk, maar zolang het op dinsdag is zal het niet lukken voor mij.Niellie41 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:44:
Waarom is het eigenlijk altijd dinsdag en nooit woensdag of zondagavond ofzo? ik weet dat er op zondagavond veel hotsplits zijn maar toch...
Kerel staat op m'n shitlist.
Ik zei ook niets over dinsdag.vekie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:19:
[...]
Klinkt leuk, maar zolang het op dinsdag is zal het niet lukken voor mij.
Waarom is het eigenlijk altijd dinsdag en nooit woensdag of zondagavond ofzo? ik weet dat er op zondagavond veel hotsplits zijn maar toch...
Het wordt waarschijnlijk zondagavond inderdaad. Binnenkort kan ik wat meer informatie geven.
Dus ik kan jou ook op de lijst met geïnteresseerden zetten?
[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 06-11-2013 21:39 ]
Arfman, jij zou sowieso niet mee rijden. Het is oval.
Snel valt me nog mee, maar UITRIJDENdabelg schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:49:
man wat is phoenix moeilijk om snel te gaan
Edit: ik heb het echt even gehad met de Pheonix.. van de 6 races deze week er 1 uit kunnen rijden....
[ Voor 18% gewijzigd door themac1983 op 07-11-2013 00:39 ]
Sorry, dacht dat we het nog over de dinsdagavondraces hadden. Rijden jullie je rondjes maar lekker op zondagavondNiellie41 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:55:
Arfman, jij zou sowieso niet mee rijden. Het is oval.
Dan heb je in de warm up inc's gehaald. Die tellen ook mee, alleen niet zo zwaar als de inc's in een race.Olaf van der Spek schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:46:
http://members.iracing.co...onid=9474057&custid=60650
0 Inc, wel -0.03 SR, hoe kan dat?
Heb geen warming up gereden. Zou dat trouwens niet onder practice staan?Niellie41 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:08:
[...]
Dan heb je in de warm up inc's gehaald. Die tellen ook mee, alleen niet zo zwaar als de inc's in een race.
Zo te zien ben je in de eerste ronde gecrashed. Dan zul je waarschijnlijk een 4x car contact hebben gehad. Als je de eerste ronde niet afmaakt geeft hij bij de uitslag de incs nog niet goed weer.Olaf van der Spek schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:46:
http://members.iracing.co...onid=9474057&custid=60650
0 Inc, wel -0.03 SR, hoe kan dat?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
650 euro

Voorlopg hou ik het wel bij mijn CSP-tjes
De ultimate pedalen zijn me iets te heftug
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
wel spijtig dat we niet bij elkaar zaten wim aangezien we ongeveer dezelfde IR hebben.
http://members.iracing.co...onid=9476491&custid=34516
wel leuk oval als iedereen met respect rijdt
[ Voor 28% gewijzigd door dabelg op 07-11-2013 22:51 ]
800 euro (dus de pedals maken zeker niet het talent goed

[ Voor 4% gewijzigd door dabelg op 07-11-2013 22:54 ]
By the way proficiat nog Paul
[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 07-11-2013 23:23 ]
Vervelende is dat ik toch ook moet sparen en nu merk ik pas aan het begin van het seizoen dat ik echt content tekort kom..
Ook al ben ik erg tevreden over mijn CSP zou ik ze erg graag in huis willen hebben.Arfman schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:23:
[...]
650 euro
Voorlopg hou ik het wel bij mijn CSP-tjes
Ze zien er echt prachtig uit. Prijs val mee (niet dat ik het ff heb liggen) als je kijkt wat voor een werk aan zit.
Zou ze eerder kiezen dan de Niels pedalen. (kan namelijk niet zeggend dat ze mooi zijn)
Mooie pedalen.dabelg schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:54:
dit zijn de mijn maar dan de pro versie met 100KG loadcell en large GT brake plate
800 euro (dus de pedals maken zeker niet het talent goed)
[afbeelding]
Ben al een tijdje benieuwd hoe hangend pedalen voelen.
Volgens mij kun je hiermee meer gedoseerd rem druk geven omdat je meer je been kan gebruiken, terwijl bij normale pedalen bij maximaal druk je meer met de voorkant van je voet drukt (tenminste dat is bij mij het geval als ik op sokken rijdt, met schoenen zal het wel meevallen)
Vorm volgt functieseninha schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:45:Zou ze eerder kiezen dan de Niels pedalen. (kan namelijk niet zeggend dat ze mooi zijn)
Om te kijken wat het beste voelt, kom gerust eens testen in Groningen.
Gr.
Svend
(Heusinkveld Engineering)
[ Voor 5% gewijzigd door Lister_Storm op 09-11-2013 02:17 ]
Link in mijn sig.
Edit: Ok. Dat was snel voorbij. Even uploaden naar Youtube. Wat een bende. Op Twitch al een highlight gemaakt
Vanaf de 1 to go.
[ Voor 55% gewijzigd door Phydomir op 09-11-2013 10:37 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Toch wel handig dat de rest elkaar eraf rost in T1 of ergens anders
Mocht ik in de buurt zijn dan graag 😃 wie weet veranderd mijn persoonlijk gevoel hahahLister_Storm schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 02:16:
[...]
Vorm volgt functieDe Sim Pedals zijn in de eerste plaats ontworpen om het gevoel van echte racepedalen na te bootsen. Keuzes qua uiterlijk en geometrie zijn op basis van techniek gemaakt, de looks zijn ook belangrijk maar komen wel op de tweede plaats.
Om te kijken wat het beste voelt, kom gerust eens testen in Groningen.
Gr.
Svend
(Heusinkveld Engineering)
Even wat anders. Van de week verplicht mijn Windows 8.1 systeem opnieuw moeten installeren alleen ben ik vergeten om g27 instelling op te schrijven.
Ik ben nu alle fora langsgeweest en verschillende meningen gezien.
Voor wat centerspring betreft. Iedereen zegt UIT.
Dat werkt voor mij dus niet ( nooit gedaan ook ) krijg namelijk een te vaag gevoel. Stuur lijkt dan gewoon los te hangen.
Daarom staat die nu op 75% Perfect
Vraag me nu alleen af wat die andere 2 instellingen doen.
Namelijk :
-spring effect Strenght
-damper effect Strenght.
Wat gebeurt er bij 0 en wat bij 100%
Zelfde vraag heb ik voor de FFB instelling in iracing zelf.
Wat doet:
-demping
-min.force
Heb namelijk nu het gevoel dat alles te zwaar gaat. Vooral als ik met de radical moet tegensturen in een bocht gaat dit te zwaar in vergelijking met hoe het eerst ging.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YMCcvFG9uos]
Korte impressie van een van de vele race met MG's waar ik bij betrokken was. Deze was op Zandvoort in de mickey mouse layout van die tijd (1993).
Hier rijd Cees in de grotendeels door mij gebouwde blauwe MG B Roadster naar de derde plek.
Dit is het enige filmmateriaal dat we beschikbaar hebben van de vele races
Op facebook plaats ik nog wat ander leuk materiaal
Hier dus: https://www.facebook.com/gotiracing
[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 09-11-2013 13:31 ]
Volgens mij worden die door iRacing overschreven, en maakt het niet uit wat je daar in Windows neerzet.seninha schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:05:
Vraag me nu alleen af wat die andere 2 instellingen doen.
Namelijk :
-spring effect Strenght
-damper effect Strenght.
Demping weet ik zo niet, maar min-force is de minimale kracht die het spel op jet stuur houd, om het vage gevoel in het midden (daar zit altijd wat minder gevoel/detail in de FF) te corrigeren. Het ligt nogal aan je stuur waar je daar zou moeten invullen, ik zit op 12% geloof ik, terwijl de gemiddelde CSW met <1% toe kan.Zelfde vraag heb ik voor de FFB instelling in iracing zelf.
Wat doet:
-demping
-min.force
Volgens mij doet Min Force ongeveer hetzelfde als waar jij nu center/spring voor gebruikt, maar dat weet ik niet zeker.
Mocht er iemand langs komen die meer verstand van FF etc heeft als ik hoop ik dat ik gecorrigeerd en aangevuld word waar nodig
Xbox
Vet JoepJoepW schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:58:
Zoals beloofd:
[video]
Korte impressie van een van de vele race met MG's waar ik bij betrokken was. Deze was op Zandvoort in de mickey mouse layout van die tijd (1993).
Hier rijd Cees in de grotendeels door mij gebouwde blauwe MG B Roadster naar de derde plek.
Dit is het enige filmmateriaal dat we beschikbaar hebben van de vele races
Op facebook plaats ik nog wat ander leuk materiaal
Hier dus: https://www.facebook.com/gotiracing
Mooie T1 ook, lijkt iRacing wel

pech van buitenlijn laatste caution anders had ik p2
http://members.iracing.co...onid=9498112&custid=25253
Dus... mag ik morgenavond nog naar een meeting op m'n werk.

Ben er dinsdag dan voor het eerst in twee maand weer bij.
Nou dat was weer een korte Tourist Trophy (MX-5 @ Brands Hatch Indy) voor mij. Had een goede setup en middelmatige Q. Maar lag op plek 3 en toen kwam er iemand de baan op in T1 die ik kon ontwijken, maar helaas raakte ik wel de muur. En een paar ronden later zit iemand naast me in de laatste bocht naar S/F die ik netjes ruimte geef, maar iRacing vond het tijd voor een contact met schade. Ik denk ghost contact... (Nog nooit gehad.) En toen heb ik er de brui aan gegeven. Van plaats 2 naar laatste.

Hopelijk gaat het morgen wat beter op Road America met de McLaren en de Kia in de eerste MC van dit seizoen in onze Monday League.

Vind de nieuwe MX5 niet leuk, sorry. Erg jammer, de oude vond ik prima, deze kan ik niet mee overweg, hij is gewoon absoluut niet te redden. Ik heb nog even zitten kijken in de race en ik heb wel 10 spins gezien die vroeger gewoon te redden waren, en niemand heeft hem kunnen redden. Vind er geen zak aan

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 10-11-2013 23:21 ]
http://members.iracing.co...onid=9495079&custid=67928
Ik ga proberen om er vanavond bij te zijn in de McLaren (met de Kia kan ik absoluut niet overweg), mooie baan en MC is altijd erg leuk om te doen vind ik.
Xbox
Het scheelde bij mij gisteren ook niet veel. Maar weer eens in de Skip gestapt voor een rondje Suzuka. Q ging niet geweldig, en bleef hangen op een 2:27.5 ofzo. Was P7 in de topsplit. ik kon goed aansluiten bij het treintje voor me, waarbij ik wel wat meer snelheid had dan P6, maar het eerst rustig aan wilde kijken. In lap 3 ging het een paar plekjes voor me mis in de esses. Ik flink in de remmen, en het leek alsof de gecrashte mensen stil bleven staan, echter natuurlijk weer tot vlak voordat ik er voorbij wilde. Gast wilde z'n auto in het gras rijden, en had mij dus niet gezien. Auto krom, niet meer te rijden, en een tow van 2.5min. Na de tow toch maar doorgereden. De figuur de me van de baan had gerost reed een paar seconden voor mij de pits uit, en ik was vastberaden om hem nog in te halen. Met het mes tussen de tanden de achtervolging ingezet, en een aantal snelle rondes neergezet, waarbij ik mijn q tijd met een seconde verbeterde. Zelf nog een keer gespind in T1, maar had het mazzel dat hij 4 bochten later hetzelfde deed. Ik had al een paar keer geprobeerd om hem in de laatste chicane uit te remmen, maar hij had elke keer de binnenlijn, en hij verdedigde echt perfect. In de laatste ronde had in een geweldige run op hem richting de 130R, en ik wist dat hij weer de binnenkant wilde verdedigen. Mijn plan was om volgas de 130R te pakken, wijd te gaan (nog maar een inc incasseren), en zo de binnenkant afsnoepen.BobvK schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:19:
Heb ik trouwens de eer om de eerste GOT'er te zijn met een disqualified achter mijn naam?
http://members.iracing.co...onid=9495079&custid=67928
Zo gezegd zo gedaan, hij zag mijn actie totaal niet aankomen, en zo kreeg ik de binnenkant. Ik remde echt zeker 5m te laat, en ging met vol blokkerende wielen op de chicane af, die ik dus niet haalde. Gelukkig remde hij op hetzelfde moment als ik en blokkeerde ook het hele zaakje, waarbij hij ook nog eens op het gras kwam en de muur toucheerde
Jammer van die crash in L3, maar verder wel heerlijk geraced. De Skip is echt geweldig op NTM5.
http://members.iracing.co...onid=9496840&custid=77818
Voor vanavond denk ik dat ik de Kia ga proberen. Nog niet veel in gereden, en ik verwacht de de aliens toch allemaal de Mac pakken, misschien dat ik zo nog een kansje heb op een redelijk resultaat.
[ Voor 4% gewijzigd door derx666 op 11-11-2013 12:43 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Jammer dat ik er vanavond nog niet bij kan zijn, vind die Kia op een of andere manier wel geinig rijden.
Intussen m'n videokaart wel al weer terug, en hopelijk m'n staal woensdag weer
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Wat mij nog teveel gebeurt in de Kia is dat bij het insturen de auto naar binnen blijft gaan. Wat ik ook doe, corrigeren lukt niet meer. Het is minder erg nu ik de rembalans meer naar voren heb gezet, maar nog steeds overkomt het me eens in de twee ronden.
Vanavond kies ik voor de McLaren, lekker boenderen. Nu maar hopen dat het verkeer rond Rotterdam eens niet vast staat...
in die D class serie van de kia leuke gevechten met deze auto!
Dus ( en dat is geen logische conclusie ) rijd ik vanavond in de Mclaren.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Cube Nuroad Race (2022)
Te weinig mee gereden maar na een GOT seizoen McLaren wel zin in iets anders.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Netjes hoor, 1:26.5, ik kom zelf net niet in de 27s, mijn best lap is wel een 27, maar rijd voornamelijk 28, wel een opt van 26.5, maarja dat telt nietderx666 schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:39:
[...]
Het scheelde bij mij gisteren ook niet veel. Maar weer eens in de Skip gestapt voor een rondje Suzuka. Q ging niet geweldig, en bleef hangen op een 2:27.5 ofzo. Was P7 in de topsplit. ik kon goed aansluiten bij het treintje voor me, waarbij ik wel wat meer snelheid had dan P6, maar het eerst rustig aan wilde kijken. In lap 3 ging het een paar plekjes voor me mis in de esses. Ik flink in de remmen, en het leek alsof de gecrashte mensen stil bleven staan, echter natuurlijk weer tot vlak voordat ik er voorbij wilde. Gast wilde z'n auto in het gras rijden, en had mij dus niet gezien. Auto krom, niet meer te rijden, en een tow van 2.5min. Na de tow toch maar doorgereden. De figuur de me van de baan had gerost reed een paar seconden voor mij de pits uit, en ik was vastberaden om hem nog in te halen. Met het mes tussen de tanden de achtervolging ingezet, en een aantal snelle rondes neergezet, waarbij ik mijn q tijd met een seconde verbeterde. Zelf nog een keer gespind in T1, maar had het mazzel dat hij 4 bochten later hetzelfde deed. Ik had al een paar keer geprobeerd om hem in de laatste chicane uit te remmen, maar hij had elke keer de binnenlijn, en hij verdedigde echt perfect. In de laatste ronde had in een geweldige run op hem richting de 130R, en ik wist dat hij weer de binnenkant wilde verdedigen. Mijn plan was om volgas de 130R te pakken, wijd te gaan (nog maar een inc incasseren), en zo de binnenkant afsnoepen.
Zo gezegd zo gedaan, hij zag mijn actie totaal niet aankomen, en zo kreeg ik de binnenkant. Ik remde echt zeker 5m te laat, en ging met vol blokkerende wielen op de chicane af, die ik dus niet haalde. Gelukkig remde hij op hetzelfde moment als ik en blokkeerde ook het hele zaakje, waarbij hij ook nog eens op het gras kwam en de muur toucheerdeIk kon na het uitzitten van mijn straf wegens afsnijden van de chicane wel eerder dan hem de finish passeren.
Jammer van die crash in L3, maar verder wel heerlijk geraced. De Skip is echt geweldig op NTM5.
http://members.iracing.co...onid=9496840&custid=77818
Voor vanavond denk ik dat ik de Kia ga proberen. Nog niet veel in gereden, en ik verwacht de de aliens toch allemaal de Mac pakken, misschien dat ik zo nog een kansje heb op een redelijk resultaat.
Ik doe vanavond overigens niet mee, heb (en ken dus) beide wagens niet... ik ga lekker verder coden aan mijn dashboard...
Voorlopig wil ik me richten op oval racen en dus race ik vooral met de street stock. Vanwege de afwisseling wil ik er graag wat naast doen. Is de Carburetor Cup iets?
Welke ovals zijn een must om te hebben?
Dit topic is gesloten.