iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 119 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.708 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Misschien ga ik voor de lol proberen om te kwalificeren voor de NEO in de Radical, als er 1 auto is waarmee ik kans heb is het die wel. Eerst maar eens kijken of er die zondag niks anders gepland is voor mij :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Yep als je een beetje risico neemt dan loopt het al snel verkeerd af met die Legend. Ook vreemd dat de internationale deelnemers meteen al na een week laten afweten. Beetje jammer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Tja, ik kan me het wel voorstellen. Ik vind dat ding echt onbestuurbaar en ook gewoon niet leuk, en ik zal vast niet de enige zijn.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06

Niellie41

[object Object]

Ik vind hem ook een beetje 'meehhh...'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Ik vind het ding heel erg leuk rijden, maar er is helaas praktisch niet mee te racen. Beetje lafjes achter elkaar aan rijden (of tegen elkaar in het geval van sommigen ;)) is niet waar ik iRacing voor speel :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De Ford Falcon is ook heel leuk rijden en je kan er heel leuk mee racen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
De volgende 4 races kom ik wel eens kijken met de Legend
Heb me er geweldig mee geamuseerd tijdens de laatste week op iRacing.

Probleem is en blijft de content bij me. Ik koop maar bij (elk seizoen een paar banen en 1 auto), maar om de een of andere reden lukt het me niet om mee te doen.

Monday weeks : Road America - McLaren en Suzuka met de Willams zijn voor mij de enige 2 combo's waar ik beide content (car - track) voor heb....
Tuesday Legends : Suzuka, Summit Point, Zolder, Brands Hatch, Road Atlanta moeten wel lukken

Ik vind trouwens binnen iRacing ook geen off. leuke races meer : de Radical wordt ik overhoop gereden, Mclaren vind ik een gevoelloze auto en krijg ik niet onder knie, de Skip kan ik niet betrouwbaar en snel rondrijden, Lotus49 is eerder voor de fun. Om de een of andere reden vind ik het racen met mx-5 wel het leukst, al zijn er daar de rookies om je races te verknallen... En de legends, maar daar zijn geen off. series voor...

Heb schrik dat ik er een beetje op uitgekeken geraak

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17

derx666

mecker ende blaet

Bij de Skip is het de truuk om tijdens het remmen en insturen een klein beetje gas erop te houden. Hierdoor wordt de auto ineens prima stabiel. En verder, lees dit topic eens door, hier heb ik zelf enorm veel aan gehad: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2471863.page
Bij de skip heb je het voordeel dat er altijd wel een race is, en je hebt een geweldige groep mensen die iedereen proberen te helpen als erom gevraagd wordt op het forum of tijdens practice sessies. Ik zit er zelf aan te denken om ook weer meer Skip te gaan rijden dit seizoen. Ik blijf dat een geweldig leuke auto vinden.

En voor de rest... oefenen oefenen oefenen....

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:54:
De Ford Falcon is ook heel leuk rijden en je kan er heel leuk mee racen! ;)
Eens :) Eigenlijk heel raar want het is een draak van een auto. Maar kan met nog een race met GoT op Watkins herinneren waar ik (en volgens mij vele anderen) echt enorm leuk heb kunnen racen met die olietanker :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

BM schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:49:
[...]
Eens :) Eigenlijk heel raar want het is een draak van een auto. Maar kan met nog een race met GoT op Watkins herinneren waar ik (en volgens mij vele anderen) echt enorm leuk heb kunnen racen met die olietanker :p
Inderdaad. Ik weet nog heel goed dat veel mensen eigenlijk geen zin hadden, maar uiteindelijk vond iedereen het super leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb me op Bathurst ook super vermaakt met die auto, ook al hing ik hem gemiddeld elke 10 rondes in de muur. Als we die op dinsdag gaan doen (met veel fast repairs :+) trek je misschien meer mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben wel te porren voor de V8 @ Dinsdag.... De Legend kan me nog niet bekoren....

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Niet dat ik er vaak bij zal zijn op dinsdag, maar mijn vote zou ook gaan naar de V8 ipv de Legend. Of iets als de Mustang, alleen gaat dat voorlopig niet werken met dat huidige waardeloze schademodel.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Ik zat te denken aan een multiclass Dinsdag met bv de mazda/ solist en de srf....

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Tsja we kunnen nou wel weer 38 nieuwe combinaties gaan bedenken maar als er niemand komt opdagen dan heeft dat ook allemaal weinig nut :) Het idee van de Legends kwam voort uit races die we voorheen gereden hebben die iedereen (voor zover ik weet) erg leuk vond. Dat lukt helaas nu niet meer, ik weet niet precies waar het aan ligt (NTM5 of geen draft of...). Ik vind het prima om de V8 te pakken, maar ik verwacht eerlijk gezegd geen verschil in participatie, en met weinig man krijg je al snel dat de groep gewoon uit elkaar valt en je toch niet leuk kan racen.

De V8 en Legends zijn in dat opzicht precies hetzelfde, moeilijk te controleren, leuk te rijden (volgens de meeste, maar lang niet iedereen), en leuk racen kan alleen als je goed aan elkaar gewaagd bent. Iemand die 5 seconden off pace is omdat de auto zo moeilijk is zal niet snel leuke gevechten krijgen, dat krijg je pas bij auto's waar je wat makkelijker aan de snelste tijden komt en het veld dus dichter bij elkaar zat. Dat was met de Legends 'vroeger' zo, maar nu blijkbaar niet meer..

Misschien kunnen we beter iets anders verzinnen; in plaats van elke week op vaste dag kunnen we misschien wat meer grotere races organizeren. Een keer in de 3-4 weken bijvoorbeeld (naast het vaste maandag toernooi uiteraard), mogelijk zelfs met broadcast af en toe? Door het wat exlusiever te houden krijg je vast wat meer deelnemers.

[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 06-11-2013 13:19 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
dat vind ik een goed idee. gewoon 1 of 2 keer per seizoen een grote race organizeren met leuke combi's!

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:18:......Misschien kunnen we beter iets anders verzinnen; in plaats van elke week op vaste dag kunnen we misschien wat meer grotere races organizeren. Een keer in de 3-4 weken bijvoorbeeld (naast het vaste maandag toernooi uiteraard), mogelijk zelfs met broadcast af en toe? Door het wat exlusiever te houden krijg je vast wat meer deelnemers.
Eigenlijk een veel beter idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
vergeet ook niet dat de track van gister voor sommige mensen misschien niet aantrekkelijk/niet beschikbaar was. Ik had er iig nog nooit van gehoord voordat jullie erover begonnen.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Of een grote oval competitie. ;)
Races met dezelfde lengte als GoT 200, broadcasts etc.

[ Voor 46% gewijzigd door Niellie41 op 06-11-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:44:
Dat ook, sssssst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Heeft iemand interesse in zo'n competitie?

[ Voor 61% gewijzigd door Niellie41 op 06-11-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
I'm IN! in tot nu to bij oval GOT races tenminste niet gewrecked :P (weet niet wat het is deze week, zal ook wel aan mij liggen :P )

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
dat lijkt me erg tof!
meer oval races! ben door de race echt oval races veel leuker gaan vinden!
ben meteen begonnen om een C licensie te halen voor de oval. om de silverado en nis te gaan rijden.
er is maar 1 probleem, ik heb nog bijna geen banen aan de oval kant.

stiekem vind ik het ook wel leuk als onze races worden gebroadcast ;)

[ Voor 14% gewijzigd door thijmennabuurs op 06-11-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

thijmennabuurs schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:00:
er is maar 1 probleem, ik heb nog bijna geen banen aan de oval kant.
Je hebt nog wel even om die dingen te kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
Niellie41 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:13:
[...]

Je hebt nog wel even om die dingen te kopen. :)
gellukig wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Alle races gaan broadcasten? Dan mogen we wel op zoek naar een sponsor want dat gaat aardig in de papieren lopen...

Idee van Nick voor een alternatief voor de dinsdag is wel leuk, al vind ik het ook prima om het nog 1 weekje aan te kijken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom geen combi road en oval met dezelfde wagen (impala b).
Waarom Impala B? Makkelijkste oval wagen kwa setup!

Als oval, natuurlijk Richmond, Iowa, Michigan en TallaDona voor de variatie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Of gewoon op maandag de Road league.. met diverse auto's en tracks etc (zoals nu dus :P)
en op Dinsdag hetzelfde princiepe maar dan op Ovals, dus afwissellen tussen trucks, B, A, indy, hell, kleine ovals met de Mazda MX-5 :P Dual class Figure 8 ertussen :P

Ik denk alleen dat voor de GOT rijders de content meer aan de road dan aan de Oval kant ligt.. dus kan het zijn dat er minder mensen mee kunnen doen.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

BM schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:46:
[...]

Alle races gaan broadcasten? Dan mogen we wel op zoek naar een sponsor want dat gaat aardig in de papieren lopen...

Idee van Nick voor een alternatief voor de dinsdag is wel leuk, al vind ik het ook prima om het nog 1 weekje aan te kijken :)
Komt goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 07:48
Klinkt leuk, maar zolang het op dinsdag is zal het niet lukken voor mij.

Waarom is het eigenlijk altijd dinsdag en nooit woensdag of zondagavond ofzo? ik weet dat er op zondagavond veel hotsplits zijn maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dinsdag was altijd "onze" dag waarop we trainingen en races organiseerden. Toen zijn we overgestapt op maandag trainen + dinsdag racen. En daarna overgestapt op maandag + dinsdag racen. De dinsdag begon toen flink af te nemen en de maandag leek populairder dus toen een tijd lang alleen maandag. En nu was het idee om weer eens de dinsdag erbij te betrekken. Woensdag lijkt me ook prima (maar als we het niet elke week gaan doen zou ik voorstellen om het op variabele dagen te doen zodat er ook mensen mee kunnen doen die "normaal" nooit kunnen). Maar ik ben wel altijd voorstander geweest van vroeg in de week, want later in de week zijn er officiele races en daar wil ik liever niet mee in de weg zitten.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:41
Mijn week 1 is niet zo goed velopen, hier samengevat in een minuut of 10. Op het einde gelukkig nog een voorbeeld van hoe het ook kan.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Lig je aan de leiding in de Radical, wordt je eraf getikt door een of andere simpele die gewoon de baan op draait na gespind te zijn. Lang geleden dat ik dat mee heb gemaakt, en natuurlijk net terwijl je (op dat moment) incloos aan de leiding rijdt met 5 seconden voorsprong naar de nummer 2. Ook geen excuus, niks.

Kerel staat op m'n shitlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

vekie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:19:
[...]

Klinkt leuk, maar zolang het op dinsdag is zal het niet lukken voor mij.

Waarom is het eigenlijk altijd dinsdag en nooit woensdag of zondagavond ofzo? ik weet dat er op zondagavond veel hotsplits zijn maar toch...
Ik zei ook niets over dinsdag. ;)
Het wordt waarschijnlijk zondagavond inderdaad. Binnenkort kan ik wat meer informatie geven.

Dus ik kan jou ook op de lijst met geïnteresseerden zetten?

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 06-11-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zondag zou ik persoonlijk wel beetje jammer vinden, zowat alles is altijd op zondag, elke keer als ik tijd heb moet ik kiezen tussen 4 leagues en 3 officiele races lol. En de rest van de week is er niks te racen meestal.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Eens met Nick. Zondag zijn er hotsplits in (wat ik weet) de Proto/GT, Grand-Am en sinds kort ook de Radical. Terwijl ik me de rest van de week stierlijk verveel bij wijze van spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dat is dan jammer voor jullie. Sorry. We kunnen niet met iedereen rekening houden. Niemand in de organisatie rijdt p&gt en zondagavond is de beste dag ivm eventuele internationale inschrijvingen. Wacht maar de aankondiging af.

Arfman, jij zou sowieso niet mee rijden. Het is oval. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
ja zet me er maar bij, ik heb trouwens steeds minder en minder zin in die hotsplits de laatste tijd, doe veel liever league races :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
man wat is phoenix moeilijk om snel te gaan

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
dabelg schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:49:
man wat is phoenix moeilijk om snel te gaan
Snel valt me nog mee, maar UITRIJDEN :P dat is de uitdaging voor mij lol :D

Edit: ik heb het echt even gehad met de Pheonix.. van de 6 races deze week er 1 uit kunnen rijden....

[ Voor 18% gewijzigd door themac1983 op 07-11-2013 00:39 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:55:
Arfman, jij zou sowieso niet mee rijden. Het is oval. :+
Sorry, dacht dat we het nog over de dinsdagavondraces hadden. Rijden jullie je rondjes maar lekker op zondagavond >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
http://members.iracing.co...onid=9474057&custid=60650

0 Inc, wel -0.03 SR, hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dan heb je in de warm up inc's gehaald. Die tellen ook mee, alleen niet zo zwaar als de inc's in een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke pedalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Wie doet er hier mee met de FW31@Interlagos WorldTour op 22/23 November?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Niellie41 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:08:
[...]

Dan heb je in de warm up inc's gehaald. Die tellen ook mee, alleen niet zo zwaar als de inc's in een race.
Heb geen warming up gereden. Zou dat trouwens niet onder practice staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Zo te zien ben je in de eerste ronde gecrashed. Dan zul je waarschijnlijk een 4x car contact hebben gehad. Als je de eerste ronde niet afmaakt geeft hij bij de uitslag de incs nog niet goed weer.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

650 euro 8)7

Voorlopg hou ik het wel bij mijn CSP-tjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Als we het dan toch over dure pedalen hebben dan zou ik liever de pedalen van Niels Heusinkveld hebben: http://www.h-engineering.net/shop/sim-pedals-pro/
De ultimate pedalen zijn me iets te heftug :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zijn m'n BRD's toch wel goedkoop met hun 375 euro. En die houden het al 10 jaar uit :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
ik blijf toch gewoon bij mijn fanatec csr elitjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
net een class B fixed race gedaan, van de laatste plaats naar P3 gereden met maar 1 caution in het midden 8)

wel spijtig dat we niet bij elkaar zaten wim aangezien we ongeveer dezelfde IR hebben.

http://members.iracing.co...onid=9476491&custid=34516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
idd en ik van laatste naar p5 gereden zonder caution loooool

wel leuk oval als iedereen met respect rijdt

[ Voor 28% gewijzigd door dabelg op 07-11-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
dit zijn de mijn maar dan de pro versie met 100KG loadcell en large GT brake plate

800 euro (dus de pedals maken zeker niet het talent goed :+)
Afbeeldingslocatie: http://www.cannonsimulationtechnologies.com/user/cimage/CST-3B-with-floor-brackets-cutout.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door dabelg op 07-11-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
En ik net een Lotus 79 race gedaan en weer goeie punten gepakt voor mijn team :) Start op P4 maar koud weer en zowat het hele veld ging wijd in T1 op Silverstone. Maar even rustig aan gedaan en wat plekjes opgegeven en toen de jacht begonnen, en uiteindelijk naar P2 gereden :) Weer gave race, hele race moeten pushen en bijna geen foutjes gemaakt, ging lekker. Heerlijke auto zeg...

By the way proficiat nog Paul ;)

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 07-11-2013 23:23 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Over by the way gesproken, leuk om te horen dat de GOT 200 zo goed is bevallen bij iedereen. Had graag mee gedaan, maar was dat weekend in Warchau met vrienden. Heb wel nog de broadcast en de onboard van Phydomir terug gekeken daarna. Zag er spectaculair uit :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

En ik heb gisteravond mijn ramprace met de Radical weer enigszins goedgemaakt, naar P3 gereden. Goed bezig jongens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Volgende keer probeer ik er ook bij te zijn. Zat met mijn vriendin SYTYCD te kijken maar had wel sneaky de broadcast aanstaan :P.

Vervelende is dat ik toch ook moet sparen en nu merk ik pas aan het begin van het seizoen dat ik echt content tekort kom.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
BTW, mijn modem heeft het begeven :( (zit nog op het werk) maar ik weet nog niet of ik dit weekend/maandag/dinsdag al online kan zijn. (modem komt waarschijnlijk pas maandag)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Arfman schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:23:
[...]

650 euro 8)7

Voorlopg hou ik het wel bij mijn CSP-tjes ;)
Ook al ben ik erg tevreden over mijn CSP zou ik ze erg graag in huis willen hebben.
Ze zien er echt prachtig uit. Prijs val mee (niet dat ik het ff heb liggen) als je kijkt wat voor een werk aan zit.

Zou ze eerder kiezen dan de Niels pedalen. (kan namelijk niet zeggend dat ze mooi zijn)
dabelg schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:54:
dit zijn de mijn maar dan de pro versie met 100KG loadcell en large GT brake plate

800 euro (dus de pedals maken zeker niet het talent goed :+)
[afbeelding]
Mooie pedalen. :)

Ben al een tijdje benieuwd hoe hangend pedalen voelen.
Volgens mij kun je hiermee meer gedoseerd rem druk geven omdat je meer je been kan gebruiken, terwijl bij normale pedalen bij maximaal druk je meer met de voorkant van je voet drukt (tenminste dat is bij mij het geval als ik op sokken rijdt, met schoenen zal het wel meevallen)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
seninha schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:45:Zou ze eerder kiezen dan de Niels pedalen. (kan namelijk niet zeggend dat ze mooi zijn)
Vorm volgt functie ;) De Sim Pedals zijn in de eerste plaats ontworpen om het gevoel van echte racepedalen na te bootsen. Keuzes qua uiterlijk en geometrie zijn op basis van techniek gemaakt, de looks zijn ook belangrijk maar komen wel op de tweede plaats.

Om te kijken wat het beste voelt, kom gerust eens testen in Groningen.

Gr.
Svend
(Heusinkveld Engineering)

[ Voor 5% gewijzigd door Lister_Storm op 09-11-2013 02:17 ]

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Mijn Nascar iRacing Series race zal ik zo weer streamen voor de mensen die niets te doen hebben ;)

Link in mijn sig.

Edit: Ok. Dat was snel voorbij. Even uploaden naar Youtube. Wat een bende. Op Twitch al een highlight gemaakt

Vanaf de 1 to go.

[ Voor 55% gewijzigd door Phydomir op 09-11-2013 10:37 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
Dat was een flinke crash Phydomir. Wou eigenlijk ook meedoen, maar had er niet aan gedacht dat het om 10 uur begon ipv 11 uur door de wintertijd :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45

Hoogie2004

Whohooooo

Gisteren nog een Star Mazda meegedaan op Spa. Gestart als op P16 (voorlaatste), en geeindigd op P6, wat domme offtracks, maar wel dikke iRating erbij :D

Toch wel handig dat de rest elkaar eraf rost in T1 of ergens anders :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Lister_Storm schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 02:16:
[...]

Vorm volgt functie ;) De Sim Pedals zijn in de eerste plaats ontworpen om het gevoel van echte racepedalen na te bootsen. Keuzes qua uiterlijk en geometrie zijn op basis van techniek gemaakt, de looks zijn ook belangrijk maar komen wel op de tweede plaats.

Om te kijken wat het beste voelt, kom gerust eens testen in Groningen.

Gr.
Svend
(Heusinkveld Engineering)
Mocht ik in de buurt zijn dan graag 😃 wie weet veranderd mijn persoonlijk gevoel hahah

Even wat anders. Van de week verplicht mijn Windows 8.1 systeem opnieuw moeten installeren alleen ben ik vergeten om g27 instelling op te schrijven.

Ik ben nu alle fora langsgeweest en verschillende meningen gezien.
Voor wat centerspring betreft. Iedereen zegt UIT.
Dat werkt voor mij dus niet ( nooit gedaan ook ) krijg namelijk een te vaag gevoel. Stuur lijkt dan gewoon los te hangen.
Daarom staat die nu op 75% Perfect

Vraag me nu alleen af wat die andere 2 instellingen doen.
Namelijk :
-spring effect Strenght
-damper effect Strenght.

Wat gebeurt er bij 0 en wat bij 100%

Zelfde vraag heb ik voor de FFB instelling in iracing zelf.

Wat doet:
-demping
-min.force

Heb namelijk nu het gevoel dat alles te zwaar gaat. Vooral als ik met de radical moet tegensturen in een bocht gaat dit te zwaar in vergelijking met hoe het eerst ging.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zoals beloofd:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YMCcvFG9uos]
Korte impressie van een van de vele race met MG's waar ik bij betrokken was. Deze was op Zandvoort in de mickey mouse layout van die tijd (1993).
Hier rijd Cees in de grotendeels door mij gebouwde blauwe MG B Roadster naar de derde plek.
Dit is het enige filmmateriaal dat we beschikbaar hebben van de vele races ;(

Op facebook plaats ik nog wat ander leuk materiaal ;)
Hier dus: https://www.facebook.com/gotiracing

[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 09-11-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
seninha schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:05:
Vraag me nu alleen af wat die andere 2 instellingen doen.
Namelijk :
-spring effect Strenght
-damper effect Strenght.
Volgens mij worden die door iRacing overschreven, en maakt het niet uit wat je daar in Windows neerzet.
Zelfde vraag heb ik voor de FFB instelling in iracing zelf.
Wat doet:
-demping
-min.force
Demping weet ik zo niet, maar min-force is de minimale kracht die het spel op jet stuur houd, om het vage gevoel in het midden (daar zit altijd wat minder gevoel/detail in de FF) te corrigeren. Het ligt nogal aan je stuur waar je daar zou moeten invullen, ik zit op 12% geloof ik, terwijl de gemiddelde CSW met <1% toe kan.

Volgens mij doet Min Force ongeveer hetzelfde als waar jij nu center/spring voor gebruikt, maar dat weet ik niet zeker.

Mocht er iemand langs komen die meer verstand van FF etc heeft als ik hoop ik dat ik gecorrigeerd en aangevuld word waar nodig :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wij duimen voor Paul (Redbaron) :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Netjes Paul! :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
bij hoeveel auto's gaan de races eigenlijk official?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
Single-class races bij 8, multiclass bij 10 ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
En Rookie 6, en multiclass D geloof ik 8 (inRacing news dinges).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
oke danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 19:12
JoepW schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:58:
Zoals beloofd:
[video]
Korte impressie van een van de vele race met MG's waar ik bij betrokken was. Deze was op Zandvoort in de mickey mouse layout van die tijd (1993).
Hier rijd Cees in de grotendeels door mij gebouwde blauwe MG B Roadster naar de derde plek.
Dit is het enige filmmateriaal dat we beschikbaar hebben van de vele races ;(

Op facebook plaats ik nog wat ander leuk materiaal ;)
Hier dus: https://www.facebook.com/gotiracing
Vet Joep :)

Mooie T1 ook, lijkt iRacing wel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja dat waren Pier en Roland... Goede vrienden, maar ze gingen wel op de vuist in de pits. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

2e in de Ford GT op Suzuka, met maar liefst 3 rondjes oefening hahaha. Compleet Benelux podium, Paul van Mierlo was 1e :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
toch p3 in Oval B

pech van buitenlijn laatste caution anders had ik p2

http://members.iracing.co...onid=9498112&custid=25253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
PC werkt weer, bureau is klaar, stuur staat klaar.
Dus... mag ik morgenavond nog naar een meeting op m'n werk. |:(

Ben er dinsdag dan voor het eerst in twee maand weer bij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Da's jammer..... Maar in ieder geval Suzuka met de Legends wel. Wordt weer keet ;)
Nou dat was weer een korte Tourist Trophy (MX-5 @ Brands Hatch Indy) voor mij. Had een goede setup en middelmatige Q. Maar lag op plek 3 en toen kwam er iemand de baan op in T1 die ik kon ontwijken, maar helaas raakte ik wel de muur. En een paar ronden later zit iemand naast me in de laatste bocht naar S/F die ik netjes ruimte geef, maar iRacing vond het tijd voor een contact met schade. Ik denk ghost contact... (Nog nooit gehad.) En toen heb ik er de brui aan gegeven. Van plaats 2 naar laatste. ;w
Hopelijk gaat het morgen wat beter op Road America met de McLaren en de Kia in de eerste MC van dit seizoen in onze Monday League. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ook kort hier, spin in laatste bocht en niet te redden. Kwam niet van het gras af dus zowat naar laatste plek gevallen. Daarna was het kort wel even leuk om me weer op te werken tot iemand in T1 super vroeg remt en dan zowat rechtdoor gaat (om mij langs te laten ofzo?), ik kan hem ontwijken maar neem de bocht zo verkeerd dat ik begin te glijden, en weer onmogelijk te redden. Tow genomen en bij uitrijden van pits stond m'n stuur blijkbaar verkeerd om, dus alweer krom voordat ik ook maar 2 meter gereden had :(

Vind de nieuwe MX5 niet leuk, sorry. Erg jammer, de oude vond ik prima, deze kan ik niet mee overweg, hij is gewoon absoluut niet te redden. Ik heb nog even zitten kijken in de race en ik heb wel 10 spins gezien die vroeger gewoon te redden waren, en niemand heeft hem kunnen redden. Vind er geen zak aan :) Wilde hem eigenlijk in NEO gaan rijden maar toch maar niet :/

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 10-11-2013 23:21 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Ben er morgen weer niet bij :( moet mijn meissie ophalen van schiphol...

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
Heb ik trouwens de eer om de eerste GOT'er te zijn met een disqualified achter mijn naam?

http://members.iracing.co...onid=9495079&custid=67928

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het zou best kunnen Bob, gefeliciteerd :D

Ik ga proberen om er vanavond bij te zijn in de McLaren (met de Kia kan ik absoluut niet overweg), mooie baan en MC is altijd erg leuk om te doen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik ga vanavond denk ik voor een combinatie van 2 dingen die ik niet zo leuk vind :p Road America is totaal niet mijn baan, en de Kia vind ik niet leuk, maar wellicht dat de combinatie wel leuk is :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

BobvK schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:19:
Heb ik trouwens de eer om de eerste GOT'er te zijn met een disqualified achter mijn naam?

http://members.iracing.co...onid=9495079&custid=67928
Het scheelde bij mij gisteren ook niet veel. Maar weer eens in de Skip gestapt voor een rondje Suzuka. Q ging niet geweldig, en bleef hangen op een 2:27.5 ofzo. Was P7 in de topsplit. ik kon goed aansluiten bij het treintje voor me, waarbij ik wel wat meer snelheid had dan P6, maar het eerst rustig aan wilde kijken. In lap 3 ging het een paar plekjes voor me mis in de esses. Ik flink in de remmen, en het leek alsof de gecrashte mensen stil bleven staan, echter natuurlijk weer tot vlak voordat ik er voorbij wilde. Gast wilde z'n auto in het gras rijden, en had mij dus niet gezien. Auto krom, niet meer te rijden, en een tow van 2.5min. Na de tow toch maar doorgereden. De figuur de me van de baan had gerost reed een paar seconden voor mij de pits uit, en ik was vastberaden om hem nog in te halen. Met het mes tussen de tanden de achtervolging ingezet, en een aantal snelle rondes neergezet, waarbij ik mijn q tijd met een seconde verbeterde. Zelf nog een keer gespind in T1, maar had het mazzel dat hij 4 bochten later hetzelfde deed. Ik had al een paar keer geprobeerd om hem in de laatste chicane uit te remmen, maar hij had elke keer de binnenlijn, en hij verdedigde echt perfect. In de laatste ronde had in een geweldige run op hem richting de 130R, en ik wist dat hij weer de binnenkant wilde verdedigen. Mijn plan was om volgas de 130R te pakken, wijd te gaan (nog maar een inc incasseren), en zo de binnenkant afsnoepen.
Zo gezegd zo gedaan, hij zag mijn actie totaal niet aankomen, en zo kreeg ik de binnenkant. Ik remde echt zeker 5m te laat, en ging met vol blokkerende wielen op de chicane af, die ik dus niet haalde. Gelukkig remde hij op hetzelfde moment als ik en blokkeerde ook het hele zaakje, waarbij hij ook nog eens op het gras kwam en de muur toucheerde :) Ik kon na het uitzitten van mijn straf wegens afsnijden van de chicane wel eerder dan hem de finish passeren.
Jammer van die crash in L3, maar verder wel heerlijk geraced. De Skip is echt geweldig op NTM5.
http://members.iracing.co...onid=9496840&custid=77818

Voor vanavond denk ik dat ik de Kia ga proberen. Nog niet veel in gereden, en ik verwacht de de aliens toch allemaal de Mac pakken, misschien dat ik zo nog een kansje heb op een redelijk resultaat.

[ Voor 4% gewijzigd door derx666 op 11-11-2013 12:43 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Vorige keer met de Kia was het veld ook wel aardig verdeeld vond ik met de "Aliens".

Jammer dat ik er vanavond nog niet bij kan zijn, vind die Kia op een of andere manier wel geinig rijden.

Intussen m'n videokaart wel al weer terug, en hopelijk m'n staal woensdag weer :D Dus in principe moet ik er vanaf komende maandag weer gewoon bij zijn.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Die #$%^&* Kia...

Wat mij nog teveel gebeurt in de Kia is dat bij het insturen de auto naar binnen blijft gaan. Wat ik ook doe, corrigeren lukt niet meer. Het is minder erg nu ik de rembalans meer naar voren heb gezet, maar nog steeds overkomt het me eens in de twee ronden.

Vanavond kies ik voor de McLaren, lekker boenderen. Nu maar hopen dat het verkeer rond Rotterdam eens niet vast staat...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik twijfel nog. Vind de Kia zeer leuk om te racen. Blijft meestal lekker dicht bij elkaar. Maar heb de McLaren ook al lang niet meer gereden. Nou ja kijk vanavond wel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
ik ga denk ik voor de kia ben er niet erg snel mee maar wel appart karretje.
in die D class serie van de kia leuke gevechten met deze auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vorige keer heb ik de Kia gereden. Nu de McLaren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Ik heb vorige keer niet in de Kia gereden maar ook niet in de Mclaren.

Dus ( en dat is geen logische conclusie ) rijd ik vanavond in de Mclaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 14:47
Ik zal waarschijnlijk wel in de KIA plaatsnemen aangezien het merendeel toch voor de McLaren kiest. ;)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Fragbeestje: hoeft niet hoor, ik rij met plezier alleen in de Kia :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik twijfel nog heel hard. De Kia is wel eens leuk, maar op road america lijkt een lage wing wel vereist, en dan is dat ding niet meer te rijden :p En de McLaren kan ik niet zo goed mee overweg, vooral als het weer tegenzit heeft dat ding totaal geen grip. Wel een uitdaging... Dus ik ga het laten afhangen van de inschrijvingen denk ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Als ik op tijd thuis ben ga ik voor de Kia.
Te weinig mee gereden maar na een GOT seizoen McLaren wel zin in iets anders. :)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 19:12
derx666 schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:39:
[...]

Het scheelde bij mij gisteren ook niet veel. Maar weer eens in de Skip gestapt voor een rondje Suzuka. Q ging niet geweldig, en bleef hangen op een 2:27.5 ofzo. Was P7 in de topsplit. ik kon goed aansluiten bij het treintje voor me, waarbij ik wel wat meer snelheid had dan P6, maar het eerst rustig aan wilde kijken. In lap 3 ging het een paar plekjes voor me mis in de esses. Ik flink in de remmen, en het leek alsof de gecrashte mensen stil bleven staan, echter natuurlijk weer tot vlak voordat ik er voorbij wilde. Gast wilde z'n auto in het gras rijden, en had mij dus niet gezien. Auto krom, niet meer te rijden, en een tow van 2.5min. Na de tow toch maar doorgereden. De figuur de me van de baan had gerost reed een paar seconden voor mij de pits uit, en ik was vastberaden om hem nog in te halen. Met het mes tussen de tanden de achtervolging ingezet, en een aantal snelle rondes neergezet, waarbij ik mijn q tijd met een seconde verbeterde. Zelf nog een keer gespind in T1, maar had het mazzel dat hij 4 bochten later hetzelfde deed. Ik had al een paar keer geprobeerd om hem in de laatste chicane uit te remmen, maar hij had elke keer de binnenlijn, en hij verdedigde echt perfect. In de laatste ronde had in een geweldige run op hem richting de 130R, en ik wist dat hij weer de binnenkant wilde verdedigen. Mijn plan was om volgas de 130R te pakken, wijd te gaan (nog maar een inc incasseren), en zo de binnenkant afsnoepen.
Zo gezegd zo gedaan, hij zag mijn actie totaal niet aankomen, en zo kreeg ik de binnenkant. Ik remde echt zeker 5m te laat, en ging met vol blokkerende wielen op de chicane af, die ik dus niet haalde. Gelukkig remde hij op hetzelfde moment als ik en blokkeerde ook het hele zaakje, waarbij hij ook nog eens op het gras kwam en de muur toucheerde :) Ik kon na het uitzitten van mijn straf wegens afsnijden van de chicane wel eerder dan hem de finish passeren.
Jammer van die crash in L3, maar verder wel heerlijk geraced. De Skip is echt geweldig op NTM5.
http://members.iracing.co...onid=9496840&custid=77818

Voor vanavond denk ik dat ik de Kia ga proberen. Nog niet veel in gereden, en ik verwacht de de aliens toch allemaal de Mac pakken, misschien dat ik zo nog een kansje heb op een redelijk resultaat.
Netjes hoor, 1:26.5, ik kom zelf net niet in de 27s, mijn best lap is wel een 27, maar rijd voornamelijk 28, wel een opt van 26.5, maarja dat telt niet :P

Ik doe vanavond overigens niet mee, heb (en ken dus) beide wagens niet... ik ga lekker verder coden aan mijn dashboard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
Ik ben hier nieuw en heb sinds 2 weken een abonnement op iRacing.

Voorlopig wil ik me richten op oval racen en dus race ik vooral met de street stock. Vanwege de afwisseling wil ik er graag wat naast doen. Is de Carburetor Cup iets?

Welke ovals zijn een must om te hebben?

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 119 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.