iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.710 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Jarninho schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:36:
[...]

Je kunt ook met de legends proberen op d4.0 te komen. Dan kun je trucks rijden. Scheelt je weer de aanschaf van een auto :)
om een of andere reden kan ik met die auto niet rond komen op een kleine oval?
rijd de lijnen verkeerd ofzo.

gefeliciteerd nog :)

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Texas! Kreeg de (fixed) set niet in de vingers en de wagen werd megatight door een te hete rechter voorband. P4 was maximum wat ik kon halen met gelijke equipment. Tegen het einde wat gaan gokken met cautions door te pitten, er zaten toch niet heel veel mensen in de lead lap.
10 rondjes voor 't einde nog een caution en ging ik weer de pit in van P3. Op 2 na ging idereen achter me mee en kwam ik P5 terug achter de leiders met 20+ rondjes op de bandjes.
Binnen 2 ronden naar de leiding en die niet meer afgegeven dus winst! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06

Niellie41

[object Object]

Gefeliciteerd Rudy! :)
thijmennabuurs schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:39:
[...]

om een of andere reden kan ik met die auto niet rond komen op een kleine oval?
rijd de lijnen verkeerd ofzo.

gefeliciteerd nog :)
Dan probeer je te hard de bocht in te gaan. Op die kleine ovals leer je wel echt de basis van het oval racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
dan ga ik het toch nog een keer proberen dit seizoen!
mischien dat het nu met ntm5 beter gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik vond het verrassend leuk en zeker voor herhaling vatbaar. Jammer van de crash want ik had het idee dat ik wel met de voorste groep mee kon komen (of dat de hele race gelukt was is natuurlijk maar de vraag..).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Wat Niel zegt idd. Kleine ovals zijn héél belangrijk. Het mooie is wel, dat de rondjes heel kort zijn, dus je kunt snel veel oefenen. Probeer op het forum en youtube rondjes te vinden voor de ideale lijn en of er wordt geremd enzo. Dan moet je binnen 2 tienden van de snelsten kunnen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Bleh 2, de muur in getikt door een Riley terwijl ik in een McLaren reed op Road Atlanta. Geen sorry, niks. Was nog de leader ook.

Plannen voor dit seizoen:

1. Radical
2. McLaren MP4 in de Grand Am
3. Ford GT in de P/GT

Leuk om te horen dat de GoT 200 zo leuk was, goeie reclame voor ons d:)b

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Was inderdaad erg leuk om een keer een oval race te doen met de GOT groep :D Door de lucky dog hadden we (ondanks veel no shows) wel allemaal battles en hard racing volgens mij. ik zit nu die broadcast te kijken en inderdaad doen die lui het wel echt goed :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
Waar is die broadcast na te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Petje af voor de organisatie, was een mooi event. Zelf zat ik -na een middagje weg- in de verkeerde tijdzone en realiseerde ik mij om 20:05 dat de training al afgelopen was. Snel ingelogd en een minuut voor de race kunnen joinen. Dat had ik beter niet kunnen doen want ik nam Pascal mee in mijn spin toen ik uitkomen turn 4 iets te blij op het gas ging.

Later ook met één van de Amerikaanse vrienden in aanraking gekomen maar wel alles kunnen repairen tijdens de cautions. Uiteindelijk door een twee banden-stop op P6 terecht gekomen maar bij een inhaalmanoeuvre in de één na laatste ronde klem komen te zitten en teruggevallen naar de laatste in de lead lap......al met al gaaf evenement en de zin voor het truckracen is er absoluut weer!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Jammer dat het voor mij wel erg snel voorbij was.

In practise kwam ik met Niel zijn setup niet echt lekker rond. Uit eindelijk nog wat setups die ik had geprobeerd en eentje gevonden waar ik wel mee kon leven. Kwalificatie ging echter totaal mis. Had bij uitgaan turn 4 teveel overstuur en kon hem nog maar net houden echter kreeg ik daarna nog een uitbreker waardoor ik ging glijden. Kon hem nog wel houden maar verloor enorm veel tijd en ergste ik glee zo over start finisch waardoor men tweede ronde dus ook weg was.
Dus achteraan in het veld starten dan maar. Eerste ronde ging goed echter daarna werd ik van bovenaf door volgens mij Ben aangetikt en ging ik eraf de muur in waardoor men motor plofde. Njaaah lekker dus en natuurlijk in de pit dus bericht where done to much damage.

Hopelijk vanavond wat meer geluk want vorige week had ik bij de GoT race ook al pech. Worden anders wel erg veel DNF's.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchDevil79 op 04-11-2013 09:27 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Het waren 2 leuke ronden .....

2 weken zitten oefenen en kom uiteindelijk redelijk rondkomen op een 30.1 constant tijdens de trainingen.
Helaas de Q verprutst door te snel uit de pits te rijden en dit gewoon 2 ronden niet in de gaten hebben... helaas dus Q tijd kunnen zetten.
Helemaal achteraan gestart en al redelijk snel een man of 4/5 kunnen inhalen in de eerste ronde.
2de rondje zat ik dus op de staart van Robert toen het onvermijdelijke gebeurd... nog geprobeerd de wagen te repareren in de pits. maar op de een of andere manier voelde de auto toch anders aan op de oval na de reparatie. Dus maar gestopt om andere niet tot last te zijn....

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 17:16

BM

Moderator Spielerij
Nah, ging niet heel best. Bij inrijden van de pit kapte m'n internetverbinding er mee, en na een reboot waren m'n control overhoop. Toen maar gestopt.

Hopelijk werken m'n pedalen vanavond wel ok. Gister paar keer dat ik geen reactie kreeg op m'n gaspedaal, of juist 100% gas terwijl ik het pedaal niet intrapte. Gelukkig steeds in de pits en niet op de baan. Op roadcourses word het nog wat lastiger rijden als m'n pedalen een eigen wil krijgen :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:41
Ook voor mij was het een korte race.
Ik had me ook in de tijd vergist. Ik dacht dat de server er om 20:00 zou zijn. Maar dat was al kwali tijd. Gelukkig op tijd ontdekt waardoor ik nog wel 20 minuten practice gehad. Gelukkig maar want de gedeelde setup was voor mij te loose op de exit. Kleine aanpassing verhielp dit.

Einde outlap in de kwalificatie wordt ik door mijn vriendin afgeleid en spin ik. Ronde 2 begin ik met een kusje tegen de muur en een 0x. Dus geen geldige tijd en ergens achteraan starten. Zonde, want mijn gereden tijd was goed voor p9 geweest.

Race begon ik voorzichtig omdat het er allemaal behoorlijk agressief uitzag.
Helaas in ronde 2 een crash voor me, auto beneden me dus ik kon geen kant op.

Met rokende motor naar de pits gereden, maar er was niets meer van te maken...

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het was heel lastig, maar uiteindelijk hadden we ervoor gekozen om geen fast repairs te kiezen voor de race.
Bij ovals kan je er veel sneller misbruik van maken. Je kan echt van de laatste naar de eerste plaats gaan, na een crash en er is caution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Veel plezier gehad gisteren bij mijn eerste oval race ooit. Vooraf was ik wat bang voor verveling tijdens de te verwachten cautions, de tijd ging echter razendsnel voorbij. Hopelijk heeft mijn rijden niet te veel mensen in de problemen gebracht. Wel jammer dat bij de derde caution de auto voor mij wel erg plotseling in de ankers ging, dat kostte mij m'n neus en wat topsnelheid voor de rest van de race.

Netjes georganiseerd, hulde daarvoor. Wij zijn het natuurlijk wel gewend dat de GoT races zo goed zijn verzorgd, het is fijn onderdeel te zijn van zo'n groep. Van mij mogen er meer oval races komen.

Verder nog een extra bedankje aan Dave Hekkens, voor het sponseren van de live stream. Uit nieuwsgierigheid, wat kost zoiets?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Thanks. :D
Mijn vader heet Thijs btw. :P Kan je niets aan doen, het is een heel lastige naam voor Amerikanen. :+

Misschien komt er wel een vervolg hierop! Dus houdt het in de gaten.
GSCR is iets goedkoper dan de meeste. Deze broadcast kostte $50, voor 1.5 uur.
GlacierTV is duurder en ETV (een van de beste voor ovals) is NOG duurder.
GlacierTV en ETV zijn wel de betere, maar ik moet zeggen dat ik GSCR ook goed vond. Ze hadden een beetje moeite met de namen en de auto's herkennen in het begin, maar dat is wel logisch IMO.

Toch wel gaaf om alle 3 de Lions in één shot te zien!
https://www.dropbox.com/s...2013-11-04%2011.23.00.png

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 04-11-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Ah, het klonk als Dave. :) Ik waardeer Thijs z'n geste enorm. Misschien wel leuk om dat broadcasten meer te doen, zoals de laatste Maandagavond race dit seizoen. Wanneer akkoord dan wil ik die wel sponseren.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 20-09 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ZeeZeiler schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:29:
Ah, het klonk als Dave. :) Ik waardeer Thijs z'n geste enorm. Misschien wel leuk om dat broadcasten meer te doen, zoals de laatste Maandagavond race dit seizoen. Wanneer akkoord dan wil ik die wel sponseren.
Dat is een van de redenen dat we een paar weken geleden wat geld hebben ingezameld via PayPal. ;)
We zijn zeker van plan zo af en toe wat te broadcasten.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
D'r is wat fout gegaan met de mails voor onze league races. Krijg net een mail dat we vanavond zowel de L79 als de Legend rijden :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja ik zie het de timer in de League werkt niet meer ;(

BUG!!!

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 04-11-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

BM schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:50:
D'r is wat fout gegaan met de mails voor onze league races. Krijg net een mail dat we vanavond zowel de L79 als de Legend rijden :+
Interessante MC combinatie :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga er niet bij zijn vanavond en morgen ook niet ... had eigenlijk wel zin om eens een legend dan te torpederen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Ik heb de broadcast nu ongeveer een uur gezien en ik vind ze echt niet onderdoen voor Glacier of ETV.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Phydomir schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:13:
Ik heb de broadcast nu ongeveer een uur gezien en ik vind ze echt niet onderdoen voor Glacier of ETV.
Helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond de broadcast wel super op zich , ok ze hadden in het begin moeilijkheden met uispreken van de namen en dergelijke maar iedereen kwam dan ook wel aanbod vond ik, en op de chat zat ook iemand die wel wat meer info vroeg over wie er eigenlijk oval kennis had en wie niet bij wijzen van spreken .... dus eigenlijk helemaal niet slecht vond ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:16:
ik vond de broadcast wel super op zich , ok ze hadden in het begin moeilijkheden met uispreken van de namen en dergelijke maar iedereen kwam dan ook wel aanbod vond ik, en op de chat zat ook iemand die wel wat meer info vroeg over wie er eigenlijk oval kennis had en wie niet bij wijzen van spreken .... dus eigenlijk helemaal niet slecht vond ik zo
Bij de laatste cautions gingen ze zelfs actief op zoek naar mensen die nog niet in beeld gekomen waren, zeker voor zo'n groepje als ons is dat toch altijd leuk :D

Het ENIGE wat ik een beetje miste was de start positie van mensen tegenover de running order, en er waren achterin heel leuke gevechten die ze gemist hebben (begrijpelijk maar toch jammer:P) Zo gingen ik en pascal side by side over de finish aan het eind na een ronde naaste elkaar te hebben gereden en heb ik bij de op een na laatste restart na t1 tot in t4 drie wide gereden met mensen. Maar ze hadden volgens mij maar 1 camaraman (de director) en 2 comentators. En om dit ALLES mee te pakken moet je gewoon meerdere camara's hebben en DUS meer kosten en DUS ben je duurder. Als je maar 1 camera hebt is het logisch dat je deze op de top5 probeert te houden.

EDIT: Trouwens, hoe doe je die tabs in TeamSpeak dan? Voor eventueel de volgende keer, kan ik alvast naar hun TS om een interviewtje te geven nadat ik crash OF win :P

[ Voor 6% gewijzigd door themac1983 op 04-11-2013 12:26 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ze hadden de hele finish eigenlijk gemist. :+
Het was inderdaad een heel leuke broadcast en zoals ik eerder zei, hebben ze het heel goed gedaan. Ze meeste mensen kenden ze niet eens en dan is het ook wel lastig om de auto's aan de rijders te koppelen.
Ik weet bijvoorbeeld dat Roy = Buy More truck, Jarno = ACME, Koen = Zwarte Racing Lions.

Als we nu zoiets weer zouden doen, zou het meteen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vond het ook prima, het missen van gevechten is inderdaad begrijpelijk en daar hebben de "grote broadcasters" net zo veel last van. Ik vind Glacier zelfs vaak erg concentreren op de top 3 ook al is daar niks aan de hand en ze missen complete ongelukken af en toe. Gisteravond lieten ze altijd wel een replay zien als er iets gebeurde, ook dat doet Glacier heel vaak niet eens. Zowat elke week in de DWC vorig seizoen was er wel een enorme start crash en volgens mij heb ik geen enkele keer een replay gezien. Misschien "mogen" ze dat niet doen ofzo, volgens mij hebben ze best wel strenge regels opgelegd gekregen van iRacing, maar toch jammer.

Verder was de overlay soms fout, vooral bij het gridden aan het begin stond Joep ineens op P3, volgens mij hadden ze een practice standings nog erin ofzo?

Maar verder helemaal prima, leuke afwisseling tussen gevechten voorin en inderdaad zoeken naar mensen die nog niet echt in beeld waren geweest.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:50:
Hmmmm ik heb nog helemaal geen mail gehad?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:06:
[...]

Hmmmm ik heb nog helemaal geen mail gehad?
Ik ga weer de DM tool gebruiken.... iRacing heeft weer beta-functionaliteit ter beschikking gesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
JoepW schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:13:
[...]

Ik ga weer de DM tool gebruiken.... iRacing heeft weer beta-functionaliteit ter beschikking gesteld ;)
Nie klaguh he! je wou wat gedaan hebben aan de league functies, nou heb je wat en is het nog niet goed... Moet je maar specificeren dat je iets wilt wat betrouwbaar is en 100% werkt....

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:06:
Ik vond het ook prima, het missen van gevechten is inderdaad begrijpelijk en daar hebben de "grote broadcasters" net zo veel last van. Ik vind Glacier zelfs vaak erg concentreren op de top 3 ook al is daar niks aan de hand en ze missen complete ongelukken af en toe.
Dat idee heb ik ook. Met de ESRA league op Spa laatst waren er behoorlijk wat crashes, maar ze concentreerden zich op de top 5 waarin op dat moment eigenlijk niets aan de hand was. Ook enkele minuten later was er nog steeds niets te zien van de toch wel forse crash terwijl de top 5 allemaal met 2 a 3 seconden per positie verschil rondreed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
Ik vond het een toffe broadcast. Die Rudy heeft wel een goeie stem en het juiste accent hiervoor. Die had wel wat meer mogen zeggen nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

YouTube: ACNN Assen Race 2 op 27 oktober 2013

Misschien een leuke race om te zien. Is van mij op een natte naar opdrogende baan, waarin ik ook nog een keer bijna helemaal dwars ga en mezelf weer omhoog mag vechten.

Wil de broadcast nog wel terugzien, maar denk dat dat pas woensdag wordt.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Heb je ook die speciale Irating 4000+ banden op je echte auto zitten ofzo? Je hengeld ze echt binnen alsof ze stilstaan!

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Zeer vermakelijk Pascal, lekker aan het hengelen inderdaad.

Heb ook nog een stukje van de GoT 200 broadcast bekeken, leuk zo'n uitzending met commentaar erbij. Mijn videokaart is ingeschat op 2 tot 4 weken voordat ik hem weer terug heb. Dus het zal wel even duren voordat ik er weer bij ben met de races. Maar m'n rig ligt compleet uit elkaar en bijna bij de spuiterij, dus racen had nu toch niet echt gekund :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
DirkT schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:50:
Zeer vermakelijk Pascal, lekker aan het hengelen inderdaad.

Heb ook nog een stukje van de GoT 200 broadcast bekeken, leuk zo'n uitzending met commentaar erbij. Mijn videokaart is ingeschat op 2 tot 4 weken voordat ik hem weer terug heb. Dus het zal wel even duren voordat ik er weer bij ben met de races. Maar m'n rig ligt compleet uit elkaar en bijna bij de spuiterij, dus racen had nu toch niet echt gekund :)
Mocht je (tijdelijk) behoefte hebben aan een vervangende kaart, heb thuis nog een 6950 liggen die niet meer in gebruik is. Als het nodig is mag je die best een tijdje gebruiken.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Dat is erg aardig van je, ik wacht het nog even af, zonder rig kan ik toch niet echt racen. Dus zolang die niet terug in elkaar staat hoef ik nog even niets.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Speedy55 schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:46:
YouTube: ACNN Assen Race 2 op 27 oktober 2013

Misschien een leuke race om te zien. Is van mij op een natte naar opdrogende baan, waarin ik ook nog een keer bijna helemaal dwars ga en mezelf weer omhoog mag vechten.

Wil de broadcast nog wel terugzien, maar denk dat dat pas woensdag wordt.
Leuk Pascal.... En die Turbo reedt zeker op slicks of een duitser achter het stuur. (Die kunnen nl alleen maar hard op rechte stukken ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

JoepW schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:30:
[...]

Leuk Pascal.... En die Turbo reedt zeker op slicks of een duitser achter het stuur. (Die kunnen nl alleen maar hard op rechte stukken ;) )
Ja die Turbo reed volgens mij inderdaad op slicks, maar hij reed in ieder geval aardig in de weg en nee het was geen duitser :P.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier een impressie van hoe het 'in mijn tijd' ging. Dit zijn beelden van een onbekende voor mij, want onboard cam's hadden we niet in mijn tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
JoepW schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:38:
Hier een impressie van hoe het 'in mijn tijd' ging. Dit zijn beelden van een onbekende voor mij, want onboard cam's hadden we niet in mijn tijd ;)
[video]
Titel van filmpje "MGB Racing onboard Spa Summer classics 2012 Start: 7:40min" hadden ze vorig jaar nog geen ONBOARD!? :P

EDIT: je moet wel erg grote ballen hebben om met die ouwe bakkies te racen trouwens....

[ Voor 9% gewijzigd door themac1983 op 04-11-2013 16:40 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hij bedoelt natuurlijk dat er geen beelden zijn uit zijn tijd, dus bij gebrek aan beter maar beelden van een 'classic' race van vorig jaar, waar ze 'zjin tijd' nadoen ;) Gok ik :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 14:47
Ik vind de broadcast echt wel geslaagd. Ze hebben er een leuke uitzending van gemaakt en ook bijvoorbeeld de pitstop tijden vond ik zeker een leuke extra.

Over de race zelf. Ik had eigenlijk geen tijd gehad om te oefenen. Enkel iets na de middag even een paar rondjes gedaan maar totaal geen idee wat de tijden waren van de anderen dus maar gestopt na een paar rondjes.

Tijdens de P sessie zelf ging het vrij goed maar kwam absoluut niet aan de toptijden. Toch een 7e tijd wat vrij behoorlijk was. Ook tijdens de Q sessie kwam ik uit op een 7e tijd dacht ik.

Bij de start van de race toch wat posities verloren. En uiteindelijk op een 10e plek beland.

Hierna mij wat kunnen opwerken, mede door de vele cautions.

Verder wel uit de problemen kunnen blijven (zeker toen die leider door de lucht tollend over het tarmac heen vloog was wel een beangstigend momentje) in tegenstelling tot m'n teamgenoten.
Als Niel geen damage had opgelopen had ik vast geen 2e plek gehad 8)

Ik was ontzettend blij met die voorlaatste caution want anders had ik nog voor een splash'n go binnen gemoeten. Kwam 4 ronden te kort volgens m'n fuel verbruik. Tijdens die caution 4 nieuwe banden genomen ipv 2 waardoor ik van de 1e plek naar de 3e terugviel.
De restart weer compleet gemist (1 seconde achterstand) maar Niel wel kunnen afhouden, dankzij Niel zelf :+

Toen ik eindelijk aan Jarno z'n bumper hing kwam er spijtig genoeg weer een caution. Anders had ik er volgens mij wel voorbij geraakt. Die laatste restart weer gemist en Jarno zette toen een hele goeie run neer waardoor ik amper dichter kwam.

Toch heel blij met m'n 2e plek. Zeker omdat ik nou niet bepaald een oval racer ben.

En nog een welgemeende thank you aan Thijs Hekkens om de race te sponsoren! _/-\o_

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
Hey, zijn we filmpjes aan het posten?

Hier mijn race van 2 weken geleden in de Volvo cup:

Gefilmd met gopro op mn helm, viel me niet tegen :) Het bumpdraften op 9m30 is wel heel gaaf om te zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
themac1983 schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:40:
.....Titel van filmpje "MGB Racing onboard Spa Summer classics 2012 Start: 7:40min" hadden ze vorig jaar nog geen ONBOARD!? :P

EDIT: je moet wel erg grote ballen hebben om met die ouwe bakkies te racen trouwens....
NickThissen schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:50:
Hij bedoelt natuurlijk dat er geen beelden zijn uit zijn tijd, dus bij gebrek aan beter maar beelden van een 'classic' race van vorig jaar, waar ze 'zjin tijd' nadoen ;) Gok ik :+
Beide mis. De auto's waar we mee reden zijn uit 1950 tot ca. 1964 en ik ben van 1960. De tijd dat we er mee reden was zo rond 1988. En in 1988 waren er wel wat experimenten met Sony Hi8 cam's in rubber opgehangen, maar die beelden moet ik nog eens digitaliseren... Als ik ze nog kan vinden / afspelen.

En ja het was vaak dichtgeknepen billen en klotsende oksels ;)
Jarninho schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:58:
Hey, zijn we filmpjes aan het posten?

Hier mijn race van 2 weken geleden in de Volvo cup:

[video]

Gefilmd met gopro op mn helm, viel me niet tegen :) Het bumpdraften op 9m30 is wel heel gaaf om te zien :D
Best goed gelukt zo op de helm. Leuk!

[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 04-11-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Even wat anders.....wat een kansloze layout die alternate op Zolder; dit is nooit gereden in het echhie. Volgens mij is het alleen een paadje voor de hulpdiensten. De originele baan liep namelijk waar nu de Ickx-chicane ligt.....

http://www.youtube.com/wa...lpage&v=nT-eGpHqDQE#t=123

http://www.youtube.com/wa...ilpage&v=oPC2JayDCf4#t=41

Iracing heeft volgens mij aangenomen dat dit het oude tracé was :(

[ Voor 38% gewijzigd door Ericjooo op 04-11-2013 18:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Klopt volgens mij, ja. Maar 1 drama chicane minder met de L79 is wel fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Die layout is super met de lotus, je rondetijd hangt erg af van hoe veel je durft in die bochten. En inhalen kan nog steeds prima (in t1) als je er beter uit komt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 19:12
Mooie filmpjes mannen :D

@Speedy55: weet je zeker dat jij ook niet stiekem een turbo had? Je laat die gasten echt achter alsof ze stilstaan :D Jammer van die spin, maar nu had je iig wel wat te doen, goede race verder :)

@Jarninho: Jes** wat een race :D Vooral dat begin, super mooi gevecht ook met 'lefremi', en die 3e tarzan bocht @7:25 :X Ik zit nog met geknepen billen! Dat bumperdraften ook, lol, dat was gewoon duwen man. En wat was dat gevloek in de Renault bocht op het laatst? Ik zag niks gebeuren.

en @Joep: ben benieuwd naar jouw gedigitaliseerde materiaal ;)

[ Voor 7% gewijzigd door JoostBaksteen op 04-11-2013 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
@Joost: Tnx!

Die Tarzan bij 7.25 leverde mij idd een hartverzakking op :) De 446 (Lefremi) remt altijd enorm laat en deze keer had ik zoiets van: Nou ben ik er klaar mee, no way dat je me wéér uit gaat remmen! Dus ik remde later dan normaal en blokkeer gelijk beide voorwielen... Vervolgens met de moed der wanhoop op een of andere manier dat ding toch nog afgeremd weten te krijgen en zowaar de binnenkant van de bocht gehouden. En gelukkig ging de auto voor me ook wat wijd. Ik had op mijn linker voorspatbord een hele zwarte streep zitten, dus ik heb zijn achterband lichtjes geraakt. Viel alles mee, want ik toen mijn wielen blokkeerden dacht ik echt even dat ik met de trein naar huis kon. :D

Dat gevloek is vanwege brandstoftekort. In de laatste paar rondes (en helemaal in de allerlaatste) hoor je na een rechterbocht vaak wat getik. Dat is de motor die geen brandstof krijgt. Daarom verloor ik nog een aantal plekken en in de laatste ronde ook nog P8 (op 24.00). Als ik P8 had gehad had ik race 2 van pole mogen starten. Dat schelden is dus vooral op mezelf uit frustratie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Tijdens mijn speurtocht naar de originele layout van Zolder kwam ik het volgende feitje tegen: Designer Hugenholtz
Johannes Bernhardus Theodorus "Hans" Hugenholtz

Naast Zandvoort, Suzuka, Jarama en het stadiondeel van Hockenheim dus ook Zolder, de Hermann Tilke van de jaren 60.....LOL

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 19:12
[b][message=41163710,noline]
Dat gevloek is vanwege brandstoftekort. In de laatste paar rondes (en helemaal in de allerlaatste) hoor je na een rechterbocht vaak wat getik. Dat is de motor die geen brandstof krijgt. Daarom verloor ik nog een aantal plekken en in de laatste ronde ook nog P8 (op 24.00). Als ik P8 had gehad had ik race 2 van pole mogen starten. Dat schelden is dus vooral op mezelf uit frustratie :D
Ah, dat was het, ik dacht al iets te horen, zonde! Maar nog steeds een mooi race :)

Als ik dit zo allemaal zie krijg ik ook zin om weer eens op Zandvoort te scheuren...

/edit: Wow heeft hij Jarama ook ontworpen, dat wist ik niet. Wat een baas, dat zijn toch allemaal erg mooie banen imho :)

[ Voor 9% gewijzigd door JoostBaksteen op 04-11-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Ericjooo schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:03:
Even wat anders.....wat een kansloze layout die alternate op Zolder; dit is nooit gereden in het echhie. Volgens mij is het alleen een paadje voor de hulpdiensten. De originele baan liep namelijk waar nu de Ickx-chicane ligt.....

http://www.youtube.com/wa...lpage&v=nT-eGpHqDQE#t=123

http://www.youtube.com/wa...ilpage&v=oPC2JayDCf4#t=41

Iracing heeft volgens mij aangenomen dat dit het oude tracé was :(
Dat baantje is er gekomen voor de aankomst van het WK wielrennen in 2002, iedereen voorspelde een massaspurt, en wielrenners in een chicane met kerbs, dat ging nooit goed komen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:50:
Waren er überhaupt al camera's in zijn tijd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:03:
[...]

Waren er überhaupt al camera's in zijn tijd? :+
Je reageert te laat en jazeker hadden we al camera's en zelfs al kleur! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
vond de race van gister zo leuk, heb vandaag meteen tickets voor de coca cola 600 in charlotte gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Fuelke schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:55:
[...]

Dat baantje is er gekomen voor de aankomst van het WK wielrennen in 2002, iedereen voorspelde een massaspurt, en wielrenners in een chicane met kerbs, dat ging nooit goed komen.
Aha....dank voor het invullen van de puntjes, kon het echt niet vinden......maargoed, we gaan dus wielrennen vanavond :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik ga ook even meedoen zo meteen. Weet nog niet of ik de race ga doen, ik zie wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ericjooo schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:51:
[...]

Aha....dank voor het invullen van de puntjes, kon het echt niet vinden......maargoed, we gaan dus wielrennen vanavond :+
Wel tegen 250km per uur, moet je knap wat epo voor slikken :+

Btw, we beginnen om 20:00 he ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 04-11-2013 19:54 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iXiro schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:51:
vond de race van gister zo leuk, heb vandaag meteen tickets voor de coca cola 600 in charlotte gekocht :)
Oeh, mooie race. Dat is naast Bristol toch wel een van de races/banen waar ik ooit nog wel eens heen wil. Daytona en Las Vegas is al 2x allebei gelukt maar begint toch wel weer te kriebelen onderhand. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
dat was mijn kortste race ooit.

bij de start de eerste bocht niet gehaald, na een 2:30 tow weer de baan op maar iets te snel willen gaan dus gelijk bij chicane 2 weer de muur in. race afgelopen in 5 min en geen ronde gereden ;) .
maarja dit soort races zitten er nou eenmaal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mja, ik zat in diezelfde startcrash. Ook iets van 2,5 minuut tow, en daarna maar gaan racen. Helaas door problemen met pedalen maar 4 rondjes training gehad, jammer, want volgens mij had er best een aardige pace in gezeten.

Leuke auto, maar wel 1 met een heeeeele dikke handleiding. :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
volgende keer rijd ik gewoon richard eraf :punt:

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
  • Laatst online: 17-09 07:48
1ste keer voor mij dat ik in die lotus 79 een wedstrijd doe en ik weet niet of het aan zolder ligt of niet maar dit was wel een heel fijne ervaring! ik had alleen nog wat schrik om vlak achter iemand te rijden aangezien een fout hier snel gemaakt is en i kde auto toch ook niet echt helemaal goed ken, maar ik heb ervan genoten :)

EDIT: buiten die geweldige start dan :D

[ Voor 6% gewijzigd door vekie op 04-11-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zolder is niet eens de beste baan voor deze auto's door alle chicanes :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat een @&$%$^@ start:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ja, dat ging nie goed nie :X :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
kon het aardig ontwijken allemaal ;)

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 16:17

derx666

mecker ende blaet

ehhr ja... whoeps.... my bad... :)
gas geven in de vrij dat schiet niet heel erg op als het licht op groen gaat. En aangezien ik hem toen snel in z'n 1 ragde kreeg ik ook nog een berg wheelspin waardoor Richard achter me moest uitwijken, met een grote ravage tot gevolg. Ik kwam tot stilstand boven op de vangrail, en maar meteen een tow gepakt. Gelukkig was die maar iets van 30-35 sec. Richard reed vlak voor me weer de baan op, en daar heb ik nog even een leuk gevecht mee gehad. Daarna kwam ik achter Vekie te zitten. Ik was wel iets sneller, maar had een paar keer flink pech met achterblijvers, dus nergens een kans gehad om in te halen. Voor me vlogen ze met bosjes van de baan, en zo kwam het dat ik op P6 de pits in ging. Wel 1-2 rondes eerder dan de rest, en 30L erbij laten gooien. Toen iedereen gepit was lag ik op P5 vlak voor Vekie. Wim had blijkbaar een hele trage pitstop, en Ruud kon ik vlak erna voorbij waardoor ik op P3 terecht kwam. Ik liep langzaam iets uit op Vekie, echter had een paar keer wat pech met inhalen, waardoor hij weer op mn achterbumper zat. Gelukkig kunnen volhouden tot aan de finish, en zo toch nog P3 gehaald na een miserabele start.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 08:52
Zat lekker klem achter de mannen.
En niet in een ritme gekomen, na 2x total gereden te hebben bijltje er bij neer gegooid.
Wel jammer, had een aardig tempo in de practice en leek stabiel rond te kunnen rijden.
Q ging al minder helaas.

Wel erg leuke auto, als je de bandjes eenmaal warm hebt erg leuk om rond te rijden

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Ik moet zeggen, na een half uurtje racen is die lotus best een leuke wagen :P

Sorry nog Nick, Ik zei toch dat achteraan starten link zou zijn omdat je mij dan in moest halen :P en jawelll.. ik spin 0.2 seconden voor zijn neus :(

Verder best een leuke race gehad en nog een paar plekjes terug kunnen pakken zelfs.

Niel: nog bedankt voor de Texas setup. 30 min run geoefend en hij reed echt heerlijk. Helaas wordt ik net in lap6 verrast door iemand voor me die de controle verliest uitkomen bocht2, naar beneden gaat en KEIHARD weer omhoog, recht tegen mij aan, engine kapot en race voorbij :( jammer, want ik hield voor de verrandering de top 5 echt makkelijk bij ECHT MAKKELIJK! met nog 10% over! Ik had zeker een goede finish kunnen hebben :(

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik stond maar gewoon stil haha. Race ging redelijk, had al wat ervaring met de 79. Tikte iemand aan op start finish, baalde daar enorm van voor diegene en rijdt prompt mijn auto half kort op een hotdog. Doorgereden maar ik miste downforce en topsnelheid daarna. Toen ik een paar ronden daarna rondging maar gestopt om verdere schade te voorkomen.

Pluspunt is dat ik mijn TH8RS shifter eens deftig kon gebruiken, heerlijk stuk gereedschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 22:53
Leuk, ze maken tegenwoordig ook al samenvattingen van de Pro Series. :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dXyDennrKOs]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

En mijn pech met de GoT races gaat verder. Weer betrokken bij een crash in het begin van de race. Daardoor met een ronde achterstand moeten starten (nou ja bijna dan). Waren wel meer mensen die dat hadden, maar ik moest daarna meteen nog een keer op koude bandjes spinnen waardoor ik de aansluiting met hun weg gooide. Daardoor vrij saaie race gereden waarbij aan het einde nog wel bij Wim en Richard kon aanhaken. Alleen kon ik niet echt meer een inhaal poging wagen. Toch nog 8ste geworden dus op zich nog redelijk resultaat.

Vanavond maar weer een keer proberen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:14:
Leuk, ze maken tegenwoordig ook al samenvattingen van de Pro Series. :)

[video]
Exposure! Maar wat een enorme berg crashes. Als dit in RL zou gebeuren zouden er een hoop contracten opgezegd worden en Bernie zou veel penalties uitdelen...
DutchDevil79 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:17:.....Vanavond maar weer een keer proberen.
Wel voorzichtig hè? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:25:
[...]

Exposure! Maar wat een enorme berg crashes. Als dit in RL zou gebeuren zouden er een hoop contracten opgezegd worden en Bernie zou veel penalties uitdelen...
Bernie deelt weinig penalties uit hoor ;)
[...]

Wel voorzichtig hè? ;)
Ik heb mijn target voor vanavond al gevonden })

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:29:
[...]

Bernie deelt weinig penalties uit hoor ;).....
I know I know..... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Maar was idd knap rommelig. Aantal acties toch niet helemaal 'Pro' waardig :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
BM schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:40:
Maar was idd knap rommelig. Aantal acties toch niet helemaal 'Pro' waardig :)
Ik moet zeggen dat ik het niveau van de road pro's zowieso niet dicht bij elkaar vind liggen. Er sitten sommige erg snelle jongen bij, dan een grote middenmoot waar ik Paul ook bij reken :P maar d'r zitten een paar kneuzen bij die echt nog in de Skippy's thuis horen heb ik wel eens het idee :D

Bij de nascar lui heb ik dat gevoel veel minder.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 22:53
Tja... voor een hoop mensen in dat veld is het format en competitie niveau toch nieuw en dan helpt zo'n lekkere T1 op Spa ook niet heel erg mee voor race 1 van het seizoen.

Maargoed de incidenten worden wel door stewards nagekeken elke week en er worden dan ook straffen uitgedeeld mochten er mensen als schuldige aangewezen worden.
Ze hebben inderdaad behoorlijk wat te bekijken deze keer :+

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
AUW, ik zie net pas dat ik gewoon 99 Irating verloren heb door die crash van gister in lap 6 :(

http://members.iracing.co...nid=9455243&custid=127338

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wat zijn de rondetijden op Zolder in de Radical? Ik heb die auto niet, dus ik kan dat zelf niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Op iSpeed begint het bij 1.25

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Thanks!

Je kan je nu inschrijven voor de NEO 2.4 uur van Zolder
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3221238.page

[ Voor 89% gewijzigd door Niellie41 op 05-11-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Binnenkort maar eens kijken welke auto het leukste is. Ben bang dat het MX-5 gaat worden :+ Die radical hou ik niet zo lang op de baan en de McLaren lijkt me niet echt leuk op zolder.

Afgestapt van Glacier btw? Of alleen deze?

[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 05-11-2013 15:40 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

GlacierTV heeft voorrang gegeven aan hun eigen cup, dus moesten wij op zoek naar een andere. :)

McLaren op Zolder is zeker leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga de radical boven halen ...nu nog een babysit kunnen regelen zou fijn zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Net even een paar rondjes gereden..... Dat wordt wel fun vanavond!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xK5jyjSFxms]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:18
Ik hoop dat ik over een uurtje zover ben dat ik de baan kan aanschaffen. Ben er alleen bang voor, zou jammer zijn als ik vanavond moet missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:33:
ik ga de radical boven halen ...nu nog een babysit kunnen regelen zou fijn zijn :P
Ik neig ook naar de Radical, maar goed, dan kan ik kwalificatie bij voorbaat wel vergeten. Aan de andere kant... dat is met de McLaren en de MX5 niet anders. Maar goed, de McLaren is niet echt mijn auto, en de MX5 is zoooooo traag :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Rij deze keer niet mee auto's liggen me niet + heb vorige neo genoeg gezien helft ligt er straks toch af :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 16:17

derx666

mecker ende blaet

heh, zeker op zolder waar je op sommige plaatsen echt geen ruimte hebt. Zeker tussen de radical en de mac zal het bij accelereren wel wat krap aan worden uit sommige bochten. Zeker na de eerste chicane tot aan de hairpin verwacht ik wel problemen... nah... ik ben er toch nog niet snel genoeg voor...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
MotherF*%&#^ing oval rijders... Weer een wreck omdat iemand het nodig vind 3 wide te gaan en de auto zelf niet uit de muur te kunnen houden..... AAARRGGHHH!!!!. Ik moet echt sneller worden en weg uit die low splits :P gedult van een eendagsvlieg hebben die lui... qualify dan als je denk dat je zo ffing snel bent...

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Als hij het 3 wide maakt dan kan JIJ ook de rem aantikken zodat je niet betrokken raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Pffttt rem :P pffftt :P Wie remt er nou in Nascar, is toch volgas en af en toe naar links draaien :P

Normaal doe ik dat wel hoor, maar ik was bezig met een pass, was er zo goed als voorbij, hoor opeens 2 on top en BAM de man van buiten raakte de muur, tikte de middelste aan en die nam net mijn bumper mee waardoor ik 45 graden draai en recht de muur in :P Als het nou de laatste 5 laps zijn OK, kan ik nog iets van begrijpen.. maar dit was ook weer in de 1e 10 laps. het gebeurde te snel voor mij of de middelste vent om erop te reageren gewoon :(

net WEER een wreck btw :( in de open met nog 8 laps te gaan. ik rijd 10, voor me nr2 die ik een rondje of 2 geleden voorbij liet, daarvoor nr 9 die de nr2 blockt.. Hij krijgt en tik en spint voor mijn neus Ik had de nr 11 onder me dus kon niet echt ergens heen Die linker pedaal waar je het over had was helaas niet genoeg om het te ontwijken :P wel nog erge leuke drama last lap :P iemand ramt een ander er af en het "murica" scheldfestijn ging van start :P Heerlijk die amerikanen uit de zuidelijke staten :P

[ Voor 4% gewijzigd door themac1983 op 06-11-2013 00:08 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Jammer van de lage opkomst gister :'(

Legends is best een leuk autotje, maar racen is echt onmogelijk. Hele tijd Wim achter me gehad, maar zonder mijn foutje had ie er niet voorbij gekunt denk ik.

Deelnemersaantal moet wel omhoog, 10 man aan de start is wel echt te weinig.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tja de opkomst was bedroevend laag en dat er met de Legend op NTM5 niet echt valt te racen bewezen DD en ik in ronde 1 :(

Pagina: 1 ... 118 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.