Ik vind de broadcast echt wel geslaagd. Ze hebben er een leuke uitzending van gemaakt en ook bijvoorbeeld de pitstop tijden vond ik zeker een leuke extra.
Over de race zelf. Ik had eigenlijk geen tijd gehad om te oefenen. Enkel iets na de middag even een paar rondjes gedaan maar totaal geen idee wat de tijden waren van de anderen dus maar gestopt na een paar rondjes.
Tijdens de P sessie zelf ging het vrij goed maar kwam absoluut niet aan de toptijden. Toch een 7e tijd wat vrij behoorlijk was. Ook tijdens de Q sessie kwam ik uit op een 7e tijd dacht ik.
Bij de start van de race toch wat posities verloren. En uiteindelijk op een 10e plek beland.
Hierna mij wat kunnen opwerken, mede door de vele cautions.
Verder wel uit de problemen kunnen blijven (zeker toen die leider door de lucht tollend over het tarmac heen vloog was wel een beangstigend momentje) in tegenstelling tot m'n teamgenoten.
Als Niel geen damage had opgelopen had ik vast geen 2e plek gehad
Ik was ontzettend blij met die voorlaatste caution want anders had ik nog voor een splash'n go binnen gemoeten. Kwam 4 ronden te kort volgens m'n fuel verbruik. Tijdens die caution 4 nieuwe banden genomen ipv 2 waardoor ik van de 1e plek naar de 3e terugviel.
De restart weer compleet gemist (1 seconde achterstand) maar Niel wel kunnen afhouden, dankzij Niel zelf
Toen ik eindelijk aan Jarno z'n bumper hing kwam er spijtig genoeg weer een caution. Anders had ik er volgens mij wel voorbij geraakt. Die laatste restart weer gemist en Jarno zette toen een hele goeie run neer waardoor ik amper dichter kwam.
Toch heel blij met m'n 2e plek. Zeker omdat ik nou niet bepaald een oval racer ben.
En nog een welgemeende thank you aan Thijs Hekkens om de race te sponsoren!