iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
[ Voor 3% gewijzigd door BM op 16-10-2013 10:27 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dit is gewoon wel even leuk om naar te kijken
Op naar nog vele jaren sim race plezier samen met de Tweakers :):):)JoepW schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:08:
In mei 2011 zijn we als GoT begonnen met het organiseren van trainingen. Enige maanden later zijn we begonnen met geregeld races te organiseren.
De kosten ($0,75 per 2 uur) betalen we van referral gifts. Ons huidige tegoed is nog voldoende voor ruim 3 seizoenen met ca. 4 uur per week hosting.
bla...bla...bla...
En uiteraard grote dank richting de organisatie die toch weer iedere keer leuke racejes organizeren
Dan vind ik onderstaande leuker om naar te kijken
(heb maar even alleen de link geplaatst, mocht het hier niet gewaardeert worden)
YouTube: SEXY Women and FAST Cars!!
YouTube: TWO Bikini Girls ride in 700hp Nissan R35 GTR
[ Voor 13% gewijzigd door Bullus op 16-10-2013 16:11 ]
|2600k|Asus 290|
Helaas kan ik de komende races niet meerijden, mijn polsen moeten echt langer rust hebben helaas... Baal als een stekker, maar het is helaas niet anders.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
je bent niet de enigeBullus schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:11:
offtopic:
Dan vind ik onderstaande leuker om naar te kijken![]()
(heb maar even alleen de link geplaatst, mocht het hier niet gewaardeert worden)
YouTube: TWO Bikini Girls ride in 700hp Nissan R35 GTR
Maar het goede nieuws is dat ik via UPS gezien heb dat m'n BMW rim thuis afgeleverd is... of bij de buren... of voor de deur gezet...

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Nog geen tijd gehad om'm uit te pakken.
Donatie voor Joep z'n nieuwe Jaguar F-Type euh de GoT iRacing pot zal ik deze avond doen.
[ Voor 17% gewijzigd door Fragbeestje op 17-10-2013 08:26 ]
Fijn dat je weer een stuur hebt.Fragbeestje schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:25:
Rim stond netjes afgeleverd op tafel. blijkbaar was er toch iemand thuis
Nog geen tijd gehad om'm uit te pakken.
Donatie voor Joep z'n nieuwe Jaguar F-Type euh de GoT iRacing pot zal ik deze avond doen.
En voor de F-Type moet ik het minimum donatie-bedrag maar eens verhogen
Het was een leuke sessie gisteren. Het was kouder dan normaal, waardoor de truck meer loose (overstuurd) was.
De tijden liggen weer dicht bij elkaar! Mijn tijd was met een kwalificatie setup gereden, dus daar moet je je niet blind op staren.
Het is ook leuk om te zien dat mensen echt steeds sneller gaan na wat tips.
Probeer je nu ook te concentreren op het rijden van veel rondjes achter elkaar. De race is lang en er is tijd zat om door strategie of op pace naar voren te rijden.
Gisteren zag ik ook dat er een paar nog te hard de bocht in gingen, dan worden de rechter banden na een tijdje te warm en de truck loose.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vTjAxbpesHU]
Het wordt een mooi evenement! We hebben al een vol startveld en een wachtlijst!
Alleen die autootjes maar?NickThissen schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:29:
Legends, srf, mx5 en solstice op ntm5 in build. Extreem teleurstellend, die hebben het het minste nodig.......
Ik had verdorie ZO gehoopt op HPD, Corvette .. die hebben het echt nodig, ik weiger om in de Corvette te rijden nu omdat dat ding soms zo onvoorspelbaar is. HPD is ook niet echt tof, die kan ook echt wel NTMv5 gebruiken.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Pfff, dat valt wel tegen ja... Je zou haast denken dat NTM5 alleen werkt op langzame autos, maar de FW31 bewijst toch dat dat niet het geval is...NickThissen schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:29:
Legends, srf, mx5 en solstice op ntm5 in build. Extreem teleurstellend, die hebben het het minste nodig.......
Xbox
Wat is dat?DutchDevil79 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:46:
De Lotus49 is ook niet zo langzaam.
Klopt, maar daarvan ligt de bochtensnelheden wat lager, daar doelde ik een beetje opDutchDevil79 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:46:
De Lotus49 is ook niet zo langzaam.
Xbox
roest met wielen
Zijn weer een hoop auto's waar je eigenlijk niet heel vaak mee rijdt die ntm krijgen pfff,
had me ook verheugd op de RUF maar las dat dat ookal weer langer gaat duren.
Mijn pace was iets langzamer dan de rest (is meestal zo in oval races bij mij:P) maar ik ga weer gewoon voor safe en constant. Dan pak je al gauw 10+ plaatsen in races omdat mensen crashen, banden verkloten etc.Niellie41 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:43:
Resultaten van de GoT 200 practice
Het was een leuke sessie gisteren. Het was kouder dan normaal, waardoor de truck meer loose (overstuurd) was.
De tijden liggen weer dicht bij elkaar! Mijn tijd was met een kwalificatie setup gereden, dus daar moet je je niet blind op staren.
Het is ook leuk om te zien dat mensen echt steeds sneller gaan na wat tips.
Probeer je nu ook te concentreren op het rijden van veel rondjes achter elkaar. De race is lang en er is tijd zat om door strategie of op pace naar voren te rijden.
Gisteren zag ik ook dat er een paar nog te hard de bocht in gingen, dan worden de rechter banden na een tijdje te warm en de truck loose.
[video]
Ik voorzie wel problemen in de toekomst. De auto's komen simpelweg niet snel genoeg. De IndyCar is relatief al stokoud en ook van veel andere auto's zijn alweer een paar generaties nieuwer te vinden (HPD b.v.). Dus ze breiden hun collectie auto's nu wel uit, maar als dat al in zo'n tergend langzaam tempo gaat, dan loop je toch vast als je de al bestaande auto's moet updaten? Volgens mij is de V8 Supercar ook alweer van de vorige generatie.TuxieDeni schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:53:
[...]
roest met wielen![]()
Zijn weer een hoop auto's waar je eigenlijk niet heel vaak mee rijdt die ntm krijgen pfff,
had me ook verheugd op de RUF maar las dat dat ookal weer langer gaat duren.
Heb wel even mijn teleurstelling geuit op het iRacing forum over de belabberde NTMv5 updates. Helpt natuurlijk geen zier maar hoe meer mensen aangeven dat het echt nodig is voor de P/GT auto's (in mijn ogen) hoe beter.
en er moeten nog paar Pro racers Q doen pffff
[ Voor 22% gewijzigd door dabelg op 17-10-2013 13:03 ]
Xbox
Hmmmm lotus 49 op watgins glenWeek 13 is upon us. Again. As always, it’s one last chance for iRacers from Rookie to Class B to move up to the next rung of the license ladder in time for 2013 Season 4 . . . and for Rookies to Pro iRacers to have a lot of fun.
With a little help from our friend and NHRA superstar Ron Capps, we introduced a new official series - the Celebrity Challenge – last time around. This time we asked IndyCar stud and all ‘round good guy Justin Wilson to concoct his two ultimate track/car combinations. His choices? The IndyCar Dallaras on The Milwaukee Mile for the oval series and a road course series featuring the Lotus 49 at Watkins Glen (Historic Boot). Just a coincidence, but Justin scored Dale Coyne Racing’s first IndyCar win at the Glen . . .
“While I wish I was better at driving the 49 I still love it,” he says. “It’s a great looking car and an iconic piece of motorsport history. I love trying to drift and float this around the track. I chose Watkins Glen for many reasons. The first is the faster open corners that suit the Lotus. Second is the feeling of satisfaction when you get a few corners right . . . Oh and I have good memories of racing at the Glen ;-)
“I love Milwaukee as it’s so rewarding when you get the car to turn. It races well too, so I thought it would be fun. I ran a few different cars before I decided to go back to the IndyCar. It’s just fun around there.”
The winner of each series will receive $50 in iRacing credits. To insure an even distribution of points, zig-zag iRating driver distribution will be in force and -- to give non-aliens a chance at the prizes -- drivers holding Pro and WDC licenses during the 13th week are not eligible for the series.
We’ll have some other official series including the Week 13 Street Stock Challenge and Legends Road Racing series. The Street Stock schedule includes Charlotte (both the Legends and the 1.5 mile ovals), Lanier, Oxford Plains, Thompson, South Boston and USA International. The Legends cars will be racing at Charlotte (road), Laguna Seca, Lime Rock, Okayama (long and short) and Summit Point (Jefferson Reverse) . . . on the NTMv5 once the new build is released.
Safety Ratings and iRatings are in effect in the official series, giving competitors a final opportunity to boost their license ratings before promotions for Season 4 are finalized at week’s end. Likewise, rookies who have yet to complete the category-specific minimum participation requirements for graduation to a D license (two official races or four time trials in each category) can do so in Week 13.
The week’s unofficial competition includes the ever-popular Carburetor Cup with the Gen6 Chevies and Fords at Talladega and -- once the new build goes live – three 24 Hours of Fun series featuring the cool new content. One series features the V8 Supercars at Bathurst, while another will pit the Nationwide Impala and Mustangs against each other Iowa Speedway. We’ll also have one multi-class series with 54 car fields of the SpecRacer Ford, Mazda MX5 Cup and Pontiac Solstice . . . all on the NTMv5 at Bathurst.
Now that ought to break-in Mt. Panorama nicely for Season 4.
Download het schema hierHere is the preliminary 2013 Season 4 Schedule. The official schedule will be found under the "events" tab on the membersite at the start of the new season.
As you will see Bathurst (Mount Panorama) is featured in a number of the road racing seasons and although not noted as such in this schedule the Nationwide Mustang will be in the NASCAR B open and fixed series.
Steve
edit:
Grand-AM en Proto & GT gaan op Bathurst rijden.
P> ook nog 70 minuten! Have fun.

Ik ga me volgend jaar concentreren op NASCAR Class B (Nationwide) met de nieuwe Ford Mustang.
[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 17-10-2013 16:08 ]
payment voor race start pfff
quote Egil :
For each race we reserve up to 5 spots in each class for potential lower class drivers if they want to drive. It is therefore possible for D3.50 class drivers or higher to register for the race by filling the registration form and transfer $5.00 to sandfeld@gmail.com on PayPal.com including their iRacing name in the message. The registration and payment must be done before the normal registration period ends. Drivers who have paid for their spot must skip Pre-Qual sessions because they are already secured a spot.
Ja? Er zitten veel mensen te klagen dat ze te langzaam zijn om mee te doen. Nu kunnen ze mee doen als ze echt willen.dabelg schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:07:
wtf niel![]()
payment voor race start pfff
quote Egil :
For each race we reserve up to 5 spots in each class for potential lower class drivers if they want to drive. It is therefore possible for D3.50 class drivers or higher to register for the race by filling the registration form and transfer $5.00 to sandfeld@gmail.com on PayPal.com including their iRacing name in the message. The registration and payment must be done before the normal registration period ends. Drivers who have paid for their spot must skip Pre-Qual sessions because they are already secured a spot.
Die broadcasts zijn ook niet gratis hè.
Ik zou ze laten betalen maar alsnog de Pre-Qual laten doen. Halen ze het niet, dan is hun geld weg
[ Voor 10% gewijzigd door themac1983 op 17-10-2013 16:12 ]
105% of 107% regel is wel een goed idee. Waarschijnlijk gaan we dat toepassen.themac1983 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:11:
Eek, dat lijkt me inderdaad niet echt handig. Dan kan ik me dus inschrijven en gegarandeerd meedoen maar ik ben 3-5 seconds off pace met de rest.....
Ik zou ze laten betalen maar alsnog de Pre-Qual laten doen. Halen ze het niet, dan is hun geld wegOf in ieder geval binnen 2 seconde van pole rijden ofzo
Ik heb het al voorgelegd aan Egil.
natuurlijk zitten er veel te zagen, ik ookNiellie41 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:10:
[...]
Ja? Er zitten veel mensen te klagen dat ze te langzaam zijn om mee te doen. Nu kunnen ze mee doen als ze echt willen.
Die broadcasts zijn ook niet gratis hè.
Meh.. In het echte leven kan je als slomo ook in de Formule 1 rijden als je maar een zak geld mee neemtdabelg schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:14:
[...]
natuurlijk zitten er veel te zagen, ik ookomdat ik heel graag zou meedoen maar te traag is te traag spijtig.
Meeeh, enorm saai schema. Vind er wel erg weinig variatie in zit. Pfff weet niet wat ik komend seizoen wil rijden. Nou ja maar even de nieuwe build afwachten.Niellie41 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:02:
Schedule voor S4 is vrij gegeven.
[...]
Download het schema hier
edit:
Grand-AM en Proto & GT gaan op Bathurst rijden.![]()
P> ook nog 70 minuten! Have fun.
Ik ga me volgend jaar concentreren op NASCAR Class B (Nationwide) met de nieuwe Ford Mustang.
Zo rij ik weer een heel seizoen dezelfde banen.

TonyAlso have a new event series starting in January that we are calling the Road Warrior Series. About to post the details. It will be a 20 race series spanning all 12 months next year featuring a variety of Road Content and mainly mirroring real world races. Sort of like the NASCAR IRacing Series on the oval side. Should be fun!
It is sort of replacing some of the World Tour. Difference is it is all attached as one series and just road racing. The Nascar iracing series also will and has replaced some of the world tour. For example, the NASCAR iRacing Series will start with the full length Daytona 500 versus also having a world Tour Daytona 500. More on that in next couple weeks.
However something like the Indy 500 will still be a stand-alone special event (World Tour). Another example might be would have some endurance/driver change events be stand-alone at some point I would think.
[ Voor 40% gewijzigd door Niellie41 op 17-10-2013 17:17 ]
Oval proberen?NickThissen schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:16:
Kan er ook niet enthousiast over worden. Kijk niet erg uit naar nog een seizoen exact hetzelfde om eerlijk te zijn. Had erg gehoopt op wat meer auto's op NTM5 of in ieder geval wat variatie, in ieder geval niet alleen de rookie auto's want die rij ik toch niet. Ik heb werkelijk geen idee wat ik ga rijden volgend seizoen, waardoor ik waarschijnlijk toch weer terugval in protogt ofzo en dat wil ik eigenlijk niet. Zonde...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
*Schedule is subject to change. We reserve the right to modify the schedule at any time including adding or deleting events, cars or tracks, changing the race times or anything else.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3217748.page
[ Voor 53% gewijzigd door Niellie41 op 17-10-2013 17:52 ]
En de RUF staat er bij
Of de BMW Z4 GT3 of the E92 M3 GT2
@Joep, de RUF komt S1 2014.
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 17-10-2013 18:15 ]
Xbox
http://iracingsetups.nick...ps/ViewSetup.aspx?id=4947
Ga de race waarschijnlijk missen
[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 17-10-2013 19:37 ]
ThanksNickThissen schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 19:36:
Was ook begonnen met mijn eigen baseline en met paar aanpassingen had ik een 1:08.7xx (maar die telde niet omdat ik blinkte tijdens dat rondje...):
http://iracingsetups.nick...ps/ViewSetup.aspx?id=4947
Zonde, je bent er snel zat voor.Ga de race waarschijnlijk missen
Xbox
Heb het licht uit mijn ogen gereden, en sta gewoon op de gebruikelijke 1.5-2 sec van de kop en op dat moment laatste. In dit veld is dat gewoon te langzaam. Enige dat ik kon bedenken waar het iets soepeler had gekund en misschien iets te winnen valt, zijn de langzame 2 bochten achterop en de chicane voor de laatste bocht. Ik had daar onderstuur maar toen ik dat met de setup probeerde te verhelpen creeërde ik alleen maar te veel overstuur in de snelle bochten (grootste deel van het circuit dus
Ik kom er aanSpeedy55 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 19:15:
Ik heb even een training server opgezet voor League members voor FTC van nu tot 4 uur later. Come join!
Nu ff de Mustang proberen.
Edit: Vermakelijk om te driften... Maar racen... Ik weet het niet.
[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 17-10-2013 21:13 ]
Xbox

Nu maar hopen dat trading paints weer eens niet zo moeilijk doet...
wanneer word trouwens de team indeling gemaakt voor de mensen zonder team bij de tec?
[ Voor 68% gewijzigd door thijmennabuurs op 17-10-2013 23:56 ]
Verwijderd
En meedoen als ik achteraan hang lijkt me ook niet zo'n geweldig idee. Dan rij ik liever tegen een veld waar ik mee kan komen.
Trouwens de Lotus49 op WatkinsGlen is best te doen. De auto ligt daar lekker. Ik heb vaanvond geen tijd om de league race van Old bastards te doen maar probeer denk ik van het weekend wel een raceje mee te pakken.
Vind het nog wel lastig om op Spa zonder offtracks rond te komen moet ik zeggen, ongeacht welke auto... maar de eerste 90 incs waren vrij toch
DirkT schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:09:
Spa zonder offtracks

Xbox
muhammed S patel
niek versteege
boy van de laar
ikke
allemaal niet gequalified momenteel ( echt insane)
[ Voor 81% gewijzigd door JoepW op 18-10-2013 12:06 ]
Verwijderd

Da's echt niet normaal...
Denk dat ik met de tijd dat ik nu heb er al van kan uitgaan dat ik nooit nog een NEO zal kunnen meedoen...
of ik moest ervoor betalen...
Ik rij in het echt ook rally en kon het niet laten om de livery van mijn rally auto even snel na te maken:

Zo ziet mijn rally auto eruit:

Hopelijk komt er snel ook een BMW in iRacing
BTW: Welkom...
[ Voor 28% gewijzigd door JoepW op 18-10-2013 16:09 ]
De BMW zal volgens mij rond Juni / juli ergens uitkomen. Geen idee of het de Z4 GT3 gaat zijn of de M3 GT2...
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3217760.page
Op Twitter heeft Steve Myers gezegd dat in 2014 S1 de RUF komt.
Nog eventjes wachten dus, maar ik vermaak me voorlopig denk ik nog wel met de huidige line up.
[ Voor 4% gewijzigd door Linc op 18-10-2013 13:59 ]
Even je profiel bekeken, zie dat we oud-collegas zijn
Xbox
Ik ga mijn best doen Arfman
Even als aansluiting hierop. Doen er hier nog mensen mee met de Talladega 500?Phydomir schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:23:
Join the oval side. We have cookies!
Ik ben van plan om zaterdag mee te doen. Zit helaas nog bij de Rookies dus ben benieuwd hoelang de race gaat duren
Oval ervaren nog tips? Kun je trouwens een 4x krijgen in de pitlane, het is daar dan vaak zo druk?
Misschien kan ik wel de NiS race rijden om 11 uur 's ochtends.
Één tip voor super speedways: Zit of helemaal voor in of helemaal achter in. Als je in het midden van de pack rijdt, ben je snel klaar.
Als je achteraan rijdt, rijdt dan ook echt flink achteraan zodat je ruimte zat hebt om af te remmen wanneer ze crashen.
Pitlane kan druk zijn inderdaad. Maar als je eenmaal in je pitbox zit, kan je door elkaar heen rijden. Het is wel nog steeds even oppassen want het is niet duidelijk wanneer het nu wel en niet kan.
Joey heeft een goede setup gepost in het Benelux gedeelte op het iRacing forum.
Ik zie trouwens dat je je nog niet hebt ingeschreven voor de GoT 200.
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 18-10-2013 17:26 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nee. Vorig jaar organiseerde iRacing zelf nog Petit Le Mans.DirkT schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:28:
Ik zal ongetwijfeld iets missen, maar was NEO vorig jaar ook de organisator van de Petit le Mans? aangezien er toen echt veel splits waren en er nu maar 1 is.
Dit jaar heeft iRacing heel weinig road World Tour Events.
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 18-10-2013 17:35 ]
Hoe dan ook toch jammer, want die races waren echt heel erg populair. Het is mooi dat NEO het heeft overgenomen en ik begrijp volledig dat ze maar 1 server doen, maar toch zie je dat er genoeg mensen zijn die aan zo'n evenement willen mee doen ook nu.
DirkT schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:38:
Vandaar, iRacing doet sinds de tournaments er zijn minder van ditsoort evenementen of niet?
Hoe dan ook toch jammer, want die races waren echt heel erg populair. Het is mooi dat NEO het heeft overgenomen en ik begrijp volledig dat ze maar 1 server doen, maar toch zie je dat er genoeg mensen zijn die aan zo'n evenement willen mee doen ook nu.
Niellie41 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:00:
Deze vraag heb ik vaker beantwoord, maar blijkbaar niet hier.
Daar hebben we zeker naar gekeken, maar het heeft gewoon geen zin.
Bij het eerste event (Sebring) hadden we 90+ inschrijvingen, toen werd er ook massaal gevraagd naar een 2e split. Dat wilden Egil en ik best doen, als er genoeg animo was.
Wat bleek? 30% van alle inschrijvingen kwam niet eens opdagen bij de pre kwalificaties en hebben we nooit meer wat van gehoord. Daarnaast gaven de mensen die het niet haalden aan dat ze liever naar de race kijken ipv in een half veld gaan rijden.
Later in het jaar had ik het nog een keer gevraagd aan de deelnemers, maar ik kreeg het zelfde resultaat.
Het is gewoon niet anders op het moment. Wanneer driver swaps komen, hebben we plek tot 215 ipv 43. Dat scheelt heel veel.
Verwijderd
De "lowrider" is blijkbaar nog de snelste manier rond in de V8 Supercar... Ergens een setje van een pro/dwc rijder gesaved die hem sharede. Blijkt erg goed te liggen met een klein beetje throttle control... In het echt reden ze ook een dergelijke set op het F1 circuit van Abu Dhabi.
De GT's kunnen nerveus worden

Tweede race... bam gewonnen

[ Voor 7% gewijzigd door FabiandJ op 18-10-2013 23:07 ]
Duurde een eeuwigheid voor ik e-nig-zins een ritme te pakken kreeg, maar vergeleken met gister ging het bagger

Wel een bizar competitief veld..
Xbox
Verwijderd
Iracing will ook niet starten met IE, is te verhelpen door de beveiligde modus uit te zetten bij beveiliging in IE.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2013 00:16 ]
Dit topic is gesloten.