iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.720 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:08

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Klinkt goed ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
Ziet er goed uit :) Alleen dat hot-plugging vind ik al een gigantische stap vooruit. De keren dat ik bij het starten van iRacing er achter kwam dat m'n stuur nog uit stond.... ontelbaar :p

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 16-10-2013 10:27 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Zeker, werd tijd, vind vooral de 99% support voor 128 buttons ook wel weer leuk, wil ik wel weten hoe die code eruit ziet?! vast niet :+

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik ga op zoek naar een controller met 126,72 buttons :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:37

Arfman

Drome!

Ja, die FFB opschooncode was ook wel nodig, zeer irritant dat je altijd je stuur aan moest hebben staan. Hij onthoudt nu ook de controller ook al start je iRacing zonder controller op (om te spectaten bijv.), als ik bijvoorbeeld een filmpje maakte met FRAPS moest ik daarna weer de controller calibreren. Laatst plugde ik m'n TH8RS Shifter in een andere USB poort -> hop, weer calibreren. Dat is nu verleden tijd als het goed is.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
offtopic:
Dit is gewoon wel even leuk om naar te kijken ;) Blij dat we geen bijrijders hebben in iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
JoepW schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:08:

In mei 2011 zijn we als GoT begonnen met het organiseren van trainingen. Enige maanden later zijn we begonnen met geregeld races te organiseren.
De kosten ($0,75 per 2 uur) betalen we van referral gifts. Ons huidige tegoed is nog voldoende voor ruim 3 seizoenen met ca. 4 uur per week hosting.

bla...bla...bla...
Op naar nog vele jaren sim race plezier samen met de Tweakers :):):) 8)
En uiteraard grote dank richting de organisatie die toch weer iedere keer leuke racejes organizeren _/-\o_

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
offtopic:
Dan vind ik onderstaande leuker om naar te kijken :o

(heb maar even alleen de link geplaatst, mocht het hier niet gewaardeert worden)

YouTube: SEXY Women and FAST Cars!!
YouTube: TWO Bikini Girls ride in 700hp Nissan R35 GTR

[ Voor 13% gewijzigd door Bullus op 16-10-2013 16:11 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:41

derx666

mecker ende blaet

Ook gedoneerd.
Helaas kan ik de komende races niet meerijden, mijn polsen moeten echt langer rust hebben helaas... Baal als een stekker, maar het is helaas niet anders.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Bullus schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:11:
offtopic:
Dan vind ik onderstaande leuker om naar te kijken :o

(heb maar even alleen de link geplaatst, mocht het hier niet gewaardeert worden)

YouTube: TWO Bikini Girls ride in 700hp Nissan R35 GTR
je bent niet de enige :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:39

Niellie41

[object Object]

Vanavond is er weer een oefen sessie voor de GoT 200!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:56
Deze avond naar de training dus dat zal ik moeten missen :(

Maar het goede nieuws is dat ik via UPS gezien heb dat m'n BMW rim thuis afgeleverd is... of bij de buren... of voor de deur gezet... -O-

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:51

elni

Carrot

Gedoneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Rim stond netjes afgeleverd op tafel. blijkbaar was er toch iemand thuis :)

Nog geen tijd gehad om'm uit te pakken.

Donatie voor Joep z'n nieuwe Jaguar F-Type euh de GoT iRacing pot zal ik deze avond doen. :+

[ Voor 17% gewijzigd door Fragbeestje op 17-10-2013 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:25:
Rim stond netjes afgeleverd op tafel. blijkbaar was er toch iemand thuis :)

Nog geen tijd gehad om'm uit te pakken.

Donatie voor Joep z'n nieuwe Jaguar F-Type euh de GoT iRacing pot zal ik deze avond doen. :+
Fijn dat je weer een stuur hebt.
En voor de F-Type moet ik het minimum donatie-bedrag maar eens verhogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Legends, srf, mx5 en solstice op ntm5 in build. Extreem teleurstellend, die hebben het het minste nodig....... :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Resultaten van de GoT 200 practice

Het was een leuke sessie gisteren. Het was kouder dan normaal, waardoor de truck meer loose (overstuurd) was.
De tijden liggen weer dicht bij elkaar! Mijn tijd was met een kwalificatie setup gereden, dus daar moet je je niet blind op staren.
Het is ook leuk om te zien dat mensen echt steeds sneller gaan na wat tips. :D

Probeer je nu ook te concentreren op het rijden van veel rondjes achter elkaar. De race is lang en er is tijd zat om door strategie of op pace naar voren te rijden.

Gisteren zag ik ook dat er een paar nog te hard de bocht in gingen, dan worden de rechter banden na een tijdje te warm en de truck loose.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vTjAxbpesHU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik reedt toch nog een 29,9 pfffffff. Maar ik snap er niks van hoe je nog sneller kan gaan. En 2-3 rondjes en dan kleunde ik wel weer de muur in.
Het wordt een mooi evenement! We hebben al een vol startveld en een wachtlijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:29:
Legends, srf, mx5 en solstice op ntm5 in build. Extreem teleurstellend, die hebben het het minste nodig....... :(
Alleen die autootjes maar? :(
Ik had verdorie ZO gehoopt op HPD, Corvette .. die hebben het echt nodig, ik weiger om in de Corvette te rijden nu omdat dat ding soms zo onvoorspelbaar is. HPD is ook niet echt tof, die kan ook echt wel NTMv5 gebruiken.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:29:
Pfff, dat valt wel tegen ja... Je zou haast denken dat NTM5 alleen werkt op langzame autos, maar de FW31 bewijst toch dat dat niet het geval is...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:18

DutchDevil79

I race, therfore I am

De Lotus49 is ook niet zo langzaam.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wat is dat?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Klopt, maar daarvan ligt de bochtensnelheden wat lager, daar doelde ik een beetje op :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
roest met wielen :P
Zijn weer een hoop auto's waar je eigenlijk niet heel vaak mee rijdt die ntm krijgen pfff,
had me ook verheugd op de RUF maar las dat dat ookal weer langer gaat duren.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Niellie41 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:43:
Resultaten van de GoT 200 practice

Het was een leuke sessie gisteren. Het was kouder dan normaal, waardoor de truck meer loose (overstuurd) was.
De tijden liggen weer dicht bij elkaar! Mijn tijd was met een kwalificatie setup gereden, dus daar moet je je niet blind op staren.
Het is ook leuk om te zien dat mensen echt steeds sneller gaan na wat tips. :D

Probeer je nu ook te concentreren op het rijden van veel rondjes achter elkaar. De race is lang en er is tijd zat om door strategie of op pace naar voren te rijden.

Gisteren zag ik ook dat er een paar nog te hard de bocht in gingen, dan worden de rechter banden na een tijdje te warm en de truck loose.
[video]
Mijn pace was iets langzamer dan de rest (is meestal zo in oval races bij mij:P) maar ik ga weer gewoon voor safe en constant. Dan pak je al gauw 10+ plaatsen in races omdat mensen crashen, banden verkloten etc.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

TuxieDeni schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:53:
[...]

roest met wielen :P
Zijn weer een hoop auto's waar je eigenlijk niet heel vaak mee rijdt die ntm krijgen pfff,
had me ook verheugd op de RUF maar las dat dat ookal weer langer gaat duren.
Ik voorzie wel problemen in de toekomst. De auto's komen simpelweg niet snel genoeg. De IndyCar is relatief al stokoud en ook van veel andere auto's zijn alweer een paar generaties nieuwer te vinden (HPD b.v.). Dus ze breiden hun collectie auto's nu wel uit, maar als dat al in zo'n tergend langzaam tempo gaat, dan loop je toch vast als je de al bestaande auto's moet updaten? Volgens mij is de V8 Supercar ook alweer van de vorige generatie.

Heb wel even mijn teleurstelling geuit op het iRacing forum over de belabberde NTMv5 updates. Helpt natuurlijk geen zier maar hoe meer mensen aangeven dat het echt nodig is voor de P/GT auto's (in mijn ogen) hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
lol nu al maar 0.8 sec tussen P1 en p14 bij GT2 NEO is nog maar 1 pre Q geweest lol

en er moeten nog paar Pro racers Q doen pffff

[ Voor 22% gewijzigd door dabelg op 17-10-2013 13:03 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik ga vanavond en morgen nog wel proberen een goeie Q tijd voor de NEO neer te zetten, maar ik betwijfel of het gaat helpen :) Snelste tijd in de HPD lag al op 1.07.8 zag ik, terwijl ik nu op 1.09.8 zit. Daar zou misschien nog een seconde afkunnen (met geluk), maar dan nog denk ik dat dat niet genoeg gaat zijn. Volgens mij gaat het verschil absoluut geen seconde zijn tussen P1 en P15 :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Er was iemand die wel een 2e split wilde hosten voor de mensen die het niet halen. Ik weet alleen niet meer wie dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Week 13 is upon us. Again. As always, it’s one last chance for iRacers from Rookie to Class B to move up to the next rung of the license ladder in time for 2013 Season 4 . . . and for Rookies to Pro iRacers to have a lot of fun.

With a little help from our friend and NHRA superstar Ron Capps, we introduced a new official series - the Celebrity Challenge – last time around. This time we asked IndyCar stud and all ‘round good guy Justin Wilson to concoct his two ultimate track/car combinations. His choices? The IndyCar Dallaras on The Milwaukee Mile for the oval series and a road course series featuring the Lotus 49 at Watkins Glen (Historic Boot). Just a coincidence, but Justin scored Dale Coyne Racing’s first IndyCar win at the Glen . . .

“While I wish I was better at driving the 49 I still love it,” he says. “It’s a great looking car and an iconic piece of motorsport history. I love trying to drift and float this around the track. I chose Watkins Glen for many reasons. The first is the faster open corners that suit the Lotus. Second is the feeling of satisfaction when you get a few corners right . . . Oh and I have good memories of racing at the Glen ;-)

“I love Milwaukee as it’s so rewarding when you get the car to turn. It races well too, so I thought it would be fun. I ran a few different cars before I decided to go back to the IndyCar. It’s just fun around there.”

The winner of each series will receive $50 in iRacing credits. To insure an even distribution of points, zig-zag iRating driver distribution will be in force and -- to give non-aliens a chance at the prizes -- drivers holding Pro and WDC licenses during the 13th week are not eligible for the series.

We’ll have some other official series including the Week 13 Street Stock Challenge and Legends Road Racing series. The Street Stock schedule includes Charlotte (both the Legends and the 1.5 mile ovals), Lanier, Oxford Plains, Thompson, South Boston and USA International. The Legends cars will be racing at Charlotte (road), Laguna Seca, Lime Rock, Okayama (long and short) and Summit Point (Jefferson Reverse) . . . on the NTMv5 once the new build is released.

Safety Ratings and iRatings are in effect in the official series, giving competitors a final opportunity to boost their license ratings before promotions for Season 4 are finalized at week’s end. Likewise, rookies who have yet to complete the category-specific minimum participation requirements for graduation to a D license (two official races or four time trials in each category) can do so in Week 13.

The week’s unofficial competition includes the ever-popular Carburetor Cup with the Gen6 Chevies and Fords at Talladega and -- once the new build goes live – three 24 Hours of Fun series featuring the cool new content. One series features the V8 Supercars at Bathurst, while another will pit the Nationwide Impala and Mustangs against each other Iowa Speedway. We’ll also have one multi-class series with 54 car fields of the SpecRacer Ford, Mazda MX5 Cup and Pontiac Solstice . . . all on the NTMv5 at Bathurst.

Now that ought to break-in Mt. Panorama nicely for Season 4.
Hmmmm lotus 49 op watgins glen :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Schedule voor S4 is vrij gegeven.
Here is the preliminary 2013 Season 4 Schedule. The official schedule will be found under the "events" tab on the membersite at the start of the new season.

As you will see Bathurst (Mount Panorama) is featured in a number of the road racing seasons and although not noted as such in this schedule the Nationwide Mustang will be in the NASCAR B open and fixed series.

Steve
Download het schema hier

edit:
Grand-AM en Proto & GT gaan op Bathurst rijden. :+
P&GT ook nog 70 minuten! Have fun. _O-

Ik ga me volgend jaar concentreren op NASCAR Class B (Nationwide) met de nieuwe Ford Mustang.

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 17-10-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
wtf niel :(

payment voor race start pfff

quote Egil :
For each race we reserve up to 5 spots in each class for potential lower class drivers if they want to drive. It is therefore possible for D3.50 class drivers or higher to register for the race by filling the registration form and transfer $5.00 to sandfeld@gmail.com on PayPal.com including their iRacing name in the message. The registration and payment must be done before the normal registration period ends. Drivers who have paid for their spot must skip Pre-Qual sessions because they are already secured a spot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

dabelg schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:07:
wtf niel :(

payment voor race start pfff

quote Egil :
For each race we reserve up to 5 spots in each class for potential lower class drivers if they want to drive. It is therefore possible for D3.50 class drivers or higher to register for the race by filling the registration form and transfer $5.00 to sandfeld@gmail.com on PayPal.com including their iRacing name in the message. The registration and payment must be done before the normal registration period ends. Drivers who have paid for their spot must skip Pre-Qual sessions because they are already secured a spot.
Ja? Er zitten veel mensen te klagen dat ze te langzaam zijn om mee te doen. Nu kunnen ze mee doen als ze echt willen. :)
Die broadcasts zijn ook niet gratis hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Eek, dat lijkt me inderdaad niet echt handig. Dan kan ik me dus inschrijven en gegarandeerd meedoen maar ik ben 3-5 seconds off pace met de rest.....

Ik zou ze laten betalen maar alsnog de Pre-Qual laten doen. Halen ze het niet, dan is hun geld weg :D Of in ieder geval binnen 2 seconde van pole rijden ofzo :P

[ Voor 10% gewijzigd door themac1983 op 17-10-2013 16:12 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

themac1983 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:11:
Eek, dat lijkt me inderdaad niet echt handig. Dan kan ik me dus inschrijven en gegarandeerd meedoen maar ik ben 3-5 seconds off pace met de rest.....

Ik zou ze laten betalen maar alsnog de Pre-Qual laten doen. Halen ze het niet, dan is hun geld weg :D Of in ieder geval binnen 2 seconde van pole rijden ofzo :P
105% of 107% regel is wel een goed idee. Waarschijnlijk gaan we dat toepassen.
Ik heb het al voorgelegd aan Egil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Niellie41 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:10:
[...]

Ja? Er zitten veel mensen te klagen dat ze te langzaam zijn om mee te doen. Nu kunnen ze mee doen als ze echt willen. :)
Die broadcasts zijn ook niet gratis hè.
natuurlijk zitten er veel te zagen, ik ook :+ omdat ik heel graag zou meedoen maar te traag is te traag spijtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
dabelg schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:14:
[...]

natuurlijk zitten er veel te zagen, ik ook :+ omdat ik heel graag zou meedoen maar te traag is te traag spijtig.
Meh.. In het echte leven kan je als slomo ook in de Formule 1 rijden als je maar een zak geld mee neemt :D Dus realistisch is het wel hahaha :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik had net een ander idee. Wat nu ipv een buy in spot dat elke rijder dat de NEO race haalt $1 of $2 betaalt voor zijn plek van de race, anders kan hij niet mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Niellie41 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:02:
Schedule voor S4 is vrij gegeven.

[...]

Download het schema hier

edit:
Grand-AM en Proto & GT gaan op Bathurst rijden. :+
P&GT ook nog 70 minuten! Have fun. _O-

Ik ga me volgend jaar concentreren op NASCAR Class B (Nationwide) met de nieuwe Ford Mustang.
Meeeh, enorm saai schema. Vind er wel erg weinig variatie in zit. Pfff weet niet wat ik komend seizoen wil rijden. Nou ja maar even de nieuwe build afwachten.

Zo rij ik weer een heel seizoen dezelfde banen. :O :O

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dan moeten we dat met de GoT League maar compenseren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Also have a new event series starting in January that we are calling the Road Warrior Series. About to post the details. It will be a 20 race series spanning all 12 months next year featuring a variety of Road Content and mainly mirroring real world races. Sort of like the NASCAR IRacing Series on the oval side. Should be fun!
Tony
It is sort of replacing some of the World Tour. Difference is it is all attached as one series and just road racing. The Nascar iracing series also will and has replaced some of the world tour. For example, the NASCAR iRacing Series will start with the full length Daytona 500 versus also having a world Tour Daytona 500. More on that in next couple weeks.

However something like the Indy 500 will still be a stand-alone special event (World Tour). Another example might be would have some endurance/driver change events be stand-alone at some point I would think.

[ Voor 40% gewijzigd door Niellie41 op 17-10-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kan er ook niet enthousiast over worden. Kijk niet erg uit naar nog een seizoen exact hetzelfde om eerlijk te zijn. Had erg gehoopt op wat meer auto's op NTM5 of in ieder geval wat variatie, in ieder geval niet alleen de rookie auto's want die rij ik toch niet. Ik heb werkelijk geen idee wat ik ga rijden volgend seizoen, waardoor ik waarschijnlijk toch weer terugval in protogt ofzo en dat wil ik eigenlijk niet. Zonde...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:16:
Kan er ook niet enthousiast over worden. Kijk niet erg uit naar nog een seizoen exact hetzelfde om eerlijk te zijn. Had erg gehoopt op wat meer auto's op NTM5 of in ieder geval wat variatie, in ieder geval niet alleen de rookie auto's want die rij ik toch niet. Ik heb werkelijk geen idee wat ik ga rijden volgend seizoen, waardoor ik waarschijnlijk toch weer terugval in protogt ofzo en dat wil ik eigenlijk niet. Zonde...
Oval proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:40

Phydomir

Dennis

Join the oval side. We have cookies!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vaak genoeg geprobeerd en 't is niks voor mij, vooral de langere races. De fixed series vind ik vaak al lang genoeg maar niet leuk door niks als cautions, de andere zijn twee keer zo lang dat trek ik gewoon niet. Op road hou ik een lange race wel vol af en toe maar op oval is het heel anders, geen moment rust en constant dezelfde stuur beweging...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Uhm, juist door cautions heb je momenten van rust op ovals. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik onthoud vooral Mount Panorama Circuit in de volgende build :+ ... de rest zal ik wel eens testen als het er nu eenmaal is en eigenlijk heb ik daar nog best leuke dingen in gevonden vorige build dus laat ons positief zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Schema van Road Warriors series:
Afbeeldingslocatie: http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/2204741.page
*Schedule is subject to change. We reserve the right to modify the schedule at any time including adding or deleting events, cars or tracks, changing the race times or anything else.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3217748.page

[ Voor 53% gewijzigd door Niellie41 op 17-10-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
welke bmw en wat is de SBRS?

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
SBRS = Skip Barber Racing School...
En de RUF staat er bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Of de BMW Z4 GT3 of the E92 M3 GT2

@Joep, de RUF komt S1 2014.

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 17-10-2013 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik heb even een training server opgezet voor League members voor FTC van nu tot 4 uur later. Come join!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nick, had jij nog een andere setup voor de NEO gebruikt? Heb nu jouw RA baseline setup gebruikt, maar geen idee wat ik zou moeten aanpassen om sneller te gaan :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Was ook begonnen met mijn eigen baseline en met paar aanpassingen had ik een 1:08.7xx (maar die telde niet omdat ik blinkte tijdens dat rondje...):
http://iracingsetups.nick...ps/ViewSetup.aspx?id=4947

Ga de race waarschijnlijk missen :(

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 17-10-2013 19:37 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 19:36:
Was ook begonnen met mijn eigen baseline en met paar aanpassingen had ik een 1:08.7xx (maar die telde niet omdat ik blinkte tijdens dat rondje...):
http://iracingsetups.nick...ps/ViewSetup.aspx?id=4947
Ga de race waarschijnlijk missen :(
Zonde, je bent er snel zat voor.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:47
Ik heb gisteren in de Corvette de pre kwali gedaan, maar ik ga het niet redden.
Heb het licht uit mijn ogen gereden, en sta gewoon op de gebruikelijke 1.5-2 sec van de kop en op dat moment laatste. In dit veld is dat gewoon te langzaam. Enige dat ik kon bedenken waar het iets soepeler had gekund en misschien iets te winnen valt, zijn de langzame 2 bochten achterop en de chicane voor de laatste bocht. Ik had daar onderstuur maar toen ik dat met de setup probeerde te verhelpen creeërde ik alleen maar te veel overstuur in de snelle bochten (grootste deel van het circuit dus ;))

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Speedy55 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 19:15:
Ik heb even een training server opgezet voor League members voor FTC van nu tot 4 uur later. Come join!
Ik kom er aan ;)
Nu ff de Mustang proberen.
Edit: Vermakelijk om te driften... Maar racen... Ik weet het niet. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 17-10-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Pff, halve seconde van m'n tijd afgereden in de NEO PQ, maar volgens mij gaat dat nog lang niet snel genoeg zijn. D'r liggen her en der nog een paar tiende 'voor het oprapen', maar dat gaat meer geluk dan wijsheid worden ben ik bang :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Vandaag maar eens de tijd genomen om een skin te maken voor aankomende maandag. Gelukkig had mijn vriendin ook tijd, want ik lack gigantische photoshop skill. Dus met dank aan haar hier mijn skin :)

Afbeeldingslocatie: http://tolva.upexia.nl/mustang_dirk.png

Nu maar hopen dat trading paints weer eens niet zo moeilijk doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
that's one good looking car!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
wat een schoonheid !

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Prachtig Dirk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
wow ziet er top uit!

wanneer word trouwens de team indeling gemaakt voor de mensen zonder team bij de tec?

[ Voor 68% gewijzigd door thijmennabuurs op 17-10-2013 23:56 ]

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zaterdag en dan kan er zondagavond geoefend worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neo pre-Q is wel een kluifje als ik het zo zie ... wat een tijden en allemaal zeer kort bij elkaar ... ik ga straks nog eens mijn set testen ... spijtig wel dat ik de race zelf niet kan rijden dus diegenen die wat hulp nodig hebben ik ben rond 21u30 in een sessie te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik had me al niet ingeschreven. Ben nooit zo snel op Road Atlanta en als ik de namen zo zag bij de Ford GTs en Corvette's had ik niet veel kans. Heb deze week ook al bijna geen tijd om te oefenen om in de buurt te komen en dan weet ik ook nog is niet of ik Zondag wel tijd heb.
En meedoen als ik achteraan hang lijkt me ook niet zo'n geweldig idee. Dan rij ik liever tegen een veld waar ik mee kan komen.

Trouwens de Lotus49 op WatkinsGlen is best te doen. De auto ligt daar lekker. Ik heb vaanvond geen tijd om de league race van Old bastards te doen maar probeer denk ik van het weekend wel een raceje mee te pakken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Bedankt voor de complimenten :)

Vind het nog wel lastig om op Spa zonder offtracks rond te komen moet ik zeggen, ongeacht welke auto... maar de eerste 90 incs waren vrij toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik vond het in onze test sessie met de Mustang wel te doen. Je moet op een paar punten op letten maar dan is het wel te doen. Maar Spa blijft wel een bitch kwa oftracks.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
lol at NEO GT2

muhammed S patel
niek versteege
boy van de laar
ikke

allemaal niet gequalified momenteel ( echt insane)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wel grappig om te zien hoe NEO begon als een leuk initiatief, vrji low-key, en dat nu alle iR 4000+ jongens zich het vuur uit de sloffen rijden om zich te kwalificeren. Misschien dat ik de stream nog wel meepak. Begrijpelijk ook, maar wel jammer, dat er geen lower split is. Ach ja, vriendin zou me toch voor gek verklaren als ik 2.4 uur achter de PC ga zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Er was iemand die een '2e split' wilde hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Dat ging de vorige keer toch ook niet.Toen haakte ze ook allemaal af voor die 2de split. Keken zelfs liever het hoofd evenement volgens mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Daarom hosten wij hem zelf niet. Dat laten we lekker aan iemand anders over die dat wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jammer dat FTC niet 60 rijders heeft

[ Voor 81% gewijzigd door JoepW op 18-10-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16de tijd voor de neo pre-q... als ik nu eens mijn opt rij dan sta ik 10de ... niet dat ik er veel aan heb maar wel eens leuk mij te meten met die jongens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Holy crap :/

Da's echt niet normaal...

Denk dat ik met de tijd dat ik nu heb er al van kan uitgaan dat ik nooit nog een NEO zal kunnen meedoen... :'(
of ik moest ervoor betalen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Hoewel ik iRacing al wel langer ken, had ik het nog nooit geprobeerd. Nu eindelijk heb ik het gisterenavond voor het eerst gespeeld. En ik ben best wel onder de indruk! Veel leuker dan races tegen AI in GT5 bijvoorbeeld.

Ik rij in het echt ook rally en kon het niet laten om de livery van mijn rally auto even snel na te maken:
Afbeeldingslocatie: http://www.slobmotorsport.nl/images/iracing/livery.jpg

Zo ziet mijn rally auto eruit:
Afbeeldingslocatie: http://www.slobmotorsport.nl/images/iracing/ede_rally.jpg

Hopelijk komt er snel ook een BMW in iRacing :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
S2 2014 komt BMW. (geloof ik :? )Welke is nog niet bekend gemaakt.

BTW: Welkom... ;)

[ Voor 28% gewijzigd door JoepW op 18-10-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Welkom Linc!

De BMW zal volgens mij rond Juni / juli ergens uitkomen. Geen idee of het de Z4 GT3 gaat zijn of de M3 GT2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja? Datum is niet bekend toch? Het is wel al zeker dat de BMW Z4 GT3 komt.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3217760.page

Op Twitter heeft Steve Myers gezegd dat in 2014 S1 de RUF komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Thanks!

Nog eventjes wachten dus, maar ik vermaak me voorlopig denk ik nog wel met de huidige line up.

[ Voor 4% gewijzigd door Linc op 18-10-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Welkom :)

Even je profiel bekeken, zie dat we oud-collegas zijn ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:22

Hoogie2004

Whohooooo

Welkom!

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Welkom Linc, hopelijk vind je het leuk en stijg je lekker naar een D of C klasse (of nog hoger ;)) zodat we elkaar on track eens tegenkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

@BM Klopt, bij sogeti, das al weer een tijdje geleden :)

Ik ga mijn best doen Arfman :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Phydomir schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:23:
Join the oval side. We have cookies!
Even als aansluiting hierop. Doen er hier nog mensen mee met de Talladega 500?

Ik ben van plan om zaterdag mee te doen. Zit helaas nog bij de Rookies dus ben benieuwd hoelang de race gaat duren :) heb er in iedergeval wel veel zin in.

Oval ervaren nog tips? Kun je trouwens een 4x krijgen in de pitlane, het is daar dan vaak zo druk?

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik wil heel graag mee doen met de 'Dega 500, alleen weet ik niet of ik het ga halen.
Misschien kan ik wel de NiS race rijden om 11 uur 's ochtends.

Één tip voor super speedways: Zit of helemaal voor in of helemaal achter in. Als je in het midden van de pack rijdt, ben je snel klaar.
Als je achteraan rijdt, rijdt dan ook echt flink achteraan zodat je ruimte zat hebt om af te remmen wanneer ze crashen.
Pitlane kan druk zijn inderdaad. Maar als je eenmaal in je pitbox zit, kan je door elkaar heen rijden. Het is wel nog steeds even oppassen want het is niet duidelijk wanneer het nu wel en niet kan.

Joey heeft een goede setup gepost in het Benelux gedeelte op het iRacing forum.

Ik zie trouwens dat je je nog niet hebt ingeschreven voor de GoT 200. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 18-10-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:40

Phydomir

Dennis

Ik ga hem doen en ben bezig om te zorgen dat ik samen met Roy Visser in de split kom. We hebben gisteren al twee uur geoefend met het tandem rijden en dat ging best goed. Ons idee is ook om de eerste helft rustig op een seconde of 15 van de rest van het veld te rijden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ik zal ongetwijfeld iets missen, maar was NEO vorig jaar ook de organisator van de Petit le Mans? aangezien er toen echt veel splits waren en er nu maar 1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

DirkT schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:28:
Ik zal ongetwijfeld iets missen, maar was NEO vorig jaar ook de organisator van de Petit le Mans? aangezien er toen echt veel splits waren en er nu maar 1 is.
Nee. Vorig jaar organiseerde iRacing zelf nog Petit Le Mans.
Dit jaar heeft iRacing heel weinig road World Tour Events.

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 18-10-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Vandaar, iRacing doet sinds de tournaments er zijn minder van ditsoort evenementen of niet?

Hoe dan ook toch jammer, want die races waren echt heel erg populair. Het is mooi dat NEO het heeft overgenomen en ik begrijp volledig dat ze maar 1 server doen, maar toch zie je dat er genoeg mensen zijn die aan zo'n evenement willen mee doen ook nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

DirkT schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:38:
Vandaar, iRacing doet sinds de tournaments er zijn minder van ditsoort evenementen of niet?

Hoe dan ook toch jammer, want die races waren echt heel erg populair. Het is mooi dat NEO het heeft overgenomen en ik begrijp volledig dat ze maar 1 server doen, maar toch zie je dat er genoeg mensen zijn die aan zo'n evenement willen mee doen ook nu.
Niellie41 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:00:
Deze vraag heb ik vaker beantwoord, maar blijkbaar niet hier.

Daar hebben we zeker naar gekeken, maar het heeft gewoon geen zin.
Bij het eerste event (Sebring) hadden we 90+ inschrijvingen, toen werd er ook massaal gevraagd naar een 2e split. Dat wilden Egil en ik best doen, als er genoeg animo was.
Wat bleek? 30% van alle inschrijvingen kwam niet eens opdagen bij de pre kwalificaties en hebben we nooit meer wat van gehoord. Daarnaast gaven de mensen die het niet haalden aan dat ze liever naar de race kijken ipv in een half veld gaan rijden.

Later in het jaar had ik het nog een keer gevraagd aan de deelnemers, maar ik kreeg het zelfde resultaat.

Het is gewoon niet anders op het moment. Wanneer driver swaps komen, hebben we plek tot 215 ipv 43. Dat scheelt heel veel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Zoals ik al zei, ik begrijp het volledig. Het was ook vooral de laagdrempeligheid denk ik die de events van iRacing zelf zo ontzettend populair maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FTC

De "lowrider" is blijkbaar nog de snelste manier rond in de V8 Supercar... Ergens een setje van een pro/dwc rijder gesaved die hem sharede. Blijkt erg goed te liggen met een klein beetje throttle control... In het echt reden ze ook een dergelijke set op het F1 circuit van Abu Dhabi.

De GT's kunnen nerveus worden ;) .

Afbeeldingslocatie: http://wit9.home.xs4all.nl/lowrider.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hopla sinds meer dan een jaar geen oval meer aangeraakt, net weer eens met Joey Fixed gedaan met de Silverado op Talladega. Voelde meteen aan alsof ik nooit weg geweest ben, ook meteen 3e geworden met Joey achter me :)

Tweede race... bam gewonnen *O*

[ Voor 7% gewijzigd door FabiandJ op 18-10-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nah, das waarschijnlijk 3 uur voor mn leven weggegooit, om me uiteindelijk niet voor de NEO te kwalficeren :p

Duurde een eeuwigheid voor ik e-nig-zins een ritme te pakken kreeg, maar vergeleken met gister ging het bagger :/ Paar keer op een 08.9 gezeten, maar telkens die verrekte foutjes :p

Wel een bizar competitief veld..

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen wacht even met windows 8.1 te installeren , mijn clubsport pedalen v2 worden niet meer herkent................

Iracing will ook niet starten met IE, is te verhelpen door de beveiligde modus uit te zetten bij beveiliging in IE.

:(

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2013 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Geen problemen met 8.1 hier, met ClubSport V1 pedalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:31
Ook ingeschreven voor de FTC aankomende maandag :)
Pagina: 1 ... 111 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.