iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.720 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:36

Niellie41

[object Object]

COTA Tech track is ook bijna klaar. :+
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BVn2QqcCYAAFldU.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-09 22:59

Hoogie2004

Whohooooo

Laat maar komen! :) Letterlijk lijntjes rijden :P

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:49
Ik ben wel benieuwd hoe snel ze deze track gaan releasen...

Ze hebben wel 2 engineers bij aangenomen maar ik denk niet dat hierdoor tracks sneller bij de klant gaan geraken.

Aan de ratio van 2 tracks per jaar gaat het hier nog ontzettend lang duren...

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hebben al 3 tracks dit jaar gekregen hè. Kansas, Interlagos en Montreal. Waarschijnlijk in de komende build Bathurst en Fontana willen ze ook nog dit jaar uitbrengen. Dan hebben we er al 5.

iRacing was eerder vandaag klaar met scannen van COTA en zijn op hun weg terug naar HQ.

[ Voor 19% gewijzigd door Niellie41 op 04-10-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ow ja :) oval ... :+

had effe blijkbaar een brainfart... Het lijkt gewoon alsof het veel trager gaat ...

en toch moet het sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb het idee dat ze al sneller ontwikkelen dan eerste. Maar het kan idd nog sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ach, nog een paar weekjes en ik kan met de kever knallen op Bathurst! _/-\o_

Kan ik me weer eventjes mee zoet houden.

Het voorgestelde schema voor de V8 vond ik ook geweldig :

Week 1 : Oran Park
Week 2 : Phillip Island
Week 3 tem 12 : Bathurst

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Zomaar een vraagje hoor, maar wat hebben de gemiddelde tweakers nu al uitgegeven aan dit spel? Ik zit zelf nu al aan de 173 dollar :+ . Kan je toch wel wat leuke spelletjes van kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Inclusief hardware? :p Zet daar maar gerust een nulletje achter dan.... En ik heb nog maar 1 monitor en niet eens 100% content :+

[ Voor 70% gewijzigd door NickThissen op 04-10-2013 14:32 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
NickThissen schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:32:
Inclusief hardware? :p Zet daar maar gerust een nulletje achter dan.... En ik heb nog maar 1 monitor en niet eens 100% content :+
Haha, bedoel alleen de content van het spel zelf :9 .
Met een hele setup praat je volgens mij echt wel over bizarre bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
creapYYY schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:27:
Kan je toch wel wat leuke spelletjes van kopen!
Leuker dan iRacing? No way! :p
$231, 2x 3 maanden, 1x 1 jaar, 2x $75 -> $100 credits. Heb nog geen race participation credits gescoord, maar hoop dit seizoen de eerste $4 of $8 binnen te halen. Van de credits heb ik 14 tracks en 2 cars gekocht en ik heb nog $13.44 over.

[ Voor 9% gewijzigd door Olaf van der Spek op 04-10-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Met nieuwe rig, nieuwe schermen en een nieuwe pc (eind van de maand nog een nieuwe grafische kaart) en de gekochte Iracing content heb ik ergens tussen de 3 en 4000 euries erin zitten :) gelukkig is het geen spelletje.. 8)7

Content in het spel zelf is denk ik ongeveer $800 en dan heb ik eigenlijk alle road content ..
Gelukkig nu wel 25% op alle aankopen doordat alle road auto's zijn aangeschaft

[ Voor 29% gewijzigd door back2basic op 04-10-2013 15:00 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 23:03

Arfman

Drome!

iRacing content + abbo's zelf: 812 dollar :+
Wel een kanttekening: ik heb veel te veel content gekocht waar ik niks mee doe. Voornamelijk voor de GoT sessies die hartstikke leuk waren, maar ik heb nu wel b.v. een V8 Supercar in de garage staan, die naast de Kia stof staat te happen. Dus het had wel iets goedkoper gekund.

Qua hardware gaat het mooi richting de 3K als je de nieuwe PC van vorig jaar meerekent, 3 schermen, Fanatec stuur + pedalen. Komt ook door mijn tik dat ik gewoon het spul hardwarematig perfect voor elkaar wil hebben.

Laat je hierdoor echter niet afschrikken, het kan ook met een standaard PC-tje met 1 scherm en een Logitech G25 stuur. Als je daarna het minimale aan content koopt (alleen auto's en tracks voor de serie die je daadwerkelijk rijdt) kun je makkelijk voor 150 euro klaar zijn in je eerste jaar. Ik heb er echter ook geen spijt van, ik heb een boel lol.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
Ik heb het eerste jaar van Iracing gewoon op 1 monitor(24") met een oude overgeklokte q6600 gespeeld.
Pas toen ik voor mezelf zoiets had van ..ok dit is geen spelletje maar echt een hobby aan het worden ben ik er verder in gaan investeren.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
949.52 dollar sinds mei 2010. Laatste 2 jaar nauwelijks geld uigegeven alleen aan nieuwe content. 3 schermen en nieuwe PC was ongeveer net zo duur. G25 later een Fanatec GT3 en een hydraulische brake mod voor de rem van de G25 die ik nu nog steeds gebruik.

Ruwe schatting ongeveer 2500 euro.

Aii schrik er zelf van

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 09:05
hmm mei 2011, trots lid van de 100% club, maar tot nu toe incl abbo $1032

pff. dat is inderdaad wel even schrikken
Maar heb er ook veel lol van, en speel ook echt geen andere games.
Hardware valt wel mee, videokaart dit jaar, en vorig jaar fanatec Porsche stuur, en clubsport pedalen

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Net 5e gefinished op Spa. Zo'n 75 minuten race kan toch wel vet zijn. :p
Had 4e kunnen zijn, maar na m'n pitstop (25 L fuel erbij) leek de auto niet meer zo lekker te rijden en spinde ik.

Wat ik jammer vind is dat je tijdens een replay weinig overzicht hebt en niet eens kunt zien hoeveel s je achter of voor iemand zit.

[ Voor 26% gewijzigd door Olaf van der Spek op 04-10-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik ga niet eens kijken wat ik er aan uitgegeven heb, daar schrik ik alleen maar van.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Sow, Kansas is best een pittige baan met de Cup auto. Volgens de Hotlaps video van iRacing moet je hoog blijven, maar op het forum heb ik ook gelezen dat het voor de race niet de handigste lijn zal zijn.
Mijn snelste tijd tot nu toe is een 30.46x, maar ik zou niet weten hoe ik dat gedaan heb en wat nu de fijnste lijn is. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 18:41

derx666

mecker ende blaet

hmmm heb mn lidmaatschap tot eind 2014 betaald, ben sinds augustus 2011 lid, heb alle content en heb totnutoe aan iracing $848,76 uitgegeven. Goed gebruik gemaakt van alle kortingen enz. :)

Aan mn rig... nja, 750,- voor de CSW incl beide sturen, 250 voor de CSP V2. Mijn PC geupgrade naar core i5 2500k, gigabyte mobo, 8gb ddr3, flink koelblok, en een nvidia 670gtx, samen iets meer dan 800,-
Ik had al veel eerder 3 dezelfde monitoren, waarvan er 2 aan mijn pc hingen, en de andere aan de pc van m'n vrouw. Die laatste heb ik geconfisqueerd aangezien zij toch alleen nog maar haar laptop gebruikt :) Dus zo'n 1800 euro aan hardware en omgerekend zo'n 625 euro aan iracing == net geen 2500 euro... pffff :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 08:03

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik d8 dat we niet meer zo uitgebreid zouden zeggen wat het ons allemaal gekost heeft. Het schrikt zo af 8)

Ik heb maanden geleden het een keer gepost en kreeg toen 'de volle laag'. :D

Ik hou het op de mededeling dat ik 100% van alle content heb en speciaal voor iRacing een rig en PC gebouwd heb met tig schermen en veel rekenkracht 7(8)7

(Ow ja, en member tot 12 mei 2015 O-) )

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 04-10-2013 18:01 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Net even nagerekend en ik kom al boven de 4 cijfers uit.. (hardware+content) 7(8)7
Hobbies zijn altijd duur O-)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-09 16:47
Als we het onder ons houden en niks tegen mijn vriendin zeggen, dan kan ik het wel vertellen :+
Ik zit sinds Juli 2009 op $1200,75. Daarbij moet ik wel opmerken dat er vorig jaar zo'n aanbieding was dat je een jaar voor de helft voor het geld aan kon schaffen en dat ik toen dus meteen verlengd heb tot september 2015. En uiteraard trots lid van de 100% club. En volgens mijn eigen statistiekenlijstje heb ik alleen nog nooit een race gedaan in de Lotus 49 en de Sprint Car, en niet op Oran Park, New Smyrna, Langley en Kansas.

Hardware tel ik niet mee omdat ik voor iRacing al aan simracen deed (en nu nog steeds naast iRacing) en de PC, Playseat en G25/G27 al had. PC kan inmiddels misschien wel een upgrade gebruiken, maar hij doet het nog goed dus ik geloof niet dat ik het er doorheen krijg om daar geld in te steken. Iets met luiers enzo :X

[ Voor 45% gewijzigd door Richard117 op 04-10-2013 18:21 ]

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tsja aan de ene kant schrikt het af, aan de andere kant laat het wel mooi zien dat het meer dan een spelletje is, als zoveel mensen er zoveel geld aan uit geven en nog steeds tevreden zijn. Ik zou wel gek zijn als ik zoveel uitgaf aan wat voor ander spel dan ook maar voor iRacing is het het gewoon waard :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Van facebook
The NASCAR Nationwide Series Ford Mustang will be available to add to your garage this fall!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s3/1379661_10151936712201085_1050797491_n.jpg
Kunnen we nog meer geld uitgeven ;)

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 04-10-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSN9WROj-U5Jnds3Hc_-YHrbz7_luo7zDXX7zNgZ548INhsYNnj

Ik ben ook een high spender met 100% content en al sinds 2008 lid. Echt het geld waard m.i., ook al heb ik de laatste tijd weinig tijd. Zonder iRacing had ik al lang de simracing helm aan de wilgen gehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 23:02

Fuelke

Forza Ferrari

Misschien moeten wij, 100% content leden iedere week eens rijden met de exotische wagens, de Sprint Car bv. :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Morgen ochtend om 11 uur kan ik eindelijk weer met de NiS mee rijden. Uiteraard zal ik ook weer streamen. :)
http://www.twitch.tv/hekkens41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Leuk Niel! Ik zal morgen ook rijden. Hoop alleen op iets meer geluk dan vorige week. Toen finishte Dennis en ik als de laatste 2 wagens in de lead lap omdat onze auto's zwaar beschadigd waren. :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
creapYYY schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:27:
Zomaar een vraagje hoor, maar wat hebben de gemiddelde tweakers nu al uitgegeven aan dit spel? Ik zit zelf nu al aan de 173 dollar :+ . Kan je toch wel wat leuke spelletjes van kopen!
Ruim 3 maanden lid, zit nu op de 466 dollar in de order history :P Aan hardware nog bijna niets, een DFGT stuurtje voor 50 euri van marktplaats gehaald en een game PC heb ik altijd en die upgrade ik elke 2-3 jaar dus dat tell ik niet mee, wil eerst alle content hebben en dan gaat ik aan de hardware beginnen. (pedals.. 3 schermen,,, en zo'n VEEEL te duur stuur natuurlijk :P) Hopelijk heb ik tegen die tijd een eigen ruimte en kan ik een rig in elkaar gaan zetten. Ik heb een beetje een raar idee voor de setup (1 PC met 3 schermen waarvan er 1 kan kantelen, dan aan 1 kan de race rig, en de andere kant een bureau voor mijn werk/andere dingen :P)

Het klinkt misschien als veel (is het ook) maar normaal gesproken koop ik voor 50-10 euro per maand aan games, en dat heb ik in de tussentijd niet gedaan.

[ Voor 23% gewijzigd door themac1983 op 05-10-2013 02:49 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Gekwalificeerd met een 30.326 en ik verwacht redelijk vooraan te mogen starten, om daarna weer achteruit te gaan. :P
Ben benieuwd waar ik eindig.
http://nl.twitch.tv/hekkens41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
ik kijk met alle aandacht naar de dichte garagedeur :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:54:
Gekwalificeerd met een 30.326 en ik verwacht redelijk vooraan te mogen starten, om daarna weer achteruit te gaan. :P
Ben benieuwd waar ik eindig.
http://nl.twitch.tv/hekkens41
Waarschijnlijk te laat, maar hoge lijn is sneller en looser. Minder grip, maar wel meer banking. Key is snel even op 't gas om de wagen te laten draaien en daarna constant gas houden en op gevoel de bocht door.
Gisteren een 29.63 gereden.

uit de muur houden is lastig, maar als dat lukt heb je een goed resultaat.

replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 23:19
pdukers schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:03:
[afbeelding]

Ik ben ook een high spender met 100% content en al sinds 2008 lid. Echt het geld waard m.i., ook al heb ik de laatste tijd weinig tijd. Zonder iRacing had ik al lang de simracing helm aan de wilgen gehangen.
Same, hoewel ik min of meer gestopt ben met simracen sinds mijn afstuderen. Nu met een fulltime job heb ik vaak geen zin om savonds nog te gaan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Godgloeiende .... 888 error op mijn Fanatec GT3 :(
Ding is net 2 weken terug van reparatie .. krijg hier toch wel jeuk van op bepaalde plekken. Dit betekent dat ik m'n participation credits voor Grand AM en Proto/GT op m'n buik kan schrijven, Road America mis met de Radical en de 75 minuten race met Grand AM ook niet mee kan doen. GVD.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Haha Fanatec rommel :) Ik gebruik nog steeds een oud G25 stuur welke ik al sinds 2006 heb. Nog nooit een probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Ik erger mij wel dat ze nog steeds de basis niet goed hebben bij iRacing. Hoe gemakkelijk de achterkant grip verliest (met name onder het remmen) is niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
glnk schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:30:
Ik erger mij wel dat ze nog steeds de basis niet goed hebben bij iRacing. Hoe gemakkelijk de achterkant grip verliest (met name onder het remmen) is niet realistisch.
+1 je moet eens dp op SPA rijden totaal niet normaal "precies zeepkist waar je mee rijdt"

heb het even gehad met iracing nu wachten op nieuwe build

[ Voor 7% gewijzigd door dabelg op 05-10-2013 11:51 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Lastige race gehad. De pace was er wel. Maar nadat ik de muur in werd geduwd (2 min optional repairs) was, kon ik niet meer zo veel. Tijdens die caution kon ik gelukkig nog wat repairs doen, maar de overige 48 sec. lukte niet meer omdat er geen caution meer kwam. :-(
Gelukkig nog P11 gescoord. Redelijk tevreden.

Bij de eerste caution kwam Dennis volgens mij eerder naar buiten dan ik, maar ik mocht nog voor hem starten. Even terug gekeken en hij was toch echt eerder!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/NiS-Kansas3.jpg

Too close for comfort
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/NiS-Kansas2.jpg

Gewoon een mooie plaat. :p
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/NiS-Kansas.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Was een leuke race om te zien, ik heb wel het gevoel dat die Paul (achterblijver) je de aansluting had gekost die je nodig had om misschien nog een plekje of 2 te pakken. Je was vaak sneller dan de leaders.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Geen idee wat die Paul aan het doen was en dan ook nog gaan dreigen, terwijl HIJ een ronde achter lag. Ik was sneller dan de leiders omdat zij benzine probeerden te sparen. Dennis kwam er te laat achter en hij moest nog een keer naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Laat maar Fanatec:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TxOzhbc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nou, eerste race gereden met mijn nieuwe T500RS. Radical op Road America. Gestart als 8e, ontzettend leuke gevechten gehad met Eric Tremblay en David Roberts, enorm gepusht en uiteindelijk 2e geworden *O*
http://members.iracing.co...onid=9267100&custid=44916

Eerste indrukken T500RS
Stevig stuur. Alles ziet er netjes afgewerkt uit en na wat initiële problemen met hem goed vast krijgen op m'n bureau zit hij nu stevig. Minder stevig dan de GT3 met table clamp, maar goed genoeg om er geen last van te hebben tijdens het racen. FFB voelt enorm goed en sterk aan, beter dan de GT3. Ik heb ook het idee dat ik overstuur beter op kan vangen, maar daarvoor moet ik eerst nog meer testen want het kan ook een placebo effect zijn.

Flippers om te schakelen zitten wat verder weg van het stuur en draaien niet mee. Dat is erg wennen, ik had ze liever iets dichter bij het stuur gehad.

Waarom T500RS?
Simpel eigenlijk. Het stuur staat iets hoger aangeschreven dan de Fanatec GT3 RS die ik eerst had. Daarnaast is de Fanatec CSW niet leverbaar de komende weken en de T500RS had ik laatst toevallig zien staan bij de MediaMarkt. Ook biedt de T500RS extra's zoals een verwisselbaar stuur en zijn er tig mods op uit te voeren, wat dat betreft doet hij niet veel onder voor de CSW.

En nu?
In principe kan ik hem nog terugbrengen. Tot nu toe bevalt hij heel goed maar ik wil hem nog even flink testen dit weekend, met name of ik kan wennen aan het verder weg zitten van de flippers.
Als ik hem houdt ga ik proberen om de pedalen los te verkopen, ik heb zelf CSP's en die bevallen uitstekend. Op de langere termijn ga ik shoppen voor een F1 wheel (Ferrari 150 replica) omdat ik die eigenlijk ook op de CSW wilde.

Nu weer verder testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zo, het weekend racen kan weer beginnen.

Poging 1: 2 rondjes VIR gehaald (70 min ProtoGT race) tot ik eraf geramd werd.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 15:18
NickThissen schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:24:
Zo, het weekend racen kan weer beginnen.

Poging 1: 2 rondjes VIR gehaald (70 min ProtoGT race) tot ik eraf geramd werd.
Ja excuses daarvoor, die bocht is altijd wat onstabiel aanremmen en krapjes om in te halen. Ik zat te ver naar links bij het aanremmen en na ons contact raakte ik de achterkant simpelweg kwijt, waardoor ik over het gras weer tegen je aan schoof. Mijn fout dat ik hem verloor, echter vind ik het een beetje oneerlijk het rammen te noemen.

[ Voor 4% gewijzigd door BlackIce op 05-10-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BlackIce schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:35:
[...]

Ja excuses daarvoor, die bocht is altijd wat onstabiel aanremmen en krapjes om in te halen. Na ons kleine contact raakte ik de achterkant simpelweg kwijt, waardoor ik over het gras weer tegen je aan schoof. Mijn fout dat ik hem verloor, echter vind ik het een beetje oneerlijk het rammen te noemen.
Toen je eenmaal op het gras zat kon je natuurlijk niks meer doen, gewoon pech dat je me daar raakt. Maar volgens mij was mijn inhaal actie gewoon prima, ik zat er 100% naast (voor je zelfs) en ik hield helemaal krap de linkerkant (omdat ik weet dat je zomaar naar rechts kan schieten als je daar niet op let in die knik) en jij kwam gewoon helemaal naar links toe terwijl je rechts ruimte genoeg over had. Als het nou laat in de race was of als ik een agressieve actie maakte dan ok, race incident, maar zo vroeg in de race terwijl ik gewoon rustig aan het inhalen ben (zat al de hele ronde achter je en probeerde nergens iets juist omdat ik wilde wachten tot het rechte stuk) dan is dat gewoon jammer :-(

Maar goed, excuses aanvaard. Ik dacht eerst dat je niet reageerde omdat mijn chat het om een of andere reden niet deed terwijl ik in de pits stond :/

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 05-10-2013 19:44 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 15:18
NickThissen schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:43:
[...]

Toen je eenmaal op het gras zat kon je natuurlijk niks meer doen, gewoon pech dat je me daar raakt. Maar volgens mij was mijn inhaal actie gewoon prima, ik zat er 100% naast (voor je zelfs) en ik hield helemaal krap de linkerkant (omdat ik weet dat je zomaar naar rechts kan schieten als je daar niet op let in die knik) en jij kwam gewoon helemaal naar links toe terwijl je rechts ruimte genoeg over had. Als het nou laat in de race was of als ik een agressieve actie maakte dan ok, race incident, maar zo vroeg in de race terwijl ik gewoon rustig aan het inhalen ben (zat al de hele ronde achter je en probeerde nergens iets juist omdat ik wilde wachten tot het rechte stuk) dan is dat gewoon jammer :-(

Maar goed, excuses aanvaard. Ik dacht eerst dat je niet reageerde omdat mijn chat het om een of andere reden niet deed terwijl ik in de pits stond :/
Ik heb m'n bericht ook sneaky even gewijzigd. Na het bekijken van de replay zat ik zeker te ver naar links, absoluut mijn fout dus. Ik had je eigenlijk gewoon moeten laten gaan. Was inderdaad begin van de race en krapjes word het sowieso als je daar in gaat halen omdat rechts blijven bij het aanremmen daar een slechte optie is.

Het contact an sich viel wel mee qua gevolgen, alleen jammer dat mijn auto de baan daarna weer overschoot.

Met betrekking tot de chat: Ik was aan het klooien met hotkeys om een private message te kunnen sturen, uiteindelijk maar even op m'n telefoon opgezocht hoe dat werkte. Vandaar dat de reactie even op zich liet wachten.

[ Voor 7% gewijzigd door BlackIce op 05-10-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De race van vanmorgen is online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Arfman schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:29:
Flippers om te schakelen zitten wat verder weg van het stuur en draaien niet mee. Dat is erg wennen, ik had ze liever iets dichter bij het stuur gehad.

Op de langere termijn ga ik shoppen voor een F1 wheel (Ferrari 150 replica) omdat ik die eigenlijk ook op de CSW wilde.

Nu weer verder testen :)
Op dat F1 stuur zitten extra flippers, heb je ze meteen ook weer op de goede afstand

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Er is ook een Ferrari GTE stuur.
Afbeeldingslocatie: http://cdn-img.yorcom.nl/img/items/9b/ab/9babd1c731a09e5f75104a5b066734fb_5230316c4d937.jpg

En de vaste flippers kan je dan ook eraf halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Poging 2: F1 op Suzuka, na 2 rondjes gaat iemand stilstaan in T1, rij m'n voorvleugel eraf. Pit voor nieuwe, meteen volgegooid, maar auto is niet te rijden met zoveel fuel en de muur in... Wordt weer een lekker iRacing weekend zo, nog geen 5 rondjes gereden en alweer 200+ iR naar de zak.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 18:41

derx666

mecker ende blaet

Balen Nick

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik denk dat ik maar eens een tijdje geen officiele races meer rij. Plezier is er zo wel vanaf. 68 minuten gereden en dan een klein bultje raken en de muur in vliegen, leuk man.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-09 14:51
Ongelukje net tijdens de ALMS race @ Virginia
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rP_XwmaE9fg]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja die F1 wheel moet er maar snel komen. Probleem is alleen dat ik gisten nog terug ben gegaan en de TH8RS shifter er bij heb gekocht :X
Budget is even op, volgende maand maar es kijken voor dat andere stuur en dan gelijk de vaste flippers eraf halen.

Die shifter is trouwens wel geniaal, mooi stukje techniek. Voelt erg stevig aan en ook "made to last". Enige jammere is dat ik nu 600 euro hen uitgegeven waar ik niet op had gerekend :P
Iemand een GT3 (gerepareerd) met Thrustmaster T500 pedalenset kopen? :)

[ Voor 34% gewijzigd door Arfman op 06-10-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
90 minuten knallen met de V8 op Oran Park, eens even kijken hoe dat gaat :+ Als de lag te doen is en het een beetje te rijden is (race start om 12:00) dan ga ik eens een poging wagen.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3203637.page

Nou ja, leuke combo, helaas kinderachtige admins. Wordt van achter aangereden en zo ingehaald, bocht erna probeer ik positie terug te krijgen en krijgen we een 0x contact, en ik krijg een black flag. Laat maar zitten dan. ;w

[ Voor 32% gewijzigd door NickThissen op 06-10-2013 12:35 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Balen Nick! :(

Zelf baal ik ook een beetje, er is zo rond dit tijdstip echt geen fluit te doen in iRacing terwijl ik vanavond waarschijnlijk weer tijd tekortkom om mijn Grand-AM en Proto/GT race te rijden, zeker omdat ze ook nog eens dezelfde week hebben uitgekozen om een lange race te doen (resp. 75 en 70 minuten) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dan moeten we in de winter op zondagmiddag voortaan maar wat als GoT gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

3 november misschien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Is er dan een NEO Endurance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nee, een GoT evenement. Als het goed is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ah leuk :)

Wat gaan we tot die tijd doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar eens even de radical uit gelaten wegens verjaardags feestje zo meteen. Race set is WIP maar zelfs met schoenen aan kwam ik tot een lage 2.02.0 , normaal moet een 2.01.8 hier wel mogelijk zijn maar gewoon veel te weinig tijd deze week gehad. Ik share hem toch maar even voor zij die hem eens willen rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weer eruit in de F1, identiek aan gisteren, iemand zonder front wing rijdt wel even terug de pits in met 10 km/h door de bochten, mensen voor me gaan half driftend door de bocht daardoor en ik kan niet meer reageren en rij weer m'n vleugel eraf. Maar weer volgegooid (als je twee keer moet pitten kun je beter meteen stoppen) en paar rondjes later weer de muur in. Had de auto nog wel hoger gezet maar met 120 kg fuel is hij gewoon onbestuurbaar. Wordt er scheitziek van, zo jammer want die auto is zo gaaf, maar die serie is echt zo verrot 't is nog erger dan rookie class......

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nick gaat lekker in de HPD nu. Gestart als 6e, ligt nu 3e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

YouTube: Massive Porsche crash, ALMS 2013 at VIR (HD)
zelfs in het echt is vir niet echt makkelijk :( om in te halen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arfman schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:15:
Nick gaat lekker in de HPD nu. Gestart als 6e, ligt nu 3e :)
Hehe, eindelijk een leuke race :) Nog kunnen winnen ook! En 1.68 SR erbij, wtf!! Zoveel heb ik nog nooit gehad volgens mij... Dat terwijl ik ook nog een Corvette van de baan ram (ghost contact maar toch :-().. Ach ja, was een leuke race, misschien over half uurtje nog eens, maar eigenlijk wil ik het hierbij laten dan sluit ik het weekend toch nog goed af :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
haha het mocht ook wel eens een keer goed gaan toch Nick na al je gelukkige races :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hij is nu weer aan het rijden, als dat maar goed gaat :P

Zelf de P/GT hotsplits moeten laten schieten ivm. family life .. zondagavond is ook gewoon _echt niet_ handig voor dit soort dingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nope.... Vreedzaam alleen op de 3e plek aan het rondkarren. Mack komt me inhalen (hij heeft al gepit dus ligt 30+ sec voor in principe). Hij moet er kostte wat kost in T1 voorbij ook al ligt hij zo ver voor en remt aan in het gras en tikt mijn wiel krom, einde race :( Totaal nergens voor nodig weer....... Ach ja. De vorige race was tenminste wel leuk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Sorrie Nick. Voel me enigszins schuldig voor jouw einde. :-(

Ik maakte een klein foutje in de laatste bocht met mijn corvette, waardoor jij geen ideale run meer op mij had om me in te halen. Jij mij inhalen, zie ik opeens Mack opdoemen in mijn spiegels. Voelde al nattigheid dus liet het gas maar even los voor de volgende bocht. Hij nam het kleine gaatje wat er was tussen ons 2, waarna hij een stukje gras meepakte bij het aanremmen voor de bocht :F

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je kon er niks aan doen Bob, maar je was wel de reden inderdaad dat het mis ging :p Niet omdat je iets fout deed, maar omdat ik niet naar links kon (of "durfde", ik doe dat altijd pas als ik 100% zeker clear ben) waardoor Mack die lijn 'afpakte'. Hij dacht dat ik een verdedigende lijn reedt terwijl ik helemaal niet wilde vechten en toen ging het dus mis.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Is toch wel typisch met die teamgenoten van Paul, is dat een voorwaarde ofzo?
Heb hem echt al zovaak van die akties zien uithalen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja als je voor elk gaatje wil gaan zal het ook vaak fout gaan ook .... ik kan het snappen als je aan het racen bent, maar als je al een voorsprong hebt van +30s is dit totaal onnodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hij was nog wel aan het racen voor p1 natuurlijk dus ik snap wel dat hij niet alle tijd heeft. Het was gewoon een verkeerd ingeschatte situatie van beide kanten en uiteraard kost het mij de race met een 'too much damage' ook al reed de auto prima... Toch vaag zoiets, tikje van de zijkant is race over met prima auto en tik van de voorkant rij je je hele neus eraf en mag je wel verder 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 10:07

Phydomir

Dennis

TuxieDeni schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:57:
Is iets wat je veel ziet in iRacing. Iemand loopt in op je en zodra hij op je bumper zit moeten ze er perse de eerste beste bocht voorbij in plaatst van de tijd nemen om te kijken waar ze sneller zijn en een aanval plannen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

TuxieDeni schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:57:
Nou is Mack ook nogal wild. Groot talent maar erg wild. Daarnaast rijd hij voor Radicals, opvallende auto's met een paar bekende namen dus ook een kwestie van "hoge bomen vangen veel wind".

In dit geval (heb de verhalen van zowel Nick als Mack gelezen op het forum en de video gezien) was het een miscommunicatie. Wel balen dat dan meteen je race over is.

Gisteravond nog even met de Radical op Montréal geoefend, met mijn nieuwe stuur *D
Ik had al het idee dat ik veel agressiever kon rijden omdat ik overstuur veel beter op kon vangen. Ik zat na 10 rondjes alweer op mijn optimal tijd (waar ik afgelopen maandag de pole mee reed) maar niet alleen dat, het voelt ook gewoon veel beter en communicatiever. Met name de laatste chicane en de bocht na start/finish kan ik gewoon veel harder nemen nu, en eerder op het gas zoder de achterkant te verliezen.

Toen voor de grap de HPD even op Interlagos losgelaten. Setup geladen die ik een paar weken geleden ook in de Proto/GT race heb gebruikt. Ik rijd de baan op, rijd redelijk door (geen echte slow outlap), begin m'n flying lap, rijd 0.9 seconde (!) van m'n optimal af 8)7
Ik kon voelen wanneer de voorwielen grip verloren, wanneer de achterkant begon te glidjen en wanneer ik genoeg tegenstuurde. De FFB is echt veel beter/communicatiever.

Ook nog even de Lotus 79 op Laguna Seca gereden in practice. Ook daar hetzelfde gevoel, veel duidelijkere feedback van wat de auto aan het doen is. Tevens de TH8RS shifter hiervoor gebruikt en dat geeft toch ook wel een extra (realistische) dimensie aan het geheel. Shifter iets "strakker" gezet zodat hij echt voelt als een versnellingsbak van een auto.

Erg tevreden met mijn aankoop so far dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Oeh, dan is het herfstvakantie. Ingeschreven *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik schrijf in maar zal normaal de race niet kunnen rijden aangezien mijn vrouw met tennis training zit en ik geen opvang heb voor mijn kids. Ik zal eens kijken of ik hier iets kan regelen zodat ik eens mee kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
GRRR heb mijn B licence nog niet. Verwacht ook niet dat ik dan snel genoeg zou zijn om mee te mogen doen in de race maar toch :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
Vanavond weer een race met basic content... eens kijken of we alle 46 de plekken bezet krijgen ?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De Skip is geen basic content ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Moet nog even kijken hoe laat ik binnen kom vallen, moet om 19:00 nog even op ziekenbezoek.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En hier is dan ons speciale Oval event. Schrijf je snel in, want op korte termijn gaat de internationale inschrijving ook open!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s4/got200/GoT-200-poster.png

Hier alle details en de mogelijkheid om in te schrijven: KLIK

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s4/got200/GoT-200-logo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ingeschreven! :D
Ik Joep wilt ook wel de komende weken een oefen sessie hosten en mensen tips geven. Als er behoefte aan is. :)
Ook heb ik nog een mooie race setup. Die zal ik later sharen.

[ Voor 99% gewijzigd door Niellie41 op 07-10-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Ingeschreven :D

ga proberen er vanavond ook bij te zijn trouwens. Dit was 3 weekjes terug de track voor de skip series en daar heb ik toen redelijk goede zaken gedaan... Misschien houdt ik sommige mensen een keertje bij :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Helaas moet ik vanavond werken en jammer dat de auto geen basis content is van de oval, had evt wel mee willen doen voor de afwisseling.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 10:07

Phydomir

Dennis

Leuk, oval racen. Beetje stom linksom rondjes draaien. ;)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:32

elni

Carrot

Nog steeds oval rookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Bullus schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:50:
Helaas moet ik vanavond werken en jammer dat de auto geen basis content is van de oval, had evt wel mee willen doen voor de afwisseling.
Niet vanavond, 3 november :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dat maakt niet uit voor GoT leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dan een race op Texas, dus moet hem helaas voorbij laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:32

elni

Carrot

Niellie41 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:24:
[...]

Dat maakt niet uit voor GoT leden.
Nice,heb gelijk me ingeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel veel zin, alleen is het een zondag :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
creapYYY schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:19:
[...]

Niet vanavond, 3 november :P
Dat bedoel ik ook
Bullus schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:50:
(Helaas moet ik vanavond werken) en (jammer dat de auto geen basis content is van de oval, had evt wel mee willen doen voor de afwisseling).

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Zo ik sta uiteraard ook ingeschreven! Heb er goed zin in :)

@ Dennis
Beetje naar links sturen en bier drinken toch :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:26:
ik heb dan een race op Texas, dus moet hem helaas voorbij laten gaan.
Welke league rij je in eigenlijk?

Ik heb me zojuist ingeschreven. Heb al een hele tijd geen oval gereden, kijken of ik het nog kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

15 man (zonder Joep) al ingeschreven! Niet slecht! :D
Pagina: 1 ... 108 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.