COTA Tech track is ook bijna klaar. 

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
[ Voor 19% gewijzigd door Niellie41 op 04-10-2013 13:56 ]
[ Voor 70% gewijzigd door NickThissen op 04-10-2013 14:32 ]
Haha, bedoel alleen de content van het spel zelfNickThissen schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:32:
Inclusief hardware?Zet daar maar gerust een nulletje achter dan.... En ik heb nog maar 1 monitor en niet eens 100% content
Leuker dan iRacing? No way!creapYYY schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:27:
Kan je toch wel wat leuke spelletjes van kopen!
[ Voor 9% gewijzigd door Olaf van der Spek op 04-10-2013 14:42 ]
[ Voor 29% gewijzigd door back2basic op 04-10-2013 15:00 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 26% gewijzigd door Olaf van der Spek op 04-10-2013 16:24 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 04-10-2013 18:01 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
|2600k|Asus 290|
[ Voor 45% gewijzigd door Richard117 op 04-10-2013 18:21 ]
Van facebook
The NASCAR Nationwide Series Ford Mustang will be available to add to your garage this fall!
[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 04-10-2013 19:33 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ruim 3 maanden lid, zit nu op de 466 dollar in de order historycreapYYY schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:27:
Zomaar een vraagje hoor, maar wat hebben de gemiddelde tweakers nu al uitgegeven aan dit spel? Ik zit zelf nu al aan de 173 dollar. Kan je toch wel wat leuke spelletjes van kopen!
[ Voor 23% gewijzigd door themac1983 op 05-10-2013 02:49 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk te laat, maar hoge lijn is sneller en looser. Minder grip, maar wel meer banking. Key is snel even op 't gas om de wagen te laten draaien en daarna constant gas houden en op gevoel de bocht door.Niellie41 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:54:
Gekwalificeerd met een 30.326 en ik verwacht redelijk vooraan te mogen starten, om daarna weer achteruit te gaan.
Ben benieuwd waar ik eindig.
http://nl.twitch.tv/hekkens41
Same, hoewel ik min of meer gestopt ben met simracen sinds mijn afstuderen. Nu met een fulltime job heb ik vaak geen zin om savonds nog te gaan racen.pdukers schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:03:
[afbeelding]
Ik ben ook een high spender met 100% content en al sinds 2008 lid. Echt het geld waard m.i., ook al heb ik de laatste tijd weinig tijd. Zonder iRacing had ik al lang de simracing helm aan de wilgen gehangen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
+1 je moet eens dp op SPA rijden totaal niet normaal "precies zeepkist waar je mee rijdt"glnk schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:30:
Ik erger mij wel dat ze nog steeds de basis niet goed hebben bij iRacing. Hoe gemakkelijk de achterkant grip verliest (met name onder het remmen) is niet realistisch.
[ Voor 7% gewijzigd door dabelg op 05-10-2013 11:51 ]
Ja excuses daarvoor, die bocht is altijd wat onstabiel aanremmen en krapjes om in te halen. Ik zat te ver naar links bij het aanremmen en na ons contact raakte ik de achterkant simpelweg kwijt, waardoor ik over het gras weer tegen je aan schoof. Mijn fout dat ik hem verloor, echter vind ik het een beetje oneerlijk het rammen te noemen.NickThissen schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:24:
Zo, het weekend racen kan weer beginnen.
Poging 1: 2 rondjes VIR gehaald (70 min ProtoGT race) tot ik eraf geramd werd.
[ Voor 4% gewijzigd door BlackIce op 05-10-2013 19:42 ]
Toen je eenmaal op het gras zat kon je natuurlijk niks meer doen, gewoon pech dat je me daar raakt. Maar volgens mij was mijn inhaal actie gewoon prima, ik zat er 100% naast (voor je zelfs) en ik hield helemaal krap de linkerkant (omdat ik weet dat je zomaar naar rechts kan schieten als je daar niet op let in die knik) en jij kwam gewoon helemaal naar links toe terwijl je rechts ruimte genoeg over had. Als het nou laat in de race was of als ik een agressieve actie maakte dan ok, race incident, maar zo vroeg in de race terwijl ik gewoon rustig aan het inhalen ben (zat al de hele ronde achter je en probeerde nergens iets juist omdat ik wilde wachten tot het rechte stuk) dan is dat gewoon jammerBlackIce schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:35:
[...]
Ja excuses daarvoor, die bocht is altijd wat onstabiel aanremmen en krapjes om in te halen. Na ons kleine contact raakte ik de achterkant simpelweg kwijt, waardoor ik over het gras weer tegen je aan schoof. Mijn fout dat ik hem verloor, echter vind ik het een beetje oneerlijk het rammen te noemen.
[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 05-10-2013 19:44 ]
Ik heb m'n bericht ook sneaky even gewijzigd. Na het bekijken van de replay zat ik zeker te ver naar links, absoluut mijn fout dus. Ik had je eigenlijk gewoon moeten laten gaan. Was inderdaad begin van de race en krapjes word het sowieso als je daar in gaat halen omdat rechts blijven bij het aanremmen daar een slechte optie is.NickThissen schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:43:
[...]
Toen je eenmaal op het gras zat kon je natuurlijk niks meer doen, gewoon pech dat je me daar raakt. Maar volgens mij was mijn inhaal actie gewoon prima, ik zat er 100% naast (voor je zelfs) en ik hield helemaal krap de linkerkant (omdat ik weet dat je zomaar naar rechts kan schieten als je daar niet op let in die knik) en jij kwam gewoon helemaal naar links toe terwijl je rechts ruimte genoeg over had. Als het nou laat in de race was of als ik een agressieve actie maakte dan ok, race incident, maar zo vroeg in de race terwijl ik gewoon rustig aan het inhalen ben (zat al de hele ronde achter je en probeerde nergens iets juist omdat ik wilde wachten tot het rechte stuk) dan is dat gewoon jammer
Maar goed, excuses aanvaard. Ik dacht eerst dat je niet reageerde omdat mijn chat het om een of andere reden niet deed terwijl ik in de pits stond
[ Voor 7% gewijzigd door BlackIce op 05-10-2013 19:53 ]
Op dat F1 stuur zitten extra flippers, heb je ze meteen ook weer op de goede afstandArfman schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:29:
Flippers om te schakelen zitten wat verder weg van het stuur en draaien niet mee. Dat is erg wennen, ik had ze liever iets dichter bij het stuur gehad.
Op de langere termijn ga ik shoppen voor een F1 wheel (Ferrari 150 replica) omdat ik die eigenlijk ook op de CSW wilde.
Nu weer verder testen
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 34% gewijzigd door Arfman op 06-10-2013 09:46 ]
[ Voor 32% gewijzigd door NickThissen op 06-10-2013 12:35 ]
Verwijderd
Hehe, eindelijk een leuke raceArfman schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:15:
Nick gaat lekker in de HPD nu. Gestart als 6e, ligt nu 3e
Verwijderd
Is iets wat je veel ziet in iRacing. Iemand loopt in op je en zodra hij op je bumper zit moeten ze er perse de eerste beste bocht voorbij in plaatst van de tijd nemen om te kijken waar ze sneller zijn en een aanval plannen.TuxieDeni schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:57:
Is toch wel typisch met die teamgenoten van Paul, is dat een voorwaarde ofzo?
Heb hem echt al zovaak van die akties zien uithalen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nou is Mack ook nogal wild. Groot talent maar erg wild. Daarnaast rijd hij voor Radicals, opvallende auto's met een paar bekende namen dus ook een kwestie van "hoge bomen vangen veel wind".TuxieDeni schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:57:
Is toch wel typisch met die teamgenoten van Paul, is dat een voorwaarde ofzo?
Heb hem echt al zovaak van die akties zien uithalen.
Verwijderd
ik schrijf in maar zal normaal de race niet kunnen rijden aangezien mijn vrouw met tennis training zit en ik geen opvang heb voor mijn kids. Ik zal eens kijken of ik hier iets kan regelen zodat ik eens mee kan doen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 99% gewijzigd door Niellie41 op 07-10-2013 15:58 ]
|2600k|Asus 290|
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Niet vanavond, 3 novemberBullus schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:50:
Helaas moet ik vanavond werken en jammer dat de auto geen basis content is van de oval, had evt wel mee willen doen voor de afwisseling.
Dat maakt niet uit voor GoT leden.elni schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:08:
Nog steeds oval rookie
Dat bedoel ik ook
Bullus schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:50:
(Helaas moet ik vanavond werken) en (jammer dat de auto geen basis content is van de oval, had evt wel mee willen doen voor de afwisseling).
|2600k|Asus 290|
Welke league rij je in eigenlijk?Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:26:
ik heb dan een race op Texas, dus moet hem helaas voorbij laten gaan.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq