Slim..Ericjooo schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:57:
Dat kan je ook zien als je je rondetijden opvraagt...daar zie je alle inc's
http://members.iracing.co...nid=9169309&custid=125829
Blijkbaar toch meer incs in de race gehad..
|2600k|Asus 290|
Ik zal in een van de Nederlandse oefen servers zitten en ben op TS
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
hij heeft ook een lutteloos pctje te koop staan van 4000 euro
ohja en zag op youtube van hem een kitt replica van knight rider, echt bizar grappig
Ik zal eens wat met de setup moeten gaan spelen want hij is achteraan iets te snappy.
Heeft het met die MX5 eigenlijk wel zin om de brake balance nog onder de 80% te zetten of heeft dat het tegenovergestelde effect?
De skippy op Road Atlanta is echter wel een uitdagende combinatie, maar ook hier kom ik een dikke seconde te kort. Heb toch maar eens de rijhoogte vooraan verhoogd en nu is hij iets minder nerveus op de curbs maar ik ben aan het twijfelen voor de rear ARB tussen 6 en 7.
Heb eigenlijk geen tijd meer om te oefenen tot zondagavond (misschien zaterdag nog eventjes) dus de resultaten zullen wel uitblijven deze week
zelf zit ik te twijfelen tussen 7 en 8 voor de ARB, na een weekje mosport ben ik wel gewend geraakt aan dat driftenFragbeestje schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:47:
Voor de tourist trophy kwam ik maar niet goed rond.
Ik zal eens wat met de setup moeten gaan spelen want hij is achteraan iets te snappy.
Heeft het met die MX5 eigenlijk wel zin om de brake balance nog onder de 80% te zetten of heeft dat het tegenovergestelde effect?
De skippy op Road Atlanta is echter wel een uitdagende combinatie, maar ook hier kom ik een dikke seconde te kort. Heb toch maar eens de rijhoogte vooraan verhoogd en nu is hij iets minder nerveus op de curbs maar ik ben aan het twijfelen voor de rear ARB tussen 6 en 7.
Heb eigenlijk geen tijd meer om te oefenen tot zondagavond (misschien zaterdag nog eventjes) dus de resultaten zullen wel uitblijven deze week
Daarom dat ik 'm misschien beter wat zachter zet zodat hij niet zo snel begint te driften.
Verwijderd
edit : +setup
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2013 16:15 ]
zal pas morgen even kunnen proberen maar had al wel snel door dat die perch offset wat naar boven brengen geen slecht idee was
Heb ik hier eigenlijk iets gemist of zo? sommige dagen zaten we aan 100 posts op een dag, nu nog geen 10
Of zit iedereen GTA en Arma te spielerijen
BUT ITS FUUUHUUUUUNNNN!!!!Fragbeestje schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:56:
Dat driften kost meestal wel tijd![]()
Daarom dat ik 'm misschien beter wat zachter zet zodat hij niet zo snel begint te driften.
Ik ben zelf nog sloom als de hell trouwens, ken de baan nog niet goed, bocht 1 is echt BLECH! at the moment, daarna remmen in bocht 2 om bocht 3 te kunnen pakken!? WHa...hoe....why.... Dat moet beter kunnen
Na de 1e 3 bochten is de rest wel easy, maar elke ronde verlies ik alleen daar al minimaal een halve seconde.
Het ligt nu misschien wat anders met het nieuwe bandenmodel maar de algemene racelijnen komen hier wel aan bod :
Ik weet het ook niet.....Fragbeestje schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:42:
Woei! thanks
zal pas morgen even kunnen proberen maar had al wel snel door dat die perch offset wat naar boven brengen geen slecht idee was![]()
Heb ik hier eigenlijk iets gemist of zo? sommige dagen zaten we aan 100 posts op een dag, nu nog geen 10![]()
Of zit iedereen GTA en Arma te spielerijen
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Heeft er iemand wel eens getest om in portrait te racen/gamen? Is dat iets, of heeft het geen nut omdat je dan alleen meer hoogte heb en minder breedte en dus eigenlijk nutteloos is tov landscape voor race games?
|2600k|Asus 290|
Denk dat dit om te racen verloren screen real estate is.Bullus schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:03:
ff een vraagje aan de tripple screens owners.
Heeft er iemand wel eens getest om in portrait te racen/gamen? Is dat iets, of heeft het geen nut omdat je dan alleen meer hoogte heb en minder breedte en dus eigenlijk nutteloos is voor race games?
Heb ergens een beetje spijt van m'n 1920x1080 keuze (sinds gisteren) omdat ik de metertjes van die nascar bakken niet in het oog kan houden. Zo kan ik niet zien of hij heet loopt. maar die bakken zijn toch gemaakt om te verneuken
En hier zal wel iets op te vinden zijn
Denk dat je met 3 schermen in portrait mode ook niet heel veel viewrange zal hebben aan de linker- en rechterzijde... wat toch wel het pluspunt is van de hele opzet.
voor flightsims zal het misschien iets leuker zijn maar dan ga je beter 5 schermen in portrait mode zetten
Kan iSpeed de temperatuur niet tonen?Fragbeestje schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:16:
Heb ergens een beetje spijt van m'n 1920x1080 keuze (sinds gisteren) omdat ik de metertjes van die nascar bakken niet in het oog kan houden. Zo kan ik niet zien of hij heet loopt. maar die bakken zijn toch gemaakt om te verneuken![]()
En hier zal wel iets op te vinden zijn
Installeer MCV eens en gebruik het alleen om de X, Y en Z aan te passen. Heb ik gedaan en ik zie nu van alle auto's het dash. Ik heb dan wel 1200.Fragbeestje schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:16:
[...]
Denk dat dit om te racen verloren screen real estate is.
Heb ergens een beetje spijt van m'n 1920x1080 keuze (sinds gisteren) omdat ik de metertjes van die nascar bakken niet in het oog kan houden. Zo kan ik niet zien of hij heet loopt. maar die bakken zijn toch gemaakt om te verneuken![]()
En hier zal wel iets op te vinden zijn![]()
Denk dat je met 3 schermen in portrait mode ook niet heel veel viewrange zal hebben aan de linker- en rechterzijde... wat toch wel het pluspunt is van de hele opzet.
voor flightsims zal het misschien iets leuker zijn maar dan ga je beter 5 schermen in portrait mode zetten
Verwijderd
Hangt een beetje van de slip angle af. Ik hoop altijd na het insturen de rest van de bocht het stuur in het midden te kunnen houden. Met name bij de langzamere wagens merk je heel vlot of je last hebt van de wrijving van de bandjes .Fragbeestje schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:56:
Dat driften kost meestal wel tijd![]()
Voor de tourist trophy mensen. Had em aleens gepost, maar dit was m'n set gisteren: setup
de eerste 2 misschien ronden wat tricky, daarna kun je lekker stampen.
Ik heb wel 1920 x 1200 schermen, maar zie die metertjes ook niet/nauwelijks (volgens mij zitten die belangrijke meters ook nog eens op de onderste rij overigens)
iSpeed heeft helaas geen temperatuur info Niel
koop een 4e mini monitor en zet hier een dashsoftware opFragbeestje schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:16:
[...]
Denk dat dit om te racen verloren screen real estate is.
Heb ergens een beetje spijt van m'n 1920x1080 keuze (sinds gisteren) omdat ik de metertjes van die ...
ik heb een lilliput touch screen gekocht
Een flip om de lengte-as gedaan omdat iemand achteruit de baan op rolde.
Hoe maak je van een stukje replay een YT video?
Daarvoor ook al bij iemand naar binnen gereden op het begin van het rechte stuk. 11 incs totaal viel me nog mee.
[ Voor 17% gewijzigd door Olaf van der Spek op 25-09-2013 19:56 ]
Of zoiets. Misschien koop ik ook een klein beeldscherm voor een dashboard. Die van IDUU (of zo) is best leuk. Alleen met AirDisplay op een telefoon werkt toch net niet lekker.dabelg schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:24:
[...]
koop een 4e mini monitor en zet hier een dashsoftware op
ik heb een lilliput touch screen gekocht
Komende build misschien een update voor NTM5?
Eric HudecAlthough there will be no direct update to the L49 tires specifically, we've made some good progress on a number of outstanding v5 model issues. One of those being high speed stability. For instance, the Andretti straight at Mosport will behave a little bit more like a straightaway as opposed to a bunch of tricky kinks!
[ Voor 33% gewijzigd door Niellie41 op 25-09-2013 20:22 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dan moet ik maar eens wat goeie Dashsoftware opzoeken / vergelijken.
ivm de auto's met een centrale as : die vreemde reacties had je ook vaak met de Ford GT van enkele seizoenen geleden, voornamelijk bij trage bochten. Nu is hij al een heel pak beter maar toch voelt hij nog niet helemaal super aan.
Ik heb dan met NTM nog nooit echt een goed gevoel gehad. Vond het altijd een pak vreemder aanvoelen dan OTM (wat ik nog net meegemaakt heb) tot nu NTM 5 uitgekomen is op die skippy. Vind het zelfs zo veel beter dat ik nu voornamelijk in de skip rijd en wel wacht tot de andere leuke wagentjes dit ook krijgen.
Ik kan dan ook al niet goed wachten tot die kever uitkomt. (hopelijk samen met crashurst)
Moet wel zeggen dat ik Linear FFB opnieuw heb uitgeschakeld bij de meeste auto's. Tijdje geleden kwam ik echt niet goed rond met de Ford GT en ik had een heel vreemde feeling met de FFB. Had de linear mode even uitgeschakeld en het voelde allemaal veel beter aan. Sindsdien test ik het per auto even uit.
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Ik had de service al een keer herstart, de pagina een keer of 100 gerefreshed, maar het knopje bleef grijs...Olaf van der Spek schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:22:
Laatst crashte mijn hele PC. Na opnieuw opstarten kon ik de race vanuit de pits weer hervatten.
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Pas na een reboot van m'n pc kon ik opnieuw joinen.
Het vreemde was dat ik de instellingen nooit gewijzigd had en ook met 60 auto's al op Spa had gereden zonder problemen. Na een of andere update was het blijkbaar teveel gevraagd van m'n pc met 40 auto's op de grid op Spa. Settings omlaag geschroefd en probleem was verholpen.
Heb je enkel crashes nadat je op warmup geklikt hebt of heb je wel meer random crashes met iracing of andere games?
Ik gebruik deze SW: http://www.z1simwheel.com/dashboard/trybuy.cfmFragbeestje schreef op donderdag 26 september 2013 @ 08:48:
Thanks voor de schermpjesinfo! Vraag me nu alleen wel af of m'n hobby niet uit de hand aan het lopen is, als ik dan al (bijna) evenveel schermpjes heb als Joep![]()
![]()
Dan moet ik maar eens wat goeie Dashsoftware opzoeken / vergelijken.
De prijs is best pittig, maar werkt prima. Je kan ook een tweede maal de SW opstarten en dan bv het circuit tonen met erop aangegeven waar iedereen rijdt. En zelfs een derde maal met bv alleen maar de tijden. Etc..
Ik had ook het optionele scherm in gebruik, maar dat ligt nu even werkeloos in een hoek.
Dat is een 480 x 234 ding, dat wil je toch niet? Koop gewoon een (tweedehands) monitor erbij.Niellie41 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:12:
Of zoiets. Misschien koop ik ook een klein beeldscherm voor een dashboard. Die van IDUU (of zo) is best leuk. Alleen met AirDisplay op een telefoon werkt toch net niet lekker.
+1 zalige software heb deze ookJoepW schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:52:
[...]
Ik gebruik deze SW: http://www.z1simwheel.com/dashboard/trybuy.cfm
De prijs is best pittig, maar werkt prima. Je kan ook een tweede maal de SW opstarten en dan bv het circuit tonen met erop aangegeven waar iedereen rijdt. En zelfs een derde maal met bv alleen maar de tijden. Etc..
Ik had ook het optionele scherm in gebruik, maar dat ligt nu even werkeloos in een hoek.
die kleine dingen is handiger ja die plak je met velcro op het stuur base en dan heb je bijna zoiets als een echte motec.Olaf van der Spek schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:31:
[...]
Dat is een 480 x 234 ding, dat wil je toch niet? Koop gewoon een (tweedehands) monitor erbij.
ik heb voor en lilliput gekozen omdat deze 1920*1080 @60HZ draaide
was beter voor mijn Nv surround als 4de scherm (nvidia heeft automatisch 4th screen support in surround) waardoor ik geen geprul heb met profiles enz.
Tweede race ging nog slechter. 20 incs, merendeel eigen schuld (off track enzo). HPDs die in willen halen maken me zenuwachtig en die baan is al zo smal. Heb het idee dat ik meer achteruit dan vooruit kijk. Hoe kun je hier het beste mee om gaan?Olaf van der Spek schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:55:
Daarvoor ook al bij iemand naar binnen gereden op het begin van het rechte stuk. 11 incs totaal viel me nog mee.
Gelukkig niet al te lang zonder monitor nou. Vanavond kan ik helaas niet mee doen.
[ Voor 37% gewijzigd door Niellie41 op 26-09-2013 12:19 ]
Probleem was ook dat van een groene waas over het scherm.
Na het scherm 4 keer te hebben vervangen door een exemplaar dat telkens een ander mankement had en het niet meeleveren van kabels (ook al moest ik de oude er zeker bij doen als ze hem kwamen ophalen) heb ik er de brui aan gegeven en besloten nooit nog iets van LG aan te schaffen.
Maar uit ervaring weet ik al wel dat het bij Dell meestal wat beter verloopt
Balen Niel!Niellie41 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:17:
Vanavond kan ik helaas niet mee doen.
Is er vanavond iets met GoT te doen? Kan niks vinden in de TS namelijk
Denk dat de meeste weer aan het oefenen zijn voor de toerist trophy..Arfman schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:51:
[...]
Balen Niel!
Is er vanavond iets met GoT te doen? Kan niks vinden in de TS namelijk
Zag gisteravond eindelijk de aankondiging van de nieuwe gpu van AMD. kan ik eindelijk het laatste stukje (oude) hardware vervangen. Nu nog een 5870 die zwaar overgeklokt is.
wel leuk wat AMD gedaan heeft met mantle. denk dat de future AMD is !!!back2basic schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:55:
[...]
Denk dat de meeste weer aan het oefenen zijn voor de toerist trophy..![]()
Zag gisteravond eindelijk de aankondiging van de nieuwe gpu van AMD. kan ik eindelijk het laatste stukje (oude) hardware vervangen. Nu nog een 5870 die zwaar overgeklokt is.
iemand een 680 4gb overkopen ?
Ow ja .. da's met de MX-5 .. not my cup of teaJoepW schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:56:
No GoT activiteit. Wel vrije training van de Tourist Trophy (DRNL)
Vanavond de Radical maar weer eens loslaten op Silverstone .. International is best een geinige layout
Verwijderd
Ik heb ook altijd AMD gehad in mijn systemen de laatste jaren maar het eerste wat ik altijd doe is de koeler eraf slopen en vervangen voor eentje die beter koelt.themac1983 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:15:
eerst zien dan geloven. Ik heb altijd AMD gehad (meer bang for buck princiepe) maar ze worden toch ALTIJD heel erg warm bij mij. Kan me haast niet voorstellen dat dat hier geen issue gaat opleveren.
Ik heb zo'n universele amd gpu waterblock en die gaat al 2 generaties mee(HD6xxx en HD7xxx) , ideaal.themac1983 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:15:
eerst zien dan geloven. Ik heb altijd AMD gehad (meer bang for buck princiepe) maar ze worden toch ALTIJD heel erg warm bij mij. Kan me haast niet voorstellen dat dat hier geen issue gaat opleveren.
Trouwens, had je de video van J.Petterson gezien? Blijkbaar krijg je een penalty bij de volgende race vanwege die bump bij de start.
|2600k|Asus 290|
Schaam je niet... Ik heb er 1 uur langer over gedaan...NickThissen schreef op donderdag 26 september 2013 @ 19:36:
Kom ik er nou serieus net na meer dan 2 jaar achter dat je met Shift+click in de setup stapjes van 5 kunt maken????Handig..
Idd handig
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
HandigNickThissen schreef op donderdag 26 september 2013 @ 19:36:
Kom ik er nou serieus net na meer dan 2 jaar achter dat je met Shift+click in de setup stapjes van 5 kunt maken????Handig..

En ik na 3+ jaar...NickThissen schreef op donderdag 26 september 2013 @ 19:36:
Nice setup, lekker stabiel,Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:11:
neem gewoon 7, heb ik ook maar gedaan ... heeft wel wat onderstuur als gevolg (zit nu op 2/3 perch) maar daarmee staat mijn opt wel .4 lager als gisteren aan het begin ... veel tijd zit hem in aanremmen en gebruik maken van curbs
edit : +setup
Mooie 2e plek met 1 inc
http://members.iracing.co...nid=9205935&custid=125829
tijden kan natuurlijk wat beter
|2600k|Asus 290|
Even late reactie: maar alleen na warmup, maar twee weken geleden bijvoorbeeld ook als ik wilde trainen bij de Tourist Trophy, is toen twee keer op een avond voorgekomen. Bij andere games eigenlijk nooit gezien. Qua prestaties zou het allemaal moeten werken, ik heb 'm gelimiteerd op 100fps en het komt er nauwelijks onder, waar ik ook rijd. Maar mijn laadtijden zijn ook zo rond de 3 minuten voordat ik daadwerkelijk kan beginnen te rijden. Ook Alt+Tab switchen naar bureaublad en weer terug, duurt met gemak dan meer dan een minuut voor ik weer beeld heb (geluid hoor ik wel). Het maakt de iRacing ervaring er niet beter op allemaal...Fragbeestje schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:27:
De crashes die ik had met iRacing kwamen na het laadscherm en waren te wijten aan de grafische instellingen die te hoog stonden.
Pas na een reboot van m'n pc kon ik opnieuw joinen.
Het vreemde was dat ik de instellingen nooit gewijzigd had en ook met 60 auto's al op Spa had gereden zonder problemen. Na een of andere update was het blijkbaar teveel gevraagd van m'n pc met 40 auto's op de grid op Spa. Settings omlaag geschroefd en probleem was verholpen.
Heb je enkel crashes nadat je op warmup geklikt hebt of heb je wel meer random crashes met iracing of andere games?
Wat zijn je system specs? Heb je je ram en hd al eens gecontroleerd?
Misschien iracing eens opnieuw installeren?
edit : of je temperaturen eens monitoren. Hoge temps kunnen er ook voor zorgen dat het een en ander teruggeschroefd of gestopt wordt.
[ Voor 17% gewijzigd door Fragbeestje op 27-09-2013 08:35 ]
AMD Phenom II x4 965 black edition, draaiend op iets van 4GHz (via automatische overclockfunctie van moederbord), 8GB RAM, Asus EAH6870 1GB grafische kaart, OCZ Agility 3 SSD als systeemdisk, iRacing staat op een 7200rpm disk waar ik verder geen issues mee heb.Fragbeestje schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 08:31:
Dat zijn wel hele lange laadtijden. Die had ik zelfs niet met mijn oude pc met m'n 5400 toeren harde schijfje... Ook het switchen met alt-tab was met m'n oude gebakje maar iets van een seconde of twee.
Wat zijn je system specs? Heb je je ram en hd al eens gecontroleerd?
Misschien iracing eens opnieuw installeren?
edit : of je temperaturen eens monitoren. Hoge temps kunnen er ook voor zorgen dat het een en ander teruggeschroefd of gestopt wordt.
Wat ik wel nog vermoed wat nog een issue zou kunnen zijn (maar dat verklaart het Alt+Tab verhaal nog niet), is dat mijn Documents folder (en dus de iRacing user settings) op het netwerk staat (Windows Home Server 2011), maar volgens mij kun je die map van iRacing niet verplaatsen zonder meteen je hele Documents folder naar je lokale schijven te verplaatsen en dat wil ik nu net niet...
Ook als je alt-tab gebruikt kan het zijn dat hij opnieuw data gaat ophalen van je documents folder en dus ook van de server
Waarom werk je op die manier als ik vragen mag?
Hier worden de documents & settings van belangrijke pc's met robocopy naar een server gekopieerd, dus alles draait lokaal maar er is wel een backupje van op de server.
Dat is qua specs redelijk vergelijkbaar met wat ik in mijn vorige pc had zitten, en daar laadde iRacing toch wel beduidend sneller opMetalfreak schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:14:
[...]
AMD Phenom II x4 965 black edition, draaiend op iets van 4GHz (via automatische overclockfunctie van moederbord), 8GB RAM, Asus EAH6870 1GB grafische kaart, OCZ Agility 3 SSD als systeemdisk, iRacing staat op een 7200rpm disk waar ik verder geen issues mee heb.
Wat ik wel nog vermoed wat nog een issue zou kunnen zijn (maar dat verklaart het Alt+Tab verhaal nog niet), is dat mijn Documents folder (en dus de iRacing user settings) op het netwerk staat (Windows Home Server 2011), maar volgens mij kun je die map van iRacing niet verplaatsen zonder meteen je hele Documents folder naar je lokale schijven te verplaatsen en dat wil ik nu net niet...
Het feit dat iRacing mappen van het netwerk moet lezen kan wel een verklaring zijn. Volgens mij zou je mbv symlinks dat wel moeten kunnen oplossen, maar de details ken ik daar ook niet van. Ik heb zelf mijn documents map welliswaar verplaatst, maar wel naar een lokale harddisk.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Was vorige week iig zeer leuk en met 15 man een mooi veld. Wat tweakers van hier erbij zou ook leuk zijn denk ik. Zelf al wel geoefend deze week op Suzuka en het is goed te doen. Zelfs leuker dan ik verwachte op deze baan. Zit nu iig op een 2.07 laag en een 2.06 moet er nog wel inzitten volgens mij.
League joinen kan hier:
http://members.iracing.co.../LeagueView.do?league=727
Ik heb echt bijna exact dezelfde specs en bij mij duurt het echt niet zolang als dat jij aangeeftMetalfreak schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:14:
[...]
AMD Phenom II x4 965 black edition, draaiend op iets van 4GHz (via automatische overclockfunctie van moederbord), 8GB RAM, Asus EAH6870 1GB grafische kaart, OCZ Agility 3 SSD als systeemdisk, iRacing staat op een 7200rpm disk waar ik verder geen issues mee heb.

gaat wel mklink... symbolische link leggen in windowsMetalfreak schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:14:
[...]
maar volgens mij kun je die map van iRacing niet verplaatsen zonder meteen je hele Documents folder naar je lokale schijven te verplaatsen en dat wil ik nu net niet...
Omdat ik eigenlijk gewoon zo weining mogelijk lokale data op mijn PC wil hebben staan. Op mijn servertje weet ik dat het gewoon altijd redundant wordt opgeslagen zonder dat mijn PC daarvoor op bepaalde tijdstippen aan moet staan om synchronisatiescripts te draaien waarbij je weer kans hebt op synchronisatieverschillen.Fragbeestje schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:24:
Dat is wel het enige aan de hele setup dat volgens mij wel mee aan de oorzaak kan liggen.
Ook als je alt-tab gebruikt kan het zijn dat hij opnieuw data gaat ophalen van je documents folder en dus ook van de server
Waarom werk je op die manier als ik vragen mag?
Hier worden de documents & settings van belangrijke pc's met robocopy naar een server gekopieerd, dus alles draait lokaal maar er is wel een backupje van op de server.
Ik ga eens proberen om via mklink die map te verplaatsen naar een andere schijf, vanavond of morgen eens wat experimenteren...
Klinkt allemaal leuk, maar ik kan die auto echt niet 16 ronden op het asfalt houden. Misschien met heel veel oefening maar ik heb al 2 a 3 series waar ik met enige regelmaat in rijd en merk nu al dat ik eigenlijk oefening tekortkom om vooraan mee te kunnen doen.DutchDevil79 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:34:
Vanavond weer een race met de Lotus49 in de Old bastards league. 16 rondjes op Suzuka deze keer. Ongeveer 35 minuten dus moet ook voor Joep te doen zijn.![]()
Was vorige week iig zeer leuk en met 15 man een mooi veld. Wat tweakers van hier erbij zou ook leuk zijn denk ik. Zelf al wel geoefend deze week op Suzuka en het is goed te doen. Zelfs leuker dan ik verwachte op deze baan. Zit nu iig op een 2.07 laag en een 2.06 moet er nog wel inzitten volgens mij.
League joinen kan hier:
Het is in league verband dus je verliest er niks mee aan SR en IR. Kom je niet rond in practise kan je altijd nog kiezen om achteraan te starten of gewoon de race te laten schieten.Arfman schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:01:
[...]
Klinkt allemaal leuk, maar ik kan die auto echt niet 16 ronden op het asfalt houden. Misschien met heel veel oefening maar ik heb al 2 a 3 series waar ik met enige regelmaat in rijd en merk nu al dat ik eigenlijk oefening tekortkom om vooraan mee te kunnen doen.
Ik vind de Lotus49 iig best goed te doen. Zeker nu met de nieuwe setups die in Iracing staan. Beetje oppassen met je gas alleen. En meerdere mensen maken wel is een foutje dus als je een keer wat tijd verliest met een uitglijder hoeft dat nog niet fataal te zijn voor je race resultaat.
Yeah en terecht hoor was een stomme actie. Ik stuur hem zo een bericht met of ik uit de pits zal starten volgende race.Bullus schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:13:
[...]
Ik heb zo'n universele amd gpu waterblock en die gaat al 2 generaties mee(HD6xxx en HD7xxx) , ideaal.
Trouwens, had je de video van J.Petterson gezien? Blijkbaar krijg je een penalty bij de volgende race vanwege die bump bij de start.
GZ met je 2e plek in de skippy
En getest en werkt niet. Je kunt niet verwijzen naar een netwerkschijf namelijk...Metalfreak schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:52:
[...]
Omdat ik eigenlijk gewoon zo weining mogelijk lokale data op mijn PC wil hebben staan. Op mijn servertje weet ik dat het gewoon altijd redundant wordt opgeslagen zonder dat mijn PC daarvoor op bepaalde tijdstippen aan moet staan om synchronisatiescripts te draaien waarbij je weer kans hebt op synchronisatieverschillen.
Ik ga eens proberen om via mklink die map te verplaatsen naar een andere schijf, vanavond of morgen eens wat experimenteren...
Denk dat dat een rechten kwestie is. Heb het ook gehad met een programma op de zaak. Weet alleen niet meer hoe ik het opgelost had. Je kon toen het programma niet installeren op een network drive, zelfs niet als hij gemapped was, maar dat had dus met de nieuwe rechten in Windows 7 te maken.Metalfreak schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:29:
[...]
En getest en werkt niet. Je kunt niet verwijzen naar een netwerkschijf namelijk...
/edit: misschien helpt dit volgende:
http://community.spicewor...rogram-to-a-network-drive
[ Voor 11% gewijzigd door Speedy55 op 27-09-2013 21:50 ]
Is die nu wel echt?
Edit:
Ja inderdaad! Mooi. Weer een grote baan erbij. Nu nog meer Europese banen.
Al is het wel de meest sfeerloze baan in heel VS. Damn Tilke.
[ Voor 25% gewijzigd door Niellie41 op 27-09-2013 22:06 ]
Ben wel blij met COTA. Leuke baan en goed voor de F1.
Ik heb nu een X4 965 met een 6950 2gb met 8gb DDR3. Hoeveel verschil zou het maken als ik naar een FX8350 processor zou gaan betreft framerate?
BTW, gefeliciteerd Ruud, wist je dat ook Mika Hakkinnen jarig is op dezelfde dag als wij?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Fuelke schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 07:47:
Ik zat de WEC race te kijken op COTA en ik dacht, dit zou nog wat zijn voor iRacing
BTW, gefeliciteerd Ruud, wist je dat ook Mika Hakkinnen jarig is op dezelfde dag als wij?
Idem!
@Ruud: wat ik zo aan benchmarks op het internet zie zou het best wel een verschil maken. Hij schijnt ook goed te overklokken te zijn, voor het extra beetje oempf... Videokaart is nog vrij redelijk, dus daar zou ik op dit moment niet teveel aan doen, zeker ook omdat iRacing nog steeds meer op CPU dan op gpu leunt. Ik denk dat de performance winst per euro op dit moment in het voordeel van een nieuwe cpu is.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Alleen niet te ver over de kerbs gaan. Anders krijg je dit:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3203637.page
Als ik het goed heb gaat de server open om 10 uur, en de race start om 12 uur (30 rondjes).
Ik heb vorige week gevraagd en er zijn veel mensen van EU (en zelfs US) die meedoen en dat gaf weinig problemen. Het is maar een langzame auto die nooit snel van richting veranderd dus de netcode werkt vrij goed.Niellie41 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:04:
Zijn die races van OSR niet op een AUS server? Dan lijkt het mij bijna niet te doen.
Helaas zie ik wel nu dat het 65 rondjes zijn ipv 30

Darin GangiPresenting an interview with iRacing.com president Tony Gardner. Shaun Cole sits down with Tony via Skype and talks about the past present and future of iRacing.
Topics include:
The scanning of Circuit of The Americas, The new Porsche RUF with new screenshots, Bathurst update with a new screenshot, Information about driver swaps, and also talk of iRacing on future consoles. He also talks about future tech tracks, motorcycle simulation and 4 wheel cars.
All this and more on this episode of Opinion Nation on Inside Sim Racing. We hope you enjoy the show !
Ik zit nu op 9 minuten en er zit leuke inside info in.
Driver swaps: vanaf 15:00 min
edit:
- New Jersey Motorsport Park (nee, niet de straten circuit die toch nooit komt) is de volgende Tech Track.
- Ruf krijgt dus 3 versies. De 4WD komt misschien later. De 'cup' versie krijgt minder pk (Porsche 911 GT3 Cup?)
- Driver swaps niet in komende build, maar wel bijna klaar. Team van max. 6 man kan de race joinen.
- In de toekomst misschien gedeeltelijk modden? Niet zoals rFactor, maar ik vermoed wel specs van auto's kunnen aanpassen.

En Tony zei dat Bathurst het grootste project tot nu toe was. Dan moet COTA appeltje eitje zijn.
[ Voor 119% gewijzigd door Niellie41 op 28-09-2013 18:14 ]
Dit topic is gesloten.