iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.720 views

Onderwerpen

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Nee is al uit, kost paar tientjes dacht ik.

Oh ja, vanavond maar eens NEO proberen :+ Pas 3 rondjes gedaan, tijd geleden hadden we de grand-am (Riley DP) geoefend op Montreal en toen had ik een super setup maar die heb ik natuurlijk weer niet opgeslagen...... Heeft iemand die toevallig nog? O-) Volgens mij Joep en Rudy waren er in ieder geval bij (nog meer maar weet niet meer wie). Heb er ook een van Jorn Jens ofzoiets maar die is zo enorm overstuurd, daar krijg ik niet eens een outlap mee klaar 8)7

Mijn iRacing profiel

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik had hem niet geupload en ook niet gesaved, maar in dropbox stond ie nog in het iSpeed archief. Ik hoop dat dit de goeie is: https://dl.dropboxusercon...27%5EJoep%20Willemsen.sto

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• NickThissen
Thanks, dat zal hem dan wel zijn, of in ieder geval iets in de buurt :)

Vanavond (als ik er eindelijk een keer aan denk) ga ik dat iAppStarter eens proberen, als het goed is kan dat alle randapplicaties zoals iSpeed automatisch openen zodra je iRacing opent, dan kan ik het ook niet meer vergeten :+

Mijn iRacing profiel

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:49

Arfman

Drome!

themac1983 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:11:
Misschien dat ik A3 ook maar eens moet binnen trekken. Is nog alpha toch? Is deze gewoon vrij toegankelijk?
Waarschuwing: als je niet bereid bent om uren en uren in 1 missie te steken, en het niet erg vind om na een hike van een half uur tot een uur met 1 schot gedood te worden, dan is het wel een leuk spel. Ik heb het 5 uur gespeeld en toen gedeinstalleerd, mij allemaal veel te traag en (nog steeds) te buggy.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Arfman schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:58:
[...]

Waarschuwing: als je niet bereid bent om uren en uren in 1 missie te steken, en het niet erg vind om na een hike van een half uur tot een uur met 1 schot gedood te worden, dan is het wel een leuk spel. Ik heb het 5 uur gespeeld en toen gedeinstalleerd, mij allemaal veel te traag en (nog steeds) te buggy.
Ik heb arma II (ooit voor DayZ gekocht tijdens een sale) dus ik weet ongeveer wat me te wachten staat :P Inderdaad 1 uur plannen, 2 uur proberen uit te voeren, 1 gast niet opmerken EN weer opnieuw :P

I-racing Profile

Verwijderd

themac1983 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:02:
[...]

Ik heb arma II (ooit voor DayZ gekocht tijdens een sale) dus ik weet ongeveer wat me te wachten staat :P Inderdaad 1 uur plannen, 2 uur proberen uit te voeren, 1 gast niet opmerken EN weer opnieuw :P
trial on error :) is ook zo met setuppen trouwens :+ ... ik ben voor setuppen dus ook pro ARMA 3 :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@Jos: Ik kon het niet laten om de mp3 ff op te zoeken van The 7th Guest:
https://dl.dropboxusercon...7/topic_2013_s3/Hello.mp3 ;)

Verwijderd

ik skip NEO pre-Q, hoofdpijn tot en met ... pffff frustrerend ... ik ga maar is lekker vroeg onder de wol :(

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
JoepW schreef op woensdag 18 september 2013 @ 18:25:
@Jos: Ik kon het niet laten om de mp3 ff op te zoeken van The 7th Guest:
https://dl.dropboxusercon...7/topic_2013_s3/Hello.mp3 ;)
That's soooo nineties :) :)

• NickThissen
Weer een update bij iRacing? Dat heb ik gemist... Waarvoor?

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb geen meldingen ontvangen voor de boel plat ging via het memberforum. Dus dunno ;(

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:29
Hmm wilde net wat oefen rondjes gaan rijden in de SM op zandvoort... krijg je dat update scherm voor je neus

Hopen dat het niet te lang duurt

edit: up alweer

[ Voor 6% gewijzigd door ramsho op 18-09-2013 22:05 ]

(Mijn iRacing Profiel)

• Arfman

Arfman

Drome!

Stuur is terug van Fanatec *O* Voelt goed aan, ratel is weg. Morgen beter proberen. Neo sla ik weer over, noodgedwongen. Zondag de woonkamer leeghalen in verband met een nieuwe vloer, dus geen tijd. Jammer, het is me kennelijk niet gegund :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fanatec heeft nieuwe drivers gepubliceerd: http://eu.fanatec.com/ind...support/faq/details&id=35

• Arfman

Arfman

Drome!

Drivers al geprobeerd Joep?

Net een ubersaaie race gehad met de Radical op Oulton. Auto's voor me waren sneller, auto's achter me waren langzamer. 4e geworden en weer boven de 2500 iR, maar :z

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nee nog geen tijd gehad. dat wordt waarschijnlijk morgen.

• strifejahh
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-02 14:58
En weer een race vroegtijdig geeindigd omdat iemand voor me crasht en gewoon de baan weer op gaat... ik stop er voorlopig maar mee dit is gewoon niet leuk meer.

iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 16:18

DutchDevil79

I race, therfore I am

http://members.iracing.co.../LeagueView.do?league=727

Dis misschien wel een leuke league voor mensen die de Lotus49 willen rijden maar hun SR (en IR) niet willen verliezen. Rijden op Vrijdag avond om 20:00 uur (onze tijd) en op Zondag om 18:00 een race met de Lotus49. Die op Vrijdag is met tracks van officiële schema. Op Zondag wat leuke andere zoals Poconno en Mid Ohio.

iRacing Profiel

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:41

seninha

god's right foot

strifejahh schreef op donderdag 19 september 2013 @ 20:22:
En weer een race vroegtijdig geeindigd omdat iemand voor me crasht en gewoon de baan weer op gaat... ik stop er voorlopig maar mee dit is gewoon niet leuk meer.
Het is nooit leuk om er af gereden te worden, maar als ik jou rondjes bekijk zie ik ook alleen maar incidenten.

Zou misschien beter zijn om voor je aan een wedstrijd gaat deelnemen er voor te zorgen dat je het rijden zelf onder controlle heb.
Dan komen de resultate vanzelf wel.

Zodra je de baan en vooral de auto goed onder de knieen heb dan kun je via een qualificatie er voor zorgen dat je wat meer naar voren start.(als 27ste starten is niet altijd een pretje)

Stoppen kun je altijd nog ;) .

iRacing Profile Flickr

• strifejahh
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-02 14:58
Post wel een keer een replay/filmje kan je zelf oordelen.

[ Voor 140% gewijzigd door strifejahh op 19-09-2013 22:46 ]

iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je begrijpt het niet ;)
Natuurlijk, anderen zijn niet heilig, maar je hebt het toch voor een groot deel zelf in de hand.
Welke serie rij je? Rookie MX5? :p
Als je iemand van de baan af ziet gaan moet je er rekening mee houden dat die misschien (niet zo netjes) de baan weer op gaat (of spint).

[ Voor 85% gewijzigd door Olaf van der Spek op 19-09-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Jup, ik weet dat het nu nog niet zo voelt strifejahh, maar heel veel incidenten zijn nog te voorkomen. Post maar eens wat replays, dan kijken we met je mee.

Het wordt pas echt vervelend als je verder komt en je bent je b.v. aan het voorbereiden op de race van de week (zgn. SoF race) en daar wordt je er in bocht 1 afgetikt. Dat had ik een tijd terug in de Radical, iemand voor me spinde in bocht 1, ik kon ontwijken maar stond compleet vast tussen gecrashte auto's. Dat duurde 20 seconden voordat iedereen weg was, race over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Gister in de skip mosport gereden.
Laatste ronde in gevecht naar een pos4, ik was een sec sneller dus kon hem naar toe rijden.
Bij de langzaamste bocht spinde pos3 en wij kwamen eraan rijden. Vlak voordat we aan kwamen rijden ging ie de baan weer op. Pos 4 aan de buitenkant en ik aan de binnenkant...ik moest remmen en stopte voor hem net op tijd, waardoor ik pos4 niet meer kon inhalen.. |:(
Zit te denken om een protest in te dienen...zal later ff replay posten.

[ Voor 8% gewijzigd door Bullus op 20-09-2013 08:55 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Ik had gister avond ook wel een nare ervaring, SM op zandvoort.
Nog geen tijd gehad voor Quali, dus maar gewoon gestart om 19:45 uur.
Bocht 1 stroopt lekker op, en de persoon achter me had een paar lege plekken voor zich bij de start, en kwam dus veel te snel aan, bam weg linker achter wiel.
repair niet meer mogelijk, en einde race. En hij reed gewoon door (is wel uitgevallen uiteindelijk)

Geen excuus van die kerel, niets, protest ingediend maar afgewezen, volgens iracing was er niemand schuldig ?!? Dat blijft wel slap van ze, in de replay zie je ook duidelijk dat hij eerst remt, en dan zijn rem weer los laat ??

Maargoed hoort erbij, dwazen rijden altijd wel mee, gewoon zien te voorkomen inderdaad, in mijn geval dus qualificeren of uit de pits starten.

[ Voor 4% gewijzigd door ramsho op 20-09-2013 08:54 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:13
Wat voor tijden rijden jullie in de skip op Mosport? Ik kom met moeite aan een 1:33:8 en optimal zit er maar 2 tienden onder.
Die tijden zitten redelijk goed als ik de resultaten van een practice sessie zo bekijk, maar ik weet niet goed waar ik een 1:33:2 vandaan zou moeten halen.

Het zal toch goed genoeg moeten zijn om hopelijk dit weekend eens een raceje mee door te nemen.

en Joep, drivers al getest? :+

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Ik report vrijwel nooit maar gisteren was ik het zo zat. Bij een oval race zat iemand gewoon te wachten tot de betreffende auto aankwam (ze waren beide betrokken bij een crash een ronde geleden) en kwam toen vol naar boven om die auto te raken. Ik kon ze niet meer ontwijken en knalde dik op..

Binnen 2 uur was er in ieder geval wel iets meegedaan kreeg ik te horen van iRacing. Jammer genoeg kan je niet zien wat. Maar zolang niemand report gaat er natuurlijk helemaal niks gebeuren :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Fragbeestje schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:34:
Wat voor tijden rijden jullie in de skip op Mosport? Ik kom met moeite aan een 1:33:8 en optimal zit er maar 2 tienden onder.
Die tijden zitten redelijk goed als ik de resultaten van een practice sessie zo bekijk, maar ik weet niet goed waar ik een 1:33:2 vandaan zou moeten halen.

Het zal toch goed genoeg moeten zijn om hopelijk dit weekend eens een raceje mee door te nemen.

Je tijd is idd redelijk goed |:( , hier een overzicht van een hoge SOF van gister.
http://members.iracing.co...nid=9154785&custid=125829

Ik rij zelf een 1.36.xx -O-

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEO maar laten vallen dus wegens wat miserie met tijd vrij te maken (ook terug matchen tennistornooi, hopelijk de laatste :) ), gisteren eens snel de radical ingekropen ... ik geraakte geen meter vooruit .. 1.21.0 ... kwam zelfs niet aan mijn tijd van S1 1.20.8 ... zelfs op lage fuel lukte het niet terwijl er gasten waren die ff doodleuk 1.20.3 reden ... waren mss wel aan het hotlappen maar dan nog .... nouja er zijn zo van die dagen helaas |:( :F :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Wij hadden Dinsdag ook die tijden volgens mij. Dus moet je mee kunnen doen lijkt mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Och Bert, ik zit nog in de hoge 1.20-ers met de Radical. Lager kom ik ook niet echt, ik steek die tijd liever in races rijden dan eindeloos oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:28:
Och Bert, ik zit nog in de hoge 1.20-ers met de Radical. Lager kom ik ook niet echt, ik steek die tijd liever in races rijden dan eindeloos oefenen :)
i know, paar weken geleden ook even in de skip gestapt om een race te rijden ... en die was best nog vermakelijk ook :) ... zou het beter ook wat meer doen .... probleem is dat ik niet zomaar van auto kan switchen zonder er eerst wat in rond gereden te hebben ... moet altijd minstens 1-2u gereden hebben voor ik een beetje consistent word ... nouja we zullen wel zien wat het weekend brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

DutchDevil79 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:26:
http://members.iracing.co.../LeagueView.do?league=727

Dis misschien wel een leuke league voor mensen die de Lotus49 willen rijden maar hun SR (en IR) niet willen verliezen. Rijden op Vrijdag avond om 20:00 uur (onze tijd) en op Zondag om 18:00 een race met de Lotus49. Die op Vrijdag is met tracks van officiële schema. Op Zondag wat leuke andere zoals Poconno en Mid Ohio.
Hosting van Vrijdag is up. ik ben iig van de partij. 20 rondjes op Phillips Island. Met te doen zijn. Is ook niet zo lang als de officiële races. Aardig wat bekende namen ook van Lotus79 community volgens mij.

iRacing Profiel

• themac1983

1.33.2 zijn de echt snelle jongens Met 1.33.8 kom je volgens mij in de hogere splits al aardig ver, ik zit net als Bullus rond de 1.35-36 en dan heb ik al grote moeite om hem op de baan te houden 16 laps :P

I-racing Profile

Verwijderd

idem probleem 1.33.7 is max dat ik eruit haal nu op 19l en heb geen idee of ik weer klik minder fuel mee moet zoals in montreal .... nouja mss doe ik vanavond even snel raceje mee als het lukt

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
GoT Programma Verandering
Vanwege de zeer lage opkomst de laatste weken op de dinsdagavond zal deze met de invulling van vaste trainingsavond vervallen.
Wel zijn we van plan om af en toe op 'n nader te bepalen dag van de week een fun race te organiseren. We zullen proberen dergelijke race één week van te voren aan te kondigen!

Ideeën zijn welkom!

• themac1983
JoepW schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:21:
GoT Programma Verandering
Vanwege de zeer lage opkomst de laatste weken op de dinsdagavond zal deze met de invulling van vaste trainingsavond vervallen.
Wel zijn we van plan om af en toe op 'n nader te bepalen dag van de week een fun race te organiseren. We zullen proberen dergelijke race één week van te voren aan te kondigen!

Ideeën zijn welkom!
figure 8 :P

I-racing Profile

Verwijderd

Weet iemand ook hoe je met de MX-5 cup de spoilers kunt afstellen?

Ik wil gewoon een offline practice doen en dan zelf de MX-5 Cup afstellen.
Spoilers wat omlaag en wat fuel er uit halen?

:)

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Ehm... Welke spoilers?

Verwijderd

de mx 5 heeft dus gewoon geen spoilers.
ik dacht echt dat je dat kon afstellen met de setup.

fuel kun je er wel uithalen met de setup, zo ben je net wat lichter.
scheelt weer een paar tienden met de rondetijd.

• NickThissen
Je kunt toch gewoon zien aan de auto dat hij geen spoilers heeft? :p Als een auto die heeft kun je ze (meestal) wel afstellen natuurlijk.

En in de MX-5 maakt de fuel niet zo veel uit, met meer fuel rijdt hij zelfs beter meestal, afhankelijk van de baan win je of verlies je tijd met minder fuel.

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Mocht iemand niks te doen hebben, om half 11 start een race met de Ford, McLaren en Riley op Lime Rock :p Leuke combo vooral de Ford! Race is wel 90 minuten ;) Practice is al open.

Mijn iRacing profiel

• ramsho
Zit een wachtwoord op nick, kan niet eens even kijken bij je ;)

(Mijn iRacing Profiel)

• themac1983
Bullus en ik hebben zojuist de 1e Division 2 race van #1 AAA Super Mixed Endurance league met succes uit kunnen rijden.

Na ruim 1 uur en 15 min rondjes rijden op Spa was het eindresultaat daar.
Ik met een nette 5e plaats en bullus niet ver daarachter op de 7e plek.

Het was voor mij weer een erg leuke race, wel contact gemaakt in T1 en helaas spinde daardoor Frank Philips, maar die is zo goed dat hij alsnog 4e werd :P dus voel me niet zo schuldig meer.

Postrace foto van Bullus in de Mazda en ikzelf in de Corvette

Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/1282/6ggs.jpg

en result list
http://members.iracing.co...nid=9169309&custid=127338

[ Voor 8% gewijzigd door themac1983 op 21-09-2013 23:39 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Was inderdaad een leuke race , dit keer een kleine mistake gemaakt en moest een extra pitstop maken, maar verder goed gereden.

En Marc congratz met je 5e plek :)

[ Voor 13% gewijzigd door Bullus op 22-09-2013 09:27 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeleiciteerd heren ;)
Morgenavond verrijden we weer een leuke race met de SRF op Zandvoort!

GoT Monday Tournament 13S3 Week 923-09-13
Car(s)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/carid/8.png
Fuel50 %
Extra Weight0 Kg
Basic ContentYes
Track(s)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/tracks/layouts_configid/146.png
DAY
Pit Stalls29
Basic Content
General Info
Server up20:00 CET (18:00 GMT)
AccessGoT League members
Benelux Only?No
Minimum Safety RatingNo
Minimum iRatingNo
Number of Heats1
Where foundLeague Session
Program (in CET)
Heat 1
Practice20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartRolling
CautionsLocal
Fast Repairs2
Remarks
1 stop

Brandstof wordt dusdanig beperkt dat je 1 stop moet maken (ook Roope ;) ). 50% was wel niet goed genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:28
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, protesten of niet?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=z_2nBkSPmsY]

Ik start uit de pits en als ik aansluit bij het veld kom ik hem tegen.
Hij laat zijn gas los en roept op hetzelfde moment dat ik er voorbij mag, maar dat gaat zo snel en plotseling dat ik geen kant op kan.
Aan de ene kant bedoeld hij het alleen maar goed, maar het is naar mijn mening wel een hele domme actie van hem.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Video = privé ;(
Op basis van jouw tekst: geen opzet, domme actie, niet protest waardig. ;)

[ Voor 70% gewijzigd door JoepW op 22-09-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
JoepW schreef op zondag 22 september 2013 @ 12:52:
Video = privé ;(
Als het goed is, is hij nu wel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen protest alleen dom dat hij het dan niet even aangeeft op voorhand of door na t1 al links te gaan rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niet de allerslimste actie nee, maar je had wel eerder kunnen reageren denk ik, z'n remlichten staan een volle 2 seconden aan, volgens mij tijd genoeg om te remmen of sturen of wat dan ook. Niet dat het jou schuld is, hij remt op de racelijn, maar niet protest waardig.

Ik ben alvast een beetje aan het zoeken voor volgend seizoen want ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met de series die ik nu rijd (eigenlijk alleen nog maar ProtoGT). Misschien dat ik toch nog eens de Radical een kans ga geven. Wat me ook leuk lijkt is een V8 Supercar 'league' die op zondag ochtend/middag onze tijd rijdt (race start om 13:00 geloof ik): http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3203631.page
Er is ook een variant voor de beginnende rijders met fixed setup (misschien is die beter om in te beginnen :p). Ze hebben momenteel bijna een volle grid. Enige nadeel is dat ze de australische servers gebruiken uiteraard, ik weet niet of dat zo'n goed idee is :'(

Het lijkt me leuk om weer eens een serie of league te vinden waar meer mensen van GoT aan mee doen, door de weeks samen oefenen en setups bouwen en in het weekend racen. Volgens mij rijdt momenteel iedereen ergens anders en dat is wel een beetje jammer :-(

[ Voor 63% gewijzigd door NickThissen op 22-09-2013 13:32 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op zondag 22 september 2013 @ 12:52:
Video = privé ;(
En op basis van de video hou ik dezelfde mening.
NickThissen schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:26:......Het lijkt me leuk om weer eens een serie of league te vinden waar meer mensen van GoT aan mee doen, door de weeks samen oefenen en setups bouwen en in het weekend racen. Volgens mij rijdt momenteel iedereen ergens anders en dat is wel een beetje jammer :-(
Eens Nick lijkt mij ook leuk. Zoals je weet vind ik het heel leuk om te zoeken naar een gelanceerde setup en alle ins en outs van een auto te snappen. Zou mooi zijn als we met een redelijk clubje van GoT dit kunnen doen. ;)
En GoT betaalt :X

[ Voor 55% gewijzigd door JoepW op 22-09-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik zou zeggen: spring in de Radical! ;)
Ik rijd ook in de Proto/GT maar ik ben natuurlijk lang niet zo snel als Nick dus echt helpen kan ik niet. Volgend seizoen zit ik er aan te denken om naast de Radical weer in de McLaren MP4 te gaan rijden, dat blijft toch ook een mooie auto om in te rijden. Ford GT is ook een optie, maar ik heb ook weer geen zin om met 5 FGT's in een 30+ Proto/GT veld te zitten ...

Jammer van de dinsdagavondsessies trouwens, maar ik snap ook wel dat een sessie hosten voor 5 man een beetje zonde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Succes alle rijders vsn NEO race
Only a couple of hours to the NEO Montreal 250! We are excited!
If you are not racing, watch the race live on Glacier TV at 17:30 GMT.
http://goo.gl/p38t7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:29

Niellie41

[object Object]

Ze streamen nu op YouTube.
YouTube: NEO Endurance - Montreal 250

live timing is ook online
http://live.neo-endurance.com/livetiming.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
En nu crashed mijn iRacing :S Pas een keer eerder gehad. Misschien even rebooten voor ik weer reconnect want ik was ook al sinds vanmiddag in de server...

Hmmm 5e plek, maar wel halve seconde langzamer dan de practice waar ik ook nog een fout maakte, dus 3e/4e voor Roope had misschien gekund met wat geluk. Maar die auto doet nooit twee keer achter elkaar hetzelfde, vooral hairpins is altijd een gok of hij wel of niet gaat draaien :( Deze keer dus niet en dan verlies je 0.4 lol.

In de race verwacht ik voor rondje 10 in de muur te hangen.

[ Voor 56% gewijzigd door NickThissen op 22-09-2013 19:19 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
NickThissen schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:26:

Het lijkt me leuk om weer eens een serie of league te vinden waar meer mensen van GoT aan mee doen, door de weeks samen oefenen en setups bouwen en in het weekend racen. Volgens mij rijdt momenteel iedereen ergens anders en dat is wel een beetje jammer :-(
Super idee, vroeger veel lol gehad toen we allemaal bijna in de Star mazda rond reden, setups van joep afraken ;)
Maar anders maken we een poll of zo, zondag middag is wellicht niet de beste optie, de meeste hot splits zijn tenslotte zondag avond.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Heel gaaf gevecht tussen Mack Bakkum en Anders Dahl!
YouTube: NEO Endurance - Montreal 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik denk ik kijk ff...... Zie ik Nick de pits inrijden met een zwaar beschadigde auto. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Toch leuk dat ik steeds meer namen uit het veld begin te kennen :D ik denk dat 20% van de mensen nu in de NEO race mij wel een paar keer gelapped hebben tijdens GOT races of andere hosted sessions :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Geen zak aan. Race begon met een black flag van 12 seconden in rondje 1. TWAALF SECONDEN!! van plek 5 naar 15 ofzo. Toen had ik het al een beetje gehad. Nog wel leuk om mensen weer in te halen en toen de muur in... maar gepit en daarna was m'n auto niet meer te houden, snap er niks van. Kon niet meer terug schakelen helft van de tijd, stuurde niet in, geen grip. Weer gespind en gequit. Wat een ontiegelijke kut combo zeg :( Mijn mening uiteraard (veel vinden het wel leuk) dus verder niks richting NEO maar ik kan met deze auto gewoon absoluut niet overweg op dit circuit, en dan die belachelijke black flags maken het helemaal af...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Wat mij gister opviel, als je de GPpits versie gebruikt op Spa, heb je veel minder snel een BlackFlag dan op de endurance pits... echt te dom voor woorden, maar zeker bij het opkomen van de backstraight maakt dit veel uit! bij de 1 kan ik met 4 wielen over de curb, met de andere niet eens met 2.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Klopt.

Montreal was prima voor de laatste update maar die hebben ze nu aangepast waardoor je voor de kleinste offtrack een black flag krijgt van > 10 seconden. Moet wel een fout zijn dacht ik eerst maar na maanden is het nog steeds zo dus blijkbaar vinden ze dat normaal. Wat een onzin... Normaal geef je je positie op als je in gevecht was en verder niks, ik verlies 10 posities en ben ook nog eens 'verplicht' een heel gevaarlijke situatie te maken door zowat te stoppen met 15 auto's achter me...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Montreal is qua Black Flags echt een drama vooral die laatste chicane voor S/F, niet normaal waar je daar één voor kan krijgen .... ik denk dat Kevin Vekemans er daar in totaal 5 voor gehad heeft ... is voor iedereen hetzelfde op zich maar dat je dan van die idiote acties moet doen om die vlag te clearen is er over vind ik ... mensen moeten stoppen op het rechte stuk of liggen dat de eerste 2 bochten er na te doen wat gewoon vragen is om problemen ... ik hoop dat ze daar snel iets aan doen want ik vind dat dit deze track letterlijk geen eer aan doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
De NEO race was qua resultaat van mijn kant niet bijzonder, maar qua beleving helemaal top _/-\o_
In de kwalificatie was ik de langzaamste, maar dat kon me weinig schelen omdat ik toch niet veel meer had verwacht en zo een beetje uit het gedrang kon blijven. Ronde 2 in bocht 1 gaat het helaas al mis, voor mij schiet iemand iets rechtdoor en zit daardoor op een rare lijn, ik had al op mijn normale rempunt geremd en dus kwamen we elkaar tegen. Ik krijg daar een stop/go van 15sec voor, ik kom de pits in en ben mijn pitbox kwijt. Dus een ritje door de pits en een ronde later nog maar eens proberen, toen lukte het wel. Vervolgens al op meer dan een ronde achterstand en er het beste van geprobeerd te maken. Elke stint een paar rondjes op fuel map 2 gereden om een ronde extra uit mijn tank te halen, precies goed berekend want uiteindelijk kwam ik als 14e in de klasse en als 25e overall met nog 0.25 liter in de tank over de finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:19

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op zondag 22 september 2013 @ 10:15:

Morgenavond verrijden we weer een leuke race met de SRF op Zandvoort!
Goed idee! :p

M'n iRacing motivatie is redelijk ver te zoeken momenteel, maar hier heb ik wel weer zin in :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
BM schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:58:
[...]

Goed idee! :p

M'n iRacing motivatie is redelijk ver te zoeken momenteel, maar hier heb ik wel weer zin in :)
+1

en heb problemen met stuur in 64-bit mode

32 bit mode draait gewoon goed, echt gaaar probleem + momenteel totaal geen iracing fut meer

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

In other news: Morgan Schooley is overleden :'(

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3214744.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
jah, las het vanochtend al... Die kerel heeft heel wat teweeg gebracht bij veel mensen. Helaas dat hij zelf de strijdt tegen kanker heeft verloren, maar met zijn verhalen en openheid heeft hij denk ik heel wat mensen geholpen welke een betere kans hebben om hun strijd of die van hun familie tot een beter einde te brengen.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gadver, wat een naar nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Da's inderdaad slecht nieuws.......

Zelf heb ik door goed nieuws even totaal geen tijd voor iRacing, ik werk namelijk weer in Hilversum en mijn diensten beginnen om 0530 uur......ofwel 0415 bedje uit, maar ik heb het ervoor over. Is toch veel leuker als thuis zitten, alleen is van 0 naar 40+ uren wel weer wat overdreven ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Meh, niet leuk nee. Heb helaas al maar wat teveel familieleden aan deze K ziekte moeten wegdragen.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Tja, het heeft ondertussen ook in mijn familie toegeslagen. Las dat ze bezig zijn met een benefiet/remember-Morgan race, wellicht leuk om daaraan mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 18:41

derx666

mecker ende blaet

Ik las het helaas vanmorgen ook dat Morgan de strijd verloren had. Eigenlijk al vanaf het begin zijn verhaal gevolgd, en erg veel respect voor hem gekregen voor de manier hoe hij zo positief kon blijven terwijl hij tegenslag op tegenslag te verduren kreeg. Helaas dat het niet goed heeft mogen aflopen.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeliciteerd Marco met de winst. Netjes.
Mijn race begon helaas in T2 met schade. Daarna had ik heel (te) veel stuur. Na tig rondjes resulteerde dat in een onvermijdelijke spin. Daarna Rasmus geraakt ;( die ging opeens rijden na een spin. En toen was ik er klaar mee. Ik zal woensdag de replay eens bekijken. Er waren een paar rare acties her en der :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 18:41

derx666

mecker ende blaet

Whoehoe!

nadat Robbert z'n setup geshared had ging het ineens een stuk beter in de practice. In Q reed ik in de eerste ronde meteen een 13.0. Hoe dat ineens lukte weet ik nog steeds niet, mja, het leverde me een P2 op achter Roope.
Start ging prima, en ik kon goed bij Roope aanhaken. Gat bleef continu tussen de 0.5 en 0.9s door de tow die ik van hem kreeg. Na een aantal rondes verremde ik me in T1, en verloor daardoor de tow. Daarna liep hij snel weg. Het gat naar BM en Fragbeestje liep langzaam op omdat ze met elkaar aan het vechten waren. Iets later ging Roope in T1 de mist in, ik kon hem gelukkig net ontwijken, maar moest wel hjelemaal van mn gas af en raakte zo mn voorsprong op BM en FB kwijt. Door de slipstream kon ik ze ook niet meer kwijtraken, en zo gingen we richting de pitstops. BM ging een ronde eerder dan FB en mij. Bij het inrijden van de pits verbruikte ik net mijn laatste druppel benzine, en dus was mijn pitstop wat langzamer dan ik hoopte. Ik had al besloten om 8L te pakken vanwege mijn zware rechtervoet. Terwijl mn laatste litertje binnendruppelde reed FB die vlak achter me stond al weg. Bleek dat hij maar 4L gepakt had (grmbl). En bij het uitkomen van de pits reed ook BM me net voorbij buitenom in de tarzan. Vlak daarna ging FB de mist in, en konden BM en ik er makkelijk voorbij. In de eerste ronde achter BM verremde ik me meteen in de tarzan, en was blij dat BM genoeg ruimte liet. Verloor wel een beetje de aansluiting, maar in de rondes daarna kon ik langzaam maar zeker dichterbij komen. Paar rondes later maakte BM een fout in de senna s, en ook nog eens in bos uit. Bij het aanremmen van de Tarzan zat ik aan de binnenkant, en kon ik er vrij gemakkelijk voorbij. Helaas kende BM dat truukje ook, en de volgende ronde waren de rollen omgedraaid, en stak hij binnendoor in de Tarzan. Volgende ronde was het weer omgedraaid, en kon ik er weer voorbij. Deze keer kon ik iets meer afstand nemen en had ik de volgende ronde genoeg afstand om er voor te blijven. Ook kwam Roope ondertussen weer snel dichterbij, en besloot BM om er achter te blijven zodat we samen misschien net snel genoeg zouden zijn om vooruit te blijven. Toen maakte Roope z'n 2e spin, en was de strijd om P1 tussen ons 2. Laatste ronde was krap aan, en ik bleef verdedigende lijnen rijden, en had zo net voldoende over om als eerste de lijn te passeren \o/ :)

Erg leuke race gehad in ieder geval, thanks iedereen!

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Leuk, proficiat :) Ik ging al gauw te wijd uitkomen van de verbindingsbocht omdat jesper me naar buiten leek te forceren ook al lag hij een ronde achter (niet meer terug gekeken en met een scherm kon ik het niet goed zien dus mss viel het mee) en moest bijna het hele veld voorbij laten :-( toen hard gereden om terug te komen, helaas gingen mensen er bij bosjes vanaf dus niet echt veel kunnen vechten. Wel nog 4e plek :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:19

BM

Moderator Spielerij
derx666 schreef op maandag 23 september 2013 @ 23:44:
Whoehoe!
*snip*

Erg leuke race gehad in ieder geval, thanks iedereen!
Feli Marco, erg netjes gereden :)

Ook ik had in de training wat moeite om een lekker ritme te pakken te krijgen, maar de setup van Robbert hielp daar (ondanks de imho rare ARB's) prima bij.

Marco vat de race prima samen, valt voor mij weinig aan toe te voegen. Hoopte in de laatste paar ronden inderdaad dat we samen Roope net voor konden blijven, vandaar dat ik niet in de aanval ging. Toen Roope wegviel was dat voor mij teken om wat meer druk te gaan zetten. Ingaan laatste ronde een poging gedaan buiten Tarzan, maar dat hield Marco netjes dicht. Uiteindelijk door een strakke Audi-S en Bos Uit nog heel dicht bij kunnen komen, maar uiteindelijk lag S/F net te vroeg op het rechte stuk.

0.072 verschil, weet niet of ik tot nu toe al ooit zo'n close finish gehad heb :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Tijdens de practice ging het best lekker, helaas besloot Windows na een half uurtje de boel te gaan updaten en vloog alles eruit. Geen zin meer om te wachten en lekker naar bed gegaan (wat toch al moest ;))

Volgende keer beter...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Heb wel een leuke race gehad gisteren, door alle spins van het voorveld reed ik op een gegeven moment P4. Alleen deze moest ik wel vrij snel afstaan aan Jos, Robbert en Nick. Ook mede door een spin van mezelf.

Vervolgens kreeg ik Egil achter me die op een ronde achterstand lag. Die is sowieso altijd sneller dan ik, alleen het was nog 2-3 laps in de race dus hij was zo aardig om me niet proberen in te halen. Maar helaas spinde ik toen voor een 2e keer waarbij Egil echt nog maar net op tijd kon remmen, volledig tot stilstand. Dus vervolgde we de laatste lap alsnog in dezelfde volgorde. P7 over de finish, lang niet gek in dat hok :)

Jammer Eric, volgende keer dat ook maar even volledig uitzetten dus :(

[ Voor 5% gewijzigd door DirkT op 24-09-2013 09:20 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik had aardig gekwalificeerd, en stond op een 9e plek, bij de start gelijk paar plaatsen kunnen winnen en achter robbert aan kunnen sluiten, vervolgens bij het aanremmen voor de gerlach (?) reden Robbert en Joep en ik tegen elkaar. Joep had daar achteraf volgens mij het meeste last van, Rasmussen reed vervolgens 3 keer bij me naar binnen voor een x12, de auto ging er gelukkig niet slechter door rijden. Spinde zelf nog een keer bij voor bosuit omdat een achterblijver een beet raar die bocht uitkwam, maar ja dat is verder mijn eigen probleem omdat ik vervolgens net iets te ver naar buiten ging op de curb. Toen na een paar ronden een pitstop gemaakt, daarna ging het steeds beter en zelfs mijn pb verbeterd naar 13.2. Uiteindelijk een nette zesde plek gehaald.

@eric: balen man, de laatste paar maandagen gaat het wel klote zo voor je.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Bathurst is er bijna!
Starting to play with season 4 schedules. If the community wants to email me a track schedule and race length for consideration please do so in next couple weeks. Thanks! tony.gardner@iracing.com

FYI, I would feel free to include Bathurst in schedule, advise probably later in season 4 schedule. If does not make the build, I would think would roll it out a couple weeks after build but right now looking pretty good to be in build.
Tony Gardner

Indycar krijgt komende build nieuwe geluidjes.
Plan would be to stay with the same three Indy Car Series we have now. FYI, we should have new Indy Car (car) sounds in coming build.
Tony Gardner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Hoop dat de kever ook gereleased wordt samen met Bathurst :-)

Wel vreemd dat ze nu nog veel tijd besteden aan de oude indycar om die wat te updaten ipv wat meer tijd te steken in de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Van wat ik laatst had gelezen, is dat ze nog niet begonnen zijn aan de DW12. Ik weet niet meer precies waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Wat staat er voor vanavond op de planning ?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niks.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
ik vrees niets... aangezien de opkomst de laatste tijd wat mager was op dinsdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
mmm jammersss.. dan ga ik denk ik wat skippie oefenen voor deze week ...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:38

Phydomir

Dennis

back2basic schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:25:
mmm jammersss.. dan ga ik denk ik wat skippie oefenen voor deze week ...
Je kan natuurlijk altijd een balletje opgooien. Je kan ook gewoon met een paar man op teamspeak dezelfde server in duiken en zo oefenen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ga vanavond waarschijnlijk oefenen voor de Tourist Trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:47:
Ik ga vanavond waarschijnlijk oefenen voor de Tourist Trophy.
Ik niet ;( Hele avond aan het werk :)
Phydomir schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:40:
[...]

Je kan natuurlijk altijd een balletje opgooien. Je kan ook gewoon met een paar man op teamspeak dezelfde server in duiken en zo oefenen.
Ik zal eens zien of we een poll kunnen maken (liefst gekoppeld aan onze eigen rijdersdatabase) om te bepalen wie welke series rijdt. Dan kunnen we eventueel daarop een alternatief dinsdag programma afstemmen.

[ Voor 52% gewijzigd door JoepW op 24-09-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Sterker nog, dat kunnen we ook gewoon afspieken van de stats pagina van iedereen, dan hoeven we het niet te vragen :+ Nu zet ik mezelf wel weer aan het werk haha... Ik zal eens kijken binnenkort wat er mogelijk is. Het is wel heel interessant om te zien wie waar rijdt natuurlijk (of ja, vooral waar het meeste gereden wordt).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ow ja .... de Tourist Trophy :) Bijna vergeten

ik heb zondag wel examen maar zal normaal gezien wel op tijd thuis zijn (en hopelijk nog in staat om mee te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
[noob vraag aan]

Als je na de finish nog wat inc's krijgt, tellen die dan ook nog bij de einduitslag?

[/noob vraag uit]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Tellen alleen mee wanneer nog niet iedereen over de finish is. Als iedereen gefinisht is, dan tellen ze niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Pas nadat de laatste rijder de finish is gepasseerd stopt het inc's tellen....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Oops, dat dacht ik al..geen burnouts meer voor mij na de finish |:(

Thanks

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
De leaders zaten vlak achter mij bullus (ik weet welke race je het over hebt :P) dus als ik al over de finish was, zou het voor jouw ook veilig geweest moeten zijn.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Volgens mij gaat het erom dat iedereen gevlagd wordt en dan telt het niet meer. We waren 5e en 7e van de 35 ofzo, dan duurt het even voordat iedereen gevlagd is..
Maar de inc's na de vlag die zijn bij mij waarschijnlijk wel erbij geteld, kan me herinneren dat ik tijdens de race niet eens zoveel inc's had.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Dat kan je ook zien als je je rondetijden opvraagt...daar zie je alle inc's

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 105 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.