Zo, anders ik ook wel..themac1983 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:23:
niceeeee, (moet gvd nog veel te veel content kopen die al beschikbaar is maar toch)

Looks like any other oval car to meNiellie41 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:15:
iRacing heeft de Super Late Model gescand.
[...]
[afbeelding]

Honda en BMW nog niet gescanned, laat staan dat er iets van physics voor bestaat. Die hoeven we dus niet voor eind 2014 te verwachten. Toyota zou snel kunnen gaan, dat is physics-wise een copy paste klus van de andere 2.Niellie41 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:09:
Update over de andere auto's
[...]
Tony Gardner
Er zit in ieder geval beweging in.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Tja, hoe AC het doet weet ik ook niet. Misschien 1 basis-'auto' en die tweaken tot het 'ongeveer' lijkt
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ik heb het idee dat het vinden van een team om de auto te scannen het langst duurt. Als de auto eenmaal gescand is, gaat het allemaal wel redelijk. Als de auto boven aan de lijst staat.JoepW schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:45:
Ik denk dat het idd nog lang gaat duren. Wel jammer, want een beetje meer toerwagens / DTM gehalte zou ik wel leuk vinden
Tja, hoe AC het doet weet ik ook niet. Misschien 1 basis-'auto' en die tweaken tot het 'ongeveer' lijkt
Toerwagens zijn leuk inderdaad, maar DTM heeft niets met toerwagens te maken. Het zijn gewoon GP2 auto's met een dak er op.
Ik denk dat AC de auto's modelleren van plaatjes en met 3d modellen van autocad werken, net zoals Simbin dat doet. Je zag in de post van Tony ook dat ze de autocad modellen voor de BMW aan het regelen waren, net zoals ze bij Interlagos autocad modellen kregen kochten van een extern bedrijf.
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met de BMW. Als het de Z4 GT3 wordt, pakken ze dezelfde physics als de McLaren of gaan de voor standaard specs en de BoP van de FIA?
Ik bedoel natuurlijk de echte DTMNiellie41 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:58:
[...]....Toerwagens zijn leuk inderdaad, maar DTM heeft niets met toerwagens te maken. Het zijn gewoon GP2 auto's met een dak er op.Die dingen hebben nu ook DRS, dan klopt die auto niet.
.....

Maar die krijgen we nooooooit
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 13-09-2013 06:42 ]
Geef mij maar wat nieuws, high-tech e.d.
[ Voor 38% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-09-2013 07:46 ]
mmmm daar wil ik eigenlijk geen beelden van zienJoepW schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 07:50:
.... en ga harder van de heerlijke lucht van te warme STP olie
Bron: Twitter“@tz1719: @iRacingMyers Any chance we might see the iracing bathurst released before the real event next month?” Trying
Dan hebben ze nog 26 dagen. Ik hoop dat ze het halen!
Echt niet? Is echt een heerlijk (klassiek) raceluchtjedabelg schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 07:54:
[...]
mmmm daar wil ik eigenlijk geen beelden van zien

Gaaf. Heel veel incjes scorenNiellie41 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:09:
iRacing probeert Bathurst nog voor de Bathurst 1000 uit te brengen.
[...]
Bron: Twitter
Dan hebben ze nog 26 dagen. Ik hoop dat ze het halen!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Mail van Fanatec, stuur is binnen en ze zijn ermee bezig. Hopelijk begin volgende week terug
Of hij is niet te repareren en ze bieden voor 100 euro bijbetaling een CSW aan
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Je had een GT3 opgestuurd? Lijkt me een goeie dealArfman schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:24:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hopelijk is ie niet te reparerenArfman schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:24:
Ik ken de hele baan niet, haha!
Mail van Fanatec, stuur is binnen en ze zijn ermee bezig. Hopelijk begin volgende week terug
Arfman schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:24:
Ik ken de hele baan niet, haha!
Speciaal voor Arfman
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kXZ6n822SC8]
Onboard
@Niel: thanks, die ga ik vanavond onder het genot van een goede whisky eens even op hoog volume bekijken
Je weet maar nooit. Zo ja, dan zal ik mijn GT3 ook maar eens opsturenArfman schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:05:
@BM: Ja, GT3. Maar uiteraard gaat dat echt niet gebeuren
En die onderste zit dus wel in ACJoepW schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 06:41:
[...]
Ik bedoel natuurlijk de echte DTM
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die krijgen we nooooooit
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Deploy web and sim fixes.
Monday 16-Sep-2013 1400 UTC
EDT(-4)
0400 Hosted Sessions*
1000 Service Down
1200 Service Up
UTC
0800 Hosted Sessions*
1400 Service Down
1600 Service Up
Verwijderd
uit de oude doos voor de liefhebers...
Dat is een 3e/4e tijd in mijn divisie (3).
Ik ben benieuwd hoe het straks gaat. Roy en Dennis rijden ook mee.
http://www.twitch.tv/hekkens41
Ik ben verhuisd naar de TS server van DRNLSpeedy55 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 11:07:
Jij ook niet hoor
Het is niet mijn baan.
Verwijderd
hierbij mijn wekelijkse bijdragen aan de radical setups (Okoyama full wat niet mijn favo baan is) ... hier en en daar wat veranderd in de fixed. Goed voor een 1.25.9 op volle tank tot nu toe ... daar zal hier en daar nog wel een .1 weg kunnen maar aangezien ik deze week bijna geen tijd heb gehad en vandaag tornnooi heb zal het zowiezo weer een dropweek worden
[ Voor 16% gewijzigd door strifejahh op 14-09-2013 22:27 ]
iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark
Vond de rem al een tijdje erg wisselvallig, moest veel bijstellen met het knopje en zo, kwam er nu wel achter waarom, schuimpje was een beetje vergaan, zat zelfs een knikje in.
Gelukkig had in ooit de tuning kit besteld van fanatec, dus kon het schuimpje zo vervangen.
Moet zeggen dat hij nu weer als nieuw is, dus vandaag maar eens testen, en gelijk maar even wat rondjes voor de race van morgen oefenen
Je brengt me op een idee.ramsho schreef op zondag 15 september 2013 @ 09:16:
Gisteren even de Clubsport pedalen een noodzakelijke onderhouds beurt gegeven, was wel nodig ook.
Vond de rem al een tijdje erg wisselvallig, moest veel bijstellen met het knopje en zo, kwam er nu wel achter waarom, schuimpje was een beetje vergaan, zat zelfs een knikje in.
Gelukkig had in ooit de tuning kit besteld van fanatec, dus kon het schuimpje zo vervangen.
Moet zeggen dat hij nu weer als nieuw is, dus vandaag maar eens testen, en gelijk maar even wat rondjes voor de race van morgen oefenen
Bedankt voor de setupVerwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 13:10:
Mooie race weer van de beneluxers
hierbij mijn wekelijkse bijdragen aan de radical setups (Okoyama full wat niet mijn favo baan is) ... hier en en daar wat veranderd in de fixed. Goed voor een 1.25.9 op volle tank tot nu toe ... daar zal hier en daar nog wel een .1 weg kunnen maar aangezien ik deze week bijna geen tijd heb gehad en vandaag tornnooi heb zal het zowiezo weer een dropweek worden
Heb deze week veel pech gehad in de SM en daardoor veel iRating verloren.
Hierdoor net in de Radical race als #1 en op pole in de 2e split gekomen.
Start ging perfect en ik reed zo weg, toen ik een seconde of 5 voorsprong had besloot ik te gaan cruisen om ook weer wat SR terug te kunnen gaan verdienen. 1.5 ronde voor het einde kom ik in de bocht voor het lange rechte stuk een achterblijven tegen, ik moet een iets krappere lijn houden waardoor ik veel wielspin heb. In de sectie na dat rechte stuk is achter plotseling alle grip weg, ik spin en verlies mijn leidende positie. Met het wegrijden verlies ik hem door die hete bandjes nog een keer waardoor ik geen kans meer maakte op de overwinning, wel een 2e plaats. Daar zou ik normaal heel blij mee zijn, maar niet als je 23 van de 25 minuten met gemak vooraan gereden hebt.
Als het niet lekker draait straks met racen dan gooi ik hem uit maar tot nu toe gaat het prima.
Edit
Laat maar, toch te veel lag met auto's in beeld, andere keer maar optimalizeren...
[ Voor 19% gewijzigd door NickThissen op 15-09-2013 20:45 ]
Verwijderd
edit : en het is altijd rond eau rouge
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 21:15 ]
Op Interlagos had ik blijkbaar ook veel lag. Ik denk dat het aan de banen ligt.
Was inderdaad een super gave race. Dikke gevechten gehad en allemaal zeer clean.
Ik snapte alleen niet hoe mensen zo laat konden remmen voor de Busstop.
Mijn race is al online
en hier nog wat plaatjes van actie rond Deni en mij.

Zijn wel autos waarbij het veld over het algemeen redelijk bij elkaar blijft. Maar ik ben geen fan van Spa met langzame autos, dus mijn keuze zou het ook niet direct zijnthemac1983 schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:37:
Is dat niet ongelovelijk saai btw? 45 min met de mazda's ok.. Maar op Spa!?
Vanavond ga ik jullie weer vervelen met mijn aanwezigheid
Xbox
Nee was absoluut niet saai.
Zelf in ronde 2 ofzo 3-wide door La Source gegaan....
[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 16-09-2013 10:01 ]
Dikke foto's Niel!
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
We probeerden nog dichterbij te komen door middel van bump draften.

Hielp alleen niet zo veel. Op Daytona ga ik het zeker weer proberen.
Weet iemand hier of die license plate er door digitalracing wordt bij opgeplakt of moet je dat zelf doen?
Ik heb m'n Jack Daniel's racing skin wat bijgewerkt.
Deze avond ben ik er bij maar zal wel kiezen welk gebakje het wordt op het moment zelf.
De komende dagen zal het wat minder worden want GTA5 is onderweg met de post
[ Voor 7% gewijzigd door Fragbeestje op 16-09-2013 12:30 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Leuk filmpje Niel! Heb'm net helemaal uitgekeken. Wel jammer van die spin.
Ik geloof dat ik mijn HD eens moet defragmenteren of het capturen op de SSD doen. Het beeld schokt zie ik net...
[ Voor 33% gewijzigd door JoepW op 16-09-2013 13:58 ]
zijn zondag te gast op babyborrel spijtig
Xbox
Verwijderd
yup dat heb ik aan de lijve ondervonden tijdens de Spider 250 (NEO) ... ik vond het een baan met weinig marge als je de mist in gaat (lees neem de curbs niet verkeerdBM schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:23:
Barber is imho 1 van de meest ondergewaardeerde banen van iRacing. Enorm lastig, maar ook enorm leuk.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik had een heerlijk gevecht met BM en Derx, maar helaas schoot er iets geheel mis / vast in mijn nek en moest ik echt stoppen met barstende koppijn. Helaas, want het had fun kunnen zijn. Hopelijk gaat het morgen weer beter en kan ik met de Skip meedoen!
Ik was van plan om jullie gezelschap te houden vanavond aangezien ik barber niet heb maar
na een lekker avond maaltje ging ik naar de wc waar ik ineens werd aangekeken door mijn
oude helm die bovenop de wc stond terwijl die 's ochtends toch echt in het halletje op een rek
stond, toen met me ma verder gekeken en bleken er her en der toch spullen ineens pootjes gekregen
te hebben en lagen die niet meer op zijn plek, oftewel het gevoel hier thuis leeft dat er iemand bij ons
in het huis is geweest die hier helemaal niet hoort te zijn...
Zitten nu andere sloten in de deur gelukkig maar heb niet veel zin om vannacht te gaan slapen
om heel eerlijk te zijn

Was weer leuk. Eerste race na m'n operatie, en moest er duidelijk ff in komen. Uiteindelijk een redelijk tempo te pakken gekregen, en in de kwalificatie in m'n laatste rondje Marco nog weten te passeren. Die kwam me na de start echter al vrij snel voorbij, en daar zou het eigenlijk ook bij blijven. Marco vlak voor me, Joep vlak achter me. Erg leuk!
Was op een aantal punten wat sneller dan Marco, maar nergens echt de kans gehad om er voorbij te gaan. Wilde iets eerder stoppen om op die manier er voorbij tekomen. Prima idee, maar 2 stomme fouten zorgden ervoor dat Marco na zijn stop weer een seconde voor me kwam te rijden.
Toen ik daarna in T2/3 een stomme fout maakte en de muur in reed was dat gevecht wel over. Helaas, maar ging al met al niet slecht, en heb me prima vermaakt.
Vanavond ben ik er waarschijnlijk niet bij vanwege andere bezigheden
Xbox
GoT Tuesday Practice Race 13S3 Week 8 - Skip | 17-09-13 | ||||||
Car(s) | |||||||
![]() |
| ||||||
Track(s) | |||||||
![]() |
| ||||||
General Info | |||||||
Server up | 20:00 CET (18:00 GMT) | ||||||
Access | GoT League members | ||||||
Benelux Only? | No | ||||||
Minimum Safety Rating | No | ||||||
Minimum iRating | No | ||||||
Number of Heats | 1 | ||||||
Where found | League Session | ||||||
Program (in CET) | |||||||
Heat 1 | |||||||
Practice | 20:00 - 21:20 (80 min.) | ||||||
Qualification | 21:20 - 21:30 (10 min.) | 4 lap(s) | lone | ||||||
Race | 21:30 - 22:00 (30 min.) | ||||||
Start | Standing | ||||||
Cautions | Local | ||||||
Fast Repairs | Unlimited |
YouTube: Goodwood Revival 2013: Kenny Brack in the wild Ford GT40
[ Voor 15% gewijzigd door MikeVM op 17-09-2013 15:33 ]
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Ik ben er vanavond weer bij (gister thuis gekomen van vakantie). Hopelijk ben ik het niet verleerd.JoepW schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:12:
Vanavond weer een Skip training op het circuit van deze week van de Skip Barber Race Serie!
GoT Tuesday Practice Race 13S3 Week 8 - Skip 17-09-13 Car(s) [afbeelding]
Fuel 0 % Extra Weight 0 Kg Basic Content Track(s) [afbeelding]
DAYPit Stalls 45 Basic Content General Info Server up 20:00 CET (18:00 GMT) Access GoT League members Benelux Only? No Minimum Safety Rating No Minimum iRating No Number of Heats 1 Where found League Session Program (in CET) Heat 1 Practice 20:00 - 21:20 (80 min.) Qualification 21:20 - 21:30 (10 min.) | 4 lap(s) | lone Race 21:30 - 22:00 (30 min.) Start Standing Cautions Local Fast Repairs Unlimited
Aha een echte simNickThissen schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:27:
Ik kom ook wel ff langs maar niet heel lang, vermaak me prima met GTA
Rookie: 6
D-A: 8
D-A multiclass: 10 totaal
Hoeveel per class maakt niet uit alleen totaal. Dus als je de enige bent in je class is hij voor jou ook official (je kunt wel championship points verdienen, SR telt voor 100% mee, je kunt alleen geen iRating winnen of verliezen omdat je die van niemand kunt afpakken).
Ah, dan was dat het probleem. Vanavond maar een nieuwe poging wagen dan.NickThissen schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:28:
D-A multiclass: 10 totaal
[ Voor 4% gewijzigd door Olaf van der Spek op 17-09-2013 18:48 ]
iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark
Hopelijk morgen, kan ik weer wat oefenen .. have fun guys!
Egil heeft ook wat leuke reclame gemaakt voor ons maandag toernooi
[ Voor 28% gewijzigd door NickThissen op 17-09-2013 23:12 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk zat iedereen te GTA'en...
Vond het alleen een beetje jammer dat ik niet de snelheid van de practise kon vasthouden, en natuurlijk balen dat Robert in het einde van de trainnig nog een 0.1 sneller was ....rrrr
vanavond eens een officiële race met de skippie pakken
Baal als een stekker dat ik er niet bij was want ik mag wel wat oeffening gebruiken op deze baan met de skip. Die bocht 1........ Elke ffing ronde gleed die weg mijn 1e raceback2basic schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:32:
naa 6 man opkomst vond ik best weinig voor de skip.. maar dat mocht de pret niet drukken.....
Waarschijnlijk zat iedereen te GTA'en...
Vond het alleen een beetje jammer dat ik niet de snelheid van de practise kon vasthouden, en natuurlijk balen dat Robert in het einde van de trainnig nog een 0.1 sneller was ....rrrr![]()
vanavond eens een officiële race met de skippie pakken
Gewoon het samen, als groep, missies doen maakt het heel leuk.dabelg schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:58:
is arma 3 dan zo goed ? Arma 2 draaide voor geen meter op high end systeem
Had maar meegedaan, dan was ik niet alleen achteraan..maar is inderdaad een tricky baan. Had gister nog een 1.36.xx gereden.. de rest reden een 1.34.xx, alleen tijdens de race werd ik eruitgekickt vanwege reckless driving..ik crashte bij de 1e bocht en wou een shortcut doen naar de pits..toen geen zin meer gehad.themac1983 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:29:
[...]
Baal als een stekker dat ik er niet bij was want ik mag wel wat oeffening gebruiken op deze baan met de skip. Die bocht 1........ Elke ffing ronde gleed die weg mijn 1e raceARB wat stijver gezet en nu kan ik iig rondjes rijden maar wel 1:38 of hoger
[ Voor 38% gewijzigd door Bullus op 18-09-2013 10:48 ]
|2600k|Asus 290|
Verwijderd
+1Niellie41 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:34:
[...]
Gewoon het samen, als groep, missies doen maakt het heel leuk.
idd gisteren met Egil,Martin, Anders Koen en Nick een missie gedaan van 2u lang ... ik vond dat gewoon super ... tof samenwerken om een missie te doen slagen
edit : idem om aan setup te werken imo
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 11:35 ]
Dat zag er een leuke finish uit Niel
Fragbeestje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:08:
Ik wou ook maar heel eventjes een potje arma doen om daarna in de skippy te stappen... tijd vliegt nogal snel voorbij blijkbaar.![]()
Dat zag er een leuke finish uit Niel Paul
Dit topic is gesloten.