Verwijderd
de #1AAA SuperMixed League (Road Course Racing).
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3211321.page
Een mixed class racing league waarbij ze met extra pitstops en fuel limits werken om 4 classes tegelijk te laten racen tegen elkaar.
En de racetijden zijn lekker voor onz nederbelgen, 18:00 GMT dan 45 min qualify en dan de race. dus ook lang genoeg om te wennen aan de wat langere races\enduro leagues
Verwijderd
zo dit zou iets beter moeten zijn .... alleszins het zal pas voor het weekend worden om hem echt te testen.Richard117 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:06:
[...]
Zonder ook maar een rondje geoefend te hebben ben ik gisteren met deze setup een race gaan doen. Van 16 naar 7 gereden, p4 t/m 8 binnen 3 seconden.
Wat mij opviel is dat, vooral in het begin met "volle" tank je in de Esses in z'n 5 in de limiter loopt en in zijn 6 verlies je zoveel toeren dat het topsnelheid kost. Naarmate de tank leger raakt kun je wel steeds eerder naar z'n 6. Dus misschien dat medium gearing toch iets beter is, maar dat moet ik nog proberen.
Ah damnit, zat ik net wat te lezen , is iRacing down for maintenance..lijkt me wel leuk om ook mee te doen.themac1983 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:07:
Zelf heb ik een andere leuge gevonden die me wel wat lijkt.
de #1AAA SuperMixed League (Road Course Racing).
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3211321.page
Een mixed class racing league waarbij ze met extra pitstops en fuel limits werken om 4 classes tegelijk te laten racen tegen elkaar.
En de racetijden zijn lekker voor onz nederbelgen, 18:00 GMT dan 45 min qualify en dan de race. dus ook lang genoeg om te wennen aan de wat langere races\enduro leagues
Doe je nu met alle divisies mee?
Edit
Ingeschreven
[ Voor 3% gewijzigd door Bullus op 05-09-2013 16:50 ]
|2600k|Asus 290|

Hier alle info: KLIK
[ Voor 102% gewijzigd door JoepW op 05-09-2013 21:05 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Lekkere setup, kwam met racefuel na 10 rondjes al hoog in de 1.41 terecht. Zometeen gelijk de Q meepakkenVerwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:18:
[...]
zo dit zou iets beter moeten zijn .... alleszins het zal pas voor het weekend worden om hem echt te testen.
EDIT: heuj, leuke challenge met die Caddy. Heb me ingeschreven, kijken wanneer het is.
[ Voor 9% gewijzigd door Arfman op 05-09-2013 21:13 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
yup, ik doe mee in de skip, ford GT en Corvette. Ik weet niet goed hoe de auto's te vergelijken zijn met elkaar maar volgens mij zal er zat ingehaald worden en veel met verkeer gereden worden. Lijkt me leukBullus schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:26:
[...]
Ah damnit, zat ik net wat te lezen , is iRacing down for maintenance..lijkt me wel leuk om ook mee te doen.
Doe je nu met alle divisies mee?
Edit
Ingeschreven
Tony GardnerGood afternoon:
Just thought would provide a brief update.
The RUF car is coming along well and in testing. Will be 3 cars for price of one as discussed earlier. RW drive, 4 W drive and a "cup" version.
On the oval side plan was to release the Super Late model next but seemed to be some complaining about car we scanned so we doubled-back and decided on a different SLM and scanning it next week. Specifications and pictures below. Because of that instead the likely next oval car out and expect in coming build will be the Ford Mustang Nationwide car with the Super Late to follow after that in regard to oval cars.
Will actually be scanning two SLM next week but will be just focusing on one at least in the short term:
By the way thanks to RB performance for their help and an iRacing member who also helped organize the contact!
RB Performance Chassis built by Ricky Rolfe (has built 7 of the last 8 ACT Championship cars)
2013 Chevrolet PASS Super Late Model #51
• 1 month old, brand new RB Performance chassis
• Straight Rail
• 2700 lbs
• 57% left side
• Tires: 10 inch Hoosiers
• Engine: 355 cubic in - 500 HP
• Brand New Five Star Body - Chevy
2013 Ford Fusion PASS Super Late Model #92
• 4 month old, brand new RB Performance chassis
• Straight Rail
• 2700 lbs
• 57% left side
• Tires: 10 inch Hoosiers
• Engine: 355 cubic in - 500 HP
• Brand New Five Star Body - Ford Fusion
De volgende (oval) auto wordt de nieuwe Nationwide auto! Dan hebben we daar ook verschillende merken.
Dus, hoe krijg je auto's in iRacing. Zorg ervoor dat teams in gesprek gaan met iRacing. De licentie (overeenkomst met het merk) komt wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 06-09-2013 00:23 ]
*pakt snel de popcorn*
EDIT: nope. op page 2 zijn er wel al mensen die beweren dat ook dit niet de goede SLM is
[ Voor 38% gewijzigd door themac1983 op 06-09-2013 00:49 ]
Gisteren een 1.41.3 in Q gereden met de Radical op Watkins Glen. kan nog wel wat af maar ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk om die laatste paar tienden te vinden, ik ga dan liever oefenen in de HPD en Riley zodat ik die races ook nog mee kan pakken dit weekend
[ Voor 4% gewijzigd door Arfman op 06-09-2013 08:13 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Niellie41 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 00:17:
New car update:
[...]
Tony Gardner
De volgende (oval) auto wordt de nieuwe Nationwide auto! Dan hebben we daar ook verschillende merken.
Dus, hoe krijg je auto's in iRacing. Zorg ervoor dat teams in gesprek gaan met iRacing. De licentie (overeenkomst met het merk) komt wel.

En wat meer tijd om te racen
Vraag me serieus af hoe lang mijn GT3 RS (stuurwiel dus, niet mijn auto
En ik heb het geld er ook wel voor, alleen vind ik het stiekem een klein beetje zonde om het nu stuk te slaan op een CSW terwijl de GT3RS me eigenlijk ook nog prima bevalt (behalve het geratel naar links dan).
Maar ik zou de ratel in ieder geval voorleggen aan Fanatec.
Richmond is een ontzettend leuke oval!
Mijn PB is nu een 20.255 en zou 5e kwalificatie tijd zijn in mijn divisie (3).
En bedankt weer Joep!JoepW schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:11:
Het is nogal een verschil, hoor. Als je eenmaal met een CSW hebt getest wil je niks anders meer.
Ik laat wel even weten wat er uitkomt na het weekend.Maar ik zou de ratel in ieder geval voorleggen aan Fanatec.
Verwijderd
dus tune in om 11uNiellie41 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:27:
Ik heb een aantal nieuwe dingetjes voor de stream. Het is geen camera. Wat het is, zien jullie morgen.
Nee, geen website.Bullus schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:32:
Een nieuwe website..?
Pols en duim doen nog wat pijn maar ga toch terug beginnen racen
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
|2600k|Asus 290|
Heb helaas geen rift en switchen van beelden kan niet in game tijdens het rijden.Bullus schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:16:
Oculus rift of switchen van camera beelden ingame?
Er is maar één camera tijdens het rijden.
Het is niet zo heel spectaculair, maar het maakt de stream wel professioneler.
mijn 1e ever Oval WIN! YAAYYYY en misschien doe ik mee niels, maar ik denk niet die van 11 uur
Maakt niet uit ook, ik kom toch tig splits onder jouw uit
EDIT: paar laps gedaan, hell no! dat wordt een groot crashfest in de lagere splits met all dat remmen
[ Voor 30% gewijzigd door themac1983 op 06-09-2013 19:00 ]
Gefeliciteerdthemac1983 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:52:
http://members.iracing.co...nid=9060080&custid=127338
mijn 1e ever Oval WIN! YAAYYYY en misschien doe ik mee niels, maar ik denk niet die van 11 uur
Maakt niet uit ook, ik kom toch tig splits onder jouw uit
EDIT: paar laps gedaan, hell no! dat wordt een groot crashfest in de lagere splits met all dat remmen
's Ochtends zijn er niet zo veel splits (meestal 2), dus is de kans groter dat we bij elkaar zouden komen.
Heel misschien pak ik die van 18:00 uur ook nog mee.
Ohhhhh nee hè, live commentaar van jouNiellie41 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:42:
[...]
Heb helaas geen rift en switchen van beelden kan niet in game tijdens het rijden.
Gefeliciteerd.themac1983 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:52:
http://members.iracing.co...nid=9060080&custid=127338
mijn 1e ever Oval WIN! YAAYYYY .....
[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 06-09-2013 19:07 ]
Handschoenen?Niellie41 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:42:
[...]
Heb helaas geen rift en switchen van beelden kan niet in game tijdens het rijden.
Helm
Pitspoes
Iemand trouwens een setup voor de Skip van SPA?
|2600k|Asus 290|
Ik krijg dan een zwart scherm als ik een replay wil opnemen, verder in Windows werkt het wel prima.
Moet ik ergens nog wat instellen? Heb een 64bits computer, msi 560ti videokaart en draai Windows7
Die heb ik ook niet..ik kijk wel ffJoepW schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:17:
Gewoon de setup pakken van Silverstone en enkel een beetje pielen met de ARB
1e race van deze week , begon goed en eindigde slecht.
9e ofzo gestart en na nog geen ronde was ik al derde, maar duurde niet lang of degene achtermij knalde zo tegen mijn achterwiel in de 1e bocht, ik zat aan de binnekant.
Niet eens sorry...TOW en daarna weer op de baan, maar had het gevoel niet meer na die crash en spinde op het gras en ging over de kop...over en uit.

|2600k|Asus 290|
https://dl.dropboxusercon...up/rt2000/_Mid_Ohio_R.sto
Ik gebruik atm de baseline van het forum met een iets dunner ARB achter. Rijdt nu 2.53.xxx ermee maar moet nog zeker 2 seconde eraf kunnen halen. Waarschijnlijk meerBullus schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:12:
[...]
Pitspoes![]()
Iemand trouwens een setup voor de Skip van SPA?
thanks, zal hem testenJoepW schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:55:
Deze heb ik op Mid Ohio gebruikt:
https://dl.dropboxusercon...up/rt2000/_Mid_Ohio_R.sto
ok, hoe werkt trouwens de gift certificate? wil het via mijn iracing dollar doen, maar dat gaat niet, alleen via PayPal of creditcard.themac1983 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:53:
[...]
Ik gebruik atm de baseline van het forum met een iets dunner ARB achter. Rijdt nu 2.53.xxx ermee maar moet nog zeker 2 seconde eraf kunnen halen. Waarschijnlijk meer
|2600k|Asus 290|
|2600k|Asus 290|
By the way. De prijzen worden verdeeld naar aanleiding van je participatie he, dus dan zou ik wel kijken of je niet ook in de 2e divisie mee kunt doenBullus schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 00:31:
Thanks, heb het gedaan en de code via pm (forum) verstuurd naar hem. Hopen dat het goed is.
ps: 2e win gehaald net
en Niels, ik kan die baan echt niet rondkomen met de gen6
PB is 20.8 halve seconde langzamer dan jij, maar jij bent ook gewoon goed. dus misschien dat ik de gok waag en probeer de mid pack bij te houden
[ Voor 12% gewijzigd door themac1983 op 07-09-2013 01:36 ]
Oplossing gevonden, gaat niet werken omdat OSD alleen 32 bit aan kan. Fraps werkt wel goed.Marc3l schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:18:
Gebruikt er iemand MSI Afterburner om video's te capturen?
Ik krijg dan een zwart scherm als ik een replay wil opnemen, verder in Windows werkt het wel prima.
Moet ik ergens nog wat instellen? Heb een 64bits computer, msi 560ti videokaart en draai Windows7
Ok ,even wat advies dan voor de 2e divisie.themac1983 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 01:21:
[...]
By the way. De prijzen worden verdeeld naar aanleiding van je participatie he, dus dan zou ik wel kijken of je niet ook in de 2e divisie mee kunt doen
ps: 2e win gehaald net
Welke auto zou in de lijn zijn voor mij, ik rij de Skip in S3, dan zou de Star Mazda een goede zijn?
Keuze uit Riley, Corvette, Radical, Star Mazda. Heeft de SM trouwens ook NTM5, volgens mij niet?
Of welke auto is makkelijk te rijden?
Oval gaat je beter af ..
Oh ja , er zijn trouwens ook setups te vinden op zijn site.
http://www.aaa-racing-aca...ex.php/super-mixed-series
[ Voor 11% gewijzigd door Bullus op 07-09-2013 10:31 ]
|2600k|Asus 290|
In NASCAR is het een ander verhaal.
edit:
Bah, slechte kwalificatie.
[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 07-09-2013 10:48 ]
EDIT: 3 min tot de nascar series. Ik verwacht nog altijd in lap 1 van achter aangereden te worden
[ Voor 14% gewijzigd door themac1983 op 07-09-2013 10:58 ]
Ik doe pas weer mee wanneer ze op New Hampshire rijden. Heb Richmond en Chicagoland niet.
Ik zit op de server. Wel luxe op de grote breedbeeld tv iRacing kijken in de woonkamer
En wat is de verrassing op zijn kanaal?
Op ovals rijdt ik altijd in mph inderdaad. Is makkelijker praten met de Amerikanen als je vragen over de setup hebt en zo.
7e geworden in een sterker veld dan de vorige keer! Even uitrusten en vanmiddag een verslagje typen.
[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 07-09-2013 13:11 ]
Zometeen de Radical "SIRS" hotsplit op Watkins Glen. Even m'n participation op peil houden
Verwijderd
results
deze morgen ook nog even een Q neer gezet aangezien ik het maar niks vond in het verkeer .. hopelijk straks nog een raceje mee nemen
Wel een mijlpaal doorbroken: zit nu op 2512 iR.
Verwijderd
Verwijderd
np heb hem ook in het radical forum geshared aangezien ik vind dat er eigenlijk heel weinig setups publiek gesteld worden wat ik vreemd vind aangezien dit vroeger toch wel meer gebeurdenArfman schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:29:
Thanks Bert. Jouw setup deed het overigens prima, lekker stabiel, precies wat ik nodig heb
Verwijderd
Verwijderd
Netjes Niel.Niellie41 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:00:
7e geworden in een sterker veld dan de vorige keer! Even uitrusten en vanmiddag een verslagje typen.
Ik maakte een beginners fout. Ik wilde na de eerste caution weer achteraan starten, ging door de pits, die dicht was. FML. Stop 'n Go en race eigenlijk over.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Paul ligt op een best goede plek (22). Gestart vanaf de 30ste plek. Er zal wel weer e.e.a. flink mis gegaan zijn in de eerste lap.
Waar kan je dit soort dingen zien, wie waar aan het racen is en kan je dan ook live meekijken ofzo?JoepW schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:58:
Nice one Niel.
Paul ligt op een best goede plek (22). Gestart vanaf de 30ste plek. Er zal wel weer e.e.a. flink mis gegaan zijn in de eerste lap.
YouTube: Interlagos Grand Prix 2013 onboard Williams F1, iRacing World Championship - Paul onboard
En hier kan je bij iRacing de races vinden die je kan kijken:
http://members.iracing.com/membersite/member/spectator.jsp
Kwalificatie
Mijn PB was een 20.169, maar in de kwalificatie lukte het maar niet. Mijn tijd was uiteindelijk een, 'teleurstellende', 20.379.
Met die tijd mocht ik als 11e starten in de race.
Race
Na de start van de race, zakte ik redelijk snal naar achter. Dat was best frustrerend om te zien. Waarschijnlijk reed ik in het begin net een paar keer net te hard de bocht in waardoor mijn banden te waren.
De eerste stint was gewoon aanklampen en redden wat er te redden viel.
Ik had nog ongeveer 8 ronden benzine over, maar ik besloot eerder naar binnen te gaan nadat ik een paar anderen al zag pitten.
Ongeveer 6 ronden na mijn pitstop, kwam de eerste caution. Ik bleef buiten om terug in de lead lap te komen.
Na de restart kwam ik achter #15 te zitten die een beschadigde auto had. Na een aantal ronden spinde hij in T1, ik kon hem net niet ontwijken en kreeg een kleine tik. Wel een 4x, maar gelukkig geen schade.
Toch maar even de pits in gegaan voor de zekerheid. Geen repairs gelukkig en 4 nieuwe banden.

In ronde 153 kregen we weer een caution nadat er 2 auto's voor me elkaar van de baan reden. Iedereen in de lead lap ging naar binnen en ik ging mee. De caution (ronde 173) erna was het ook 'follow the leader' qua strategie.
Ondertussen schoof ik rustig door naar de 6e plek.
De laatste 25 ronden hadden we 4 cautions. Gelukkig gebeurde alles achter me en ik vond het niet erg om op P6 te finishen.
Na de laatste caution kregen we nog een green, white, checkered finish. Bij die laatste restart verneukte ik het bij het accelereren en ik probeerde te veel bij het ingaan van bocht in om het goed te maken. Daar verloor ik één plek. Gelukkig kon ik de rest wel nog van me af houden en finishte 7e met 0.02 sec verschil met P8.

Ik had echt niet verwacht om zo hoog te finishen. Zeker niet na de eerste stint. Het was een sterker veld dan vorige week, dus ik ben zeer tevreden.
Op naar volgende week!
Resultaten
Timmy Hill, de winnaar, is een real life Nationwide Series en Sprint Cup Series coureur. Hij heeft een iRating van 8000
De race is ook al online
[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 07-09-2013 18:37 ]
Gave race, hele race side by side zowat en door de draft ongeveer om het rondje elkaar inhalen. Jammer dat hij het moet verpesten door in het laatste rondje een vieze divebomb te doen en me aan de kant duwt en me zo inhaalt
[ Voor 51% gewijzigd door NickThissen op 07-09-2013 22:26 ]
Was fun, ik starte als 8e en Marc 9e was na een halve ronde al 5e volgens mij, maar toen ging de skip aan het einde van Pouhon zijwaarts ,waar ik ervoor niet eens eraf ging en moest een tow doen.
Enkele keren nog out of control gehad en daarna had ik de pace te pakken, haalde wat auto's in en ging Marc nog voorbij omdat ie moest pitten

Hierdoor in de laatste ronde 5 plekken verloren.
Er waren nog meer klachten over hem, hij had zelfs 61 inc's
http://members.iracing.co...nid=9068282&custid=125829
@Marc
Had je ook moeten towen? Ik had nl 2x moeten towen en ik had je toen ook nog ingehaald.
|2600k|Asus 290|
Verder leuke race gehad, maar ik moet echt eens leren niet te snel te gaan in de pit, 2 keer gepakt op speeden en dus 3 pitstops teveel gemaakt (met de black flag in het begin)
Het concept is wel leuk en het racen was over het algemeen heel clean, 1x contact omdat iemand controle verloor, stuur stond scheef maar ik heb er wel 5 laps mee verder gereden (wou niet NOG meer pitstops maken
zonder mijn gespeed, en gecrash had ik denk ik 1 rondje minder achtergelopen.
Owh en had nog een broekpoep momentje, ik in de skip, wordt ingehaald door een mustang, terwijl ik 2 mazda's inhaal die aan het battlen zijn (Dus 4 wide!!) en dan spint er iemand voor ons!? was even chaos maar niemand heeft elkaar geraakt en de mustang en ik kwamen er redelijk snel doorheen
btw, hoe maak ik eyefinity screenshots/video's.
Heb Fraps/msi afterburner/ shift print screen gebruikt, maar ik krijg alleen maar zwarte beelden.
Bij capturen fraps /msi afterburner , crashed iracing naar desktop met een foutmelding.
|2600k|Asus 290|
Ik heb ook MSI afterburner draaien voor OC van de GPU.
Zet anders eens alle residente SW uit.
En video's cap ik op 1920x1080.
[ Voor 72% gewijzigd door JoepW op 08-09-2013 09:29 ]
Komt omdat iRacing tegenwoordig prima setups meelevert (Robert Hope heeft die gemaakt). Eigenlijk niet echt meer nodig voor 90% van alle mensen om zelf setups te maken. Voor mij ook niet maar ik vind het leuk om met jouw setups te rijdenVerwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:52:
[...]
np heb hem ook in het radical forum geshared aangezien ik vind dat er eigenlijk heel weinig setups publiek gesteld worden wat ik vreemd vind aangezien dit vroeger toch wel meer gebeurden
Heb je dan een 32bits versie? Las dat 64bits versie niet werkt in afterburner.JoepW schreef op zondag 08 september 2013 @ 09:22:
Vreemd, bij mij werkt het probleemloos.
Kreeg ook zwarte beelden, Fraps werkt wel goed bij mij.
Verwijderd
ah ok dan klinkt het logisch dat ze die fixed een beetje veilig maken voor iedereen, nouja vind het best wel eens leuk in een setup te duiken en als je hem met minimale aanpassingen sneller kan maken is dat best wel eens leuk, het blijft soms wel wat persoonlijk een set maar dat is nou net wat ik vroeger geleerd heb... mij kunnen aanpassen aan het set wanneer hij mij niet lag en hier en daar iets aanpassen ... ik ga proberen de volgende weken mijn werk maar lekker leuk verder te zettenArfman schreef op zondag 08 september 2013 @ 09:54:
[...]
Komt omdat iRacing tegenwoordig prima setups meelevert (Robert Hope heeft die gemaakt). Eigenlijk niet echt meer nodig voor 90% van alle mensen om zelf setups te maken. Voor mij ook niet maar ik vind het leuk om met jouw setups te rijden
Ik heb alles op 64 bit draaien, maar welke versie van fraps ik heb weet ik niet. Ik zal straks ff checken.Marc3l schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:56:
[...]
Heb je dan een 32bits versie? Las dat 64bits versie niet werkt in afterburner.
Kreeg ook zwarte beelden, Fraps werkt wel goed bij mij.
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 08-09-2013 11:14 ]
Wat bedoel je met residente sw?JoepW schreef op zondag 08 september 2013 @ 09:22:
Vreemd, bij mij werkt het probleemloos.
Ik draai standaard de 64bit versie van iRacing. Als ik die uitzet dan werkt het inderdaad wel, alleen dan zie je 3beelden bij mij, het is niet 1 plaatje.Waar ligt dat aan?
Bezelcorrectie?
Edit
Ik heb een vrij oude versie van Fraps, die maar eens updaten dan.
[ Voor 6% gewijzigd door Bullus op 08-09-2013 11:19 ]
|2600k|Asus 290|
Ah je neemt dus ook op met Fraps? In Afterburner kan het ook maar werkt dus niet met 64bit versies.JoepW schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:14:
[...]
Ik heb alles op 64 bit draaien, maar welke versie van fraps ik heb weet ik niet. Ik zal straks ff checken.
Verwijderd
ik dacht dat er ook een tool was die action noemt ... ik denk dat je daar zelf kan instellen welk scherm je wil capturen, ook wel betaalend en voor wat ik er van gehoord heb nog performanter als fraps dus mss wel een aanraden waardMarc3l schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:25:
[...]
Ah je neemt dus ook op met Fraps? In Afterburner kan het ook maar werkt dus niet met 64bit versies.
Ik moest ff zoeken welke software je bedoelde, maar je bedoelt Mirillis action?Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:38:
[...]
ik dacht dat er ook een tool was die action noemt ... ik denk dat je daar zelf kan instellen welk scherm je wil capturen, ook wel betaalend en voor wat ik er van gehoord heb nog performanter als fraps dus mss wel een aanraden waard
http://mirillis.com/en/products/action.html
|2600k|Asus 290|

[ Voor 24% gewijzigd door BruceLee op 08-09-2013 12:57 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 08-09-2013 13:00 ]
Dit topic is gesloten.