iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.723 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:42

Niellie41

[object Object]

themac1983 schreef op zondag 01 september 2013 @ 00:40:
Mijn kans op prijzen was in lap 8 al verloren. Ging iets te enthousiast opzij voor de leaders :P

6 min repairs en dan maar zo goed mogenlijk eindigen.
Bij mij ging het al in lap 1 fout. Weg voor me is geblokkeerd en iemand (met een heel lage iRating) rijdt zo in me... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Baaaahhhh!!!! Hele goeie kans op de winst, lag met gemak eerste voor de pit stop, rondje extra kunnen doen door wat te sparen, toen (weet niet waarom) 2 man me voorbij tijdens de stop, en paar rondjes later blaas ik m'n motor op!!! UIt het niets :( Bah. Kut auto. Voor niks opgebleven.

Hele race zitten fuel sparen, dus vroeg remmen, laat terugschakelen, vroeg opschakelen, en nooit hoog in de toeren laten komen. Onmogelijk dat ik daarmee m'n motor opblaas, dat kan gewoon niet... Ooit een keer eerder gebeurd nadat ik 40 minuten lang rondje na rondje vol in de limiter vloog bij het aanremmen van een bocht, dat kan ik begrijpen. Dit slaat nergens op.

Nog een auto die ik vanaf nu in de garage laat staan, blijven er niet veel over zo.

[ Voor 46% gewijzigd door NickThissen op 01-09-2013 01:46 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Heb ook de 120min of thunder gedaan met de mclaren. Zat in zelfde split als Niel, maar had je idd niet meer gezien na de warmup. Uiteindelijk 5e in mijn class geworden, veel beter dan wat ik had verwacht :) Helaas wel 2x net even een wiel klein stukje op het gras na die lange doordraaier waardoor ik aan het einde 2 incs had ipv 0. Verder toch wel ontzettend vermoeiend zeg, rug en nek vonden het niet leuk meer aan het einde :P

[ Voor 11% gewijzigd door iXiro op 01-09-2013 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Arfman

Drome!

Lol, dacht dat dat vanmiddag was. Voor niks ingeschreven en geoefend :F

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Ik moet wel zeggen dat ik het multiclass gedeelte erg leuk vond (was de 1e keer). Maar je merkte dat het voor veel mensen de 1e keer was.

1e keer dat ik eraf ging kwam omdat een riley me in de carousell inhaalde, 2e keer weer carousell (spin maar geen dmg) en 3e keer in de esses.... Volgens mij gewoon 2 plekken waar je hem er NIET naast moet gooien.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:30

Phydomir

Dennis

themac1983 schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:06:
Ik moet wel zeggen dat ik het multiclass gedeelte erg leuk vond (was de 1e keer). Maar je merkte dat het voor veel mensen de 1e keer was.

1e keer dat ik eraf ging kwam omdat een riley me in de carousell inhaalde, 2e keer weer carousell (spin maar geen dmg) en 3e keer in de esses.... Volgens mij gewoon 2 plekken waar je hem er NIET naast moet gooien.
Esses is zeker niet handig maar de carousell kan opzich wel. Maar dan moet je wel beide goed opletten. Vaak willen ze buitenom en dat kan, maar dan moet jij iets meer rechts houden. Willen ze binnendoor kan dat ook maar dan moet je opletten dat je hem op de exit niet direct maar rechts gooit om weer op de ideale lijn te komen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Ik zag dat er een Grand AM race official ging om 12:45. Had al wat geoefend met de Riley op Mosport, dus ingesprongen. Er startten 6 Rileys waarvan ik de 3e was (geen Q gedaan). Al snel naar de 2e plek geklommen en toen 15 ronden lang binnen 1 seconde van Martin Carrol gereden. Ik was veel sneller in de bochtige gedeeltes maar hij weer in de snelle bochten. Zo ging het een tijd totdat we traffic tegenkwamen. Paar McLarens erg ongelukkig in/op Moss Corner moeten inhalen en misschien toen teveel gevraagd van m'n banden of wat aero damage opgepikt, want plotseling verloor ik alleen in T1 en T2 al 0.5 seconde op Martin.

Door verkeer nog wel terug kunnen komen maar niet meer kunnen aanvallen voor de leiding. Als 3e geëindigd zonder incs, wat me +41 iR opleverde en +0.82SR *O*

Goeie race dus, en een zeer fair gevecht met Martin Carroll. Daar kun je rustig mee op het scherpst van de snede racen, goeie racer.

http://members.iracing.co...onid=9020964&custid=44916

[ Voor 5% gewijzigd door Arfman op 01-09-2013 13:48 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Interessante post worden er geplaatst in het skippy forum, aan de hand van Ispeed kan men analyseren waar je tijd tekort komt, met uitgebreide uitleg.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/75/3210885.page

Zijn er ook leden die daar ervaring mee hebben?

[ Voor 10% gewijzigd door Bullus op 01-09-2013 14:40 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YDL
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:54

YDL

Laat ik mij is even voorstellen, na al tijden lang in dit topic mee te lezen.

Yannick, uit de kop van noord-holland en sinds vrijdagavond laat geregistreerd member bij iRacing (met gebruik van referal van JoepW) :) Ik kom van de consoles af, maar nu iRacing ook een officiele Mac applicatie heeft heb ik de sprong maar eens gewaagd.

Dus op een Mac, met een draadloze 360 controller ben ik nu mijn rondjes aan het racen in een knalgroene MX5 - Met zojuist mijn eerste pole position in een officiële race :)

[ Voor 4% gewijzigd door YDL op 01-09-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Bullus schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:55:
Interessante post worden er geplaatst in het skippy forum, aan de hand van Ispeed kan men analyseren waar je tijd tekort komt, met uitgebreide uitleg.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/75/3210885.page

Zijn er ook leden die daar ervaring mee hebben?
Er zijn wel mensen die het gebruiken hier. Ik heb het wel eens bekeken maar $15 vind ik nog best duur, daarnaast heb ik het idee dat ik nog steeds niet aan de grens zit qua kunnen maar dat ook niet bereik omdat ik simpelweg niet genoeg tijd in iRacing steek. Daarnaast race ik op dit moment in 3 klasses (Radical, HPD en Riley) dus ik zal nooit zo snel worden als een Matthias Witte (Radical), Nick/Roderic (HPD) of Bernhard Berger (Riley).

@Yannick: welkom! Kijken hoe lang je het volhoudt met een controller voordat je een stuurtje wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Arfman schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:57:
[...]

Er zijn wel mensen die het gebruiken hier. Ik heb het wel eens bekeken maar $15 vind ik nog best duur
Je kan iSpeed ook gratis gebruiken, sommige functies doen het dan niet, maar de lap analyzer doet het wel. Ik gebruik het ook wel eens, maar heb er niet voor betaald nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:44

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
YDL schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:58:

Yannick, uit de kop van noord-holland en sinds vrijdagavond laat geregistreerd member bij iRacing (met gebruik van referal van JoepW) :) Ik kom van de consoles af, maar nu iRacing ook een officiele Mac applicatie heeft heb ik de sprong maar eens gewaagd.

Dus op een Mac, met een draadloze 360 controller ben ik nu mijn rondjes aan het racen in een knalgroene MX5 - Met zojuist mijn eerste pole position in een officiële race :)
Welkom!
Je zal ongetwijfeld de force feedback gaan missen!
Maar rij eerst maar eens lekker rond ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Voor de liefhebbers, NASCAR trucks LIVE op Mosport ;)

http://justin.tv/besweeet53

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
Nou nou, real life een multi-class race starten is ook moeilijk. Ze halen T1 niet eens.....
Denk dat er een aantal maandag avond moeten komen kijken hoe dat bij GoT gaat

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ericjooo schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:19:
Voor de liefhebbers, NASCAR trucks LIVE op Mosport ;)

http://justin.tv/besweeet53
FIA WEC is ook bezig: http://live.fiawec.com/

Zojuist iRacer Richie Stanaway eruit gereden en ze hadden het over zijn online racen, commentator zei zoiets als "you can't hold escape to ask for a tow in the real world can you?", mooie iRacing reference dus :p Werd echter helaas niet bij naam genoemd...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ja, Jack Gerber in de Ferrari was iets te laat met ESC drukken toen hij spinde......kostte de Aston Martin een achterwielophanging. Sowieso een heftige race, de Toyota was er ook al door een achterblijver uitgekets en ook Bruno Senna in een Aston werd keurig door een Porsche op het achterwiel geëlimineerd :(

[ Voor 8% gewijzigd door Ericjooo op 01-09-2013 19:36 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Over een half uur ga ik de P&GT race rijden. Zal de race weer streamen. :)
http://nl.twitch.tv/hekkens41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Ik doe met je mee Niel :P
Niet dezelfde split denk ik maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Denk het wel hoor :P Mijn iRating op road is nu 22xx. Daarmee kom ik niet in de top split.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Dan ga ik proberen je er niet af te kegelen, dat zou me eeuwige "roem" opleveren denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik doe ook mee :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
YDL schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:58:

Als je een stuurtje wilt heb ik nog wel een goedkoop ding liggen, geen FFB en niet echt super ofzo, maar je kunt ermee naar links en naar recht indien nodig :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Twee keer op rij met opzet eraf gereden door een italiaan, wat een verrassing. Zelfde gast die vorig seizoen op dezelfde baan m'n race eindigde.

Sorry Paul & Roderic maar ik ben bang dat jullie teammate even op vakantie gaat :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Pfff wat een race. In bocht 3 rond getikt, race incident. Wel het hele veld laten passeren, race voorbij. Toch doorgegaan. Ging redelijk, totdat ik in ronde 7 bij het opkomen rechte stuk 2 gt's wilde inhalen. Raakte er 1 heel minimaal maar die raakte de andere gt en het werd dus een puinhoop. Bak stront over me heen waar je niet goed van wordt, zo erg dat ik voice chat even heb uitgezet.

Race uitgereden op p7 geloof ik. Na de race Nog wel excuses gekregen van die gast, het was een race incident waren we het over eens. Voelde me wel lullig, had zelfs al een complete ronde gewacht met inhalen om hun gevecht niet te verstoren, gebeurt er zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 24-09 11:56
NickThissen schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:18:
Sorry Paul & Roderic maar ik ben bang dat jullie teammate even op vakantie gaat :+
Wat ik van hem hoorde lagde jij iets ofzo en warpten jullie toen in elkaar o.i.d.
Maargoed heb er verder ook niets van gezien ofzo.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag met de motor een koutje opgelopen omdat ik me te koud had aangekleed :( . Ondanks dat toch gaan rijden. Een goede lap op Atlanta 28.4 en ik mocht van P1 vertrekken.

Fixed set nogal tricky, cruiste lekker in de rondte. Paar hele slechte pit calls gemaakt waardoor ik midden in het veld rond P20 terecht kwam. Langzaam maar zeker weer een weg in te top 5 gevonden en na een groene vlag pitstop zelfs terug op P2. Helaas weer een slechte pitcall en hing weer buiten de top 10. Wist me weer naar de top5 op te werken bij een yellow in Lap 140 waarna we het op fuel zouden kunnen halen. Iedereen naar binnen en alles weer op 0.

Verloor een plekje bij de restart omdat ik aan de outside zat. Plekje heroverd en gaan zoeken naar runs. Pakte P4 nog voor ik een flinke slide maakte uitkomen T2. Later weer een plekje gewonnen ondanks dat ik een aantal slordige foutjes maakte (apron raken, te vroeg op 't gas een loose T4 uitkomen). Top 5 reed neus aan bumper en helaas duikt de kerel achter me bij T3 naar binnen. Geef hem ander halve wagen breedte, maar krijgt tog een tik omdat die z'n lijn niet kon houden.

Dus ook hier een DNF vanavond. ;(

PS. set was wel fun, heel T3/4 proberen de wagen op de lijn te houden terwijl ik hem bij entry eigenlijk bijna kwijt was is :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:52:
[...]

Wat ik van hem hoorde lagde jij iets ofzo en warpten jullie toen in elkaar o.i.d.
Maargoed heb er verder ook niets van gezien ofzo.
Tsja dat was zijn verhaal inderdaad achteraf. Jammer dat hij heel toevallig niet zijn replay op had geslagen. En dat Jos en Deni op teamspeak zaten en mij niet zagen blinken. En dat er nog minstens 3 replays zijn opgeslagen waar ik ook niet op knipper.

Ook jammer dat hij de ronde daarna me nog eens eraf tikt (deze keer wel einde race) op de backstraight, dit keer met de smoes dat hij met z'n settings aan het spelen was en niet doorhad dat hij naar buiten aan het glijden was.

Het zal allemaal wel, het kwam allemaal voort uit het feit dat ik misschien wat vervelend voor hem aan het rijden was in de Ford, hij gooide hem er erg laat langs in de eerste 'hairpin' van het infield, ik gaf hem ruimte maar bleef wel aan de buitenkant waardoor hij niet genoeg snelheid kon meenemen in de linker erna om me voorbij te komen. Toen naast elkaar de lange linkerbocht omlaag, hij forceert me de baan af en ik raak een bult in de kurb waardoor ik even moet corrigeren en we elkaar zachtjes raken (niet eens 0x). Heel gedoe op de chat dat ik niet zo moet verdedigen en dat ik hem maar voorbij moet laten, en dat ik met niemand aan het racen was (absoluut niet waar, iemand had vroeg gestopt en lag exact een pitstop-lengte achter me, en ik zat op 3s van m'n voorganger).

Hij dus pissig om niks eigenlijk, had het zelf kunnen voorkomen door niet te divebomben en me gewoon op de exit in te halen zoals het hoort, dan was hij er na 1 bocht voorbij geweest.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
@nick: protesten die handel :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Meh, ik wil vanavond de got race doen, de truck races rijden, moet overwerken EN koken..... Hoe de F%*% ga ik dit combineren :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Jammer dat ik de track voor vanavond niet hebt, anders had ik zeker meegedaan...en nee iRacing heeft al genoeg verdient aan mij de laatste tijd O-)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hieronder een (vrije) vertaling van het bericht dat Nick ook in het Engels heeft verstuurd naar alle League deelnemers. Ik dacht laten we voor de zekerheid het berichtje ook hier plaatsen! ;)
Geachte GoT league lid ,

Vanavond verrijden we de zesde race in het maandag toernooi. Dit zal onze eerste multiclass race zijn. Hierin neemt de Skip Barber het op tegen de Star Mazda op Mid Ohio! Opnieuw doen we een 45 minuten race met beperkte brandstof, dus reken op een pitstop voor beide auto's .

Opmerking : aangezien er geen pre-registratie is, weten we niet hoe de klasse verdeling zal zijn. Je kan ons helpen het grid zoveel mogelijk gelijk te houden (hetzelfde aantal rijders per klasse) door naar de verdeling te kijken voor je deelneemt. Als er een duidelijke voorkeur voor een auto is, overweeg dan om mee te doen met de andere auto.
Je kan de verdeling zien door je muis over het helmpje te bewegen in het Hosted Sessie scherm.

De hoeveelheid punten die je kan scoren in de race hangt een beetje van de klasse verdeling af. De klasse met de minste hoeveelheid rijders krijgt iets minder punten dan normaal om rekening te houden met het feit dat het makkelijker is om hoog te finishen met minder rijders. Dit verschil is echter bijna verwaarloosbaar als de klasse verdeling ongeveer gelijk is (tot ca. 5 rijders verschil).

Tenslotte, als je nog nooit een multiclass race hebt verreden hou dan de volgende punten in gedachten:

- Als snellere klasse rijder ( Star Mazda ), is het jouw verantwoordelijkheid om de langzamere klasse auto's veilig in te halen. Zij hebben hun eigen race, zij hebben geen verplichting om opzij te gaan. Wees geduldig en maak gebruik van de hogere grip en snelheid van de SM. De beste manier om een langzamere klasse auto inhalen is na de corner exit. Laat een beetje ruimte tussen de auto's en haal in door de binnenkant van de exit te nemen.

- Als langzamere klasse rijder ( Skip Barber ), is het jouw verantwoordelijkheid om een voorspelbare lijn rijden, zodat de snellere klasse auto veilig kan inhalen. Je hoeft niet opzij te gaan, maar enige mate van behulpzaamheid (bijvoorbeeld een beetje liften of iets eerder remmen voor een bocht ) wordt op prijs gesteld. Wissel niet plotseling van lijn als er een snellere auto achter je zit.

Tot vanavond!

Hier de race details:
GoT Monday Tournament 13S3 Week 602-09-13
Car(s)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/carid/4.png
Fuel41 %
Extra Weight0 Kg
Basic Content
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/carid/3.png
Fuel18 %
Extra Weight0 Kg
Basic Content
Track(s)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/tracks/layouts_configid/66.png
DAY
Pit Stalls46
Basic Content
General Info
Server up20:00 CET (18:00 GMT)
AccessGoT League members
Benelux Only?No
Minimum Safety RatingNo
Minimum iRatingNo
Number of Heats1
Where foundLeague Session
Program (in CET)
Heat 1
Practice20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartStanding
CautionsLocal
Fast Repairs2
Remarks
1 stop

De brandstof percentages komen ongeveer overeen met de volgende hoeveelheden:
Skip Barber: ca. 8,16 Liter
Star Mazda: ca. 13,08 Liter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Als ik meedoe zal het toch echt in de skip zijn. Ik blijf die mazda een graftyfus auto vinden :P Vind hem zo slecht dat ik nogsteeds niet mijn MPR erin gedaan heb om mijn B licence te halen eerdaags.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:33

Hoogie2004

Whohooooo

Dan balanceren wij elkaar uit, ik stap echt niet in die Skip :P

Ik hoop dat ik op tijd thuis ben overigens, moet nog even weg :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:52

BM

Moderator Spielerij
Ik kom meekijken vanavond :) Jammer dat ik niet mee kan doen, maar lijkt me een leuke race om te spectaten :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Vanavond gaat helaas helaas niet lukken, maar morgen ben ik er wel bij, lekker boenderen met de Lotus 49. Komt die ook eens de garage uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben er morgenavond niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nu we toch allemaal aan het aan- en afmelden zijn :+ Ik ben waarschijnlijk wat later vanavond dus ik join wel in de auto die het minst gebruikt is op dat moment.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Vanavond ben ik er gewoon bij, morgenavond heb ik een opening van een cliënt van ons, maar misschien red ik het net allemaal.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:29:
Nu we toch allemaal aan het aan- en afmelden zijn :+ Ik ben waarschijnlijk wat later vanavond dus ik join wel in de auto die het minst gebruikt is op dat moment.
Dan join ik wel even om je eraf te beuken :P >:)

Serieus, nog protest aangetekend? Ik heb ook de replay nog wel mocht je dat nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 12:29
Hoogie2004 schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:33:
Dan balanceren wij elkaar uit, ik stap echt niet in die Skip :P

Ik hoop dat ik op tijd thuis ben overigens, moet nog even weg :)
Ik stap ook echt niet in de skip, niet mijn auto zeg maar.

Maar ik ben er bij vanavond

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:26
Ik zal even proberen, moest het nog niet lukken blijf ik waarschijnlijk wel spectaten.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Vanavond zal ik nog niet racen, mogelijk wel spectaten. Vanaf volgende week hoop ik weer wekelijks mee te doen. Hmm, mijn laatste race is alweer zo'n drie maanden geleden, het jeukt... (werk, vakantie, herbouw rig zijn overigens de oorzaken)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

FF voor de duidelijkheid, moet ik zelf zorgen voor de goede hoeveelheid benzine of is dat fixed?
En de Skip heb ik al moeite genoeg mee, de SM krijg ik amper een rondje inc vrij over de baan. Word nog wat.. Ik zal mn auto knalroze schilderen, dan kan iedereen de rijdende chicane herkennen ;-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De tank is gewoon kleiner gemaakt moet je maar denken, je kan er maar maximaal 8,16 of 13,08 L in stoppen. Dat wil zeggen: je kan niet met meer fuel starten, en bij de pitstop kun je ook niet meer dan dat erin stoppen (in totaal). Je hoeft er dus zelf niks voor te doen behalve maximaal fuel meenemen (tenzij je een andere strategie wil kiezen en eerder wil pitten natuurlijk).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

OK helder. Alhoewel ik me niet kan voorstellen dat ik na 15 minuten mn beide fast repairs nog over heb ;-)
Heb dr wel zin in!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm race van gisteren krijgt nog een staartje. Kreeg vanmiddag een private message van de kerel die me eraf tikte gisteren dat hij het 'opzettelijk' gedaan had. Het niet erg vriendelijk beschreven en onderbouwde bericht was dat ik divebombde en omdat ik hem raakte vorige week op Bristol en dat die dat op deze manier wilde laten weten...

-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou dat betekent dat je die kerel dus nu kan melden bij iRacing samen met de replay en de PM en klaar is kees. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Iracing zal wel blij zijn, ineens allemaal protests die wel gegrond zijn ipv foto's van banken :+

Anyway ik ga het toch gewoon redden zo meteen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:49:
Nou dat betekent dat je die kerel dus nu kan melden bij iRacing samen met de replay en de PM en klaar is kees. ;)
Private league, dus dat ligt iets moeilijker. Bericht diplomatiek beantwoord en een objectieve mening gezocht over m'n rijstijl, dan weet ik of ik iets rustier aan moet doen, of gewoon lekker blijven knallen en die gast helemaal gek maken door erachter te blijven en continue 0x-en :> .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
In hosted sessies geldt de sporting code net zo goed hoor.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:33

Hoogie2004

Whohooooo

Helaas te laat thuis. Pc teruggebracht naar mijn oom, maar die begon daar vrolijk weer kuren te vertonen :S

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:32:
In hosted sessies geldt de sporting code net zo goed hoor.
Dat heb ik net niet bij iedereen gemerkt, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jammer dat het multiclass interactie hier en daar flink mis ging, maar hopelijk leermomentje voor degene die betrokken waren voor de volgende keer. Ik heb verder gelukkig nergens last van gehad behalve dat Roope me even liet zien hoe je de skip ook alweer moest rijden :+

Ohja, als iemand een fout in de punten ziet graag even melden, het was erg lastig dit allemaal door te rekenen maar volgens mij moet het nou kloppen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door NickThissen op 02-09-2013 22:31 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Ik moet zeggen dat het snelheidsverschil tussen beide wagens ook behoorlijk groot was. Groter dan dat ik had verwacht.

Zelf ook een fout gemaakt in het verkeer door een skippie via de buitenkant in bocht 2 proberen in te halen. Achteraf gezien had ik beter kunnen wachten tot na de bocht want we raakte elkaar in het midden van de bocht.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Ik hoop dat ik er vanavond bij kan zijn, ik ben wakker geworden met een ontzettende pijn in m'n rechterpols ja kommaarkommaar :+ en ik hoop dat dat in de loop van vandaag wegtrekt :+, anders wordt het een pijnlijke aangelegenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voila laatste dagje thuis en heb me nog maar eesns even op radical set gegooid ... hierbij V1 raceset (wing 17) goed voor een 1.40.9 daarnet in sessie ... ik vermoed dat met medium gearing ook wel gaat maar dan gaat die net in de limiter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Arfman schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:53:
Ik hoop dat ik er vanavond bij kan zijn, ik ben wakker geworden met een ontzettende pijn in m'n rechterpols ja kommaarkommaar :+ en ik hoop dat dat in de loop van vandaag wegtrekt :+, anders wordt het een pijnlijke aangelegenheid.
Je moet ook afwisselen!!!!

Vanavond ben ik er niet bij, heb de track nog niet en Iracing heeft weer genoeg verdient aan me deze maand :P

Ander vraagje, De Star Mazda rijd deze week op een oval, maar je Irating/SR tellen gewoon voor de road toch? Kan ik even mijn MPR in dat kreng halen deze week.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ik vond de race zwaar teleurstellend! Multiclass is zeker niet mijn ding, de Skip is een auto waar je al je aandacht voor nodig hebt om hem überhaupt op de baan te houden, tijd om in de spiegels te kijken is er niet.....en dat is dus drama met snellere auto's op de baan :(

Maargoed, lap 2 spint mijn voorganger en met een gat van 0,2s onmogelijk te ontwijken, de achtervolgers klapte bovenop mij...auto krom en towen. Met een dikke ronde achterstand achter Deni en voor Carlos op de baan gekomen en proberen weer te racen. In de een na laatste bocht kwamen we op een Skip die ineens besloot de buitenkant aan te houden op het moment dat ik dat ook gedaan had. Hierdoor kwam ik klem te zitten tussen de Skip en Carlos die de binnenkant had gekozen.....weer een kromme auto en ook geen fast toe??? Na 5 minuten reparatie was de auto niet te rijden en ben ik maar gestopt.

Voor mij geen krappe banen meer met grote snelheidsverschillen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Bah. Vorige week ging er bijna geen open race official bij de Silverado. :(
Ik denk dat ik maar in de B auto ga rijden, daar gaan wel bijna alle open(!) races official...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Niellie41 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:06:
Ik denk dat ik maar in de B auto ga rijden, daar gaan wel bijna alle open(!) races official...
NOOOOOO, enige reden dat ik dit zeg is omdat ik nog geen B licence heb :P
Maar inderdaad is de silverado attendance echt slecht, zelfs de "SOF" races gingen deze week niet official

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik vraag me af waarom het zo slecht is. :?
Het racen is overall beter (1 caution op Bristol in een race van 110 laps, niet slecht). Er zijn setups, dus het argument 'ik heb geen setup' telt niet.
Klote fixed heeft alles om zeep geholpen. iRacing had daarmee nooit moeten beginnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
ja ik vind dit ook raar, de fixed heeft zat mensen, gaat bijna elk uur official. Ik gaf op hun fora al een keer aan dat ze eigenlijk de tijden moeten aanpassen. Nu start open NA de fixed, beter zorgen ze dat open series 15 min voor Fixed series beginnen. Dan is het voor veel mensen de 1e available race in die class en denk ik dat je meer man krijgt. Nu moet je dus een Fixed laten lopen in de hoop dat je open race doorgaat.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Niellie41 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:06:
B zit inderdaad goed vol, twijfel nog. Ik moet nog veel content aanschaffen :).
Sowieso kan ik deze week niet zo heel veel op oval, zal voornamelijk Legends rijden. Eenmaal in de wat hogere splits merk je dat ook daar mensen fair kunnen racen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:13:
Ik vraag me af waarom het zo slecht is. :?
Het racen is overall beter (1 caution op Bristol in een race van 110 laps, niet slecht). Er zijn setups, dus het argument 'ik heb geen setup' telt niet.
Klote fixed heeft alles om zeep geholpen. iRacing had daarmee nooit moeten beginnen. :(
Zelfde probleem als vorige seizoenen met de Proto/GT Fixed. Die trok alle mensen weg. Hopelijk stoppen ze daar bij Ovals ook eme, maar als ik zie hoeveel stront iRacing over hun heen heeft gehad op de forums hierover, en ovalmensen een nog groter gedeelte van het publiek zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Arfman schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:49:
[...]

Zelfde probleem als vorige seizoenen met de Proto/GT Fixed. Die trok alle mensen weg. Hopelijk stoppen ze daar bij Ovals ook eme, maar als ik zie hoeveel stront iRacing over hun heen heeft gehad op de forums hierover, en ovalmensen een nog groter gedeelte van het publiek zijn ...
Het zou al minder erg zijn als de fixed series niet een soort sprint races zijn. Als er een pitstop nodig zou zijn en de race wat langer denk ik dat het aantal cautions ook wel daalt, want soms is het gewoon op te huilen, bristol 55 laps met 30 caution laps gehad vorige week dat heeft niets met racen te maken, is gewoon keihard starten bij elke restart en hopen dat de caution achter je gebeurd.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Als je dat doet, kan je de opens series helemaal weg doen. Wat is dan nog het voordeel van de open series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Niellie41 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:00:
Als je dat doet, kan je de opens series helemaal weg doen. Wat is dan nog het voordeel van de open series?
Maak je van de open series een "real" series met echte race lengths? Meh, zal ook lage animo voor zijn, duurt voor de meeste veel te lang dan denk ik :P Ik weet het ook niet echt, ik zou beginnen met de starttijden aanpassen zodat fixed NA de open start ipv zoals het nu is.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Oplossing moet denk ik hetzelfde zijn als bij Road: hele Fixed wegflikkeren (heeft niks boven Rookie te zoeken of desnoods D class) en Open de enige serie maken. Werkt bij de Proto/GT prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ben erachter waarom de B open serie wel goed loopt. De fixed en open zitten elkaar niet in de weg. De fixed is ook om het uur.
B fixed is elk oneven uur en de open elk even uur. Dat zouden ze ook moeten doen bij de Silverado.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Wat een rare race gisteravond ... op zich was het wel leuk maar alleen 2 keer flink eraf getikt door een SM die hem perse ertussen wou proppen... en dan hoor je .. sorry dude....
Sm rijdt door ... ik vlieg de gridbak in met flinke schade..
sorry doesn't fix my car ...rrrrrr... naja op naar volgende race dan maar ;):)

[ Voor 0% gewijzigd door back2basic op 03-09-2013 15:00 . Reden: typo.. ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tsja, de problemen tussen de classes gisteravond zal voornamelijk komen doordat veel mensen nog onervaren zijn met multiclass racen. Het is gewoon niet makkelijk en er wordt vaak gedacht dat je als langzamere classe nergens druk om te maken want het is toch niet jou schuld als het mis gaat, maar dat is toch echt niet waar. Het is dan wel de verantwoordelijkheid van de snellere class om netjes in te halen, maar de langzame class moet ook zorgen dat ze netjes ingehaald kunnen worden, dat wil zeggen niet rare ljinen kiezen of perse toch gewoon insturen terwijl je ingehaald wordt. Nu wil ik niet zeggen dat dit gisteravond gebeurde, heb ook geen replay gezien, maar het heeft zeker wel een rol gespeeld af en toe denk ik. Dat soort dingen leer je alleen met ervaring en het is dan ook niet zo gek dat de meest ervaren mensen eigenlijk vrijwel zonder problemen er doorheen zijn gekomen. Je wordt af en toe ingehaald buitenom in een krappe bocht, of je krijgt af en toe een divebomb, vervelend maar dat hoeft niet meteen einde race te betekenen, gewoon zo veel mogelijk in je spiegels kijken (en op F3) en je nooit laten verrassen. Zodra iemand je verrast met zijn inhaal actie ben je zelf verkeerd bezig imo :) Het is niet makkelijk maar na een paar races in de langzamere class in ProtoGT had ik wel door dat je je niet kan veroorloven om iemand niet aan te zien komen, je moet gewoon constant weten wat er achter je zit en hoe dichtbij en constant vooruit plannen waar ze je gaan inhalen, anders gaat het mis. En dat vind ik juist zo leuk aan multiclass racen...

Zodra je weet waar je ingehaald gaat worden kun je ook bepalen wat er gaat gebeuren. Je kunt bijv liften om het makkelijk te maken en zonder kleerscheuren eraf te komen, of je kunt de binnenkant verdedigen om te zorgen dat je toch zelf even die bocht kan nemen zonder two-wide te gaan of naar de buitenkant gedrongen te worden. Dat is een risico wat je moet inschatten net als bij elke andere inhaal actie, en soms gaat dat nou eenmaal mis.

[ Voor 12% gewijzigd door NickThissen op 03-09-2013 16:09 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Hihi vandaag een nieuw projectje binnen staan, kreeg bezoek van groete vriend Carlos de streskip
en die had een mooie racestoel bij met voeten + stuur stand, danet gelijk wat profielen gehaald zodat
ik me stoel kan verhogen en dan zal ik stukke beter zitten dan mijn burostoel :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

TuxieDeni schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:47:
Hihi vandaag een nieuw projectje binnen staan, kreeg bezoek van groete vriend Carlos de streskip
en die had een mooie racestoel bij met voeten + stuur stand, danet gelijk wat profielen gehaald zodat
ik me stoel kan verhogen en dan zal ik stukke beter zitten dan mijn burostoel :)
Nice! Later ook wat foto's posten voor op Facebook. ;)

Ik ben begonnen met de Racing Lions skin voor de Impala B, aangezien ik waarschijnlijk daar ga rijden ipv de Silverado.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat voor schoeisel dragen jullie tijdens het racen? Ik heb G27 pedalen en draag meestel sokken, maar die slijten als een gek op de metalen pedalen... Blote voeten rijdt niet zo lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Is die Racing Lions skin alleen voor speciale racers? Ik vind hem er namelijk wel erg dik uitzien :)

[ Voor 9% gewijzigd door creapYYY op 03-09-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Nou de Lotus 49 staat weer in de garage stof te verzamelen. Leuk, zo'n auto, maar zonder daar uren in te oefenen kom je er gewoon niet mee rond. In ieder geval niet zonder 3 a 4 seconden in te leveren op Jos en Nick, geef mijn portie maar aan fikkie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:10
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:27:
Wat voor schoeisel dragen jullie tijdens het racen? Ik heb G27 pedalen en draag meestel sokken, maar die slijten als een gek op de metalen pedalen... Blote voeten rijdt niet zo lekker.
Air maxjes, ook g27 pedalen.

Tweede race gedaan deze week, beide 0 inc kan dus wel in de Rookie class. Gewoon vanuit de pits gestart en één na de ander vliegt er wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Met teenslippers of gympen :P

Vandaag mijn 3 schermen opgehangen met de monitor stand. Tafel heb ik met beugels vastgeschroefd aan de wand, anders viel ie om ..
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/p1xgmPPPli8o6oOT0jfhGirJ/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ygR2L60eDeawHuPhMTIZgtns/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6sWg6Mx8VQaDqUbwPxS4kdZZ/full.jpg

Valt me niet tegen voor dat geld, alles is in te stellen en kan vast gedraaid worden en is degelijk.

Ook nog wat andere spellen gedaan, maar zo schuin geplaatst is niet echt speelbaar voor shooters :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bullus op 03-09-2013 22:05 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Niellie41 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:50:
[...]

Nice! Later ook wat foto's posten voor op Facebook. ;)

Ik ben begonnen met de Racing Lions skin voor de Impala B, aangezien ik waarschijnlijk daar ga rijden ipv de Silverado.
lol ja moet eerst dat frame nog lassen en dan me pc zooi een kwart draaien en alles proberen
weg te proppe in mijn te kleine kamer :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:09:
voila laatste dagje thuis en heb me nog maar eesns even op radical set gegooid ... hierbij V1 raceset (wing 17) goed voor een 1.40.9 daarnet in sessie ... ik vermoed dat met medium gearing ook wel gaat maar dan gaat die net in de limiter >:)
met medium gisteren ook nog een keer getest .. 1.40.5 nu nog wat consitency vinden en hopen dat ik wat tijd krijg, als het weer zo blijft dan zal het pas weekend zijn dat ik een raceje doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 08:38:
[...]

met medium gisteren ook nog een keer getest .. 1.40.5 nu nog wat consitency vinden en hopen dat ik wat tijd krijg, als het weer zo blijft dan zal het pas weekend zijn dat ik een raceje doe
Zonder ook maar een rondje geoefend te hebben ben ik gisteren met deze setup een race gaan doen. Van 16 naar 7 gereden, p4 t/m 8 binnen 3 seconden.
Wat mij opviel is dat, vooral in het begin met "volle" tank je in de Esses in z'n 5 in de limiter loopt en in zijn 6 verlies je zoveel toeren dat het topsnelheid kost. Naarmate de tank leger raakt kun je wel steeds eerder naar z'n 6. Dus misschien dat medium gearing toch iets beter is, maar dat moet ik nog proberen.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd medium is denk ik the way to go want hij valt berg op dood als je naar 6 gaat, daarom dat ik een keer medium teste ook, maar ik zal het ook maar pas merken als ik ga racen ... ik denk trouwens niet dat je zo heel lang tegen de limiter gaat rijden als je draft hebt ... heb ook een v2 klaar maar daar heb ik nog niet zo gek veel ronden met kunnen testen dus als ik tijd heb zal ik die ook even opladen straks op de setup site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/Tourist_Trophy/Images/Titel.png
Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/Tourist_Trophy/Images/MX5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/Tourist_Trophy/Images/Circuits.jpg

Kalender
DatumCircuit
15 SeptemberSpa-Francorchamps
29 SeptemberZolder
13 OktoberOkayama
27 OktoberDaytona Road Course
10 NovemberBrands Hatch Indy
24 NovemberZandvoort

Alle races worden verreden op de Zondag Avond met de volgende sessietijden:
20:00 - 20:50 Oefensessie/inloggen
20:50 - 21:00 Kwalificatie (Superpole)
21:00 - 21:50 Race (45min)

Ik mis nogal wat namen van GoT rijders bij deze leuke race serie.
Schrijf je hier in: http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=1786 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Morgen (om 16:00 onze tijd) wordt de timing bug aangepakt!
Simulation
- Fixed a bug that would cause no timing & scoring information to be sent to you if you connected to an in-progress session where many drivers had already completed laps.

Commercial
- Fixed the Results and Leader Board displays to include information for all car types in the session.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je bent me net voor ;)
Chris Page wrote @ the memberforum:

View Profile Send a Message Deploy web and sim fixes.

Simulation

- Fixed a bug that would cause no timing & scoring information to be sent to you if you connected to an in-progress session where many drivers had already completed laps.

Commercial

- Fixed the Results and Leader Board displays to include information for all car types in the session.

Thursday 9-Sep-2013 1600 CEST

CEST
1000 Hosted Sessions*
1600 Service Down
1800 Service Up

Sessions in progress at the start of maintenance may be terminated. There will be no record of such events whether official or not.

(*) Hosted sessions are allowed that do not overlap the service maintenance period. For example, 6 hours before the service is down, you can create a hosted session that lasts 4 hours, but not one that lasts for 6 hours.

All times are subject to change.

[ Voor 20% gewijzigd door JoepW op 04-09-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
hij is niet voor niets de razende reporter :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
JoepW schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:25:

Ik mis nogal wat namen van GoT rijders bij deze leuke race serie.
Schrijf je hier in: http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=1786 ;)
Thanks Joep!

vooral de Super Pole is een leuke toevoeging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

En we gaan vrolijk verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mooi hoor... _/-\o_ :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poeh man dat is een leuke intro _/-\o_ :) :) :) :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gaaf hoor :) Heb alleen echt geen zin in de Montreal race, beide auto's wil ik niet rijden (Riley vond ik leuk totdat ik de motor zomaar opblies voor geen reden na 80 minuten racen :/) en na de laatste build hebben ze de met de black flags de track verpest vind ik. Je krijgt ze nu belachelijk snel en ook belachelijk lang; ik deed net een race in de skip en ik kwam dwars (gras gepakt bij remmen) over de laatste chicane curb (niet eens er langs, maar recht eroverheen) en ik moest 5 seconden (!!) opgeven, dat terwijl ik met die slide al minstens een seconde kwijt was en dus totaal geen tijd had gewonnen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 22:18
Dat gevoel had ik inderdaad ook Nick... Meestal de eerste paar races van een nieuwe week is altijd even aftasten en soms moet je mensen wel eens ontwijken omdat ze spinnen. Gister moest ik ook een klein stukje afsnijden omdat er iemand overdwars ging voor mijn neus. Mocht ook ruim 8 seconden van het gas af.. Zelfs de kerol die de spin veroorzaakte ging mij voorbij -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Montreal laat ik dan ook gewoon vrolijk links liggen, wat een ijsbaan. Misschien als elke auto NTMv5 heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Ahhh heerlijk, net bij fixed indy oval 20 laps achter de nr 6 zijn reet gezeten, kwam er maar niet langs, steeds side by side en hij er weer voor... tot de laatste bocht moehahahah :D Hij zei zelfs "Well done mate" dus ik kneep hem neit af ofzo :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

themac1983 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:57:
Ahhh heerlijk, net bij fixed indy oval 20 laps achter de nr 6 zijn reet gezeten, kwam er maar niet langs, steeds side by side en hij er weer voor... tot de laatste bocht moehahahah :D Hij zei zelfs "Well done mate" dus ik kneep hem neit af ofzo :P
Lekker! Dat zijn de leukere gevechten! :D

Ik heb een samenvatting gemaakt van mijn race van afgelopen zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
nice die finish! leuke samenvatting ook met dat commentaar erbij :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
nice filmpje Niel!

Mijn iRacing profiel

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:52

BM

Moderator Spielerij
Toffe NEO trailer Niel :) Kan zomaar zijn dat ik probeer d'r een paar mee te pakken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• creapYYY
Was ook een gave race om te zien Niel. Was van plan deze maand niks geen content aan te schaffen maar ik heb dat helaas niet volgehouden :P. Heb mijn eerste class B race erop zitten en dat ging best aardig, 2e plek! :)

Vroeger toen ik wel eens wat NASCAR zag op tv vond ik er zo weinig aan, simpelweg wat rondjes rijden en that's it. Maar via iRacing heb ik er een nieuwe hobby bij :+ .
Pagina: 1 ... 101 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.