Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 255% gewijzigd door JoepW op 19-01-2014 13:09 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nee, er is weer een open P> serie. Dat is veel beter dan de GTC. De McLaren past niet bij bij de Vette en Ford..
Alleen downloaden moet toch geen kunst zijn, alles wat ik wil downloaden, gaat wel, alleen dit niet, dus nogmaals downloaden gaat niet is gewoon niet mijn probleem, als hij niet wil installeren zou ik met jou idee mee gaan, en er zit inmiddels ook een 800 watt voeding in met 12v 68A. Windows staat er welgeteld 3 weken op nu ofzo.JoepW schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:35:
[...]
Je had toch ook geregeld dat de boel crashte?
Is er niet gewoon een HW of Windows probleem?
Misschien een laptopje in de buurt?? Zou het daar ook eens op proberen....Het ligt naar mijn idee niet aan iRacing, want een heleboel mensen kunne het wel downen...Speedy55 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:30:
[...]
Er zijn meerdere met download problemen alleen zijn die allemaal op te lossen met standaard oplossingen, maar komop downloaden hoeft toch geen problemen te geven? Want hij begint gewoon met downloaden maar stopt bij bepaalde bestanden maar die zijn wel allemaal verplicht en bij andere stopte hij met andere bestanden die niet verplicht waren.
/edit: maar ik erger me mateloos aan dit en als ik dat te lang heb, kan het zover komen dat ik het helemaal niet meer doe, dus stop er nu maar mee en probeer het later wel weer een keer.
Xbox
Xbox
ja ik stond ineens pole split 2 loooooliXiro schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:51:
volgens mij moet je forfeit doen met oude sessie, nieuwe sessie is al ready for registration
Deelnemertellertje loopt nog wel 'gewoon' omhoogNickThissen schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:53:
Site gaat er gewoon weer uitknallen hoor. Zie hetzelfde probleem als net, moet ineens content updaten en geen series in de lijst.
Xbox
Wist niet dat Robbert de sessies daar inplant
[ Voor 25% gewijzigd door NickThissen op 26-01-2013 20:55 ]
Dat zal wel, nighttracks hebben meer grip dan overdag....alleen heb ik geen flauw idee van setups, dus ik kan niks aanpassenAnoniem: 421879 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:56:
is er een verschil met setup oid met daytime?

[ Voor 13% gewijzigd door BM op 26-01-2013 20:57 ]
Xbox
Overigens vraag ik me af of de qualify tijden nu nog wel geldig zijn...
EDIT: eerste grote test voor de nieuwe Trading Paints client hier.
[ Voor 22% gewijzigd door Tomskii5 op 26-01-2013 20:58 ]
Xbox
Waar kijk jij??? Stream?Niellie41 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 21:01:
Succes die mee doen. Ik ga lekker naar echte werk kijken onder genot van Radio Le Mans.
Motors TV
Misschien heeft SPEED nog een stream?
http://www.racefansonlytv.com/ hier is ook nog een.
[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 26-01-2013 21:13 ]
+1Niellie41 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 21:01:
Succes die mee doen. Ik ga lekker naar echte werk kijken onder genot van Radio Le Mans.
Vind het eveneens vreemd dat ze nu de 2.4 doen op iRacing, terwijl de echte race ook aan de slag gaat. dan was vorig jaar toch flink anders dacht ik?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
http://stream.speedtv.com/rolex24
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
Is ook nog een goede stream. Hier kijk ik ook altijd de NASCAR Sprint Cup races.
Discussiëren over de Rolex 24 kan hier:
Algemeen race topic Deel 2
[ Voor 29% gewijzigd door Niellie41 op 26-01-2013 21:16 ]
[ Voor 239% gewijzigd door JoepW op 19-01-2014 13:09 ]
edit:
Paul nu dicht bij Norbi Kiss!
...
En de leidende DP ploft.
[ Voor 46% gewijzigd door josh-hill op 26-01-2013 23:29 ]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Uiteindelijk 15e geworden, waar ik anders de top 5 gehaald zou hebben....
[ Voor 9% gewijzigd door BM op 27-01-2013 00:10 ]
Xbox

Netjes Paul 2e! Erg mooi...
Jammer BM, ik heb gelukkig geen last gehad van schademodel, heb wel 4 of 5 0xs gehad (met andere auto's en met de muur twee keer) maar nergens echt last van gehad. Het is wel erg random vaak inderdaad, net verkeerd raken en je race is voorbij...
Degene die ik raakte was ik mee in gevecht, en die is uiteindelijk 5e geworden, had 4e geweest als ie geen foutje gemaakt had op het einde. Had ik dus kunnen zijn
Kan nog niet zien wat de schade op SR en IR gebied is, aangezien de website het weer eens niet doet

Xbox
Idem... heb aardig wat off tracks gehaald dus ik ben er bang voorBM schreef op zondag 27 januari 2013 @ 00:20:
Kan nog niet zien wat de schade op SR en IR gebied is, aangezien de website het weer eens niet doet
Racelengte viel me eigenlijk niet tegen, was redelijk goed te doen.
Merkte tijdens de race wel dat ik veel minder risico neem bij het inhalen van McLaren dan anderen. Als ik zie hoe laat sommigen er nog langs duiken

[ Voor 24% gewijzigd door BM op 27-01-2013 00:27 ]
Xbox
Site deed het net heel eventjes. Jij had geloof ik +11 iR en -0.2 SR ofzo, weet niet precies. Iig positieve IR en negatieve SR. 28 incs als ik het me goed herinner.NickThissen schreef op zondag 27 januari 2013 @ 00:30:
Hoe zie je dat? Ik kom er nog niet op...
Edit: en de site lijkt het weer te doen.
[ Voor 12% gewijzigd door BM op 27-01-2013 00:31 ]
Xbox
Echt zuur dat de race niet 1 rondje langer was.
Ik denk dat Norbi te weinig benzine had en hij was flink aan het sparen volgens mij tegen het einde van de race.
Ik begon echt hard in te lopen, maar helaas op 1 a 2 secs gestrand volgens mij.
Xbox
iR + 20, SR +0,25
10de geworden in de 6de split. Das dan weer minder. Had eigenlijk hoger willen rijden.
Gisteren was ik 8e in de 3de split, en toen waren er in totaal ook 24 splits.
dikke proficiat paul !!!!Red Baron schreef op zondag 27 januari 2013 @ 00:41:
Dat was weer een lange zit ja.
Echt zuur dat de race niet 1 rondje langer was.
Ik denk dat Norbi te weinig benzine had en hij was flink aan het sparen volgens mij tegen het einde van de race.
Ik begon echt hard in te lopen, maar helaas op 1 a 2 secs gestrand volgens mij.
op teamspeak gehoord dat je filip verbert wel ophield
Ik was niet zo snel, maar het was ook de eerste keer dat ik in de riley reedt, en ik was ook nog nooit de snellere auto in multiclass geweest. Veel geleerd dus. Uiteindelijk 12e geworden van split 10.
Dan ga je daarna maar wat defensiever rijden he
Bovendien ben ik natuurlijk zelf ook nog keihard aan het trappen om de leider bij te houden / niet te veel tijd te verliezen, dus ga ik niet op m'n remmen staan en mensen er maar langs laten he
Iemand die NASCAR Nationwide Series en Sprint Cup Series is niet niks hoor
[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 27-01-2013 01:01 ]
Was een grap, vandaar de 'Niellie41 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 00:57:
Waarom zo denigrerend?
Iemand die NASCAR Nationwide Series en Sprint Cup Series is niet niks hoor
@Alle andere GoT-iRacing 2.4 Hours of Daytona-rijders: Mooie prestaties en knap om zo lang rond te rijden!
Vanmiddag om 14:00 de laatste race vanquote: Chris Page @ Member Forum @ 1/27/2013 2:21 a.m.Let me offer our apologies to all members for issues with today's world tour event and site availability in general today.
We have been very proud that our recent world tour events have been great successes, and we were looking forward to another one today.
Leading up to the event today, just before the event, we noticed some uncharacteristic load issues and failures. We quickly responded and desperately worked to keep the system up so that the event would kick off, but we had no luck for many members. We tried again, and just barely got an event off.
All the while, we were investigating the cause of the issues. We identified a denial of service attack, and once we were able to thwart it, things returned to normal.
We are investigating the specifics of this incident and hope to improve our ability to more quickly isolate and resolve such issues.
A denial of service attack is perpetrated when one or more computers perform operations outside of what is normally expected for the purpose of disrupting the service. It can be identified as such because the pattern of traffic falls clearly outside of what is normally encountered.

Fun Race 3 (paid content)
Date: 27-01-2013
Server up (GMT): 13:00 (14:00 NL tijd)
Car: Williams-Toyota FW31
Track: Autódromo José Carlos Pace (Interlagos)
Practice (Min.): 60
Qualification (Min.): 15 | Lone: No
Race: 45
Start: Standing
Server type: League session
[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 27-01-2013 11:07 ]
Ook even offtopic: is het niet paid content?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dat is minder spannend dan bij Le Mans want ze zorgen er voor dat de auto's die in de lead lap zitten bij elkaar komen bij restarts.Ericjooo schreef op zondag 27 januari 2013 @ 10:24:
Even off-topic: De top 4 in Daytona rijdt na 13 uur gewoon nog binnen 6 seconden.......da's best close!!
Vannacht was er wel een leuk gevecht met McNish en McMurray.
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 27-01-2013 11:05 ]
Ik check nooit ctrl-c ctrl-v tekstenArfman schreef op zondag 27 januari 2013 @ 10:42:
Da's omderdaad errug close!
Ook even offtopic: is het niet paid content?
Maar de meningen op i-net zijn zie ik verdeeld. Maar Paid is toch wel echt goed en Payed is niet of misschien goed.
Nou.....moet zeggen dat ik de US-manier van spanning houden wel leuker vind. Op Le Mans is er na een paar uur zoveel verschil dat zonder problemen de overwinning al vergeven is, hier zitten de eerste 7 nog binnen 35 seconden......We weten echt over 10 uur pas wie gaat winnenNiellie41 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 10:54:
[...]
Dat is minder spannend dan bij Le Mans want ze zorgen er voor dat de auto's die in de lead lap zitten bij elkaar komen bij restarts.
Vannacht was er wel een leuk gevecht met McNish en McMurray.
Maar deze manier is inderdaad veel leuker voor ons, de kijkers
Maar als je dan zegt: "De top 4 in Daytona rijdt na 13 uur gewoon nog binnen 6 seconden.......da's best close!!", betekent dat eigenlijk niets als tussenstand.
Wel een leuke race, ronde of 10 lang met Fabio Mantellini in gevecht geweest. Helaas spinde hij bij de Bus Stop door toedoen van een achterligger en kon ik hem niet ontwijken. Daarna had hij 8 seconden achterstand op me, en dat is nooit minder geweest dan 6 en op het eind iets van 9. Nu even uitrusten
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[off topic]
Vanavond begint Top Gear aan een nieuw seizoen op BBC
[/off topic]
Ik weet dat er een aantal mensen met de McLaren & GoT skin mee gaan doen met de iRacing GT Challenge.
Is het een idee om de GoT'rs met GoT skin aan te melden als Team. Dit is zonder verplichtingen overigens hoor
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2415088.page
Zo ja, laat dat dan even hier weten, dan regel ik dat
[ Voor 59% gewijzigd door JoepW op 27-01-2013 12:52 ]
http://members.iracing.co...onid=7390780&custid=44916
Enige waar ik van baal is een inhaalactie van mij op Frank von Borstel. Ik zat op het achterste rechte stuk naast hem (was veel sneller) maar helaas schoof ik een klein beetje tegen hem aan. Hij liet echter ook geen ruimte dus het is een beetje een twijfelgeval. Daarna lekker doorgestoten naar een 1e plek, waarna de dreiging achter me 2 ronden voor het eind helemaal wegviel omdat Andre moest fuelsaven.
Interlagos sla ik over, heb de baan nog niet en de F1 vind ik net zo spannend als naar het testbeeld kijken
Anoniem: 421879
Na zo'n anderhalf uur begon het wel moeilijk te worden om geconcentreerd te blijven en kreeg ik ook wat last van mijn handen. Heb op de rechte stukken een beetje geprobeerd te ontspannen en toen ging het wel weer beter. In totaal toch heel wat incs verzameld (28) door onder andere een stuk of 4 spins en in de dubbele chicane iets te vaak het gras mee te pakken. 10 minuten voor het einde werd ik ook nog een keer opzettelijk door iemand van de baan gereden omdat ik hem daarvoor in de eerste bocht per ongeluk van achteren aantikte waardoor hij spinde.. (t zijn hier toch geen kleine kinderen.. kom op zeg! Kan een keer gebeuren). Uiteindelijk ben ik 20e overall en 9e in mijn klasse geworden. Net iets minder dan een ronde achterstand op de eerste twee McLaren's die overigens eindigden met een verschil van 0.005 sec!!! en dat na 160 minuten.
Voor het eerst de McLaren gereden op Zolder (allebei nieuw voor mij). Met de standaard setup heb ik me kostelijk vermaakt. Prima auto om mee te rijden, direct gaf de auto een enorm veel vertrouwen. Erg cool. Ook het circuit weer perfect tot in detail uitgewerkt. Maar goed, dat is inmiddels bekend.
Interlagos vond ik toch moeilijker dan gedacht. Heb hem getest in de HPD (fixed set) Veel overstuurde lange bochten en krappe knikken waar ik geneigd ben te laat in de ankers te gaan.
De update voor het geluid vind ik simpelweg briljant, het klinkt direct een stuk realistischer. Jammer dat de koude remmen nog niet zo remmen als koude rammen.
PrimaJoepW schreef op zondag 27 januari 2013 @ 12:21:
Netjes Arfman!
[off topic]
Vanavond begint Top Gear aan een nieuw seizoen op BBC
\[/off topic]
Ik weet dat er een aantal mensen met de McLaren & GoT skin mee gaan doen met de iRacing GT Challenge.
Is het een idee om de GoT'rs met GoT skin aan te melden als Team. Dit is zonder verplichtingen overigens hoor
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2415088.page
Zo ja, laat dat dan even hier weten, dan regel ik dat
We hebben net met de F1 op Interlagos gereden en ik vond Interlagos zeer boeiend en vermoeiendthomms schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:56:
Gisteren eindelijk tijd gehad om de nieuwe build (en vers gekochte content) te testen.
Voor het eerst de McLaren gereden op Zolder (allebei nieuw voor mij). Met de standaard setup heb ik me kostelijk vermaakt. Prima auto om mee te rijden, direct gaf de auto een enorm veel vertrouwen. Erg cool. Ook het circuit weer perfect tot in detail uitgewerkt. Maar goed, dat is inmiddels bekend.
Interlagos vond ik toch moeilijker dan gedacht. Heb hem getest in de HPD (fixed set) Veel overstuurde lange bochten en krappe knikken waar ik geneigd ben te laat in de ankers te gaan.
De update voor het geluid vind ik simpelweg briljant, het klinkt direct een stuk realistischer. Jammer dat de koude remmen nog niet zo remmen als koude rammen.
Met name remmen voor T8, T10 en T12 is een kwestie van veel oefenen. Ik remde in het begin daar ook veel te laat.
En het accelereren na T8 & T10 is listig omdat het wegdek naar off camber gaat.
Maar het was wel heel leuk, ondanks de slechte opkomst.
Morgenavond onze eerste league race met de McLaren @ LRP Chicane! Doe allemaal lekker mee.
McLaren Challenge Race 1
Date: 28-01-2013
Server up (GMT): 19:00
Track: Lime Rock Park Chicane (Day)
Practice (Min.): 60
Qualification (Min.): 15 | Lone: No
Heat 1 (Min.) / Heat 2 (Min.): 20/25
Grid Heat 2: Reversed
Start: Standing
Pits stalls: 44
Server type: Hosted Session
[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 27-01-2013 18:00 ]
De league race is vanaf nu op Maandag! Op dinsdag is oefenen voor GT Challenge.
Dus ik zal in week 2 (Suzuka GP) de HPD toevoegen aan de practice op dinsdag. Verder kan je als je met een GT de Proto & GT challenge gaat rijden natuurlijk wel joinen tijdens de andere weken. Want soms wordt het desbetreffende circuit later in het schedule bezocht door de Proto & GT serie.
Ik moet zeggen dat de SCCA Spec Racer Ford die momenteel loopt voor de rookies vrij heftig is en ik nog redelijk wat practice nodig heb om fatsoenlijk zonder te spinnen wat rondjes achter elkaar kan rijden.
Voor de rest ziet de game er strak uit en rijdt hij top met het stuurtje. Maar eens goed de topic start doorlezen voor de tips en tricks om de goede tijden te halen.
Herkenbaar. Vadaag Lime Rock in de series is wel leuk. Tijden bij mij lopen goed, maar minder fouten maken moet ik meer focus geven. Race viel dan ook tegenrottentomato schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:28:
Ik moet zeggen dat de SCCA Spec Racer Ford die momenteel loopt voor de rookies vrij heftig is en ik nog redelijk wat practice nodig heb om fatsoenlijk zonder te spinnen wat rondjes achter elkaar kan rijden..
Gister Jefferson Reverse wat (nog) niet echt mijn circuit is geloof ik.
Ik denk het wel:

I've been there tooNickThissen schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:49:
Even 1 rondje gedaan in de McLaren op Lime Rock Chicane om te kjiken of dat wel leuk wordt morgen...
Ik denk het wel:
[afbeelding]
En de andere snack is met die Chicane dat als je hem wel goed neemt en lekker vroeg op het gas gaat je makkelijk spint.
Uitdagende combi.
Welkom!rottentomato schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:28:
Poehe, vandaag deze game gekocht omdat ik opzoek was naar een leuke race game in combinatie met mijn DFGT stuurtje. rFactor 2 viel me wat tegen en lees al een tijdje dit topic door.
Ik moet zeggen dat de SCCA Spec Racer Ford die momenteel loopt voor de rookies vrij heftig is en ik nog redelijk wat practice nodig heb om fatsoenlijk zonder te spinnen wat rondjes achter elkaar kan rijden.
Voor de rest ziet de game er strak uit en rijdt hij top met het stuurtje. Maar eens goed de topic start doorlezen voor de tips en tricks om de goede tijden te halen.
Vanaf dinsdag starten de officiële series weer. Dan wordt zal je met de MX-5 (cup) aan de bak moeten op:
1) Summit Point Raceway
2) Okayama
3) Lime Rock Full
4) Laguna Seca Full
Ik zou me dan ook daar op concentreren alvast.
De SRF is pas verderop eventueel aan de orde.
In de GoT-wiki staat redelijk uitgelegd hoe je een beetje een pad uit kan stippelen van Rookie naar de volgende licenties (en dus auto's):
http://iracing.invisio.nl/index.php?title=Hoofdpagina
[ Voor 56% gewijzigd door JoepW op 27-01-2013 23:08 ]
sinds laatste update heb ik totaal geen vlotte iracing belevenis meer en stottert mijn triple setup met alle fps beneden 120 echt niet normaal (kut software)
alle andere games draaien wel vloeiend dus zou niet weten wat ik nog moet aanpassen.
dus gaan stoppen met iracing tot volgende build (zal jullie wel watchen)
groeten ,
Wim
Wel heel erg jammer! Hopelijk tot gauw.
tja zal nvidia brol zijn zekers koop je een kaar van 500 euro en loopt een game van 2003 nog niet soepelJoepW schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:09:
@Wim: Wat vreemd. Bij mij loopt het juist beter sinds de laatste build!
Wel heel erg jammer! Hopelijk tot gauw.
aan frames ligt het niet haal 90 fps op spa alles open
maar dat stottert gelijk zot je ziet hem echt frames skippen echt raar
[ Voor 16% gewijzigd door dabelg op 27-01-2013 23:12 ]
Ik wil je niet de les lezen maar voor het geval dat, iRacing moet het ook wel echt van je processor hebben en niet van je videokaart zoals andere games dat wel doen. Misschien is dat het verschil.dabelg schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:08:
lang deze wil ik laten weten dat ik even stop met iracing
sinds laatste update heb ik totaal geen vlotte iracing belevenis meer en stottert mijn triple setup met alle fps beneden 120 echt niet normaal (kut software)
alle andere games draaien wel vloeiend dus zou niet weten wat ik nog moet aanpassen.
dus gaan stoppen met iracing tot volgende build (zal jullie wel watchen)
groeten ,
Wim
Morgen kan ik de race niet mee doen, moet om 21;30 de deur uit. Dinsdag ook.. Maar ben er met de practice natuurlijk wel gewoon.
edit;
Ik draai alles max op 3 schermen met een i7, 24gb ddr3 en een GTX650 Ti. Die kaart is low spec maar no problemo.
[ Voor 6% gewijzigd door Streskip op 27-01-2013 23:16 ]
Wat voor 'n processor gebruik je?dabelg schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:11:
[...]
tja zal nvidia brol zijn zekers koop je een kaar van 500 euro en loopt een game van 2003 nog niet soepel
aan frames ligt het niet haal 90 fps op spa alles open
maar dat stottert gelijk zot je ziet hem echt frames skippen echt raar
op spa met render seperatly ?Streskip schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:15:
[...]
edit;
Ik draai alles max op 3 schermen met een i7, 24gb ddr3 en een GTX650 Ti. Die kaart is low spec maar no problemo.
tja dat is mijn probleem ik draai overal ook 90+ fps maar toch stottert het als den albert
Niet separated, kan ik wel voor je proberen morgen als ik thuis ben. Eerlijk gezegd niet geprobeerd. Maar ik zie 'm nooit onder de 100fps komen en hij zit meestal tussen de 120 en 140.. Zal je morgen laten weten wat ie met separated doet!dabelg schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:44:
[...]
op spa met render seperatly ?
tja dat is mijn probleem ik draai overal ook 90+ fps maar toch stottert het als den albert
[ Voor 13% gewijzigd door derx666 op 27-01-2013 23:50 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Ook is de Proto & GT Challenge (open sets, 65 minuten) terug. Daar wil ik weer in gaan rijden. Misschien af en toe nog een GT Challenge race mee pakken.
Ik heb ook de Skin iets aangepast. Het zijn een paar kleine schoonheidsfoutjes en de sponsor voorop is veranderd. Ook is er achter op een sponsor bij gekomen

Ook zal Streskip vanaf nu in de Racing Lions skin rijden. Zijn auto zal snel gepresenteerd worden
Het voelt goed om weer in de Corvette te rijden
Op Watkins Glen heb ik een 1.40:509 staan op het moment (race trim). Geen idee of het snel is, dat zien we komende week wel.
Wie gaan er nog meer in de Corvette rijden?
[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 28-01-2013 00:59 ]
Heb ook nog wat lopen proberen met skins voor de mclaren, blijft moeilijk :-P

als ie inzakt tot 90 stottert het dan ?derx666 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:06:
spa zakt in tot 90fps, en meestal draai ik daar de settings nog terug. Ik heb liever hogere fps dan meer detail.
Dan vind ik de lichtgroene met grijs het mooistiXiro schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:12:
Hoeveel AA/AF draaien jullie daarbij?
Heb ook nog wat lopen proberen met skins voor de mclaren, blijft moeilijk :-P
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Linksboven op de 3e foto.
als hij op 84 niet stottert heb ik dat liever dan dat ik meestal 120 + haal maar ineens stotter gelijk de pest en zo totaal niet kunt racen.Anoniem: 421879 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:27:
[...]
Lol, ik haal maximaal 84fps. Zowel met medium als lage settings
maar genoeg over dit probleem

Heb je cap frames niet aan staan dan?Anoniem: 421879 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:27:
[...]
Lol, ik haal maximaal 84fps. Zowel met medium als lage settings
Volgens mij stond die standaard aan.
Anoniem: 421879
Ik speel op het moment ook op een drie jaar oude Dell XPS 17 - L701X. Dat zal er meer mee te maken hebben, maar ik zal morgen zeker even naar de cap frames kijken. Waarschijnlijk heb ik die nog gewoon aan staan.Niellie41 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:31:
[...]
Heb je cap frames niet aan staan dan?
Volgens mij stond die standaard aan.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Dit topic is gesloten.