Even een vraagje, die ratings wanneer worden die doorgevoerd? Is dat zo dadelijk of pas morgen?
EDIT @hierboven: nooope
EDIT @hierboven: nooope
[ Voor 12% gewijzigd door Tomskii5 op 28-01-2013 01:47 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 12% gewijzigd door Tomskii5 op 28-01-2013 01:47 ]
Niet nodigNickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 01:46:
kan ik iracing gratis proberen?
De fel blauwe of fel geleiXiro schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:12:
Hoeveel AA/AF draaien jullie daarbij?
Heb ook nog wat lopen proberen met skins voor de mclaren, blijft moeilijk :-P
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga denk ik met de Ford GT rijden dit seizoen in de Proto GT weet nog niet helemaal zeker kan ook dat ik de Ford GT in de GT series doe en de Corvette in de Proto GT. Daarnaast nog de Lotus79 rijden op leuke banen denk ik. En eventueel nog andere series op leuke banen. Damn word druk seizoen zo met de GoT racejes erbij.Niellie41 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:11:
Wie gaan er nog meer in de Corvette rijden?
Er is een Zandvoort-promo, een maand voor 5 Euro met alle basis-content + Zandvoort....Nickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 01:46:
kan ik iracing gratis proberen?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
zal ik straks is doen ben al in overleg met enkele iracers op forum maar zit nu op werkArfman schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:41:
dabelg, kun je anders eens je graphics settings tonen in iRacing en je driver settings? Het moet toch op te lossen zijn (desnoods via PM hier).
Joep: je mag mij ook wel toevoegen aan het GoT team voor de GT Challenge. Ik weet niet of ik elke week ga rijden (ga het wel proberen) maar dat zien we wel
Verwijderd
ik had mij vast gepinned op de radical, en er nog iets naast bij te doen ... dacht eerst de mclaren maar als ik het hier lees dan zijn 2 van mij oude favo's aardig geupdate (heb ze nog niet getest) ... mss dan straks maar is even testen ... zit met zieke kindjes dus van racen straks zal niet veel in huis komen helaasDutchDevil79 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:22:
[...]
Ik ga denk ik met de Ford GT rijden dit seizoen in de Proto GT weet nog niet helemaal zeker kan ook dat ik de Ford GT in de GT series doe en de Corvette in de Proto GT. Daarnaast nog de Lotus79 rijden op leuke banen denk ik. En eventueel nog andere series op leuke banen. Damn word druk seizoen zo met de GoT racejes erbij.![]()
De Ford GT is iig echt lekker geworden deze build. Ze hebben hem flink aangepakt en dat is te merken. Vind hem zelfs beter rijden dan de MC Laren.
Zolang de Cadilac promo nog geldig is (nog 3 maanden geldig btw) is die wel het beste wat je als nieuwe member kan nemen. Gratis 3 maanden + 3 banen extra erbij (Mosport, Infineon raceway en Mid Ohio)Ericjooo schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:36:
[...]
Er is een Zandvoort-promo, een maand voor 5 Euro met alle basis-content + Zandvoort....
Code: PR-Zandvoort
Vorige maand werkte hij nog......de goedkoopste manier om de boel even te testen!!
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 28-01-2013 10:31 ]
[ Voor 82% gewijzigd door FransJansen op 28-01-2013 11:55 ]
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
[ Voor 21% gewijzigd door Red Baron op 28-01-2013 11:57 ]
Dat ziet er echt gaaf uit met die leeuw zo!Niellie41 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:30:
Racing Lions HPD ARX-01c WIP
[afbeelding]
Eindelijk de leeuw aan de linkerkant goed gekregen. Nu nog aan de rechterkant. Die is niet precies hetzelfde, dus dat wordt nog wat.
Denk je dat de Ford GT en McLaren lastig waren
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Binnenkort misschien weer 50 iRacing dollars voor 25 USD.....of een jaartje verlengen voor weinig....FransJansen schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:51:
Jammer alleen promo voor nieuwe aanmeldingen
Was iets te vlug met postenRed Baron schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:57:
Volgens mij is dat behoorlijk outdated. Een hoop van die links werken niet (meer) in ieder geval.
/edit: moet je niet die link weer weghalen he
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
DankjewelArfman schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:00:
[...]
Dat ziet er echt gaaf uit met die leeuw zo!
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Idem, ik zie op het forum wel eens bug meldingen voorbij komen dat er glitches op bepaalde banen zijn. Ik heb er volgens mij nog nooit 1 van gezienJoepW schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:36:
De graphics zijn voor mij ook goed genoeg. Ik heb toch geen tijd tijdens het rijden om te 'genieten' van mooie details. Ik heb mijn handen vol aan de auto's
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Op Interlagos zag ik in het langzame gedeelte een glitch. Leek wel water op het gras en het was toch echt droog weerBM schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:45:
[...]
Idem, ik zie op het forum wel eens bug meldingen voorbij komen dat er glitches op bepaalde banen zijn. Ik heb er volgens mij nog nooit 1 van gezien
Het ligt er aan wat je wiltNickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:57:
om in te stappen met dit spel, begin je dan met rookie license, dat is goed te doen natuurlijk.. zal me is goed gaan verdiepen erin. Wat zijn de kosten eigenlijk om alles aan te schaffen zodat je lkkr kunt rijden.,.?
dat is mij niet geheel duidelijk
Uhm, dat varieert nogal. Banen zijn $14,95, autos $11,95. Als je 3 stuks tegelijk koopt krijg je 10% korting, bij 6 of meer 20% korting.Nickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:57:
om in te stappen met dit spel, begin je dan met rookie license, dat is goed te doen natuurlijk.. zal me is goed gaan verdiepen erin. Wat zijn de kosten eigenlijk om alles aan te schaffen zodat je lkkr kunt rijden.,.?
dat is mij niet geheel duidelijk
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 10% gewijzigd door Nickrsd op 28-01-2013 13:18 ]
Ja hoorNickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:17:
wow oke, dat is wel een investering dan. Wat mij het leukste lijk is road racing, gewoon circuits met normale gt en road cars.. open wheels trekt mij minder.. en oval racing(is dat nascar)? trekt mij helemaal niet.. Mijn ding ligt mij normale productie wagens en de snellere road cars. en dan normale cicruits..
bied iracing dat? en ook niet geheel onbelangrijk.. wat ik wil.. is daar gewoon activeteit in?
Xbox
Als ik naar mezelf kijk (wat ervaring van enkele jaren geleden met GTR), dan verwacht ik zeker 2 maanden me te kunnen vermaken met de standaard banen en auto's. Ik ben met je eens dat GT* auto's het leukst zijn, maar vergis je niet in Ovals. Veel moeilijker dan het lijkt en zeker een uitdaging.Nickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:17:
wow oke, dat is wel een investering dan. Wat mij het leukste lijk is road racing, gewoon circuits met normale gt en road cars.. open wheels trekt mij minder.. en oval racing(is dat nascar)? trekt mij helemaal niet.. Mijn ding ligt mij normale productie wagens en de snellere road cars. en dan normale cicruits..
Denk niet dat LRP alleen in de oudheid leuke races had. Ook recent (eind vorig jaar is deze foto) wordt er nog steeds lekker gereden met van alles:FransJansen schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:58:
Ik kreeg net deze foto binnen op FB
https://fbcdn-sphotos-g-a...459481925_935446931_o.jpg
1970 Lime Rock met de Trans am
Vanavond Lime Rock met de McLaren
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Er zijn ook dagen dat ik niet zo goed ben als Greger Huttu / Hugo LuisZeeZeiler schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:44:
En als je DWC/Pro kampioen wordt verdien je $10000. Er zijn dagen dat ik dat niet op zak heb...
Het is dat ik niet zo goed met de F1 overweg kan, maar anders...Red Baron schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:52:
[...]
Er zijn ook dagen dat ik niet zo goed ben als Greger Huttu / Hugo Luis
Xbox
tja je kan gratis op training bij mijRed Baron schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:52:
[...]
Bedankt voor die berekening...JoepW schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:25:
Ik ben een road mens en vermaak me al bijna 2 jaar met iRacing. Ik heb wel een tijd geleden op 'koop alles' gedrukt en dat is wel even schrikken!
ca. 25 x $ 11,95 + ca. 55 x $ 14,95 * 0,75 = ca. $ 800 of zo.
Maar laat je daar niet door afschrikken
Want je kan zeker als je je beperkt tot road en bv GT auto's en alleen koopt wat je nodig hebt voor bepaalde series met een veel lagere investering uit!
[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 28-01-2013 15:07 ]
Dat zijn de dagen dat je ook voetbal zit te kijken tijdens iRacingRed Baron schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:52:
[...]
Zo beter? (Zie org. Post)Hoogie2004 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:06:
[...]
Bedankt voor die berekening...
Al de rekeningen zijn net een beetje weggezakt in mijn geheugen, rakelt meneer ze weer even op
@dabelg: LOL + beetje onder de gordel
Feit blijft ook dat hij zegt dat hij ook op dagen net zo goed / beter is dan Huttu + Luis
[ Voor 44% gewijzigd door JoepW op 28-01-2013 15:21 ]
Vind ik een hele goeie!!JoepW schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:18:
[...]
Dat zijn de dagen dat je ook voetbal zit te kijken tijdens iRacing
[ Voor 8% gewijzigd door Streskip op 28-01-2013 15:25 ]
tja ik help hem die dagen dat hij niet zo goed is he. wat is loon nu weer van goei trainerke 25 % van die 10000 $Hoogie2004 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:06:
[...]
Bedankt voor die berekening...
Al de rekeningen zijn net een beetje weggezakt in mijn geheugen, rakelt meneer ze weer even op
@dabelg: LOL + beetje onder de gordel
Feit blijft ook dat hij zegt dat hij ook op dagen net zo goed / beter is dan Huttu + Luis
[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 28-01-2013 15:49 ]
Ja zeker doen! Ik ga over 20 minuutjes weer die race doen, doe je mee?Niellie41 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:47:
Had de race gekeken met de nieuwe skin. Leuke inhaal race
Als we eens samen op de baan rijden even een paar screenshots maken.
Ja moest wel even slikkenTuxieDeni schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:48:
hahah dat was ff de billen bij elkaar knijpen ofniet!
Ik ga ook maar weer eens een rondje rijden
[ Voor 28% gewijzigd door Streskip op 28-01-2013 15:55 ]
Nee, waarschijnlijk ga ik vandaag niet meer racen.Streskip schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:54:
[...]
Ja zeker doen! Ik ga over 20 minuutjes weer die race doen, doe je mee?
Vanavond doe je toch wel mee met de McLaren Challenge?Niellie41 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:56:
[...]
Nee, waarschijnlijk ga ik vandaag niet meer racen.
Prio'sNiellie41 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:02:
Nope. Basketbal training op maandag.
Verwijderd
Ziet er goed uit je skinStreskip schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:54:
[...]
Ja zeker doen! Ik ga over 20 minuutjes weer die race doen, doe je mee?
[...]
Ja moest wel even slikken
Haha ja, dat gebeurde daarnet weer, die Ford GT vooraan.. Was volgens mij iemand van hier, Robert de Rooij (of iets dergelijks). Hij had zelfs een Racing Lions livery!Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:27:
[...]
Ziet er goed uit je skin
Ik had medelijden met de Ford GT als 2e op de grid lol
Verwijderd
Als je verder voldoet aan de MPR ga je vanavond idd promoverenVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:23:
Ik ga denk ik vanavond uit de rookie class promoveren naar de D class, mijn SR staat op 3.5.
Dus even afwachten. tussen 22:00 en 24:00 GMT.
Xbox
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 28-01-2013 18:38 ]
Ik dacht, welke chicane hebben jullie het over? En toen ik het filmpje keek dacht ik eerst dat je een foutje maakte.. Zal leuk worden dalijk die bocht...JoepW schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:53:
Hier en rondje met de McLaren op LRP (51.689)
Het kan veel sneller in de handen van kundige rijders denk ik, maar dit is na 12 rondjes het wel bij mij.
En ja, die chicane is een drama.
[video]
De kans dat je aan de chicane denkt in je eerste rondje is bijna 0Streskip schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:28:
[...]
Ik dacht, welke chicane hebben jullie het over? En toen ik het filmpje keek dacht ik eerst dat je een foutje maakte.. Zal leuk worden dalijk die bocht...
[ Voor 14% gewijzigd door NickThissen op 28-01-2013 18:46 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Slow in en eventueel bijremmen mid corner om stuur te creëren is de manier voor een snel rondje.NickThissen schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:41:....Netjes rondje trouwens Joep, zag er snel uit! Ik reed 52-53 in mijn 3 oefenrondjes gisteren, mag toch hopen dat daar nog iets vanaf gaat
Verwijderd
Maar wat is het wachtwoord om te joinen?JoepW schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:53:
Het kan veel sneller in de handen van kundige rijders denk ik, maar dit is na 12 rondjes het wel bij mij.
[video]
Hier ff snel een setupje https://dl.dropbox.com/u/...Park/13S1%20Joep%20Q1.sto
Vanavond doen we een testje voor de 'rookies';. Je kan meekijken bij de race vanavond door als MX5 te joinen. Rijden daarmee is NIET toegestaan!
En McLaren rijders: PAS OP DAT JE DE McLaren KIEST VANAVOND!!!!
Je hoeft alleen lid te zijn van de league dan kun je joinen.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:00:
[...]
Maar wat is het wachtwoord om te joinen?
Anders kan ik niet meekijken
Verwijderd
Ik ben lid van de league, maar de vorige keer moest je toch echt een wachtwoord invoeren.NickThissen schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:04:
[...]
Je hoeft alleen lid te zijn van de league dan kun je joinen.
Heb je de Cadillac promo al geprobeerd?Nickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:05:
ik ga snel opzoek naar een goede Actie aanschaf voor de basics van iracing.. wil gaan racen!
Damn, die chicane ligt ook op het meest blinde punt van de baan ookJoepW schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:53:
[video]
Hier ff snel een setupje https://dl.dropbox.com/u/...Park/13S1%20Joep%20Q1.sto
Vanavond doen we een testje voor de 'rookies';. Je kan meekijken bij de race vanavond door als MX5 te joinen. Rijden daarmee is NIET toegestaan!
En McLaren rijders: PAS OP DAT JE DE McLaren KIEST VANAVOND!!!!
Xbox
Niellie41 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:06:
[...]
Heb je de Cadillac promo al geprobeerd?
http://www.cadillaccupracing.com/
Zijn email ja (even PMen mocht je die niet weten). Dan krijgen we $10 in de pot voor sessies te hosten (zoals vanavond)Nickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:17:
moet ik bij reffered, joepW hebben he?
[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 28-01-2013 19:18 ]
Niet echt netjesNickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:29:
hoop dat hij snel reageert dan
5/1/2013 is 1 Mei 2013 dus geen probleem ..Nickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:15:
*Your code is for new iRacing members only and can be used to open a new iRacing membership. The code will expire on 5/1/2013
[...]
Er is ergens nog zo'n circuit met ook zo'n rotte knik, daar is een permanente gele vlag en dus verboden in te halen tijdens de gehele race. Denk dat inhalen vanavond daar ook niet echt een goed plan is..Tomskii5 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:39:
PS: Welke aap heeft die Chicane uitgevonden op Lime rock, man
Met de Caddy promo werkt de referral niet.TuxieDeni schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:44:
ik weet alleen niet of die referral het doet, ik heb dat toen ook gedaan met Joep als referral maar denk niet dat die er ooit wat van gezien heeft
of toch daar althans niet.Streskip schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:45:
[...]
Er is ergens nog zo'n circuit met ook zo'n rotte knik, daar is een permanente gele vlag en dus verboden in te halen tijdens de gehele race. Denk dat inhalen vanavond daar ook niet echt een goed plan is..
Als iRacing een rescan doet is die chicane heel anders... nieuwe versie is een stuk beter.Streskip schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:45:
[...]
Er is ergens nog zo'n circuit met ook zo'n rotte knik, daar is een permanente gele vlag en dus verboden in te halen tijdens de gehele race. Denk dat inhalen vanavond daar ook niet echt een goed plan is..
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
Alleen word in iRacing die gele vlag niet gecontroleerdStreskip schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:45:
[...]
Xbox
Niet heel vreemd, referral werkt alleen met betaalde eerste lidmaatschappen.
How do you save a random generator ?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq