'it's my favorite color'.. zal dus wel in t blauw en wit komen denk ik. als we ook naar zn stropdas kijken en donkerblauw pakfrye schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:52:
YouTube: Samsung UNPACKED : Be ready 4 The Next Galaxy (Part 2)
Hier worden we dus weer niets wijzer uit...
Zijn stropdas heeft dezelfde kleuren als de chinese leak ;-)Saven schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:00:
[...]
'it's my favorite color'.. zal dus wel in t blauw en wit komen denk ik. als we ook naar zn stropdas kijken en donkerblauw pak
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Weet iemand of er ook een mini versie komt? Dus Galaxy S4 mini?
Ja en er komt ook een S4 proNiekage schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:12:
Het zal ongetwijfeld :)!
Power to the beat.
Zal best, maar hou er dan wel rekening mee dat die veel mindere specs heeft dan de gewone (net als bij de S3 en de S3 mini). Eigenlijk is de naam S3 mini misleiding als je het mij vraagt.Niekage schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:12:
Nieuwe teaser. (Lijkt mij gewoon een s3).
https://twitter.com/Samsu...status/311282107135717376

http://www.sammobile.com/...g-galaxy-s-4-picture-yet/
https://twitter.com/Samsu...status/311282107135717376

http://www.sammobile.com/...g-galaxy-s-4-picture-yet/
[ Voor 37% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-03-2013 08:51 ]
Lijkt mij ook. Er staat S3 in de url van dit plaatje.
Hij is gewoon lelijk en ik zie er geen hint van het Oreo koekje in terug.
Misschien zit er toch een pen bij, omdat dat ventje in de film ook ineens een pen erbij pakt.
Hij is gewoon lelijk en ik zie er geen hint van het Oreo koekje in terug.
Misschien zit er toch een pen bij, omdat dat ventje in de film ook ineens een pen erbij pakt.
[ Voor 63% gewijzigd door Ursamajor op 12-03-2013 08:26 ]
Gadgets FTW!
Ik mag het niet hopen, hoewel het wel overeenkomt met dat Chinese ding. Ik vind juist de vorm van de S3 de lelijkste van de S-series.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hier nog een plaatje van de teaser en een S3 naast elkaar:Senor Sjon schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:38:
Ik mag het niet hopen, hoewel het wel overeenkomt met dat Chinese ding. Ik vind juist de vorm van de S3 de lelijkste van de S-series.

Ik heb de S3 vooral gekocht omdat ik de S2 een fantastisch toestel vond. Ik vind de S2 nu nog steeds veel mooier dan de S3. Qua design heeft de S3 me nooit echt kunnen boeien. Ik denk dat dat voor veel meer mensen zo is en hoop dat de S4 dan ook niet op de S3 lijkt. Anders toch maar voor een Sony of een HTC gaan...of misschien wel wachten op een Motorola ofzo.
Over 2 dagen weten we het... (wachten duurt lang)

Dit plaatje geeft toch ook wel weer een hint naar 2 kleuren (licht/donker).
[ Voor 18% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-03-2013 09:13 ]
Jup
Dan wordt het de S4, One of desnoods Note2. Wel makkelijk, zo'n shortlist.
Dan wordt het de S4, One of desnoods Note2. Wel makkelijk, zo'n shortlist.
Filmpje van de chinese leak:
Vreemde boot. Geen Galaxy SIV logo.... Menu en back-toest bleeding.
Vreemde boot. Geen Galaxy SIV logo.... Menu en back-toest bleeding.
[ Voor 54% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-03-2013 09:28 ]
Met het geluid van een iPad mini filmpje op de achtergrond...
Hoop niet dat dit um is....
Gadgets FTW!
Indien deze het wel wordt en ze vragen er 600 euro's voor, lach ik ze keihard uit. Dit is gewoon een S3 met fullhd scherm niks meer en niks minder en om daar zo mysterieus over te doen, nee lijkt me niet dat dit 'm wordtUrsamajor schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:22:
Met het geluid van een iPad mini filmpje op de achtergrond...
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Dat is ook niet helemaal waar, betere cpu/gpu, camera, 2gb ipv 1gb, grotere accu etc.netblade schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:34:
[...]
Indien deze het wel wordt en ze vragen er 600 euro's voor, lach ik ze keihard uit. Dit is gewoon een S3 met fullhd scherm niks meer en niks minder en om daar zo mysterieus over te doen, nee lijkt me niet dat dit 'm wordt
Maar om nu met een S3 look-a-like rond te gaan lopen...
Lijkt mij ook niet. Misschien bedoeld om reuring te veroorzaken, ook met hun tweet die ook op de FP wordt vermeld.
Gadgets FTW!
Ja ik vraag me alleen af of de eindgebruiker hier wel wat van gaat merken, de vorige generatie telefoons waren (en zijn nog steeds) loeisnel. Alleen het fullhd scherm en eventueel de batterij zijn dingen waar ik dan gelukkig van kan worden. Helaas ziet het er weer té plastic uit, en dat hoeft niet erg te zijn als ze maar de S2 als base aan hielden, dit vind ik echt helemaal niks.Golf2vr6 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:38:
[...]
Dat is ook niet helemaal waar, betere cpu/gpu, camera, 2gb ipv 1gb, grotere accu etc.
Maar om nu met een S3 look-a-like rond te gaan lopen...
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
SamMobile SamMobile @SamMobiles
Insider: You will fall in love with S4 it is beautiful. #Hardware #Software (Original Galaxy S IV similiar to the Galaxy S IV DUOS) #SGS4
https://twitter.com/SamMobiles/status/311398251863621632

Insider: You will fall in love with S4 it is beautiful. #Hardware #Software (Original Galaxy S IV similiar to the Galaxy S IV DUOS) #SGS4
https://twitter.com/SamMobiles/status/311398251863621632

Ik kan het alleen maar met je eens zijn. Mijn vriendin heeft mijn oude S2 met de laatste OmegaRom. Ding presteerd perfect, en als ze naast elkaar liggen (ik heb de S3) dan vind ik de S2 nog steeds mooier.netblade schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:51:
[...]
Ja ik vraag me alleen af of de eindgebruiker hier wel wat van gaat merken, de vorige generatie telefoons waren (en zijn nog steeds) loeisnel. Alleen het fullhd scherm en eventueel de batterij zijn dingen waar ik dan gelukkig van kan worden. Helaas ziet het er weer té plastic uit, en dat hoeft niet erg te zijn als ze maar de S2 als base aan hielden, dit vind ik echt helemaal niks.
[ Voor 59% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-03-2013 09:57 ]
Hoop echt niet dat de SIV op de SIII gaat lijken zoals de foto's hierboven, dan gaat het echt een HTC ONE worden voor mij ondanks dat ik 90% zeker voor een samsung SIV wilde gaan
Ik begin nu ook ernstig te twijfelen.. Vooral omdat zoals hierboven aangehaald wordt de specs van minder belang zijn aangezien de meeste high end modellen allemaal retesnel zijn. En de HTC One.. ik vind telefoons niet gauw mooi of lelijk, maar wat een spetter van een telefoon is dat!
Yup, same here. Jammer, ben enorme Samsung fan maar lijkt op deceptie jaar nummer twee nuniek87 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:57:
Hoop echt niet dat de SIV op de SIII gaat lijken zoals de foto's hierboven, dan gaat het echt een HTC ONE worden voor mij ondanks dat ik 90% zeker voor een samsung SIV wilde gaan
Nickname does not reflect reality
Eerst twijfel zaaien en dan toch iets nieuws laten zien en de harten van iedereen te veroveren! Kassa!
Zal mij benieuwen donderdag
Gadgets FTW!
Dan wordt Samsung de redding van HTC :lol:Brad Pitt schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:06:
[...]
Yup, same here. Jammer, ben enorme Samsung fan maar lijkt op deceptie jaar nummer twee nu
Vorig jaar zaaiden ze ook twijfel en het was nog erger als ik had kunnen denkenUrsamajor schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:08:
Eerst twijfel zaaien en dan toch iets nieuws laten zien en de harten van iedereen te veroveren! Kassa!
Nou dat glossy plastic van de S3 vind ik juist niets (had de witte S2 ook al op het batterijklepje).Ursamajor schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:08:
De belofte van meer vierkant, terug richting de S2 zit er met dat plaatje niet in. Het wordt dan een afweging van specs vs beauty denk ik.

En in geval van de One überhaupt levertijd als ik dat topic volg.
[ Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 12-03-2013 10:22 ]
Wat is Samsung weer cheesy zeg met z'n teaser video's
Doet met denken aan dat joch uit de toekomst van hun CES presentatie een paar jaar geleden
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=foLkyLkGUUo]

Doet met denken aan dat joch uit de toekomst van hun CES presentatie een paar jaar geleden
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=foLkyLkGUUo]
Denk toch echt dat het de S3-lookalike gaat worden. Als je heel eerlijk bent, dan 'verrast' Samsung al een tijd lang niet meer, maar gaan ze op de Appletoer. De S2 was hun pinakel en gelukkig heb ik die nog steeds. Daarna was het allemaal niet erg verassend meer. Jammer ook dat er dus nog een lading van 500 modellen uitkomen die weer de S4 als basis hebben of er van afgeleid zijn. Je weet dan nu al hoe al hun nieuwe modellen er voor een jaar lang uit komen te zien..
Als dit hem wel wordt, dan wordt Samsung inderdaad de redding van HTC en Sony
Als dit hem wel wordt, dan wordt Samsung inderdaad de redding van HTC en Sony
[ Voor 8% gewijzigd door marhalm op 12-03-2013 11:53 ]
Nouja iedereen roept wel van 'nee joh kan toch niet hetzelfde design zijn' etc. maar datzelfde trucje houdt Apple ook al een tijd vol hè
Ik heb er geen problemen mee als de S4 lijkt op de S3.
Ik ben benieuwd naar de Camera Prestaties van dat ding. Als Touchwiz niet al teveel is veranderd ten opzichte van de S3 dan ga ik voor de S4 inplaats van de One.
Voor mij heefft de S4 de volgende software en hardware voordelen:
- Quick toggles (Bluetooh, Wifi etc..)
- Menu button
- Multitask, CLEAR ALL (all apps in een keer dicht gooien een plaatst van alles 1 voor 1 wegswipen)
- Homebutton in het midden (vage keuze van HTC voor de Homebuttone and de linkerkant)
- Fysieke Homebutton (ook voor unlocken).
- Aan en uitknop aan de zijkant
- Touchwizz lijkt voor mij gevoel meer te lijken op stock Android dan Sense 5. Voorbeelden daarvan: In de app drawer van link naar rechts swipen, vind ik fijner dan één lange lijst. En bij instellingen van about phone, heeft HTC daar nog een sub menu gemaakt om de reviesie van je telefoon te vinden.
Dat gezegd hebbende, is de One een klasse apart qua design. Daar gaat de S4 niet tegen op kunnen, maar dat is niet de reden om de One te kopen.
Ik ben benieuwd naar de Camera Prestaties van dat ding. Als Touchwiz niet al teveel is veranderd ten opzichte van de S3 dan ga ik voor de S4 inplaats van de One.
- Menu button
- Multitask, CLEAR ALL (all apps in een keer dicht gooien een plaatst van alles 1 voor 1 wegswipen)
- Homebutton in het midden (vage keuze van HTC voor de Homebuttone and de linkerkant)
- Touchwizz lijkt voor mij gevoel meer te lijken op stock Android dan Sense 5. Voorbeelden daarvan: In de app drawer van link naar rechts swipen, vind ik fijner dan één lange lijst. En bij instellingen van about phone, heeft HTC daar nog een sub menu gemaakt om de reviesie van je telefoon te vinden.
Dat gezegd hebbende, is de One een klasse apart qua design. Daar gaat de S4 niet tegen op kunnen, maar dat is niet de reden om de One te kopen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik snap dat dit n.v.t. is voor mensen die hun telefoon stock houden, maar vrijwel alle bovengenoemde punten zijn op te lossen/te verbeteren met een custom rom. Daarom ziet mijn lijstje er vervolgens zo uit:FrankGuthrie schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:57:
Ik heb er geen problemen mee als de S4 lijkt op de S3.
- Menu button
-Fysieke homebutton
-Design
En dan weegt het gemis van de home button niet op tegen het design van de One
Het zou belachelijk zijn als de S4 er hetzelfde uit gaat zien als de S3. Dat zou betekenen dat Samsung echt het naäpertje van Apple is met hun 'incrementele' updates en verliest het sowieso mijn respect voor gebrek aan innovatie. Buiten dat is de iPhone4 gewoon mooi stukje hardware wat de kleine updates enigzins rechtvaardigt, kan ik van de S3 niet met overtuiging zeggen.Nouja iedereen roept wel van 'nee joh kan toch niet hetzelfde design zijn' etc. maar datzelfde trucje houdt Apple ook al een tijd vol hè
Enige manier dat Samsung mij kan overtuigen is met extreem goede specs (zoals een 4000mah batterij ofzo xD) anders geeft design voor mij de doorslag en ga ik voor de HTC One. Gimmicks zoals eye scrolling etc is leuk en aardig maar heb je uiteindelijk toch niks aan.
We zullen het zien de 14e, elk gerucht voor die datum heeft geen waarde kijk maar naar vorig jaar
[ Voor 6% gewijzigd door Freshnezz op 12-03-2013 12:25 ]
Ook rondom de release van de S3 waren er veel twijfels, over het pentile scherm, de plastic backcover etc etc. Veel mensen riepen heel hard dat ze m niet wilden, ik zou zeggen kijk eens naar de verkoopcijfers.
Dat gezegd te hebben hoop(te) ik eigenlijk ook dat het design wat meer rechthoekig zou zijn. Maar was het bij de S3 niet zo dat er lijstjes kwamen met patenten die uit zouden leggen waarom Samsung voor wat meer ronde hoeken was gegaan? Waarom zouden ze daar nu ineens van af stappen?
Ik weet dat nog dat ik een Nokia 8850 had gekocht voor de looks, nu vind ik dat niet meer het allerbelangrijkste. De Xperia Z bijvoorbeeld ziet er op de foto's echt mega strak uit, maar als je hem vast houdt voel je heel erg het 'rubber' aan de zijkanten en is het gevoel wat je heb niet zo premium als het uiterlijk.
Bovendien vind ik de Sony Skin en ook de HTC Sense niet mooi. Enfin ieder heeft een andere smaak en andere criteria natuurlijk. Een vriend had als een van de eersten een S3, dat ding is heel, heel vaak gevallen, er zijn inmiddels stukjes plastic van af gevallen, het scherm is voor een kwart gebarsten maar hij doet het nog steeds. Dat is wel een voordeel van plastic.
Dat gezegd te hebben hoop(te) ik eigenlijk ook dat het design wat meer rechthoekig zou zijn. Maar was het bij de S3 niet zo dat er lijstjes kwamen met patenten die uit zouden leggen waarom Samsung voor wat meer ronde hoeken was gegaan? Waarom zouden ze daar nu ineens van af stappen?
Ik weet dat nog dat ik een Nokia 8850 had gekocht voor de looks, nu vind ik dat niet meer het allerbelangrijkste. De Xperia Z bijvoorbeeld ziet er op de foto's echt mega strak uit, maar als je hem vast houdt voel je heel erg het 'rubber' aan de zijkanten en is het gevoel wat je heb niet zo premium als het uiterlijk.
Bovendien vind ik de Sony Skin en ook de HTC Sense niet mooi. Enfin ieder heeft een andere smaak en andere criteria natuurlijk. Een vriend had als een van de eersten een S3, dat ding is heel, heel vaak gevallen, er zijn inmiddels stukjes plastic van af gevallen, het scherm is voor een kwart gebarsten maar hij doet het nog steeds. Dat is wel een voordeel van plastic.
Dat was ik vergeten te vertellen in mijn verhaal, maar ik wil niks doen met customs roms. De telefoon moet vanaf het begin voldoen aan mijn eisen. Betaal toch een flink bedrag. Wil dan niet gaan kloten en eventueel mijn garantie verliezen.Grimmie187 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:06:
[...]
Ik snap dat dit n.v.t. is voor mensen die hun telefoon stock houden, maar vrijwel alle bovengenoemde punten zijn op te lossen/te verbeteren met een custom rom. Daarom ziet mijn lijstje er vervolgens zo uit:
-Fysieke homebutton
-Design
En dan weegt het gemis van de home button niet op tegen het design van de One
De ZL is touwens ook nog in de running, want de Sony UI is ook niet slecht.
[ Voor 5% gewijzigd door FrankGuthrie op 12-03-2013 13:03 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
LOL, dat heb je dan goed gevoeld aangezien de zijkanten deels voorzien zijn van rubberachtige omlijstingenFranco10 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:39:
Ik denk dat Sony dit slim heeft gedaan, kijk maar naar de iPhone ... daar is het all glass principe niet doordacht uitgevoerd ivm de kwetsbaarheid van het glas aan de randen.
Wat betreft premium of niet, het is nog even koffiedik kijken hoe de S4 er daadwerklijk uit gaat zien. Ik verwacht dat het zeker niet spectaculair gaat zijn (all platic fantastic) maar gooit Samsung het op performance en software handigheidjes (smart scroll, etc). Op dit moment (en ik verwacht dat dit voorlopig ook wel zal blijven) zijn de XZ en HTC One degene die er met de prijzen vandoor gaan qua looks/design.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Of de S4 moet natuurlijk 500 euro gaan kosten, dat is natuurlijk een ander iets waar ze op kunnen concurreren. Dan zijn ze 100 tot 200 euro goedkoper dan de concurrentie.
@Freshnezz Accu wordt 2.600mAh volgens sammobile vandaag.
Edit
Hoe verklaart een ieder trouwens de cases die al zijn aangekondigd? Volgens mij is men aan het pielen geweest met de buitenmaten zonder de exacte positie van het scherm te weten.
http://www.amazon.co.uk/K...cone-Stylus/dp/B00BL0M0J2
http://www.amazon.co.uk/B...SIV-DuoSuit/dp/B000LJAA8C
http://www.amazon.co.uk/S...ther-Wallet/dp/B00BBD0A82
Allemaal gebaseerd op het vierkante design. Ook zijn op sammobile al een keer de buitenmaten gelekt, maar die kan ik zo snel niet vinden
Edit
Hoe verklaart een ieder trouwens de cases die al zijn aangekondigd? Volgens mij is men aan het pielen geweest met de buitenmaten zonder de exacte positie van het scherm te weten.
Allemaal gebaseerd op het vierkante design. Ook zijn op sammobile al een keer de buitenmaten gelekt, maar die kan ik zo snel niet vinden
[ Voor 54% gewijzigd door Señor Sjon op 12-03-2013 13:26 ]
Of ze gaan slim om met de situatie om op deze manier aandacht te krijgen voor hun "ebay-winkeltje" ...Senor Sjon schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:10:
Of de S4 moet natuurlijk 500 euro gaan kosten, dat is natuurlijk een ander iets waar ze op kunnen concurreren. Dan zijn ze 100 tot 200 euro goedkoper dan de concurrentie.
Edit

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Kijk, die plaatjes zijn al een stuk prettiger om te zien. Hoekiger zoals de S2
En een hele dunne rand!
Gadgets FTW!
Jaaa mooi man! En optioneel toetsen onder je scherm of niet! Ik ga voor de versie mét toetsen!Ursamajor schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:36:
Kijk, die plaatjes zijn al een stuk prettiger om te zien. Hoekiger zoals de S2En een hele dunne rand!

Ik ook! Maar waarchijnlijk hebben ze alleen de binnenmaten en hebben ze een van de renders erin geplakt als placeholder.. Vooral ook omdat sommige schermen opeens een andere scherm verhouding lijken te hebben.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Het verklaar wel waarom bijvoorbeeld bij de eerste Tab er fouten zaten in de uitsparingen voor bijvoorbeeld de koptelefoon bij de eerste versies. Ze wisten wel de vorm, maar niet de invulling.
Die staat hier al een paar posts boven geplaatst... Maar hoop het ook niet idd.
Gadgets FTW!
Ik denk inderdaad ook niet dat het hem gaat worden. Op de FP staat een plaatje met een s3 ernaast en ze lopen perfect in elkaar over. Dit is gewoon samsung die de hype nog even wat verder wil laten op laaien.
Vergelijking met s3
Verder vind ik het heel bijzonder dat iedereen al denkt te weten dat het een s3 copy gaat worden of juist vierkant zoals de s2.
Persoonlijk weet ik maar een ding, en dat is dat ik niet kan wachten op vrijdag. Ik was van plan niet te gaan kijken maar als het ergens live is zal het waarschijnlijk een lange nacht worden
Vergelijking met s3
Verder vind ik het heel bijzonder dat iedereen al denkt te weten dat het een s3 copy gaat worden of juist vierkant zoals de s2.
Persoonlijk weet ik maar een ding, en dat is dat ik niet kan wachten op vrijdag. Ik was van plan niet te gaan kijken maar als het ergens live is zal het waarschijnlijk een lange nacht worden
Wat ik bedoelde te zeggen is dat op plaatjes end hands-on video's de Z eruit ziet als iets dat door ruimtereizigers is ontworpen, maar de ervaring als je m in je handen hebt is verre van dat. Met dat rubber voelt het alsof je een dummy in je handen hebt.renzo4000 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:50:
[...]
LOL, dat heb je dan goed gevoeld aangezien de zijkanten deels voorzien zijn van rubberachtige omlijstingen![]()
Ik denk dat Sony dit slim heeft gedaan, kijk maar naar de iPhone ... daar is het all glass principe niet doordacht uitgevoerd ivm de kwetsbaarheid van het glas aan de randen.
De One moet ik nog bekijken maar de Z viel mij dus tegen. De meeste dingen die worden geroepen zijn ook heel erg subjectief. Toen de S2 uit was gekomen en de vergelijking werd getrokken met de Sensation riep iedereen dat het belachelijk was dat de backcover van de samsung van dun plastic was en dat hij wel snel kapot zou gaan. Ook toen zou de Sensation veeeeel beter zijn gebouwd.Wat betreft premium of niet, het is nog even koffiedik kijken hoe de S4 er daadwerklijk uit gaat zien. Ik verwacht dat het zeker niet spectaculair gaat zijn (all platic fantastic) maar gooit Samsung het op performance en software handigheidjes (smart scroll, etc). Op dit moment (en ik verwacht dat dit voorlopig ook wel zal blijven) zijn de XZ en HTC One degene die er met de prijzen vandoor gaan qua looks/design.
Ik heb heel veel fanatieke android gebruikers om me heen, ik zie heel vaak nog een S2 (zelfs nieuw gekocht) langskomen maar nooit meer een Sensation.
Enfin ik zie het liefst weer een AMOLED scherm. Het hoge contrast en de zwartwaarde vind ik erg belangrijk.

https://twitter.com/SamsungMobile/status/311477259997429760
Welke hints kunnen we hier nu weer uit halen...
[ Voor 15% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-03-2013 15:09 ]
Low-light performance?Golf2vr6 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:08:
Misschien heeft 'ie optical image stabilization, net als de Lumia 920 en HTC One.
Hoog contrast kan ook.
Maar ja, beetje zinloze speculatie, over twee dagen weten we of het toestel daadwerkelijk de moeite waard is. Daarvoor hoeven we niet alvast verstrikt te raken in die rare marketing en hype van Samsung.
Dat de S4 beschikt over een nog onbekende Hyundai processor?Golf2vr6 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:08:
[afbeelding]
I intend to live forever. So far, so good.
Dat dacht is dus ook. Optische stabilisatie weet ik nog niet z aangezien de camera moduel hetzelfde is als in de Xperia Z, maar zou wel positief verast zijn.
Ook de felle belichting duidt misschien op een scherm met felle kleuren, misschien is het scherm goed leesbaar in direct zonlicht...
Russian Blue Neji
Kate Bush
Dat alle ING-werknemers er vrijdag als eerste eentje krijgen, bankencrisis of niet?Golf2vr6 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:08:
[afbeelding]
En zouden die paarse neonlichtjes toch niet wijzen op een rechthoekig design?
Lolbroeken zijn het daar bij Samsung...
It's just technology, not religion
Nee joh dat paarse slaat natuurlijk op 2vensters naast elkaar natuurlijk.. Oh wacht..chaola schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:02:
[...]
Dat alle ING-werknemers er vrijdag als eerste eentje krijgen, bankencrisis of niet?![]()
En zouden die paarse neonlichtjes toch niet wijzen op een rechthoekig design?
Lolbroeken zijn het daar bij Samsung...
Of een telefoon en een tablet....Fixio schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:20:
Nou zelf denk ik dat de paarse/roze lijnen laten zien dat er een grote en een kleine versie komen
PowerVR SGX 544 GPU confirmed to be used in Exynos 5 Octa
http://www.sammobile.com/...be-used-in-exynos-5-octa/
[ Voor 24% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-03-2013 16:56 ]
Zoekt niemand wat achter dat schip op de voorgrond? Lijkt mij een ouder type Aziatisch schip.
Ik ben nog nooit in new york geweest maar zon bootje lijkt me daar niet echt deel uit te maken van de dagelijkse scenery.
Volgens mij verstopt samsung veel hints in zijn reclames. Zelfs de naam van het jochie in de youtube video's heeft een betekenis.
Ik ben nog nooit in new york geweest maar zon bootje lijkt me daar niet echt deel uit te maken van de dagelijkse scenery.
Volgens mij verstopt samsung veel hints in zijn reclames. Zelfs de naam van het jochie in de youtube video's heeft een betekenis.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Wat dus al uit de screenshots / benchmarks bleekGolf2vr6 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:43:
PowerVR SGX 544 GPU confirmed to be used in Exynos 5 Octa
http://www.sammobile.com/...be-used-in-exynos-5-octa/
Vind die teasers altijd wel leuk, zou leuk zijn als ze allemaal zouden worden uitgelegd, beetje Wie is de Mol
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Image is gepost aan @SamsungMobileHK (HK= Hong Kong, daar heb je veel van die bootjes)AtlAntA schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:09:
Zoekt niemand wat achter dat schip op de voorgrond? Lijkt mij een ouder type Aziatisch schip.

https://twitter.com/Samsu...status/311508900887277569
[ Voor 12% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-03-2013 17:16 ]
Ha wederom een knap staaltje van slecht leeswerk aan deze zijde. Excuus.Golf2vr6 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:12:
[...]
Image is gepost aan @SamsungMobileHK (HK= Hong Kong, daar heb je veel van die bootjes)

Nou wat voor een hint zit er in Jeremy Maxwell? Enige wat ik kan bedenken is dat het de perfecte telefoon voor een pokke kind isZelfs de naam van het jochie in de youtube video's heeft een betekenis.
Wikipedia: Jeremy MaxwellFreshnezz schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:26:
[...]
Nou wat voor een hint zit er in Jeremy Maxwell? Enige wat ik kan bedenken is dat het de perfecte telefoon voor een pokke kind is
Ik weet niet meer waar maar op een tech site werd beweert dat dit met de verbeterde spraak besturing had te maken.
Wow, ik dacht dat de Da Vinci Code uitnodigde tot oplossen van raadsels. Totdat ik de reacties in deze topic las. Oreo's proberen te verklaren enz? Met zoveel suggesties zal er altijd wel iemand zijn die gelijk krijgt. Vooruit, ik waag ook een poging.
Die nightshot hierboven: deze foto is geschoten met een S4. In het midden is er info over de launch event geplakt. Waarom deze foto? Het geeft weer hoe de S4 omgaat met ruis en wat het dynamisch bereik van de sensor is. Met resizen van 13 mp (?) naar deze resolutie, zou je wel eens zo'n plaatje kunnen overhouden. Althans, als dat anno 2013 mogelijk is, dan is de camera bovengemiddeld goed.
Verder verwacht ik niet dat het toestel zal lijken op de S3. Mogelijk wil Samsung America mensen enigszins verwarren, zodat het suprise-effect des te groter is als het design anders uit valt. Ik heb nu zoiets van: als het design gaat lijken op de S3, dan stap ik niet over van m'n S3 naar een S4. Wellicht anderen met mij. Voor mijn gevoel koop ik dan opnieuw hetzelfde toestel, waarbij ik mij zal voorhouden dat het toestel echt veel sneller is etc. Een beetje het idee wat naar voren kwam in een scene van Jimmy Kimmel mbt de iPhone 5.
Die nightshot hierboven: deze foto is geschoten met een S4. In het midden is er info over de launch event geplakt. Waarom deze foto? Het geeft weer hoe de S4 omgaat met ruis en wat het dynamisch bereik van de sensor is. Met resizen van 13 mp (?) naar deze resolutie, zou je wel eens zo'n plaatje kunnen overhouden. Althans, als dat anno 2013 mogelijk is, dan is de camera bovengemiddeld goed.
Verder verwacht ik niet dat het toestel zal lijken op de S3. Mogelijk wil Samsung America mensen enigszins verwarren, zodat het suprise-effect des te groter is als het design anders uit valt. Ik heb nu zoiets van: als het design gaat lijken op de S3, dan stap ik niet over van m'n S3 naar een S4. Wellicht anderen met mij. Voor mijn gevoel koop ik dan opnieuw hetzelfde toestel, waarbij ik mij zal voorhouden dat het toestel echt veel sneller is etc. Een beetje het idee wat naar voren kwam in een scene van Jimmy Kimmel mbt de iPhone 5.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=S0IrXgaClmE&feature=share&list=PLzFKFNb_pFVbskZLyutJ4xT12Ftljjt9h]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IDXILsX7_QI&list=PLzFKFNb_pFVbskZLyutJ4xT12Ftljjt9h]
https://www.facebook.com/SamsungMobileNL/app_125568234293904
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IDXILsX7_QI&list=PLzFKFNb_pFVbskZLyutJ4xT12Ftljjt9h]
https://www.facebook.com/SamsungMobileNL/app_125568234293904
[ Voor 44% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-03-2013 19:04 ]
Verwijderd
Tsja, dit lijkt me een dikke bevestiging dat de Chinese leak correct is. Dit patroon zie je terug in de telefoon. Daarnaast de teaser shadow pick. Het is hem dus wel.Golf2vr6 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:12:
[...]
Image is gepost aan @SamsungMobileHK (HK= Hong Kong, daar heb je veel van die bootjes)
[afbeelding]
https://twitter.com/Samsu...status/311508900887277569
nieuws: 'Galaxy S III krijgt beter scherm en mogelijkheid tot draadloos opladen'

Zouden ze hiermee ook de aankondigen van de Galaxy S3 Plus aantonen?
Dat dit niet de S4 is maar gewoon de S3 Plus...
Toch leuk zo'n raadsels!

Zouden ze hiermee ook de aankondigen van de Galaxy S3 Plus aantonen?
Dat dit niet de S4 is maar gewoon de S3 Plus...
Toch leuk zo'n raadsels!
Lijkt me wel. De foto klopt, het is een nieuw toestel, waarschijnlijk onderdeel van dezelfde launch dus technisch hebben ze gelijk. Het is dan alleen niet de S4.
Nu ik dat bericht had gelezen op de voorpagina geloof ik eerder dat ze meerdere producten gaan promoten waaronder dus ook de betere S3Senor Sjon schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:04:
Lijkt me wel. De foto klopt, het is een nieuw toestel, waarschijnlijk onderdeel van dezelfde launch dus technisch hebben ze gelijk. Het is dan alleen niet de S4.
Die aankondigingen met "two days to go" hebben een gestippelde achtergrond. Dit hebben we ook eerder gezien in een dummy van de chinese dualsim.
Echter had die dualsim een diagonaal puntenpatroon terwijl de achtergrond op die officiële plaatjes een standaard rasterpatroon heeft.
hoi
Ik vraag me toch af wat hier met het paarse wordt bedoeld. Dit zie je ook terug in de stropdas van de zakenman in de eerste teaser.Golf2vr6 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:08:
[afbeelding]
Electric violet is cijfer 7?
Ik hoop dan niet dat ze met een 7 inch telefoon gaan komen, want dan haak ik afZygivt schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:20:
[...]
Ik vraag me toch af wat hier met het paarse wordt bedoeld. Dit zie je ook terug in de stropdas van de zakenman in de eerste teaser.
Ben wel waanzinnig benieuwd en neem echt in overweging om vrijdagnacht de live stream te gaan bekijken, dan maar wat brakker op het werk de volgende dag!

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black
paarse zou weleens kunnen aanduiden 2 modellen, een grotere en een kleinere?Zygivt schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:20:
[...]
Ik vraag me toch af wat hier met het paarse wordt bedoeld. Dit zie je ook terug in de stropdas van de zakenman in de eerste teaser.
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Altijd al een 7 inch tab gewild ˆ.ˆJochemp schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:29:
Ik hoop dan niet dat ze met een 7 inch telefoon gaan komen, want dan haak ik af
waarom dan paars/violet?Mouki_9 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:31:
paarse zou weleens kunnen aanduiden 2 modellen, een grotere en een kleinere?
paars/violet zal wel de gloed zijn die je ziet als je een foto neemt?Zygivt schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:01:
[...]
Altijd al een 7 inch tab gewild ˆ.ˆ
[...]
waarom dan paars/violet?
Maar het gaat allemaal de verkeerde kant op, bijna alle grote fabrikanten kondigen steeds grotere phones aan. Ik begrijp wel dat dit de trend is, maar veel keuze is er niet als je een iets kleinere scherm wilt met high end hardware (is aparte topic voor)
back ot, als de s4 fysiek groter wordt dan de s3, dan wordt dat hem niet voor mij....
Moah, van 4,8 diagonaal naar 4.9 of 5. Als er iets van de "bezels" af gaat, dan houd je hetzelfde over.Mouki_9 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:18:
back ot, als de s4 fysiek groter wordt dan de s3, dan wordt dat hem niet voor mij....
Ik zie net wel dat Samsung verwacht 10 miljoen S4's te verkopen in de eerst maand na de launch.
Ik zie het nog wel gebeuren ook als die niet op de S3 lijkt
Ik denk dat die paarse vierkanten staan voor de Big.Little Octacore. Een cluster van 4 Highperformance cores, 1 cluster van 4 zuinige cores.Mouki_9 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:31:
[...]
paarse zou weleens kunnen aanduiden 2 modellen, een grotere en een kleinere?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dat zeg je helemaal goed. Ik heb de S3 overgeslagen omdat ik hem domweg niet mooi vind. Zou het design richting de S2 gaan dan ben ik verkocht. Ik weet dat het verschil in design misschien niet zo groot is maar de S3 doet imho wat "vrouwelijk" aan.Fixio schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:49:
Ik zie net wel dat Samsung verwacht 10 miljoen S4's te verkopen in de eerst maand na de launch.
Dat en van RGB terug naar Pentile zag ik ondanks de hogere resolutie niet zitten. Dan zou ik nog eerder een Note2 nemen die wel een Amoled RGB heeft.
Maar ja, HTC doet zijn best om Samsung geen strobreed in de weg te leggen, nog even en de S4 is hier eerder dan de HTC One.
Maar ja, HTC doet zijn best om Samsung geen strobreed in de weg te leggen, nog even en de S4 is hier eerder dan de HTC One.
wederom een hersenspinsel voor de vierkanten, maar de vraag die door een gebruiker gesteld werd is waarom paars, niet voor de vierkantenJeroenneman schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:53:
[...]
Ik denk dat die paarse vierkanten staan voor de Big.Little Octacore. Een cluster van 4 Highperformance cores, 1 cluster van 4 zuinige cores.
owja en de geruchten waren juist dat voor de amerikanen er juist een qualcomm (quadcore) in kwam en voor de rest van de wereld de octacore.
[ Voor 14% gewijzigd door Mouki_9 op 13-03-2013 16:16 ]
New Galaxy S4 case leaks show updated design:
http://phandroid.com/2013/03/13/samsung-galaxy-s4-cases/

@Hieronder, "op klikken"
(ik wilde mijn post wijzigen, maar got haperde op mijn S3 en 2 kinderen die even aandacht nodig hadden. Nu dus maar ff aangepast met laptop.)
En jij mag best alle post in deze thread lezen en hier en daar dan op een linkje klikken hoor, want die link was al gepost
Golf2vr6 in "Samsung Galaxy S IV: Geruchten-topic"
http://phandroid.com/2013/03/13/samsung-galaxy-s4-cases/

@Hieronder, "op klikken"
(ik wilde mijn post wijzigen, maar got haperde op mijn S3 en 2 kinderen die even aandacht nodig hadden. Nu dus maar ff aangepast met laptop.)
En jij mag best alle post in deze thread lezen en hier en daar dan op een linkje klikken hoor, want die link was al gepost
Golf2vr6 in "Samsung Galaxy S IV: Geruchten-topic"
[ Voor 194% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-03-2013 19:09 ]
Je kan er gerust wat info bijzetten, wat moet ik met alleen een linkje?
Deze vind ik dan wel weer leuk gevonden van Samsung: www.onzetroonopvolger.nl
EDIT @ Hieronder: Neehoor, maar 1 letter kun je wijzigen zonder dat daar 'n notificatie van is te zien
Deze vind ik dan wel weer leuk gevonden van Samsung: www.onzetroonopvolger.nl
EDIT @ Hieronder: Neehoor, maar 1 letter kun je wijzigen zonder dat daar 'n notificatie van is te zien
[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 13-03-2013 18:40 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Hehe, moet je het wel correct intikken he 
Stiekemerd! Ha, als stagiair zijnde heb je zeker privileges waardoor je geen onderschrift krijgt als je een post wijzigt
Ahhhhhh, also. Goed om te weten!
Stiekemerd! Ha, als stagiair zijnde heb je zeker privileges waardoor je geen onderschrift krijgt als je een post wijzigt
Ahhhhhh, also. Goed om te weten!
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 18:42 ]
Ach joh ;-)Mouki_9 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:15:
wederom een hersenspinsel voor de vierkanten, maar de vraag die door een gebruiker gesteld werd is waarom paars, niet voor de vierkanten
Het cijfer in 3D, moet dit doen verwijzen naar de 3D-camera die wordt verwacht?
nee het cijfer heeft rechte hoeken, dus de s4 krijgt ook rechte hoeken...
ik hoop toch wel dat de speaker ergens anders komt te zitten, je dekt hem zo steeds af met je hand
ik hoop toch wel dat de speaker ergens anders komt te zitten, je dekt hem zo steeds af met je hand
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Alleen Apple mag een "1" met ronde hoeken maken...reyals schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:34:
nee het cijfer heeft rechte hoeken, dus de s4 krijgt ook rechte hoeken...

Bij de S2 zit de speaker ook op die locatie, persoonlijk vind ik dat geen probleem. Ik had eigenlijk gehoopt (hoop het eigenlijk nog steeds) dat ze de S4 meer het design van de Ativ S zouden geven:

Daar zit de speaker ook op die plaats, maar wel heel mooi verwerkt.
Ja die Ativ S is wel godsgruwelijk mooi zeg
Je zou toch bijna een WP8 telefoon nemen....

Jeetje die presentatie van de S IV loopt daar in het vaticaanstad wel een beetje uit de hand...
Verwijderd
Hahaha kan je nagaan hoe erg het zal zijn als de Note 3 komtit0 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:51:
Jeetje die presentatie van de S IV loopt daar in het vaticaanstad wel een beetje uit de hand...
ik weet het, heb de s2 gehad en nu een s3. ze mogen van mij de stereo speakersetup wel lenen van de htc one...Golf2vr6 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:43:
[...]
Alleen Apple mag een "1" met ronde hoeken maken...![]()
Bij de S2 zit de speaker ook op die locatie, persoonlijk vind ik dat geen probleem. Ik had eigenlijk gehoopt (hoop het eigenlijk nog steeds) dat ze de S4 meer het design van de Ativ S zouden geven:
[afbeelding]
Daar zit de speaker ook op die plaats, maar wel heel mooi verwerkt.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
@clb Jammer dat je niet naar size hebt gekeken. Hoe groter de telefoon hoe platter hij moet zijn.
Ik had van de week een nexus 4 in mijn hand en omdat de hoeker rechter waren en net een milimeter dikker viel hij meteen af. Ik merk dat ik daar enorm gevoelig voor ben geworden, anders had ik al lang voor een note 2 gekozen. En met een milestone was dat weer geen probleem. van 3.7 inch naar 4.3 was een grote stap maar om nu van 4.3 naar 5 te gaan, lijkt me pittig. Hoe klein het verschil toch op papier.
En daar zie je dat samsung heeft nagedacht, alles smooth, rond en glad en dat helpt enorm, althans voor mij dan. Maar goed wanneer het sociaal acceptable wordt om een fanny pack te dragen of een telefoon holster zie ik wat stagnatie in size.
Ik had van de week een nexus 4 in mijn hand en omdat de hoeker rechter waren en net een milimeter dikker viel hij meteen af. Ik merk dat ik daar enorm gevoelig voor ben geworden, anders had ik al lang voor een note 2 gekozen. En met een milestone was dat weer geen probleem. van 3.7 inch naar 4.3 was een grote stap maar om nu van 4.3 naar 5 te gaan, lijkt me pittig. Hoe klein het verschil toch op papier.
En daar zie je dat samsung heeft nagedacht, alles smooth, rond en glad en dat helpt enorm, althans voor mij dan. Maar goed wanneer het sociaal acceptable wordt om een fanny pack te dragen of een telefoon holster zie ik wat stagnatie in size.
Ik moest ook wennen aan het formaat toen ik van de S2 naar de S3 ging, maar wil nu echt niet meer kleiner. Vrienden die een Note2 hebben vinden mijn S3 nu zelfs te klein!?!it0 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 20:08:
@clb Jammer dat je niet naar size hebt gekeken. Hoe groter de telefoon hoe platter hij moet zijn.
Zat net nog even naar die chinese leak te kijken en toen viel me nog wat op. Die menu en back toets kloppen niet echt zo (camera was Brat Pitt al eerder opgevallen). Kan natuurlijk zijn omdat het een proto is, maar een dummy zou natuurlijk ook goed kunnen.

En doordat ik toen straks een plaatje voor de Ativ S zocht viel me daar op dat die (ook) 2 kleuren heeft:

Dezelfde kleurstelling als de dagen aftel teaser plaatjes...
[ Voor 22% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-03-2013 20:43 ]
Verwijderd
Samsung schijnt torenhoge boetes uit te delen als personeel gaat leaken........met al die social media moeten mensen goed op hun tellen passen.
Veel afwijken van de Galaxy lijn zoals we deze nou eenmaal kennen zal toch niet gebeuren. Te rechte hoeken worden het echt niet meer, er zijn teveel toestellen afhankelijk van. En zoals al eerder aangekaart: een telefoon/ tablet oogt nou eenmaal kleiner met afgeronde hoeken.
Veel afwijken van de Galaxy lijn zoals we deze nou eenmaal kennen zal toch niet gebeuren. Te rechte hoeken worden het echt niet meer, er zijn teveel toestellen afhankelijk van. En zoals al eerder aangekaart: een telefoon/ tablet oogt nou eenmaal kleiner met afgeronde hoeken.
Wie weet welke telefoon er op die laptop ligt?

Dit is een still uit het filmpje van de chinese leak.

Dit is een still uit het filmpje van de chinese leak.
[ Voor 16% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-03-2013 21:42 ]
Dat is het klepje van de telefoon die hij in zijn handen heeftGolf2vr6 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:19:
Wie weet welke telefoon er op die laptop ligt?
[afbeelding]
Nee, want daarvan zit de flits onder de camera en die is veel "ronder"-WarAx- schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:35:
[...]
Dat is het klepje van de telefoon die hij in zijn handen heeft
[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-03-2013 21:40 ]
Verwijderd
Als het gelekte design van de S4 echt blijkt te zijn, hoop ik echt dat er een versie komt zonder die ribbeltjes/puntjes-textuur. Volgens mij is dat echt zeer afleidend als je op het scherm leest. Toch denk ik dat alleen Apple een design meerdere keren kán gebruiken, vanwege de vaste achterban. Ik denk dat een (bijna) het zelfde design als de S3 Samsung gaat tegenwerken.
Ja dacht ik ook al, maar welke? Ligt er nog een die ik niet thuis kan brengen:CLB schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:44:
Lijkt in mijn opinie op 'n Windows Phone:
[afbeelding]

Nou ja maakt niet uit is niet echt on-topic hier.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slowchat is alleen tijdens het "Samsung UNPACK 2013 event" toegestaan!
Slowchat is alleen tijdens het "Samsung UNPACK 2013 event" toegestaan!