Probeer maar eens de batterijcover van de S2 in een ander materiaal te maken. Elk ander materiaal gaat stuk of krast. Voordeel is ook dat het superlicht is. De S2 was bij launch veel lichter dan andere toestellen. Als ie valt, valt ie dus ook minder hard.CLB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:14:
De SIV is weer van plastic omdat dat de productiesnelheid bevordert, zo kan Samsung weer miljoenen units maken in 'n korte tijd. Ook 'verwachten klanten van Samsung dat nou eenmaal' werd er gezegdTevens is het nodig om zodoende de batterij te kunnen verwisselen (of dit gewoon kan met een losse achterkant van plastic, of dat het makkelijker is voor de fabrikant: Samsung, begreep ik er niet uit) en is het duurzamer materiaal zegt Samsung. Okee okee, kinda weird imho... Geef mij maar 'n uit alumium gefreesde HTC One
Bron: http://news.cnet.com/8301...edding-its-plastic-roots/
De vorm van de S3 heeft mij nooit getrokken, ook pentile was daar een dealbreaker. Dus we hebben weer goede hoop op de S4, hoewel de HTC One ook een mooi alternatief is.
Er werd ergens vorige maand al aangekondigd op basis van accessoires dat dit via een andere batterijcover mogelijk is. Dus niet standaard bij het toestel. Zo kwam men er ook bij dat de accu weer verwisselbaar wordt.Chester schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:21:
Met plastic kun je ook een mooie toestel maken. Eentje die niet 700,- kostIk hoop dat de SIV Qi gaat ondersteunen; het is zo makkelijk, gewoon je telefoon neerleggen en het wordt opgeladen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.