Samsung Galaxy S IV: Geruchten-topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 29.840 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
CLB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:14:
De SIV is weer van plastic omdat dat de productiesnelheid bevordert, zo kan Samsung weer miljoenen units maken in 'n korte tijd. Ook 'verwachten klanten van Samsung dat nou eenmaal' werd er gezegd :s Tevens is het nodig om zodoende de batterij te kunnen verwisselen (of dit gewoon kan met een losse achterkant van plastic, of dat het makkelijker is voor de fabrikant: Samsung, begreep ik er niet uit) en is het duurzamer materiaal zegt Samsung. Okee okee, kinda weird imho... Geef mij maar 'n uit alumium gefreesde HTC One >:)

Bron: http://news.cnet.com/8301...edding-its-plastic-roots/
Probeer maar eens de batterijcover van de S2 in een ander materiaal te maken. Elk ander materiaal gaat stuk of krast. Voordeel is ook dat het superlicht is. De S2 was bij launch veel lichter dan andere toestellen. Als ie valt, valt ie dus ook minder hard. :P Enige wat ik wel graag anders zie, is de rand om het scherm. Deze slijt wel vrij hard.

De vorm van de S3 heeft mij nooit getrokken, ook pentile was daar een dealbreaker. Dus we hebben weer goede hoop op de S4, hoewel de HTC One ook een mooi alternatief is.
Chester schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:21:
Met plastic kun je ook een mooie toestel maken. Eentje die niet 700,- kost :P Ik hoop dat de SIV Qi gaat ondersteunen; het is zo makkelijk, gewoon je telefoon neerleggen en het wordt opgeladen.
Er werd ergens vorige maand al aangekondigd op basis van accessoires dat dit via een andere batterijcover mogelijk is. Dus niet standaard bij het toestel. Zo kwam men er ook bij dat de accu weer verwisselbaar wordt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 08:44
Ik ben zo benieuwd naar de telefoon en ik stel mijn abbo verlenging puur en alleen maar uit voor deze telefoon. Enige wat ik hoop is dat het die gruwelijk lelijke vorm van de S3 maar niet heeft en weer teruggaat richting de vorm van de S2!

Ik ga nog niet zeggen dat ik het scherm te groot vind aangezien ik eerst wil weten hoe die voelt in de hand (Zo kan ik gelijk zien of de telefoon lekker of lomp in me hand ligt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 10:04

Saven

Administrator

Senor Sjon schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:34:
[...]
De S2 was bij launch veel lichter dan andere toestellen. Als ie valt, valt ie dus ook minder hard. :P
wel eens natuurkunde gehad op de middelbare school? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik wel, jij ook? :P

Weleens iets van een kilo laten vallen naast iets van 100 gram? Wat was eerder geland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Senor Sjon schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:08:

Weleens iets van een kilo laten vallen naast iets van 100 gram? Wat was eerder geland?
Oppervlakte, luchtweerstand, initiele snelheid etc. zorgen ervoor of iets sneller valt of niet. Iets van een kilo en 100gram, mits ze even groot zijn, dezelfde vorm hebben, etc. vallen even snel. Iets met 9.8m/s^2 ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derXen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-01 12:43
Kwam zojuist deze tegen:

Ziet er redelijk hetzelfde uit als die in het teaser filmpje voorkomt:

http://www.samsunggalaxys...sung-galaxy-s4-real-deal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Verhoudingen klopt niet, relatief breed en enorm hoog (Toestel in vergelijking met scherm)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
derXen schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:18:
Kwam zojuist deze tegen:

Ziet er redelijk hetzelfde uit als die in het teaser filmpje voorkomt:

Ziet er mooi uit. Mocht het er zo uit gaan zien, wel jammer dat de rand aan de bovenkant zo breed is.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28
LOL lijkt wel een iPhone :) ...

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Een site die niemand kent ontvangt dit? Yeah right... Interface is not Samsung, fake :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Chester schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:17:
[...]

Oppervlakte, luchtweerstand, initiele snelheid etc. zorgen ervoor of iets sneller valt of niet. Iets van een kilo en 100gram, mits ze even groot zijn, dezelfde vorm hebben, etc. vallen even snel. Iets met 9.8m/s^2 ;)
Iets met luchtweerstand van een lichter voorwerp bij dezelfde vorm. :P

Genoeg gekloot, we weten allemaal wat we bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:37
CLB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:37:
Een site die niemand kent ontvangt dit? Yeah right... Interface is not Samsung, fake :)
Ik erger me daar sowieso aan, websites als "Samsunggalaxys4.net" en dergelijke.

Ze gooien gewoon alle renders op hun site als zijnde nieuws, om zoveel mogelijk hits te krijgen en zo reclame-inkomsten te genereren. De andere artikelen die ze plaatsen zijn ook altijd zéér speculatief. Ik adviseer sites in de trant van 'telefoonnaam.nl' en 'telefoonnaam.net' links te laten liggen.

De bovengenoemde render van ze is zelfs in de categorie renders gewoon ronduit slecht.

Dit is bijvoorbeeld een veel realistischer ogende render:
http://www.tomshardware.c...4-Render-Specs,20936.html

Even buiten het feit dat ook deze render totaal niet lijkt op het uiteindelijke resultaat.

[ Voor 22% gewijzigd door Roet op 06-03-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:06

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Vanochtend waren er screenshots gelekt, maar die bleken van een aankomende S3 update. Nu zijn er blijkbaar screenshots uitgelekt, wel van de S4:
http://www.allaboutphones...chwiz-interface-zien.html

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Senor Sjon schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:08:

gelijkertijd ;) het verschil in luchtweestand in een normale situatie met zo'n voorwerp is nagenoeg te verwaarlozen

[ Voor 17% gewijzigd door Saven op 06-03-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-06 08:07
FrankGuthrie schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:27:
Vanochtend waren er screenshots gelekt, maar die bleken van een aankomende S3 update. Nu zijn er blijkbaar screenshots uitgelekt, wel van de S4:
http://www.allaboutphones...chwiz-interface-zien.html
Ik geloof van de informatie op de screenshot niet zo veel.
Er staat een PPI van 480. De HTC One heeft een PPI van 468. Dit is een Full HD scherm van 4.7".
De S4 zou een (minimaal?) 5" scherm krijgen, dus lijkt het me vreemd als de PPI hoger wordt dan die van de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-05 13:19

Nutral

gamer/hardware freak

Gaat ook meer om de energie die vrij komt. Vrijgekomen energie en de terminale snelheid is lager bij een lichter apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Om ff op de S2 terug te komen; ik heb hem inmiddels ook dik anderhalf jaar en de verwachte S4 zal toch echt met vernieuwende dingen op de proppen moeten komen wil ik overstappen. Scrollen met je ogen? Een geprojecteerd toetsenbord op tafel? Je laat het een keer in de kroeg zien en gebruikt het vervolgens nooit meer. Ik heb het idee dat de echte ontwikkelingen nog wel even op zich laten wachten. S2 blijft een topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:45

burgt

Starbass

Nou op een van de screenshots stond ook iets van eye tilt en dat lijkt me wel weer handig; heb al verschillende keren gehad dat hij van portraint naar landscape gaat omdat ik schermrotatie nog aan heb staan en hem net te schuin vasthoud. De rest lijkt me dan weer een beetje omslachtig

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

mariconjo schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:42:
Om ff op de S2 terug te komen; ik heb hem inmiddels ook dik anderhalf jaar en de verwachte S4 zal toch echt met vernieuwende dingen op de proppen moeten komen wil ik overstappen. Scrollen met je ogen? Een geprojecteerd toetsenbord op tafel? Je laat het een keer in de kroeg zien en gebruikt het vervolgens nooit meer. Ik heb het idee dat de echte ontwikkelingen nog wel even op zich laten wachten. S2 blijft een topper!
wat mij opviel (en niet positief verbaasde) is dat de S2 nog gewoon voor 400 euro verkocht wordt. Lijkt me ook niet dat die nog noemenswaardige updates krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
Hoe kom je daar nou bij? Wat dacht je van rond de 330,-? ;)

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 10:28

Ursamajor

Astrofotograaf

De S2 heb ik gisteren nog geüpdatet naar JellyBean dus dat valt wel mee.
Maar als die gadgets software als eye scroll enzo zit ik ook niet echt op te wachten.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:16
Saven schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:02:
[...]

wat mij opviel (en niet positief verbaasde) is dat de S2 nog gewoon voor 400 euro verkocht wordt. Lijkt me ook niet dat die nog noemenswaardige updates krijgt.
330,- volgens de pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart

Maar heb sinds kort 4.1.2 er op staan. (geen custom) zelfde als de S3.
Als ik nu naar mijn S2 blijf kijken gaat die ook niet op schermbeveiliging (slim sluimeren).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Als we het toch over geruchten hebben: https://twitter.com/arnoudwokke/status/309594131796197376
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BEvmOPqCAAAcSoZ.jpg:large

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Grappig dat dit soort foto's altijd extreem wazig zijn. Dit voldoet zeker aan het scoopgehalte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

lijkt op die ene 'render' in dat plaatje waar ze allemaal op een rij staan. denk ook dat deze fake is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:45

burgt

Starbass

ziet er toch wel anders uit hoor, deze lijkt wel knoppen aan de onderkant te hebben en boven zitten de camera en sensors aan de andere kant.

Zitten wat rare fotosoep artifacten aan de onderkant lijkt wel..

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derXen
Afbeeldingslocatie: http://www.devastgoedinrichter.nl/dev/galaxy_s4_final.jpg

En wat vinden we van deze?

[ Voor 108% gewijzigd door derXen op 08-03-2013 09:44 . Reden: Embed image ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Voorkant is oke, achterkant is een nogo ... beetje begin jaren 2000 style ... nee geeft my qua looks de Xperia Z maar ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bezel is eng dun. :p

Is de rand alu of plastic? Hoop metaal ivm slijtage. Er was toch sprake van dat er ook metalen in zouden zitten? Maar deze renders komen wel overeen met die blurbagger van vanochtend.

Meer renders, zo te zien met stock android thema.
En de foto die al gepost was met wat hints. http://www.samsunggalaxys...alaxy-s4-render-duikt-op/

Ik zou niet verbaasd zijn als dit hem wordt. Dedicated camera button ook al gespot.

[ Voor 45% gewijzigd door Señor Sjon op 07-03-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Wat een photoshop skills, maarja zo gaat het dus niet worden. Waarschijnlijk gewoon een kleinere Galaxy Note look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derXen
Chris Smoove schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:59:
Wat een photoshop skills, maarja zo gaat het dus niet worden. Waarschijnlijk gewoon een kleinere Galaxy Note look.
Ik denk het niet eigenlijk, aangezien deze meestal in omgekeerde volgorde zijn. De Note 1 was gebaseerd op de Galaxy S2 en de onlangsverschenen Note 2 is gebaseerd op de Galaxy S3. Vermoedelijk zal de S4 dus een kleine Note 3 zijn :) .... dus uiteindelijk idd wel een kleine Note, maar ik denk dat je de Note 2 bedoelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Over een weekje weten we alle info!
Kijk er alvast naar uit...

Hopelijk ligt de leverdatum begin mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
April zou de leverdatum worden. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er al een hele batch is gebouwd en ze al ergens ronddobberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Senor Sjon schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:38:
April zou de leverdatum worden. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er al een hele batch is gebouwd en ze al ergens ronddobberen.
Zou nog beter zijn! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Senor Sjon schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:37:
Bezel is eng dun. :p

Is de rand alu of plastic? Hoop metaal ivm slijtage. Er was toch sprake van dat er ook metalen in zouden zitten? Maar deze renders komen wel overeen met die blurbagger van vanochtend.

Meer renders, zo te zien met stock android thema.
En de foto die al gepost was met wat hints. http://www.samsunggalaxys...alaxy-s4-render-duikt-op/

Ik zou niet verbaasd zijn als dit hem wordt. Dedicated camera button ook al gespot.
Ziet er enorm cool uit, vooral die carbon look. Helaas wordt het geen stock android theme denk ik. Daarvoor is Touchwiz een te groot selling point voor veel mensen (Ja, écht!)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Alleen de cameraknop duidt al op: fake :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Iets met roeien en riemen. :P

Het is nog maar een week en nog maar nul lekken (als deze render ook nep is). Dat kan toch bijna niet, aangezien er ook accessoires voor gemaakt worden. De getoonde renders zijn wel de eerste die wat meer zijn dan een blurry spyshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Vorig jaar waren er ook geen leaks van de SIII. Samsung is beter bezig met het afschermen van hun flagship telefoon geworden dan Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-06 13:25
Ik lees steeds dat Tweakers denkt dat Snapdragon 600 erin komt, het zal me eigenlijk niets verbazen als het net als de S3 verschillende versies komen. Dat ze voor de VS weer een Qualcomm SoC gaan gebruiken en hier gewoon de Exynos.

Zelfde over dat LCD gebeuren, het lijkt mij erg sterk dat Samsung na zoveel jaren hun top modellen met AMOLED te hebben uitgerust opeens terug stapt naar LCD. Want Samsung weet dat genoeg mensen juist speciaal Samsung kopen om oa. de AMOLED scherm (ik ben er één van). Ik moet namelijk dan nog wel nadenken als ik mijn S3 dan weg doe en dan S4 ga kopen deze zomer. Terwijl ik gewoon de S1 en S2 ook heb gehad.

Maar goed we zullen wel zien over aantal dagen, ik kan hem toch nog niet kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die geruchten zijn alweer oud. :P Er zijn alweer benchmarks gepost met de octacore.
SAMOLED(+) is de USP van de hogere Galaxy toestellen (S, Note). Ik kan me niet voorstellen dat ie er niet inzit, vooral aangezien eerder al bemoedigende berichten gepost werden hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-06 08:51
Deed me onmiddellijk denken aan deze afbeelding van de Oppo Find 5: http://www.gizmochina.com...2012/12/oppo-find-5-4.jpg (wat ik overigens ook een beauty vind _/-\o_ )

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
S4 krijgt pholed en floating touch? http://www.sammobile.com/...-material-amoled-display/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:42
Ik lees een boel wishful thinking hier ;) Ik hoop net zo hard als jullie dat de S4 zo'n exotisch uiterlijk krijgt als de renders, maar er is volgens mij 1 ding waar Samsung voorlopig niet van afstapt en dat is plastic, veel plastic :P De S4 gaat gewoon weer een heel erg grote plastic bak worden ;) Ik denk een S3 met wat vierkantere hoekjes. Ik hoop van harte dat ik het fout heb, maar ik denk het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:34
Wat vinden jullie trouwens van de OCTA core?
ik denk zelf dat het een groot probleem word omdat toch die exynos volgens mij erg warm worden....
maar het idee vind ik wel leuk dat er 2 quad cores inzitten... maar gaat het werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Tunestwo schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:37:
Wat vinden jullie trouwens van de OCTA core?
ik denk zelf dat het een groot probleem word omdat toch die exynos volgens mij erg warm worden....
maar het idee vind ik wel leuk dat er 2 quad cores inzitten... maar gaat het werken?
Ik verwacht dat dit gaat zorgen voor lege batterijen na een half uurtje browsen/gamen.
Die OCTA Core zit er alleen in om het toestel interessanter te laten lijken, veel verschil zul je niet merken bij normaal gebruik. Denk alleen dat de Benchmarks een flinke voorsprong krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Daar merk je ook nagenoeg niks van :) Het zijn twee quadcores, eentje op hoge clocks voor de kracht en power en eentje op lagere clocks voor het simpele werk, standby.. Hij is echt niet simpelweg 2x zo krachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

rjpurk schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:57:
[...]

Ik verwacht dat dit gaat zorgen voor lege batterijen na een half uurtje browsen/gamen.
Die OCTA Core zit er alleen in om het toestel interessanter te laten lijken, veel verschil zul je niet merken bij normaal gebruik. Denk alleen dat de Benchmarks een flinke voorsprong krijgen
Juist het tegenovergestelde.

Wat ze proberen te bereiken is ipv 1 of 2 cores op hoger voltage/kloksnelheid, meerdere cores op lager voltage/kloksnelheid.

Lijkt mij ideaal. 4 zuinige cores die standby en webbrowsen afhandelen en 4 cores die in actie komen op korte intensieve momenten.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 22:40
Jeroenneman schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:07:
[...]

Juist het tegenovergestelde.

Wat ze proberen te bereiken is ipv 1 of 2 cores op hoger voltage/kloksnelheid, meerdere cores op lager voltage/kloksnelheid.

Lijkt mij ideaal. 4 zuinige cores die standby en webbrowsen afhandelen en 4 cores die in actie komen op korte intensieve momenten.
En dat met het energie zuinige Green PHOLED display en een grotere accu. Mooie geruchten.

Render:
Afbeeldingslocatie: http://oi46.tinypic.com/34h9y0z.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 09-03-2013 07:32 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
dat 2x quad core werkt alleen als de zuinige core vanaf een hoge grens wordt uitgeschakeld.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Bij de Exynos 5 Dual werden vraagtekens gezet of de chip in smartphones gestopt kon worden, vanwege het hoge verbruik. Bij de Exynos 5 Octa zou dit geen probleem moeten zijn: Samsung claimt dat het verbruik bij de big.Little-chip dankzij de zuinige Cortex A7-cores tot 70 procent lager kan uitvallen dan bij de Exynos 5 Dual.

nieuws: Samsung kondigt Exynos 5 Octa met vier Cortex A15- en vier A7-cores aan

Afbeeldingslocatie: http://oi46.tinypic.com/oiltt.jpg
Dit zal hem waarschijnlijk ook niet zijn, want ik verwacht gewoon een home-knop e.d.

[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 09-03-2013 07:25 . Reden: plaatje erbij... ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Golf2vr6 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:37:
[afbeelding]
Dit zal hem waarschijnlijk ook niet zijn, want ik verwacht gewoon een home-knop e.d.
Betekent niet dat dit um is qua vorm, want volgens de geruchten wordt de S4 wat vierkanter zolas de S2.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Nou, die render hierboven lijkt anders aardig op de s2. Ik vind mijn zo erg mooi!

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Wie weet gaan ze niet gewoon in de richting van hun Ativ S die inderdaad iets minder afgerond is en ook ietsje groter.
Vergelijking tussen s3 en ativ s
Afbeeldingslocatie: http://www.itecholic.com/wp-content/uploads/2013/01/Samsung-Ativ-S-vs-Samsung-Galaxy-S3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

om een of andere reden vind ik de voorkant niet zo mooi, alsof het een bobbel is ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Ik vind het ook niet de mooiste smartphone op de markt maar als ik de geruchten een beetje mag geloven, denk ik dat de nieuwe S4 toch dichter bij deze stijl zou kunnen aanleunen dan bij de oude S3. Anderzijds: een verkoopsucces is die Ativ S zeker niet omdat hij in de Windows-markt overschaduwd wordt door de veel hippere Lumia's. Dus misschien trekken ze daar lessen uit bij Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nog 4 dagen en we weten alles, vraagje, wie weet hoe laat de persconferentie te volgen is aanstaande donderdag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
alwaysleft schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:45:
Nog 4 dagen en we weten alles, vraagje, wie weet hoe laat de persconferentie te volgen is aanstaande donderdag??
Afbeeldingslocatie: http://www.samsungmobilepress.com/mod/images/re_UNPACKED2013.jpg

Ik mis eigenlijk de Unpacked app. Die was met de release van de S3 wel handig.

[ Voor 66% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-03-2013 15:54 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Golf2vr6 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:47:
[...]

[afbeelding]

Ik mis eigenlijk de Unpacked app. Die was met de release van de S3 wel handig.
Maar dat is lokale new york tijd neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:21
Dat is 01.00 uur Nederlandse tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
fredgroes schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:51:
Dat is 01.00 uur Nederlandse tijd
Dus donderdag op vrijdag nacht. Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:25
Golf2vr6 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:19:
[...]

En dat met het energie zuinige Green PHOLED display en een grotere accu. Mooie geruchten.

Render:
[afbeelding]
Wow super mooie render! Mag hem van mij worden. De S2 is nu bijna 2 jaartjes oud dus dit zou de perfecte opvolger voor mij zijn. :*)

http://www.smartphoneshop.../samsung-galaxy-s-iv.html

[ Voor 7% gewijzigd door AtlAntA op 10-03-2013 18:24 ]

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 505233

Iemand al enige informatie over wat betreft de prijzen / abonnementsprijzen? Ik heb hier een site gevonden met de mogelijke S4 abonnementsprijzen, maar het is echter puur speculatief. Zijn er verder geen abonnementsprijzen of losse toestel prijzen uitgelekt?

[ Voor 10% gewijzigd door dusty op 15-07-2013 05:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Anoniem: 505233 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:51:
Iemand al enige informatie over wat betreft de prijzen / abonnementsprijzen? Ik heb hier een site gevonden met de mogelijke S4 abonnementsprijzen, maar het is echter puur speculatief. Zijn er verder geen abonnementsprijzen of losse toestel prijzen uitgelekt?
Prijzen ga je niet vinden voor de launch.

[ Voor 7% gewijzigd door dusty op 15-07-2013 05:40 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Persoonlijk hoop ik dat dit een dummy is (hij lijkt mij wat dik):

Afbeeldingslocatie: http://allaboutsamsung.de/wp-content/uploads/2013/03/samsung-gt-i9502.jpg
Afbeeldingslocatie: http://allaboutsamsung.de/wp-content/uploads/2013/03/samsung-gt-i9502-8.jpgAfbeeldingslocatie: http://allaboutsamsung.de/wp-content/uploads/2013/03/samsung-gt-i9502-2-465x620.jpg

Hier meer foto's:

http://allaboutsamsung.de...er-des-flaggschiffs-sein/

http://www.sammobile.com/2013/03/11/is-this-the-galaxy-s-iv/

[ Voor 66% gewijzigd door Golf2vr6 op 11-03-2013 09:58 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Lijkt wel heel erg op de S3/Note2. Ziet er meer uit als een hobbyproject.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Misschien wel een 3000mAh accu.... 26.000 punten in AnTuTu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En in China zijn ze ook niet vies van het (ongeveer) klonen van een toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Senor Sjon schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:03:
En in China zijn ze ook niet vies van het (ongeveer) klonen van een toestel.
Inderdaad, denk dat dit gewoon een Chinese S3/Note kloon is waar ze het logo van Samsung op geplakt hebben: dat durven ze daar ook. Als dit hem echt zou worden maakt Samsung zich belachelijk want hier is niets vernieuwends aan, gewoon een opgeblazen versie van de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-06 14:00
chaola schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:14:
[...]
waar ze het logo van Samsung op geplakt hebben
Check helemaal rechtsboven in die fake carbon cover ook het rechter uitsparingsgaatje, past ook lekker zo :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

De bezel aan de rechterkant is ook breder dan links als je de close-up met de specs bekijkt. Neppert lijkt mij.

-edit- Hij staat nu ookal op de FP...

[ Voor 15% gewijzigd door Ursamajor op 11-03-2013 10:19 ]

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Samsung zelf staat ook bekend om zijn dummy's. Deze heeft ook veel weg van de galaxy pop (dat oranje ding wat ze in Korea op de markt gezet hebben)

Afbeeldingslocatie: http://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2013/03/pop-orange-1.jpg

Mooie telefoon voor 30 april! :+

@Brad Pitt, niks mis met je ogen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 11-03-2013 10:23 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
en dan nog het typenummer GT-I9502 (zou dat voor de s4 internationale versie geen I9500 worden)

en dan nog op sammobile waar vermeld staat dat het een dual-sim is... bedankt china voor de mooie kopie, maar dat wordt geen s4

[ Voor 40% gewijzigd door reyals op 11-03-2013 10:47 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Principal Engineer WooSun Yoon (H/W R&D) also told us how disguises were used. “We had to make three types of the GALAXY SIIIto prevent the design from leaking. And on top of that, whenever any of these had to go out for testing, we put them inside ‘dummy boxes’, which are cases that hide the design of the device, to disguise it. Even if people, inside or out of the campus, saw the device, I doubt they would have known what it was.”
Bron

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Laatst online: 02-06 23:50

Marce

Het is Marc met een C!

Het ziet er inderdaad heel erg naar uit dat dit een Galaxy Pop is met een andere cover erop. Ik ga er niet vanuit dat we de echte zullen gaan zien voor de presentatie.

Waar ik wel benieuwd naar ben is of ze dat vervolg van het filmpje nog gaan uitbrengen of laten ze het bij de eerste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Confirmed: Samsung to bring Galaxy S IV DUOS GT-I9502

http://www.sammobile.com/...alaxy-s-iv-duos-gt-i9502/

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 16:13
Ik was niet zo'n fan van het ontwerp van de S3, dus ik hoop dat hij wat meer rechthoekig wordt en op mn S2 gaat lijken.

Qua specs zal het wel allemaal fantastisch zijn, daar heb ik geen twijfels over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 08:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik kan vanaf nu verlengen en wil de Galaxy S4 eigenlijk hebben. Het lijkt me suf om nu nog de S3 te kopen als de nieuwe er aan komt. Enig idee wat de doorlooptijd zou kunnen zijn vanaf 'Announce in New York' tot Nederlandse providers die hem verkopen? Moet ik dan denken in weken, maanden of misschien wel een jaar?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Lol.. een jaar.... :P

Verwachting is binnen 2-4 weken na introductie verkrijgbaar in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 08:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat valt dan weer reuze mee!

Ik wist niet precies wat zo'n aankondiging precies inhoudt. Bij games is het vaak dat er op een beurs wordt aangekondigd van 'kijk jongens, hier zijn we mee bezig, maar het is nog niet af', vervolgens kan de release nog makkelijk 2 jaar duren :P

Maar zo te lezen is deze aankondiging tegelijk de US release en dan zullen wij niet heel lang daarna volgen. Thanks voor de headsup :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Zoals het met de Microsoft Surface ging zal het hier wel niet gaan ;)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De VS was normaliter pas maanden na Europa met de release. Het zijn bij Samsung gelukkig geen Nokia releases. Die gaan pas leveren op het moment dat de opvolger langzaam in beeld komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
YouTube: Samsung UNPACKED : Be ready 4 The Next Galaxy (Part 2)

Hier worden we dus weer niets wijzer uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
PromWarMachine schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:09:
Dat valt dan weer reuze mee!

Ik wist niet precies wat zo'n aankondiging precies inhoudt. Bij games is het vaak dat er op een beurs wordt aangekondigd van 'kijk jongens, hier zijn we mee bezig, maar het is nog niet af', vervolgens kan de release nog makkelijk 2 jaar duren :P

Maar zo te lezen is deze aankondiging tegelijk de US release en dan zullen wij niet heel lang daarna volgen. Thanks voor de headsup :)
Als het goed is moet die begin april in de winkels liggen ;) Ik zit zelf ook met het feit dat ik mag verlengen maar het niet doe puur vanwege de S4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05-2024
Ik denk dat die foto's niet kloppen. En dat de S4 rechthoekig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Wat een waardeloos filmpje.. even serieus ik krijg alleen maar de neiging om dat kind met z'n doos van een brug te gooien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

idd en wat hebben die Oreo koekjes ermee te maken...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezzid
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-04 15:02
Fixio schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:08:
[...]

Wat een waardeloos filmpje.. even serieus ik krijg alleen maar de neiging om dat kind met z'n doos van een brug te gooien 8)7
Vind het apart dat een klein jongetje hiervoor word gebruikt, het apparaat zal blijkbaar 5 inch worden en dan ziet hij er in de handen van de jongen denk ik even groot uit als een Note of erger..

Ik heb een Note maar ben op zoek naar een vervanger :9
Als die gelekte render van vandaag klopt dan heb ik toch echt liever een S III.

[ Voor 13% gewijzigd door Mezzid op 11-03-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
Golf2vr6 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:19:
[...]

Render:
[afbeelding]
:9~ Als dat em wordt, dan is het direct de mooiste smartphone. Hoe mooi zou het zijn als de bezel ECHT minimaal wordt, zoals bij deze render (en niet alleen kleine zijbezels zoals bij veel telefoons).

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
Golf2vr6 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:37:
Bij de Exynos 5 Dual werden vraagtekens gezet of de chip in smartphones gestopt kon worden, vanwege het hoge verbruik. Bij de Exynos 5 Octa zou dit geen probleem moeten zijn: Samsung claimt dat het verbruik bij de big.Little-chip dankzij de zuinige Cortex A7-cores tot 70 procent lager kan uitvallen dan bij de Exynos 5 Dual.

nieuws: Samsung kondigt Exynos 5 Octa met vier Cortex A15- en vier A7-cores aan

[afbeelding]
Dit zal em wellicht puur qua vorm worden. Mooie minimale vorm d:)b Een homeknop kan er dan nog wel op, alhoewel ik zonder veel mooier vind. Hoe minimaler, hoe beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-05 17:27
Ik denk dat die oreos er alles mee te maken hebben. Denk zelf aan iets van een toestel met twee kleuren of iets dergelijks. (Of is dit nu heel erg vergezocht?)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:03
Ursamajor schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:09:
idd en wat hebben die Oreo koekjes ermee te maken...
Michaelg schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:37:
Ik denk dat die oreos er alles mee te maken hebben. Denk zelf aan iets van een toestel met twee kleuren of iets dergelijks. (Of is dit nu heel erg vergezocht?)
Zwart/wit/zwart. Gestreept. Net als z'n gordijnen. En de verf op de muur (Bordeaux/wit/bordeaux). Zullen de kleurstellingen wel zijn?

[ Voor 31% gewijzigd door Luco op 11-03-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Grote ronde knoppen....

maar waarschijnlijk het zijaanzicht van de oreo. zwarte voor een achterkant met een lichte streep in het midden, zo'n beetje als de s3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Of misschien is ie wel zo dun als een half oreo koekje.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-06 14:00
Je moet hem likken om te unlocken.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Of hij is melkbestendig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 04-06 08:07
Brad Pitt schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:02:
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 03-06 10:24

ronaldm3

Apple Watch :)

Of hij komt in zwart en wit :)!

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Wellicht een mockup/dummy, anderzijds past het wel heel erg in wat Samsung de laatste jaren maakt. De S2 is het laatste "vierkante" model dat ik me kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-06 19:10
Michaelg schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:37:
Eerdere geruchten hadden het over een aluminium rand tussen de glazen voorkant en de plastic achterkant, dus dan heb je inderdaad een soort "sandwich" met twee kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:02:
_/-\o_

Volgende "rumor" 3-D camera:

http://www.sammobile.com/...v-to-feature-a-3d-camera/

En nog even over die kleuren, die chinese i9502 is donker van voren(zwart) en licht(wit) van achteren...

[ Voor 16% gewijzigd door Golf2vr6 op 11-03-2013 20:51 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen tijdens het "Samsung UNPACK 2013 event" toegestaan!