Ik hoop dat de accuduur een stuk langer gaat worden tov de S2 wat voor mij een reden zou zijn de S4 te overwegen.wilmundo schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:42:
De ontwikkeling van topmodel toestellen volg ik met veel belangstelling. Thans gebruik ik een S3. Hoewel ik dol ben op gadgets, vraag ik mij af of ik mijn S3 blijf gebruiken of dat ik overstap op een ander toestel. Ongetwijfeld zal de opvolger van de S3 in meerdere opzichten zijn verbeterd. Maar wat merk ik daar als gebruiker van?
[...]
Vandaar dat ik benieuwd ben, waarom jullie eigenlijk willen overstappen van je huidige (topmodel) toestel naar een S4 (of HTC One, of Xperia Z, whatever). En dan doel ik eigenlijk op andere argumenten dan: 'stay connected G, ik moet die nieuwste shit hebben' of 'm'n huidige toestel valt uit'. Wat is nu echt een ontwikkeling van de next gen toestellen die echt bijzonder is?
Verder over je puntje van draadloos opladen: volgens enkele geruchten zou de S4 opladen zolang je binnen 2 meter van het laadstation bent (http://www.sammobile.com/...ck-to-be-sold-separately/).