Samsung Galaxy S IV: Geruchten-topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 29.872 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blato
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:27
wilmundo schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:42:
De ontwikkeling van topmodel toestellen volg ik met veel belangstelling. Thans gebruik ik een S3. Hoewel ik dol ben op gadgets, vraag ik mij af of ik mijn S3 blijf gebruiken of dat ik overstap op een ander toestel. Ongetwijfeld zal de opvolger van de S3 in meerdere opzichten zijn verbeterd. Maar wat merk ik daar als gebruiker van?

[...]

Vandaar dat ik benieuwd ben, waarom jullie eigenlijk willen overstappen van je huidige (topmodel) toestel naar een S4 (of HTC One, of Xperia Z, whatever). En dan doel ik eigenlijk op andere argumenten dan: 'stay connected G, ik moet die nieuwste shit hebben' of 'm'n huidige toestel valt uit'. Wat is nu echt een ontwikkeling van de next gen toestellen die echt bijzonder is?
Ik hoop dat de accuduur een stuk langer gaat worden tov de S2 wat voor mij een reden zou zijn de S4 te overwegen.

Verder over je puntje van draadloos opladen: volgens enkele geruchten zou de S4 opladen zolang je binnen 2 meter van het laadstation bent (http://www.sammobile.com/...ck-to-be-sold-separately/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

@ Jeroenneman: Wat moet je met 'n SD-slot met 'n 64GB model?
Whatabout de batterij, ja het is fijn als je een extra batterij in je kontzak hebt zitten, is dat je mainreason?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Senor Sjon schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:31:
One X is al een jaar uit, ik neem aan dat je de One bedoelt?
Yep, de HTC One, de namen trekken allemaal zo op elkaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-06 15:51
blato schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:31:
[...]

Ik hoop dat de accuduur een stuk langer gaat worden tov de S2 wat voor mij een reden zou zijn de S4 te overwegen.

Verder over je puntje van draadloos opladen: volgens enkele geruchten zou de S4 opladen zolang je binnen 2 meter van het laadstation bent (http://www.sammobile.com/...ck-to-be-sold-separately/).
Uit je bron:
Samsung eventually gave up on this alternative method as it was too difficult to bring to market at a low-cost.
De S2 vind ik perfect met grotere accu, geen bobbel onderin en de camera ligt nu verzonken. Hij is volledig plat. Ik krijg bijna het idee dat ie oorspronkelijk hiermee uitgebracht moest worden en dat in de 'dunste telefoon' competitie (nu is het HD-schermen) er toch die plattere accu ingezet is.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

CLB schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:31:
@ Jeroenneman: Wat moet je met 'n SD-slot met 'n 64GB model?
Whatabout de batterij, ja het is fijn als je een extra batterij in je kontzak hebt zitten, is dat je mainreason?
Wat moet ik met een duur 64Gb model?

Geef mij maar een 16GB model en een verwisselbaar kaartje. En natuurlijk snel even kaartjes switchen

About de batterij: Grotere batterij, batterij wisselen ipv wachten op opladen en fijn als hij ns ECHT vastloopt.

Waarom ben ik dit eigenlijk aan het verantwoorden? Dit is toch logisch? Ik ga geen 500+ euro neerlappen en er dan op achteruitgaan qua functionaliteit (kuch, ICS update sloopte ook mooi even de brightness controls via statusbar op de S2... so far for software improvements...)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

O o o sorry hoor :) Je 'goedkope' 16GB-model is een goed argument ja, zelf niet aan gedacht :)
Als het toestel echt vastloopt, kan elk toestel zonder removable batterij, gewoon resetten trouwens.

Het waren maar wat vragen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blato
Fair enough 8)7 . Ik dacht dat ik het recent nog ergens anders voorbij had zien komen maar kan dat zo snel niet meer terug vinden.

Hoe lang houdt jouw toestel het uit dan? Persoonlijk vind ik de standaard dikte van de S2 wel ongeveer de max voor in mn broekzak. Dit hangt wel samen met de rest van de afmetingen, dus een groter toestel moet voor mij ook dunner zijn.

Verder had ik hoop de Exynos Octacore een grote verbetering van zowel prestaties als accuduur zou opleveren. Je hebt een punt als je zegt dat die zijn niet noodzakelijk zijn maar ik vind ze wel erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bij veel gebruik ongeveer anderhalf dag, als ik hem 'vergeet' 2-3 dagen. Omdat ie nu één dikte is i.p.v. die rare pukkel onderin, ligt het toestel veel beter in de hand. Enig jammere is dat de dark chrome rand eromheen toch wel aardig versleten is na bijna twee jaar (gebruik geen hoesje).

Ik hoop dat de S4 toch meer richting de S2 gaat en niet de S3. Het design van de S3 sprak mij nou niet echt aan en ook pentile vind ik niks. Gelukkig voor Samsung was de concurrentie ook niet in heel goede doen, dus hadden ze alsnog een fieldday in 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
[b]Senor Sjon schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:35

De S2 vind ik perfect met grotere accu, geen bobbel onderin en de camera ligt nu verzonken. Hij is volledig plat. Ik krijg bijna het idee dat ie oorspronkelijk hiermee uitgebracht moest worden en dat in de 'dunste telefoon' competitie (nu is het HD-schermen) er toch die plattere accu ingezet is.
probleem van echt plat is wel dat ze de speakers echt moeten verplaatsen naar de voorkant zoals de one of zijkant zoals de n97. anders dempt het te erg als hij ligt. En hopelijk dit keer stereospeakers

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-06 16:13

Ursamajor

Astrofotograaf

Hij wordt op 14 maart gepresenteerd :)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Dat was allang bekend. The Verge had dit al officieel geconfirmeerd.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Hmm jammer dat de OP niet wordt bijgewerkt dan.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-06 10:12
Ursamajor schreef op maandag 25 februari 2013 @ 08:55:
Hmm jammer dat de OP niet wordt bijgewerkt dan.
Na 14 maart ga ik 1 keer een goede TS maken.
Als jij hem voor die tijd up-to-date wil houden, laat het weten, dan maak ik je mede-TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Als ze voor Qualcomn gaan Samsung gaat er vast een zeker een Snapdragon 800 inzitten.

Is vandaag namelijk al de eerste smartphone mee voorgesteld, een ZTE:

http://www.engadget.com/2...rand-memo-snapdragon-800/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Weet niet hoe dat zit met warmte, maar de ZTE is wel 'n stukje groter (als de Samsung 4,99" is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Ik hoop dat als ze een plastic achterkant gebruiken ze wel structuur gebruiken. Glad plastic krast ENORM snel. De Galaxy S2 heeft nog steeds de beste achterkant. Samen met de Note 1. De Note 2, en Galaxy S3 hebben weer echt een slechte kwaliteit achterkant.

Hopelijk kijken ze naar de Xperia ZL van Sony. Die heeft voor mij echt de allermooiste achterkant van alle nieuwere mobieltjes:

Hier ene link met High resolution foto:
http://phandroid.s3.amazo...oads/2013/01/DSC_0687.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

wow, nooit opgevallen, maar die zl ziet er best nice uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-06 14:18

Bullet NL

Eigen Wijs

alwaysleft schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:41:
Als ze voor Qualcomn gaan Samsung gaat er vast een zeker een Snapdragon 800 inzitten.

Is vandaag namelijk al de eerste smartphone mee voorgesteld, een ZTE:

http://www.engadget.com/2...rand-memo-snapdragon-800/
Qualcomm geeft zelf aan dat de 600 voor smartphones is, en de 800 voor tablets c.q. smarttv's
Aangezien de ZTE Memo een soort kruising is tussen een telefoon en een tablet denk ik eerder dat Samsung net als de andere merken een Snapdragon 600 gaat gebruiken. Krijgen ze de productie van hun eigen soc niet op orde dan zal de opvolger van de Noto2 naar mijn mening eerder gebruik maken van de 800.

Ik snap die drang van jou richting meer en sneller niet zo goed, de 800 gebruikt namelijk veel meer energie dan de 600..... Dat is in een tablet of hele grote smartphone als de Noto, Grand Memo enz enz, veel makkelijker dan in een dunne Galaxy 4

Er is werkelijk helemaal niets mis met een Snapdragon 600 voor een telefoon, kijk bijvoorbeeld naar de HTC One. Het lijkt er op dat jij met Samsung wensen een wedstrijdje wil ver plassen terwijl dat helemaal niet nodig is.

Wat dan nog als de S4 de zelfde soc heeft als de One.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 264553 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:43:
wow, nooit opgevallen, maar die zl ziet er best nice uit
€550,00 in Duitsland: Sony Xperia ZL - Importeren, levertijden en prijzen, geen Nederlandse release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

Inderdaad, ik word juist blij als ze een Snapdragon 600 erin stoppen, dan is er toch nog hoop voor custom rom development!

Geen OLED scherm zou toch jammer zijn, hoewel de verhalen over bv. HTC One's 1080p LCD ook erg positief zijn. Vooral het hogere energieverbruik door hogere resolutie en slechtere zwartwaardes [zwevende icoontjes vind ik erg mooi op een smartphone] van 1080p LCD zijn jammer.

De voordelen van microSD slot en vervangbare batterij + 5 inch scherm maken de S IV toch aantrekkelijker voor mij.

Alleen het gemis van potentieel lager stroomverbruik van de octacore Exynos is spijtig.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Interresant gerucht:
http://www.androidauthori...600-united-states-162394/

Snapdragon 600 for US en Octa voort Europa. Let wel, het blijft een gerucht.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blato
Inderdaad interessant gerucht! Ik ben benieuwd welke geruchten uiteindelijk blijken te kloppen... Ik hoop dat de S4 hier inderdaad met de Octacore uit gaat komen, vooral interessant qua accuprestaties lijkt me. Iemand enig idee wat je daar van zou kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Ik hoop toch echt op de Qualcomm. Octacore of niet, voor de custom roms is daar meer info voor beschikbaar, drivers en dergelijke

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

blato schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:03:
Inderdaad interessant gerucht! Ik ben benieuwd welke geruchten uiteindelijk blijken te kloppen... Ik hoop dat de S4 hier inderdaad met de Octacore uit gaat komen, vooral interessant qua accuprestaties lijkt me. Iemand enig idee wat je daar van zou kunnen verwachten?
Waarschijnlijk heeft de Octacore geen LTE ondersteuning, dat is ook direct de reden waarom Samsung de LTE reden dan van de Snapdragon 600 gaat voorzien.

Net nu alle Nederlandse netwerken overgaan op LTE dit jaar zit je met de S4 dus met een toestel wat mogelijk geen LTE ondersteund (net als de S3 alsware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
maar met wat geluk komen dan beide versies beschikbaar, zoals nu met de s3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
De komende 1.5 jaar zonder LTE is m.i. niet zo spannend. Zeker niet om de SIV te laten liggen.

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Gaan geruchten rond dat toch alleen weer de US versie de Snapdragon 600 krijgt en de EU versie de Exynos 5.

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:44
Afbeeldingslocatie: http://samsunggalaxysiv.com/wp-content/uploads/2012/12/Samsung-Galaxy-S-IV-Fake.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-EqVLv0CY4pM/UFgeRRvjRyI/AAAAAAAAASE/olgvp6T1kig/Samsung%2BGalaxy%2BS4.jpeg

• alwaysleft
http://www.brightsideofne...performance-revealed.aspx

Al wat uitgelekte benchmarks van de Galaxy S4:

• Señor Sjon
Dat zijn hele oude shops. Ik begreep dat de home button gewoon bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Is het al duidelijk of er wel of geen s-pen op gaat zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
Lijkt mij dat die exclusief voor de Note reeks is (en zal blijven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-06 22:09
Senor Sjon schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:03:

Xperia Z valt voor mij af:
- mogelijk geen oleophopic scherm onder de standaard screenprotector. Een protector krast vrij snel. Ook blijven ze schimmig over het type/merk glas;
- niet uit elkaar te halen (zit in elkaar gekit), dus toestel is eigenlijk niet te repareren;
- glazen achterkant met lompe FCC teksten;
- overal klepjes voor;
- water/stofdicht boeit me niet, ik heb in 16 jaar nog nooit een toestel kapot gehad hieraan.
- USB connector aan zijkant, dat is weer onhandig met carkits, bureaustandaards, etc.
- accuduur onpower is niet al te best.
- scherm is geen topper.
[sony fanboy alert]

Vind ik niet echt issues die jij noemt. Ieder zijn mening natuurlijk.

- oleophobic scherm is waar maar dat kun je oplossen door een screenprotector of speciale vloeibare filmlaag
- Telefoons die je uit elkaar kan halen zijn er maar weinig, de ONE ook niet.
- glazen achterkant is juist mooi. Teksten zijn op protector afgedrukt dus kun je weghalen.
- water stofdicht is een extraatje
- usb conector heb ik geen problemen mee met carkit.
- Een dag accu duur is denk ik normaal voor een quadcore icm 5" display.
- scherm is wat kijkhoeken niet zo best maar who cares, voor de rest super scherp en echt wit in tegenstelling tot amoled wat blauwig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
Wtf boeit een kijkhoek idd in hemelsnaam. Schijtirritant als anderen die naast je zitten mee kunnen kijken.

Echt een totaal nutteloze reden om als minpunt te zien.

Om al helemaal niet te spreken over zeurkousen die mekkeren over de camerakwaliteit en de foto's enkel op hun schermpje bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:37
Sirius schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 20:17:
Wtf boeit een kijkhoek idd in hemelsnaam. Schijtirritant als anderen die naast je zitten mee kunnen kijken.

"De kijkhoeken zijn bijvoorbeeld slecht: er verschijnen al verkleuringen onder een hoek van ongeveer tien graden, dus als je de telefoon ook maar een beetje kantelt krijg je een slechtere kleurweergave voorgeschoteld. Grijstinten vallen weg en worden wit, rood verandert in hard roze en veel afbeeldingen zien er niet meer mooi uit. Bovendien valt het contrast al snel weg en komt er een waas over het scherm."

Ja, is zo, peanuts. Gewoon zorgen dat je kaarsrecht naar je schermpje kijkt en geen vuiltje aan de lucht d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
Klopt, doe jij dat nooit dan? ;)

Overigens verkleurt het scherm van m'n Sll ook erg snel zie ik nu (pas). Wat inhoudt dat ik blijkbaar wel degelijk zo goed als kaarsrecht ervoor zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Sirius schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 20:17:

Om al helemaal niet te spreken over zeurkousen die mekkeren over de camerakwaliteit en de foto's enkel op hun schermpje bekijken.
Ik gebruik mijn telefoon regelmatig om dingen te laten zien aan meerdere mensen, zoals mijn kinderen op een te lange bus/trein reis.

Over foto's kan ik kort zijn: Ik gebruik het regelmatig voor mijn werk. Ik hoef echt geen DSLR kwaliteit, maar beter dan wat nu geboden wordt is wel degelijk wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
Yep, het gaat mij ook meer om de neergezette sfeer. Voor jou zijn de 2 aangehaalde zaken wel degelijk van toepassing terwijl ik het gevoel krijg dat een x aantal mensen zeuren......om het zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik vind het als privacyreden opgeven dat het scherm een beroerde kijkhoek heeft juist een kulargument. Ik heb thuis ook een plasma en geen LCD, ik erger me dood aan het beeld bij familie en vrienden, het verschieten van kleur/contrast is echt irritant. Idem met een telefoon.

Maar het is wel een beetje stil op het geruchtenfront de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Klopt.... Erg rustig.... Denk ook dat veel mogelijke S4 klanten toch wel behoorlijk onder de indruk van de HTC One zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:48

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Om maar gelijk de specs even op te lepelen uit dat bericht:
Exynos Octa 5410 CPU @ 1.8GHz (4+4 cores)
PowerVR SGX 544MP GPU
2GB of RAM
4.99″ Full HD (1920×1080) display
13 Megapixel Camera
Android 4.2 out of the box.
The Galaxy S IV retains the menu, back and home buttons
The device supports GSM/WCDMA/LTE networks with an Exynos processor on-board. The Galaxy S IV will be a world phone.
In een screenshot staat Memory 16GB/32GB. Ik neem aan dat dat 16GB vast is en de 32GB ingeplugd via een SD kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-06 18:50

tomk94

Developer

Senor Sjon schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:38:
Om maar gelijk de specs even op te lepelen uit dat bericht:

[...]

In een screenshot staat Memory 16GB/32GB. Ik neem aan dat dat 16GB vast is en de 32GB ingeplugd via een SD kaartje?
Kun je bij de release niet gewoon een 16GB of een 32GB versie kopen, die beiden uit te breiden zijn met een SD kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik verwacht bij een screenshot dat het eerst het vaste geheugen en vervolgens het variabele geheugen aangeeft. Iemand met een toestel zonder uitbreidbaar geheugen kan zo het antwoord oplepelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bullet NL schreef op zondag 03 maart 2013 @ 02:16:
Klopt.... Erg rustig.... Denk ook dat veel mogelijke S4 klanten toch wel behoorlijk onder de indruk van de HTC One zijn...
Samsung de laatste tijd erg goed in geheimhouding.

Overigens denk ik dat het vooral de pers is die het verschil uitmaakt, klanten verzorgen geen geruchten alleen speculaasjes :+

En ja, de HTC One lijkt echt indrukwekkend te zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Anoniem: 139886 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:10:
[...]

Samsung de laatste tijd erg goed in geheimhouding.

Overigens denk ik dat het vooral de pers is die het verschil uitmaakt, klanten verzorgen geen geruchten alleen speculaasjes :+

En ja, de HTC One lijkt echt indrukwekkend te zijn :*)
Inderdaad. Samsung weet het goed geheim te houden, dus er valt weinig te zeggenn. Maar zodra deze telefoon uit is, zal dit topic heel hard gaan.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

De eerste teaser van de S4 is uit....

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dIEfNaNCkKM]

Iets te veel op de Amerikaanse leest als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Sja, dan is het letten op aanwijzingen...
Is de pen een aanwijzing? De naam van het jongetje? De hoeveelheid licht uit de doos? Het formaat van de doos? Is ie kinderlijk eenvoudig?

- edit -
De naam van het jongetje, Jeremy Maxwell: Jeremy Maxwell Kramer (born April 30, 1975), known professionally as Jeremy Maxwell, is an American film/voice actor.
Waarschijnlijk een verbeterde stembediening :)

[ Voor 43% gewijzigd door Ursamajor op 04-03-2013 13:18 ]

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
Die vent heeft de S4 op 15sec wellicht vast, dat zou overigens wel humor zijn :p

[ Voor 7% gewijzigd door Sirius op 04-03-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sirius schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:33:
Die vent heeft de S4 op 15sec wellicht vast, dat zou overigens wel humor zijn :p
Heb de speciale CSI Image And Resolution Enhancer plug-in gebruikt en ding ziet er góed uit!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:57
Het is nog even afwachten tot de daadwerkelijke release maar het gerucht gaat dat het wederom een platic fantasic wordt :(. Dit vind ik ook een van de grotere minpunten van mijn huidige SGS3 en heb mede daardoor ook gekozen voor de XZ. Dit is natuurlijk strict persoonlijk aangezien er genoeg mensen zijn die plastic wel mooi vinden, maar imo vind ik het niet passen bij een high end toestel (itt de HTC One en XZ). Ik verwacht wel dat de S4 op performance gaat "winnen" van de HTC One en de XZ .. al vraag ik me af of je dit in de praktijk zal gaan merken.

[ Voor 13% gewijzigd door renzo4000 op 04-03-2013 14:53 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Volgens Nu.nl gaat het toestel toch een 8-core processor krijgen.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Ursamajor schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:21:
Nu.nl? Was.nl :) ... oud nieuws: FrankGuthrie in "Samsung Galaxy S IV: Geruchten-topic"

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Maar nu verwijzen ze naar gegevens uit benchmarks (bericht van vandaag)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
stond ook al op sammobile... afwachten wat er echt in komt te zitten.

zouden ze hun onbreekbare scherm (lees plastic) er in hebben zitten?

[ Voor 34% gewijzigd door reyals op 04-03-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 16:20
Ursamajor schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:21:
Dat leek mij wel een logische stap, ze hebben deze processor nog niet zo lang geleden aangekondigd, lijkt me dan ook niks voor Samsung om deze niet in het topmodel van 2013 te plaatsen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-02 08:12
Ik zat zonet in antutu te kijken en kwam de Galaxy s 4 tegen
Hierbij screens van de specs en telefoon
http://db.tt/mLfHAdgF
http://db.tt/vUNcwfT6
http://db.tt/4nZiSsU2

[ Voor 24% gewijzigd door Jaspergk op 04-03-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Ik zie kruisjengs...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
Dan maar via linkjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

SgtElPotato schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:44:
[...]

Dat leek mij wel een logische stap, ze hebben deze processor nog niet zo lang geleden aangekondigd, lijkt me dan ook niks voor Samsung om deze niet in het topmodel van 2013 te plaatsen.
En dat (echte) topmodel dan? de Note3... Reken er maar op dat de Note2 een opvolger krijgt.
Vergeet niet, de S4 word net als de S3 als topmodel in de markt gezet waarna Samsung rustig binnen een aantal maand met de opvolger van de Note2 komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Jaspergk schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:53:
Ik zat zonet in antutu te kijken en kwam de Galaxy s 4 tegen
Hierbij screens van de specs en telefoon
http://db.tt/mLfHAdgF
http://db.tt/vUNcwfT6
http://db.tt/4nZiSsU2
Hij is maar een paar 100 punten sneller dan de HTC One, terwijl die op een lagere clock draait en "maar" 4 cores heeft....

Dat valt me toch iets tegen, had verwacht dat het snelheidsverschil groter zou zijn tussen beide. Het gaat waarschijnlijk weer het oude liedje worden, Samsung de iets snellere telefoon (alhoewel je daar nu echt niets meer van merkt) en HTC het mooiere/betere uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
Bullet NL schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:00:
[...]

Hij is maar een paar 100 punten sneller dan de HTC One, terwijl die op een lagere clock draait en "maar" 4 cores heeft....

Dat valt me toch iets tegen, had verwacht dat het snelheidsverschil groter zou zijn tussen beide. Het gaat waarschijnlijk weer het oude liedje worden, Samsung de iets snellere telefoon (alhoewel je daar nu echt niets meer van merkt) en HTC het mooiere/betere uiterlijk.
Ja alhoewel je op dit moment nog niet kan oordelen over het uiterlijk van de telefoon... Maar we kennen de designs van Samsung wel een keer (plastic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blato
Bullet NL schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:00:
[...]

De Octacore is eigenlijk 2 quadcores maar 1 snel en 1 zuinig. Een groot verschil qua snelheid was dus volgensmijn ook niet te verwachten (ook omdat de snapdragon in de htc one al prima prestaties levert), qua batterijduur wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
grootste punt vwb gebruikstijd gaat wel zijn waar het overschakelt van de zuinige naar de snelle core

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ja, ik weet het principe achter de octacore, ik zie alleen beide Nvidea Tegra3 soc dat een enegrie bespaarende soc niet zo heel veel uitmaakt.

Ze kunnen beter een 4-core soc uitbrengen die zowel hoog en laag een optimaal energie verbruik heeft dan een hoge en lage soc waarbij de hoge soc de accu zwaar belast. Elke tweaker weet dat er verschillende android processen zijn die telefoon gewoon bezig houden waarbij de octa oplossing maar zeer beperkt zinvol wordt/is.

Nogmaals, ik verwijs naar de Tegra3 oplossing die in beperkte mate het zelfde doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blato
Bullet NL schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:15:
Ja, ik weet het principe achter de octacore, ik zie alleen beide Nvidea Tegra3 soc dat een enegrie bespaarende soc niet zo heel veel uitmaakt.

Ze kunnen beter een 4-core soc uitbrengen die zowel hoog en laag een optimaal energie verbruik heeft dan een hoge en lage soc waarbij de hoge soc de accu zwaar belast. Elke tweaker weet dat er verschillende android processen zijn die telefoon gewoon bezig houden waarbij de octa oplossing maar zeer beperkt zinvol wordt/is.

Nogmaals, ik verwijs naar de Tegra3 oplossing die in beperkte mate het zelfde doet.
Of het echt uit gaat maken hangt volgens mij, zoals reyals al zei, af van het punt waarop hij overschakelt naar de zuinigere quadcore. Het verschil met de Tegra 3 is natuurlijk dat die slechts 1 zuinige core ipv 4 had, dus misschien pas bij veel minder prestatievraag kon overschakelen op de zuinige core.
En natuurlijk zou het ideaal zijn om een processor te hebben die altijd een optimaal energieverbruik heeft, maar dat duurt vast nog wel even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

http://www.unwiredview.co...st-teaser-video-released/
the build materials will be the same seen in the Galaxy S III – so don’t expect a handset made out of anything else but plastic. It may not be a big departure in terms of design compared to its predecessor either, unlike what we’ve seen last year, when the S III introduced a whole new design language for Samsung smartphones.
Plastic fantastic.... Afijn, in tijden van de iPhone 5, HTC One en Sony Xperia Z denkt Samsung nog weg te komen met een plastic huis..... Dan moet hij wel heel veel beter zijn dan de concurrentie anders ga ik voor een One. Erger mij bij de S3 al helemaal kapot omdat je met dat ding in je hand niet het gevoel hebt dat je een hi-end product vast heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Ik deel je bezorgdheid, maar bv de S2 is ook helemaal plastic en voelt erg solide aan, net zoals de nexus 7, maar bv de S3 inderdaad weer niet. Ik denk niet dat we om plastic heen kunnen als je het gewicht en kosten laag wilt houden, maar ondanks dat we een paar slechte voorbeelden kunnen noemen, hoeft het geen probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik vind het plastic van de S2 anders niet verkeerd, hoewel de achterkant van de witte S2 wel lijkt op de S3 en dan snap ik je bezwaren. Nokia wordt overigens geroemd om haar behuizingen en die zijn ook gewoon van plastic. Dus ik wil het eerst gevoeld hebben, voordat ik er een drama over ga maken.

Wat ik veel belangrijker vind, is de kwaliteit van de hardware zelf. Dus geen SDS (S3, Note2), geen vlekken op het scherm (HTC), geen krakende behuizingen (ook HTC), etc. Ten tijde van de S2 was de Sensation de grote concurrent en daar vallen gewoon de letters vanaf. Vorige jaar de OneX en die had ook zo zijn problemen. Het is gewoon niet te voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

En toch maakt het uiterlijk mij uit. zowel en Sensation als een One ken ik van binnen en van buiten, maar ik heb er nog nooit een probleem mee gehad. Ik vindt de Sensation trouwens vele malen beter
aanvoelen dan de S2.

Nou jah, het is afwachten.... ik verwacht een rand tot rand scherm, mocht dit niet het geval zijn dan ben ik bang dat een 4.9" grote telefoon mij te groot gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Bullet NL schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:43:
ik verwacht een rand tot rand scherm
Dat hoop ik niet tenzij er een goed werkende niet-bedoelde-aanraking-software op zit. Kans lijkt mij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:17

Melkaz

Melkazar

Rand tot rand lijkt mij toch behoorlijk lastig, dan krijg je geheid dat je per ongeluk op het scherm ga slepen bij het vasthouden. Hier heb ik nu al wel eens last van bij lezen.

Ik heb overigens de Sensation en SGSIII gehad. De Sensation voelde beter aan en had een solide behuizing maar de software was een ramp..Ik heb altijd het gevoel gehad dat de Sensation té snel wasuitbracht omdat ze geen direct antwoord hadden op de SGSII toentertijd. Latere revisies kan ik weinig over zeggen.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmuys
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Mwoah, ik heb geen problemen met een plasic behuizing.
Ik heb liever een licht high end toestel waar kosten besteed zijn aan de hardware dan mindere hardware en een mooi log zwaar design. ik had liever de SII in mijn hand dan die iphones.

at the end of the day gaat het om performance. zal mij een worst wezen hoe de telefoon er uit ziet.
ik zie sowieso nog maar weinig lelijke eendjes de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 21:53
Bullet NL schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:43:
En toch maakt het uiterlijk mij uit. zowel en Sensation als een One ken ik van binnen en van buiten, maar ik heb er nog nooit een probleem mee gehad. Ik vindt de Sensation trouwens vele malen beter
aanvoelen dan de S2.

Nou jah, het is afwachten.... ik verwacht een rand tot rand scherm, mocht dit niet het geval zijn dan ben ik bang dat een 4.9" grote telefoon mij te groot gaat worden.
Mijn Sensation valt echt half uit elkaar, letters op de achterkant zijn er gewoon letterlijk (:P) uitgevallen zonder dat er wat mee is gebeurd. Ding kraakt, al vanaf dag 1. Laatst nog contact opgenomen met HTC over de letters, maar dat was gebruikschade (right). De Galaxy S II die hier is is nog in prima staat, dus ik ben een beetje huiverig voor de bouwkwaliteit van HTC. Hoewel ze het met de HTC One wel een stuk beter hebben gedaan lijkt het erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Ik moet eerlijk zeggen dat de plastieken S2 stijlvoller aanvoelde dan de grote ronde S3. Maar volgens mij komt dat enkel door de vorm en de geribbelde achterkant van de S2. Ik hoop dat er terug wordt gegaan naar het vierkantige chique model en er dit keer gebruikt word gemaakt van zachte matte kunststof. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 23:22

epo

basmuys schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:11:
ik zie sowieso nog maar weinig lelijke eendjes de afgelopen jaren.
Klopt, maar wel veel lelijke "eenden" >:)

[ Voor 43% gewijzigd door epo op 04-03-2013 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi plastic is niet lelijk :D

Alle gekheid op een stokje... goed plastic is superieur materiaal, juist als het zo klein wordt. Aluminium is een zacht materiaal wat krast en makkelijk permanent vervormd.

Zoals meerdere mensen al aangeven: Sg2 is erg stijvol. En ook de originele Desire is een mooie plastic telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Anoniem: 139886 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:23:

Alle gekheid op een stokje... goed plastic is superieur materiaal, juist als het zo klein wordt. Aluminium is een zacht materiaal wat krast en makkelijk permanent vervormd.

Zoals meerdere mensen al aangeven: Sg2 is erg stijvol. En ook de originele Desire is een mooie plastic telefoon.
De orginele Desire is toch echt grotendeels van aluminium aan de voorkant..

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Anoniem: 139886 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:23:

Ik ben het niet helemaal met je eens, ten eerste krast aluminium helemaal niet snel, tenzij je het op de verkeerde manier gebruikt zoals Apple dit doet. Er zijn in het verleden al genoeg HTC toestellen uitgebracht die helemaal niet krassen, laat staan dat het vervormt wanneer je het toestel op een normale manier gebruikt.

Zowel de S2 als de S3 kan je over de diagonaal van het toestel heen buigen, een teken dat het toestel mij ziens niet heel degelijk is. Maar goed, ik ben niet de enige die het materiaal gebruik van Samsung tot nu toe niet helemaal top vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Het is wel grappig dat veel mensen met een metalen toestel afgeven op de plastieken feest van een toestel en er dan wel een plastic hoesje omheen doen.
Ik moest ook even wennen aan de lichte s2 maar dat bevalt me nu prima en vind ik een iphone 5 maar een zwaar lomp ding.
Ik hoop dat de s4 niet zo rond wordt als de s3.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Ursamajor schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:13:
Het is wel grappig dat veel mensen met een metalen toestel afgeven op de plastieken feest van een toestel en er dan wel een plastic hoesje omheen doen.
Ik moest ook even wennen aan de lichte s2 maar dat bevalt me nu prima en vind ik een iphone 5 maar een zwaar lomp ding.
Ik hoop dat de s4 niet zo rond wordt als de s3.
Lolbroek :o de iPhone 5 is lichter dan de s2 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Dan voelt ie zwaarder aan :+

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:13
Ze mogen het van mij wel wat minder rond maken, vindt de S2 veel fijner uitzien dan de S3.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
Ja! M'n Sll gaat nog steeds als een speer terwijl ik een telefoon normaal na een jaartje wel zat ben.

En dat gemekker over plastic....maak het jezelf niet lastig en ga dan je ogen uitkijken in de One/ XZ topics. Nu weten we het wel. Ik zie geen reden waarom Samsung hierin af zal wijken, dat kan kostentechnisch toch ook bijna niet meer.

Uiteindelijk weet iedereen dat het om de inhoud gaat :p Qua ronde vormen hoop ik dat ze dat wel wat minderen ja....maar daar heb ik een goed gevoel over. Zo nee, dan wellicht een dual sim Jiayu, dan zien we volgend jaar wel weer verder.

Op de frontpage zijn sommige comments weer legendarisch, gaat dat zien! Het lijkt wel weer een kleuterklas lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sirius schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:57:
Het lijkt wel weer een kleuterklas lol
Dat is mooi, hebben ze dat vreselijke filmpje tenminste wel voor de goede doelgroep gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:55
Weg met de bezels boven, links en rechts van het toestel! Onderaan wel gewoon de hardware knoppen. Pas wanneer men dat realiseert koop ik een 5" toestel.
(zeg ik nu, over een jaar loop ik toch met zo'n ding rond... :F )

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Dat komt omdat ie wat groter is waardoor we als mens geneigd zijn het gewicht anders te beleven... Cognitieve psychologie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-06 18:48
Het is uiteindelijk wel raar als je het achterkantje van te telefoon kan buigen, maar het is wel oersterk. Heb mijn note nu dik een jaar, zonder hoesje en screenprotector en volgens mij zit er op de achterkant een klein krasje en in de rand een deukje. Dat was het wel qua schade. Mijn HTC Desire Z was rond die tijd de helft van zijn letters kwijt en was drie kwart van de coating van de batterycover al verdwenen. Wat er dus echt niet uit zeg. Wat dat betreft ben ik best tevreden dus :)

[ Voor 5% gewijzigd door jip_86 op 04-03-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik zag het. Where did the home button go?

Het is tegenwoordig wel heel trendy om witte telefoons te laten zien, maar die vind ik juist lelijk. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wat een bizar slechte photoshop. Kans uiteraard nul komma nul dat 'ie ook maar hier op gaat lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Brad Pitt was me voor :+ Wel een erg slechte photoshop btw ...

[ Voor 30% gewijzigd door renzo4000 op 05-03-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
Brad Pitt schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:59:
[...]

Dat is mooi, hebben ze dat vreselijke filmpje tenminste wel voor de goede doelgroep gemaakt ;)
Lol

Hoeveel keer heb je 'em in de tussentijd stiekem gekeken? Nou....nou? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sirius schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:06:
Hoeveel keer heb je 'em in de tussentijd stiekem gekeken? Nou....nou? :9
Niet uitgekeken, vooruitgeskipt, done. Dus misschien 1/4de maal. Niet mijn ding dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:11
Mijn vriendin wil de Note 2 kopen. Maar als de S4 een 4.99" scherm krijgt kan ze net zo goed deze kopen.
Kwa grote scheelt het niet veel met de Note 1 (die ze nu heeft) waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
Ach ja. ik begrijp de bedoeling er ook niet helemaal van. Dat gastje irriteert al vanaf seconde 1. Afwachten tot nummer 2 dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:31
Ziet er allemaal zeer netjes uit. Denk dat ik mijn huidige S2 ga vervangen door deze!
Nuja, toch nog even afwachten tot 14 maart.

Nog mensen die van de S2 zullen overschakelen op deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:11
frye schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:51:
Ziet er allemaal zeer netjes uit. Denk dat ik mijn huidige S2 ga vervangen door deze!
Nuja, toch nog even afwachten tot 14 maart.

Nog mensen die van de S2 zullen overschakelen op deze?
Heb nu nog steeds de S2, en de S3 laten liggen omdat ik hem te groot vind. Daarom ga ik waarschijnlijk de S4 ook laten liggen.
S3 vond ik sowieso niet mooi, de S2 met de mindere ronde kanten vind ik een stuk mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

De SIV is weer van plastic omdat dat de productiesnelheid bevordert, zo kan Samsung weer miljoenen units maken in 'n korte tijd. Ook 'verwachten klanten van Samsung dat nou eenmaal' werd er gezegd :s Tevens is het nodig om zodoende de batterij te kunnen verwisselen (of dit gewoon kan met een losse achterkant van plastic, of dat het makkelijker is voor de fabrikant: Samsung, begreep ik er niet uit) en is het duurzamer materiaal zegt Samsung. Okee okee, kinda weird imho... Geef mij maar 'n uit alumium gefreesde HTC One >:)

Bron: http://news.cnet.com/8301...edding-its-plastic-roots/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Met plastic kun je ook een mooie toestel maken. Eentje die niet 700,- kost :P Ik hoop dat de SIV Qi gaat ondersteunen; het is zo makkelijk, gewoon je telefoon neerleggen en het wordt opgeladen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen tijdens het "Samsung UNPACK 2013 event" toegestaan!