Samsung Galaxy S IV: Geruchten-topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 29.969 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 17:37
Dat is gewoon het klepje van de Ativ S (die er naast ligt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:28
M-en-M schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 22:11:
Dat is gewoon het klepje van de Ativ S (die er naast ligt).
Yep. Nu zie ik het ook. Dacht dat het 2 toestellen waren... 8)7 |:(

SamMobile ‏@SamMobiles
@F_Walter hierzo :-) voor jou en tweakers haha http://pic.twitter.com/ExlVXR6R1H

_O- :w

[ Voor 80% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-03-2013 22:55 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 17:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Nog meer plaatjes van de i9502 leak.

http://www.sammobile.com/...laxy-s-iv-duos-showed-up/

UPDATE: According to our insider who gave us the first info on the Octa-Core and the PHOLED screen this is not the real deal. This is just one of the prototypes flying around and we know there are a few flying around of those. He told us to trust him. We will know if he was right tonight!

Lijkt mij ook een proto als ik naar menu en back buttons kijk:
Afbeeldingslocatie: http://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2013/03/Samsung_Galaxy_SIV_China_15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2013/03/Samsung_Galaxy_SIV_China_4.jpg

En dit is ook apart:
Afbeeldingslocatie: http://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2013/03/Samsung_Galaxy_SIV_China_7.jpg

[ Voor 126% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-03-2013 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Ik hou me vast aan de update van sammobile. Dt is gewoon een kleinere Note2 of grotere S3.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 19:44
Senor Sjon schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:52:
Ik hou me vast aan de update van sammobile. Dt is gewoon een kleinere Note2 of grotere S3.
Ik hoop ook echt dat dit een proto/dummy phone is. Moet eerlijk zeggen dat ik sammobile bij de realease van de s2 en de s3 heel wat betrouwbaarder over vond komen. Nu heb ik het idee dat ze elk gerucht en leak klakkeloos plaatsen.

Beetje Eldar Martuzin achtig.. :+

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
AtlAntA schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:55:
[...]

Ik hoop ook echt dat dit een proto/dummy phone is. Moet eerlijk zeggen dat ik sammobile bij de realease van de s2 en de s3 heel wat betrouwbaarder over vond komen. Nu heb ik het idee dat ze elk gerucht en leak klakkeloos plaatsen.

Beetje Eldar Martuzin achtig.. :+
Toen was er in verhouding ook veel meer bekend, tot aan tekeningen met maten van het design. Samsung heeft er van geleerd! Eldar had toen als eerste een foto van het Samsung logo met een stuk backcover geplaatst. Het zou mooi zijn als Samsung met een totaal ander design op de proppen kwam, maar ik denk dat dit hem zo ongeveer toch wel is....

[ Voor 16% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-03-2013 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:55
Toch vind ik het zeer spannend!
Kijk alvast uit naar vannacht. Hopelijk gaan ze het niet te lang rekken en de S4 pas voorstellen rond een uur of 3 vannacht! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
frye schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:14:
Toch vind ik het zeer spannend!
Kijk alvast uit naar vannacht. Hopelijk gaan ze het niet te lang rekken en de S4 pas voorstellen rond een uur of 3 vannacht! :(
Ach misschien gooit een of andere site vannacht om 00:00 gelijk alles online, net als bij de S3 vorig jaar. Toen kon je ook alles al lezen en zien tijdens de launch (ik weet zo snel niet meer welke site, maar ik dacht Engadget)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Afbeeldingslocatie: http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/03/2013031400080654486.jpg
Afbeeldingslocatie: http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/03/2013031400094689928.jpg
Afbeeldingslocatie: http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/03/2013031400094091503.jpg
Afbeeldingslocatie: http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/03/2013031400093403779.jpg

Het is weliswaar de dual simcard versie (vermoedelijk de Chinese versie) maar de kans is wel heel groot dat dit hem gewoon is.

Kan nou niet echt zeggen dat hij me verrast of zo.... Het is niet meer dan een upgrade van de S3.
Opvallend detail, de metalen speakerbox....

[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 14-03-2013 09:20 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:32
Engadget had vorig jaar inderdaad al een handson online staat voordat de presentatie begon. Ik lees het morgen vroeg wel allemaal :)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Staat hierboven al genoemd, 'waarschijnlijk een fake'

Whatabout websites die als de launch begint al met info komen:
Komt zeer waarschijnlijk omdat al die (grote Amerikaanse) websites het toestel allang hebben gezien :)
NDA getekend dat ze niks mogen publiceren, die er afgaat op een bepaalde tijd en publiceren maar als 'n malle. Heb volgens mij zelf nog nooit live meegekeken met de presentatie van een Galaxy-toestel. Vorig jaar hadden we de Unpacked-applicatie en vond ik het wel best. Vannacht ga ik wel even meepiegen denk ik zo :)

En even xolo.in in de gaten houden, die presenteren over 2 uur 'werelds snelste smartphone ooit' :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Euh Bullet.... Golf2vr6 in "Samsung Galaxy S IV: Geruchten-topic"
CLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:20:
Staat hierboven al genoemd, 'waarschijnlijk een fake'

Whatabout websites die als de launch begint al met info komen:
Komt zeer waarschijnlijk omdat al die (grote Amerikaanse) websites het toestel allang hebben gezien :)
NDA getekend dat ze niks mogen publiceren, die er afgaat op een bepaalde tijd en publiceren maar als 'n malle. Heb volgens mij zelf nog nooit live meegekeken met de presentatie van een Galaxy-toestel. Vorig jaar hadden we de Unpacked-applicatie en vond ik het wel best. Vannacht ga ik wel even meepiegen denk ik zo :)

En even xolo.in in de gaten houden, die presenteren over 2 uur 'werelds snelste smartphone ooit' :p
Die Xolo houd ik ook in de gaten, kan natuurlijk voor een paar uur de snelste zijn...als de S4 vannacht de snelste is....

[ Voor 82% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-03-2013 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
@Bullet
Anders lees je even een paar posts verder omhoog. :p

Ik denk (hoop eigenlijk) dat dit hem niet is:
- Er is een S3+ aangekondigd, dat zou weleens dit toestel kunnen zijn aangezien vorm e.d. vrijwel gelijk zijn aan de S3. Gezien de overige informatie zou dit niet geheel onlogisch zijn. Enige is dan nog de aanduiding van GT9502 die wel wijst op een S4
- Sammobile meent dat dit een prototype is en slechts één van de minimaal zes in omloop.
- Als dit de S4 is, dan is het nog niet zo zeker dat ik hem koop.

Ander apart iets is, is dat er met nog geen woord over de prijs is gesproken, terwijl bij de XZ en de One dit toch al bekend was voor introductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Heb bovenstaande website gezien, ik toon alleen extra foto's.

[ Voor 70% gewijzigd door Bullet NL op 14-03-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Senor Sjon schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:22:
Ik denk (hoop eigenlijk) dat dit hem niet is
Ik eigenlijk wel :) Vind deze (de voorkant dan) eigenlijk erg mooi. Boven en onder het scherm maar een relatief klein stukje toestel, die delen zijn mooi symmetrisch, fysieke home-knop (met een normale vorm) in het midden, chroom (-look?) randje er omheen. Als dit hem wordt en het formaat is acceptabel is ie MINE :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik ben het helemaal niet met je eens, als dit hem is weet ik 100% zeker dat ik voor de HTC One ga.
Dat toestel is veel vernieuwender, dit is voor mij weer een bewijs dat Samsung er steeds meer van het zelfde aan het uitspugen is. Dit toestel mag dan wel groot zijn maar komt niet echt premium over.

Afbeeldingslocatie: http://images.androidworld.nl/wp-content/uploads/LG-Optimus-G-41.jpg

LG is Samsung even lekker aan het bashen.... Das dan we weer humor...

[ Voor 21% gewijzigd door Bullet NL op 14-03-2013 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Als ik het me goed herinner was er vorig jaar bij de S3 geen enkele leak correct toch?

Kan nu toch net zo goed weer zo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Bullet NL schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:37:
Dit toestel mag dan wel groot zijn maar komt niet echt premium over.
Geen enkele Samsung doet dat. Vrijwel geen enkel Samsung apparaat überhaupt imho, met een klein paar uitzonderingen. Da's gewoon bekend en zal niet snel veranderen denk ik. Vond de S3 in het echt echter helemaal niks, misschien dat dat bij deze ook zo is. Als het echt zó tegenvalt wordt het uiteraard een One ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ik ben het helemaal niet met je eens, als dit hem is weet ik 100% zeker dat ik voor de HTC One ga.
Dat toestel is veel vernieuwender, dit is voor mij weer een bewijs dat Samsung er steeds meer van het zelfde aan het uitspugen is. Dit toestel mag dan wel groot zijn maar komt niet echt premium over.
Smaken verschillen he. Ik wacht eerst wel de hands-on enzo even af. De HTC One komt ook niet overal goed weg. Wat me het meeste tegenvalt is de camera terwijl je juist verwacht dat die heel goed zou zijn. Kan bij de S4 net zo goed het geval allemaal zijn.

@Brad Pitt, van een S2 naar S4 zal qua formaat wel even wennen zijn. Maar schrijf het niet gelijk af want je went snel en wil niet meer terug, althans dat is mijn persoonlijke ervaring.
AtlAntA schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:41:
Als ik het me goed herinner was er vorig jaar bij de S3 geen enkele leak correct toch?

Kan nu toch net zo goed weer zo zijn?
Jawel hoor, Gizmodo had als eerste de foto's (gemaakt met een iPad :F ) volgens mij. En op Sammobile waren de tekeningen gelekt.

[ Voor 17% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-03-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Persoonlijk vind ik de vorm helemaal nog niet zo verkeerd. Al mogen ze de achterkant wel iets anders inrichten. Als dan ook de kleuren of patronen iets anders worden, voorkant gewoon egaal zwart zou ik ook voor dit toestel gaan. Zit nu met een s2 dus het is wel een overstap die de moeite waard is.

Zoals ik al zeg is dat persoonlijk. Je kunt het er dus niet niet mee eens zijn omdat het meningen zijn. Ieder heeft zijn eigen voorkeuren en meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zelf heb ik al jaren niks meer met de toestellen van Samsung... Plastic is voor mij not fantastic :)
Leuk dat je dan de snelste CPU / GPU hebt, maar met een S4 Pro / Snapdragon 600 heb je dat niet eens
meer door. Samen met de TouchWizz UI en oversaturated schermen (even afwachten wat ze in de SIV stoppen natuurlijk) heeft me gewoon nooit meer om doen kijken naar een Samsung telefoon (SIII / Note / Note II)

Maar ieder z'n mening, ik kan ook begrijpen dat je van zulke schermen en kleuren :9~ wordt.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
CLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:43:
Zelf heb ik al jaren niks meer met de toestellen van Samsung... Plastic is voor mij not fantastic :)
Leuk dat je dan de snelste CPU / GPU hebt, maar met een S4 Pro / Snapdragon 600 heb je dat niet eens
meer door. Samen met de TouchWizz UI en oversaturated schermen (even afwachten wat ze in de SIV stoppen natuurlijk) heeft me gewoon nooit meer om doen kijken naar een Samsung telefoon (SIII / Note / Note II)

Maar ieder z'n mening, ik kan ook begrijpen dat je van zulke schermen en kleuren :9~ wordt.
Ha dezelfde argumenten werden ook de ether in geslingerd bij de introductie van de S2. Inmiddels weten we wel beter.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:43:
Als er in de S4 geen Amoled (-achtig) scherm zit wordt het hem sowieso niet. Vind dat juist hét argument om ervoor te gaan. Niets is zo mooi (als het wat donkerder is) als die techniek, imho uiteraard :) Zat gisteren op de bank weer wat te rommelen met de S2 en dat pure zwart is zo ongelooflijk mooi, kan niéts tegenop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Het vreemde is zelfs dat ik na met heel veel roms ed stoeien, juist bij Touch-Wiz based roms ben blijven hangen. Zal wel aan mij liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Eigenlijk sta ik er net zo als CLB in, ik hoop eigenlijk dat Samsung weet te verrassen, maar ze hebben eigenlijk al laten weten dat ze gewoon op de plastic toer door gaan. Wat in mijn ogen gewoon enorm jammer is. Bedoel kijk naar Apple (aluminium/glas) Sony (Xperia Z) glas en HTC (aluminium), alle maal bedrijven die een in mijn ogen premium product laten zien door gebruik te maken van hoogwaardige materialen.

En de snelste SOC is inderdaad niet meer van belang, de Snapdragon 600 en Exynos Octa zullen in de praktijk even snel zijn. Het snelheidsverschil tussen beide als argument gebruiken in een discussie is niets meer dan een wedstrijdje ver plassen......

AMOLED heeft voor mij geen toegevoegde waarde, deze techniek blaast de kleuren zoveel op dat er van een foto op ware kleuren eigenlijk niets meer overblijft. Ik zit dus een beetje te hopen dat Samsung dat hele AMOLED achter zich laat en een goed SLCD3 scherm gaat gebruiken. (veel kleur echter)

Maar goed, ik laat me verrassen. Nogmaals, een telefoon uit de prijsklasse van de S4, One moet mij het gevoel geven dat ik iets bijzonders c.q. moois in handen heb.

[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 14-03-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Bullet NL schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:49:
Eigenlijk sta ik er net zo als CLB in, ik hoop eigenlijk dat Samsung weet te verrassen, maar ze hebben eigenlijk al laten weten dat ze gewoon op de plastic toer door gaan.
Wat voor hen niet uitmaakt. Al maken ze hem van afgekeurd gerecycled Fisher Price plastic, ze verkopen er toch wel >10.000.000 van, dus waarom zoúden ze hem maken van aircraft-grade NASA-approved titanium?
Voor die paar overgebleven tweakers hier? Bakken met (extra) winst maken ze op deze manier hier op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Nou wil het geval dat ik niet altijd even handig ben, en mijn telefoon dus nog wel eens laat vallen enzo. Nog nooit zware beschadigingen opgelopen met de S2 en S3, dat vind ik juist weer een voordeel van plastic. De S3 is qua looks natuurlijk wel veel te glossy en daardoor cheap looking., iets wat ik bij de S2 een stuk minder/niet vind!

Edit: Het scherm van mijn S3 is wel een keer gebarsten, maar je moet ook niet met je telefoon in je kontzak op een bedrand gaan zitten! Daar kan geen enkele telefoon tegen. Gelukkig een goede inboedel verzekering die de 165 euri schade dekte.

[ Voor 26% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-03-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Plastic it is, bij Samsung, waarbij het veel makkelijker is door met behulp van een cover bij de batterij te kunnen. De 'oude garde' zweert daar volgens mij bij. En alhoewel het natuurlijk handig is om een extra batterij op zak te hebben, heb ik in het afgelopen jaar met m'n One X'es die dat niet konden, nooit zonder sap gezeten.

Kosten it is, Samsung zegt gewoon simpelweg: het is goedkoper, klanten kopen het toch wel...
En wat doen miljoenen klanten, als makke schaapjes een high-end prijs betalen voor een Samsung :)

(die uiteraard ook z'n voordelen heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Bullet NL schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:49:
Eigenlijk sta ik er net zo als CLB in, ik hoop eigenlijk dat Samsung weet te verrassen, maar ze hebben eigenlijk al laten weten dat ze gewoon op de plastic toer door gaan. Wat in mijn ogen gewoon enorm jammer is. Bedoel kijk naar Apple (aluminium/glas) Sony (Xperia Z) glas en HTC (aluminium), alle maal bedrijven die een in mijn ogen premium product laten zien door gebruik te maken van hoogwaardige materialen.

En de snelste SOC is inderdaad niet meer van belang, de Snapdragon 600 en Exynos Octa zullen in de praktijk even snel zijn. Het snelheidsverschil tussen beide als argument gebruiken in een discussie is niets meer dan een wedstrijdje ver plassen......
Zonder hier een merken bash topic van te maken; je weet dat in de praktijk een stevige of premium feel niet altijd (of zelfs bijna nooit) garant staat voor een langdurige premium of stevige gebruikservaring?

Veel van mijn collega's hebben een HTC sensation genomen in dezelfde tijd dat er ook veel van mijn collega's een S2 namen. Bijna iedereen heeft desbetreffende toestellen nog steeds. Raad eens welke toestellen er nu nog het mooist uitzien? Of welke toestellen het uberhaupt nog doen/heel zijn?

>:)

Niet echt representatief maar toch.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Brad Pitt schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:52:
[...]

Wat voor hen niet uitmaakt. Al maken ze hem van afgekeurd gerecycled Fisher Price plastic, ze verkopen er toch wel >10.000.000 van, dus waarom zoúden ze hem maken van aircraft-grade NASA-approved titanium?
Voor die paar overgebleven tweakers hier? Bakken met (extra) winst maken ze op deze manier hier op.
Een nieuwe model telefoon is niet vanzelfsprekend een garantie op succes, dit hebben HTC en Apple wel bewezen. De S4 kan net zo goed floppen als elk ander toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Bullet NL schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:55:
Een nieuwe model telefoon is niet vanzelfsprekend een garantie op succes, dit hebben HTC en Apple wel bewezen. De S4 kan net zo goed floppen als elk ander toestel.
Ik wil er best wel wat op zetten dat er 10.000.000+ van worden gaan verkocht ondanks dat het uit een inferieur gemaakt materiaal toestel gaat zijn hoor. Marketing-machine, merkentrouw, klaar. Als hotcakes zal 'ie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kan, maar die kans is toch wel erg nihil...
Samsung's marketingbudget werkt daarin goed mee, vorig jaar een miljard dollar aan gespendeerd.
Tevens loopt 40% van Nederland met een Galaxy (SIII) dus dan is de 'opvolger ook wel goed natuurlijk'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
[...]

Kan, maar met het marketing budget van Samsung verwacht ik dat niet. Er zijn zelfs mensen die tegen mij zeggen:"ik heb dezelfde telefoon alleen dan de mini". Ik weet niet hoor, maar die heeft maar een ding gemeen met de S3 en dat is S3 in de naam. Allemaal marketing en het verkoopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dan wenden ze hun marketing aan om het toestel goedkoper te maken. Dan concurreer je alsnog de rest eruit.

De materialen discussie snap ik niet zo. De S2 is niets mis mee, maar de S3 hadden ze niet glossy moeten maken. Toch gebruik ik de S2 zonder hoesje, maar zie ik iedereen met zijn iPhone in een hoesje lopen, omdat het alu zo snel krast... De iPhone 3 was ook van plastic, toen geen probleem. Het gemekker is een beetje begonnen met de 4 en dat is pas een 2,5 jaar oud toestel.
Grappig is ook dat de Lumia serie geroemd wordt om o.a. de bouwkwaliteit, terwijl dat ook gewoon plastic is. Het is meer een bash van Samsung > goedkoop > plastic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Wat heeft Apple bewezen? De afgelopen iPhone's waren toch welk jaar een groter succes als het jaar ervoor, ook toen de maat veranderd is?
Senor Sjon schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:59:
Grappig is ook dat de Lumia serie geroemd wordt om o.a. de bouwkwaliteit, terwijl dat ook gewoon plastic is. Het is meer een bash van Samsung > goedkoop > plastic?
Maar dat is dan ook echt onterecht, ik heb nu een paar maandjes een 920 maar de bouwkwaliteit is verdwenen inmiddels.

Zit een kraak in de behuizing, een rammel in de trilmotor en de batterij ligt er waarschijnlijk los in.

Allemaal klachten gekomen zonder dat hij ooit gevallen was.

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 14-03-2013 10:01 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

AtlAntA schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:55:
[...]

Zonder hier een merken bash topic van te maken; je weet dat in de praktijk een stevige of premium feel niet altijd (of zelfs bijna nooit) garant staat voor een langdurige premium of stevige gebruikservaring?

Veel van mijn collega's hebben een HTC sensation genomen in dezelfde tijd dat er ook veel van mijn collega's een S2 namen. Bijna iedereen heeft desbetreffende toestellen nog steeds. Raad eens welke toestellen er nu nog het mooist uitzien? Of welke toestellen het uberhaupt nog doen/heel zijn?

>:)

Niet echt representatief maar toch.. :-)
Je laatste zin klopt helemaal, vooral omdat je twee dingen door elkaar haalt, hoe een toestel er na 2 jaar nog uit ziet heeft niets met een premium gevoel te maken. Ik heb ook een HTC Sensation, een die na heel veel gebruik er nog altijd als bijna nieuw uit ziet..... Hoe het uiterlijk er uit blijft zien is heel erg afhankelijk van de eigenaar van het toestel.

Nogmaals, toestellen uit deze prijsklasse hebben voor mij een bepaalde wauw-factor nodig. Dat moeten ze naar mijn mening al hebben wanneer je ze gewoon "uit" op tafel hebt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Grappig is ook dat de Lumia serie geroemd wordt om o.a. de bouwkwaliteit, terwijl dat ook gewoon plastic is.
Dat is uiteraard geen "gewoon plastic". Ja puur qua materiaal misschien wel maar andere plastic telefoons hebben natuurlijk een geheel andere feel. Waren er maar meer toestellen gemaakt van dát "gewone plastic".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Over marketing gesproken...slim van LG!

[afbeelding]

LG is Samsung even lekker aan het bashen.... Das dan we weer humor...

[ Voor 106% gewijzigd door Bullet NL op 14-03-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
Toch gebruik ik de S2 zonder hoesje, maar zie ik iedereen met zijn iPhone in een hoesje lopen, omdat het alu zo snel krast...
^^ Dit, mijn Note nooit zonder bescherming gebruikt, en de diepste put die er in zit is omdat die een keer op de straatstenen gestuiterd is. Een toestel met 'premium' materialen kopen en dan wegstoppen in een hoesje is een beetje je doel voorbij schieten. Een iPhone is gewoon een mooi toestel, maar als daar een hoes om heen moet (liefst zo goedkoop mogelijk) ter bescherming, dan is dat gewoon jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Bullet NL schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:00:
[...]

Je laatste zin klopt helemaal, vooral omdat je twee dingen door elkaar haalt, hoe een toestel er na 2 jaar nog uit ziet heeft niets met een premium gevoel te maken. Ik heb ook een HTC Sensation, een die na heel veel gebruik er nog altijd als bijna nieuw uit ziet..... Hoe het uiterlijk er uit blijft zien is heel erg afhankelijk van de eigenaar van het toestel.

Nogmaals, toestellen uit deze prijsklasse hebben voor mij een bepaalde wauw-factor nodig. Dat moeten ze naar mijn mening al hebben wanneer je ze gewoon "uit" op tafel hebt liggen.
Gelijk heb je helemaal. Als iemand met zijn toestel omgaat als een baksteen zal het er ook als een baksteen uit gaan zien. Maar ik heb toch echt liever een toestel die geen premium gevoel geeft maar dan ook echt premium is. Als ik mijn batterijklepje van mijn S2 er af haal en helemaal dubbel vouw en er gebeurt niks mee dan krijg ik er meer een premium "gevoel" bij dan ik zou hebben nadat ik hetzelfde bij een willekeurig ander toestel had geprobeerd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Brad Pitt schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:01:
[...]

Dat is uiteraard geen "gewoon plastic". Ja puur qua materiaal misschien wel maar andere plastic telefoons hebben natuurlijk een geheel andere feel. Waren er maar meer toestellen gemaakt van dát "gewone plastic".
Om het even tussen de S3 en de Lumia 920 te houden, iedereen die beide toestellen in handen heeft gehad kan niet anders zeggen dat ze ondanks dat ze beide van een bepaalde "plastic" samenstelling zijn gemaakt er duidelijk verschil in feel en gevoel zit.

Het ene plastic is het andere dus niet, hier zou Samsung heel veel aan kunnen doen, Wanneer ik nu een S3 vast hou en met mijn nagels over de achterkant ga heb ik het idee dat er gewoon op het materiaal is bespaart. Ik ben nu in de markt voor een ander toestel, ik wil een premium gevoel hebben bij een "gadget" uit deze prijsklasse. Dan wil ik wel een toestel hebben wat mij een wouw gevoel geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Golf2vr6 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:03:
Over marketing gesproken...slim van LG!

[afbeelding]
Jij bent al helemaal in de stemming he..? :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hetzelfde verschil zat al tussen de S2 wit en zwart. De witte met zijn gladde achterkant vond ik helemaal niets, terwijl de textuur van de zwarte zorgt dat hij niet uit je handen glijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Bullet, volgens mij heeft Samsung aangegeven dat ze daar wat aan zouden doen. Wel plastic maar dan met premium gevoel (of ze dit waar maken is 2 natuurlijk). Maar ik denk dat ze wel geleerd hebben van alle opmerkingen over het glossy plastic gebruik van de S3.

En dit is wat Brad Pitt bedoeld:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BFTmImkCEAEqpV_.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-03-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Toch gebruik ik de S2 zonder hoesje, maar zie ik iedereen met zijn iPhone in een hoesje lopen, omdat het alu zo snel krast...
Heb om m'n S2 wél een hoesje zitten omdat ik dat a) fijner vond beetpakken en serieus b) mooier vond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/Samsung-Galaxy-S4-SIV-i9500-TPU-Case-Cover-/00/s/OTc1WDk3NQ==/z/uM8AAOxy9eVRPwr-/$T2eC16h,!ysE9sy0kzGKBRPwr-Tzl!~~60_12.JPG
Houdt beter vast, beschermt het toestel en is vaak mooier. Die dingen zijn ander toch veel te dun (mijn S2 in ieder geval...)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit vergelijk klopt van geen kant, de One krijgt juist in heel veel reviews complimenten over zijn zwartwaarden. Maar goed, de S4 zou iets beter met zwartwaarde kunnen omgaan, rechtvaardigt dit dan de verkeerde kleurweergaven van alle andere kleuren? Het begint een beetje op LED TV's t.o.v. Plasma te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Info bij de foto's:

Translation images special thanks to Lien Wee Hoo
2/19: There are only 2 phones in the world that will drag peoples attention: iPhone & Galaxy series.
So we will let you preview the Galaxy SIV prototype.
3/19: This is Dual-Sim model (WCDMA+GSM), with a carrier bloatware preinstalled.
4/19: New SIV uses new dotted, cross-hatch textured design on the body, compared to SIII brushed metal-effect.
5/19: Thinner bezel to get bigger screen (4.99”), with embossed home button.
7/19:Y ou can take front & rear shot at same time, voice control.
8/19: The plastic back cover uses new design, which is much pretty than SIII. They hope the final version will not cracked easily.
9/19: 8 cores
10/19: High Specs
11/19: Feel premium, sleek & solid in hand. The side is made of “metallic feel” plastic. You can barely notice it is made of plastic. It has brushed metal-effect.
12/19: Impressive made, with such size & weight.
13/19: Replaceable battery. No info of the battery, but tested to be 2,600 mAh.
14/19: Dual sim slot & micro-SD slot.
15/19: Smart stay, smart scroll, smart pause, Air View.
16/19: Testing Air View with finger.
17/19: testing Air View. Samsung had open SDK, & hopefully more developer to include it.
18/19: Testing smart scroll. A little bit slow, probably due to prototype.
19/19: What experience will 8 cores bring to us? Thanks for review.

http://www.sammobile.com/...laxy-s-iv-duos-showed-up/

Klinkt goed, nu afwachten hoe het met de final is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Bullet NL schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:19:
Dit vergelijk klopt van geen kant, de One krijgt juist in heel veel reviews complimenten over zijn zwartwaarden.
Voor een LCD zullen de zwartwaardes heus wel goed zijn ja. Maar dat op zich zegt niet zo heel veel.
Maar goed, de S4 zou iets beter met zwartwaarde kunnen omgaan, rechtvaardigt dit dan de verkeerde kleurweergaven van alle andere kleuren?
Voor de een niet, voor mij wel. Ik vind élk ander scherm inferieur ogen t.o.v. Amoled. Ieder zijn ding :P
Het begint een beetje op LED TV's t.o.v. Plasma te lijken.
Waarbij een plasma natuurlijk én betere zwartwaarden én betere kleuren heeft, dus vergelijk gaat mank 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Wat een onzin eigenlijk om zo'n lange lap tekst te schrijven over een vermoedelijk design, maar who cares komt ie dan.

Om maar met de laatste foto's te beginnen: ik ben ook teleurgesteld in de zin dat ik liever een wat meer vierkant design had gezien. Maar aan de andere kant vind ik dit wel gewoon een mooi toestel! Als dit hem wordt dan heeft mijn S2 zijn troonopvolger gevonden.

Mensen maken de grote fout om met de volgende mindset te kijken: oeh hij lijkt erg op de S3 en die was lelijk dus deze is ook lelijk.

Hij is flink verbeterd t.o.v de S3. De randen zijn aan alle kanten dunner, hij oogt minder rond, dat glossy uiterlijk is weg. Ook de metalen zijkant staat hem echt goed. Ik vind hem zoals hij nu is geslaagd. De S3 is heel, heel veel verkocht. De mensen (zoals ik) die hem niet kochten hadden veelal geen commentaar op de prestaties maar meer op het uiterlijk. En wat ze hebben gedaan is het toch al zeer succesvolle concept zodanig aangepast dat ook die groep mensen nu zal denken: he dat ziet er toch best goed uit. Een beetje op de veilige toer misschien, maar je zult zien dat het gaat werken.

Wat betreft de premium feel van het toestel: de iphone 5 ziet er werkelijk heel goed uit. Maar guess what?! Van de 10 mensen die hem hebben in mijn omgeving gebruiken alle 10 een plastic hoes. Wat heb je er dan aan dat ie premium aanvoelt als je hem nooit in zn blote kont ziet? Je kan alleen stoer zeggen jaaa mijn ipheun heeft een premium feel, maar die stop ik wel weg achter hard plastic omdat ie erg kwetsbaar is. Ik gebruik mijn S2 al 2 jaar zonder een hoes, en geen storende grote kras te bekennen.

Als ik de iphone 5 van iemand in mn handen krijg en m uit het hoesje probeer te klikken breekt er al paniek los omdat ze geen krasjes willen. Moet zeggen als ik dat ding vast heb voelt het ook alsof er op elk moment iets mis kan gaan, geen prettige beleving in mijn ogen.

Wat betreft het scherm is voor mij elk scherm dat geen LED is waardeloos. De Xperia Z vind ik geweldig met filmpjes kijken, maar als je gewoon door het menu gaat en apps gebruikt vind ik het allemaal een beetje grauw. Dan mogen van mij de Samsung kleuren nep zijn, het gaat tenslotte (net als bij de behuizing) om de beleving. Het scherm van de OneX dat werd gezien als het beste in een smartphone ooit vond ik ook niet mooi. Echt zwart en een goed contrast is voor mij het allerbelangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Xperia Z en grauw komt door de launcher :)
One X scherm was het beste, momenteel is dat van de Droid DNA en de HTC One (volgens velen) :)
Maar als jij niks om pentile geeft, of oversaturated kleuren weer prefereert zul je die mening niet delen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:19

westergas

rikkie_pc

Brad Pitt schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:46:
[...]

Als er in de S4 geen Amoled (-achtig) scherm zit wordt het hem sowieso niet. Vind dat juist hét argument om ervoor te gaan. Niets is zo mooi (als het wat donkerder is) als die techniek, imho uiteraard :) Zat gisteren op de bank weer wat te rommelen met de S2 en dat pure zwart is zo ongelooflijk mooi, kan niéts tegenop :9
Persoonlijk vind ik de groen/blauwe gloed die AMOLED zo kenmerkt echt niet mooi en niet meer van deze tijd. Zwart is wel nice...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Al dat gezeur over de kleuren. Je kunt in de nieuwere android versies allang kleur profielen selecteren en het oversaturated eruit halen. Dan kom je toch echt terug bij goede kleurweergave en top contrast.

En ook welk scherm geprefereerd wordt is een mening. Ik vind het echter prachtig om in het donker geen backlight te zien op het scherm en dat alles donker is behalve het daarwerkelijke beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
CLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:54:
Xperia Z en grauw komt door de launcher :)
One X scherm was het beste, momenteel is dat van de Droid DNA en de HTC One (volgens velen) :)
Maar als jij niks om pentile geeft, of oversaturated kleuren weer prefereert zul je die mening niet delen idd.
Dat is dan best een fail van Sony om zo'n launcher er in te zetten. Want als je een video bekijkt denk je wow wat een fantastisch scherm, als je dan een beetje apps gaat draaien is het een beetje grauw en troebel. Hetzelfde kon ik zeggen over het scherm van de OneX, ik geloof best dat het technisch gezien het beste was en alles perfect werd weergegeven, maar ik vond het niet mooi om te zien.

Zoals gezegd contrast en zwartwaarden wegen voor mij het zwaarst. Probeer eens een zwart plaatje te openen in een Iphone 5, echt dramatisch.

Het echt zwart zijn van zwart is voor mij het belangrijkste. Ik ben een Samsung fan maar als in de S4 geen Super Sonic Iconic SUMOLED 8)7 of wat ze het ook willen noemen in zit, dan zal ik hem niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

Hier nog een, zwartwaarde en contrast is gewoon het beste op de amoled schermen. Wordt ook een beetje moe van dat gezeur over de kleuren, terwijl dat gewoon in te stellen is. En mijn S3 heeft voor zover ik kan zien helemaal geen last van een groene of blauwe kleur waas..

En alle plastics kun je niet over een kam scheren, er zijn zoveel variaties dat dat helemaal niets zegt over de bouwkwaliteit. De S3 is inderdaad wel te glad, dat was beter bij de S2, hopelijk wordt dat beter bij de S4.
Maar ik wil er bij voorkeur geen hosje om, alleen maar extra dikte..

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
YouTube: Samsung UNPACKED 2013 Livestream

En maar aftellen!

edit: 727 nu aan het kijken _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door frye op 14-03-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dit zou leuker moeten zijn: http://www.xolo.in/ Site down haha, bummer!

[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 14-03-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Nou wat leuk, wachten op Xolo.in :D
Volgens mij hebben ze wat teveel hype opgebouwd waardoor hun servers het nu niet meer trekken.. Lijkt ibood wel :)

[ Voor 24% gewijzigd door Occy74 op 14-03-2013 11:33 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Occy74 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:30:
[...]
Volgens mij hebben ze wat teveel hype opgebouwd waardoor hun servers het nu niet meer trekken.. Lijkt ibood wel :)
Hahaha "Experience best-in-class performance and stunning speed." ja sure! Kan pagina niet eens openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Idd, wat dat betreft doet LG het wel iets beter door de hype van (SGS)4 een beetje extra aan te wakkeren :P

[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 14-03-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Wil dit topic eigenlijk niet kapen maar zag net weer iets meer op de Xolo site:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cvPytJNDB7fdh8vEzIm3DWjW/full.jpg

Klikken doet nog steeds niks en site is weer plat..

[ Voor 5% gewijzigd door Occy74 op 14-03-2013 11:41 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Move along people:
XOLO X1000 key features:

Processor: Intel Atom Processor Z2480, 2 GHz, with Hyper Threading
PowerVR SGX540 GPU
Display: 4.7″, 720x1280p, 314 pixels per inch
Android v4.0.4 (ICS)
GPS
8 MP rear camera with single LED flash
1.3 MP front camera
Sensors: Accelerometer, Gyroscope, Magnetometer, Ambient light sensor, Proximity sensor
microUSB 2.0, Bluetooth v2.1 + EDR, Wi-Fi
Internal Memory: 8 GB with microSD card slot
RAM: 1 GB
Battery: 1900 mAh
Dimensions: 133.9 x 67.6 x 9.1 mm, Weight : 140 grams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat lijken op de processor na wel de gemiddelde specs van een toestel van vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
CLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:41:
Move along people:
XOLO X1000 key features:

Processor: Intel Atom Processor Z2480, 2 GHz, with Hyper Threading
PowerVR SGX540 GPU
Display: 4.7″, 720x1280p, 314 pixels per inch
Android v4.0.4 (ICS)
GPS
8 MP rear camera with single LED flash
1.3 MP front camera
Sensors: Accelerometer, Gyroscope, Magnetometer, Ambient light sensor, Proximity sensor
microUSB 2.0, Bluetooth v2.1 + EDR, Wi-Fi
Internal Memory: 8 GB with microSD card slot
RAM: 1 GB
Battery: 1900 mAh
Dimensions: 133.9 x 67.6 x 9.1 mm, Weight : 140 grams
Geen Full HD, geen SGX544, geen Jellybean, maar 1GB ram.. nevermind.. nice try Xolo

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Yup! Xolo valt alweer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:02
die specificaties waren toch al bekend uurtje geleden?

http://www.fonearena.com/...l-medfield-processor.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Had ze dan gepost :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Feature demo filmpjes van de 9502 leak
http://sammyhub.com/2013/...eatures-get-a-video-demo/

Edit: Nog 12:00 te gaan....

[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-03-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:02

Saven

Administrator

http://mobile.it168.com/tu/1461878_1.shtml#1 stond op nu.nl lijkt er op dat we die al eerder gezien hebben, als we naar die verne*kte home en menu button kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je kan al S4 hoesjes bestellen bij Deal Extreme... Die matchen niet met de Chinese variant.

http://dx.com/p/frosted-p...axy-s4-i9500-black-192841
http://dx.com/p/protectiv...-translucent-white-192848

Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_192848_1.jpg

Dimensions: 5.31 in x 3.03 in x 0.43 in (13.5 cm x 7.7 cm x 1.1 cm)
Weight: 0.78 oz (22 g)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

[ Voor 52% gewijzigd door Freshnezz op 14-03-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Vanavond om acht uur mooi in de korte broek met een baco op mijn terras naar de live stream kijken. Dat is het voordeel van Curaçao. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 19:07
Ben erg benieuwd! Mijn Arc S is aan vervanging toe, doet het verder prima en laatst zelf de behuizing vervangen (leuk klusje). Maar ik heb zakelijk een S3 en als je die naast de Arc legt, dan wint die het alleen op draagbaarheid en het lekkere design. S3 is sneller, groter scherm, langer spelen met 1 acculading, NFC (gebruik ik om RFID tags mee te lezen op onze producten).
Als de S4 inderdaad een S3 met Octacore en draadloos laden is, dan komt die er gewoon. Moet Samsung wel verwisselbare accu en Micro-SD slot vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 17:09
Hier in Nederland is het helaas pas om middernacht dat de steam van start gaat, maar ik heb het er zeker voor over! Ben net als iedereen erg benieuwd naar de vernieuwingen.

Die hoesjes op DealExtreme zien er wel hoopvol uit, neem aan dat ze niet voor niks hoesjes gaan produceren. We zullen het zien vannacht! :)

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Jochemp schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:09:
Hier in Nederland is het helaas pas om middernacht dat de steam van start gaat, maar ik heb het er zeker voor over! Ben net als iedereen erg benieuwd naar de vernieuwingen.

Die hoesjes op DealExtreme zien er wel hoopvol uit, neem aan dat ze niet voor niks hoesjes gaan produceren. We zullen het zien vannacht! :)
Dat doen ze dus schijnbaar wel. Kijk hier eens: Golf2vr6 in "Samsung Galaxy S IV: Geruchten-topic"
Saven schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:18:
http://mobile.it168.com/tu/1461878_1.shtml#1 stond op nu.nl lijkt er op dat we die al eerder gezien hebben, als we naar die verne*kte home en menu button kijken :P
Je zou de moeite kunnen nemen om dit topic ook te lezen.

[ Voor 23% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-03-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Het is met de iPhone toch ook wel eens gebeurd. Als je goed zit, zit je op de eerste rij, als je er naast zat heb je pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze foto is nu al 2x eerder in dit topic voorbij gekomen

Haha, LG haakt doodleuk in op de advertentie van Samsung :P
Ik hoop ergens nog dat de LG Optimus G Pro deze lente/zomer naar Nederland of Duitsland komt, want deze zou ik ook wel graag willen hebben ipv de S4.

[ Voor 24% gewijzigd door Bullet NL op 14-03-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Die foto is al een paar keer langs gekomen op dit forum ;)

Ondertussen al 2.6k viewers op het youtube kanaal.. Ben benieuwd hoeveel het er vanavond gaan worden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

4.008 ondertussen.. (en weer -1 was alleen benieuwd hoeveel dit nu a open hadden staan...)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
K'hoop dat deze stream het beter houdt dan de PS4 stream van een paar weken terug.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Exynos 5 Octa Explained

[YouTube: http://youtu.be/U6UNODPHAHo]

[ Voor 90% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-03-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Is dat een officieel filmpje? Het taalgebruik en zinsopbouw is wat raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
AtlAntA schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:59:
[...]

Niet te spreken over de immense taalfouten. Zullen de Koreanen wel zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Wordt de Exynos 5 dan in Zuid Korea gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
Niet dat ik weet, maar het hoofdkantoor bevindt zich wel in Noord-Korea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Display comparison between the Galaxy S IV, Galaxy S III & XPERIA Z
http://www.sammobile.com/...iv-galaxy-s-iii-xperia-z/
AtlAntA schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:59:
[...]

Dit is het filmpje wat Samsung op MCW'13 heeft laten zien.
http://www.sammobile.com/...-exynos-5-octa-explained/

[ Voor 61% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-03-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Pffffffffffff, zit echt met een dilemma...
HTC One of Samsung S4!

Hoop dat deze nacht uitsluitsel zal geven.
Het design van HTC One met de specs van Samsung S4... Daar teken ik voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zelfs een review van die Chinese dude: http://mobile.it168.com/a2013/0313/1461/000001461394_1.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het scherm lijkt wel minder helder dan de s3. De zwartwaarde van de XZ is een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Op die review pics van die chinees ziet hij er wel erg goed uit moet ik zeggen. Maar wat ook opvallend is; de eerste foto's leek ie met zn broodrooster gemaakt te hebben, de nieuwere zien er best pro uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
frye schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 18:02:
Pffffffffffff, zit echt met een dilemma...
HTC One of Samsung S4!

Hoop dat deze nacht uitsluitsel zal geven.
Het design van HTC One met de specs van Samsung S4... Daar teken ik voor!
Haha dat is elk jaar hetzelfde. S2 - Sensation , S3 - One X en nu dus S4 - One (en nu ook de Xperia niet vergeten).

Ik ben tot nu toe altijd voor de Samsung gegaan en nog nooit spijt gehad. Maar ik twijfel ook elke keer weer!
Al heb ik nu al weer een voorkeur voor de S4 door alle info en leaks....nu nog het echte toestel....

[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-03-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:02

Saven

Administrator

Golf2vr6 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:24:
[...]

Dat doen ze dus schijnbaar wel. Kijk hier eens: Golf2vr6 in "Samsung Galaxy S IV: Geruchten-topic"

[...]

Je zou de moeite kunnen nemen om dit topic ook te lezen.
ach joh doe niet zo moeilijk man, volg heel het topic, en kan iets over het hoofd gezien hebben. maar zeur niet meteen als iemand een keer een linkje dubbel post :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Pfoeh wel 'spannend', van de BB Bold naar S2 was 'a giant leap', van de S2 naar de S3 'a small step' en nog altijd zeer tevreden, dus ben benieuwd naar de S4.

Overigens: 'Hij lijkt op de S3 en adviesprijs 629 euro'. We shall see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Saven schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 18:57:
[...]

ach joh doe niet zo moeilijk man, volg heel het topic, en kan iets over het hoofd gezien hebben. maar zeur niet meteen als iemand een keer een linkje dubbel post :')
Was niet bedoeld om te zeuren. Sorry maar ik heb een hekel aan nu.nl (Colin....krijg ik de kriebels van en dan nog die idioten op nu.jij).
Sorry als het zo overkwam!
ilhanko schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:00:
Pfoeh wel 'spannend', van de BB Bold naar S2 was 'a giant leap', van de S2 naar de S3 'a small step' en nog altijd zeer tevreden, dus ben benieuwd naar de S4.

Overigens: 'Hij lijkt op de S3 en adviesprijs 629 euro'. We shall see :)
Ik vind hem nu op de plaatjes al veel mooier dan mijn S3. Vind de S2 ook nog steeds mooier dan de S3 btw.

[ Voor 36% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-03-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Volgende gerucht:

Will the Galaxy S IV have an IR blaster?

http://www.sammobile.com/...-s-iv-have-an-ir-blaster/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kan best, is weer hip ofzo, net als bij de Sony Xperia ZL en HTC One :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Afbeeldingslocatie: http://image20.it168.com/201303_0x0/1371/39c165806ecd4e7e.jpg

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Zou kunnen, maar voor een goede stralingshoek is het gaatje wat op de foto's van Sammobile staan echt te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 09:39
Ze zijn aan de voorbereiding bezig:

http://www.earthcam.com/usa/newyork/timessquare/
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen tijdens het "Samsung UNPACK 2013 event" toegestaan!