Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
caller_id dat was nog eens iets moois toe dat in de wereld kwam,
weet nog goed dat je een extra kastje moest kopen en aansluiten, en een abo. voor caller id moest afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:58
Wat maakt het uit als je de bewijzen hier post? Of gunt hij de rest van de bestellers het niet? No offense, maar dat vind ik een beetje raar, Pinokkia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 00:53
ThinkCreative schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:30:
Wat maakt het uit als je de bewijzen hier post? Of gunt hij de rest van de bestellers het niet? No offense, maar dat vind ik een beetje raar, Pinokkia.
Ik heb het netjes aan hem gevraagd en ik kan daar toch niets aan doen? Ik probeer het alsnog via een omweg los te peuteren >:)

*knip*

[ Voor 43% gewijzigd door Orion84 op 24-01-2013 13:42 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 14:23
*knip* gedraag je!

[ Voor 91% gewijzigd door Orion84 op 24-01-2013 13:43 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* gedraag je!

[ Voor 87% gewijzigd door Orion84 op 24-01-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:50
reinsaddict schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:27:
Punt is dat je niet weet wie belt als het nummer onbekend is, en doordat ze geen voicemail achterlaten weten we dus niet zeker dat het vodafone is. Ik neem simpelweg niet op als er anoniem gebeld wordt, daarnaast ben ik ook wel eens aan het werk ;). Vind dat zo raar dat je niet kan zien wie contact met je opneemt, en dat je dan als bedrijf geen voicemail achterlaat vind ik gewoon raar.
Wat maakt het nou weer uit dat je niet meteen ziet wie er beld.
Heel veel bedrijven bellen annoniem, zodat er niet naar dat nummer gebeld kan worden omdat ze meerdere nummers hebben. Net zo iets als een no-reply@... email adres.
Je kunt toch gewoon opnemen met hallo? en dan hoor je wel wie het is en anders hang je weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:58
*knip*

En nee, dat klopt. Daar kan jij ook niets aan doen, Pinokkia. Was dan ook meer op jouw broer gericht dan op jouzelf. Sorry, als het verkeerd over kwam. Aardig dat je ze probeert los te peuteren, hehe.

[ Voor 28% gewijzigd door Orion84 op 24-01-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deick schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:38:
[...]

Wat maakt het nou weer uit dat je niet meteen ziet wie er beld.
Heel veel bedrijven bellen annoniem, zodat er niet naar dat nummer gebeld kan worden omdat ze meerdere nummers hebben. Net zo iets als een no-reply@... email adres.
Je kunt toch gewoon opnemen met hallo? en dan hoor je wel wie het is en anders hang je weer op.
Precies, anders heb je van die dropveters die in dit soort situaties vrolijk die telefoonnummers op fora gaan spammen en dat soort grappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
Natuurlijk kan het allemaal wel beter,
niet anoniem bellen, en extern inkomend naar centraal nr,

en het kan zo als 2de lijns van tele2 gewoon met mobiel bellen dus ik zag dat nr.
<--- eigen klussen bedrijf gehad, en ja werd al snel gek van de telefoon, en heb toen ook een poos de anonieme gesprekken niet opgenomen, dat heeft me wel wat gekost (geld) nu neem ik alles op, ophangen is zo gedaan. en de bel me niet registers werken ook wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Zullen we weer gewoon terug on-topic gaan? In plaats van dit zijspoor over anoniem bellen/opnemen en weet ik wat?

Thanks!

[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 24-01-2013 14:17 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik heb zojuist dezelfde reactie ontvangen van Vodafone. De reactie die hier al eerder is aangehaald "onmiskenbare vergissing blablabla"

Alleen al de wijze waarop ze dit afhandelen vind ik persoonlijk schandalig. Niet in gaan op argumenten, enkel verschuilen achter een disclaimer. Enkel om die reden zou je dit al door moeten zetten. Gelijk of niet, dit kan zo niet.

Aangezien ik al wat ervaring heb opgedaan in de Bol.com zaak kan ik zien dat Vodafone dezelfde koers vaart als Bol.com destijds deed. Niet reageren op argumenten en vasthouden aan die 'kennelijke vergissing'. Dit gaat dus richting een geschillencommissie.

Ik heb de geschillencommissie telecommunicatie gemaild en gevraagd of er een mogelijkheid bestaat tot een groepsklacht. Dit probleem deed zich in de bol.com zaak ook al voor. Wij waren met 58 man/vrouw sterk en wilden 1 klacht indienen. Daar doen ze dus héél moeilijk over. Het beste wat ze uiteindelijk konden doen was 58 klachten individueel indienen (25 euro per persoon) en het dan in 2 of 3 zaken behandelen. Erg bureaucratisch allemaal.

Afijn, in deze casus is een groepsklacht in eerste instantie ook niet logisch. Ik heb ze wel gevraagd of die mogelijkheid bestaat, altijd fijn om te weten dat je dat kunt doen. Echter zijn er in deze casus erg veel verschillen onderling.
  • Op welke datum heb je besteld?
  • Welk abonnement heb je gekozen?
  • Nummerbehoud?
  • Nieuw contract of verlengen?
En ga zo maar door. Dit alles kan dus van invloed zijn op je bewijsvoering. Een groepsklacht is vanwege deze diversiteit in mijn ogen niet gemakkelijk aanhangig te maken. Zoveel mensen, zoveel verschillen, een geschillencommissie zal je snel niet ontvankelijk verklaren denk ik.

De kans is dus groot dat iedereen afzonderlijk een klacht moet gaan indienen bij de geschillencommissie.
Ik stel voor om wel eerst nog Vodafone een kans te geven. We stellen een standaard brief op en iedereen kan die met zijn eigen gegevens versturen naar Vodafone. Zo maak je het hun ook niet te makkelijk. 50 verschillende mails beantwoorden is een stuk lastiger (en voor ons gunstiger m.b.t. eventuele fouten) dan 1 mail namens 50 gedupeerden.

Een lang verhaal, maar zo gaan dit soort dingen nou eenmaal. Je gelijk hebben en het krijgen... daar zitten weken en soms zelfs maanden tussen en (als je het alleen doet) erg veel tijd. Ook niet onbelangrijk: mocht je naar de geschillencommissie stappen dan kost dat je € 50,84. Vodafone weet dit ook en stuurt daarom daar op aan, wetende en/of hopende dat er een grote groep afvalt.

Wat nu? Naar mijn idee moeten we/jullie nu het volgende doen:
  1. Zet alle bewijzen op een rijtje. Stuur een DM naar mij, dan zet ik alles in de OP. Overzicht is alles.
  2. Wacht even op een reactie van de geschillencommissie of bel zelf even naar ze op.
  3. Heb je een rechtsbijstandverzekering? Neem contact met ze op en vraag om advies.
In het weekend kunnen we verder kijken wat we gaan ondernemen. Een brief is zo opgesteld, maar daar heb je wel een duidelijk overzicht van alle bewijzen voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 20:19
Even nog terug op het "anoniem bellen"

Dynalogic belt je voor een afspraak, in mijn geval (paar maanden geleden) had ik niet opgenomen en binnen een paar minuten kreeg ik een mail met de vraag of ik zelf terug wil bellen. Ik zou niet meer weten of het een anoniem nummer is of niet maar in elk geval sturen ze dan een mailtje.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynalogic spreekt ook de voicemail in als ze je gebeld hebben en inderdaad krijg je een paar minuten erna ook een mail of je contact wil opnemen. Jullie zijn dus niet gebeld over een afleverafspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:52
Zojuist weer met Vodafone gebeld en daar kreeg ik het volgende te horen: 'Het toestel gaat morgen aan u geleverd worden.' Ik: 'Ah, mooi. Hij is nu dus al verstuurd?' Medewerker: 'Jazeker, morgen komt PostNL hem bij u afleveren.'

Nu ben ik blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Insert12 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:42:
Zojuist weer met Vodafone gebeld en daar kreeg ik het volgende te horen: 'Het toestel gaat morgen aan u geleverd worden.' Ik: 'Ah, mooi. Hij is nu dus al verstuurd?' Medewerker: 'Jazeker, morgen komt PostNL hem bij u afleveren.'

Ook maar eventjes bellen kijken wat zo over mijn toestel zeggen..

Wordt vervolgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:45
ik wacht geduldig af :D

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022

Wat staat er bij jouw bestelstatus online? Wordt verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
reinsaddict schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:45:
[...]

Wat staat er bij jouw bestelstatus online? Wordt verwerkt?
Een foutmelding. De orderstatus heeft het bij mij sinds bestellen nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Betekent dit dat ze eindelijk weer op vooraad zijn?
Ik heb overigens als verlenger nog steeds nooit iets gehoort over een annulering of wat dan ook.
Heb sowieso helemaal niks gehoort. ook geen mailtje over levering. (wanneer/vertraagd of iets)
Enige mailtje dat ik heb gehad is dat mijn abbo is verlengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat hij binnenkort binnen komt. Als dit echt zo is, zijn ze verplicht ook aan de rest te leveren. Selectief leveren is namelijk stout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Wanneer had jij eigenlijk besteld Slarno?
En jij had ook verlengt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Deick schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:50:
Wanneer had jij eigenlijk besteld Slarno?
En jij had ook verlengt toch?
15 januari besteld en dat was een verlenging ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:29
Lol, ik zat even te checken waarom die ordertracker op my.vodafone niet werkt. Ze overtreden de same-domainpolicy waardoor browsers scripts block (bestanden van www.vodafone.nl laden ze in op my.vodafone.nl en dat mag niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Raar, ik heb net zelf even gebeld en mij werd verteld dat ze niet op voorraad zijn.
De persoon die ik sprak heeft hem wel in backorder geplaatst zodat hij, en ik quote: "zo snel mogelijk geleverd word als hij weer op voorraad is".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik kreeg net de 2e mail dat het toestel niet voorradig is en ik word gebeld als er weer aanbod is, dit na een annulering ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Laatst online: 18-09 21:31
Ik zou voorlopig gewoon even niet reageren...Zeker niet als je order op wordt verwerkt staat.

Blijkbaar zijn er 2 takken bij VF die door elkaar heen werken. Het zou mij niets verbazen dat de orders gewoon uitgeleverd worden als ze op voorraad zijn. Omdat de afdeling die dit afhandelt niet op de hoogte is van de annuleringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Oaquasis schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:04:
Ik zou voorlopig gewoon even niet reageren...Zeker niet als je order op wordt verwerkt staat.

Blijkbaar zijn er 2 takken bij VF die door elkaar heen werken. Het zou mij niets verbazen dat de orders gewoon uitgeleverd worden als ze op voorraad zijn. Omdat de afdeling die dit afhandelt niet op de hoogte is van de annuleringen.
waarschijnlijk wel. Daarom neem ik geen contact op, want ik wil geen slapende honden wakker maken. De status is vooralsnog "In behandeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gualterio
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-12-2021
Mij is net ook telefonisch bevestigd dat de telefoon aan mij verzonden zal worden als die op voorraad is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Stravincy schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:01:
De persoon die ik sprak heeft hem wel in backorder geplaatst
Waar stond die eerst in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Deick schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:06:
[...]

Waar stond die eerst in dan?
Dat vertelde hij er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Over de orderstatus, wat staat er bij jullie bij de betaalwijze? Bij mij staat er:" Geen - De betaling is nog niet verwerkt ".
Maakt dat nog uit voor het verdere verloop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

Nee, dat komt namelijk omdat je nog niets hoeft te betalen.
De 30 euro aansluitkosten zit in de 1e factuur, rest is ook betalen bij de factuur.

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Laatst online: 18-09 21:31
Krijg net een mailtje dat mijn order vertraagd is. En dat na 2 annuleringsmailtjes....Dus nogmaals; Ik zeg verder niets meer en wacht wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ben rond 16.00 gebeld door Dynalogic voor levering abonnement icm nokia Lumia 820. Heb voor de zekerheid gevraagd: Ik hoef niets te betalen. Zegt de aardige vrouw van Dynalogic: Er staat een bedrag van €395 aan de koerier betalen. :? Dus mensen let daar aub op!!!

Mijn order is trouwens vandaag geannuleerd rond 13:30 uur volgens online status :?

[ Voor 15% gewijzigd door pinokkia op 24-01-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-09 18:37
pinokkia schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 17:39:
Ben rond 16.00 gebeld door Dynalogic voor levering abonnement icm nokia Lumia 820. Heb voor de zekerheid gevraagd: Ik hoef niets te betalen. Zegt de aardige vrouw van Dynalogic: Er staat een bedrag van €395 aan de koerier betalen. :? Dus mensen let daar aub op!!!

Mijn order is trouwens vandaag geannuleerd rond 13:30 uur volgens online status :?
Dit mag toch niet? dat is de overeenkomst ineens veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:50

SpX

Ik heb zojuist gebeld naar vodafone. Ik heb na het geven van mijn ordernummer te horen gekregen dat mijn order wel uitgeleverd gaat worden, zodra hij op voorraad is. Ik heb het opgenomen en op mijn PC staan. Er word letterlijk gezegd: 'Ja meneer, de order word wel uitgeleverd".

Besteld op zondag, annulerings-mail ontvangen, status reeds op " in behandeling" op dit moment.

edit: Ik had het goedkoopste abonnement besteld, nieuw abonnement, geen verlenging.

[ Voor 12% gewijzigd door SpX op 24-01-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 08:01
SpX schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 17:47:
Ik heb zojuist gebeld naar vodafone. Ik heb na het geven van mijn ordernummer te horen gekregen dat mijn order wel uitgeleverd gaat worden, zodra hij op voorraad is. Ik heb het opgenomen en op mijn PC staan. Er word letterlijk gezegd: 'Ja meneer, de order word wel uitgeleverd".

Besteld op zondag, annulerings-mail ontvangen, status reeds op " in behandeling" op dit moment.
Gaat het om een verlenging? Welk abbo heb je erbij?

[ Voor 0% gewijzigd door Laank op 24-01-2013 18:28 . Reden: type-o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
triesvan schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 17:41:
[...]

Dit mag toch niet? dat is de overeenkomst ineens veranderen.
Natuurlijk mag dat niet. Vodafone maakt er gewoon een puinhoop van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
danielkraak schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 17:55:
[...]

Natuurlijk mag dat niet. Vodafone maakt er gewoon een puinhoop van..
Volgens Dynalogic maken hun dat geregeld mee. Dus blijkbaar staat vodafone daar om bekend. (Heb het per ongeluk opgenomen. Snap niks van hoe ik dat progamma uit kan zetten :$ )

[ Voor 13% gewijzigd door pinokkia op 24-01-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
pinokkia schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:01:
[...]

Volgens Dynalogic maken hun dat geregeld mee. Dus blijkbaar staat vodafone daar om bekend. (Heb het per ongeluk opgenomen. Snap niks van hoe ik dat progamma uit kan zetten :$ )
Wat heb je nu met Dynalogic afgesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Oaquasis schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:04:

Maakt niets uit, want ik heb nergens op gereageerd en mijn order is vanmiddag om 13:30 uur geannuleerd. Heb gewoon geduldig afgewacht en wijs (normaal gesproken de beste optie) mijn mond dicht gehouden.
danielkraak schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:14:
[...]

Wat heb je nu met Dynalogic afgesproken?
Dat Dynalogic het toestel apart houden en belt as maandag terug van hoe het afgelopen is. Er moet nml vanuit vodafone een bevestigingsmail komen en dan wordt het bedrag naar €0,00 veranderd. Dynalogic moet zich hier aan houden. Het kan niet anders.

Vraag: Welke mail adres van vodafone werkt wel zonder een acount van vodafone?

Deze vodafonenl_help@mailuk.custhelp.com krijg ik de volgende mededeling:
Uw verzoek om hulp kan niet worden geaccepteerd omdat uw e-mailadres
niet is vastgelegd voor een bestaande account.

[ Voor 78% gewijzigd door pinokkia op 24-01-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

[Rant modus]
Dit is dus hoe ze willen spelen. WAARSCHIJNLIJK is dit de reden waarom het leek alsof de helpdesk van niks wist. De uitlevering beloven zodra het op voorraad is maar niet erbij vertellen dat het je 400euro gaat kosten.
Op deze manier wordt de helpdesk niet gebombardeerd door boze klanten. En ons aan het lijntje houden. Lekker achterbaks :r
Mijn excuses voor deze beschuldiging als de helpdesk echt niets weet van de annulering maar dat lijkt me sterk. Vond al raar dat zoiets groots niet is meegedeeld aan hun.
Niet willen leveren is een ding maar dit laat zien dat ze totaal **** hebben aan ons en maar doen wat ze willen.
[Rant modus]

Nou ik hoop dat VF inderdaad een bevestiging stuurt zodat Dynalogic echt gratis de 820 bezorgt.
pinokkia schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:22:
[...]
Vraag: Welke mail adres van vodafone werkt wel zonder een acount van vodafone?
Gebruik gewoon de webmail van Vodafone daar krijg een bevestiging en reply binnen 2 dagen. Kan gewoon zonder VF account.

http://help.vodafone.nl/app/utils/login_form/redirect/ask <- klik op doorgaan

[ Voor 11% gewijzigd door Hironshy op 24-01-2013 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Wanneer had jij besteld pinnokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
De Algemene Voorwaarden Consument en Zakelijk van de Vodafone website geven dit aan over tarieven:
7. Als Vodafone per ongeluk te weinig heeft gefactureerd kun je daar een extra rekening voor ontvangen. Als Vodafone teveel heeft gefactureerd zal dat worden verrekend of teruggestort.
Heb je voor dat bedrag geen rekening of bericht ontvangen, dan mag Vodafone volgens mij niet opeens zo verlangen dat je dat betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Natuurlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 15:11

NSG

Je weet niks!

Ik heb zojuist nog een mail ontvangen met een status update, daarin staat:

"Het door jou bestelde artikel is helaas nog steeds niet leverbaar." waar in het volgende mailtje stond "Het door jou bestelde artikel is op dit moment niet voorradig."

Order status op de website is nog steeds onveranderd gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Ik heb net weer een mail gekregen dat de levering vertraagd (de 2e dus ) is en dat ze laten weten wanneer het weer op voorraad is
Beste Dhr xxx,

Je hebt op 20-01-2013 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: ONLINE-2xxx

Het door jou bestelde artikel is helaas nog steeds niet leverbaar. Zodra we het product weer voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.

Met vriendelijke groet,

Vodafone
edit: Ok zelfde als hierboven dus. Orderstatus ook niet veranders
(geen verlenging)

[ Voor 6% gewijzigd door Nap op 24-01-2013 19:45 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Laatst online: 04-12-2024
Enes_81 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:44:
Ik heb zojuist nog een mail ontvangen met een status update, daarin staat:

"Het door jou bestelde artikel is helaas nog steeds niet leverbaar." waar in het volgende mailtje stond "Het door jou bestelde artikel is op dit moment niet voorradig."

Order status op de website is nog steeds onveranderd gebleven.
Ik ook net dezelfde mail.

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Deick schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:51:
Wanneer had jij besteld pinnokia?
Heb besteld op 18-1-2013. Ik ging er vanuit: Nee heb je. Ja kan je krijgen. Maar nu ben ik best wel pist off, omdat mij ook telefonisch bevestigd is dat ik het voor €0,00 zou krijgen/leveren en niet voor een bedrag van €395. Vodafone had dat niet moeten laten gebeuren, want als hun gewoon gelijk hadden gezegd tegen mij: Prijs klopt niet. Dan had ik me er gewoon bij neergelegd!!!

Zie post hieronder
pinokkia schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 17:39:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
pinokkia schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:38:
[...]

Heb besteld op 18-1-2013. Ik ging er vanuit: Nee heb je. Ja kan je krijgen. Maar nu ben ik best wel pist off, omdat mij ook telefonisch bevestigd is dat ik het voor €0,00 zou krijgen/leveren en niet voor een bedrag van €395. Vodafone had dat niet moeten laten gebeuren, want als hun gewoon gelijk hadden gezegd tegen mij: Prijs klopt niet. Dan had ik me er gewoon bij neergelegd!!!

Zie post hieronder

[...]
Gewoon je order uitprinten en aan de bezorger laten zien. Daar staat 0 euro op.
Telefoon is van jou, dus gewoon opeisen. (afpakken :P )

Toch wel vreemd want er zijn er wat ik had begrepen dus ook al meerdere mensen die hem al gewoon gekregen hebben zonder extra te betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Deick schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:44:
[...]

Toch wel vreemd want er zijn er wat ik had begrepen dus ook al meerdere mensen die hem al gewoon gekregen hebben zonder extra te betalen..
Dynalogic gaat daarmee niet akkoord. Hun moeten echt via de mail een bevestiging krijgen van vodafone zelf. Wacht het wel weer rustig af tot as maandag. Anders doe ik een aangetekende klachtenbrief sturen naar vodafone en de geschillencommissie.

Nogmaals ik ben zelf geen voorstander om gelijk brieven etc te ondernemen. Maar dit vind ik persoonlijk te gek voorwoorden. Vodafone had het gewoon heel simpel tegen mij kunnen doen.

Gewoon 2 opties opgeven:
1) Fout op de website gelijk tegen mij vertellen!
2) Leveren zoals het op contract staat en niet ineens €395 betalen bij de aflever-afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Deick schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:44:
[...]

Beter de order uitprinten, scannen en als PDF naar Dynalogic mailen. Kunnen zij het ook zien en is het wat makkelijker in het verweer naar Vodafone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Insert12 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:54:
[...]

Beter de order uitprinten, scannen en als PDF naar Dynalogic mailen. Kunnen zij het ook zien en is het wat makkelijker in het verweer naar Vodafone :)
Heb ik ook al voorgesteld aan Dynalogic. Maar alles wat ik voorstelde gaat Dynalogic niet mee akkoord. Het moet echt dat vodafone naar Dynalogic een mail verstuurd met de factuurbedrag €0,00. Vodafone mag het niet eens telefonisch doorgeven, omdat dat bij Dynalogic ook geen bewijs is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt onbegrijpelijk dit. Eerst zeggen dat alles geannuleerd wordt, daarna de prijs effe aanpassen en alsnog leveren voor bijna 400 euro.
Vodafone laat wel zien dat het echt om zijn klanten geeft op deze manier. ik weet niet of we het allemaal nog gaat lukken, maar 1 ding weet ik wel: die 400 euro ga ik niet betalen als ze aan de deur mochten komen.
Ben toch een beetje teleurgesteld in vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:20:
Echt onbegrijpelijk dit. Eerst zeggen dat alles geannuleerd wordt, daarna de prijs effe aanpassen en alsnog leveren voor bijna 400 euro.
Vodafone laat wel zien dat het echt om zijn klanten geeft op deze manier. ik weet niet of we het allemaal nog gaat lukken, maar 1 ding weet ik wel: die 400 euro ga ik niet betalen als ze aan de deur mochten komen.
Ben toch een beetje teleurgesteld in vodafone
Zo behandeld Vodafone zijn klanten. Maar ja wat doe je er tegen. Helaas vrij weinig. Wacht rustig af tot as maandag en dan maar de klachtenbrief schrijven naar vodafone en geschillencommissie.

Helaas staat Vodafone bekend als arrogante provider. Dit is niet als trol bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 12:52
Gewoon telefoon aannemen, betalen en naar vodafone mailen dat dit contractbreuk is?

Of is het zo, dat doordat je aanneemt je akkoord gaat dat je dit voor dat toestel moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Betalen zou ik in zo een geschil nou nooit doen, tenzij je het bedrag kan missen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 12:52
Je hebt je telefoon dan wel geleverd gekregen, en kan vodafone dan om hun oren slaan (figuurlijk natuurlijk) dat ze zich niet aan het contract houden. Of op het moment dat mannetje aan de deur komt vodafone bellen en vragen wat je ermee moet doen, omdat in je contract staat gratis telefoon.

Edit: Omdat vodafonbe natuurlijk een klantenservice heeft waarbij je eerst 10 minuten in de wacht staat bied je die aardige bezorger van je lukia 820 dan een kopje koffie aan!

[ Voor 23% gewijzigd door jooproo op 24-01-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Eerst betalen en dan Vodafone bellen zou ik zeker niet doen. Zie dan je geld nog maar eens terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jooproo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:38:
Je hebt je telefoon dan wel geleverd gekregen, en kan vodafone dan om hun oren slaan (figuurlijk natuurlijk) dat ze zich niet aan het contract houden. Of op het moment dat mannetje aan de deur komt vodafone bellen en vragen wat je ermee moet doen, omdat in je contract staat gratis telefoon.
Dat mannetje heeft niets te maken met de Vodafone klantenservice, ik denk niet dat hij daarop gaat zitten wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Misschien moet er gewoon een nieuwsbericht op de tweakers-frontpage? Het lijkt me dat de boodschap dan wel aankomt bij Vodafone, want het grootste probleem hier lijkt een zinnig, eenduidig antwoord van Vodafone krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
danielkraak schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:31:
Misschien moet er gewoon een nieuwsbericht op de tweakers-frontpage? Het lijkt me dat de boodschap dan wel aankomt bij Vodafone, want het grootste probleem hier lijkt een zinnig, eenduidig antwoord van Vodafone krijgen.
Helaas doet T.net dit niet zo snel, bij de vorige acties heeft Joost nog wat interesse getoond maar er is volgens mij nooit iets concreets naar voren gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Megamind schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:36:
[...]

Helaas doet T.net dit niet zo snel, bij de vorige acties heeft Joost nog wat interesse getoond maar er is volgens mij nooit iets concreets naar voren gekomen.
Het probleem is dat het 1 grote chaos is. De situatie is totaal niet duidelijk. Aangezien het zo lastig is om Vodafone te bereiken, leek het me niet eens zo een slecht idee, maar het was sowieso meer een grapje hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

HomePlayer schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:12:
GS88 bale man.

das K*T

Mocht het tot een zaak komen, wat ik niet denk wil je getuigen over de prijs die je vrijdag had na gevraagd?
Ja.

Enige wat ik zeggen kan was dat degene die mij Vrijdag sprak een meisje was (en aan haar stem meende ik te horen dat ze redelijk jong was..), en maandag een wat oudere meneer.

Heel kort en beknopt even het gesprek ongeveer van vrijdag:
- "Benieuwd of de prijzen van 820 kloppen bij jullie 1j abo's, ik zie €0,- staan."
+ 'Even kijken, ik pak de pagina er even bij.. ja, ik zie hetzelfde als u, dat ziet u goed.. dat klopt'
- "Ok, bedankt. Doei!"

Ik denk helaas dat ik met 3 printscreentjes minder sterk in de schoenen sta in deze kwestie dan de meeste hier die een orderbevestiging hebben.. ;(

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
Onze dank,

Dat vrees ik ook voor je, maar niet geschoten is altijd mis
Ik weet haast wel zeker dat jij geen zaak/kans hebt

[ Voor 39% gewijzigd door HomePlayer op 24-01-2013 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
jooproo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:38:

Edit: Omdat vodafonbe natuurlijk een klantenservice heeft waarbij je eerst 10 minuten in de wacht staat bied je die aardige bezorger van je lukia 820 dan een kopje koffie aan!
Ik heb alleen een aflever-afspraak kunnen maken. Maar heb Dynalogic gevraagd of ze de nokia lumia 820 apart kunnen houden, omdat ik geen €395 wil betalen.

Nogmaals aan alle medetweakers die hierboven.
Ik heb zo`n vermoeden dat vodafone mijn abonnement icm toestel de prijs op het contract veranderd heeft. Dus ik wacht gewoon tot as maandag, want ik heb 3 mails naar 3 verschillende email naar vodafone gestuurd. Waarvan er maar 1 is aangekomen. Dat is nml dit mail adres van vodafone: klantenservice@vodafonevast.nl. Via website contact lukt het nml niet.

[ Voor 7% gewijzigd door pinokkia op 24-01-2013 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Sowieso, vraag ik me af in hoe verre we nu precies sterk staan. In hoe verre zijn we nu een overeenkomst aangegaan bij Vodafone. Bij een winkel is het zo dat wanneer je betaald hebt de leverancier verplicht is om moeite voor je te doen, maar bij Vodafone hebben we nog niks betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
danielkraak schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:56:
Sowieso, vraag ik me af in hoe verre we nu precies sterk staan. In hoe verre zijn we nu een overeenkomst aangegaan bij Vodafone. Bij een winkel is het zo dat wanneer je betaald hebt de leverancier verplicht is om moeite voor je te doen, maar bij Vodafone hebben we nog niks betaald.
Heel simpel. Je hoeft niet te hebben betaald om een overeenkomst tot stand te laten komen.
Jij hebt nu een vordering op Vodafone en zij hebben een vordering op jou. Jij de telefoon en de belminuten en zij maandelijks een x bedrag. Dat is de overeenkomst.

Grootste issue hier is: hebben wij gerechtvaardigd mogen vertrouwen op de prijs. DAT is de vraag. DAT is wat Vodafone betwist.

Wij moeten dus duidelijk kunnen aantonen dat wij niet anders konden dan aannemen dat die prijs i.c.m. abonnement X juist was. Dat moet je beargumenteren. Het liefst met zoveel mogelijk bewijzen uit verschillende bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
betalen heeft niet zoveel met een overeenkomst te maken
dat zijn 2 losse dingen,
wie besteld heeft en een order bevestiging heeft een overeenkomst. Punt

dan eenzijdig de prijs aan passen is verboden, je moet je overeenkomst nakomen,
mits dit in alle redelijkheid is overeen gekomen.

Wat Freakster86 weer zo mooi schrijft hier boven ;-)

[ Voor 9% gewijzigd door HomePlayer op 25-01-2013 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:31:
Misschien moet er gewoon een nieuwsbericht op de tweakers-frontpage?
Nee, want:
A) er is nog weinig nieuws vanuit vf
B ) tweakers is geen breekijzer
C) zie OP in Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2 (onderdeel prijsfouten, hoewel jullie een betere case hebben denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:46
Mijn god, wat een geblaat. Iedereen hier wist toch dat telefoon niet geleverd kon worden voor dit geld? Ja, het is wellicht een paar keer fout gedaan bij Vodafone en ze hebben verkeerde info geleverd, maar een gratis toestel voor die abbo prijs is gewoon niet logisch. Nu er niet geleverd wordt en VF zaken op orde krijgt is iedereen opeens boos hier? Aparte wereld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipje1
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05-2023
En wie is u ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Brammos85 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:51:
Mijn god, wat een geblaat. Iedereen hier wist toch dat telefoon niet geleverd kon worden voor dit geld? Ja, het is wellicht een paar keer fout gedaan bij Vodafone en ze hebben verkeerde info geleverd, maar een gratis toestel voor die abbo prijs is gewoon niet logisch. Nu er niet geleverd wordt en VF zaken op orde krijgt is iedereen opeens boos hier? Aparte wereld..
Het probleem is dat sommige mensen de telefoon al geleverd hebben gekregen.
Sommige krijgen nu te horen dat ze opeens moeten bij betalen.
Sommige hebben een annulering gekregen
En sommige waaronder ik hebben nog van niks gehoort. En geen annulering en niks over bezorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:18
U werkt bij Vodafone? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Nou dat wist ik dus helemaal niet, het gaat hier om een Windows Phone welke zich nog lang niet heeft bewezen (en mogelijk ook geen lang update leven heeft, zie WP7 telefoons), ik heb serieus lang getwijfeld of het wel iets was voor mij maar uiteindelijk toch gedaan omdat ik Windows Phone een kans wil geven. Ik heb er geen moment aan gedacht dat het mogelijk een fout zou zijn. Eerder zijn ook al diverse Lumia's gedumpt, en bovendien de 820 is een midrange telefoon met een magere resolutie. Dus zeker wel mogelijk met bijbehorende abonnement. Bovendien als je het topic een beetje had doorgelezen zou je zien dat er meerdere malen is bevestigd, zowel via sociale media als telefonisch. Er was dus geen reden meer om aan te nemen dat het fout was.

"Vodafone zaken op orde krijgt ?" Haha, laat me niet lachen, ze maken elke dag nog steeds wereldvreemde fouten door aan de ene kant annuleringsmails te sturen en aan de andere kant leverafspraken te maken en statusupdates door te sturen naar klanten.

Aparte wereld inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:46
Hahahaha, nee hoor, gelukkig niet. Maar de overtrokken reacties in dit topic vind ik té vermakelijk. Iets lijkt too good to be true, dat blijkt uiteindelijk zo te zijn, en dan zijn mensen boos. Take your losses, helaas, het is niet gelukt, op naar het volgende onderwerp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammos85 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:12:
[...]

Hahahaha, nee hoor, gelukkig niet. Maar de overtrokken reacties in dit topic vind ik té vermakelijk. Iets lijkt too good to be true, dat blijkt uiteindelijk zo te zijn, en dan zijn mensen boos. Take your losses, helaas, het is niet gelukt, op naar het volgende onderwerp :)
Inderdaad, voor jou op naar het volgende onderwerp dan. Wij gaan hier dan ondertussen nog even verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:55
Geloof mij dat Vodafone zich niet gemakkelijk voelt onder deze situatie, ben er wel zeker van dat ze hier meelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Als iedereen hier zelf een geschil aanbrengt bij de geschillencommissie kost dat ieder 50 euro. MAAR Vodafone kost dat rond de 260 euro. Zij krijgen van de geschillencommissie een factuur voor de behandeling van het geschil, dat is: ze sturen de stukken naar Vodafone.
Als het geschil is opgelost of er is een uitspraak gevallen, krijgen ze nog een factuur wat niet misselijk is.
In totaal kost het hun dus veel meer dan de waarde van een smartphone.
Stel in het geschil geen overdreven eisen, want dat verlies je geheid. Alleen dat je een uitspraak wil omtrent de gang van zaken, omdat je er met de wederpartij niet uitkomt, en niet vergeten dat je de geschilkosten, dus die 50 euro, vergoed wil hebben.

Doe er je voordeel mee, en succes.

[ Voor 47% gewijzigd door MTT op 25-01-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Voor de verlengers ik heb de algemene voorwaarde van VF er eens bij gepakt zie deze melding:
3.1 Een Overeenkomst tussen partijen komt uitsluitend tot stand op het moment dat een daarop betrekking hebbende
aanvraag van of namens Contractant door Leverancier schriftelijk wordt aanvaard of Leverancier begint met de
uitvoering van de Overeenkomst.
"of leverancier begint met de uitvoering van de overeenkomst" -> aangezien onze contracten meteen zijn aangepast en wij bellen uit deze bundels is de overeenkomst dus geaccepteerd door VF en dus geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
Wij weten natuurlijk ook dat het gehele proces is geautomatiseerd, En zodra het systeem geen vlag zet, kijkt geen mens/medewerker naar de opdracht.
En dat weet de rechter ook,
het enigste waar wij sterk staan is;

Wij moeten duidelijk kunnen aantonen dat wij niet anders konden dan aannemen
dat die prijs i.c.m. abonnement X juist was. Dat moet je beargumenteren.

en voor de rest;
- al geleverd,
- al in gegaan,
- etc zijn fouten die door het proces zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:19
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw contract in goede orde ontvangen. Het contract hebben wij in behandeling genomen en uw bestelling is inmiddels doorgestuurd naar ons distributiecentrum. Uw bestelling zal spoedig worden aangeboden op het afleveradres, zoals vermeld op uw contract.

Mocht er zich onverhoopt vertraging in de uitlevering voordoen, zullen wij u hierover nader berichten.

Wij bedanken u voor de bestelling en wensen u er veel plezier mee.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Telesales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
In je mail neem ik aan?
en wil je wat meer uitleg geven over wanneer wat besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:18
menalert schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:53:
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw contract in goede orde ontvangen. Het contract hebben wij in behandeling genomen en uw bestelling is inmiddels doorgestuurd naar ons distributiecentrum. Uw bestelling zal spoedig worden aangeboden op het afleveradres, zoals vermeld op uw contract.

Mocht er zich onverhoopt vertraging in de uitlevering voordoen, zullen wij u hierover nader berichten.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Telesales
Wanneer heb je besteld? En welke abbo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
20 januari besteld, ik heb naar Vodafone toe gebeld (aangezien ik problemen had met andere order) en de mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat de Nokia Lumia werd geleverd. Ik zat namelijk te twijfelen of dit niet de geannuleerde order (vorige bestelling) was. Goedkoopste abonnement, ik weet niet of ik nu ook 395 moet betalen, afwachten maar.

[ Voor 14% gewijzigd door menalert op 25-01-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Ik heb nu net gebeld. En meneer vertelde mij dat de deal niet door gaat en ik daar nog een bericht over moet krijgen. Alle drie honderd nog wat orders worden geannuleerd.
Heb overigens verlengt. En de annulering heb ik nog niet via mail gehad.

Edit: Meneer zei dat iedereen van de telefonische klantenservice de opdracht heeft gekregen dit te vertellen. En dat een andere afdeling (die erboven staat?) die annulering afhandeld. de algemen klantenservice ofzo beetje vaag.

[ Voor 32% gewijzigd door Deick op 25-01-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
menalert schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:53:
Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,

Vodafone Telesales
Die mail heb ik 23-1 ook gekregen. Op 24-1 werd ik gebeld door Dynalogic voor aflever-afspraak. Het bedrag dat ik moest betalen is €395!!! Dus mensen kijk uit!!

Dit is absoluut niet als trol bedoeld!! Maar als waarschuwing.

[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 25-01-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Deick schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:09:
Ik heb nu net gebeld. En meneer vertelde mij dat de deal niet door gaat en ik daar nog een bericht over moet krijgen. Alle drie honderd nog wat orders worden geannuleerd.
Dan moeten ze snel zijn met annuleren voor verlengers. Ze hebben natuurlijk de plicht om dit zsm te melden aangezien alle contracten in zijn gegaan. Hoe langer ze wachten hoe sterker we staan. Wat de opmerking van 'homeplayer' betreft ben ik het niet mee eens. Het is de plicht van een bedrijf om je klanten tijdig in te lichten wanneer iets niet klopt. Aangezien het contract sinds zondag direct is ingegaan, ik ermee heb gebeld en ik tot op heden geen tegen bericht heb ontvangen mag ik er vanuit gaan dat er wil is van levering aangezien VF is begonnen met het leveren van de dienst. Iets met aanbod/aanvaarding :) . Daarbij kan je als bedrijf je niet een week verschuilen achter automatisering dat is gewoon zeer nalatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
Daar heb je helemaal gelijk in;
ze hebben een lever plicht.
en ja de zaak word voor VF steeds lastiger, en onze dus steeds stekker,

echter roepen er is geleverd, betekend niet dat dat een geldig argument voor de rechter is,
voor de verlengers, daar kan ik niet veel over zeggen, heb geen idee hoe dat zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Deick schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:09:

Edit: Meneer zei dat iedereen van de telefonische klantenservice de opdracht heeft gekregen dit te vertellen. En dat een andere afdeling (die erboven staat?) die annulering afhandeld. de algemen klantenservice ofzo beetje vaag.
Mijne is gisteren verstuurd, inclusief verlenging. Vodafone is lekker aan het blaten dus :D

[ Voor 4% gewijzigd door Insert12 op 25-01-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Ik wacht het rustig af of ik die mail krijg.
Anderen hebben wel die annuleringsmail gehad en wel geleverd gekregen. toch?
Ik heb nog nooit een mail gehad van VF.

Overigens zei deze meneer dus dat ze de opdracht hadden dit tegen iedereen te vertellen die een 820 had besteld. Mijn order is dus volgensmij nog niet officieel geannuleerd.

Menalert, hoelaat heb jij ongeveer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
19:33 heb ik die van mij besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Vreemd ik 12:22, zou ik toch eerder aan de beurt moeten zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Deick schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:31:
Vreemd ik 12:22, zou ik toch eerder aan de beurt moeten zijn lijkt me.
De van ons komt per post (tnt) waardoor het denk ik langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

Ik heb ook maar eens gebeld, nav het bericht dat mijn order vertraagd zou zijn, met de vraag hoe lang het nog zou duren..

De medewerker die ik aan de lijn kreeg moest het eigenlijk gelijk navragen bij iemand anders, maar kon toch alleen maar melden dat al de nokia orders inderaad geannuleerd worden, maar hoe dat dan zou gaan, waarom dat in mijn statusoverzicht niet zichtbaar is, daar kon ze geen antwoord op geven, dat ik het er niet mee eens was kon ze verder ook niks mee.. Ze had er maar een beetje moeilijk mee allemaal..

Ik kon ook niemand te spreken krijgen die er wel wat van kon zeggen, moest de afdeling loyalty maar bellen, via het 0900nr. Maar daar heb ik nu even geen tijd voor en zin in, ik wacht nog wel een paar dagen af.. Vind het wel vreemd dat ik niks meer gehoord heb van mijn bezwaar op de annulering, maar als ik dinsdag nog niks gehoord heb en als er verder niks verandert bij anderen ga ik er nog wel eens achteraan..

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Algurgazan schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:16:
Ik heb ook maar eens gebeld, nav het bericht dat mijn order vertraagd zou zijn, met de vraag hoe lang het nog zou duren..

De medewerker die ik aan de lijn kreeg moest het eigenlijk gelijk navragen bij iemand anders, maar kon toch alleen maar melden dat al de nokia orders inderaad geannuleerd worden, maar hoe dat dan zou gaan, waarom dat in mijn statusoverzicht niet zichtbaar is, daar kon ze geen antwoord op geven, dat ik het er niet mee eens was kon ze verder ook niks mee.. Ze had er maar een beetje moeilijk mee allemaal..

Ik kon ook niemand te spreken krijgen die er wel wat van kon zeggen, moest de afdeling loyalty maar bellen, via het 0900nr. Maar daar heb ik nu even geen tijd voor en zin in, ik wacht nog wel een paar dagen af.. Vind het wel vreemd dat ik niks meer gehoord heb van mijn bezwaar op de annulering, maar als ik dinsdag nog niks gehoord heb en als er verder niks verandert bij anderen ga ik er nog wel eens achteraan..
Ik kreeg precies hetzelfde te horen toen ik gister ook belde. Ze zei toen dat ik maar tot volgende week maandag moest afwachten wat er zou gebeuren :S
Ik denk toch dat alle orders uiteindelijk geannulleerd worden, vooral ook omdat er 300 orders ofzoiets waren had ik hierboven ergens gelezen. Dat zou dus een flinke aftrekpost opleveren voor vodafone (ervan uitgaande dat ze iets van 350 euro per toestel verlies maken). We moeten dit uiteindelijk denk ik toch via de rechter regelen of ons erbij neerleggen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:34
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:22:
[...]

Ik kreeg precies hetzelfde te horen toen ik gister ook belde. Ze zei toen dat ik maar tot volgende week maandag moest afwachten wat er zou gebeuren :S
Ik denk toch dat alle orders uiteindelijk geannulleerd worden, vooral ook omdat er 300 orders ofzoiets waren had ik hierboven ergens gelezen. Dat zou dus een flinke aftrekpost opleveren voor vodafone (ervan uitgaande dat ze iets van 350 euro per toestel verlies maken). We moeten dit uiteindelijk denk ik toch via de rechter regelen of ons erbij neerleggen vrees ik.
Waarover hebben we het? Sowieso maakt Vodafone echt geen € 350 verlies op die dingen, de inkoop prijs ligt beduidend lager dan de consumentenprijs die Vodafone hanteert. Laten we voor het gemak uitgaan van een verlies van € 200 per telefoon. (dit is wel heel zwart wit en het werkelijke verlies zal lager liggen) Dan verliezen ze dus 350 x €200 = € 70.000 (iets ruimer 75k). Geloof mij nou maar dit is totaal niet materieel voor een groot bedrijf als Vodafone en dit minimale verlies (als je het zo mag noemen) kunnen ze echt wel hebben. Ik betwijfel dan ook of Vodafone het risico wilt nemen als het gaat om de slechte reclame die hieruit kan voortkomen. Echter het laatste waar Vodafone zich druk om maakt is het 'verliezen' van deze 75k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld door een jongedame van Consuwijzer naar aanleiding van de melding die ik bij ze had gedaan. Zij stellen dus ook gewoon dat als je een bevestiging van de bestelling hebt en de prijs is bevestigd door Vodafone dat ze gewoon moeten leveren. Doen ze dit niet dan kan je de voorbeeldbrief die ik eerder heb gelinkt naar ze sturen. Doen ze daar niets mee dan dien je naar de geschillencommissie te stappen en het via hun te regelen.
Zolang er nu nog diverse mails de deur uitgaan van VF die tegenstrijdig zijn is het even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
.

[ Voor 107% gewijzigd door Brazos op 30-12-2021 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwijte
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:01
Beste medetweakers, ik volg dit topic al een tijdje en heb zelf ook de Lumia 820 besteld op 19-1 met een 65 min/sms abbo. Ik heb vodafone inmiddels ook een bericht gestuurd via de website en kreeg er vandaag antwoord op waarin te lezen is dat ze de bestelling dus weer annuleren :(
Beste heer --,

Dank u voor uw bericht over uw geannuleerde bestelling.

Zojuist heb ik uw gegevens bekeken. Onlangs heeft u inderdaad op vodafone.nl een Nokia Lumia 820 besteld. Helaas werd deze telefoon voor een onjuiste prijs op de website aangeboden. In plaats van een eenmalige bijbetaling van €394,99, werd het toestel namelijk voor € 0,- aangeboden in combinatie met een 1-jarig abonnement. Dit is ver onder de werkelijke waarde van dit Nokia toestel, welke op de pagina van toestel informatie werd weergegeven.

Wij betreuren deze vergissing. Omdat het onmiskenbaar was dat hier sprake is van een onjuiste prijs en u ook redelijkerwijs had moeten kunnen begrijpen dat het hier een vergissing betrof, hebben wij uw bestelling geannuleerd. Zoals ook is aangegeven in onze disclaimer (http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/pdf/disclaimer.pdf), zijn wij voor de gevolgen van deze schrijffout niet aansprakelijk.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
--
Vodafone Klantenservice
Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Let op:
De eerstvolgende die het nodig vindt de boel te verstieren kan op een ban rekenen en als het niveau niet omhoog gaat dan gaat dit topic op slot.

Zie je iets wat niet door de beugel kan? Maak dan een TR aan en ga er niet op in.

Reageer on-topic en alleen als je wat zinnigs heb toe te voegen. Ook simpele "ik heb 'm ook besteld" reacties zijn dus ongewenst. Eventueel kan je je betrokkenheid melden via het formulier in HomePlayer in "Nokia Lumia 820 Vodafone".