Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
migros schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:27:
Echt een l*lkoek verhaal van VF, maar er iets tegen doen wordt toch echt lastig aangezien er niet echt een front wordt gevormd door de bestellers. Naar mijn mening een verloren zaak. VF trouwens ook met die nieuwe abonnementsprijzen.
Je kunt vrij weinig gezamenlijk doen. De geschillencommissie doet niet aan groepsklachten. Iedereen moet dus individueel een klacht indienen. Dat is imho in dit geval ook verstandiger, omdat niet iedereen hetzelfde abonnement heeft besteld. Natuurlijk is het geen zekere zaak, maar dat is het nooit. Het gaat erom hoe overtuigd je zelf bent van je gelijk en wat je er voor over hebt om dat gelijk te behalen.

Het is pas een verloren zaak wanneer je het opgeeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik zou graag meer bevestiging van de prijs zien dan alleen dat twitterbericht. Vooral voor het goedkoopste abonnement, want dan is de rest ook gelijk aannemelijk.
^JB corrigeert zichzelf volgens mij pas een dag nadat hij het bevestigd had, dus dat ze (VF) daar waarde aan hechten vind ik wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:34
Mijn 2e bezwaar hebben ze ook al ruim 4 weken geleden ontvangen, maar nog niet gereageerd naast de ontvangstbevestiging.

Maar als het nooit de wil of intentie was van VF om te leveren, waarom word er dan medegedeeld dat de bestelling vertraagd is, 2 dagen na ontvangst van mijn 1e, digitale, bezwaar? Mag ik daar niet uit opmaken dat de levering toch door gaat? Vervolgens iedere 2 dagen weer eenbevestiging dat het langer duurt, maar dat er wel geleverd zal worden. Elke keer dat de order zo behandeld word bevestigd VF gewoon de intentie om te leveren. Sterker nog, op de 29e is mijn order bewerkt, maar bleef de status ongewijzigd. Later op de 29e is de order geannuleerd. Maar toch zaten er 4 bevestigende berichten en een week tussen mijn 1e bezwaar en de annulering. Dat is volgens mij gewoon echt een intentie tot uitlevering.

Daarnaast, zoals Freakster86 ook aangeeft, was VF al lang op de hoogte van de prijs van €0 van de telefoon. Dat zal de 15e of 16e januari zijn geweest, of nog eerder. Dat er pas de 20e gemeld is dat 't een foutje is is bedenkelijk. Waarom laten ze een prijs, die ze zelf naar €0 naar beneden bijgesteld hebben, een week op de site staan als het zo overduidelijk fout was? Hun eigen medewerkers dachten allemaal dat het klopte, dus op geen enkele wijze is het evident een verkeerde prijs.

De reactie van VF, zoals hier geplaats en door Freakster86 netjes wederom onderuitgehaald, bevat dus geen nieuwe standpunten. Ze weten bij VF dus dondersgoed dat ze onrechtmatig hebben geannuleerd. Iedereen de opgeeft hebben ze gewonnen, iedereen die doorzet daar zullen ze aan moeten leveren. Overigens heb je ook recht op een schadevergoeding als ze leveren.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:17

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb nog geen reactie op mijn brief per post. De 30 dagen zijn nog niet voorbij. Ze hebben nog ongeveer een week. Als de reactie in de lijn van de bovenstaande mails is ben ik wel aan voor een vervolg. Ik laat dit niet zo makkelijk vallen. Ze zeggen doodleuk dat ze op twitter hun fout hebben gecorrigeerd maar op het feit dat het toestel al geleverd is voor de "foute" prijs verzwijgen ze.

[ Voor 23% gewijzigd door HollovVpo1nt op 01-03-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:29
Mochten er nog wat meer voorbeelden van baggercommunicatie waardoor onduidelijkheden vanuit Vodafone ontstaaan, geef dan een gil. Dan plaats ik er wat vanuit m'n eigen communicatie met Vodafone. Genoeg voorbeelden waarin ze opeens andere beweringen doen namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Vandaag de reactie per post mogen ontvangen van VF. Inhoud is ongeveer identiek aan wat een aantal hier al hebben mogen ontvangen per mail.

Volgende stap is nu voor mij of de geschillencommisie of met een aantal tweakers een reactie opstellen aan de hand van de eerder aangehaalde tegenargumenten en die gezamelijk weer terug sturen.

Emailadres van betreffende afdeling waar de brief vandaan kwam is trouwens; backofficelegal.nl@vodafone.com

Persoonlijk zou ik graag zien dat we gezamenlijk een tegenreactie opstellen en die weer individueel aangetekend verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

Het enige argument dat we nu nog verder aan kunnen voeren bij vodafone en/of de geschillencommissie is dat vodafone in ieder geval aan één iemand geleverd heeft, namelijks Acers2k:

Acers2k in "Nokia Lumia 820 Vodafone"

Het gaat in zijn geval weliswaar om een 2 jarig abo ipv een 1 jarig abo, maar dat scheelt slechts tien euro toestelkosten als je het nu selecteert op de VF website, dus is het voor VF moeilijk te stellen dat het in het ene geval niet om een schrijffout gaat en in het andere wel.

Al met al vraag ik me af hoe sterk we staan, en denk ik dat het, zoals eerder aangegeven, lastig is om als groep actie te ondernemen.

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Algurgazan schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:50:
Het enige argument dat we nu nog verder aan kunnen voeren bij vodafone en/of de geschillencommissie is dat vodafone in ieder geval aan één iemand geleverd heeft, namelijks Acers2k:

Het gaat in zijn geval weliswaar om een 2 jarig abo ipv een 1 jarig abo, maar dat scheelt slechts tien euro toestelkosten als je het nu selecteert op de VF website, dus is het voor VF moeilijk te stellen dat het in het ene geval niet om een schrijffout gaat en in het andere wel.

Al met al vraag ik me af hoe sterk we staan, en denk ik dat het, zoals eerder aangegeven, lastig is om als groep actie te ondernemen.
En ze hebben aan mij geleverd. Quotes van de ontvangstbewijzen en de foto's daarvan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

Maar jouw abo is zo veel duurder dan het goedkoopste abo dat de meesten besteld hebben dat het geen vergelijkbare situatie is, en dus geen goed argument naar VF toe om ze tot leveren te bewegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Ik laat het erbij zitten. Dit zorgt alleen maar voor negativiteit en daar heb ik geen zin in.
Maar dat Vodafone een k*tbedrijf is, vertel ik wel aan zo veel mogelijk mensen, en met plezier.

Ik heb ondertussen de L620 besteld en ga over een paar maandjes over op Simyo, dus ik vind het best zo.

De mensen die verder stappen gaan nemen: veel succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-05 04:23
Hier nog geen reactie, maar zoals gezegd: Ik ga door tot het gaatje, en misschien daarvoorbij kijken of ze het nog lekker vinden.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proest
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-05 16:56
Iedereen gaat dus een dezelfde brief terugkrijgen waarin Vodafone enkel haar argument herhaald? Fijn, ik voel me als klant zeer serieus genomen *Kuch*.

De vraag is dat wat de vervolgstap wordt, gaan we in discussie met Vodafone dat die brieven niet eens lijkt te lezen, of gaan we vervolgstappen nemen en Vodafone voor de geschillencomissie dagen.

Dan nog, gaan we eerst een proefproces doorlopen of gaan we allemaal free-for-all naar de commissie.

Trouwens een gezamenlijke brief/reactie kunnen we natuurlijk ook gezamenlijk opstellen en vervolgens ondertekenen met alle namen+nummers. Dan hoeft niet meer iedereen apart te reageren en is de kans op een beter onderbouwd antwoord van Vodafone groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:18
vrij standaard weer allemaal....maar Vodafone probeert je gewoon af te poeieren.
heb zelf geen idee hoe nu verder.....geschillencommisie vind ik prima...maar geen idee hoe ik dit aan moet pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:14

Coldcat

HODL

proest schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:43:
Iedereen gaat dus een dezelfde brief terugkrijgen waarin Vodafone enkel haar argument herhaald? Fijn, ik voel me als klant zeer serieus genomen *Kuch*.
Tsja iedereen heeft hier zijn eigen brief geschreven *Kuch*.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Je kunt een korte brief terugsturen waarin je de argumenten kort weerlegt en Vodafone 14 dagen de tijd geeft om te reageren. En dan duidelijk vermelden dat je na die tijd naar de geschillencommissie zult stappen.

In principe is dat niet eens zo'n gek idee. Als iedereen (hoeveel zijn er nog over? ;) ) gewoon zo'n zelfde brief stuurt zal Vodafone ook inzien dat ze hier niet gemakkelijk van af zullen geraken. 20 klachten bij de geschillencommissie betekent 20 keer op komen draven met een advocaat of vertegenwoordiger. Dan kunnen ze een betere kosten/baten afweging maken. Zo'n eerste afwijzing is normaal. Gewoon het kaf van het koren scheiden. IMO de domste manier om met een consument om te gaan maar goed..

Mochten ze het hard willen spelen dan zul je inderdaad naar de geschillencommissie moeten stappen. Een klacht indienen is niet moeilijk. Op hun site kun je dat in een paar simpele stappen doen. Een klachtbrief met je eis uploaden en die vergezellen met het bewijs en de correspondentie. Gewoon individueel doen, omdat ten eerste de geschillencommissie (telecommunicatie?) geen mogelijkheid kent tot groepsklacht en ten tweede niet iedereen hetzelfde abonnement heeft gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Ik heb de brief vandaag ontvangen.
Echter wordt in de brief specifiek naar het forum van tweakers verwezen. Of was dat hier al eerder vermeld?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lluU6zQ7JOJEDB9CvTETK5cr/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SsNmqev2Vm6KhNHzu7p8in9p/full.jpg

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Zodra bij Vodafone bekend was dat het een foutieve aanbieding betrof hebben ze het aangepast stellen ze. Klopt niet, ik heb ze dinsdags geïnformeerd daarover en pas in het weekend of nog later zelfs is het aangepast.

Heeft Vodafone je daadwerkelijk geïnformeerd over de geannuleerde bestelling en de automatische bevestigingsmail ingetrokken?

Daarbij: Wat is een gelijkwaardige telefoon? Het is een volledig nieuw OS waarvoor er toen geen gelijkwaardige alternatieven waren voor de nieuwprijs van de 820 bij Vodafone. Hoe vermeld Vodafone een stuntaanbieding en waaraan zijn die te herkennen tegenover andere aanbiedingen? Dat is mij iig nog nooit duidelijk geworden.

Als de bevestigingsmail niet is ingetrokken is er volgens mij wel een overeenkomst tot stand gekomen. Het helpt ze daarbij niet dat er tig annuleringsmails en bevestigingsmails gestuurd. Dat maakt het voor de klant volledig onduidelijk wat er gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ja, allemaal leuk en aardig maar daar klopt dus niet hè. Aanbieding te mooi om waar te zijn. Zal allemaal wel, maar feit is dat dit topic op 20 januari is gestart. De "fout" was op 15 januari al opgemerkt en op 16 januari bij Vodafone gemeld. Daarna is de prijs 'aangepast' naar de prijs waarvoor de meeste mensen hier de telefoon+abo hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visser1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12-2020
Vodafone leest mee, dat is i.i.g. goed. Dan kunnen ze ook lezen dat heel veel mensen die nog bij hun zitten, vertrekken.

Tot slot is het zielig om te verwijzen naar het forum, terwijl de eigen communicatie gewoon beroerd was, hand in eigen boezem heet dat.

Succes Vodafone, jullie hadden eerst een redelijk netwerk en service, maar nu zijn jullie de Aldi onder de mobiele aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
Freakster86 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:41:
Ja, allemaal leuk en aardig maar daar klopt dus niet hè. Aanbieding te mooi om waar te zijn. Zal allemaal wel, maar feit is dat dit topic op 20 januari is gestart. De "fout" was op 15 januari al opgemerkt en op 16 januari bij Vodafone gemeld. Daarna is de prijs 'aangepast' naar de prijs waarvoor de meeste mensen hier de telefoon+abo hebben besteld.
Plus dat de aanbieding zo mooi was dat de medewerkers van Vodafone zelf ook geen twijfels geuit hebben. Als er gereageerd word als 'Het lijkt allemaal te kloppen. punt,' dan is er blijkbaar niet eens voldoende twijfel aan de juistheid om een slag om de arm te houden en te zeggen dat het even nagevraagd zal worden.

Op 16 januari is de prijs aangepast na melding, dus is er aandachtig naar gekeken denk ik dan als consument. Daarna is navraag gedaan en bevestigd dat het klopt. Als dat niet voldoende vertrouwen geeft, zijn er nog de acties uit het verleden waar aanbiedingen onder de kostprijs aangeboden zijn.
Verder is er meerdere malen uitgeleverd, dus nogmaals een bevestiging dat de prijs wel klopte.

Over gelijkwaardige telefoons; welke telefoon met vergelijkwaardige hardware, kwaliteit, OS en levenslang gratis offline navigatie kennen ze daar bij Vodafone dan? Ik ken er precies 0.

Ik heb al 2 maal bezwaar gemaakt tegen de annulering, beide keren hebben ze deze ontvangen, maar nog steeds heb ik geen inhoudelijke reactie ontvangen. Let wel, dit is al week 7 na mijn 1e bezwaar en week 5 na mijn 2e bezwaar. Als ik de manager was bij Vodafone die verantwoordelijk is voor klantcontact zou ik me diep schamen elke keer als ik moest vertellen wat mijn functie was. Dit betekend namelijk dat er geen geschikt systeem is om klantcontact te escaleren na een bepaalde termijn of, nog erger, het is bewust wangedrag en reden voor ontslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

Heb vandaag ook een reactie in de brievenbus gehad, dezelfde als funk-e... Ik denk dat ik het er ook niet bij laat zitten.. Morgen maar eens beraden over verdere actie, eerst nog een reactie naar VF of gelijk naar de geschillencommissie..
Freakster86 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:41:
De "fout" was op 15 januari al opgemerkt en op 16 januari bij Vodafone gemeld. Daarna is de prijs 'aangepast' naar de prijs waarvoor de meeste mensen hier de telefoon+abo hebben besteld.
Dit gedeelte heb ik nog steeds vragen over. Wat hebben ze wanneeer precies aangepast dan? Welke prijzen stonden er voor en welke na deze aanpassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

Ik haal daar geen latere aanpassing uit? Hooguit dat het toestel op dat moment niet goed toegankelijk was op de VFsite. 2 uur later meldt iemand al dat hij/zij het toestel met het goedkoopste abo besteld heeft:

kippengaas in "Nokia Lumia 820 - prijzen en levertijdentopic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Insert12 in "Nokia Lumia 820 - prijzen en levertijdentopic"
En de post van Pinokkia eronder. Haar broer had 'eergisteren' gebeld, dat is 15 januari dus, en toen was alles goed volgens Vodafone. Ik zou zweren dat ik ook had gelezen dat iemand de 15e had gebeld en ze op de 16e de prijzen gedeeltelijk hadden aangepast. Kan dit echter niet terug vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Ik ben er ook voor om toch vodafone een 2de brief te sturen met de harde kern hier en hierin duidelijk naar voren laten komen dat als er binnen 2 weken niet reageerd wordt er naar de geschillen commisie gestapt wordt. Misschien kunnen we die wel namens ons allemaal doen aangezien vodafone hier toch meeleest maakt het ook niet meer uit of ze 20x dezelfde brief krijgen en 20x hetzelfde antwoord geven.

Ik zal vanavond eens een concept brief opstellen en deze met jullie delen, daarna zullen er punten worden aangevuld die jullie aandragen en denken dat onderstreept moeten worden, Deze brief zal ik daarna door 2 instanties laten controlleren en daarna opsturen. Iedereen is natuurlijk vrij om het zelfde te doen.

Even een vraag van mijn kant: Heeft iemand al contact gehad met arnoud engelfriet sinds de reactie van de brief? Ik geloof namelijk dat hij ons wilde helpen als vodafone besloot niet te leveren.

[ Voor 7% gewijzigd door boombes op 06-03-2013 11:38 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Freakster86 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 00:40:
Insert12 in "Nokia Lumia 820 - prijzen en levertijdentopic"
En de post van Pinokkia eronder. Haar broer had 'eergisteren' gebeld, dat is 15 januari dus, en toen was alles goed volgens Vodafone. Ik zou zweren dat ik ook had gelezen dat iemand de 15e had gebeld en ze op de 16e de prijzen gedeeltelijk hadden aangepast. Kan dit echter niet terug vinden...
Ik denk dat je mijn post op 20 januari in dit topic bedoelt:
Insert12 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:45:
Ik ben benieuwd wat Vodafone gaat doen hier aan.

Dinsdag heb ik ze gebeld met de vraag of het wel klopte, want toen stond er nog dat het 31.88 per maand was voor het Vodafone Altijd BSW 42.50. De vrouw aan de telefoon meldde me dat het niet klopte dat het toestel gratis was, maar dat er nog €70 bijbetaald diende te worden.

's Avonds stond er op de website dat datzelfde abonnement het eerste jaar 21.25 zou kosten en het tweede jaar 42.50. Daarop heb ik hem besteld, de prijzen waren immers veranderd dus ik nam aan dat het zou kloppen.

Vrijdags heb ik ze gebeld waar het toestel bleef, want levering vind binnen twee dagen plaats volgens hun website. Toestel was ineens niet meer op voorraad, maar dat kon ieder moment veranderen en 'misschien heeft u hem morgen al wel'.

Zaterdag nog maar een keer gebeld. Het toestel was op voorraad en morgenochtend wordt het naar me verstuurd, waarop ik hem dinsdag of uiterlijk woensdag zal ontvangen.

Al die keren is me niet verteld dat het een fout was, dus ik ga er nog gewoon vanuit dat ze leveren. Ook heb ik nog geen mail ofzo gehad, dus officieel heb ik nog niets van ze gehoord.
De maandbedragen van 21.25 en 42.50 per maand waren volgens de toen geldende actie van 50% korting en een intenetbundel van 4GB. Ook al heb ik niet het goedkoopste abonnement genomen, ze hebben wel laten zien dat ze de intentie hadden om te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

boombes schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:37:
Ik ben er ook voor om toch vodafone een 2de brief te sturen met de harde kern hier en hierin duidelijk naar voren laten komen dat als er binnen 2 weken niet reageerd wordt er naar de geschillen commisie gestapt wordt. Misschien kunnen we die wel namens ons allemaal doen aangezien vodafone hier toch meeleest maakt het ook niet meer uit of ze 20x dezelfde brief krijgen en 20x hetzelfde antwoord geven.

Ik zal vanavond eens een concept brief opstellen en deze met jullie delen, daarna zullen er punten worden aangevuld die jullie aandragen en denken dat onderstreept moeten worden, Deze brief zal ik daarna door 2 instanties laten controlleren en daarna opsturen. Iedereen is natuurlijk vrij om het zelfde te doen.

Even een vraag van mijn kant: Heeft iemand al contact gehad met arnoud engelfriet sinds de reactie van de brief? Ik geloof namelijk dat hij ons wilde helpen als vodafone besloot niet te leveren.
Prima. Ik zie hem graag tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:27
Effe wil ik inhaken op dit gehele gedoe. Lees op de post van mij die eerder gepost is. Daar leest iedereen overheen!
pinokkia schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:22:
Ik val nu echt van mijn stoel, want ik heb een creditnota inderdaad gekregen bij de abonnement bel/sms 65 1 jaar icm nokia lumia 820 voor €0. Alleen heb ik allang op 12-2-2013 Dynalogic de opdracht gegeven om de boel te annuleren. (Dus geen aflever-afspraak. Maar annulering!)

Bestelling is gedaan op 21-1-2013 en geannuleerd op 12-2-2013 wegens het volhouden vanuit vodafone: U krijgt GEEN CREDITNOTA en de arrogantie van vodafone.

Nu nog mijn vodafone rekening in orde maken, want ze hebben me gewoon aangesloten terwijl ik NOOIT getekend heb. Zie al mijn reacties/posts
Dus met andere woorden: Ik zou wel degelijk de nokia Lumia 820 gratis krijgen. Alleen moest ik €394,99 vooruit betalen en via credit rekening terug krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door pinokkia op 06-03-2013 13:26 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Brief was niet goed genoeg, eerste draft. Deze reactie mag verwijderd worden

[ Voor 97% gewijzigd door boombes op 11-03-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
boombes schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:51:
Let op mensen het gaat om een zeer ruwe eerste versie omdat ik er waarschijnlijk vanavond niet aan toe kom. Eigenlijk herhaal ik het standpunt 2x en druk ik ze nog een keer met de neus op de feiten die van hun kant verkeerd zijn gegaan.
(heb zelfs geen tijd gehad om spelling / taal fouten eruit te halen)
Contact gegevens:
Bestelnummer:
Ect.:

In uw brief van (datum) stelt u dat er geen gerechtvaardigd vertrouwen kan zijn omdat er een onjuiste prijs op de website stond echter gaat u hiermee voorbij aan het feit dat zelfs vodafone medewerkers dachten dat deze prijs correct was. Om uw stelling correct te laten zijn heeft een “gemiddelde” consument dus meer kennis nodig dan uw eigen mederwerkers. Dit lijkt mijn geen werkelijke situatie. Om deze stelling kracht bij te zetten is eventueel schrifelijk en audio- bewijs aanwezig.
Hierdoor is in mijn ogen dus een duidelijk bindende verkoopsovereenkomst tot stand gekomen die vanuit uw kant ook meerdere malen bevestigd is, zie opdracht bevestiging, wijzigingen in leverdatum en updates m.b.t. leverdatum. Hier kan eventueel in overleg ook bewijs van geleverd worden.

Verder geeft u aan dat de website is aangepast na de juiste prijzen. Echter was deze “prijsfout” bij u al 6 dagen bekent en in deze tijd zijn de prijsen ge-update echter de telefoons bleven gratis. Hieruit is op te maken dat de prijzen klopte. In de tussenliggende tijd, van 6 dagen zijn er zelfs telefoons uitgeleverd!
Hierdoor mag ervan uit gegaan worden dat de intentie tot levering er ook is.

U stelt verder dat prijzen van gelijkwaardige telefoons in combinatie met het gekozen abbonement beduidend hoger zijn, hier gaat u voorbij aan het feit dat het uw eigen medewerkers niet opviel en hiermee dus ook voor de gewone consument niet te begrijpen is wat een gelijkwaardige telefoon is aangezien de nokia lumia 820 een uniek toestel en er weinig tot geen vergelijkingsmateriaal is.

Bij deze sommeer ik u dan ook om zo snel als mogelijk de telefoon uit te leveren en niet later dan 2 weken op deze brief te reageren.
Mocht er binnen 2 weken niet inhoudelijk gereageerd zijn zullen er stappen ondernomen worden richting de geschillencommisie.

Hoogachtend,
(Naam)
Er staan wat fouten in, hier een aantal:
mederwerkers
Dit lijkt mijn
schrifelijk en audio- bewijs
verkoopsovereenkomst
abbonement
prijsen
bekent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Als het goed is heb ik de foutjes aangepast :)

Laat even weten wat de rest ervan vindt, moeten er nog andere dingen in?
Of is iets niet duidelijk :)
Discussie is welkom natuurlijk

Edit: Vanavond is er gewerkt aan een nieuwe versie. Na wat tekstuele aanpassingen zal ik hem morgen hier posten. En graag had ik er dan feedback op gehad. Deze versie is ook al naar de 2 mensen verstuurd die hem inhoudelijk na zullen kijken (dus niet op spelfouten / taal fouten)

[ Voor 43% gewijzigd door boombes op 09-03-2013 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Bij deze de nieuwe versie:
Geachte heer, mevrouw,

In uw brief van (datum) reageert u op mijn aangetekende brief van (datum). Er staan echter een aantal punten in uw brief waar ik het niet mee eens ben. In deze brief weerleg ik uw standpunten en spreek ik de hoop uit dat u wat inhoudelijker reageert.

U schrijft in uw brief over dat er geen gerechtvaardigd vertrouwen kan zijn, omdat er een onjuiste prijs op uw website stond. Hiermee gaat u echter voorbij aan het feit dat enkele vodafone-medewerkers dachten dat deze prijs correct was. Dat de werknemer een dag later aangeeft dat de prijs niet juist is, doet niet af aan het feit dat zelfs de medewerker dacht dat de prijs klopte. Hoe moet een consument weten dat de prijs onjuist is, als zelfs de medewerker van uw bedrijf aangeeft dat het lijkt te kloppen?

Verder wil ik u er nogmaals op wijzen dat deze “aanbieding” al vanaf 15 januari 2013 op uw website stond. Pas na 5 dagen, dus op 20 januari 2013, haalt u deze aanbieding van uw site af. Dit terwijl er geïntresseerden hebben gebeld om te vragen of deze aanbieding klopte. Hierdoor had u al in een vroeg stadium geweten dat er een foutieve prijs op uw site stond. U had eerder moeten ingrijpen en eerder deze aanbieding van uw site moeten afhalen. Dat deze aanbieding vijf dagen op uw site staat, bevestigt alleen maar aan de consument dat de prijs klopt. U kunt namelijk niet verwachten van een consument dat deze weet dat de prijs fout is, als deze prijs na vijf dagen nog op uw site vermeld wordt.

Verder staat er in uw brief te lezen dat u de bevestigingsmail heeft ingetrokken. Ik wil u erop wijzen dat ik nooit een bericht heb ontvangen waarin stond dat de bevestigingsmail werd ingetrokken. Wel heb ik een annuleringsmail van u gehad, waarna twee dagen later een weer een e-mail volgde, waarin stond te lezen dat het toestel niet op voorraad was maar dat het toestel geleverd werd zodra het weer op voorraad was. Deze e-mail is zelfs meerdere malen verstuurd. Hoe wilt een consument hieruit opmaken dat uw annuleringsmail goed verstuurd is?

In uw laatste brief rept u met geen woord over uw disclaimer die op uw site vermeld staat. Aangezien ik in mijn vorige brief al heb aangegeven waarom deze disclaimer niet geldig zou zijn, stel ik hiermee vast dat u ook van mening bent dat de disclaimer niet opgaat in deze situatie. Tenslotte geldt dat als men het niet weerspreekt, dat het als een vaststaand feit mag worden aangemerkt.

U heeft in uw brief erover dat er geen sprake was van een stuntaanbieding, anders had dit er duidelijk bijgestaan. Dit stond inderdaad niet op de site vermeld, maar er stond wel op site dat het vanwege het winterweer ging om een topaanbieding, de Nokia Lumia 820. Wat is het verschil dan tussen een topaanbieding en een stuntaanbieding? Ik ben van mening dat de consument dit hieruit niet kan opmaken en dus ervan uit mocht gaan dat de prijs klopt.
Uw brief vermeldt ook dat er sprake is dat er onvolledige informatie gegeven is op het forum van Tweakers. Ook al zou ik gebruik hebben gemaakt van dit forum, dit verandert niets aan deze situatie. U heeft diverse zaken verzuimd en nu bent u verplicht om te leveren.

Als laatste wil ik u sommeren om de telefoon zo snel mogelijk te leveren.
U krijgt twee weken de tijd om de telefoon te leveren of inhoudelijk op deze brief te reageren. Mocht ik binnen twee weken geen reactie hebben, dan zijn verdere juridische stappen onvermijdelijk.

Hoogachtend,
(Naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Nette brief hoor. Ik ga hem versturen als meerdere mensen zich hierbij aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Snoop schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:31:
Nette brief hoor. Ik ga hem versturen als meerdere mensen zich hierbij aansluiten.
ik ga hem ook versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Wacht even met versturen. Hij wordt begin volgende week op het griffie in plaats xx in nederland gecontroleerd door 2 personen :) Even kijken of het juridisch ook een beetje goed in elkaar zit :)

[ Voor 5% gewijzigd door boombes op 09-03-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
boombes schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:49:
Bij deze de nieuwe versie:
Geachte heer, mevrouw,

In uw brief van (datum) reageert u op mijn aangetekende brief van (datum). Er staan echter een aantal punten in uw brief waar ik het niet mee eens ben. In deze brief weerleg ik uw standpunten en spreek ik de hoop uit dat u wat inhoudelijker reageert.

In deze brief reageer ik op de standpunten waar ik het niet mee eens ben.

U schrijft in uw brief over dat er geen gerechtvaardigd vertrouwen kan zijn, omdat er een onjuiste prijs op uw website stond. Hiermee gaat u echter voorbij aan het feit dat enkele vodafone-medewerkers dachten dat deze prijs correct was. Dat de werknemer een dag later aangeeft dat de prijs niet juist is, doet niet af aan het feit dat zelfs de medewerker dacht dat de prijs klopte. Hoe moet een consument weten dat de prijs onjuist is, als zelfs de medewerker van uw bedrijf aangeeft dat het lijkt te kloppen?

Vage alinea. Dit lijkt me beter: In uw brief schrijft u dat er geen sprake kan zijn van gerechtvaardigd vertrouwen, omdat er volgens Vodafone een onjuiste prijs werd vermeld op de website. Medewerkers van Vodafone hebben echter telefonisch bevestigd dat de aanbieding wel degelijk klopte. Voor een consument is dit een bevestiging van de juistheid van de aanbieding, waardoor er sprake is van gerechtvaardigd vertrouwen.

Verder wil ik u er nogmaals op wijzen dat deze “aanbieding” al vanaf 15 januari 2013 op uw website stond. Pas na 5 dagen, dus op 20 januari 2013, haalt u deze aanbieding van uw site af. Dit terwijl er geïntresseerden hebben gebeld om te vragen of deze aanbieding klopte. Hierdoor had u al in een vroeg stadium geweten dat er een foutieve prijs op uw site stond. U had eerder moeten ingrijpen en eerder deze aanbieding van uw site moeten afhalen. Dat deze aanbieding vijf dagen op uw site staat, bevestigt alleen maar aan de consument dat de prijs klopt. U kunt namelijk niet verwachten van een consument dat deze weet dat de prijs fout is, als deze prijs na vijf dagen nog op uw site vermeld wordt.

In uw brief geeft u aan dat Vodafone de prijs heeft aangepast nadat bekend werd dat er sprake zou zijn van een foutieve prijs. Dit klopt niet. De aanbieding stond op 15 januari 2013 al op uw website en Vodafone is diezelfde dag telefonisch benaderd door consumenten die vragen hadden over de juistheid van deze aanbieding. Vodafone heeft echter pas op 20 januari 2013 de prijs gewijzigd. Vodafone heeft de aanbieding vijf dagen op haar website laten staan en pas erg laat ingegrepen.

Verder staat er in uw brief te lezen dat u de bevestigingsmail heeft ingetrokken. Ik wil u erop wijzen dat ik nooit een bericht heb ontvangen waarin stond dat de bevestigingsmail werd ingetrokken. Wel heb ik een annuleringsmail van u gehad, waarna twee dagen later een weer een e-mail volgde, waarin stond te lezen dat het toestel niet op voorraad was maar dat het toestel geleverd werd zodra het weer op voorraad was. Deze e-mail is zelfs meerdere malen verstuurd. Hoe wilt een consument hieruit opmaken dat uw annuleringsmail goed verstuurd is?

De communicatie vanuit Vodafone verliep na bestelling niet erg soepel. Er werden meerdere orderbevestiging verstuurd per mail en er werden ook meerdere e-mails gestuurd waarin de order geannuleerd werd. Vodafone heeft echter geen e-mail gestuurd waarin de orderbevestiging werd ingetrokken. Twee dagen na de laatste annulering heb ik een e-mail ontvangen waarin stond te lezen dat het toestel niet op voorraad was, maar dat het toestel geleverd zou worden wanneer er weer voorraad zou zijn. Deze e-mail heb ik meer dan één keer ontvangen. Van annulering van de order kan dus geen sprake zijn.

In uw laatste brief rept u met geen woord over uw disclaimer die op uw site vermeld staat. Aangezien ik in mijn vorige brief al heb aangegeven waarom deze disclaimer niet geldig zou zijn, stel ik hiermee vast dat u ook van mening bent dat de disclaimer niet opgaat in deze situatie. Tenslotte geldt dat als men het niet weerspreekt, dat het als een vaststaand feit mag worden aangemerkt.

U heeft in uw brief erover dat er geen sprake was van een stuntaanbieding, anders had dit er duidelijk bijgestaan. Dit stond inderdaad niet op de site vermeld, maar er stond wel op site dat het vanwege het winterweer ging om een topaanbieding, de Nokia Lumia 820. Wat is het verschil dan tussen een topaanbieding en een stuntaanbieding? Ik ben van mening dat de consument dit hieruit niet kan opmaken en dus ervan uit mocht gaan dat de prijs klopt.

Volgens uw brief was er geen sprake van een stunt-aanbieding, omdat dit er anders duidelijk bij werd vermeld. Dit werd er inderdaad niet bij vermeld, maar op uw website werd wel vermeld dat het bij de Nokia Lumia 820 ging om een topaanbieding. Hieruit kan geconcludeerd worden dat er wel degelijk sprake is van een aanbieding. Als gemiddeld geïnformeerde consument ben ik er dus van uit gegaan dat de prijs juist was.

Uw brief vermeldt ook dat er sprake is dat er onvolledige informatie gegeven is op het forum van Tweakers. Ook al zou ik gebruik hebben gemaakt van dit forum, dit verandert niets aan deze situatie. U heeft diverse zaken verzuimd en nu bent u verplicht om te leveren.

Deze alinea zou ik weg laten.

Als laatste wil ik u sommeren om de telefoon zo snel mogelijk te leveren.
U krijgt twee weken de tijd om de telefoon te leveren of inhoudelijk op deze brief te reageren. Mocht ik binnen twee weken geen reactie hebben, dan zijn verdere juridische stappen onvermijdelijk.

Uit bovenstaande informatie blijkt dat Vodafone niet aan haar leveringsplicht heeft voldaan. Ik verwacht dan ook dat Vodafone alsnog tot levering over gaat. Mocht ik binnen twee weken na dagtekening geen reactie hebben ontvangen, zijn verder juridische stappen onvermijdelijk.

Hoogachtend,
(Naam)
Dikgedrukte zijn dingen die ik persoonlijk wat beter vind staan. Echter heb ik nauwelijks juridische kennis, dus wat je er mee doet moet je zelf maar zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
boombes schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:22:
Wacht even met versturen. Hij wordt begin volgende week op het griffie in plaats xx in nederland gecontroleerd door 2 personen :) Even kijken of het juridisch ook een beetje goed in elkaar zit :)
Is helemaal prima! Het ziet er in mijn ogen al erg goed uit maar zoals de meesten hier ben ik geen jurist. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zodra hij gecheckt is zal ik hem versturen. Misschien handig om af te stemmen aan wie we hem versturen. Mijn brief van Vodafone had als afzender Harry Odenhoven, Directeur klantenservice Vodafone Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Laatst online: 31-05 09:21

tijmeng

Panasonic 7J

Ik heb hier nog steeds geen reactie van VF. Ben een verlenger, hetgeen het iets gecompliceerder maakt (zeker omdat ze ook pieken afschrijven). Het abonnement waarmee ik verleng was vorig jaar afgesloten met een soortgelijke aanbieding, dus hun onredelijke prijs verhaal gaat niet op... ben benieuwd welk verhaal ik krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesie50
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-08-2022
Ik wil de brief ook versturen (of gezamenlijk versturen met mijn naam erbij / mijn voorkeur), alleen staan er nog 2 foutjes in:
Namelijk zijn het geïnteresseerden ipv geintresseerden, en staat er
"Wel heb ik een annuleringsmail van u gehad, waarna twee dagen later een weer een e-mail volgde, daar moet staan (volgens mij)
Wel heb ik een annuleringsmail van u gehad, waarna twee dagen later er weer een e-mail volgde,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Iedereen moet er wel op letten dat elk bewijs dat je noemt ook daadwerkelijk in jouw bezit is. Ik kan me zo voorstellen dat de ontvangen e-mails per persoon in een andere volgorde ontvangen kunnen zijn.
Ook beweringen van data waarop een en ander op de vodafone site stond moet je met een bewijs kunnen aantonen.
Audiobewijs heeft ook niet iedereen, maar dat is uit de brief nu, zie ik.

Ik neem aan dat een geschillencommissie net zo werkt als een rechter, die kijken naar bewezen feiten.

Ik heb zelf nog geen brief van VF ontvangen, maar die zal wel hetzelfde zijn als de rest. Mooi dat ze zelf bevestigen dat de VF medewerker het ook in eerste instantie fout had. Dan is de zogenaamde "fout" blijkbaar niet zo onmiskenbaar als dat ze ons willen wijsmaken.

Zijn er nog mensen die hun rechtsbijstand gaan inschakelen? Daarvoor geldt een drempel van 200 euro bij mijn verzekering. Dat wordt in dit geval makkelijk gehaald, omdat ze nu 400 euro vragen voor de telefoon, in plaats van 0 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Dit is de nagekeken versie. De laatste alinea is vooral veranderd aangezien de toon de dwingend zou zijn, zou vodafone kunnen besluiten om helemaal geen handreiking meer te doen om tot een oplossing te komen die voor beide partijen aanvaardbaar is.

Hier komt die dan:
(Contact gegevens hier
incl ordernummer e.d.)

Geachte heer, mevrouw,

In uw brief van (datum) reageert u op mijn aangetekende brief van (datum). Er staat echter een aantal punten in uw brief waar ik het niet mee eens ben. In deze brief weerleg ik uw standpunten en spreek ik de hoop uit dat u wat inhoudelijker reageert.

U schrijft in uw brief dat er geen gerechtvaardigd vertrouwen kan zijn omdat er een onjuiste prijs op uw website stond. Hiermee gaat u echter voorbij aan het feit dat enkele Vodafone-medewerkers dachten dat deze prijs correct was. Dat de werknemer een dag later via twitter aangeeft dat de prijs toch niet juist is, doet niet af aan het feit dat zelfs de medewerker dacht dat de prijs klopte. Hoe moet een consument weten dat de prijs onjuist is, als zelfs de medewerker van uw bedrijf aangeeft dat het lijkt te kloppen? Bovendien is de prijs niet dermate laag, dat evident was dat het hier om een verschrijving of fout ging.

Verder wil ik u er nogmaals op wijzen dat deze aanbieding al vanaf 15 januari 2013 op uw website stond. Pas na 5 dagen, dus op 20 januari 2013, haalt u deze aanbieding van uw site af. Dit terwijl er geïnteresseerden hebben gebeld om te vragen of deze aanbieding klopte. Hierdoor wist u direct dat er een foutieve prijs op uw site stond. U had eerder moeten ingrijpen en eerder deze aanbieding van uw site moeten afhalen. Dat deze aanbieding vijf dagen op uw site staat, bevestigt alleen maar dat de prijs klopt. U kunt namelijk niet verwachten van een consument dat deze weet dat de prijs fout is, als deze prijs na vijf dagen nog op uw site vermeld wordt.

Verder staat er in uw brief te lezen dat u de bevestigingsmail heeft ingetrokken. Ik wil u erop wijzen dat ik nooit een bericht heb mogen ontvangen waarin stond dat de bevestigingsmail werd ingetrokken. Wel heb ik een annuleringsmail van u gehad. Waarna twee dagen later weer een e-mail volgde, waarin stond te lezen dat het toestel niet op voorraad was, maar dat het toestel geleverd werd zodra het weer op voorraad was. Deze e-mail is zelfs meerdere malen verstuurd. Ik ging er dan ook vanuit dat het toestel geleverd zou worden.

Alles overwegend ben ik van mening dat uw handelswijze niet de schoonheidsprijs verdient. Hierboven heb ik u reeds uiteengezet dat wij een (juridisch geldige) overeenkomst zijn aangegaan. Uit hoofde van die overeenkomst dient u het toestel te leveren. Ik verzoek, en voor zover nodig, sommeer ik u om het toestel alsnog binnen twee weken na heden te leveren. Indien u hieraan geen gehoor geeft, zal ik verdere juridische stappen nemen. Ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.

Hoogachtend,
(Naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank voor de moeite!

Voordat men deze brief gaat versturen check hem wel even op wat kleine schoonheidsfoutjes die ik her en der ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Anoniem: 93986 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:20:
Dank voor de moeite!

Voordat men deze brief gaat versturen check hem wel even op wat kleine schoonheidsfoutjes die ik her en der ben tegengekomen.
Zou je anders zo vriendelijk willen zijn om deze schoonheidsfoutjes met ons te delen want dan pas ik hem nog 1x aan en dan hebben we gewoon een goede brief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prima, ogenblik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

de argumentatie die in deze brief wordt aangehaald heb ik al in mn eerste brief verwerkt omdat ik wel verwachtte dat VF met een soortgelijke reactie zou komen. Heb daar tot op heden nog geen respons op (VF heeft tot 13 maart)...... Zou mijn bevindingen dan delen als ik hun reactie binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geachte heer, mevrouw,

U schrijft in uw brief over dat er geen gerechtvaardigd vertrouwen kan zijn omdat er een onjuiste prijs op uw website stond. Hiermee gaat u echter voorbij aan het feit dat enkele Vodafone-medewerkers dachten dat deze prijs correct was. Dat de werknemer een dag later via twitter aangeeft dat de prijs toch niet juist is, doet niet af aan het feit dat zelfs de medewerker dacht dat de prijs klopte. Hoe moet een consument weten dat de prijs onjuist is, als zelfs de medewerker van uw bedrijf aangeeft dat het lijkt te kloppen? Bovendien is de prijs niet dermate laag, dat evident was dat het hier om een verschrijving of fout ging.

Verder wil ik u er nogmaals op wijzen dat deze aanbieding al vanaf 15 januari 2013 op uw website stond. Pas na 5 dagen, dus op 20 januari 2013, haalt u deze aanbieding van uw site af. Dit terwijl er geïnteresseerden hebben gebeld om te vragen of deze aanbieding klopte. Hierdoor wist u direct dat er een foutieve prijs op uw site stond. U had eerder moeten ingrijpen en eerder deze aanbieding van uw site moeten afhalen. Dat deze aanbieding vijf dagen op uw site staat, bevestigt alleen maar dat de prijs klopt. U kunt namelijk niet verwachten van een consument dat deze weet dat de prijs fout is, als deze prijs na vijf dagen nog op uw site vermeld wordt.

Verder staat er in uw brief te lezen dat u de bevestigingsmail heeft ingetrokken. Ik wil u erop wijzen dat ik nooit een bericht heb mogen ontvangen waarin stond dat de bevestigingsmail werd ingetrokken. Wel heb ik een annuleringsmail van u gehad. Waarna twee dagen later een weer een e-mail volgde, waarin stond te lezen dat het toestel niet op voorraad was, maar dat het toestel geleverd werd zodra het weer op voorraad was. Deze e-mail is zelfs meerdere malen verstuurd. Ik ging er dan ook vanuit dat het toestel geleverd zou worden.

Alles overwegend ben ik van mening dat uw handelswijze niet de schoonheidsprijs verdient. Hierboven heb ik u reeds uiteengezet dat wij een (juridisch geldige) overeenkomst zijn aangegaan. Uit hoofde van die overeenkomst dient u het toestel te leveren. Ik verzoek, en voor zover nodig, sommeer ik u om het toestel alsnog binnen twee weken na heden te leveren. Indien u hieraan geen gehoor geeft, zal ik verdere juridische stappen nemen. Ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.

Hoogachtend,
(Naam)

Dit is wat ik zo snel kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Anoniem: 93986 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:50:
Geachte heer, mevrouw,

<knip>Er staan echter een aantal punten in uw brief waar ik het niet mee eens ben.
<knip>
Staat is ook goed. Hier staat ook uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

Ik denk dat het een goed idee is om ook de twee hier bekende leveringen in de brief mee te nemen.

en

Dewaterweg in "Nokia Lumia 820 Vodafone"

Allebei het goedkoopste abo, eentje 2 jarig, een 1 jarig. Beide overigens met verkeerde postcode in het VF adres, maar ik denk eerder allebei echt dan allebei geshopt.. (na contact met beide users)

[ Voor 3% gewijzigd door Algurgazan op 11-03-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-05 23:00

RobertowNL

For your gear!

Brieven zien er netjes uit. Zeker nog een keer 2 euro porto waard voordat we er 50 euro tegen aan gooien.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Vandaag ook de standaard brief ontvangen. Binnenkort maar eens een tweede brief op de post doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Vodafone heeft bij mij alweer geantwoord. Ik had dezelfde brief gekregen als jullie en daar dit op gereageerd:
Wat gaat er nu gebeuren? Ik heb de telefoon al een maand in gebruik namelijk.
Stuurt Vodafone dit terug:
Beste heer,

Naar aanleiding van uw e-mail hebben wij navraag gedaan of wij hierin nog iets voor u kunnen betekenen.

Vodafone heeft nooit de intentie gehad om de telefoon voor deze prijs aan te bieden. Het was onmiskenbaar een onjuiste prijs en de levering had niet mogen plaatsvinden.
Echter, geheel vanuit het oogpunt van service zullen wij de situatie zo laten.

Met vriendelijke groet,

Chantal
Vodafone 24/7 Web Crew
Nou, wat een briljante service na al het gezeik, het eerst afhandelen van de klacht en hem daarna weer openen. Falers :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
De brief is hier ook binnen, standaard verhaal.
Ik heb om 18:15 besteld, maar om 12:39 was al de rectificatie van de twittermedewerker (beide op de 20ste).
Verder heb ik geen bewijs van de prijs, dus denk ik dat ik er zo niet goed voor sta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

hier nog geen reactie van VF, de door hun gestelde 30 dagen zijn voorbij...

Kwacht tot maandag, dan maar direct naar de geschillencommissie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

en brief is binnen:

"Gezien het voorgaande is er geen overeenkomst tot stand gekomen en Vodafone gaat daarom ook niet uit tot het uitleveren van uw bestelling"

1 zin later:

"Mocht u het abonnement met het mobiele nummer 06xxxxxxxx alsnog willen annuleren dan vernemen wij dit graag."

Gaat hier om een verlenging.. Indien er geen overeenkomst is door falen van VF, dan is er neem ik aan ook geen abonnements verlenging. Wel de lusten (abonnement afschrijven), niet de lasten (820 leveren) voor VF. Ze maken het zo wel erg bont.

Had mn abonnement vorig jaar al opgezegd per 27 maart, iets wat teniet is gedaan door deze bestelling. VF zat fout, erkennen ze zelf, maar verlengen dus wel doodleuk mn abonnement. Er gaat dus een brief uit dat ze ook alles terug draaien (en niet alleen de 820 niet willen leveren). Indien er na 27 maart nog pieken worden afgeschreven dan zien we elkaar bij de Geschillencommissie. Kijken wat die er van zegt van het wel abonnement afschrijven, maar geen telefoon leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Allen, ik heb vrijdag ook de brief van Vodafone gehad. Zou het nog zin hebben om een 2e brief te sturen?
Ik heb zelf m`n twijfels erover.

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Heb mijn brief nog even aangepast hij gaat vanmiddag op de post. Zijn er mensen die hem al verstuurd hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog niet. 1 dezer dagen gaat hij de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Laatst online: 17:30
Vechten tegen de bierkaai _/-\o_

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
En ondertussen heeft Vodafone nog steeds niet gereageerd op mijn 2e bezwaar. De dagtekening daarvan is overigens al ruim meer dan 45 dagen geleden ondertussen. De dagtekening van de ontvangstbevestiging is ook al meer dan 35 dagen geleden geleden. Dan neem ik aan dat als ik een brief krijg, daar andere punten in staan dan de zaken die hier al voorbij zijn gekomen. Als dat niet zo is, dan getuigd dit van zeer onprofessioneel gedrag en nalatigheid. Dat zal ook meewegen in een zitting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

@boombes: Wat heb je aangepast? Kan je de nieuwe versie hier ook posten?

[ Voor 7% gewijzigd door rud op 18-03-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
origineel aangepast hierboven op de pagina. heb alleen die kleine dingetjes verwerkt die er ook al bij staan (in de post eronder). Dus niks nieuws gewoon verwerken van oude opmerkingen

[ Voor 10% gewijzigd door boombes op 19-03-2013 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren de brief verstuurd. Niet aangetekend. Zal wel weer een dag of 30 duren schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb nog geen brief gestuurd, ik wachtte op een duidelijke zet. Na de wanpreststie van Vodafone bij Kassa is deze mij duidelijke: gewoon doorzetten. Ik ga ze weer een brief sturen en als ze niet toegeven wordt het geschillencommissie. Er zat bij uitzending van Kassa iemand van de consumentenbond die de contracten van Vodafone wettelijk nietig verklaarde, en de vertegenwoordiger van Vodafone had nog het lef om te zeggen dat ze van mening zijn dat de contracten wel rechtsgeldig zijn. Klinkt bekend, niet? Dus voor de twijfelaars onder ons, zet aub door. Blijkbaar geldt de wet niet voor Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 21:32

Leejow(saait)

Blater

HollovVpo1nt schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:12:
Ik heb nog geen brief gestuurd, ik wachtte op een duidelijke zet. Na de wanpreststie van Vodafone bij Kassa is deze mij duidelijke: gewoon doorzetten. Ik ga ze weer een brief sturen en als ze niet toegeven wordt het geschillencommissie. Er zat bij uitzending van Kassa iemand van de consumentenbond die de contracten van Vodafone wettelijk nietig verklaarde, en de vertegenwoordiger van Vodafone had nog het lef om te zeggen dat ze van mening zijn dat de contracten wel rechtsgeldig zijn. Klinkt bekend, niet? Dus voor de twijfelaars onder ons, zet aub door. Blijkbaar geldt de wet niet voor Vodafone.
Klok & Klepel.
Bij Kassa ging het om colporteurs die namens Vodafone vaste aansluitingen verkochten met contracten waar niet de wettelijke bedenktijd op stond voor verkoop aan de deur. Afaik toch een geheel andere situatie dan eenzijdige opzegging van een koopovereenkomst. Houdt de geschilliencommissie telecommunicatie zich trouwens ook wel bezig met geschillen tav. koopovereenkomst? Ik dacht dat zij zich meer met technische zaken bezighouden (netwerk, toestelklachten etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Leejow(saait) schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:59:
[...]

Klok & Klepel.
Bij Kassa ging het om colporteurs die namens Vodafone vaste aansluitingen verkochten met contracten waar niet de wettelijke bedenktijd op stond voor verkoop aan de deur. Afaik toch een geheel andere situatie dan eenzijdige opzegging van een koopovereenkomst. Houdt de geschilliencommissie telecommunicatie zich trouwens ook wel bezig met geschillen tav. koopovereenkomst? Ik dacht dat zij zich meer met technische zaken bezighouden (netwerk, toestelklachten etc.).
Ik weet dat het om verschillende zaken gaat. Mij ging het meer om de handelswijze van Vodafone: klanten hun recht ontzeggen en kontendraaien. De gedupeerden van Kassa hebben hun zin en gelijk gekregen nadat zij door hebben gezet en naar een publiek orgaan zijn gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Hier ook de brief gewoon per mail verstuurd...kreeg een mailtje van vodafone dat hij doorgestuurd is naar de juridische afdeling...zal wel niks uitkomen maar we blijven hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
We zijn inmiddels zoveel weken verder dat de lumia 820 straks sowieso gratis bij een abonnement te verkijgen is ;)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:42:
Gisteren de brief verstuurd. Niet aangetekend. Zal wel weer een dag of 30 duren schat ik.
Tot op heden nog geen reactie gehad. In de brief word een termijn aangehouden van 14 dagen wat in mijn ogen redelijk is. Heb ik donderdag de 4e nog niets gehoord dan gaat de boel naar de geschillencommissie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
En Ciris? vandaag richting de geschillencommissie?

Die van mij is komende woensdag 2 weken onderweg (niet aangetekend en ook nog geen reactie gehad). Mocht ik dan niks gehoord hebben zal ik ook naar de geschillencommissie stappen.

Laat even weten hoe je ervaring is met de geschillencommissie.

Alvast bedankt! neem aan ook namens een hoop mede tweakers die het toch volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
Vodafone heeft nagelaten te reageren op mijn bezwaar. Zelfs nadat ik ze er op gewezen heb dat ze al meer dan 2 maanden de tijd hebben gehad weigeren ze te reageren. Overigens reageren ze ook niet binnen de beloofde 2 werkdagen op een incidentmelding via de website. Vandaag is werkdag 4 en dag 5 overigens. Dat zal de geschillencomissie ook leuk vinden om te horen. Ik heb Vodafone alle gelegenheid gegeven om te reageren op en beschaafde wijze, maar ze kiezen er voor om dat niet te doen. Erg onbeschoft. Gezien alle andere verhalen die ik lees en hoor is dat blijkbaar de klantenservice; negeren en hopen dat klanten ophouden met proberen Vodafone aan de wet te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

boombes schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:12:
En Ciris? vandaag richting de geschillencommissie?

Die van mij is komende woensdag 2 weken onderweg (niet aangetekend en ook nog geen reactie gehad). Mocht ik dan niks gehoord hebben zal ik ook naar de geschillencommissie stappen.

Laat even weten hoe je ervaring is met de geschillencommissie.

Alvast bedankt! neem aan ook namens een hoop mede tweakers die het toch volgen
Dit weekend ga ik er aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
Anoniem: 93986 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:24:
[...]
Dit weekend ga ik er aan beginnen.
Hoe is het verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels een geschil ingediend, wat later als gepland, en nu is het afwachten. Tot op heden heeft VF nog niet op mijn 2e brief gereageerd dus ik denk ook niet dat ze dat nog gaan doen.

Geschil indienen kostte 50 euro nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Enig idee hoe lang dat gaat duren? want ik moet nu nog anderhalve week wachten tot de 4 weken om zijn dat ze "volgens hun voorwaarde" mogen reageren.

En als er binnen 3 a 4 weken een uitspraak ligt van de geschillencommissie dan zal ik ook meteen een indienen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen flauw idee hoelang het duurt. Word nergens vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-05 22:01
Wat is het toch een rot bedrijf dat Vodafone! Heb immiddels van Tmobile een Xperia Z voor 25 euro voor 2 jaar, dus ze mogen die Nokia diep in hun reet steken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Cyclonic schreef op woensdag 17 april 2013 @ 19:55:
Wat is het toch een rot bedrijf dat Vodafone! Heb immiddels van Tmobile een Xperia Z voor 25 euro voor 2 jaar, dus ze mogen die Nokia diep in hun reet steken!!
Vodafone heeft deze situatie inderdaad zeer triest opgelost. Nou ja opgelost... Ze hebben eigenlijk helemaal niks opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

boombes schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:49:
Enig idee hoe lang dat gaat duren? want ik moet nu nog anderhalve week wachten tot de 4 weken om zijn dat ze "volgens hun voorwaarde" mogen reageren.

En als er binnen 3 a 4 weken een uitspraak ligt van de geschillencommissie dan zal ik ook meteen een indienen!
Om er nog even op terug te komen.

http://www.degeschillenco...cht-indienen/de-procedure

Duurt wel even dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, toch nog een reactie mogen ontvangen van VF op mijn 2e brief. Volgens de brief waren ze niet eerder in de gelegenheid om te reageren.

Korte samenvatting van de brief,

-duidelijk foutieve prijs
-niet de intentie
-periode foutieve prijs site niet relevant
-geen topaanbieding
-geen bevestiging overeenkomst
wij betreuren blablabla

Ondertekend door de heer M Smit, Legal counsel

Kort gezegd word er gewoon weer niet ingegaan op de aangehaalde argumenten en de bevestiging van de prijs door VF.
Ik reageer er verder niet meer aangezien het al bij de geschillencommisie ligt. Ik voeg deze brief toe aan het dossier aldaar en wacht gewoon af. Zal hem even inscannen en hier posten.

Edit,

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bUmgFBWUGMDQm1hWwKB0XqKM/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/J5fjkUwSTaCBmar5kp7Xk3fB/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 93986 op 28-04-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
LOL @ opmerking over "topaanbieding vanwege het winterweer"

Wat betreft die periode, dat is zeer zeker wel relevant. Wanneer op dag 1 de fout is gemeld en op dag 2 de prijzen enigzins zijn aangepast, mag je er redelijkerwijs vanuit gaan dat de "fout" nu is gecorrigeerd en dat de huidige prijzen de correcte prijzen zijn. Dat ze bij Vodafone 5 dagen en tig pogingen nodig hebben om een 'simpele fout' te corrigeren is niet toe te rekenen aan de consument.

Ben benieuwd hoe dit afloopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou mooi zijn als daar nog een screenshotje van was oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
Ik mis het stukje waarin er uitgelegd wordt dat als een Vodafone medewerker iets bevestigd, lees de prijs bij het goedkoopste abonnement, dat blijkbaar betekend dat je er vanuit moet gaan dat hij liegt?

Ja de telefoon is aangeboden om niet bij het goedkoopste abonnement, ja elke twijfel die bestaat is door Vodafone weggenomen door te bevestigen dat het klopt. Als het overduidelijk foutief was, had hun eigen medewerker niet zomaar bevestigd dat het wel klopte.

Wat betreft een bevestiging van de overeenkomt; bij de vertragingsmails "Zodra we het product weer voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak"
Waarom zou je als bedrijf dit zeggen als er helemaal geen overeenkomst bestaat? Dit is een duidelijke intentie om te leveren zodra er voorraad is en toont aan dat er volgens Vodafone een overeenkomst is.

Overigens wacht ik nog steeds op een 1e reactie op mijn bezwaar. Vodafone heeft het blijkbaar heeeeeeel erg druk, want de dagtekening van de schriftelijke ontvangstbevestiging is alweer van meer dan 75 dagen geleden. Ondanks herhaaldelijk navragen en de bevestiging krijgen dat de brief bij de juiste persoon ligt. Echt een trieste vertoning van een klantenservice... Wel een leuk verhaaltje voor de media en consumentenbond natuurlijk.

@Freakster
Je hebt helemaal gelijk. Dat het niet uitmaakt hoe lang een fout op de site staat, kan ik me nog in vinden i.v.m. bewust zijn van de fout. Maar als er op gewezen is en de correctie fout blijkt te zijn omdat Vodafone zelf zomaar wat doet en niet controleerd of de wijziging correct is doorgevoerd, kunnen ze dat niet in het verweer gebruiken. Vodafone heeft een fout gemaakt en is nalatig geweest in het herstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 13:14
En er moet meegenomen worden dat een paar klanten de telefoon juist wel hebben geleverd bij een 1 jarig en bij een 2 jarig abonnement van de laagste prijs.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Antwoord gekregen van de geschillencommissie. Blijkbaar begrijpen ze het verhaal niet helemaal.

copy, paste uit de brief.

Met deze brief informeren wij u over het dossier bij De Geschillencommissie.
Helaas kan de Commissie de klacht niet behandelen, omdat randapparatuur
niet tot het werkterrein behoort van de Geschillencommissie
Telecommunicatie.

Maandag maar even bellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Anoniem: 93986 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:37:
Antwoord gekregen van de geschillencommissie. Blijkbaar begrijpen ze het verhaal niet helemaal.

copy, paste uit de brief.

Met deze brief informeren wij u over het dossier bij De Geschillencommissie.
Helaas kan de Commissie de klacht niet behandelen, omdat randapparatuur
niet tot het werkterrein behoort van de Geschillencommissie
Telecommunicatie.

Maandag maar even bellen dus.
|:( Blijkbaar ook niet de slimste die het onder behandeling heeft genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
En ciris weet je al wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat het ook bij de geschillencommissie een bureaucratisch gebeuren is. Ik moet per email een verzoek doen om de zaak opnieuw in behandeling te nemen. Dat heb ik dan ook gedaan maandag en nu is het dan maar weer wachten op een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipje1
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05-2023
Is er al nieuws van de geschillencommisie, ben zelf met rechtbijstand bezig om mijn telefoon alsnog geleverd te krijgen!!!

[ Voor 5% gewijzigd door flipje1 op 26-05-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geschillencommissie had de zaak weer opgepakt maar toen kwamen ze bij het volgende puntje en dat was dat ik het geheel op naam van de zaak had besteld. Einde oefening voor mij dan dus.

Die gasten daar maken niet eerst een lijstje met vragen hoe of wat maar doen bij ieder onduidelijk puntje een stop erop zetten, dan een mail de deur uit waarop je een reactie kan geven en vervolgens gaan ze weer door totdat ze bij de volgende onduidelijkheid aankomen. Traag proces dus maar nog steeds wel de moeite waard in mijn ogen. zou het dan fijn vinden als iemand anders het proces in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
We zijn inmiddels ruim een maand verder, is er nog nieuws van de mensen die er nog mee bezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipje1
Via rechtsbijstand is vorige week alles naar de geschillencommisie gegaan, nu maar afwachten. Ondertussen is de prijs van de Lumia 820 zo gezakt dat het al bijna niet meer interessant was 1 jaar voor 180 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipje1
Gisteren bericht ontvangen van rechtsbijstand, dat Vodafone alsnog de telefoon wil leveren,12 maanden voor 15 euro per maand. Het geschil ligt al bij de geschillencommissie, maar ze willen het buiten de geschillencommissie om doen. Ondertussen is de prijs van de Lumia 820 zover gezakt dat het bijna niet meer rendabel is. Maar het ging mij om het principe, die arrogante houding van Vodafone inzake dit geschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Bedankt voor je update. Los kost hij 260 euro, dus met 180 euro (12x15) en de belminuten is het in ieder geval nog goedkoper.
Je moest toch betalen aan de geschillencommissie? Krijg je dat nog wel terug dan als je niet doorgaat tot het eind (waar jij je gelijk krijgt en jouw kosten vergoed worden)?

[ Voor 3% gewijzigd door BounceMeister op 20-08-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipje1
Alles is via de rechtsbijstand gegaan, die betalen ook de kosten van de geschillencommissie. Denk niet nu het niet via de geschillencommissie gaat ze het geld terugkrijgen. Misschien verhalen ze het via Vodafone, geen idee. Ben in ieder geval blij dat ze met hun starre en afwijzende reacties alsnog eieren voor hun geld kiezen, ook al kost het ze nu waarschijnlijk niks meer na 8 maanden.

[ Voor 27% gewijzigd door flipje1 op 20-08-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan de rest hier nog iets mee? Die arrogante houding van VF is voor mij voornamelijk ook de reden om hier nog mee door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Om wat voor een contract gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipje1
Een Vodafone 65 belminuten voor 15 euro per maand. 1 jaar abonnement inclusief gratis Nokia Lumia 820.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipje1
Laatste update, omdat ik aan de advocaat had aangeven dat ik inmiddels al een andere telefoon Samsung ATIV S plus sim- only abonnement had afgesloten. En de telefoon en abonnement eigenlijk niet interessant meer vond, heeft Vodafone een aanbod gedaan om 6 maanden geen abonnementskosten te betalen op ons huidig Vodafone abonnement. Het gaat om 2 abonnementen van 16 en 19 euro F&F, hier uiteindelijk mee akkoord gegaan was voor ons geen slechte deal. Het kost Vodafone jammer genoeg niks, maar wij zijn met deze oplossing redelijk tevreden. En Vodafone betaald ook de kosten van 50 euro aan de rechtsbijstand van de geschillencommissie.

[ Voor 8% gewijzigd door flipje1 op 25-08-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
flipje1 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:38:
Laatste update, omdat ik aan de advocaat had aangeven dat ik inmiddels al een andere telefoon Samsung ATIV S plus sim- only abonnement had afgesloten. En de telefoon en abonnement eigenlijk niet interessant meer vond, heeft Vodafone een aanbod gedaan om 6 maanden geen abonnementskosten te betalen op ons huidig Vodafone abonnement. Het gaat om 2 abonnementen van 16 en 19 euro F&F, hier uiteindelijk mee akkoord gegaan was voor ons geen slechte deal. Het kost Vodafone jammer genoeg niks, maar wij zijn met deze oplossing redelijk tevreden. En Vodafone betaald ook de kosten van 50 euro aan de rechtsbijstand van de geschillencommissie.
Ik heb een reb b abo, hoe kan ik dit ook voor elkaar krijgen dat ik korting krijg op mijn huidige abo?
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
De eerstvolgende die het nodig vindt de boel te verstieren kan op een ban rekenen en als het niveau niet omhoog gaat dan gaat dit topic op slot.

Zie je iets wat niet door de beugel kan? Maak dan een TR aan en ga er niet op in.

Reageer on-topic en alleen als je wat zinnigs heb toe te voegen. Ook simpele "ik heb 'm ook besteld" reacties zijn dus ongewenst. Eventueel kan je je betrokkenheid melden via het formulier in HomePlayer in "Nokia Lumia 820 Vodafone".