Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg apart dit. Een paar mensen krijgen het wel geleverd en de meerderheid wordt gewoon geannuleerd :|
Ik wist niet dat Vodafone zo een slecht bedrijf was. De diensten zijn overigens gewoon goed denk ik hoor, alleen de service is zo chaotisch en complex lijkt het wel. We krijgen ten eerste geen fatsoenlijk uitleg, ze beroepen zich op een disclaimer en dat de prijs te laag is terwijl ze het zelf bevestigen lol. Verder doen ze niet eens de moeite om iets van een ander aanbod met mooie korting te geven voor de frustraties en ongemakt de afgelopen 2 weken. Ik vind het toch een misselijkmakend bedrijf om eerlijk te zijn. Hoop alleen niet dat ze hiermee dan kunnen wegkomen, het zou mooi zijn als we ons gelijk kunnen krijgen. Weet alleen niet of dat eventueel gaat lukken, ben helaas geen jurist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
Beste mede(mens)teakers, (er zijn er meer als 10 die zich hebben gemeld bij me zonder t.net account)

VF heeft geleverd,
het is nu zaak de gegevens goed op een rij te zetten.
liefst in hapklare brokken aangeleverd, vandaag had ik een feestje en ben redelijk aangeschoten.
ik zou graag de zaken duidelijk op een rij krijgen.
waarom is er wat geleverd en tegen welke prijs/abo.etc.
een duidelijke lijst van gebeurtenissen, wat is er gezegd gedaan.
Voor een betere communicatie hebben we mensen nodig die beried zijn de site mede te onderhouden, newsbrief te schrijven etc, je kunt je melden per DM
tot nu toe zie ik maar weinig animo tot hulp, als dat zo blijft verliezen we allemaal.

EENIEDER die een zaak wil beginnen zal een brief (aangetekend met handtekening retour) naar VF moeten sturen om ze in gebreke te stellen.
daarna heb je pas een zaak, als VF in gebreken blijft.

correct me if I am wrong
Vrijdag 01 februari 2013 19:31
Ik hou zijn naam ff voorme, bij mij bekend dus
Ik zag dat er mensen gezocht werden om brieven richting Vodafone op te stellen. In gegevens verzamelen ben ik helaas niet goed in, ik ben nogal een chaoot Maar misschien kan ik wel helpen met brieven schrijven c.q. formuleren. Ik ben werkzaam op een rechtbank en zit in het laatste jaar van een hbo-rechten studie. Misschien hebben jullie wat aan mijn kennis en anders zou ik het gemakkelijk kunnen navragen.

Wel moet ik er bij zeggen dat ik zelf geen telefoon heb besteld bij Vodafone, maar een vriend wel en door die vriend ben ik ook op dit forum gewezen.

Graag hoor ik het als ik hulp kan bieden.
Daar gaan we wat aan hebben, namens ons alvast bedankt

[ Voor 29% gewijzigd door HomePlayer op 01-02-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:28
Heb deze week niet echt tijd gehad om een brief te sturen, maandag maar eens een aangetekende brief naar Vodafone sturen, nu mensen de telefoons wel geleverd hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Ik heb hem al, maar de manier hoe hij hier is afgeleverd ben ik niet bepaald tevreden over. Hij lag op de vuilnisbak achter het huis. Pakketje was behoorlijk nat en hij heeft er waarschijnlijk zo'n 6 uur gelegen. Als de vriendin van m'n broer niet via de achterdeur hier binnen was gekomen had niemand hem vandaag gevonden.

Klachtje richting Vodafone dan maar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-08 21:09
Insert12 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:25:
Ik heb hem al, maar de manier hoe hij hier is afgeleverd ben ik niet bepaald tevreden over. Hij lag op de vuilnisbak achter het huis. Pakketje was behoorlijk nat en hij heeft er waarschijnlijk zo'n 6 uur gelegen. Als de vriendin van m'n broer niet via de achterdeur hier binnen was gekomen had niemand hem vandaag gevonden.

Had jij 1 jarig contract? goedkoopste optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Nu online
triesvan schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:26:
[...]

Had jij 1 jarig contract? goedkoopste optie?
Nee, Vodafone BSW Altijd 42.50 twee jaar. Was een verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Insert12 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:25:Hij lag op de vuilnisbak achter het huis.
Geen handtekening voor ontvangst? Niet hoeven pinnen? Hoe bewijzen ze dan dat je hem hebt aangenomen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer

Dus geen contract wijziging? want daarvoor hoor je te tekenen,
[troll mode]
Nu kun je ook niet meer roepen niks ontvangen en een nieuwe verzending vragen
[/troll mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Nu online
rud schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:35:
[...]

Geen handtekening voor ontvangst? Niet hoeven pinnen? Hoe bewijzen ze dan dat je hem hebt aangenomen? 8)7
Was een verlenging en daar hoeft bij mijn weten niet voor gepind te worden. Dat ik geen handtekening heb hoeven zetten is wel vreemd ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic

Gewoon bellen en meteen zeggen ik dacht dat mijn telefoon vandaag kwam? Ik heb namelijk niks gekregen!, leren ze het zo maar. Had ook gestolen kunnen worden daar buiten of kapot door de regen.

[ Voor 4% gewijzigd door Cyclonic op 01-02-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Goede service! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Nu online
Ik heb het ze gemeld via Facebook. Ook meteen erbij gezet dat dit een punt is waar Vodafone rekening mee mag gaan houden in de tegemoetkoming richting mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Insert12 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:06:
Ik heb het ze gemeld via Facebook. Ook meteen erbij gezet dat dit een punt is waar Vodafone rekening mee mag gaan houden in de tegemoetkoming richting mij.
Linkje van dat gesprek op Facebook? Ben wel benieuwd wat voor onzin ze nu weer gaan vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wat ik heb gemerkt van de toestellen die wél geleverd zijn is dat de totale abonnementskosten zo rond de 400 euro liggen. Ik denk dat Vodafone heel selectief heeft gekeken bij welke gevallen ze geen verlies draaien en die geleverd hebben.
Wat ook kan is dat die abonnementen "aannemelijker" zijn als juiste aanbieding vanwege de totale kosten. Hoe dan ook, maandag gaat een brief richting Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Nu online
Stravincy schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:17:
[...]

Linkje van dat gesprek op Facebook? Ben wel benieuwd wat voor onzin ze nu weer gaan vertellen.
Gaat via de privechat, is dus alleen door mij en Vodafone te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Daarvoor hebben ze printscreen uitgevonden. ;)

Zou je wel de papieren willen delen met ons, dus het bewijs dat ze geleverd hebben. (met je eigen gegevens onleesbaar gemaakt natuurlijk).
Ik neem aan dat er wel wat bij zat ter bevestiging.

[ Voor 72% gewijzigd door BounceMeister op 01-02-2013 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Insert12 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:25:
[...]

Gaat via de privechat, is dus alleen door mij en Vodafone te zien :)
Ahh oke, no problem.

On-topic: Is er überhaupt nog iemand bezig om een groepsactie op te zetten?

[ Voor 15% gewijzigd door Stravincy op 01-02-2013 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

*snip* aanzetten tot fraude is ook een manier om heel snel weer gebanned te worden :n

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2013 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Misschien een postbode die zelf de handtekeningen zet, dat hoor je helaas regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

BounceMeister schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:31:
Misschien een postbode die zelf de handtekeningen zet, dat hoor je helaas regelmatig.
Helaas wel ja, had zelf zo iets meegemaakt met een bestelde ps2, werd ook vooraf gezegd dat ik ervoor zou moeten tekenen.. kom ik thuis.. staat er een doos (de ps2) achter het bankje bij de voordeur en de deurmat over de doos heen. :( had toen gebeld met de vraag wanneer ik de ps2 kon verwachten, werd gezegd dat ie die dag was afgeleverd en toen zei ik dat ik wel eens zou willen zien door wie. Nou lang verhaal kort: kwam de postbode dus een nieuwe ps2 brengen.. ik de ps2 aannemen en die ouwe doos in zn armen geduwd met de mededeling dat er een vreemd pakketje onder mijn deurmat lag, of ie dat mee terug wou nemen.

Behoorlijke stomme dingen wat er soms bij die postorderbedrijven gebeurt, ook diefstal van post las ik eens in de krant. |:(

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Nu online
Druk maken of chagrijnig worden aan de telefoon helpt toch niet. Krijg je alleen maar minder mee voor elkaar. Ze kennen me nu wel zo'n beetje bij Vodafone en ik val ze net zo vaak lastig tot ik heb wat ik wil hebben :)
BounceMeister schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:31:
Dat is hier eerder nog niet voorgekomen, misschien dat er een keer een ander was oid. Er ligt wel vaker wat achter het huis, maar dan hoeft er niet voor getekend te worden en ligt er in de brievenbus wel een papiertje met de plek waar het ligt. Misschien was het vandaag een ander, ik geloof namelijk niet dat de pakketbezorger die hier normaal is dat zou doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2013 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Heb deze verhalen al vaker gelezen over de bezorging bij vernieuwingen (vodafone) op andere forums.
Antwoord is simpel.
Blijkbaar kiest vodafone ervoor om het niet altijd verzekerd en/of niet met handtekening ontvangst te versturen.
Is overal goedkoper voor hen, dan alles verzekerd te versturen.
Enige extra kosten die ze dan hebben is af en toe een nieuw toestel te bestellen voor het kleine % mensen die aangeven niks te hebben ontvangen (na een onderzoek van weken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/29gbseo.jpg

M'n afleveringsbewijs :)

[ Voor 8% gewijzigd door Insert12 op 02-02-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-08 18:01
Ik ben alleen bang dat we niks aan dit lever bewijs hebben (alleen dan dat de toestellen voorraadig zijn.) omdat slarno met een Vodafone BSW Altijd 42.50 twee jaar, verlenging. besteld heeft. Dit is een abbonement waarbij je mag verwachten dat je deze telefoon gratis krijgt.
Dus slarno Hartelijk bedankt, en ook gefeliciteerd met je telefoon maar ik denk dat wij er als geheel weinig aan hebben.

(misschien een hatelijke ondertoon maar die niet naar users bedoeld maar naar vodafone)

Edit: Mijn klachtenbrief is gisteren verstuurd geworden, aangetekend. ze hebben nu dus 4 weken om inhoudelijk te reageren voordat ik naar de geschillen commissie stap :) het gaat me idd niet meer om de telefoon maar meer dat je mensen niet zo kan behandelen als hun deden en DAAR stoor ik me aan. Mag volgende maand mijn eigen contract verlengen en het is Nu nog een vodafone maar of het volgende abbo weer eentje van hun wordt durf ik te betwijfelen :)

[ Voor 31% gewijzigd door boombes op 02-02-2013 14:20 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
Ik sluit me daar wel bij aan,

Echter ben ik wel benieuwd of daar nog een actie korting op zit, 12mnd 50% of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Nu online
HomePlayer schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:22:
Ik sluit me daar wel bij aan,

Echter ben ik wel benieuwd of daar nog een actie korting op zit, 12mnd 50% of zo.
12 maanden 50% korting zit er ook nog op en 4GB internet. Gewoon de normale actie die ze hebben bij het BSW Altijd abonnement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/23vfi0z.jpg

Ik mag toch hopen dat ik nog wel een vergoeding krijg voor het communicatieve drama van afgelopen week en dat ze hiermee niet bedoelen dat ik helemaal geen tegemoetkoming meer krijg. Anders zoek ik even contact met een consumentenprogramma op tv.

We gaan dus weer door met dit verhaal, alleen nu iets minder vrolijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Insert12 op 03-02-2013 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Vodafone kan hier niets aan doen. Je moet een klacht indienen bij de transporteur. Is bij mij ook al 2x gebeurt. 1x door DPD, en toen was het pakketje ook nog kwijt! (foto lens van 600 euro) en 1x door TNT, toen was het een camera van 800 euro.
In beide gevallen had ik er voor moeten tekenen. De bezorgers stonden een paar dagen wel aan mijn deur. Die van DPD liep te zoeken in mijn papierbak waar hij hem schijnbaar in had gedaan (privacy? De bak staat op mijn erf...) en TNT sprak me aan over de klacht. Die van TNT heb ik het toen uitgelegd in een normaal gesprek.
Ik heb die verdwenen lens trouwens alsnog gekregen uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:31
Blue Knight schreef op zondag 03 februari 2013 @ 08:44:
[...]

Vodafone kan hier niets aan doen.
Vodafone is verantwoordelijk voor het pakket tot je het in ontvangst neemt. Je hebt een overeenkomst met Vodafone en verder niemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Nu online
Vodafone Nederland
Hoi Arno, zoals mijn collega het al aangaf kunnen wij je hiervoor geen tegemoetkoming aanbieden. Ik kan ook in onze systeem niks vinden in verband met een eventuele toezegging bij onze telefonische klantenservice. Groeten, Bruce
Ze menen het dus echt.

Ik heb dit teruggestuurd:
Op 29 januari om 15:13 heb ik eerst met een medewerker van de klantenservice contact gehad en daarna werd ik doorverbonden naar de afdeling die over de orderstatus gaat. Daar kreeg ik [Naam medewerker] aan de telefoon. Zij vertelde dat de week ervoor de telefoon niet of nauwelijks op voorraad was geweest en ze was er dan ook verbaast over dat mij meerdere keren is toegezegd dat de telefoon verstuurd zou zijn. Daarop heb ik gevraagd of ik een tegemoetkoming zou krijgen voor deze gang van zaken. Die zou ik krijgen, maar over de hoogte daarvan kon ze niks zeggen, want een andere afdeling gaat daar over.

Vorige week heb ik ook al een klachtenbrief naar het webcare.nl@vodafone.com gestuurd, maar daar krijg ik ook nog geen antwoord op. Wel heb ik die brief iedere keer uitgebreid met de telefoongesprekken die daarna kwamen, met het foldertje en de aflevering op de vuilnisbak in de regen. Die brief was eerst anderhalve A4, maar nu al twee en een halve A4. Dat alleen al zegt genoeg over de manier waarop Vodafone haar klanten behandeld.

De toezegging over een tegemoetkoming blijkt dus ook al een leugen te zijn? Tijd om een consumentenprogramma zoals TROS Radar of Kassa te stappen. Misschien dat Vodafone dan leert om fatsoenlijk met klanten om te gaan.
Ik ben een beetje boos nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Mijn brief gaat zo de deur uit. Wat is een redelijk termijn voor een antwoord?
Oh en een aangetekend brief kost 7.70 euro :( Ik hoop niet dat het weggegooid geld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-08 11:28
VF houdt zelf 30 dagen aan, ik heb er 4 weken ingezet.

Uit de AV:

1. Als je een klacht hebt, kun je deze binnen 2 maanden bij Vodafone melden. Neem hiervoor contact op met de klantenservice, of stuur een brief aan Vodafone, afdeling Special Services, postbus 1500, 6201 BM, Maastricht.Vermeld altijd jouw telefoonnummer bij de klacht.
2. Vodafone doet haar best om binnen 30 dagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen 30 dagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht te kunnen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:51

RobertowNL

For your gear!

Zelf heb ik de termijn op twee weken gezet, dat lijkt mij een redelijke termijn om te reageren.
De voorbeeldbrief uit het XPS topic gaat uit van een nog veel snellere termijn:
Ik verzoek, en voor zover nodig sommeer u om alsnog te leveren binnen de afgesproken levertijd en mij binnen een week na dagtekening van deze brief te melden dat u dit gaat doen.

[ Voor 8% gewijzigd door RobertowNL op 04-02-2013 11:46 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
HollovVpo1nt schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:32:
Mijn brief gaat zo de deur uit. Wat is een redelijk termijn voor een antwoord?
Oh en een aangetekend brief kost 7.70 euro :( Ik hoop niet dat het weggegooid geld is.
Ik heb in de brief erbij gezet: Uiteraard de kosten die ik gemaakt heb zoals deze aangetekende brief verhaal ik op Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels gisteren een aangetekende brief verstuurd op basis van deze,

BounceMeister in "Nokia Lumia 820 Vodafone"

Ik neem geen moeite meer om te mailen aangezien daar niet constructiefs uit komt en je stuit op een muur van helpdeskers/kantoorvolk die niets mogen/kunnen/willen.

Nu afwachten op een reactie dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:52
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:05:
Inmiddels gisteren een aangetekende brief verstuurd op basis van deze,

BounceMeister in "Nokia Lumia 820 Vodafone"

Ik neem geen moeite meer om te mailen aangezien daar niet constructiefs uit komt en je stuit op een muur van helpdeskers/kantoorvolk die niets mogen/kunnen/willen.

Nu afwachten op een reactie dan maar.
naar welk adres? die van mij gaat vandaag ook op de post.

en ook mijn briefje is onderweg.

[ Voor 3% gewijzigd door Michel242186 op 05-02-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Het adres uit de AV 5 posts hierboven lijkt me de juiste. Ik had hem naar hetzelfde adres, alleen dan "vodafone klantenservice" erop ipv special services. Maar het zal uiteindelijk wel op dezelfde stapel terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:31:
[...]

naar welk adres? die van mij gaat vandaag ook op de post.

en ook mijn briefje is onderweg.
Eeehh, het adres wat in de kop van de brief staat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:48:
[...]

Eeehh, het adres wat in de kop van de brief staat? :?
Nee naar het special services adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij vraagt waar ik hem heen heb gestuurd, ik geef je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Vandaag ook aangetekend verzonden naar Special Services. Het moet nu maar eens over zijn met dit gedonder van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-08 12:28

migros

Nooit meer een Samsung

Naar mijn mening, gauw vergeten dit. Ik heb mijn mails al weggegooid. Ik laat vodafone gewoon voorlopig links ligggen, die gasten deugen niet. Blijkbaar gaat geld voor de service of klant.

Kleinzierig van Vodafone, maar ja je kan toch niets beginnen tegen zulke reuzen. Als ze echt kwaad willen kunnen ze gewoon aalle aanvragen weigeren, zonder reden van opgaaf. Dan heb je gelijk een notitie bij ze en ben je weer bezig dat te laten corrigeren etc. Laat maar,...

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 07:57
migros schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:56:
Naar mijn mening, gauw vergeten dit. Ik heb mijn mails al weggegooid. Ik laat vodafone gewoon voorlopig links ligggen, die gasten deugen niet. Blijkbaar gaat geld voor de service of klant.

Kleinzierig van Vodafone, maar ja je kan toch niets beginnen tegen zulke reuzen. Als ze echt kwaad willen kunnen ze gewoon aalle aanvragen weigeren, zonder reden van opgaaf. Dan heb je gelijk een notitie bij ze en ben je weer bezig dat te laten corrigeren etc. Laat maar,...
Eens, ik heb mijn huidige abo al opgezegd en weiger te verlengen bij ze. Ik stap in ieder geval over naar de concurrent en heb ze dit dan ook laten weten. Ze belden mij nog met de vraag of zij mij toch konden overtuigen te blijven. Voor hetzelfde geld mocht ik dan een Galaxy Y of HTC cheap ass model bij mijn abo krijgen voor 2 jaar, of 1 jaar inclusief bijbetaling.

AL met al is het de moeite niet eens waard, voor wat niet eens het vlaggenschip Lumnia model is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Code-X
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-11-2024
Het lijkt erop dat ook ik mijn toestel gewoon geleverd ga krijgen bij het 42,50 abonnement, al heeft alles ietsje langer geduurd i.v.m. nummerbehoud. Morgen wordt hij geleverd! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 18:25

NSG

Je weet niks!

Code-X schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:22:
Het lijkt erop dat ook ik mijn toestel gewoon geleverd ga krijgen bij het 42,50 abonnement, al heeft alles ietsje langer geduurd i.v.m. nummerbehoud. Morgen wordt hij geleverd! :-)
Voor dat bedrag is nul euro bijbetaling ook wel rechtvaardig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc3llos
  • Laatst online: 27-08 14:50
Enes_81 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:14:
[...]
Voor dat bedrag is nul euro bijbetaling ook wel rechtvaardig..
Toch blijf ik het raar vinden, want Vodafone heeft telefonisch tegen mij gezegd dat 'alle' orders met deze 'fout' worden geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Nu online
Uiteindelijk krijg ik toch nog een tegemoetkoming, al is het slechts één maand van m'n abonnementskosten. Niet wat ik helemaal verwacht had, maar ik ben wel klaar met het gezeik. Als zij dan kunnen zeiken, kan ik het ook nog wel even. Nouja, lees het onderstaande :')

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/qof0hd.jpg

Edit: Ik lees nu trouwens pas het stukje over dat ze hopen dat ik weer een tevreden klant ben. Niet bepaald, gezien de gekregen service. Dit abonnement dien ik uit en dan snel naar een andere provider :)

[ Voor 24% gewijzigd door Insert12 op 06-02-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Beste collega's,

Deze klant is het niet eens met de annulering van zijn abonnement. Willen jullie dit oppakken?

Met vriendelijke groet,

Vodafone Thuis Klantenservice
Telefoon: 0900 717 1000
Email: klantenservice@vodafonevast.nl
Gaat iets niet helemaal goed met het doorsturen van de mail :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:30

knakworst

Get more sats!

Insert12 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:15:

Edit: Ik lees nu trouwens pas het stukje over dat ze hopen dat ik weer een tevreden klant ben. Niet bepaald, gezien de gekregen service. Dit abonnement dien ik uit en dan snel naar een andere provider :)
Ik vind een maand compensatie voor een late levering eigenlijk wel een nette compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Maar hier was wel meer aan de hand hoor, lees maar eens terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Nu online
knakworst schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:02:
[...]

Ik vind een maand compensatie voor een late levering eigenlijk wel een nette compensatie.
Er was flink meer aan de hand. Ze hebben me twee keer voorgelogen over de levering, m'n telefoon lag 's avonds in de regen buiten op de vuilnisbak bij levering en nadat ik meldde dat hij het goed deed wilden ze opeens niet meer tegemoetkomen. Wat ze stuurden en mijn antwoord daarop staat een aantal posts terug, dus die kun je daar lezen. Daarna kwam de Facebook conversatie die een post boven jouw post staat. Niet meer dan logisch dat ik nog even door zeik.

Ik was meer tevreden geweest met twee of drie maanden compensatie. Ach, als ik de totale korting reken met de prijzen die Vodafone nu op de website heeft staan ben ik redelijk tevreden. Scheelt zo'n 90 euro in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:51

RobertowNL

For your gear!

Aangetekende brief is in behandeling genomen bij VF.

Kreeg zojuist de volgende brief binnen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wtJsOHEl.jpg

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
RobertowNL, wanneer heb je je brief aangetekend gestuurd?

Dan weet ik of ik die brief al moeten hebben.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:31
Insert12 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:54:
[...]

Er was flink meer aan de hand. Ze hebben me twee keer voorgelogen over de levering, m'n telefoon lag 's avonds in de regen buiten op de vuilnisbak bij levering en nadat ik meldde dat hij het goed deed wilden ze opeens niet meer tegemoetkomen.
Ik zou die telefoon niet eens willen. Met een beetje pech is hij vochtig geweest en als hij kapot gaat gooien ze het op waterschade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesie50
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 16:10
Ik heb deze brief ook vandaag ontvangen (per post), ik heb mijn brief maandag, niet aangetekend, verstuurd naar de klantenservice van Vodafone te Maastricht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
"klantenservice" of "special services"?
Ik heb hem verstuurd naar de klantenservice, afgelopen vrijdag per gewone post, nog geen bevestiging.
Ze rekenen wel een heel erg ruime termijn van 30 dagen trouwens.

[ Voor 24% gewijzigd door BounceMeister op 07-02-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesie50
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 16:10
Ik heb de brief naar dit adres gestuurd:
Vodafone Klantenservice
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
RobertowNL schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:50:
Aangetekende brief is in behandeling genomen bij VF.

Kreeg zojuist de volgende brief binnen:
[afbeelding]
ik heb zo'n zelfde mail gehad...hoewel ik ook nog een brief per post heb gestuurd... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
Ook mij NIET aangetekende brief, heeft het zelfde antwoord als hier boven.
Het echte wachten is weer begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Als ik morgen geen bevestiging heb, gaat er nog een de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik zie het echt gebeuren dat ze iedereen een brief terug sturen met een link naar de disclaimer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

HollovVpo1nt schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:44:
Ik zie het echt gebeuren dat ze iedereen een brief terug sturen met een link naar de disclaimer :P
Ik zou er bijna op hopen :+

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Toch van mij even een ik ook reactie.

aangezien de ontvangst bevestiging van de brief is binnen gekomen.

Ik mag toch hopen dat we nu een inhoudelijke reactie krijgen. Of nog beter gewoon een excuus brief met geleverde telefoon ;) *droomt verder*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acers2k
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-02 11:55
Grappig. mijn aangetekende brief zou al een week zijn aangekomen, nog steeds niks terug 0_0;?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Beetje jammer dat iedereen nu individueel naar VF stapt en dat dit niet gezamenlijk gebeurt. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat dit laatste mij de beste optie leek (gezien de vele overeenkomsten met de bol.com laptop zaak). Aangezien het me allemaal te lang duurt, heb ik ook maar een brief gestuurd afgelopen week hoewel ik er nog steeds voor ben om gezamenlijk actie te ondernemen ipv enkel losse flodders richting VF te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Snoop schreef op zondag 10 februari 2013 @ 18:52:
Beetje jammer dat iedereen nu individueel naar VF stapt en dat dit niet gezamenlijk gebeurt. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat dit laatste mij de beste optie leek (gezien de vele overeenkomsten met de bol.com laptop zaak). Aangezien het me allemaal te lang duurt, heb ik ook maar een brief gestuurd afgelopen week hoewel ik er nog steeds voor ben om gezamenlijk actie te ondernemen ipv enkel losse flodders richting VF te schieten.
Dat is ook een paar keer geprobeerd, maar hoe? Dat wordt gegevens dan de 'gedupeerden' verzamelen, die stap hadden we al gezet en daarna is het vertroebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
ik ben het hier ook mee eens....maar opeens ging iedereen brieven sturen..nah ja het effect is misschien wel hetzelfde ze worden nu met brieven overstelpt...hehe.
maar ik verwacht een standaard briefje terug...misschien dat we dan nog iets gezamelijks kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Laten we na antwoord op de brief gezamenlijk actie ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
triesvan schreef op zondag 10 februari 2013 @ 22:55:
Laten we na antwoord op de brief gezamenlijk actie ondernemen?
Goed idee.
Eens.

Heb ondertussen al een Lumia 620 gekocht, maar zou het niet erg vinden als ik alsnog deze 820 krijg natuurlijk. Dan verkoop ik de 620 waarschijnlijk gewoon door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06:16
Ik heb maar besloten om een Huawei Ascend W1 te kopen. Ook ik heb bij Vodafone een Lumia 820 besteld, maar heb nu de hoop opgegeven.

De Huawei Ascend W1 is anders ook niet mis. Voor 150 euro krijg je een:

- 1,2 GHz dual-core Qualcomm Krait processor met Adreno 305 GPU
- 512MB RAM
- 4'' IPS scherm met 800x480 resolutie
- 2000mah batterij
- 4GB opslag + SD kaart ondersteuning.

http://nl.hardware.info/n...-als-prepaid-bij-vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

TZC-T1-FX schreef op maandag 11 februari 2013 @ 02:15:
Ik heb maar besloten om een Huawei Ascend W1 te kopen. Ook ik heb bij Vodafone een Lumia 820 besteld, maar heb nu de hoop opgegeven.

De Huawei Ascend W1 is anders ook niet mis. Voor 150 euro krijg je een:

- 1,2 GHz dual-core Qualcomm Krait processor met Adreno 305 GPU
- 512MB RAM
- 4'' IPS scherm met 800x480 resolutie
- 2000mah batterij
- 4GB opslag + SD kaart ondersteuning.

http://nl.hardware.info/n...-als-prepaid-bij-vodafone
Een serieuze min in dit geval is dat je klant van vodafone wordt... (Ok, al is het prepaid). Ik zit te twijfelen tussen de Lumia 620 en de Ascend W1 als W8-Phone. Heb nu de Lumia 800 met WP7.8, ben toch benieuwd naar W8. Bij W7.8 (en .5) heeft Nokia wel veel spul toegevoegd (oa. offline Navigatie wat mij heel erg bevalt).

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
Ik zit op het ogenblik voor de week in Finland, en heb bijna of geen internet toegang,
wat betreft het feit, we (nog) niet gezamenlijk in actie komen, is omdat we eerst zelf VF in gebreke moeten stellen. (ik weet er niet het fijne van, maar dat is wat ik hier gelezen heb)

dus vandaar dat jij als consument eerst zelf het geschil met VF moet proberen op te lossen, daarna kan een groep actie een optie zijn

• BounceMeister
  • Niet online
Ik had nog steeds geen reactie op mijn brief van 1 feb, dus heb ik gisteren een tweede verstuurd. Krijg ik vandaag een bevestiging van de eerste brief. 8)7

(niet aangetekend overigens).

[ Voor 9% gewijzigd door BounceMeister op 14-02-2013 11:32 ]

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-08 08:23

tijmeng

Panasonic 7J

Hier reactie binnen, na 10 daagjes denk ik zo. Niet aangetekend verzonden. Nu maar weer een maandje wachten op een reactie. Is helemaal mooi, want over een maandje zit ik al dik in mn verlengde abonnement, waarvoor ze braaf geld afschrijven, iets wat contractueel helemaal niet mag.

of niets (en daar valt nog over te twisten ivm herhaaldelijk bevestigen), of alles (Lumia dus).

Het zou me trouwens niets verbazen als ze ter compensatie met de Huawei W1 op de proppen komen. Deze is nu exclusief bij VF verkrijgbaar als prepaid. http://www.wp7.nl/28771/h...ficieel-gelanceerd-in-nl/

• Snoop
  • Niet online
Heb vandaag ook een brief met een bevestiging van ze gekregen. 30 dagen wachten. We zullen zien. Heb overigens niet aangetekend verzonden.

Mocht de reactie van VF wederom negatief zijn dan ben ik voor een gezamenlijke actie en dan zal er ook wel iets gaan gebeuren hier denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Hier ook een reactie gehad van VF

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-08 06:41
Mijn abbonement loopt 14 maart af.
Als ik geen actie onderneem wordt die dan automatisch met 1 maand verlengt?
Wil wel ff de reactie van vodafone op de brief afwachten.
Indien ik de telefoon alsnog niet krijg wil ik overstappen naar simyo. Zit er dan nog een opzegtermijn ofzo op. Hoe werkt dat overstappen precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Intussen vliegt de tijd en is het in mijn geval nog 10 dagen wachten voordat de termijn van 30 dagen is verstreken. Ik verwacht voor iedereen hetzelfde antwoord, dus de eerste reacties komen misschien deze week al hier te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 27-08 19:22
Ik heb inmiddels de boel allang op 12-2-2013 aflever-afspraak geannuleerd bij dynalogic, omdat vodafone zo laks is met zijn klanten en vanalles beloofd heeft aan mij. En raad eens. Ik kreeg afgelopen vrijdag 22-2-2013 mijn nieuwe rekening. Moest dik €60 meer betalen dan bij mijn huidige abonnement! (Vodafone heeft 2 mobiele nummers in 1 rekening gemaakt) Dus gebeld en uitgelegd (onderhand weer 10 x doorverbonden en niemand die weet welke afdeling moet hebben en wordt weer opnieuw aangesloten 8)7 ) dat het allang bij vodafone op 15-2-2013 is afgeleverd door Dynalogic. Ik kreeg keihard te horen: U moet gewoon de rekening betalen! Dus U bent gewaarschuwd hiervoor!

Ontopic
Hoop dat iedereen het alsnog voor elkaar krijg en gewoon alles wordt uitgeleverd. Ik ben er al helemaal klaar mee met vodafone,

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proest
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-07 13:17
Trouwens, mocht Vodafone niet reageren binnen de gestelde 30 dagen, wat betekent dat dan voor een eventuele zaak tegen hun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Minachting voor haar klanten, das wat Vodafone voor staat. Ben ook nog steeds wachtende !

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 27-08 19:22
Ik val nu echt van mijn stoel, want ik heb een creditnota inderdaad gekregen bij de abonnement bel/sms 65 1 jaar icm nokia lumia 820 voor €0. Alleen heb ik allang op 12-2-2013 Dynalogic de opdracht gegeven om de boel te annuleren. (Dus geen aflever-afspraak. Maar annulering!)

Bestelling is gedaan op 21-2-2013 en geannuleerd op 12-2-2013 wegens het volhouden vanuit vodafone: U krijgt GEEN CREDITNOTA en de arrogantie van vodafone.

Nu nog mijn vodafone rekening in orde maken, want ze hebben me gewoon aangesloten terwijl ik NOOIT getekend heb. Zie al mijn reacties/posts

[ Voor 20% gewijzigd door pinokkia op 27-02-2013 14:26 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Zojuist een reactie ontvangen op mijn mail van 30 januari. Ik vraag me af of ze een standaardreactie hebben gestuurd of mijn mail echt hebben gelezen....

Wij ontvingen een klacht omtrent de annulering van uw bestelling. Wij hebben hierop al gereageerd op 21-01-2013.Graag lichten wij ons standpunt nogmaals toe.

Onlangs werd op vodafone.nl een Nokia Lumia 820 voor een duidelijk onjuiste prijs aangeboden. U heeft deze Nokia Lumia 820 besteld. Vodafone had echter nooit de intentie om de telefoon voor deze prijs aan te bieden. Zodra ons bekend werd dat sprake was van een foutieve prijs, hebben wij onze website aangepast. Het was onmiskenbaar dat de prijs onjuist was en u had kunnen en dienen te begrijpen dat het een vergissing betrof. Daarom hebben wij uw bestelling geannuleerd en u hierover geïnformeerd. De automatisch gegenereerde bevestigingse-mail hebben wij ingetrokken. De automatische aanpassing van uw abonnement is teruggedraaid.

Uw beroep op gerechtvaardigd vertrouwen gaat om de volgende redenen niet op:
• De waarde van de telefoon werd correct vermeld op onze website. Door de foutieve prijs werd de telefoon echter voor € 0,00 aangeboden. Dit had tot gevolg dat bij het gekozen abonnement de totale kosten voor de gehele contractduur veel lager waren dan de waarde van de telefoon.
• De prijzen voor gelijkwaardige telefoons, in combinatie met het door u gekozen abonnement, die op onze website worden aangeboden, zijn beduidend hoger dan de foutieve prijs van de Nokia Lumia 820.
• Er was geen sprake van een stuntaanbieding. Indien dit het geval zou zijn, zou dit duidelijk worden vermeld door Vodafone. Een uiting van een stuntaanbieding of een andere speciale aanprijzing ontbrak. De juistheid van de prijs werd meermaals in twijfel getrokken

Daarnaast werd er op ons forum ook onvolledige informatie weergegeven, die vervolgens verder werd verspreid. Vodafone had geen invloed op de verspreiding van deze onvolledige informatie. Zo werd er ten onrechte niet vermeld dat de tweet van een webcare-medewerker ook weer werd gecorrigeerd door dezelfde medewerker.

Wij betreuren dat deze situatie zich heeft voorgedaan. Gezien het voorgaande is er geen overeenkomst tot stand gekomen en Vodafone gaat daarom ook niet uit tot het uitleveren van uw bestelling. Ook is Vodafone niet aansprakelijk voor de gevolgen van de foutieve prijs.

Wij vertrouwen erop dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd
Met vriendelijke groet,

Perry
Vodafone 24/7 Web Crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Vandaag een reactie gehad op mijn mail....die opgesteld had doormiddel van optie 1.

Wij ontvingen een klacht omtrent de annulering van uw bestelling. Wij hebben hierop al gereageerd op 21-01-2013.Graag lichten wij ons standpunt nogmaals toe.

Onlangs werd op vodafone.nl een Nokia Lumia 820 voor een duidelijk onjuiste prijs aangeboden. U heeft deze Nokia Lumia 820 besteld. Vodafone had echter nooit de intentie om de telefoon voor deze prijs aan te bieden. Zodra ons bekend werd dat sprake was van een foutieve prijs, hebben wij onze website aangepast. Het was onmiskenbaar dat de prijs onjuist was en u had kunnen en dienen te begrijpen dat het een vergissing betrof. Daarom hebben wij uw bestelling geannuleerd en u hierover geïnformeerd. De automatisch gegenereerde bevestigingse-mail hebben wij ingetrokken. De automatische aanpassing van uw abonnement is teruggedraaid.

• De waarde van de telefoon werd correct vermeld op onze website. Door de foutieve prijs werd de telefoon echter voor € 0,00 aangeboden. Dit had tot gevolg dat bij het gekozen abonnement de totale kosten voor de gehele contractduur veel lager waren dan de waarde van de telefoon.
• De prijzen voor gelijkwaardige telefoons, in combinatie met het door u gekozen abonnement, die op onze website worden aangeboden, zijn beduidend hoger dan de foutieve prijs van de Nokia Lumia 820.
• Er was geen sprake van een stuntaanbieding. Indien dit het geval zou zijn, zou dit duidelijk worden vermeld door Vodafone. Een uiting van een stuntaanbieding of een andere speciale aanprijzing ontbrak. De juistheid van de prijs werd meermaals in twijfel getrokken

Daarnaast werd er op ons forum ook onvolledige informatie weergegeven, die vervolgens verder werd verspreid. Vodafone had geen invloed op de verspreiding van deze onvolledige informatie. Zo werd er ten onrechte niet vermeld dat de tweet van een webcare-medewerker ook weer werd gecorrigeerd door dezelfde medewerker.

Wij betreuren dat deze situatie zich heeft voorgedaan. Gezien het voorgaande is er geen overeenkomst tot stand gekomen en Vodafone gaat daarom ook niet uit tot het uitleveren van uw bestelling. Ook is Vodafone niet aansprakelijk voor de gevolgen van de foutieve prijs.

Wij vertrouwen erop dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Perry
Vodafone 24/7 Web Crew

Ik heb ook een brief aangetekend verstuurd maar nooit een bevestiging gehad....tijd voor de volgende stap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Laatst online: 21-08 13:25
Kijk dat is nou een duidelijk verhaal, ben bang dat je daar nog weinig spelden tussen kan krijgen. Kunnen andere bedrijven van leren, althans als ze dit nou gedaan hadden (zo formeel + duidelijk) dan hadden waarschijnlijk een stuk minder mensen moeite gedaan voor hun brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik was erbij in het begin, maar heb het toen maar gelaten voor wat het was. Volg het topic zo nu en dan en op basis van wat ik weet heb ik even snel gereageerd op die mail van Perry. Correct me if I'm wrong ;)
Michel242186 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:16:
Onlangs werd op vodafone.nl een Nokia Lumia 820 voor een duidelijk onjuiste prijs aangeboden.
Mening
Michel242186 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:16:Vodafone had echter nooit de intentie om de telefoon voor deze prijs aan te bieden. Zodra ons bekend werd dat sprake was van een foutieve prijs, hebben wij onze website aangepast.
Onjuist, er is in het begin al gemeld dat deze prijzen op hun site stonden. Deze zijn toen deels aangepast, maar de telefoon bleef gratis.
Michel242186 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:16:Het was onmiskenbaar dat de prijs onjuist was en u had kunnen en dienen te begrijpen dat het een vergissing betrof.
Uh, nee? Zie bovenstaande + bevestiging van medewerker + levering aan klanten. Dus een gemiddelde consument mocht wel degelijk gerechtvaardigd vertrouwen op de correctheid van de prijzen.
De totale kosten van de contractsduur zijn wel vaker lager dan de totale waarde van de telefoon. Daarnaast klopt dat eerste gedeelte niet. De prijs van de telefoon op hun site was juist, maar door de foutieve prijs werd de telefoon voor € 0,00 aangeboden?? Nogmaals, hoe moest een consument dit weten?
Wat is precies een gelijkwaardige telefoon? Hoe moet ik als gemiddeld consument weten wat een gelijkwaardige telefoon is? Een smartphone is een smartphone toch?
De juistheid is inderdaad in twijfel getrokken. Dit is ook gemeld bij jullie. Daarop zijn de prijzen ook aangepast. Daarna werd door een medewerker de prijs bevestigd en kregen mensen de telefoon geleverd. Zelfde opsomming als daarnet en dus gerechtvaardigd vertrouwt op de prijs.
Terug komen op je bevestiging is leuk, maar daar heb ik geen boodschap aan. Op dat moment had ik voldoende reden om te vertrouwen op de juistheid van de prijs.
Tot bij de geschillencommissie!
Met vriendelijke groet,

Perry
Vodafone 24/7 Web Crew
Inderdaad voldoende geïnformeerd. Wij gaan verdere stappen ondernemen! Groetjes!

Succes! ;) Ben benieuwd wie er door zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
iamzero456 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:19:
Kijk dat is nou een duidelijk verhaal, ben bang dat je daar nog weinig spelden tussen kan krijgen. Kunnen andere bedrijven van leren, althans als ze dit nou gedaan hadden (zo formeel + duidelijk) dan hadden waarschijnlijk een stuk minder mensen moeite gedaan voor hun brief.
Ik heb dit stukje even uit je reactie gehaald om het volgende.

De manier waarop Vodafone met (potentiële) klanten omgaat vind ik stuitend. Ten eerste wordt een klant onjuist geïnformeerd door VF, ten tweede dien je zoiets als 'domme' klant dan allemaal zelf maar te begrijpen volgens VF. Ten derde komt dit verhaal pas na ruim een maand in plaats van binnen 48 uur. Kortom, als andere telecombedrijven hier van leren missen ze de clou van waar het in essentie bij het verkopen van een product om
gaat ;) My few cents

Edit: ik zet door, maar dat had had ik vrijwel al meteen besloten. Excuses en een soort van genoegdoening van de kant van VF had me kunnen laten twijfelen, maar de 'klantenservice' functioneert zodanig uitstekend dat ik doorzet ;)

[ Voor 12% gewijzigd door objectief2 op 01-03-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Heb zelf nog geen reactie van ze gehad, maar Freakster weerlegt in een paar minuutjes de gehele argumentatie van VF waar zij pak 'em beet een hele maand over hebben gedaan. Lachwekkend gewoon.

Ik hoop echt dat iedereen nu ook door gaat zetten want ik vind dit werkelijkwaar te schandalig voor woorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

Ik heb zelf een schriftelijke klacht bij Vodafone ingediend, en daar nog geen reactie op gehad, maar bovenstaande reactie was ergens wel te verwachten.. Een ding verbaast mij wel:
Zo werd er ten onrechte niet vermeld dat de tweet van een webcare-medewerker ook weer werd gecorrigeerd door dezelfde medewerker.
Is dit zo? Heeft iemand deze correctie gezien? En als er al een correctie geweest is, waarom heeft die medewerker dat dan niet in dezelfde twitterconversatie gedaan? |:(

edit: gevonden: https://twitter.com/vodafoneNL/status/293095404545929216

Dat bericht is in ieder geval ouder dan dit topic (en dus ook de meeste bestellingen denk ik) maar omdat het niet in dezelfe conversatie was heb ik het destijds niet gezien..

edit:
Freakster86 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:32:
Onjuist, er is in het begin al gemeld dat deze prijzen op hun site stonden. Deze zijn toen deels aangepast, maar de telefoon bleef gratis.
Nog een is dit zo? Dit lees ik namelijk voor het eerst, wat hebben ze wanneer precies aangepast dan?

[ Voor 34% gewijzigd door Algurgazan op 01-03-2013 14:51 ]

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Zelfde mail gehad hier vandaag. Deze reactie was wel een beetje te verwachten natuurlijk.
Maarja, wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Nu online
Vandaag een reactie gehad op mijn mail....die opgesteld had doormiddel van optie 1.

Met vriendelijke groet,

Perry
Vodafone 24/7 Web Crew

Ik heb ook een brief aangetekend verstuurd maar nooit een bevestiging gehad....tijd voor de volgende stap?
Deze zit ook in mijn mailbox. Alleen heb ik de telefoon al een maand + een paar dagen in gebruik :')

Edit:

De mail is eerst naar Perry doorgestuurd, waarna deze naar mij is gestuurd. De mail die doorgestuurd is is deze:
Nieuw incident aub

LET OP!

Lumia 820 tweakers verhaal

Met vriendelijke groet,

Bas
Vodafone 24/7 Web Crew
Even antwoorden wat ze nu gaan doen, gezien ik m'n telefoon al heb. Dat wordt leuk :D

[ Voor 5% gewijzigd door Insert12 op 01-03-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Laatst online: 21-08 13:25
objectief2 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:32:
[...]

Ik heb dit stukje even uit je reactie gehaald om het volgende.

De manier waarop Vodafone met (potentiële) klanten omgaat vind ik stuitend. Ten eerste wordt een klant onjuist geïnformeerd door VF, ten tweede dien je zoiets als 'domme' klant dan allemaal zelf maar te begrijpen volgens VF. Ten derde komt dit verhaal pas na ruim een maand in plaats van binnen 48 uur. Kortom, als andere telecombedrijven hier van leren missen ze de clou van waar het in essentie bij het verkopen van een product om
gaat ;) My few cents

Edit: ik zet door, maar dat had had ik vrijwel al meteen besloten. Excuses en een soort van genoegdoening van de kant van VF had me kunnen laten twijfelen, maar de 'klantenservice' functioneert zodanig uitstekend dat ik doorzet ;)
Mee eens, vandaar dat ik ook het woordje: althans
had bij gezet, gezien de traagheid van hun reactie en proper reageren. Of je er zelf moeite voor doet moet je uiteraard zelf weten, maar als ze die brief (minus wat onwaarheden hier en daar) hadden gedaan binnen 48 uur had dat MIJ althans al laten beseffen dat ik er zelf geen speld tussen zou krijgen. Bedrijven moeten nou eenmaal goed voorbereid zijn op deze fouten in systeem/webbrowser/prijs, vind ik.

Azerty had volgens mij laatst ook een fout geprijste printer heel netjes en snel opgelost met zo'n soort brief. Geen idee hoeveel mensen die besteld hadden maar ze kwam in ieder geval snel met de juist reactie.

Edit: en met mijn eerste reactie bedoelde ik te zeggen dat sommige bedrijven het uberhaupt vertikken om te reageren en/of beleefd te blijven.

[ Voor 4% gewijzigd door iamzero456 op 01-03-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
iamzero456 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:31:
[...]

Azerty had volgens mij laatst ook een fout geprijste printer heel netjes en snel opgelost met zo'n soort brief. Geen idee hoeveel mensen die besteld hadden maar ze kwam in ieder geval snel met de juist reactie.
Inderdaad. Bij dit soort dingen moet je gewoon snel en correct reageren. Daar begint vaak de ellende. Iets wat ik niet snap. Het kost je uiteindelijk meer tijd, geld en reputatie.

Micro-mail heeft keurig geleverd :D Top bedrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Nu online
iamzero456 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:31:
[...]

Mee eens, vandaar dat ik ook het woordje: althans
had bij gezet, gezien de traagheid van hun reactie en proper reageren. Of je er zelf moeite voor doet moet je uiteraard zelf weten, maar als ze die brief (minus wat onwaarheden hier en daar) hadden gedaan binnen 48 uur had dat MIJ althans al laten beseffen dat ik er zelf geen speld tussen zou krijgen. Bedrijven moeten nou eenmaal goed voorbereid zijn op deze fouten in systeem/webbrowser/prijs, vind ik.

Edit: en met mijn eerste reactie bedoelde ik te zeggen dat sommige bedrijven het uberhaupt vertikken om te reageren en/of beleefd te blijven.
Dit is een schoolvoorbeeld ervan. Ze vergeten bij Vodafone twee dingen:
  • Klant is koning
  • De klant heeft altijd gelijk
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/34sj63c.png

Vodafone reageert hier alsof ik blij mag zijn dat ze me tegemoet komen, terwijl ze het meermaals hadden toegezegd toen. Na de reactie die ik heb gegeven hebben ze niet meer gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-08 23:01

FlyEragon

Alien Monkeys

Insert12 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:50:
[...]
..Na de reactie die ik heb gegeven hebben ze niet meer gereageerd.
Ignorance is bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Echt een l*lkoek verhaal van VF, maar er iets tegen doen wordt toch echt lastig aangezien er niet echt een front wordt gevormd door de bestellers. Naar mijn mening een verloren zaak. VF trouwens ook met die nieuwe abonnementsprijzen.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
migros schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:27:
Echt een l*lkoek verhaal van VF, maar er iets tegen doen wordt toch echt lastig aangezien er niet echt een front wordt gevormd door de bestellers. Naar mijn mening een verloren zaak. VF trouwens ook met die nieuwe abonnementsprijzen.
Je kunt vrij weinig gezamenlijk doen. De geschillencommissie doet niet aan groepsklachten. Iedereen moet dus individueel een klacht indienen. Dat is imho in dit geval ook verstandiger, omdat niet iedereen hetzelfde abonnement heeft besteld. Natuurlijk is het geen zekere zaak, maar dat is het nooit. Het gaat erom hoe overtuigd je zelf bent van je gelijk en wat je er voor over hebt om dat gelijk te behalen.

Het is pas een verloren zaak wanneer je het opgeeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik zou graag meer bevestiging van de prijs zien dan alleen dat twitterbericht. Vooral voor het goedkoopste abonnement, want dan is de rest ook gelijk aannemelijk.
^JB corrigeert zichzelf volgens mij pas een dag nadat hij het bevestigd had, dus dat ze (VF) daar waarde aan hechten vind ik wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-08 19:30
Mijn 2e bezwaar hebben ze ook al ruim 4 weken geleden ontvangen, maar nog niet gereageerd naast de ontvangstbevestiging.

Maar als het nooit de wil of intentie was van VF om te leveren, waarom word er dan medegedeeld dat de bestelling vertraagd is, 2 dagen na ontvangst van mijn 1e, digitale, bezwaar? Mag ik daar niet uit opmaken dat de levering toch door gaat? Vervolgens iedere 2 dagen weer eenbevestiging dat het langer duurt, maar dat er wel geleverd zal worden. Elke keer dat de order zo behandeld word bevestigd VF gewoon de intentie om te leveren. Sterker nog, op de 29e is mijn order bewerkt, maar bleef de status ongewijzigd. Later op de 29e is de order geannuleerd. Maar toch zaten er 4 bevestigende berichten en een week tussen mijn 1e bezwaar en de annulering. Dat is volgens mij gewoon echt een intentie tot uitlevering.

Daarnaast, zoals Freakster86 ook aangeeft, was VF al lang op de hoogte van de prijs van €0 van de telefoon. Dat zal de 15e of 16e januari zijn geweest, of nog eerder. Dat er pas de 20e gemeld is dat 't een foutje is is bedenkelijk. Waarom laten ze een prijs, die ze zelf naar €0 naar beneden bijgesteld hebben, een week op de site staan als het zo overduidelijk fout was? Hun eigen medewerkers dachten allemaal dat het klopte, dus op geen enkele wijze is het evident een verkeerde prijs.

De reactie van VF, zoals hier geplaats en door Freakster86 netjes wederom onderuitgehaald, bevat dus geen nieuwe standpunten. Ze weten bij VF dus dondersgoed dat ze onrechtmatig hebben geannuleerd. Iedereen de opgeeft hebben ze gewonnen, iedereen die doorzet daar zullen ze aan moeten leveren. Overigens heb je ook recht op een schadevergoeding als ze leveren.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb nog geen reactie op mijn brief per post. De 30 dagen zijn nog niet voorbij. Ze hebben nog ongeveer een week. Als de reactie in de lijn van de bovenstaande mails is ben ik wel aan voor een vervolg. Ik laat dit niet zo makkelijk vallen. Ze zeggen doodleuk dat ze op twitter hun fout hebben gecorrigeerd maar op het feit dat het toestel al geleverd is voor de "foute" prijs verzwijgen ze.

[ Voor 23% gewijzigd door HollovVpo1nt op 01-03-2013 23:23 ]

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
De eerstvolgende die het nodig vindt de boel te verstieren kan op een ban rekenen en als het niveau niet omhoog gaat dan gaat dit topic op slot.

Zie je iets wat niet door de beugel kan? Maak dan een TR aan en ga er niet op in.

Reageer on-topic en alleen als je wat zinnigs heb toe te voegen. Ook simpele "ik heb 'm ook besteld" reacties zijn dus ongewenst. Eventueel kan je je betrokkenheid melden via het formulier in HomePlayer in "Nokia Lumia 820 Vodafone".