Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:51
Ik heb zelf ook al een brief naar Vodafone verstuurd via dat emailadres, dus mijn naam hoeft er ook niet bij. Heb je al wel een incidentnummer gekregen HomePlayer? Die kreeg ik in eerste instantie er ook niet bij en die heb ik via de DM op Facebook erbij gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
Ik stuur zeker nooit een brief namens ons,
Ik had en heb ook meerdere malen vermeld dat ik verzamel en niet namens ons zal optreden.

een incidentnummer heb ik nog niet mogen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:23
Ik zal ook die brief vandaag op de post gaan doen omdat vodafone wel in gebreke blijft op deze manier, en daardoor je ze ook in gebreke moet stellen wil je rechtsgeldig ergens recht op hebben. Ook voor de geschillen commissie moet je ze eerste de kans geven om te reageren voordat je naar hun toe mag stappen.

Anders ben je dadelijk over je xx dagen reactie tijd heen en vervalt het "klaagrecht"

maar nogmaals ik heb hier niet voor gestudeerd alleen omdat ik al vaker met dit bijltje gehakt heb weet ik ongeveer hoe het gaat.
En please correct me when i'm wrong :)

[ Voor 17% gewijzigd door boombes op 30-01-2013 13:32 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:44
Probleem hier,
Ik had gisteren een communicatie training en daardoor kon ik het formulier niet invullen..
Nu is die website natuurlijk geblokkeerd, nu is mijn vraag waar moet ik de gegevens dan invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:00

Coldcat

HODL

Uit het 920 topic:
Worsteneter schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:16:
Dus net gebeld door Vodafone dat ze nog niets weten (de winkel) en dat de lumia 820 binnen was en of ik die wou :')

Ik boos gezegd dat de lumia 920 al uitgeleverd wordt door vodafone.. wisten ze niets van, gingen ze niet over, konden ze ook niet even achteraan bellen dus of ze mij van de lijst moesten halen zodat ik het zelf ergens anders kon regelen..

Het is toch niet te geloven :')
Die telefoon is er dus gewoon

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
M3lvinG schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:40:
Probleem hier,
Ik had gisteren een communicatie training en daardoor kon ik het formulier niet invullen..
Nu is die website natuurlijk geblokkeerd, nu is mijn vraag waar moet ik de gegevens dan invullen?
https://docs.google.com/s...xTnQyQmNLZ2ZneUE6MQ#gid=0

teller staat op 114, met de namen doen we nu nog niet, eerst zal een ieder het advies eerder vermeld moeten volgen en persoonlijk VF in gebreken moeten stellen.

[ Voor 16% gewijzigd door HomePlayer op 30-01-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Zie reacties VF op facebook:
ik heb een aantal zaken nagekeken en zal je vragen puntsgewijs beantwoorden:
1. Je abonnement is volledig teruggedraaid. Je beschikt over een 1GB bundel die telkens op de 1e dag van de maand wordt vernieuwd. Omdat je abonnement op het eind van de maand is gewijzigd, heb je een bundel naar rato gekregen. Op 1 februari krijg je weer de volledige bundel van 1GB.
2. De einddatum die jij doorgeeft kan ik niet terugzien in ons systeem. Op dit moment ben je contract vrij. Je kunt ten alle tijden opnieuw verlengen of opzeggen. Het is mogelijk dat er in My Vodafone nog een andere einddatum staat. Dit zal later bijgewerkt worden.
3. Dit klopt helaas niet. Ik heb slechts een kopie van de orderbevestiging verzonden omdat er een foutief e-mail adres geregistreerd stond in ons systeem. Dit staat los van de order zelf.
4. Onder normale omstandigheden worden toestellen altijd binnen 10 werkdagen geleverd. In sommige gevallen kan het langer duren. In dit specifiek geval werd er een verkeerde prijs vermeld op de website. Hierdoor is de order uiteindelijk geannuleerd.
5. Het klopt inderdaad dat het abonnement direct is gewijzigd. Dit is gebruikelijk wanneer iemand kiest voor een verlenging. In deze situatie is dat natuurlijk bijzonder vervelend aangezien er uiteindelijk geen toestel geleverd is. Je abonnement is echter weer teruggedraaid naar de oude vorm.
6. We hebben onze klanten op de hoogte gesteld op het moment dat er duidelijkheid was. Ik begrijp goed dat het vervelend is dat dit niet eerder gebeurd is. Ik had je ook graag eerder iets willen laten weten, maar op dat moment hadden we helaas verder geen informatie.
Ik hoop dat ik je vragen hiermee beantwoord heb. Een tegemoetkoming kan ik je in deze situatie helaas niet aanbieden, maar als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan kun je die natuurlijk gerust hier plaatsen.
Vooral punt 1 is dubieus daar hij toegeeft dat het abonnement terug gezet is naar rato, wat inhoud dat ik dus daadwerkelijk 1 week een andere abonnement heb gehad. Ik zet dit door naar rechtsbijstand en bekijk wat zij kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:23
Mensen let even op in de brieven uit mijn post.

Bij optie een staat voorwaarden. Hier kun je het beste van maken voorwaarden / disclaimer omdat je anders als "inhoudelijke" reactie terug kan krijgen dat ze zich beroepen op hun disclaimer (terwijl dit eigenlijk voorwaarden zijn).

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:40
boombes schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:31:
Ik zal ook die brief vandaag op de post gaan doen omdat vodafone wel in gebreke blijft op deze manier, en daardoor je ze ook in gebreke moet stellen wil je rechtsgeldig ergens recht op hebben. Ook voor de geschillen commissie moet je ze eerste de kans geven om te reageren voordat je naar hun toe mag stappen.

Anders ben je dadelijk over je xx dagen reactie tijd heen en vervalt het "klaagrecht"

maar nogmaals ik heb hier niet voor gestudeerd alleen omdat ik al vaker met dit bijltje gehakt heb weet ik ongeveer hoe het gaat.
En please correct me when i'm wrong :)
En bij deze de correctie ;) Ingebrekestelling is nodig om te zorgen dat ze in verzuim zijn. Maar 6:83-c BW6 geeft aan dat verzuim ook kan ontstaan door een mededeling waaruit je op kunt maken dat aanmanen geen zin heeft en er niet nagekomen zal worden. Dat is in dit geval de orderstatuswijziging naar geannuleerd.

Ik heb zelf ook een eenvoudige brief gestuurd via de post. Als ze moeilijk doen kan ik altijd nog m'n ingewikkeldere brief sturen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd op welk artikel uit de wet Vodafone zich wil beroepen om niet te hoeven leveren. Tot nu toe is het ENIGE argument dat de prijs fout op de site stond en dat de disclaimer ze daartegen zou beschermen. Jammer genoeg voor VF heeft de besteldank en orderbevestiging met geen woord gerept over enige disclaimer. Alleen de algemene voorwaarden worden genoemd. Dus die disclaimer heeft eigenlijk niet eens een plaats in het hele verhaal.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:48
Heeft het nog zin om de brief aangetekend te versturen? Of sturen jullie hem met normale post op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Gewoon eerst per mail. Bij het uitblijven van een reactie kun je altijd nog de post gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:36
Als reactie kreeg ik dat ik het maar via de post moest proberen. Gelijk aangetekend vertsuurd. (De 2e brief, iets aangepast want verlenger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:11
Freakster86 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:56:
Gewoon eerst per mail. Bij het uitblijven van een reactie kun je altijd nog de post gebruiken.
Via de website past die brief niet en kan ik geen bijlage toevoegen, welk email adres gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
Ik kan trouwens de artikelen in het wetboek niet zo gauw vinden uit de brief. De eerste wel, maar de tweede: art: 3:33 BW niet. Ik zoek waarschijnlijk in het verkeerde wetboek.
Ik wil graag even lezen hoe het er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik denk dat ik op dit punt afhaak. Want, ik heb al een abbo bij vodafone en deze heb ik net een week geleden verlengd. Nou ben ik bang dat als vodafone een beetje ''boos'' wordt.. dat het misschien conseqenties kan hebben..

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
Denzis schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:22:
Ik denk dat ik op dit punt afhaak. Want, ik heb al een abbo bij vodafone en deze heb ik net een week geleden verlengd. Nou ben ik bang dat als vodafone een beetje ''boos'' wordt.. dat het misschien conseqenties kan hebben..
Kan ik me opzich wel voorstellen. Ik heb ook een abbo bij Vodafone, maar die was ik al van plan op te zeggen. Een tablet data-abonnement. Misschien kan ik die telefonisch in een 'boze' bui nog opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
sander_dr schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:11:
Ik kan trouwens de artikelen in het wetboek niet zo gauw vinden uit de brief. De eerste wel, maar de tweede: art: 3:33 BW niet. Ik zoek waarschijnlijk in het verkeerde wetboek.
Ik wil graag even lezen hoe het er staat.
Artikelen van het Burgerlijk Wetboek worden op 2 manieren neergezet meestal. Of als '3:33 BW' of als '33 BW 3' Het makkelijkst leest meestal de 1e variant. Je weet dan namelijk meteen dat je in deel 3 moet zijn, daarna bij art 33. Het BW is opgedeeld in 8 boeken met elk hun eigen onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Insert12 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:51:
https://www.facebook.com/...ter&notif_t=photo_comment

Naar aanleiding van deze foto is een stukje communicatie te zien die momenteel verder gaat via de DM. Daarin heb ik eerst mijn gegevens gepost en daarna kwam dit:

[...]

Mijn antwoord:
[...]

Druk op de ketel, leveren die handel! :)
Hierna nog het volgende gehad:
Vodafone Nederland
Beste Arno, aangezien het pakketje nog niet is verzonden kunnen we je vandaag nog niet leveren. We doen echt ons best je toestel zo snel mogelijk te leveren. Ik begrijp dat het vervelend is omdat niet alles goed is gegaan en je het toestel nog niet hebt ontvangen. Excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor het geduld. Groetjes, Serkan
Arno
Bij de Vodafone winkel in Hengelo is de Nokia Lumia 820 op voorraad heb ik via Tweakers.net vernomen. Vanuit die winkel kan een Vodafone medewerker mij het toestel komen brengen.
Vodafone Nederland
Hallo Arno, dat is helaas niet mogelijk Je zult moeten wachten totdat het weer beschikbaar is via het kanaal waar jij hebt besteld. Uiteraard mag je je bestelling annuleren en een nieuwe bestelling doen in de Vodafone winkel in Hengelo. Let wel dat je dan opnieuw kosten voor het toestel moet betalen. Mocht je je order willen annuleren dan kun je telefonisch contact opnemen met 0800-0200043. Groetjes, Rachelle
Arno
Waarom is dat niet mogelijk? Er is een voorraad en dan verwacht ik dat die wordt uitgeleverd.
Ik ben blijkbaar lastig, want nu negeren ze me. M'n laatste antwoord is namelijk al van vier uur geleden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besloten om de annulering zo te laten. We wisten dat de prijs fout was en hebben de gok gewaagd. Ik heb geen zin om verder nog tijd en moeite te steken in een getouwtrek om alsnog geleverd te krijgen. Volgende keer beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:52
Mijn "normale" abonnement heb ik vrijwel direct na de annulering en de reactie op mijn protest tegen de annulering stopgezet bij Vodafone (dat wil zeggen, overgestapt naar een andere provider). Morgen gaat de brief naar Vodafone op de post, ik ben niet van plan het er bij te laten zitten (als ze op een andere manier hadden gereageerd misschien wel).

Ik heb de tweede versie van de brief die een X aantal posts hierboven is geplaatst iets aangepast. Ik ben benieuwd naar de reactie van Vodafone (en of die überhaupt komt). Ik verstuur hem gewoon met de reguliere post, aangetekend vind ik nu nog niet nodig.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:42

tijmeng

Panasonic 7J

Insert12 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:31:
[...]

Hierna nog het volgende gehad:

[...]

[...]

[...]

[...]

Ik ben blijkbaar lastig, want nu negeren ze me. M'n laatste antwoord is namelijk al van vier uur geleden :')
Ik heb zojuist mn allereerste annulering beinnen gekregen, heb net zoals jij verlengd. Wacht nog heel even af of voordat ik in de pen kruip. Ben benieuwd wat er met jouw pakketje gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
tijmeng schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:49:
[...]

Ik heb zojuist mn allereerste annulering beinnen gekregen, heb net zoals jij verlengd. Wacht nog heel even af of voordat ik in de pen kruip. Ben benieuwd wat er met jouw pakketje gebeurd.
Mijne wordt gewoon afgeleverd binnenkort, zoals hierboven staat. Er staat duidelijk: 'We doen echt ons best je toestel zo snel mogelijk te leveren'. Dus leveren zullen ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:31
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:34:
Ik heb besloten om de annulering zo te laten. We wisten dat de prijs fout was en hebben de gok gewaagd. Ik heb geen zin om verder nog tijd en moeite te steken in een getouwtrek om alsnog geleverd te krijgen. Volgende keer beter..
Ik sluit me hierbij aan...en nu ik er wat langer over nagedacht heb...ik ga effe achterin de rij aansluiten voor een Lumia 920 8)7 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mensen, wat gaat er nu gebeuren? VF heeft inmiddels zonder enige vorm van communicatie een order van mij geannuleerd. Het wordt tijd voor actie. Zoals ik al meerdere malen heb aangegeven zou ik het erg fijn vinden als we een gezamenlijke actie op touw zetten waarbij we één persoon (met verstand van dit soort zaken) contact op laten nemen met VF middels een nette brief namens alle gedupeerden die hier aan mee willen doen.

Aangezien dit een soortgelijke situatie is als bij de Bol.com laptop zou het heel goed mogelijk kunnen zijn dat VF alsnog gaat leveren, maar dan moeten we wel samen één front gaan vormen. Ik zou het er ook zeker niet bij laten zitten zoals sommigen hierboven dat willen doen. Wij hebben namelijk allemaal een geldige koopovereenkomst met VF gesloten waar zij niet zomaar onderuit kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proest
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-08 14:05
Wat mijn betreft doen we het beide. Allemaal voor ons zelf, maar tegelijkertijd ook een algemene brief met alle namen (die willen natuurlijk) onderstaan.

Het lijk me overigens dat wanneer geannuleerd persoon geleverd krijg dit voor ons allemaal geld. Ze kunnen het niet maken om een annulering terug te draaien en de rest te laten stikken (mits gelijke omstandigheden natuurlijk).

Overigens ik merk een aantal mensen die het erbij willen laten zitten. Jammer, wat mij betreft wint Vodafone dan, het is me vooral een principe kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Ik ben ook voor een gezamenlijke actie, liever vroeger als later.
Alle namen zijn ondertussen al verzameld als het goed is, dus er moet nu alleen nog wat mee gaan gebeuren.

Maar wie dat gaat doen en op wat voor manier is nog de vraag denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proest
Mocht je een gezamenlijke brief sturen ('''Actiegroep Tweakers.NET'?) moet je wel al adres-gegevens, ordernummers ed. verzamelen. Verder moeten je gaan contrasigneren in gevallen, verlengingen, nieuwe klanten etc.

Ik ben voor maar wel op voorwaarde dat het een brief is in samenwerking met een jurist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:01
Ik ben ook voor een gezamelijke actie beter dan die speldeprikjes die we nu uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:00

Coldcat

HODL

Michel242186 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:33:
Ik ben ook voor een gezamelijke actie beter dan die speldeprikjes die we nu uitdelen.
Volgens mij hebben meer mensen zelf al een brief gestuurd en is de algemene tendens daarvan dat VF 10 werkdagen de tijd krijgt... Dat is op zijn vroegst dus maandag :)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Coldcat schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:39:
[...]

Volgens mij hebben meer mensen zelf al een brief gestuurd en is de algemene tendens daarvan dat VF 10 werkdagen de tijd krijgt... Dat is op zijn vroegst dus maandag :)
Dat hoeven we toch niet perse af te wachten?
Ik denk trouwens dat de meeste mensen nog geen brief zelf gestuurd hebben omdat ze wachten totdat we gezamenlijk actie gaan ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Maar ik zie graag eerst een tweetal brieven die we kunnen sturen. 1 om ze officieel in gebreke te stellen en een termijn waarin ze moeten leveren en de ander om na die termijn te sturen.
De voorbeeldbrief van Arnoud Engelfriet lijkt mij daar een mooie basis voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=39683111,noline]Overigens ik merk een aantal mensen die het erbij willen laten zitten. Jammer, wat mij betreft wint Vodafone dan, het is me vooral een principe kwestie.
Voor mij niet, het was gewoon een gok en ik heb niet geleverd gekregen. Pech gehad en ik ga weer verder met mijn leven. Heeft niets met principes of het laten winnen van Vodafone te maken. Ik hoef niet koste wat kost mijn gelijk te hebben, dat bewaar ik wel voor echt belangrijke dingen.

Voor degenen die wel verder gaan, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Volgens mij vond zowat iedereen sowieso de deal te mooi om waar te zijn.
Als je er met die instelling in gaat, dan is de actie van Vodafone helemaal niet vreemd en heb je er ook gewoon vrede mee als ze de order annuleren.
Ik ga er in ieder geval niets mee doen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:54:
Volgens mij vond zowat iedereen sowieso de deal te mooi om waar te zijn.
Als je er met die instelling in gaat, dan is de actie van Vodafone helemaal niet vreemd en heb je er ook gewoon vrede mee als ze de order annuleren.
Ik ga er in ieder geval niets mee doen.
Ergens heb je een punt, maar voor de meesten draait het hier om het principe. De manier waarop VF zijn klanten behandelt is gewoon fout. Als ze wat beter intern hadden gecommuniceerd had de foutieve prijs lang niet zo lang op hun website gestaan en had het personeel ook al veel sneller geweten dat het hier om een fout ging.

Er is verschillende keren navraag gedaan over de prijs van het toestel. Pas toen er te veel toestellen besteld waren, ging er een belletje rinkelen VF en begonnen ze de orders zomaar te annuleren zonder geldige reden. En dat is waar het hier voor de meesten om draait ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:58:
[...]

Ergens heb je een punt, maar voor de meesten draait het hier om het principe. De manier waarop VF zijn klanten behandelt is gewoon fout. Als ze wat beter intern hadden gecommuniceerd had de foutieve prijs lang niet zo lang op hun website gestaan en had het personeel ook al veel sneller geweten dat het hier om een fout ging.

Er is verschillende keren navraag gedaan over de prijs van het toestel. Pas toen er te veel toestellen besteld waren, ging er een belletje rinkelen VF en begonnen ze de orders zomaar te annuleren zonder geldige reden. En dat is waar het hier voor de meesten om draait ...
Principe? Ik denk dat het eerder hollands is en we allemaal hier gewoon voor een lage prijs een buitenkansje proberen te scoren.

Niets mis mee hoor in mijn ogen. Echter vind ik het wel jammer dat men hier dan niet altijd eerlijk over is. Je gaat mij niet vertellen dat tweakers niet in de gaten hadden dat deze prijs een foutje was :+

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben Belg, dus voor mij gaat die vlieger niet op ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc3llos
  • Laatst online: 30-08 09:46
Ik heb tot nu toe niet direct actie ondernomen, maar de dagen vliegen nu wel voorbij, waardoor ik me nu afvraag of er een maximaal aantal dagen 'reactie tijd' is om een klacht in te dienen bij Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
marc3llos schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:23:
Ik heb tot nu toe niet direct actie ondernomen, maar de dagen vliegen nu wel voorbij, waardoor ik me nu afvraag of er een maximaal aantal dagen 'reactie tijd' is om een klacht in te dienen bij Vodafone?
http://www.dejuridischehe...2-in-gebreke-stellen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:52

-tom-562

Oliesjeik

proest schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:29:
Mocht je een gezamenlijke brief sturen ('''Actiegroep Tweakers.NET'?) moet je wel al adres-gegevens, ordernummers ed. verzamelen. Verder moeten je gaan contrasigneren in gevallen, verlengingen, nieuwe klanten etc.

Ik ben voor maar wel op voorwaarde dat het een brief is in samenwerking met een jurist.
Ik denk niet dat tweakers.net daar blij mee is ;)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:19
Ik heb toen al die email verstuurd naar vodafone waarbij ik aangeef dat hun disclaimer in mijn ogen "onzin" is. Neem aan dat dat ook geldig is als ingebreke stelling.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik ga vanavond kijken welke brief ik (namens mezelf) de deur uit doe. Gelijk even een bericht naar m'n rechtsbijstandverzekering sturen.

Voor het collectieve gebeuren zou een juridisch persoon toch wel handig zijn. Anders kan er toch wel veel mis gaan denk ik.
Zijn er meer harde bewijzen voor wat betreft de bevestiging van de prijs, behalve het twitterbericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:26

HollovVpo1nt

I like gadgets

Voor zo ver ik heb kunnen lezen uit de voorgaande pagina's is er een aantal mensen die een brief heeft gestuurd naar Vodafone. Aan de ene kant denk ik dat wij moeten wachten op het antwoord op dat brief, aan de andere kant vind ik dat wij zo snel mogelijk actie moeten ondernemen.
Dus de stand van zaken tot op heden is dat wij gezamenlijk een brief sturen? Zo ja, dan zou het wel z.s.m. moeten gebeuren vind ik, maar ook heel doorgrond. We mogen niets missen. Ik vind het ook achterlijk dat de geschillencommissie geen groepsgeschil accepteert. Zij krijgen straks 50 geschillen met hooguit 3 verschillende casussen.

[ Voor 43% gewijzigd door HollovVpo1nt op 31-01-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
HollovVpo1nt schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:51:
Voor zo ver ik heb kunnen lezen uit de voorgaande pagina's is er een aantal mensen die een brief heeft gestuurd naar Vodafone. Aan de ene kant denk ik dat wij moeten wachten op het antwoord op dat brief, aan de andere kant vind ik dat wij zo snel mogelijk actie moeten ondernemen.
Dus de stand van zaken tot op heden is dat wij gezamenlijk een brief sturen? Zo ja, dan zou het wel z.s.m. moeten gebeuren vind ik, maar ook heel doorgrond. We mogen niets missen. Ik vind het ook achterlijk dat de geschillencommissie geen groepsgeschil accepteert. Zij krijgen straks 50 geschillen met hooguit 3 verschillende casussen.
Eens.
Zo snel mogelijk een groepsactie ondernemen lijkt me toch echt het beste.

Maar hoe gaan we dit aanpakken en wie gaat het voortouw nemen?
Ik heb hier zelf 0% ervaring mee namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Midden volgende week krijg ik hem, zojuist bevestigd door de klantenservice van Vodafone. Ik heb de naam, dus als het niet waar is, is die medewerker de sjaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
Insert12 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:36:
Midden volgende week krijg ik hem, zojuist bevestigd door de klantenservice van Vodafone. Ik heb de naam, dus als het niet waar is, is die medewerker de sjaak :P
Plus dat Vodafone hiermee wederom weergeeft dat het wel de wil en verklaring heeft om te leveren voor € 0 voor het toestel. Zelfs nadat ze andere orders geannuleerd hebben. De situatie voor VF is juridisch onhoudbaar. De vraag is alleen wie de moeite doet om het aan te vechten en hoeveel kosten Vf zichzelf wil laten maken bij het tegenstribbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Net even met de helpdesk gebeld omdat ik vandaag een SMS kreeg dat mijn nummer geporteerd ging worden :P

De foute bestelling was blijkbaar niet geannuleerd terwijl ik hier wel over had gebeld al, maar de bestelling met nieuw nummer was er opnieuw ingezet op de 29e, en deze zou binnenkort geleverd gaan worden.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc3llos
  • Laatst online: 30-08 09:46
Ik heb even met Vodafone gebeld, waar telefonisch werd gemeld dat de "aanbieding" niet door ging, ivm een schrijffout. (de klantenservice melde zelf dat het om een 'aanbieding' ging, wat niet kon worden gerealiseerd', ivm het gratis weggeven van een toestel dat 'meer dan 500 euro kost').

Ik vroeg wat er met mijn gegevens gaat gebeuren, waarop Vodafone's antwoord was: Die wordt 2 weken na bestelling verwijderd. Of te wel: over ~2/3 dagen staan we daar niet meer in het systeem. (kan dit invloed hebben op mogelijke maatregelen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
marc3llos schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:44:
Ik heb even met Vodafone gebeld, waar telefonisch werd gemeld dat de "aanbieding" niet door ging, ivm een schrijffout. (de klantenservice melde zelf dat het om een 'aanbieding' ging, wat niet kon worden gerealiseerd', ivm het gratis weggeven van een toestel dat 'meer dan 500 euro kost').

Ik vroeg wat er met mijn gegevens gaat gebeuren, waarop Vodafone's antwoord was: Die wordt 2 weken na bestelling verwijderd. Of te wel: over ~2/3 dagen staan we daar niet meer in het systeem. (kan dit invloed hebben op mogelijke maatregelen?)
Zolang je een screenshot hebt dat je echt zelf gemaakt hebt en emails bewaard hebt, lijkt het me geen invloed te hebben. Je hebt de bewijzen van de overeenkomst.

Overigens zegt de de klantenservice nu dus dat het 100% zeker de wil en veklaring was om het toestel voor €0 aan te bieden bij een abonnement. Dat betekend dus dat het geen schrijffout is. Het was namelijk bewust. Dat ze pas daarna zijn gaan rekenen maakt daarvoor niet uit. Verder is die prijs natuurlijk absurd. als gewone retail het toestel voor minder dan €450 kan aanbieden, moet VF toch ook onder de €500 kunnen inkopen?

marc3llos, heb je de naam van de medewerker van de klantenservice opgeschreven of het gesprek opgenomen?

[ Voor 4% gewijzigd door Crahsystor op 31-01-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acers2k
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-02 11:55
Hey!

Op 22e had ik voor beide verlengingen een mail gehad van vertraging

op 31e is een van mn 2 verlengingen is geannuleerd en de ander heb ik vandaag een afspraak kunnen maken met Dynalogic voor de levering voor morgen. Beide verleng bestellingen zijn op dezelfde moment gemaakt en gaat beide om T-mobile nummers.

Net even contact gehad met vodafone rond 16:20 tot 16:50
Hierbij eerste belletje met de vodafone klantenservice:
Hierbij kreeg ik te horen van een vrouwelijke medewerkster dat de order geannuleerd is door Dynalogic en verwees me ook door naar Dynalogic.

2e belletje:
Hierbij gesproken met Dynalogic dat de bestelling geannuleerd is door de operator en dat vodafone hierbij mij nooit hadden mogen doorverwijzen naar Dynalogic en dus mocht ik weer met de klantenservice bellen van vodafone.

3e belletje:
Hierbij heb ik gesproken met de heer N.Her***s,
Na het aangegeven te hebben van dat ik de klantenservice en nog Dynalogic te hebben gebeld gaat "N" even voor mij onderzoeken waarom de order geannuleerd is.

Hij gaf ten eerste aan dat het toestel niet meer leverbaar was? Waarbij ik dus aangaf dat de bestelling dat hierna werd geplaatst wel geleverd wordt door Dynalogic

Daarna gaf hij aan dat het Waarschijnlijk een systeem probleem is dat fout is gegaan en dat ik de order opnieuw moet maken (met de nieuwe prijs).

Hierbij vroeg ik door of hij kon zien of waar ik het kon opvragen waar het probleem precies ligt. Waarbij hij dus aangaf dat het niet mogelijk was en dat het toeval is dat de ander bestelling wel is doorgekomen.

Dus eigenlijk vol leugens dat ik krijg toegeschoven :). Dit wordt waarschijnlijk ook een brief sturen naar Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
Hmm.. het lijkt er op dat Vodafone de Orderstatus pagina offline gehaald heeft. Mogelijk lezen ze hier mee en willen ze voorkomen dat iedereen nog screenshots maakt i.v.m. de gegevensverwijdering die marc3llos aankaartte. Als dat zo is is dat echt in en in triest. Reden temeer om gewoon te procederen als ze moeilijk willen doen. Gewoon naar de kantonrechter stappen als ze niet willen leveren. Ik heb nog geen enkele keer iets gehoord of gelezen in deze zaak dat mij het vermoeden geeft dat VF in een rechtszaak zou winnen. Wel heel erg veel bewijzen dat ze zich naar de wet zullen moeten schikken.

Is het nog niemand opgevallen dat VF zich nergens op enige wettelijke grond beroept om te mogen annuleren? Het sterkste wapen dat ze hebben is de onderzoeksplicht van de consument. Die hebben ze zelf neergesabeld met de herhaaldelijke bevestiging dat de prijs klopt en uitlevering.

[ Voor 7% gewijzigd door Crahsystor op 31-01-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Alleen is het twitterbericht tot nu toe het enige tastbare bewijs. oh, en de levering aan een medetweaker die zijn leveringsbon online had gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38
Crahsystor schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:22:
Hmm.. het lijkt er op dat Vodafone de Orderstatus pagina offline gehaald heeft. Mogelijk lezen ze hier mee en willen ze voorkomen dat iedereen nog screenshots maakt i.v.m. de gegevensverwijdering die marc3llos aankaartte.
haha :P

omdat er een paar tweakers een probleem hebben gaan ze vast niet een deel van hun site afsluiten.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
BounceMeister schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:34:
Alleen is het twitterbericht tot nu toe het enige tastbare bewijs. oh, en de levering aan een medetweaker die zijn leveringsbon online had gezet.
En de screenshots dat de bestelling nog geldig was op de 20e en de orderupdate de 29e waarbij de status onveranderd bleef en de orderbevestiging en de mail over levertijd na de annuleringsmail en bezwaar daarop.
Daarnaast alle getuigen in de vorm van tweakers die de klantenservice aan de lijn gehad hebben. Steeds spreekt VF de wil uit om te leveren. Dat alleen al maakt een 'schrijffout' geen rechtmatige grond voor annulering. Verder heb ik geen enkele inhoudelijke reactie gehad over de annulering. Het laatste bericht dat VF mij stuurde was een bericht over vertraging, gevolgd door een annulering op de site. Dat kun je interpreteren als een eenzijdige annulering zonder opgaaf van reden.
funk-e schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:36:
[...]
haha :P
omdat er een paar tweakers een probleem hebben gaan ze vast niet een deel van hun site afsluiten.
Omdat een paar tweakers een zeer goede deal kunnen krijgen gaan ze toch ook niet illegale dingen doen? Ow, wacht dat doen ze wel...

[ Voor 15% gewijzigd door Crahsystor op 31-01-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acers2k
Crahsystor schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:46:
[...]

En de screenshots dat de bestelling nog geldig was op de 20e en de orderupdate de 29e waarbij de status onveranderd bleef en de orderbevestiging en de mail over levertijd na de annuleringsmail en bezwaar daarop.
Daarnaast alle getuigen in de vorm van tweakers die de klantenservice aan de lijn gehad hebben. Steeds spreekt VF de wil uit om te leveren. Dat alleen al maakt een 'schrijffout' geen rechtmatige grond voor annulering. Verder heb ik geen enkele inhoudelijke reactie gehad over de annulering. Het laatste bericht dat VF mij stuurde was een bericht over vertraging, gevolgd door een annulering op de site. Dat kun je interpreteren als een eenzijdige annulering zonder opgaaf van reden.
Dit heb ik dus ook meegemaakt, Ik heb ze hierover gebeld en ze wisten van niks.
En ze wisten ook helemaal niet dat het geannuleerd is en geven aan dat het een systeem fout is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Zo goed is mijn deal niet, ik betaal alsnog €765 in twee jaar. Ik krijg wel een vergoeding voor de geleden frustratie + ik ben over m'n nieuwe abonnement heen gegaan door iedere keer naar vodafone te bellen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:23
Ik heb vandaag een (licht) aangepaste brief (optie 2) naar VF Maastricht gestuurd.
Heb daar ook ingezet dat als ze het nalaten om te leveren op grond van hun huidige reden (dit binnen 4 weken), ik de klacht over ga dragen aan de geschillencommissie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Misschien een stomme vraag, maar hoe krijg ik de vraag behorende bij het VF twitter antwoord tegelijk in beeld?
https://twitter.com/vodafoneNL/status/292665153638518785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Zo te zien heeft degene, die de betreffende vraag stelde, extra hiervoor een twitter account aangemaakt en dit daarna weer verwijderd. Niet zo handig, zijn posts zijn daarmee ook weg en dus ook de betreffende vraag. Mogelijk heeft iemand een screenshot van het complete gesprek ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
In de openingspost staat wel een screenshot, maar ik had er graag zelf een gemaakt.

Verder vraag ik me af wat jullie argumenten te zijn om voor een brief volgens de opzet zoals optie 1 of optie 2 te kiezen. (MEt dank aan diegenen die ze hebben opgesteld).

Ze hebben beiden een iets andere insteek, en ik vraag me af wat het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
CVar schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 18:43:
Ik heb vandaag een (licht) aangepaste brief (optie 2) naar VF Maastricht gestuurd.
Heb daar ook ingezet dat als ze het nalaten om te leveren op grond van hun huidige reden (dit binnen 4 weken), ik de klacht over ga dragen aan de geschillencommissie.
Ik ook, ik heb vandaag ook voorbeeldbrief 2 op de post gedaan. (Met dank aan de mensen die deze voorbeeldbrieven hebben opgesteld en gepubliceerd)

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Nou, ik heb getracht optie 1 en optie 2 zo goed mogelijk te combineren.
(Met dank aan de auteur(s) daarvan.)
Zijn er op- of aanmerkingen op deze variant?
Aan:
Vodafone Klantenservice
Vodafone Special Services
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Afzender:
XXXXXX

Betreft:
Annulering order ONLINE-XXXXXXXX ref. XXXXXXX.

Plaats, 31 januari 2013.

Geachte heer, mevrouw,

Met deze brief reageer ik op uw e-mail, d.d. xx januari 2013 (bijlage 1) met referentienummer XXXXXXXX. In deze mail geeft u aan order ONLINE-XXXXXXXX te annuleren wegens een schrijffout op de website vodafone.nl. Op 29 januari 2013 heeft u vervolgens de order geannuleerd, wat te zien is in de orderstatus (bijlage 2).

Uw 'annulering' is echter zonder goede grond gedaan en is daarmee niet rechtsgeldig. Mij is een aanbod gedaan via uw website, welk ik heb aanvaard en waarvan ik ook een bevestiging heb ontvangen.
Ik ben van mening dat Vodafone en ik een koopovereenkomst hebben gesloten op basis van art. 6:217 lid 1 BW. In dit artikel staat het volgende omschreven: "Een koopovereenkomst komt tot stand door een aanbod van de verkoper (a), alsmede een aanvaarding van dit aanbod door de koper (b)":
(a) Uw aanbod op de site www.vodafone.nl op 20-1-2013;
(b) Mijn bestelling, ordernummer ONLINE-XXXXXXXX.

Echter moet er wel voldaan worden aan het volgende: "Voor een geldig aanbod is het juridisch noodzakelijk dat de wil en de verklaring van de verkoper met elkaar overeenstemmen. Voor een geldige aanvaarding is noodzakelijk dat de wil en de verklaring van de koper met elkaar overeenstemmen (art. 3:33 BW)". Ik begrijp uit uw verklaring dat de wil bij u ontbreekt (gezien het feit dat u de order annuleert).

Hoewel de bovenstaande alinea suggereert dat de koopovereenkomst nietig is doordat de wil en de verklaring van de koper niet overeenstemmen met die van u, de verkoper, meen ik toch dat u aan de overeenkomst gebonden bent. Er is namelijk sprake van gerechtvaardigd vertrouwen bij de koper (art 3:35 BW). Ik zie mijzelf als een gemiddelde geïnformeerde consument. Van mij mag verwacht worden dat ik op de hoogte ben van de globale prijzen van telefoons in combinatie met telefoonabonnementen.

Het is niet vreemd om aan te nemen dat een toestel gratis te verkrijgen is bij een abonnement. Er worden immers tientallen toestellen op uw website aangeboden voor EUR 0,- in combinatie met een abonnement. De prijs van EUR 0,- bij deze aanbieding is bevestigd door in ieder geval één Vodafone-medewerker met initialen J.B (bijlage 3 en 4).

Voor zover u zich op enig beding uit uw algemene voorwaarden of disclaimer beroept om de overeenkomst te mogen annuleren, vernietig ik hierbij dat beding. Dit omdat een bepaling die u het recht geeft op grond van een fout van uw kant de overeenkomst eenzijdig te annuleren, onredelijk bezwarend is naar mij als consument toe. Derhalve is uw annulering van tafel.

Samenvattend beroep ik mij op het feit dat er een geldige koopovereenkomst is ontstaan tussen mij (Mijn Naam) en de aanbieder (Vodafone) op xx januari 2013. Er was sprake van gerechtvaardigd vertrouwen bij de koper en dit is bevestigd door een Vodafone-medewerker.

Ik verzoek, en voor zover nodig sommeer u om alsnog te leveren binnen de afgesproken levertijd en mij binnen een week na dagtekening van deze brief te melden dat u dit gaat doen.

Indien u niet overgaat tot leveren zal ik niet aarzelen juridische stappen te nemen. Ik vertrouw er echter op dat u het niet zo ver zult laten komen.

Mocht ik binnen twee weken geen inhoudelijke reactie van u ontvangen, zal ik genoodzaakt zijn om verdere stappen te ondernemen.

Hoogachtend,

Mijn Naam.

Bijlage 1: Uw e-mail d.d. xx-xx-2013 met onderwerp: " Referentienummer: XXXXXX xxxxxxx xxxx xxxxx [Incident: XXXX-XXXXX] ";
Bijlage 2: Screenshot wijziging orderstatus 29-01-2013.
Bijlage 3: Bevestiging in Twitter-bericht dat de betreffende prijzen correct zijn (@vodafoneNL ^JB).
Bijlage 4: Bevestiging in Twitter-bericht dat de betreffende prijzen correct zijn (@vodafoneNL ^JB) uitvergroot.

[ Voor 0% gewijzigd door BounceMeister op 05-02-2013 18:17 . Reden: NAam in adres veranderd naar Special Services volgens de AV. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proest
"De prijs van EUR 0,- bij deze aanbieding is bevestigd door in ieder geval één Vodafone-medewerker met initialen J.B (bijlage 3 en 4)."

Ik ga daaronder persoonlijk nog een stukje typen over het feit dat de aanbieding reeds een week online stond (wel in mijn geval dan) toen ik bestelde. Mocht het een fout betreffen had Vodafone dat redelijkerwijs binnen 2 dagen kunnen terugdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Heb jij bewijs dat de aanbieding er al eerder stond? Dat zou voor mij wel handig zijn, aangezien ik er pas de 20ste over las hier op het forum.
Ik heb hier wel gelezen dat het er de 15e zeker al stond, maar een screenshot met datum zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
BounceMeister schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:39:
Heb jij bewijs dat de aanbieding er al eerder stond? Dat zou voor mij wel handig zijn, aangezien ik er pas de 20ste over las hier op het forum.
Ik heb hier wel gelezen dat het er de 15e zeker al stond, maar een screenshot met datum zou handig zijn.
In het screenshot dat ik net postte staat sws al 19 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
https://sites.google.com/site/vflumia820/ is weer in de lucht, en kleine update geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:19
Ben je er achter waarom je site disabled was?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
Mattie112 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:05:
Ben je er achter waarom je site disabled was?
Daar is DM/mail of het IRC kanaal voor.

Maar nee geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 21:20
Jullie zijn wel erg naif om te denken dat Vodafone gaat bezwijken onder de druk van een stelletje Tweakers. Het gaat hier niet om een paar honderd euro, maar mogelijk over een ton of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
NotSoSteady schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:06:
Jullie zijn wel erg naif om te denken dat Vodafone gaat bezwijken onder de druk van een stelletje Tweakers. Het gaat hier niet om een paar honderd euro, maar mogelijk over een ton of meer.
Dit soort reacties kan je beter plaatsen in het IRC kanaal.

Aangezien er toch steeds weer iemand is die het niet snapt, toch even het volgende erover:
Wanneer een bedrijf zoveel bespaart op personeel (lees: niet opgeleid en slecht geïnformeerd) waardoor er veel fouten gemaakt worden, zal dat bedrijf zelf moeten opdraaien voor de gevolgen ervan.

Aangezien de prijs meermalen bevestigd is, de aanbieding er zeker 5 dagen op heeft gestaan, er diverse malen dingen beloofd worden die niet worden nagekomen en de communicatie zeer te wensen over laat, kan ik me voorstellen dat er klanten zijn die gewoon hun recht willen halen.

Daarnaast komt het echt wel vaker voor dat een toestel tegen lage prijzen wordt aangeboden. Dat is in dit geval (Nokia, Windows Phone) zeker wel aannemelijk.

Ontopic:
Doen we de brief per post en per e-mail?
Edit: e-mail is verstuurd, straks nog even door de regen naar de brievenbus...
Edit2: brief is ook per post verstuurd. de e-mail had ik als reply verstuurd maar dat werkt natuurlijk niet, maar van de webcare e-mail wel het automatische bericht met "we reageren binnen 30 dagen". De post zal wel sneller gaan gok ik zo.

[ Voor 11% gewijzigd door BounceMeister op 01-02-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevol
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-02-2013
Ik denk dat de meesten het hier met elkaar eens zijn dat een foutje menselijk is en dat het ze inmiddels niet meer gaat om de telefoon. Er wordt door Vodafone op valide vragen geen antwoord gegeven, waar ze praten spreken ze elkaar tegen en sommigen van ons zijn gewoon op een zeer slechte manier "geholpen" bij hun pogingen om duidelijkheid te krijgen.

Het feit dat Vodafone niet de moeite neemt om met een eenduidig, goed en eerlijk verhaal te komen zit denk ik de meesten dwars. Ik kan ze begrijpen en steun ze van harte...

Ik heb de 920 al en de 820 kan me gestolen worden maar bij Vodafone ga ik weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Mijne is verstuurd, ik heb een verzendbevestiging in mn mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 21:20
*snip* offtopic.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Insert12 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:04:
Mijne is verstuurd, ik heb een verzendbevestiging in mn mail :)
Ik ben benieuwd! Als ze aan jou leveren moeten ze aan iedereen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Nu hopen dat je geen rekening krijgt van 400 euro. Als het inderdaad gratis is dan hebben we extra hard bewijs in ons voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
post ik vanavond, zit nu op m'n mobiel en ik moet zo werken :) Er staat niet bij dat er betaal moet worden. Wat is trouwens een archer? Die zit er ook bij volgens de beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Insert12 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:31:
[...]

post ik vanavond, zit nu op m'n mobiel en ik moet zo werken :) Er staat niet bij dat er betaal moet worden. Wat is trouwens een archer? Die zit er ook bij volgens de beschrijving.
Een archer kan b.v Robin Hood zijn, die komt jou dan nog ff 400 euro lichter maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik heb contact gehad met m'n rechtsbijstandverzekering. Daar kwam niet heel erg veel nieuws uit, behalve dan dat de brief het beste aangetekend verzonden kon worden. (Als bewijs van verzending indien ze niet reageren).
Ik moest vermelden dat vodafone zich aan de overeenkomst moet houden, mede omdat de prijs bevestigd is. Een termijn van 2 weken zou redelijk zijn om een reactie te verlangen. Daarna kon ik het weer doorschakelen naar de rechtsbijstand.

Klein puntje is ook nog dat het "belang" voor de rechtsbijstand minimaal 200 euro moet zijn. (Voor een brood van 2 euro doen ze dus niets.) Dus het feit dat ze er nu 400 euro voor vragen in plaats van nul euro, is dan wel weer goed.
Daar ook even een screenshotje van maken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Net weer naar de helpdesk gebeld omdat nu mijn portering op "verwerken" staat en de andere op geannuleerd.

De beste man kon na lang zoeken zien dat de bestelling inderdaad geannuleerd was, maar volgens hem kwam het doordat ik twee bestellingen had staan :P

Hij heeft nu die order OOK geannuleerd en gaat deze volgende week opnieuw in het systeem zetten.

Ik houd me express van de domme, maar blijkbaar weten ze bij de helpdesk écht helemaal niet wat er gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acers2k
Oke... Dynalogic gaat vandaag leveren rond 17:00.
Dit is een bestelling dat een verlenging was van een pre-paid tmobile nummer.

Online staat nog steeds de prijs van 0.00 op de website van vodafone. (orderstatus)
Even kijken hoe dit gaat aflopen, keep u guys updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
T-mobile prepaid verlengen bij vodafone? Nummerportering bedoel je waarschijnlijk.
Laat het ons weten, we zijn benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acers2k
Ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Ik heb dus brief #2 verstuurd op 21 januari per post.
Tot op heden nog niets vernomen van Vodafone.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acers2k
ff geupload hier: [edit] ff offline

[ Voor 255% gewijzigd door Acers2k op 01-02-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Acers2k schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 17:32:
ff geupload hier: oops xD mn adres staat er nog
Had je annulering gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acers2k
Ja, ik heb de annulering gekregen over dat de prijs fout was weergeven.

Heb ook contact met hun gehad over mn andere aanvragen waarbij ze hadden aangegeven over de eenmalige aanbetaling van 395,- dat er bij zou horen enz.

Eigenlijk alles wat jullie ook hebben gehad.

[ Voor 58% gewijzigd door Acers2k op 01-02-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Maar was de status van je order daadwerkelijk gewijzigd naar geannuleerd? Of was het alleen een annulerings mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acers2k
Nee.. het was niet gewijzigd naar geannuleerd, een van de verlenging stond tot gisteren nog op wordt nog geleverd etc, die is wel geannuleerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Acers2k op 01-02-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Ah dammit dat is al wat ik dacht. De meeste orders zijn namelijk wel gewijzigd naar geannuleerd. Dus kunnen alsnog fluiten naar onze phone |:(
Ach toch maar een brief sturen dan. In ieder geval is jouw bewijs een hele belangrijke. Kan ik die weer toevoegen aan mijn brief. Gelukkig had ik het druk afgelopen dagen en de brief nog niet verstuurd :P

[ Voor 32% gewijzigd door Hironshy op 01-02-2013 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
als ik jou was zou ik de foto even online halen en opnieuw uploaden.
Je hebt nog iets te veel gegevens leesbaar staan

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Niet om het 1 of ander, maar hij heeft een 2 jarig abbo, de meesten van ons hebben een 1 jarig abbo besteld, misschien daarom binnen gekregen.

Moet wel zeggen dat Vodafone nu helemaal niet meer op e-mails reageert,voor zo'n groot bedrijf is dit wel bedroevend slechte service hoor.
funk-e schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 17:45:
[...]

als ik jou was zou ik de foto even online halen en opnieuw uploaden.
Je hebt nog iets te veel gegevens leesbaar staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acers2k
Maar ookal is het een 2jarige, de prijs is nog steeds zwaar onder de waarde van de toestel. mn andere 1jarige hebben ze wel geannuleerd.

Ergens met willens wetens het niet willen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
en zonder tegen bod, dus beide orders zijn fout in prijs, maar 2jarig vinden ze wel goed.
dan hadden ze de 1 jarige een aanbod moeten doen.

ik denk dat we zeker sterker staan, maar ik ben geen jurist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Tq0rjor.jpg

Leuk apparaat.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Nu ik het lees inderdaad. Je gegevens van je oude provider kan je in het geheel weglaten, zo ook je mobiele nummer. Lijkt me toch niet geheel veilig zo :P
Jeroen10 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 17:47:
Niet om het 1 of ander, maar hij heeft een 2 jarig abbo, de meesten van ons hebben een 1 jarig abbo besteld, misschien daarom binnen gekregen.
Heb net snel even gekeken en screenshots gemaakt. 2 jarig kost het toestel 385euro en 1 jarig 395euro. Dus 395euro minder dan normaal is niet redelijk maar 385 wel? :z

@westlife: heb je ook 1 jarig abo en staat je orderstatus op geannuleerd?

[ Voor 6% gewijzigd door Hironshy op 01-02-2013 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
Hironshy schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:00:
Nu ik het lees inderdaad. Je gegevens van je oude provider kan je in het geheel weglaten, zo ook je mobiele nummer. Lijkt me toch niet geheel veilig zo :P

[...]

Heb net snel even gekeken en screenshots gemaakt. 2 jarig kost het toestel 385euro en 1 jarig 395euro. Dus 395euro minder dan normaal is niet redelijk maar 385 wel? :z
Perfect, omg om 10 euro, ik hoop dat de zaak een mooie wending heeft voor ons.
redelijk afwezig nu. zal vanavond de gegevens verzamelen en page updaten

Gelieve mij de info mailen. zodat ik het gemakkelijk kan plaatsen.

[ Voor 5% gewijzigd door HomePlayer op 01-02-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acers2k
Maar het hele aparte is dus. ik had 2 aanvragen, 1tje van 1 jaar ander van 2 jaar (allebij verlenging)

Dus... ze hebben heel wat uit te leggen =o!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
Acers2k schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:09:
Maar het hele aparte is dus. ik had 2 aanvragen, 1tje van 1 jaar ander van 2 jaar (allebij verlenging)

Dus... ze hebben heel wat uit te leggen =o!
Wij zijn je dankbaar, bel ze morgen maar om de uitleg ;-)
Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste

Let op:
De eerstvolgende die het nodig vindt de boel te verstieren kan op een ban rekenen en als het niveau niet omhoog gaat dan gaat dit topic op slot.

Zie je iets wat niet door de beugel kan? Maak dan een TR aan en ga er niet op in.

Reageer on-topic en alleen als je wat zinnigs heb toe te voegen. Ook simpele "ik heb 'm ook besteld" reacties zijn dus ongewenst. Eventueel kan je je betrokkenheid melden via het formulier in HomePlayer in "Nokia Lumia 820 Vodafone".