3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
[ Voor 14% gewijzigd door menalert op 29-01-2013 16:47 ]
112Lithiumion schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:36:
Een lijst met usernames (van Homeplayer(?)) is in iedergeval hier al te vinden: https://docs.google.com/s...NG90RzlmR3QyTXplM3c#gid=0

Ik wil best helpen de brief op te stellen. Ik heb geen tijd om van iedereen alle gegevens (naam, nick, bestelnummer) te verwerken. Homeplayer heeft volgens mij dit al op zich genomen.Megamind schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:27:
[...]
Maar ik begrijp dat jij deze taak wilt opnemen? Want ik heb nog niet echt echte acties gezien in dit topic.
[ Voor 41% gewijzigd door Freakster86 op 29-01-2013 16:49 ]
Dat komt mogelijk ook omdat reactie van Vodafone uitbleef, mensen wisten helemaal niet waar ze aan toe waren. Nu het daadwerkelijk annuleren is begonnen en Vodafone niet inhoudelijk wil reageren op mails is het duidelijk dat de bal nu bij ons ligt.HomePlayer schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:29:
[...]
Actie zat, maar reactie/ en of hulp, op een regel na op de site geen
Een lijst met forumnamen is er al, en het is nu de zaak dat zoveel mogelijk mensen zich daarbij aansluiten en er een aangetekende brief richting Vodafone gaat met alle bewijzen waarom de prijs aannemelijk was voor ons, dit namens alle gebruikers die op de lijst vermeld staan. Daar zullen ze dan wel inhoudelijk op moeten reageren, en dan kunnen we weer verder.
Concreet betekent dit het volgende : Iemand zal de taak op zich moeten nemen om de brief op te stellen en te sturen na controle van medeforumleden, iemand verzamelt alle gebruikersnamen (al dan niet echte namen met ordernummers (volgens mij doe jij dat al Homeplayer ?)), aan de rest de oproep om zich asap aan de lijst aan te melden en bewijzen, screenshots e.d toe te voegen aan de lijst van Homeplayer.
Er staan wel veel dubbele namen in.Freakster86 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:47:
[...]
112
[...]
Ik wil best helpen de brief op te stellen. Ik heb geen tijd om van iedereen alle gegevens (naam, nick, bestelnummer) te verwerken. Homeplayer heeft volgens mij dit al op zich genomen.
@fly daar sluit ik me bij aan.
Bestelling is geannuleerd.
Laatst gewijzigd: 29-01-2013 16:54:20
Heb je nog vragen? We helpen je graag. Bel ons op 0800-020 00 56.
Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 9.30 en 21.00 uur.
[ Voor 18% gewijzigd door noonkief op 29-01-2013 17:07 ]
Maar goed het verzamelen van gegevens moet wel vertrouwd gebeuren want met de ordernummer en email kan je al inloggen op VF site. Is ook eerste keer dat ik zoiets tegenkom. Lekker veilig....Vodafone

Ook geannuleerd
[ Voor 3% gewijzigd door Hironshy op 29-01-2013 17:06 ]
Als mensen gegevens als het ordernummer gaan delen dan kan VF daar niet veel aan doen.Hironshy schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:58:
Wel trieste boel zeg daarzo. Zelfs chinese bedrijven op ebay hebben betere communicatie. Lijkt wel alsof ze beslissingen nemen aan de hand van een dobbelsteen.
Maar goed het verzamelen van gegevens moet wel vertrouwd gebeuren want met de ordernummer en email kan je al inloggen op VF site. Is ook eerste keer dat ik zoiets tegenkom. Lekker veilig....Vodafone
Mijne is ook geannuleerd. Ik ga even een persoonlijke mail opstellen en sturen.
Zoals (bijna) iedereen hier is mijn bestelling ook van status 'wordt verwerkt' naar 'geannuleerd' gegaan.
Dit lijkt me het moment om de startpost aan te passen en daar aan te geven wat we gaan doen. Ik ben persoonlijk intussen witheet geworden door deze manier van communiceren en zeker bereid die 50 euro voor de geschillencommissie te doneren voor het goede doel.
en ondertekenen met onze echte naam.
mijn actie; ik maak simpel formulier met alleen voor,- achternaam en tussenvoegsel.
Plus het veld T.net NIck/naam <---- dit om goed te kunnen filteren op onzin die er wel weer in zal komen
Hier het formulier https://docs.google.com/s...xTnQyQmNLZ2ZneUE6MQ#gid=0
OrderId niet bekend
...less is more
Addicted to silent computing
Als dat zo is, kunnen we de order nr's wel gaan verzamelen, en ook op nemen in het dossier,funk-e schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:25:
mijn order is überhaupt niet meer te vinden:
OrderId niet bekend
Mijn order is nog te vinden en geannuleerd, tot dat alle gegevens van het net zijn, lijkt het me verstandig de order nr's nog prive te houden
http://wetten.overheid.nl...ldigheidsdatum_29-01-2013Crahsystor schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:27:
Voor zover ik weet is Vodafone nu in verzuim als bedoeld in artikel 83 lid c van het Burgerlijk Wetboek Boek 6. Ik kan werkelijk geen enkel degelijk argument bedenken dat Vodafone het recht geeft om de overeenkomst éénzijdig te ontbinden. Zelfs het allergoedkoopste abbonement met gratis telefoon is expliciet correct geacht door Vodafone.
even de link, maar ze annuleren helemaal niet op die reden,
de reden die ze aangegeven hebben is verkeerde prijs.
De mededeling die ze doen is dat ze vinden dat het een duidelijke fout is waarvoor ze de disclaimer als dekking gebruiken. Met de gewijzigde orderstatus delen ze mede dat ze tekort zullen schieten in de nakoming. Dat is dus exact lid c. De prijs en disclaimer is alleen maar de motivatie.HomePlayer schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:30:
[...]
http://wetten.overheid.nl...ldigheidsdatum_29-01-2013
even de link, maar ze annuleren helemaal niet op die reden,
de reden die ze aangegeven hebben is verkeerde prijs.
HomePlayer schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:39:
* HomePlayer Oke ik hou me wel zoet met de info verzamelen,
mag jij met mooie volzinnen en dure woorden, al dan niet samen met andere schrijvers een leuk briefje schrijven wink
Ik moet wel bekennen dat het een paar jaar geleden is dat ik m'n wettenbundel opgenslagen heb, tot vandaag dan
[ Voor 37% gewijzigd door Crahsystor op 29-01-2013 17:45 ]
mag jij met mooie volzinnen en dure woorden, al dan niet samen met andere schrijvers een leuk briefje schrijven wink
Ik heb het zojuist ingevuld.HomePlayer schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:19:
Ik denk de gezamenlijke brief een hele goede is.
mijn actie; ik maak simpel formulier met alleen voor,- achternaam en tussenvoegsel.
Plus het veld T.net NIck/naam <---- dit om goed te kunnen filteren op onzin die er wel weer in zal komen
[ Voor 56% gewijzigd door Stravincy op 29-01-2013 17:53 . Reden: Verkeerde quote ]
Ook ingevuld, check!HomePlayer schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:19:
ik en niemand hoeft dat te horen/lezen
neem aan dat je mn twee bewijzen van dergelijke acties hebt gezien?? staan op de site bij reacties.. 1tje uit 2009 via vodafone zelf en 1 vorig jaar icm xbox360HomePlayer schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:39:
* HomePlayer Oke ik hou me wel zoet met de info verzamelen,
Waar is die precies te vinden op de site? Ik bedoel dus niet de pagina waar de disclaimer staat (die link heb ik van vodafone gekregen). Maar waar staat een link naar de disclaimer. Ik heb hem namelijk niet gezien tijdens het bestelproces
...less is more

Deze tekst stond er onder andere in:
Lijkt me toch genoeg bewijs dat ze gaan leveren'Fijn dat je weer voor Vodafone hebt gekozen. Met je nieuwe smartphone heb je een fantastisch toestel in handen waarmee je het maximale uit het netwerk van Vodafone en je eigen netwerk haalt.'
Moest wel keihard lachen van het plaatje. De ironie.....
Ik zag dat CounterDesk al contact heeft gehad.
Is de brief die nu gestuurd moet worden gebaseerd op deze brief uit de Dell zaak?
en:
Ik las bij klacht.nl dat de klacht eerst naar vodafone moet en je daarna naar de geschillencommissie kan.
[ Voor 24% gewijzigd door BounceMeister op 29-01-2013 19:04 ]
Maar ik wil het woord eigenlijk bij freakster laten liggen. Als het nodig is hoor ik het graag
Bij deze ook meteen gedaan.
Edit: Stonden toch nog wat slordigheden in. deze brief zal ik morgen aangetekend naar vodafone sturen namens mezelf. Ik wil ook graag mee doen met de collectieve brief. zoals jullie lezen heb ik de reactie termijn vrij groot gehouden met 2 wekenGeachte heer, mevrouw,
Op datum heb ik bij u een Nokia Lumia 820 besteld onder bestelnummer xxxxxx. Op datum ontving ik van u een e-mail waarop u mij meldde dat de bestelling zou zijn geannuleerd.
Uw 'annulering' is echter zonder goede grond gedaan en is daarmee niet rechtsgeldig. Mij is een aanbod gedaan via uw website, welk ik heb aanvaard en waarvan ik ook een bevestiging heb binnengekregen. Op de juistheid van het aanbod mocht ik vertrouwen, zeker nu navraag is gedaan en uw medewerkers bij herhaling hebben bevestigd dat het aanbod juist was.
Voor zover u zich op enig beding uit uw algemene voorwaarden beroept om de overeenkomst te mogen annuleren, vernietig ik hierbij dat beding. Dit omdat een bepaling die u het recht geeft op grond van een fout van uw kant de overeenkomst eenzijdig te annuleren, onredelijk bezwarend is naar mij als consument toe. Derhalve is uw annulering van tafel.
Ik verzoek, en voor zover nodig sommeer u om alsnog te leveren binnen de afgesproken levertijd en mij binnen een week na dagtekening van deze brief te melden dat u dit gaat doen.
Ik stel u bij deze aansprakelijk voor alle schade die ik lijd en nog mocht lijden door uw nalatigheid in het leveren van de bestelde telefoon. Deze schade bestaat onder meer uit het prijsverschil tussen uw aanbiedingsprijs en de prijs die ik bij een andere aanbieder zou moeten betalen om de telefoon te kopen.
Indien u niet overgaat tot leveren zal ik niet aarzelen juridische stappen te nemen bij de kantonrechter om mijn recht te halen. Ik vertrouw er echter op dat u het niet zo ver zult laten komen.
Mocht ik binnen twee weken geen inhoudelijke reactie van u ontvangen, zal ik genoodzaakt zijn om verdere stappen te ondernemen.
Hoogachtend,
[ Voor 94% gewijzigd door boombes op 29-01-2013 20:30 ]
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Waarvoor zou daar een brief heen moeten? lijkt me vrij irrelevantVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:08:
Is er al een brief naar https://www.bof.nl/ gegaan of is die niet noodzakelijk?
OVER ONSVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:08:
Is er al een brief naar https://www.bof.nl/ gegaan of is die niet noodzakelijk?
Bits of Freedom komt op voor jouw vrijheid en privacy op internet. Deze grondrechten zijn onmisbaar voor je ontplooiing, technologische innovatie en de rechtsstaat. Maar die vrijheid is niet vanzelfsprekend.
Ik snap niet wat voor brief hier naar toe kan, met uitzondering van, het feit je order status zo slecht is beveiligd, en zo veel informatie bevat
Daarnaast is het slechte PR. Ik denk dat de manager bij Vodafone die het besluit tot annulering heeft genomen, hoopt dat slechte PR ook PR is. Dan is er tenminste nog iets te zeggen voor deze manier van handelen.
whahahahaInsert12 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:50:
Dit foldertje lag vandaag in de bus voor mij:
[afbeelding]
Deze tekst stond er onder andere in:
[...]
Lijkt me toch genoeg bewijs dat ze gaan leveren
Ik heb die folder niet gekregen, maar wel een brief met daar in dezelfde boodschap
Wij moesten er hier thuis ook hard om lachen. Meteen op de Facebook van Vodafone gezet, ben benieuwd naar hun reactietijmeng schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:30:
[...]
whahahaha
Ik heb die folder niet gekregen, maar wel een brief met daar in dezelfde boodschap
met zijn google.com moderator moet echt de plek worden om alle ideeën en brieven gegevens etc te verzamelen.
er is al een slow chat gedeelte voor niks zeggende opmerkingen, en er is een chat/ideeën box voor berichten die een ieder kan/moet lezen.
als we daar onze energie in gaan steken, dan hebben we de zaken zo op rails en goed onder controle.
Als front staan we veel sterker dan als losse kreten hier in het forum.
Natuurlijk zijn we hier ook welkom om de berichten te plaatsen, eigenlijk zoveel mogelijk berichten om de PR machine het eens lekker lastig te maken bij Vodafone ;-)
Mensen dit gaat nog wel weken duren, als je je daarop instelt, kan het alleen maar meevallen.
dus geen haast rustig lezen en denken, voor de gene die niet kunnen wachten kpn tele 2 T-mobile etc
Er zijn er ook bij die reeds brieven/ of meerdere mails gestuurd hebben, graag jullie relevante informatie, per DM naar mij, zodat ik dit ook kan vermelden op de site.
De gene die de vreselijk lelijke site mede willen beheren, taal correcties, indeling etc zijn ook welkom om mij een DM te sturen, vermeld dan wel je E-mail adres.
[ Voor 30% gewijzigd door HomePlayer op 29-01-2013 20:56 . Reden: laatste 3 alinea's toegevoegd ]
De procedure voor een stap naar de geschillencommissie is als volgt:
- Je stuurt een aangetekende brief naar Vodafone
- Vodafone heeft vier weken de tijd om hier inhoudelijk op te reageren
- Doen ze dit niet en/of kom je er niet uit met Vodafone zelf dan kun je naar de geschillencommissie
- Je kunt digitaal een klacht indienen bij de commissie telecommunicatie (heb even contact gehad met ze)
- Dit kost 50 euro nog wat
- Je vult het formulier in en levert alle relevante documentatie mee (correspondentie, screenshots, e.d.)
- De geschillencommissie vraagt Vodafone om hun kant van het verhaal
- Er komt een zitting
- Uitspraak
- Ergens in april weet je of je eventueel je 50 euro terugkrijgt en eventueel je abonnement met Lumia 820
Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.
Als we winnen krijgen we de schade 50 euro nog wat terug?CounterDesk schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:55:
Ga zelf ook een brief sturen en doe mee met het collectief
De procedure voor een stap naar de geschillencommissie is als volgt:
--snip--
- Ergens in april weet je of je eventueel je 50 euro terugkrijgt en eventueel je abonnement met Lumia 820
Jouw post plaats ik ook op de site, en ik hoop dat we iedereen op een lijn kunnen krijgen.
Jup. Als je de zaak wint dan moet Vodafone het contract nakomen en je die 50 euro terugbetalen. Als je verliest krijgt Vodafone je 50 euro...HomePlayer schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:59:
[...]
Als we winnen krijgen we de schade 50 euro nog wat terug?
Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.
Ik mis een stukje over de disclaimer. Of valt dat onder de algemene voorwaarden?boombes schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:07:
Ik wil die brief best even om tikken naar de brief voor dit voorval.
Maar ik wil het woord eigenlijk bij freakster laten liggen. Als het nodig is hoor ik het graag
Bij deze ook meteen gedaan.misschien dat er nog een beetje aan gesleuteld moet worden. maar dat laat ik aan mensen over die ervoor gestudeerd hebben
[...]
Edit: Stonden toch nog wat slordigheden in. deze brief zal ik morgen aangetekend naar vodafone sturen namens mezelf. Ik wil ook graag mee doen met de collectieve brief. zoals jullie lezen heb ik de reactie termijn vrij groot gehouden met 2 weken
(Klik even op de gequote post om de brief ook te zien.)
[ Voor 5% gewijzigd door BounceMeister op 29-01-2013 21:09 ]
Ik bel dus vodafone klantenservice en vertel Peter dat ik een mail heb ontvangen van customerservice@sender.net om vervolgens ruim een half uur in de wacht te worden gezet, niemand meer aan de lijn gekregen...

Je hebt ook gebruik gemaakt van de Lumia 820 actie op de website? En hebben ze serieus de telefoon opgehangen? Dat is wel echt schandalig.jochie79 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:11:
Ik kreeg vanmiddag, anderhalve week na verlenging en bevestiging (19-1), ook een annuleringsmail. Mijn abonnement is wel verlengt met een jaar tegen 35 EUR per maand (200min. geen toestel).
Ik bel dus vodafone klantenservice en vertel Peter dat ik een mail heb ontvangen van customerservice@sender.net om vervolgens ruim een half uur in de wacht te worden gezet, niemand meer aan de lijn gekregen...
[afbeelding]
Ja dit was een verlenging icm de Lumia 820. En inderdaad na een kleine minuut met Peter vroeg hij om een ogenblik ... om vervolgens na ruim 30 minuten wachtstand de verbinding te verbreken.Insert12 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:14:
[...]
Je hebt ook gebruik gemaakt van de Lumia 820 actie op de website? En hebben ze serieus de telefoon opgehangen? Dat is wel echt schandalig.
hahaha welkom in het outsourcen van het klantcontactcenter. Peter wou waarschijnlijk gewoon pauzejochie79 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:19:
[...]
Ja dit was een verlenging icm de Lumia 820. En inderdaad na een kleine minuut met Peter vroeg hij om een ogenblik ... om vervolgens na ruim 30 minuten wachtstand de verbinding te verbreken.
Waar kan ik screenshots uploaden van de bevestiging via facebook?
Ik quote deze expres nog een keer voor de mensen die hem eventueel over het hoofd gezien hebben!HomePlayer schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:19:
Het is wel van belang dat zo veel mogelijk mensen dit invullen namelijk.
Ook belangrijk!HomePlayer schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:48:
de vreselijk lelijke site
met zijn google.com moderator moet echt de plek worden om alle ideeën en brieven gegevens etc te verzamelen.
er is al een slow chat gedeelte voor niks zeggende opmerkingen, en er is een chat/ideeën box voor berichten die een ieder kan/moet lezen.
als we daar onze energie in gaan steken, dan hebben we de zaken zo op rails en goed onder controle.
Als front staan we veel sterker dan als losse kreten hier in het forum.
Natuurlijk zijn we hier ook welkom om de berichten te plaatsen, eigenlijk zoveel mogelijk berichten om de PR machine het eens lekker lastig te maken bij Vodafone ;-)
Mensen dit gaat nog wel weken duren, als je je daarop instelt, kan het alleen maar meevallen.
dus geen haast rustig lezen en denken, voor de gene die niet kunnen wachten kpn tele 2 T-mobile etc
Er zijn er ook bij die reeds brieven/ of meerdere mails gestuurd hebben, graag jullie relevante informatie, per DM naar mij, zodat ik dit ook kan vermelden op de site.
De gene die de vreselijk lelijke site mede willen beheren, taal correcties, indeling etc zijn ook welkom om mij een DM te sturen, vermeld dan wel je E-mail adres.
[ Voor 50% gewijzigd door Stravincy op 29-01-2013 21:26 ]
vraag dat in het irc kanaal of DMHollovVpo1nt schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:29:
Ik heb er 1 besteld, mijn vader 1 en mijn moeder 1. Dus in totaal heb ik er 3. Moet ik alle drie de bestellingen in de google docs formulier invullen of alleen die van mijzelf met als opmerking dat ik er nog 2 heb?
maar vul er maar een in,
Ordernummer hoeft er niet bij?
[ Voor 47% gewijzigd door jps110 op 29-01-2013 21:35 . Reden: Niet af ]
Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.
Is het overigens niet verstandig om buiten de brief om, alle aangedragen argumenten en belangrijke wet-artikelen centraal te verzamelen? Het staat nu verspreid over +50 pagina's, overzicht is zo belangrijk en de site is daar een goede stap toe.
Die annulering van een week geleden of heb je nieuw bericht?proest schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:41:
Ook hier geannuleerd. This. Means. War. Vodafone.
Is het overigens niet verstandig om buiten de brief om, alle aangedragen argumenten en belangrijke wet-artikelen centraal te verzamelen? Het staat nu verspreid over +50 pagina's, overzicht is zo belangrijk en de site is daar een goede stap toe.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik ging er vanuit dat dat onder de algemene voorwaarden valt.BounceMeister schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:05:
[...]
Ik mis een stukje over de disclaimer. Of valt dat onder de algemene voorwaarden?
(Klik even op de gequote post om de brief ook te zien.)
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Ik volg het al een tijdje maar ik vind de tijd nu pas rijp om me er actief mee te gaan bemoeien, het gaat met in de basis niet eens om te telefoon. Maar gewoon hoe vodafone met zijn klanten omgaat, dat moedwillig vaag blijven, die schijnbare besluiteloosheid en vooral hoe men ons daar schijnbaar niet serieus neemt. Ik voel me een 'probleem' niet een klant. Mocht er bij vodafone gewoon iemand zijn geweest die mij opgebeld had, z'n excuses had aangeboden was het voor mij afdoende geweest. In plaats daarvan heeft vodafone gekozen voor een soort 'wij weten het zelf ook niet' methode.
Enfin, al mijn frustraties daargelaten lijkt het me handig om een jurist in de zaak te betrekken. Ik weet niet of hier mensen zitten met vaders, moeders, zussen, broers, ooms, vrienden of vriendinnen binnen de advocatuur zitten, maar het lijkt me zinvol om op een-of andere manier redelijk direct in contact te staan met iemand die een goed beeld heeft van de wetgeving.
Hij heeft bij andere zaken op tweakers ook geholpen. Ik weet niet of daar een vergoeding tegenover stond.
Bij de Dell XPS is verzocht door Arnoud geld over te maken naar Bits Of Freedom. zal wel een euro of 250 naar heen zijn gegaan denk ik.BounceMeister schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:37:
Iemand zoals Arnoud Engelfriet? Ik weet alleen niet in hoeverre hij advies wil geven voordat de "klok" gaat lopen..
Hij heeft bij andere zaken op tweakers ook geholpen. Ik weet niet of daar een vergoeding tegenover stond.
Oh, en
Orderstatus:
Laatst gewijzigd: 29-01-2013 16:39:26
Heb je nog vragen? We helpen je graag. Bel ons op 0800-020 00 56.
Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 9.30 en 21.00 uur.
[ Voor 19% gewijzigd door BLACKfm op 29-01-2013 22:42 ]
Vandaag heb ik mijn rekening gekregen van Vodafone mbt abonnement plus nokia Lumia 820 (€395 is reeds voldoen bij levering volgens rekening vodafone). De datum staat gedateerd op 23-1-2013.(vandaag 29-1-2013 ontvangen via de post) Ik heb immers nooit het toestel icm abonnement daadwerkelijk geleverd gekregen, want het ligt nog steeds bij Dynalogic!!
Wat moet ik nu doen? Klantenservice heb ik gebeld en er zou een meerdere mij terugbellen. Dat terugbellen vanuit vodafone is dus niet gebeurd!
Heb ook Dynalogic gebeld en die willen wel uitleveren mits er €395 wordt betaald of dat Vodafone een mail naar hun stuurt dat ik die kosten niet hoeft te betalen.
[ Voor 16% gewijzigd door pinokkia op 29-01-2013 22:46 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Als we allemaal een 10je inleggen hebben we toch al 1000 euro.BLACKfm schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:42:
[...]
Bij de Dell XPS is verzocht door Arnoud geld over te maken naar Bits Of Freedom. zal wel een euro of 250 naar heen zijn gegaan denk ik.
Oh, en
[...]
Tja, de opbrengst van toen was ook al teleurstellend. Grote woorden maar weinig die daar aan meededen...triesvan schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:45:
[...]
Als we allemaal een 10je inleggen hebben we toch al 1000 euro.
Dat vind ik zo sneu wat is een 10je nou...BLACKfm schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:46:
[...]
Tja, de opbrengst van toen was ook al teleurstellend. Grote woorden maar weinig die daar aan meededen...
sommige mensen....
Staat er allemaal een beetje vreemd beschreven, maar je hebt dus een rekening gekregen voor een Lumia 820 met abonnement. Daar durft Vodafone een rekening van €395 bij te doen? Laat ze maar bewijzen dat je een abonnement met telefoon en bijbetaling van €395 hebt afgesloten, eerder niet betalen. Als je belt opnemen of als je die mogelijkheid niet hebt een brief terug sturen met een vraag om bewijs.pinokkia schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:42:
Ik zit nu echter met een groot probleem. (tenminste denk ik)
Vandaag heb ik mijn rekening gekregen van Vodafone mbt abonnement plus nokia Lumia 820 (€395 is reeds voldoen bij levering volgens rekening vodafone). De datum staat gedateerd op 23-1-2013.(vandaag 29-1-2013 ontvangen via de post) Ik heb immers nooit het toestel icm abonnement daadwerkelijk geleverd gekregen, want het ligt nog steeds bij Dynalogic!!
Wat moet ik nu doen? Klantenservice heb ik gebeld en er zou een meerdere mij terugbellen. Dat terugbellen vanuit vodafone is dus niet gebeurd!
Heb ook Dynalogic gebeld en die willen wel uitleveren mits er €395 wordt betaald of dat Vodafone een mail naar hun stuurt dat ik die kosten niet hoeft te betalen.
Inderdaad, je zou bijna moeten zeggen als een Arnoud zijnde, ik wil 500 euro en dan vervolgens zelf die 500 euro doorsluizen.triesvan schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:48:
[...]
Dat vind ik zo sneu wat is een 10je nou...
sommige mensen....
Met een inzameling is ongeveer 175 euro opgehaald door 1 iemand, ik heb daar niet aan meegedaan maar heb een t-shirt besteld van 25 euro ofzo waarbij een deel naar BOF ging, ik ga er van uit dat er wel meer mensen zijn geweest die zelf wat hebben bijgedragen, maar voor een laptop van bijna 2000 euro (aan aankoopwaarde) die in die tijd veelvuldig in de V&A stond kon er wel wat meer van af.
Zeker omdat T.net daar ook nog een FP itempje van had en Arnoud er dus serieus aandacht aan besteed had.
Maargoed, wie niet waagt die niet wint. http://blog.iusmentis.com/ (Arnoud Engelfriet)
Ik weet overigens niet van welk niveau HomePlayer is, die is tenslotte ook druk bezig. Om zijn moeite maar niet af te schuiven als vergane moeite
[ Voor 5% gewijzigd door BLACKfm op 29-01-2013 22:57 ]
Het staat ook een beetje vreemd beschreven. Maar als je een pagina's terugleest zie hieronder:Insert12 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:51:
[...]
Staat er allemaal een beetje vreemd beschreven, maar je hebt dus een rekening gekregen voor een Lumia 820 met abonnement. Daar durft Vodafone een rekening van €395 bij te doen? Laat ze maar bewijzen dat je een abonnement met telefoon en bijbetaling van €395 hebt afgesloten, eerder niet betalen. Als je belt opnemen of als je die mogelijkheid niet hebt een brief terug sturen met een vraag om bewijs.
Donderdag 24 januari 2013 17:39
WijzigBookmarkQuote
pinokkia
Ben rond 16.00 gebeld door Dynalogic voor levering abonnement icm nokia Lumia 820. Heb voor de zekerheid gevraagd: Ik hoef niets te betalen. Zegt de aardige vrouw van Dynalogic: Er staat een bedrag van €395 aan de koerier betalen. Dus mensen let daar aub op!!!
Mijn order is trouwens vandaag geannuleerd rond 13:30 uur volgens online status
pinokkia wijzigde dit bericht 24-01-2013 17:41 (15%)
Lees vanaf die dag (vanaf pagina 38) al mijn reacties.
Nu is dus de vraag: Kom ik hier niet door problemen? Stel Dynalogic raakt dat pakketje kwijt of wordt gejat?
[ Voor 7% gewijzigd door pinokkia op 29-01-2013 23:02 ]
En nu stuurt Vodafone dus opeens een rekening. Laat ze eerst maar eens bewijzen dat je dat contract hebt afgesloten. Heb je toevallig een orderbevestiging per email gekregen waarin staat dat er niet bijbetaald hoeft te worden? Dan kun je die als bijlage mee sturen met de brief.pinokkia schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:59:
[...]
Het staat ook een beetje vreemd beschreven. Maar als je een pagina's terugleest zie hieronder:
Donderdag 24 januari 2013 17:39
WijzigBookmarkQuote
pinokkia
Ben rond 16.00 gebeld door Dynalogic voor levering abonnement icm nokia Lumia 820. Heb voor de zekerheid gevraagd: Ik hoef niets te betalen. Zegt de aardige vrouw van Dynalogic: Er staat een bedrag van €395 aan de koerier betalen. Dus mensen let daar aub op!!!
Mijn order is trouwens vandaag geannuleerd rond 13:30 uur volgens online status
pinokkia wijzigde dit bericht 24-01-2013 17:41 (15%)
Dit wat ik vandaag heb gekregen is echt een rekening. Er staat nml imei nummer nokia lumia 820 zwart vf en tevens staat er ook het nieuwe 06 nummer van vodafone met simkaart nummer.Insert12 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:01:
[...]
En nu stuurt Vodafone dus opeens een rekening. Laat ze eerst maar eens bewijzen dat je dat contract hebt afgesloten. Heb je toevallig een orderbevestiging per email gekregen waarin staat dat er niet bijbetaald hoeft te worden? Dan kun je die als bijlage mee sturen met de brief.
Ben er wel inmiddels achter dat dit een telefonische bestelling is
[ Voor 16% gewijzigd door pinokkia op 29-01-2013 23:11 ]
Dan moet je alsnog een bevestiging krijgen toch? Heb je aan de telefoon te horen gekregen dat het een fout op de website betrof of vertelden ze dat de prijzen klopten?pinokkia schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:06:
[...]
Ben er wel inmiddels achter dat dit een telefonische bestelling is
Dat de website volgens mij klopte volgens de klantenservice.Insert12 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:08:
[...]
Dan moet je alsnog een bevestiging krijgen toch? Heb je aan de telefoon te horen gekregen dat het een fout op de website betrof of vertelden ze dat de prijzen klopten?
Bel morgenochtend Vodafone op, geef je gegevens door en laat het ze afhandelen, c'est ca?!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Maar ze hebben dus niet expliciet gezegd dat er een bijbetaling bij dat abonnement hoorde? Dan vertellen dat de factuur niet klopt en je geen abonnement met bijbetaling hebt afgesloten. Laat ze eerst maar eens met bewijs komen daarna.pinokkia schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:09:
[...]
Dat de website volgens mij klopte volgens de klantenservice.
Het is toch handig om een beetje voorbereid te zijn bij zo'n gesprek.CLB schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:10:
Dit zijn persoonlijke vragen die in dit topic niks van doen hebben in mijn opinie.
Bel morgenochtend Vodafone op, geef je gegevens door en laat het ze afhandelen, c'est ca?!
Heb vandaag al gebeld. Maar die konden zelf niets doen en ik zou terug gebeld worden zoals ik dat al vermelde in mijn vorige reactie. Trouwens ik was dat wel plan om weer de klantenservice te bellen. Maar wilde hier weten of het nadelig kan uitpakkenCLB schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:10:
Dit zijn persoonlijke vragen die in dit topic niks van doen hebben in mijn opinie.
Kreeg trouwens wel na 2 dagen via mail dat er een creditnota voor mij zou aangemaakt worden. Die werd verstuurd door de medewerker die ik gesproken heb. (dus eigenlijk info vroeg of de prijs icm abonnement klopte)Insert12 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:12:
[...]
Maar ze hebben dus niet expliciet gezegd dat er een bijbetaling bij dat abonnement hoorde? Dan vertellen dat de factuur niet klopt en je geen abonnement met bijbetaling hebt afgesloten. Laat ze eerst maar eens met bewijs komen daarna.
[...]
Het is toch handig om een beetje voorbereid te zijn bij zo'n gesprek.
Juist daarom vraag ik het hier ook, want blijkbaar ben ik de enigste die dit weer heeft.
[ Voor 42% gewijzigd door pinokkia op 29-01-2013 23:20 ]
Verwijderd
Orderstatus:
Laatst gewijzigd: 29-01-2013 16:06:10
Ik heb het formulier ingevuld.
Site uitgeschakeld
Het Google-account van een site-eigenaar is uitgeschakeld vanwege een waargenomen schending van de Voorwaarden. Deze site kan pas worden bekeken als de site-eigenaar het Google-account heeft hersteld. Meer informatie
Dat heb ik dus gedaan, geduld
* HomePlayer heeft geen idee wat zij denken dat niet mag
Site uitgeschakeld zonder reden van opgaaf, moet niet gekker worden toch.
"alle verzamelde informatie, van uit de formulieren heb ik nog, daar kan ik gewoon bij, het is de site zelf die uitgeschakeld is"
Kan dit zomaar?
- moet er niet eerst een mail komen met; "geachte bla bla... u heeft x dagen, en y uren om dit en dat van u site te verweideren etc bla bla.."
- blijft u in gebreken, zijn wij genoodzaakt om bla bla bla
http://www.google.com/intl/nl/policies/terms/ zijn de voorwaarden,
en nee, ik heb geen mail gehad, geen telefoontje, dus ik heb geen idee, wat ik deed wat niet mag.
en zij mogen alles en dat is niet eerlijk.
[ Voor 38% gewijzigd door HomePlayer op 30-01-2013 08:33 . Reden: update ]
Haha, zou te gek voor woorden zijn als vodafone dat verzoek gedaan heeft. Weet je ook of je ze moeten opgeven waarom de site uitgeschakeld is?HomePlayer schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 07:54:
OMG https://sites.google.com/site/vflumia820/home/
Site uitgeschakeld
Het Google-account van een site-eigenaar is uitgeschakeld vanwege een waargenomen schending van de Voorwaarden. Deze site kan pas worden bekeken als de site-eigenaar het Google-account heeft hersteld. Meer informatie
Dat heb ik dus gedaan, geduld
* HomePlayer geeft geen idee wat zij denken dat niet mag
Site uitgeschakeld zonder reden van opgaaf, moet niet gekker worden toch.
Maar dat mag toch gewoon, jij/jullie geven mij die gegevens, dat is het probleem echt niet.HollovVpo1nt schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 08:38:
Misschien omdat je persoonlijke gegevens verzamelt oid?
Daar vroeg ik niet om, daar stond geen DM, of email bij.keel schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:10:
[...]
Nee, dat mag gelukkig niet. De site zat erg onprofessioneel in elkaar en bovendien was er een pagina waar je om geboortedatum, nationaliteit, en legitimatie vroeg. Dat kan op Google dus overkomen als een phishing site.
Dat was een opzet, een vraag, om te zien of dat de juiste informatie is.
Ontopic; Alle tips over de site horen in mij DM, of op het IRC kanaal.
[ Voor 50% gewijzigd door HomePlayer op 30-01-2013 09:23 ]
Nee, dat mag gelukkig niet. De site zat erg onprofessioneel in elkaar en bovendien was er een pagina waar je om geboortedatum, nationaliteit, en legitimatie vroeg. Dat kan op Google dus overkomen als een phishing site.HomePlayer schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 08:43:
[...]
Maar dat mag toch gewoon, jij/jullie geven mij die gegevens, dat is het probleem echt niet
Het interesseert Google niets of het een opzet is of niet, ze hebben geen tijd om alles uitvoerig te controleren en je een waarschuwing te sturen.HomePlayer schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 08:43:
[...]
Daar vroeg ik niet om, daar stond geen DM, of email bij.
Dat was een opzet, een vraag, om te zien of dat de juiste informatie is.
Ontopic; Alle tips over de site horen in mij DM, of op het IRC kanaal.
[ Voor 35% gewijzigd door Startups op 30-01-2013 09:37 ]
Weing orgineel en weer worden de argumenten die zijn aangegeven gewoon genegeerd.Beste heer naam,
Onlangs heeft u op vodafone.nl een Nokia Lumia 820 besteld. Helaas werd deze telefoon voor een onjuiste prijs op de website aangeboden.
Wij betreuren deze vergissing. Omdat het onmiskenbaar was dat hier sprake is van een onjuiste prijs en u ook redelijkerwijs had moeten kunnen begrijpen dat het hier een vergissing betrof, hebben wij uw bestelling geannuleerd. Zoals ook is aangegeven in onze disclaimer, zijn wij voor de gevolgen van deze schrijffout niet aansprakelijk.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Wil graag ZSM een aangetekende brief sturen en/of gezamenlijk iets ondernemen en daarna maar een klacht indienen bij de commissie.
[ Voor 15% gewijzigd door RobertowNL op 30-01-2013 09:57 ]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Beste heer <<<naam>>>,
Onlangs heeft u op vodafone.nl een Nokia Lumia 820 besteld. Helaas werd deze telefoon voor een onjuiste prijs op de website aangeboden.
Wij betreuren deze vergissing. Omdat het onmiskenbaar was dat hier sprake is van een onjuiste prijs en u ook redelijkerwijs had moeten kunnen begrijpen dat het hier een vergissing betrof, hebben wij uw bestelling geannuleerd. Zoals ook is aangegeven in onze disclaimer, zijn wij voor de gevolgen van deze schrijffout niet aansprakelijk.
De e-mail dat u vanuit Vodafone heeft ontvangen heeft betrekking tot het niet voorradig zijn van het toestel. Deze kunt u als niet verzonden beschouwen. Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 30-12-2021 18:03 ]
- Gegevens per DM sturen ?
- of per mail ?
.. andere ideeen ?
De lijst moet snel weer gemaakt worden denk ik als eerst stap.
IK kan bij de lijst we hebben 113, namenFlyEragon schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:03:
Aangezien HomePlayer niet meer bij de lijst kan, moeten we dus zelf maar even iets verzinnen om een lijst te maken.
- Gegevens per DM sturen ?
- of per mail ?
.. andere ideeen ?
De lijst moet snel weer gemaakt worden denk ik als eerst stap.
Ok, dat is mooi. Nu dus de volgende stap : Een brief opstellen, is er al iemand die deze taak op zich heeft genomen ? Was freakster daar mee bezig ? Eventueel kan ik ook wel helpen met de brief.HomePlayer schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:04:
[...]
IK kan bij de lijst we hebben 113, namen
Optie 1
Optie 2:Geachte heer, mevrouw,
Op datum heb ik bij u een Nokia Lumia 820 besteld onder bestelnummer xxxxxx. Op datum ontving ik van u een e-mail waarop u mij meldde dat de bestelling zou zijn geannuleerd.
Uw 'annulering' is echter zonder goede grond gedaan en is daarmee niet rechtsgeldig. Mij is een aanbod gedaan via uw website, welk ik heb aanvaard en waarvan ik ook een bevestiging heb binnengekregen. Op de juistheid van het aanbod mocht ik vertrouwen, zeker nu navraag is gedaan en uw medewerkers bij herhaling hebben bevestigd dat het aanbod juist was.
Voor zover u zich op enig beding uit uw algemene voorwaarden beroept om de overeenkomst te mogen annuleren, vernietig ik hierbij dat beding. Dit omdat een bepaling die u het recht geeft op grond van een fout van uw kant de overeenkomst eenzijdig te annuleren, onredelijk bezwarend is naar mij als consument toe. Derhalve is uw annulering van tafel.
Ik verzoek, en voor zover nodig sommeer u om alsnog te leveren binnen de afgesproken levertijd en mij binnen een week na dagtekening van deze brief te melden dat u dit gaat doen.
Ik stel u bij deze aansprakelijk voor alle schade die ik lijd en nog mocht lijden door uw nalatigheid in het leveren van de bestelde telefoon. Deze schade bestaat onder meer uit het prijsverschil tussen uw aanbiedingsprijs en de prijs die ik bij een andere aanbieder zou moeten betalen om de telefoon te kopen.
Indien u niet overgaat tot leveren zal ik niet aarzelen juridische stappen te nemen bij de kantonrechter om mijn recht te halen. Ik vertrouw er echter op dat u het niet zo ver zult laten komen.
Mocht ik binnen twee weken geen inhoudelijke reactie van u ontvangen, zal ik genoodzaakt zijn om verdere stappen te ondernemen.
Hoogachtend,
Kies maar uitVodafone Klantenservice
Avenue Ceramique 300
6221 KX Maastricht
[plaatsnaam], 21 januari 2013
Geachte heer/mevrouw,
Met deze brief reageer ik op uw mail, gedateerd 21 januari (bijlage 1). In deze mail geeft u aan order
ONLINE-20130120-20xxxxxxx-xx (ref: 86xxxxxx) te annuleren wegens een schrijffout op de website
vodafone.nl.
Ik ben van mening dat Vodafone en ik een koopovereenkomst hebben gesloten op basis van art. 6:217 lid 1
BW. In dit artikel staat het volgende omschreven: "Een koopovereenkomst komt tot stand door een aanbod
van de verkoper, (a) alsmede een aanvaarding van dit aanbod door de koper":
(a) Uw aanbod op de site http://www.vodafone.nl op 20-1-2013
(b) Mijn bestelling, ordernummer ONLINE-20130120-20xxxxxxx-xx ref: 86xxxxxx
Echter moet er wel voldaan worden aan het volgende: "Voor een geldig aanbod is het juridisch noodzakelijk
dat de wil en de verklaring van de verkoper met elkaar overeenstemmen. Voor een geldige aanvaarding is
noodzakelijk dat de wil en de verklaring van de koper met elkaar overeenstemmen (art. 3:33 BW)". Ik begrijp
uit uw verklaring dat de wil bij u ontbreekt (gezien het feit dat u de order annuleert).
Hoewel de bovenstaande alinea suggereert dat de koopovereenkomst nietig is doordat de wil en de
verklaring van de koper niet overeenstemmen met die van u, de verkoper, meen ik toch dat u aan de
overeenkomst gebonden bent. Er is namelijk sprake van gerechtvaardigd vertrouwen bij de koper (art 3:35
BW). Ik zie mijzelf als een gemiddelde geïnformeerde consument. Van mij mag verwacht worden dat ik op
de hoogte ben van de globale prijzen van telefoons in combinatie met telefoonabonnenten.
Het is niet vreemd om aan te nemen dat een toestel gratis te verkrijgen is bij een abonnement. De prijs van
EUR 0,- is bevestigd door in ieder geval 1 medewerker van Vodafone (bijlage 2). Daarnaast worden er
tientallen toestellen op uw website aangeboden voor EUR 0,- in combinatie met een abonnement.
Samenvattend beroep ik mij op het feit dat er een geldige koopovereenkomst is ontstaan tussen mij ([naam]) en de aanbieder (Vodafone) op 20 januari 2013. Er was sprake van gerechtvaardigd vertrouwen bij
de koper en dit is bevestigd door een Vodafone-medewerker.
Ik eis dan ook dat het abonnement alsnog aangesloten wordt en dat het toestel (Nokia Lumia 820) kosteloos
geleverd wordt zodra deze leverbaar is.
Hoogachtend,
[naam]
Bijlage 1: Uw e-mail met onderwerp: "Annulering bestelling Nokia Lumia 820";
Bijalge 2: Bevestiging in een tweet dat prijzen correct zijn (@vodafoneNL ^JB)
With kind regards,
Brief 2 heb ik laten controleren door een vader en dochter die beide jurist zijn en hun reactie was dat die misschien iets te direct en wetboek inhoudelijk was. Echter was wel correct en ondubbelzinnig (mooi woord het)
Ze zijn beide niet van mijn hand dus de kudos gaan uit naar mensen die er de moeite en tijd in hebben gestoken om deze op te zetten!
[ Voor 128% gewijzigd door boombes op 30-01-2013 11:48 ]
Verwijderd
Ik wil er ook niet te lang mee wachten..
edit: ik zie het al
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 11:49 ]
Naar aanleiding van deze foto is een stukje communicatie te zien die momenteel verder gaat via de DM. Daarin heb ik eerst mijn gegevens gepost en daarna kwam dit:
Mijn antwoord:Vodafone Nederland
Hoi Arno, het pakket is helaas nog niet verzonden. De order wordt zo snel mogelijk verwerkt, maar ik kan op dit moment helaas geen uitspraken doen over een leverdatum. Kijk ook even op deze pagina voor informatie over nieuwe leveringen: http://voda.fo/ne/h352d Groetjes, Robbie
Druk op de ketel, leveren die handel!Aan die pagina te zien vertelt Vodafone aan iedere klant hetzelfde verhaal, zonder vervolgens actie te ondernemen. Aangezien ik al twee weken wacht, zelfs de eerste rekening met de nieuwe abonnementsprijs al afgeschreven is en ik er ondertussen wel klaar mee ben, verwacht ik dat de telefoon vandaag nog geleverd wordt. Daarnaast verwacht ik dat jullie iets gaan doen aan deze waardeloze service, die me de afgelopen week behalve tijd een hoop frustratie heeft gekost.
Ik zie in dat topic helemaal niks terug over de Lumia 820 annuleringen?Insert12 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:51:
https://www.facebook.com/...ter¬if_t=photo_comment
Naar aanleiding van deze foto is een stukje communicatie te zien die momenteel verder gaat via de DM. Daarin heb ik eerst mijn gegevens gepost en daarna kwam dit:
[...]
Mijn antwoord:
[...]
Druk op de ketel, leveren die handel!
Wel een hoop heisa van mensen die zouden worden voorgelogen door Vodafone. Niet echt goede reclame.sander_kok schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:58:
[...]
Ik zie in dat topic helemaal niks terug over de Lumia 820 annuleringen?
Verwijderd
T.a.v. Special Services
Postbus 1500
6201 BM Maastricht'
is het adres van Vodafone
En jij denkt dat een topic als deze niet direct op slot gaat bij Vodafone?NotSoSteady schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:17:
Waarom gaan jullie niet naar het Vodafone forum dan, daar zitten ook mensen van Vodafone die vaak wat meer weten. Was tenminste bij de iPhone 5 wel zo.
optie 1 gestuurd naar webcare.nl@vodafone.com
Auto replay;
"Beste e-mailer, Bedankt voor je e-mail aan Vodafone Webcare. E-mail je op uitnodiging van de Vodafone 24/7 Web Crew: We hebben je vraag/klacht in behandeling en je krijgt zo snel mogelijk een inhoudelijk antwoord. Stuur je de e-mail zonder uitnodiging van de Vodafone 24/7 Web Crew: We nemen je e-mail in behandeling en reageren binnen 30 dagen. Met vriendelijke groet Vodafone Webcare Nederland Copyright © Vodafone 2012"
dus 30 dagen voor antwoord wink wink,
dus ik zal ook optie 2 per post/brief sturen naar;
Vodafone
T.a.v. Special Services
Postbus 1500
6201 BM Maastricht
Oops goeie vraag Lithiumion, ik stuur die brief namens mijzelf, iedereen die hier verder mee wilt kan dat ook beter doen. Als ze daar niet met een oplossing komen, kunnen we de krachten veder bundelen.
[ Voor 12% gewijzigd door HomePlayer op 30-01-2013 12:57 ]
Namens wie stuur je deze brieven nu? Namens jezelf of namens alle 113(?) gedupeerden?HomePlayer schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:48:
Van hier; boombes in "Nokia Lumia 820 Vodafone"
Auto replay;
"Beste e-mailer, Bedankt voor je e-mail aan Vodafone Webcare. E-mail je op uitnodiging van de Vodafone 24/7 Web Crew: We hebben je vraag/klacht in behandeling en je krijgt zo snel mogelijk een inhoudelijk antwoord. Stuur je de e-mail zonder uitnodiging van de Vodafone 24/7 Web Crew: We nemen je e-mail in behandeling en reageren binnen 30 dagen. Met vriendelijke groet Vodafone Webcare Nederland Copyright © Vodafone 2012"
Vodafone
T.a.v. Special Services
Postbus 1500
6201 BM Maastricht
Ik wil je wel vragen om mijn naam niet mee te nemen als je iets naar VF stuurt. Ik pak dit liever zelf op omdat ik denk dat ik dat beter kan.HomePlayer schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:48:
Van hier; boombes in "Nokia Lumia 820 Vodafone"
Auto replay;
Vodafone
T.a.v. Special Services
Postbus 1500
6201 BM Maastricht
De eerstvolgende die het nodig vindt de boel te verstieren kan op een ban rekenen en als het niveau niet omhoog gaat dan gaat dit topic op slot.
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Maak dan een TR aan en ga er niet op in.
Reageer on-topic en alleen als je wat zinnigs heb toe te voegen. Ook simpele "ik heb 'm ook besteld" reacties zijn dus ongewenst. Eventueel kan je je betrokkenheid melden via het formulier in HomePlayer in "Nokia Lumia 820 Vodafone".