Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
Ik heb nog niks gehoord van Vodafone of het distributiecentrum n.a.v. (vorige week donderdag) deze mail:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw contract in goede orde ontvangen. Het contract hebben wij in behandeling genomen en uw bestelling is inmiddels doorgestuurd naar ons distributiecentrum. Uw bestelling zal spoedig worden aangeboden op het afleveradres, zoals vermeld op uw contract.

Mocht er zich onverhoopt vertraging in de uitlevering voordoen, zullen wij u hierover nader berichten.

Wij bedanken u voor de bestelling en wensen u er veel plezier mee.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Telesales

Misschien dat ik vanmiddag Dynalogic maar even ga bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CounterDesk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08
Megamind schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:16:
Iemand zin om een mailtje naar Arnoud te sturen? En misschien dat ie er een blog artikel aan kan besteden: http://blog.iusmentis.com/
Arnoud is al gemaild, heeft wat nuttige en bruikbare zaken aangekaart en daarmee kunnen wij dan wat doen. Lees maar terug. :)

Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:26

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik vind dat dit ook wel frontpage tweakers waardig is. Niet zo zeer omdat Vodafone een fout heeft gemaakt en dat niet wil toegeven, maar gewoon vanwege de baggere communicatie en complete schijt aan hun klanten. Zo ga je niet met klanten om en Vodafone moet op hun vingers getikt worden om da te beseffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jammer dat vodafone alleen maar in herhaling valt en niet ingaat op de aangedragen argumenten en feiten.
Ik heb deze mail nog niet ontvangen, wel de twee andere annuleringsmails. Ik wil zeker de volgende stap wel zetten, of dat nu gezamenlijk gaat of een bepaalde mail/brief afzonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:42

tijmeng

Panasonic 7J

Interessant voor de verlengers onder ons is dat de bedenktijd voor een abonnement 7 werkdagen is. Alle verlengingen zijn wel geaccepteerd en worden ook daadwerkelijk afgeschreven. Kortom het abonnement is al ingegaan en daarme bevestigd door VF. Het terugdraaien daarvan kan neem ik aan binnen die 7 dagen..... en die zijn nu bijna verlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:51
tijmeng schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:31:
Interessant voor de verlengers onder ons is dat de bedenktijd voor een abonnement 7 werkdagen is. Alle verlengingen zijn wel geaccepteerd en worden ook daadwerkelijk afgeschreven. Kortom het abonnement is al ingegaan en daarme bevestigd door VF. Het terugdraaien daarvan kan neem ik aan binnen die 7 dagen..... en die zijn nu bijna verlopen
Heb je een linkje dat je verhaal bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Ik heb zelf nog een laatste mail gestuurd n.a.v. de annulering en dat ik het (omdat het de 2e keer was) het er ook niet mee eens ben en dat dit de laatste mogelijkheid is dat ze dit normaal op gaan lossen. Anders ben ik ook bij een gezamelijke actie.

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visser1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12-2020
Voor mij ook de gezamelijke actie, als VF niet goedschiks wil, dan maar kwaadschiks. En tijd om maar eens wat PR apparaten te gaan benaderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:01
Visser1 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:53:
Voor mij ook de gezamelijke actie, als VF niet goedschiks wil, dan maar kwaadschiks. En tijd om maar eens wat PR apparaten te gaan benaderen...
sluit ik me bij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
Dynalogic gebeld en zij vertelden mij n.a.v. de mail dat ze opdracht hebben gekregen tot levering van de Lumia maar niet op voorraad is. Alhoewel hij mij wel vertelde dat het een fout op de website was en ik maar even naar Vodafone zelf moest bellen, maar in principe hebben zij de opdracht tot levering gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-04 20:43
menalert schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:57:
Dynalogic gebeld en zij vertelden mij n.a.v. de mail dat ze opdracht hebben gekregen tot levering van de Lumia maar niet op voorraad is. Alhoewel hij mij wel vertelde dat het een fout op de website was en ik maar even naar Vodafone zelf moest bellen, maar in principe hebben zij de opdracht tot levering gekregen.
Weet je ook wie je gesproken hebt?
Dit is wel mooie/belangrijke informatie namelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door sander_kok op 28-01-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
sander_kok schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:00:
[...]

Weet je ook wie je gesproken hebt?
Dit is wel mooie/belangrijke informatie namelijk.
Nee, weet wel dat het een man was. Misschien probeer ik zo nog wel even, ik heb hem namelijk vaker aan de telefoon gehad.

Ga even in mijn mails zoeken die ik ivm vorige bestelling heb gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door menalert op 28-01-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:18
menalert schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:03:
[...]

Nee, weet wel dat het een man was. Misschien probeer ik zo nog wel even, ik heb hem namelijk vaker aan de telefoon gehad.

Ga even in mijn mails zoeken die ik ivm vorige bestelling heb gehad.
Als ik iemand bel:
1) noteer ik altijd de datum
2) tijdstip
3) naam van de persoon
4) onderwerp

Altijd handig ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Cyclonic op 28-01-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Net weer gebeld. 'Toestel is op voorraad, dus hij moet binnen enkele dagen uitgeleverd worden'. Ik: 'Oke, kunt u er ook voor zorgen dat het toestel nu direct verstuurd wordt?' Vodafone: 'Nee, dat is allemaal geautomatiseerd, daar kan ik niks aan doen.' Ik: 'Oke, dan wacht ik nog even af.'

Ik heb de naam van degene met wie ik gesproken heb en hij wordt dus weer uitgeleverd vertellen ze nu. Zo maar eens consuwijzer bellen of ze een mooi briefje voor me op kunnen stellen voor het geval dat ze weer niet willen annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Insert12 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:20:
Net weer gebeld. 'Toestel is op voorraad, dus hij moet binnen enkele dagen uitgeleverd worden'. Ik: 'Oke, kunt u er ook voor zorgen dat het toestel nu direct verstuurd wordt?' Vodafone: 'Nee, dat is allemaal geautomatiseerd, daar kan ik niks aan doen.' Ik: 'Oke, dan wacht ik nog even af.'

Ik heb de naam van degene met wie ik gesproken heb en hij wordt dus weer uitgeleverd vertellen ze nu. Zo maar eens consuwijzer bellen of ze een mooi briefje voor me op kunnen stellen voor het geval dat ze weer niet willen annuleren.
Maar heb je nu gebeld onder een valse order of onder de echte order van onze annuleringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Megamind schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:21:
[...]

Maar heb je nu gebeld onder een valse order of onder de echte order van onze annuleringen?
Gewoon onder m'n eigen ordernummer, de echte dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Het ziet er dus naar uit dat ze toch wel gaan leveren als ik het goed begrijp?
Misschien handig om te wachten tot eind deze week dan voordat we naar een geschillen commissie o.i.d. gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Stravincy schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:33:
Het ziet er dus naar uit dat ze toch wel gaan leveren als ik het goed begrijp?
Misschien handig om te wachten tot eind deze week dan voordat we naar een geschillen commissie o.i.d. gaan?
dat lijkt me ook.

heeft geen zin om te zeuren. Laten we maar even afwachten.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Ik weet alleen nu al dat het toch niet klopt. Dit is namelijk al de derde keer dat ze me beloven dat er binnen enkele dagen geleverd gaat worden.

Edit: Krijg ik net zo'n automatische oproep voor een klanttevredenheidsonderzoek van Vodafone. Ik heb maar ingevuld dat ik niet bepaald tevreden ben en ze me weer mogen bellen voor vragen. M'n broer begon al hard te lachen toen hij klanttevredenheidsonderzoek hoorde :P

[ Voor 48% gewijzigd door Insert12 op 28-01-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:15

Rem

Insert12 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:39:
Ik weet alleen nu al dat het toch niet klopt. Dit is namelijk al de derde keer dat ze me beloven dat er binnen enkele dagen geleverd gaat worden.

Edit: Krijg ik net zo'n automatische oproep voor een klanttevredenheidsonderzoek van Vodafone. Ik heb maar ingevuld dat ik niet bepaald tevreden ben en ze me weer mogen bellen voor vragen. M'n broer begon al hard te lachen toen hij klanttevredenheidsonderzoek hoorde :P
Hoe kan je nou iets onderzoeken wat er helemaal niet is? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Ik heb net nog even gebeld naar Vodafone om te vragen hoe lang het nog gaat duren.

Hij (ben de naam vergeten op te schrijven) zei dat ze niet op voorraad zijn en dat het nog wel 10 werkdagen kan duren voordat hij geleverd word.
Hij vroeg daarvoor naar mijn referentie/order nummer en hij heeft niets gezegd over een eventuele annulering.

Dus als het klopt wat hij zegt dan word hij gewoon geleverd, maar wel met vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Stravincy schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:25:
Ik heb net nog even gebeld naar Vodafone om te vragen hoe lang het nog gaat duren.

Hij (ben de naam vergeten op te schrijven) zei dat ze niet op voorraad zijn en dat het nog wel 10 werkdagen kan duren voordat hij geleverd word.
Hij vroeg daarvoor naar mijn referentie/order nummer en hij heeft niets gezegd over een eventuele annulering.

Dus als het klopt wat hij zegt dan word hij gewoon geleverd, maar wel met vertraging.
Die tien dagen is een standaard verhaal, die heb ik ook te horen gekregen. Ze streven bij verlengingen om de order binnen twee dagen uit te leveren wat kan uitlopen op een max van 10 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 11:40
Dewaterweg schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:30:
[...]
Die tien dagen is een standaard verhaal, die heb ik ook te horen gekregen. Ze streven bij verlengingen om de order binnen twee dagen uit te leveren wat kan uitlopen op een max van 10 werkdagen.
Maar dat betekend wel dat ze zichzelf vastpinnen op 10 werkdagen. Dat betekend dat er na 10 werkdagen na deze mededeling gewoon een ingebrekestelling kan plaatsvinden.
Sowieso is het dubbel, enerzijds vertellen dat er vertraging is en anderzijds in je orderstatus 24 uur levertijd aangeven.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Ik zit nu op werkdag 11. Binnen tien dagen leveren doen ze dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

De een zegt dat er deze week voorraad komt, de ander over 10 dagen :S Echt een ramp dat Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar eens contact gehad met Vodafone zojuist.

Volgens het grietje van Vodafone was er vertraging in de levering en zouden ze vanaf 1 februari weer genoeg toestellen op voorraad hebben.

Op mijn vraag of er een 'bijzondere' reden was voor de vertraging antwoordde ze ontkennend. De toestellen zouden vanaf 1 februari weer gewoon geleverd worden aan de klant.

Moeten we hier blij mee zijn of houden ze ons allen voor de gek :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02:03
Gewoon ff afwachten dus. Zou best kunnen dat ze hebben besloten toch maar te leveren, nadat ze al onze bewijzen enzo gezien hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Ik was het zat vanmiddag en heb een klacht over Vodafone ingediend bij Consuwijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:07
Insert12 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:27:
Ik was zat vanmiddag en heb een klacht over Vodafone ingediend bij Consuwijzer.
Ik denk dat VF heeft besloten toch maar te leveren, anders waren de orders nu vast al geannuleerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Robsel_NL op 28-01-2013 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Robsel_NL schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:31:
[...]

Ik denk dat VF heeft besloten toch maar te leveren, anders waren de orders nu vast al geannuleerd.
Ik zag het ook, maar blijkbaar net te laat aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Misschien hebben de reacties op het VF blog dan toch geholpen. :)

( http://blog.vodafone.nl/b...te-leert-van-nederlanders )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Reacties? Alles is zo'n beetje verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Megamind schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:34:
[...]

Reacties? Alles is zo'n beetje verwijderd.
Alles staat er gewoon nog hoor. Je moet alleen even op "Bekijk alle reacties" klikken onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
zouden ze er nog iets leuks bijdoen, de verwachte lever datum is dus ergens net na het volgend weekend,
ik verwacht niet dat ze er eerder zijn.

en die lieve trouwe klanten die meer als 11 tot 15 dagen wachten, op levering.
daar kan toch best wat tegenover staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Startups
  • Laatst online: 12-09-2022
HomePlayer schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:47:
zouden ze er nog iets leuks bijdoen, de verwachte lever datum is dus ergens net na het volgend weekend,
ik verwacht niet dat ze er eerder zijn.

en die lieve trouwe klanten die meer als 11 tot 15 dagen wachten, op levering.
daar kan toch best wat tegenover staan.
Het zou mooi zijn als er überhaupt geleverd gaat worden. Verder kan ik je verzekeren, nee zelfs beloven dat er geen extra's bijkomen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Noem me een pessimist maar volgens mij worden we aan het lijntje gehouden. Ze gaan de levering zolang mogelijk uitstellen zodat meer mensen afhaken. En zodra we dreigen met drastische maatregelen dan kunnen ze opeens wel leveren maar dan met bijbetaling van 400euro aan de bezorger. Mark my words.

Heeft VF echt besloten aan de overeenkomst te houden dan vind ik maar vreemd dat ze zo een PR stunt niet groots aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb ook zo'n vermoeden dat wij volgende week veer te horen krijgen dat er geen voorraad is.. en het jaren wordt uitgesteld tot het moment dat de Lumia 820 zo weinig waar is dat zij nog winst maken op onze "actie" abonnement ook :P Ik ben ook pessimistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Ze mogen mij als alternatief ook gerust de HTC Windows Phone 8X aanbieden, doe ik niet moeilijk over. Als ze maar iets leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CounterDesk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08
De koninging gaat zo denk aankondigen dat ze wil dat Vodafone haar Lumia 820 levert.
Eindelijk wat media aandacht...!

Edit: So close! ;(

[ Voor 9% gewijzigd door CounterDesk op 28-01-2013 19:10 ]

Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 07:23
Volgens mij hebben ze na het corrigeren van de prijs alleen maar geprobeerd 'af te leveren' met bijbetaling van het (volgens hun) correcte bedrag maar uiteraard niet wat we besteld hebben.
Of is er iemand die de 820 voor 0,- euro heeft gehad na die bewuste zondag....

Denk dat deze lijn voortgezet wordt dus als er (zogenaamd) voorraad is wordt je gebeld en krijg je te horen dat je xxx,- euro mag afrekenen bij de koerier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Het is leuk om te speculeren wat er allemaal zou kunnen gebeuren, maar laten we even bij de feiten en situatie van nu blijven.

Vodafone gaat vooralsnog niet in op de argumenten die zijn aangedragen, dus wellicht moeten ze daar nogmaals op gewezen worden en moeten we expliciet om een inhoudelijke reactie vragen.
Ten eerste het feit dat Vodafone zelf de prijs heeft bevestigd via twitter.
Ten tweede het feit dat de disclaimer niet rechtsgeldig is in deze situatie.

We kunnen eindeloos blijven wachten op levering, maar de berichten zijn zo tegenstrijdig, dat een nieuwe e-mail wat mij betreft wel opgesteld zou kunnen worden.

Wanneer we op deze vragen een antwoord hebben, kunnen we daarmee naar de geschillencommissie. Want in beide gevallen heeft vodafone ongelijk (volgens de informatie uit de reacties in dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Overigens voor de verlengers.
Mijn laatste rekening is 19 januari opgemaakt. heb zelf de 20e besteld dus voor mij maakt het niet uit.
Maar als je de telefoon besteld hebt voordat je rekening opgemaakt is heb je dus ook al betaald voor de telefoon. Mischien dat je daardoor ook nog wat sterker staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Net contact gehad via de vodafone chat. Werd toch wel weer verteld dat de boel geannuleerd wordt.
En ik zou ooit nog wel een keer een annuleringsmail krijgen:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Deick schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:45:
Overigens voor de verlengers.
Mijn laatste rekening is 19 januari opgemaakt. heb zelf de 20e besteld dus voor mij maakt het niet uit.
Maar als je de telefoon besteld hebt voordat je rekening opgemaakt is heb je dus ook al betaald voor de telefoon. Mischien dat je daardoor ook nog wat sterker staat?
Op mijn rekening van deze maand staat m'n nieuwe abonnement al, dus ik sta best sterk volgens mij :)
Deick schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:16:
Net contact gehad via de vodafone chat. Werd toch wel weer verteld dat de boel geannuleerd wordt.
Chatfunctie via de website oid is dat?

Als straks de postbode weer langs is gereden zonder telefoon bel ik ze vrolijk weer op. Lekker lastig blijven vallen tot ze leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Deick schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:16:
En toch is het zo in-en-intriest dat ze dit steeds weer doen.

Ik weet bijna zeker dat ze niet inhoudelijk gaan reageren op de argumenten (mits je een mail hebt gestuurd/ klacht) en het weer afdoen met een standaardmail (Disclaimer, zetfout) met onzin. Echt schofterig gewoon. Je hebt toch wel mensen in dienst die iets van consumentenrecht begrijpen??

De klantenservice doet alleen dienst als er technisch iets is wat opgelost moet worden, met een leuk stappenplan. Maar o wee als er gegronde klachten binnen komen...

edit: bestelstatus is bij mij nog hetzelfde, maar wel 2 keer gewijzigd vandaag (12:58 en 13:09). Ook maar even schreenshotjes hiervan gemaakt

[ Voor 8% gewijzigd door Nap op 29-01-2013 13:32 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Ja naar->mijn klantenservice->Neem contact op met onze klantenservice->stuur een email-> paar minuten wachte komt er een popup tevoorschijn om te chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Overigens stuurde die gene vand e chat mij het standaar mailtje:
" Onlangs heeft u op vodafone.nl een Nokia Lumia 820 besteld. Helaas werd deze telefoon voor een onjuiste prijs op de website aangeboden. In plaats van een eenmalige bijbetaling van €394,99, werd het toestel namelijk voor € 0,- aangeboden in combinatie met een 1-jarig abonnement. Dit is ver onder de werkelijke waarde van dit Nokia toestel, welke op de pagina van toestel informatie werd weergegeven."

Maar ik heb helemaal niet dat abbonement waarbij je eigenlijk 394,99 zou moeten bij betalen. Amateuristisch zooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/25hjnls.jpg

Dit is m'n rekening van januari. Nieuwe abonnement staat er al op en daar heb ik dus al voor betaald deze maand. Betekent dat Vodafone er niet meer onderuit kan toch?

[ Voor 26% gewijzigd door Insert12 op 29-01-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Lijkt me niet. Balen dat ik net een dag te laat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:54
@Slarno

Je 06 nummer staat er op de screenshot, denk niet dat dit de bedoeling is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Maite schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:38:
@Slarno

Je 06 nummer staat er op de screenshot, denk niet dat dit de bedoeling is ;)
Dank voor het melden, had ik nog niet gezien. Even weghalen en dan post ik hem weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc3llos
  • Laatst online: 30-08 09:46
Mijn orderstatus is niet gewijzigd, maar ze hebben er zeker wel 'iets' mee gedaan (laatst gewijzigde datum is veranderd van 20 januari naar 29 januari):

Orderstatus: Bestelling wordt verwerkt.
Laatst gewijzigd: 29-01-2013 12:50:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook!

Orderstatus:
Bestelling wordt verwerkt.

Laatst gewijzigd: 29-01-2013 12:43:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat bij iedereen de orderstatus nog steeds hetzelfde is.
Zolang er niks concreets staat, weten we nog steeds niet wat vodafone nou precies van plan is.
Overigens denk ik toch dat ze niet zullen leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 11:40
Ook bij mij is er vandaag iets aan de orderstatus gedaan. Wat ik me nu afvraag is of er mensen zijn die niet aan de actie meegedaan hebben, na de 20e besteld hebben en al geleverd hebben gekregen. Dat zou betekenen dat Vodafone bewust onze orders achterstelt. Dat zou weer reden kunnen zijn om ze direct in gebreke te stellen. Daarbij, omdat de telefoons dan blijkbaar wel direct leverbaar zijn, is een redelijke termijn voor nakoming 24 uur. Dat betekend dat, na 24 uur na ontvangst van de schriftelijke mededeling van de ingebrekestelling, Vodafone in verzuim is. Alternatief kan er mogelijk sprake zijn van art 6:83 lid c BW, verzuim zonder ingebrekestelling, omdat Vodafone aangegeven heeft de overeenkomst niet te willen nakomen.

Overigens is Vodafone ook verantwoordelijk voor de daden van Dynalogic. Dus als Dynalogic een betaling aan de deur vereist is dat feitelijk Vodafone. Mocht iemand die betaald hebben, kan er mogelijk schadevergoeding geïst worden voor hetzelfde bedrag. Waarom is Vodafone verantwoordelijk voor de daden van Dyalogic; art 6:76 BW.

[ Voor 18% gewijzigd door Crahsystor op 29-01-2013 13:28 . Reden: toevoeging Hulppersonen 6:76 BW ]

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Orderstatus:
Laatst gewijzigd: 29-01-2013 12:45:10

Vreemd. Je zou denken dat als ze hem echt willen annuleren, dat ze dat dan nu wel gedaan zouden hebben.
Zullen ze dan toch gaan leveren? (Ik blijf moed houden :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevol
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-02-2013
Zou me niet verbazen als de wijziging van vandaag het gevolg is van het verzamelen van alle klanten die deze bestelling hebben gedaan en dat we apart genomen worden.

In de overzichten zijn geen veranderingen dus er is naar alle waarschijnlijkheid iets in de achtergrond is gebeurt. Het feit dat hier geen toelichting over wordt gegeven doet mij het ergste vermoeden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Vraag me dan echt af wat ze handmatig aan het veranderen zijn in onze bestelstatus. Zo op de voorgrond geen zichtbare verandering. Maar aangezien de tijdstippen nogal uiteenlopen (bij mij 12:49:40) is het iig geen automatisch proces. En waarom niet annuleren? Dat is mij nu 2x verteld. Laatste email was dan wel weer een vertragingsmail. Maar weer een screenshot gemaakt.

Intern zijn ze echt aan het koekenbakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Wat is het toch een vies smerig bedrijf, ik dacht dat KPN een bende was maar Vodafone slaat echt alles. En die CEO vind zijn blog blijkbaar ook best, gaat niet eens in discussie met de mensen.

Orderstatus:

Laatst gewijzigd: 29-01-2013 13:08:19

Anuleer die zooi dan of lever het, maar dit is gewoon een potje triest wat ze doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Cyclonic op 29-01-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Cyclonic schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:07:
Wat is het toch een vies smerig bedrijf, ik dacht dat KPN een bende was maar Vodafone slaat echt alles. En die CEO vind zijn blog blijkbaar ook best, gaat niet eens in discussie met de mensen.
Die man schrijft die blogs niet zelf ;). Dit soort topmanagers hebben een legertje mensen om zich heen die de communicatie regelt. En openlijk de discussie aangaan is slecht voor de uitstraling.

Ik ben zelf een van de verlengers heb nog geen annulering ontvangen en ik wacht tot volgende week maandag. Dan zijn de tien werkdagen om en dan ga ik actie ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:39

Coldcat

HODL

Bij mij is de orderstatus ook verandert (Laatst gewijzigd: 29-01-2013 12:59:13). Ik zie wel wat er gebeurd. Deze week nog maar even laten wachten.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Het slechtste is ook nog dat communicatie richting de klanten gewoon niet aanwezig is.
Zelfs een mailtje van we zijn nu bezig met hoe af te handelen etc. zou al genoeg zijn, i.p.v aan het lijntje gehouden te worden of helemaal geen informatie verstrekken. En dat van een telecommunicatie bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:31
Cyclonic schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:07:
Je hoeft ook echt niet te verwachten dat die CEO hierop gaat reageren, daar is die gast veel te druk / te duur voor. Zo'n blog wordt vaak deels door de Communicatie-afdeling geschreven en de reacties zullen zeker door die afdeling worden afgehandeld, als er überhaupt al reactie op komt.

Mijn order is inderdaad ook aangepast en ik vind het ook echt vreemd dat die order niet geannuleerd wordt zoals al 2 keer "beloofd".

Edit: Zoals zij het zien is de communicatie gewoon prima. Ze hebben je op de hoogte gebracht van de annulering en in principe is de kous daarmee af. Die vertragingsmails zijn automatisch gegenereerd, die zullen ze niet eens zien voordat ze de deur uit gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Oaquasis op 29-01-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Het feit dat de order bewerkt is maar niet geannuleerd is, werkt alleen maar in ons voordeel lijkt me.
Ik maak er gelijk een screenshot van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
Bij je Status en overzicht van je bestelling; heb je in de rechter kolom "Online chat"

Ik krijg webpage niet beschikbaar, niet alleen vandaag maar gisteren ook.
Dus wat reeds hierboven vermeld is klopt wel, laat de klant maar praten, hoeven wij dat niet te doen,

Dat ze vorige week niet wisten wat ze er mee zouden doen, dat begrijp ik wel, maar kom op, we zijn nu voor de meeste 9 dagen veder, Dan moet je toch wel weten wat en hoe je het gaat aanpakken.

wat;
BounceMeister schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:13:
Het feit dat de order bewerkt is maar niet geannuleerd is, werkt alleen maar in ons voordeel lijkt me.
Ik maak er gelijk een screenshot van.
Dat deel ik eigenlijk wel; want je veranderd de order, maar annuleert hem niet. Dat kan geïnterpreteerd worden als aan het lijntje houden. mocht het tot een zaak komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:45
automatisch proces ivm voortgangsbewaking. Komt vast ergens in een rapportage naar boven dat deze calls over 24uur uit de 10 dagen doorlooptijd raken.

Er is niks veranderd, vast niets spannend, ik wacht gewoon af, je hebt immers nog steeds "wordt verwerkt" staan ;)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Vodafone belde me net terug naar aanleiding van de telefonische enquete. Zelfde verhaaltje wederom, 'order vertraagd, ik weet niet wanneer de telefoon binnenkomt. Het is niet de bedoeling dat er verkeerde informatie gegeven wordt'.

Ik heb een beetje gezeurd en uiteindelijk nog niks verder. Ze heeft niks verteld over een eventuele annulering door Vodafone zelf, enkel dat het toestel uitgeleverd gaat worden. Wanneer weten ze alleen zelf ook nog niet. Ze wist ook niets van mijn klachtenbrief, terwijl die gewoon aan mijn ordernummer zit gelinkt lijkt me.

Wederom een faal van Vodafone. Ik begin me echt af te vragen waarom ze een klantenservice hebben..
Insert12 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:43:
Vodafone belde me net terug naar aanleiding van de telefonische enquete. Zelfde verhaaltje wederom, 'order vertraagd, ik weet niet wanneer de telefoon binnenkomt. Het is niet de bedoeling dat er verkeerde informatie gegeven wordt'.

Ik heb een beetje gezeurd en uiteindelijk nog niks verder. Ze heeft niks verteld over een eventuele annulering door Vodafone zelf, enkel dat het toestel uitgeleverd gaat worden. Wanneer weten ze alleen zelf ook nog niet. Ze wist ook niets van mijn klachtenbrief, terwijl die gewoon aan mijn ordernummer zit gelinkt lijkt me.

Wederom een faal van Vodafone. Ik begin me echt af te vragen waarom ze een klantenservice hebben..
Mijne zit al over de tien werkdagen...

[ Voor 43% gewijzigd door Insert12 op 29-01-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online

Wachten tot de prijs van het toestel is gedaald tot 350? 300? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

..Ze heeft niks verteld over een eventuele annulering door Vodafone zelf, enkel dat het toestel uitgeleverd gaat worden...
Dit mijne heren en dames, is toch een duidelijke bevestiging van Vodafone dat het er wel komt,alleen dat het op het moment vertraagd is door leveringsproblemen ? Gesprek weer opgenomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
FlyEragon schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:04:
[...]

Dit mijne heren en dames, is toch een duidelijke bevestiging van Vodafone dat het er wel komt,alleen dat het op het moment vertraagd is door leveringsproblemen ? Gesprek weer opgenomen ?
Tegen Slarno wordt telkens gemeld dat die wel komt. Maar tegen een hoop andere van niet.
Ik heb vanochten cotact gehad en die gene zei dus dat ze wel geannuleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Freakster86 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:45:
[...]

Wachten tot de prijs van het toestel is gedaald tot 350? 300? :+
Ik heb juist verlengd omdat m'n huidige toestel niet geweldig meer werkt, dus nog veel langer wachten is niet handig :+
FlyEragon schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:04:
[...]

Nee, belletje verraste me en daardoor niet opgenomen. Ook vergeten de naam te vragen. Wel alweer m'n klachtenbrief aangevuld, die is inmiddels ruim twee pagina's :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Overigens wel bizar dat er al een tijd niks gecommuniceerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Net maar eens via de receptie van het hoofdkantoor gebeld. Die hebben me doorverbonden met de klantenservice, scheelt weer €0.45 :+

Eindelijk wat meer informatie gekregen. M'n order is vannacht om 04:15 geboekt en staat er nu dus in om verstuurd te worden. Of dat de vorige keren ook zo was weet ik niet eigenlijk. Hij snapte wel dat ik er goed zat van was, maar hij kon niet zeggen wanneer er geleverd ging worden en hij heeft me doorverbonden met de orderstatusafdeling. Of een andere naam, geen idee hoe dat meisje het zei.

Toestel was de hele vorige week niet eens op voorraad geweest, dus ze snapte niet hoe ze me konden vertellen dat het toestel verstuurd was. Ik krijg een schadevergoeding voor dit gezanik allemaal. Ze begon over een creditering van de tijd dat ik nog geen gebruik heb kunnen maken van m'n abonnement. Heb ik wel, dus ik vertelde niet akkoord te gaan met een creditering van een halve maand. Mocht ze zelf verder niet over beslissen, dus dat mag een andere afdeling tegen die tijd doen. Zal de klachtenafhandeling wel zijn waar m'n brief heen is gegaan.

Vodafone en communicatie. Het staat in de bedrijfsnaam als telecommunicatie, maar ze snappen er maar weinig van. Ondertussen maar even keihard wat dubstep aangezet om de frustraties er uit te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Insert12 op 29-01-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Maar, leveren ze nu alleen de telefoon voor de verlengers, of ook voor alle andere mensen die hem besteld hebben bij een nieuw abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
0800 0560 <--- is een gratis nr voor nieuwe klanten, of verlenging daaronder valt weet ik niet.
Hmmm ben de betere lijst kwijt, maar de http://www.achter0900nr.nl/

[ Voor 9% gewijzigd door HomePlayer op 29-01-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stravincy schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:35:
Maar, leveren ze nu alleen de telefoon voor de verlengers, of ook voor alle andere mensen die hem besteld hebben bij een nieuw abonnement?
De verlengers hadden volgens mij ook geen annuleringsbericht gehad, dus zal wel alleen voor verlengers gelden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:37:
[...]

De verlengers hadden volgens mij ook geen annuleringsbericht gehad, dus zal wel alleen voor verlengers gelden denk ik
Ik ben verlenger en ik heb idd nog geen anuleringsmail gehad.
Wel is mij verteld via telefoon en chat dat die annulering nog gaat komen. (ooit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Deick schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:38:
[...]

Ik ben verlenger en ik heb idd nog geen anuleringsmail gehad.
Wel is mij verteld via telefoon en chat dat die annulering nog gaat komen. (ooit?)
Die komt niet. Mijn order is geboekt om te worden verstuurd, jouwe waarschijnlijk ook. Het toestel is momenteel niet op voorraad zeggen ze, dus als ze weer op voorraad zijn worden ze verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Kunnen we ook niet telefonisch vragen wat er precies gewijzigd is aan de order, aangezien er geen veranderingen in de bestelling zichtbaar zijn?

Trouwens, mijn status is precies 10 dagen na mijn bestelling gewijzigd. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

Insert12 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:45:
[...]

Die komt niet. Mijn order is geboekt om te worden verstuurd, jouwe waarschijnlijk ook. Het toestel is momenteel niet op voorraad zeggen ze, dus als ze weer op voorraad zijn worden ze verstuurd.
Ik ben benieuwd, heb zelf ook verlengd en tot op heden niets gehoord. Nog een weekje geduld dus.........

verzending gaat gewoon met TNT lijkt me.. Dynalogic is toch alleen voor nieuwe contracten?

[ Voor 9% gewijzigd door tijmeng op 29-01-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipje1
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05-2023
En het is begonnen, kijk net bij mijn status 19-1 besteld 65 minuten abbo en er staat geanuleerd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
Insert12 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:45:
[...]

Mijn order staat dus ook geboekt om verstuurd te worden, maar ik ben geen verlenger.

Gisteren de mail geplaatst en Dynalogic gebeld, zij bevestigden dit mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn order is alweer aangepast, maar nog steeds op "bestelling wordt verwerkt".
Dat is tweede keer vandaag dat er bij mij een aanpassing is gedaan

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Hier ook:

Orderstatus:

Bestelling is geannuleerd.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:37
@menalert

Wanneer heb jij besteld? en welke abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Beste heer xxx, Door foutieve informatie op onze website betreffende de Nokia Lumia 820 kon dit toestel besteld worden voor 0 bij alle abonnementen. Dit was uiteraard een schrijffout en om deze reden annuleren we dan ook je bestelling. Hiervoor verwijzen we naar onze disclaimer http www.vodafone.nl Vodafone wg20 pdf disclaimer.pdf Onze excuses voor de gemaakte fout en het ongemak. Met vriendelijke groet, Vodafone
Annulerignsmail dan dus toch gekomen.

[ Voor 63% gewijzigd door Deick op 29-01-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
triesvan schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:05:
@menalert

Wanneer heb jij besteld? en welke abbo?
20ste 19:33, (als ik me goed herinner) met het goedkoopste abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Orderstatus:

Laatst gewijzigd: 29-01-2013 16:03:57

Heb je nog vragen? We helpen je graag. Bel ons op 0800-020 00 56.
Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 9.30 en 21.00 uur.

:( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
flipje1 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:03:
En het is begonnen, kijk net bij mijn status 19-1 besteld 65 minuten abbo en er staat geanuleerd!!!
Fijn toch? Eindelijk duidelijkheid. Hopelijk weten ze wat ze op hun hals halen. Ik heb zo'n vermoeden dat veel van ons het hier niet bij laten zitten :+

ik i.i.g. niet. status nog op 'wordt verwerkt

Dit is wel vreemd. Mijn overzicht is zojuist weer bijgewerkt...
Laatst gewijzigd: 29-01-2013 16:01:33

Nog steeds 'wordt verwerkt'.

[ Voor 13% gewijzigd door Freakster86 op 29-01-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:31
Order is aangepast:
Orderstatus:

Laatst gewijzigd: 29-01-2013 16:10:17
Geen idee wat er is aangepast (is al wel de tweede keer vandaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we niet allemaal gelijk dit topic vervuilen met statusupdates. Gewoon afwachten wat er de komende 24 uur gebeurd en daarna kijken we wel wat voor maatregelen we gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben het toch nog geannuleerd ;w
Orderstatus:

Laatst gewijzigd: 29-01-2013 16:13:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Bericht is duidelijk, wat is de volgende stap die we gaan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 14:23
Eindelijk van me ban af :)

Mee eens met iedereen boven me, we weten nu dat ze zijn aan het annuleren / geannuleerd zijn. Laten we ons even richten op wat we als volgende stap kunnen doen?

Is het mogelijk om een gezamenlijke actie te ondernemen naar vodafone via een consumenten belangen organisatie?

Of gaan we los allemaal een aangetekende brief sturen waarmee we ze officieel in gebreken stellen nog een keer duidelijk maken dat ze inhoudelijk moeten reageren op onze stellingen.

Mijn persoonlijke mening is dat het laatste een beetje water na de zee dragen is omdat vodafone op die manier geen extra druk gaat voelen.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
BounceMeister schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:18:
Bericht is duidelijk, wat is de volgende stap die we gaan nemen?
Volgens mij dit:
- Dossier op orde maken. Alle bewijzen, vergelijkbare acties etc.
- Gegevens van alle gedupeerden verzamelen.
- Brief opstellen en mailen/sturen naar Vodafone (namens alle gedupeerden) waarin je ze een redelijke termijn geeft om alsnog na te komen. Duidelijk vermelden dat wanneer een reactie en/of nakoming uitblijft jij en alle andere gedupeerden zich tot de geschillencommissie telecommunicatie zullen wenden.
- Geen reactie? Afwijzende reactie? Iedereen individueel een klacht indienen bij de commissie à ~50 euro p/p. Als het zover komt wel eerst contact opnemen met de commissie en aangeven dat ~50? 100? mensen eenzelfde klacht aanhangig gaan maken. Misschien dat ze nog iets voor ons kunnen betekenen (al schat ik die kans erg klein)

Geannuleerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Freakster86 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:26:
[...]

Volgens mij dit:
- Dossier op orde maken. Alle bewijzen, vergelijkbare acties etc.
- Gegevens van alle gedupeerden verzamelen.
- Brief opstellen en mailen/sturen naar Vodafone (namens alle gedupeerden) waarin je ze een redelijke termijn geeft om alsnog na te komen. Duidelijk vermelden dat wanneer een reactie en/of nakoming uitblijft jij en alle andere gedupeerden zich tot de geschillencommissie telecommunicatie zullen wenden.
- Geen reactie? Afwijzende reactie? Iedereen individueel een klacht indienen bij de commissie à ~50 euro p/p. Als het zover komt wel eerst contact opnemen met de commissie en aangeven dat ~50? 100? mensen eenzelfde klacht aanhangig gaan maken. Misschien dat ze nog iets voor ons kunnen betekenen (al schat ik die kans erg klein)

Geannuleerd :(
Maar ik begrijp dat jij deze taak wilt opnemen? Want ik heb nog niet echt echte acties gezien in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
Megamind schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:27:
[...]

Maar ik begrijp dat jij deze taak wilt opnemen? Want ik heb nog niet echt echte acties gezien in dit topic.
Actie zat, maar reactie/ en of hulp, op een regel na op de site geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Is het een idee om alvast de tweaker gebruikersnamen in een lijst te zetten? Dan weten we met hoeveel we zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Lol zet mij er maar bij, 1 bestelling geannuleerd, 1 staat in verwerking. Dat zo'n groot bedrijf als Vodafone zo handeld, heb nog een beklag gedaan via e-mail naar de klantenservice, wacht al 6 dagen op antwoord??
Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Let op:
De eerstvolgende die het nodig vindt de boel te verstieren kan op een ban rekenen en als het niveau niet omhoog gaat dan gaat dit topic op slot.

Zie je iets wat niet door de beugel kan? Maak dan een TR aan en ga er niet op in.

Reageer on-topic en alleen als je wat zinnigs heb toe te voegen. Ook simpele "ik heb 'm ook besteld" reacties zijn dus ongewenst. Eventueel kan je je betrokkenheid melden via het formulier in HomePlayer in "Nokia Lumia 820 Vodafone".