.
[ Voor 118% gewijzigd door Brazos op 26-11-2021 13:43 ]
[ Voor 118% gewijzigd door Brazos op 26-11-2021 13:43 ]
[ Voor 31% gewijzigd door HomePlayer op 23-01-2013 11:39 ]
Dat zou mooi zijn. Heeft jouw broer ervaring op dit gebied? (positief bedoeld overigens).ReinTheMan schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:26:
Laten wij even geduld hebben.
Iedereen werkt nu afzonderlijk aan deze zaak.
Als wij iets willen bereiken moeten we gezamenlijk actie ondernemen en niet lukraak berichten naar Vodafone sturen.
Mijn broer heeft een brief opgesteld die mijns inziens ver boven de brieven uitsteekt die er nu op dit forum worden gepost.
Ik ga het vandaag met hem er over hebben en kijken hoe dit het beste kunnen aanpakken met z'n allen om een sterke case te bouwen.
Verwijderd
Gisteren een dm naar je gestuurd en nog geen reactie mogen ontvangen.HomePlayer schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:29:
http://oma.elisa.fi/yrity...nokia-lumia-820-valkoinen
daar is de 820 375 euro, tegen de 450+ hier
was de eerste prijs die ik zag, Mijn vrouw is Fins vandaar.
Nogmaals https://sites.google.com/site/vflumia820/home lijkt mij een goed idee om daar de gegevens te verzamelen, en een plan op te zetten.
Sorry maar die site zit bomvol typefouten en komt echt zéér amateuristisch over. Er zijn momenteel teveel losse ongeleide projectielen die nu iets op proberen te zetten. Daarnaast gaat iemand hier beginnen over 'dat je nooit moet dreigen met juridische stappen' , dit terwijl ICT jurist Arnoud Engelfriet die voorbeeldbrief bij het Dell debacle heeft gemaakt (en daar aan het langste eind trok).FlyEragon schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:34:
Registreer je bij HomePlayer via DM, deze link is al vaker gepost:
https://sites.google.com/site/vflumia820/home
Dan is er tenminste een lijst met aantallen en forumnamen, zodoende hebben we er zelf ook beter zicht op om hoeveel mensen het gaat.
Verwijderd
[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 26-11-2021 13:43 ]
Hier hebben we niks aan,Brazos schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:56:
[...]
Inderdaad begint iemand daarover ja, ben jij advocaat o.i.d.? Waarom überhaupt de moeite nemen een brief te schrijven wanneer je weet dat Vodafone met zon dreigement helemaal op zen achterste benen gaat staan? Bespaar je dan de moeite, en regel meteen een advocaat. Of wil je het juist richting een juridische procedure sturen? weet je wat dat allemaal aan tijd en geld gaat kosten?
Gezien de houding van Vodafone (en ja, die komt bekend voor) zul je echt naar de geschillencommissie of andere juridische stappen moeten ondernemen om dit voor elkaar te krijgen. Vodafone klampt zich vast aan het prijsverschil (395 t.o.v. 0 ) en dat is volgens hun dé reden om de overeenkomst te ontbinden. Géén gerechtvaardigd vertrouwen. (3:35 BW)Brazos schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:56:
[...]
Inderdaad begint iemand daarover ja, ben jij advocaat o.i.d.? Waarom überhaupt de moeite nemen een brief te schrijven wanneer je weet dat Vodafone met zon dreigement helemaal op zen achterste benen gaat staan? Bespaar je dan de moeite, en regel meteen een advocaat. Of wil je het juist richting een juridische procedure sturen? weet je wat dat allemaal aan tijd en geld gaat kosten?
[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 26-11-2021 13:43 ]
Verwijderd
Zie de twee berichten onder je post, daarnaast haal eerst even adem, tel tot 3 voordat je reageert, want wat Robinson schrijft is dus de tegenreactie van Vodafone op de brieven/e-mails (OP) die ik en anderen hebben gestuurd ter aanleiding van hun annuleringsmail. Deze mail is dus niet eerder gepost, lijkt er veel op alleen nu anders geformuleerd en een aantal termen (juridisch) toegevoegd zodat zichzelf kunnen beschermen...Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:07:
Wat is daar anders aan als al diezelfde berichtjes die hier al gepost zijn dat ook jij hem hier moet posten?
[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 23-01-2013 13:38 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 30-12-2021 18:01 ]
Ik lees vanaf het begin en zelfs vanaf het moment dat het werd gepost in het algemeen kortingstopic, pardon als deze al eerder is geplaatst, had zojuist voordat ik reageerde de laatste 4 pagina's gelezen alleen heb ik deze mail niet gezien, misschien overheen gekeken, maar goed, on topic weer!Brazos schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:39:
Misschien even het topic doorlezen? Deze mail is hier inmiddels al 3x geplaatst. Dat terwijl er herhaaldelijk is gezegd dat het topic onoverzichtelijk wordt, mede omdat iedereen maar alles driedubbel post.
[ Voor 198% gewijzigd door funk-e op 23-01-2013 13:52 ]
...less is more
Verwijderd
Misschien dat je zelf even adem gaat halen voordat je post dan maar?EN-IS schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:43:
[...]
Ik lees vanaf het begin en zelfs vanaf het moment dat het werd gepost in het algemeen kortingstopic, pardon als deze al eerder is geplaatst, had zojuist voordat ik reageerde de laatste 4 pagina's gelezen alleen heb ik deze mail niet gezien, misschien overheen gekeken, maar goed, on topic weer!
[ Voor 0% gewijzigd door ThinkCreative op 23-01-2013 13:56 . Reden: IRC channel edit ]
Ik hoop dat je zo slim bent en het heb opgenomen, want ik was zo stom om het niet op te nemen. Vodafone neemt nml ook gesprekken op. Zodra je nml in conflict met vodafone bent en je vraagt naar de opname. Dan is ineens de opname/voice log verwijderd door de back officeInsert12 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:04:
Zojuist met Vodafone gebeld, omdat ik het toestel vandaag niet ontvang. De postbezorger reed een half uur geleden voorbij namelijk. 15 januari heb ik hem besteld en zaterdag is me telefonisch bevestigd dat ik hem vandaag of gisteren zou ontvangen.
Het toestel is nog steeds niet verstuurd, maar ze houden vijf tot tien werkdagen aan. Daarop vertelde ik dat ze in de Algemene Voorwaarden twee dagen aanhouden, maar daar kwam een vaag excuus op. Ze antwoorde zoiets als 'Het toestel is nog niet het magazijn uit, maar binnen een paar dagen moet u hem hebben. Hoe weet u dat u het toestel vandaag zou ontvangen?' Mijn antwoord: 'Dat is me zaterdag verteld. Maandag ochtend zou het toestel verstuurd worden en daarop zou ik hem gisteren of vandaag in ontvangst kunnen nemen'.
Ze antwoordde er weer op dat ze er nu niks aan kon doen, waarop ik een beetje boos werd en gevraagd heb wanneer Vodafone eens een keer vanuit zichzelf naar klanten gaat communiceren. Tot nog toe moet ik er iedere keer zelf achteraan en moet ik er iedere keer maar weer achter komen dat het langer gaat duren. Daarop kreeg ik het advies om een klachtenbrief te sturen. Dat moet per post en die brief ga ik zo maken.
Wél werd me net verteld dat de levering gewoon door gaat en dat ik hem alsnog ga ontvangen. Dat is een belangrijk punt waar de rest ook wat aan heeft denk ik.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik heb er op gelet en via 1201 wordt niks vermeld over een opname als je belt. Dus dan ga ik er van uit dat er niet opgenomen wordt. Zelf heb ik het ook niet opgenomen.pinokkia schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:11:
[...]
Ik hoop dat je zo slim bent en het heb opgenomen, want ik was zo stom om het niet op te nemen. Vodafone neemt nml ook gesprekken op. Zodra je nml in conflict met vodafone bent en je vraagt naar de opname. Dan is ineens de opname/voice log verwijderd door de back office. (zie 1 van mijn vorige post)
Ik heb toen gebeld naar 0800-0560 en daar werd vantevoren vermeld dat het opgenomen wordt.Insert12 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:18:
[...]
Ik heb er op gelet en via 1201 wordt niks vermeld over een opname als je belt. Dus dan ga ik er van uit dat er niet opgenomen wordt. Zelf heb ik het ook niet opgenomen.
[ Voor 17% gewijzigd door pinokkia op 23-01-2013 14:24 ]
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Vergeet niet dat jij het toestel met een relatief duur abonnement besteld hebt, waardoor jouw situatie niet goed vergelijkbaar is met mensen die het toestel met een 1 jarig 65 abo hebben besteld. Bij een 2 jarig 40+ abo is het veel waarschijnlijker dat het toestel gratis is dan met het goedkope abo...Insert12 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:04:
Wél werd me net verteld dat de levering gewoon door gaat en dat ik hem alsnog ga ontvangen. Dat is een belangrijk punt waar de rest ook wat aan heeft denk ik.
"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
Verwijderd
Mooi, maar ik doe niet aan IRC. Bedankt iig.Mattie112 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:24:
Voor het geval dat mensen het gemist hebben we hebben een irc channel voor de "slowchat" // discussies:
http://irc.tweakers.net/vodafail
Verwijderd
Naar wat ik zo snel zie is Vodafone niet aangesloten bij Thuiswinkel.org.Snoop schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:21:
@Slarno, jammer dat je het weer niet hebt kunnen opnemen. Denk dat dat wel belangrijk kan zijn zodat we nog steviger in ons recht staan.
Het mooiste zou zijn als we het op dezelfde manier aanpakken zoals Freakster86 dat deed bij de Bol.com laptop. Het is immers een soortgelijke situatie. Iemand moet het heft in handen nemen en de gegevens verzamelen (username, email adres en ordernummer zijn voldoende) via DM/e-mail van iedereen die mee wil doen met een gezamenlijke actie. Wat mij betreft kan HomePlayer/Brazos dat prima doen.
Daarna moet iemand een brief opstellen en namens alle gedupeerden naar Vodafone sturen. Het lijkt me ook raadzaam om, wanneer VF moeilijk blijft doen, naar Thuiswinkel.org te stappen (welicht naar dezelfde mevrouw als bij de Bol.com laptop). Wellicht kunnen diezelfde personen dit doen in overleg met Freakster86.
Vervolgens een mailinglijst maken en iedereen via persoonlijke email op de hoogte houden van alles, want dat hoeft wat mij betreft niet allemaal in dit topic te komen.
Als het duidelijk is wie er gegevens gaat verzamelen dan zal ik mijn gegevens in ieder geval opsturen.
Nogmaals: Het adres van Dynalogic staat op het afleverformulier en dit adres klopt. Wat niet klopt, is het adres van Vodafone, op het contract. Het postbusnummer is juist (1500), maar de postcode, die bij dit postbusnummer hoort, moet 6201BM zijn, terwijl op het contract van Kippengaas 6210 staat.Brazos schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:36:
[...]
*Edit, kan iemand nou bevestigen of het contract van Kippengaas echt is? Dit is wel belangrijk!!
Als kleine kanttekening, het adres kan van Dynabyte zijn, omdat logistieke bedrijven soms ook voorraden aanhouden voor leveranciers, sommigen althans.
Ik vind het prima. Als je het adres even vermeld (ook in de OP) dan kan iedereen je een mail sturen met de nodig informatie. Bij de Bol.com laptop hebben we enkel de GoT gebruikersnaam, email adres en ordernummer doorgegeven. Dus dat lijkt me in deze zaak ook voldoende in de eerste instantie.Brazos schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:27:
[...]
Dat moet dan even gecoördineerd gebeuren voordat er halve of meerdere mails per persoon de deur uitgaan. Ik heb een mailadres aangemaakt(gewoon een hotmail account). Daarin kan ik eventueel alle gegevens ontvangen en verwerken in een spreadsheet die ik vervolgens kan geven aan diegene die de brief schrijft.
Mocht iedereen hier mee akkoord gaan. Anders wacht ik het af.
Oke, dat is me even ontgaan. Maargoed, wellicht is een er soortgelijke instantie, maar daar heb ik verder geen kaas van gegeten. Gaat me erom dat we iemand met de juiste juridische kennis in de arm kunnen nemen om ons te voorzien van tips en adviezen.Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:29:
[...]
Naar wat ik zo snel zie is Vodafone niet aangesloten bij Thuiswinkel.org.
Dat mag geen verschil maken bij een fout op de website. Mijn order zou dan ook geannuleerd moeten worden.Algurgazan schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:24:
[...]
Vergeet niet dat jij het toestel met een relatief duur abonnement besteld hebt, waardoor jouw situatie niet goed vergelijkbaar is met mensen die het toestel met een 1 jarig 65 abo hebben besteld. Bij een 2 jarig 40+ abo is het veel waarschijnlijker dat het toestel gratis is dan met het goedkope abo...
Verder vraag ik me nog steeds wel af hoe betrouwbaar het contract is dat eerder voorbij is gekomen, ik kan me moeilijk voorstellen dat vodafone daar een verkeerd adres op zou zetten..
Deze klachtenbrief heb ik tot nu toe opgesteld, iemand tips of aanmerkingen?Postbus 1500
6201 BM Maastricht
Geachte heer/mevrouw,
Met deze brief wil ik een klacht indienen over de communicatie en levering omtrent ordernummer 8600XXXX, behorend bij klantnummer 35453XXXX. Deze order is besteld op 15-01-2013.
De levering en communicatie bij deze levering is dramatisch. Volgens de Algemene Voorwaarden Consument en Zakelijk op uw website vindt een levering binnen twee dagen plaats, maar tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen. De levertijd kan anders zijn dan twee dagen mits dit vermeld wordt bij de bestelling. Dit stond er
Op 18-01-2013 om 19:36 heb ik voor het eerst contact opgenomen met de klantenservice via telefoonnummer 1201 van Vodafone. Daar werd mij medegedeeld dat het bestelde toestel, een Nokia Lumia 820, niet op voorraad was. Wel zou dat ieder moment kunnen veranderen en zou het verstandig zijn om de volgende dag even weer te bellen.
Op 19-01-2013 om 14:52 heb ik wederom contact gehad met de klantenservice via telefoonnummer 1201. Dit keer werd mij verteld dat het toestel wél op voorraad was. Doordat het een kleine voorraad betrof ging de levertijd van twee naar vijf werkdagen. De medewerkster verzekerde mij er van dat de order op maandagochtend, 21-01-2013 dus, verstuurd zou worden waarop ik het toestel op 22-01 of 23-01 in ontvangst zou kunnen nemen.
Vandaag, 23-01, is het toestel niet bezorgd terwijl de postbezorger al langs is geweest. Daarop heb ik weer contact gehad met de klantenservice via telefoonnummer 1201. Ditmaal om 13:49. De medewerkster vertelde mij dat het toestel het magazijn nog niet uit was.
Iedere keer heb ik zelf contact op moeten nemen met Vodafone en heeft Vodafone verzuimd om contact met mij op te nemen.
Een aantal vragen houd ik over aan het laatste telefoongesprek:
- Hoe kan het dat Vodafone mijn order niet uitlevert, terwijl het product wel in voorraad is en mij is bevestigd dat het product vandaag afgeleverd zou worden?
- Waarom moet ik zelf iedere keer achter mijn order aan in plaats van dat Vodafone pro-actief communiceert met haar klanten?
- Wat gaat Vodafone er aan doen om deze problemen in de toekomst te voorkomen?
- Wat gebeurt er met de €0,45 die ik per gesprek heb moeten betalen?
In afwachting van uw antwoord.
Hoogachtend,
NAAM
Verwijderd
[ Voor 98% gewijzigd door Brazos op 30-12-2021 18:01 ]
Het verschil zit hem erin dat Vodafone bij zo'n duur abo veel minder snel kan beweren dat er sprake is van vergissing dan bij het goedkope abo. Hoe je het ook wendt of keert, dat het toestel gratis is bij een 1jarig abo van 15 euro/m is niet zo heel waarschijnlijk, bij een 2jarig abo van 40euro/m is dat veel waarschijnlijker, daarom zal het voor vodafone in jouw geval veel moeilijker zijn om zich op een kennelijke vergissing te beroepen, iets wat ze bij die goedkope abo's wel doen (en niet helemaal zonder reden natuurlijk...)Insert12 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:38:
[...]
Dat mag geen verschil maken bij een fout op de website. Mijn order zou dan ook geannuleerd moeten worden.
Ik heb geen annuleringsmail gehad inderdaad. Momenteel zit ik de hele dagen thuis, omdat ik gestopt ben met mijn studie. Daarom lees ik hier mee en lees ik de algemene voorwaarden e.d. door, zodat het makkelijker is voor anderen.Algurgazan schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:49:
[...]
Het verschil zit hem erin dat Vodafone bij zo'n duur abo veel minder snel kan beweren dat er sprake is van vergissing dan bij het goedkope abo. Hoe je het ook wendt of keert, dat het toestel gratis is bij een 1jarig abo van 15 euro/m is niet zo heel waarschijnlijk, bij een 2jarig abo van 40euro/m is dat veel waarschijnlijker, daarom zal het voor vodafone in jouw geval veel moeilijker zijn om zich op een kennelijke vergissing te beroepen, iets wat ze bij die goedkope abo's wel doen (en niet helemaal zonder reden natuurlijk...)
Ik geloof dat jij ook geen mail hebt gehad dat je bestelling geannuleeerd is, nog een reden dat jouw situatie anders is. Ik denk dat jij alleen maar geduld hoeft te hebben, en je nu mee laat slepen door het gedoe met de mensen die een goedkoop abo hebben gekozen.
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
laten we hem om alle gegevens vragen scans etc.Kannibaal!? schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:04:
Hier iemand die vanochtend het toestel heeft ontvangen:
LukaKian in "Nokia Lumia 820 - prijzen en levertijdentopic"
Het lijkt me inderdaad verstandig om te wachten. Geduld hebben en niet allemaal een eigen oplossing kiezen lijkt me in dit geval inderdaad belangrijk. Eerst rustig de tijd nemen om voldoende kennis te verzamelen om vervolgens collectief de tegenaanval in te zetten.D4V3 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:56:
Heel bericht.
Verder lijkt me dit een uitstekend plan:
Freakster86 in "Nokia Lumia 820 Vodafone"
Zolang we niet allemaal een andere kant op rennen zou dat best eens goed uit kunnen pakken...
Hij heeft een heel ander abbo afgesloten dan de meesten van ons geloof ik.HomePlayer schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:07:
[...]
laten we hem om alle gegevens vragen scans etc.
Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.
dat maakt niks uit, hij had de bel minuten nodig ik niet, dit onderstreept wel de aan bieding.CounterDesk schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:07:
[...]
Hij heeft een heel ander abbo afgesloten dan de meesten van ons geloof ik.
Het argument van Vodafone dat het een onredelijke aanbieding is gaat dan wel minder op. Dat is het verschil.HomePlayer schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:09:
[...]
dat maakt niks uit, hij had de bel minuten nodig ik niet, dit onderstreept wel de aan bieding.
Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.
[ Voor 8% gewijzigd door boombes op 23-01-2013 15:37 ]
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Volgens mij is de Lumia 920 de duurdere telefoon, de 900 is een ouder model.boombes schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:31:
http://www.bol.com/nl/p/n...roduct_1_9005000012220667
Misschien niet echt on topic maar de duurdere telefoon kost nu "maar" €319 euro (dus als je het prijs verschil tussen de 900 en de 820 pakt, wordt het €219 voor de 820) en dan is de prijs ineens een stuk redelijker
Ik heb verlengd. M'n broer heeft begin deze maand ook verlengd bij Vodafone en zijn toestel kwam gewoon met de post, dus ik ga er dan vanuit dat mijn toestel ook met de post komt.Marly schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:04:
@Slarno:
Volgens mij heeft Algurgazan gelijk, wacht rustig af en gooi niet je eigen ruiten in, door je hier te laten meeslepen.
Overigens kwamen nieuwe contracten van Vodafone, waarvoor getekend moest worden, bij ons niet met de post, maar werden afgeleverd door een koerier van Dynalogic, die vantevoren via email een afleverafspraak maakte.
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
[ Voor 8% gewijzigd door CounterDesk op 23-01-2013 20:07 ]
Het word steeds leuker.CounterDesk schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:03:
De klantenservice zei over de annuleringsmail, en ik quote: "deze mag je negeren".
Verwijderd
Mwjah met niks doen heb je helemaal geen reactie en verschuilt de annuleerder (de persoon die de annuleringen wilt uitvoeren) zich achter allerlei onwetende klantenservices die het eerste aanspreekpunt zijn en wat karige reacties op bezwaren. Als ze er nu achter komen dat ze mij willen annuleren, prima, dan krijg ik tenminste een aanspreekpunt bij de klantenservice waar ik bij kan klagen. Dan kunnen de personen naar wie je dan doorgestuurd wordt ook meteen het verweerschrift van het collectief op hun bordje verwachten. Voorlopig weet nog niemand wie er eigenlijk verantwoordelijk is voor de annulering. Dat probeer ik uit te zoeken...Deick schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:32:
Lijkt me dat je dus beter niet kunt bellen. Nu wijs je ze er alleen maar op dat ze mischien niet moeten leveren.
The plot thickens... Met welke voorwaarden heb jij de telefoon eigenlijk besteld? Want er zijn zoveel opties natuurlijk (wel/geen verlenging, nummerbehoud, 1/2jarig etc. etc.), waarbij de ene vanuit Vodafone makkelijker te annuleren is dan de ander (zoals ik al eerder zei..)..
volgens mij heeft counterdesk het goedkoopste abbonnement, dus dat is alleen maar beter nieuws!Algurgazan schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:44:
[...]
The plot thickens... Met welke voorwaarden heb jij de telefoon eigenlijk besteld? Want er zijn zoveel opties natuurlijk (wel/geen verlenging, nummerbehoud, 1/2jarig etc. etc.), waarbij de ene vanuit Vodafone makkelijker te annuleren is dan de ander (zoals ik al eerder zei..)..
Er lijkt in ieder geval iets te gebeuren.. Na mijn annulering kon ik geen orderstatus meer krijgen via de vodafone website, was een onbekend order id.. Nu kan ik de status ineens wel weer inzien, weliswaar is daar nog niets aan veranderd, maar toch..
Verder heb ik gisteren een bezwaar verstuurd nav die annulering, maar nog niets van gehoord natuurlijk..
[ Voor 17% gewijzigd door pinokkia op 23-01-2013 22:43 ]
[ Voor 62% gewijzigd door StrifeNL op 23-01-2013 22:25 ]
Wanneer heb je dan besteld?Gerubu schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:24:
Bij mij is ie net geannuleerd op de orderstatus
Orderstatus:
Bestelling is geannuleerd.
Laatst gewijzigd: 23-01-2013 14:19:13
Heb je nog vragen? We helpen je graag. Bel ons op 0800-020 00 56.
Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 9.30 en 21.00 uur.
Bij anderen ook?
Gelieve morgen contact op nemen met VF,
We moeten gewoon achten tot dat de telefoons weer op vooraad komen.CounterDesk schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:38:
[...]
Mwjah met niks doen heb je helemaal geen reactie en verschuilt de annuleerder (de persoon die de annuleringen wilt uitvoeren) zich achter allerlei onwetende klantenservices die het eerste aanspreekpunt zijn en wat karige reacties op bezwaren. Als ze er nu achter komen dat ze mij willen annuleren, prima, dan krijg ik tenminste een aanspreekpunt bij de klantenservice waar ik bij kan klagen. Dan kunnen de personen naar wie je dan doorgestuurd wordt ook meteen het verweerschrift van het collectief op hun bordje verwachten. Voorlopig weet nog niemand wie er eigenlijk verantwoordelijk is voor de annulering. Dat probeer ik uit te zoeken...
[ Voor 4% gewijzigd door GS88 op 24-01-2013 00:04 ]
Rotterdam
Leuke verwijzing naar een disclaimer. Echter in het bestelproces word je niet geconfronteerd met een disclaimer, alleen met de algemene voorwaarden waarin niets bijzonders staat. Arnoud Engelfriet zegt over disclaimers:Robinson55 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:47:
Na de mail dat ik niet akkoord ga met de annulering kreeg ik dit:
23-01-2013 Ons antwoord
Beste klant,
Onlangs heeft u op vodafone.nl een Nokia Lumia 820 besteld. Helaas werd deze telefoon voor een onjuiste prijs op de website aangeboden. In plaats van een eenmalige bijbetaling van €394,99, werd het toestel namelijk voor € 0,- aangeboden in combinatie met een 1-jarig abonnement. Dit is ver onder de werkelijke waarde van dit Nokia toestel, welke op de pagina van toestel informatie werd weergegeven.
Wij betreuren deze vergissing. Omdat het onmiskenbaar was dat hier sprake is van een onjuiste prijs en u ook redelijkerwijs had moeten kunnen begrijpen dat het hier een vergissing betrof, hebben wij uw bestelling geannuleerd. Zoals ook is aangegeven in onze disclaimer (http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/pdf/disclaimer.pdf), zijn wij voor de gevolgen van deze schrijffout niet aansprakelijk.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Disclaimer
De disclaimer is bedoeld om de aansprakelijkheden die voortvloeien uit het gebruik van de website te beperken of af te wijzen. Deze wordt vaak gebruikt (of misbruikt) door beheerders van websites om afstand te doen van alle aansprakelijkheid ten gevolge van het gebruik van de website. Ook wordt er vaak in de disclaimer afstand gedaan van de verantwoordelijkheid voor de inhoud van externe pagina’s en user generated content (bijvoorbeeld blogreacties).
Rechtsgeldigheid
Een disclaimer heeft in principe weinig rechtsgeldigheid. Een disclaimer is namelijk pas geldig wanneer vooraf onderling is afgesproken dat beide partijen akkoord gaan met de disclaimer. Arnoud Engelfriet zegt hierover: “Je zegt daar dat je je indekt voor schade, maar inderdaad heb je in veel gevallen geen contractuele relatie met je bezoekers en dan valt er weinig in te dekken. Wel kan het helpen om bezoekers duidelijk te maken wat ze mogen verwachten. Als jij gewaarschuwd bent dat iets op eigen risico is, heb je een moeilijker verhaal als je toch schade wilt gaan verhalen.”
dank voor deze info, Ik heb het ff copy/paste gedaan naar https://sites.google.com/site/vflumia820/home/documenten
Ik woon ook om de hoek, ik pak me hooivork en fakkel, dan gaan we samen goed ?Cyclonic schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:09:
Ik zie net dat in het contract de klantenservice in Nuth zit bij Dynafix? Mocht het nodig zijn wil ik daar best wel langs gaan, aangezien ik er maar 10 min vandaan woon.
Zeg maar als dit nodig zou moeten zijn
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
De klantenservice zit op de avenue ceramique 300 in Maastricht. Maar je komt vast niet langs de receptieCyclonic schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:09:
Ik zie net dat in het contract de klantenservice in Nuth zit bij Dynafix? Mocht het nodig zijn wil ik daar best wel langs gaan, aangezien ik er maar 10 min vandaan woon.
Zeg maar als dit nodig zou moeten zijn
Op die site staat jouw voorstel waar iedereen een legitimatiebewijs, nationaliteit en meer naar jouw site zou moeten moet sturen?HomePlayer schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:31:
Er zijn er (1 in ieder geval) waar de orderstatus is "Bestelling is geannuleerd."
Voor nu weten wij niet wat VF wel of niet aan het doen is.
Voor nu wachten, ze spreken zich zelf tegen, leveren wel/niet,
dus we moeten wachten. Minimaal 1 week, dan kijken we wat er verder moet gebeuren.
als er iets wijzigt in de huidige order status dan kun je/we actie ondernemen, als VF reageert kun je/we actie ondernemen en als er over een week niets gebeurd dan kun je/we verder kijken naar de volgende stap(pen)
Hier https://sites.google.com/site/vflumia820/home proberen we de veranderingen/tips etc bij te houden,
de site is lelijk, slecht geschreven maar alles wat je moet weten staat er, zo niet laat het dan weten.
Dat zou ik heel snel aanpassen naar enkel ordernr, meer heb je niet nodig.- Naam
- Achternaam
- adres
- PC
- Email(wat je hebt gebruikt bij VF)
- Email(wat je dagelijks gebruikt
- Orderdatum:
- Geboortedatum:
- Alternatief telefoonnummer:
- Bezorgadres:
- Nationaliteit:
- Legitimatie:
- Betaling: Automatische incasso van rekening xxxxx op naam van: Fw Huikeshoven
Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.
Geachte heer Gxxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Zodra wij de bestelling hebben ontvangen zullen wij u contacteren om een afspraak te maken. Wij hebben geen indicatie wanneer wij de bestelling zullen ontvangen.
Mochten er naar aanleiding van bovenstaande uitleg nog vragen zijn, dan kunt u uiteraard nogmaals contact met ons opnemen. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groeten,
Best regards,
Bxxx Dxxx
Customer Care Representative
visit our website: www.dynalogic.eu
P Please consider the environment before printing this mail
Dynalogic Special Logistics
Industrialpark "Polanen"
Kattegat 10-12
3446 CL WOERDEN
The Netherlands
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Dan zou ik toch wel de eerste moeten zijn die dat hoort. Ik heb rond 22:00 zondag besteld en een paar minuten later was het 'foutje' hersteld en moest je ineens een toestelprijs betalen.pinokkia schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:37:
Blijkbaar gaat Vodafone van de laatste naar eerste bestellingen annuleren. Tenminste dat denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 24-01-2013 13:04 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 30-12-2021 18:00 ]
Verwijderd
Wat versta jij onder kei harde bewijzen? Kan je ze hier eens posten?pinokkia schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:02:
Nu heb ik een vraag: Waar kan mijn broer klacht naar vodafone schriftelijk naar toesturen? Hij heeft nu keiharde bewijzen dat het toestel icm abonnement uitgeleverd moet worden naar mijn broer hem.
Ze zullen als bedrijf de hele dag wel bellen, maar zo lastig is het niet om in de voicemail even achter te laten van "Hallo, wij zijn van die en die en proberen een afspraak te maken voor dit of dat, ik bel later vandaag wel even terug of bel ons op nummer xxx reverentie xxxx" ofzoiets.Brazos schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:06:
[...]
Ze bellen waarschijnlijk om een aflever afspraak te maken i.v.m. handtekening en bank verificatie, waarom neemt niemand dan op? Ik ben vooralsnog nog niet gebeld.
Verwijderd
Helaas heb ik geen toestemming gekregen van mijn broer, omdat hij er nu zelf mee bezig is. Voor de rest weet ik het fijne er ook niet van en wat hij bedoeld.Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:15:
[...]
Wat versta jij onder kei harde bewijzen? Kan je ze hier eens posten?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq