Sowieso hij had gewoon niks moeten zeggen ipv ze er op te attenderen dat ze de verlengers zijn vergeten te annuleren.
Ik heb daarna nog op facebook de vraag gesteld. De desbetreffende medewerker bevestigde de order door aan te geven dat hij wordt uitgeleverd wanneer deze op voorraad is. De desbetreffende medewerker had mijn ordernummer en persoonlijke gegevensDeick schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:06:
Sowieso hij had gewoon niks moeten zeggen ipv ze er op te attenderen dat ze de verlengers zijn vergeten te annuleren.

Zou kunnen, maar er worden de heltijd tegenstrijdige berichten gegeven.Dewaterweg schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:08:
[...]
Ik heb daarna nog op facebook de vraag gesteld. De desbetreffende medewerker bevestigde de order door aan te geven dat hij wordt uitgeleverd wanneer deze op voorraad is. De desbetreffende medewerker had mijn ordernummer en persoonlijke gegevens
Waarschijnlijk is er gewoon 1 afdeling bezig de orders te annuleren. En een andere afdeling die normaal alle orders verwerkt die behandelt deze ook gewoon als normale, omdat ze het niet door hebben dat deze geannuleerd zouden moeten worden ofzo.
Zoiets zou kunnen. Dus maar gewoon even wachten. Maar hoe meer mensen navragen of het toch echt wel klopt, hoe eerder alles geannuleerd wordt.
Ze mogen annuleren wat ze willen, maar ze hebben uiteindelijk geen poot om op te staan. Ze kunnen nu nog wel gaan tegenstribbelen, maar uiteindelijk ontkomen ze niet aan het feit dat ze verplicht zijn om die telefoon te leveren. Het is even wachten op een officiële reactie. Ik vrees dat we Bol.com taferelen zullen krijgen en dat dit nog wel een tijdje gaat duren want ik verwacht dat ze blijven wijzen op een zogenaamde "fout" in de prijs net zoals Bol.com sprak van een "kennelijke vergissing".Deick schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:14:
[...]
Zou kunnen, maar er worden de heltijd tegenstrijdige berichten gegeven.
Waarschijnlijk is er gewoon 1 afdeling bezig de orders te annuleren. En een andere afdeling die normaal alle orders verwerkt die behandelt deze ook gewoon als normale, omdat ze het niet door hebben dat deze geannuleerd zouden moeten worden ofzo.
Zoiets zou kunnen. Dus maar gewoon even wachten. Maar hoe meer mensen navragen of het toch echt wel klopt, hoe eerder alles geannuleerd wordt.
Het is een kwestie van tijd voordat wij (terecht) aan het langste eind zullen trekken.
Je weet nooit zeker of een rechter je hierin gelijk gaat geven.Snoop schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:25:
[...]
Ze mogen annuleren wat ze willen, maar ze hebben uiteindelijk geen poot om op te staan. Ze kunnen nu nog wel gaan tegenstribbelen, maar uiteindelijk ontkomen ze niet aan het feit dat ze verplicht zijn om die telefoon te leveren. Het is even wachten op een officiële reactie. Ik vrees dat we Bol.com taferelen zullen krijgen en dat dit nog wel een tijdje gaat duren want ik verwacht dat ze blijven wijzen op een zogenaamde "fout" in de prijs net zoals Bol.com sprak van een "kennelijke vergissing".
Het is een kwestie van tijd voordat wij (terecht) aan het langste eind zullen trekken.
Daarnaast sta je sterker als er meerder mensen de telefoon al geleverd hadden en niet 1tje.
Wees even reeel zo heel sterk staan we hier nou ook weer niet hoor.
De bedragen waren wel aan de extreem lage kant.
1 iemand heeft geleverd gekregen maar een foutje kan altijd. Als ze bij de supermarkt 1 product te weinig aanslaan, zijn ze ook niet gelijk de rest van alle klanten verplicht dat product gratis te geven.
En qua communicatie is het bij alle grote bedrijven een grote chaos.
Grappig, ik dacht dat het een telecommunicatie bedrijf was..
Dat er 1 geleverd is is inderdaad niet heel sterk. Wel dat medewerkers meermaals hebben bevestigd dat de prijs juist is.Deick schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:45:
[...]
Je weet nooit zeker of een rechter je hierin gelijk gaat geven.
Daarnaast sta je sterker als er meerder mensen de telefoon al geleverd hadden en niet 1tje.
Wees even reeel zo heel sterk staan we hier nou ook weer niet hoor.
De bedragen waren wel aan de extreem lage kant.
1 iemand heeft geleverd gekregen maar een foutje kan altijd. Als ze bij de supermarkt 1 product te weinig aanslaan, zijn ze ook niet gelijk de rest van alle klanten verplicht dat product gratis te geven.
En qua communicatie is het bij alle grote bedrijven een grote chaos.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
.
[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 26-11-2021 13:44 ]
Je snapt me punt. Noem 1 bedrijf waar je in een keer kan bellen en iemand aan de telefoon krijgt die je alles over het hele bedirjf kan vertellen.BounceMeister schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:46:
Grappig, ik dacht dat het een telecommunicatie bedrijf was..
De medewerker zegt niet voor niets: zover ik kan zien zit het goed.
Ik blijf het raar vinden dat ondanks de annuleringsmail mijn bestelling (en die van de meeste van jullie ook als ik het goed begrijp) op wordt verwerkt blijft staan.
Als ze willen is dit toch zo aangepast lijkt me?
Heb de vertraging mail net ook eindelijk gekregen
Ze zullen wel nog steeds het bedenken zijn hoe ze dit precies aanpakken.Laank schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:02:
Ik blijf het raar vinden dat ondanks de annuleringsmail mijn bestelling (en die van de meeste van jullie ook als ik het goed begrijp) op wordt verwerkt blijft staan.
PietjePuk gaat ook lekker. Hij geeft Vodafone zowat een handleiding voor de te nemen stappen om verlengers te annuleren..
Kan iemand met een twitter account hem er niet even op attenderen dat die de boel alleen amar verziekt?
Hij leest hier mee. De plaatjes van kippengaas heeft ie al getweet naar ze namelijk. Die zijn voor zover ik weet alleen hier gepubliceerd.
Blijkbaar leest die niet goed mee. Er is al een paar keer gezegt dat we geen slapende honden wakker moesten maken
.
Verwijderd
Er zullen steeds meer mensen afhaken. Kijk maar naar de populariteit op tweakers pricewatch. Uiteindelijk zal alleen de ''Harde kern'' blijven bestaan. Zal Vodafone dan alsnog aan de Harde kern de telefoon uitgeven?
Het vorige formulier http://gathering.tweakers...message/39627063#39627063 was snel in elkaar gegooid.
op de volgende site; VF Nokia actie
Gaan ik/Wij de gegevens verzamelen,
als je wilt bijdragen aan de zaak laat dit dan weten per DM
Verwijderd
Ik wil wel bijdragen maar ik heb nog eventjes een vraag.HomePlayer schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:33:
Het vorige formulier http://gathering.tweakers...message/39627063#39627063 was snel in elkaar gegooid.
Moet je via het formulier invullen of het formulier kopiëren en dan naar jou sturen?
Ging Freakster86 deze zaak niet in handen nemen?
.
[ Voor 98% gewijzigd door Brazos op 26-11-2021 13:44 ]
freakster is wel the man for the job, die kent de vorige zaak ook goed
.
Verwijderd
Zullen we nog deze actie erbij krijgen?? http://www.nokia.com/be-nl/nokia-lumia-met-gratis-oplader/
Volgens Nokia krijgen we een draadloze oplader erbij. Op de Vodafone site staat dat alleen de Lumia 920 een draadloze oplader erbij krijgt.
Volgens Nokia krijgen we een draadloze oplader erbij. Op de Vodafone site staat dat alleen de Lumia 920 een draadloze oplader erbij krijgt.
Ik ben best bereid om advies te geven en de TS elke keer te updaten, maar ik zie liever dat iemand anders het voortouw neemt. Ik heb op dit moment genoeg op mijn bord
Is alleen voor belgie & luxemburgVerwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:16:
Zullen we nog deze actie erbij krijgen?? http://www.nokia.com/be-nl/nokia-lumia-met-gratis-oplader/
http://nokiapromotion.be/freecharger/home_BE.html
Ik ga Microsoft/Nokia op de hoogte brengen in de hoop dat hun PR afdeling dit ziet als een unike kans om voor de Lumia/Windows te promoten. Ze vonden een tijdje geleden in ieder geval ok om de 800 voor bodemprijzen weg te geven
.
Verwijderd
Je moet er wel bij zetten dat sommige overwegen een andere telefoon te gaan kopen.Hironshy schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:28:
Ik ga Microsoft/Nokia op de hoogte brengen in de hoop dat hun PR afdeling dit ziet als een unike kans om voor de Lumia/Windows te promoten. Ze vonden een tijdje geleden in ieder geval ok om de 800 voor bodemprijzen weg te geven
.
Inderdaad!
Vodafone heeft schade aan het merk Nokia gebracht doordat ze met valse beloftes deze telefoon aanboden.
Vodafone heeft schade aan het merk Nokia gebracht doordat ze met valse beloftes deze telefoon aanboden.
PSN/XBL: DarkTaufu
Ik moet even kwijt dat ik het hier ook mee eens ben.
Lijkt me een erg goed idee om Nokia op de hoogte te brengen.
Lijkt me een erg goed idee om Nokia op de hoogte te brengen.
Dat is wel heel erg vergezocht. Het zou een goede marketingactie zijn van Nokia om ook de draadloze laders voor de Lumia 820 gratis aan te bieden bij aankoop, maar Vodafone heeft mijn inziens geen schade toegebracht aan Nokia.Tjiwa schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:50:
Inderdaad!
Verwijderd
Hironshy wil je eerst je E-mail naar Nokia op dit topic zetten. Zodat wij er even naar kunnen kijken?
Het kan in ieder geval geen kwaad en wie weet zet het nog een beetje druk op de zaak!
.
Ik denk dat dat nog even kan wachten, eerst afwachten wat Vodafone nu aan ons bericht.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:57:
Hebben jullie nu ook de moeite genomen om een klacht via consuwijzer in te dienen?
Als iemand een nl email van hun kan vinden voor mij. Alle twitter pagina, forums en webmail formulier is gewoon global support. Hebben ze uberhaupt een kantoor in nl?Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:54:
Hironshy wil je eerst je E-mail naar Nokia op dit topic zetten. Zodat wij er even naar kunnen kijken?
vodafone_onderzoek@mailuk.custhelp.comHironshy schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:02:
[...]
Als iemand een nl email van hun kan vinden voor mij. Alle twitter pagina, forums en webmail formulier is gewoon global support. Hebben ze uberhaupt een kantoor in nl?
klantenservice@vodafonevast.nl
vodafonenl_help@mailuk.custhelp.com
Deze staan in de OP
EDIT of gaat dit over Nokia?
[ Voor 3% gewijzigd door triesvan op 22-01-2013 21:04 ]
Dit gaat over de email van nokiatriesvan schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:03:
[...]
vodafone_onderzoek@mailuk.custhelp.com
klantenservice@vodafonevast.nl
vodafonenl_help@mailuk.custhelp.com
Deze staan in de OP
Dit is het enige wat ik kan vinden: http://www.nokia.com/nl-nl/support/contact/contact-us/
Ja, in Maastricht.Hironshy schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:02:
[...]
Als iemand een nl email van hun kan vinden voor mij. Alle twitter pagina, forums en webmail formulier is gewoon global support. Hebben ze uberhaupt een kantoor in nl?
Edit: Oh wacht, dat is Vodafone. Nokia heeft in ieder geval een kantoor in Rijswijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Insert12 op 22-01-2013 21:05 ]
http://www.nokia.com/nl-nl/support/contact/contact-us/
of Corporate:
http://www.nokia.com/global/contact/corporate
of Corporate:
http://www.nokia.com/global/contact/corporate
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Verwijderd
@ all, ik heb contact met een key accountmanager van Nokia, ik zal hem morgen een mail sturen en laat jullie zijn reactie weten...
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:27:
@ all, ik heb contact met een key accountmanager van Nokia, ik zal hem morgen een mail sturen en laat jullie zijn reactie weten...
Wat heeft het nou voor zin om Nokia te contacteren, je hebt toch geen contract met hun afgesloten? Het komt op mij over dat je zoveel mogelijk wilt rondschoppen als een dreinend kind wat zijn zin niet krijgt.
Ja inderdaad. Het is totaal niet relevant en het komt ook echt niet geloofwaardig over als je je op iets onrelevants zo richt. Wat mij betreft houden we ons gewoon bezig met het feit dat de prijs is bevestigd en dat de aanbieding er een week heeft gestaan.Wolly schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 22:20:
Wat heeft het nou voor zin om Nokia te contacteren, je hebt toch geen contract met hun afgesloten? Het komt op mij over dat je zoveel mogelijk wilt rondschoppen als een dreinend kind wat zijn zin niet krijgt.
Verwijderd
Het is inderdaad duidelijk. Er is hier één partij waar jullie mee te maken hebben en dat is Vodafone.
Waarom zo negatief.... het kan geen kwaad Nokia in te lichten.
En dan zijn we maar dreinende kinderen. Als dat ervoor nodig is ons recht te halen.
Liever een dreinend kind dan een pessimist die zich altijd maar laat naaien door bedrijven en de overheid.
En dan zijn we maar dreinende kinderen. Als dat ervoor nodig is ons recht te halen.
Liever een dreinend kind dan een pessimist die zich altijd maar laat naaien door bedrijven en de overheid.
Ik vraag me af of dit ons zal helpen, maar bedankt in ieder geval.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:27:
Ik ben benieuwd.
Edit:
Exactly.D2FValinor schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 22:43:
Waarom zo negatief.... het kan geen kwaad Nokia in te lichten.
[ Voor 37% gewijzigd door Stravincy op 22-01-2013 22:49 ]
Beetje jammer dat er geen sprake is van één front. Zoals de laatste keer bij de HP ProBook geleid door Freakster.
De kracht van het gelijk krijgen in die casus lag toch voornamelijk in het vormen van één front en het laten leiden door één persoon.
Momenteel zijn er behoorlijk veel ongeleidde projectielen die her en der Vodafone proberen te plagen, maar het zijn enkel plaagstootjes. Niet hetgeen wat we nodig hebben wil je je gelijk krijgen in deze zaak.
De kracht van het gelijk krijgen in die casus lag toch voornamelijk in het vormen van één front en het laten leiden door één persoon.
Momenteel zijn er behoorlijk veel ongeleidde projectielen die her en der Vodafone proberen te plagen, maar het zijn enkel plaagstootjes. Niet hetgeen wat we nodig hebben wil je je gelijk krijgen in deze zaak.
Precies. Dit kunnen we uiteraard nog steeds doen, en we hebben zelf als de eerste stap gezet door allemaal dezelfde reactie te sturen naar de genoemde email-adressen in de OP. We moeten nu eerst wachten op een officieel antwoord op de brief die we hebben gestuurd.Rylo schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 22:53:
Beetje jammer dat er geen sprake is van één front. Zoals de laatste keer bij de HP ProBook geleid door Freakster.
Daarna kunnen we het beste de adviezen opvolgen van personen zoals de ICT-jurist eerder genoemd in dit topic. Dit advies zal afhankelijk zijn van de reactie van Vodafone. Hierna kunnen we wellicht weer een algemene brief/email opstellen die iedereen kan gebruiken door enkel wat gegevens aan te passen.
Zolang de groep hier op tweakers achter zo'n initiatief staat dan kunnen we rekenen op aardig wat man en kunnen we wellicht toch wat meer druk zetten.
Verwijderd
Ik denk inderdaad ook dat we best even het antwoord van Vodafone afwachten. Pas dan kunnen we nadenken over welke stappen we moeten ondernemen. Zomaar in het wild lopen schieten met verwijten of dreigementen draagt in ieder geval niets bij...
Freakster heeft daarnet aangegeven dat hij het niet ziet zitten om de taak als "leider" op zich te nemen. Zijn er nog andere kandidaten die dit wel zien zitten?
Freakster heeft daarnet aangegeven dat hij het niet ziet zitten om de taak als "leider" op zich te nemen. Zijn er nog andere kandidaten die dit wel zien zitten?
.
Punt is gewoon dat we nu even moeten wachten op antwoord van Vodafone. Sommige mensen zijn erg ongeduldig en pakken alles aan om dit proces te versnellen. Ik zou zeggen; wacht rustig de reactie van Vodafone af. Mochten ze donderdag nog niet hebben gereageerd dan kunnen we verdere stappen gaan ondernemen.Rylo schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 22:53:
Ik heb met niet verdiept in hun AV en ook niet in het recht omtrent abonnementen e.d. Naar wat ik zo kan zien is dit een situatie waarin wij zeggen er is een overeenkomst gesloten en Vodafone met het vingertje heen en weer gaat en zegt Neehee, er was duidelijk sprake van een fout. Geen gerechtvaardigd vertrouwen (3:35 BW). In die zin zou dit hetzelfde zijn als het Probook verhaal.
Zoals de jurist al aangaf heb je als consument een onderzoeksplicht. Nu moet je eerlijk toegeven dat er belletjes gaan rinkelen als je een Nokia 820 gratis krijgt bij een 1 jarig 65 bel/sms abonnement. In die zin zou je kunnen zeggen: hier is sprake van een overduidelijke fout. Echter worden toestellen i.c.m. abonnementen vaak met absurde kortingen aangeboden. Als een gemiddelde consument (henk & ingrid) kun je hier dus geen touw aan vast knopen.
Feit is dat deze 'aanbieding' er al zeker vanaf 15 januari op hun site stond. In de dagen erna is er door een kleine groep mensen besteld. Zij hebben via twitter (en telefonisch?) gevraagd om een bevestiging van deze aanbieding. Kloppen de prijzen? Klopt dit abonnement? Dit is door de medewerkers van Vodafone bevestigd. Als consument kun je er dan in principe vanuit gaan dat de prijs klopt. Als je als bedrijf je niet wilt laten binden door uitspraken van medewerkers dan moet je ze zo instrueren dat ze daar géén uitspraken over doen.
Op zichzelf zijn deze bevestigingen in een juridisch getouwtrek omtrent gerechtvaardigd vertrouwen niet super sterk. Het is 1 bewijsvorm van 1 bron. Echter werd door iemand al aangegeven dat hij de telefoon en het abonnement had ontvangen. Dát is dus nog een bron. Nogmaals die bevestiging dat de aanbieding juist is.
Op grond van bovenstaande informatie heb je de overeenkomst gesloten. Mijns inziens heb je dus gerechtvaardigd mogen vertrouwen dat deze aanbieding correct was. Dát is wat ik zou aanhalen. Smoesjes dat je medewerkers niet bevoegd zijn om daar uitspraken over te doen of dat je een geautomatiseerd systeem hebt waardoor die bestelling per ongeluk is geleverd... dikke pech. 100% verkopersrisico.
Dus:
- Wachten op de reactie van Vodafone
- De AV van Vodafone doorpluizen + kijken wat de wet zegt omtrent abonnementen
- Gegevens van de 'gedupeerden' verzamelen
- Brief opstellen en die namens alle mensen versturen.
Ik heb hier te horen gekregen (heb afgelopen middag gebeld) dat de telefoons gewoon geleverd zouden worden. De voorraad is op dit moment op en volgende week vrijdag zou er een nieuwe voorraad komen waaruit deze telefoon weer geleverd zouden worden. Helaas niet op genomen.
Heeft iemand anders dit ook te horen gekregen?
Voor zover ik nu in de Algemene voorwaarden Consumenten en Zakelijk en Dienstvoorwaarden Bel+SMS Voordeel+Web abonnement heb kunnen vinden gaat er niks over prijsfouten op de website onder voorbehoud of iets dergelijks. Het lijkt me dan dat de disclaimer op de website de enige is waar Vodafone zich op zou kunnen beroepen, maar die is al onderuit gehaald door users die navraag hebben gedaan voor bestellen.
Verwijderd
Bedankt voor je advies!Freakster86 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 23:23:
[...]
Punt is gewoon dat we nu even moeten wachten op antwoord van Vodafone. Sommige mensen zijn erg ongeduldig en pakken alles aan om dit proces te versnellen. Ik zou zeggen; wacht rustig de reactie van Vodafone af. Mochten ze donderdag nog niet hebben gereageerd dan kunnen we verdere stappen gaan ondernemen.
Ik heb met niet verdiept in hun AV en ook niet in het recht omtrent abonnementen e.d. Naar wat ik zo kan zien is dit een situatie waarin wij zeggen er is een overeenkomst gesloten en Vodafone met het vingertje heen en weer gaat en zegt Neehee, er was duidelijk sprake van een fout. Geen gerechtvaardigd vertrouwen (3:35 BW). In die zin zou dit hetzelfde zijn als het Probook verhaal.
Zoals de jurist al aangaf heb je als consument een onderzoeksplicht. Nu moet je eerlijk toegeven dat er belletjes gaan rinkelen als je een Nokia 820 gratis krijgt bij een 1 jarig 65 bel/sms abonnement. In die zin zou je kunnen zeggen: hier is sprake van een overduidelijke fout. Echter worden toestellen i.c.m. abonnementen vaak met absurde kortingen aangeboden. Als een gemiddelde consument (henk & ingrid) kun je hier dus geen touw aan vast knopen.
Feit is dat deze 'aanbieding' er al zeker vanaf 15 januari op hun site stond. In de dagen erna is er door een kleine groep mensen besteld. Zij hebben via twitter (en telefonisch?) gevraagd om een bevestiging van deze aanbieding. Kloppen de prijzen? Klopt dit abonnement? Dit is door de medewerkers van Vodafone bevestigd. Als consument kun je er dan in principe vanuit gaan dat de prijs klopt. Als je als bedrijf je niet wilt laten binden door uitspraken van medewerkers dan moet je ze zo instrueren dat ze daar géén uitspraken over doen.
Op zichzelf zijn deze bevestigingen in een juridisch getouwtrek omtrent gerechtvaardigd vertrouwen niet super sterk. Het is 1 bewijsvorm van 1 bron. Echter werd door iemand al aangegeven dat hij de telefoon en het abonnement had ontvangen. Dát is dus nog een bron. Nogmaals die bevestiging dat de aanbieding juist is.
Op grond van bovenstaande informatie heb je de overeenkomst gesloten. Mijns inziens heb je dus gerechtvaardigd mogen vertrouwen dat deze aanbieding correct was. Dát is wat ik zou aanhalen. Smoesjes dat je medewerkers niet bevoegd zijn om daar uitspraken over te doen of dat je een geautomatiseerd systeem hebt waardoor die bestelling per ongeluk is geleverd... dikke pech. 100% verkopersrisico.
Dus:
- Wachten op de reactie van Vodafone
- De AV van Vodafone doorpluizen + kijken wat de wet zegt omtrent abonnementen
- Gegevens van de 'gedupeerden' verzamelen
- Brief opstellen en die namens alle mensen versturen.
Waar heb je dat gehoord? Heb je een screenshotje, geluidsfragment of iets dergelijks?davevogel0 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 23:30:
Ik heb hier te horen gekregen (heb afgelopen middag gebeld) dat de telefoons gewoon geleverd zouden worden. De voorraad is op dit moment op en volgende week vrijdag zou er een nieuwe voorraad komen waaruit deze telefoon weer geleverd zouden worden. Helaas niet op genomen.
Kan je dat laatste puntje misschien nog eens toelichten? Hoe is die disclaimer onderuit gehaald door users?Insert12 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 23:38:
Voor zover ik nu in de Algemene voorwaarden Consumenten en Zakelijk en Dienstvoorwaarden Bel+SMS Voordeel+Web abonnement heb kunnen vinden gaat er niks over prijsfouten op de website onder voorbehoud of iets dergelijks. Het lijkt me dan dat de disclaimer op de website de enige is waar Vodafone zich op zou kunnen beroepen, maar die is al onderuit gehaald door users die navraag hebben gedaan voor bestellen.
Een aantal users heeft Vodafone opgebeld met de vraag of de aanbieding klopt. Dat heb ik zelf op 15 januari gedaan en daar meldden ze me dat die prijs niet klopte. Het was dus sindsdien bij hen bekend dat er een fout op de website stond. 's Avonds waren de prijzen echter aangepast naar de huidige aanbieding, waardoor ik er van uit ben gegaan dat de aanbieding op deze manier wél klopte. Eerst vermeldden ze op de website dat er de gehele looptijd €31.88 betaald moest worden, om 22:30 's avonds waren die prijzen veranderd naar €21.25 voor de eerste 12 maanden en €42.50 voor de laatste 12 maanden bij het BSW Altijd 42.50 abonnement.
Iemand op Twitter heeft op 19 januari ook nog navraag gedaan over deze aanbieding:

Diezelfde dag heb ik ook nog telefonisch contact met ze gehad en daarbij bevestigden ze aan mij dat mijn bestelde Lumia 820 gisterochtend, 21 januari dus, verzonden zou worden. Dan zou ik hem vandaag or morgen in huis moeten hebben. Vandaag is hij niet bezorgd, dus morgen moet hij dan komen.
Daarbij de annuleringsmail naar nieuwe klanten, niet naar verlengers zoals ik, en daarna de mail van de vertraagde levering + ontkenning van de klantenservice over het wél degelijk officiële Twitteraccount meegerekend. Zoals onderstaand te zien is:

Om deze redenen is naar mijn mening die disclaimer onderuit gehaald
Iemand op Twitter heeft op 19 januari ook nog navraag gedaan over deze aanbieding:

Diezelfde dag heb ik ook nog telefonisch contact met ze gehad en daarbij bevestigden ze aan mij dat mijn bestelde Lumia 820 gisterochtend, 21 januari dus, verzonden zou worden. Dan zou ik hem vandaag or morgen in huis moeten hebben. Vandaag is hij niet bezorgd, dus morgen moet hij dan komen.
Daarbij de annuleringsmail naar nieuwe klanten, niet naar verlengers zoals ik, en daarna de mail van de vertraagde levering + ontkenning van de klantenservice over het wél degelijk officiële Twitteraccount meegerekend. Zoals onderstaand te zien is:

Om deze redenen is naar mijn mening die disclaimer onderuit gehaald
Valt me wel op, hoe makkelijk jullie hier overheen stappen, heeft niemand een recent contract van Vodafone, om te checken, of ze idd een fout in het adres hebben staan ? Want die contracten worden natuurlijk niet elke keer helemaal opnieuw getypt, alleen de persoons- en abonnementsgegevens worden ingevuld.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:05:
Let wel even op bij die brief van Kippengaas, adres van VF klopt niet. (Postbus klopt maar postcode niet)
Ik heb een vodafone sim-only ontvangen op 29-11-2012 met exact dezelfde adressen als op de foto's van de papieren van kippengaas.
De postcode op het contract is bij mij 6201BM en bij kippengaas 6210BM.
De opmaak van het contract is ook iets anders, maar ik heb ook een aantal opties niet, zoals services/extra diensten.
Het contract lijkt er verder wel grotendeels op, dus ik zou het niet gelijk durven bestempelen als fake. Wellicht een andere afdeling met een andere template?
Hierbij de foto:

LET OP: Dit is dus NIET een document van deze actie, maar dit is dus een gewone losse Vodafone sim-only van twee maanden terug!
De postcode op het contract is bij mij 6201BM en bij kippengaas 6210BM.
De opmaak van het contract is ook iets anders, maar ik heb ook een aantal opties niet, zoals services/extra diensten.
Het contract lijkt er verder wel grotendeels op, dus ik zou het niet gelijk durven bestempelen als fake. Wellicht een andere afdeling met een andere template?
Hierbij de foto:

LET OP: Dit is dus NIET een document van deze actie, maar dit is dus een gewone losse Vodafone sim-only van twee maanden terug!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:05:
Let wel even op bij die brief van Kippengaas, adres van VF klopt niet. (Postbus klopt maar postcode niet)
[ Voor 127% gewijzigd door BounceMeister op 23-01-2013 08:23 . Reden: bericht gewijzigd. ]
Die kwestie is al eerder in deze thread opgelost, Vodafone besteedt alles uit aan DynafixMarly schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 07:38:
[...]
Valt me wel op, hoe makkelijk jullie hier overheen stappen, heeft niemand een recent contract van Vodafone, om te checken, of ze idd een fout in het adres hebben staan ? Want die contracten worden natuurlijk niet elke keer helemaal opnieuw getypt, alleen de persoons- en abonnementsgegevens worden ingevuld.
Nee, dat is 't 'm net, ze zijn niet exact hetzelfde. Het adres van Dynalogic klopt in beide gevallen, echter op jouw contract staat: Postbus 1500, 6201BM Maastricht, dat is correct, terwijl op het contract van Kippengaas de foutieve postcode 6210 staat.
@Wolly:
Het gaat om het adres van Vodafone, niet dat van Dynalogic.
@Wolly:
Het gaat om het adres van Vodafone, niet dat van Dynalogic.
[ Voor 12% gewijzigd door Marly op 23-01-2013 08:12 ]
Was ik nog niet wakker? Sorry, ik ga nog eens kijken.
Edit.
Marly, bedankt!
Ik heb mijn bericht aangepast.
PS.
Ik heb even geen tijd nu om mijn hele contract te scannen en de gegevens weg te poetsen. Dat kan ik later nog wel doen als daar vraag naar is. (nogmaals, voor de mensen die ook net wakker zijn, dit betreft een gewoon sim-only contract van november 2012).
Edit.
Marly, bedankt!
Ik heb mijn bericht aangepast.
PS.
Ik heb even geen tijd nu om mijn hele contract te scannen en de gegevens weg te poetsen. Dat kan ik later nog wel doen als daar vraag naar is. (nogmaals, voor de mensen die ook net wakker zijn, dit betreft een gewoon sim-only contract van november 2012).
[ Voor 92% gewijzigd door BounceMeister op 23-01-2013 08:26 ]
Ik heb mijn contract (sim only) uit september 2012 er eens bij gepakt en ik zie de volgende gegevens:
en op de afleverbonVodafone Libertel B.V.
Customer Management
Postbus 1500
6201 BM Maastricht
Retour formVodafone t.a.v. Klantenservice Vodafone Online
Dealderweg 21
6361 HK Nuth
Zou het niet gewoon kunnen dat er een afdeling is verhuist oid?Vodafone Online Retour
Postbus 22036
6360 AA Nuth
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Dit bericht is niet verzonden, en hoeft ook niet verzonden te worden. Puur concept.
Beste woordvoerder van Vodafone,
Op een nogal onaardige manier hebben jullie ons laten weten dat we de Nokia Lumia 820 niet geleverd krijgen. Volgens ons staan jullie juridisch zwak vanwege o.a. de lange tijd dat de aanbieding online stond en de prijs-bevestigingen via telefoon en twitter. Een groot gedeelte van jullie klanten zal afhaken maar een ander gedeelte zal niet zomaar opgeven, en dat gedeelte begint zich te organiseren. Een groot PR-drama dus voor Nokia en Vodafone waar het eind nog niet van in zicht is.
Maar misschien is juridisch getouwtrek niet nodig en kunnen we elkaar gewoon vinden. Jullie boden een doffe afwijzing, wij doen nu een handreiking.
Tover dit PR-drama om in een positief marketing verhaal.
Wat wij bieden:
- Mond op mond reclame van ICTers (early adaptors, niet voor niets waren wij snel op de hoogte)
- Onze klachten online rectificeren
- Geen verkoop binnen een periode van 2 jaar (geen enkeltje marktplaats en dus blijft waarde intact)
- Online reviews (Vodafone Netwerk, Microsoft Windows, Nokia Lumia)
- Alleen voor de mensen die een bestelling hadden
- Gelimiteerde groep (dus niet alle x.xxx bestellingen die jullie kregen)
- Dit toestel aanraden (wij kunnen dat nu nog niet zonder ervaring, wij zijn de adviseurs van vele kopers)
- Alleen eigen gebruik (geen bestellingen van 10 stuks)
- Acceptatie van de annulering (er komt een nieuwe overeenkomst, soortgelijke voorwaarden+onze diensten)
- Blog met daarin ervaringen van de gebruikers (eerlijke ervaringen, maar positieve insteek)
Laten we in gesprek komen.
Eventueel kan ook Microsoft Nederland of Nokia Nederland hierin betrokken worden.
Met vriendelijke groet,
Op een nogal onaardige manier hebben jullie ons laten weten dat we de Nokia Lumia 820 niet geleverd krijgen. Volgens ons staan jullie juridisch zwak vanwege o.a. de lange tijd dat de aanbieding online stond en de prijs-bevestigingen via telefoon en twitter. Een groot gedeelte van jullie klanten zal afhaken maar een ander gedeelte zal niet zomaar opgeven, en dat gedeelte begint zich te organiseren. Een groot PR-drama dus voor Nokia en Vodafone waar het eind nog niet van in zicht is.
Maar misschien is juridisch getouwtrek niet nodig en kunnen we elkaar gewoon vinden. Jullie boden een doffe afwijzing, wij doen nu een handreiking.
Wat wij bieden:
- Mond op mond reclame van ICTers (early adaptors, niet voor niets waren wij snel op de hoogte)
- Geen verkoop binnen een periode van 2 jaar (geen enkeltje marktplaats en dus blijft waarde intact)
- Dit toestel aanraden (wij kunnen dat nu nog niet zonder ervaring, wij zijn de adviseurs van vele kopers)
- Acceptatie van de annulering (er komt een nieuwe overeenkomst, soortgelijke voorwaarden+onze diensten)
- Blog met daarin ervaringen van de gebruikers (eerlijke ervaringen, maar positieve insteek)
Eventueel kan ook Microsoft Nederland of Nokia Nederland hierin betrokken worden.
Met vriendelijke groet,
@Mattie112:
Het betreft een postbus, verhuizende afdelingen hebben daar geen invloed op, 't is nog steeds Postbus 1500 en daar hoort postcode 6201BM bij.
Het betreft een postbus, verhuizende afdelingen hebben daar geen invloed op, 't is nog steeds Postbus 1500 en daar hoort postcode 6201BM bij.
[ Voor 4% gewijzigd door Marly op 23-01-2013 09:11 ]
Verwijderd
Ik hoop dat je dit nog niet hebt verzonden?keel schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:03:
Wat wij bieden:
Met vriendelijke groet,
Er is niets verzonden, eerst de reactie van Vodafone afwachten.Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:08:
[...]
Ik hoop dat je dit nog niet hebt verzonden?
Lijkt me ook verstandiger om eerst na te vragen wie allemaal mee wilt doen met deze mail voordat je hem verstuurd, omdat het nu lijkt dat jij iedereen vertegenwoordigd terwijl in dit topic althans nog geen front gevormd is.keel schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:12:
[...]
Er is niets verzonden, eerst de reactie van Vodafone afwachten.
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
'1 groot PR drama', yeah right, alsof <50 tweakers zoveel invloed hebben op Vodafone/Nokia als merk 
Begrijp me neit verkeerd, maar dat mailtje komt erg kinderachtig en niet professioneel over.
Begrijp me neit verkeerd, maar dat mailtje komt erg kinderachtig en niet professioneel over.
Vaak bu'j te bang!
Dat hoop ik ook,
Laten we wachten, dat is al meerder keren gemeld,
https://sites.google.com/site/vflumia820/home
we raken het overzicht kwijt, we moeten het gaan organiseren
op boven staand adres, wil ik graag samen met jullie de juiste informatie verzamelen,
en een stappen plan opzetten, zodat al onze neuzen de zelfde kant opstaan.
en we als een front naar voren komen.
Natuurlijk is Freakster86 hiervan op de hoogte,
en wat hij ook al schreef we moeten een reactie van VF afwachten
boven replay(roze vak) staat al een link naar een reactie van mij, die ik ook heb geüpdatet.
voor nu, zij alle ideeën, tips welkom, maar laten we wachten, en als front in actie komen
Laten we wachten, dat is al meerder keren gemeld,
we raken het overzicht kwijt, we moeten het gaan organiseren
op boven staand adres, wil ik graag samen met jullie de juiste informatie verzamelen,
en een stappen plan opzetten, zodat al onze neuzen de zelfde kant opstaan.
en we als een front naar voren komen.
Natuurlijk is Freakster86 hiervan op de hoogte,
en wat hij ook al schreef we moeten een reactie van VF afwachten
boven replay(roze vak) staat al een link naar een reactie van mij, die ik ook heb geüpdatet.
voor nu, zij alle ideeën, tips welkom, maar laten we wachten, en als front in actie komen
Verwijderd
Dat is ook net wat ik dacht. Wacht gewoon rustig af en dan zien we wel weer...-tom-562 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:15:
'1 groot PR drama', yeah right, alsof <50 tweakers zoveel invloed hebben op Vodafone/Nokia als merk
Er staat nergens dat het van Tweakers af komt, ook niet hoeveel mensen er mee doen, bovendien kan iedereen zelfstandig nog juridisch gaan touwtrekken. Het is natuurlijk beter als mensen zich ergens bij aansluiten.Lonestander schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:14:
[...]
Lijkt me ook verstandiger om eerst na te vragen wie allemaal mee wilt doen met deze mail voordat je hem verstuurd, omdat het nu lijkt dat jij iedereen vertegenwoordigd terwijl in dit topic althans nog geen front gevormd is.
Je kunt halsstarrig blijven en hopen dat ze gewoon iedereen uitleveren, maar die kans is bijzonder klein. Deze handreiking is in ieder geval een gebaar.
Niet meer dan eens zijn er nieuwsberichten verschenen over zulke zaken die dan een grotere impact hebben, terwijl hierdoor een positief nieuwsbericht kan verschijnen.'1 groot PR drama', yeah right, alsof <50 tweakers zoveel invloed hebben op Vodafone/Nokia als merk
Het is een concept, als iets niet bevalt, pas het aan.Begrijp me neit verkeerd, maar dat mailtje komt erg kinderachtig en niet professioneel over.
Vooralsnog wachten de op reactie van de oude mail.
Ik wil best wel meedoen met een gezamenlijk front, maar dan moet het wel zakelijk en professioneel blijven. Het idee is dat we samen sterk staan en dat iemand met kennis van zaken de juiste aanpak voorstelt/kiest. Liefst iemand met juridische achtergrond natuurlijk. En iemand die communicatief vaardig is.
We moeten opkomen voor onze rechten, Vodafone wijzen op hun plichten en ons daarbij baseren op de feiten. We moeten geen mailtjes gaan sturen waarin we ons ongenoegen uiten en op de PR proberen in te spelen, dat haalt niets uit. Dat is onprofessioneel, kinderachtig en schaadt de zaak alleen maar.
Ik hoop dat we spoedig een officiële reactie van Vodafone krijgen.
Daarna kunnen we de feiten verzamelen, kijken wat de kans van slagen is en gezamenlijk de strategie bepalen.
We moeten opkomen voor onze rechten, Vodafone wijzen op hun plichten en ons daarbij baseren op de feiten. We moeten geen mailtjes gaan sturen waarin we ons ongenoegen uiten en op de PR proberen in te spelen, dat haalt niets uit. Dat is onprofessioneel, kinderachtig en schaadt de zaak alleen maar.
Daarna kunnen we de feiten verzamelen, kijken wat de kans van slagen is en gezamenlijk de strategie bepalen.
Ik heb zojuist een antwoord ontvangen van vodafone:
Dit is een reactie op mijn e-mail die ik naar aanleiding van de annulering heb gestuurd:Beste klant,
Onlangs heeft u op vodafone.nl een Nokia Lumia 820 besteld. Helaas werd deze telefoon voor een onjuiste prijs op de website aangeboden. In plaats van een eenmalige bijbetaling van €394,99, werd het toestel namelijk voor € 0,- aangeboden in combinatie met een 1-jarig abonnement. Dit is ver onder de werkelijke waarde van dit Nokia toestel, welke op de pagina van toestel informatie werd weergegeven.
Wij betreuren deze vergissing. Omdat het onmiskenbaar was dat hier sprake is van een onjuiste prijs en u ook redelijkerwijs had moeten kunnen begrijpen dat het hier een vergissing betrof, hebben wij uw bestelling geannuleerd. Zoals ook is aangegeven in onze disclaimer (http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/pdf/disclaimer.pdf), zijn wij voor de gevolgen van deze schrijffout niet aansprakelijk.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Geachte heer, mevrouw,
Op 21 januari 2013 ontving ik om 17:27 van u een e-mail waarin u mijn
bestelling met ordernummer ONLINE-xxxxxxxxx annuleerd.
In reactie op die e-mail bericht ik u het volgende.
U stelt dat er uiteraard sprake is geweest van een fout op uw website. U
verwijst daarbij ook naar een disclaimer. Ik wil u wijzen op het feit dat
deze zogenaamde fout al sinds 15 januari op uw site te bestellen is.
Er is door meerdere mensen bij u nagevraagd via uw klantenservice, zowel
online als via de telefoon, of deze aanbieding en daarmee dus de prijzen
juist waren. Dit is meermaals door uw medewerkers bevestigd. Redelijkerwijs
mocht ik er dus op vertrouwen dat er hier geen sprake is van een fout, en
dat de genoemde prijzen juist en 100% correct zijn.
Om die reden ga ik niet akkoord met de annulering en verzoek ik u de
overeenkomst alsnog na te komen.
Met vriendelijke groet,
...
[ Voor 35% gewijzigd door IceM op 23-01-2013 11:09 ]
...
Zojuist een reactie op de bezwaarmail ontvangen:

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Hier exact dezelfde reactie, oftewel: meer van hetzelfde, weer een standaard reactie, niet veel meer zeggend dan de vorige. Tijd voor stap 2 denk ik zo?
Voordat iedereen individueel actie gaat ondernemen is het misschien handiger als we daar even mee wachten en eerst een gezamelijk actieplan verzinnen en dat uitvoeren. Het mailtje wat hier vanochtend is voorgesteld lijkt me geen goede tegenreactie. Iemand andere suggesties m.b.t. het vervolg?
Eens!BounceMeister schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:13:
[ Voor 25% gewijzigd door D4V3 op 23-01-2013 11:20 ]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Het verbaasd mij enorm dat ze gewoon langs ons beste argument, het bevestigen van de prijs door hun medewerkers, heen praten/lezen. Wat mij betreft zou dit ook een eerste stap zijn naar een beter gesprek; aanhalen waarom dit totaal genegeerd wordt?
"Ver onder de werkelijke waarde"
"Onmiskenbaar sprake van een onjuiste prijs"
"Redelijkerwijs hadden we moeten begrijpen dat het een vergissing betrof"
Luister eens klantenservice. Deze 'fout' is meermaals bevestigd. Deze 'fout' is uitgeleverd. Hoe kan ik als consument weten dat dit een fout is? Jullie bevestigen de prijs door dit toe te zeggen, door hem uit te leveren en hem bijna een week lang op jullie site te laten staan. Gewoon gerechtvaardigd vertrouwen.
"Wij zijn voor de gevolgen van schrijffouten niet aansprakelijk"
Dat zal allemaal wel, maar het betreft hier geen schrijffout meer. Dat stadium zijn we gepasseerd toen jullie, zoals hierboven al is aangehaald, de prijs via twitter en telefoon hebben bevestigd en de telefoon voor deze prijs hebben geleverd.
Ze steken net als Bol.com laatst met die Probook hun kop in het zand en willen niet luisteren.
Ik heb zelf nog niks ontvangen, maar het zal wel iets soortgelijks worden ben ik bang.
"Onmiskenbaar sprake van een onjuiste prijs"
"Redelijkerwijs hadden we moeten begrijpen dat het een vergissing betrof"
Luister eens klantenservice. Deze 'fout' is meermaals bevestigd. Deze 'fout' is uitgeleverd. Hoe kan ik als consument weten dat dit een fout is? Jullie bevestigen de prijs door dit toe te zeggen, door hem uit te leveren en hem bijna een week lang op jullie site te laten staan. Gewoon gerechtvaardigd vertrouwen.
"Wij zijn voor de gevolgen van schrijffouten niet aansprakelijk"
Dat zal allemaal wel, maar het betreft hier geen schrijffout meer. Dat stadium zijn we gepasseerd toen jullie, zoals hierboven al is aangehaald, de prijs via twitter en telefoon hebben bevestigd en de telefoon voor deze prijs hebben geleverd.
Ze steken net als Bol.com laatst met die Probook hun kop in het zand en willen niet luisteren.
Ik heb zelf nog niks ontvangen, maar het zal wel iets soortgelijks worden ben ik bang.
Hier ook, inderdaad het is nu tijd voor een gezamenlijk gerichte actie vanuit onze kant. Blijkbaar heeft Vodafone geen intentie om te leveren. We hebben de hele dag om iets op te zetten en een tegengeluid te laten horen.
Standaard antwoord, van ze,
geeft nooit je kaarten bloot doen zij ook niet
voor nu gewoon wachten, gegevens verzamelen, en een plan maken.
onder tussen probeer ik, en hoop snel met meer, de gegevens te verzamelen op https://sites.google.com/site/vflumia820/home
geeft nooit je kaarten bloot doen zij ook niet
voor nu gewoon wachten, gegevens verzamelen, en een plan maken.
onder tussen probeer ik, en hoop snel met meer, de gegevens te verzamelen op https://sites.google.com/site/vflumia820/home
Verwijderd
Daar ben ik het eigenlijk niet helemaal mee eens. Het is toch niet het eerste abo waarbij een gsm aan 0 euro wordt meegeleverd? Iemand die niets van gsms kent, kan toch onmogelijk inschatten dat dit toestel nieuw zo'n 450 euro kost?Wij betreuren deze vergissing. Omdat het onmiskenbaar was dat hier sprake is van een onjuiste prijs en u ook redelijkerwijs had moeten kunnen begrijpen dat het hier een vergissing betrof, hebben wij uw bestelling geannuleerd. Zoals ook is aangegeven in onze disclaimer (http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/pdf/disclaimer.pdf), zijn wij voor de gevolgen van deze schrijffout niet aansprakelijk.
Het lijkt een beetje op damage control; hopen dat een aantal mensen het opgeeft.
Als de media er lucht van krijgt, gaat het vaak wat sneller.
Ik heb gewoon gereageerd op de eerste mail dat ik het niet eens was met de annulering, verder geen bijzondere actie ondernomen. Ik heb nog geen reactie ontvangen.
Dat vodafone vervolgens niet reageert op dat e-mail adres is dan weer niet mijn probleem
.
Dat vodafone vervolgens niet reageert op dat e-mail adres is dan weer niet mijn probleem
Verwijderd
Al lijkt naar de media stappen me nog wat te vroeg...danielkraak schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:25:
Het lijkt een beetje op damage control; hopen dat een aantal mensen het opgeeft.
Edit: aangezien iemand al bezig is met het opstellen van een brief, bericht verwijderd.
[ Voor 114% gewijzigd door IceM op 23-01-2013 11:29 ]
...
Laten wij even geduld hebben.
Iedereen werkt nu afzonderlijk aan deze zaak.
Als wij iets willen bereiken moeten we gezamenlijk actie ondernemen en niet lukraak berichten naar Vodafone sturen.
Mijn broer heeft een brief opgesteld die mijns inziens ver boven de brieven uitsteekt die er nu op dit forum worden gepost.
Ik ga het vandaag met hem er over hebben en kijken hoe dit het beste kunnen aanpakken met z'n allen om een sterke case te bouwen.
Iedereen werkt nu afzonderlijk aan deze zaak.
Als wij iets willen bereiken moeten we gezamenlijk actie ondernemen en niet lukraak berichten naar Vodafone sturen.
Mijn broer heeft een brief opgesteld die mijns inziens ver boven de brieven uitsteekt die er nu op dit forum worden gepost.
Ik ga het vandaag met hem er over hebben en kijken hoe dit het beste kunnen aanpakken met z'n allen om een sterke case te bouwen.
[ Voor 4% gewijzigd door ReinTheMan op 23-01-2013 11:29 ]
Mogelijke argumenten tegenreactie:
- Prijs abonnementen + toestellen is geen touw aan vast te knopen, zeer lastig om te zeggen of iets wel of niet klopt door de ontransparante markt. Dumpprijzen komen vaker voor bij toestellen die niet goed lopen en inkoopprijs is bij ons onbekend (Lumia 800 actie van vorig jaar?)
- Meerdere bevestigingen dat de prijs wel klopt vanuit de kant van Vodafone, waarom wordt dit genegeerd in de reactie?
- Actie heeft een week online gestaan, ondanks het feit dat Vodafone op de hoogte was van deze 'mogelijke fout', dit hadden ze direct kunnen repareren.
- Er zijn reeds abo+toestel combi's uitgeleverd in deze actie onder de genoemde voorwaarden, waarom hun wel en ik niet?
Uiteraard niet iets om op deze manier te versturen maar misschien een handig overzicht voor het samenstellen van een formelere reactie.
- Prijs abonnementen + toestellen is geen touw aan vast te knopen, zeer lastig om te zeggen of iets wel of niet klopt door de ontransparante markt. Dumpprijzen komen vaker voor bij toestellen die niet goed lopen en inkoopprijs is bij ons onbekend (Lumia 800 actie van vorig jaar?)
- Meerdere bevestigingen dat de prijs wel klopt vanuit de kant van Vodafone, waarom wordt dit genegeerd in de reactie?
- Actie heeft een week online gestaan, ondanks het feit dat Vodafone op de hoogte was van deze 'mogelijke fout', dit hadden ze direct kunnen repareren.
- Er zijn reeds abo+toestel combi's uitgeleverd in deze actie onder de genoemde voorwaarden, waarom hun wel en ik niet?
Uiteraard niet iets om op deze manier te versturen maar misschien een handig overzicht voor het samenstellen van een formelere reactie.
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
.
[ Voor 120% gewijzigd door Brazos op 26-11-2021 13:44 ]
Verwijderd
Inderdaad. We moeten samenwerken en niet ieder voor zich.ReinTheMan schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:26:
Laten wij even geduld hebben, iedereen werkt nu afzonderlijk aan deze zaak. Als wij iets willen bereiken moeten we gezamenlijk actie ondernemen en niet lukraak berichten naar Vodafone sturen.
Mijn broer heeft een brief opgesteld die mijns inziens ver boven de brieven uitsteekt die er nu op dit forum worden gepost. Ik ga het vandaag met hem er over hebben en kijken hoe dit het beste kunnen aanpakken met z'n allen.
http://oma.elisa.fi/yrity...nokia-lumia-820-valkoinen
daar is de 820 375 euro, tegen de 450+ hier
was de eerste prijs die ik zag, Mijn vrouw is Fins vandaar.
Nogmaals https://sites.google.com/site/vflumia820/home lijkt mij een goed idee om daar de gegevens te verzamelen, en een plan op te zetten.
daar is de 820 375 euro, tegen de 450+ hier
was de eerste prijs die ik zag, Mijn vrouw is Fins vandaar.
Nogmaals https://sites.google.com/site/vflumia820/home lijkt mij een goed idee om daar de gegevens te verzamelen, en een plan op te zetten.
Ze hebben het telkens over een schrijffout maar wat houd dat nou precies in?
Als een telefoon 394,99 kost en ze maken er 39,49 van ja ok dat is in mijn ogen een typ/schrijffout maar €0 is toch heel wat anders dan 394,99...
Als een telefoon 394,99 kost en ze maken er 39,49 van ja ok dat is in mijn ogen een typ/schrijffout maar €0 is toch heel wat anders dan 394,99...
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Nog geen reactie terug, zal wel niet komen. Maar als we dus in feite 1 brief sturen. Hoe ga je dan registreren wie er allemaal gedupeerd zijn?
Kunnen we dat nu niet eerst even doen?
Kunnen we dat nu niet eerst even doen?
https://www.youtube.com/@droommotor
Ik heb helemaal geen ontvangstbevestiging gehad van mijn gestuurde email, zijn er nog meer die deze niet hebben gehad (en misschien toch een mail terug hebben gehad)?
.
.
[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 26-11-2021 13:43 ]
Registreer je bij HomePlayer via DM, deze link is al vaker gepost:
Dan is er tenminste een lijst met aantallen en forumnamen, zodoende hebben we er zelf ook beter zicht op om hoeveel mensen het gaat.
Dan is er tenminste een lijst met aantallen en forumnamen, zodoende hebben we er zelf ook beter zicht op om hoeveel mensen het gaat.
Geen bezwaar, zolang we het maar op de een of andere manier kunnen versleutelenBrazos schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:32:
[...]
Ik heb ook geen reactie terug. Maar er ging volgens mij van alles fout bij Vodafone.
Euh, ordernummer en referentie nummer, en eventueel naw gegevens?, mocht niemand daar bezwaar voor hebben.
https://www.youtube.com/@droommotor
Let op:
De eerstvolgende die het nodig vindt de boel te verstieren kan op een ban rekenen en als het niveau niet omhoog gaat dan gaat dit topic op slot.
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Maak dan een TR aan en ga er niet op in.
Reageer on-topic en alleen als je wat zinnigs heb toe te voegen. Ook simpele "ik heb 'm ook besteld" reacties zijn dus ongewenst. Eventueel kan je je betrokkenheid melden via het formulier in HomePlayer in "Nokia Lumia 820 Vodafone".
De eerstvolgende die het nodig vindt de boel te verstieren kan op een ban rekenen en als het niveau niet omhoog gaat dan gaat dit topic op slot.
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Maak dan een TR aan en ga er niet op in.
Reageer on-topic en alleen als je wat zinnigs heb toe te voegen. Ook simpele "ik heb 'm ook besteld" reacties zijn dus ongewenst. Eventueel kan je je betrokkenheid melden via het formulier in HomePlayer in "Nokia Lumia 820 Vodafone".