Wat is je mail adres?
Ik heb ze dus al
paar keer refreshen hielp. thanks!
Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.
Verwijderd
Wat is het beste om nu te doen? Een mail te sturen met de bewijsmaterialen dat er wel is geleverd voor de prijs?
Bedankt Kippegaas!
Ik moet wel even zeggen dat de klantenservice via e-mail bar en bar slecht bereikbaar is.
Replyen op de annuleringsmail wordt het bericht terug gekaatst met het volgende bericht..
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Uw e-mail is niet via onze website verstuurd of het referentienummer ontbreekt in het onderwerp-veld van uw bericht. Wij kunnen uw bericht daarom niet in behandeling nemen.
Bezoek onze website vodafone.nl voor meer informatie en antwoord op uw vraag. U heeft daar ook de mogelijkheid een vraag te stellen aan een van onze medewerkers.
Is uw bericht een reactie op een eerdere e-mail, vermeld dan het betreffende referentienummer in de onderwerpregel van uw e-mail. Bent u aangemeld voor My Vodafone, dan kunt u in het menu Mijn Klantenservice heel gemakkelijk uw reactie toevoegen aan uw gestelde vraag.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Ik moet wel even zeggen dat de klantenservice via e-mail bar en bar slecht bereikbaar is.
Replyen op de annuleringsmail wordt het bericht terug gekaatst met het volgende bericht..
Geachte heer, mevrouw,
Uw e-mail is niet via onze website verstuurd of het referentienummer ontbreekt in het onderwerp-veld van uw bericht. Wij kunnen uw bericht daarom niet in behandeling nemen.
Bezoek onze website vodafone.nl voor meer informatie en antwoord op uw vraag. U heeft daar ook de mogelijkheid een vraag te stellen aan een van onze medewerkers.
Is uw bericht een reactie op een eerdere e-mail, vermeld dan het betreffende referentienummer in de onderwerpregel van uw e-mail. Bent u aangemeld voor My Vodafone, dan kunt u in het menu Mijn Klantenservice heel gemakkelijk uw reactie toevoegen aan uw gestelde vraag.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
https://www.youtube.com/@droommotor
Het beste is nu om de reactie van Vodafone op je mail af te wachten. We kijken wat ze zeggen en reageren daarop... Voor nu dus wachten.
Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.
-
(aangepast, my bad).
(aangepast, my bad).
[ Voor 191% gewijzigd door Vonkie op 22-01-2013 11:51 ]
klik ff op de zoom in knop perfect leesbaarVonkie schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:47:
@kippengaas
Kan de resoltuie van de scan's/foto's wat hoger?
Op deze manier is het niet (goed) te lezen.
Thanks!
Klik op de foto, dan wordt 'ie groter. Is prima resolutie zoVonkie schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:47:
@kippengaas
Thanks!
Onzin, is prima te lezen. Laten we nu gewoon afwachten op een antwoord van Vodafone. Daarna kunnen we weer allemaal ongeveer dezelfde mail sturen. Ik verwacht vandaag sowieso geen reactie meer.Vonkie schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:47:
@kippengaas
Thanks!
Dank aan Kippengaas. Kijken hoe Vodafone hier probeert uit te komen. Met zoveel bewijzen is de kans van slagen toch best groot.
Inderdaad, wachten totdat VF de volgende stap zet en dan pas dit bewijs laten zien.
Inderdaad, wachten totdat VF de volgende stap zet en dan pas dit bewijs laten zien.
Ik heb hier net 4 'bedankt voor je e-mail'-emails gekregen
4 verschillende kenmerken. Power to the chaos!
4 verschillende kenmerken. Power to the chaos!
Gaat lekker zo. Ik heb gister ook zo ongeveer dezelfde mail als jullie gestuurd na de annulering.
Ik wacht rustig af nu en blijf up-to-date met dit topic.
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen!
Ik wacht rustig af nu en blijf up-to-date met dit topic.
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen!
Verwijderd
Let wel even op bij die brief van Kippengaas, adres van VF klopt niet. (Postbus klopt maar postcode niet)
6201BM is de correcte postcode. Waarschijnlijk typefout van Vodafone zelf.
[ Voor 107% gewijzigd door menalert op 22-01-2013 12:07 ]
Waarom zou hij zoveel moeite willen doen om dit te vervalsenVerwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:05:
Let wel even op bij die brief van Kippengaas, adres van VF klopt niet. (Postbus klopt maar postcode niet)

Klopt wel, worden uitgeleverd via Dynafix. Die komen het ook bezorgen aan je deur als je nog moet pinnen en tekenen voor je contract.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:05:
[ Voor 14% gewijzigd door Willaaam op 22-01-2013 12:08 ]
Heb VF een bericht op FB gestuurd (ivm mijn verlenging) die zeggen dat de order binnen 10 dagen wordt uitgeleverd!
Verwijderd
Zijn er hier mensen die voor hun rechtsbijstandsverzekering een dossier aan het opbouwen zijn?
Zullen we vanaf hier afspreken dat je er dan ook een printscreen van maakt? Dit soort dingen roepen kan natuurlijk iedereen, en het is des te handiger als hier ook bewijzen worden verzameld.Dewaterweg schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:09:
Heb VF een bericht op FB gestuurd (ivm mijn verlenging) die zeggen dat de order binnen 10 dagen wordt uitgeleverd!
Mooi dat de eerste order die ook bewezen is ook uit is geleverd, zeker als mensen die hem niet hebben onder precies dezelfde voorwaarden het contract hebben afgesloten. Ik weet verder niet hoe je dit in rechterlijke termen moet uitleggen, maar het werkt iig niet in ons nadeel.
Tx to: @internetofshit
.
[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 26-11-2021 13:42 ]
Die heb ik ook twee keer gekregen, na de derde poging kreeg ik geen, dus hoop dat die wel door is. Ik had wel mijn referentie nummer in de onderwerp regel vermeld.
Als goed is kan je hier mailen naar de klantenservice voor iedereen. (ook mensen die geen abonnement bij vodafone al hebben)
http://www.vodafone.nl/klantenservice/contact/email/
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Als goed is kan je hier mailen naar de klantenservice voor iedereen. (ook mensen die geen abonnement bij vodafone hebben)
.
[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 26-11-2021 13:41 ]
Helaas, kan ik het gesprek niet opnemen, heb niet de juiste hardware,
Echter net gebeld met klanten service VF nr 0800-020 00 56.
en navraag gedaan over DE bestelling, antwoord niet op voorraad.
Ik word gebeld zodra ze binnen zijn.....Gaos alom ;-)
Echter net gebeld met klanten service VF nr 0800-020 00 56.
en navraag gedaan over DE bestelling, antwoord niet op voorraad.
Ik word gebeld zodra ze binnen zijn.....Gaos alom ;-)
@Homeplayer: Bel met je smartphone, genoeg apps die auto-voicerecording doen
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Callrecorder ! (even spelen met audio source. Bij mij staat ie nu op "opponnent voice". Werkt perfect)
[ Voor 75% gewijzigd door Freakster86 op 22-01-2013 12:48 ]
Heb nog geen werkende app gevonden voor mijn S3 met [ROM][AOSPA 4.2.1] PARANOIDANDROID 2.99ChrissieOne schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:44:
@Homeplayer: Bel met je smartphone, genoeg apps die auto-voicerecording doen
die beide zijde opneemt
.
[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 26-11-2021 13:45 ]
.
Als je bedrijven als Vodafone belt krijg je toch altijd te horen "dit gesprek kan worden opgenomen voor kwaliteits en trainingsdoeleinden". Het maakt dan toch niks uit als jij óók opneemt?
.
Dan meld je in het begin van het gesprek toch even; Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van uw dienstverlening te verbeteren"
.
.
Ik kan me herinneren dat Arnoud Engelfriet zelf ook had aangegeven dat je gewoon een opname mag maken van een gesprek, zonder dat de tegenpersoon hiervan op de hoogte is.Freakster86 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:01:
Als je bedrijven als Vodafone belt krijg je toch altijd te horen "dit gesprek kan worden opgenomen voor kwaliteits en trainingsdoeleinden". Het maakt dan toch niks uit als jij óók opneemt?
kan vodafone webcare team geen antwoord geven?
Van het kastje naar de muur lopen...
Op een fbook bericht wat ik heb gestuurd heeft men gereageerd dat ze ondanks dat er aan anderen (kippengaas) is uitgeleverd, toch niet gaan uitleveren aan de anderen (waaronder ik).
Eens kijken wat ik hier verder mee ga doen.
Eens kijken wat ik hier verder mee ga doen.
Zoals men hierboven ook al aangaf, een screenshotje erbij zou fijn zijn.
.
[ Voor 100% gewijzigd door Brazos op 26-11-2021 13:45 ]
Laten we nou eerst even de reactie van vodafone afwachtenBrazos schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:41:
Gaan we(tweakers hier die hem hebben besteld) nog gezamenlijk actie ondernemen verder?
Eerst de reactie op de mails afwachten en dan kan er gekeken worden wat er te ondermen valt.Brazos schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:41:
Gaan we(tweakers hier die hem hebben besteld) nog gezamenlijk actie ondernemen verder?
.
Ik heb 5 "hartelijk dank voor je email" berichten met 5 verschillende kenmerken. Als die allemaal terug komen met "we kunnen niets doen blabla" dan zou dat echt te schandalig voor woorden zijn. Met mijn mail en bestelnummer kunnen zij toch alle gegevens achterhalen...
orderstatus: bestelling wordt verwerkt.
TS is weer geüpdatet: Freakster86 in "Nokia Lumia 820 Vodafone"
TS is weer geüpdatet: Freakster86 in "Nokia Lumia 820 Vodafone"
- bewijzen toegevoegd
- wat nu te doen
[ Voor 27% gewijzigd door Freakster86 op 22-01-2013 13:58 ]
.
Bij mij werkt de orderstatus niet, heeft ie ook nog niet gedaan sinds de bestelling vorige week. M'n broer had dat ook al. Kan het er aan liggen dat we allebei verlengd hebben?
Ik heb direct een reply terug. Het referentienummer dient in het onderwerpveld van je email te staan. Wellicht handig om aan de OP toe te voegen.Freakster86 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:47:
Ik heb 5 "hartelijk dank voor je email" berichten met 5 verschillende kenmerken. Als die allemaal terug komen met "we kunnen niets doen blabla" dan zou dat echt te schandalig voor woorden zijn. Met mijn mail en bestelnummer kunnen zij toch alle gegevens achterhalen...
Quote vodafone mail:
Geachte heer, mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Hierbij mijn ontvangen reactie via FB:
-
Hallo,
Ik belde net de service desk om een order update te ontvangen echter werd de hoorn op de haak gegooid.
Is er al duidelijkheid wanneer deze order uitgeleverd gaat worden?
Groeten,
-
12:08
Vodafone Nederland
Hoi, als je toestel op voorraad is dan ontvang je hem binnen 10 werkdagen. Groetjes, Melanie
12:09
-
Is er al bekend wanneer het toestel weer op voorraad is?
12:26
Vodafone Nederland
Hoi, ik kan niet aangeven of het toestel wel/niet op voorraad is! Als je toestel op voorraad is dan ontvang je hem binnen 10 werkdagen. Mocht je dan nog niets ontvangen hebben dan kun je uiteraard altijd even informeren bij ons. Groetjes, Melanie
@dewaterweg, nieuw abo of verlenging?
Mijn ontvangen FB reactie (nieuw abo):
Vodafone Nederland
Hoi, reeds uitgeleverde orders vorderen wij niet terug. Zoals ook wordt aangegeven in de e-mail dien ik je wederom te verwijzen naar de disclaimer. Hierin wordt gesteld dat er geen rechten kunnen worden ontleend aan de informatie op onze website. De overeenkomst wordt dus niet alsnog gehandhaafd. Groet, Melanie http://voda.fo/ne/webcrew
Vodafone Nederland
Hoi, reeds uitgeleverde orders vorderen wij niet terug. Zoals ook wordt aangegeven in de e-mail dien ik je wederom te verwijzen naar de disclaimer. Hierin wordt gesteld dat er geen rechten kunnen worden ontleend aan de informatie op onze website. De overeenkomst wordt dus niet alsnog gehandhaafd. Groet, Melanie http://voda.fo/ne/webcrew
[ Voor 4% gewijzigd door Vonkie op 22-01-2013 14:03 ]
Verwijderd
Dit bericht heb ik opgestuurd. Ik wacht nog met de foto's, zo kan ik Vodafone steeds meer onderdruk zetten als ze weigeren.
[/quote]
[/quote]
[quote]Geachte heer/mevrouw,
Op 21 januari 2013 ontving ik om [tijd] van u een e-mail waarin u mijn bestelling annuleert.
In reactie op die e-mail bericht ik u het volgende.
U stelt dat er uiteraard sprake is geweest van een fout op uw website. U verwijst daarbij ook naar een disclaimer. Ik wil u wijzen op het feit dat deze zogenaamde fout al sinds 15 januari op uw site aanwezig was . Op de besteldatum [datum] januari 2013 stond de prijs nog steeds op deze manier vermeld.
Er is door meerdere mensen bij u na gevraagd via uw klantenservice zowel online als via de telefoon of deze aanbieding en daarmee dus de prijzen juist waren. Dit is meermaals door uw medewerkers bevestigd. Redelijkerwijs mocht ik er dus op vertrouwen dat er hier geen sprake was van een fout en dat de genoemde prijzen juist en 100% correct zijn.
Om die reden ga ik niet akkoord met deze eenzijdige annulering en verzoek ik u de overeenkomst alsnog na te komen.
Onder voorbehoud van alle rechten en weren,
Met vriendelijke groet,
[Naam]
Bestelnummer: ONLINE-
Referentienummer:
Verlenging!Vonkie schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:01:
Vodafone Nederland
Punt is echter wel dat het hier niet enkel en alleen een zogenaamde 'fout' op hun website betreft.Vonkie schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:01:
Vodafone Nederland
Deze fout is meermaals bevestigd. Deze fout is gewoon uitgeleverd. Op het moment van bestellen kon een gemiddelde consument derhalve niet anders concluderen dat deze zogenaamde 'fout' geen fout is, maar gewoon 100% correct. Door nu eenzijdig deze overeenkomst te ontbinden op basis van een disclaimer waarin enkel wordt verwezen naar druk en type fouten op de website is deze ontbinding niet rechtsgeldig imho.
Je snapt toch werkelijk niet dat een bedrijf als Vodafone dit gaat uit laten lopen tot zo'n PR nachtmerrie.
Dus eigenlijk kunnen ze alle informatie op de website maar weggooien? Je kunt er toch niet op vertrouwen dat de informatie klopt zeggen ze hierVonkie schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:01:
Vodafone Nederland

Nu is er sterk punt: Er is echt uitgeleverd naar een persoon. Er is nu een bewijs (mede dank aan kippengaas). Dus vodafone kan zich niet meer verschuilen achter de disclaimer.Freakster86 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:18:
[...]
Punt is echter wel dat het hier niet enkel en alleen een zogenaamde 'fout' op hun website betreft.
Deze fout is meermaals bevestigd. Deze fout is gewoon uitgeleverd. Op het moment van bestellen kon een gemiddelde consument derhalve niet anders concluderen dat deze zogenaamde 'fout' geen fout is, maar gewoon 100% correct. Door nu eenzijdig deze overeenkomst te ontbinden op basis van een disclaimer waarin enkel wordt verwezen naar druk en type fouten op de website is deze ontbinding niet rechtsgeldig imho.
Je snapt toch werkelijk niet dat een bedrijf als Vodafone dit gaat uit laten lopen tot zo'n PR nachtmerrie.
Ik neem aan dat het wettelijk wel mogelijk moet zijn om te controleren of iets een fout is voor een consument. Hoe moet je dit doen als consument als er aan niets wat op de website staat rechten ontleend kunnen worden, alles wat de medewerkers zeggen zonder enige moeite als fout kan worden bestempeld achteraf en er uit rechtshandelingen van Vodafone (levering en overeenkomst van de aanbieding) ook niet mag worden geconcludeerd dat het klopt?
Beetje Mission Impossible zo voor consumenten...
Beetje Mission Impossible zo voor consumenten...
[ Voor 5% gewijzigd door CounterDesk op 22-01-2013 14:26 ]
Precies, zij mogen eindeloos fouten maken en de klanten hebben dat maar te slikken? En dan is het in dit geval nog maar de vraag of het echt een fout was. Want 187 euro voor 12 uur bellen vind ik nogal duur.
Dat er aan een enkeling geleverd is, is gewoon een foutje van Vodafone. Daar kunnen ze echt nog wel onderuit hoor.pinokkia schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:23:
[...]
Nu is er sterk punt: Er is echt uitgeleverd naar een persoon. Er is nu een bewijs (mede dank aan kippengaas). Dus vodafone kan zich niet meer verschuilen achter de disclaimer.
Er nu onderuit komen wordt steeds moeilijker:danielkraak schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:37:
[...]
Dat er aan een enkeling geleverd is, is gewoon een foutje van Vodafone. Daar kunnen ze echt nog wel onderuit hoor.
- de tijd dat de aanbieding erop stond
- de bevestigingen op twitter/facebook
- de uitlevering van de telefoon
Vooral die uitlevering is een aanduiding dat het 'echt' is. Als je als consument leest dat iemand de aanbieding heeft gekregen en je besteld hem daarna dan mag je ervan uitgaan dat de aanbieding klopt. Immers indien dit niet klopt zou er niet worden uitgeleverd.
Naar mijn mening hechten jullie gewoon teveel waarde aan het derde punt: de uitlevering van de telefoon. Dat is alles. Vodafone heeft waarschijnlijk een geautomatiseerd systeem, dus daardoor kan het zijn dat er orders tussendoor zijn geglipt. Wellicht doet dat je dan denken dat het wel echt is, maar Vodafone kan dan simpelweg gewoon nog zeggen dat dat een foutje was.Dewaterweg schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:41:
[...]
Er nu onderuit komen wordt steeds moeilijker:
- de tijd dat de aanbieding erop stond
- de bevestigingen op twitter/facebook
- de uitlevering van de telefoon
Vooral die uitlevering is een aanduiding dat het 'echt' is. Als je als consument leest dat iemand de aanbieding heeft gekregen en je besteld hem daarna dan mag je ervan uitgaan dat de aanbieding klopt. Immers indien dit niet klopt zou er niet worden uitgeleverd.
Ik heb nergens gezegd dat we niet sterk staan.
Ik had bijna de onderstaande 140 tekens op Twitter gezet:
Is er eindelijk een stormloop op @NokiaNL @lumia820 @microsoftnl @WindowsPhoneNL toestellen, levert @vodafoneNL ze niet! http://preview.tinyurl.com/b4c65s9
Edit: hmmm Tweakers URL werd automatisch in een topiclink veranderd. Dan maar door tinyurl heenhalen. Wel minder dan 140 tekens nu.
Ik ga dit bij nader inzien toch niet tweeten want hou Tweakers en Twitter liever gescheiden, maar als iemand zich geroepen voelt om de relevante partijen via Twitter op deze kwestie te wijzen...
Is er eindelijk een stormloop op @NokiaNL @lumia820 @microsoftnl @WindowsPhoneNL toestellen, levert @vodafoneNL ze niet! http://preview.tinyurl.com/b4c65s9
Edit: hmmm Tweakers URL werd automatisch in een topiclink veranderd. Dan maar door tinyurl heenhalen. Wel minder dan 140 tekens nu.
Ik ga dit bij nader inzien toch niet tweeten want hou Tweakers en Twitter liever gescheiden, maar als iemand zich geroepen voelt om de relevante partijen via Twitter op deze kwestie te wijzen...
[ Voor 52% gewijzigd door Flabbergast op 22-01-2013 15:04 . Reden: URL werd link ]
Die is wel goed ja.
Wellicht is het handig als er iemand met verstand van dit soort zaken naar kijkt.
Nu wordt er vanalles geroepen, waar zeker wel waardevolle punten bij zitten, maar niemand weet hoe het precies "werkt".
Wellicht is het handig als er iemand met verstand van dit soort zaken naar kijkt.
Nu wordt er vanalles geroepen, waar zeker wel waardevolle punten bij zitten, maar niemand weet hoe het precies "werkt".
Verwijderd
Rechtstreeks van de site van consuwijzer.
http://www.consuwijzer.nl...en-voor-afgesproken-prijs
De webwinkel wil niet leveren voor de afgesproken prijs. Mag dat?
-Nee, dat mag niet. Hebt u bij een webwinkel een bestelling gedaan? En is deze bevestigd? Dan mag u er vanuit gaan dat de prijs, die op de website staat en ook bevestigd is, de juiste prijs is.
Wanneer kunt u de verkoper niet aan de afgesproken prijs houden?
-Is het heel duidelijk is dat de prijs niet juist is? Dan kunt u de verkoper niet aan de afgesproken prijs houden. Dit is bijvoorbeeld zo als de prijs veel hoger of lager is dan wat redelijk is. Dan hebt u eigenlijk reden om te twijfelen of die prijs wel juist is. Het kan zijn dat er een komma verkeerd staat. Of dat er een typefout in de prijs staat.
Tip
Twijfelt u of de prijs klopt? Vraag het dan aan de verkoper.
Hebt u de bestelling gedaan, en had u geen reden om te twijfelen aan de prijs?
Dan moet de verkoper het product voor de afgesproken prijs aan u leveren. U hebt namelijk een rechtsgeldige koopovereenkomst gesloten, waar u beiden aan vast zit. U mag dus van de verkoper vragen de bestelling aan u te leveren.
En de link naar een voorbeeldbrief.
http://www.consuwijzer.nl...ng-voor-afgesproken-prijs
Lijkt mij een duidelijke uitgemaakte zaak dan toch?
En als je klacht wil indienen dan kan dat hier.
Als iedereen dat doet bestaat er meer kans dat ze er iets mee doen.
http://www.consuwijzer.nl/hoe-dien-ik-een-klacht-in
http://www.consuwijzer.nl...en-voor-afgesproken-prijs
De webwinkel wil niet leveren voor de afgesproken prijs. Mag dat?
-Nee, dat mag niet. Hebt u bij een webwinkel een bestelling gedaan? En is deze bevestigd? Dan mag u er vanuit gaan dat de prijs, die op de website staat en ook bevestigd is, de juiste prijs is.
Wanneer kunt u de verkoper niet aan de afgesproken prijs houden?
-Is het heel duidelijk is dat de prijs niet juist is? Dan kunt u de verkoper niet aan de afgesproken prijs houden. Dit is bijvoorbeeld zo als de prijs veel hoger of lager is dan wat redelijk is. Dan hebt u eigenlijk reden om te twijfelen of die prijs wel juist is. Het kan zijn dat er een komma verkeerd staat. Of dat er een typefout in de prijs staat.
Tip
Twijfelt u of de prijs klopt? Vraag het dan aan de verkoper.
Hebt u de bestelling gedaan, en had u geen reden om te twijfelen aan de prijs?
Dan moet de verkoper het product voor de afgesproken prijs aan u leveren. U hebt namelijk een rechtsgeldige koopovereenkomst gesloten, waar u beiden aan vast zit. U mag dus van de verkoper vragen de bestelling aan u te leveren.
En de link naar een voorbeeldbrief.
http://www.consuwijzer.nl...ng-voor-afgesproken-prijs
Lijkt mij een duidelijke uitgemaakte zaak dan toch?
En als je klacht wil indienen dan kan dat hier.
Als iedereen dat doet bestaat er meer kans dat ze er iets mee doen.
http://www.consuwijzer.nl/hoe-dien-ik-een-klacht-in
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2013 15:02 ]
Gewoon doen, krijgen we wat meer bekendheid mee ook bij de rest van de betrokken partijenFlabbergast schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:53:
Is er eindelijk een stormloop op @NokiaNL @lumia820 @microsoftnl @WindowsPhoneNL toestellen, levert @vodafoneNL ze niet! Nokia Lumia 820 Vodafone
Dus dat zijn al 3 votes voor!
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
ik heb hem maar even getwittert..heb ook even een melding gemaakt op facebook maar kom daar niet veel verder...ze komen steeds weer met de disclaimer aanzetten.Flabbergast schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:53:
edit: nog een keer getwittert nu met URL
Ik ook maar hoe groter het bedrijf hoe minder ze naar de regels luisteren. Ze weten toch dondersgoed dat je er niks aan gaat/kan doen. Kansloos bedrijf dat Vodafone, zou er NOOIT naar overstappen.Michel242186 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:09:
[...]
ik heb hem maar even getwittert..heb ook even een melding gemaakt op facebook maar kom daar niet veel verder...ze komen steeds weer met de disclaimer aanzetten.
edit: nog een keer getwittert nu met URL
Wat een kolder, er zijn al meer bedrijven gezwicht na druk. En als je toch nooit zaken wil doen met VF heb je dus in dit topic niets te zoekenMegamind schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:14:
[...]
Ik ook maar hoe groter het bedrijf hoe minder ze naar de regels luisteren. Ze weten toch dondersgoed dat je er niks aan gaat/kan doen. Kansloos bedrijf dat Vodafone, zou er NOOIT naar overstappen.
.
Dat is logisch en dat kan je ze moeilijk kwalijk nemen. Ze hopen dat het gros nu accepteert en dan zien ze verder. Ik vind het helemaal niet arrogant oid, want denk je dan dat er gebeurd? Dat ze je opbellen en duizendmaal sorry zeggen?Brazos schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:31:
[...]
Kolder is nou ook weer overdreven. Het wordt nu wel duidelijk hoe Vodafone zich gedraagt, ze houden zich alleen aan hun eigen regels, en staan je niet te woord. Sterker nog, ik vind de communicatie van Vodafone tot nu toe hondsbrutaal, in de meest ruime zin van het woord. Ook ik zal in de toekomst onder normale omstandigheden geen enkel product of dienst van Vodafone willen afnemen.
De telefoon gaat ook niet geleverd worden, Vodafone gaat je niet te woord staan, en het enigste wat je op dit moment kunt bereiken is dat je nog een automatisch gegeneerd mailtje naar je toe krijgt geworpen.
We staan best sterk denk ik zo, maar de enige manier om vanuit dit punt iets te bereiken is middels de rechtsbijstand. En het is de vraag of de telefoon al dat werk wel waard is, tijd is immers ook geld.
Dat klopt, maar zeker niet vanzelf, voordat Bol en Dell overstag gingen was het ook een flink gevecht. Waarom heb ik niks te zoeken in dit topic? Ik heb toch ook een bestelling geplaatst?418O2 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:15:
[...]
Wat een kolder, er zijn al meer bedrijven gezwicht na druk. En als je toch nooit zaken wil doen met VF heb je dus in dit topic niets te zoeken
omdat je niets met VF te maken wou hebben.Megamind schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:43:
[...]
Dat klopt, maar zeker niet vanzelf, voordat Bol en Dell overstag gingen was het ook een flink gevecht. Waarom heb ik niks te zoeken in dit topic? Ik heb toch ook een bestelling geplaatst?
Ik vind het persoonlijk wel goedkoop; VF willen benadelen omdat ze een fout maken en als het dan misschien niet doorgaat lopen zeuren.
Sommige bedrijven snappen het gewoon niet.
Als je een fout maakt, wees dan coulant. Neem je verlies (mits reëel) en informeer je klanten op een juiste wijzen. Dát is goeie reclame, dát is goed omgaan met je klanten en dát levertje 5 sterren op in shopreviews.
Niet je kop in het zand steken, slecht communiceren, je verschuilen achter een disclaimer terwijl er meer speelt, alles maar blijven rekken en uitstellen etc. etc
In eerste instantie heb ik gewoon besteld voor de fun.Nu ze zich zo opstellen wordt het meer en meer een principe kwestie.

Niet je kop in het zand steken, slecht communiceren, je verschuilen achter een disclaimer terwijl er meer speelt, alles maar blijven rekken en uitstellen etc. etc
In eerste instantie heb ik gewoon besteld voor de fun.Nu ze zich zo opstellen wordt het meer en meer een principe kwestie.
Dat is zo.Freakster86 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:48:
Sommige bedrijven snappen het gewoon niet.Als je een fout maakt, wees dan coulant. Neem je verlies (mits reëel) en informeer je klanten op een juiste wijzen. Dát is goeie reclame, dát is goed omgaan met je klanten en dát levertje 5 sterren op in shopreviews.
Ik vraag me af hoeveel bestellingen het zijn. Als het er 20 zijn, lijden ze een keer 5000 euro verlies. Zijn het er 300, dan is het gauw 75.000 (dan ga ik ervan uit dat ze 250 euro verlies per toestel lijden als ze uitleveren bij het goedkoopste abo).
Vergeet niet dat je met zo'n abonnement ook maar heel weinig minuten hebt. Ikzelf ben dan weer zo stom om er toch mee te bellen en dan ga je gegarandeerd over de minuten heen. En die zijn tegenwoordig nog steeds extreem duur. Dan wordt het verlies velen malen kleiner voor VF. Daarnaast denk aan de kans van blijven hangen van nieuwe klanten.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat is ook zo, maar dan nog heb je het over een redelijk groot bedrag. VF heeft wel wat geld in kas, maar die gaan niet zonder morren 50-100k afschrijven. Dat is een paar shopreviews niet waard.Coldcat schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:57:
Vergeet niet dat je met zo'n abonnement ook maar heel weinig minuten hebt. Ikzelf ben dan weer zo stom om er toch mee te bellen en dan ga je gegarandeerd over de minuten heen. En die zijn tegenwoordig nog steeds extreem duur. Dan wordt het verlies velen malen kleiner voor VF. Daarnaast denk aan de kans van blijven hangen van nieuwe klanten.
Verwijderd
Maar 80% koopt het abonnement af en steekt 200 euro in de zak.Coldcat schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:57:
Dag 1 voorbij, geen reactie.
Ik wacht dag 2 rustig af & daarna maar eens een belletje plegen.
Ik wacht dag 2 rustig af & daarna maar eens een belletje plegen.
Ik heb een keer zo'n actie met een Wii gehad en uit laksheid het abo 2 jaar door laten lopen, toen had ik de wii ruim betaald.. dus 80% doet het niet, maar denk wel dat veel mensen dat doen (als ze slim zijn). Of gelijk opzeggen per einde contract (dat kan toch ook gewoon)Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:58:
[...]
Maar 80% koopt het abonnement af en steekt 200 euro in de zak.
Denk dat dat wel minder is. Als je toch moet betalen kan je net zo goed de bundel gebruiken? Ik in ieder geval wel. En dankzij whatsapp heb ik niet meer nodig.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:58:
[...]
Ik zal wel meteen nadat het jaar voorbij is overstappen, want 15 euro voor 60min/smsjes is belachelijk. Zonder uitgebreid te zoeken kost dat bij Ben bijv. maar 2,99 per maand en maandelijks opzegbaar.
[ Voor 22% gewijzigd door Meessen op 22-01-2013 16:05 ]
Vodafone's probleem.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:58:
[...]
Het is een beetje als bij een benzinepomp aankomen waar de benzine 1 euro is. Binnen vragen of het klopt.
Bevestiging krijgen, tanken, betalen en wegrijden. Om vervolgens de volgende dag alsnog een rekening te krijgen omdat het toch niet klopt.
Tja. Zowel een voor- als nadeel voor Vodafone. Dat zijn mensen die gewoon een jaarabonnement betaald hebben, maar geen gebruik maken van de infrastructuur. Mooi toch?Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:58:
[...]
Wat voor hen natuurlijk minder is, is dat al die mensen natuurlijk hun belachelijk kleine bundel niet gaan overschrijden en daar natuurlijk geen centjes aan te verdienen valt.
Prachtige vergelijking.FiXeR.nl schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:01:
[...]
Vodafone's probleem.
Het is een beetje als bij een benzinepomp aankomen waar de benzine 1 euro is. Binnen vragen of het klopt.
Bevestiging krijgen, tanken, betalen en wegrijden. Om vervolgens de volgende dag alsnog een rekening te krijgen omdat het toch niet klopt.
Niet helemaal, in jouw geval heb je de benzine al. Het is meer als naar binnen lopen, de bevestiging krijgen. Naar de pomp gaan, erachter komen dat deze zojuist is afgesloten door de pompbediende, aangezien het volgens hem toch om een fout gaat. Nadat, de bevestiging dat het klopte al was gegeven door hem.FiXeR.nl schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:01:
[...]
Vodafone's probleem.
Op Twitter gaat Vodafone ook lekker in die conversatie met PietjePuk. In deze dus. Lekker vage antwoorden en nu kappen ze het maar af.
.
[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 26-11-2021 13:44 ]
Juist.Helaas kan ik je niet verder helpen alle informatie kan je vinden in de ontvangen e-mail. ^TS
"alle info" welke info?
heb daar ook maar even een reactie op gegeven:
https://twitter.com/mattiemvs/status/293740427973120000
heb daar ook maar even een reactie op gegeven:
https://twitter.com/mattiemvs/status/293740427973120000
Matthijs @mattiemvs
@vodafoneNL @PietjePuk0123 Alsof er in die mail veel informatie staat! En dan ook nog eens geen mogelijkheid tot reageren.... handig!
Details
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Dat vroeg ik me ook al af. Welke informatie? Zoveel stond er niet in die mail die jullie hebben gekregen toch?
Mijn abonnement is nog niet weer veranderd naar de oude, ik heb geen mail gehad dat m'n abonnement wordt geannuleerd en als het goed is wordt m'n toestel morgen bezorgd. Dat is zaterdag door Vodafone telefonisch bevestigd, dus ik ben benieuwd waar Vodafone mee aan denkt te komen als ze m'n abonnement nu nog willen annuleren.
Bovendien heb ik ook nog eens gewoon het abonnement genomen dat ik anders ook zou nemen, de eerste 12 maanden 21.25 per maand en daarna 42.50 per maand.
Kan je niet een betere telefoon krijgen met zo'n duur abonnement?Insert12 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:29:
[...]
Dat vroeg ik me ook al af. Welke informatie? Zoveel stond er niet in die mail die jullie hebben gekregen toch?
Mijn abonnement is nog niet weer veranderd naar de oude, ik heb geen mail gehad dat m'n abonnement wordt geannuleerd en als het goed is wordt m'n toestel morgen bezorgd. Dat is zaterdag door Vodafone telefonisch bevestigd, dus ik ben benieuwd waar Vodafone mee aan denkt te komen als ze m'n abonnement nu nog willen annuleren.
Bovendien heb ik ook nog eens gewoon het abonnement genomen dat ik anders ook zou nemen, de eerste 12 maanden 21.25 per maand en daarna 42.50 per maand.
.
[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 26-11-2021 13:44 ]
Kan wel, maar dan moet ik flink meer bijbetalen. €200 voor de Lumia 920 bijvoorbeeld. Deze hebben ze me al een keer voor €40 aangeboden bij dit abonnement, dus het prijsverschil is vrij klein.Meessen schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:32:
[...]
Kan je niet een betere telefoon krijgen met zo'n duur abonnement?
Mijn orderstatus doet het niet eensBrazos schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:32:
[...]
Bij mij staat er ook nog "bestelling wordt verwerkt". Morgen maar eens bellen om te vragen wanneer ze denken te leveren.

Bij mij ook nog steeds Order wordt verwerkt.
Heb net ook die mail gekregen dat er geen voorraad is, wat een chaos bij Vodafone.
Heb net ook die mail gekregen dat er geen voorraad is, wat een chaos bij Vodafone.
Heb even gemaild naar een zekere ICT-jurist die we allemaal wel kennen
Wilde even zeker weten dat we Vodafone medewerkers op hun blauwe ogen mogen geloven ook al zeggen ze achteraf dat het fout was...
Viel me wel op dat het altijd dezelfde zijn hè met dit soort acties
Chill dat Arnoud de tijd neemt om op dat soort dingen te antwoorden! De genoemde checklist en brief vind u alhier: Arnoud Engelfriet in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"Beste ...,
Als algemene regel heb ik dat een prijs van nul euro nooit kan, zie
http://blog.iusmentis.com...ijs-van-nul-euro-kan-dat/
Specifiek voor telefoons is het moeilijker want daar is het wél gebruikelijk om
dingen voor nul euro aan te prijzen, in combinatie met een abonnement voor 1 of 2
jaar. Wel zou ik me dan afvragen of het abonnement logisch is voor deze telefoon, als
jij zegt "ook de goedkope" dan geef je al aan dat daar twijfel kan ontstaan. Maar
navraag is dan dé manier (Otto-arrest) om hier zekerheid te krijgen. En als Vodafone
dan zegt, dit klopt, dan mag je ze daaraan houden.
De verdere stappen zijn hetzelfde als in de Dell-zaak, op GoT heb ik daar ergens een
checklist en een voorbeeldbrief geplaatst.
Groeten Arnoud
Viel me wel op dat het altijd dezelfde zijn hè met dit soort acties
Arnoud bevestigt toch maar weer wat hier al vaak is aangehaald: vanaf het moment dat een officiële contactpersoon van Vodafone de aanbieding bevestigde, hebben ze zichzelf klem gezet.
die toon slaat inderdaad nergens op en gaat je zeker niet verder helpen.
Let op:
De eerstvolgende die het nodig vindt de boel te verstieren kan op een ban rekenen en als het niveau niet omhoog gaat dan gaat dit topic op slot.
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Maak dan een TR aan en ga er niet op in.
Reageer on-topic en alleen als je wat zinnigs heb toe te voegen. Ook simpele "ik heb 'm ook besteld" reacties zijn dus ongewenst. Eventueel kan je je betrokkenheid melden via het formulier in HomePlayer in "Nokia Lumia 820 Vodafone".
De eerstvolgende die het nodig vindt de boel te verstieren kan op een ban rekenen en als het niveau niet omhoog gaat dan gaat dit topic op slot.
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Maak dan een TR aan en ga er niet op in.
Reageer on-topic en alleen als je wat zinnigs heb toe te voegen. Ook simpele "ik heb 'm ook besteld" reacties zijn dus ongewenst. Eventueel kan je je betrokkenheid melden via het formulier in HomePlayer in "Nokia Lumia 820 Vodafone".