Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:04:
[...]

Vandaag de krusell luna cover voor xperia z tablet ontvangen. Moet zeggen dat deze er behoorlijk degelijk uit ziet en dat voor maar 30 euro. De tablet zit er mooi strak in en de connectiepunten zijn allemaal goed benaderbaar. Wat mij betreft een prima alternatief als overbrugging of misschien zelfs wel langer.
Is deze cover te gebruiken i.c.m. het Sony docking station?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillman5100
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09-2023
Oke bedankt voor jullie reacties. Dit was namelijk niet echt duidelijk op de site van sony zelf. Maar dit werkt dus gewoon.

Zit er standaard een bestandsbeheer applicatie op de tablet z om foto's te kopieren van de camera naar de sd-kaart of intern geheugen van de tablet. Of bestaat zon applicatie in de store?

Of is een foto beheer applicatie hiervoor juist handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-02-2023
Nou helaas kan mijn tablet niet binnen de gestelde tijd gerepareerd worden. Ik ben de tablet nu 4 weken kwijt waar 3 weken het maximum is. De verkoop is nu door de mediamarkt ontbonden en ik krijg mijn geld terug omdat ze de tablet niet op voorraad hebben: €425.
Ik ga geen nieuwe Xperia Tablet Z kopen. Heb er weinig vertrouwen meer in.
Ik las net dat samsung nu bezig is met 2560*1600 high end tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:03
Nog altijd op zoek naar hoe ik Flash content kan bekijken op de XTZ. Ik wil naar live streams kijken van sports-livez.blogspot.com om de voetbal zo te volgen. Iemand die kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:22
Flash is niet meer ondersteund op Android, al helemaal niet meer sinds 4.1/4.2. Je kan de APK nog manueel installeren (nieuwste versie: http://download.macromedi...tall_flash_player_ics.apk ). Dan moet je een browser zoeken die nog ondersteuning heeft voor Flash (Chrome heeft dit nooit gehad). Dolphin Browser bvb heeft ergens in de settings nog een optie om Flash in te schakelen.

Je zal wel merken dat niet geweldig stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-03-2024
Hillman5100 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:10:
Oke bedankt voor jullie reacties. Dit was namelijk niet echt duidelijk op de site van sony zelf. Maar dit werkt dus gewoon.

Zit er standaard een bestandsbeheer applicatie op de tablet z om foto's te kopieren van de camera naar de sd-kaart of intern geheugen van de tablet. Of bestaat zon applicatie in de store?

Ja, zo'n applicatie zit standaard ingebouwd, zie mijn screenshot. Uiteraard zijn er ook tientallen apps in de Play Store te vinden die deze mogelijkheid bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Hillman5100 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:10:

Die is bijgeleverd en heet file transfer. Voor meer opties wil jr misschien een andere app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
AmbroosV schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:20:
Flash is niet meer ondersteund op Android, al helemaal niet meer sinds 4.1/4.2. Je kan de APK nog manueel installeren (nieuwste versie: http://download.macromedi...tall_flash_player_ics.apk ). Dan moet je een browser zoeken die nog ondersteuning heeft voor Flash (Chrome heeft dit nooit gehad). Dolphin Browser bvb heeft ergens in de settings nog een optie om Flash in te schakelen.

Ik heb de APK van de flash player ook geïnstalleerd en gebruik het inderdaad in combinatie met Dolphin browser. Bij mij werkt het goed. Ik heb nog geen problemen ondervonden.

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
AmbroosV schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:20:

Ok bedankt voor de reactie! Ik ga het zo meteen eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Sinds enige dagen in het bezit van de 32GB uitvoering, met originele hoes. Heb hiervoor gekozen omdat ik niet heel erg te spreken ben over iOS, daar kan ik niet mee wat ik wil. Het eerste wat me opviel in vergelijking met de iPad (3e generatie) die ik gebruik is het formaat: in landscape bijna even hoog, maar veel breder. Dat was even wennen, maar bij films kijken ideaal, en bij browsen eigenlijk ook, want in portrait hoef ik minder te scrollen. Fijn!

Het scherm is net iets minder zwart, maar de kleuren zijn mooi en de kijkhoeken goed. Ben ook een One X gewend, en dan ligt de lat best hoog ;) Hij reageert soms wat langzamer dan de iPad, bijvoorbeeld bij het lezen van de krant, maar browsen gaat daarentegen veeel sneller, eindelijk goed werkbaar en voor iemand met weinig geduld een goed alternatief voor een laptop. Geluid valt ook niet tegen, en vooral mooi dat het stereo is!

De hoes van Sony is gelukkig niet zo dik, maar de kwaliteit valt voor de prijs wel tegen. Het is leer met een soort kartonnen binnenkant, beetje kazig. Werkt verder prima, en kan ermee in de dock, dus da's een pluspunt, maar is veel te duur voor wat je krijgt. Scherm gaat overigens wel uit als ie dichtgaat en weer aan als ie opengaat.

Accuklepje voelt heel broos aan, en met Sony hoes erom kan ie alleen opgeladen met snoer als de hoes opengeklapt ligt - da's jammer. De klepjes zijn kennelijk een noodzakelijk kwaad om het apparaat waterdicht te maken, maar voor het opladen is een dock dan wel een must imo.

Sony heeft hem gelukkig niet helemaal volgegooid met bloatware, en sommige tweaks zijn zelf handig. Zo kan de Sony muziek app moeiteloos verbinding maken met mijn squeezebox en alles afspelen, ook op de tablet.

Alles bij elkaar toch wel dik tevreden. Installeert en draait de meeste apps supersnel, erg mooi en scherp scherm, fraai formaat. Alleen jammer van de hoes, en dock zou er standaard bij mogen. Kan overigens niet wachten op Android 4.2.2 of 4.3, zodat alle thuisgebruikers een eigen profiel kunnen aanmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Hoes is inderdaad veel te duur. Het klepje heb ik wel vertrouwen in. Mijn broertje had een Xperia X10 met klepje die het nog steeds doet, ik heb zelf een Xperia S met klepje die nog werkt, en naast de Tablet Z heb ik ook nog een Xperia Z, je raad het al, met klepje. Alle klepjes werken nog ;) Wel worden ze rap 'soepeler'. Dit voelt wat minder vertrouwingswekkend maar aangezien ze dit allemaal doen geloof ik dat het er gewoon bijhoord. Wel heb ik nu ook een dock, ik werd een beetje gek van de... (klepjes ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door Cyleo op 30-07-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Het is dat ik die hoes voor de helft van de prijs bij Bol.com kreeg, want voor de volle prijs is echt absurd. En voor 40 euro vind ik het zelfs nog aan de dure kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillman5100
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09-2023
Ik heb deze kaart lezer gekocht: http://www.ebay.nl/itm/11...m1497.l2649#ht_803wt_1002

Maar deze doet niks als ik hem aansluit. Moet ik in android de otg functie nog aanzetten? Of is deze kaartlezer gewoon niet geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
Voor de OTG functie aan te zetten zou je normaal niets moeten doen, buiten het apparaat aansluiten via de OTG kabel. Mogelijk is de kaartlezer defect aangezien mijn SD-kaartlezer gewoon werkt via OTG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-08 11:13

m00

Ik heb er nog spijt van dat ik 'm niet besteld heb tijdens de Mediamarkt BTW-actie :P. Maar er loopt nu een 8% kortingsactie dus ik kon het alsnog niet laten. Voor de geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
m00 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:02:
Ik heb er nog spijt van dat ik 'm niet besteld heb tijdens de Mediamarkt BTW-actie :P. Maar er loopt nu een 8% kortingsactie dus ik kon het alsnog niet laten. Voor de geïnteresseerden.
Die actie verlengen ze elke keer :) ik heb hem ook met 8% korting. En de korting liep bij mij na 1 dag af. Dus direct besteld voordat het te laat was dus direct maar de 32GB gekozen. En dag later toen de actie was verlopen stond er gewoon weer een andere code met 8% korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00
  • Laatst online: 26-08 11:13

m00

pimpimmers schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:24:
[...]

Die actie verlengen ze elke keer :) ik heb hem ook met 8% korting. En de korting liep bij mij na 1 dag af. Dus direct besteld voordat het te laat was dus direct maar de 32GB gekozen. En dag later toen de actie was verlopen stond er gewoon weer een andere code met 8% korting :)
Oh, ik heb eens eerder gekeken maar niets gevonden. Maar ook niet zo heel hard gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:59
Is het mogelijk om meer acties te zetten onder de home knop behalve Google? (homeknop lang indrukken, je kan dan meteen gaan zoeken, maar het lijkt alsof er plaats genoeg is voor meer opties)

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het docking station nog ergens op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 07:35:
Weet iemand of het docking station nog ergens op voorraad is?
Bij Sony zelf is die nu op voorraad.
Staat namelijk "Nu verkrijgbaar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivries
  • Laatst online: 21-11-2021
Zojuist de 32GB versie gehaald bij Informatique voor €499,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamiko
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-02 12:13
pimpimmers schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 07:41:
[...]

Bij Sony zelf is die nu op voorraad.
Staat namelijk "Nu verkrijgbaar"
Inmiddels weer geen voorraad ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HgnX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07-2024
Heb het dock opgepikt voor 25 euro via marktplaats, prachtding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123coen123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 19:19
Ik heb de Tablet Z gisteren bij KPN voor een leuk prijsje gekocht. De actie gaat alleen via de winkels (zie niks op hun website in ieder geval?). Het gaat om de: Sony Xperia Tablet Z WiFi + 4G, los €628 in de pricewatch

€375 betaal ik in totaal bij KPN incl. 2 jaar lang 500 MB mobiel internet :*) .

Eenmalig in de winkel betalen €100
Aansluitkosten €10
Prijs abonnement eerste maand (5000MB) €35
(Na één maand pas ik heb abonnement aan naar 500MB, ik gebruik hem 99% van de tijd toch op wifi.
Prijs abonnement resterende 23 maanden (500MB) €10
Totaal: €375

Let op!: deze prijzen gelden alleen wanneer je een sim-only vanaf 29 oktober 2012 of een abonnement met toestel vanaf 30 juli 2012 hebt lopen bij KPN. Dan heb je namelijk recht op €10 familievoordeel de gehele looptijd. Heb je geen familievoordeel dan betaal je dus 375+240=€615 (zelfde prijs als los, maar dan heb je dus wel 2 jaar maandelijks 500MB erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier toevallig die wat kan zeggen over het scherm van de xperia Z tegenover het scherm van de Nexus 10 met betrekking tot het buiten gebruiken.
Welke van de twee zou buiten (in zonnig weer) beter (minder slecht) afleesbaar zijn?

Vind het wel fijn/belangrijk als ik buiten nog enigszins behoorlijk wat pdfjes e.d. kan lezen.
Een losse E-reader hiervoor aanschaffen wil ik (nog) niet, en daarom dus een tablet als 'all in one'.
Maar welke van de twee? ( of een andere 'buitengebruiktopper' als tip misschien? )

Ik kan van de xperia Z zo 123 niet achterhalen wat voor glas er gebruikt wordt.
Dat van de Nexus 10 is in ieder geval Gorilla Glass 2.
Geen idee of dat nog enigszins uitmaakt wat betreft het 'buitengebruik'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
4.2.2 komt eraan! Hang je tablet eens aan PC Companion/Bridge for Mac/Update Service en kijk of je 'm al kan downloaden :) (* LTE only op dit moment)

[ Voor 9% gewijzigd door AmbroosV op 04-08-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Goed nieuws! De LTE versie ligt vermoedelijk meer in het verlengde van de telefoons waar de update als eerste voor uit kwam dan de Wi-Fi versie, de 311 en 312 gebruikers (zoals ik) zullen vermoedelijk nog heel even moeten wachten. Laten we hopen dat het echt maar heel even is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
Inmiddels zijn de eerste screenshots van de 4.2.2 update opgedoken. Helaas is Sony ook overgestapt op de "Phablet UI". Buiten dat hierdoor onnodig schermruimte verloren gaat en het er esthetisch minder mooi uitziet (persoonlijk), is de directe snelkoppeling naar de Small Apps ook niet meer beschikbaar. Jammer.

De screenshots kun je hier vinden: http://www.xperiablog.net...ng-out/#comment-988427662

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Appelsap schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:03:
Goed nieuws! De LTE versie ligt vermoedelijk meer in het verlengde van de telefoons waar de update als eerste voor uit kwam dan de Wi-Fi versie, de 311 en 312 gebruikers (zoals ik) zullen vermoedelijk nog heel even moeten wachten. Laten we hopen dat het echt maar heel even is.
De LTE-versie en de telefoon draaien letterlijk op dezelfde firmware, er is nauwelijks verschil in de basislaag (HAL, drivers etc dus). De WiFi-varianten krijgen meestal één à twee weken later een versie zonder de modem-functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
HondaRacer schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 20:35:
Inmiddels zijn de eerste screenshots van de 4.2.2 update opgedoken. Helaas is Sony ook overgestapt op de "Phablet UI". Buiten dat hierdoor onnodig schermruimte verloren gaat en het er esthetisch minder mooi uitziet (persoonlijk), is de directe snelkoppeling naar de Small Apps ook niet meer beschikbaar. Jammer.

De screenshots kun je hier vinden: http://www.xperiablog.net...ng-out/#comment-988427662
Het is de standaard UI van Android voor tablets vanaf 4.2 om wat meer uniformiteit uit te stralen. Nog geen update voor de wifi versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
Uniformiteit is niet altijd beter :P. Bijvoorbeeld even snel de tv bedienen zit er met de 4.2 update niet meer in...

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/convkey/1807/3qh34ca6id5hc0g4g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07

Sick Nick

Drop the top!

App switch knop, krijg je ook alle smallapps waaronder de IR blaster. Wel 1 knop extra, dat wel, maar weg is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
Cyleo schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 23:13:
[...]

Het is de standaard UI van Android voor tablets vanaf 4.2 om wat meer uniformiteit uit te stralen. Nog geen update voor de wifi versie ;)
Als het om uniformiteit en standaard gaat dan snap ik niet waarom ze de app launcher dan nog steeds op de oude plaats hebben gehouden.

Persoonlijk heb ik de oude tablet UI indeling altijd volkomen waardeloos gevonden. De belangrijkste functies zijn over alle vier hoeken van het scherm verspreid. Sony heeft het dan nu teruggebracht tot 3 hoeken, waar puur Android in feite maar twee "hotspots" kent, boven en onder...

Gelukkig heb ik er CM op staan

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje,
ik ben toe aan een nieuwe pad, ik werk nu nog met een transformer 1. de spec en uiterlijk bevallen mij prima.
ook design en zo is ok.
het enige waar ik mij zorgen over maak is het buigen van de tablet, is dit incidenteel of bij eke Z?
kwaliteit van de behuizing vind ik wel erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13
Verwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:23:
het enige waar ik mij zorgen over maak is het buigen van de tablet, is dit incidenteel of bij eke Z?
kwaliteit van de behuizing vind ik wel erg belangrijk.
Het lijkt incidenteel, ik zelf heb sinds launch een Tablet Z, niks mee aan de hand.
Twee andere collega's hebben er ook 1 op de zaak hier, en daar is ook niks mis mee.
Maar je leest er af en toe wel over van mensen die er WEL last hebben (zo ook in dit draadje geloof ik)

Niks anders dan hem terugbrengen en omruilen voor een ander.
Gewoon naar de mediamarkt lopen en vragen of je hem uit de doos mag halen daar onder toezicht ?

Denk dat dit na verloop van tijd wel verdwijnt (productie process verbeteringen , of betere QA )
Tegenwoordig heeft elk product wel zijn launch issues - het is bijvoorbeeld ook niet zo alsof iPads ook geen problemen hadden (defecte mics bij ipad 2's of die gele waas over het scherm etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimnino
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-07 14:46
Ik lees trouwens op de specs van de Sony site dat de SO-03E, SGP311, SGP312 SDXC tot 64GB ondersteunen!!! Iemand die dit voor mij kan bevestigen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Laatst online: 17-09 09:14
chimnino schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 18:44:
Ik lees trouwens op de specs van de Sony site dat de SO-03E, SGP311, SGP312 SDXC tot 64GB ondersteunen!!! Iemand die dit voor mij kan bevestigen? :D
Yep, hier ook zonder problemen een Samsung 64GB micro-sd kaart in de Tablet Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimnino
  • Laatst online: 01-07 14:46
bluecupra schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 18:55:
[...]

Yep, hier ook zonder problemen een Samsung 64GB micro-sd kaart in de Tablet Z
Nice!! Heb je daar een site voor die je me kan linken met t exact zelfde type? Heb binnenkort namelijk stopweek op mn werk, dus dan ligt de hele fabriek stil voor groot onderhoud. Heb ik niets meer te doen in t lab. Ken ik lekker filmpjes/series gaan kijken :P

Heb een goeie speler gevonden voor MKV's die AC3 gecodeerd zijn. De standaard Movies-app pakt namelijk geen AC3 audio :( of ondertitels :( MX Player wel :) Maar zal hier wel al lang en breed bekend zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
chimnino schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 19:02:
[...]

Nice!! Heb je daar een site voor die je me kan linken met t exact zelfde type? Heb binnenkort namelijk stopweek op mn werk, dus dan ligt de hele fabriek stil voor groot onderhoud. Heb ik niets meer te doen in t lab. Ken ik lekker filmpjes/series gaan kijken :P
Bij deze: http://www.dataio.nl/shop...-uhs-i-70mbs-samsung.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
chimnino schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 19:02:
[...]
Heb een goeie speler gevonden voor MKV's die AC3 gecodeerd zijn. De standaard Movies-app pakt namelijk geen AC3 audio :( of ondertitels :( MX Player wel :) Maar zal hier wel al lang en breed bekend zijn ;)
MX Player is een must. Met wat zoeken kun je er ook nog DTS ondersteuning aan koppelen. Ik vind vooral het met een vinger bedienen van het volume zalig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:43
Heb hem nou ook voor twee dagen en hij bevalt echt goed moet ik zeggen.
Alleen even een mooie hoes vinden en een Mini usb naar HDMI regelen.

Hij is vlot, licht, handzaam en met de KPN app kan ik overal in huis tv kijken. :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag007
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-08 21:23
Update 4.2.2 op video van 15 minuten :
YouTube: Обновление 4.2.2 на Xperia Tablet Z

Naar mijn mening een achteruitgang. Als ik die nieuwe interface had gewild had ik wel een nexus 10 gekocht... Maargoed hij zal wel weer stabieler worden etc met die update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Is iemand bekent met het volgende merk en misschien zelfs de case? (Krusell Luna)
Wel wat aan de prijzige kant, maar wil wel iets goed voor de tablet.
https://www.knaldeals.com...y-xperia-tablet-z-1030905

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Krusell is een van de betere merken, wordt door Sony zelf verkocht in de Sony centers en is een van de weinige "Made for Xperia"-merken.

Die website ziet er wel uit als een serieuze Coolblue-ripoff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die heb ik ook gehad. Prima hoes, ik vond het alleen niet mooi dat de rand behoorlijk over het scherm heen valt. Ik heb nu de Sony hoes waarbij de tablet in principe "op" de hoes ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Hmm maar die is 2x zo duur en ik hoor niet echt het geld waard.
Ga nog even rustig kijken dus, wil best wat meer uitgeven maar dan wil ik wel waar voor mijn geld. :-)

Zag ook een leuk nieuw speeltje op de Sony site (Personal Content Station). *KWIJL*

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ithric schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 21:19:
Hmm maar die is 2x zo duur en ik hoor niet echt het geld waard.
Ga nog even rustig kijken dus, wil best wat meer uitgeven maar dan wil ik wel waar voor mijn geld. :-)

Zag ook een leuk nieuw speeltje op de Sony site (Personal Content Station). *KWIJL*
Haha, ja, bij de accesoires kijken is echt een kwelling voor je portemonnee.

Iemand hier die al dr update heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben een trotse eigenaar van de Xperia z tablet ( beste Android tablet die verkrijgbaar is op dit moment). Het enige nadeel is dat ik ook wel wat last heb van een onstabiele wifi verbinding die niet altijd even sterk is. Mijn Samsung tablet had hier geen last van namelijk, en mijn andere mobiele apparaten ook niet. Heb de tablet overigens al een keer omgewisseld voor een nieuw exemplaar, maar deze vertoond hetzelfde kwaaltje. Gelukkig is het niet zeer storend maar zeker wel merkbaar! Nu even een vraagje waar iemand hopelijk een antwoord op heeft. Kan ik de Xperia z tablet met een willekeurige mhl kabel verbinden met mijn tv? Ik bedoel dan niet zo'n adapter maar een kabel micro usb- HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:59:
Ook ik ben een trotse eigenaar van de Xperia z tablet ( beste Android tablet die verkrijgbaar is op dit moment). Het enige nadeel is dat ik ook wel wat last heb van een onstabiele wifi verbinding die niet altijd even sterk is. Mijn Samsung tablet had hier geen last van namelijk, en mijn andere mobiele apparaten ook niet. Heb de tablet overigens al een keer omgewisseld voor een nieuw exemplaar, maar deze vertoond hetzelfde kwaaltje. Gelukkig is het niet zeer storend maar zeker wel merkbaar! Nu even een vraagje waar iemand hopelijk een antwoord op heeft. Kan ik de Xperia z tablet met een willekeurige mhl kabel verbinden met mijn tv? Ik bedoel dan niet zo'n adapter maar een kabel micro usb- HDMI.
Dat kan alleen als je een mhl HDMI poort hebt op je tv. Anders heb je alsnog zo'n adapter nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-02-2023
Voor het eerst dat ik een droptest zie van de Xperia Tablet Z:

YouTube: Drop Test: Sony Xperia Z Tablet

Na een facedown droptest was het scherm gebroken en deed het touchscreen het niet meer. Had ik ook eigenlijk wel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:09:
[...]

Dat kan alleen als je een mhl HDMI poort hebt op je tv. Anders heb je alsnog zo'n adapter nodig.
Okay, bedankt..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:09:
[...]

Ik zat nog is te denken maar volgens mij begrijp jij me verkeerd Cyleo. Wat ik bedoel is een kabel die aan de ene kant een micro-USB connector heeft en aan de andere kant een HDMI connector die je dan zo in een vrije HDMI poort van je tv kan pluggen. Op internet kwam ik zo'n kabel tegen maar is dus van een ander merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin0117
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07-2023
Welke launcher gebruiken jullie? Ik ben opzoek naar een gratis launcher voor tablets die het scherm van xperia tablet z ondersteund. De launcher moet ook licht zijn en lekker soepel werken. Of is het ook mogenlijk om de tablet te rootem en een solide rom te installeren? Ik ben al die bugs van de tablet een beetje beu aan het worden vooral die wifi die steeds uitvalt en mijn homescreen die de apps af en toe niet inlaad ben ik beu. Hoop dat dit met de volgende firmware update verholpen wordt maar Sony kennende zal het niet veel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Laatst online: 28-08 23:37
@ Dvesterik, als het maar een MHL kabel is.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:56
Kun je een externe hdd aansluiten (bijv mijn WD Passport) op deze tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
@lisabelle, volgens mij alleen als je externe HD afzonderlijk nog gevoed wordt dmv adapter.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
WD passport is usb powered en juist zo lekker handig en portable
Hiervoor is voor zover ik weet geen externe voeding optie mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:59
en je heb een USB on the Go kabel nodig (if i'm right)

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
@ hopjesvla, dat klopt!

@ Lisa, dat snapte ik, maar volgens mij geeft dus het tablet usb poortje te weinig stroom om je externe HD te kunnen voeden. Dus in dat geval zal deze HD niet werken op het tablet. Ik heb het even met mijn usbpowered HD en een usb to go kabel geprobeerd. De HD lijkt aan te willen gaan maar lijkt in een loop terecht te komen en ik krijg em niet te zien op het tablet. Dus ik denk dat het niet kan.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
Super bedankt voor t testen
Duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
Is er een mogelijkheid om dit wel voor elkaar te krijgen?
Iets van een powered hub of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
@Lisa, zou je even op internet moeten zoeken of anderen dat hebben geprobeerd.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lisabella schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:13:
Is er een mogelijkheid om dit wel voor elkaar te krijgen?
Iets van een powered usb hub of zoiets?
Jazeker! Zie mij post hierover: Verwijderd in "Sony Xperia Tablet Z"
Je hebt nodig: powered hub (220V) + hdd geformatteerd in exfat + on the go kabel. That's all!
Op vakantie heb ik zo elke avond een full hd film zitten kijken, met het gezin. Dat gaat goed, want het geluid is prima en de kijkhoek van de zijkant is ook dik in orde.
Nadeel is dat je veel kabeltjes moet aansluiten. Dat heb ik opgelost door vooraf de film van hdd naar de externe geheugenkaart te kopieren. Voor het kopieren heb je geen pc nodig, want het kan gewoon via de tablet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
@Qtekker, blij te horen dat je het jou gelukt is.
Jammer dat de hdd dan wel geformatteerd moet worden naar Exfat, maar het werkt in iedergeval.

Ik wil net als jij full hd films kunnen kijken tijdens onze vakantie (bs player is mn favoriet) en ook wat tijdschriften en comics kunnen lezen.

Welke hub gebruik je?

Bedankt voor je reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBangVampa
  • Laatst online: 19:42
Lisabella schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:02:
Jammer dat de hdd dan wel geformatteerd moet worden naar Exfat, maar het werkt in iedergeval.

Ik wil net als jij full hd films kunnen kijken tijdens onze vakantie (bs player is mn favoriet) en ook wat tijdschriften en comics kunnen lezen.

Welke hub gebruik je?

Bedankt voor je reply
Waarom geen gebruik maken van:

http://www.verbatim.com/p...ming/mediashare-wireless/

Je hebt dan geen kabelspaghetti aan je tablet hangen, je kunt het ook gebruiken voor iOS toestellen en je kunt er je tablet mee opladen. Ik heb zelf dit toestel meegenomen op reis en ben er zeer tevreden over. Een aanrader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
Dat zou ook een mooie oplossing kunnen zijn.
Maar moet de externe hdd dan nogsteeds exfat geformatteerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
Zie trouwens tussen de accessories bij Sony zelf ook een draagbare draadloze server/WG-C10N staan.
Eens kijken of dat de geschikte oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lisabella schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:02:

Welke hub gebruik je?

Bedankt voor je reply
Ik heb een Icidu usb 2.0 hub bij dixons gehaald. Kost €12.99.
Inderdaad jammer van exfat, want mijn media player ondersteunt geen exfat, dus kan ik de hdd niet aan de player koppelen. NTFS support was beter geweest.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBangVampa
Lisabella schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 07:58:
Dat zou ook een mooie oplossing kunnen zijn.
Maar moet de externe hdd dan nogsteeds exfat geformatteerd zijn?
Hoeft niet, werkt perfect met NTFS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
Super bedankt voor het delen van jullie ervaringen en kennis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Lisabella schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 08:33:
Zie trouwens tussen de accessories bij Sony zelf ook een draagbare draadloze server/WG-C10N staan.
Eens kijken of dat de geschikte oplossing is.
Is nu met 10% korting te krijgen via een kortingscode:
tvdoc schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:44:
webshop van sony.nl is op dit moment offline, zodra deze weer bereikbaar is, kan je t/m a.s. maandag 10 % korting krijgen:
Geachte klant,
De Sony Store, Online is tijdelijk niet beschikbaar door werkzaamheden om de winkel te verbeteren. Zondag zijn we om 09:00 weer open. Aankopen gedaan t/m aanstaande maandag 12 augustus 2013 kunnen 10% korting ontvangen, gebruik hiervoor de eVoucher code: SORRYAUG13 Bestaande aanbiedingen en bepaalde producten* uitgesloten.
Zit zelf ook even te wikken en te wegen of het wat is. Kan alleen geen reviews of meer informatie vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
Nee, ik ook niet. Youtube ook al uitgeplozen.
Er moet toch iemand zijn die dit een keer geprobeerd heeft.
Als ik wat vind zal ik t plaatsen.

Bedankt voor de voucher code, maar bestel pas als ik weet of het kan ja of nee.
OTG icm met USBstick werkt wel las ik, dus dat kan ook een optie zijn, maar is altijd minder opslag dan mn passport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBangVampa
Lisabella schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:03:
Nee, ik ook niet. Youtube ook al uitgeplozen.
Er moet toch iemand zijn die dit een keer geprobeerd heeft.
Als ik wat vind zal ik t plaatsen.

Bedankt voor de voucher code, maar bestel pas als ik weet of het kan ja of nee.
OTG icm met USBstick werkt wel las ik, dus dat kan ook een optie zijn, maar is altijd minder opslag dan mn passport.
Toen ik in juni mijn Verbatim kocht, had ik die Sony ook opgemerkt. Volgens mij is hij al lang aangekondigd, maar nog niet verkrijgbaar want ik heb er verder ook niets over gevonden.

Ikzelf heb een 3 tal WD Passport harde schijven. Zo kun je op reis je volledige collectie meenemen.
Het voordeel van zo'n Verbatim oplossing is ook dat je bvb op de trein je harddisk en Verbatim gerust in je (rug)zak kunt laten zitten en toch genieten van al je content op de harde schijf in tegenstelling tot een bekabelde oplossing waar alles aan je tablet hangt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigBangVampa schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 10:39:
[...]

Hoeft niet, werkt perfect met NTFS...
Huh? Hoe kom je aan deze wijsheid?
Hoe heb je het e.e.a. aangesloten?
Volgens de specs wordt NTFS niet gesupport. En ik heb het ook uitgeprobeerd, dus ben benieuw hoe het bij jou wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Vraagje, ik heb een USB OTG kabel gekocht welke ik wil gebruiken voor het aansluiten van een compact flash card reader. Dit zodat ik foto's van mijn DSLR kan opslaan op de tablet. Echter wordt deze cardreader niet herkent op het moment ik deze aansluit. Zijn hier oplossingen voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBangVampa
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:59:
[...]

Huh? Hoe kom je aan deze wijsheid?
Hoe heb je het e.e.a. aangesloten?
Volgens de specs wordt NTFS niet gesupport. En ik heb het ook uitgeprobeerd, dus ben benieuw hoe het bij jou wel kan.
Zopas nog eens getest: 2,5'' harddisk (NTFS) verbonden met Verbatim en dan inloggen op het Verbatim netwerk. Met ES File Explorer zijn alle files af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, de ntfs slaat op het Verbatim verhaal. Duidelijk. Thx voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
bluecupra schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:30:
Vraagje, ik heb een USB OTG kabel gekocht welke ik wil gebruiken voor het aansluiten van een compact flash card reader. Dit zodat ik foto's van mijn DSLR kan opslaan op de tablet. Echter wordt deze cardreader niet herkent op het moment ik deze aansluit. Zijn hier oplossingen voor ?
Hen je geprobeerd eerst de USB OTG aan te sluiten en daarna pas de reader, en daarna pas het kaartje er in doen?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen last van een slechte witbalans? Wit is totaal niet wit, maar meer gelig. Vooral als ik hem bv naast mn one X houd of bv galaxy tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Heeft de Tablet Z net zoals de Xperia Z ook geen witbalans-instelling bij de scherminstellingen?

(Displays in Xperia's zijn in het algemeen wel wat warmer dan die van de concurrentie, ja.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:04:
Heeft de Tablet Z net zoals de Xperia Z ook geen witbalans-instelling bij de scherminstellingen?

(Displays in Xperia's zijn in het algemeen wel wat warmer dan die van de concurrentie, ja.)
Heb inderdaad gezien dat de xperia z witbalansinstellingen heeft gekregen na de update. Hopen dat de tab dat ook krijgt. Het valt me erg tegen.. En dan ook nog eens geen trilfunctie }:O

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:56:
Hebben meer mensen last van een slechte witbalans? Wit is totaal niet wit, maar meer gelig. Vooral als ik hem bv naast mn one X houd of bv galaxy tab.
Ik heb sinds vandaag ook deze tablet en helaas heb ik ook "last" van dit voorschijnsel. Hopelijk lost Sony dit inderdaad op met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Tjesus schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:04:
[...]

Ik heb sinds vandaag ook deze tablet en helaas heb ik ook "last" van dit voorschijnsel. Hopelijk lost Sony dit inderdaad op met een update.
Komt voor een groot gedeelte ook door de schermbeschermer. Die maakt het waar gelig.

Nog geen update voor mij btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
Cyleo schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:53:
[...]

Komt voor een groot gedeelte ook door de schermbeschermer. Die maakt het waar gelig.

Nog geen update voor mij btw
Update is volgens mij ook alleen uit voor de WiFi+LTE versie.

Overigens heb ik na lang twijfelen een case bij Incipio besteld.
Ik was aan het twijfelen om alleen de backcover of een volledige case te nemen. (Naast alle andere merken)
Uiteindelijk besloten om de volledige case te nemen.

http://www.incipio.com/ca...-tablet-z-folio-case.html

Je kan deze maand trouwens gebruik maken van een kortingscode.
Alleen scheelt dit eigenlijk niet veel als je een van de cases haalt, want de korting is net zoveel als de verzendkosten. 8)7
Members only: 20% korting
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Tjesus schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:58:
[...]

Update is volgens mij ook alleen uit voor de WiFi+LTE versie.

Overigens heb ik na lang twijfelen een case bij Incipio besteld.
Ik was aan het twijfelen om alleen de backcover of een volledige case te nemen. (Naast alle andere merken)
Uiteindelijk besloten om de volledige case te nemen.

http://www.incipio.com/ca...-tablet-z-folio-case.html

Je kan deze maand trouwens gebruik maken van een kortingscode.
Alleen scheelt dit eigenlijk niet veel als je een van de cases haalt, want de korting is net zoveel als de verzendkosten. 8)7
Members only: 20% korting
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Case ziet er strak uit, maar voor zover ik hem kan zien kun je die niet docken. Dat zou ik toch wel graag willen.

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:04
Iemand enig idee hoe ik vanuit de Music Unlimited App muziek kan "throwen"? Throw werkt prima vanuit de Walkman app, als ik in de instellingen Throw aanzet en vervolgens Music Unlimited werkt dit echter niet. Heeft iemand dit wel aan de praat gekregen?

• AmbroosV
Kan enkel naar Bluetooth-ontvangers, niet via DLNA Throw.

DLNA-Throw met Music Unlimited is niet toegestaan aangezien DLNA heel erg simpel in elkaar zit en simpele muziekbestanden onversleuteld over het netwerk stuurt. Dan zou het wel heel makkelijk worden de AAC's van Music Unlimited te rippen met een DLNA-renderer zoals Foobar.

Verwijderd

Twee vraagjes.

Hoe kan ik het toetsenbord in azerty zetten? (of kan dit niet?)

Welke resolutie wallpapers passen mooi in zowel landscape als portrait?

• Tjesus
Cyleo schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:33:
[...]

Case ziet er strak uit, maar voor zover ik hem kan zien kun je die niet docken. Dat zou ik toch wel graag willen.
Ik heb de dock zelf niet, maar ik kan eventueel de dimensions posten zodra ik de case binnen heb.
Alleen kan dat misschien tot 10 werkdagen duren voordat het zover is.
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:04:
Twee vraagjes.

Hoe kan ik het toetsenbord in azerty zetten? (of kan dit niet?)

Welke resolutie wallpapers passen mooi in zowel landscape als portrait?
Je kan het azerty toetsenbord selecteren als je als taal van je toetsenbord Frans kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin0117
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07-2023
Welke launcher gebruiken jullie want ik ben opzoek naar een launcher die het mooie scherm van de tablet ondersteund ik kom alleen maar launchers tegen voor smartphones en launchers die alles zo wazig maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle launchers zijn tegenwoordig wel Full HD ondersteunend... lijkt me apart dat die 1200 pixels het zou zijn.

Kijk eens naar de Xperia Launcher 2.0.5b: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2103403

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
Gisteren geprobeerd om op sports livez naar een livestream te kijken maar niet gelukt... Met de dolphin browser en flash player geïnstalleerd. Iemand die weet hoe het wel moet en misschien eens kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
@youri kun je een url geven?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
http://sports-livezz.com/
Deze website is het. op de pc kijk ik veel en zelfs op mijn Xperia S kan ik kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die update voor de wifi versie naar 4.2.2 duurt nog behoorlijk lang moet ik zeggen. Iemand toevallig al een melding gehad? Inmiddels heeft de tablet z zijn eerste mooie prijs gewonnen;

http://www.xperiablog.net...tablet-of-the-year-award/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
Tjesus schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 23:12:
[...]

Ik heb de dock zelf niet, maar ik kan eventueel de dimensions posten zodra ik de case binnen heb.
Alleen kan dat misschien tot 10 werkdagen duren voordat het zover is.
Zoals gezegd.
Afmetingen in mm (breedte x hoogte x diepte): 270 x 174,9 x 14

Enkele foto's:
http://db.tt/8P6acaxZ
http://db.tt/TACT6QUc
http://db.tt/PNXbyQI1
http://db.tt/rv4upjje
http://db.tt/OFV2FLZW
http://db.tt/cUGc6KJj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In tegenstelling tot mijn Galaxy Note2 werkt Chrome sync op mijn Xperia Z tablet helaas niet. Na activeren enable sync (in other devices) gebeurt er niets en blijkt vervolgens sync (in services) van on naar off te zijn gegaan.

Ben ik de enige die voornoemd probleem ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die Krusell case voor de Experia Z voor 33,95 besteld en hij was nog op voorraad ook. Zie hier! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
PuckStar schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:49:
[...]

Hen je geprobeerd eerst de USB OTG aan te sluiten en daarna pas de reader, en daarna pas het kaartje er in doen?
Getest met eerst de OTG aan te sluiten, vervolgens de cardreader en hierna pas de CF card. Helaas werkt dit ook niet. Ook een USB stick welke FAT32 geformatteerd is wordt niet "herkent". Wie heeft hiervoor de oplossing?

@Edit, zojuist dezelfde OTG kabel gebruikt met dezelfde USB stick in combinatie met mijn HTC ONE X, deze wordt direct binnen Total Commander vermeld, wat is hier aan de hand dat deze stick niet gezien wordt op de tablet?

[ Voor 19% gewijzigd door bluecupra op 20-08-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te lezen wordt compact flash via usb niet ondersteund.
Ik heb helaas geen cf card om uit te proberen. Misschien iemand anders.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2013 07:28 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste