Hier ok de 32gb versie dus daar ligt het al niet aan. Ik heb het ook niet altijd voor. Dat is het rare aan de zaak

ah, thanks!Yargo schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:19:
[...]
Bij MX player vond ik dat ook storend dat die menu balk zichtbaar bleef. Na wat zoeken in het menu uiteindelijk gevonden hoe je dit afzet maar het staat onder een andere functie:
Ga naar Instellingen en dan het menu Player kiezen. Bijna volledig onderaan staat Android 4.0 compatibiliteitsmodus, vink dit aan. Nu gaat de balk enzo weg tijdens het afspelen en worden deze vervangen door zo vage bolletjes.
Hi Ha Hopjesvla
Mocht het echt storend zijn kan die natuurlijk altijd retour.Yargo schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:20:
Hier ok de 32gb versie dus daar ligt het al niet aan. Ik heb het ook niet altijd voor. Dat is het rare aan de zaak
Werkt deze ook i.c.m. dock en automatisch aan/uit?TTLCrazy schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:07:
Die noreve had ik ook gezien, vond het echter wat veel geld voor een cover, evenals die van Sony zelf. na wat speurwerk heb ik de Slimfit cover van gecko covers gevonden, kost ca 30 EUR en bevalt mij prima.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Nee, dat werkt met een magneetje ergens. Maar tofTTLCrazy schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:06:
Automatisch aan/uit werkt idd, dat werkt denk ik gewoon met de nabijheids sensor, dus elke cover zal
werken.
Waarom werkt het dan niet op de Noreve?TTLCrazy schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:06:
Automatisch aan/uit werkt idd, dat werkt denk ik gewoon met de nabijheids sensor, dus elke cover zal
werken.
Ok, weer wat geleerd, wel vreemd dat een relatief goedkope cover dat dan wel heeft.Cyleo schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:27:
Nee, dat werkt met een magneetje ergens. Maar tofDat is iets om in de gaten houden.
Ja goede vraag idd.HondaRacer schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:46:
Waarom werkt het dan niet op de Noreve?
Die optie had ik al aan gezet, is ook net zo snel.HondaRacer schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:46:Overigens kun je in de instellingen, onder Weergave "Tik om te activeren" inschakelen. Hierdoor kun je met twee keer op het scherm te tikken het scherm inschakelen. Werkt net zo makkelijk.
[ Voor 52% gewijzigd door TTLCrazy op 11-07-2013 16:18 ]
Dat heb ik dan ook aangezet, ik vind vooral het automatisch uitgaan wel makkelijkHondaRacer schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:46:
[...]
Waarom werkt het dan niet op de Noreve?
Overigens kun je in de instellingen, onder Weergave "Tik om te activeren" inschakelen. Hierdoor kun je met twee keer op het scherm te tikken het scherm inschakelen. Werkt net zo makkelijk.
Ik heb dezelfde vraag...Cyleo schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:34:
Werkt deze ook i.c.m. dock en automatisch aan/uit?
[ Voor 17% gewijzigd door wsmaal op 11-07-2013 20:01 . Reden: link toegevoegd ]
Het werkt dus.TTLCrazy schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:06:
Automatisch aan/uit werkt idd
Dus je kunt hem ook met de dock gebruiken.TTLCrazy schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:06:
Je kunt net als met de noreve alleen de onderste helft eruit halen zodat je hem schuin neer kan zetten. In deze stand kan je hem ook in het dock zetten.
[ Voor 29% gewijzigd door HondaRacer op 12-07-2013 00:55 ]
Merci :-) TTLCrazy heeft idd eerder op de vragen gereageerd, maar ik zie nu pas (niet goed opgelet) dat deze betrekking heeft op de Gecko slimfit cover.HondaRacer schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 00:52:
[...]
[...]
Het werkt dus.
En:
[...]
Dus je kunt hem ook met de dock gebruiken.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Volgens mij wordt dit gedaan zodat alles nog leesbaar is. Tweakers ziet er namelijk hetzelfde uit als op een laptop met die resolutie. Dat zou ook zijn wat ik zou willen, alleen dan met scherpere tekst en dat is precies wat er gebeurdmarqvds schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:24:
Ik heb gisteren mijn tablet binnengekregen en vroeg mij iets af. Bij het browsen heb ik het idee dat ik geen fullhd (1920x1200) heb. Bij een groot aantal sites moet ik namelijk nog scrollen. Nu heb ik een aantal sites gechecked (whatismyscreenresolution etc.) en hieruit blijkt dat ik een resolutie heb van 1280. Is dit een instelling?
Verder overigens zeer tevreden! Wat een pracht apparaat en wat licht!
Nopejustin0117 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:09:
Tnx ondersteund detablet eigenlijk ook draadloos laden?
Standaard niet, maar wie weet komt er een hoes die dit mogelijk maakt (via de pogo pins).justin0117 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:09:
Tnx ondersteund detablet eigenlijk ook draadloos laden?
Verwijderd
Je zou ook naar het dock kunnen kijken. Die gebruik ik nu en dat is ook al een verademing.justin0117 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:17:
ja daar zat ik ookal naar te kijken zou wel erg chill zijn want ik heb een hekel aan opladen ookal klinkt het een beetje overdreven maar op de een of andere manier stop ik die kabel er altijd ondersteboven in en is dat een kut gepriegel.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2013 23:56 ]
Je hebt het waarschijnlijk over de beschermlaag die over de Tablet Z zit als je hem koopt. Hieronder zit echter nog een anti-shatter shield, wat prima als screenprotector kan dienen. Deze shield is perfect aangebracht en valt niet op zolang je niet weet dat hij er zit.Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:54:
Oké. De standaar protector ligt er al van, man wat was die lelijk...
Hier je antwoord:Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:54:
Ik ben nu van plan een Gecko cover (slim) te kopen van hun site voor €30,-. Iemand ervaring hiermee of een link naar hun ervaring?
en:TTLCrazy schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:07:
Die noreve had ik ook gezien, vond het echter wat veel geld voor een cover, evenals die van Sony zelf. na wat speurwerk heb ik de Slimfit cover van gecko covers gevonden, kost ca 30 EUR en bevalt mij prima.
Ik heb zelf de Noreve hoes: HondaRacer in "Sony Xperia Tablet Z"TTLCrazy schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:06:
werken.
Je kunt net als met de noreve alleen de onderste helft eruit halen zodat je hem schuin neer kan zetten. In deze stand kan je hem ook in het dock zetten.
Dit ligt eraan wat jij het fijnste vindt. Ik heb zelf de anti-shatter shied laten zitten, want zolang deze geen krassen vertoond, stoor ik mijzelf hier niet aan. Je zou eventueel de anti-shatter film kunnen vervangen voor een niet-reflecterende screenprotector, diamond effect, mirror effect of wat dan ook. Of je kunt hem natuurlijk in zijn geheel weglaten. Let wel dat het verwijderen van de anti-shatter shield mogelijk de garantie op het scherm laat vervallen...Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:54:
Is het dan verder nog nodig om een screenprotector te halen? Onze iPad heeft mimetic zo'n soort case nog geen enkele kras...
Verwijderd
Het lijkt erop dat Bol.com een hele lading Sony artikelen heeft ontvangen. Want ik heb vandaag nu eindelijk ook mijn cradle binnen (na bijna 4 weken wachten).Quinty92 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:48:
Voor de mensen die nog een originele case van sony willen bestellen, bol.com heeft er weer een aantal op voorraad. Gisteren besteld en kreeg hem hier net op de mat.
Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)
Bij mijn tablet kon dat spontaan gebeuren als je 'm even anders vastpakt (portrait naar landscape) of bij even in 1 hand vasthouden. Ik verwacht van een tablet in deze prijsklasse eigenlijk dergelijk gedrag niet.Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:47:
Iets anders, als ik wat tegengestelde druk uitoefen dan heeft hij zoals bij veel mensen last van spookaanrakingen enzo. Bij 1 hand use en normaal gebruik heb ik er niet meteen last van. Moet ik hem binnenbrengen ongewoon laten als ik er niet meteen last van heb.
HNies schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:44:
[...]
Het lijkt erop dat Bol.com een hele lading Sony artikelen heeft ontvangen. Want ik heb vandaag nu eindelijk ook mijn cradle binnen (na bijna 4 weken wachten).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooralsnog ziet het er uit alsof hij goed oplaadt. Maar de echte test moet nog komen. Ik zal hem vanavond ff testen.sjouwer schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 19:24:
En laad die van jou wel goed op?
Ik heb er nog steeds moeite mee om hem via de cradle vol tekrijgen.![]()
[...]
Heb vandaag de Gecko cover ontvangen. Cover voelt stevig aan en de tablet klemt er mooiVerwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:54:
Ik ben nu van plan een Gecko cover (slim) te kopen van hun site voor €30,-. Iemand ervaring hiermee of een link naar hun ervaring?
Verwijderd
Degelijk, midden in het huis geen ontvangst, maar daar verliest alles gps. Buiten snelle fixes. Zou dan wel voor de 4g versie gaan ivm a-gps. Ik weet niet wat voor telefoon je hebt? Maar sommigeauto's hebben glas wat het gps signaal tegen houd. De z heeft hetzelfde gps signaal als eej hedendaagse smartphone in de hogere segmenten iig.Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 22:50:
Ik ben op zoek naar een Android tablet voor onder andere (offroad) navigatie in mijn Land Rover. Nu ligt mijn focus op de Samsung Galaxy Note 10.1 en de Sony Experia Tablet Z, omdat deze beschikken over GPS/Glonass.
De Sony Xperia Tablet Z lijkt mij erg geschikt ivm de stof-/waterbestendigheid, maar hoe is het ontvangst en gebruik van de GPS/navigatie in de praktijk?
Ik hoop dat iemand mij hier wat over kan vertellen c.q. ervaring kan delen.
Ik zag dat die nu ook bij Sony weer op voorraad was.HNies schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:44:
[...]
Het lijkt erop dat Bol.com een hele lading Sony artikelen heeft ontvangen. Want ik heb vandaag nu eindelijk ook mijn cradle binnen (na bijna 4 weken wachten).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door pimpimmers op 18-07-2013 08:15 ]
Heb het hier even binnenshuis (bovenste verdieping) vergeleken met een Samsung Galaxy Nexus:Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 22:50:
Ik ben op zoek naar een Android tablet voor onder andere (offroad) navigatie in mijn Land Rover. Nu ligt mijn focus op de Samsung Galaxy Note 10.1 en de Sony Experia Tablet Z, omdat deze beschikken over GPS/Glonass.
De Sony Xperia Tablet Z lijkt mij erg geschikt ivm de stof-/waterbestendigheid, maar hoe is het ontvangst en gebruik van de GPS/navigatie in de praktijk?
Ik hoop dat iemand mij hier wat over kan vertellen c.q. ervaring kan delen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2013 20:57 ]
Verwijderd
Niet bij normaal gebruik. Enkel bij zeer zware torsie. In de hoeken vastpakken e.d. reproduceert dit probleem niet.CeedeBee schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 20:57:
En "spookaanrakingen" van het touchscreen ook geen last van? Probeer die van mij om te ruilen, lukt nog niet echt. Maar ben wel benieuwd of er ook exemplaren zijn die er geen last van hebben.
Verwijderd
Verwijderd
Ook ik herken dit probleem. Ik ben er nog niet achter wat de oorzaak kan zijn. Dan is het goed dan heeft ie problemen met het verkrijgen van ip adres. Ik heb er nu een app, wifi fixer op staan. Die lijkt het probleem op te kunnen lossen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:01:
Ik heb ook last van een haperende Wifi verbinding.
Als ik op dezelfde plaats met een goedkope tablet probeer is er niks aan de hand.
Ik heb een Bluetooth toetsenbordje gekocht.
Maar dit werkt niet samen met Wifi.
Als ik Bluetooth aanzet dan valt de Wifi verbinding weg.
Zelfs op 20 cm afstand van een access point.
Ik heb een extra access point gekocht.
En ook daarbij valt de verbinding soms weg.
Binnen 3 meter van het access point.
Terwijl de tablet een maximale signaalsterkte aangeeft.
Hij kan alleen in landscape..pimpimmers schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 03:21:
[...]
Ik zag dat die nu ook bij Sony weer op voorraad was.
Ga hem ook bestellen.
Maar even een vraagje.
Kan die er ook rechtop in dus in portrait ipv landscape?
Edit: Was op voorraad, hij is dus alweer uitverkocht
Heb hem zelf net vandaag binnen
http://www.deyterra.com
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Die is er ook nog niet, laatste versie is Android 4.1.2 (build 10.1.C.0.370).rally schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 17:33:
Enige probleem is dat hij geen update naar 4.2.2 ziet. Iemand Die weet hoe Ik dat voor elkaar kan krijgen?;
Klepjes zijn inderdaad niet degelijk. Bij mij was een klepje verbogen waardoor ik de tablet heb moeten laten inboeken voor reparatie en dat duurt nu al bijna 3 weken waardoor ik nu op vakantie ben zonder mijn Xperia Tablet Z (had hem expres daarom 1.5 maand geleden gekocht).Verwijderd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 14:45:
Beste tweakers, ik heb veel aan jullie input gehad om alles te weten te komen over deze tablet. Ik wil ook mijn bijdrage aan dit topic leveren door wat te vertellen over het afspelen van films (dat is voor mij de voorname reden van aanschaf).
Dat er een interne micro sd card aansluiting is mooi. Sd card in card reader, formatteren in exFAT, films erop zetten, sd card in de tablet: enjoy!
Je kunt de films uiteraard ook rechtsreeks naar sd card in de tablet kopieren.
Windows 7 ondersteunt exFAT, XP niet. Maar je kunt een extentie voor XP van de Microsoft site downloaden, en dan wordt exFAT wel ondersteund.
Heb je een usb stick, maar geen micro sd? Die kun je ook gebruiken. Voor 6 euro koop je een OTG kabel. De ene kant van de kabel gaat in de usb aansluiting op de tablet, aan de andere plug je de usb stick in. Ideaal!
Voor een lange vakantie is een sd card en/of usb stick niet voldoende. Dus wat doe je? Voor 12 euro koop je een powered (220V) usb hub. De hub sluit je aan op de OTG kabel (en die weer in de tablet), en je koppel je usb hard disk drive aan de hub. De hub levert de benodigde stroom aan de hdd. Zo heb ik de beschikking over 1,5 TB aan ruimte! Uiteraard de hdd formatteren in exFAT voor het afspelen van 1080p films.
De tablet is superdun, zeer mooi full hd beeld, goed geluid (zeker voor omdat de behuizing dun is). Je zou bijna zeggen dat Sony deze tablet speciaal voor media heeft gemaakt!
Een min vind ik de niet degelijke klepjes voor de usb en sd card aansluiting. Die zijn van plastic. Ik verwacht dat ze eerder vroeg dan laat kapot zullen gaat als je ze veel opent en sluit.
Als player gebruikte ik eerst MX Player. Maar voor DTS support moet de codecs van internet downloaden en instellen. Heeft met licentie te maken geloof ik. De ondersteuning van dvd formaat (VIDEO_TS) is niet goed. Je krijgt verspreid de verschillende vob bestanden apart te zien. Rommelig.
BS Player is een betere keuze. DTS wordt out of the box ondersteund, en dvd formaat wordt goed weergegeven en afgespeeld.
De end user interface (bediening) van MX Player vind ik prettiger dan die van BS Player welke omslachtiger is. Bijvoorbeeld bij het selecteren van beeld ratio, audio track, of subtitle track.
Helaas ondersteunen beide players geen .iso files. Maar als je een dvd iso uitpakt, dan speelt BS Player die dus gewoon af. Blu Ray iso uitpakken heb ik nog niet uitgeprobeerd.
External subtitles .srt (character based) wordt ondersteund, maar helaas niet sub/idx (grafisch). Dat is niet zo erg, want een srt vind je bijna altijd. Maar ik heb nou net een film met sub/idx waarvan ik geen srt kan vinden. Nou ja, pech gehad.
Tijdje geleden had ik hierover al een postje geplaatst zie: http://gathering.tweakers...message/40507463#40507463marqvds schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:06:
[...]
Die is er ook nog niet, laatste versie is Android 4.1.2 (build 10.1.C.0.370).
Volgens mij is hij al wel onderweg, maar nog niet uitgerold.
Ik zit ook met dit probleem. Wifi fixer verhielp het niet, channel router (TL-WR1043ND) vastzetten op 6 ook niet, Smart Connect killen ook al niet... we proberen nog door de rest van het weekend. Come to think of it, het is een stuk erger geworden sinds ik er een micro-SD kaartje in heb gestoken, eens zien of het verdwijnt als ik die eruit laat voor een dagje...HNies schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:56:
[...]
Ook ik herken dit probleem. Ik ben er nog niet achter wat de oorzaak kan zijn. Dan is het goed dan heeft ie problemen met het verkrijgen van ip adres. Ik heb er nu een app, wifi fixer op staan. Die lijkt het probleem op te kunnen lossen.
Verwijderd
Dat is klote. Ik heb hem ook expres 1,5 mnd voor de vakantie besteld, en vorige week pas ontvangen. Dus ik weet hoe jij je voelt. Was beter geweest om na de vakantie te laten repareren. Maar ja, dat is wijsheid achteraf.oli4b schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 23:08:
[...]
Klepjes zijn inderdaad niet degelijk. Bij mij was een klepje verbogen waardoor ik de tablet heb moeten laten inboeken voor reparatie en dat duurt nu al bijna 3 weken waardoor ik nu op vakantie ben zonder mijn Xperia Tablet Z (had hem expres daarom 1.5 maand geleden gekocht).
Ik heb hier even bt aangezet met wifi, maar geen problemen. Zit zo'n 7 meter van het AP af. Nu is het hier wel een draadloos gezien rustige omgeving. Download wifi analyzer eens een kijk eens of jou router misschien op hetzelfde kanaal staat te stralen als die van de buren?HNies schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:56:
[...]
Ook ik herken dit probleem. Ik ben er nog niet achter wat de oorzaak kan zijn. Dan is het goed dan heeft ie problemen met het verkrijgen van ip adres. Ik heb er nu een app, wifi fixer op staan. Die lijkt het probleem op te kunnen lossen.
Dom dom dommarqvds schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:06:
[...]
Die is er ook nog niet, laatste versie is Android 4.1.2 (build 10.1.C.0.370).
Volgens mij is hij al wel onderweg, maar nog niet uitgerold.
Ik heb een wifi analyzer, het ligt niet aan storing van de buren want ik zit op een vrij kanaal. Het probleem zit hem in het verkrijgen van een IP adres op 2,4GHz. Als ik 5Ghz gebruik heeft ie zonder problemen verbinding, maar 2,4Ghz is een probleem blijkbaar. Instellingen van de router zijn goed (horizon van UPC). En gisteren na een wifi powercycle wel weer een hele tijd wifi goed. Ik blijf het vreemd vinden dat hij als hij een hik heeft, op 2,4Ghz geen IP adres verkrijgt en op 5Ghz wel. Het ligt dan denk ik aan de 2,4 Ghz ontvanger??Cyleo schreef op zondag 21 juli 2013 @ 11:44:
[...]
Ik heb hier even bt aangezet met wifi, maar geen problemen. Zit zo'n 7 meter van het AP af. Nu is het hier wel een draadloos gezien rustige omgeving. Download wifi analyzer eens een kijk eens of jou router misschien op hetzelfde kanaal staat te stralen als die van de buren?
Verwijderd
Lijkt er op dat je power knop er de brui aan heeft gegeven, terugsturen is dan denk ik het enige. Uit standby kun je hem nog halen door 2x te tikken maar uit power off niet.Yargo schreef op maandag 22 juli 2013 @ 08:04:
Help! Ik had al eerder last gehad dat mijn z tablet niet meer altijd reageerde op de powerknop om wakker te worden. Maar na een tijdje proberen deed ie het toch. Gisteren is ie gevallen van een kleine hoogte. Hij wou nog wel aan, maar wou niet meer slapen via de powerknop. Ik dacht ik laat hem leeglopen want uitzetten of herstarten ging dus niet. Nu is hij leeg maar wil niet meer opstarten. Als ik de kabel in steek krijg ik het ledje en het sony logo met de batterij te zien maar hij boot niet meer. Power en volupe up geven geen effect. Zijn er nog manieren? Ik heb de sd kaart ook al eens verwijderd zonder effect.
[ Voor 7% gewijzigd door da Burp op 22-07-2013 15:45 ]
Verwijderd
Lijkt mij niet bevorderlijk voor de usb-poort in ieder geval. Ik heb zelf een aantal van deze besteld:Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 23:41:
Ik heb een probleempje met mijn Xperia tablet Z en volgens mij is dit het meest gepaste topic. Ik heb sinds vandaag eindelijk een fold case. Werkt perfect, behalve voor het laden. Als ik mijn tablet volledig in de case laat, wordt de micro USB van buitenuit wat omhoog geduwd waardoor ie scheef in de poort zit. Kan dit op lange termijn kwaad voor de poort van mijn tablet zelf? Of haal ik hem best deels uit de case? Het gaat om de Gecko slim cover.
Ik zou het zelf ook proberen te vermijden. Die poortjes zijn vrij belangrijk voor het functioneren dus zou het er niet op willen gokken.marqvds schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 08:33:
[...]
Lijkt mij niet bevorderlijk voor de usb-poort in ieder geval. Ik heb zelf een aantal van deze besteld:
http://r.ebay.com/NnL5YY
Ik vind deze wel handig, zit het ook niet zo in de weg als je hem aan het laden en gebruiken bent.
Ik heb deze week de Luvtab hoes binnengekregen die ik ook via ebay heb besteld (€ 17,-). Lijkt op de Gecko en zit mooi en stevig om de tablet. Een aanrader dus!
Maar de walkman app ondersteund dan geen WMA? Heb een hoop tijd gestoken in cd-tjes naar wma te zetten. Moet dan alles weer omzettenHNies schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:13:
Ik zelf heb destijds al mijn WMA bestanden over gezet naar mp3. Leek mij het makkelijkst.
Maar een snelle search op de playstore zou je het eens met Jumplayer (Google Play: JumPlayer) kunnen proberen. Ik ken die app zelf niet dus geen idee of het werkt.
En anders gewoon een progje op je pc zetten en alles overzetten naar mp3
Ik was vorige week in Antwerpen, daar heb ik er een meegepikt in de MediaMarkt. Maar dat zal wellicht te ver zijnjustin0117 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 13:04:
Iemand die weet waar ze de dock station op voorraad hebben?
Tja, ik ben daar een tijd geleden al achter gekomen dat wma van windows niet het beste bestandstype is voor je muziek. Ik had een mp3 speler, inderdaad lang geledenCeedeBee schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:33:
[...]
Maar de walkman app ondersteund dan geen WMA? Heb een hoop tijd gestoken in cd-tjes naar wma te zetten. Moet dan alles weer omzetten
[ Voor 22% gewijzigd door HNies op 26-07-2013 11:32 ]
Ik heb het idee dat het alleen werkt met Sony TV's...die van mij is te oud om het te proberen, ik heb wel een Sony multimedia set waar ik naar toe kan beamen, maar dus niet de scherm reproductie.Hamiko schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:52:
Iemand succes gehad met schermreproductie? Zou het willen gebruiken icm Samsung PS60E6500, maar geraak er niet aan uit.
Instellingen op TV:
-WiFi aan
- Als AP ingesteld
Op tablet:
- WiFi van TV gekoppeld (Tv 'ziet' de tablet en omgekeerd)
- Via Throw ziet de tablet de TV
- Optie 'Xperia-Schermreproductie inschakelen' en 'apparaat zoeken' levert geen gevonden apparaat op.
Wat zie ik over het hoofd?
Throw gebruikt DLNA. Als je een kopie van je scherm wilt sturen naar je TV moet je MirrorLink gebruiken. Je tv moet dit ondersteunen en daarna moet je mirrorlink starten via het Xperia menu in je tablet.Hamiko schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:52:
Iemand succes gehad met schermreproductie? Zou het willen gebruiken icm Samsung PS60E6500, maar geraak er niet aan uit.
Instellingen op TV:
-WiFi aan
- Als AP ingesteld
Op tablet:
- WiFi van TV gekoppeld (Tv 'ziet' de tablet en omgekeerd)
- Via Throw ziet de tablet de TV
- Optie 'Xperia-Schermreproductie inschakelen' en 'apparaat zoeken' levert geen gevonden apparaat op.
Wat zie ik over het hoofd?
Ben er uit, iedereen bedankt voor hun bijdrage.Cyleo schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:22:
[...]
Throw gebruikt DLNA. Als je een kopie van je scherm wilt sturen naar je TV moet je MirrorLink gebruiken. Je tv moet dit ondersteunen en daarna moet je mirrorlink starten via het Xperia menu in je tablet.
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt, maar je kunt goedkope cases hier vinden: http://www.aliexpress.com...tive_id=AS_20130727025619BoyzNDaHood schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:11:
Weet iemand een betaalbare plastic case die alleen om de tablet heen gaat maar zonder al die front covers? Ik zoek een lichte case tegen krassen. Enige die ik ken is van Incipio maar die kost 35 dollar. Vind ik nogal wat geld voor een stuk plastic.
Wat ik bedoel is een backcover hoesje. I.c.m. screen protector vind ik dit het fijnste werken. Ik heb nu al een 'leren' hoes met een voorklep erbij om het scherm te kunnen beschermen. Dit vind ik echter niet fijn werken en het maakt de vrij lichte en dunne tablet gelijk een grote beest. Voor mijn Galaxy Tab kon ik heel veel verschillende hoesjes vinden. Nu echter op diverse websites, Ebay en Google alleen het volgende kunnen vinden:HondaRacer schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:57:
[...]
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt, maar je kunt goedkope cases hier vinden: http://www.aliexpress.com...tive_id=AS_20130727025619
Verwijderd
De OTG functie werkt prima op de Tablet Z. Het is mij in iedergeval gelukt om een USB stick en een generic USB muis aan te sluiten.Hillman5100 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 09:45:
Hoi allemaal,
Ik vroeg me af of je ook een camera zoals de sony nex 5n kan aansluiten op de tablet om foto's over te sturen naar de tablet. Ik kon dit namelijk niet echt vinden op het internet of dit nu mogelijk is met dit apparaat.
Ik kon wel ergens vinden dat via de micro-usb port en een verloop kabletje, dat het aansluiten van flashdrives wel mogelijk was. Maar het werd niet helemaal duidelijk op die site of het nu over de tablet z gaat, of tablets in het algemeen.
Gr.
Erik
[ Voor 9% gewijzigd door HondaRacer op 28-07-2013 11:27 ]
Ik heb deze daarvoor gebruikt in die werkt prima! http://dx.com/p/sg-007-3-...one-black-max-32gb-215993 (Let op: Wel één van de drie poorten werkt, dus je kan ze niet alle drie tegelijk gebruiken).Hillman5100 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 09:45:
Hoi allemaal,
Ik vroeg me af of je ook een camera zoals de sony nex 5n kan aansluiten op de tablet om foto's over te sturen naar de tablet. Ik kon dit namelijk niet echt vinden op het internet of dit nu mogelijk is met dit apparaat.
Ik kon wel ergens vinden dat via de micro-usb port en een verloop kabletje, dat het aansluiten van flashdrives wel mogelijk was. Maar het werd niet helemaal duidelijk op die site of het nu over de tablet z gaat, of tablets in het algemeen.
Gr.
Erik
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq