Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yar2002
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-09 20:26
Ik heb de Xperia Z 16gig... Prima tablet... Alleen loop ik nu tegen iets op door het interne geheugen.

Is er een mogelijkheid om de geinstalleerde apps te verplaatsen naar de (externe) sdkaart?
(Vroeger kon dit wel met een andere tablet)

Hopelijk is iemand vindingrijk om dit probleem op te lossen ;)

Thanks...

Ray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-03-2024
@Yar2002 dit is mogelijk met de app FolderMount. Je hebt hier wel ROOT voor nodig, wat sinds kort redelijk schijnt te werken op de Tablet Z zonder bootloader unlock.

[ Voor 4% gewijzigd door HondaRacer op 30-06-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Yar2002 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 13:20:
Ik heb de Xperia Z 16gig... Prima tablet... Alleen loop ik nu tegen iets op door het interne geheugen.

Is er een mogelijkheid om de geinstalleerde apps te verplaatsen naar de (externe) sdkaart?
(Vroeger kon dit wel met een andere tablet)

Hopelijk is iemand vindingrijk om dit probleem op te lossen ;)

Thanks...

Ray
Nee, je kan alleen dingen als video's, muziek en foto's naar de sd-kaarten zetten. Met custom roms/root is dit misschien wel mogelijk, maar sinds 4.1 bied Android dit niet meer standaard aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
PSSST... als je via surfspot.nl kunt kopen... kun je waarschijnlijk ook de Xperia tablet Z met 10% korting kopen zag ik net!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drecks
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-08 19:59
Hopjesvla79 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 13:05:
Voor mensen die via Surfspot kunnen bestellen:

ik heb net eeen 32gb zwart besteld voor €494,- :)

Ik kreeg toevallig een mailing binnen dat er een Sony partnershop op Surfspot is (de Education Store) waarbij standaard 10% korting gegeven wordt. Niet geheel vervelend, en, als alles goed is..op voorraad nu
Bedankt !! :) :)
Vanochtend de 32G besteld op Surfspot en inderdaad voor €494,-
Gewoon op voorraad en als het goed is morgen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
Ik heb vanochtend een mail gehad van Bol, de 32GB zou eind deze week geleverd moeten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HondaRacer schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:40:
Ik heb vanochtend een mail gehad van Bol, de 32GB zou eind deze week geleverd moeten worden!
:F Dat zeiden ze me vorige week ook al toen ik hen vroeg om een update van de levertermijn. "Ja mevrouw, hij zal tegen vrijdag ten laatste verzonden worden." We zijn nu maandag en nog steeds geen spoor van mijn tablet :( Eerst zien en dan geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Rossi46 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 12:28:
Na een kleine maand hier even een update van mijn bevindingen:

+ Het lage gewicht is zó fijn! Je kunt de tablet zo lang als je wilt losjes met één hand vasthouden. Voor gebruik op de bank vind ik dat een verademing t.o.v. de iPad 3.
+ De waterdichtheid is handig. Niet om hem constant onder water te dompelen of in bad mee te nemen, maar het maakt het schoonmaken veel makkelijker en als je een keertje iets knoeit dan is het ook geen probleem.
+ Ik heb er eigenlijk nog geen gebruik van gemaakt, maar het is natuurlijk wel ideaal dat je er gewoon een 64GB kaartje in kunt proppen.

~ De accu is prima. Niet super, maar het kan wat mij betreft geen dealbreaker zijn. Eigenlijk best knap gedaan, i.c.m. het lage gewicht.
~ Het scherm is mooi, maar ook weer niks schokkend. Het Retina scherm van de iPad 3 (welke een jaar geleden uitkwam) is minimaal even goed.

- De weergave van "filmpjes" in de Chrome browser. De ene keer werkt het weer wel, de andere keer weer niet. Om gek van te worden. De Apple iPad zat wat dit betreft altijd in het verdomhoekje, maar die hebben het feitelijk veel beter voor elkaar. Daar werkt het echt bijna altijd, middels hun eigen software (of zoiets).
- De lag die het systeem nog steeds heeft. Het homescreen bijvoorbeeld loopt bij lange na niet soepel en "mooi" genoeg. Dat doet de beleving absoluut geen goed. Pijnlijk voorbeeld: de tablet kan sommige live-achtergronden die standaard meegeleverd worden niet eens vloeiend weergeven! Het zal wel een software issue zijn, maar dat doet niet af aan de constatering.

Kort gezegd. De Tablet Z staan wat mij betreft nog niet op dezelfde hoogte als de iPad 3 (die een jaar geleden uit kwam!). Je krijgt wel meer mogelijkheden/minder beperkingen, maar de beleving is minder goed. En dan vind ik het moeilijk om de aanschafprijs van minimaal 500 euro te verantwoorden. Om eerlijk te zijn had ik dat niet verwacht en vind ik dat wel jammer. Ik ben meer een fan van Sony dan van Apple.
Jouw ervaringen worden vermeld in reviews van professionele sites..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb een tijdje geleden ook heel even de Tablet Z getest in de MM en ik was nog niet helemaal overtuigd. En als ik die bevindingen van Rossi46 zo lees kan ik beter nog maar even bij de iPad 3 blijven. Wel jammer, want ik ben wel erg tevreden van Android en mijn Xperia Z.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
SToRM666 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:35:
Ik heb een tijdje geleden ook heel even de Tablet Z getest in de MM en ik was nog niet helemaal overtuigd. En als ik die bevindingen van Rossi46 zo lees kan ik beter nog maar even bij de iPad 3 blijven. Wel jammer, want ik ben wel erg tevreden van Android en mijn Xperia Z.
Dat ligt er denk ik heel erg aan wat je wilt. Voor mij is een iPad geen optie. Ik kijk veel films op mijn tablet en daarom zijn een microSD kaartje en een breedbeeldverhouding een must. Daarnaast gebruik ik veel google diensten en veel apps die op Android meer vrijheden bieden dan op iOS mogelijk is.

De 'problemen' die worden aangehaald zijn daarnaast ook nog eens makkelijk op te lossen door een andere launcher en andere browser (want: vrijheid in Android ;) ). Daarnaast heb ik nog geen enkel Android apparaat meegemaakt wat net zo soepel scrolde als een iOS apparaat, Android lijkt altijd wat te laggen alleen valt het op een tablet meer op. Dat betekent niet dat het trager is, mijn Tablet Z is vaak sneller met pagina's laden dan mijn broertjes iPad.

Ook het feit dat de Tablet Z zo licht is, is een groot pluspunt voor mij: Zo heb ik gisteravond de hele tijd de tablet vast gehouden in de lucht om Django te kijken, iets wat je echt niet wilt doen met een andere tablet.

Al met al is het dus belangrijk om bij jezelf na te gaan wat je zoekt in een tablet: Moet het er allemaal slick en soepel uitzien met veel tablet apps -> iPad. Heb je liever meer uitbreidingsmogelijkheden op alle manieren, en een tablet die makkelijk vast te houden zonder in te moeten boeten op snelheid -> Tablet Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Ik hoor niemand praten over de ir-blaster, hoe werkt deze? En kun je nu ook macro's instellen.. dat zou voor mij echt de killer feature zijn.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Vinand schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:32:
Ik hoor niemand praten over de ir-blaster, hoe werkt deze? En kun je nu ook macro's instellen.. dat zou voor mij echt de killer feature zijn.
Jep, dat kan. Het kan echt een simpele Logitech vervangen en het werkt echt perfect ;) Tis erg handig als je lui op de bank ligt met de tv/tablet combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-02-2023
En ja hoor, de bouwkwaliteit van deze tablet uit zich weer. Ik zag net in eens een barstje zitten in het klepje dat voor de micro sd kaart zit. Was een beetje verbogen (waarschijnlijk gebeurd bij de micro sd kaart er in en uit doen) en heb het heel terug kunnen buigen. Hoop dat ie nu nog waterdicht is. Wat een kwaliteit die klepjes, lijkt wel klei.

Het ziet er nu zo uit:

https://www.dropbox.com/s...liek9/20130702_150258.jpg

https://www.dropbox.com/s...2013-07-02%2015.02.27.jpg

Zal ik sony hierover bellen? :?

Edit: ik heb gechat met sony. Ze adviseren mij terug te gaan naar de mediamarkt en te laten inboeken voor reparatie.

[ Voor 10% gewijzigd door oli4b op 02-07-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argonyx
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:23
Die klepjes zijn inderdaad een gepiel. Ik heb er zelf gelukkig geen last van die breekt. Maar zit toch te denken aan een docking station en een draadloze koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Die cradle docking station van Sony lijkt me eigenlijk wel een must, zo kun je in principe dat hele usb klepje nooit open hoeven te doen.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Ik heb net de dock bij de mediamarkt arena gehaald. Er lag er 1 op de Sony tafel. Was ook de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik word gek ervan dat ik die 25 euro voucher niet kan innen? Hebben er meer mensen hier last van? Probeer al elke dag dat ik tijd heb even een keer te proberen. Wat slaat het op om iets aan te bieden en vervolgens er zeer beperkt aantal weg te geven. Stomme Sony,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
BoyzNDaHood schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:55:
Ik word gek ervan dat ik die 25 euro voucher niet kan innen? Hebben er meer mensen hier last van? Probeer al elke dag dat ik tijd heb even een keer te proberen. Wat slaat het op om iets aan te bieden en vervolgens er zeer beperkt aantal weg te geven. Stomme Sony,
Zelfde hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Be patient, werkte hier op m'n ZL ook pas na twee weekjes ofzo, komt heus wel goed :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
oli4b schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:17:
Ik heb net de dock bij de mediamarkt arena gehaald. Er lag er 1 op de Sony tafel. Was ook de enige.
Bevalt goed? Ik kan ze nog nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
chrisr5gt schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 21:51:
[...]

Bevalt goed? Ik kan ze nog nergens vinden.
Heb de doos nog niet opengemaakt aangezien ik mijn tablet voorlopig nog wel zeker 1.5 week kwijt ben voor die reparatie.

En hij is ook nergens te vinden dat is het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ze hebben er een beperkt aantal per week, gewoon even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drecks
Heb de 32G versie vandaag ontvangen. Het is mijn eerste tablet dus ik heb niets om hem mee te vergelijken.
Had aanvankelijk een probleem met de playstore, maar effe googelen bracht uitkomst. Moest de oude playstore updates verwijderen en opnieuw opstarten.

Als ik ergens tegenop loop laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
@Drecks welke webwinkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drecks
Via Surfspot. Nadat gisteren in dit topic werd gepost dat Sony via Surfspot een kortingsactie
had heb ik hem meteen besteld. Vandaag al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
Oh, ok, ik kan daar niet bestellen. In iedergeval veel plezier met je nieuwe Tablet Z! Nu nog hopen dat Bol een beetje opschiet... Ben het wachten ondertussen wel meer dan zat.

[ Voor 8% gewijzigd door HondaRacer op 02-07-2013 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Laatst online: 12:54
Voor de mensen die op zoek zijn naar de dock en of cover. Mediamarkt breda heeft van elk nog twee liggen. Ik kan het weten want ik heb ze gisteren zelf in de schappen gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Laatst online: 13-03 20:45
Android versie 4.2.2 binnenkort beschikbaar?? _/-\o_

Ik had hier op tweakers.net al gelezen dat de Xperia Z telefoon ge-update wordt naar 4.2.2. Maar ik lees nu op Engelstalige sites dat ook de Tablet binnenkort een update kan verwachten. Uiteraard geen data bekend. Maar gezien het feit dat de telefoon al wel ge-update wordt kan ik me zo voorstellen dat de Tablet niet lang achterblijft.

Zie hier de link naar de websites:
http://au.ibtimes.com/articles/483742/20130627/sony-xperia-tablet-z-official-android-4.htm
en
http://www.xperiablog.net/2013/06/26/android-4-2-2-firmware-certified-for-xperia-tablet-z-10-3-a-0-407/

[ Voor 15% gewijzigd door HNies op 03-07-2013 13:19 ]

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Mjelnir schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:53:
Voor de mensen die op zoek zijn naar de dock en of cover. Mediamarkt breda heeft van elk nog twee liggen. Ik kan het weten want ik heb ze gisteren zelf in de schappen gelegd.
Ga het zo in Assen proberen. Dank voor de tip. MM heeft ze in elk geval in het assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 08:27
Ik heb vandaag mn xperia z ontvangen. Hangen er daar 2 screen protectors op? Een dikke matte is duidelijk maar als ik die eraf trek zie ik in de hoeken precies nog een hangen? Of is dit de vorm van het glas ofzo? Heb er nog niet aan durven pietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
chrisr5gt schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 20:05:
Vandaag toch de standaard screenshield eraf gehaald. Duidelijk een verschil in beeldkwaliteit en veel minder last van vlekken en vingerafdrukken. Even een nagel gebruiken en je hebt m er zo af. Dat ding is toch alleen voor het bijeen houden van 'scherven' bij een val. Who cares! Als ie stuk is dan kan mij het niet schelen dat alles bij elkaar blijft. Stuk is stuk.
Ok, dit betantwoord mn vraag wss :-). Ik vond het al raar dat ik direct al mn vingers op het scherm zag staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aytekin61
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 13:02
Mjelnir schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:53:
Dank voor de tip:P Net in MM Ede een gehaald. Er waren daar ook maar 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:34
Wat is eigenlijk de koers van de dock bij de MM?

Wat betreft de cover: bij de Dixons ' maar' 59.99 en je kan 10% met aimiles betalen als je wilt. Nu nog op voorraad komen dan..

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Laatst online: 13-03 20:45
Hopjesvla79 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:16:
Wat is eigenlijk de koers van de dock bij de MM?

Wat betreft de cover: bij de Dixons ' maar' 59.99 en je kan 10% met aimiles betalen als je wilt. Nu nog op voorraad komen dan..
Ik heb de mijne in bestelling staan bij bol.com voor €39,99 met levertijd 13 juli.
Maar ik zie dat bol.com ze nu niet meer zelf rechtstreeks levert maar via Grausonline.nl voor €48,80 ( website bol.com)
Grausonline.nl heeft hem zelf staan voor €42,95 (Product link)

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argonyx
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:23
De dockingstation is nog beschikbaar op de site van sony. Koste me 38 met de volgende code: GENNLAFF713

levering nu maandag / dinsdag.

En ik zit nog sterk te twijfelen om deze te kopen: http://www.sony.nl/product/hps-prestige-headband/mdr-1rbt
Iemand ervaring met deze koptelefoon?

[ Voor 37% gewijzigd door Argonyx op 04-07-2013 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
HNies schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:45:
[...]

Ik heb de mijne in bestelling staan bij bol.com voor €39,99 met levertijd 13 juli.
Maar ik zie dat bol.com ze nu niet meer zelf rechtstreeks levert maar via Grausonline.nl voor €48,80 ( website bol.com)
Grausonline.nl heeft hem zelf staan voor €42,95 (Product link)
Ik heb even de cover bekeken bij de MM (Enschede had er 1 rode liggen). Was niet overtuigd voor het geld. Daarom maar een hoes gekocht http://www.amazon.de/gp/p...o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjouwer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-06 15:57
Bedankt voor de code hij deed het prima _/-\o_
Argonyx schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:52:
De dockingstation is nog beschikbaar op de site van sony. Koste me 38 met de volgende code: GENNLAFF713

En ik zit nog sterk te twijfelen om deze te kopen: http://www.sony.nl/product/hps-prestige-headband/mdr-1rbt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aytekin61

Via surfspot is deze 279 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door Aytekin61 op 04-07-2013 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b

En ik zit nog sterk te twijfelen om deze te kopen:

http://www.sony.nl/product/hps-prestige-headband/mdr-1rbt
Ik heb zelf de nokia purity pro en ben daar heel erg tevreden over. Zowel uitstekende geluidskwaliteit (niet te vergelijken met vlut beats) als de ingebouwde accu die zo'n 25 uur mee gaat. Bluetooth, apt-x, nfc en noise canceling en bellen werkt ook heel goed, niet met je tablet uiteraard.

[ Voor 4% gewijzigd door oli4b op 05-07-2013 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de code (en de tip dat hij bij Sony beschikbaar is!).

Voor draadloze oordopjes ga ik zelf voor de Sony SBH20 Stereo Headset www.sonymobile.com/nl/pro...o-bluetooth-headset-sbh20. Heeft NFC dus makkelijk koppelen en je kan je eigen oordopjes er ook op aansluiten. Ben zelf geen fan van een koptelefoon als ik 's avonds in mijn bed lig en de tablet verderop staat, heb liever de mogelijkheid dat ik een oordopje uit kan doen (als ik op mijn zij ofzo lig, kan me niet voorstellen dat dat met een koptelefoon lekker ligt...)

Bij amazon.de is deze set trouwens voor 32 euro te koop (gratis verzenden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 07:21:
Bedankt voor de code (en de tip dat hij bij Sony beschikbaar is!).

Voor draadloze oordopjes ga ik zelf voor de Sony SBH20 Stereo Headset www.sonymobile.com/nl/pro...o-bluetooth-headset-sbh20. Heeft NFC dus makkelijk koppelen en je kan je eigen oordopjes er ook op aansluiten. Ben zelf geen fan van een koptelefoon als ik 's avonds in mijn bed lig en de tablet verderop staat, heb liever de mogelijkheid dat ik een oordopje uit kan doen (als ik op mijn zij ofzo lig, kan me niet voorstellen dat dat met een koptelefoon lekker ligt...)

Bij amazon.de is deze set trouwens voor 32 euro te koop (gratis verzenden).
is dat ook gratis verzenden naar NL? Ziet er uit als een leuke headset nl.

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Hopjesvla79 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:14:
[...]

is dat ook gratis verzenden naar NL? Ziet er uit als een leuke headset nl.
Jep, wel iets duurder i.v.m. btw, je komt op EUR 34,33 uit (maandag besteld, woensdag had ik hem in huis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een update gehad van Bol ivm levertermijn van de 32 Gb tablet? Het wachten gaat maar door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Waarom cancel je de order niet gewoon en haal je hem in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:45
Ik ben sinds kort in het bezit van een Tablet Z. Ik heb hem mede gekocht om te kunnen skypen. Echter is het microfoon volume zo zacht, dat het onbruikbaar is. Ik ben niet de enige met het probleem, maar niet iedereen lijkt er last van te hebben. Zie hier.

Het vreemde is dat het volume prima is als je de video recorder app gebruikt. Als je Google Voice Search gebruikt lijkt dat de spraak ook goed op te pakken. Een voice memo is echter weer niet te verstaan. Ik heb vermoedens gelezen dat dit veroorzaakt zou worden door ruisonderdrukking, maar of dat klop is de vraag. In ieder geval zijn daar geen settings voor.

Het lijkt dus vrijwel zeker een software issue en dat zou ook verklaren waarom niet iedereen er last van heeft, want waarschijnlijk heeft niet iedereen dezelfde updates geinstalleerd. Ik zit in ieder geval op de laatste versie. Ik hoop dat de upgrade naar 4.2.2 die naar verluid spoedig uitkomt een oplossing biedt.

Paar vragen:
  • Hebben meer mensen hier last van en heeft iemand er al een oplossing voor gevonden? Een externe microfoon aansluiten vind ik geen oplossing.
  • Weet iemand of het mogelijk is te downgraden, zodat het wellicht beter werkt?
  • Hebben mensen die naar CM10.1 zijn gegaan hier ook last van, of heeft dit juist het probleem verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
SlaadjeBla schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 18:01:
Ik ben sinds kort in het bezit van een Tablet Z. Ik heb hem mede gekocht om te kunnen skypen. Echter is het microfoon volume zo zacht, dat het onbruikbaar is. Ik ben niet de enige met het probleem, maar niet iedereen lijkt er last van te hebben. Zie hier.

Het vreemde is dat het volume prima is als je de video recorder app gebruikt. Als je Google Voice Search gebruikt lijkt dat de spraak ook goed op te pakken. Een voice memo is echter weer niet te verstaan. Ik heb vermoedens gelezen dat dit veroorzaakt zou worden door ruisonderdrukking, maar of dat klop is de vraag. In ieder geval zijn daar geen settings voor.

Het lijkt dus vrijwel zeker een software issue en dat zou ook verklaren waarom niet iedereen er last van heeft, want waarschijnlijk heeft niet iedereen dezelfde updates geinstalleerd. Ik zit in ieder geval op de laatste versie. Ik hoop dat de upgrade naar 4.2.2 die naar verluid spoedig uitkomt een oplossing biedt.

Paar vragen:
  • Hebben meer mensen hier last van en heeft iemand er al een oplossing voor gevonden? Een externe microfoon aansluiten vind ik geen oplossing.
  • Weet iemand of het mogelijk is te downgraden, zodat het wellicht beter werkt?
  • Hebben mensen die naar CM10.1 zijn gegaan hier ook last van, of heeft dit juist het probleem verholpen?
Ik heb het hier nog niet geprobeerd moet ik zeggen. Zou wel een serieuze flaw zijn. Wat zoeken op de sony support site laat zien dat er meer mensen met dit probleem zijn: http://talk.sonymobile.com/thread/140138 Ik zou daar even je bericht achterlaten, over het algemeen luisteren ze goed daar en als het iets softwarematigs is, is er een dikke kans dat ze het aanpassen in de volgende software versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 15:39:
Iemand nog een update gehad van Bol ivm levertermijn van de 32 Gb tablet? Het wachten gaat maar door...
Volgens de website van Coolblue is hij op voorraad, mocht dit kloppen ga ik er vanuit dat bol ze ook snel zal leveren. Maar dan zitten we nog met de hoes... (ik in ieder geval :P ) Zou deze tegelijk binnenkomen?

Als ik dinsdag niets binnen heb ga ik in iedergeval weer bellen.

http://www.tabletcenter.n...t-z-wifi-32-gb-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
O-OMG!

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/convkey/7be8/i150bn0n5ba8k0t7g.jpg

Ik ga de cover denk maar annuleren en een Noreve hoes bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBigBug
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01-2022

TheBigBug

Erg groot voor een insect!

Bizar, bij mij is de cover verzonden maar de tablet nog niet...

Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin0117
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07-2023
Ik heb de laatste tijd erg veel last van wifi onderbrekingen dan is er nog wel verbinding alleen laad die geen websites meer of andere internet apps doe het dan niet als ik hem restart doet me internet het weer iemand die hier ook last van heeft of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBigBug

TheBigBug

Hehe, mooie dag vandaag... De tablet is ook verzonden! Met een beetje geluk kan ik hem vanmiddag ophalen op het pick-up point. Kan ik eindelijk on-topic meediscussiëren

Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
chrisr5gt schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 20:05:
Vandaag toch de standaard screenshield eraf gehaald. Duidelijk een verschil in beeldkwaliteit en veel minder last van vlekken en vingerafdrukken. Even een nagel gebruiken en je hebt m er zo af. Dat ding is toch alleen voor het bijeen houden van 'scherven' bij een val. Who cares! Als ie stuk is dan kan mij het niet schelen dat alles bij elkaar blijft. Stuk is stuk.
Komt het Sony logo er ook af zoals bij de Xperia Z gsm? Dit zou ik wel jammer vinden namelijk.

[ Voor 47% gewijzigd door Yargo op 06-07-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Yargo schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 21:01:
[...]

Komt het Sony logo er ook af zoals bij de Xperia Z gsm? Dit zou ik wel jammer vinden namelijk.
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Niet online
Uit deze specs concludeer ik dat de Xperia Z tablet (16GB/SGP311) een externe 64 GB SDXC mogelijk is. Echter op het Sony forum zijn daarover problemen gemeld.

Ik ben van plan om de 64 GB micro SD PRO Card Class 10 UHS-I (70MB/s) van Samsung (gebruik ik ook in mijn Galaxy Note 2 ;-) te kopen, die geen probleem lijkt op te leveren.. Iemand met een Xperia Z tablet (16GB/SGP311) die wel/geen problemen heeft ondervonden met een 64GB MicroSD in het expansion slot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aytekin61
wsmaal schreef op zondag 07 juli 2013 @ 18:52:
Uit deze specs concludeer ik dat de Xperia Z tablet (16GB/SGP311) een externe 64 GB SDXC mogelijk is. Echter op het Sony forum zijn daarover problemen gemeld.

Ik ben van plan om de 64 GB micro SD PRO Card Class 10 UHS-I (70MB/s) van Samsung (gebruik ik ook in mijn Galaxy Note 2 ;-) te kopen, die geen probleem lijkt op te leveren.. Iemand met een Xperia Z tablet (16GB/SGP311) die wel/geen problemen heeft ondervonden met een 64GB MicroSD in het expansion slot?
Ik heb zelf een van Sandisk. Ik heb met de stock rom geen problemen. De wifi versies hebben ondersteuning voor exfat. Had gelezen op xda dat de 4g versies dit niet hebben. Heb zelf al veel films op kaartje gezet groter dan 4gb.

Ook kan je problemen krijgen als je een rom zoals cyanogenmod op je tablet zet. Ook die hebben geen ondersteuning voor exfat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
wsmaal schreef op zondag 07 juli 2013 @ 18:52:

Ik heb zelf dezelfde SD kaart in mijn Xperia Z Tablet, geen enkel probleem ervaren tot nu toe met deze 64GB SD card 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier in blije verwachting van een tablet in de post vandaag :) Whooop whooop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I jinxed it... Mijn pakketje zit vast in de post :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 17:13

Sick Nick

Drop the top!

Nu lekker in de zon met de tablet z, valt me niks tegen. Doet het beter dan een Nexus 7, minder last van reflecties. Ook helder genoeg om alles goed en scherp te lezen. Water en zon proof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 18:04:
I jinxed it... Mijn pakketje zit vast in de post :(
Aj, dat is altijd zo'n zure sessie. Vandaag mijn dock binnen gekomen. Ziet er erg strak uit, is een mooi ding. Doet verder niet veel meer dan opladen maar is zeker handig. Gebruik het nu ook in combinatie met air display om als 2e monitor te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-08 22:59

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

SleutelMan schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 19:11:
[...]

Bedankt voor showcase, ik heb inmiddels nav daarvan (en wederom onbekende levertijd van de Sony hoes zelf bij bol.com) de Sony hoes afbesteld en deze besteld. Ben benieuwd :)
Het lijkt er wel op of alles rondom de Xperia Tablet Z niet te leveren is, zelfs dat Krusell hoesje wat ik heb besteld is wegens grote belangstelling een week vertraagd 8)7

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13
bluecupra schreef op maandag 08 juli 2013 @ 08:23:
[...]

Ik heb zelf dezelfde SD kaart in mijn Xperia Z Tablet, geen enkel probleem ervaren tot nu toe met deze 64GB SD card 8)
Hier ook een 64GB SDXC kaart, werkt perfect in de Xperia Z Tablet.
Maar werkte niet lekker met mijn card-reader die ik al enkele jaren in gebruik heb.
Hoe ik het ook wend of keert, de card reader ziet het alleen als een 1MB kaartje.
De card reader blijkt alleen tot 32GB SDHC te gaan kwa correct lezen en schrijven.

Dus als jij ook een workflow hebt zoals ik dat je eerst een grote SD kaartje vult d.m.v hem direct aan de computer te hangen ( wat in de praktijk vaak sneller blijkt dan via een device ) en je komt tegen dit probleem aan dan ligt het niet aan je kaartje, maar aan de reader zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBigBug

TheBigBug

Ik heb de tablet en de hoes inmiddels binnen via Bol.com. De tablet is geweldig! Echt lekker vlot en fijn om mee te werken.

Alleen kreeg ik een rode hoes terwijl ik een zwarte besteld had. Eerst dacht ik dat Bol.com gewoon een foutje gemaakt had, maar het blijkt echter dat meer mensen zonder verder bericht een rode hoes geleverd hebben gekregen bij Bol.com terwijl ze een zwarte besteld hadden. Het aanzien van Bol.com was bij mij al ver gedaald, maar dat ze bewust een verkeerd product opsturen vind ik echt beneden alle peil. Zijn er hier meer mensen die een rode hoes ontvangen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
TheBigBug schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:38:
Ik heb de tablet en de hoes inmiddels binnen via Bol.com. De tablet is geweldig! Echt lekker vlot en fijn om mee te werken.

Alleen kreeg ik een rode hoes terwijl ik een zwarte besteld had. Eerst dacht ik dat Bol.com gewoon een foutje gemaakt had, maar het blijkt echter dat meer mensen zonder verder bericht een rode hoes geleverd hebben gekregen bij Bol.com terwijl ze een zwarte besteld hadden. Het aanzien van Bol.com was bij mij al ver gedaald, maar dat ze bewust een verkeerd product opsturen vind ik echt beneden alle peil. Zijn er hier meer mensen die een rode hoes ontvangen hebben?
Wat een gedoe met deze tablet icm bol. Ga je de cover nog gebruiken of gaat die retour? Ik ben namelijk wel benieuwd of het wat is. Ik vind'm zelf namelijk nogal duur en zag in de Media Markt geen reden om die cover te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBigBug

TheBigBug

Ik heb besloten om de rode cover maar te gaan gebruiken. Ik heb hem al uit de verpakking gehaald en hij zit goed strak om de tablet. Als Bol de korting op de tablet-cover niet had gegeven had ik het ook te duur gevonden en had ik een andere cover gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Voor de mensen die nog opzoek zijn naar een dock, hier hebben ze weer voorraad:
http://www.fotobooms.nl/d...voor-Xperia-Z-tablet.html

Ik heb hier m'n hoes (ook een rode) ook besteld. Nergens anders kon ik 'm nog vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Vandaag na 4 weken eindelijk een nieuwe tablet gekregen. De vorige teruggebracht, omdat als ik de tablet te stevig vasthield willekeurige aanrakingen werden geregistreerd. De nieuwe tablet voelt veel steviger aan dan de vorige en gelukkig geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjouwer
Zo ik heb mijn wiegje (cradle\dock) binnen.
Netjes aangesloten, zie ik tot mijn verbazing dat het niet oplaad.
Alleen maar ontladen van 85% naar 55% in 3 uur tijd.
Ik ga maar eens uitzoeken waar dit aan ligt.
Als iemand een oplossing of tips heeft, lees ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het geluk is niet aan mijn kant... De tablet zit nog steeds vast in de post en ze kunnen me geen leverdatum geven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
Kan de tablet in de originele Sony cover blijven als je deze op het dock plaatst? Of past dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

bluecupra schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:24:
Kan de tablet in de originele Sony cover blijven als je deze op het dock plaatst? Of past dit niet?
De tablet past precies in het dock dus ik denk het niet (heb geen cover).

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aytekin61
bluecupra schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:24:
Met de originele cover past die in goed in de dock. De "flap" gooi je wel naar achteren.

https://www.dropbox.com/s/yqev8t03off3udi/DSC_0055.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Aytekin61 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:13:
[...]

Met de originele cover past die in goed in de dock. De "flap" gooi je wel naar achteren.

https://www.dropbox.com/s/yqev8t03off3udi/DSC_0055.jpg
Ah, dat is tof, maakt'm weer een stukje interessanter. Nog wel te duur, maar even wachten tot die hopelijk wat in prijs zakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-08 22:59

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

chrisr5gt schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:50:
Voor de mensen die nog opzoek zijn naar een dock, hier hebben ze weer voorraad:
http://www.fotobooms.nl/d...voor-Xperia-Z-tablet.html

Ik heb hier m'n hoes (ook een rode) ook besteld. Nergens anders kon ik 'm nog vinden.
Inmiddels staat er al weer "Tijdelijk uitverkocht", helaas ;)

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Pff waardeloos wat betreft de beschikbaarheid van accessoires. Morgen komt hij hopelijk binnen bij mij. Ik hoop niet dat hij ook bij mij ontlaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aytekin61
sjouwer schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:11:
Zo ik heb mijn wiegje (cradle\dock) binnen.
Netjes aangesloten, zie ik tot mijn verbazing dat het niet oplaad.
Alleen maar ontladen van 85% naar 55% in 3 uur tijd.
Ik ga maar eens uitzoeken waar dit aan ligt.
Als iemand een oplossing of tips heeft, lees ik het graag.
Ik had ook dit probleem. Wat voor type kabel gebruik je om je tablet via de dock te laden. Toen ik de officiële gebruikte had ik geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Aytekin61 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:36:
[...]

Ik had ook dit probleem. Wat voor type kabel gebruik je om je tablet via de dock te laden. Toen ik de officiële gebruikte had ik geen problemen meer.
Hier ook geen problemen met de bijgeleverde lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjouwer
Na wat proberen heb ik de standby tijd aan gepast.
En de orginele kabel gezocht en gevonden.
De tablet opnieuw opgestart,en nu laad hij wel gelukkig.
Bedankt voor je reactie.
Aytekin61 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:36:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje: ik ben van plan een tablet te halen. Nu twijfel ik echter of ik moet wachten op de new gen SoC's (Tegra 4, Snapdragon 600/800) voor tablets of ik gewoon deze prachtige tablet moet halen?
Ik ben van plan er vooral media op te consumeren en misschien i.c.m. een keyboard case er notities op te maken tijdens studies (hoewel dit minder van toepassing zal zijn).
Je kan natuurlijk blijven wachten, dat weet ik ook wel. Het is nu ook 3 maand vakantie voor mij dus het jeukt enorm om hem deze week al te halen. Zou ik het doen? Want echt veel aankondigingen voor new gen tablets zijn er nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marqvds
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:52
Ik heb vanmorgen de knoop doorgehakt en de SXT besteld. Wilde ook wachten maar dat is best lastig :D
Als ik de reviews zo lees is hij voor mij snel zat (multimedia, email, internet en heel af en toe een game).

Nu nog even zoeken naar een goede case en wachten tot de dock weer ergens leverbaar is, bijzonder dat dit allemaal zo'n probleem is! Die docks zijn nergens te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
Ik heb vandaag de Noreve hoes voor de Xperia Tablet Z ontvangen. Hieronder een (soort van) review van deze hoes (klik op de plaatjes om ze te vergroten):

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/convkey/cf4c/nd2ap7qrj3k7guu4g.jpg
Op 8 juli heb ik de Noreve Sony Xperia Tablet Z leather case besteld. De volgende dag wordt de hoes verzonden en in minder dan 24 uur is mijn hoes van Marseille naar Nederland gereisd. Na het openmaken van de DHL shipping bag krijg je gelijk het gevoel dat je met een kwaliteits product te maken hebt.

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/convkey/80eb/ixtg6o81n8atfgo4g.jpg
Na het openen van de doos komt de dustbag tevoorschijn. Hierin zit de hoes om deze tijdens transport en opslag te beschermen tegen beschadiging.

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/convkey/0a4d/dobon93ri1xsmfx4g.jpg
Zodra je de hoes uit de dustbag haalt overheerst de geur van leer meteen. Op de voorkant is het Noreve logo te zien. Onder het leer is een laag zacht materiaal aangebracht. Hierdoor voelt de koetjeshuid aan de voorkant zachter aan. Er zit helaas geen magneet in dus het scherm gaat niet automatisch aan of uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/convkey/5851/1mg6xdi98xy93xo4g.jpg
Op de achterkant is de tekst "NOREVE SAINT-TROPEZ" te zien. Aan de achterkant is het zachte materiaal niet aangebracht, wat de stevigheid weer ten goede komt. Er is een uitsparing voor de camera.

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/convkey/1442/henhn29apktysq74g.jpg
Aan de binnenkant van de hoes is een laag leer met het Noreve motief te zien. De rand van de hoes komt niet over het scherm heen. Hierdoor is het scherm ook in de hoeken nog steeds fijn om te gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/convkey/c84c/y91g27l5ecq9ztq4g.jpg
Men kan de hoes in 4 verschillende standen kantelen voor gebruik op tafel.

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/convkey/1706/4h5coa23d747m9x4g.jpg
Uiteraard is de hoes ook 'plat' te gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/convkey/2e5c/2w37ak7od3io79k4g.jpg
Alles is te bereiken aan de zijkant, echter is de power knop ietswat moeilijker om in te drukken. Ook de aansluiting voor de dock is te bereiken. Ik alleen niet testen of hoes werkt met de dock, aangezien ik deze niet bezit. Maar aangezien men de achterkant van de hoes naar achter kan klappen, ga ik er vanuit dat hij met de dock te gebruiken is.

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/convkey/16b8/8zn6zoykcayxeu24g.jpg
Helaas is de USB poort niet te bereiken als de hoes dicht is. Dit geldt ook voor de Micro SD/SIM kaart poorten, echter zal men deze niet zo vaak vervangen.

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/convkey/3d25/1zi834u49c7eby64g.jpg
De hoes sluit met een handige klem. Hierdoor kun je altijd zeker zijn dat het scherm niet zal beschadigen tijdens vervoer.

De hoes kost €84,99 op de website van Noreve. Met de kortingscode "mobigeeks" (zonder quotes) wordt dit €76,49 incl. verzending, iets goedkoper dan de officiele hoes. Hier komt ook nog bij dat de binnenkant ook van leer is, in tegenstelling tot de offciele hoes. Hierdoor zullen de materiaalkosten iets hoger liggen, wat deze hoes een betere 'value for money' geeft. Een toch wel belangrijk minpunt is dat de USB poort niet te bereiken is als de hoes gesloten is. Mocht je opzoek zijn naar een hoes voor de Xperia Tablet Z en je wilt hem snel geleverd hebben en de prijs is geen probleem, of je bent opzoek naar een echte lederen hoes voor de Tablet Z, raad ik deze hoes ten zeerste aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh ik haal hem waarschijnlijk deze week nog. Bij nader inzien is ie snel zat en ik kan er dan de komende 3 maanden al mee spelen. Ervaren jullie veel lag in de interface? Gebruiken jullie alternatieve launchers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Lag komt bij mij heel af en toe door de widgets van gmail en de agenda. Haal ik die weg dan 0,0 lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
chrisr5gt schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:17:
Lag komt bij mij heel af en toe door de widgets van gmail en de agenda. Haal ik die weg dan 0,0 lag.
En in Socialife natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus jullie zeggen: gewoon halen dat ding? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
Ik zeg: doen :p

[ Voor 11% gewijzigd door HondaRacer op 10-07-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de XTZ 16gb met de btw actie bij mediamarkt besteld, en zit nu al 4 weken te wachten op een afhaalbericht. MM weet zelf niet wanneer hij binnenkomt. Levering problemen bij Sony zeggen ze. Maar sommige webshops hebben hem gewoon op voorraad. Dixons webshop toont zelfs 60 stuks op voorraad.
Zijn er mensen die ook zo lang aan het wachten zijn, of hem al hebben ontvangen van MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:18:
Dus jullie zeggen: gewoon halen dat ding? :D
Natuurlijk! Ik neem de kleine lag op de koop toe, maar heb er geen last van. Tevens merk ik dat 3rd party widgets beduidend minder lag hebben, evenals enkele andere launchers die ik heb geprobeerd. Het apparaat zelf is echt top.

Vandaag de dock binnen gekregen. Wat een gaaf setje is dat samen! Als je tv kijkt lijkt het net een mini Sony Bravia. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier is de tablet eindelijk geleverd :) ik ben me nog volop aan het amuseren met alles te verkennen. I like, I like, I like :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
hier ook alles binnen, incl. dock en cover. Zit nu alleen te twijfelen over de antishatter sheet.. weghalen of niet?

Nog killerapps die ik moet hebben?

[ Voor 14% gewijzigd door Hopjesvla79 op 10-07-2013 20:18 ]

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Die shield verwijderen is echt een aanrader wat betreft vingervlekken. Gewoon eraf halen. Hij beschermd toch niet tegen vallen, alleen tegen 'scherven'. En ach, dan is ie toch al stuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:58:
Ik heb de XTZ 16gb met de btw actie bij mediamarkt besteld, en zit nu al 4 weken te wachten op een afhaalbericht. MM weet zelf niet wanneer hij binnenkomt. Levering problemen bij Sony zeggen ze. Maar sommige webshops hebben hem gewoon op voorraad. Dixons webshop toont zelfs 60 stuks op voorraad.
Zijn er mensen die ook zo lang aan het wachten zijn, of hem al hebben ontvangen van MM?
Had ongeveer hetzelfde probleem. Tablet gehaald tijdens de actie, maar daarna teruggebracht i.v.m. problemen. Er werd een nieuwe besteld en daar heb ik 4 weken op moeten wachten. Voor mij was het wachten de moeite waard, want heb nu een versie die veel steviger aanvoelt dan de vorige. Vorige kon ik "buigen" en die ik nu heb is veel stugger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
chrisr5gt schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 20:38:
Die shield verwijderen is echt een aanrader wat betreft vingervlekken. Gewoon eraf halen. Hij beschermd toch niet tegen vallen, alleen tegen 'scherven'. En ach, dan is ie toch al stuk...
Ok!

even nog wat dingetjes: de standaard player...kan je ergens subs kiezen? of ieg aan/uit? :?
Heb MX player ook even gecheckt, maar het lijkt erop dat de home buttons e.d. (battery , status e.d.) niet uitgaan tijdens het spelen (wat wel het geval is bij de standaard player. Zie ik een kleine instelling over het hoofd?

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vozzie schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 20:43:
[...]

Had ongeveer hetzelfde probleem. Tablet gehaald tijdens de actie, maar daarna teruggebracht i.v.m. problemen. Er werd een nieuwe besteld en daar heb ik 4 weken op moeten wachten. Voor mij was het wachten de moeite waard, want heb nu een versie die veel steviger aanvoelt dan de vorige. Vorige kon ik "buigen" en die ik nu heb is veel stugger.
Thx. Ik had jouw bericht toen gezien. Ik wacht nu al 4 weken en dan moet het niet lang meer duren zou je zeggen, want je hebt die van jou al ontvangen. Ik geef het nog een weekje, want daarna begint mijn vakantie en dan moet ik 'm echt hebben. Desnoods via een andere aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
mmm shield verwijderen gaat toch lastiger dan ik dacht...

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:11

TTLCrazy

Listen to Frankie

Die noreve had ik ook gezien, vond het echter wat veel geld voor een cover, evenals die van Sony zelf. na wat speurwerk heb ik de Slimfit cover van gecko covers gevonden, kost ca 30 EUR en bevalt mij prima.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Hopjesvla79 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:01:
mmm shield verwijderen gaat toch lastiger dan ik dacht...
*succes*

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
Hopjesvla79 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 20:49:
[...]

Ok!

even nog wat dingetjes: de standaard player...kan je ergens subs kiezen? of ieg aan/uit? :?
Heb MX player ook even gecheckt, maar het lijkt erop dat de home buttons e.d. (battery , status e.d.) niet uitgaan tijdens het spelen (wat wel het geval is bij de standaard player. Zie ik een kleine instelling over het hoofd?
Bij MX player vond ik dat ook storend dat die menu balk zichtbaar bleef. Na wat zoeken in het menu uiteindelijk gevonden hoe je dit afzet maar het staat onder een andere functie:

Ga naar Instellingen en dan het menu Player kiezen. Bijna volledig onderaan staat Android 4.0 compatibiliteitsmodus, vink dit aan. Nu gaat de balk enzo weg tijdens het afspelen en worden deze vervangen door zo vage bolletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
Ik heb deze tablet nu al langer in gebruik en begrijp nu wat sommige mensen hier beweren over de spookaanrakingen. De mijne heeft er ook last van. Het is niet veel maar toch meestal als ik heb met slechts 1 hand aan raak. Een lichte torsie op de tablet kan het ook uitlokken. Het is tof dat de tablet zo dun is maar voor mij is dit toch een serieuze constructiefout :-(. Ik kan met ook niet inbeelden dat dit uitzonderingen zijn. Volgens mij heeft iedere Xperia Z tablet deze fout. Ook wou hij 1x niet opstarten. Zelf door de stroomkabel in te steken deed hij niet, het lichtje ging zelf niet branden. De enige oplossing was een harde reset. Mijn batterij was niet leeg 64 procent ofzo. Hopelijk blijft het bij die ene keer :-(.

Een erg klein detail, maar toch een minmuntje is dat veel van de standaard apps die reeds op de tablet staan niet eens voorzien zijn van een HD icoon. Je kan het verschil echt duidelijk zien. Iconen zoals die van Agenda, Track ID, PlayNow, Contacten zijn simpelweg een beetje blurry. Zeker als je ze vergelijkt met de gekleurde bollen van de apps Walkman, Album etc...

[ Voor 20% gewijzigd door Yargo op 10-07-2013 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
Op mijn Tablet Z krijg ik dit toch echt alleen als ik er zware torsie op uitoefen. Bij het vasthouden in hoeken e.d. krijg ik dit echt niet voor elkaar. Ik heb wel de 32GB versie dus mischien zijn hierop kleine aanpassingen doorgevoerd?

Verder een tip voor alle Tablet Z gebruikers: mocht hij ineens niks meer doen, houd de power knop en volume+ ingedrukt voor 10 seconden. Hiermee kun je hem ten alle tijden mee resetten (zonder data te wissen).
Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste