Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-04 13:20
waspoeder schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:43:
Ik ga morgen toch terug naar de winkel, ik word stapelgek van die 'spookaanrakingen '
Ik ga geen 500 euro betalen voor een tablet met zo'n fout erin
Verder wel een fijn ding, morgen eerst kijken of het niet gewoon een productie fout is anders ruil ik hem wel om
Want het is vreemd dat niet iedereen hier last van heeft in dit topic

Anders haal ik wel een Windows tab ofzo
De eerste keer dat ik bij de Media Markt aan het "spelen" was met de Xperia Z tablet, schrok ik ook van de spookaanrakingen. Later realiseerde ik me dat het ook wel eens te maken kon hebben met het feit dat de verkoper de folie er half vanaf had gehaald en weer terug had geplakt. Omdat ik in een andere Media Markt ook met de Z heb kunnen "spelen" waar het probleem zich niet voor deed, heb ik uiteindelijk toch besloten dat dit de tablet was die ik wilde hebben. Thuis heb ik de folie er op een gegeven moment ook deels afgehaald (en weer terug geplakt) en direct kreeg ik ook weer last van spookaanrakingen. Misschien dat er hier nu experts zijn die zeggen dat dit niet kan, maar dit zijn mijn ervaringen.

Zelf heb ik nu alleen last van spookaanrakingen als ik de tablet extreem buig (maar waarom zou je dat doen ;) ).

Verder heb ik echt alleen maar lol van de tablet.

[ Voor 10% gewijzigd door RobertLikesTwea op 17-06-2013 21:21 . Reden: Verkeerd gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waspoeder
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 00:42
RobertLikesTwea schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:17:
[...]

De eerste keer dat ik bij de Media Markt aan het "spelen" was met de Xperia Z tablet, schrok ik ook van de spookaanrakingen. Later realiseerde ik me dat het ook wel eens te maken kon hebben met het feit dat de verkoper de folie er half vanaf had gehaald en weer terug had geplakt. Omdat ik in een andere Media Markt ook met de Z heb kunnen "spelen" waar het probleem zich niet voor deed, heb ik uiteindelijk toch besloten dat dit de tablet was die ik wilde hebben. Thuis heb ik de folie er op een gegeven moment ook deels afgehaald (en weer terug geplakt) en direct kreeg ik ook weer last van spookaanrakingen. Misschien dat er hier nu experts zijn die zeggen dat dit niet kan, maar dit zijn mijn ervaringen.

Zelf heb ik nu alleen last van spookaanrakingen als ik de tablet extreem buig (maar waarom zou je dat doen ;) ).

Verder heb ik echt alleen maar lol van de tablet.
ik heb de folie er helemaal afgehaald
maar ik lig vaak op de bank met tablet en dan heb ik hem met 2 handen vast, dan valt het nog mee
maar als ik anders ga liggen of tablet aan iemand geef met 1 hand dan is app gesloten of is browser 300 X terug gegaan

word er echt stapelgek van.
zelf tijden het schrijven van dit bericht verdwijnt het toetsenbord wel eens:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-04 13:20
waspoeder schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:50:
[...]

ik heb de folie er helemaal afgehaald
maar ik lig vaak op de bank met tablet en dan heb ik hem met 2 handen vast, dan valt het nog mee
maar als ik anders ga liggen of tablet aan iemand geef met 1 hand dan is app gesloten of is browser 300 X terug gegaan

word er echt stapelgek van.
zelf tijden het schrijven van dit bericht verdwijnt het toetsenbord wel eens:(
Voor mij klinkt het als een productieprobleem, want ik houd de tablet ook op alle mogelijke manieren vast en ik heb er echt geen last van. Succes morgen met omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waspoeder
RobertLikesTwea schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:08:
[...]

Voor mij klinkt het als een productieprobleem, want ik houd de tablet ook op alle mogelijke manieren vast en ik heb er echt geen last van. Succes morgen met omruilen.
bedankt nu heb ik weer beetje hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:03
Mijn SD kaartje van 32 GB is toegekomen, en nu zou ik graag apps overzetten naar het kaartje om zo het intern geheugen wat te sparen. Maar ik zie dat dit niet mogelijk is? Bij mijn Xperia S kon ik gewoon via instellingen naar de app lijst gaan en na het kiezen van een app was er een knop om te kopieren naar de sd kaart. Is dit niet mogelijk misschien? Of is er aparte app die het wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 22:21
youri_69 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:15:
Mijn SD kaartje van 32 GB is toegekomen, en nu zou ik graag apps overzetten naar het kaartje om zo het intern geheugen wat te sparen. Maar ik zie dat dit niet mogelijk is? Bij mijn Xperia S kon ik gewoon via instellingen naar de app lijst gaan en na het kiezen van een app was er een knop om te kopieren naar de sd kaart. Is dit niet mogelijk misschien? Of is er aparte app die het wel kan?
Niet mogelijk sinds de native geheugenstructuur van Jelly Bean. Je kan best gewoon al je apps op het interne geheugen plaatsen (zou ruim genoeg moeten zijn voor een hele collectie) en alle media op de SD-kaart plaatsen.

Op de Xperia S was dat trouwens ook niet echt mogelijk, daar was het interne geheugen nog opgesplitst in een deel exclusief voor apps en een groot ander deel, op de Z (en Tablet Z) zijn deze interne partities allemaal samengevoegd.

[ Voor 14% gewijzigd door AmbroosV op 18-06-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:03
Ja ik heb het nu ook zo opgedeeld. Ik wou vooral games overzetten, aangezien Real Racing 3 alleen al meer dan 1 GB inneemt.

Iemand een tip voor een cover die goed gelijkt op die Sony cover? Want die blijft maar op "niet op voorraad" staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waspoeder
De xperia in de winkel had er geen last van alleen vlekken tijdens een beetje buigen
Der kan een andere besteld worden maar gaat 6 weken duren

Dus ik krijg me geld terug en ga wel weer opzoek naar een andere tablet of wacht wel 1.5 maand op deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
De website van de promotie is ook eindelijk online en gaat naar... De privilige app. En waar je bij de telefoon er nog 25 eu PSN tegoed aan overhoud krijg je hier 2 appjes. ;) misschien dat het nog wordt geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Cyleo schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:44:
De website van de promotie is ook eindelijk online en gaat naar... De privilige app. En waar je bij de telefoon er nog 25 eu PSN tegoed aan overhoud krijg je hier 2 appjes. ;) misschien dat het nog wordt geupdate.
Wat is de URL?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oftewel, je kunt net zo goed direct de Privilege app uit Google Play trekken ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Daniel LoRG schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:06:
Wat denken jullie over de schil van Sony over Android?

Ik zit nog steeds te twijfelen tussen de iPad 4 en de Xperia Tablet Z, maar ik lees op verschillende plekken dat Sony's laag over Android heen zorgt voor kleine lagg, waar iOS toch een soepelere ervaring levert.
Denken jullie dat Sony het besturingssysteem nog gaat optimaliseren met updates?
Juist de Sony laag is de meest soepelere en efficiente versie van alle tablet "lagen".

De Ipad 4 en de Xperia zijn toch totaal verschillend in kunnen en doen. Ipad 4 is een heel stuk dikker, logger en zwaarder, heeft niet zo een uitgebreide toegankelijkheid aan multitasking en geen uitbreidbaar geheugen. Daarnaast zijn de apps in de store flink duurder. Ik vind het persoonlijk niet het overwegen waard...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argonyx
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:23
hmh, vervelend. Mijn tablet start niet meer op. Ik heb hem gister voor het laatst gebruikt, toen deed die het gewoon. Vandaag gaat hij niet aan. Resetten is toch aanknop + volume omhoog inhouden? daar reageert die ook niet op.

Wanneer ik hem oplaad gaat er wel een rood lampje branden onder de aanknop. Wanneer ik hem probeer aan te zetten knippert deze 3x.

Iemand enig idee?

-edit-

Vaag, deze post kan verwijderd worden. Hij starte zojuist op. Geen idee wat er fout was :?

[ Voor 12% gewijzigd door Argonyx op 19-06-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel LoRG
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 09:12
Ik heb de tablet vandaag binnen gekregen, natuurlijk gelijk even gekeken naar de zogenaamde 'spookaanrakingen'. Ik durf de tablet niet echt hard te buigen, maar voor bij wat ik nog aandurf qua druk treden er geen spookaanrakingen op.

Voor de rest is 't echt een mooi ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Argonyx schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:24:
hmh, vervelend. Mijn tablet start niet meer op. Ik heb hem gister voor het laatst gebruikt, toen deed die het gewoon. Vandaag gaat hij niet aan. Resetten is toch aanknop + volume omhoog inhouden? daar reageert die ook niet op.

Wanneer ik hem oplaad gaat er wel een rood lampje branden onder de aanknop. Wanneer ik hem probeer aan te zetten knippert deze 3x.

Iemand enig idee?

-edit-

Vaag, deze post kan verwijderd worden. Hij starte zojuist op. Geen idee wat er fout was :?
Dan was je batterij gewoon helemaal leeg. Hij moet een bepaalde hoeveelheid capaciteit hebben voordat die aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argonyx
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:23
Cyleo schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:55:
[...]

Dan was je batterij gewoon helemaal leeg. Hij moet een bepaalde hoeveelheid capaciteit hebben voordat die aangaat.
Dat dacht ik dus ook. Daarom had ik m al een uur aan de oplader liggen voordat ik het nog eens probeerde.
Nu werkt die weer prima, hopelijk blijft het ook zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:34
In afwachting van mijn tablet die hopelijk morgen verzonden gaat worden was ik nog een beetje aan het surfen en kwam op de site de volgende review van de cover (de originele Sony) tegen ( http://www.amazon.com/Son...0CDJY14C/ref=pd_sim_pc_11 )

Hierin zegt de reviewer dat de tablet met cover in het dockingstation past "+you can use the Sony cradle with the cover in place". MMM dat klinkt erg interessant!

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Hopjesvla79 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 08:57:
In afwachting van mijn tablet die hopelijk morgen verzonden gaat worden was ik nog een beetje aan het surfen en kwam op de site de volgende review van de cover (de originele Sony) tegen ( http://www.amazon.com/Son...0CDJY14C/ref=pd_sim_pc_11 )

Hierin zegt de reviewer dat de tablet met cover in het dockingstation past "+you can use the Sony cradle with the cover in place". MMM dat klinkt erg interessant!
Dat maakt hem wel een stuk interessanter inderdaad. Ik vind hem wel erg duur voor een cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:10
-there are lighter covers in the market; the cover weighs more than 50% of the tablet itself
Dit vind ik wel een nadeel. heb juist de Xperia genomen omdat ie zo licht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Serotonine schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:28:
[...]

besef je wel dat daardoor dit bij nagenoeg elke cover het geval zal zijn dan? Juist omdat de tablet zo licht is, zal de cover al snel een substantieel deel van het totale gewicht tot zich gaan nemen. Zo negatief is dit dus niet, ik denk dat het enige wat je kan doen is dan geen cover nemen. (en ik vraag me heel erg af hoeveel lichter de andere covers zijn welke hij bedoelt..)

Maar de cover blijft idd wel prijzig (doch heb ik hem wel genomen bij d 50% korting combo van BOL)

[ Voor 9% gewijzigd door Hopjesvla79 op 20-06-2013 11:48 ]

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
jawel, maar 295 gram is best veel op een tablet van 495 gram.

Deze is alweer 100 gram lichter
http://www.amazon.com/MoK...rds=xperia+z+tablet+cover

En deze ook:
http://www.amazon.com/Xpe...rds=xperia+z+tablet+cover

Ik snap wel dat het gemiereneuk is, maar we hebben het hier ook over de Ipad die lomp en zwaar is. En dat is ook maar 150 gram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
right right, je heb gelijk. Ik moet dan ook bekennen dat ik daar niet naar gekeken heb. Had niet gedacht dat ze zo veel (in verhouding) lichter waren.

Wat betreft de Ipad..dat is ook zonder cover he ;) , ha ha

[ Voor 18% gewijzigd door Hopjesvla79 op 20-06-2013 12:07 ]

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Serotonine schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:28:
[...]

Haha, ja, klopt, het vasthoud-voordeel haal je daarmee weer weg. Ik merk zelf ook dat zodra ik wat wil zien ik altijd mijn tablet uit de hoes haal. Zo'n lichte tablet is wel echt heel fijn om vast te houden namelijk. Ook maken die covers het ding 2x zo dik, maar ja, je wilt toch wat bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:47:
[...]

Haha, ja, klopt, het vasthoud-voordeel haal je daarmee weer weg. Ik merk zelf ook dat zodra ik wat wil zien ik altijd mijn tablet uit de hoes haal. Zo'n lichte tablet is wel echt heel fijn om vast te houden namelijk. Ook maken die covers het ding 2x zo dik, maar ja, je wilt toch wat bescherming.
Ik gebruik nu een ruime week een hoes maar ik moet toch zeggen dat die hoezen een behoorlijk negatief effect hebben op het uiterlijk van de tablet, het scherm oogt ook kleiner. Het ging mij er ook juist om dat hij zo mooi licht en dun is. Vandaar dat ikzelf er nu over nadenk om alleen te gaan werken met een sleeve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cycleo kun jij wat foto's maken van de tablet naar je Xperia Z telefoon (van de kijkhoeken)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:20:
[...]

Ik gebruik nu een ruime week een hoes maar ik moet toch zeggen dat die hoezen een behoorlijk negatief effect hebben op het uiterlijk van de tablet, het scherm oogt ook kleiner. Het ging mij er ook juist om dat hij zo mooi licht en dun is. Vandaar dat ikzelf er nu over nadenk om alleen te gaan werken met een sleeve.
heb je de originele hoes?
want de niet originele hoezen die ik gezien heb vind ik persoonlijk echt lelijk. zitten ook niet mooi om het tablet heen.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
CLB schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:39:
Cycleo kun jij wat foto's maken van de tablet naar je Xperia Z telefoon (van de kijkhoeken)
Je bedoelt de kijkhoeken van het scherm? Zal het dit weekend even doen, dan ben ik hopelijk in de buurt van een NEX-5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thats whats I meant! Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Tot gisteren stond mijn bestelstatus op Bol op 'Verwacht rond 21-06'nu ineens dit:

Sony Xperia Tablet Z - WiFi / 32GB Levering is vertraagd: verwacht op 06-08-2013
Sony beschermhoes voor de Xperia Tablet Z - Zwart Levering is vertraagd: verwacht op 02-07-2013

pfffffff wat is er toch aan de hand dat het leveren zo moeizaam gaat? :'(

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
wtf... 1,5 maanden wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
ja ik ben blij dat ik voor de 16gb ben gegaan. die heb ik nu mooi al een tijdje en die 16gb gaat toch erg langzaam vol omdat ik een 32gb microsd kaartje erin heb.
overweeg dat ook eens!

ik wilde ook de 32gb omdat het maar weinig scheelde in kosten, maar ben nu blij met de 16gb.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-03-2024
Hopjesvla79 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:34:
Tot gisteren stond mijn bestelstatus op Bol op 'Verwacht rond 21-06'nu ineens dit:

Sony Xperia Tablet Z - WiFi / 32GB Levering is vertraagd: verwacht op 06-08-2013
Sony beschermhoes voor de Xperia Tablet Z - Zwart Levering is vertraagd: verwacht op 02-07-2013

Waar kun je dit precies zien dan? Het enige wat ik kan zien is levertijd: 2-3 weken voor zowel de tablet en hoes...

Edit: De witte 32GB blijkt op voorraad bij Conrad! http://www.conrad.nl/ce/n...gon-S4-Pro-APQ8064-Cortex

[ Voor 14% gewijzigd door HondaRacer op 21-06-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopjesvla79 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:34:

Waar vind je dit ergens? Ik zie ook gewoon levertijd 2-3 weken staan. Ugh, ik hooooooop dat ik de levering eerder mag verwachten. Als hij nu nog eens extra vertraagd is, dan hou ik het voor gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Als je een bestelling heb geplaatst staat het bij je bestelstatus...

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Voor de liefhebber van de originele hoes in het wit die moet snel zijn. Ik heb hier namelijk al de laatste rode besteld en er is nog een witte: http://www.fotobooms.nl/cat/0/1014/1101/0/sony.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
Hopjesvla79 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:36:
Als je een bestelling heb geplaatst staat het bij je bestelstatus...
Ik zie echt niks hoor...
Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/convkey/55d0/jrfa6nevp6xdikp7g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Vreemd, mijn bestelling is geplaatst op 31-05-2013 en er staat nu toch echt een verwachte leverdatum van 06-08-13 voor de tablet (32 GB zwart) en de cover op 02-07-13 (zwart)

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
Hmm, misschien zou het kunnen dat je de tweede batch krijgt omdat je hem na de oorspronkelijke leverdatum besteld heb? Of ze durven het gewoon niet meer te vermelden op mijn account aangezien m'n order al zo lang openstaat... xD

Ik cancel mijn order in iedergeval niet zolang er nog geen betere tablet uitkomt (nieuwe ASUS Transformer Pad Infinity?). In Duitsland blijkt de zwarte 32GB overigens al wel leverbaar?: http://www.amazon.de/gp/p...ie=UTF8&psc=1&s=computers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
HondaRacer schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 21:52:
Hmm, misschien zou het kunnen dat je de tweede batch krijgt omdat je hem na de oorspronkelijke leverdatum besteld heb? Of ze durven het gewoon niet meer te vermelden op mijn account aangezien m'n order al zo lang openstaat... xD

Ik cancel mijn order in iedergeval niet zolang er nog geen betere tablet uitkomt (nieuwe ASUS Transformer Pad Infinity?). In Duitsland blijkt de zwarte 32GB overigens al wel leverbaar?: http://www.amazon.de/gp/p...ie=UTF8&psc=1&s=computers
Die Asus klinkt inderdaad wel goed, maar na mijn Prime ben ik er eigenlijk wel klaar mee.

Overigens vandaag voor het eerst de fantoom aanrakingen gehad. Even kijken of dit iets tijdelijks was of blijvend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
Ik hoop alleen dat ze ook een andere kleur dan amethyst uitbrengen (zoals champagne) want dat vind ik echt een werkelijk afschuwlijke kleur en zal me er dan waarschijnlijk van weerhouden om hem te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat ook nog in de pre order en zie hetzelfde scherm bij bestelstatus. We zullen volgende week zien of ze al dan niet leveren... Hopelijk zijn er dan voldoende exemplaren voor de pre orders toch al te leveren. We wachten nu al ruim een maand... Vingers kruisen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drecks
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-08 19:59
De witte 32GB blijkt op voorraad bij Conrad! http://www.conrad.nl/ce/n...gon-S4-Pro-APQ8064-Cortex
Ja maar een witte en dan voor 599 Euro.... Dat is 50 boven de adviesprijs. Dan wachten we wel of toch de 16GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
De witte 32GB is alweer uitverkocht bij Conrad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de 32 gig bij Sony zelf besteld, vlotte levering. Geheugen is nu 75 procent vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ga vandaag kijken of ik de Tablet Z eens in de MediaMarkt kan bekijken. Ik heb nu een iPad 3 waar ik op zich zeer tevreden mee ben, dus ik ben benieuwd of de Z hier tegenop kan.

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 22-06-2013 14:06 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
SToRM666 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:06:
Ik ga vandaag kijken of ik de Tablet Z eens in de MediaMarkt kan bekijken. Ik heb nu een iPad 3 waar ik op zich zeer tevreden mee ben, dus ik ben benieuwd of de Z hier tegenop kan.
Ligt er aan wat je in je tablet zoekt. De overgangsanimaties van de iPad zijn veel soepeler, qua snelheid is de Z daarintegen minstens even snel. Daarnaast heb je het voordeel van het Android OS dat je van alles kan, zoals filmpjes kijken in alle formaten, een IR-blaster en allerlei apps die vanwege de beperkingen van Apple niet kunnen. Je mist wel veel tablet geoptimaliseerde apps, bij games gaat dit vaak prima, maar qua echte apps (denk facebook, twitter e.d.) is de tablet ondersteuning erg matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 21:02
Met de privilege app op de tablet z kan je nu de voucher gebruiken voor 25 euro tegoed.
Nu nog een werkende playstation app in Nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 22:21
Maikel205 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 11:56:
Met de privilege app op de tablet z kan je nu de voucher gebruiken voor 25 euro tegoed.
Kan je ook gebruiken voor Music Unlimited of voor je PS3 (of PS4 binnenkort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Maikel205 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 11:56:
Klopt, hiervoor moet je dus die coupon gebruiken die er bij zat ;) Zijn we daar ook achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Bij het verzilveren van de coupon krijg ik bij het laatste gedeelte (Invoeren button) de melding dat de registratiedatum voor deze actie verstreken is. Actie loopt tot 30 juni... Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dat probleem ook gehad. Code was zelfs al gebruikt werd er gesteld. Heb een account aangemaakt en kreeg via de mail een code voor een korting. Uiteindelijk nu dus hetzelfde gekregen, €25 tegoed via een prepaidtegoed. Weet alleen niet echt goed wat je ermee kan. Kan een trailabbo nemen op Sony music unlimited van 30 dagen. Daarna te (als dat al niet stilzwijgend gebeurd) verlengen voor €9,95 per maand. Dat kan dan van die €25 neem ik aan. Ga het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de originele cover in het zwart besteld op sony.nl. Er zijn er ongeveer 235 beschikbaar heb ik begrepen met levering morgen of overmorgen. Zorg dus dat je er snel bij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
mmm vlgs mij alweer uitverkocht want ik kan hem niet meer bestellen op de site..och ja, als het goed is zit hij in de batch van Bol ook. Als die 32 GB nu maar weer eens op voorraad komt...

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Dark
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-08-2024
Staat nog gewoon te koop op de Sony site. Ondanks ik deze al bij de Dixons gepre-ordered heb. Had daar nog een coupon van €10 en de standaardprijs was al ietsje lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
weet iemand of je met die losse NFC smart tags (http://www.sonymobile.com...ies/xperia-smarttags-nt2/) en Smart Connect (Google Play: Smart Connect (LiveWare™ Mgr)) ook automatisch een IR macro kan laten starten?
Ik heb een macro zodat hij mijn stereo en tv in 1 keer aan zet. Zou wel leuk zijn als ik mijn tablet effe tegen een NFC tag aanhoud en hij dan die macro start.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBigBug
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01-2022

TheBigBug

Erg groot voor een insect!

Ik heb de app even opgestart en ik zie geen mogelijkheden om een IR macro te starten. Ook niet bij NFC Task Launcher.

Wat je wel kunt doen (als je kunt programmeren) is een programmaatje schrijven wat de macro uitvoert. Je kunt namelijk wel automatisch een app starten. Misschien is het mogelijk om de macro als app op te slaaan?

Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-02-2023
Ik heb nu deze case vandaag ontvangen: http://www.amazon.co.uk/g...ie=UTF8&psc=1&s=computers

Ik ben er erg blij mee. Goed alternatief tot dat de type cover uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag (dan eindelijk) de sony covercase (zwart) ontvangen. Eerste indruk is redelijk, hij voelt nl erg stijf/stug. Wordt met de tijd en het gebruik soepeler neem ik gemakshalve maar aan. Blijft in eerste instantie niet eens staan in de meest liggende schuine positie (is op de sonysite bij de zwarte cover de positie op de middelste foto). Na wat buigingen van de flap gaat het iets beter. Heb nu ook de standaard screenprotector eraf gehaald. Valt op dat scherm gelijk heel veel stof aantrekt. Nog maar een goed poetsdoekje voor scherm aanschaffen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
Ik heb vorige week (21-06-13) de Xperia Z tablet besteld bij Bobshop.nl (Klik hier voor de website) Hij is daar (nog) op voorraad voor €499 (de 16G versie) en gratis verzending.
Binnen 24 uur geleverd dus ben ik vanaf Zaterdag aan het spelen met mijn mooie Xperia Z tablet :)

Hiervoor had ik de eerste generatie Samsung Galaxy Tab. En die verhuist nu naar mijn vader 8) .
De Xperia is fantastisch. Alles wat ik ervan verdacht had. Snel, dun, ligt, mooi scherm enz. De afstandbediening functie heb ik nog niet echt geprobeerd. Het is ook even zoeken naar de juiste instelling voor mijn UPC Horizon box en heb die nog niet gevonden. Als iemand die heeft hoor ik het graag!

Ik heb via CarAudioShop.nl (Website) een hoesje besteld voor €29,95. Die hoop ik binnenkort te ontvangen, levertijd zou 2-4 werkdagen zijn.

En ik heb via Bol.com de cradle besteld (website) voor €39,99. Hier is de levertijd 2-3 weken. Ben benieuwd of dat inderdaad zo gaat zijn. Maar goed dat je bij bol.com ook met acceptgiro kan bestellen is, dus ik heb nog niets betaald :P

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Ik heb de tablet bijna 2 weken geleden teruggebracht naar de MediaMarkt, omdat ik last had van willekeurige aanrakingen op het scherm als ik de tablet iets te stevig vastpakte. Er is een nieuwe besteld, maar dat duurt dus al 2 weken.

Ik ga bijna denken dat Sony de productie ff heeft stilgelegd om het probleem met het scherm op te lossen. Helaas is er ook geen alternatief waar ik voor zou kunnen gaan, dus het enige wat ik kan doen is wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:08:
Vandaag (dan eindelijk) de sony covercase (zwart) ontvangen. Eerste indruk is redelijk, hij voelt nl erg stijf/stug. Wordt met de tijd en het gebruik soepeler neem ik gemakshalve maar aan. Blijft in eerste instantie niet eens staan in de meest liggende schuine positie (is op de sonysite bij de zwarte cover de positie op de middelste foto). Na wat buigingen van de flap gaat het iets beter. Heb nu ook de standaard screenprotector eraf gehaald. Valt op dat scherm gelijk heel veel stof aantrekt. Nog maar een goed poetsdoekje voor scherm aanschaffen dan.
Ik heb vandaag de rode Sony case ontvangen. Dat stugge gevoel komt mede doordat hij flinterdun is. Verder blijft hij hier in alle standen staan. Ik ben wel een beetje bang voor het krassen van het leer, maar denk dat hij er wel beter uit ziet als hij een tijdje doorleefd is.

Overigens ben ik (ondanks de aanschaf) van mening dat je voor minder geld een minstens zo mooie cover kan vinden. Ik vind 'm nog steeds erg gaaf, maar bijvoorbeeld Incipio schijnt ook een hele gave cover te hebben die veel minder kost.

[ Voor 11% gewijzigd door chrisr5gt op 25-06-2013 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
chrisr5gt schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:05:
Overigens ben ik (ondanks de aanschaf) van mening dat je voor minder geld een minstens zo mooie cover kan vinden. Ik vind 'm nog steeds erg gaaf, maar bijvoorbeeld Incipio schijnt ook een hele gave cover te hebben die veel minder kost.
Persoonlijk vind ik de hoes van Noreve erg mooi alleen de €20 korting op de originele Sony hoes had mij de doorslag gegeven om voor deze te kiezen ipv de Noreve.

http://www.noreve.com/lan...adition_leather_case.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Die van Noreve heb ik om mijn Tf300 gehad. Ik vond het een erg dikke en zware hoes. Tevens lijkt de gevoerde cover erg oubollig in het echt. Inmiddels buig ik de Sony cover op de knikpunten al iets meer en hij wordt al snel soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
Oh, ik had zelf een Noreve hoesje voor mijn HTC HD2 (heb nu een Meizu MX2) en vond het altijd wel een 'premium touch' hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
HNies schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:31:
Ik heb vorige week (21-06-13) de Xperia Z tablet besteld bij Bobshop.nl (Klik hier voor de website) Hij is daar (nog) op voorraad voor €499 (de 16G versie) en gratis verzending.
Binnen 24 uur geleverd dus ben ik vanaf Zaterdag aan het spelen met mijn mooie Xperia Z tablet :)

Hiervoor had ik de eerste generatie Samsung Galaxy Tab. En die verhuist nu naar mijn vader 8) .
De Xperia is fantastisch. Alles wat ik ervan verdacht had. Snel, dun, ligt, mooi scherm enz. De afstandbediening functie heb ik nog niet echt geprobeerd. Het is ook even zoeken naar de juiste instelling voor mijn UPC Horizon box en heb die nog niet gevonden. Als iemand die heeft hoor ik het graag!

Ik heb via CarAudioShop.nl (Website) een hoesje besteld voor €29,95. Die hoop ik binnenkort te ontvangen, levertijd zou 2-4 werkdagen zijn.

En ik heb via Bol.com de cradle besteld (website) voor €39,99. Hier is de levertijd 2-3 weken. Ben benieuwd of dat inderdaad zo gaat zijn. Maar goed dat je bij bol.com ook met acceptgiro kan bestellen is, dus ik heb nog niets betaald :P
Ik vond dat van bol.com, de craddle en een acceptgiro wel een goed idee alleen ik krijg niet eens de mogelijkheid om met acceptgiro te betalen bij deze bestelling: Voor deze bestelling is betalen met acceptgiro niet mogelijk.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij moet je een redelijke klant zijn bij Bol.com, voordat ze dat automatisch toevoegen als betaalmogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
CLB schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 23:30:
Volgens mij moet je een redelijke klant zijn bij Bol.com, voordat ze dat automatisch toevoegen als betaalmogelijkheid
En dan nog steeds maar tot €100...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Bijna 550 euro in de afgelopen 8 maanden. :/
Maar het is een raar systeem met die acceptgiro want mijn laatste bestelling kon weer wel met acceptgiro en soms dan weer niet. Bij de klantenservice weten ze er de reden ook niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
hmmm zo vaak bestel ik nu ook niet bij Bol.com af en toe een boekje of dvd-tje...

Misschien had ik geluk? :+

Net bevestiging gekregen dat ik morgen mijn Krusell Luna Tablet Case ontvang. Ik laat jullie weten wat ik er van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
vozzie schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:16:
Ik heb de tablet bijna 2 weken geleden teruggebracht naar de MediaMarkt, omdat ik last had van willekeurige aanrakingen op het scherm als ik de tablet iets te stevig vastpakte. Er is een nieuwe besteld, maar dat duurt dus al 2 weken.

Ik ga bijna denken dat Sony de productie ff heeft stilgelegd om het probleem met het scherm op te lossen. Helaas is er ook geen alternatief waar ik voor zou kunnen gaan, dus het enige wat ik kan doen is wachten :(
Klinkt in mijn oren als een individueel gevalletje. Ik heb met mijn Z geen problemen. Is het niet de optie dat bij 2x tikken op het scherm je scherm aan gaat...?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aytekin61
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 13:02
HondaRacer schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 00:27:
[...]

En dan nog steeds maar tot €100...
Heb daar de Playstation 4 besteld via accept giro. Dus denk ik dat ze naar iets anders kijken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Aytekin61 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:38:
[...]

Heb daar de Playstation 4 besteld via accept giro. Dus denk ik dat ze naar iets anders kijken:)
Ik kan hem hier ook met acceptgiro betalen, wel al lang klant, maar nooit grote bestellingen gedaan. Misschien dat ze daar naar kijken? Of uit welke regio je komt? Ik weet dat Otto dat doet; mensen in de bible belt kunnen alles op acceptgiro bestellen, mensen uit de bronx kunnen volgens mij tot 10 euro op acceptgiro :P

Maar goed, allemaal off-topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:52
oli4b schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:30:
[...]

Bijna 550 euro in de afgelopen 8 maanden. :/
Maar het is een raar systeem met die acceptgiro want mijn laatste bestelling kon weer wel met acceptgiro en soms dan weer niet. Bij de klantenservice weten ze er de reden ook niet van.
Ligt eraan hoeveel wanbetalers in je omgeving hebt wonen. Soms blokkeren ze dan een heel stadsdeel dat niet via acceptgiro kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Kijkhoeken foto's ;) Als de tentamens voorbij zijn zal ik ze even verwerken in 1 foto.

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7404/9124791687_7699cd6aba.jpg
DSC01560 by hippejan, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7449/9124783863_a4ba5cef9e.jpg
DSC01557 by hippejan, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2872/9124794313_0d03cab6d9.jpg
DSC01556 by hippejan, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2891/9127014876_71263a66c0.jpg
DSC01555 by hippejan, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2886/9127019474_6214a7386f.jpg
DSC01554 by hippejan, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3700/9124804677_5cf8f975d9.jpg
DSC01553 by hippejan, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7354/9127026266_3c791d7b80.jpg
DSC01552 by hippejan, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7375/9124811321_850d5b8518.jpg
DSC01551 by hippejan, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2818/9127034786_13d340fe12.jpg
DSC01550 by hippejan, on Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Ziet er best wel prima uit eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aytekin61
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 13:02
Cyleo schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:43:
[...]

Ik kan hem hier ook met acceptgiro betalen, wel al lang klant, maar nooit grote bestellingen gedaan. Misschien dat ze daar naar kijken? Of uit welke regio je komt? Ik weet dat Otto dat doet; mensen in de bible belt kunnen alles op acceptgiro bestellen, mensen uit de bronx kunnen volgens mij tot 10 euro op acceptgiro :P

Maar goed, allemaal off-topic ;)
Woon zelf inderdaad in de bible belt >:) Weet niet of het daaraan ligt.

Ontopic:
Heb trouwens Cyanogenmod op de tablet gezet. Op een te gevoelig touch screen na werkt het heel goed. Het is heel vloeiend en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ceze85 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 01:57:
Ziet er best wel prima uit eigenlijk.
Ze zijn ook echt heel goed. Kan echt uit alle bizarre hoeken het scherm bekijken zonder dat het verkleurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon gisteren eindelijk de tablet ophalen bij de Mediamarkt en wat een fantastische tablet! Scherm is geweldig, een paar (kleine) handige toevoegingen van Sony (de afstandsbediening, 2xtappen voor aanzetten etc.) en de batterijduur valt mij reuze mee. Gisteren alles ingesteld, ermee gespeeld en 1,5 uur live voetbal gekeken en daarna nog 50% over! Gebruik wel Nova launcher, want de Sony launcher was wat schokkerig (met Chrome geen last van schokkerig scrollen), ook nog geen last gehad van "spookaanrakingen".

Alleen de privilege app is een beetje apart, de 2 apps tot nu toe zijn totaal niet interessant voor mij en de tegoed bon kan ik niet opvragen omdat er deze week al teveel zijn opgevraagd :S

Alleen 1 vraagje: weet iemand hoe ik de KPN settopbox automatisch kan toevoegen aan de afstandsbediening? Of kan dit alleen maar als ik hem handmatig ga instellen?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2013 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
Vandaag ontvangen mijn Krussel Tablet Case voor de Z. gekocht bij CarAudioShop.nl (Website) Voor 29,95 incl verzendkosten. Vrijdag besteld donderdag binnen.

Zie onderstaande foto's:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/57920802/2013-06-27%2012.13.18_450x600.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/57920802/2013-06-27%2012.13.44_450x600.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/57920802/2013-06-27%2012.14.34_800x600.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/57920802/2013-06-27%2012.14.46_800x600.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/57920802/2013-06-27%2012.15.17_800x600.jpg

Ziet er mooi uit, past perfect, is niet zwaar en met magneet contact dus automatisch scherm uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Met magneet!? Netjes hoor! Inmiddels heb ik de waterdichtheid al aardig getest :). Even een tijdje lezen in bad is een vreemde ervaring met de Z maar wel heel gaaf. Wordt het bad ook eens vaker gebruikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
chrisr5gt schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 19:40:
Met magneet!? Netjes hoor! Inmiddels heb ik de waterdichtheid al aardig getest :). Even een tijdje lezen in bad is een vreemde ervaring met de Z maar wel heel gaaf. Wordt het bad ook eens vaker gebruikt :D
Magneet voor het automatisch vergrendelen zit echt in bijna iedere case die ik gezien heb. Zelfs in een case van €12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drecks
Maar waar kan ik de 32 g versie kopen. Je komt makkelijker aan een kilo verrijkt uranium :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
Johanvpelt schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 22:48:
Maar waar kan ik de 32 g versie kopen. Je komt makkelijker aan een kilo verrijkt uranium :-)
In Deutschland ja! Jetzt drei auf Lager! d:)b http://www.amazon.de/gp/product/B00C168ABW

De witte 32GB is al wel mondjesmaat leverbaar in NL:
http://www.conrad.nl/ce/n...gon-S4-Pro-APQ8064-Cortex
En soms is hij beschikbaar op de website van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
chrisr5gt schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 19:40:
Ik spoel hem regelmatig af onder lauw water om alle vette vingers er af te halen.
Blijft altijd wel onwennig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drecks
HondaRacer schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 23:41:
[...]

In Deutschland ja! Jetzt drei auf Lager! d:)b http://www.amazon.de/gp/product/B00C168ABW

De witte 32GB is al wel mondjesmaat leverbaar in NL:
http://www.conrad.nl/ce/n...gon-S4-Pro-APQ8064-Cortex
En soms is hij beschikbaar op de website van Sony.
Dan moet ik toch maar de 16 GB nemen. Met een 32 GB microsd kan ik dan wel vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je pleur een 64 in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
Johanvpelt schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:05:
[...]

Dan moet ik toch maar de 16 GB nemen. Met een 32 GB microsd kan ik dan wel vooruit.
Volgens de website van Redcoon is de zwarte 32GB daar op voorraad: http://www.redcoon.nl/B47...ablet-Z-32GB-WiFi_Tablets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
Na een kleine maand hier even een update van mijn bevindingen:

+ Het lage gewicht is zó fijn! Je kunt de tablet zo lang als je wilt losjes met één hand vasthouden. Voor gebruik op de bank vind ik dat een verademing t.o.v. de iPad 3.
+ De waterdichtheid is handig. Niet om hem constant onder water te dompelen of in bad mee te nemen, maar het maakt het schoonmaken veel makkelijker en als je een keertje iets knoeit dan is het ook geen probleem.
+ Ik heb er eigenlijk nog geen gebruik van gemaakt, maar het is natuurlijk wel ideaal dat je er gewoon een 64GB kaartje in kunt proppen.

~ De accu is prima. Niet super, maar het kan wat mij betreft geen dealbreaker zijn. Eigenlijk best knap gedaan, i.c.m. het lage gewicht.
~ Het scherm is mooi, maar ook weer niks schokkend. Het Retina scherm van de iPad 3 (welke een jaar geleden uitkwam) is minimaal even goed.

- De weergave van "filmpjes" in de Chrome browser. De ene keer werkt het weer wel, de andere keer weer niet. Om gek van te worden. De Apple iPad zat wat dit betreft altijd in het verdomhoekje, maar die hebben het feitelijk veel beter voor elkaar. Daar werkt het echt bijna altijd, middels hun eigen software (of zoiets).
- De lag die het systeem nog steeds heeft. Het homescreen bijvoorbeeld loopt bij lange na niet soepel en "mooi" genoeg. Dat doet de beleving absoluut geen goed. Pijnlijk voorbeeld: de tablet kan sommige live-achtergronden die standaard meegeleverd worden niet eens vloeiend weergeven! Het zal wel een software issue zijn, maar dat doet niet af aan de constatering.

Kort gezegd. De Tablet Z staan wat mij betreft nog niet op dezelfde hoogte als de iPad 3 (die een jaar geleden uit kwam!). Je krijgt wel meer mogelijkheden/minder beperkingen, maar de beleving is minder goed. En dan vind ik het moeilijk om de aanschafprijs van minimaal 500 euro te verantwoorden. Om eerlijk te zijn had ik dat niet verwacht en vind ik dat wel jammer. Ik ben meer een fan van Sony dan van Apple.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
@rossie, leuk om een gebruikerservaring te lezen (ik heb zelf de XTZ ook overigens) maar misschien moet je eens Dolphin (ipv chrome) gebruiken, en een andere launcher (zoals nova)?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Iemand een idee wat dit icoontje betekend?
Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/7593/vkcw.jpg

Inmiddels duidelijk. Geluid mute symbool.

[ Voor 11% gewijzigd door PuckStar op 29-06-2013 14:59 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
Rossi46 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 12:28:

- De weergave van "filmpjes" in de Chrome browser. De ene keer werkt het weer wel, de andere keer weer niet. Om gek van te worden. De Apple iPad zat wat dit betreft altijd in het verdomhoekje, maar die hebben het feitelijk veel beter voor elkaar. Daar werkt het echt bijna altijd, middels hun eigen software (of zoiets).
- De lag die het systeem nog steeds heeft. Het homescreen bijvoorbeeld loopt bij lange na niet soepel en "mooi" genoeg. Dat doet de beleving absoluut geen goed. Pijnlijk voorbeeld: de tablet kan sommige live-achtergronden die standaard meegeleverd worden niet eens vloeiend weergeven! Het zal wel een software issue zijn, maar dat doet niet af aan de constatering.
Ik gebruik zelf Boat Browser en dat werkt ook zonder problemen. Wat betreft de lag daar heb ik nog niets van gemerkt. Ik heb zelf ook een live achtergrond maar bij werkt alles goed. Tipje installeer anders eens:Clean Master, daarmee kan je je tab schoonmaken wat betreft het geheugen en cache geheugen van diverse apps. Ik heb de widget ervan op mijn homepage staan om met een klik het geheugen op te schonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
PuckStar schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 14:55:
[afbeelding]
Is dat niet gewoon audio mute? Komt er geen informatie wanneer je erop drukt?

@edit, net even getest, is inderdaad wanneer het geluid helemaal gedempt is. Dan verschijnt dit pictogram

[ Voor 14% gewijzigd door bluecupra op 29-06-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
PuckStar schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 14:55:
[afbeelding]
Dat je je geluid op stil hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
kan er niet op klikken nee. en ja zal dat wel zijn dan! :) bedankt HNies!

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-08 22:59

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

HNies schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:40:
Vandaag ontvangen mijn Krussel Tablet Case voor de Z. gekocht bij CarAudioShop.nl (Website) Voor 29,95 incl verzendkosten. Vrijdag besteld donderdag binnen.

Zie onderstaande foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ziet er mooi uit, past perfect, is niet zwaar en met magneet contact dus automatisch scherm uit!
Bedankt voor showcase, ik heb inmiddels nav daarvan (en wederom onbekende levertijd van de Sony hoes zelf bij bol.com) de Sony hoes afbesteld en deze besteld. Ben benieuwd :)

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Vandaag toch de standaard screenshield eraf gehaald. Duidelijk een verschil in beeldkwaliteit en veel minder last van vlekken en vingerafdrukken. Even een nagel gebruiken en je hebt m er zo af. Dat ding is toch alleen voor het bijeen houden van 'scherven' bij een val. Who cares! Als ie stuk is dan kan mij het niet schelen dat alles bij elkaar blijft. Stuk is stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
chrisr5gt schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 20:05:
Vandaag toch de standaard screenshield eraf gehaald. Duidelijk een verschil in beeldkwaliteit en veel minder last van vlekken en vingerafdrukken. Even een nagel gebruiken en je hebt m er zo af. Dat ding is toch alleen voor het bijeen houden van 'scherven' bij een val. Who cares! Als ie stuk is dan kan mij het niet schelen dat alles bij elkaar blijft. Stuk is stuk.
Wordt de beeldkwaliteit beter na het verwijderen van de shatterfilm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Ja, helderder. Ik heb m er eerst half af gehaald en daarna een full hd film afgespeeld. Alles is natuurlijker en scherper. Daar ga je alleen achter komen na verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Voor mensen die via Surfspot kunnen bestellen:

ik heb net eeen 32gb zwart besteld voor €494,- :)

Ik kreeg toevallig een mailing binnen dat er een Sony partnershop op Surfspot is (de Education Store) waarbij standaard 10% korting gegeven wordt. Niet geheel vervelend, en, als alles goed is..op voorraad nu

Hi Ha Hopjesvla

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste