De eerste keer dat ik bij de Media Markt aan het "spelen" was met de Xperia Z tablet, schrok ik ook van de spookaanrakingen. Later realiseerde ik me dat het ook wel eens te maken kon hebben met het feit dat de verkoper de folie er half vanaf had gehaald en weer terug had geplakt. Omdat ik in een andere Media Markt ook met de Z heb kunnen "spelen" waar het probleem zich niet voor deed, heb ik uiteindelijk toch besloten dat dit de tablet was die ik wilde hebben. Thuis heb ik de folie er op een gegeven moment ook deels afgehaald (en weer terug geplakt) en direct kreeg ik ook weer last van spookaanrakingen. Misschien dat er hier nu experts zijn die zeggen dat dit niet kan, maar dit zijn mijn ervaringen.waspoeder schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:43:
Ik ga morgen toch terug naar de winkel, ik word stapelgek van die 'spookaanrakingen '
Ik ga geen 500 euro betalen voor een tablet met zo'n fout erin
Verder wel een fijn ding, morgen eerst kijken of het niet gewoon een productie fout is anders ruil ik hem wel om
Want het is vreemd dat niet iedereen hier last van heeft in dit topic
Anders haal ik wel een Windows tab ofzo
Zelf heb ik nu alleen last van spookaanrakingen als ik de tablet extreem buig (maar waarom zou je dat doen
Verder heb ik echt alleen maar lol van de tablet.
[ Voor 10% gewijzigd door RobertLikesTwea op 17-06-2013 21:21 . Reden: Verkeerd gelezen ]