Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuckStar schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 18:08:
wat ik wel vreemd vind is dat ik in flightmode kan, en dan wel wifi aan kan zetten en flightmode blijft aan. dat hoort toch niet?
Kwam er toevallig laatst achter dat dit met mijn Nexus 4 ook kan, lijkt me dus iets met de Android software te maken hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billzzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10-2024
Voor de mensen die 'm al hebben: die website voor de 'special offer' heeft vandaag een update gehad.
Edit: als je de site met je tablet bezoekt krijg je een link naar de Privilege app. Je hebt er verder volgens mij niet veel aan..

[ Voor 41% gewijzigd door Billzzz op 07-06-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-02-2023
Zijn er meer mensen die het is opgevallen dat wanneer je de achterkant van de tablet schoon maakt met bijvoorbeeld een doekje en om de efficiëntie te verbeteren een beetje druk zet je de achterkant hoort knisperen, alsof je plastic folie over elkaar hoort gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 15:11
Misschien hoor je de bescherm/isolatie folie die waarschijnlijk tussen de batterij en achterkant zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
cordonbleu schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:25:
Misschien hoor je de bescherm/isolatie folie die waarschijnlijk tussen de batterij en achterkant zit.
Dus dat kan geen kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 15:11
Als je geen problemen hebt met je tablet zou ik zeggen van niet toch? Tenzij je de hele tijd op de achterkant van je tablet drukt/wrijft. Dit klinkt mij een beetje als 'problemen' opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als Marcel vandaag ook 32gb versie besteld via Sony.nl met de kortingscode. Bespaar toch € 55. Wil via een verloopkabel (micro usb naar female USB) een USB stick aansluiten om naast de mogelijkheid van het micro sd kaartje, films op de tablet te bekijken. Bij paradigit vertelde ze mij dat ik dan een verloopkabel nodig had van Sony zelf met daarin een adapter omdat alleen die het inkomende signaal van de stick zou kunnen lezen. Kan dit kloppen of kan ik ook andere verloopkabel/adapter gebruiken? Hoor het graag.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2013 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
oli4b schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 20:51:
Zijn er meer mensen die het is opgevallen dat wanneer je de achterkant van de tablet schoon maakt met bijvoorbeeld een doekje en om de efficiëntie te verbeteren een beetje druk zet je de achterkant hoort knisperen, alsof je plastic folie over elkaar hoort gaan.
Dat merkte ik ook op, echter zit de tablet nu in een cover dus heb ik er geen "last" meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Rene
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-05 13:00
AmbroosV schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:14:
Hoe meer omgevingslicht hoe beter je die rand kan zien, is helemaal normaal. Met dit zonnig weer zie ik op m'n Xperia Z (de telefoon) ook randen die anders niet opvallen.
Ik zal proberen er maar niet te veel op te letten dan ;-) Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 23:29:
NBij paradigit vertelde ze mij dat ik dan een verloopkabel nodig had van Sony zelf met daarin een adapter omdat alleen die het inkomende signaal van de stick zou kunnen lezen. Kan dit kloppen of kan ik ook andere verloopkabel/adapter gebruiken? Hoor het graag.
Zelfs zie ik het nut er niet van om te streamen vanaf USB en zou ik de extra gewicht aan m'n poort ook niet willen hebben hangen als ik hem dan zou vasthouden terwijl ik kijk - maar ieder zijn eigen ding.

Paradigit verkoopt onzin. Je hebt gewoon een USB OTG (on the go) adapter nodig.
Ik heb er van de week zelf 1 besteld bij allekabels.nl om mijn dualshock aan te sluiten op de Z.
Maar net getest met een USB stick en een mp4 filmpje. Werkt perfect.

http://bit.ly/15WewLD <- Directe URL naar het product.

Zodra je de USB stick aansluit start de " file transfer " app van Sony vanzelf op. Het is bedoelt om gemakkelijk media bestanden van en naar je tablet over te zetten op een USB storage device. Je kan wel op een filmpje hier long-clicken en " open with " kiezen. Voor jou doel is file transfer dus een beetje onhandig in gebruik.

Maar als je alleen filmpjes wilt bekijken, en je MX player hebt (aanrader) dan kan je gewoon MX player opstarten en zie je onder folders een aparte entry staan genaamt " USB Disk"

Als je wat meer wilt doen met USB media aan je Tablet, dan raad ik een degelijke file explorer aan zoals Solid explorer. URL: http://bit.ly/SCPFDH

[ Voor 24% gewijzigd door lithiumangel op 08-06-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 23:29:
Net als Marcel vandaag ook 32gb versie besteld via Sony.nl met de kortingscode. Bespaar toch € 55. Wil via een verloopkabel (micro usb naar female USB) een USB stick aansluiten om naast de mogelijkheid van het micro sd kaartje, films op de tablet te bekijken. Bij paradigit vertelde ze mij dat ik dan een verloopkabel nodig had van Sony zelf met daarin een adapter omdat alleen die het inkomende signaal van de stick zou kunnen lezen. Kan dit kloppen of kan ik ook andere verloopkabel/adapter gebruiken? Hoor het graag.
Ik heb een stel van dealextreme, nog geen 2 euro: http://dx.com/p/mini-usb-...-otg-adapter-2-pack-50944
Persoonlijk zou ik er nu eentje doen met een kabeltje er tussen om de stress op de poort wat te verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
ik had deze review reviews: Sony Xperia Tablet Z: de dunste en de lichtste nog niet gezien, en omdat wellicht anderen die ook nog niet gezien hebben post ik de link hier even.

ik ben er nog steeds niet achter hoeveel mA de tablet kan opnemen. oftewel of het zin heeft 2000mA of zelfs meer te kopen.

by the way na de software update heb ik nog steeds last van spontane aanrakingen (die ik dus zelf niet doe). erg irritant als je in een spelletje zit en het ineens op pauze gaat, of terug naar je home scherm of het geluid aan zet. zulke dingen gebeuren.

[ Voor 23% gewijzigd door PuckStar op 08-06-2013 15:09 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier me tablet in een 2.1a hangen het gaat wel een stuk sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geinteresseerde die hem nog bij de MediaMarkt willen halen: Bij Almere en Amsterdam (ArenA) zoals verwacht uitverkocht. Echter kon ik hem in Amsterdam wel reserveren voor de prijs van €425 en ik kan hem waarschijnlijk volgende week ophalen. Gebruik gemaakt van de cadeaubonnen van de AH actie en daarmee kom ik voor mijn Tablet Z dus uit op een prijs van €361!

Kan niet wachten tot ik hem kan ophalen :D

En misschien dus ook een tip voor de mensen die hem voor de aanbiedingsprijs willen hebben (meeste mediamarkten zijn morgen nog open). Ligt denk ik wel aan de medewerker of het kan, bij Almere werd dit namelijk niet voorgesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin0117
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07-2023
Mijn tablet vertoond af en toe wat kuren zoals bepaalde apps die niet openen of opstarten ik heb hem al gelijk behoorlijk vol gedaan met apps zou het kunnen zijn dat ik wat virussen er op heb gekregen? Ik ben niet echt op vreemde websites geweest. Is het ook noodzakelijk om een virusscanner te installeren of is dat wat overdreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:48
Cyleo schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:55:
[...]

Ik heb een stel van dealextreme, nog geen 2 euro: http://dx.com/p/mini-usb-...-otg-adapter-2-pack-50944
Persoonlijk zou ik er nu eentje doen met een kabeltje er tussen om de stress op de poort wat te verminderen.
weet je zeker dat het deze zijn? Is het geen micro usb ipv mini?

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:10

Sick Nick

Drop the top!

Heerlijke tablet, perfect voor regen (en bad :P ) maar doet het ook in de zon uitstekend. Zelfs met gepolariseerde zonnebril op nog perfect zichtbaar, heerlijk beetje browsen en fimpjes kijken in de zon 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lithiumangel schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:31:
[...]

Paradigit verkoopt onzin. Je hebt gewoon een USB OTG (on the go) adapter nodig.
Ik heb er van de week zelf 1 besteld bij allekabels.nl om mijn dualshock aan te sluiten op de Z.
Maar net getest met een USB stick en een mp4 filmpje. Werkt perfect.

http://bit.ly/15WewLD <- Directe URL naar het product.

URL: http://bit.ly/SCPFDH
Bedankt voor de info. Had zelf al bij conrad dergelijk product gevonden maar wist dus niet zeker of dat wel zou werken. Ga hem van de week ook bestellen bij allekabels.nl, en op voorraad en verzendkosten niet zo belachelijk hoog. Snap dat je de poort niet teveel wilt belasten en heb naast de usb stick ook een 32gb sd kaartje gekocht. Maar heb nog een aantal 16gb usb sticks liggen en wil daar meerdere films opzetten zodat mijn dochter ze op de tablet kan bekijken onderweg naar en tijdens de vakantie. Weet alleen niet welk formaat de tablet allemaal aankan. Jij had het over mp4, maar hoe zit het met bijvoorbeeld iso, avi of mkv. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 22:21
Met MX Player kan je gewoon vrijwel alles afspelen. Vergeet niet in de Instellingen (> Decoder) HW+ aan te zetten.

De standaardplayer doet MP4's, AVI's en MKV's, maar het loopt dikwijls mis wanneer er meerdere audiotracks zijn, geen ondersteuning voor AC3/Dolby/DTS en geen ondertiteling. Ik gebruik persoonlijk gewoon MX Player voor alles, werkt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:45:
Met MX Player kan je gewoon vrijwel alles afspelen. Vergeet niet in de Instellingen (> Decoder) HW+ aan te zetten.

De standaardplayer doet MP4's, AVI's en MKV's, maar het loopt dikwijls mis wanneer er meerdere audiotracks zijn, geen ondersteuning voor AC3/Dolby/DTS en geen ondertiteling. Ik gebruik persoonlijk gewoon MX Player voor alles, werkt heerlijk.
Thnx, ga het proberen zodra ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:10

Sick Nick

Drop the top!

Je moet wel custom codecs handmatig kopieren en aangeven in MXPlayer om DTS werkend te krijgen, kleine moeite maar moet je wel net weten ;) Daarna speelt ie echt alles af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag zou ik willen weten als er nog mensen zijn met wifi problemen....Wat is de ontvangst toch slecht van dit apparaat. Telkens verbinding kwijt,springt van het ééne netwerk naar het andere om zot van te worden! Iemand een tip? Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
zoals eerder gezegd lijkt het wifi niet super goed te zijn bij mij (van anderen op dit forum hoor ik weer dat het prima werkt). maar als je van het ene netwerk naar het andere springt is er wel iets anders mis want dat heb ik totaal niet.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Hier geen problemen met wifi, zelfs een eindje buiten mijn woning heb ik nog verbinding. Heb wel de update geïnstalleerd afgelopen week, daarvoor heb ik het niet getest en tablet amper gebruikt.

N.a.v. de discussie hierboven: als ik een OTG kabel aan de tablet koppel en daar weer een externe HD... kan de tablet dan de externe HD ook voeden? Of is het beter om er eentje te kopen die extern gevoed wordt.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Bastien schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:00:
N.a.v. de discussie hierboven: als ik een OTG kabel aan de tablet koppel en daar weer een externe HD... kan de tablet dan de externe HD ook voeden? Of is het beter om er eentje te kopen die extern gevoed wordt.
tablet kan niet een externe HD voeden!
of het werkt als je nog een aftakking hebt naar een voeding weet ik niet.

ik zou trouwens niet een externe HD met losse voeding kopen. is alleen maar onhandig.
heb je echt een externe HD nodig voor je tablet? is een 32 of 64gb sd kaartje niet genoeg voor de films voor op vakantie? of waar wil je het dan voor gebruiken?

[ Voor 22% gewijzigd door PuckStar op 09-06-2013 13:04 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

PuckStar schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:02:
[...]

tablet kan niet een externe HD voeden!
of het werkt als je nog een aftakking hebt naar een voeding weet ik niet.

ik zou trouwens niet een externe HD met losse voeding kopen. is alleen maar onhandig.
heb je echt een externe HD nodig voor je tablet? is een 32 of 64gb sd kaartje niet genoeg voor de films voor op vakantie? of waar wil je het dan voor gebruiken?
Dat dacht ik al wel. Het is meer voor backup van foto's die ik in RAW maak. Maar dan zou ik mogelijk ook de camera op de tablet aan kunnen sluiten en dan een backup maken naar een andere SD kaart. Scheelt ook nog weer extra gewicht.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13
Na 1 week in bezit te hebben 2 minpunten ontdekt. Waarvan 1 heb ik opgelost. Ik zet het er alsnog bij voor als iemand anders dit tegenkomt.

1. " Devices " geeft enorme power drain. On-par met screen-on time zelfs (!!)
Omdat er zoveel wifi gebruik bij deze entry stond, dacht ik dat het mischien de power verbruik van de wifi-module was, maar die heeft blijkbaar een aparte entry. Ik heb er op lopen Googlen, maar ik kom niet ver omdat hoe ik het ook wend of keert het woordje devices te generiek is en ik nergens wat accuraats krijg. Gisteren eindelijk maar even op " disable" gezet - en wifi lijkt het nog gewoon te doen. Dus toen ik ben verder gaan kijken en ben ik erachter wat het is.Devices is blijkbaar een entry die gerelateerd is aan de " Throw" functie. Als je devices uitschakelt, dan werkt Throw ook niet en krijg je een error " Devices not found"

Dit is dezelfde euvel als de Xperia Z smartphone ook had. Zodra je Throw gebruikt, blijft dit process draaien ook al ben je er klaar mee en zet je het uit. Een work-around als je throw wilt gebruiken is een reboot en/of het process handmatig killen. Hopelijk fixed sony dit in een update want ik vind het zelf wel een geniale functie (ja het is eigenlijk gewoon DNLA maargoed) en gebruik het af en toe om collega's wat zaken te tonen op kantoor zonder dat ik kabels erbij hoef te pakken.

Screenshots van de symptonen.

http://bit.ly/18iGDsB & http://bit.ly/17zjAc0

2. Terwijl sommige mensen last hebben met het ontvangen van WiFi, heb ik de issue dat het nooit uit wil in stand-by. In de Wi-Fi settings heb ik het volgende gedaan, zonder success.

- Keep wifi on during sleep : Only when plugged in
- En de stamina modus staat aan, die wi-fi tijdens screen-off (na een timeout) ook moet uitzetten.

Deze exact dezelfde settings gebruik ik ook op de Xperia Z smartphone en zorgt ervoor dat Wifi gewoon uit staat als het scherm uit staat. Dit is vrij belangerijk voor mij want op onze wifi netwerk op werk lopen er een aantal zaken die stand-by tijd van een android device verpesten - en datgene heb ik geen invloed op.
Dus is dit altijd mijn workaround geweest dat wifi uitstaat als het scherm uitstaat.

Maar wat blijkt, ik krijg nog steeds gedurende de dag/nacht heen dat bepaalde apps (Gmail/Facebook/Pulse) aan het updaten zijn via WiFi. Dus .. ergens is er iets mis dat hij de settings gewoon niet volgt.

Iemand enig idee ?

[ Voor 29% gewijzigd door lithiumangel op 09-06-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:00
Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:29:
Graag zou ik willen weten als er nog mensen zijn met wifi problemen....Wat is de ontvangst toch slecht van dit apparaat. Telkens verbinding kwijt,springt van het ééne netwerk naar het andere om zot van te worden! Iemand een tip? Alvast bedankt...
Hier ook nog steeds wifi problemen, zelfs na de update. Gisteren weer met Sony aan de telefoon gezeten, de enige andere mogelijke "oplossing" die hun hadden was om de tablet ter reparatie aan te bieden. Denk dat ik de tablet maar terugstuur en een nieuwe bestel, kijken of dat nog uitmaakt. Vind het ook een beetje kansloos om nog een wifi AP erbij te kopen.

Ik gebruik overigens een Ziggo Cisco modem als wifi access punt. Wat voor modem/access point gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:29:
Ik heb echt geen wifi klachten. In de speedtests rondom mijn huis haalt de Z even hoog of hoger dan de iPad 3 (voor iOS is helaas geen app die de signaalsterkte meet, en balkjes is bijzonder subjectief en hangt erg van de fabrikant af) dus een echt meting kan ik niet doen maar wifi is hier zeker niet problematisch. Nu is het wel zo dat ik Wifi alleen heb getest op mijn werk (meerdere wifi points), de universiteit (zelfde), bij mijn ouders (die zijn het enige AP in de wijde omgeving) en thuis (2/3 andere AP) dus de interferentie van andere signalen is nooit erg groot geweest. Misschien dat daar het probleem zit?

@Throw battery drain: Heb ik ook last van, ook op de telefoon (Z). Enorm irritante bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ervaar ook geen problemen met wifi en dit terwijl er ongeveer 20 signalen worden weergegeven. Stabiel signaal wat overigens ook gewoon uitgaat in staMina mode.

Ik ben nog op zoek naar hoe ik alle laatst geopende apps in 1 keer kan sluiten. Nu kun je deze alleen 1 voor 1 uit de lijst verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin0117
Ik probeer mijn tablet een update te geven via sony bridges alleen kom ik steeds niet verder dan initialiseren - - > xperia apparaat voorbereiden op update. Daar blijft die steeds hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budelstein
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Zijn er meer mensen die last hebben van een gele vlek onderaan het scherm?
Lijkt verdacht veel op dat gele vlekken probleem bij de Xperia S.

http://i43.tinypic.com/2mxn8ye.jpg

http://i43.tinypic.com/dew57o.jpg

Het is niet zo heel erg goed te zien op de foto's, maar in het echt is het wel duidelijk aanwezig.
Wanneer ik de tablet restart blijven de vlekken gewoon zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijm wat nog niet goed is opgedroogd, afwachten of omruilen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
lithiumangel schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:22:
Na 1 week in bezit te hebben 2 minpunten ontdekt. Waarvan 1 heb ik opgelost. Ik zet het er alsnog bij voor als iemand anders dit tegenkomt.

1. " Devices " geeft enorme power drain. On-par met screen-on time zelfs (!!)
Devices staat bij mij nu wel bij running apps, maar niet bij powermanagement.
dus de service gaat blijkbaar ineens iets anders doen (meer batterij vreten) als je een keer throw hebt gebruikt.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
PuckStar schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:09:
[...]

Devices staat bij mij nu wel bij running apps, maar niet bij powermanagement.
dus de service gaat blijkbaar ineens iets anders doen (meer batterij vreten) als je een keer throw hebt gebruikt.
Klopt, na throw gebruik gaat deze als een malle door je accu heen buffellen. Serieuze bug, enige oplossing is een reboot. Ik heb er een topic voor aangemaakt op Sony Talk.
Voor Xperia Z
Voor Xperia Tablet Z
Poging om het wat onder de aandacht te brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
De eerste 'aanbieding' vanuit de xperia privilege app is nu dat je t/m 18 juni gratis de photo editor app van sony kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
oli4b schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:17:
De eerste 'aanbieding' vanuit de xperia privilege app is nu dat je t/m 18 juni gratis de photo editor app van sony kunt downloaden.
Owja, ik zie het nu ook. Hoop eigenlijk op die 25 euro actie die de Xperia Z ook heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:03
Zojuist met Sony gebeld, de screen protector verwachten ze op 19 juni en de zwarte cover verwachten ze op 26 juni pas. Helaas nog even wachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Marcel_ schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:10:
Zojuist met Sony gebeld, de screen protector verwachten ze op 19 juni en de zwarte cover verwachten ze op 26 juni pas. Helaas nog even wachten dus...
En de keyboardcover?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:03
Heb ik niet naar gevraagd omdat ik zelf voor de gewone cover wil gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcel_ schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:10:
[...]

Heb ik niet naar gevraagd omdat ik zelf voor de gewone cover wil gaan.
Ik word er een beetje flauw van dat de levertijd steeds wordt uitgesteld en ga dus maar voor een goedkopere krusell hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-08 22:59

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Ik zit er wel een beetje aan te twijfelen om dat ook te gaan doen... aan de andere kant heb ik al een tussenoplossing (hoesje voor een 13 inch macbook van mn vriendin misbruik ik nu), dat kan ik nog wel een paar weken uithouden. Maar gezeik is het wel.

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:39
Iemand die weet hoe je in de Chrome browser flash content kunt bekijken nu Flash Player weg gehaald is? Ik wil naar de E3 livestream kijken maar er staat dat "de plugin niet ondersteund" wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door flash als losse .apk te installeren denk ik zo ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
CLB schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:46:
Door flash als losse .apk te installeren denk ik zo ;)
En een andere browser te gebruiken (firefox).

Daarnaast kun je via de twitch app ook de livestream volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:39
Ja de apk apart installeren werkt, maar niet in Chrome jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Aytekin61 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:26:
Heb net maar de 32 gb versie besteld. Je kan trouwens met de volgende code 10 procent korting krijgen(MKCAFF613). Heb zo totaal 566 betaald inc. hoesje.
Hoe was je aan deze code gekomen (hij werkt niet meer)/

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyleo schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:47:
En een andere browser te gebruiken (firefox).
AOSP-browser FTW <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aytekin61
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 13:02
Tukk schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:24:
[...]

Hoe was je aan deze code gekomen (hij werkt niet meer)/
Hier vond ik de code. De vorige gisteren afgelopen. Je kan deze site wel in de gaten houden. Misschien komt er binenkort weer een.

http://www.mijnkortingscode.nl/winkel/704/Sony-Style.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Sinds gister ook in het bezit van de tablet. Bij de mediamarkt gekocht voor € 420 i.c.m. de kortingsactie. Ben zeer tevreden met de tablet, maar vraag me af of meer mensen last hebben van het volgende:

Als ik aan het internetten ben en ik pak de tablet iets te stevig vast dan komt het regelmatig voor dat lukraak een hyperlink wordt geselecteerd op het scherm. Als ik de tablet linksonder vastpakt dan ga ik soms ook weer een pagina terug tijdens het internetten.

Ik merk zojuist ook dat als ik de tablet omdraai dat ter hoogte van de xperia tekst dat halverwege de tekst en de rand van de tablet (aan de x kant) een zwakke plek zit dat je kan indrukken. Je hoort dan een geluid dat iets plakkerig weer loslaat.

[ Voor 21% gewijzigd door vozzie op 11-06-2013 15:57 . Reden: Aanvulling 2e probleem ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
vozzie schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:43:
Sinds gister ook in het bezit van de tablet. Bij de mediamarkt gekocht voor € 420 i.c.m. de kortingsactie. Ben zeer tevreden met de tablet, maar vraag me af of meer mensen last hebben van het volgende:

Als ik aan het internetten ben en ik pak de tablet iets te stevig vast dan komt het regelmatig voor dat lukraak een hyperlink wordt geselecteerd op het scherm. Als ik de tablet linksonder vastpakt dan ga ik soms ook weer een pagina terug tijdens het internetten.

Ik merk zojuist ook dat als ik de tablet omdraai dat ter hoogte van de xperia tekst dat halverwege de tekst en de rand van de tablet (aan de x kant) een zwakke plek zit dat je kan indrukken. Je hoort dan een geluid dat iets plakkerig weer loslaat.
Heb van beide ook last.
Ik had dat van dat plakkerige al gepost hier op tweakers. Ik vroeg toen of het een probleem was maar het scheen vooral dat ik problemen aan het opzoeken was. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de 32gb ontvangen via Sony. Verbinding met wifi lijkt oké. Binnen best snel (zelfs de zalando site waar eerder in dit forum over geschreven is). Buiten in de tuin op zich ook goed alleen kon een filmpje van youtube van 10 minuten maar goed 4 minuten afspelen, daarna bleef hij maar laden. Nog eens een keer goed uitproberen deze week. Stamina mode lijkt ook prima te werken en batterijduur valt tot dit moment reuze mee. Kreeg na verbinding met wifi gelijk de melding voor een software update, ga er vanuit dat dit dezelfde update is als waar in dit forum al over gesproken is. Verder voelt tablet goed aan. Lijkt bij bepaalde grip voor het gevoel wel dat er op de achterkant in het midden een bolling zit (is ook zoveel ingepropt en zo dun), maar als je goed kijkt niets te zien.

Heb trouwens ook problemen ondervonden met het hakerige scrollen in google chrome. Gelijk andere browser geïnstalleerd, boat browser, werkt zichtbaar sneller. Verder nog, typen valt niet mee met digitaal toetsenbord. Nu nog wachten op de zwarte cover.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

oli4b schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:51:
[...]
Heb van beide ook last.
Ik had dat van dat plakkerige al gepost hier op tweakers. Ik vroeg toen of het een probleem was maar het scheen vooral dat ik problemen aan het opzoeken was. :/
Denk dat Sony nog bezig is met het finetunen van het productieproces. Bij de tablet die in het schap lag bij de Mediamarkt zag ik kringen op het scherm als ik de tablet te stevig vastpakte. Bij mijn tablet heb ik dat weer niet. Ik ga over enkele dagen de tablet ruilen en kijken of dan het probleem opgelost is als ik een nieuwe krijg.

Als je een probleem heb dan heb je een probleem. Beetje raar van personen om te zeggen dat je op zoek bent naar problemen. Denk dat meer mensen last zullen hebben van het probleem, maar dat liever niet willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
vozzie schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:12:
[...]
Als je een probleem heb dan heb je een probleem. Beetje raar van personen om te zeggen dat je op zoek bent naar problemen. Denk dat meer mensen last zullen hebben van het probleem, maar dat liever niet willen weten.
nou volgens mij ging dat om het feit dat hij de achterkant schoonmaakte en dan een beetje een krakerig geluid hoort. tsja, daarvan zullen de meesten denken (incl ikzelf): dit hoeft geen probleem te zijn maar is gewoon een geluidje.

net als dat sommigen het als probleem zien dat je het tablet een beetje kunt buigen, terwijl buiging juist voorkomt dat iets gaat breken als het juist weer te stug is.

overigens blijft het wel een probleem dat het tablet spontane aanrakingen registreert die je zelf niet gedaan hebt.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
vozzie schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:12:
[...]

Denk dat Sony nog bezig is met het finetunen van het productieproces. Bij de tablet die in het schap lag bij de Mediamarkt zag ik kringen op het scherm als ik de tablet te stevig vastpakte. Bij mijn tablet heb ik dat weer niet. Ik ga over enkele dagen de tablet ruilen en kijken of dan het probleem opgelost is als ik een nieuwe krijg.

Waar heb jij de tablet dan gekocht? Bij de mediamarkt bijvoorbeeld zou ik me niet kunnen voorstellen dat je hem zo maar kan ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
Vandaag een leuke accessoire binnen gekregen, Samsung MicroSDXC UHS-1 64GB card :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-04 13:20
bluecupra schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:16:
Vandaag een leuke accessoire binnen gekregen, Samsung MicroSDXC UHS-1 64GB card :D
Ik heb altijd begrepen dat de tablet sd kaarten ondersteunt tot 32GB.

Maar jij ondervindt hier dus geen problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee hoor, werkt gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-04 13:20
Cool! :)

Vroeg me nog even af of ik het nou verkeerd had gelezen, maar hier kun je lezen dat Sony zelf aangeeft dat er maar tot 32GB zou worden ondersteunt.

Maar goed..., mij hoor je niet klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.kensington.com...dows%c2%ae-7-tablets.aspx

Kwam deze net tegen via de Dell site, ik wacht nog een paar weken af, bij de mediamarkt hadden ze gewoon nog niets met toetsenbord, alleen maar van apple...

grtz Henk.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
Zijn er eigenlijk al "sleeves" voor de tablet Z beschikbaar? Bij een laptop werkt dat wel makkelijk.

Ik wil graag mijn Z helemaal clean houden (dus geen hoesjes) maar wel beschermd opbergen en transporteren.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met nfc overdracht. Heb Xperia z telefoon en tablet en probeer foto's over te zetten via nfc. Alle instellingen staan goed, incl. android beam. Hoe ik de apparaten ook bij dan wel tegen elkaar houd, geen overdracht. Heeft iemand nog tips/suggesties etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:34:
[...]

Ik word er een beetje flauw van dat de levertijd steeds wordt uitgesteld en ga dus maar voor een goedkopere krusell hoes.
Vandaag de krusell luna cover voor xperia z tablet ontvangen. Moet zeggen dat deze er behoorlijk degelijk uit ziet en dat voor maar 30 euro. De tablet zit er mooi strak in en de connectiepunten zijn allemaal goed benaderbaar. Wat mij betreft een prima alternatief als overbrugging of misschien zelfs wel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
RobertLikesTwea schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:43:
[...]

Cool! :)

Vroeg me nog even af of ik het nou verkeerd had gelezen, maar hier kun je lezen dat Sony zelf aangeeft dat er maar tot 32GB zou worden ondersteunt.

Maar goed..., mij hoor je niet klagen ;)
Xperia Z (of iig, de 16 GB versie) ondersteunt gewoon exFat, dus dat kan meer zijn dan 32 GB en grotere files dan 4 GB ;)
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:57:
Iemand al ervaring met nfc overdracht. Heb Xperia z telefoon en tablet en probeer foto's over te zetten via nfc. Alle instellingen staan goed, incl. android beam. Hoe ik de apparaten ook bij dan wel tegen elkaar houd, geen overdracht. Heeft iemand nog tips/suggesties etc.
Jep, ik gebruik het nog wel eens om links over te zetten (begonnen met lezen op mijn telefoon, verder lezen op tablet) en inderdaad foto's te versturen. Je moet er even op letten dat beam op beide apparaten moet worden aangevinkt en NFC aanstaat. Daarna gewoon een beetje 'schuren' tot je het contact punt heb gevonden. Die van de tablet staat duidelijk aangegeven, die van de Z zit iets onder de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fat32 64GB werkt ook perfect in mn ZL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin0117
Hey tweakers

Ik heb de laatste tijd nogal wat last van filmpjes die vast lopen voornamelifilmpjes op websites zoals op tweakers en gamekings niet filmpjes vanaf YouTube. Iemand een oplossing ik heb vrij veel verschillende brouwsers geprobeerd. ( chrome, Firefox, dolphin, opera en boat) maar allen hebben er last van soms kan ik op de ene brouwser wel een filmpje bekijken op tweakers en op de andere weer niet maar soms lukt het ook op geen enkele brouwser. Het kan ooknliggen aan mijn internet verbinding want die verschilt soms ook van snelheid heb ook helemaal geen verstand van die shit ziggo heb ik ookal gebeld en die stuurde een nieuwe modem/router in een maar die heeft weer heel slecht bereik en moest iknalsnog de oude router gebruiken. Nu staan er dus 2 internetverbindingen in me huis.

Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen!

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waspoeder
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 00:42
Heb tabletje vandaag opgehaald bij dixon's
Het is mijn eerste android apparaat.

Op de tablet valt weinig aan te merken en op androi met sony skin ook niet echt.

Het enige wat echt een design fout van de tablet is dat als je
Hem in een hoek beetpak of oid dat hij dat als heel veel aanrakingen registreert

Geloof ook niet dat ze zoiets softwarematig op kunnen lossen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit herken ik eerlijk gezegd niet. Deze tablet heeft toch een behoorlijke bezel waar je de tablet veilig kan vasthouden. Misschien moet je er nog aan wennen, Mocht je ooit een andere tablet kopen, zou ik er in jou geval op letten dat er geen smalle bezel op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
S1NN3D schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 07:33:
Dit herken ik eerlijk gezegd niet. Deze tablet heeft toch een behoorlijke bezel waar je de tablet veilig kan vasthouden. Misschien moet je er nog aan wennen, Mocht je ooit een andere tablet kopen, zou ik er in jou geval op letten dat er geen smalle bezel op zit.
Ik moet ook zeggen dat ik hier nog geen last van heb gehad. Ik zal er eens op letten, soms druk ik zelf namelijk ook gewoon verkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
S1NN3D schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 07:33:
Helaas is het gewoon een bekend probleem en heeft het niet met een beginner te maken.
Als ik mijn handen onderaan heb en een spelletje speel gebeurt het welleens dat hij bovenaan ineens iets aanklikt.

Ik heb een andere vraag. Ik heb deze usb lader gekocht (http://www.allekabels.nl/...2x-usb-lader-100240v.html) maar nadat ik dacht dat hij stuk was en ik een nieuw exemplaar heb ontvangen laadt de tablet (maar ook een blackberry) niet op!
ik heb verschillende tussendraden geprobeerd en telkens maar 1 aansluiting gebruikt.
Iemand een idee waarom dit niet werkt!?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, ik gebruik het nog wel eens om links over te zetten (begonnen met lezen op mijn telefoon, verder lezen op tablet) en inderdaad foto's te versturen. Je moet er even op letten dat beam op beide apparaten moet worden aangevinkt en NFC aanstaat. Daarna gewoon een beetje 'schuren' tot je het contact punt heb gevonden. Die van de tablet staat duidelijk aangegeven, die van de Z zit iets onder de camera.
Thnx, heb het geprobeerd en werkt, zij het dat het niet altijd even soepel gaat. Muziek (mp3) overzetten duurt helaas ook wat langer. Zal het dus niet heel vaak gebruiken, tenzij het betalen ermee straks echt van de grond komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBigBug
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01-2022

TheBigBug

Erg groot voor een insect!

[off topic] Ik heb een paar losse NFC tags gekocht om acties te automatiseren (voor mijn Xperia Z, tablet is in bestelling). Dat werkt erg handig, vooral naast mijn bed (verbindingen en geluid uit 's-avonds, weer aan 's-ochtends en in de auto).[/off topic]

Kan niet wachten tot ik on topic hier kan reageren als ik de tablet 32GB binnen krijg. Bij Amazon.com is de 32GB versie even op voorraad geweest, maar nu staat daar weer 3 tot 5 weken levertijd.

Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

oli4b schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:20:
[...]

Waar heb jij de tablet dan gekocht? Bij de mediamarkt bijvoorbeeld zou ik me niet kunnen voorstellen dat je hem zo maar kan ruilen.
Gister tablet terug gebracht en er is een nieuwe voor mij besteld. Ben benieuwd of de nieuwe tablet het probleem ook heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argonyx
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:23
Hmh sinds de update is op mijn tablet de wifi het stukken beter gaan doen. Vol ontvangst waar ik eerder 2 streepjes had. Op mijn telefoon echter ( de xperia s) is wifi het belachelijk slecht gaan doen sinds de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel LoRG
  • Laatst online: 11-09 09:12
Vraagje wat betreft HD-films kijken:

Ik ben van plan om de Xperia Tablet Z te halen om er films op te kijken. Klopt het dat de maximale bestandsgrootte 4.7GB bedraagt? Ik heb namelijk films die boven deze bestandsgrootte uitkomen.

En de volgende vraag: Kan ik de HD-films (720p/1080p) zonder lagg en met een goede framerate kijken? Ik ga MX-Player gebruiken, op mijn HTC Sensation heb ik daar erg goede ervaringen mee. Mijn telefoon kan alleen geen HD-films aan, de maximale kwaliteit is DVD (700mb) zonder dat er haperingen optreden.

Alvast bedankt voor het antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
vozzie schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:13:
[...]

Gister tablet terug gebracht en er is een nieuwe voor mij besteld. Ben benieuwd of de nieuwe tablet het probleem ook heeft...
Welke winkel?
Wat zeiden ze er daar dan over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 21:02
Rossi46 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:55:
Zijn er eigenlijk al "sleeves" voor de tablet Z beschikbaar? Bij een laptop werkt dat wel makkelijk.

Ik wil graag mijn Z helemaal clean houden (dus geen hoesjes) maar wel beschermd opbergen en transporteren.
ebay.de

Ik heb deze besteld voor nog geen 12 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billzzz
  • Laatst online: 06-10-2024
@Daniel LoRG

Nee, de tablet ondersteunt ook exFAT, dus je zit niet vast aan die maximale bestandsgrootte van FAT.
En over die HD films, ik speel ze ook af met MXplayer, nooit last gehad van haperingen en stotteren, dus werkt gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik ook mx player om films te kijken, alleen scant deze het sd kaartje op een of andere manier niet, dus moet film eerst op intern geheugen zetten. Heb ook geprobeerd via een USB stick en een otg adapter, ook die scant mx player niet. Wondershare player gebruikt en die geeft foutmeldingen bij het importeren. Vlg mij staan de instellingen goed, want ik heb de sd kaart wel aangegeven om te scannen. Moet ik dan eerst een folder video aanmaken op de sd kaart. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:23:
Gebruik ook mx player om films te kijken, alleen scant deze het sd kaartje op een of andere manier niet, dus moet film eerst op intern geheugen zetten. Heb ook geprobeerd via een USB stick en een otg adapter, ook die scant mx player niet. Wondershare player gebruikt en die geeft foutmeldingen bij het importeren. Vlg mij staan de instellingen goed, want ik heb de sd kaart wel aangegeven om te scannen. Moet ik dan eerst een folder video aanmaken op de sd kaart. Iemand ervaring mee?
probeer dan bsplayer.
of installeer es file explorere (Google Play: ES File Explorer File Manager) , van daaruit kun je een film laten openen in mxplayer.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees op xda dat iemand een externe harddisk via een powered usb hub aan de XTZ heeft gekoppeld:
300GB USB external HDD (OTG cable + powered USB-hub needed to connect)
Ik heb nergens gelezen dat dat zou kunnen. Heeft iemand dat misschien geprobeerd?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Ik zat erg te twijfelen maar ik heb die stomme anti-shatter film toch verwijderd. Er zaten inmiddels een aantal krassen op en ik vind een screenprotector over een screenprotector niet zo lekker werken. Als je dat ding er af hebt gehaald valt het gelijk op hoe goor die film is. Bovendien voelt het ook heel stug en dik aan. Als je het heen en weer wappert klinkt het als een grote plastic plaat die je heen en weer beweegt. Blij dat die reflecterende fingerprint magneet eraf is.

Ik heb nu deze screenprotector er op zitten. Kosten mij €7.20 en was in vier dagen in huis .
http://www.amazon.co.uk/g...o01_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel LoRG
Kan ik hier ook vragen stellen over aankoopadvies?
Zo nee, verwijder mijn post dan maar.

Moet ik voor de iPad 4 of Xperia Tablet Z gaan?
Kan iemand de voor- en nadelen even opsommen?

Dit omdat ik dacht dat producten van Apple erg duur waren, maar de iPad 4 ligt €20,- onder de Xperia Tablet Z (bij de instapmodellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Daniel LoRG schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:44:

Dit omdat ik dacht dat producten van Apple erg duur waren, maar de iPad 4 ligt €20,- onder de Xperia Tablet Z (bij de instapmodellen).
YouTube: Sony Xperia Tablet Z vs Apple iPad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Daniel LoRG schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:44:

Hier kun je naar kijken.
YouTube: Sony Xperia Tablet Z vs Apple iPad

Excuus voor de dubbele post. Ik kreeg een error dat er iets mis was gegaan en ik het opnieuw moest proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door oli4b op 15-06-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-03-2024
oli4b schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:14:
Ik zat erg te twijfelen maar ik heb die stomme anti-shatter film toch verwijderd. Er zaten inmiddels een aantal krassen op en ik vind een screenprotector over een screenprotector niet zo lekker werken. Als je dat ding er af hebt gehaald valt het gelijk op hoe goor die film is. Bovendien voelt het ook heel stug en dik aan. Als je het heen en weer wappert klinkt het als een grote plastic plaat die je heen en weer beweegt. Blij dat die reflecterende fingerprint magneet eraf is.

Ik heb nu deze screenprotector er op zitten. Kosten mij €7.20 en was in vier dagen in huis .
http://www.amazon.co.uk/g...o01_s00_i00?ie=UTF8&psc=1
Gaat het Sony logo ook verloren bij het verwijderen van de anti-shatter film, zoals op de Xperia Z?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Dark
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-08-2024
HondaRacer schreef op zondag 16 juni 2013 @ 09:47:
[...]

Gaat het Sony logo ook verloren bij het verwijderen van de anti-shatter film, zoals op de Xperia Z?
Even wat beter zoeken. Je antwoord staat op pagina 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Laatst online: 14-12-2023
HondaRacer schreef op zondag 16 juni 2013 @ 09:47:
[...]

Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:57:
[...]

Gek genoeg zit het Sony logo bij de Tablet Z juist wel in het scherm verwerkt.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
kent iemand een bandwidth limiter (zoals netlimiter voor windows) voor android?
nu als mijn vrouw een youtube kijkt op de tablet krijg ik soms lag tijdens het gamen op de pc.

overigens nog even over mijn vorige post over de usb lader 2500mA (http://www.allekabels.nl/...2x-usb-lader-100240v.html) die werkt dus gewoon niet met de tablet (en met mij BB Bold) maar wel met de samsung galaxy SIII. dat is toch vreemd!!!

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
5pins vs 11pins misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
CLB schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:06:
5pins vs 11pins misschien?
eh waar zou ik die pinnen moeten zien?
het is usb -> microusb

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
PuckStar schreef op maandag 17 juni 2013 @ 09:41:
[...]
overigens nog even over mijn vorige post over de usb lader 2500mA (http://www.allekabels.nl/...2x-usb-lader-100240v.html) die werkt dus gewoon niet met de tablet (en met mij BB Bold) maar wel met de samsung galaxy SIII. dat is toch vreemd!!!
Bericht van de webwinkel:

Wij hebben naar aanleiding van uw klacht de USB lader getest in combinatie met verschillende toestellen. Hieruit blijkt inderdaad dat de lader enkel werkt met een beperkt aantal toestellen. Wij hebben overigens de uitgaande stroom van de lader gemeten met behulp van bepaalde instrumenten en deze bedraagt wel een vermogen van 2500 mA. Aldus zou de lader theoretisch gezien moeten functioneren voor ieder(e) toestel/tablet. Wij kunnen echter niet aangeven waarom de lader in de praktijk anders uitwijst. Wij zullen onze leverancier benaderen om te achterhalen waarom dit product niet voldoet aan zijn specificaties.

Onderstaande link biedt een USB lader aan welke zeer zeker geschikt is voor het laden van allerlei mobiele toestellen en tablets.

http://www.allekabels.nl/...der-110240v-innergie.html

Die is dan wel weer een heel stuk duurder.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vraagje;
kan je een stylus gebruiken met deze tablet?

en zo ja, werkt dit goed? (iemand die hier ervaring mee heeft?)

[ Voor 37% gewijzigd door ArcticWolf op 17-06-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
ArcticWolf schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:01:
Vraagje;
kan je een stylus gebruiken met deze tablet?

en zo ja, werkt dit goed? (iemand die hier ervaring mee heeft?)
Er zit geen digitizer in (zoals bijvoorbeeld de note wel heeft). Dat betekent dat je alleen capacitieve pennetjes kan gebruiken (zoals die ook voor de iPad gebruikt worden). Dit heeft imho niet zo'n heel grote toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waspoeder
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 00:42
Ik ga morgen toch terug naar de winkel, ik word stapelgek van die 'spookaanrakingen '
Ik ga geen 500 euro betalen voor een tablet met zo'n fout erin
Verder wel een fijn ding, morgen eerst kijken of het niet gewoon een productie fout is anders ruil ik hem wel om
Want het is vreemd dat niet iedereen hier last van heeft in dit topic

Anders haal ik wel een Windows tab ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Dark
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-08-2024
waspoeder schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:43:
Ik ga morgen toch terug naar de winkel, ik word stapelgek van die 'spookaanrakingen '
Ik ga geen 500 euro betalen voor een tablet met zo'n fout erin
Verder wel een fijn ding, morgen eerst kijken of het niet gewoon een productie fout is anders ruil ik hem wel om
Want het is vreemd dat niet iedereen hier last van heeft in dit topic

Anders haal ik wel een Windows tab ofzo
Ik heb nergens last van. Bevalt me erg goed tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel LoRG
Wat denken jullie over de schil van Sony over Android?

Ik zit nog steeds te twijfelen tussen de iPad 4 en de Xperia Tablet Z, maar ik lees op verschillende plekken dat Sony's laag over Android heen zorgt voor kleine lagg, waar iOS toch een soepelere ervaring levert.
Denken jullie dat Sony het besturingssysteem nog gaat optimaliseren met updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Daniel LoRG schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:06:
Wat denken jullie over de schil van Sony over Android?

Ik zit nog steeds te twijfelen tussen de iPad 4 en de Xperia Tablet Z, maar ik lees op verschillende plekken dat Sony's laag over Android heen zorgt voor kleine lagg, waar iOS toch een soepelere ervaring levert.
Denken jullie dat Sony het besturingssysteem nog gaat optimaliseren met updates?
Ik ben zeer tevreden erover. Mocht je het toch nix vinden dan kun je zo een andere launcher installeren.
Binnenkort komt er ook een nieuwe versie dus dan wordt het sowieso weer beter.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevens is de Sony UI (een van) de lichtste Androidskins ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel LoRG
De review van Pocketnowvideo (YouTube: Sony Xperia Tablet Z Review) zegt wat anders, maar ik vertrouw jullie.

Nu maar even een site zoeken waar ik de tablet kan bestellen, op bol.com is 'ie uitverkocht. En heeft iemand nog 1 of andere kortingscode/voucher?
Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste