Heb er net een 32Gb besteld bij Sony zelf, leverdatum 11-12 juni.
Verwijderd
Net gebeld met mediamarkt. Als de prijs binnen 2 weken veranderd kun je het verschil terug krijgen. Ik kan de hele week nog langs komen met bon en krijg dan 75 euro terug. De prijs van 425 klopt deze week dus.androidlover schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:30:
[...]
met 16% korting zou je idd maar 425 moeten betalen. Ik ga het morgen even checken bij de mediamarkt in Rotterdam.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2013 21:50 ]
Goed om te horen. Ben alleen aan het twijfelen om hem nu meteen aan te schaffen in de winkel of te wachten tot hij op voorraad is in de webshop. Als je hem koopt in de webshop heb je de mogelijkheid om hem retour te sturen en je geld terug te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:49:
[...]
Net gebeld met mediamarkt. Als de prijs binnen 2 weken veranderd kun je het verschil terug krijgen. Ik kan de hele week nog langs komen met bon en krijg dan 75 euro terug. De prijs van 425 klopt deze week dus.
Ervaring tot nu toe is positief. (Nog) geen spijt van mijn aankoop.
Kleine minputen:
- zeer vingerafdruk gevoelig, maar is niet storend als device aan staat (je ziet het natuurlijk wel meer tijdens film/serie kijken met zwart in beeld).
- in rand (tussen scherm en rand) blijft soms wat stof zitten.
- playstore app werkt niet goed. freezed vaak en verliest vaak connectie (met name als ik een app wil downloaden).
- touchscreen voelt soms een aanraking terwijl ik het tablet alleen maar vasthoud. dan start hij soms een app op zonder dat ik daarom vroeg. schijnt een bekend issue te zijn.
Vragen die ik voor jullie hebt:
- wanneer gaat de wifi verbinding uit als het scherm uit is? weet iemand de timeout periode?
- Sony walkman ziet mijn pc wel (via wifi) maar laadt er niets van "Please try again".
Maar als ik via ES file explorer een bestand wat op mijn pc staat aanklik en kies voor "openen in walkman" dan kan walkman die wel gewoon goed afspelen.
Waarom ik het in Walkman wil afspelen is omdat daar een equaliser in zit.
Iemand enig idee!?!?
- Breedte van het keyboard is wel vrij breed. Als ik een tijdje met 1 hand het tablet bedien krijg ik een beetje lamme arm van het hele tijd helemaal heen en weer gaan op het keyboard. Nu zag ik ergens op internet een plaatje van een keyboard waarbij er aan de rechterkan 4 pijltjes toetsen onder elkaar zitten. Daardoor schuiven alle andere toetsen wat meer naar elkaar toe waardoor je dus hopelijk een minder lamme arm krijgt. Maar ik kan niet meer vinden waar ik dat gezien heb. Ik heb al gezocht op keyboard in de play store maar de enige die cursors heeft is Hacker en Gokeyboard, maar beiden zetten het onderaan ipv er naast.
Iemand enig idee welke keyboard app of plugin het is!?!?
Handige/interessante apps (naast the usual Nu.nl, IMDB, Tweakers etc.):
- Adblock plus uiteraard! Werkt als proxy dus filtert al het wifi verkeer van je tablet.
- Neoreader (scant echt supersnel QR's en barcodes, mocht je dit interessant vinden).
- Camscanner ziet er interessant uit.
- Instawifi is grappig (maak een qr code (of NFC) van je wifi toegang voor als je bezoek krijgt).
- Wifi analyzer (als je wilt zien waar je het beste bereik hebt en of je wel de slimste channels hebt gekozen voor je wifi access point)
- Teamviewer (voor als je bijv. het beeld van je vaste pc wilt overnemen om iets te doen)
- Bsplayer (werkt goed met subs en kan je vaste pc browsen)
- ES File explorer (hele fijne file explorer. browst ook je pc)
- Airdroid ziet handig uit maar ga ik denk ik niet echt gebruiken.
Ik ben niet van plan te gaan gamen op de tablet, maar op aanraden van mijn broer hill climb racing geinstalleerd (gratis) en dat is toch best grappig (lees: verslavend!)
Kleine minputen:
- zeer vingerafdruk gevoelig, maar is niet storend als device aan staat (je ziet het natuurlijk wel meer tijdens film/serie kijken met zwart in beeld).
- in rand (tussen scherm en rand) blijft soms wat stof zitten.
- playstore app werkt niet goed. freezed vaak en verliest vaak connectie (met name als ik een app wil downloaden).
- touchscreen voelt soms een aanraking terwijl ik het tablet alleen maar vasthoud. dan start hij soms een app op zonder dat ik daarom vroeg. schijnt een bekend issue te zijn.
Vragen die ik voor jullie hebt:
- wanneer gaat de wifi verbinding uit als het scherm uit is? weet iemand de timeout periode?
- Sony walkman ziet mijn pc wel (via wifi) maar laadt er niets van "Please try again".
Maar als ik via ES file explorer een bestand wat op mijn pc staat aanklik en kies voor "openen in walkman" dan kan walkman die wel gewoon goed afspelen.
Waarom ik het in Walkman wil afspelen is omdat daar een equaliser in zit.
Iemand enig idee!?!?
- Breedte van het keyboard is wel vrij breed. Als ik een tijdje met 1 hand het tablet bedien krijg ik een beetje lamme arm van het hele tijd helemaal heen en weer gaan op het keyboard. Nu zag ik ergens op internet een plaatje van een keyboard waarbij er aan de rechterkan 4 pijltjes toetsen onder elkaar zitten. Daardoor schuiven alle andere toetsen wat meer naar elkaar toe waardoor je dus hopelijk een minder lamme arm krijgt. Maar ik kan niet meer vinden waar ik dat gezien heb. Ik heb al gezocht op keyboard in de play store maar de enige die cursors heeft is Hacker en Gokeyboard, maar beiden zetten het onderaan ipv er naast.
Iemand enig idee welke keyboard app of plugin het is!?!?
Handige/interessante apps (naast the usual Nu.nl, IMDB, Tweakers etc.):
- Adblock plus uiteraard! Werkt als proxy dus filtert al het wifi verkeer van je tablet.
- Neoreader (scant echt supersnel QR's en barcodes, mocht je dit interessant vinden).
- Camscanner ziet er interessant uit.
- Instawifi is grappig (maak een qr code (of NFC) van je wifi toegang voor als je bezoek krijgt).
- Wifi analyzer (als je wilt zien waar je het beste bereik hebt en of je wel de slimste channels hebt gekozen voor je wifi access point)
- Teamviewer (voor als je bijv. het beeld van je vaste pc wilt overnemen om iets te doen)
- Bsplayer (werkt goed met subs en kan je vaste pc browsen)
- ES File explorer (hele fijne file explorer. browst ook je pc)
- Airdroid ziet handig uit maar ga ik denk ik niet echt gebruiken.
Ik ben niet van plan te gaan gamen op de tablet, maar op aanraden van mijn broer hill climb racing geinstalleerd (gratis) en dat is toch best grappig (lees: verslavend!)
Vandaag bij mediamarkt Amsterdam arena gehaald voor 425. Was de laatste.
Ben er super blij mee. Top ding.
Zat erg te twijfelen omdat ik eigenlijk de 32 gb wilde hebben. Maar aangezien die er voorlopig nog niet is en ik 75 Euro korting kreeg heb ik toch besloten van de vakantie geld aanbieding gebruik te maken.
Zat erg te twijfelen omdat ik eigenlijk de 32 gb wilde hebben. Maar aangezien die er voorlopig nog niet is en ik 75 Euro korting kreeg heb ik toch besloten van de vakantie geld aanbieding gebruik te maken.
Minpuntjes :voor en achterkant houden van vingerafdrukken.
Wifi signaal is mwa. Zeker vergeleken met mijn note 2 of mijn VAIO s13p.
Wifi signaal is mwa. Zeker vergeleken met mijn note 2 of mijn VAIO s13p.
Zijn er meer mensen die ook voelen dat de Xperia Tablet Z een heatspot heeft links ter hoogte van de volumeknoppen?
[ Voor 87% gewijzigd door oli4b op 04-06-2013 09:13 ]
oli: edit effe je laatste bericht als je updates hebt.
welke mediamarkt?oli4b schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:54:
Vandaag bij mediamarkt arena gehaald voor 425. Was de laatste.
Vandaag bij mediamarkt ARENA gehaald voor 425. Was de laatste.
stond er gisteren nog niet.Ceze85 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 05:02:
Vandaag bij mediamarkt ARENA gehaald voor 425. Was de laatste.
Ik heb van de week naar de Sony "Support" Desk voor de matige wifi ontvangst gebeld. Volgens hun zou het probleem te verhelpen zijn door een Full Software Recovery uit te voeren
.
Afijn, om toch maar niet eigenwijs te zijn heb ik dit geprobeerd en mijn tablet helemaal opnieuw geïnstalleerd dus. Kwam er gelijk achter dat de afstandsbediening app in geen enkele backup wordt meegenomen
.
Heb niet het idee dat de Software Recovery veel heeft geholpen. Nog steeds valt af en toe de verbinding weg of hapert deze bij het afspelen of downloaden. Ga van de week maar weer opnieuw bellen. Om een vergelijking te geven, mijn cheap ass tablet van mijn dochter heeft nooit last van slechte ontvangst.
Dacht overigens eerst dat het aan adblock plus lag met het proxy systeem. Deze durf ik dan ook niet te gebruiken hoewel ik nu niet het idee heb dat het daar aan ligt.

Afijn, om toch maar niet eigenwijs te zijn heb ik dit geprobeerd en mijn tablet helemaal opnieuw geïnstalleerd dus. Kwam er gelijk achter dat de afstandsbediening app in geen enkele backup wordt meegenomen
Heb niet het idee dat de Software Recovery veel heeft geholpen. Nog steeds valt af en toe de verbinding weg of hapert deze bij het afspelen of downloaden. Ga van de week maar weer opnieuw bellen. Om een vergelijking te geven, mijn cheap ass tablet van mijn dochter heeft nooit last van slechte ontvangst.
Dacht overigens eerst dat het aan adblock plus lag met het proxy systeem. Deze durf ik dan ook niet te gebruiken hoewel ik nu niet het idee heb dat het daar aan ligt.
adblock plus vertraagde mijn internet ook enorm.zeezuiper schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 08:07:
Ik heb van de week naar de Sony "Support" Desk voor de matige wifi ontvangst gebeld. Volgens hun zou het probleem te verhelpen zijn door een Full Software Recovery uit te voeren.
Afijn, om toch maar niet eigenwijs te zijn heb ik dit geprobeerd en mijn tablet helemaal opnieuw geïnstalleerd dus. Kwam er gelijk achter dat de afstandsbediening app in geen enkele backup wordt meegenomen.
ARENA stond er wel al heb alleen ter verduidelijking het woord Amsterdam toegevoegd.
Ik denk na het een paar keer ondervonden te hebben dat de Xperia tablet z een deadgrip heeft als je je hand in de hoek van het Sony logo recht boven het Sony logo plaatst.zeezuiper schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 08:07:
Ik heb van de week naar de Sony "Support" Desk voor de matige wifi ontvangst gebeld. Volgens hun zou het probleem te verhelpen zijn door een Full Software Recovery uit te voeren.
Afijn, om toch maar niet eigenwijs te zijn heb ik dit geprobeerd en mijn tablet helemaal opnieuw geïnstalleerd dus. Kwam er gelijk achter dat de afstandsbediening app in geen enkele backup wordt meegenomen.
[ Voor 3% gewijzigd door oli4b op 04-06-2013 09:10 ]
Niet in dit topic, dit hoort in SF thuis of een levertijden topic.
[ Voor 73% gewijzigd door janvanduschoten op 04-06-2013 09:20 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Hebben jullie ook last van vertragingen in het scrollen tijdens het browsen van zware pagina's? Ik heb dit bijvoorbeeld bij het doorbladeren van Zalando.
Top! Geniaal dat ik weer DTS kan afspelen zonder BS of VLC. Ik weet niet welke programma het beste voor mijn accu is, maar MX heeft wel de beste UI in ieder geval.Xymox schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:29:
[...]
MX player met custom codec (DTS support) gebruik ik met succes.
Zie
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2156254
Ik ben voor de eerste keer in mijn leven naar de zalando website gegaan en merkte ook vertragingen. Op de website van zalando staan ook wel heel veel plaatjes.Z___Z schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:29:
Hebben jullie ook last van vertragingen in het scrollen tijdens het browsen van zware pagina's? Ik heb dit bijvoorbeeld bij het doorbladeren van Zalando.
Voor iedereen die zit te wachten op de keyboard cover: https://plus.google.com/u...oid=110103693044537498547
Die komt eraan, kreeg het gister bevestigd van de sony meneer bij de mediamarkt.
Iemand enig idee wanneer die accessoire actie online gaat, van dat kaartje met een code wat in de doos zat?
Die komt eraan, kreeg het gister bevestigd van de sony meneer bij de mediamarkt.
Iemand enig idee wanneer die accessoire actie online gaat, van dat kaartje met een code wat in de doos zat?
Ooh vet, een cover met een Vaio-keyboard! Die dingen typen heerlijk!
Damn, I want. Waarschijnlijk nog wel even wachten.oli4b schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:24:
Voor iedereen die zit te wachten op de keyboard cover: https://plus.google.com/u...oid=110103693044537498547
Die komt eraan, kreeg het gister bevestigd van de sony meneer bij de mediamarkt.![]()
En over dat kaartje: Geen idee. Ik hoop op een dock met 50% korting oidI'm still waiting for this product to be released. They showed it off back in late February when the photo was taken but I think because it was under glass, the product was not finished yet (i mean a non functional prototype or mockup).
Ik was er ook onder invloed van tv reclame naar toe gesurft. Maar dit apparaat heeft 2 gb ram, dus een paar plaatjes moet dat ding toch wel aankunnen. Net even m'n desktop browser geprobeerd, en daar gaat het wel vloeiend.oli4b schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:06:
[...]
Ik ben voor de eerste keer in mijn leven naar de zalando website gegaan en merkte ook vertragingen. Op de website van zalando staan ook wel heel veel plaatjes.
Maargoed een zware site dus voor de tablet de Zalando site. Ga in het vervolg die site maar gebruiken om in de winkel browsers te testen.
Net even getest op m'n Galaxy S3 in de AOSP browser. Gaat ook niet heel soepel, maar wel een wereld van verschil tussen de S3 en de Xperia Z in het voordeel van de S3.
Ook even getest op m'n Lumia 820 in Internet Explorer. Dat geeft een browser ervaring die je als gebruiker wil hebben. Super vloeiend scrollen, zoals ook op een iPad.
[ Voor 20% gewijzigd door Z___Z op 04-06-2013 11:26 ]
Probeer zwaardere sites eens te testen in Google Play: Gemakkelijk Browser Gratis bijvoorbeeld. Die browser maakt gebruik van WebView, het AOSP-browseronderdeel dat ingebakken is in Android en wel nog van de Snapdragon/Sony-optimalisaties gebruik maakt. Dan merk je heel snel dat dat een stuk sneller is.
Het probleem met de browsers op Android is echt gewoon Chrome. Qua UI is daar niets op aan te merken, maar qua snelheid en bruikbaarheid (ugh, font boosting ipv reflow) is het echt niet de moeite.
Het probleem met de browsers op Android is echt gewoon Chrome. Qua UI is daar niets op aan te merken, maar qua snelheid en bruikbaarheid (ugh, font boosting ipv reflow) is het echt niet de moeite.
dat keyboard is echt vet!
wil iemand ook nog reageren op mijn post van gisteravond?
met name Sony Walkman en Keyboard
Geen idee over dat keyboard. Swype en Swiftkey zijn het bekendst. Voor Tablets kun je ook nog even naar Thumb Keyboard kijken.PuckStar schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:58:
dat keyboard is echt vet!
Wat betreft Sony Walkman: Ik doe hier DLNA via Plex en daar werkt het. Waarom het niet werkt bij jou? Misschien dat je't via ES via Samba oid doet? Want via de walkman speler gaat het via DLNA en dan moet je je apparaat wel toestemming geven. In W7 ga je hiervoor naar WMP en klik je op delen>Alle Apparaten toestaan (op alle netwerken). Dan zou die't moeten dan.
Qua Wifi timeout: Bij mij gaat die niet uit, heb je ingesteld dat die dat wel moet doen, dan doet hij doet zodra de tablet in Deep Sleep gaat. Hoe lang dat duurt varieert en is afhankelijk van het feit of dat het ding nog taken moet afhandelen.
Skifta is best handig voor DLNA en netwerkstreaming, tussen haakjes
Nova Launcher instaleren als je daar echt last van hebt. Het verbaasde mij ook dat er een klein beetje lag in de Sony launcher zat op de Tablet Z. Aangezien ik de Xperia Z smartphone heb en daar doet de Sony launcher het lag-vrij (met dezelfde HW)Rossi46 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:10:
Hier ook trotse nieuwe bezitter
-Loopt duidelijk nog niet zo soepel als de iPad 3
Maar met Nova Launcher is alles gewoon rap en instant.
die launcher vervangt dus wat ik nu op het tablet zie?lithiumangel schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:23:
[...]
Maar met Nova Launcher is alles gewoon rap en instant.
verdwijnt dan ook de remote control button die nu in het midden zit?
kan de launcher makkelijk geinstalleerd worden en kun je makkelijk terug naar de native launcher als je het toch nix vind?
@Cyleo bedankt voor je tips! ik ga vanavond even checken.
overigens voor degene die flash willen: http://forum.xda-develope...hp?p=41057492&postcount=6
Ikzelf open flash nu gewoon in mxplayer
[ Voor 19% gewijzigd door PuckStar op 04-06-2013 17:34 ]
Jahoor, kwestie van naar Google Play en installeren
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb zojuist de Sony Xperia Tablet Z screenprotector geïnstalleerd, bijna helemaal vlekkeloos.
De protector is anti-reflecterend en helaas een ietsiepietsie mat, maar niet zo erg als sommige. Voordeel is wel dat je 10 keer minder snel last hebt van vinger afdrukken en er is ook bijna geen reflectie.
Edit: ik zit nu buiten in de zon en ik kan het scherm van de tablet z nu gewoon duidelijk zien door de screenprotector.
De protector is anti-reflecterend en helaas een ietsiepietsie mat, maar niet zo erg als sommige. Voordeel is wel dat je 10 keer minder snel last hebt van vinger afdrukken en er is ook bijna geen reflectie.
Edit: ik zit nu buiten in de zon en ik kan het scherm van de tablet z nu gewoon duidelijk zien door de screenprotector.
[ Voor 16% gewijzigd door oli4b op 04-06-2013 18:33 ]
ik ben effe aan het kijken voor een tweede oplader. heeft het zin om bijv. een 1500mA of 2000mA lader te kopen?
ik las ergens dat de throughput van de microusb aansluiting maar 500mA doorlaat, maar dat zou wel vreemd zijn als de oplader die er standaard bij zit al wel 1500mA output heeft.
ik las ergens dat de throughput van de microusb aansluiting maar 500mA doorlaat, maar dat zou wel vreemd zijn als de oplader die er standaard bij zit al wel 1500mA output heeft.
Iemand wat handige applicatie of tips om de batterijduur wat te verlengen stamina modus staat al aan? En om het scrollen wat vloeiender te maken? Alvast bedankt
Gewoon een andere browser dan Chrome gebruiken, bijvoorbeeld Dolphin. Het ligt echt daar aan. Je accuduur kan vooral verlengt worden met een lagere helderheid en verder niet zoveel.justin0117 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:40:
Iemand wat handige applicatie of tips om de batterijduur wat te verlengen stamina modus staat al aan? En om het scrollen wat vloeiender te maken? Alvast bedankt
@daarboven: Je hebt de juiste combinatie kabel+adapter+ondersteunend apparaat nodig en dan werkt het.
Ik zou graag aosp willen draaien mijn xperia z tablet maar dan moet ik mijn bootloader unlocken en ik wil niet mijn garantie verliezen. Is er geen alternatief om toch je garantie te behouden?
USB aansluitingen op PC's doen standaard maar 500mA iircPuckStar schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:43:
ik ben effe aan het kijken voor een tweede oplader. heeft het zin om bijv. een 1500mA of 2000mA lader te kopen?
maar ik heb het over opladen via een oplader in een stopcontact. als je met die kennis mijn bericht nog een keer leest denk je dat je dan een antwoord hebt?418O2 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:08:
[...]
USB aansluitingen op PC's doen standaard maar 500mA iirc
ik zoek dus een tweede oplader en ben dan benieuwd of meer mA zin heeft als de microusb aansluiting van het tablet zelf maar 500mA doorlaat (heb ik ergens gelezen).
wat dan wel vreemd is dat de lader die er bij zit wel 1500mA kan leveren.
Ik gok dat de tablet een 1500mA of 2000mA lader meekrijgt.PuckStar schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:29:
[...]
maar ik heb het over opladen via een oplader in een stopcontact. als je met die kennis mijn bericht nog een keer leest denk je dat je dan een antwoord hebt?
ik zoek dus een tweede oplader en ben dan benieuwd of meer mA zin heeft als de microusb aansluiting van het tablet zelf maar 500mA doorlaat (heb ik ergens gelezen).
wat dan wel vreemd is dat de lader die er bij zit wel 1500mA kan leveren.
Ik weet dat de tablet lader 1500mA is. Ik heb de tablet zelf en dus ook de lader.418O2 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:41:
[...]
Ik gok dat de tablet een 1500mA of 2000mA lader meekrijgt.
Mijn vraag is of dat uberhaubt zin heeft als de microusb aansluiting maar 500mA door laat.
en of het dus ook zin heeft om een tweede nieuwe lader te kopen die 1500mA of hoger is, als er toch die limiet op de poort zit.
Iemand die dat weet?
Als de tablet maar 500 mA opneemt, waarom leveren ze dan een zwaardere adapter? Het lijkt mij (maar misschien praat ik poep) dat de tablet wel meer opneemt, aangezien het laden via adapter een stuk sneller gaat dan via de USB aansluiting (500 mA) van de pc (eigen praktijktest).
Ik heb nog een adapter van 2A liggen van de HP Touchpad, ik heb echter nog niet getest of het laden dan sneller gaat. Ik heb geen zin om wat in de tablet te slopen... ben dus benieuwd of het schadelijk kan zijn. Ik neem aan dat de tablet wel beveiligd is hiertegen, maar goed. Ik heb helaas ook nog niet kunnen vinden wat de tablet nou opneemt.
Ik heb nog een adapter van 2A liggen van de HP Touchpad, ik heb echter nog niet getest of het laden dan sneller gaat. Ik heb geen zin om wat in de tablet te slopen... ben dus benieuwd of het schadelijk kan zijn. Ik neem aan dat de tablet wel beveiligd is hiertegen, maar goed. Ik heb helaas ook nog niet kunnen vinden wat de tablet nou opneemt.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
dat vraag ik mij dus ook af.
hier had ik het gelezen: http://forum.xda-develope...&page=16&highlight=500+ma
hier had ik het gelezen: http://forum.xda-develope...&page=16&highlight=500+ma
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen goede cover kunnen vinden, de originele van Sony lijkt nergens op voorraad. Iemand anders nog suggesties?
Ik heb deze besteld: http://www.amazon.de/gp/p...o00_s01_i00?ie=UTF8&psc=1 .Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:03:
Ik heb nog steeds geen goede cover kunnen vinden, de originele van Sony lijkt nergens op voorraad. Iemand anders nog suggesties?
Ga die gebruiken tot de keyboard cover er is.
Ik sloot vandaag mijn tablet Z voor het eerst aan op mijn laptop waarna werd gevraagd of ik de Sony PC Companion wilde installeren.
Hoewel ik via de tablet zelf geen firmware updates binnenkreeg kreeg ik bij het aansluiten via de Sony software meteen een melding dat er een update voor de tablet beschikbaar was.
De software die op de tablet staat is na de update: 10.1.C.0.370. Nog steeds 4.1.2 dus het was misschien een stabiliteits-update voor wat bugs die nog niet naar de tablet is gepusht.
Hoewel ik via de tablet zelf geen firmware updates binnenkreeg kreeg ik bij het aansluiten via de Sony software meteen een melding dat er een update voor de tablet beschikbaar was.
De software die op de tablet staat is na de update: 10.1.C.0.370. Nog steeds 4.1.2 dus het was misschien een stabiliteits-update voor wat bugs die nog niet naar de tablet is gepusht.
OTA's verschijnen altijd een paar dagen later, misschien was je er net op het 'goede' moment bij
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Dank! En zit de tablet daar een beetje 'mooi' in?oli4b schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:22:
[...]
Ik heb deze besteld: http://www.amazon.de/gp/p...o00_s01_i00?ie=UTF8&psc=1 .
Ga die gebruiken tot de keyboard cover er is.
Dat weet ik nog niet. Ik kreeg vandaag een email van amazon.de dat de case is verzonden. Zou vrijdag binnen moeten komen.Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:32:
[...]
Dank! En zit de tablet daar een beetje 'mooi' in?
Deze case krijgt voor andere apparaten in ieder geval hele goede reviews en heeft ook een magnetic wake-up functie.
[ Voor 16% gewijzigd door oli4b op 05-06-2013 20:38 ]
net ook geïnstalleerd schijnt bugs op te lossen met gps en wifioli4b schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:28:
Ik sloot vandaag mijn tablet Z voor het eerst aan op mijn laptop waarna werd gevraagd of ik de Sony PC Companion wilde installeren.
Verwijderd
Zijn er inmiddels meer mensen die het Anti-shatter protectionfilm hebben verwijderd? Ik heb er goede ervaring mee. Het scherm is nu veel minder gevoelig voor vette afdrukken nu en de kleuren zijn een stuk helderder!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 20:49 ]
Ja, ik heb het ook verwijderd en inderdaad wordt je beeld er wel beter van. Ben nu wel op zoek naar een andere folie die ik er overheen kan plakken. Iemand nog ideeën?
Bij mij zorgt het installeren van Sony PC Companion er ook voor dat er een update wordt opgehaald.
@oli4b: Bedankt voor de tip!
Bij mij zorgt het installeren van Sony PC Companion er ook voor dat er een update wordt opgehaald.
@oli4b: Bedankt voor de tip!
Dus nu heb je geen sony logo meer bovenin?Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:46:
Zijn er inmiddels meer mensen die het Anti-shatter protectionfilm hebben verwijderd? Ik heb er goede ervaring mee. Het scherm is nu veel minder gevoelig voor vette afdrukken nu en de kleuren zijn een stuk helderder!
Zullen we accessoires in een nieuw topic bespreken, lijkt me wel zo handig!
Hij komt hier nu ook binnen (net als de gmail update trouwens, jeejoli4b schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:28:
Ik heb de update getest en ik ben de volgende veranderingen tegen gekomen:Cyleo schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:19:
[...]
Hij komt hier nu ook binnen (net als de gmail update trouwens, jeej). Misschien dat dit de update is die de japanse versie ook heeft gekregen voor het touchscreen? Of heeft iemand een updatelog gezien?
allereerst lijkt de meeste lag in de homescreens en appdrawer te zijn verdwenen!
ook is de lag tijdens het downloaden van apps in de playstore verdwenen.
De tablet voelt over het algemeen sneller aan en reageert nauwkeuriger op touch. (zo had ik nog wel eens dat ik per ongeluk ergens op klikte, het lijkt dat dat nu minder is)
De livestream van de sport1 app haperde eerst en dat lijkt ook verdwenen te zijn.
ik weet niet of de wifi problemen zijn verholpen omdat ik daar zelf geen last van had. (bij mij lijkt de wifi eigenlijk er op achter uit gegaan zijn na de update omdat ik 1x helemaal geen wifi bereik had)
ik raad jullie aan om allemaal deze update te installeren via de Sony companion.
ik ben benieuwd of iemand anders nog veranderingen is tegengekomen?
uc browser hd ïs ook een aanrader!Z___Z schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:31:
Net Dolphin geinstalleerd. Wat een verademing. Eindelijk browsen zoals het hoort.
Laadtijden van die uc browser zijn wel minder dan bij chrome. Open maar eens nu.nl met beide browsers.
Verder wel een hele mooie browser dus bedankt voor de tip. Ga hem even verder testen.
[ Voor 15% gewijzigd door oli4b op 05-06-2013 22:30 ]
AOSP browser ftw!
Nu begrijp ik het even niet meer. De tablet wordt dus geleverd met een screen protector, maar ondertussen verkoopt Sony ook nog een aparte protector. .Willen ze soms dat we er 2 over elkaar gebruiken?Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:46:
Hi Ha Hopjesvla
Verwijderd
Yep, daar lijkt het wel op ja.Hopjesvla79 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:54:
[...]
Nu begrijp ik het even niet meer. De tablet wordt dus geleverd met een screen protector, maar ondertussen verkoopt Sony ook nog een aparte protector. .Willen ze soms dat we er 2 over elkaar gebruiken?

Jep, dat kan prima mocht je paranoide voor krassen zijn. Op mijn Xperia Z zitten er ook 2 over elkaar. Ik heb zelf een goedkope ebay protector besteld voor de Tablet Z.Hopjesvla79 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:54:
[...]
Nu begrijp ik het even niet meer. De tablet wordt dus geleverd met een screen protector, maar ondertussen verkoopt Sony ook nog een aparte protector. .Willen ze soms dat we er 2 over elkaar gebruiken?
Ow, was dat stuk plakfolie een screen protector
Die is er hier af 2 seconden na het uitpakken, ben trouwens toch geen fan van die dingen.
En hier ook de update binnen, nog niet gekeken naar merkbare verbeteringen. Trouwens wel weer apart dat je een popup krijgt om de software op de pc te installeren, ik op install. klik en dat er vervolgens geen spannende dingen gebeuren op de pc. Toen maar via het boze web zelf gedownload.
En hier ook de update binnen, nog niet gekeken naar merkbare verbeteringen. Trouwens wel weer apart dat je een popup krijgt om de software op de pc te installeren, ik op install. klik en dat er vervolgens geen spannende dingen gebeuren op de pc. Toen maar via het boze web zelf gedownload.
[ Voor 3% gewijzigd door Bastien op 05-06-2013 23:08 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Nee, dat folie niet, kijk eens goed langs de randen bijvoorbeeld...
Ik hou dit forum al een tijdje in de gaten, en heb vandaag ook een Xperia Tablet Z (4G versie) gekocht. Dit is mijn eerste tablet, en eerste ervaring met Android (heb nog een dumb-phone).
Ik heb lang getwijfeld over een iPad, maar vanwege de beperkingen van iOS (zo las ik overal) heb ik voor Android gekozen.
Heb er de hele avond mee gespeeld. Eerste indrukken :
+ Prachtig scherm
+ Heel soepel, snelle interface
+ Android enorm flexibel : adblocker werkt goed, EZ file manager werkt om muziek/films af te spelen vanaf mij Windows-server, meerdere google accounts (mijn vriendin en ik) worden netjes naast elkaar weergegeven, VNC werkt, ...
+ Infrarood-zender is leuk. Kan nu met 1 knop zowel mijn TV, kabel setop box en AV receiver aanleggen.
- De tablet vastnemen in een hoekje kan idd wat torsie teweeg brengen met als gevolg dat het scherm zomaar begint "knoppen" in te drukken
- Waarschijnlijk is er ergens een deadgrip met de Wifi
Ik heb lang getwijfeld over een iPad, maar vanwege de beperkingen van iOS (zo las ik overal) heb ik voor Android gekozen.
Heb er de hele avond mee gespeeld. Eerste indrukken :
+ Prachtig scherm
+ Heel soepel, snelle interface
+ Android enorm flexibel : adblocker werkt goed, EZ file manager werkt om muziek/films af te spelen vanaf mij Windows-server, meerdere google accounts (mijn vriendin en ik) worden netjes naast elkaar weergegeven, VNC werkt, ...
+ Infrarood-zender is leuk. Kan nu met 1 knop zowel mijn TV, kabel setop box en AV receiver aanleggen.
- De tablet vastnemen in een hoekje kan idd wat torsie teweeg brengen met als gevolg dat het scherm zomaar begint "knoppen" in te drukken
- Waarschijnlijk is er ergens een deadgrip met de Wifi
Eerder op de avond de update geinstalleerd en ik kan idd bevestigen dat de tablet over het algemeen een stuk snappier is, met name de Sony launcher zelf.
Een ander verschil is het gebruik van de Dualshock 3 controller i.s.m. de Tablet Z.
Ik merkte bij meerdere games zo dat als je te werk ging met de Analogue controls je vaak wat lag had als het hectish werd, t.o.z. van de D-pad die daar geen last van hebt. Na de update is dat verschijnsel ook weg.
Getest met Sonic CD en R-Type trouwens.
Ik heb een vermoeden dat Sony de governer heeft aangepast of dat de screen-off clocksnelheid hoger ligt.
Mischien volgen ze een rush to idle princiepe nu, de Tablet Z is sneller, maar word ook met licht gebruik opeens warm, waar ik daar eerder geen last van had bij het luisteren van muziek en het lezen van een document. We zullen gaan zien of dit effect heeft op de batterij leven, bij de Xperia Z smartphone waar het toestel ook wat snappier werd na de 1e update, bracht ook met zich mee het feit dat de batterij het minder lang uithield bij de meeste gebruikers.
Voor de rest heb ik geen verschillen gemerkt, had al de updated Store/Gmail en Smarttasker applicaties.
Na de update installatie was er wel een nieuwe versie van de music unlimited app (v.1.70)
Ik heb nooit Wi-Fi issues gehad met de Z, dus verbeteringen op dat vlak zou ik niet merken.
Wel is het niet achteruit gegaan na +/- 3 uur gebruik.
Een ander verschil is het gebruik van de Dualshock 3 controller i.s.m. de Tablet Z.
Ik merkte bij meerdere games zo dat als je te werk ging met de Analogue controls je vaak wat lag had als het hectish werd, t.o.z. van de D-pad die daar geen last van hebt. Na de update is dat verschijnsel ook weg.
Getest met Sonic CD en R-Type trouwens.
Ik heb een vermoeden dat Sony de governer heeft aangepast of dat de screen-off clocksnelheid hoger ligt.
Mischien volgen ze een rush to idle princiepe nu, de Tablet Z is sneller, maar word ook met licht gebruik opeens warm, waar ik daar eerder geen last van had bij het luisteren van muziek en het lezen van een document. We zullen gaan zien of dit effect heeft op de batterij leven, bij de Xperia Z smartphone waar het toestel ook wat snappier werd na de 1e update, bracht ook met zich mee het feit dat de batterij het minder lang uithield bij de meeste gebruikers.
Voor de rest heb ik geen verschillen gemerkt, had al de updated Store/Gmail en Smarttasker applicaties.
Na de update installatie was er wel een nieuwe versie van de music unlimited app (v.1.70)
Ik heb nooit Wi-Fi issues gehad met de Z, dus verbeteringen op dat vlak zou ik niet merken.
Wel is het niet achteruit gegaan na +/- 3 uur gebruik.
[ Voor 47% gewijzigd door lithiumangel op 06-06-2013 00:17 ]
dat begrijp ik, maar is toch en beetje dubbelop imho om er 2 of meer te gebruiken. Maar goed, goed om te weten dat er dus al eentje op zit, scheelt weer de aanschaf van een nieuwe.Cyleo schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 23:02:
[...]
Jep, dat kan prima mocht je paranoide voor krassen zijn. Op mijn Xperia Z zitten er ook 2 over elkaar. Ik heb zelf een goedkope ebay protector besteld voor de Tablet Z.
Zag trouwens dat er bij het dock geen lader geleverd wordt, je moet dus de bestaande gebruiken (Iemand al aternative docks gevonden, evt. icm mhl?
Hi Ha Hopjesvla
De 32gb versie is nu op voorraad bij sony store online, wit en zwart.
Voor mensen die opzoek zijn naar een goed toetsenbord. Het toetsenbord van Android 4.2 van google werkt erg fijn. Heb hem zojuist geïnstalleerd. Typen gaat veel beter dan op het xperia keyboard. Swiftkey vind ik op de tablet niet zo fijn werken.
http://www.tabletsmagazin...nloaden-in-de-play-store/
Hij staat nog niet in de Nederlandse google play store dus je kan hem via hier downloaden
https://dl.dropboxusercon...latin-1.0.1869.683049.apk
Hij staat nog niet in de Nederlandse google play store dus je kan hem via hier downloaden
Klopt, dat was bij de Xperia Z ook zo. Best schandalig tov de prijs die ze er voor vragen, maar zo'n dock is wel echt fijn.Hopjesvla79 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 08:32:
[...]
dat begrijp ik, maar is toch en beetje dubbelop imho om er 2 of meer te gebruiken. Maar goed, goed om te weten dat er dus al eentje op zit, scheelt weer de aanschaf van een nieuwe.
Zag trouwens dat er bij het dock geen lader geleverd wordt, je moet dus de bestaande gebruiken (Iemand al aternative docks gevonden, evt. icm mhl?
De tablet versie van swiftkey werkt anders prima op mijn xperia z hoor.oli4b schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:55:
Voor mensen die opzoek zijn naar een goed toetsenbord. Het toetsenbord van Android 4.2 van google werkt erg fijn. Heb hem zojuist geïnstalleerd. Typen gaat veel beter dan op het xperia keyboard. Swiftkey vind ik op de tablet niet zo fijn werken.
Is het ook mogelijk om whatsapp op de tablet te installeren zonder te rooten of een synch programma of iets dergelijks waar ik me whatsappjes kan lezen en versturen. Alvast bedankt!
En wat heb je zelf gevonden, getest, geprobeerd?
Whatsapp op iets anders dan een telefoon kun je vergeten.justin0117 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:05:
Is het ook mogelijk om whatsapp op de tablet te installeren zonder te rooten of een synch programma of iets dergelijks waar ik me whatsappjes kan lezen en versturen. Alvast bedankt!
Gewoon overstappen op Google Hangouts, probleem opgelost.
Nou... Het werkt op zich goed, maar die koeienletters zijn wel lelijk. Of kun je dat aanpassen?androidlover schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:43:
[...]
De tablet versie van swiftkey werkt anders prima op mijn xperia z hoor.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dat klopt niet helemaal. Je schijnt whatsapp aan de praat te kunnen krijgen op een tablet echter moet je dan root access hebben (op zowel je phone als je tablet) en wat zaken gaan kopieren. Zoek op internet en je zult vinden (xda forum had ik het e.e.a. gevonden).zoemtoeter schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:29:
[...]
Whatsapp op iets anders dan een telefoon kun je vergeten.
Gewoon overstappen op Google Hangouts, probleem opgelost.
Over hangouts zijn nog wel wat klachten trouwens.
offtopic:PuckStar schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 12:33:
[...]
Dat klopt niet helemaal. Je schijnt whatsapp aan de praat te kunnen krijgen op een tablet echter moet je dan root access hebben (op zowel je phone als je tablet) en wat zaken gaan kopieren. Zoek op internet en je zult vinden (xda forum had ik het e.e.a. gevonden).
Over hangouts zijn nog wel wat klachten trouwens.
Klopt inderdaad. Ik heb dat in een grijs verleden ook eens uitgezocht, maar een messenger was me zo'n omslachtige omweg niet waard. Ik schatte in dat die nuance niet aan Justin besteed was, gezien de manier waarop hij z'n vraag zonder zelf moeite te doen maar op hert forum kwakte.
Overigens heb ik zelf geen klachten over Hangouts, of het moet zijn dat er nog te weinig mensen op zitten. Heerlijk, eindelijk op alle apparaten chatten.
ontopic:
Is iedereen tevreden over de wifi-ontvangst? Die is voor mij erg belangrijk. Hier tot nu toe maar 1 of 2 mensen gezien die niet tevreden waren, dus het lijkt goed te zitten.
Ik heb geen klachten over de wifi ontvangst. Dit weekend ben ik weer in de buurt van een iPad en dan zal ik eens gaan vergelijken.zoemtoeter schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:42:
[...]
offtopic:
Klopt inderdaad. Ik heb dat in een grijs verleden ook eens uitgezocht, maar een messenger was me zo'n omslachtige omweg niet waard. Ik schatte in dat die nuance niet aan Justin besteed was, gezien de manier waarop hij z'n vraag zonder zelf moeite te doen maar op hert forum kwakte.
Overigens heb ik zelf geen klachten over Hangouts, of het moet zijn dat er nog te weinig mensen op zitten. Heerlijk, eindelijk op alle apparaten chatten.
ontopic:
Is iedereen tevreden over de wifi-ontvangst? Die is voor mij erg belangrijk. Hier tot nu toe maar 1 of 2 mensen gezien die niet tevreden waren, dus het lijkt goed te zitten.
overigens vind ik hangouts ook erg fijn. Ben het dan ook overal aan het promoten
@zoemtoeter
offtopic:
betreft je reactie over whatsapp begrijp ik je inschatting van Justin, echter kunnen anderen hierdoor ook denken dat het niet mogelijk is en gaan die daarom misschien niet verder zoeken.
ik zou dus gewoon zeggen dat het wel mogelijk schijnt te zijn, maar niet gemakkelijk is.
ontopic:
ik heb alleen wifi ervaring tot het moment van updaten van de software afgelopen vannacht.
tot dan toe vond ik wifi niet super goed. regelmatig verlies hoewel de access point op ongeveer 7 meter afstand zit (wel 1 muur ertussen). mijn laptop heeft geen enkel probleem.
hopelijk (moet ik dus nog checken) is wifi beter sinds de update.
offtopic:
betreft je reactie over whatsapp begrijp ik je inschatting van Justin, echter kunnen anderen hierdoor ook denken dat het niet mogelijk is en gaan die daarom misschien niet verder zoeken.
ik zou dus gewoon zeggen dat het wel mogelijk schijnt te zijn, maar niet gemakkelijk is.
ontopic:
ik heb alleen wifi ervaring tot het moment van updaten van de software afgelopen vannacht.
tot dan toe vond ik wifi niet super goed. regelmatig verlies hoewel de access point op ongeveer 7 meter afstand zit (wel 1 muur ertussen). mijn laptop heeft geen enkel probleem.
hopelijk (moet ik dus nog checken) is wifi beter sinds de update.
Ik ben al aan mijn tweede tablet toe nadat bij de eerste het afsluitklepje van de audio niet goed meer werkte.
Bij mijn 2de exemplaar zie ik een lichte rand rond het scherm die mij bij het eerste exemplaar niet was opgevallen. Ik vraag mij af of er iets met het scherm mis is. Hebben jullie ook een lichte rand of ligt het aan mijn exemplaar?

Het is wat moeilijk te zien op een foto, maar hier nog een keer ingezoomd.
Bij mijn 2de exemplaar zie ik een lichte rand rond het scherm die mij bij het eerste exemplaar niet was opgevallen. Ik vraag mij af of er iets met het scherm mis is. Hebben jullie ook een lichte rand of ligt het aan mijn exemplaar?

Het is wat moeilijk te zien op een foto, maar hier nog een keer ingezoomd.

Hoe meer omgevingslicht hoe beter je die rand kan zien, is helemaal normaal. Met dit zonnig weer zie ik op m'n Xperia Z (de telefoon) ook randen die anders niet opvallen.
Ik heb zelf wel de moeite genomen en ik kwam ook op xda forum terecht maar daar stond dat het erg lastig was maar ik ga geen uren er in stoppen als iemand dat mij kort kan uitleggen. En ik verwachte ook geen uitgebreide uitleg dus kort antwoord is voor mij ook goed. Dus toch bedankt.zoemtoeter schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:42:
[...]
offtopic:
ontopic:
Heb net maar de 32 gb versie besteld. Je kan trouwens met de volgende code 10 procent korting krijgen(MKCAFF613). Heb zo totaal 566 betaald inc. hoesje.
Wellicht handig om te vermelden waar je hem besteld heb.Aytekin61 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:26:
Heb net maar de 32 gb versie besteld. Je kan trouwens met de volgende code 10 procent korting krijgen(MKCAFF613). Heb zo totaal 566 betaald inc. hoesje.
Hi Ha Hopjesvla
Hopjesvla79 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:48:
[...]
Wellicht handig om te vermelden waar je hem besteld heb.
Dat zal dan niet de zwarte hoes zijn geweest. Die staat namelijk al dagen op "momenteel niet op voorraad" en is niet te bestellen.Aytekin61 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:26:
Klopt. Heb namelijk de rode besteld.G.Dark schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 21:33:
[...]
Dat zal dan niet de zwarte hoes zijn geweest. Die staat namelijk al dagen op "momenteel niet op voorraad" en is niet te bestellen.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ziet er toch wel erg prototype-achtig uit vind ik, zou graag een Sony keyboard willen zien waar je de tablet in zet (als asus transformer) inclusief een scharnier.
Heb nu op de 32GB versie besteld op de Sony website, met de kortingscode van Aytekin61 (Thanks!). Krijg hem dinsdag of woensdag binnen. Nu nog even wachten tot de zwarte cover weer op voorraad is.
Dat gaat sowieso niet gebeuren, daar heb je echt een sleuf oid voor nodig. Ben het met je eens dat het er als hoes niet echt geweldig uit ziet.Maikel205 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:00:
[...]
Ziet er toch wel erg prototype-achtig uit vind ik, zou graag een Sony keyboard willen zien waar je de tablet in zet (als asus transformer) inclusief een scharnier.
De hoes met keyboard van de Tablet S (SGP-SK1) ziet er wel mooi uit dus zal wel goed komen. Als de prijs ook 99 euro wordt zou helemaal mooi zijn. 80 euro vind ik teveel voor alleen een hoes.Cyleo schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:30:
[...]
Dat gaat sowieso niet gebeuren, daar heb je echt een sleuf oid voor nodig. Ben het met je eens dat het er als hoes niet echt geweldig uit ziet.
Verwijderd
Heeft iemand een idee of deze tablet nog te verkrijgen is bij een mediamarkt vestiging (online uitverkocht), Mediamarkt Arena is voor mij het dichtste bij... Pas vandaag de review gelezen en wil hem nu graag aanschaffen (en dus bij de MM extra korting, en heb nog MM bonnen liggen van de Ah actie). Ben erg fan van Android, maar niet van de toevoegingen van fabrikanten, bij deze tablet lijkt Sony echt wat toe te voegen en het uiterlijk ziet er prachtig uit!
Edit: Net overheen gelezen, maar zie nu dat iemand van de week de laatste heeft gekocht bij de Mediamarkt Arena. Misschien morgen toch nog even proberen en anders wachten tot hij weer leverbaar is en dan alleen de 15 procent korting via de bonnen gekocht bij ah tijdje geleden.
Edit: Net overheen gelezen, maar zie nu dat iemand van de week de laatste heeft gekocht bij de Mediamarkt Arena. Misschien morgen toch nog even proberen en anders wachten tot hij weer leverbaar is en dan alleen de 15 procent korting via de bonnen gekocht bij ah tijdje geleden.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2013 15:14 ]
Misschien kun je in ieder geval dan MM Arena bellen met je vraag?Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:54:
Heeft iemand een idee of deze tablet nog te verkrijgen is bij een mediamarkt vestiging (online uitverkocht), Mediamarkt Arena is voor mij het dichtste bij... Pas vandaag de review gelezen en wil hem nu graag aanschaffen (en dus bij de MM extra korting, en heb nog MM bonnen liggen van de Ah actie). Ben erg fan van Android, maar niet van de toevoegingen van fabrikanten, bij deze tablet lijkt Sony echt wat toe te voegen en het uiterlijk ziet er prachtig uit!
Persoonlijk heb ik hem bij de MM in Ede gehaald toen ik hem haalde dinsdag waren er nog 5 voor 426 mee kunnen nemen
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
wat ik wel vreemd vind is dat ik in flightmode kan, en dan wel wifi aan kan zetten en flightmode blijft aan. dat hoort toch niet?
Heb mijn tablet vandaag ook mogen ontvangen. Echt een mooi ding! Mijn afstandbieding van mijn TV direct kunnen programmeren. Weet iemand toevallig waar KPN diggitenne onder valt?