Ik bedoel een update naar android 4.2 (die heeft dat multiple user accounts volgens mij, zie ook
http://forums.androidcent...od-cm-10-1-beginners.html)
ik heb er nu paar uurtjes mee gespeeld en so far tevreden.
soms hapert wel de playstore app. weet niet of het aan mijn wifi ligt maar hij reageert dan even helemaal niet.
ook apart is als ik een foto selecteer als background dan ziet die er gecropt uit als echte background.
verder heb ik teamviewer geinstalleerd (dan kan ik m'n vaste pc overnemen die altijd aan staat), mx player (voor filmpjes met subs etc.) en ES File explorer om door m'n files te browsen. en vet handig, ik kan zo ook via het wifi alle bestanden op mijn pc zien en openen. video's streamt hij dan gewoon effe over het wifi naar de tablet

. nice.
als iemand nog andere leuke apps weet specifiek voor dit tablet (anders hoort het misschien niet in dit topic) dan hoor ik het graag.
zoek ook nog een netlimiter app ofzo, want nu download ik iets en kan mijn vrouw op de laptop geen youtube filmpje zonder stotteren kijken.
eigenlijk houd ik er niet zo van dat zoveel apps bij je persoonlijke data willen. maarja het is blijkbar niet anders. (denk aan FB etc.)