• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-03 20:14
wat ik niet helemaal duidelijk vind, de ene site zegt dat hij wel native hdmi out heeft en de andere site zegt van niet.
en de ene zegt dat hij geen gorilla glass heeft en de andere site zegt van niet (dan moet je zelf een protector erbij kopen).
dus wat is het nou?

oh en wat ik mij ook afvraag. als ik niet preorder, achten ze de kans groot dat ik hem dan niet de dagen erna kan krijgen? of hebben ze er genoeg. (ik vraag het maar, misschien weet iemand het hier)

[Voor 27% gewijzigd door PuckStar op 18-05-2013 01:24]

[My Home Automations]

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:24
Ik weet wel dat de pre-orders nu uitgeleverd worden. Ik kreeg tenminste bevestiging dat die verstuurd is en a.s. dinsdag wordt afgeleverd :). Op de sony site staat nog steeds eind mei als leverdatum.

• PuckStar
@zeezuiper in NL of Belgie?

[My Home Automations]

• zeezuiper
Nederland.

• PuckStar
allright ik heb hem ook besteld!
ik weet niet of ik het hier mag zeggen, maar ik heb bij BOL een bundel besteld. tablet + beschermhoes en daarom 50% korting op de hoes. dus 588,99 totaal.
al heb ik er ook nog de screenprotector bij gekozen van 19,99.
dus het hele gebeuren voor 608,98 (incl btw en verzendkosten).
hopelijk komt het gauw binnen!

[My Home Automations]

zeezuiper schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 08:22:
Ik weet wel dat de pre-orders nu uitgeleverd worden. Ik kreeg tenminste bevestiging dat die verstuurd is en a.s. dinsdag wordt afgeleverd :). Op de sony site staat nog steeds eind mei als leverdatum.
Zelfde mail gekregen (NL). Helaas dinsdag zelf niet thuis (daar kun je nou van balen :P) Dus dat wordt nog wat langer wachten ;)

Anoniem: 211516

rcfreak schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 01:00:
Ik ben van plan om deze aan te schaffen maar maak me een beetje zorgen over de accu.

Lithium Polymeer accu's worden ook veel gebruikt voor modelbouw vanwege het lage gewicht en de extreme stroom die ze kunnen leveren, maar staan er ook om bekend dat ze geen lang leven hebben. En niet vanwege het vele opladen maar ze slijten gewoon door tijd. Als ik het allemaal goed begrijp is er na een jaar nog maar 85% van de originele capaciteit over.

Maar goed, het is geen modelvliegtuig die 5 minuten lang 30A uit de accu sleurt om daarna weer met 3 tot 5A opgeladen te worden, dus hopelijk zit ik er flink naast.

Van mijn leverancier die mij accu's levert voor modelbouw vliegtuigen hoorde ik dat losse Li-Po accu's sinds een aantal weken niet meer in Europa per luchtvracht vervoerd mogen worden (hij heeft daardoor leveringsproblemen). Hopelijk is dat een broodje aap verhaal want zelf heb ik er niks over kunnen vinden.
Hoop niet dat zo snel gaat slijten baterij leven is al niet al te best.
Mjah hier kom pas na jaar of half jaar achter hoe hard het slijt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hein W
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:17
zeezuiper schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 08:22:
Hier ook levering voorzien voor dinsdag, maar dan voor Belgie. Weg die het toestel momenteel afgelegd heeft is Eindhoven, Arnhem en sinds gisteren in Brussel.

Sony Vaio VPC-F11Z1E, i7-720QM - 8GB Ram - 500GB Samsung - Blu-ray Burner - W7 Home Premium - 1920*1080 Premium Display

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Seejay
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-12-2022
Waterdichtheid is belangrijk. Ook wat er in het water opgelost is
- zeep (in bad)
- chloor (in zwembad)
- zout (in zee)
- alcohol (champagne jaccuzi en bierfeesten)

Drijft hij? Kan er een touwtje aangebonden worden voor een drijf-ballonnetje. Resultaten uit de praktijk worden gewaardeerd!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03 12:05
Let op met zeewater en water met veel chloor, basically. Als je telefoon/tablet ooit met iets anders dan gewoon zoet water in aanraking komt, spoel hem dan zo snel mogelijk af met gewoon water voor de andere vloeistof kan opdrogen.

Alle info staat hier: http://userguide.sonymobi...-extended-Guide-only.html

Waterbestendigheid
Uw apparaat kan alleen waterbestendig zijn als de klepjes voor de Micro USB-poort, de microSD-kaartsleuf, de micro-SIM-kaartsleuf en de aansluiting voor de headset goed gesloten zijn.

Voorkom dat uw apparaat wordt blootgesteld aan omgevingen met overmatig veel stof of vocht. Het normale gebruik en slijtage, samen met beschadigingen aan uw apparaat, kunnen de bestendigheid van uw apparaat tegen stof of vocht doen afnemen. Gebruik uw apparaat niet onder de volgende omstandigheden:
  • Zeewater
  • Zwembad
  • Duiken
  • Heet water
  • Zand/modder
  • Overige vloeistoffen en chemicaliën

Acties:
  • 0Henk 'm!
Accu/Batterijduur gaat sowieso voor mij een puntje worden waarop ik hem ga houden of niet. Als dit niet voldoende is komt er toch een stuk fruit hier in huis hoezeer ik die ook buiten probeer te houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Seejay
  • Laatst online: 27-12-2022
Mijn dank is groot AmbroosV!
Blijkbaar is sony erg terughoudend met garanties bij watergebruik. En dat is begrijpelijk. Maar waterbestendigheid is wel een stap in de juiste richting.
In het zwembad kan ik nu mijn smartphone aan de rand gebruiken, af en toe wat chloorspetters kan de galaxy wel aan. Ook een lenovo met water-afvoer-geul toetsenbord is prima te gebruiken aan de rand van het zwembad. Tevens gebruik ik een ouwe beamer en dvd speler, die met een afdakje regen, sneeuw, chloordampen en windhozen prima kunnen trotseren.
De vraag is of de Experia het overleeft als die perongelijk in het water valt, en als hij het overleeft als hij perongeluk, kort op een diepte van 1,5m beland en dan opgevist kan worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Tablet Z is hier zojuist bezorgd. Wat een ongelofelijk mooi ding. Zo dun en licht, echt ongekend. Ik ga er even flink mee spelen en dan houd ik jullie op de hoogte ;)

Unboxing:
http://www.flickr.com/pho...p/sets/72157633565539156/

[Voor 18% gewijzigd door Cyleo op 21-05-2013 14:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AmbroosV
Normaal wel. De apparaten kunnen een stuk meer aan dan er in de voorschriften staan, die moet je eerder zien als een minimum.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PuckStar
lang geleden dat ik zo in spanning zat te wachten op een nieuwe gadget. Bol geeft aan dat hij de 22e beschikbaar is, dus ik ben bang dat ik hem pas donderdag binnen krijg.

iemand een idee of elke willekeurige microusb -> hdmi adapter zal werken? of moet het perse die van Sony zijn?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0Henk 'm!
PuckStar schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:59:
lang geleden dat ik zo in spanning zat te wachten op een nieuwe gadget. Bol geeft aan dat hij de 22e beschikbaar is, dus ik ben bang dat ik hem pas donderdag binnen krijg.

iemand een idee of elke willekeurige microusb -> hdmi adapter zal werken? of moet het perse die van Sony zijn?
Ik kan het dit weekend pas testen, maar ik vermoed dat alles zal werken die zich aan de MHL standaard houd.

Eerste indrukken van het apparaat zijn erg goed. Hij is erg mooi, dun en licht. Scherm is werkelijk fantastisch, wel een enorme finerprintmagnet. Ding is zoals verwacht even snel als de Xperia Z (=snel). Genieten ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Na wat langer gespeeld te hebben zijn dit mijn eerste ervaringen:

Het scherm is echt fantastisch, Scherp, levendig en uitstekende kijkhoeken. Hij is erg dun (nog dunner dan mijn Xperia Z) en licht, en dit is de weg die andere 10" tablets ook moeten inslaan, want hierdoor wordt hij ook na een lange sessie niet oncomfortabel. Ik ben in 1.5-2 uur tijd nu zo'n 22% kwijt geraakt. Deze 2 uur bestond uit de xbox livestream kijken, terwijl ik in een small app de "The Verge" livefeed aan het volgen was, een beetje real racing spelen en mijn apps bijwerken. Vrij accuintensieve taken dus, maar ik houd het nog in de gaten.

De IR blaster is ook erg vet, zeker omdat je macro's aan kan maken en het dus een Harmony kan vervangen. Erg leuk speelgoed ;) Ook is er support voor de DualShock 3 controller toegevoegd. Tot u spreekt vooralsnog een gelukkige koper ;)

• zeezuiper
Hier eigenlijk zelfde soort ervaringen.

De tablet is lekker dun en licht. Wel is het formaat vrij fors, mede door de grote bezels aan de randen van het scherm. Het glanzende HD scherm oogt niet alleen scherp maar de kleuren spatten ook echt van het scherm af. De tablet reageert goed op het aanraken en alles werkt ook lekker vlot.

Ik moet nog wel even uitvinden hoe je beter van de hoge resolutie gebruik kan maken want met het browsen vind ik de informatiedichtheid veel te laag. Als ik bijvoorbeeld naar tweakers.net gaat zie ik in landscape mode alleen de 4 headline foto's.

Het geluid is perfect te doen. Op de 2 onderste hoeken zitten speakers waardoor er (voor een tablet) een goed geluidsbeeld ontstaat. Ook het volume is ruim voldoende. Ik wil nog wel een keer een NFC hoofdtelefoon kopen zodat ik ook lekker op de bank mijn eigen filmpje kan kijken.

De afstandsbediening is inderdaad super cool. Als je geluk heb staat je tv/versterker/mediaspeler in de database en kan je het apparaat gelijk met je tablet bedienen. Staat je apparaat niet in de database (zoals mijn eminent mediaspeler) kan je een generieke template gebruiken (voor de knoppen layout) en iedere knop eenmalig aanleren met behulp van de originele afstandsbediening. Overigens kan je zowel de ingebouwde als de zelfgemaakte afstandsbedieningen aanpassen zoals andere knoptekst instellen of knoppen opnieuw aanleren.

Accu kan ik nog niets over zeggen. Ik heb 'm in ieder geval gisteravond niet leeg gekregen :).

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-03 22:10
Weet iemand of die al in de winkels ligt? Of komen alleen de online bestellingen toe?

• PuckStar
youri_69 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:28:
Weet iemand of die al in de winkels ligt? Of komen alleen de online bestellingen toe?
geen idee. maar bij Bol staat het tot nu toe nog steeds op: "Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar
Beschikbaar op 22.05.2013".
Ik hoop wel dat ze'm vandaag krijgen en naar mij sturen!

[My Home Automations]

Anoniem: 395299

Ik wacht ook op levering bij Bol, maar voorlopig geen enkele indicatie over wanneer we hem kunnen verwachten. Op de Sony website staat dat de 16 Gb versie over 2-3 weken geleverd wordt en de 32 Gb versie niet in voorraad is :/ Ik hoop dat dit voor nieuwe bestellingen geldt en niet voor de gereserveerde, maar ik vrees ervoor dat ik hem deze week nog niet moet verwachten :'(

• PuckStar
@lunake wanneer heb jij em besteld? ik heb Bol trouwens wel gemailt en gevraagd naar de status.

[My Home Automations]

Wel vervelend dat die SD-kaart weer niet verder gaat dan FAT32, daar moet Sony echt eens wat mee gaan doen. Films halen tegenwoordig de +4GB echt wel, en moeten converteren is echt niet leuk, zeker niet als je een 1080+p scherm hebt wil je die films er gewoon in die kwaliteit op knallen.

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
Review van Ubergizmo:

http://www.ubergizmo.com/...y-xperia-tablet-z-review/

Zeer positief! Ook wat betreft accu! Erg interessant....

Voor de gelukkigen die hem al hebben: hebben jullie ook de originele cover? Hoe is die? Worth the money?

[Voor 26% gewijzigd door Hopjesvla79 op 23-05-2013 07:01]

• Billzzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-01 12:51
Bol.com heeft net releasedatum aangepast, geeft nu aan dat de tablet pas de 29e beschikbaar komt..

• zeezuiper
De originele cover vind ik veel te duur. Zeker omdat ik een dock heb en de cover alleen van plan ben te gebruiken als ik op reis ben. Zit te denken aan een Krusell of een goedkope imitatie.

Weet iemand wat de special offer inhoud; er zit namelijk een "voucher" bij die verwijst naar dit adres :?
Hopjesvla79 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 06:57:
Review van Ubergizmo:

http://www.ubergizmo.com/...y-xperia-tablet-z-review/

Zeer positief! Ook wat betreft accu! Erg interessant....

Voor de gelukkigen die hem al hebben: hebben jullie ook de originele cover? Hoe is die? Worth the money?
Nee, die is mij te duur. Ik heb een goedkope ebay ding besteld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...10194362210#ht_651wt_1397

Tot die binnen is zit hij in een hoes voor 10" netbooks en eigenlijk past hij daar ook prima in. Dus als je snel een hoes wilt is dat ook nog een optie, die haal je namelijk voor een klein 10tje bij de MM.

• Hopjesvla79
Cover is zeker duur, maar je kan hem nu voor 50% bestellen bij BOL. Blijft het idd nog steeds duur hoor, maar ziet er wel mooi uit. Vind het mooi dat de tablet er zonder 'rand'in zit (dus geen rand over het beeldscherm.
Nou ja, maar eens even kijken dan..

Van de andere kant..als je idd het dockingstation ook wilt gebruiken, is het niet handig om hem steeds uit de cover te moeten halen...

[Voor 21% gewijzigd door Hopjesvla79 op 23-05-2013 15:39]

• rubke24
  • Laatst online: 19-03 14:28
Ik heb mijn Xperia Tablet Z 16Gb ook via Bol.com besteld. Net reactie van de klantenservice gehad dat de tablet beschikbaar is in week 24!! (week van 10 juni) Komt dus totaal niet overeen met de website. Toch nog even terug gemailed dat dit niet klopt met de website. Ik kan niet wachtten todat ik hem heb,

• cedrique
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-03 11:31
rubke24 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:13:
Ik heb mijn Xperia Tablet Z 16Gb ook via Bol.com besteld. Net reactie van de klantenservice gehad dat de tablet beschikbaar is in week 24!! (week van 10 juni) Komt dus totaal niet overeen met de website. Toch nog even terug gemailed dat dit niet klopt met de website. Ik kan niet wachtten todat ik hem heb,
Bedankt om dit te melden hier op het forum.
Ik had hem bijna ook besteld vandaag. Nu ik dit hoor zal ik nog enkele weken wachten van bestellen.
Ongelofelijk zo'n oplichterij. Ik geloof niet dat dit "per ongeluk" zomaar op hun site blijft staan.

• Hopjesvla79
Uit de rebiew van Tabletsmagazibe:

6000mAh is een flink forse accu en ook dat was weer een verassing :? Och, als hij maar lang werkt!

• Billzzz
Net klantenservice bol.com gebeld, melden dat de tablet volgende week de 29e beschikbaar is en wordt geleverd. Onduidelijk..

Anoniem: 211516

AmbroosV schreef op maandag 20 mei 2013 @ 00:19:
Voorkom dat uw apparaat wordt blootgesteld aan omgevingen met overmatig veel stof of vocht.
Dacht dat deze tablet dust proof en waterproof was ?

• PuckStar
overmatig veel is iets anders dan proof

[My Home Automations]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rubke24
Billzzz schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:48:
Net klantenservice bol.com gebeld, melden dat de tablet volgende week de 29e beschikbaar is en wordt geleverd. Onduidelijk..
Ik heb eerst gebeld, toen werd mij gemeld dat de datum niet klopte en dat ze het gingen uitzoeken. Toen heb ik reactie gekregen per e-mail. Deze reactie week ook ontzettend af van de website dus heb ik gevraagd wat ik nu moet aanhouden qua levertijd. Krijg ik vandaag de volgende e-mail terug.
Wij begrijpen dat het verwarrend is dat u verschillende leverdata door heeft gekregen. U wilt graag weten welke leverdatum u nu aan kunt houden.

Wij hebben het voor u nagevraagd aan de betreffende afdeling. Zij hebben laten weten dat levering in week 24 plaats zal vinden. U kunt deze week dan ook aanhouden als leverdatum. Wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor de vertraging.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Wat ik denk is dat ze de website verbloemen door de levertijd door te schuiven. Was 22-05 (een woensdag) en is nu 29-05 (weer een woensdag).
Nu vind ik het geen probleem om te wachten (vandaar de pre-order) maar enige duidelijkheid over welke datum ik in mijn agenda kan zetten is wel gewenst.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PuckStar
week 24 !?!?!?!? WTF. dat duurt dus nog heel lang :(
terwijl op de site nog vrolijk 29 Mei staat.
waardeloos. als hij daarvoor ergens in de winkel ligt of online beschikbaar is haal ik em daar en annuleer deze preorder.

Ik had dus ook gemailt en kreeg dit als reactie vandaag:
Hartelijk dank voor uw e-mail van 22 mei 2013.

Als gevolg van grote drukte duurde het beantwoorden van uw bericht wat langer dan u van ons gewend bent. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

U geeft aan dat u uw bestelling met bestelnummer xxx nog niet heeft ontvangen. Wij begrijpen dat dit vervelend is.

Om u van de juiste informatie te voorzien, hebben wij uw vraag doorgestuurd naar een andere afdeling. Zodra wij een antwoord ontvangen, brengen wij u hiervan op de hoogte. Wij verwachten u uiterlijk binnen een week van antwoord te voorzien.

Overigens bij Sony zelf is hij nu wel beschikbaar (de 16Gb versie. 32Gb niet)!? http://www.sony.nl/produc...t-z/sgp311e4?cid=14004156

[Voor 7% gewijzigd door PuckStar op 24-05-2013 13:43]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Billzzz
Zojuist gebeld door bol.com, als reactie op mijn email.
Ze hebben mij nu voor de 2e keer verzekerd, dat de tablet volgende week woensdag de 29e geleverd wordt..
Weet niet wat ik nu nog moet geloven

Acties:
  • 0Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:13
Billzzz schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:26:
Zojuist gebeld door bol.com, als reactie op mijn email.
Ze hebben mij nu voor de 2e keer verzekerd, dat de tablet volgende week woensdag de 29e geleverd wordt..
Weet niet wat ik nu nog moet geloven
Dat weet je de 29e :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hopjesvla79
en hebben de eerste gebruikers nog updates omtrent het eerste gebruik? (accu accu accu?)

PhoneArena review:
http://www.phonearena.com...ia-Tablet-Z-Review_id3318

Stufff review:
http://www.stuff.tv/review/sony-xperia-tablet-z

[Voor 49% gewijzigd door Hopjesvla79 op 24-05-2013 14:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Hopjesvla79 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:34:
en hebben de eerste gebruikers nog updates omtrent het eerste gebruik? (accu accu accu?)

PhoneArena review:
http://www.phonearena.com...ia-Tablet-Z-Review_id3318

Stufff review:
http://www.stuff.tv/review/sony-xperia-tablet-z
Ik heb hem nog niet echt lang genoeg om er wat zinnigs ocer te zeggen maar mijn eerste acculading ging 6,5 uur mee.
Hopjesvla79 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:36:
Cover is zeker duur, maar je kan hem nu voor 50% bestellen bij BOL. Blijft het idd nog steeds duur hoor, maar ziet er wel mooi uit. Vind het mooi dat de tablet er zonder 'rand'in zit (dus geen rand over het beeldscherm.
Nou ja, maar eens even kijken dan..

Van de andere kant..als je idd het dockingstation ook wilt gebruiken, is het niet handig om hem steeds uit de cover te moeten halen...
Hoe kun je hem met korting bestellen bij bol dan? Ik zie alleen nog maar die van 80 euro staan.

• Hopjesvla79
Cyleo schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 11:28:
[...]

Hoe kun je hem met korting bestellen bij bol dan? Ik zie alleen nog maar die van 80 euro staan.
in de pre-order kan je een package bestellen met 50% op de cover.

wtf! Die combi kon t/m gisteren nog wel..en nu ineens niet meer Doh!

Minder! was er nl. toch aan het denken om hem met die cover te bestllen voor die prijs, maar nog even te wchten tot volgende week aangezien hij toch nog niet te leveren is..

[Voor 20% gewijzigd door Hopjesvla79 op 25-05-2013 12:09]

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-03 09:29
Heb hem vanavond ook besteld bij Bol.com hopelijk komt die snel binnen.
Lijkt me een heerlijk apperaat.
Laat het nog wel weten wanneer hij binnen is wat de conslusie is.. hoe de batterij het uithoud en hoe mooi ik de foto's vind.
Hopjesvla79 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 12:01:
[...]

in de pre-order kan je een package bestellen met 50% op de cover.

wtf! Die combi kon t/m gisteren nog wel..en nu ineens niet meer Doh!

Minder! was er nl. toch aan het denken om hem met die cover te bestllen voor die prijs, maar nog even te wchten tot volgende week aangezien hij toch nog niet te leveren is..
Ah, was voor mij dan toch geen optie geweest, want ik heb hem al ;). Tablet is echt een aanrader, dit is echt de weg om te gaan voor 10" tablets. Het gewicht is echt een enorm pluspunt, zoveel fijner vasthouden bij langere sessies. Ook de resolutie is top, zou niet meer terug eillen naar mijn TF Prime. Ik ga er als ik weer tijd heb er een review over schrijven, als jullie over bepaalde punten iets extras willen horen geef dat maar aan. ;-)

• G.Dark
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-01-2021
Echt balen inderdaad. Heb eventueel ook wel interesse in de Xperia Tablet Z. Een hoes met 50% korting had zeker nice geweest. Heb ook de E-Reader van Sony met de hoes. Ook overpriced ondanks dat ook een hele mooie hoes is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeezuiper
Hier ook positieve ervaringen wat betreft de accu. Vrijdagavond voor het laatst in de lader gehad en deze staat nu op 25%, denk dat die zo'n 5 uur actief gebruikt is.

Gisteravond nog even lekker in bad een filmpje gekeken :P, wel een nadeel dat het scherm niet zo goed reageert als er waterdruppels op liggen :Y) .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Supremo
  • Laatst online: 09-09-2018
Cyleo schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 23:33:
[...]

... Ik ga er als ik weer tijd heb er een review over schrijven, als jullie over bepaalde punten iets extras willen horen geef dat maar aan. ;-)
Ik ben wel nieuwsgierig naar de app voor de aansturing van de IR poort, oplaadtijd, leesbaarheid scherm buitenshuis en als je toevallig een M2TS bestand hebt, of deze lekker afspeelt.

Ik heb namelijk een Sony HX9V met een micro SD kaartje (in een SD adapter) en dan vind ik het handig wanneer ik de filmpjes zonder te converteren op de tablet kan afspelen. Indien nodig kan ik je een M2TS bestand sturen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jander
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-02 18:32
Ik ben voornamelijk nieuwsgierig naar de mate waarin het scherm reflectief is. Vergelijkbaar met iPad?

Voor de verjaardag van mijn vader ga ik deze week een tablet kopen. Een iPad (4th gen) of een Sony Tablet Z. Ik heb zelf een hart voor android en mijn vader heeft al een tijd met android gewerkt, maar als het scherm van de Tablet Z te reflectief is dan wordt het toch maar een iPad.

Acties:
  • 0Henk 'm!
De review staat nu online: productreview: Sony Xperia Tablet Z WiFi 16GB Zwart review door Cyleo
zeezuiper schreef op zondag 26 mei 2013 @ 10:05:
Hier ook positieve ervaringen wat betreft de accu. Vrijdagavond voor het laatst in de lader gehad en deze staat nu op 25%, denk dat die zo'n 5 uur actief gebruikt is.

Gisteravond nog even lekker in bad een filmpje gekeken :P, wel een nadeel dat het scherm niet zo goed reageert als er waterdruppels op liggen :Y) .
Werkt bij jou de Xperia Privilege app? Google Play: Xperia™ Privilege.. Is namelijk weer 25 euro PSN tegoed, en hier doet hij het niet maar misschien kan het niet op zowel de Xperia Z als de tablet Z.
Supremo schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:30:
[...]

Ik ben wel nieuwsgierig naar de app voor de aansturing van de IR poort, oplaadtijd, leesbaarheid scherm buitenshuis en als je toevallig een M2TS bestand hebt, of deze lekker afspeelt.

Ik heb namelijk een Sony HX9V met een micro SD kaartje (in een SD adapter) en dan vind ik het handig wanneer ik de filmpjes zonder te converteren op de tablet kan afspelen. Indien nodig kan ik je een M2TS bestand sturen.
IR-poort is toegevoegd in de review. Leesbaarheid scherm is inderdaad een goed puntje, maar in dit weer nog niet echt te testen (want prima). Ik heb geen M2TS bestand, als je er eentje naar mij wil opsturen kan ik hem wel er even op zetten om het te testen. Ik vermoed dat een app zoals MX Player of BS player deze prima kan afspelen, daar deze ook AHVCP (oid) doet.
Jander schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:35:
Ik ben voornamelijk nieuwsgierig naar de mate waarin het scherm reflectief is. Vergelijkbaar met iPad?

Voor de verjaardag van mijn vader ga ik deze week een tablet kopen. Een iPad (4th gen) of een Sony Tablet Z. Ik heb zelf een hart voor android en mijn vader heeft al een tijd met android gewerkt, maar als het scherm van de Tablet Z te reflectief is dan wordt het toch maar een iPad.
Hij is flink reflecterend, meer dan de iPad voor zover ik mij kan herinneren. Tot nu toe nog niet irritant reflecterend, maar dat komt ook omdat het weer meezit/tegenzit :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeezuiper
Cyleo schreef op zondag 26 mei 2013 @ 18:40:
Werkt bij jou de Xperia Privilege app? Google Play: Xperia™ Privilege.. Is namelijk weer 25 euro PSN tegoed, en hier doet hij het niet maar misschien kan het niet op zowel de Xperia Z als de tablet Z.
Nee, hier werkt die niet. Tenminste, ik kan de app installeren en opstarten maar vervolgens zie ik niets :S .

Las trouwens net je review, wat een verhaal zeg _/-\o_ .

Heb wel even een opmerking over je NTFS minpuntje,de tablet ondersteunt namelijk exFAT!

[Voor 10% gewijzigd door zeezuiper op 26-05-2013 21:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!
zeezuiper schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:41:
[...]

Nee, hier werkt die niet. Tenminste, ik kan de app installeren en opstarten maar vervolgens zie ik niets :S .
Ah, dat heb ik dus ook. Balen.

Over het opladen. Ik ben nu zo'n 40% opgeschoten in ongeveer 2 uur tijd, het gaat dus niet bijzonder snel, maar je kan wel gewoon met een Micro-USB opladen, wat ik erg fijn vind omdat ik dan geen extra laders hoef mee te zeulen en er geen gebruik wordt gemaakt van een of andere propriétaire lader.

Ondersteunt hij exFAT ja? Mijn Xperia Z namelijk niet, dus ging er vanuit deze ook niet. Dan is alles prima ;) Even proberen (geen films hoeven converteren <3) Werkt! Top ;)

[Voor 13% gewijzigd door Cyleo op 26-05-2013 21:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Andre1971
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09-2020
Ik zou graag willen weten of het scherm inderdaad zo flexibel is dat als je een beetje torsie op het scherm geeft hij applicaties vanzelf opent alsof je ze zelf aangekllikt hebt

[Voor 3% gewijzigd door Andre1971 op 26-05-2013 21:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FraGment
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-03 13:37
Andre1971 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:37:
Ik zou graag willen weten of het scherm inderdaad zo flexibel is dat als je een beetje torsie op het scherm geeft hij applicaties vanzelf opent alsof je ze zelf aangekllikt hebt
Want jij verwacht dagelijks wringspanning op je tablet te krijgen :?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Andre1971 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:37:
Je bedoelt dat de tablet niet zo stijf is? Ik heb het even geprobeerd tot zover ik durfde maar de tablet geeft lang niet zoveel mee als in het filmpje van tweakers toen en voelt veel stijfer aan. Terwijl ik het deed gebeurde er niets met een of andere aanraking. Maar ja, ik ga dan ook niet als een malle er aan lopen sjorren ;)

[Voor 5% gewijzigd door Cyleo op 27-05-2013 09:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PuckStar
Bol belde mij net en zegt dat ze verwachten dat ze de 29e het tablet gaan opsturen (zoals ook op de site staat).
Ze zei dat als hij niet meer beschikbaar is (door het aantal preorders) het op de site wordt aangepast in "niet beschikbaar".

Of ik dus bij de gelukkigen zit, of dat er sowieso genoeg zijn weet ik dus nog steeds niet.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Andre1971
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09-2020
Cyleo schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:50:
[...]

Je bedoelt dat de tablet niet zo stijf is? Ik heb het even geprobeerd tot zover ik durfde maar de tablet geeft lang niet zoveel mee als in het filmpje van tweakers toen en voelt veel stijfer aan. Terwijl ik het deed gebeurde er niets met een of andere aanraking. Maar ja, ik ga dan ook niet als een malle er aan lopen sjorren ;)
Inderdaad had ik dat in een van de filmpjes van een revieuw gezien, die hadden hem in de hand en het gebeurde bij vrij weinig beweging werd gemeld.

Inderdaad zijn ze niet om met geweld te behandelen, ik ben blij dat het meevalt want het toch een zeer intressant apparaat <3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeezuiper
Het valt mij overigens wel op dat de wifi ontvangst op mijn tablet Z erg matig is.

Ik heb een nieuwe Cisco router van Ziggo die op dezelfde etage, op ongeveer 10 meter afstand van de tablet af staat. Het aantal streepjes is echter nul of 1. Vervelender is dat de internetverbinding af en toe wegvalt of filmpjes haperen.

Als ik wat verder kijk en het vergelijk met mijn laptop zit de signaalsterkte op de Z op ongeveer -77 dBm, terwijl ik op mijn laptop tegelijkertijd een signaalsterkte heb van -50 dBm (een heel stuk beter dus).

Hoe ervaren andere mensen de wifi ontvangst, is dit exemplarisch?

Acties:
  • 0Henk 'm!
zeezuiper schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:36:
Het valt mij overigens wel op dat de wifi ontvangst op mijn tablet Z erg matig is.

Ik heb een nieuwe Cisco router van Ziggo die op dezelfde etage, op ongeveer 10 meter afstand van de tablet af staat. Het aantal streepjes is echter nul of 1. Vervelender is dat de internetverbinding af en toe wegvalt of filmpjes haperen.

Als ik wat verder kijk en het vergelijk met mijn laptop zit de signaalsterkte op de Z op ongeveer -77 dBm, terwijl ik op mijn laptop tegelijkertijd een signaalsterkte heb van -50 dBm (een heel stuk beter dus).

Hoe ervaren andere mensen de wifi ontvangst, is dit exemplarisch?
Haha, ik kom af van een TF Prime, die bekend stond om zijn slecht WiFi. Bij mij is hij beter dan mijn telefoon en vorige telefoons (Xperia Z, Xperia S, HTC Desire Z, HTC Desire). Maar uiteraard minder dan mijn laptop (maar ik heb een Elitebook, met de duurste centrino, iets met betere wifi ontvangst moet ik nog tegen gekomen). Ik ben er dus niet ontevreden over. Als ik de mogelijkheid krijg om het een keer met een iPad te vergelijken zal ik dat even doen, weet niet hoe lang het duurt voordat ik er weer 1 in handen krijg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-03 20:55

MM99

That is the way I am!

Gaat lekker met het leveren. Coolblue tweette gisterenavond: "@martijnm1971 Wij verwachten de Xperia Tablet Z in de week van 17-21 juni te gaan leveren :)"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Vannacht een mailtje gehad van Bol.com dat hij verstuurd is, krijg net telefoontje dat hij idd bezorgd is, dus ik heb vanavond weer wat om mee te spelen :)

Alleen de hoes is nu "niet leverbaar" op de bol.com site, terwijl ik die tegelijkertijd (met 40 euro korting) heb preordered (op 14 mei) :)

Wordt mijn eerste tablet, tot nu toe nooit zo'n behoefte aan gehad, maar de (zij het schaarse) reviews zagen er erg lekker uit.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rubke24
Ik heb vannacht ook een e-mail gehad van bol.com.. bestelling is verzonden. Nu nog even afwachten op de levering!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HondaRacer
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-02 11:33
Wanneer hebben jullie hem besteld bij bol? Ik heb hem de 15e (mei) besteld en nog niks verzonden... Gaat het bij jullie om de 16 of 32 GB versie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

14 mei besteld, gaat in mijn geval om de (zwarte) 16 GB versie met WiFi, maar zonder 3G/4G.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HondaRacer
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-02 11:33
Zal er dan wel aan liggen dat ik de 32GB besteld heb. Ik hoop dat Bol de 32GB gewoon netjes op de 29e verstuurt want ik heb echt geen zin om nog eens een halve maand te moeten wachten :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PuckStar
heb ook de 32Gb besteld bij Bol en wel op de 18e mei. tot nu toe nog geen email gehad over levering.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• justin0117
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-08-2021
ik heb ook de 16GB besteld op 22 mei maar ik heb ook nog geen email gehad! ik hoop dat ik hem snel heb want ik ga van het weekend op vakantie zou wel fijn zijn als ik hem dan kan gebruiken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertLikesTwea
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 10:02
Guys (and girls),

Op deze website http://www.mijnkortingscode.nl/winkel/704/Sony-Style.html kun je een code vinden waarmee je de 16GB versie kunt krijgen voor €459.-

Doe er je voordeel mee...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Thanks, net een 32GB besteld voor 505,-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Argonyx
  • Laatst online: 27-03 20:28
Waar zie je die dan? Of ik ben heel blind :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertLikesTwea
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 10:02
Argonyx schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:46:
Waar zie je die dan? Of ik ben heel blind :P
Bij mij is het de eerste code die wordt aangeboden op de pagina :) .

Let op: als je drukt op de knop van de korting dan wordt je vervolgens doorgelinkt (bij mij opent een nieuw tabblad) naar een Sony-pagina. Op het tabblad met de pagina waar de korting wordt aangeboden, zie je dan op de plek waar eerst de knop stond nu een code staan die je kunt invullen bij het afrekenen van je aankoop.

Zinstechnisch klopt het niet helemaal wat hierboven staat, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ;)

[Voor 12% gewijzigd door RobertLikesTwea op 28-05-2013 18:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 49776

Z___Z schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:23:
Thanks, net een 32GB besteld voor 505,-
Zie jij bij de 32gb dan wel een bestel knop? Bij mij staat er alleen tijdelijk niet leverbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zoemtoeter
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-01 11:08
Cyleo schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:46:
[...]

Haha, ik kom af van een TF Prime, die bekend stond om zijn slecht WiFi. Bij mij is hij beter dan mijn telefoon en vorige telefoons (Xperia Z, Xperia S, HTC Desire Z, HTC Desire). Maar uiteraard minder dan mijn laptop (maar ik heb een Elitebook, met de duurste centrino, iets met betere wifi ontvangst moet ik nog tegen gekomen). Ik ben er dus niet ontevreden over. Als ik de mogelijkheid krijg om het een keer met een iPad te vergelijken zal ik dat even doen, weet niet hoe lang het duurt voordat ik er weer 1 in handen krijg.
Daar kijk ik naar uit! Heb de Tablet Z een paar keer bijna besteld, maar als de WiFi ontvangst ondermaats is is het voor mij een no go.

Heb zelf nu ook een TF Prime, en dat ding is vanwege de ontvangst onbruikbaar voor Youtube e.d. Toegegeven, mijn modem is zwak en ik zit meestal in mijn aanbouwkeuken en dus achter een buitenmuur. Maar in dezelfde ruimte werken filmpjes op de iPad (2) van mijn vriendin vlekkeloos.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
Anoniem: 49776 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:11:
[...]

Zie jij bij de 32gb dan wel een bestel knop? Bij mij staat er alleen tijdelijk niet leverbaar.
Ja ik kon zowel de witte als de zwarte nog bestellen. De 16gb was niet op voorraad. Misschien zijn ze net door hun voorraad heen. Levering tussen 30 en 31 mei :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G.Dark
Z___Z schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:14:
[...]

Ja ik kon zowel de witte als de zwarte nog bestellen. De 16gb was niet op voorraad. Misschien zijn ze net door hun voorraad heen. Levering tussen 30 en 31 mei :)
De 32gb versie staat al dagen "niet op voorraad" vraag me serieus af hoe het je dan gelukt is. Had namelijk ook wel interesse bij die prijs..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
Ok ik had de witte besteld, die is nog steeds beschikbaar als ik naar de shop ga.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mbaan76
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:14
Ik heb mijn Sony Xperia Tablet Z vandaag bij Saturn in Zaandam besteld. Tot mijn grote verbazing kreeg ik gewoon de BTW korting. Moest ik wel gelijk betalen. Slecht 419 euro voor de 16GB versie betaald. Ben benieuwd wanneer hij binnen komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hopjesvla79
Yep, op de witte werkt de korting. Kan geleverd worden komende donderdag/vrijdag. De korting werkt zo te zien ook op acessoires. mmmm twijfel twijfel... zo jammer dat de zwarte niet te leveren is nu (32gb).Heeft er iemand ook de screen protector? er zit er toch al standaard eentje op, of niet zo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G.Dark
Z___Z schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:37:
Ok ik had de witte besteld, die is nog steeds beschikbaar als ik naar de shop ga.
Ah dat is het dus. De witte kon ik inderdaad ook bestellen. Alleen heb ik toch liever een zwarte.

Mijn 32 Gb versie is besteld op 18/05 bij Bol, maar ook hier nog geen mailtje ontvangen over de levering :-( En nu is de Bol website niet bereikbaar, dus geen idee hoe het qua leveringstermijn op dit moment gesteld is. Vingers kruisen!

Edit: Bol.com zegt nu levering over 8-10 weken!!!! Ik ga toch eens een belletje doen vandaag om te horen hoe het zit met de pre-orders... My god, this sucks :(

[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 395299 op 29-05-2013 08:30]

• Hopjesvla79
Bol doet het weer. Nu staat bij de 32 gb versie:

Levertijd: Vermoedelijk 8-10 weken. ...

• PuckStar
dit meen je niet! ik heb ook nog niets. maar zolang wachten is echt heel erg sht! dan heeft
Bol er dus helemaal niet genoeg besteld en volgens mij wisten ze voor vandaag al dat ze dan door de (early) preorders heen zijn.

Lunake laat effe weten wat ze tegen je zeggen.

[My Home Automations]

• Argonyx
Bij sony.nl staat nu bij de 16Gig versie dat deze niet beschikbaar is. Geweldig!
Dan ga ik toch maar voor een witte denk ik.

• AmbroosV
Coolblue heeft de zwarte (16GB) wel op voorraad, trouwens.

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-03 09:45
AmbroosV schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:13:
Tot mijn grote verrassing idd, mijn tweet naar hun was eerder in dit topic gepost en had het dus echt niet verwacht, wou hem gisteren in Duitsland gaan halen bij de MM maar daar ging de status ineens van voorradig naar leverbaar in Juni.

Later op de avond uit pure verveling nog een keer op de site van coolblue gekeken en daar was het toestel op voorraad, voor de zekerheid nog een tweet naar hun gedaan (snelle reacties daar altijd trouwens) en het bleek geen foutje te zijn maar idd op voorraad, gelijk besteld en als het goed is is er nu een pakketbezorger met een tablet z onderweg.

Ben erg benieuwd, ik ga van de originele tablet S naar de Z (nog een klein uitstapje gemaakt naar een iPad in de tussentijd maar die beviel me niet zo goed).

Laat later op de dag wel wat eerste indrukken achter in dit topic :)

• Argonyx
AmbroosV schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:13:
Thx, welliswaar 5 euro duurder maar dan heb ik hem wel morgen in huis. Toppie!

• PuckStar
kheb nu uit radeloosheid (ja ik weet het ik klink desperate :)) de 16Gb versie ook bij coolblue besteld.
ik wacht nog even af of Bol toch binnen een week of wat gaat leveren en anders annuleer ik die bestelling.

ik vind het echt waardeloos om niet te weten waar ik aan toe ben. Ik kan best wachten en een tijd wachten. maar telkens opschuiven daar word ik kriegelig van.

iemand nog een idee waar je goedkoop of tegen korting the originele hoes en protector kunt krijgen? die hebben ze niet bij CB namelijk.

[My Home Automations]

• AmbroosV
Wanneer je je tablet binnenhebt moet je 'm registreren op de site van Sony (My Sony). Kans is groot dat je dan een mail krijgt met 50% korting op één of ander accessoirepakket :)

• Hopjesvla79
AmbroosV schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:46:
Wanneer je je tablet binnenhebt moet je 'm registreren op de site van Sony (My Sony). Kans is groot dat je dan een mail krijgt met 50% korting op één of ander accessoirepakket :)
oh dat zou wel relax zijn.! Is die screenprtector nu wel of niet nodig? Aangezien ik dacht dat er al standaard eentje op zit.

• AmbroosV
Niet zeker. Ik vermoed van niet, kan het nergens in de specs vinden en ze vermelden dat meestal wel.

Of je een screenprotector nodig vindt moet je zelf beslissen. Als er geen shatter-proof sheet op zit heb je niet snel krassen (hard glas), maar het kan natuurlijk wel.

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-03 09:45
dat is erg tof :)
zoemtoeter schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:12:
[...]

Daar kijk ik naar uit! Heb de Tablet Z een paar keer bijna besteld, maar als de WiFi ontvangst ondermaats is is het voor mij een no go.

Heb zelf nu ook een TF Prime, en dat ding is vanwege de ontvangst onbruikbaar voor Youtube e.d. Toegegeven, mijn modem is zwak en ik zit meestal in mijn aanbouwkeuken en dus achter een buitenmuur. Maar in dezelfde ruimte werken filmpjes op de iPad (2) van mijn vriendin vlekkeloos.
Ik heb even een dode hoek opgezocht in dit huis, en de Tablet Z houd nog verbinding waar mijn mobiel en de Prime hem laten vallen. Vermoedelijk kan ik het vrijdag testen met een iPad 3.
Hier wel geregistreerd op de Site, maar geen mail ontvangen hoor ;) Wel zit er bij de Tablet Z een papiertje die je naar deze site lijdt: http://web.global-campaig...smartstyle/welcome_xp.php
Er staat dan ook een code op dat papiertje, maar de site werkt nog niet.

• AmbroosV
Ah, ik weet het niet goed, voor de meeste producten krijg je wel wat korting na registratie. Heb zelf nog geen Tablet Z dus heb het daarvoor nog niet kunnen testen. Als je een kaartje met een code in de doos kreeg is het waarschijnlijk beter om daarop te wachten.

Net van de telefoon met Bol en ik ben er niet veel wijzer uit geworden... "Ja mevrouw, die wordt geleverd op de dag van verschijning". Goed ja, maar hij is dus al verschenen en verkrijgbaar via andere winkels. Daar kon ze dan weer niet op antwoorden. Volgens haar zou het geen 8-10 weken duren voor de pre-orders, maar ze kon geen enkele indicatie geven van hoe lang het dan wel zou gaan duren. Binnen de week zal ik teruggebeld worden door de verantwoordelijke van de afdeling. Ik geef ze nog een week, maar daarna annuleer ik mijn bestelling. Slimmerds daar bij Bol... Doen ze een pre-order mogelijkheid, maar weten ze hem vervolgens niet te leveren 8)7

• justin0117
Ik heb bol.com ook gebeld en bij mij hetzelfde verhaal niemand kan daar wat doen u moet op de website kijken ja dat snap ik ook wel haah ik zeg daar staat toch duidelijk dat die vandaag leverbaar is dus ik ga mijn bestelling annuleren en via de coolblue website bestellen.

• TheBigBug
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01-2022

TheBigBug

Erg groot voor een insect!

Ik heb precies dezelfde reactie van Bol.com. Binnen een week wordt je teruggebeld. Ik probeerde nog te zeggen dat ik mijn order dan al gecancelled zou hebben, maar die boodschap kwam niet aan. Bol.com daalt hard in aanzien op deze manier.

Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein

• justin0117
misschien wat druk uitoefenen via twitter of facebook! haha dan luisteren ze wel hoor komt het imago in de problemen van bol.com ik ga vrijdag op vakantie en ik wil hem dan wel al binnen hebben haha

• Argonyx
De orginele hoes die erbij hoort, deze: http://www.sony.nl/produc...let-z-accessories/sgp-cv5
Kun je de tablet hier gemakkelijk uit halen? Een tablet kopen omdat die zo licht is om er vervolgens een hoes van 300 gram aan te hangen lijkt me niet de bedoeling.

• AmbroosV
Je kan denk ik beter een 10" laptop sleeve halen of eens in een winkel binnenlopen en een paar dingen proberen. Dat werkt meestal handiger. Die originele hoes (CV5) is eigenlijk om 'm in te laten steken, daarmee kan je 'm ook rechtzetten etc.

• justin0117
een hoes is ter bescherming zo kan je het makkelijk in je tas stoppen en komen er minder snel krassen op je kan het dan ook recht op zetten als je een film aan het kijken bent bijv. als je hem langdurig in de hand wilt gebruiken kan je hem eenvoudig uit de hoes halen en dan is hij lekker licht.
Pagina: 1 2 3 ... 17 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee