Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:39
Nu is wat beter geworden :), nadat ik volledige reflash van 4.2.2 draait het al wat beter en gaf ook wat tijd voor dalvik cache is nu beter :) Het ging over algemeen smooth en bepaalde apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Rossi46 schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:21:
Ja ik moet zeggen dat ik dat ook niet echt herken. Ik vind het een zeer vlot werkend apparaat. En dat terwijl ik daar toch nog weleens een zeur in kan zijn.

Zijn hier trouwens ook mensen die een sleeve gebruiken voor hun Z? Ik wil niet permanent een hoes er omheen, maar een sleeve om hem in te transporteren zou toch wel prettig zijn :)
Ik heb deze: http://www.amazon.de/gp/p...o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1
Bevalt mij uitstekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 14:02
Hallo,
In opdracht van senior ben ik opzoek naar een tablet. En ik ben eigenlijk op 3 tablets uit gekomen.
De Ipad Air, de Nexus 10 en deze Sony Xperia tablet Z. Een belangrijk verkooppunt van deze tablet is de IR blaster. Ik vraag me echter af of deze ook werkt met onze Panasonic viera plasma tv en vooral met onze Ziggo decoder ( cisco 8455DBV). Hier heb ik nergens echt duidelijkheid over kunnen vinden en ik wil het graag zeker weten voor ik deze tablet aanschaf.

Misschien hoort dit niet helemaal thuis, maar zou het bedienen van deze apparaten en dus vooral de decoder ook met andere tablets kunnen of ben je hier perse een IR-blaster voor nodig?

• Yo-L
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lubbers92 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:57:
Hallo,
In opdracht van senior ben ik opzoek naar een tablet. En ik ben eigenlijk op 3 tablets uit gekomen.
De Ipad Air, de Nexus 10 en deze Sony Xperia tablet Z. Een belangrijk verkooppunt van deze tablet is de IR blaster. Ik vraag me echter af of deze ook werkt met onze Panasonic viera plasma tv en vooral met onze Ziggo decoder ( cisco 8455DBV). Hier heb ik nergens echt duidelijkheid over kunnen vinden en ik wil het graag zeker weten voor ik deze tablet aanschaf.

Misschien hoort dit niet helemaal thuis, maar zou het bedienen van deze apparaten en dus vooral de decoder ook met andere tablets kunnen of ben je hier perse een IR-blaster voor nodig?
Of andere apparaten IR ondersteunen weet ik niet, maar je kunt de Xperia Tablet Z IR-remote ook programmeren. Je kunt dus signalen van de originele afstandsbediening koppelen aan knoppen op de IR-remote van je tablet. Op die manier zouden in theorie alle apparaten bediend kunnen worden door de tablet. Wel is in de nieuwere Android-versies de IR-app wat meer 'verborgen', je moet minimaal 2 keer doorklikken voordat je in het gewenste scherm bent.

• Cyleo
Yo-L schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:51:
[...]

Of andere apparaten IR ondersteunen weet ik niet, maar je kunt de Xperia Tablet Z IR-remote ook programmeren. Je kunt dus signalen van de originele afstandsbediening koppelen aan knoppen op de IR-remote van je tablet. Op die manier zouden in theorie alle apparaten bediend kunnen worden door de tablet. Wel is in de nieuwere Android-versies de IR-app wat meer 'verborgen', je moet minimaal 2 keer doorklikken voordat je in het gewenste scherm bent.
Klopt, maar alsnog is er een app voor. Die zou je vrij prominent op het homescreen kunnen plaatsen voor senior ;). Hier bestuurd de XTZ echt alles, zelfs mijn exotische mediaspeler (die moest ik hem dan wel aanleren) maar het werkt echt top ;)

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 23:06
Rossi46 schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:21:
Ja ik moet zeggen dat ik dat ook niet echt herken. Ik vind het een zeer vlot werkend apparaat. En dat terwijl ik daar toch nog weleens een zeur in kan zijn.

Zijn hier trouwens ook mensen die een sleeve gebruiken voor hun Z? Ik wil niet permanent een hoes er omheen, maar een sleeve om hem in te transporteren zou toch wel prettig zijn :)
Sinds kort ook in bezig van deze mooie tablet en ook ik ben op zoek naar een simpele, doch effectieve sleeve. Ik kwam uit bij deze, alleen zijn de bezorgkosten hoger dan kosten voor de sleeve. En in Nederland kan ik hem niet vinden:

http://www.bodyguardz.com...eeve-shild-protector.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Hebben jullie ook het probleem dat in de facebook app de afbeeldingen en berichten onnoemelijk breed in beeld komen? Is dit een verkeerde instelling of hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
radem205 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:13:
Hebben jullie ook het probleem dat in de facebook app de afbeeldingen en berichten onnoemelijk breed in beeld komen? Is dit een verkeerde instelling of hebben meer mensen hier last van?
Facebook heeft geen tablet app. Dus zit je naar de telefoon app te kijken, die dus nu uitgerekt wordt op je scherm.

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 14:13
Stilletjes aan hopen dat de 4.3 update binnenkort word gepusht (December volgens Sony Mobile). Ik vraag me heel sterk af wat ze hebben gedaan met de interface, als er überhaupt iets is veranderd. Hoop nog altijd dat de notification en menu bar weer 1 geheel worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
Dat hoop ik ook. De originele werkwijze vond ik absoluut beter.

Heeft iemand trouwens al Android 4.4 op de Tablet Z weten te zetten? Op de Nexus 5 vind ik het een fijn en soepel systeem, dus ik ben wel benieuwd hoe het op de Sony werkt.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
icratox schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:44:
Stilletjes aan hopen dat de 4.3 update binnenkort word gepusht (December volgens Sony Mobile). Ik vraag me heel sterk af wat ze hebben gedaan met de interface, als er überhaupt iets is veranderd. Hoop nog altijd dat de notification en menu bar weer 1 geheel worden :/
Ik denk het niet, dit is gewoon het pad van Android nu. Ik hoop wel dat die small toggles en de IR remote weer terug komen zonder dat je eerst het multitaskmenu in moet. Dat vond ik eerder echt heel veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je wallpaper kunt instellen zonder deze bij te snijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Cyleo schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:45:
[...]

Ik denk het niet, dit is gewoon het pad van Android nu. Ik hoop wel dat die small toggles en de IR remote weer terug komen zonder dat je eerst het multitaskmenu in moet. Dat vond ik eerder echt heel veel beter.
Mja ben er bang voor ook, blijf het jammer vinden. Als ik in Nova Launcher het zo instel dat de notificatie balk word verborgen ziet het zo veel beter uit, maar meteen mis je behoorlijk wat info :/

Over de Wallpaper, ik denk niet dat het mogelijk is tenzij je een afbeelding pakt precies in de resolutie van de tablet. Anders moet je altijd bijsnijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07

Sick Nick

Drop the top!

Door de manier hoe homescreens werken zal hij altijd croppen, want je hebt je swipes links rechts maar ook de rotatie. Dus je krijgt altijd zo'n kruis vorm uitsneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
Iemand hier die Google Play Music gebruikt en wel muziek naar de sd kaart kan downloaden?
Ik krijg de optie niet te zien (na laatste update) terwijl het wel werkt op mijn S3. En ik heb hem ook al helemaal terug gezet naar originele versie en opnieuw geüpdate. Zonder succes dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Nee klopt, ik zie de optie ook nog niet. Vreemd, aangezien ik wel een update gepusht heb gekregen van Google Music.

Overigens is de 4.3 Update voor de Xperia Z al gelekt blijkbaar, nog niets gezien voor de tablet z, niet van plan de Rom handmatig te installeren, maar benieuwd wat voor veranderingen er zijn.
AmbroosV schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:26:
[...]

Is al gelekt op XDA, komt er deze maand aan zoals gepland!
Moet zeggen dat ik nog altijd ontzettend tevreden ben met de tablet. Vooral daarom nu enorm aan het twijfelen tussen de Sony Xperia Z1 of een Nexus 5. Beide hebben hun voor en nadelen, dus ben aan het afwegen :+

[ Voor 17% gewijzigd door icratox op 14-12-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
@icratox
wellicht dat deze vergelijking helpt:
http://geekaphone.com/compare/LG-Nexus-5-vs-Sony-Xperia-Z1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Die pagina had ik inderdaad al bekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
HNies schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 07:54:
Iemand hier die Google Play Music gebruikt en wel muziek naar de sd kaart kan downloaden?
Ik krijg de optie niet te zien (na laatste update) terwijl het wel werkt op mijn S3. En ik heb hem ook al helemaal terug gezet naar originele versie en opnieuw geüpdate. Zonder succes dus...
Volgens mij kan dat pas vanaf Android 4.4. Dat meen ik in ieder geval gelezen te hebben op Android Police. Kan het op je S3 standaard of heb je daar iets voor uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Cyleo schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:09:
[...]

Volgens mij kan dat pas vanaf Android 4.4. Dat meen ik in ieder geval gelezen te hebben op Android Police. Kan het op je S3 standaard of heb je daar iets voor uitgevoerd?
4.3 op de Galaxy S3 (CM 10.2 voor mij) heeft deze optie wel bij de settings staan. Misschien dat de 4.3 update het voor de Tablet Z ook toe zal staan (hopelijk deze week nog, 4.3 is vrijgegeven voor Z1 en Z Ultra vandaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
icratox schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:20:
[...]

4.3 op de Galaxy S3 (CM 10.2 voor mij) heeft deze optie wel bij de settings staan. Misschien dat de 4.3 update het voor de Tablet Z ook toe zal staan (hopelijk deze week nog, 4.3 is vrijgegeven voor Z1 en Z Ultra vandaag).
Link gevonden: http://www.androidpolice....ing-changes-apk-download/

Waarschijnlijk zit jou S3 bij de experimental devices voor Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Ah stom, dat was me nog niet eens opgevallen. Artikel wel gelezen maar dat stukje niet goed bekeken, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
Bedankt voor de feedback, mijn S3 draait op 4.1.2 Android. En mijn Tab Z draait op 4.2.2. Dus lijkt het er inderdaad op dat ik op mijn Z moet wachten op KitKat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Vandaag is PlayStation Mobile gelanceerd in Nederland. Ik vind er zelf nog niet echt wat spannends tussen zitten, maar het is leuk dat het er is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-04 13:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Yep. Stond ook al op de Sony blog. Nog niks via pc companion gevonden helaas. Ik vraag me af of de wat lichtere interface is overgenomen op de tablet ook, vind het er op de screenshots van de Sony Xperia Z goed uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn al genoeg screenshots te vinden van de Xperia Tablet Z met 4.3...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
icratox schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:06:
Yep. Stond ook al op de Sony blog. Nog niks via pc companion gevonden helaas. Ik vraag me af of de wat lichtere interface is overgenomen op de tablet ook, vind het er op de screenshots van de Sony Xperia Z goed uit zien.
Die is overgenomen, staat op o.a. xperiablog. Screenshots zien er wel goed uit, vooral die nieuwe thema's. Waarschijnlijk ergens deze week komtie binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sojony
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-01 00:38
Heb de update zojuist via Pc Companion geïnstalleerd.
Eerste indruk is echt super. De Z is voor mijn gevoel nog soepeler gaan lopen en de interface vind ik een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
Hier wordt de 4.3 update nu ook binnengehaald. Ben benieuwd naar de ervaringen/veranderingen

Even wat eeste bevindingen na de installatie van de 4.3 update;

Na de installatie is de tablet sneller/"snappier", instellingen menu heeft nu een witte achtergrond en ook het keyboard is nu wit.

Onder beveiliging is nu ook een dienst toegevoegd (My Experia / apparaat zoeken) waarmee de tablet bij verlies opgespoord, geluid kan worden afgespeeld en gewist kan worden,erg handig.

Ook is de indeling van het home screen aangepast en roep je nu de applicaties op via een snelkoppeling rechts bovenin. Ook een verbetering.

[ Voor 74% gewijzigd door bluecupra op 27-12-2013 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Ook hier binnengehaald en het voelt inderdaad allemaal net wat vloeiender aan. Wat ik wel jammer vind is dat de mogelijkheid om in Nova de notificatiebar ook transparant te maken niet meer werkt. Ik gebruik nog altijd liever nova dan de standaard launcher ivm meer mogelijkheden qua 'customization'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Gaat echt lekker inderdaad met die nieuwe updaten. Nieuwe toetsenbord ziet er ook lekker uit en scrollen gaat ook lekker soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hein W
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:10
Ben ook 100% tevreden over de 4.3 update. Gaat de 4.4 update nog veel verschil uitmaken?

Sony Vaio VPC-F11Z1E, i7-720QM - 8GB Ram - 500GB Samsung - Blu-ray Burner - W7 Home Premium - 1920*1080 Premium Display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Hein W schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:57:
Ben ook 100% tevreden over de 4.3 update. Gaat de 4.4 update nog veel verschil uitmaken?
Denk het wel, vooral door de vele optimalisaties die in 4.4 kitkat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik zie de update nog niet, hebben jullie de 3g versie? Ik heb de 32gb Wifi versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Via Sony PC Companion zou je hem binnen moeten kunnen halen.

Edit: Sinds de update naar 4.3 doet Sony Select het bij mij niet meer. Ik blijf maar de error krijgen dat er geen netwerk connectie is. Op mijn telefoon (Z1) doet hij het wel prima. Iemand met hetzelfde probleem?

[ Voor 68% gewijzigd door icratox op 28-12-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Z___Z schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:33:
Ik zie de update nog niet, hebben jullie de 3g versie? Ik heb de 32gb Wifi versie.
Ik heb ook de 32GB WiFi maar kan gewoon updaten via Sony PC Companion. USB kabelje in je tablet en in de PC en updaten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hmm kabel eruit, kabel erin en ik krijg opeens een update bericht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hein W
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:10
Hier ook de 32GB WiFi versie, zonder problemen kunnen updaten met PC Companion.

Sony Vaio VPC-F11Z1E, i7-720QM - 8GB Ram - 500GB Samsung - Blu-ray Burner - W7 Home Premium - 1920*1080 Premium Display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Wat wel jammer is dat je geen print screen meer kan maken via de power button.
En bij mij werkt Ziggo TV app niet goed meer ik kan namelijk nu niet meer TV kijken.
Er staat dat ik met Ziggo ben verbonden. En als ik een diagnose doe geeft die bij alles een vinkje aan.
Maar als ik TV wil kijken kijk ik de melding "TV kijken niet mogelijk"
En de NPO app werkt Live TV kijken nu wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Ziggo app is hier ook niet meer in staat tot het tonen van content. Ziggo komt zelf helaas tot nu toe ook nog niet verder dan het opnieuw installeren van de app... wat uiteraard niet helpt. Ze zullen het denk ik zelf moeten oplossen, de combinatie van OS en toestel zal wel niet in de whitelist staan of wat ze ook maar gebruiken om de app te laten functioneren.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:33
Heeft de nieuwe update nog steeds een balk boven en een balk onder? Want als dat zo is blijf ik denk ik nog even op de firmware die er vanaf het begin op zit die dat niet had. De backknop linksonder vind ik ook erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:22
FrankRicard schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:29:
Heeft de nieuwe update nog steeds een balk boven en een balk onder? Want als dat zo is blijf ik denk ik nog even op de firmware die er vanaf het begin op zit die dat niet had. De backknop linksonder vind ik ook erg prettig.
Dat gaat zo blijven, Sony is altijd vrij strikt met het opvolgen van de guidelines van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeedeBee
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06 17:51
Heeft iemand de 4.3 update al OTA ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Hier ook geen Ziggo Tv meer op 4.3... En ik was al zo tevreden over Ziggo. Nu maar weer terug naar 4.2. En dan te bedenken dat op mijn Xperia Z met 4.4.2 en volledig geroot de (aangepaste) app wel gewoon werkt. Werkelijk ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Nou, een nietszeggend antwoord helaas van Ziggo: "Erg vervelend, maar dan gaat het (voorlopig) niet werken. Uiteraard kijken we naar de mogelijkheden om het device wel te laten werken."

Wie weet dus ergens volgend jaar... prutsers :/

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Als er nou nog een logica of een te volgen denkwijze achter het hele Ziggo app verhaal zat... Het is inderdaad puur whitelisting, wat natuurlijk dodelijk is voor welke vorm van keuzevrijheid dan ook, in dit geval dus gewoon de keus om up te daten. Ziggo, kap maar gewoon met software maken, dit is gewoon om te huilen.
Ontopic: 4.3 beviel mij, voor zolang ik het geprobeerd heb ;), prima. Mooiere menu's en wat snappier over het algemeen. Het trim verhaal nog niet kunnen testen/ervaren i.v.m. korte testperiode, zelfde geldt voor verbeterde stamina. Wanneer Ziggo de boel op orde heeft (hahaha) maar weer verder testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
Net 4.3 geïnstalleerd. En ik moet zeggen, het werkt goed. Ik heb het idee dat mijn Z nu een stukje sneller is geworden. En vooralsnog geen problemen met mijn geïnstalleerde apps (heb geen ziggo maar Upc hier en die hebben geeneens een app....).
Het nieuwe menu is mooi en duidelijk. Ook het nieuwe toetsenbord is mooi en reageert goed.
Als ik meer te melden heb zal ik het doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Gisteren ruim 8 uur op Netflix kunnen kijken, volgens mij is de accuduur ook toegenomen met de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Heeft iemand met 4.3 al gekeken of er nog apps/settings zijn die de tablet-UI met één balk terugbrengen, of is daar root voor nodig die er nog niet is?
Ik heb mijn Tablet Z pas enkele dagen dus ik heb nog 4.1 met tablet-UI erop en wil wel upgraden maar niet als de interface op 10.1" plotseling een phablet/phone-UI wordt...
Met Nova launcher/etc behoud je alsnog die 2 losse balken toch?
Excuses als dit elke week wordt gevraagd ;)

[ Voor 8% gewijzigd door MacorgaZ op 30-12-2013 22:20 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al getest of je met de 4.3 update weer volledig beeld hebt bij het kijken van een film op je tv met een mhl kabel..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:22
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:05:
Heeft iemand al getest of je met de 4.3 update weer volledig beeld hebt bij het kijken van een film op je tv met een mhl kabel..?
Ik kan het niet testen maar voor zover mijn kennis van Android klopt kan dat alleen met de Movies-app (of misschien een paar multiscreen-aware video players, maar daar ken ik er geen van).

Het scherm van je tablet is geen 16:9, je kan niet verwachten dat er zomaar stukken worden afgekapt om op je TV te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

AmbroosV schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:01:
[...]
Het scherm van je tablet is geen 16:9, je kan niet verwachten dat er zomaar stukken worden afgekapt om op je TV te passen.
Dat is inderdaad niet wenselijk, maar met 4.1 werden zowel boven/onderals links/rechts zwarte balken weergegeven. Hopelijk verdwijnen onder 4.3 in ieder geval de zwarte balken boven/onder.

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
abeker schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:06:
[...]

Dat is inderdaad niet wenselijk, maar met 4.1 werden zowel boven/onderals links/rechts zwarte balken weergegeven. Hopelijk verdwijnen onder 4.3 in ieder geval de zwarte balken boven/onder.
Dat ligt aan de app, sommige apps kunnen dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

Hmmm my bad, de video had natuurlijk al een aspect-ratio van 16:9 8)7

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
Zo 4.3 staat erop. Wel een heel verschil met wat er bij de release op zat.
even vraagje over het keyboard. Ik had voorheen een ander keyboard geinstalleerd om o.a. copy/paste knoppen te krijgen.
Zitten deze nu wel ergens in het originele keyboard? Ik zie het niet zo gauw.
Missen jullie dat soort knoppen niet?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
HIer ook ge-update naar 4.3, met ook positieve ervaringen qua performance en dergelijke.

Een dingetje: het duurt nu langer (een stuk langer vind ik) voordat de tablet volledig uitgeschakeld is nadat je daartoe opdracht geeft.

Is dit herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Glitch schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 12:10:
HIer ook ge-update naar 4.3, met ook positieve ervaringen qua performance en dergelijke.

Een dingetje: het duurt nu langer (een stuk langer vind ik) voordat de tablet volledig uitgeschakeld is nadat je daartoe opdracht geeft.

Is dit herkenbaar?
Zeer herkenbaar, het wisselt wel af moet ik zeggen. Soms is hij vrij snel uit, andere keren blijft hij voor een minuut of 2 tot 3 vastzitten voordat het scherm uitschakeld. Niks beweegt dan meer, en je kunt er verder ook niks meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
En ook hier spuit 11 met z'n 4.3 update :) Performance inderdaad beter! Net weer wat soepeler, erg fijn.

Maar waarom heeft Sony in hemelsnaam voor paarse details gekozen i.p.v. blauwe zoals hiervoor?

EDIT: laat maar... :) De paarse kleuren komen door het gekozen thema, dat valt gelukkig aan te passen. Zie post hier onder.

[ Voor 24% gewijzigd door Rossi46 op 04-01-2014 16:06 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Rossi46 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 14:31:
En ook hier spuit 11 met z'n 4.3 update :) Performance inderdaad beter! Net weer wat soepeler, erg fijn.

Maar waarom heeft Sony in hemelsnaam voor paarse details gekozen i.p.v. blauwe zoals hiervoor?
Hoe bedoel je paarse details? De accent kleuren? Die zijn namelijk aan te passen met de thema's die sinds 4.3 worden supported.

Settings > Personalization > Themes

[ Voor 4% gewijzigd door icratox op 04-01-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Glitch schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 12:10:

Is dit herkenbaar?
Ja, dit viel mij ook laatst op, eerst ging dit echt snel en nu duurt het gewoon lang. Ik zet hem gelukkig niet zo vaak uit, maar ik herken het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
PuckStar schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:49:
Zo 4.3 staat erop. Wel een heel verschil met wat er bij de release op zat.
even vraagje over het keyboard. Ik had voorheen een ander keyboard geinstalleerd om o.a. copy/paste knoppen te krijgen.
Zitten deze nu wel ergens in het originele keyboard? Ik zie het niet zo gauw.
Missen jullie dat soort knoppen niet?

Iemand een idee?
Ik bedoel dan bijv. een link uit de URL balk kopieren of plakken. Ik zie niet hoe dat met het standaard keyboard zou kunnen.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
PuckStar schreef op zondag 05 januari 2014 @ 18:44:
[...]

Iemand een idee?
Ik bedoel dan bijv. een link uit de URL balk kopieren of plakken. Ik zie niet hoe dat met het standaard keyboard zou kunnen.
Ik gebruik Dolphin browser en kan door even op de URL balk te drukken de URL selecteren en kopieren (via een optie schermpje). Plakken door eveneens iets langer te drukken op een text veld, ik krijg dan een knop te zien met plakken (in Dolphin krijg ik dan weer een optie schermpje).

[ Voor 7% gewijzigd door HNies op 05-01-2014 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Het klepje van mijn tablet is stuk. Heeft waarschijnlijk dubbel tussen het hoesje gezeten ofzo. Er zit in ieder geval een knikje in en sluit niet meer goed. Het gaat om het klepje van de lader.

Valt dit nog te repareren/vervangen en weet iemand wat dit ongeveer kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
PuckStar schreef op zondag 05 januari 2014 @ 18:44:
[...]

Iemand een idee?
Gewoon dubbelklikken op de url, lang ingedrukt houden en kopieren selecteren.

@klepje: Ik meende ergens eens gelezen te hebben dat je ze op ebay kan bestellen. Dat valt te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Bedankt zal even zoeken. Op XDA zijn er nog twee die precies hetzelfde hebben: een knikje in het midden van het klepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:17
Ik ben waarschijnlijk van plan deze tablet te kopen, ik vraag me echter af of dit verstandig is, aangezien er geruchten zijn van een opvolger. Hoewel de details nog vaag zijn, wat denken jullie? Ik gok dat de opvolger weer een aanzienlijk prijskaartje gaat krijgen, en dat schrikt me een beetje af. Daarnaast kan de prijs van de huidige versie natuurlijk omlaag gaan dan.

[ Voor 16% gewijzigd door SPOXYWOXY op 08-01-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
SPOXYWOXY schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:14:
Ik ben waarschijnlijk van plan deze tablet te kopen, ik vraag me echter af of dit verstandig is, aangezien er geruchten zijn van een opvolger. Hoewel de details nog vaag zijn, wat denken jullie? Ik gok dat de opvolger weer een aanzienlijk prijskaartje gaat krijgen, en dat schrikt me een beetje af. Daarnaast kan de prijs van de huidige versie natuurlijk omlaag gaan dan.
Tussen geruchten, aankondiging en verkoop zit meestal nog wel een tijdje. Ik verwacht zeker voor minstens een half jaar nog geen nieuwe tablet. Nu is het ook zo dat de Tablet Z niet echt kracht tekort komt. Meer is altijd beter/leuker, maar de TZ draait gewoon lekker dus als je nu een tablet wilt zie ik geen reden om te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De Xperia Z heb ik vorig jaar volgens mij eind mei/begin juni gekocht en deze lag toen nog maar net in de winkels. Ik verwacht eerlijk gezegd ook het komende half jaar geen opvolger in de winkels. Je kan natuurlijk wel de grote elektronicabeurzen in de gaten houden voor een eventuele aankondiging. Maar dan nog zal nog wel een tijdje duren. Ondertussen is de tablet wel een kleine € 100 goedkoper geworden dus dat voordeel heb je al te pakken. Het is nog altijd een erg vlotte tablet en ik zou deze nu ook direct weer kopen als het nodig zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Ik zou hem kopen als je het design mooi en fijn vindt (rechte hoeken e.d. tegenover andere tablets met afgeronde hoeken) en denkt de waterdichtheid nodig te hebben, qua specificaties is de tablet wat verouderd puur omdat het qua technologie zo snel gaat.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik krijg binnenkort ook een Tablet Z (zit 'gratis' bij mijn nieuwe tv). Ik ben erg benieuwd of deze tablet mij nu wel kan overtuigen. Ik heb momenteel al een iPad Air, dus er is serieuze concurrentie :P
Ik verwacht dat de iPad qua snelheid beter zal zijn, maar de vrijheid van het Android-systeem spreekt mij ook heel erg aan. Ik ben sowieso wel een voorstander van Android, op de telefoon bevalt dit nog altijd zeer goed.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
SToRM666 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:07:
Ik krijg binnenkort ook een Tablet Z (zit 'gratis' bij mijn nieuwe tv). Ik ben erg benieuwd of deze tablet mij nu wel kan overtuigen. Ik heb momenteel al een iPad Air, dus er is serieuze concurrentie :P
Ik verwacht dat de iPad qua snelheid beter zal zijn, maar de vrijheid van het Android-systeem spreekt mij ook heel erg aan. Ik ben sowieso wel een voorstander van Android, op de telefoon bevalt dit nog altijd zeer goed.
Voor mijn gebruik is de TZ fijner dan de iPad. Ik kijk er namelijk erg veel films op en de SD-kaart en dat i.c.m. de schermverhouding is voor mij een groot voordeel tov de iPad. Qua snelheid denk ik idd dat de Air sneller is, die is nieuwer en de software en de hardware komt uit dezelfde fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Hij is besteld hier :), 32GB versie (was namelijk maar 20 EUR duurder), morgen binnen! Dat wordt een middagje spelen op het ding hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Voor de lief hebbers die nog opzoek zijn naar een Sony Xperia Z 32GB Wifi. Voor een leuke prijs.

V&A aangeboden: Sony Xperia Tablet Z WiFi 32GB Zwart

Gloed nieuw ongeopende verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultrapreventive
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:00
Ik denk dat de liefhebbers de correcte rubriek wel weten te vinden. Dit is niet de juiste plek voor je reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Krijg overigens de 4.3 update nog niet binnen, nog ff geduld dus :)

Heb deze cover erbij gekocht net: https://www.knaldeals.com...ia-tablet-z-black-1031221

Samen met een screenprotector. Kreeg er ook deze gratis bij: https://www.knaldeals.com...ad-145x86mm-black-1070067

Altijd leuk :)

[ Voor 59% gewijzigd door SPOXYWOXY op 11-01-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Ik heb mijn tablet toch maar ge-downgrade van 4.3 naar 4.2.2

Probleem bij 4.3:
Scherm flikkert (toetsenbord) en afsluiten duurt erg lang.
Maar het probleem waarom ik downgrade is dat mijn wifi steeds wegvalt.
Dit probleem had ik niet eens toen veel mensen in het begin er wel last van hadden met 4.1.2.
Zelfs bij -35dBm (1-2 meter vanaf mijn router) valt mijn verbinding weg als ik van 2.4G naar 5G switch had ik weer even verbinding.
Nu op 4.2.2 is alles ineens weer goed. Voor de zekerheid heb ik nog een keer 4.3 helemaal schoon erop gezet maar had gewoon weer een wegvallende verbinding.

Dus ik blijf lekker op 4.2.2 is trouwens ook makkelijker om te rooten. Bij 4.3 gaat dat een stuk omslachtiger. En Ziggo TV werkt ook weer onder 4.2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub17
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 09:00
Ik merkte die flikker ook vandaag op en bij mij is af en toe ook om onverklaarbare reden de Wifi weg, inderdaad een beetje zoals bij 4.1.2 (ik heb nog niet geprobeerd zonder stamina modus, misschien is het weer een slechte samenwerking tussen die twee?). En inderdaad, geen Ziggo...

Downgraden zal ook wel een volledige schone install gaat betekenen, of valt het mee? (zelf nooit eerder serieus hoeven overwegen eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Heb 4.3 nu ook geïnstalleerd. Zonde dat de ziggo app het niet meer doet idd :(. Voor de rest loopt alles lekker soepel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Downgraden kan zonder volledige schone install maar ik weet niet zeker of alles goed werkt ik heb namelijk zelf wel alles er schoon opgezet.
Eén probleem is dat downgraden niet op een officiële manier kan.
Je kan het doen met Flashtool http://www.flashtool.net

Je kan je eigen firmware back-up terug zetten als je die gemaakt had toen 4.3 nog niet uit was. Je bent namelijk de bestanden nodig die je via Sony Update Service binnen krijgt. Omdat nu 4.3 uit is krijg je dus alleen nog maar de 4.3 bestanden binnen via Sony Update Service.
Ik heb voor mijn zelf voor de zekerheid nu wel een back-up gemaakt van 4.3 zie hier hoe je dat moet doen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2188129

Ik had geen firmware back-up van 4.2.2 dus heb die gedownload van iemand anders. Je kan eigenlijk kiezen welke je er op wilt zetten. Ik had eerst zelf een US versie opgezet, maar later heb ik toch even de juiste versie op gezocht die officieel op mijn XTZ stond. Dit kan je doen door te zoeken welke customization number je hebt. Hier meer uitleg hoe je die kan vinden http://www.xperiablog.net...-access-the-service-menu/
Als je in het service menu zit klik je op “software info” en dan staat daar ergens customization number ik had er staan “1273-3879_R3C” dit was toen ik Android 4.3 had. Onder 4.2.2 staat er “1273-3879_R3B” Ik heb de (32GB Wifi)
Op deze lijstje kan je zien welke Regio je moet hebben http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2588275 ik had dus VMo EU4 nodig.
Die heb ik hier gevonden http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2589451 let op deze is dus alleen voor de 32GB Wifi SGP312.
Even uitpakken en dan met flashtool flashen. Zie zelfde link hier boven (bij back-up) onder Stage 4 – FLASHING. Bij het flashen klik DATA & CACHE uit en je behoud je bestanden.
Het is eigenlijk heel simpel. Maar let op. Op eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 21:11
Ik zit er sterk aan te denken een tablet Z aan te schaffen. Mijn laptop is dood aan het gaan en het mee sjouwen van zo'n ding komt me ook wel de neus uit. Ook heb ik voor in juli een maandje Canada gepland en dan vind ik een tablet wel prettig. Ik twijfel nog tussen de Windows Surface en de tablet Z. Ik studeer nog, zou een Tablet Z geschikt kunnenzijn voor het maken van aantekeningen tijdens colleges? Dat is zo'n beetje het enige waar ik mijn laptop nog voor gebruik namelijk. En om hem aan de TV te hangen via HDMI voor films.

Verder wil ik hem gaan gebruiken voor films, foto's, wat artistieke dingen zoals ArtFlow en het streamen van voetbal via Fox Sports Go.

En ik las ook al geruchten over een eventuele opvolger? Ik ben me pas net in het tablet wereldje aan het verdiepen dus weet er nog niet zoveel van (zou mezelf geen leek noemen op technologisch gebied maar ook zeker geen expert). In hoeverre is een prijsdaling in de komende maanden tot juli denkbaar voor de 16GB versie? Heb juli als maand geprikt waar ik uiterlijk een tablet in aangeschaft wil hebben, dus als het zou lonen om tot dan te wachten dan doe ik dat. Hoewel m'n geduld dan wel op de proef gesteld wordt, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Point schreef op zondag 12 januari 2014 @ 23:17:
Ik zit er sterk aan te denken een tablet Z aan te schaffen. Mijn laptop is dood aan het gaan en het mee sjouwen van zo'n ding komt me ook wel de neus uit. Ook heb ik voor in juli een maandje Canada gepland en dan vind ik een tablet wel prettig. Ik twijfel nog tussen de Windows Surface en de tablet Z. Ik studeer nog, zou een Tablet Z geschikt kunnenzijn voor het maken van aantekeningen tijdens colleges? Dat is zo'n beetje het enige waar ik mijn laptop nog voor gebruik namelijk. En om hem aan de TV te hangen via HDMI voor films.

Verder wil ik hem gaan gebruiken voor films, foto's, wat artistieke dingen zoals ArtFlow en het streamen van voetbal via Fox Sports Go.

En ik las ook al geruchten over een eventuele opvolger? Ik ben me pas net in het tablet wereldje aan het verdiepen dus weet er nog niet zoveel van (zou mezelf geen leek noemen op technologisch gebied maar ook zeker geen expert). In hoeverre is een prijsdaling in de komende maanden tot juli denkbaar voor de 16GB versie? Heb juli als maand geprikt waar ik uiterlijk een tablet in aangeschaft wil hebben, dus als het zou lonen om tot dan te wachten dan doe ik dat. Hoewel m'n geduld dan wel op de proef gesteld wordt, haha.
Voor aantekeningen vind ik een tablet niet zo geschikt, maar dat is ook erg afhankelijk van je studie. Ik doe een technische studie en je kan gewoon niet snel genoeg formule's opschrijven. Then again, als je het nu met een laptop red, red je het met een tablet ook wel.

Een surface tablet lijkt mij persoonlijk ook wel intressant, ik vind alleen de TZ veel chiquer ;) Er komt vast ergens dit jaar nog een vervanger voor de TZ. Ik geloof daarintegen wel dat de TZ van een generatie chipsets is om snel genoeg te zijn om niet persé te hoeven updaten (ik had hiervoor een Tranfsormer Prime en die was echt traag na een jaar, die wou je updaten. Ik ben nu al meer dan driekwart jaar dik tevreden over de TZ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Heb de tablet inmiddels een paar dagen in bezit en wat een geweldig apparaat is het :). Ik heb echter gisteren geprobeerd het beeld van de tablet te streamen (via DLNA) naar mijn Samsung SmartTV. Hij verbindt heel even zegt de tablet, maar daarna valt de verbinding uit. Krijg geen beeld op mijn TV dus..

Zijn er meer mensen met dit probleem?

[ Voor 8% gewijzigd door SPOXYWOXY op 14-01-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
SPOXYWOXY schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:46:
Heb de tablet inmiddels een paar dagen in bezit en wat een geweldig apparaat is het :). Ik heb echter gisteren geprobeerd het beeld van de tablet te streamen (via DLNA) naar mijn Samsung SmartTV. Hij verbindt heel even zegt de tablet, maar daarna valt de verbinding uit. Krijg geen beeld op mijn TV dus..

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik doe het altijd met throw vanuit de movie app, dat werkt eigenlijk altijd wel (maar heb dan ook een Sony tv, maar het hoort met alles te werken. Al deed een Panasonic het ook). Wat je ook kan proberen is een Media Server starten op de server en dan vanaf de media dlna app op de telefoon naar je tablet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Point schreef op zondag 12 januari 2014 @ 23:17:

Hij is al 100eu gezakt, denk eerlijk gezegd niet dat ie nog snel veel zal gaan dalen gezien de prijsontwikkeling van eerdere Sony tablets. En wat ie eventueel mocht dalen tot de zomer zou ik er zelf graag voor over hebben om er een half jaar eerder van te kunnen genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
iemand een idee of ik het "tikken op het scherm unlocken/wakker maken" ook op andere tablets kan werken? bijv. op mijn Nexus 7? is er een app voor ofzo? of is het echt Sony eigen?
vind het enorm handig op m'n xperia tablet en mis het dus op de nexus.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
PuckStar schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:34:
iemand een idee of ik het "tikken op het scherm unlocken/wakker maken" ook op andere tablets kan werken? bijv. op mijn Nexus 7? is er een app voor ofzo? of is het echt Sony eigen?
vind het enorm handig op m'n xperia tablet en mis het dus op de nexus.
Er zijn wel apps voor, maar die verbruiken volgens mij wel meer stroom en voor goede werking heb je meestal root nodig. Zo chique als bij de Tz ga je het niet krijgen dus, maar het is inderdaad een fijne optie die ik eigenlijk altijd gebruik om de tablet aan ge krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
zit al een tijdje te zoeken naar zo'n app maar kan er niet echt 1 vinden. heb jij weleens gezocht en kun je iets aanraden?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-04 13:20
Zag vandaag dat de Ziggo app een update heeft gehad. Zou iemand willen kijken of live kijken via de Ziggo app onder 4.3 nu wel weer werkt?

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
PuckStar schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:09:
zit al een tijdje te zoeken naar zo'n app maar kan er niet echt 1 vinden. heb jij weleens gezocht en kun je iets aanraden?
Volgens mij heb ik deze app ooit geprobeerd op mijn desire destijds nog: Google Play: Auto Screen On

Daarna had ik een XS en een XZ, beide met een prima knop dus nooit meer zoiets aangeraakt, maar je kan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
RobertLikesTwea schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:09:
Zag vandaag dat de Ziggo app een update heeft gehad. Zou iemand willen kijken of live kijken via de Ziggo app onder 4.3 nu wel weer werkt?

Alvast dank!
Helaas nog steeds niet... Groen beeld nu. Wel geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paultje1966
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-08 08:44

paultje1966

feel the force

Ja bij mij is het ook einde oefening voor de Ziggo App

het nadeel van een draadloos netwerk is dat je zoveel kabels moet trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
4.2.2 werkt de Ziggo App nog wel. Nu zelfs met root aan, voor de update moest je root uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
SPOXYWOXY schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 07:21:
[...]
Helaas nog steeds niet... Groen beeld nu. Wel geluid.
Idem hier. Grappig is dat de zelfdiagnose in de Ziggo App wel een vinkje zet bij 'Getest apparaat', maar in de tekst staat dat ie niet getest is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kstja0
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-05-2022
Had na volle tevredenheid xbmc draaien om zo makkelijk series te streamen. Helaas na de update naar 4.3 werkt xbmc wel maar krijg ik enkel zwart beeld met geluid als ik een serie of film stream via de bekende repositries. Meer mensen met dit probleem?

[ Voor 0% gewijzigd door kstja0 op 17-01-2014 16:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
kstja0 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:49:
Had na volle tevredenheid xbmc draaien om zo makkelijk series te streamen. Helaas na de update naar 4.3 werkt xbmc wel maar krijg ik enkel zwart beeld met geluid als ik een serie of film stream via de bekende repositries. Meer mensen met dit probleem?
Herinstallatie al geprobeerd? Overigens gebruik ik voor dat scenario plex, wat echt fantastisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Cyleo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:10:
[...]

Volgens mij heb ik deze app ooit geprobeerd op mijn desire destijds nog: Google Play: Auto Screen On

Daarna had ik een XS en een XZ, beide met een prima knop dus nooit meer zoiets aangeraakt, maar je kan het proberen.
Bedankt. Maar met die app kun je het nog steeds niet doen dmv tikken met je vinger. Apps als deze zijn er heel veel, maar ik zoek juist de "tap with finger" unlock.

Ik heb een mhl kabel gekocht, officieel voor samsung devices, maar zou gewoon moeten werken toch?
Wat volgens mij niet werkt is dat er geen stroom doorheen komt. Er zou al stroom doorheen moeten komen zelfs als je de HDMI nog niet hebt aangesloten toch?
Ik heb nu verschillende laders en devices (Xperia Tablet, NExus 7 en Blackberry) geprobeerd maar geen van allen ziet er stroom doorheen komen.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 21:11
Nog meer mensen last van flikkerend scherm wanneer je het toetsenbord gebruikt, sinds de update naar 4.3? Schijnt bij sommigen een probleem te zijn en bij mij dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Point schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:09:
Nog meer mensen last van flikkerend scherm wanneer je het toetsenbord gebruikt, sinds de update naar 4.3? Schijnt bij sommigen een probleem te zijn en bij mij dus ook.
Nee, update werkt hier perfect. Als het een bekend probleem is wordt het overigens binnenkort waarschijnlijk wel meegenomen in de patch ronde. Na een grote update als deze komt er altijd nog een kleine updates die de bugs plet die ze bij het testen niet zijn tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kstja0
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-05-2022
Cyleo schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:06:
[...]

Herinstallatie al geprobeerd? Overigens gebruik ik voor dat scenario plex, wat echt fantastisch is.
Heb je tip geprobeerd. Ja werkt nu als een dolle! Thanks!
;)
Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste