Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 19:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-09 15:49
Vandaag begonnen met de 14 dagen trail. De tutorial nog maar is een keer doorspelen vind het allemaal erg overweldigend en ingewikkeld

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

@Br3wmaster

Probeer het niet allemaal in een keer te begrijpen. Ben nu sinds januari bezig en de beste taktiek is eerst zoveel mogelijk negeren en stapje voor stapje bijleren wat je wilt proberen.

Al een idee wat je wilt gaan doen in EVE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
-BaJo- schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:56:
@Br3wmaster

Probeer het niet allemaal in een keer te begrijpen. Ben nu sinds januari bezig en de beste taktiek is eerst zoveel mogelijk negeren en stapje voor stapje bijleren wat je wilt proberen.

Al een idee wat je wilt gaan doen in EVE?
^ en als je een keer een beetje isk nodig hebt dan moet je maar een gil geven. Als iedere vaste speler hier nou gewoon 5 mil geeft dan maken we het newbies een stuk leuker om te beginnen / uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Br3wmaster schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 19:28:
Vandaag begonnen met de 14 dagen trail. De tutorial nog maar is een keer doorspelen vind het allemaal erg overweldigend en ingewikkeld
Doe alles stukje voor stukje en na die tutorials krijg je careers, deze zijn best duidelijk tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 19:28:
herken dat wel van mijn begin. zoveel tutorials en text. Focus je in het begin op 1 ding. Minen is goed om mee te geginnen. En een leuke corp helpt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jastas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 12:28
iemand nog een buddy invite over?
zou graag nog eens opnieuw beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:26
Invite verstuurd! :)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
486b isk and counting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Bedankt voor de tips. Besloten om nog even opnieuw te beginnen vandaag. @Bajo. Ik weet nog niet echt wat ik wil gaan doen. Ga maar is beginnen met beetje minen/kapitaal opbouwen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

@Br3wmaster

Mocht je EVE langer willen gaan spelen, dan is de EVE university een aanrader. Het duurt even voor je toegelaten wordt maar het is een leerzame corp en je kunt er veel verschillende dingen doen/leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Top dank voor de tip. Helaas toch niet zoveel tijd als ik had gehoopt. Dus morgen een nieuwe poging. Wil er even goed voor gaan zitten want het lijkt me echt een toffe game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op zondag 27 april 2014 @ 19:08:
Top dank voor de tip. Helaas toch niet zoveel tijd als ik had gehoopt. Dus morgen een nieuwe poging. Wil er even goed voor gaan zitten want het lijkt me echt een toffe game :)
Om je een idee te geven van de learning curve van EVE...

Afbeeldingslocatie: http://static.giantbomb.com/uploads/original/13/131484/1898017-learningcurve.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:00

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

*knip* Recruitment is niet toegestaan.

[ Voor 93% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 23:10 ]

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

@Serealkiller

Compleet nederlandstalig zo te zien?

Hebben jullie ook een afdeling voor carebears/high sec ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 15:57
-BaJo- schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:18:
@Serealkiller

Compleet nederlandstalig zo te zien?

Hebben jullie ook een afdeling voor carebears/high sec ?
Ja, maar die zijn wel meer into mining, 0.0 waar we zitten zit overigens niet ver van highsec af. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Helaas vanavond ook geen tijd.. drukke agenda :( en die 14 dagen tellen wel af zo haha. Maar zal er morgen is even op mijn gemak kijken.

Gister nog een stukje van de Tutorial gedaan en moet zeggen wat een vette game. Vind het er super uit zien en alles voelt echt huge. I'm in love :) 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jastas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 12:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
*knip*

[ Voor 70% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 10:22
Zag dit langskomen op verschillende websites en leek me leuk om hier ook te delen.

https://www.kickstarter.c...eat-empires-of-eve-online

Lijkt me een interessant project en best gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 18:24

_Apache_

For life.

Is jita inmiddels weer begaanbaar?
Zo te zien wel.

[ Voor 26% gewijzigd door _Apache_ op 28-04-2014 15:45 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
er gaan geruchten van niet, dus zorg dat je een exit cyno hebt voor je JF!

mischien dat ze de operatie wat krimpen om zo de mensen die het hele weekend hebben gewacht toch te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-09 15:28

Taygeta

KTM 790 Adventure

Misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik heb een keer een software gezien een waarbij je een deel van je eve scherm kon "fixaten"(always on top oid).
Dit is handig als je aan het minen bent en gealt-tabbed bent.
(je kan het zo instellen dat je de miners ziet deactiveren of wanneer je cargo vol zit).
Weet iemand nog hoe die software heette?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 18:24

_Apache_

For life.

Lethal, ben net in jita geweest.. Weinig aan de hand naast het normale rotzooi'tje, wel wat het bij de Perimeter gate ongeveer net zo druk als op station.

Er lagen wel veel depots enzo, had bijna moeite om mijn cloak te activeren.

==

Is een tweede scherm dan niet veel handiger?

[ Voor 17% gewijzigd door _Apache_ op 28-04-2014 16:09 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
het is nu RUS prime, niet echt een geweldige TZ voor gewns

ik zou er iig nog niet op vertrouwen totdat er 24u overheen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
Taygeta schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:05:
Misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik heb een keer een software gezien een waarbij je een deel van je eve scherm kon "fixaten"(always on top oid).
Dit is handig als je aan het minen bent en gealt-tabbed bent.
(je kan het zo instellen dat je de miners ziet deactiveren of wanneer je cargo vol zit).
Weet iemand nog hoe die software heette?
isboxer??? maar die is niet gratis....

YouTube: EVE MultiboxVideo 2012-09-12 221015 voorbeeldje dat ik ooit gemaakt hebt met iskboxer

YouTube: Tripple abaddon pwnage 3 op 1 scherm

[ Voor 24% gewijzigd door Dutch2007 op 28-04-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
OnTopReplica bedoel je

http://ontopreplica.codeplex.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-09 15:28

Taygeta

KTM 790 Adventure

Het is wel wat ik bedoel inderdaad :)
Maar volgens mij kwam die ik bedoelde van sourceforge.
Ik ga deze wel proberen!

Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
had toch gelijk hé :)

https://zkillboard.com/kills/5b/

maandag gingen ze vrolijk door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
lol .. dacht vanavond eindelijk te kunnen spelen maar nee hoor weer niet, morgen zit het er ook al niet in dus dan hopen op donderdag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
quote: CCP fozzie
Hello everyone!

In the upcoming Summer release we are making a lot of changes that we expect will impact player behavior surrounding manufacturing, mining and starbase use. We see an opportunity here to make some adjustments to the way that Jump Drives consume their isotope fuel that will hit a few birds with one stone.

The goals of this change are:

Stimulate the isotope (and therefore ice) market to help cushion any drop in demand from players using smaller starbases after the science and industry slot changes.
Help encourage cost competitiveness for local resource gathering in nullsec.
Although we don't expect this change to significantly impact behavior around jump drive power projection, it should at least provide a small incentive change through higher costs for moving huge capital fleets often.

The plan for this release is to start with a 50% increase in the fuel cost of all jump drives and jump portals, and adjust further if necessary once we see the results. This change applies both the the base consumption of ship based jump drives, as well as the isotope consumption per kg of mass on all jump bridges and portals.

To compensate for the extra isotopes that ships will need to carry, the volume of all four isotopes will be reduced by 1/3, to 0.1m3. Thanks to Resgo for some excellent feedback.

For reference, this will increase the cost of running a max skilled Rhea from Jita to RIT-A7 (jump drive transit the whole way) from ~50m isk to ~75m isk.
rent gillend door de kamer

fozzie is helemaal van de plee gerukt....50% voordat ze zowiezo de industry changes doorvoeren, gooi dat lekker in de eerste point release.....holy shit das een flinke increase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:17

nwagenaar

God, root. What's the differen

Allemachtig. Een 50% increase in fuel costs.... Dat is lekker handig aangezien dat JF's duidelijk niet de grootste (dagelijkse) gebruikers zijn van isotopes.

Maar even snel mijn mothership en dread verplaatsen voor de zomer expansion dus :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

Hmm, blijkbaar is het vertellen over een Alliance of corp niet toegestaan, of valt onder het kopje " recruitment"
Ik snap de regel van geen recruitment in deze thread wel. maar in mijn geknipte post was ik niet aan het recruiten. Meer van joh kijk daar eens heen.

Is het dan niet misschien een beter idee om in het Topic Starter enkele bekende, en vertrouwde nederlandse of beginners corporations te noteren? Er staat namelijk wel Eve University tussen.

Er komen hier redelijk wat nieuwe spelers voorbij, en een goede begeleiding is wel erg gameplay verrijkend.

Wederom, mensen recruiten is niet mijn doel maar informatie geven over nederlandstalige of corporations met NL roots zou toch wel mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:33
ik zo niet zoveel bezwaar om mensen via de topic start op weg te helpen, vraag het de TS zou ik zeggen. Daarnaast heb ik ook wel interesse om te weten in welke corps veel nederlanders zitten, gewoon omdat het makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Laatst online: 26-09 15:52
euhm ns ff denken, corps met veel nederlanders,
de alliance van SerealKiller natuurlijk (ben alweer vergeten hoe die heet sorry).
Bendebeukers in 0.0 (toch?) en ook een empire corp

Verder nog wat kleine corps, zoals bijvoorbeeld de miniscule wh corp waar ik in zit met nog een paar notoire bezoekers van dit draadje.

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
ed-oorklep schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:39:
euhm ns ff denken, corps met veel nederlanders,
de alliance van SerealKiller natuurlijk (Addictclan alliance).
Bendebeukers in 0.0 (toch?) en ook een empire corp

Verder nog wat kleine corps, zoals bijvoorbeeld de miniscule wh corp waar ik in zit met nog een paar notoire bezoekers van dit draadje.
:*)
De Alliance is overigens echt volledig Nederlands /Belgisch

[ Voor 6% gewijzigd door eniux op 30-04-2014 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Green Visstick High met rensoldier als ceo is volgens mij ook volledig Nederlands zitten in minmatar high sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:43:
Green Visstick High met rensoldier als ceo is volgens mij ook volledig Nederlands zitten in minmatar high sec
correct :)

hebben ook goede contacten met bendebeukers. Als je nieuw bent of empire stuff wil doen moet je naar GFH, als je nullsec in wilt, kan je bendebeukers joinen. Geloof zelfs zelfde alliance

[ Voor 28% gewijzigd door TepelStreeltje op 30-04-2014 10:27 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Finfleet :P, we hebben een aantal nederlanders, hoeveelheid wordt groter nu dr links en rechts wat corps bij gekomen zijn (kenshin heeft peer NL-ers) en de reeds bestaande corps zoals SM3LL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:26:
[...]
hebben ook goede contacten met bendebeukers. Als je nieuw bent of empire stuff wil doen moet je naar GFH, als je nullsec in wilt, kan je bendebeukers joinen. Geloof zelfs zelfde alliance
Klopt hebben goede contacten en is eigenlijk ontstaan uit Beuk vanwege 0 sec en High sec mensen hoewel GFH volgens mij ook in Wormholes zit ;) Zitten echter vanwege het 0 sec gebeuren niet in dezelfde alliance. Let wel ze spelen niet alleen Eve online maar ook bijvoorbeeld Battlefield, Minecraft etc is meer een community als puur een eve corp.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2014 12:30 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Zelfde geld inderdaad ook bij addictclan, ook een multigaming clan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Iemand van mijn Alliance organiseert een EVE meetup in Nottingham UK, iedereen is welkom! Ik ga zelf al wel, als er meer mensen die kan op gaan / willen gaan let me know.
https://forums.eveonline....osts&t=336343&find=unread

BTW Dev blog 5: http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/industry-teams

[ Voor 34% gewijzigd door XzeroD op 30-04-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTV DNA
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 04:23
Twee weken nauwelijks kunnen spelen, log ik gisteren in, ben ik precies op tijd voor een invasie van een C6 wormhole. Fun times :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Nice timing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Wat boeit t nu dat een corp volledig nederlands is? Dus recruitment is wel toegestaan behalve als het om een corp gaat waar ook niet NL inzitten? meeste NL spelers die ik ken zitten liever in een gemixte corp dan in NL B.V.

Of recruitment wordt toegestaan hier of t wordt niet toegestaan..... En vwdbt heb ik geen enkel probleem met het aanprijzen van een corp of alliance... Helaas wordt de ene post wel toegestaan en de andere niet zonder dat duidelijk is waarom wel of niet... Tijd geleden is een post over onze corp ook de kop ingedrukt.. Wel zo fair dat we t ff gelijk houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-09 23:17

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Maar even de trail downloaden om EVE online eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Ben het met je eens dat er 1 lijn in moet zitten. Desondanks zie ik het probleem niet in een Corp of Alliance aanprijzen voor mensen die het spel nog niet zo lang spelen.

Er worden hier ook constant 'andere' corps of alliances aangeprezen, zoals het er nu uitziet mag je wel de Alliance van iemand anders aanprijzen, maar niet die van jezelf. Zoals bijvoorbeeld consequent gebeurt met eve University. Natuurlijk geen probleem want e-uni is absoluut een goede leerschool voor mensen.

Daarnaast denk ik dat het wel degelijk meerwaarde kan hebben dat iedereen Nederlands spreekt, indirect impliceert dit ook dat iedereen rond dezelfde tijd online gaat zijn, bij ons werkt bijna iedereen. Dus s'avonds is het druk en overdag zijn er altijd wel wat mensen online. (eu tz Corp zegt dat natuurlijk ook ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

eniux schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:19:
[...]

Ben het met je eens dat er 1 lijn in moet zitten. Desondanks zie ik het probleem niet in een Corp of Alliance aanprijzen voor mensen die het spel nog niet zo lang spelen.

Er worden hier ook constant 'andere' corps of alliances aangeprezen, zoals het er nu uitziet mag je wel de Alliance van iemand anders aanprijzen, maar niet die van jezelf. Zoals bijvoorbeeld consequent gebeurt met eve University. Natuurlijk geen probleem want e-uni is absoluut een goede leerschool voor mensen.

Daarnaast denk ik dat het wel degelijk meerwaarde kan hebben dat iedereen Nederlands spreekt, indirect impliceert dit ook dat iedereen rond dezelfde tijd online gaat zijn, bij ons werkt bijna iedereen. Dus s'avonds is het druk en overdag zijn er altijd wel wat mensen online. (eu tz Corp zegt dat natuurlijk ook ;))
Bij ons ben ik 1 van de weinige Nederlanders, er zit er nog 1 in maar die is niet heel actief. De rest komt uit zweden, veel uit de UK, polen en noem maar op, de meeste zijn dus wel rond dezelfde tijd online. We hebben een paar uit de US TZ maar ook die vinden we regelmatig met ons online.

1 groot nadeel vind ik de meetups, hiervoor moet ik dus echt altijd afreizen i.p.v. paar uurtjes rijden, aan de andere kant is het wel enorm leuk om verschillende mensen te ontmoeten. Geef mij dus maar een mixed corp, veel meer variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Djesse8999 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:37:
Maar even de trail downloaden om EVE online eens te proberen.
Je hebt PM voor een buddy invite! 21 dagen ipv 14 en we delen de plex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
XzeroD schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:28:
[...]

Bij ons ben ik 1 van de weinige Nederlanders, er zit er nog 1 in maar die is niet heel actief. De rest komt uit zweden, veel uit de UK, polen en noem maar op, de meeste zijn dus wel rond dezelfde tijd online. We hebben een paar uit de US TZ maar ook die vinden we regelmatig met ons online.

1 groot nadeel vind ik de meetups, hiervoor moet ik dus echt altijd afreizen i.p.v. paar uurtjes rijden, aan de andere kant is het wel enorm leuk om verschillende mensen te ontmoeten. Geef mij dus maar een mixed corp, veel meer variatie.
inderdaad, meetings zijn wat lastig

hoewel een tripje londen niet zo'n heel groot probleem is (heb het al meerdere malen gedaan)

recruiten is ook een stuk makkelijker als de primaire taal gewoon engels is, ik heb over verschillende games wel eens meegedaan aan nederlandse groepen en het is meestal vrij stabiel maar kampen altijd met een gebrek aan nieuw bloed

daarbij spreek ik eerlijk gezegd liever engels (jup, ben een echte landverrader :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:41:
[...]
daarbij spreek ik eerlijk gezegd liever engels (jup, ben een echte landverrader :P)
I second that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:33
Ik denk dat de meeste het niet zo boeiend is of het 100% nederlands is of er een nederlander inzit, ik denk dat het meest relevant is dat mensen weten welke corps de moeite zijn om te joinen.

Ik zit nu in een corp, waar ik samen met een ander de enige Nederlanders zijn (op de 150 man), maar de sfeer in de corp is de reden dat ik er nog ben en ook weer ben teruggekomen na wat uitstapjes die niet zo succesvol waren, of omdat er niemand was om mee te communiceren of de meeste in een andere tijdzone zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid ik maak geen deel uit van beide corpjes. Hoewel ik in het verleden wel deel heb uitgemaakt van beuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
fozzie wil een ECM endgame doctrine zien in AT 13 volgend jaar

en die whiptail maakt een leuke support wing in de laatste matches daar, 7,5 drone, tank en tackle bonus maakt voor een zieke anti-frig boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:19:
[...]

rent gillend door de kamer

fozzie is helemaal van de plee gerukt....50% voordat ze zowiezo de industry changes doorvoeren, gooi dat lekker in de eerste point release.....holy shit das een flinke increase
what the .....

bye bye eve }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Dust is coming to pc :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Die orbital strike zag er wel vet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
spookz0r schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:16:
Die orbital strike zag er wel vet uit :P
Ik zat te twijfelen om een ps3 te halen alleen voor dust.. ik ben zwaar content momenteel dat ik dat toch niet heb gedaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ik moet eerlijk bekennen dat de keynote van dit jaar erg saai was. Afgezien van een nieuwe pirate faction en kleine wijzigingen van stats aan bestaande schepen, was de content voor de nieuwe expansion verre van interessant vanuit het PvP oogpunt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 16:45
Rigs voor freighters (en jf) - Zeer interessant voor pvp - de ontvangende kant dan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Neh, niet echt. Ik zie nog niet freighters of JF's van empire naar lowsec door de gate gaan :P

Oh en ondertussen -6.2 binnen een avond. -9.9, here I come! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
nwagenaar schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 22:11:
Ik moet eerlijk bekennen dat de keynote van dit jaar erg saai was. Afgezien van een nieuwe pirate faction en kleine wijzigingen van stats aan bestaande schepen, was de content voor de nieuwe expansion verre van interessant vanuit het PvP oogpunt.....
Vind die pirate faction bootjes er wel erg cool uit zien. Beetje stealth bomber achtig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
nwagenaar schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 22:11:
Keynote was saai qua content maar wel een interessante weg die ze inslaan met bijna elke maand nieuwe content :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Alliance panel leek wel een groot recruitment evenement :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:58
Tricq schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 00:52:
[...]

Keynote was saai qua content maar wel een interessante weg die ze inslaan met bijna elke maand nieuwe content :) .
meh wil de free stream steeds kijken maar kom steeds op de paywall van ccp twitch tv :(

ben al een aantal maanden gestopt met eve maar het blijft jeuken..

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Dan doe je het verkeerd :+ De URL voor de live stream is http://www.twitch.tv/ccp

Als je een hogere resolutie wil dan moet je inderdaad geld neerleggen. Maar de reguliere stream is gewoon gratis te bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
nwagenaar schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:13:
Dan doe je het verkeerd :+ De URL voor de live stream is http://www.twitch.tv/ccp

Als je een hogere resolutie wil dan moet je inderdaad geld neerleggen. Maar de reguliere stream is gewoon gratis te bekijken :)
de live stream snap ik :P ik wil de eve online keynote terug kijken en dat lukt niet :(

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
De enige free stream is de live-stream. Dus als je de free stream wil bekijken, moet je op tijd zijn. Terugkijken is betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
YouTube: EVE: Online - The Prophecy (Fanfest 2014 Trailer)

Eve - The Phrophecy trailer :) Ziet er vet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
wheez50 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 15:47:
De enige free stream is de live-stream. Dus als je de free stream wil bekijken, moet je op tijd zijn. Terugkijken is betalen.
beetje balen vorig jaar kon je ze gewoon terug kijken, hopen dat ze na de fanfest nog vrij gegeven worden

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunpealhunter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 22:03
tntkiller schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 23:04:
[...]

beetje balen vorig jaar kon je ze gewoon terug kijken, hopen dat ze na de fanfest nog vrij gegeven worden
Van wat ik gehoord heb van de developers is dat ze over een paar dagen allemaal (dus alles wat op twitch is uitgezonden) wordt geupload naar youtube en beschikbaar wordt op twitch zelf.

Als een subscriber van de HD stream (met plex) kan ik je nu al vertellen dat het zeker de moeite waard is om volgend jaar de HD stream gewoon te kopen, of een paar te mijnen/ratten/market traden/scammen/of welke andere manier je weet om isk te verdienen om de stream te krijgen! Het is ZEKER de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Nee 20 dollar/1 Plex is gewoon asociaal veel. Is het in mijn ogen dus niet waard. Kan net zo goed alles rustig doorlezen op gamingsites.

[ Voor 56% gewijzigd door spookz0r op 05-05-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Hoppa, heerlijke roam avond gehad.
Het mooiste was nog toen ik samen met 2 andere corpmaten 1 van onze nieuwe mogelijke recruits mee namen. We landen op een comet met ze 4e en beginnen gelijk erop af te gaan want hij was 30km van ons verwijderd. Op het moment dat we point pakken komt er een retribution in en een jaguar. Gelukkig moeste die eerst nog naar ons burnen, de comet ging neer en de jag en ret kregen point ondertussen.

Onze recruit ging neer en zo ook de ret, de jag tankde echt goed maar met ze 2e kregen we hem toch neer.

3x t1 frigs / 1 faction frig tegen 2x t2 assault frigs / faction frig, ging zeker niet verkeerd.

http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=23305878

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 16:44
\o/ elk account heeft blijkbaar 3 Gecko's ontvangen voor de anniversary... kan ze helaas vandaag niet uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
gisteren lekker heartstone zitten spelen, man wat ben ik slecht in arena

maar je moet toch iets doen terwijl je preparations zit te grinden :P

maar effin....eve

ondertussen zaten we met kleine subcap support fleet op de titan en een dread fleet in station.
een van onze POCO's samen met nog 10 andere van een collega POCO owner was reinforced en kwamen uit reinforced mode, ze zitten daar met een bait chimera en wat andere logi de shields te reppen

half uurtje wachten....2 cyno's up

iedereen undocked (altijd leuk om 10+ dreads te zien undocken)

jumpen er aan hun kant een triage archon, stuk of 20 blops en een nyx 100km verderop

wij natuurlijk totaal niet in de juiste positie voor de nyx dus die kreeg een hartaanval bij het zien van al die dreads en HIC's maar wist te ontkomen

blops allemaal slim een MJD gefit en wij een totaal gebrek aan long range scrams

eindscore is een cyno rapier, panther, archon en een nyx pilot met een hartverlamming

volgende keer beter ;) die unicorn supers krijgen we wel een keertje te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

De enige Panther (en ook Widow) die wij (als in Snuff) hebben verloren is gisteravond geweest toen we BALEX hielpen (met dit als resultaat: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=3710). Mij staat mij niks bij dat we toen ook een Nyx on field hebben gehad.

offtopic:
Sneaky, je hebt de verwijzing van snuff supers veranderd :+

BALEX probeerde de That Escalated Quickly Sacrilege-fleet te baiten en hun door de gate naar Murethand te pushen waar wij in onze BLOBS klaar hadden staan met enkele triage carriers. Dit escaleerde vervolgens in T3's en dreads van Ninja Unicorns with Huge Horns waarna wij escaleerde met 14+ dreads.

Uiteindelijk zijn we richting huis gegaan en gereshipped naar T3's vanwege intel dat we te maken zouden krijgen met 2 T3 fleets. Helaas ging dit niet door en dockten we weer.

Another day in lowsec :P

Ik quote de FC: "What the fuck? Since when do we have 14 active dreads in our corp?"

[ Voor 5% gewijzigd door nwagenaar op 06-05-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik per ongeluk een naampje ja :D

wij hadden dezelfde reactie toen we de gebruikelijke lol-kijk-wat-er-nu-weer-op-de-killboards-staat onderwerpen hadden

sinds wanneer heeft snuff dreads?

nog mazzel dat unicorns en psychotic meestal alleen US-TZ veel caps droppen, ze kunnen best ver escaleren namelijk.

en @XzeroD

waarom wisten wij hier niet van? wat hebben we nou aan jullie in reds als we dit soort intel niet krijgen :P
ja het is maandag...en jullie hebben niemand online, maar dit soort shit moeten wij nog steeds weten dus maak een wachtrooster ofzo.

die russen/germans bij jullie zijn ook grappig trouwens (en ontzettende pussies)

die was ik helemaal vergeten:

pussies inc. reinforced een paar van onze POCO's met scrub fleets

http://pitch-black.org/kb/?a=kill_related&kll_id=3349
http://pitch-black.org/kb/?a=kill_related&kll_id=602
http://pitch-black.org/kb/?a=kill_related&kll_id=2694

dat soort shit

komen ze vervolgens terug met een 20+ BS fleet met 2 triage archons....ja...das dus echt niet obvious, van risk averse naar 2 archons vs dread cartel....
wij roken al stront dus ipv dreads maar met een t3 fleet en guardians gegaan

http://pitch-black.org/kb/?a=kill_related&kll_id=2125

PL hangt weer aan de batphone hoor, told you so!

onze t3's vs hun BS fleet was nog een goed gevecht en was nog leuk, scheelde niet veel aan beide kanten maar toen we onze ronde 2 (3 geddons) bridgen knepen ze hem toch wel en dropt PL de no-fun-allowed fleet om het feest af te kappen.

sommige van onze t3's waren nog net in tackle range jammer genoeg, anders hadden we het er met beperkte losses vanaf gebracht

en een stel van die sukkels warped met weapons timer naar station om vervolgens door onze wachtende vloot afgeknalt te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Iedere keer spiek ik weer even in dit topic en denk ik wat een geweldig spel als ik die belevenissen zo lees.
Dan denk ik weer aan mijn drie vruchteloze pogingen om het spel op te pakken en dan vlucht ik maar weer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

-MD- schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:11:
Iedere keer spiek ik weer even in dit topic en denk ik wat een geweldig spel als ik die belevenissen zo lees.
Dan denk ik weer aan mijn drie vruchteloze pogingen om het spel op te pakken en dan vlucht ik maar weer. :+
Been there, done that:

Voordat ik mijn huidige main (Shallente) had, heb ik EVE ook meerdere keren geprobeerd en vervolgens ook meerdere keren het spel verlaten. Dit kwam omdat ik mij voornamelijk focuste op PvE/Mining in Highsec en mij niet bezig hield met zaken als PvP, 0.0 of Lowsec. Ik wist niet eens wat het was, alleen die melding dat het gevaarlijk en dat ik beter niet kon jumpen naar een system met een low security status gaf mij het idee dat ik daar noooooit naartoe moest gaan :+

Uiteindelijk heeft bij mij het PvE er dus voor gezorgd dat ik het spel niet meer verlengde omdat het zo extreem saai was. Mijn laatste poging ging een stuk beter omdat ik - per toeval - bij PvP werd betrokken omdat mijn toenmalige corp te maken kreeg met een wardec. Uiteindelijk zat ik binnen 3 maanden in 0.0 vanwege Dutch2007 z'n uitnodiging (volgens hem was dit zijn grootste mistake ooit :P). Vervolgens veel vrienden gemaakt en zodoende ook de nodige vouches gekregen om in de betere PvP corps terecht te komen :)

@lethalnl

We hebben al zeker meer dan 2 weken Dreads, want zolang zit ik nog maar in Snuff ;)

Met de Duitsers heb ik nog redelijk weinig te maken gehad (denk ik). De Russen zoals UCF & consorten hebben we al enkele keren wat plezier mee gehad. Maar ja, we zitten midden in een Faction Warfare omgeving, dus scrub-fleets zijn meer regel dan uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
dat laatste is voor zero, hij woont in auner (een jump naast resboroko) en de staande gang van zaken is dat wij ingeseint worden als ze wat tegenkomen dat ze niet zelf aankunnen maar wel interresant voor ons is.

ze hadden alleen niemand online jammer genoeg :'(

en ik sluit me aan bij bovenstaande, ik werd ook highsec uit gesleept en kom er zelden terug

de duizenden carebears en risico mijdende spelers daar is eigenlijk een beetje zielig....ze missen alles, het merendeel omdat ze nooit de juiste persoon ontmoeten en alleen maar met andere carebears praten.

en :lowsec: dus erg scary is

[ Voor 39% gewijzigd door lethalnl op 06-05-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Even voor de duidelijkheid: risicomijdend gedrag hoeft niet per se alleen een keus te zijn: Ik blijf graag aan eve hangen, maar kan de stress van een dagelijkse dosis pvp niet aan. Dus dan maar carebearen. Daarnaast vind ik ijsblokjesverzamelen heerlijk rustgevend.

Niet iedereen kickt op adrenalinestoten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Toch fijn om een plex bij elkaar te traden in 4 dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wheez50 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:41:
Even voor de duidelijkheid: risicomijdend gedrag hoeft niet per se alleen een keus te zijn: Ik blijf graag aan eve hangen, maar kan de stress van een dagelijkse dosis pvp niet aan. Dus dan maar carebearen. Daarnaast vind ik ijsblokjesverzamelen heerlijk rustgevend.
Ik ken maar extreem weinig groepen die niet aan risicomijdend gedrag doen.

Alle high sec wardeccers/suicide gankers gebruiken ook de bescherming van concord. Awox'ers, spies, etc, gebruiken veiligheid van weggooi alts. Nullsec gebruiken gigantische blobs. Sommige gebruiken peperdure schepen + spies om enkel van afstand te snipen en 100% veilig te zijn effectief. De meeste pirates engagen enkel als ze zeker zijn van winst. (Na ooit ergens de local pirates een paar keer gefopped te hebben met fake-pve schepen en ze af te schieten kwamen ze met 16 v 1 aanvallen, inclusief twee ECM schepen, de pirates die claimde geen blue list te hebben hadden twee andere pirate groepen geblued om één persoon te killen, en nop ik was niet in een bijzonder schip, geloof dominix). Dan heb je de groepen die 80% van hun eve career doorbrengen met cloak aan. Supercarriers op subcaps gooien is nou ook niet heel risicovol gedrag (vooral omdat ze meestal weten dat ze simpelweg meer supercaps paraat hebben dan de andere kant).

Oftewel: Met wat uitzonderingen doen de meeste toch wel aan risicomijdend gedrag dat verder gaat dan niet blind een gatecamp in springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

When I jump in lowsec with an archon and I deploy my fighters, I always have them set at aggressive: https://zkillboard.com/kill/38675471/ _O-

Verhaal, cyno in Tama met melding van een Archon op Tama station. We warpen er naar toe en hij dropped zijn fighters. We agroen die, de fighters agroen ons. Cyno up, dreads on grid en siege away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Laatst ook door Snuff carriers op ons hoofd gekregen met T3 erbij. Tegen een Ishtar fleet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Sissors schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:59:
[...]

Ik ken maar extreem weinig groepen die niet aan risicomijdend gedrag doen.
Rest van antwoord geknipt - ja, je hebt gelijk. Misschien bedoelde ik meer een aggressieloze speelstijl? Ik ken een heel aantal spelers die het heel leuk vinden om npc's en asteroids/iceblocks aan te vallen zonder dat pesky neuts 'ons' lastig komen vallen. Ergens is farmville of WoW dan ook een beter spel. Maar dat is geen eve. 'Onze' speelstijl is er ook eentje die zou moeten mogen kunnen. Op zijn tijd doe ik ook aan pvp - ik vind het echt een feest om een pvper een gevecht te denyen. Door precies te doen wat ik moet doen om vlak buiten bereik van een aggressor te blijven heb ik geen enkele stress en lach ik me dood. Zeker als de frustratie erafdruipt in local.

Al met al ben ik een carebear. Niet helemaal vrijwillig. Maar het alternatief is geen eve spelen.
Dan kom je al snel op de vraag: wil je een eve zonder mining/ratting/incursions/wh sleepers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
nwagenaar schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:50:
[...]

Been there, done that:

Voordat ik mijn huidige main (Shallente) had, heb ik EVE ook meerdere keren geprobeerd en vervolgens ook meerdere keren het spel verlaten. Dit kwam omdat ik mij voornamelijk focuste op PvE/Mining in Highsec en mij niet bezig hield met zaken als PvP, 0.0 of Lowsec. Ik wist niet eens wat het was, alleen die melding dat het gevaarlijk en dat ik beter niet kon jumpen naar een system met een low security status gaf mij het idee dat ik daar noooooit naartoe moest gaan :+

Uiteindelijk heeft bij mij het PvE er dus voor gezorgd dat ik het spel niet meer verlengde omdat het zo extreem saai was. Mijn laatste poging ging een stuk beter omdat ik - per toeval - bij PvP werd betrokken omdat mijn toenmalige corp te maken kreeg met een wardec. Uiteindelijk zat ik binnen 3 maanden in 0.0 vanwege Dutch2007 z'n uitnodiging (volgens hem was dit zijn grootste mistake ooit :P). Vervolgens veel vrienden gemaakt en zodoende ook de nodige vouches gekregen om in de betere PvP corps terecht te komen :)

@lethalnl

We hebben al zeker meer dan 2 weken Dreads, want zolang zit ik nog maar in Snuff ;)

Met de Duitsers heb ik nog redelijk weinig te maken gehad (denk ik). De Russen zoals UCF & consorten hebben we al enkele keren wat plezier mee gehad. Maar ja, we zitten midden in een Faction Warfare omgeving, dus scrub-fleets zijn meer regel dan uitzondering.
haha...

Ik zat een tijdje in een... "dont wanna be a renter alliance" - http://evemaps.dotlan.net/alliance/1076729448

En ja ik was toen min of meer de IT-dud/corp/alliance recruiter.. weet eerlijk gezegd al niet meer hoe shallente bij ons in de corp kwam... mer efin... nwagenaar (shallente) is eigenlijk als "scrub" begonnen, ik meen nadat onze andere drake bate-meatsheat O-) >:) AFE ging, nam hij t stokje over...

Hebben we een tijdje low-sec gedaan en uiteindelijk weer eens naar 0.0 gegaan, daar het nodig beleefd, alliance imploded :P en altijd (en nog steeds) fun in eve :)

Wat betreft slechtste ooit? meh... was/is altijd wel fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

Na alle verhalen denk ik dat ik ook maar eens mee doe :)

Mijn alliance is Addictclan, na heel wat omzwervingen van members zijn we uiteindelijk tot dit clubje gekomen. De members rangen van Veteran tot Noob, er zijn dus mensen die de grote cap fights hebben meegemaakt en mensen die nog hun maagdelijkheid moeten verliezen aan een steendje Veldspar.

Nu we zo samen gekomen zijn hebben we besloten alleen dingen te doen die ons leuk lijken. Vanavond hadden we dus een fleet in Providence Region. We gingen gewoon een avondje gatecampen, niet met de reet van de gate afkomen, lol hebben op TS en enkel alleen een keertje naar de andere kant van de gate jumpen.

Onze resultaten van een avondje lekker slap ouwehoeren:

https://zkillboard.com/alliance/99003739/

18 kills and counting :)

Sommige mensen zullen zeggen; gate camping is lame, maar we doen dit om de pocket achter de gate te beschermen en het gewoon onaantrekkelijk te maken om te hot droppen. Het is ontzettend leuk om de wisselwerking tussen de mensen die aan het minen zijn, en de "beschermers" te zien. Je ziet in intel: dock up, reds incoming, en dan 2 minuten erna; clear, proceed as usual :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:43:
en @XzeroD

waarom wisten wij hier niet van? wat hebben we nou aan jullie in reds als we dit soort intel niet krijgen :P
ja het is maandag...en jullie hebben niemand online, maar dit soort shit moeten wij nog steeds weten dus maak een wachtrooster ofzo.

die russen/germans bij jullie zijn ook grappig trouwens (en ontzettende pussies)

die was ik helemaal vergeten:

pussies inc. reinforced een paar van onze POCO's met scrub fleets

http://pitch-black.org/kb/?a=kill_related&kll_id=3349
http://pitch-black.org/kb/?a=kill_related&kll_id=602
http://pitch-black.org/kb/?a=kill_related&kll_id=2694

dat soort shit

komen ze vervolgens terug met een 20+ BS fleet met 2 triage archons....ja...das dus echt niet obvious, van risk averse naar 2 archons vs dread cartel....
wij roken al stront dus ipv dreads maar met een t3 fleet en guardians gegaan

http://pitch-black.org/kb/?a=kill_related&kll_id=2125

PL hangt weer aan de batphone hoor, told you so!

onze t3's vs hun BS fleet was nog een goed gevecht en was nog leuk, scheelde niet veel aan beide kanten maar toen we onze ronde 2 (3 geddons) bridgen knepen ze hem toch wel en dropt PL de no-fun-allowed fleet om het feest af te kappen.

sommige van onze t3's waren nog net in tackle range jammer genoeg, anders hadden we het er met beperkte losses vanaf gebracht

en een stel van die sukkels warped met weapons timer naar station om vervolgens door onze wachtende vloot afgeknalt te worden :)
Maandag waren uhm 19 mensen online gok ik, we waren op een roam 22/23 jumps verwijderd van auner. Denk dat op mij na maar 4/5 in reds zitten, zal wel eens rond poken nu ik toch al een tijdje complete bastard ben (jup gepromoot >:))

Wat betreft de russen ja, dat zijn pussies.
Gaan alleen gevechten aan die ze 100% kunnen winnen en anders doen ze helemaal niks.
Wat me wel opvalt aan http://pitch-black.org/kb/?a=kill_related&kll_id=2125 is dat Friend Of Harassment standaard een wardec heeft met de russen bij ons. Kortom je zat daar in een 3 way fight volgens mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
nope, ze schoten allemaal op onze POCO en op ons

die waren dan temp blue of gewoon blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:53:
nope, ze schoten allemaal op onze POCO en op ons

die waren dan temp blue of gewoon blue
Hmm oke dat is apart. Normaal lopen ze ons helemaal onder te vloeken dat wij een fight hebben onderbroken of verstoort en dat ze geen russen meer konden killen en de russen doen het zelfde al komt dat eerst in hun eigen bla bla taal eruit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:54
Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/WellinformedIdenticalCoral.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
zal wel iets met structure bashen te maken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
in ongeveer max 2 weken tijd hebben we de gehele region gegrind, c0ven zei dat ze zich zouden verdedigen,
hebben ze niet gedaan.

C0ven had het aanbod alle sov + renters te behouden en ons (N3) alle R64's) te geven.. Gingen ze niet mee akkoord. Nu nemen we hun sov af (dus meer isk via renters) en de R64's zijn verdeeld onder de corporations \o/

Finfleet heeft er 5 a 10 R64 van de 60 in totaal gekregen dus dat is weer de nodige extra freebies die we via de corp zullen krijgen :)
Pagina: 1 ... 75 ... 116 Laatste