Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 19:45
Jullie zullen het vast wel weten maar mocht er iemand zijn die het nog niet wist: er komt weer een Burn Jita aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

spookz0r schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:56:
Jullie zullen het vast wel weten maar mocht er iemand zijn die het nog niet wist: er komt weer een Burn Jita aan :)
Ik wist het nog niet maar thanks voor de intel!
Zeker weer 7 dagen voor fanfest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:44
XzeroD schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:00:
[...]

Ik wist het nog niet maar thanks voor de intel!
Zeker weer 7 dagen voor fanfest ?
'ergens' deze maand, ze zeggen expres geen datum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Gewoon eventjes uit jita blijven dus, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
dudee schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:19:
[...]

Pol doet het ook erg goed _/-\o_ tevens als je zijn kills ziet zijn het vaak ook t1 fitted drakes etc.
Minas93
http://eve-kill.net/?a=pilot_detail&plt_id=645819 :+ _/-\o_ :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:54
Hij krijgt anders wel commentaar van Vince himself _O-
Just FYI if you have not moved to I-N you fucking should have and you better fucking be there by sunday! "Im going to do what the fuck i want is over Gentlemen" that includes you waste of space niggers in Sendaya you wanna shoot noobs? Join RVB

This was a broadcast from Vince Draken to nc. replies are not monitored.
:X _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
was uit eindelijk te verwachten... achjha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was leuk eve online maar nu heb ik geen plex meer. Dus helaas pindakaas. Eve is nogal saai vaak. minen en missions doen, is de corebusiness in eve. niet echt spannend. Heb wat meer epische en groots verwacht in Eve. Maarja, als je een goeie corp hebt is wel spannender denk ik. De meeste corps waar ik in zat waren inactief of te klein. Als iemand mijn character dan mag dat van mij. Weet niet of dat kan en hoe.

Het beste uit Eve online: De chatchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring in EVE is dat ik mijn eigen game maak, ook al zit ik in een corp welke klein is en vooral bestaat uit miners. We hebben vooral veel lol op Mumble en in chat. Verder chat ik zo nu en dan met de Nederlanders en dat is ook wel gezellig.

Maar in EVE kan je zoveel doen, er is geen limit en zoals gezegd maak je je eigen game. Tot nu toe heb ik ook wel momenten dat ik me rot verveel, maar vooruit, ik begin pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:00

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Erg jammer dat jullie beiden af en toe Eve saai vinden.

Maar op even erg direct te zijn, dit zal waarschijnlijk vooral aan jullie zelf liggen. Ik begrijp als dat je een "carebear" corp joined, je er een band mee krijgt, en je er wilt blijven. Maar EVE komt toch het beste tot z'n recht met pvp.

Veel mensen verdienen geld met missies/minen om het weer te investeren in beter spul om nog meer te minen/missionen. Carebearen moet een middel zijn tot een doel -> bijvoorbeeld pvp. Veel nieuwere spelers zien het carebearen meer als een doel op zichzelf (zoveel mogelijk geld verdienen) Als je hier te lang in blijft hangen, wordt het enorm saai. Want je hebt immers geen doel meer als je het beste mining/missioning spul hebt. Dan is gewoon grinden voor die "ultieme faction" fit.

Als je het spel saai vind, zet een doel. Ga naar titanmanchy, of naar de Eve-gate. Dwars door 0.0. Zoek een druk 0.0 systeem om, en vlieg binnen met je riftertje. Een schip van 5M kan je meer spanning en adrenaline geven dan een 2B missioning maurauder. Ik ben genoeg mission boten verloren, en het deed me niks. Ik heb vanavond een interceptor van 30M verloren, en mijn hart zat in mijn keel.

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

SerealKiller schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:19:
Een schip van 5M kan je meer spanning en adrenaline geven dan een 2B missioning maurauder. Ik ben genoeg mission boten verloren, en het deed me niks. Ik heb vanavond een interceptor van 30M verloren, en mijn hart zat in mijn keel.
Dit.Geen idee hoe het komt, maar de arenaline die eve kan opwekken is (bij mij althans) ongevenaard in enig ander spel. En daar is idd geen duur ship voor nodig :)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ik krijg nog steeds bij elke fight een rush, zelfs al is het een 12 vs 1 ondanks dat ik weet dat we die (waarschijnlijk) toch wel winnen. Je weet namelijk nooit wat je te wachten staat, sloop je met 12 man nu die 1e gozer, die gozer heeft juiste vriendjes, die vriendjes zoeken jou op samen met die gozer en wachten je in je home system op met een blob van 30+... alles wat je doet heeft een gevolg en dat vind ik zo heerlijk en daardoor krijg ik nog steeds en rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ultieme rush voor mij blijft het haulen van en naar low/null in een Blockade Runner.
Ongeveer elke jump bezorgt mij nog steeds zweet tussen de billetjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:17

nwagenaar

God, root. What's the differen

De_Bastaard schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:50:
[...]
Hij krijgt anders wel commentaar van Vince himself _O-

[...]

:X _O-
Dat was eigenlijk ook mijn enige issue wat ik had bij NCDOT: Je eigen ding doen is mogelijk, maar men heeft wel de verwachting dat jij je 200% voor alliance ops inzet. In zodanige vorm dat maanden structure-grinden meer regel dan uitzondering was. Door NCDOT heb ik echt een schurft hekel aan SOV grinding gekregen :P

Als je een keer geen zin hebt (wat nog wel eens voor kan komen omdat je 20+ pings op een avond kreeg en soms moet je ook eten enzo :+) en ze zien je wat doen, dan kreeg je direct commentaar omdat je niet in fleet zat.

Gelukkig is dat in mijn huidige corp/alliance anders. Heb je geen zin, dan doe je het gewoon niet. Wil je lowsec onveilig maken of ben je aan het roamen tijdens alliance ops, dan is dat geen probleem.

De voorkeur is natuurlijk dat je met alliance ops mee doet, maar als je het niet doet of gewoon niet wil undocken dan krijg je in ieder geval geen gezeik over je heen. Best wel relaxed eigenlijk :)

[ Voor 7% gewijzigd door nwagenaar op 15-04-2014 09:38 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SerealKiller schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:19:
Erg jammer dat jullie beiden af en toe Eve saai vinden.

Maar op even erg direct te zijn, dit zal waarschijnlijk vooral aan jullie zelf liggen. Ik begrijp als dat je een "carebear" corp joined, je er een band mee krijgt, en je er wilt blijven. Maar EVE komt toch het beste tot z'n recht met pvp.

Veel mensen verdienen geld met missies/minen om het weer te investeren in beter spul om nog meer te minen/missionen. Carebearen moet een middel zijn tot een doel -> bijvoorbeeld pvp. Veel nieuwere spelers zien het carebearen meer als een doel op zichzelf (zoveel mogelijk geld verdienen) Als je hier te lang in blijft hangen, wordt het enorm saai. Want je hebt immers geen doel meer als je het beste mining/missioning spul hebt. Dan is gewoon grinden voor die "ultieme faction" fit.

Als je het spel saai vind, zet een doel. Ga naar titanmanchy, of naar de Eve-gate. Dwars door 0.0. Zoek een druk 0.0 systeem om, en vlieg binnen met je riftertje. Een schip van 5M kan je meer spanning en adrenaline geven dan een 2B missioning maurauder. Ik ben genoeg mission boten verloren, en het deed me niks. Ik heb vanavond een interceptor van 30M verloren, en mijn hart zat in mijn keel.
Ik miste juist een groter doel. Dat bedoel ik met een epische space game. zoals homeworld dat wel heeft. In Eve zat ik veel alleen te vliegen. Het spannendste was om dingen te jatten van andere spellers. shipwrecks en containers. je wist nooit of die ander in de buurt was en of hij je in de gaten had.
En over nullsec: Daar heb je als beginner weinig te zoeken. De lol is er snel vanaf, je krijgt gelijk een warpdisrupter en vervolgens neergeschoten. Maar zoals ik al zei: met een goeie corp is wel leuker denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
nwagenaar schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:37:
[...]

Dat was eigenlijk ook mijn enige issue wat ik had bij NCDOT: Je eigen ding doen is mogelijk, maar men heeft wel de verwachting dat jij je 200% voor alliance ops inzet.
Waarom join je een alliance als je niet op alliance wide ops gaat omdat je "wat anders wil doen", dan moet je geen alliance joinen imo.
[...]Als je een keer geen zin hebt (wat nog wel eens voor kan komen omdat je 20+ pings op een avond kreeg en soms moet je ook eten enzo :+) en ze zien je wat doen, dan kreeg je direct commentaar omdat je niet in fleet zat.
En groot gelijk, als er om alle spelers word gevraagt en jij gaat vrolijk wat anders doen ........ Had je zelf afgeschoten als ik dat had gezien.
[...]Gelukkig is dat in mijn huidige corp/alliance anders. Heb je geen zin, dan doe je het gewoon niet. Wil je lowsec onveilig maken of ben je aan het roamen tijdens alliance ops, dan is dat geen probleem.
Nogmaals waarom join je dan? je bent geen aanwinst voor je alliance want je joined geen fleets omdat je daar geen zin in hebt ...

[ Voor 7% gewijzigd door Ashrah op 15-04-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

In tegenstelling tot wat ik hierboven lees ben ik voorlopig nog niet klaar met EVE. Ben nu 2 maanden bezig en een maand bij de UNI en bedenk me elke keer weer iets wat ik nog zou willen doen

Lvl4 missies
Low sec campus
Nul sec campus
Mining campus
Wormhole campus
Incursions
Highsec wars

Ik ben voorlopig nog wel ff bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Het is zeker een goed idee om zoveel mogelijk proberen te doen. Zelfs als je niet al te intensief bezig gaat kun je nog maanden, zo niet jaren door. Zo doe ik het ook althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg ook nergens dat het saai is, ik verveel mij wel eens puur om het feit dat ik mijn Incursus en Vexor aan het klaarstomen ben voor PVP. Ben sinds december 2013 bezig, bijna 6 miljoen SP, Gallente. Het is gewoon saaie kost en ja de learningcurve is hoog. Juist omdat het zo hoog is kan het ervaren worden als vervelend dat je er veel tijd insteekt in plaats van instand actie. EVE is juist heel veelzijdig. Ik verveel me soms een beetje juist door die veelzijdiheid omdat ik geen idee heb wat ik eigenlijk wil doen. Ja, PVP, en daar ben ik nu mee bezig en dan hoop ik dat het wat minder vervelend wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ashrah schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:37:
[...]
Waarom join je een alliance als je niet op alliance wide ops gaat omdat je "wat anders wil doen", dan moet je geen alliance joinen imo.
Ten eerste: ik join primair een corp.
Ten tweede: vaak heb je als reguliere grunt weinig te zeggen over de direction van een alliance.
Ten derde: Ik join een corp en geef mijn fiat voor een alliance vanwege de PvP.

Met betrekking tot NCDOT:
In mijn NCDOT tijd heb ik elke dag en 2 maanden lang SOV moeten grinden van 18:00 t/m 00:00 terwijl ik genoegen moest nemen met een incidenteel gevecht van max 30 minuten. Als PvP'er is het schieten van stationary objects al saai, maar als je te maken hebt met alleen maar blue balls dan is de motivatie wel heel erg snel weg.

Als ik dan geen zin heb en toch ingame ben (en ik praat dan niet dat ik zit te ratten oid) dan helpt het niet om mij elke 5 minuten te spammen via jabber/ts3/whatever en dan heb ik het nog niet over onrespectvolle/onbehoorlijke/onterechte rages richting fleetmembers. Dat motiveert mij echt niet en na verloop van tijd had ik gewoon niet de motivatie om mijn chars in te loggen.
[...]
En groot gelijk, als er om alle spelers word gevraagt en jij gaat vrolijk wat anders doen ........ Had je zelf afgeschoten als ik dat had gezien.
Dat ligt geheel aan wat er speelt en wat de intentie is van een alliance. Ik speel het spel primair voor mijn plezier (wat in mijn geval voornamelijk uit PvP bestaat) en niet om iemand z'n space-renting/moon-goo emperium te laten groeien en te genieten van blue balls.

Incidentele SOV-structure bashing om gevechten te introduceren vind ik geen probleem; maar ik trek een lijn bij complete regio's grinden en ontdoen van towers simpelweg vanwege renting inkomsten en/of de aanwezige moon-goo.

Het enige voordeel dat ik hiervan krijg is zaken zoals SRP en wellicht gratis fuel blocks/ammo. IMHO is SRP een extreem slechte - maar wel begrijpelijke - manier om fleet-participation te verbeteren. Gratis fuel of ammo is wel het minste wat je kan geven als je maanden lang je super/subcap inzet tijdens het neeschieten van die gevaarlijke SOV items :+

Mijn tijd in Verge of Collapse was dat betreft echt fenominaal, totdat mijn primaire TZ (V0lta) besloot om te vertrekken en Triumvirate (TRI) nieuw leven in te blazen. Ik ben vervolgens na verloop van tijd naar V0lta gegaan omdat mijn huidige corp te US TZ was georienteerd. TRI doet de incidentele SOV-bashing en SBU-trolling
[...]
ogmaals waarom join je dan? je bent geen aanwinst voor je alliance want je joined geen fleets omdat je daar geen zin in hebt ...
Ik zie het anders: Het is een spel en een spel zou geen verplichting moeten zijn.

Zodra iemand mij verplicht om dingen te doen waar ik of non-leadership mensen geen enkel voordeel of content uit kan halen, dan mogen ze het lekker zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:33
nwagenaar schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:21:
TRI doet de incidentele SOV-bashing en SBU-trolling
Volgens mij heeft je tijd in NCdot je perceptie verpest. Ik heb 2 weken lang TRI SBU's en POS's in Fade lopen bashen. wat nou incidenteel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Cardinal schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:14:
[...]
Volgens mij heeft je tijd in NCdot je perceptie verpest. Ik heb 2 weken lang TRI SBU's en POS's in Fade lopen bashen. wat nou incidenteel :+
Maar volgens mij weten we allebei dat we dit doen om jullie te treiteren (hence de trolling) en om gevechten uit te lokken. Een aanzienlijk verschil met het sbu'en en grinden van een complete regio :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Het is een verschil, maar ik moest lachen om het woord incidenteel in combinatie met mijn ervaring. Al was het een goede wake-up call voor de Monkey's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:21:
[...]Ik zie het anders: Het is een spel en een spel zou geen verplichting moeten zijn.

Zodra iemand mij verplicht om dingen te doen waar ik of non-leadership mensen geen enkel voordeel of content uit kan halen, dan mogen ze het lekker zelf doen.
En daar ben ik het roerend mee eens. Je betaald al een x bedrag per maand en vervolgens krijg je er amper wat voor terug als je in een groep meedoet.

Ben zelf in de gelukkige positie dat ik in een klein clubje zit van ontzettend aardige mensen. Laatst waren we in een war vereild en ik ben een aantal schepen verloren. Geen probleem zegt men dan, hoeveel heb je er nodig? Zes stuks, kost dat? Niets. Top, en zo hoort het. Zij zijn miners, en ik help ze af en toe door de ratten te verdelgen.

In het clubje mag je van alles gebruik maken, van materiaal tot schepen, tot ammo tot weet ik wat. We doen het met z'n allen, en met z'n allen doen we ook van alles en je hebt alle vrijheid. En zo vind ik EVE lekker spelen.

Maar ik ben het met Wagenaar eens. Een game moet leuk zijn om te spelen en geen verplichting in welk opzicht dan ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
IK zit bij Finfleet, welke momenteel al een tijdje in NCdot zit... (zat ooit in Ankou welke verhuisd was van Raiden. naar NCdot) en inderdaad ten tijde van ankou, was het zo als Nwagenaar hierboven voorsteld..

In finfleet is het gewoon zo, dat als een FC de op niet post op de daarvoor bestemde section, dan hoeven wij die van onze corp gezien niet per definitie te joinen..

Heck als dr geen alliance fleets zijn en we zijn met een corp roam bezig, dan gaan we die niet joinen... (of het moet al super belangrijke op zijn...)

Dan had die op maar gepost moeten worden in de daarvoor bestemde secties, dan kunnen we daar rekening mee houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Hee dutch ouwe botter.

Ik heb weer een maand gesubscribed, zit momenteel even vast in empire dus ben wat standing aan het grinden. Kan ik met een apoc solo l4's doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-09 14:45

madpilot0

I ain't mad

Tricq schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:39:
Hee dutch ouwe botter.

Ik heb weer een maand gesubscribed, zit momenteel even vast in empire dus ben wat standing aan het grinden. Kan ik met een apoc solo l4's doen?
Ligt aan je fitting :+

Maar ja, het zou moeten kunnen al denk ik dat er betere schepen voor lvl 4's zijn.
(snelle google: https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Apocalypse_(Fitting) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
madpilot0 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:43:
[...]

Ligt aan je fitting :+

Maar ja, het zou moeten kunnen al denk ik dat er betere schepen voor lvl 4's zijn.
(snelle google: https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Apocalypse_(Fitting) )
Mja ik heb die bovenste fitting met 2x specific hardeners, 1x large trimark want met 2x ccc ben ik ook cap stable, 1600mm plate en een EANM.

Is er iets in dezelfde pricerange wat beter is? Ik denk dat ik hier net geen 250 mil voor gelapt heb. Had eigenlijk geen zin om meer te betalen omdat ik over een paar dagen weer in null zit. Ik heb ook nog een account met mining char (mining V, astro V, barge V exhumers V etc). Wat leveren deze op tegenwoordig?

[ Voor 15% gewijzigd door Tricq op 17-04-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Ligt aan het aantal SP, hoe gespecializeerd deze is, implants etc.

Maar ik zou vooral op de char bazaar rondkijken / zoeken op 'mining' en kijken of er een soortgelijke char verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:24

_Apache_

For life.

Tricq schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:45:
[...]

Mja ik heb die bovenste fitting met 2x specific hardeners, 1x large trimark want met 2x ccc ben ik ook cap stable, 1600mm plate en een EANM.

Is er iets in dezelfde pricerange wat beter is? Ik denk dat ik hier net geen 250 mil voor gelapt heb. Had eigenlijk geen zin om meer te betalen omdat ik over een paar dagen weer in null zit. Ik heb ook nog een account met mining char (mining V, astro V, barge V exhumers V etc). Wat leveren deze op tegenwoordig?
Plates en EANM eraf.. meer missie specifieke hardeners erop, en een reactive armor hardener..

Ik was altijd in nullsec aan het ratten met een abadon, die doet het daar erg goed. Forlorn hubs ed zijn vergelijkbaar met een pittige level 4.

[ Voor 9% gewijzigd door _Apache_ op 17-04-2014 11:38 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
_Apache_ schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:37:
[...]

Plates en EANM eraf.. meer missie specifieke hardeners erop, en een reactive armor hardener..

Ik was altijd in nullsec aan het ratten met een abadon, die doet het daar erg goed. Forlorn hubs ed zijn vergelijkbaar met een pittige level 4.
Oh echt? Die deed ik altijd in tachyon oracles. Thanks, dan ga ik voor meer hardeners! Weet ik ook wat ik qua difficulty kan verwachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Tricq op 17-04-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Yes, voordeel was met een beam oracle is dat je ze kan snipen vanaf 70/100km. een level 4 kom je binnen op beacon, dus dan heb je een tank nodig.

- Zoek de missie op op http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=MissionReports
- Zet de juiste hardeners erop. Begin met 2x + reactive armor hardener
- Kies je ammo, en even later rinkelt je wallet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
_Apache_ schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:13:
Yes, voordeel was met een beam oracle is dat je ze kan snipen vanaf 70/100km. een level 4 kom je binnen op beacon, dus dan heb je een tank nodig.

- Zoek de missie op op http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=MissionReports
- Zet de juiste hardeners erop. Begin met 2x + reactive armor hardener
- Kies je ammo, en even later rinkelt je wallet. :+
Ja ik heb nu 4x mission specific hardeners, zal zometeen een reactive halen, nog even level 3 aan het pielen.
Ik heb gewoon bijna 1k kills op mijn killboard maar heb echt 0 ervaring met missies 8)7 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Dutch2007 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 22:59:
IK zit bij Finfleet, welke momenteel al een tijdje in NCdot zit... (zat ooit in Ankou welke verhuisd was van Raiden. naar NCdot) en inderdaad ten tijde van ankou, was het zo als Nwagenaar hierboven voorsteld..

In finfleet is het gewoon zo, dat als een FC de op niet post op de daarvoor bestemde section, dan hoeven wij die van onze corp gezien niet per definitie te joinen..

Heck als dr geen alliance fleets zijn en we zijn met een corp roam bezig, dan gaan we die niet joinen... (of het moet al super belangrijke op zijn...)

Dan had die op maar gepost moeten worden in de daarvoor bestemde secties, dan kunnen we daar rekening mee houden :)
Hier ben ik het dan weer wel volledig mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Bij de Apocalypse fit wordt expliciet vermeld dat je met dit schip in Amarr space vertoeft, dus meest voorkomende vijandige factions en dmgtypes. Geldt dat ook voor pakweg de Abaddon fit? Stel dat je met dat ship missies in Minmatar space gaat draaien. Of je het dan met missionspecifieke dmg en hard kan compenseren. https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Abaddon_(Fitting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Met amarr kan je niet je damage type kiezen, je doet voornamelijk EM en een beetje Thermal. Ik ken de amarr missies niet precies, maar die zullen wel weaknesses hebben daarvoor.

Een abaddon is in het algemeen redelijk goed vanwege zn tank. Maar ik dacht dat apocs vaker gebruikt werden vanwege range.

Qua tank zal het niet het probleem zijn, damage doen, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Het maakt niet meer uit.. ik zit gelukkig weer in null. Ik print mijn isk liever met hubs of PVP :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

madpilot0 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 08:26:
Met amarr kan je niet je damage type kiezen, je doet voornamelijk EM en een beetje Thermal. Ik ken de amarr missies niet precies, maar die zullen wel weaknesses hebben daarvoor.

Een abaddon is in het algemeen redelijk goed vanwege zn tank. Maar ik dacht dat apocs vaker gebruikt werden vanwege range.

Qua tank zal het niet het probleem zijn, damage doen, geen idee.
Ruwe DPS van een Abadon is niet zo heel super, maar hij schiet vaak tegen Sansha (100% in null, meer dan de helft in high sec Amarr). Dus wat je aan ruwe dps mist, haal je in doordat je precies schiet wat je ratjes niet kunnen hebben. Dus effectief geen onaardig schip, zeker als je het isk-wise bekijkt. Daarnaast kan je wat DPS inhalen door met faction crystals te schieten, die gaan relatief lang mee, en je hebt een 10% dps extra zo een beetje.

Mijn Abadon deed in nullsec tegen de 10M/tick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Lmao.. eerste fleet weer in null.. super kill :9 .
http://eve-kill.net/?a=ki...l&kll_id=22972158&nolimit

[ Voor 37% gewijzigd door Tricq op 18-04-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Woop. Ik ben een ewil piwate geworden! Yaarrrrrrr })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

nwagenaar schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:25:
Woop. Ik ben een ewil piwate geworden! Yaarrrrrrr })
haha awesome, bij welke pirate corp ben je aangesloten nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Snuff Box >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Burn Jita 2014 - April 25-28 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ah good old snuff, goede keus!
Speculatie of bron ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:45
http://themittani.com/news/burn-jita-3-date-announced

edit:
Te laat :)

Een beetje eve-speler had natuurlijk direct zelf op tmc gekeken.

[ Voor 45% gewijzigd door wheez50 op 22-04-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
wheez50 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:00:
?? Sorry hoor maar die site is net zo slecht als Evenews24/Failheap/Kugutsumen .. Waardeloos commentaar weer. Als ik Goon propaganda wil dan ga ik wel naar tmc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
Ashrah schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:03:
[...]

Als ik Goon propaganda wil dan ga ik wel naar tmc.
dat is toch precies wat dit is? goon propaganda?

maar wat wil je anders...de nieuwsgaring in eve is altijd partijdig, net als jijzelf blijkbaar

dus pot noem de ketel maar zoveel zwart als je wil :+

ik haal het gewoon overal vandaan, tmc is gewoon wat (veel) beter geschreven/gechecked dan en24, riverini word zo vaak getrolled....en dan die full text reposts van blogs die hij doet :F eikel dat het ook is.

[ Voor 45% gewijzigd door lethalnl op 22-04-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Failheap en Kugu lees ik met regelmaat door, want tussen het getroll staat met regelmaat gewoon interessante informatie of reports dat de moeite waard is. EN24 is (of was?) behoorlijk biased en in het verleden kon je duidelijk zien in welke coalitie/alliance Riverini zich bevond.

TMC is soms biased, maar over het algemeen zijn hun artikelen redelijk neutraal. Daarbij hebben ze met regelmaat artikelen van de andere kant (een recent voorbeeld was het artikel van Grath over het gebruik van Slowcats) en die keren dat ze interne CFC communicatie plaatsen dan staat er ook bij dat het hier om gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door nwagenaar op 22-04-2014 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
lethalnl schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:06:
[...]

dat is toch precies wat dit is? goon propaganda?

maar wat wil je anders...de nieuwsgaring in eve is altijd partijdig, net als jijzelf blijkbaar

dus pot noem de ketel maar zoveel zwart als je wil :+

ik haal het gewoon overal vandaan, tmc is gewoon wat (veel) beter geschreven/gechecked dan en24, riverini word zo vaak getrolled....en dan die full text reposts van blogs die hij doet :F eikel dat het ook is.
Ik noemde ze toch allemaal net zo erg of niet dan ;)

Een onafhankelijke "nieuwsdienst" bestaat niet in Eve helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
Gisteren een leuk gevecht gehad en hotdroppers een lesje geleerd.
We zagen een neut onze pocket binnen komen in een legion en naar een sidesystem gaan. Hij kwam blijkbaar de techmoon (die we dag ervoor van goons hadden gejat) eens controleren. Bij het terug passeren van ons entrance system herkende iemand hem als een cyno alt voor Nocturnal Romance.

er stonden dus ergens een aantal blackops klaar om in te bridgen en waren zeker in de stemming om deze te killen. In channels en op coms werd er gevraagd voor ahacs en alhoewel we in een paar minuten onze fleet (8 zealots, 2 inty's en 3 guardians) klaarhadden was de legion al uit de pocket.
Een sabre en bait domi werden erop uit gestuurd en de ahac fleet volgde. 2 jumps verder kon de sabre de legion inhalen en probeerde die hem op de gate bezig te houden. De domi jumpte achter en de ahac fleet stond klaar aan de andere kant van de gate. Maar voor 1 of andere reden deagressed de legion en jump hij terug in onze ahac fleet. Hupla cover blown

We keerde 1 jump terug naar huis, maar aangezien de legion bleef rondhangen had onze FC al vlug door dat ze toch gingen proberen te hotdroppen en zo goed als zeker met carrier support dan. We wilden wel eens zien hoe zelfzeker ze waren van zichzelf. Dus er werd een beetje getreuzeld alvorens we terug naar onze main jumpten. Ondertussen hadden we nog een 15tal man die klaar stond in station met typhoon, bubblers en extra guardians.

Enja de legion jumpte achter en hij werd getackled. Cyno up and fight is on. Nidhoggur, 3 redeemers, 1 sin en 1 panther jumpen door. Onze 2de fleet undock en warp naar de ingate. De typhoon krijgen de opdracht om maar helft van hun launchers te gebruiken om hen het idee te geven dat we hun tank niet kunnen breken en de situatie verder te laten escaleren. Hup 2de cyno up en een sin, redeemer en moros joinen de fight.

Ik wissel mijn inty in voor een neuting legion en tesamen met een bhaalgorn joinen we de fight opnieuw. De blackops verliezen al vlug hun capital reps en burnen terug naar gate. We brengen nog een moros in om het iets vlugger te laten gaan.
Om een lang verhaal kort te maken : Battlereport
les: Drop nooit caps in iemand zijn mainsysteem :p

Edit: Dit is waarom ik mij al 2 jaar amuseer in NPC nullsec. Smallscale pvp is zoveel leuker en spannender dan de grote blopsfights

[ Voor 3% gewijzigd door Stampertjen op 22-04-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

wheez50 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:00:
Ik weiger om op tmc te kijken omdat het (bijna) alleen maar grootspraak daar is en 9/10 keer alleen maar over alliance troep gaat en null politiek. Als lowsec pvp'er negeer ik dit en is dat totaal niet interessant.

Niet elke eve speler houd zich bezig met null zooi he ;)

Thanks voor de bronnen mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Your loss.

De meeste websites bevatten juist veel informatie over wat is of wat komen gaat. Zoals iedereen zou moeten weten is elke website partijdig en bevatten de meeste artikelen enige kern van waarheid. Met dat in het achterhoofd zijn alle artikelen prima te lezen en zou je daar je voordeel mee moeten doen.

Als lowsec pvp'er neem ik aan dat je meeste van je schepen en modules vanuit Jita komen en het zou zonde zijn als je nieuwe stash wordt opgeblazen, omdat je informatie hebt genegeerd. Maar goed aan de andere kant, aan mensen met zon instelling verdien ik het meeste ISK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Maybe, maybe not.
De meeste websites bevatten juist veel informatie over wat is of wat komen gaat. Zoals iedereen zou moeten weten is elke website partijdig en bevatten de meeste artikelen enige kern van waarheid. Met dat in het achterhoofd zijn alle artikelen prima te lezen en zou je daar je voordeel mee moeten doen.
Oh dat klopt ook zeker wel hoor, in alles zit vast wel iets van een waarheid alleen is dat vaak niet relevant voor mij. De meeste artikelen gaan over nullsec en de politiek daar, waarom moet ik daar mijn voordeel uit doen, wat heb ik met nullsec politiek te maken? Als het echt escaleert daar dan hoor je het toch wel via via, standaard nullsec gebeurtenissen heb ik toch vrij weinig mee te maken.
Als lowsec pvp'er neem ik aan dat je meeste van je schepen en modules vanuit Jita komen en het zou zonde zijn als je nieuwe stash wordt opgeblazen, omdat je informatie hebt genegeerd. Maar goed aan de andere kant, aan mensen met zon instelling verdien ik het meeste ISK
Dat zou inderdaad zonde zijn echter haal ik nooit wat uit Jita, ik heb een aantal vrienden die zich graag met market en haulen / JF bezig houden, die mogen dat gaan lezen. Ik koop daarnaast zelden wat buiten onze corp om, meeste komt uit loot of koop ik via een corp member.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm zal vanavond dan maar eens met een bil of 2 aan destroyer t/m battlecruiser fits naar Jita vliegen en in de verkoop gooien. De laatste keer leverde dat toch 1,5 miljard extra winst op.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2014 13:15 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:46
Stampertjen schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:49:
Gisteren een leuk gevecht gehad en hotdroppers een lesje geleerd.

Om een lang verhaal kort te maken : Battlereport
Heh, dat zijn de buren van Eve Uni's low sec campus, die er nogal van houden om te droppen op een paar low SP uni spelers in T1 zut. Helemaal niet erg dat die hun Nid moeten vervangen :).

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:14:
Hmm zal vanavond dan maar eens met een bil of 2 aan destroyer t/m battlecruiser fits naar Jita vliegen en in de verkoop gooien. De laatste keer leverde dat toch 1,5 miljard extra winst op.
Als je dat graag kwijtraakt moet je dat doen idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt in de verkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:45
XzeroD schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:25:
[...]

Ik weiger om op tmc te kijken omdat het (bijna) alleen maar grootspraak daar is en 9/10 keer alleen maar over alliance troep gaat en null politiek. Als lowsec pvp'er negeer ik dit en is dat totaal niet interessant.

Niet elke eve speler houd zich bezig met null zooi he ;)

Thanks voor de bronnen mensen!
Ashrah schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:03:
[...]

?? Sorry hoor maar die site is net zo slecht als Evenews24/Failheap/Kugutsumen .. Waardeloos commentaar weer. Als ik Goon propaganda wil dan ga ik wel naar tmc.
Burn Jita is een Goon actie. TMC (wat je er verder van vindt) is het hoofd-goonpropagandakanaal. Wil je iets weten van burn jita, is de kans groot dat tmc het groot op de voorpagina heeft staan (of juist in alle talen zwijgt ;) )

Als je categorisch weigert een primaire bron voor dit soort info te checken, heb je kans dat je een van die mensen wordt die hun freighter in jita verliezen en beter hadden kunnen weten... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Ik wou net zeggen, alhoewel de manufacturing lines volle bak doordraaien, undockt geen van mijn industrials de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:44
Gisteren toegelaten tot de Coreli Corporation in Ineluctable! het begin van mijn eerste null-sec living ervaring na anderhalf jaar in en rond wormholes te hebben geleefd :)

Maar ik denk dat ik het invliegen van mijn spul naar staging point wel even na het weekend doe, mocht er nog een verdwaalde goon langskomen en mijn freighter ganken >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Gefeliciteerd AerosPhere!

Gisteren zijn we met een paar snelle frigs gaan ronddwalen, de eerste persoon die we tegen kwam zat in een tristan, eenmaal binnen dropte ik point op hem en kwamen me mates binnen. Hij tankte als een baas en kon het redelijk lang volhouden, uiteraard moest ik als first in het ontgelden en daar ging me slasher. Iets daarna hadden ze toch de tristan kill gehaald, daarna kwam een breacher binnen die dacht even te derpen. Deze moest het ook ontgelden en zijn pod ook.
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23114258
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23114257
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23114256

Daarna kwamen me fleet een rifter tegen al was ik toen zelf nog aan het reshippen. Deze ging snel neer en zijn pod werd gepakt voor een ransom.
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23115101
Dit was een hele toffe gast en als ransom ging hij nog een leuk liedje zingen voor ons haha, op dat moment kwam er breacher binnen die dacht wel even tof te doen, dus ze pakken zijn breacher (terwijl 1 iemand point hield op de pod) en toen hadden ze in eens 2 pods te gelijk om te ransomen, de breacher pilot weigerde en werd opgeblazen, de andere pod van de rifter werd vrijgelaten.
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23120949
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23120948

Hierna kwamen we in een plex coercer tegen met 2 hawks, met inmiddels 5 frigs duiken we hierop. Aangezien we een paar met tracking disruptors hadden had de destroyer geen kans.
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23115696

Van de 2 hawks splitte er 1tje en de andere bleef, en hop daar ging de hawk. Ik pakte zijn pod en inviten hem naar ons ransom channel, hij weigerde en moest er aan geloven. Blijkt het een goon te zijn in zijn 426mil pod, die gasten hebben te veel geld lijkt me ?
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23115479
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23115478

Op de weg terug hebben we nog een Coercer mee kunnen pakken en nog een Catalyst, beide gingen echt snel neer.

Kortom: heerlijk avondje weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:59:
Van de 2 hawks splitte er 1tje en de andere bleef, en hop daar ging de hawk. Ik pakte zijn pod en inviten hem naar ons ransom channel, hij weigerde en moest er aan geloven. Blijkt het een goon te zijn in zijn 426mil pod, die gasten hebben te veel geld lijkt me ?
Ach ik weiger altijd en nee niet altijd isk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
AerosPhere schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:44:
Gisteren toegelaten tot de Coreli Corporation in Ineluctable! het begin van mijn eerste null-sec living ervaring na anderhalf jaar in en rond wormholes te hebben geleefd :)

Maar ik denk dat ik het invliegen van mijn spul naar staging point wel even na het weekend doe, mocht er nog een verdwaalde goon langskomen en mijn freighter ganken >.<
Challenge accepted :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:16:
[...]

Ach ik weiger altijd en nee niet altijd isk genoeg.
Ah ja dat kan uiteraard ook, maar waarom weigeren ?
Neem even als voorbeeld die gast, zijn pod is 426mil waard. Als hij geaccepteerd had dan had hij een bod gehoord, kan hij nog altijd beslissen of hij het accepteerd of niet. Voor het zelfde geld had hij zijn pod kunnen redden voor 200mil, dat is nog altijd minder dan je pod vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:23:
[...]

Ah ja dat kan uiteraard ook, maar waarom weigeren ?
Neem even als voorbeeld die gast, zijn pod is 426mil waard. Als hij geaccepteerd had dan had hij een bod gehoord, kan hij nog altijd beslissen of hij het accepteerd of niet. Voor het zelfde geld had hij zijn pod kunnen redden voor 200mil, dat is nog altijd minder dan je pod vervangen.
Gewoon uit principe! Overigens zet ik dan ook een leuke bounty op het hoofd van diegene die mijn pod sloopt. Overigens is 426mil voor een pod niet superveel. Vlieg zelf met een +5 set en wat 3 en 5 % aanvullingen. Er zullen er zat zijn die met een volledige slave of crystal set vliegen ook in 0 sec. Gezien mijn 95m+ skillpoints komt er overigens ook nog wel wat bij voor een nieuwe kloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:12:
[...]

Gewoon uit principe! Overigens zet ik dan ook een leuke bounty op het hoofd van diegene die mijn pod sloopt. Overigens is 426mil voor een pod niet superveel. Vlieg zelf met een +5 set en wat 3 en 5 % aanvullingen. Er zullen er zat zijn die met een volledige slave of crystal set vliegen ook in 0 sec. Gezien mijn 95m+ skillpoints komt er overigens ook nog wel wat bij voor een nieuwe kloon.
Snap dat 426mil niet veel voor een pod is, we hebben ze ook gehad van 2b maar toch.
Bedankt voor de uitleg, zo leer je ook eens de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
AerosPhere schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:44:

Welkom in de alliance. Ik zit in VIRII (Stampertje), maar je zult me wel rap leren kennen aangezien ik 1 van de alliance FC ben.
Volgens mij zul je het echt naar je zin hebben bij ons. erg leuke bende waarvan de kern al paar jaar samen speelt. De main corp (VIRII) bestaat zelf al sinds het begin van eve.

RL gaat voor bij ons en er is ruimte voor PVE (vorige week incursion fleets) al gaat PVP wel voor. We doen beetje van alles en hebben dan ook alle soorten doctrine -van T1 frigs tot blackops en caps-

I.v.m. het invliegen van je stuff zou ik inderdaad wachten tot na burn Jita, maar kom gerust al naar PC9- We hebben veel schepen + fit klaar in alliance en ikzelf heb een hele hoop schepen + fitting klaarstaan.

Je hebt trouwens gisteren een zalige fight gemist. That escalated quickly en the harlequins gingen in gevecht met drunk 'n' disordely. en wij waren als support (voor TEQ) klaar op titan. D'n'D drop caps en hup wij joinen. Snuffbox dropte ook nog en even later kwamen Syndicate goons, Waffle en Gent op bezoek.

Eindigde dus in een 4-way met een mooi resultaat: Battlereport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Vandaag mijn eerste incursion gedaan, had al vaker gehoord dat ze 100mil / uur opbrengen maar zo'n getallen neem ik altijd met een korreltje zout.

Nu ja, 100mil/uur it is.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
hehe, welke sites heb je gedaan? als je een beetje degelijke HQ site fleet hebt, pre-drone assist, was het ongeveer 30M per 10-20minuten (En dan kom je wel ongeveer op die 100M per uur met incursions....)

Voor nog betere iskies heb je faction standings nodig... zo zitten 2 alts van mij in ene lvl5 mission running corp maar dan heb je dus de nodige Ik d8 +6 of zelfs +7 voor die corp nodig...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Vanguard's dacht ik? We gingen allesinds als een trein, 5 min om een site af te werken, kassa.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
wij runnen sinds kort met enige regelmaat de MOM incursion sites in lowsec

90 mil + LP voor een uurtje formup/reizen en terug is heel leuk meegenomen

als er shadow fighterbombers of een revenant BPC in zit (de enige keren dat we zowiezo erheen gaan) word dat opeens het dubbele of zelfs 500mil nadat de BPC verkocht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Kan ik met mijn drake ook incursions runnen? Ik had die alt eerst in een wormhole maar wil er wat anders mee doen voor als null een keer saai is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Tricq schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:04:
Kan ik met mijn drake ook incursions runnen? Ik had die alt eerst in een wormhole maar wil er wat anders mee doen voor als null een keer saai is.
Ja hoor met een drake kan dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Tricq schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:04:
Het kan wel, maar een public fleet zal je niet snel accepteren in een drake. Met een groepje vrienden kan je uiteraard wel zelf op pad gaan. Door de lage DPS van een drake zullen de sites erg lang duren, dus een hoge isk/uur zou je er niet uit gaan halen.

En vanguard fleets kunnen zeker 100 mil/uur opbrengen hoor, het is wel een beetje afhankelijk van welke sites je kan doen, hoe groot (doorsnee in AU) het system is en hoeveel andere fleets er in local zijn. 80 mil per uur moet zeker lukken en in een perfect system waar je constant je ideale sites kan doen is zelfs 120 mil/uur mogelijk.

[ Voor 25% gewijzigd door StarLite op 25-04-2014 11:50 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik mis 1b/hr in vanguards....goeie ouwe tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:49
Ik lees al een tijdje mee in dit topic en moet zeggen dat ik eea beter begin te begrijpen. Heb deze game aantal jaar geleden ooit is geprobeerd maar kon m eer niet toe zetten hem te blijven spelen. Misschien dat ik het van 't weekend toch nog een keer ga proberen

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Zeker doen er is veel veranderd de afgelopen jaren!

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Kan me herinneren dat de instap aan de hoge kant was en ik eigenlijk vrij snel het spoor bijster was. Maar zal hem zeker proberen! Die grote PvP battles lijken me echt heeeeel tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:09:
Kan me herinneren dat de instap aan de hoge kant was en ik eigenlijk vrij snel het spoor bijster was. Maar zal hem zeker proberen! Die grote PvP battles lijken me echt heeeeel tof :)
Die grote zijn niet echt tof hoewel tidi helpt. in het slechtste geval wordt een batlle van een uur over 23 uur uitgespreid. Die kleine battles zijn veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ben heel erg benieuwd, zal is kijken of ik wat guides kan lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
3.5 bil freighter gepakt met noobships :') it's on.
https://www.fatal-ascensi...kill_detail&kll_id=337948

[ Voor 39% gewijzigd door Tricq op 25-04-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
probeer je een vuurtje te stoken met sec status ofzo?

wat een verspilling, burn jita gaat niet lang duren op deze manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Wat intereseert een nullbear wat voor een sec status die heeft?

9.2B JF: https://zkillboard.com/kill/38405447/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Nou ja een nullbear zou moeten weten wanneer Burn Jita begint.

Die 9.2B kill is een FCON Neut corp, die of niet zichzelf op de whitelist heeft gezet of denkt dat hij alles aankan.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
FCON hé :)

en sec status zou idd normaal geen ene drol uitmaken, maar er een beetje spaarzaam mee omgaan is wel belangrijk als je het hele weekend wil ganken zonder meteen criminal te gaan, een kill kost je niet zo verschikkelijk veel sec
maar 130 man kan je ook opsplitsen in kleinere groepjes en langer doorgaan / meer targets afknallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Nog en half uurtje dan kan ik naar huis en Eve gaan downloaden. Heb er zin an :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
zoals binnen de CFC (en ook FCON) wordt gezegd.... Owww FCON -.-

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Br3wmaster schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:55:
Nog en half uurtje dan kan ik naar huis en Eve gaan downloaden. Heb er zin an :D
Yeah, welkom aboard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Br3wmaster schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:55:
Welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dank U. Trail account is vast aangemaakt Har Har :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
lethalnl schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:20:
probeer je een vuurtje te stoken met sec status ofzo?
Beetje ratten en in een dag of 2 ben je weer positief, maar ik kom toch nooit in high sec met mijn main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Tricq schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:10:
[...]

Beetje ratten en in een dag of 2 ben je weer positief, maar ik kom toch nooit in high sec met mijn main.
Ik denk dat ik High Sec voorlopig niet uit ga :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Tricq schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:10:
[...]

Kom of kan? Wij zijn perma wardeced :P als ik in high-sec kom ben ik dood XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 09:31

Namu

Silver Wings Of Morning

Pff. 300mil aan tags en je staat van -10 op 0. Sec status betekend niets meer.

http://community.eveonlin...315.2141719753.1389776803

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
stealthgun schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:13:
[...]

Kom of kan? Wij zijn perma wardeced :P als ik in high-sec kom ben ik dood XD
Beide ja :P ik wordt ook panisch van alle neuts in high sec :P

[ Voor 10% gewijzigd door Tricq op 25-04-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Br3wmaster schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:13:
[...]

Ik denk dat ik High Sec voorlopig niet uit ga :9
Heeeeel verstandig :9
Tricq schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:15:
[...]

Beide ja :P ik wordt ook panisch van alle neuts in high sec :P
Die tick heb ik ook, me main komt daar nooit maar zelfs op me mission alt wordt ik er panisch van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
XzeroD schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:27:
[...]

Heeeeel verstandig :9

[...]

Die tick heb ik ook, me main komt daar nooit maar zelfs op me mission alt wordt ik er panisch van :P
Haha ja, als ik al die verhalen zo lees dan lijkt het me heel verstandig lekker in High Sec te blijven campen de komende tijd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZU9ZocZ.jpg
We gaan nog even door :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Namu schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:13:
Pff. 300mil aan tags en je staat van -10 op 0. Sec status betekend niets meer.

http://community.eveonlin...315.2141719753.1389776803
Kon altijd toch al met tags of is het nu gewoon goedkoper geworden?
Pagina: 1 ... 74 ... 116 Laatste