Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Docking Games in heel 0.0 ? Nee bedankt. Het idee van Snot Shot lijkt zo simpel maar de details negeert hij compleet.

-Het verandert niks aan het principe dat de grote jongens de kleintjes platstampen
-De claim dat elke grunt nu een enorme impact kan hebben is nergens op gebaseerd
-0.0 Jitas komen er nooit met interdictors en geen CONCORD, stel je Jita 4-4 voor met 20 Large T2 Bubbles op de undock.
-Twee claims die elkaar direct tegenspreken: allianties moeten hun space verdedigen door er te wonen en tegelijk zijn ze vrij overal heen te verkassen. Je kan niet beide aanhalen als geweldige bron van fun en content. Zonder reden ergens te willen blijven verdedigt niemand wat.
-Een Capital per alliantie per regio ? Het zal niet lang duren voordat voor de huidige 0.0 stations net zoveel Capitals zijn van 1-mans allianties die allemaal dezelfde blues list hebben als de huidige.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Docking games worden al gedaan in 0.0, alleen door de SOV houders die bang zijn hun ratting ships te verliezen. Grote jongens die kleintjes plat stampen gaat niet gebeuren, gezien alles behalve de capital freeport is. Ik zie het meer als gelijk balans. Als ze overwicht kunnen houden om die moons te houden, dan verdienen ze het. Er hoeft ook niks te veranderen aan dickstar moon income imo.

In fountain kunnen er dus al 17 capitals systems kunnen zijn. Maar die kunnen niet allemaal volgeplempt worden, want een constellation als Chimera bestaat bijvoorbeeld uit 10 systems. Met 1 system geclaimed en dus niet freeport zijn er nog 9 waar mensen wel vanuit kunnen freeporten en hun individuele bestaan opbouwen. Dus ook al bezit 1 alliance alle capitals, het maakt dan weinig uit voor de rest gezien alles freeport is in 0.0.

Niet dat dit ooit gaat gebeuren, blijft wel een mooi idee.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:17
Hier een iets meer realistische kijk op wat 0.0 sec zou kunnen worden:

http://themittani.com/features/real-problem-sovereignty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Vind dat ook wel een goed idee. En zou ook goed hand in hand kunnen gaan met het freeport systeem. Blijf er bij dat 1 partij laten docken en de ander niet juist een nekslag is voor 0.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-09 14:49
Een nekslag? Is dat niet een enorme nekslag in overdrijven? En freeporten kan allang. En gebeurt hier en daar ook - in providence zijn er eigenlijk altijd wel freeported stations. Maar ook in geminate heb ik ermee te maken gehad. Maar freeporting verplicht stellen is simpelweg een sterke verschraling van de mogelijkheden. Dat als totaaloplossing is de nekslag voor wat EVE nu zo speciaal maakt. En dan overdrijf ik helaas minder dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-09 15:57

nwagenaar

God, root. What's the differen

Dat SOV-warfare ruk is, dat lijkt me duidelijk. Voor freeports heb je NPC 0.0 en alliances zoals CVA (mits je niet rood bent :+). Met 0.0 kan jij je eigen stukje space exploiteren, dus dat betekent ook dat jij je eigen regels kan opzetten. Als jij alleen blue personen wil laten docken in je station, dan moet dat kunnen. Wil jij een freeport realiseren en iedereen toegang geven, dan heb je die mogelijkheid nu al. Ik zie geen reden om dit aan te passen: simpelweg omdat 0.0 van een corp/alliance is en zij bepalen de regels.

Als je met freeports het idee van thunderdomes bedoelt, dit is meerdere keren geprobeerd en elke keer mislukt. Wederom is dit idee weer naar voren gebracht als een manier om het saaie SOV grinding tegen te gaan (let wel, voor Domionion was het 1000x erger en door de grootte van de coalities van tegenwoordig gaat het grinden relatief "vlot" en zodanig vlot dat men nu - mede door de huidige kartels en diplomatieke relaties - effectief 2 grote spelers hebt die een NIP met elkaar hebben en dus geen SOV gaan aanvallen), maar dit idee is alleen maar geopperd vanwege het in stand houden van de huidige OTEC en NOTEC kartels; The ISK must flow.

Het grootste probleem in 0.0 is de hoeveelheid lege space en de onmogelijkheid om space over te nemen als je een kleine speler bent. Omdat je met een grote coalitie behoorlijk veel space in relatief korte tijd kan veroveren, kan je als kleine speler alleen maar onderdeel worden van een grote coalitie.

Het verkrijgen van space (SOV-warfare dus) moet makkelijker gaan. Mijn idee zou zijn dat je als je onderdeel bent van een alliance of corp, dan moet jij je space gebruiken en upgraden. Doe je dit niet binnen een bepaalde periode, dan moet jij je SOV makkelijker kunnen verliezen doordat de tegenpartij je SOV met minder of geen reinforce cycles kan overnemen.

Een ander groot probleem is de aanwezigheid van high value moon-minerals in specifieke gebieden. De enige oplossing voor dit probleem is dat de moons één keer in de zoveel tijd opnieuw geditribueerd moet worden in 0.0 (mijn voorkeur zou zijn, zet deze high value moon-minerals alleen in NPC 0.0, empire of lowsec). Ideeën zoals moon-depletion is al meerdere keren geopperd en enorm veel personen zijn hier voorstander van. Hiermee forceer je gewoon dat specifieke materials niet te lang in handen blijft van één entity/coalition/alliance/etc. Het idee om zelf high value moon-minerals te creeeren heeft gewoon gefaald, de mensen die dit doen kunnen niet op tegen de OTEC of NOTEC kartellen.

Dit zijn toch wel relatief simpele ideeën zonder dat het nadelige invloed heeft op het sandbox-principe. In tegendeel, dit zou zorgen voor meer content en plezier in 0.0.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Laten we eigenlijk wel wezen, NOTEC is een behoorlijke gok, omdat die manen niet voldoende zijn geconcentreerd (in elk geval niet zoals dat was met Tech, hoewel dit natuurlijk wel r64 is). Op de korte termijn pakt nu goed uit, maar dit is makkelijker te breken dan OTEC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-09 15:57

nwagenaar

God, root. What's the differen

De NOTEC is inderdaad een grote gok, maar door de aanwezigheid van NIP's met de CFC en N3 coalition lijkt de kans op verlies van hun huidige moons relatief klein. Dat wil zeggen, zolang ze zich aan de NIP's houden :P

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Ik denk persoonlijk dat veel mensen niet eens geintresseerd zijn in SOV. Ook al was het makkelijker te krijgen, dan nog zou ik niet eens de moeite willen nemen om systems over te nemen. Passief ISK verdienen door grote alliances, is het eerlijk dat 50 zweterige nerds pilots met hun gewicht op een systeem kunnen zitten en dat eeuwig vast blijven houden? Ach, doet er niet toe. Maar imo zou het fijn zijn als het iig leefbaar (!!!) was voor mensen buiten de alliances om. Meer NPC 0.0 en minder PC zou al fijn genoeg zijn.
Laat desnoods al die moons en passieve ISK stromen voor wat het is.. Providence mag dan wel shit zijn maar daar is tenminste nog leven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jastas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 12:28
iemand nog een buddy trial over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:48
Hoe kan ik terug een api key aanvragen voor in evemon te gebruiken? de pagina waar ik die op wil aanvragen zegt steeds dat er iets misloopt bij het inloggen, terwijl ik met dezelfde gegevens wel in het game zelf geraak?

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Idd :). Die lijkt dus niet te werken om één of andere reden. Denk ik er net wel aan dat ik die met Chrome opendoe, misschien dat het daar iets met heeft te zien. Straks eens met IE proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Maak eens eentje aan met deze access mask:

133160650 of 133169114 afhankelijk wat je wil..

Dat is genoeg voor evemon..

[ Voor 18% gewijzigd door Esiq op 16-02-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powerblast schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 17:10:
[...]

Idd :). Die lijkt dus niet te werken om één of andere reden. Denk ik er net wel aan dat ik die met Chrome opendoe, misschien dat het daar iets met heeft te zien. Straks eens met IE proberen
je bent nieuw API keys werken dan nog niet duurt paar dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Temporary API downtime at 14:00 UTC on Februrary 14
reported by: CCP Eterne | 2013-02-14T10:55:03Z

In order to perform some maintenance on our API, we will temporarily be taking it offline at 14:00 UTC today, February 14. It is expected to be down for roughly 15 minutes
Laatste tijd staat de api behoorlijk onder druk :)

[ Voor 11% gewijzigd door wheez50 op 16-02-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:28:
[...]

je bent nieuw API keys werken dan nog niet duurt paar dagen
Ook als je een oude account terug activeert? Die account is namelijk al 2 jaar oud. Wordt gewoon niet continue opgespeeld. Enkel als ik er eens zin in heb activeer ik nog eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powerblast schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:10:
[...]

Ook als je een oude account terug activeert? Die account is namelijk al 2 jaar oud. Wordt gewoon niet continue opgespeeld. Enkel als ik er eens zin in heb activeer ik nog eens :)
niet dat ik weet maar wat dan een mogelijkheid is is dat je de oude key nog hebt en dan moet je een nieuwe maken omdat ze veranderingen hebben aangebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Het was dus wel degelijk het probleem dat ik met Chrome inlogde. Daarnet met IE geprobeerd en kon direct m'n key aanpassen. Die was vervallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben zo benieuwd of we de SPs van destroyer en BC update zelf kunne redistributeren of dat we gewoon de skills krijgen zodat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 02:49:
ben zo benieuwd of we de SPs van destroyer en BC update zelf kunne redistributeren of dat we gewoon de skills krijgen zodat
denk het laatste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan haal ik er geen voordeel uit en veranderd er niks behalve dat mijn clone duurder wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Wat een feest die nieuwe skills of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Esiq schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:08:
Het gaat niet eens om SOV, maar vooral om het freeporten van 'lawless' space. Op dit moment zodra er een neut in local komt (nerf local btw) docken alle carebears in station en wachten ze af tot die gemene neut weg gaat.
Die neut heeft al een logistiek probleem, hij kan niet docken/docking games spelen/refitten/ander schip pakken en toch kan hij niks doen omdat iedereen maar gedocked blijft. Freeporten van stations zou mij lekker ships in jumpen naar een station waar ik wil zitten, en er lekker dagelijks voor gaan vechten om er te blijven. Het is toch lawless space, niet happy-safe-carebear land?
Voor de rest zou er weinig veranderen, moons kunnen nog gemined worden, maar dan omdat het ook een beetje gevaarlijker is, is die ISK tenminste verdiend. Nu kan je een complete region houden door af en toe in te loggen en dagelijks bloggen hoe je alleen maar World of Tanks/League of Legends speelt.
Als je wil kunnen docken in een station in null sec dan ga je naar npc null sec.
Sov warfare houd in dat die stations in de systems van de alliance zijn, natuurlijk kun je dan niet docken.

En warp jij altijd naar station als er een neut in een systeem komt ?
Leuk om te weten en er zullen veel hictors en dictors blij zijn als je dat doet.

Die neut kan in in theorie wel refitten en een ander schip pakken door middel van een carrier in een ander systeem in een friendly pos.

En misschien is het alleen in jou geval zo, maar wanneer er een neut in een systeem waar ik zit komt dan heeft hij een probleem.
Dus een gevecht krijgt hij wel, overleven is een 2de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 03:02:
[...]

dan haal ik er geen voordeel uit en veranderd er niks behalve dat mijn clone duurder wordt :(
Dus jij vliegt alle interdictors en commandships al? Dat is je voordeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
wheez50 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 12:52:
[...]

Alle interdictors en commandships vliegen is niet zo bijzonder, zodra je command ship skill hebt en bc5 kun je zo goed als bijna alle command ships vliegen.
Zelfde met interdictors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 12:52:
[...]

nee want er veranderd niks voor me behalve dat mijn clone duurder wordt. als ze ons de SP van destroyers en battlecruisers geven kan ik kiezen hoe ik de punten verdeel 8) damn dat is wat ik wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Op dit moment heb je om commandships te vliegen de racial cruiser op 5 *en* bc op 5 nodig. Dus als je alle cruisers op 3 hebt en bc op 5 hebt, vlieg je nu nul,nada commandships. En na de patch ineens 8. Dat is van nul naar acht. Zelfde met interdictors (alleen dan ipv cruisers, frigs).

Nogmaals: met nu cruisers op 3, destroyers en bc op 5, vlieg je nul interdictors en nul commandships. Na de patch 4 interdictors en 8 commandships.

*Alleen* als je nu *ALLE* racial frigs + **alle* racial cruisers op V hebt, krijg je alleen maar een duurdere clone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
wheez50 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:50:
Op dit moment heb je om commandships te vliegen de racial cruiser op 5 *en* bc op 5 nodig. Dus als je alle cruisers op 3 hebt en bc op 5 hebt, vlieg je nu nul,nada commandships. En na de patch ineens 8. Dat is van nul naar acht. Zelfde met interdictors (alleen dan ipv cruisers, frigs).

Nogmaals: met nu cruisers op 3, destroyers en bc op 5, vlieg je nul interdictors en nul commandships. Na de patch 4 interdictors en 8 commandships.

*Alleen* als je nu *ALLE* racial frigs + **alle* racial cruisers op V hebt, krijg je alleen maar een duurdere clone.
En alle racial cruisers op 5 is niet zo bijzonder, misschien als je net begint wel.
Het langste is nogal altijd bc5, cruiser naar 5 is iets van 2 weken dat duurt dus niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:50:

je moet ook nog commandships en interdictors trainen dan ;) die heb ik niet getrained en dus veranderd er niks behalve een duurdere clone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 15:31:
[...]

je moet ook nog commandships en interdictors trainen dan ;) die heb ik niet getrained en dus veranderd er niks behalve een duurdere clone
Alsof die kosten zo hoog zijn :p
Dan rat je wat meer, die 20mil isk heb je in 10 min. verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50
Daisai schreef op zondag 17 februari 2013 @ 15:39:
[...]

Alsof die kosten zo hoog zijn :p
Dan rat je wat meer, die 20mil isk heb je in 10 min. verdiend.
20mil stelt ook weinig voor......

maar ja clones zijn zo 45mil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
bangkirai schreef op zondag 17 februari 2013 @ 15:49:
[...]

20mil stelt ook weinig voor......

maar ja clones zijn zo 45mil....
Word je zo vaak gepod dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 12:38
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 03:02:
[...]

join the club, ik ga naar 65mln ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Hoe doen jullie eigenlijk missions. Accepteren jullie een hele hoop in één keer en doen ze dan tot alles completed is, of neem je er één tegelijk aan? Ik doe nu namelijk het laatste, maar heb toch de indruk dat het sneller zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Daisai schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:24:
[...]

Word je zo vaak gepod dan ?
Neuh, je wordt door ccp gedwongen om op gegeven moment gewoon alt te gebruiken voor pvp in 0.0......
Als je beetje vaker een cta heb, trek je het anders echt niet hoor met de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 12:38
Powerblast schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:40:
Hoe doen jullie eigenlijk missions. Accepteren jullie een hele hoop in één keer en doen ze dan tot alles completed is, of neem je er één tegelijk aan? Ik doe nu namelijk het laatste, maar heb toch de indruk dat het sneller zou kunnen.
één tegelijk. Ik zie niet in waarom meerdere tegelijk accepteren een voordeel zou opleveren tov achter elkaar tenzij je twee level 4 agents in hetzelfde station hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
ravenger schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:41:
[...]

één tegelijk. Ik zie niet in waarom meerdere tegelijk accepteren een voordeel zou opleveren tov achter elkaar tenzij je twee level 4 agents in hetzelfde station hebt.
ok , ben gewoon anders gewend uit mijn Wow periode :). Dacht toch maar eens even vragen voor de zekerheid. Doe nu op mijn gemakje lvl 2 mission in een rupture. Die probeer ik nu stilaan deftig te fitten en ondertussen de nodige skills te leren. Vooral het salvagen en de loot die de npcs droppen levert mij nu redelijk wat isk op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
bangkirai schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:41:
[...]

Neuh, je wordt door ccp gedwongen om op gegeven moment gewoon alt te gebruiken voor pvp in 0.0......
Als je beetje vaker een cta heb, trek je het anders echt niet hoor met de kosten.
Dan doe je toch echt iets verkeerd.
In null sec verdien je in 1 dag met gemak iets van 400 tot 500 mil isk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Daisai schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:30:
[...]

Niet iedereen heeft per dag zelfde aantal uren te besteden.
Trek daar ook cta uren nog is vanaf en je hebt echt niet zoveel tijd om isk te maken.
Ach ja, je kunt natuurlijk ook naar super grote alliantie gaan, is stuk veiliger, heb je meer tijd voor isk te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
bangkirai schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:50:
[...]

Niet iedereen heeft per dag zelfde aantal uren te besteden.
Trek daar ook cta uren nog is vanaf en je hebt echt niet zoveel tijd om isk te maken.
Ach ja, je kunt natuurlijk ook naar super grote alliantie gaan, is stuk veiliger, heb je meer tijd voor isk te maken :D
Null sec kost gewoon tijd.
Als je niet die tijd hebt dan is null sec misschien niet iets voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:34
Daisai schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:30:
[...]

Hoe doe je dat dan precies? En kan dit ook solo gedaan worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
CutePuppy schreef op zondag 17 februari 2013 @ 22:30:
[...]

Haha, where solo carriers go to die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:20
Magnetometric plexjes zijn über easy te doen en je vindt er genoeg van in nullsec ...

Pilgrim is er een ideaal bootje voor en je krijgt lekkere isk! Al moet ik zeggen dat met die drone aanpassing het iets minder is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
CutePuppy schreef op zondag 17 februari 2013 @ 22:30:
[...]

Escalations in null sec en hubs grinden.
Niks geen carrier nodig ( gaat wel makkelijker en is goedkoper ).

Ik heb een rattlesnake voor de escalations en een machariel voor de hubs, van alleen de hubs + salvage zit je rond de 100mil isk per uur.
Als je dan ook nog even een leuke escalation hebt dan word dat al behoorlijk meer.

Maar zoals je ziet zijn de kosten voor meer sp te verwaarlozen en zo vaak word je niet gepod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een lange tijd van afwezigheid gisteren weer eens EVE opgestart en het voelde direct weer als vanouds.
Helaas is er tijdens mijn afwezigheid niets veranderd aan de situatie waarin mijn corporation zich bevindt.
Een lange tijd geleden zijn wij als corporation een onderdeel geweest in onder andere Brotherhood of Steel, Ethereal Dawn en Warped Aggression.
Door het steeds verder teruglopen van het aantal members en het ophouden van het bestaan van WA waren we als corporation genoodzaakt om ons terug te trekken naar Empire.
Omdat ik al geruime tijd lid was van deze corporation (zeker 4 jaar) wou ik niet graag het schip verlaten, echter na mijn afwezigheid en omdat de situatie niet veranderd is (nog steeds is niemand online) heb ik geen andere keuze dan toch maar het schip te verlaten...

Vanaf heden ben ik dus opzoek naar een nieuwe corp, kan iemand mij hieraan helpen?

Mijn wensenlijst wat betreft de nieuwe corporation:
- Het liefst een low / nullsec based corp waarin veel wordt gevochten (pvp / war)
- Relatief veel kleine / medium sized roams van 2 á 5 spelers tot 10 á 20 spelers.
- Vriendelijke mensen, niet antisocial...

Omdat ik veelal wisselende tijden heb waarop ik online kan zijn zou ik het mooi vinden als dat roams niet alleen op gezette tijden plaatsvinden (elke donderdag om xx uur), maar dat als je het vraagt in een van de chatwindows (alliance / corp) dat er dan vaak wel mensen te porren zijn voor een roam...

Kan iemand mij hieraan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Waar in null sec en wat is je charactername?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar in null sec maakt me eigenlijk niet zo veel uit, zolang het maar gezellig, er leuke roams zijn en ik het een en ander kan leren!

Mijn character:
- http://eveboard.com/pilot/sulf0r
- http://eve-kill.net/?a=pilot_detail&plt_id=93998

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01-2022
DoubleDutch? We vliegen onder nulli, altijd fleets tegen solar en consorten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik zoek eigenlijk nog een corp voor men altjes.
Vooral beetje relaxed industrial, beetje minen, wat missies. Carebear stuff really. ^^

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InFecTedMush schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:59:
Dat klinkt wel interessant!
Zal eens contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hoe heet je ingame dan? KB stats?

Misschien is FINFL wel wat voor je, gayste clubje van heel EVE *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InFecTedMush schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:59:
hey ik ook (SEGM) alleen wij zijn internationale corp waty mijn voorkeur heeft maar dat kan verschillen natuurllijk. wij staan ook in top of killboards (zeker gezien size van onze corp doen we het extreem goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:07:
Hoe heet je ingame dan? KB stats?

Misschien is FINFL wel wat voor je, gayste clubje van heel EVE *O*
Iets verder naar boven staan mijn stats, maar speciaal voor u:

- http://eveboard.com/pilot/sulf0r
- http://eve-kill.net/?a=pilot_detail&plt_id=93998

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timjuan
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-05 14:06
Voor wie nog geen EVE speelt en graag gebruik wil maken van de trial met leuke extra's kun je deze link gebruiken om je in te schrijven:

http://www.eveonline.com/

[ Voor 17% gewijzigd door Cloud op 20-02-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Timjuan - ongewenst. Als enige bericht ever proberen te profiteren van de meelezers hier.

Voor iedereen die EVE wil proberen: kijk wie hier regelmatig post en vraag die persoon om een invite/link. Het is bijna normaal dat je dan een halve plex terugkrijgt als je gaat betalen - altijd een leuk zetje in de rug als je begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:53:
Timjuan - ongewenst. Als enige bericht ever proberen te profiteren van de meelezers hier.

Voor iedereen die EVE wil proberen: kijk wie hier regelmatig post en vraag die persoon om een invite/link. Het is bijna normaal dat je dan een halve plex terugkrijgt als je gaat betalen - altijd een leuk zetje in de rug als je begint.
mee eens, echter wil ik het aanvullen met als ze betalen met legitieme manier zodat je een plex krijgt. ik heb 3 invites afgegeven met de link en alledrie hebben ze het spel "gekocht" maar heb maar van 1 een plex kunnen krijgen, dat persoon heeft 50% van de plex opbrengst gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:26:
[...]

hey ik ook (SEGM) alleen wij zijn internationale corp waty mijn voorkeur heeft maar dat kan verschillen natuurllijk. wij staan ook in top of killboards (zeker gezien size van onze corp doen we het extreem goed)
Klopt, maar als belg in een nederlandse corp is het altijd wel fun ^^ en als je meevliegt met fleets zit je automatisch internationaal. We kwamen van En garde/AAA, nulli/NC is kwa organisatie een verademing tegenover hun.

BTW, volgens mij staan men nick op jullie killboard (http://segm.eve-kill.net/) >:)
Ik moet hem openen in google translator anders blokt het werk de site af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randfiguur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 15:29
Heb me na 1,5 jaar weer aan EVE gewaagd, destijds maar een paar weken geprobeerd, maar het trok toch weer. Nu vlieg ik als Amarr in een Punisher en begin ik straks aan lvl2 missies. Ik heb wat prangende vragen op dit moment:

1. Ik jatte vandaag een Low-grade Slave Epsilon implant uit een geel wrak in een bijna leeg systeem. Niiiice! Heb al een Delta van die set, en samen liggen ze in m'n Inventory naar me te lonken. Waar zouden jullie voor kiezen als je beginner was: (iets) sneller skills leren en 9% armor boost, of de gezamenlijke marktwaarde van 200mil ISK cashen?

2. Ik ben dus Amarr, ik weet dat dat nadelen heeft aan het begin vanwege matige cruisers, maar het schijnt dat de Maller sinds een rebalance wel te pruimen is. Heeft nu een turret damage bonus en 3 drones. Sowieso is de armor tank lekker. Alleen, klopt het dat de drones sinds recente wijzigingen vrij zinloos zijn in missies omdat ze snel en makkelijk gepakt worden door NPC pirate frigates? En is een topsnelheid (met afterburner) van 500-600 m/s niet te traag voor lvl2 missies?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Die slave sets zijn alleen handig als je de hele set hebt en zelfs dan nog is de slave set alleen echt waard voor capitals.
Dus verkopen die bende.

Als je skills sneller wil leren in het begin dan moet je voor +3 of +4 implants gaan.

Over de drones klopt wel een beetje, maar met een maller gebruik je light scouts en die worden bijna nooit aangevallen.
Mochten ze toch worden aangevallen kun je ze snel terug halen.

[ Voor 28% gewijzigd door Daisai op 19-02-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 16:44
@randfiguur Met amarr kan je naast lasers schieten ook redelijk goed met drone schepen overweg. Dit begint bij de destroyers met de dragoon. die je zelfs al kan gebruiken om de meeste lvl 2 missies mee te doen.

Bij de cruisers begint het dan pas echt leuk te worden met de arbitrator, hier kan je een dikke tank op zetten, en met je drones op ong 70-80 km afstand alles neerhalen. Sinds de nieuwe patch gister is aan de drone line-up van amarr ook een battlecruiser toegevoegd, de Prophecy heeft nu een dronebay waar je U tegen zegt en heeft nu ook drone bonussen.

dus als je drone skills middel tot hoog zijn, en je het leuk vind kan je ook deze kant opgaan.

wat betreft de snelheid; Als je lvl2's doet in een destroyer zou ik inderdaad letten op de snelheid van je schip, en dan is ~700 m/s met afterburner goed te doen, dan kan je veel van de gunschoten van NPC's mitigeren.

in een cruiser in lvl2's maakt dat niet echt uit. je moet het echt goed verkloten bij één van de moeilijkere missies om in een cruiser neergehaald te worden in lvl2's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InFecTedMush schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:40:
[...]

Klopt, maar als belg in een nederlandse corp is het altijd wel fun ^^ en als je meevliegt met fleets zit je automatisch internationaal. We kwamen van En garde/AAA, nulli/NC is kwa organisatie een verademing tegenover hun.

BTW, volgens mij staan men nick op jullie killboard (http://segm.eve-kill.net/) >:)
Ik moet hem openen in google translator anders blokt het werk de site af
geinig ook nulli legio *O*

maar moet dit ff kwijt 8) stats januari :Y)
DoubleDutch
Kills: 281
Losses: 84
Members: 80
Damage done (ISK): 53.68B
Damage received (ISK): 6.84B
Efficiency: 88.70%

Segmentum Solar
Kills: 1264
Losses: 142
Members: 93
Damage done (ISK): 309.18B
Damage received (ISK): 17.39B
Efficiency: 94.67%

*O* *O* *O* SEGM *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Eenmalige uitschieter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet zo negatief he }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-09 12:18
Gisteravond een hele avond black-ops drops gedaan vanuit Catch naar Providence. Tegelijkertijd waren er twee andere groepen ook aan het hotdroppen in Provi (reds voor ons) dus het was soms knokken om een hotdrop :D

Het ging twee keer mis: één keer doordat het een bait was en we werden gedropt door een Titan-bridged fleet, en één keer doordat onze FC besloot de hele fleet een interdiction bubble bij een station in te laten warpen en ik te ver van de undock landde in de bubble... maar ach, bombers zijn goedkoop hè..

Die nieuwe range voor de black-ops is erg fijn, want je hoeft niet meer elke keer te kijken of je nog wel binnen range aan het jagen bent..

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
*D

Viel me gewoon op, de rest van de maanden lag het aantal kills/damage ratio toch 'n stuk lager :P

Overigens staan wij bij Raiden. misschien open voor nieuwe corps te recruiten. Iemand interesse? Je moet dus wel een aanzienlijke corp zijn met goede PvP Skills en een degelijke capital vloot hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

timjuan schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:13:
Voor wie nog geen EVE speelt en graag gebruik wil maken van de trial met leuke extra's kun je deze link gebruiken om je in te schrijven:

http://www.eveonline.com/
Het was je misschien al duidelijk door de andere reacties, maar referrerlinks zijn echt ongewenst op Tweakers. Laat staan je registreren en dat als eerste post plaatsen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2
  • Laatst online: 25-09 22:44

A_De2

Liberate tuteme ex inferis

AtomicWing schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:35:
Gisteravond een hele avond black-ops drops gedaan vanuit Catch naar Providence. Tegelijkertijd waren er twee andere groepen ook aan het hotdroppen in Provi (reds voor ons) dus het was soms knokken om een hotdrop :D

Het ging twee keer mis: één keer doordat het een bait was en we werden gedropt door een Titan-bridged fleet, en één keer doordat onze FC besloot de hele fleet een interdiction bubble bij een station in te laten warpen en ik te ver van de undock landde in de bubble... maar ach, bombers zijn goedkoop hè..

Die nieuwe range voor de black-ops is erg fijn, want je hoeft niet meer elke keer te kijken of je nog wel binnen range aan het jagen bent..
Blopsfleet was inderdaad erg vet alhoewel de echt mooie kills achterwege bleven. Maar met 20 man op een industrial van 20 mill springen? Omdat het kan :P

640KB should be enough for everyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-09 12:18
A_De2 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:27:
[...]

Blopsfleet was inderdaad erg vet alhoewel de echt mooie kills achterwege bleven. Maar met 20 man op een industrial van 20 mill springen? Omdat het kan :P
Ik zag wel Falcon en Arazu losses.... jammer, want die Falcon was geleend en die Arazu was denk ik de hunter...

[ Voor 8% gewijzigd door AtomicWing op 20-02-2013 11:07 ]

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:09:
[...]

*D

Viel me gewoon op, de rest van de maanden lag het aantal kills/damage ratio toch 'n stuk lager :P

Overigens staan wij bij Raiden. misschien open voor nieuwe corps te recruiten. Iemand interesse? Je moet dus wel een aanzienlijke corp zijn met goede PvP Skills en een degelijke capital vloot hebben.
komt omdat we er nog niet zolang zitten dus daarvoor waren we aan het verhuizen enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
Leuke stats Legolas_1973 :p Ik ben zelf vrij nieuw tot het 0sec gebeuren.. daarvoor carebear geweest in high sec (nog altijd met alt corp).

Btw, voor de mensen dat zo geinig aan het hot droppen waren in Catch/providence, niemand toevallig een vaga afgeschoten? We waren aan het roamen in die regio en ik ben daar stevig geraped geweest door een hot drop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Na wat rondvliegen heb ik een leuk system gevonden met daarin een l2 mission agent. Al een paar missions voor gedaan en die leveren wel mooi wat isk op. Ga nu eerst maar eens m'n iteron pakken en al m'n stuff van andere system hierin centraliseren. Heb echt geen overzicht meer in de assets tab :).

Daarna maar eens voor medium projectile turrets trainen. Die small ones gaan echt gewoon te traag. Ik heb nu geen problemen om de kleine frigates en destroyers in de missions aan te pakken. Maar de cruisers, die schieten me volledig door m'n armor tegen ik ze ook maar tot op hun armor heb gekregen. De meeste fits voor een rupture zie ik toch met medium artillery turrets. Het lijkt mij dat ik het beste ben met artillery, zodat ik m'n afstand kan behouden. Of ga ik beter voor autocannons? Vind het moeilijk om degelijke fits te vinden voor beginners. Want de fits op battleclinic enzo, die zijn meestal verschikkelijk duur :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2
  • Laatst online: 25-09 22:44

A_De2

Liberate tuteme ex inferis

InFecTedMush schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:33:
Leuke stats Legolas_1973 :p Ik ben zelf vrij nieuw tot het 0sec gebeuren.. daarvoor carebear geweest in high sec (nog altijd met alt corp).

Btw, voor de mensen dat zo geinig aan het hot droppen waren in Catch/providence, niemand toevallig een vaga afgeschoten? We waren aan het roamen in die regio en ik ben daar stevig geraped geweest door een hot drop :p
Vermoedelijk is dat Cva geweest, die waren redelijk actief aan het roamen. Hebben ons ook in de val laten lopen (al kwamen we daar goed weg).

Edit: dit was hem: vaga kill

[ Voor 7% gewijzigd door A_De2 op 20-02-2013 13:27 ]

640KB should be enough for everyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randfiguur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 15:29
Daisai en AerosPhere, bedankt voor de tips. Die implants ga ik idd maar verkopen, als je je kapitaal in 1x kunt vertienvoudigen schept dat wel mogelijkheden. Ze zijn maar +2, de armor boost heb ik nog niet veel aan, en later kosten ze in verhouding een schijntje..

Trouwens, ik was vast niet de enige die die groene lijnen tussen sterren zag en zich achter z'n oren krabde? Blijken het route lines van de autopilot te zijn. Kwam er meteen achter dat de sterren ook echt overeenkomen met systemen in de starmap. Mind = blown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Randfiguur schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:51:

Trouwens, ik was vast niet de enige die die groene lijnen tussen sterren zag en zich achter z'n oren krabde? Blijken het route lines van de autopilot te zijn. Kwam er meteen achter dat de sterren ook echt overeenkomen met systemen in de starmap. Mind = blown.
Haha ja ik zag het gister ook en dacht: Wacht eens de steren staan ook echt voor de steren op de map. Dat kan je ook trouwens zien bij een stargate. Moet je kijken waar de stargate heen richt en dan zie je dat die ster veel helderder is omdat deze dichter bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Randfiguur schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:51:
Daisai en AerosPhere, bedankt voor de tips. Die implants ga ik idd maar verkopen, als je je kapitaal in 1x kunt vertienvoudigen schept dat wel mogelijkheden. Ze zijn maar +2, de armor boost heb ik nog niet veel aan, en later kosten ze in verhouding een schijntje..

Das zo jammer, de map ui is zo lastig opgezet, dat echt 50 percent of misschien wel meer van de eve spelers, nauwelijks weet, wat je allemaal met de map opties kunt uithalen.

Voorbeeldje: Places visited op de eve map, kom nog steeds gasten tegen, die al 5+ jaar spelen en die opties niet kenden........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier nog een aantal tweaker corps actief?
Ik ben het solo lvl 3 mission runnen beu geworden. En zou eens graag terug meegaan op lvl 4 missions.
Voor de geïnteresseerde, mijn character sheet: http://eveboard.com/pilot/esparoba2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
De_Bastaard schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:09:
[...]

*D

Pas op Bas.
Ik werd in eve chat, door een nulli gast, die tweakers niet kent, gezegd, dat ik zo zit te braggen over mn alliantie hier.....

Maar er posten toch alleen nulli gasten hier, over hun K/B ratio's hier?????

Grijns misschien dachten ze, dat jij=mij was in eve.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
bangkirai schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:21:
[...]

Pas op Bas.
Ik werd in eve chat, door een nulli gast, die tweakers niet kent, gezegd, dat ik zo zit te braggen over mn alliantie hier.....

Heb je nu een voorliefde voor het woord 'hier', of wat?

Bovendien dacht ik dat de meeste mede-Tweakers K/D-ratio's niet zo heel spannend vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Wij maken er een gewoonte van dingen op de meest vreemde manieren te verliezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
[...]

Pas op Bas.

:')

Dus iemand convo'd jou om te zeggen dat je niet moet braggen?

• Esiq
Verander je avatar even Bastaard, je bragged te veel met FINFL. :+

Maar volgens mij zijn er meer meer spelers dan dat er in OP staan, show yourself! :>
https://docs.google.com/f...jhHTMgSQtDXKGH6A/viewform

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-09 09:56
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:43:
Ik ben het solo lvl 3 mission runnen beu geworden. En zou eens graag terug meegaan op lvl 4 missions.
Voor de geïnteresseerde, mijn character sheet: http://eveboard.com/pilot/esparoba2
Deze vraag wordt ongeveer 20 keer per topic gesteld en het antwoord is nog steeds: Nee.

Tenminste, als je bedoelt of er 1 corp is waar alleen maar Tweakers in zitten. Er is niet "Tweakers Inc." in Eve voor en door mensen van dit topic.

Verwijderd

Esiq schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:31:
Verander je avatar even Bastaard, je bragged te veel met FINFL. :+

Maar volgens mij zijn er meer meer spelers dan dat er in OP staan, show yourself! :>
https://docs.google.com/f...jhHTMgSQtDXKGH6A/viewform
die FINFL gasten zijn ook niet onschuldig hoor!!! :+

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 17:47
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:43:
Ik ben sinds een maandje weer actief op eve en doe zo nu en dan een aantal lvl 4 missies, van mij mag je mee.

Join het kanaal gathering.tweakers.net en dan bespreken we daar wel hoe of wat :)

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
@Racemol: voor welke corp/faction? En waar run je lvl 4's?

• Racemol
Ik run voor Theology Council in Amarr space, meestal rond het systeem Bika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

Mm, wat is eigenlijk normaal bij PVE aan ship verlies (of zeg ik iets heel stoms) aangezien ik op zich al aardig veel ben kwijtgeraakt in iets meer dan een maand: 3 destroyers, 4 frigates, 3 cruisers en gisteren mn 3e battlecruiser samen met een vriendelijke EVE-tweaker :D

maar volgens mij betekent dit dat ik wat teveel risico neem?

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:11

_Apache_

For life.

Kan aan veel dingen liggen, maar schepen verliezen in PVE is wmb not done.

- Dan krijg je of teveel damage door, je resistances zijn te laag of je defence zit niet goed in elkaar.
- Je boost/repairt te weinig
- Je gaat niet op tijd weg als je door je tank bent.
- Je let niet op wie de scrammers zijn en komt daardoor vast te zitten
- Je doet te weinig damage (tracking/ falloff/optimal/ dmg types etc)
- Je trekt te veel aggression naar je toe.

Destroyers en frigates raakt men meestal kwijt omdat men nog aan het leren is (zie bovenstaande punten), maar als je eenmaal bij battlecruiser/battleship bent moet je het toch wel geleerd hebben.

Om je te adviseren moeten we je fit hebben, en de missie die je doet. Dan kan ik je beetje de juiste inrichting in duwen.

[ Voor 18% gewijzigd door _Apache_ op 22-02-2013 15:21 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
_Apache_ schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:02:
Kan aan veel dingen liggen, maar schepen verliezen in PVE is wmb not done.

- Dan krijg je of teveel damage door, je resistances zijn te laag of je defence zit niet goed in elkaar.
- Je boost/repairt te weinig
- Je gaat niet op tijd weg als je door je tank bent.
- Je let niet op wie de scrammers zijn en komt daardoor vast te zitten
- Je doet te weinig damage (tracking/ falloff/optimal/ dmg types etc)
- Je trekt te veel aggression naar je toe.

Destroyers en frigates raakt men meestal kwijt omdat men nog aan het leren is (zie bovenstaande punten), maar als je eenmaal bij battlecruiser/battleship bent moet je het toch wel geleerd hebben.

Om je te adviseren moeten we je fit hebben, en de missie die je doet. Dan kan ik je beetje de juiste inrichting in duwen.
Zeker nooit escalations gedaan of wel ? :p
Daar gebeurd het wel vaak genoeg dat iemand zijn/haar schip verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:11

_Apache_

For life.

Daisai schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:25:
[...]
Zeker nooit escalations gedaan of wel ? :p
Daar gebeurd het wel vaak genoeg dat iemand zijn/haar schip verliest.
Heb 5/6x een prison camp gedaan en ook wel eens een level 5. Maar wij (corp maatjes en ondergetekende) zijn hier nooit schepen in kwijt geraakt. Nog geen andere escalations gedaan.
Je moet ze alleen niet alleen (willen) doen. :+

[ Voor 5% gewijzigd door _Apache_ op 22-02-2013 15:36 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Als je praat over agent missions van lvl 3 tot 4 dan kan je op eve-survival.org de tactics nakijken voor je begint. Je vindt dan info over wat voor dmg types te verwachten en daar kan je je resists op aanpassen. Ook leer je welke schepen de triggers zijn voor een nieuwe wave. Die schiet je dus pas als laatst om niet te veel schepen tegelijk te krijgen. Als je dat goed doet hoef je geen schepen meer te verliezen. Houd er wel rekening mee dat in lvl 3 maar vooral lvl 4 missies gewarpscrambled wordt. Je kan dus niet zo makkelijk meer weg warpen als het mis gaat.

Voor escalations en dergelijke is het wat lastiger. Ook cosmos missies kunnen een stuk moeilijker zijn en als je dat niet verwacht is het makkelijk een schip te verliezen.
[...]

Pas op Bas.

Even voor de zekerheid, ik zei laatst in gathering.tweakers.net dat mijn oude CEO altijd zat te braggen over zijn vriendjes bij Raiden. Wellicht heb je dat verkeerd opgevat, ik bedoel er verder niks mee. Vond het grappig om te zien dat ik dan later tweakers tegenkom die bij Raiden zitten :)

[ Voor 32% gewijzigd door Racemol op 22-02-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Kun je op een enige manier voorkomen dat een enemy z'n armor repaired? Ik heb nu een cruiser tegen mij die evensnel repaired dan ik schiet. Heb er al tweemaal 40 rounds door en zit nog steeds maar op 90% van z'n armor.

Edit: Uiteindelijk toch plat gekregen :). Denk dat z'n capacitor leeg was (kan dat?), hij stopte in ieder geval met repairen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Powerblast op 22-02-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Powerblast schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:04:
Kun je op een enige manier voorkomen dat een enemy z'n armor repaired? Ik heb nu een cruiser tegen mij die evensnel repaired dan ik schiet. Heb er al tweemaal 40 rounds door en zit nog steeds maar op 90% van z'n armor.

Edit: Uiteindelijk toch plat gekregen :). Denk dat z'n capacitor leeg was (kan dat?), hij stopte in ieder geval met repairen :)
lang antwoord kort - meer dmg doen :)
nee, NPC's kunnen op 0 cap terecht komen.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
flessuh schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:46:
Mm, wat is eigenlijk normaal bij PVE aan ship verlies (of zeg ik iets heel stoms) aangezien ik op zich al aardig veel ben kwijtgeraakt in iets meer dan een maand: 3 destroyers, 4 frigates, 3 cruisers en gisteren mn 3e battlecruiser samen met een vriendelijke EVE-tweaker :D

maar volgens mij betekent dit dat ik wat teveel risico neem?
Mja, dat gaat redelijk hard voor PVE. Word je tegengehouden door NPC's of ga je er gewoon niet op tijd vandoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zou iemand mij misschien een trial link kunnen PM'en?
Ik kan natuurlijk een reeds geplaatste link gebruiken, maar dat is wat oneerlijker voor de rest.

Kan natuurlijk niet beloven dat ik daadwerkelijk ga kopen :)

Edit: dank u _Apache_

[ Voor 5% gewijzigd door Magnetic_Man op 23-02-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
_Apache_ schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:29:
[...]

Heb 5/6x een prison camp gedaan en ook wel eens een level 5. Maar wij (corp maatjes en ondergetekende) zijn hier nooit schepen in kwijt geraakt. Nog geen andere escalations gedaan.
Je moet ze alleen niet alleen (willen) doen. :+
Een 8/10 is ook niet zo lastig, maar escalations wil je juist wel alleen doen omdat het met de juiste fitting makkelijk te doen is.
Bijvoorbeeld een goed gefit tech 3 of een marauder werkt wel, of een gateless site met een carrier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-09 11:03
Sgreehder schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 11:55:
[...]

Mja, dat gaat redelijk hard voor PVE. Word je tegengehouden door NPC's of ga je er gewoon niet op tijd vandoor?
Denk dat ie er niet op tijd vandoor gaat, bij lvl4 missies krijg je pas de frigs die je scramen en aangezien hij in een BC vliegt doet hij als het goed is nog max lvl3 missies. Als je tank op 30%-40% zit moet je starten met te alignen naar een object, kan je genoeg uitschakelen en klimt je tank weer op dan zit je goed. Daalt het dan warpen, repair en repeat. Exact wanneer je start met alignen zal je moeten leren, maar beter te vroeg dan te laat starten met alignen.

In mijn PVE tijd ben ik een paar frigs en één cruiser kwijt geraakt in missies over het algemeen door dat ik nieuw was en foutjes maakte. Sommige missies worden een stuk makkelijker met de goede hardeners en als je de triggers weet http://eve-survival.org/ helpt daar bij. Daarnaast is de setup die je gebruikt best belangrijk, je moet een balans vinden tussen tank en gank voor het schip. Te veel tank en je missies duren eeuwen en je geeft te NPC's volop tijd om op je te schieten waardoor ze soms uiteindelijk toch je tank weten te breken. Te veel gank en de NPC gaan snel stuk maar je hebt niet genoeg tank om het uit te houden en ze allen uit te schakelen. Als je hier post wat voor schip je gebruikt kan misschien iemand advies geven over de setup.
Pagina: 1 ... 6 ... 116 Laatste